- a Shell v-power racing 100-as benzinhez hozzá szabad e rakni ? -ha igen akkor segít az üzemanyag rendszer tisztításában ? -ha igen akkor Szombathelyen hol tudom megvásárolni ? - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok
Kategória: Spuri (piros) kérdések

Bizonyára Ön is az olajtársaságok reklámja alapján használ nagyon drága prémium benzint! Ne tegye! Ne higgyen nekik! A spuri-adalek.hu honlapunkon számos cikkben analizáltuk molekálént szinte társaság prémium benzinét, ami katasztrófa a motornak! Nem térnék ki részletesen, de elég csak annyit írnom, hogy a motorok tervezett 800 fokos égése helyett 950 fokon ég a prémium. Tele ipari hulladékkal, (38-41%) rákkeltő aromás benzol származékú nitró anyagokkal) A prémium hulladék benzin, és még jó drágán is adják, hogy azt higgye a vevő, az jó! Olyan rossz minőség, és az egymásba öltődő égési folyamatból is hiányzik legalább 70-80 féle molekula származék!  Ezért is szenved tőle a motor!  100 ezer km-nél pedig alattomosan lassan elgyengül a motor!  Mert a kipufogó szeleptányérok szélei elégnek, nem zár teljesen.  De fogyasztói társadalomba élünk majd vesz másik autót, ha tönkre megy!  Kérem tájékozódjon a honlapunkon pontosan mit is tankol Ön! Meg fogja érteni, hogy azt amit kivonnak a festékgyártásból, a műanyag ipar mellékterméke nem tudják hova tenni, és beleteszik a benzinekbe! A normál benzinbe (95) kevesebbet, a prémiumba meg többet! A 28 legfontosabb benzin jellemző közül csak egy felel meg az oktánszám! Erre hivatkoznak, hiszen a lakosság csak ezt ismeri! Ami a 10-ed ilyen fontos! Mai gépek már akár 81-es benzinnel is szépen üzemelnek, és nem kopnak tőle! Az oktán őrület még a gyújtásnál is óriási probléma! A 100-as benzineket ráadásul legtöbbször 101,6-102,4 oktán körül mértük. Miért is? Ennyire jótékonysági hivatal lenne minden olajtársaság! A gázkromatográfia görbéje nem hazudik! Tehát ajánlom a normál benzint, azok közül is MOL-ét, ez nincs még agyon pancsolva. Ha nagyon szeretné az utazási élmény nyomatékát, és fokozott motor védelmet akkor SPURI JG-2 -t használja minden tankoláskor! A hűtőgél konfigurációk megvédik a motort a magas hőtől. Próbálja ki! Megéri! A honlapunkon pedig olvashat az Önt érdeklő több száz cikkből. Mi az aktuális benzin, gázolaj gyártási hiányosságokhoz szabjuk az adalékainkat! Nem mindegy mihez, mit adunk! Remélem tudtam segíteni. Köszönöm értékes kérdését, ami ma már szinte fertőzés szerinti. Hiszen a nyugaton ezt nem engedik, így ide hordják Kelet-Európába!Nagyon szomorú!