Vendégkönyv - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2190 bejegyzés.
Kovács János Kovács János írta ekkor 2020.05.27. 21:52
Tisztelt SPURI mester!

1 kérdésem volna!

Az E10-es 95-ös benzin ALKOHOLTARTALMA mennyire csökkenti le (ön) szerint az AC pumpa élethosszát,? Én nem a csövektől, meg az injektoroktól félek, hogy tönkreteszi az alkohol, hanem az AC pumpától, hogy kiszárítja, nem kap kenést a benne lévő mechanika és idő nap előtt megadja magát!!

Kérem erre a kérdésre is válaszoljon őszintén!

Köszönettel! K.János
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2020.05.21. 12:54
Kedves Kovács János!

Itt az ideiglenes gyors válasz!

Ami mindegyikből hiányzik, azt hiába keveri, nem lesz benne!

Rövidesen jövő hét közepén meg fog jelenni a pontos molekulánkénti analízis, és annak értelmezése! Addig is kérek egy kis türelmet!
Persze a rossz és nagyon rossz keverékéből nem lesz jó benzin! Ez teljesen biztos! A kevésbé rosszban sincs benne a létkérdésnek számító anyagokból elegendő! Ha ezt 100-assal hígítja nem jutottunk előre!
Ha az egyik túlsúlyba van a sok aromás a másikba is, akkor összeöntve az limit alatti gyenge lesz belőle! Inkább ne menjen annyira az autó, de sokáig tartson. Szerintem. Aki pedig erősebb autóra vágyik ugyanabból nagyobb motorral vásárolja az kocsiját!
Ha egy benzinbe 48% az aromás tartalom, már nincs is tovább miről beszélni! Mármint melegedés szinten! Ennyi benzol gyűrűs molekulát látva megdöbben az ember. Összeadva mást, pld a toluolt, xilolokat, etil-benzolt már majdnem a benzin térfogat 25%-nál tartunk!
Gondolta volna?
Még a versenybenzinbe is veszélyes ennyi! Legalábbis ezt alternáló motornál így tanítják!

Minden érthető lesz rövidesen, kis türelmet kérek, a konzíliumon túl vagyunk, már csak írásba kell foglalni a konklúzió! Találkozunk a főoldalon rövidesen!

Köszönöm kérdését, de szerintem maradjon a 95-ösnél. Legfeljebb használjon SPURI JG-2 -est. Ha gép megkívánja, talán 1,5-szerest, még így is olcsóbb, és kímélőbb mint prémiumnak kikiáltott üzemanyag!

Minden tiszteletem Önnek, hogy törődik a gépével!

Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Kovács János Kovács János írta ekkor 2020.05.20. 22:14
Tisztelt Uram! Olvastam, hogy káros a 100 as benzin hosszútávon a motornak a szeleptányérok miatt(elég)!
Felesben lehet e keverni a benzint? Úgy értem 1 liter 95ös E10 -1 liter 100as szuper benzin? Így már tartósabb lehet a motor és nem lesz annyira megterhelő a motor számára?


Köszönet!!
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2020.05.20. 07:52
Tisztelt Béla!

Igen így működik! Rövidesen megmutatjuk, milyen ára lesz a 100-as benzin használatának a pillanatnyi előny miatt, mi is van a benzinekbe. Kihangsúlyozom, hogy a mostani keverékekre vonatkozik, szinte minden kútnál az elmélet ugyan az!

Figyelje a főoldalt. írás lesz róla! A kondenzvizet kicsapja a 100-as benzin és gyűjti míg baj nem lesz! ráadásul nincs benne még 5% etanol sem, úgyhogy nem kell aggódni! Egy lehet, a 95-ös jobban takarít, de kondenzvizes benzinnel nyilván nem mehet úgy mint kicsapatott vízzel! Majd 0,5-1.0 liter víz gyűlik a tankba akkor nagy baj fog lenni, plusz a kipufogó szelep tányért is félteném az irreálisan magas hőtől! Versenybenzin szerű folyadék normál autóba nem való! Versenyautóba se, mert ez a tuning úgy működik a rallyba is, hogy a motor futási teljesítménye 2-4ezer km-re redukálódik. Ráadásul a magasabb aromás tartalom neki esik a benzinnel érintkező minden alkatrésznek!
De Ön tudja! Rövidesen jön a benzinek analízise, figyelje!
Valamint észrevette Ön is, hogy nagyon hamar melegszik a motor. Ez előbb-utóbb 40-80ezer km után motorgyengülést okoz, majd elmondjuk miért.
És oktán vesztést is okoz az oldott víz, de ez elmúlik, ha a víz kioldódik lassanként a tankból! Megszűnik az utánpótlás. Hacsak nem tankol új vizet a kútnál! Vagy nem szaporodik a nappal és éjszaka hőmérséklet különbségéből eredő páralecsapódás miatt. Ha fém a tank a víz rozsgát okoz, ha műanyag, akkor zsugorodik és öregszik az sok agresszív anyagtól a 100-as benzinbe! Ezeket viszont több cikkben leírtuk a lakosság tájékoztatása érdekében!

Talán előzetesen ennyit, hogy pillanatnyilag mit érez! És még 40-60ezer km-ig! Gondolom, hogy azért legtöbb embernek a tartósság, és az üzembiztonság fontosabb. Váltogatni pedig nem érdemes a benzineket, az előbbi okok miatt!

Azért nagyon nagy köszönet, hogy beírt, mit tapasztal rögtön, helyileg, lokálisan és azonnal a benzin csere alkalmával!

Tisztelettel, Farkas Kálmán
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2020.05.19. 20:43
Kedves Viktória!

Örülök, hogy észrevette az új flakon öltözékünket! Igyekszünk, tetszetős szép, változatos külsővel megjelenni.
Most csak a címke szett változott, és fokozatosan váltjuk le a régit. Egyenlőre a JG-2 -esek jelentek meg. Rövidesen következik a normál piros is. Szerintem jövő hónap közepén teljes lesz a címke szett.

A folyadék év végén, jövő év elején változik. Még folynak a tesztelések, ez egy kicsit elhúzódik, mert picit nagyobbat ugrunk minőségbe. Ráadásul megint nagyon sokat változtak az üzemanyagok. Ilyen mértékű donor változáshoz több ideig tart az illesztés.
Erről nem is olyan soká megjelentetünk egy összefoglaló cikket. Benzinekkel kezdünk. Mondhatom izgalmas lesz, sőt inkább úgy jellemezném megdöbbentő! Ezek miatt nekünk is szinte sarkon kell fordulni. Ezért tart több ideig az új beltartalom változás.
Ráadásul várunk, hátha ez az érthetetlen összetétel megváltozik.
Megnyugtatásul írom, hogy ez a mostani adalék is nagyon sokat javít az üzemanyagon. És nincs is talán más cég, aki ilyen sűrűn illeszti az adalékot a donorokhoz!
Tehát folytatás következik rövidesen.
Köszönöm a jó kérdést Viktória!
További baleset mentes autózást kívánok Önnek.
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Lázár János Béla Lázár János Béla írta ekkor 2020.05.19. 20:43
Suzuki Ignis példa! 2004 es évjárat!
95E10 benzinnel használva(január óta) MOST dobta be a katalizátor hibakódot!

Városban fogyasztása 10liter/100km

Persze tudtam mi a gond, miért dobta ki a hibakódot a szar e10 benzin végett! Gyorsan kihajtottam a maradék dzsuvát, megtankoltam OMW 100Plus benzinnel, hibakódot kiütöttem!
Városban fogyasztása 7.9l/100km re ugrott vissza, még a 8 liter sem éri el ugyan abban a tempóban, mint előtte a fos benzinnel!!!

Természetesen a hibakódot azóta sem dobta ki, ennek már lassan egy hónapja! Naponta gurulok 80km a kocsival!

Ezt csak azért írom le az embereknek, hogy segítsek vele, NE tankoljanak E10 benzint!!

Ja és el ne felejtsem már a spurit! Anno használtam egy ideig, abszolút semmit nem vettem észre, jobban menne, vagy kevesebbet enne a kocsi. Sajnálom, ez az igazság! Én nem hiszek a csodákban!
Viktória Viktória írta ekkor 2020.05.19. 13:01
Kedves Kálmán!

Érdeklődnék, hogy az új elegáns címkés flakon a korábbi anyagot rejti, vagy maga a termék is más a palackban ?
tibor1 tibor1 írta ekkor 2020.05.18. 18:04
Köszönöm válaszát.Nincs baj,csak egy kusza gondolat volt.2015 suzuki Olvasgattam netten,hogy áramtalanítás után,hogy lehet újra tanítani.Innen jött gondolat.
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2020.05.18. 12:39
Tisztelt Tibor!

Érdekes kérdés. Mivel kevesebb üzemanyag is elegendő lenne a SPURI-val, ezért meg szokott emelkedni az alapjárat egyes gépeknél. Íme itt is a bizonyíték a hatékonyságra!

Több részre kell osztani a járműveket.
Az automata alapjárati rendszerűekre, ami modernebb kivitelűek, és a hagyományosak, ezek a régi típusok.

Az első típussal nincs semmi tennivalónk!

A régebbiekkel igen, mert pld egy hagyományos 150báros adagoló melyet pld. a VW Golf II. vagy III.-ban találunk vissza kell állítani! Alapjáraton nagyon pörög, ugyan annyi üzemanyagnál. A SPURI miatti nagyobb fűtőérték, illetve több mozgási energiát termel hő helyett. Ezt kell kevesebb üzemanyagra venni!

Mechanikus állítású adagolónál a következőként járunk el! Ekkor a forgó rendszerű adagoló rögzítő anyát fellazítjuk, veszünk el a alapjárati központi csavartengelyből, aztán rögzítjük.
ECU-s gépeknél pedig kevés típus, van amit programozni kellene, hiszen, magától tudja a gép az alapjáratot állítani! Még a klíma terhelést, generátor terhelést is figyelembe veszi!
Tudni kellene, hogy mennyire magasabb lett az alapjárat, és milyen autóról van szó. Ha csak 10-12%-kal emelkedett, akkor nem kell állítani!
Ha többel, akkor igen!

Remélem tudtam támpontot adni Önnek!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
tibor1 tibor1 írta ekkor 2020.05.16. 16:10
Üdvözlöm Kálmán úr.Spuri használó vagyok.A mai autóknál van értelme,egy hosszabb spuri használati idő uttán alapjárat újra (tanítása?)
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2020.05.15. 10:21
Kedves Zoltán!

Nem titok, használhat más olajtársaságét, mint a MOL, de normál gázolaj legyen, és nagy forgalmú kút, ahol gyorsan cserélődik a tartályok tartalma.

Biztos vagyok benne, hogy meg lesz elégedve a normál gázolajba adalékolt SPURI-val.

Másrészt a füstgázok minősége sok mindentől függ. Az alkatrészek viselkedése is, mint pld a turbó!
Használjon JG-2 adalékot másfél szeresen. Bőven kijön a leváltott OMV még meg prémium gázolaj árából. Élmény lesz vele autózni!

Tisztelettel,
Farkas Kálmán

.
Kömives Zoltán Kömives Zoltán írta ekkor 2020.05.15. 00:29
Tisztelt Farkas Kálmán Úr!

Köszönöm a választ!
Kíváncsian várom a jelenlegi gázolajokról az írását, egyszerűen nem találok normális infókat, mintha titkolnák az olajtársaságok.
Hála istennek, nem rövid távokat megyek a kocsiaimmal, hanem sokat üzemmelegen, csak sokat városban. Amit észrevettem, hogy Pd Tdi geo-s turbó csak a piros Spuritól nem tapad le, hanem gondolom, sokkal könnyebben letisztul, aztán nagyobb fordulatnál nem tilt le. Rengeteg adalékot próbáltam, de ezt egyik sem tudta. Most ki fogom próbálni a sima gázolaj-piros Spuri kombót, remélem beválik. Mivel sokat megyek és reflexből mindig írom a tankolásokat, ki fog derülni minden lényeges érték. Mivel olvastam sokat a vendégkönyvben, többször írta, hogy sima Mol gázolaj a jó, plusz a Spuri. Van más kút is, amit itt nyilvános keretek között mer ajánlani? Ha nem nyilvánosan, akkor esetleg az e-mail címemre.
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2020.05.14. 08:33
Tisztelt Kőmives Zoltán!

Igen régen publikáltuk a gázolaj mai helyzetét. Rövidesen következik ismét!
A mostani olajtársaságoknál nem hiszem, hogy változott a stratégia. "TERÉZ ANYU"-t nem vették fel alkalmazottnak, az teljesen biztos!

De félre a tréfával, a 2014-15-ben részletes vizsgálataink eredménye itt van:
https://spuri-adalek.hu/content/view/230/1/
Végeredménybe nem értettük miért drágább!

Azóta nyilván sok minden komponens változott a gázolajokba. Erről később írok egy részletes cikkben! Az analíziseink után!
Lényeg, hogy nem sikerült semmi előnyt kimutatni akkoriban a prémium gázolajról. Egy-két tulajdonság emelt szintű a prémiumba, mint a cetánszám, a vezetőképesség, de ezek a szükséges limit felett vannak, így nem számít semmit! Viszont a fontos tulajdonságoknál nem tudtunk érdemi előnyt kimutatni mi sem, és más cég sem! ÁMEI, Totálcar stb.
Fogyasztás nem kevesebb, lerakódások nem kevesebbek, szavatossági idő még kevesebb, kopáscsökkentés a normál gázolajé, fűtőértékben nincs előny.
Szortimentizációba szerényebb.

Ebből a szemszögekből vizsgálva mi is arra a következtetésre jutottunk, hogy nem éri meg a jelentősen drága prémium gázolajat használni. Sőt, egyes korszerű dízelnél káros is! (AdBlue gépeknél)

Összegezve, nem találtuk azt az előnyt, hogy miért is kellene ezt vásárolni! A normál gázolaj természetesen más, de pontosan megfelel a létkérdéses limit előírásoknak. Aki viszont a tartósságot, vagy a gazdaságos üzemmódot szeretné, nem a prémium gázolaj a megoldás. Nem jár jól vele, az biztos!

Ha eddig használta a SPURI, bizonyára tapasztalta, hogy a városi rövid távolságok után, főleg télen, máshogy kell eljárni! Ezt csak úgy lehet kiküszöbölni, hogy télen 1,5-2 szeresére emeli az adalék szintet, és tankolásonként vagy 1000km-ként egy hosszabb utat tesz meg vele. Nem kell óriási fordulaton használni, ez tévhit. Dízelnél bármely típusnál, az üzemi hő elérése után a 2000-es fordulat teljesen elegendő a rendszer öntisztulásához!
Korszerűbb autóknál, úgyis mindenkinél mutatja a regenerálás gyakoriságát a műszerfal. Ha nem akkor vagy régebbi gép, vagy nincs szükség rá!
Az a tapasztalat, hogy nálunk a 2016 utáni teherautóknál, még városi ügyintéző VW Caddynél is sosem kapcsolt be a koromszűrő utánégetője! Egyszerűen nem volt rá szükség, mert alakult ki nyomáskülönbség a kipufogóban.

Remélem tudtam némi támpontot adni, addig amíg a mai évben is az analíziseink , értékelésünk elkészül, a gázolajok területén!

További biztonságos célba érést kívánok Önnek!

Tisztelettel, Farkas Kálmán
Kömives Zoltán Kömives Zoltán írta ekkor 2020.05.12. 03:05
Tisztelt Farkas Kálmán Úr!
Olvastam sok hozzászólást, de szinte csak a benzinekről szólnak. Nekem diesel autóim vannak, jelenleg OMV prémium gázolajat használok, pont az üzemanyagok minősége miatt. Használtam egy időben sok Spurit, pirosat, kéket egyaránt. Olvastam véleményét a sima benzin-prémium benzin témában, kicsit elbizonytalanodtam, hogy most jót tezsek-e a drágább üzemanyaggal, vagy sem. Segítene egy objektív véleménnyel, hogy jelenleg mi a jobb? Sima gázolaj-Spuri, vagy "prémium" gázolaj simán, vagy esetleg az utóbbi-Spuri? Rengeteget kell városi forgalomban mennem, alacsonyabb fordulaton, ebben az üzemmódban vannak problémáim sok esetben a lekormolódással. Van egy sima TDI és van egy PD TDI autóm, van bennük km rendesen. Főleg a PD TDI szeret jobban kormolódni, Melyiknek mi a jó vagy jobb üzemanyag? Mostanában kicsit nekem "furcsák" lettek a jelenleg kapható gázolajok és érzésem szerint megváltozott a "prémium" gázolaj is, mintha a tavalyi évben jobb lett volna. Elvesztem az infók sűrűjében.
Köszönöm a válaszát előre is!
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2020.04.25. 22:51
Tisztelt Nyíri Úr!

A szavatossági időről a mindenkori gyártót kell megkérdezni!

Azért amíg ír nekik, és választ kap, leírom, hogy összetételénél fogva folyamatosan romlik. Gondoljon a magas IPA, ETBE, és minden más magas oxigenát tartalmára. A kötetlenebb molekulába lévő kis energia szintű oxigén atom hamar oxidál, és hidroxil formába is át transzplantál más molekulákhoz, sőt polimerizációt is indít!

Egy biztos, a SPURI az ilyen benzin tartósságát differenciálva 5-6hónappal kitolja a szavatossági idejét! A normál 95-ösnél egy évvel! Tehát, ha 6hónapot vállalnak az olajtársaságok, akkor az 18 hónapra bővítjük.
Természetesen a tárolási körülmény is fontos!

Fontos! Műanyag kannába ne tároljon benzint. Egyrészt a párolgás miatt. Gondoljon a sok éterszármazékra! A fém az igazi!
Másrészt a bomlást, átalakulást, gyantásodást gyorsítja, ha kicsit is átlátszó kannába tárolja a benzint. Kivétel fekete, de ebből is párolog!
A benzin tankok POLIAMIDOK, de kanna ebből nem készül, majd egyszer elmondom miért!

Rövidesen megjelenik egy főcikkünk az ez évi benzinek analíziseivel, ezért ezt kérem, majd olvassa el!
Köszönöm levelét!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2020.04.25. 22:24
Kedves Gutléber Ferenc!

A türelmét becsülöm, hogy kivárta, és kivárja a további javulást!
Mi becsületesen azt írjuk, hogy a takarítási fázisba, sajnos nincs megtakarítás, mert a SPURI az energiát erre pazarolja. Ráadásul ilyenkor a vizes, oldott gyantás üzemanyaggal nyilván nem megy olyan jól a motor. De eltávozik a szennyeződés, javítás nélkül!
És jöhet a príma üzemmód!
Nem is soká ez lesz Önnél is.
Ez a motor egyébként a gyári gépkönyvi kis fogyasztást nem hozza, mindenkinél kb. 7liter. Tehát a 6liter átlag szerintem nagyon jó! És még lesz jobb!

Köszönöm, hogy leírta konkrét tapasztalatait.
Tisztelettel, Farkas Kálmán

.
Nyíri László Ernő Nyíri László Ernő írta ekkor 2020.04.24. 19:47
Tisztelt Farkas Kálmán!

Érdeklődnék, hogy a prémium 100-as benzint magában, SPURI nélkül meddig lehet mindenféle megromlás nélkül eltárolni? És SPURIVAL meddig lehet a 100as benzint eltárolni? Műanyag (volt motorolajos kannákban) lehet tárolni? Vagy csak Vashordóban? Melyikben érdemes tárolni?

Köszönettel!
Gutléber Ferenc Gutléber Ferenc írta ekkor 2020.04.23. 19:48
Tisztelt Farkas Kálmán! Immáron 4 hónapja használom folyamatosan a Spuri termékeket, zömében a kéket (jg2). Adagolás 2 ezrelék körül alakul, néha kicsit több :D. A jármű, Mazda 3 2.2 diesel 150 LE a 2014 évjáratbol. Most érzem igazán a pozitív hatását a termékeknek, harapós gázreakció, simább alapjárat, csendes motor. 4 évesen került hozzám az autó, és szeretném neki megadni a megfelelő bánásmódot minden téren. A fogyasztásom még nem az igazi, bár nincsen rá panasz mert pályán használom napi szinten és 6 liter alatt van. De az állag megóvása nálam előbbre való. Továbbá, érzek még némi rángatást, gondolom a víz még távozik a rendszerből. De természetesen összegezve, örülök hogy rátaláltam erre a remek termékre, és remélem hogy nem hagyják abba a gyártását a jövőben sem. Maradok állandó vásárlójuk, köszönettel Gutléber Ferenc.
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2020.04.20. 16:16
Tisztelt Demeter Úr!

Nem egészen tudható, érthető az írása.
Kérem írja le még egyszer, hogy fonetikusan olvasható, érthető legyen!
És azt is, miért erőltető a drága benzint? Mit vár el tőle?
Ha versenyautója van, és lesikolt nagy sűrítési arányú (min.1:13-14) motorja az más! Akkor a versenybenzinünket is tudom ajánlani Önnek!
Másrészt vegye figyelembe az ellenkező elvek szerinti üzemanyagok váltogatva használatánál idő kell, mire a másik okozta károkat helyreállítja a SPURI-s benzin!
Amint érthető lesz a mondat, állok rendelkezésére!
Köszönöm fáradtságát, és várom levelét!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Demeter Béla Demeter Béla írta ekkor 2020.04.18. 19:04
Előbb használom az OMW 100 plusz benzint mint a spurit!

Használtam 2x mennyiségben az E10 95. benzinhez, semmit nem éreztem!

Azután kívíncsiságból tankoltam az OMW maxxmotion 100 plusz és valamielképesztő változást éreztem. 95 és benzinhez képest, ami ráadásul 2x-en volt spurival adagolva! Állítólag a MOL-nak és a Shell-nek nem olyan jó minőségű a 100as benzines, mint az osztrák omw-nek!