A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Tisztelt Farkas úr!
2017. óta használom megelégedetten a spurit 3 idős autómban!Először 4 ezreléket,majd 3 ezreléket,a közelmúltban pedig a flakonon található 2 ezreléket kapták!
5 tankolásonként JG 2 az adagjuk!
Kérdésem a következő: Az E10 megjelenése indokolja e , a spuri adag 2 ezrelékről való emelését?
A másik kérdésem pedig: a daewoo lanosom(1.3 benzin) nem tolerálja az E10 et!A spuri állandó haszálata felülírja e ezt a kompatibilitási problémát?Vagy nála indokolt lenne az adag emelése?
Köszönöm válaszát!
2017. óta használom megelégedetten a spurit 3 idős autómban!Először 4 ezreléket,majd 3 ezreléket,a közelmúltban pedig a flakonon található 2 ezreléket kapták!
5 tankolásonként JG 2 az adagjuk!
Kérdésem a következő: Az E10 megjelenése indokolja e , a spuri adag 2 ezrelékről való emelését?
A másik kérdésem pedig: a daewoo lanosom(1.3 benzin) nem tolerálja az E10 et!A spuri állandó haszálata felülírja e ezt a kompatibilitási problémát?Vagy nála indokolt lenne az adag emelése?
Köszönöm válaszát!
Üdvözletem,
Feltenném egyenesbe a kérdést: Használjunk 100as anyagot, vagy inkább a 95+Spuri kombót?
Tudom-tudom, ez egy nagyon régóta és sokszor feltett és ezzel együtt megválaszolt kérdés!
Leírom pár hónap eseményeit:
Régóta használom a Spurit mind a V6-ban mind a VFR-ben és egy 1.4es AEX motorkódos Poloban
Ahogy olvasom, mindenkinek egytől-egyig, a prémium(100as) benzin fogyasztáscsökkenést és javuló menetdinamikát okozott.
Nálam a személyes tapasztalat azonban az December óta, a Mol 100-as benzinnel az, hogy könnyebben indul, szebb az alapjárat és valóban kevesebbet eszik.
Kedvesem 1.4es Polojával is ez a helyzet, a 3-4. tank után elkezdett zuhanni a fogyasztás, továbbá "igen szépet lép" azóta is, holott nagyobb felni és gumi kombináció került fel rá.
Mi lehet ennek az oka?
A sima 95+Spuri nem produkált ilyen szignifikáns eredményeket. Pl. a V6 13,3 helyett 10,5 liter lett, a Polo pedig 7,5-8 helyett 6,7re bejött. Ilyen jelentős fogyasztáscsökkentés után megkérdezi az ember magától, miszerint "nem volna jobb a drágáb üzemanyag?"
A kezdet kezdetén, amikor a bioetanol hiszti most november körül kitört, megnéztem a keresőket és mind egytől-egyig azt határozta meg, hogy a VFR-em nem alkalmas az E10es üzemeltetésre, az RC36os blokkal készültek igen, de az RC24/1 és /2 nem.
Az Audi V6-ja alkalmas rá, de meghatároz 98as oktánszámú üzemanyagot, amihez tud koorigálni az ECU. (olvastam, hogy sok kúton 97-98as oktánszámot mértek a sima 95ös üzemanyagnál)
Egy plusz infó ezen tények margójára, most nemtudom, hogy a tavasz miatt, de azt vettem észre, hogy gyorsabban melegednek be a prémium üzemanyaokkal az autók
A kíváncsiság hajtott, hogy kipróbálja a prémium üzemanyagot és "bevált", azért megkérdezem a véleményét ezzel kapcsolatban, hogy ezek után hogyan tovább? Mi lehetett az oka, hogy a 95+Spuri üzemanyagból többet fogyasztott és nem is volt ilyen rugalmas az autó (egyik autó sem)
Köszönöm választ mindannyiunk nevében is
Feltenném egyenesbe a kérdést: Használjunk 100as anyagot, vagy inkább a 95+Spuri kombót?
Tudom-tudom, ez egy nagyon régóta és sokszor feltett és ezzel együtt megválaszolt kérdés!
Leírom pár hónap eseményeit:
Régóta használom a Spurit mind a V6-ban mind a VFR-ben és egy 1.4es AEX motorkódos Poloban
Ahogy olvasom, mindenkinek egytől-egyig, a prémium(100as) benzin fogyasztáscsökkenést és javuló menetdinamikát okozott.
Nálam a személyes tapasztalat azonban az December óta, a Mol 100-as benzinnel az, hogy könnyebben indul, szebb az alapjárat és valóban kevesebbet eszik.
Kedvesem 1.4es Polojával is ez a helyzet, a 3-4. tank után elkezdett zuhanni a fogyasztás, továbbá "igen szépet lép" azóta is, holott nagyobb felni és gumi kombináció került fel rá.
Mi lehet ennek az oka?
A sima 95+Spuri nem produkált ilyen szignifikáns eredményeket. Pl. a V6 13,3 helyett 10,5 liter lett, a Polo pedig 7,5-8 helyett 6,7re bejött. Ilyen jelentős fogyasztáscsökkentés után megkérdezi az ember magától, miszerint "nem volna jobb a drágáb üzemanyag?"
A kezdet kezdetén, amikor a bioetanol hiszti most november körül kitört, megnéztem a keresőket és mind egytől-egyig azt határozta meg, hogy a VFR-em nem alkalmas az E10es üzemeltetésre, az RC36os blokkal készültek igen, de az RC24/1 és /2 nem.
Az Audi V6-ja alkalmas rá, de meghatároz 98as oktánszámú üzemanyagot, amihez tud koorigálni az ECU. (olvastam, hogy sok kúton 97-98as oktánszámot mértek a sima 95ös üzemanyagnál)
Egy plusz infó ezen tények margójára, most nemtudom, hogy a tavasz miatt, de azt vettem észre, hogy gyorsabban melegednek be a prémium üzemanyaokkal az autók
A kíváncsiság hajtott, hogy kipróbálja a prémium üzemanyagot és "bevált", azért megkérdezem a véleményét ezzel kapcsolatban, hogy ezek után hogyan tovább? Mi lehetett az oka, hogy a 95+Spuri üzemanyagból többet fogyasztott és nem is volt ilyen rugalmas az autó (egyik autó sem)
Köszönöm választ mindannyiunk nevében is
Tisztelt Dr. Kalocsai Krisztián Úr!
Igen, van ilyen alkotóeleme.
Ám két esélyes a dolog, hiszen nem csodaszer a SPURI. Ha már nagyon beégett az EGR visszavezető szelep, sajnos ezt már nem tudjuk teljesen kitakarítani, csupán a SPURI-val.
Alapvetően mi, az igen jó üzemanyag képzésre fektetünk hangsúlyt, mert a megelőzés mindig megtérül a javítási költségbe! Nem is beszélve arról, hogy tökéletesebb égés fogyasztás csökkenésbe is jelentkezik!
Ön teljesen biztos, hogy ilyen gonddal nem fog küszködni, mint az átlag autós, hisz mindig SPURI-val jár!
Vannak spórolós elmélkedő emberek, hogy ritkábban, vagy minden második tankolásnál használja, esetleg a felét az ajánlottnak! Azonban ez a 2ezrelék mennyiség mind az elméletbe, mind a gyakorlatba immáron 27.-éve bizonyít folyamatosan, ezért csak akkor van eredmény, ha betartjuk.
Köszönöm kérdését!
További biztos célba érést kívánok Önnek!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Igen, van ilyen alkotóeleme.
Ám két esélyes a dolog, hiszen nem csodaszer a SPURI. Ha már nagyon beégett az EGR visszavezető szelep, sajnos ezt már nem tudjuk teljesen kitakarítani, csupán a SPURI-val.
Alapvetően mi, az igen jó üzemanyag képzésre fektetünk hangsúlyt, mert a megelőzés mindig megtérül a javítási költségbe! Nem is beszélve arról, hogy tökéletesebb égés fogyasztás csökkenésbe is jelentkezik!
Ön teljesen biztos, hogy ilyen gonddal nem fog küszködni, mint az átlag autós, hisz mindig SPURI-val jár!
Vannak spórolós elmélkedő emberek, hogy ritkábban, vagy minden második tankolásnál használja, esetleg a felét az ajánlottnak! Azonban ez a 2ezrelék mennyiség mind az elméletbe, mind a gyakorlatba immáron 27.-éve bizonyít folyamatosan, ezért csak akkor van eredmény, ha betartjuk.
Köszönöm kérdését!
További biztos célba érést kívánok Önnek!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Tisztelt Ondó József Úr!
Először is köszönöm kollégáink nevében, hogy az ízig-vérig magyar terméket, a SPURI-t választotta!
Természetesen fogyaszthat többet, mert takarít, és a beoldott víz, és a szennyeződés, melyet a 100-as benzin okozott károk elég soká oldódnak meg! Kb. 5-10 tele tankolás! Valamint minden paramétere a prémium benzinnek gyengébb, mint a 95-nek! Kivétel az oktánszám, ami néha már káros is, ilyen 101-es körüli változatban mértük legtöbbször. Kisebb fűtőértéke van, sok benne az oxigenát! Ugyanakkor heves lokális, gyors égése sem tesz jót a motornak, amit a 100-as benzin anilin származékai okoznak. Ami pedig nem ég el a kipufogó mögött rákkeltő! Maradjunk a 95-ösnél, a SPURI ezen benzin hibáit hamarabb kiküszöböli, mint a 100-asét.
A második bekezdésbe írtak, azért nem pont ebben a formában igazak. A benzin minőségi jellemzőiről olvashat itt a honlapunkon, a főoldalról lefelé görgetve! Lényeg az, hogy a 95-ös benzin illeszkedik egy normál autóhoz a legjobban addig, míg nem verseny versenyautó, és nem irtó magas a sűrítési arányszáma! 1:14 körül. Nem részletezem, de vizsgálataink a 40benzin jellemzőből csak egyet igazolt jónak, a majdnem 101-es oktánt. Jelzem, a 95-ös minden kútnál bőven megvan, sőt eléri a 98-at!A fogyasztást azért még egyszer mérném, mert ezt semmi nem indokolja, sőt nem szokták tapasztalni, csak az ellenkezőjét a SPURI használók.
Javaslat, míg tönkre nem teszi a gépet használja a gépkönyv szerinti benzint, ami max 98. És kényeztetésképpen fokozhatja a jót 2, vagy 4 ezrelék SPURI-val. Sőt használhat SPURI JG-2 prémium adalékot is. Még így is csak a felébe kerül, mint a mérgező 100-as benzin. Türelmet kérek, ígérem, ha még nincs hibája a gépnek, egyre jobb lesz, szép lesz a motorhang, és lehető legkevesebb fogyasztással bőven visszahozza a SPURI árát! Bizonyára tudja, hogy a vizes, benzingyantás diszperziós benzin, nem a legoptimálisabb üzemanyag, energia szinten! De ki kell várni, míg kitisztul a rendszer! Idő kell hozzá, mert ez egy egyszerű fizikai folyamat! A SPURI nem folyékony szerelő, de megteszünk mindent, hogy Ön meg legyen elégedve a végeredménnyel!
Remélem Önnek is ugyanaz lesz a tapasztalata, mint az országba eladott több mint 600 ezer vásárlónak a véleménye, hogy hasznos a SPURI!
Türelmét előre is köszönöm!
Tisztelettel, SZAKI Kft. Kisújszállás Farkas Kálmán
Először is köszönöm kollégáink nevében, hogy az ízig-vérig magyar terméket, a SPURI-t választotta!
Természetesen fogyaszthat többet, mert takarít, és a beoldott víz, és a szennyeződés, melyet a 100-as benzin okozott károk elég soká oldódnak meg! Kb. 5-10 tele tankolás! Valamint minden paramétere a prémium benzinnek gyengébb, mint a 95-nek! Kivétel az oktánszám, ami néha már káros is, ilyen 101-es körüli változatban mértük legtöbbször. Kisebb fűtőértéke van, sok benne az oxigenát! Ugyanakkor heves lokális, gyors égése sem tesz jót a motornak, amit a 100-as benzin anilin származékai okoznak. Ami pedig nem ég el a kipufogó mögött rákkeltő! Maradjunk a 95-ösnél, a SPURI ezen benzin hibáit hamarabb kiküszöböli, mint a 100-asét.
A második bekezdésbe írtak, azért nem pont ebben a formában igazak. A benzin minőségi jellemzőiről olvashat itt a honlapunkon, a főoldalról lefelé görgetve! Lényeg az, hogy a 95-ös benzin illeszkedik egy normál autóhoz a legjobban addig, míg nem verseny versenyautó, és nem irtó magas a sűrítési arányszáma! 1:14 körül. Nem részletezem, de vizsgálataink a 40benzin jellemzőből csak egyet igazolt jónak, a majdnem 101-es oktánt. Jelzem, a 95-ös minden kútnál bőven megvan, sőt eléri a 98-at!A fogyasztást azért még egyszer mérném, mert ezt semmi nem indokolja, sőt nem szokták tapasztalni, csak az ellenkezőjét a SPURI használók.
Javaslat, míg tönkre nem teszi a gépet használja a gépkönyv szerinti benzint, ami max 98. És kényeztetésképpen fokozhatja a jót 2, vagy 4 ezrelék SPURI-val. Sőt használhat SPURI JG-2 prémium adalékot is. Még így is csak a felébe kerül, mint a mérgező 100-as benzin. Türelmet kérek, ígérem, ha még nincs hibája a gépnek, egyre jobb lesz, szép lesz a motorhang, és lehető legkevesebb fogyasztással bőven visszahozza a SPURI árát! Bizonyára tudja, hogy a vizes, benzingyantás diszperziós benzin, nem a legoptimálisabb üzemanyag, energia szinten! De ki kell várni, míg kitisztul a rendszer! Idő kell hozzá, mert ez egy egyszerű fizikai folyamat! A SPURI nem folyékony szerelő, de megteszünk mindent, hogy Ön meg legyen elégedve a végeredménnyel!
Remélem Önnek is ugyanaz lesz a tapasztalata, mint az országba eladott több mint 600 ezer vásárlónak a véleménye, hogy hasznos a SPURI!
Türelmét előre is köszönöm!
Tisztelettel, SZAKI Kft. Kisújszállás Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Úr!
A Spuri Egr tisztitó képessége érdekelne engem. Van olyan komponense az adaléknak ami nem ég el hengerekben és továbbjutva a kipufogó rendszerben visszavezetődve az Egrbe ott végzi munkáját? Mitsubishi Lancer 1.8 benzines használójanék, és elédedetten teszem fel a kérdésemet. Itt Egerben sok sok flakonnal vettem már termékéből. Válaszát előre is köszönöm!
A Spuri Egr tisztitó képessége érdekelne engem. Van olyan komponense az adaléknak ami nem ég el hengerekben és továbbjutva a kipufogó rendszerben visszavezetődve az Egrbe ott végzi munkáját? Mitsubishi Lancer 1.8 benzines használójanék, és elédedetten teszem fel a kérdésemet. Itt Egerben sok sok flakonnal vettem már termékéből. Válaszát előre is köszönöm!
Tisztelt Farkas Úr!
Létezik, hogy többet fogyaszt a spuritól a személyautóm?
Suzuki Ignis 1.3 VVT , 100as benzinnel használom, mindig ezt tankolok bele! A 95 ös E10-es el szemben a 100as benzinnel nem "ugrál" bizonyos alacsony fordulaton és bő 1 literrel kevesebbet is fogyaszt a prémium benzinnel. Amióta tankolok a 100as benzin mellé még spurit, sajnos a méréseim alapján minimum 1 literrel többet fogyaszt. Nem tudom miért lehet ez?
Az E10-est nem akarok semmiféleképpen beletankolni, mert rendkívül nagy a szárító hatása már ennek a 10% os alkoholnak is ami a benzin van és 2 évente AC-pumpát kell cserélgetnem a kocsiba, aminek az új ára 50.000eft!Nem beszélve arról, hogy a motorolajat sokkal jobban elhasználja az E10, rozsdásodások is előfordulhatnak a motor kartelben, maga a henger fal is+ a szelepszárak is károsodhatnak a "kiszáradt" benzintől.
Létezik, hogy többet fogyaszt a spuritól a személyautóm?
Suzuki Ignis 1.3 VVT , 100as benzinnel használom, mindig ezt tankolok bele! A 95 ös E10-es el szemben a 100as benzinnel nem "ugrál" bizonyos alacsony fordulaton és bő 1 literrel kevesebbet is fogyaszt a prémium benzinnel. Amióta tankolok a 100as benzin mellé még spurit, sajnos a méréseim alapján minimum 1 literrel többet fogyaszt. Nem tudom miért lehet ez?
Az E10-est nem akarok semmiféleképpen beletankolni, mert rendkívül nagy a szárító hatása már ennek a 10% os alkoholnak is ami a benzin van és 2 évente AC-pumpát kell cserélgetnem a kocsiba, aminek az új ára 50.000eft!Nem beszélve arról, hogy a motorolajat sokkal jobban elhasználja az E10, rozsdásodások is előfordulhatnak a motor kartelben, maga a henger fal is+ a szelepszárak is károsodhatnak a "kiszáradt" benzintől.
Kedves Béla!
Örülök, hogy a CIVIC ben meg van elégedve a SPURI-val!
Pontosan ugyan úgy kell tennie a kerti kisgépeknél is! 95-ös benzin, és SPURI!
Pontosan a kerti gépen nincsenek felhúzva, sűrítési arány mélyen alatta van az autóéknak! Ráadásul még legtöbb karburátoros technika! Tehát a 100-as benzint nehezen gyújtja meg a gép, és szenved! Ráadásul, homogén, rengeteg másféle alkohol származékkal, oxigenáttal, ami nem előny! Hamarabb megromlik a 100-as benzin. Nyilván a hordozott oxigenátok miatt, valamint a vizesedés, és egyéb negatív jellemző miatt! Nem tudom miért gondolják az emberem, hogy egy jellemző, mint az oktánszám miatt jobb a drága benzin! Ne higgyen a reklámoknak!
Pénzkidobás, pedig igen kevés a mennyiség, de teljesen felesleges prémiumnak kikiáltott benzint venni! Reklám fogás!
A benzin 40féle fontosabb jellemzővel bír! Ha mindre adalékot öntenénk bele, nem is kellene benzin. Érdekes! Ugye?
Összegezve a SPURI multifunkciós, nem kell más mellé! Fokozásként másfél szeresét, de maximum kétszeresig növelheti a SPURI mennyiségét, azaz 0,4 %-ig! Ha így tesz egy évig nem lesz gondja a fűnyíróba tele tankolt benzinnel.
Köszönöm, hogy felvette a kérdést, másoknak is tanúságos lehet!
Örülök, hogy a CIVIC ben meg van elégedve a SPURI-val!
Pontosan ugyan úgy kell tennie a kerti kisgépeknél is! 95-ös benzin, és SPURI!
Pontosan a kerti gépen nincsenek felhúzva, sűrítési arány mélyen alatta van az autóéknak! Ráadásul még legtöbb karburátoros technika! Tehát a 100-as benzint nehezen gyújtja meg a gép, és szenved! Ráadásul, homogén, rengeteg másféle alkohol származékkal, oxigenáttal, ami nem előny! Hamarabb megromlik a 100-as benzin. Nyilván a hordozott oxigenátok miatt, valamint a vizesedés, és egyéb negatív jellemző miatt! Nem tudom miért gondolják az emberem, hogy egy jellemző, mint az oktánszám miatt jobb a drága benzin! Ne higgyen a reklámoknak!
Pénzkidobás, pedig igen kevés a mennyiség, de teljesen felesleges prémiumnak kikiáltott benzint venni! Reklám fogás!
A benzin 40féle fontosabb jellemzővel bír! Ha mindre adalékot öntenénk bele, nem is kellene benzin. Érdekes! Ugye?
Összegezve a SPURI multifunkciós, nem kell más mellé! Fokozásként másfél szeresét, de maximum kétszeresig növelheti a SPURI mennyiségét, azaz 0,4 %-ig! Ha így tesz egy évig nem lesz gondja a fűnyíróba tele tankolt benzinnel.
Köszönöm, hogy felvette a kérdést, másoknak is tanúságos lehet!
Tisztelt Farkas Úr!
Nagy megelégedéssel használom terméküket benzines Honda Civicemben. Kerti gépekbe eddig 100-as benzint használtam, de most szeretném kipróbálni a Spurit. Ön szerint érdemes-e valamilyen üzemanyag stabilizátort használni még a Spuri mellé, vagy erre is jó. Több olyan benzines kerti gépem van amit ritkán használok így aggódok hogy az E10 rövidebb eltarthatósága miatt probléma lehet velük.
Üdvözlettel: Vaskúti Béla
Nagy megelégedéssel használom terméküket benzines Honda Civicemben. Kerti gépekbe eddig 100-as benzint használtam, de most szeretném kipróbálni a Spurit. Ön szerint érdemes-e valamilyen üzemanyag stabilizátort használni még a Spuri mellé, vagy erre is jó. Több olyan benzines kerti gépem van amit ritkán használok így aggódok hogy az E10 rövidebb eltarthatósága miatt probléma lehet velük.
Üdvözlettel: Vaskúti Béla
Kedves András!
Milyen érdekes a véletlen, most intézem a virágoszlopokat a cég bejáratához, pont Dunakesziről.
A beírásáról a lényeg tükröződik. Valamint az, Ön sem szeret úgy elindulni az autóval a nélkül, hogy a SPURI legalább az üzemanyag rendszert, a motort, kipufogórendszert tegye rendben!
Ki szeret sok-sok javítást végezni a gépen? Senki! No, erről szól a SPURI, és a minőségibb üzemanyag! Aki hosszan nem használta, úgysem tudja miről beszélünk mi SPURI-sok.
Ha már a hangja egészségesebb, az elmond mindent!
Ez nyilván alapvető fizikai, és kémiai folyamatokban írható le. De az autóst, a felhasználók legtöbbjét, nem nagyon érdeklik a működési mechanizmusok! Meg is értem! Engem se izgat, hogy a 4K televízió elektron többlet energiája hogyan is kényszeríti a neutrínók távozását!
Egy termék jó-e, vagy sem az a hosszan tartó több százezer, vagy több millió ember által derül ki! A piac dönti el, árazza be, valamint a termék forgalom, hogy mennyire jó az előállított áru!
Ezek a döntő tényezők. És Ön András ennek az általános tulajdonságokat tapasztalta! Az külön érdeme, hogy legelsőnek bízott a termékbe! Megadva a bizonyítási esélyt.
Ma már egyre könnyebb az embereknek, hiszen annyira egyértelmű a végeredmény a SPURI használatának, hogy kockázatmentes a használata! Sőt ingyen is van, amit Ön is tud!
Lényeg, hogy a jövőben is fejlesztéseinkkel, azon leszünk, mindenkor megfeleljünk, a gondtalan autózás, a haszonszerzés feltételeinek!
További biztonságos közlekedést kívánok Önnek!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Milyen érdekes a véletlen, most intézem a virágoszlopokat a cég bejáratához, pont Dunakesziről.
A beírásáról a lényeg tükröződik. Valamint az, Ön sem szeret úgy elindulni az autóval a nélkül, hogy a SPURI legalább az üzemanyag rendszert, a motort, kipufogórendszert tegye rendben!
Ki szeret sok-sok javítást végezni a gépen? Senki! No, erről szól a SPURI, és a minőségibb üzemanyag! Aki hosszan nem használta, úgysem tudja miről beszélünk mi SPURI-sok.
Ha már a hangja egészségesebb, az elmond mindent!
Ez nyilván alapvető fizikai, és kémiai folyamatokban írható le. De az autóst, a felhasználók legtöbbjét, nem nagyon érdeklik a működési mechanizmusok! Meg is értem! Engem se izgat, hogy a 4K televízió elektron többlet energiája hogyan is kényszeríti a neutrínók távozását!
Egy termék jó-e, vagy sem az a hosszan tartó több százezer, vagy több millió ember által derül ki! A piac dönti el, árazza be, valamint a termék forgalom, hogy mennyire jó az előállított áru!
Ezek a döntő tényezők. És Ön András ennek az általános tulajdonságokat tapasztalta! Az külön érdeme, hogy legelsőnek bízott a termékbe! Megadva a bizonyítási esélyt.
Ma már egyre könnyebb az embereknek, hiszen annyira egyértelmű a végeredmény a SPURI használatának, hogy kockázatmentes a használata! Sőt ingyen is van, amit Ön is tud!
Lényeg, hogy a jövőben is fejlesztéseinkkel, azon leszünk, mindenkor megfeleljünk, a gondtalan autózás, a haszonszerzés feltételeinek!
További biztonságos közlekedést kívánok Önnek!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Nálam ismét bizonyított a Spuri. Használt diesel Ford-ot vásároltam. Azonnal piros Spuri bele 1,5 szeres adagban. Az első tankoláshoz képest az ötödik tankoláskor 1,4 literrel csökkent az átlag fogyasztás és öröm hallani a motor duruzsolását.
Kedves ismeretlen!
Ha lenne ilyen károsult ember, ilyen problémával már hozzánk fordult volna a tulaj!
Gondolom tavaly mindenki így járt aki 660.000db flakon SPURI-t vásárolta! Több komment nem is kell!
Jó is, sőt remek, hogy ilyeneket ír, már végre tényleg nem hiszik, hogy töröljük a negatív véleményeket! Roppant örülök a gondolatok szárnyalásának, hisz demokrácia van! És ez visz az intuitív cselekedet mezejére!
Csak azt nem tudom, hogy a törzsvevőink sértésnek veszik-e? Pláne, akik majd három évtizede használják eredményesen! A fizikai állításokról ne is beszéljünk, mert gondolom sok értelme nincs Önnel vitatkozni ismeretlenül, mint gyáva konkurensnek tűnő egyén!
Erre pedig azt tudnám mondani, hogy kiemelkedően jó minőséget szabad csak előállítani nagyon olcsón. És talán akkor 27 év múlva utolérik a SPURI-t. De ekkorra ismét annyit költünk fejlesztésre, innovációra, hogy ezt senki nem fogja utánozni, mert mi egy kicsit nem vagyunk normálisak, hogy mindent visszaforgatunk, sőt a holdingok egyéb nyeresége is itt landol! A siker viszont higgye el kárpótol!
NO, ezzel a gondolattal a mi égiszünk alatt tevékenykedő cégek, és emberek, ettől boldogok. Ennél pedig nincs felemelőbb érzés higgye el.
Ha Ön mégis úgy dönt, hogy SPURI nélkül közlekedik ám tegye. Semmi probléma nincs belőle. Személyiségi jogok szerint is megteheti, no és ez a demokrácia is egy csodálatos dolog!
Még egyszer, köszönöm, hogy végre valaki beírt egy negatívat, csak azt sajnálom nem valami hihető! Nem baj legközelebb, hátha jobban sikerül!
Minden tiszteletem az Öné, kedves..... Úr!
Maradok a szolgálatában, Farkas Kálmán
Ha lenne ilyen károsult ember, ilyen problémával már hozzánk fordult volna a tulaj!
Gondolom tavaly mindenki így járt aki 660.000db flakon SPURI-t vásárolta! Több komment nem is kell!
Jó is, sőt remek, hogy ilyeneket ír, már végre tényleg nem hiszik, hogy töröljük a negatív véleményeket! Roppant örülök a gondolatok szárnyalásának, hisz demokrácia van! És ez visz az intuitív cselekedet mezejére!
Csak azt nem tudom, hogy a törzsvevőink sértésnek veszik-e? Pláne, akik majd három évtizede használják eredményesen! A fizikai állításokról ne is beszéljünk, mert gondolom sok értelme nincs Önnel vitatkozni ismeretlenül, mint gyáva konkurensnek tűnő egyén!
Erre pedig azt tudnám mondani, hogy kiemelkedően jó minőséget szabad csak előállítani nagyon olcsón. És talán akkor 27 év múlva utolérik a SPURI-t. De ekkorra ismét annyit költünk fejlesztésre, innovációra, hogy ezt senki nem fogja utánozni, mert mi egy kicsit nem vagyunk normálisak, hogy mindent visszaforgatunk, sőt a holdingok egyéb nyeresége is itt landol! A siker viszont higgye el kárpótol!
NO, ezzel a gondolattal a mi égiszünk alatt tevékenykedő cégek, és emberek, ettől boldogok. Ennél pedig nincs felemelőbb érzés higgye el.
Ha Ön mégis úgy dönt, hogy SPURI nélkül közlekedik ám tegye. Semmi probléma nincs belőle. Személyiségi jogok szerint is megteheti, no és ez a demokrácia is egy csodálatos dolog!
Még egyszer, köszönöm, hogy végre valaki beírt egy negatívat, csak azt sajnálom nem valami hihető! Nem baj legközelebb, hátha jobban sikerül!
Minden tiszteletem az Öné, kedves..... Úr!
Maradok a szolgálatában, Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Úr!
Ön szerint ennek a kommentnek, amelyet most ide bemásolok és egy videó alatt találtam, van valóság alapja?!
Kiemelt válasz
Lukács László - Az élet iskolája
13 órája
😁 Eddig 3 emberrel találkoztam, 2 db Skoda és 1 db Opel tulajaval aki tajtékzott, mert szétégtek a szelepszarak a spuri használatakor. Nem véletlen, hogy nem javasolják a gyártók sem az olaj sem benzin adalékokat, ugyanis bár hasznosak lehetnek, de nem minden autóhoz és nem minden autóhoz egy aranyban, amit javasolnak. Sőt az sem mindegy milyen üzemanyag hoz keverik. Mert, ha az már eleve adalékolt, na akkor van nagy meglepetés. Mint, majd lesz most, amikor az E10 mizéria miatt sokan 100 as benzint tankolnak jó drágán, de többe lesz majd a motor generál .
Így hat ez nagy öngól. 👍
Ön szerint ennek a kommentnek, amelyet most ide bemásolok és egy videó alatt találtam, van valóság alapja?!
Kiemelt válasz
Lukács László - Az élet iskolája
13 órája
😁 Eddig 3 emberrel találkoztam, 2 db Skoda és 1 db Opel tulajaval aki tajtékzott, mert szétégtek a szelepszarak a spuri használatakor. Nem véletlen, hogy nem javasolják a gyártók sem az olaj sem benzin adalékokat, ugyanis bár hasznosak lehetnek, de nem minden autóhoz és nem minden autóhoz egy aranyban, amit javasolnak. Sőt az sem mindegy milyen üzemanyag hoz keverik. Mert, ha az már eleve adalékolt, na akkor van nagy meglepetés. Mint, majd lesz most, amikor az E10 mizéria miatt sokan 100 as benzint tankolnak jó drágán, de többe lesz majd a motor generál .
Így hat ez nagy öngól. 👍
Kedves Tamás!
Örülök, hogy rég óta, megelégedéssel használja a termékünket. Mivel több autójába is jól teljesített a SPURI ebbe is működni fog! Ki tudja mit tankoltak eddig bele.
Az Ön autója biztos, hogy nem a kopogásos égést tapasztalta! Az más jelenség! És a 95-ös benzin is majd mindenhol legalább 2oktánnal, hanem hárommal több! Pont a vizesedés miatt, és az alkohol származékok nyilván magasabb oktánszámmal is rendelkeznek!
Innen látatlanból nem lehet diagnózist felállítani, de egy biztos, ha csökken a fűtőérték, gyengébben megy az autó! Az ECU ezt másként reagálja le autónként változóan. Lehet, hogy egy másik helyen tankol normál 95-öst máshogy viselkedik! Ez az összetétel, sajnos ugyan annál a kútnál sem egyforma mindig! Hát még a víztartalma!
Gondoljon arra, hogy a prémium benzinekbe direkt víz kicsapató komponens van. Ez káros, de csak hosszú távon okoz problémákat, akkor viszont sokat! Ha mindig egy kicsit oldva eltávolítunk a tankból, nyilván nem a legerősebb benzin keletkezik a vízből, de legalább sokáig él a motor! A két elv, pont ellentétes egymással! Ezért nem illik mindig más üzemanyagot tankolni! Ez arra utal, hogy ebbe a tankba bizony sok víz van!
Másrészt a 100-as benzinnél az ECU-ja és a szenzorok mérésének eredményére hivatkozva rossz emissziót tapasztalva elveszi a benzin mennyiséget, így még szárazabb égést produkál, ami nem jó a kipufogó szelepnek, hisz nincs többlet öblítés! De ebbe ne mennyünk bele részletesen.
Az elő-detonációs égés hangját más is produkálja, ami hasonló lehet! Legtöbbször a mechanikai szelephangot véljük annak! Ennek oka pedig a beállítatlanság! Vagy kopások! Pld. a hidrotőke nem tud annyit emelni egy bizonyos fordulaton, amire az méretezve van! De lehet olaj elhasználódás, vagy olajminőség miatt is, de lehet olajnyomás miatt is, számos probléma okozhatja!
Kopogás szenzor nem tudom van-e a kocsijába, de ez itt nem is lényeges!
Ha lenne, akkor is ugyanezt a hangot is hallaná szerintem! Mert ez nem a hamarabbi sűrítésből eredő berobbanásos égés!
Egy biztos az országba 97-es benzinnél rosszabbat senki nem tankol! Ha vizes akkor van 95-ös!
Tamás a 100km még nagyon csekély távolság, kérem 4-5 tankolást legalább tegyen meg, mert addig csak a takarításra használja a SPURI az energiáit! Később egyre jobb lesz a gép, ezt tapasztalatból garantálom!
Tehát egy kis türelmet kérek! Ha gyorsítani akarja a folyamatot, akkor 50literbe másfél deciliter SPURI JG-2 ajánlom!
És ne feledje, bármilyen autója lesz, a SPURI minőségibb üzemanyagot képez!
További gazdaságos, biztos autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Örülök, hogy rég óta, megelégedéssel használja a termékünket. Mivel több autójába is jól teljesített a SPURI ebbe is működni fog! Ki tudja mit tankoltak eddig bele.
Az Ön autója biztos, hogy nem a kopogásos égést tapasztalta! Az más jelenség! És a 95-ös benzin is majd mindenhol legalább 2oktánnal, hanem hárommal több! Pont a vizesedés miatt, és az alkohol származékok nyilván magasabb oktánszámmal is rendelkeznek!
Innen látatlanból nem lehet diagnózist felállítani, de egy biztos, ha csökken a fűtőérték, gyengébben megy az autó! Az ECU ezt másként reagálja le autónként változóan. Lehet, hogy egy másik helyen tankol normál 95-öst máshogy viselkedik! Ez az összetétel, sajnos ugyan annál a kútnál sem egyforma mindig! Hát még a víztartalma!
Gondoljon arra, hogy a prémium benzinekbe direkt víz kicsapató komponens van. Ez káros, de csak hosszú távon okoz problémákat, akkor viszont sokat! Ha mindig egy kicsit oldva eltávolítunk a tankból, nyilván nem a legerősebb benzin keletkezik a vízből, de legalább sokáig él a motor! A két elv, pont ellentétes egymással! Ezért nem illik mindig más üzemanyagot tankolni! Ez arra utal, hogy ebbe a tankba bizony sok víz van!
Másrészt a 100-as benzinnél az ECU-ja és a szenzorok mérésének eredményére hivatkozva rossz emissziót tapasztalva elveszi a benzin mennyiséget, így még szárazabb égést produkál, ami nem jó a kipufogó szelepnek, hisz nincs többlet öblítés! De ebbe ne mennyünk bele részletesen.
Az elő-detonációs égés hangját más is produkálja, ami hasonló lehet! Legtöbbször a mechanikai szelephangot véljük annak! Ennek oka pedig a beállítatlanság! Vagy kopások! Pld. a hidrotőke nem tud annyit emelni egy bizonyos fordulaton, amire az méretezve van! De lehet olaj elhasználódás, vagy olajminőség miatt is, de lehet olajnyomás miatt is, számos probléma okozhatja!
Kopogás szenzor nem tudom van-e a kocsijába, de ez itt nem is lényeges!
Ha lenne, akkor is ugyanezt a hangot is hallaná szerintem! Mert ez nem a hamarabbi sűrítésből eredő berobbanásos égés!
Egy biztos az országba 97-es benzinnél rosszabbat senki nem tankol! Ha vizes akkor van 95-ös!
Tamás a 100km még nagyon csekély távolság, kérem 4-5 tankolást legalább tegyen meg, mert addig csak a takarításra használja a SPURI az energiáit! Később egyre jobb lesz a gép, ezt tapasztalatból garantálom!
Tehát egy kis türelmet kérek! Ha gyorsítani akarja a folyamatot, akkor 50literbe másfél deciliter SPURI JG-2 ajánlom!
És ne feledje, bármilyen autója lesz, a SPURI minőségibb üzemanyagot képez!
További gazdaságos, biztos autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Kedves Gábor!
Nem ajánlom a nyugati kutakat, itt Kelet-Európában. Többször írtam analíziseinkről. Pláne a 10évnél régebbi autóknál. Teljesen más az összetétele a prémium benzinnek, ezért a lokális magasabb hő, főleg a kipufogó fázisban nem szerencsés. Pláne, azért sem, mert a nagyobb mennyiségű gőzpára újra párolgása, is megviseli a kipufogó rendszert. Ennél azonban van több olyan körülmény, mely nem a tartósságot eredményezi. Ne higgyen a reklámnak, és a nyugat imádatnak!
-Más.- Egyrészről nem biztos, hogy jót tesz neki a magas oktánszám, hisz nem erre lett gyártva a motor, ha mégis placebó hatásként érzi, az csak megviseli az erőforrást! Másrészt kiszámolva is rettentő sokba kerül, a több mint 40Ft literenként. És figyelje meg többet is fogyaszt belőle! Ez teljesen biztos! Bár ezt nehéz mérni! A többlet költség a javításba is fog jelentkezni!
Én mindig a gyári üzemanyag előírást javaslom oktánszám területén! Ezt is többször írtam miért!
A szeggel történő vizsgálatnak nem lesz eredménye. Lévén ilyen, vagy ehhez hasonló anyag nincs az üzemanyag rendszerbe! De kíváncsian várom hogyan is csinálta a tankba lévő elhelyezést. És mit fog tapasztalni? Mert ott a mozgástól, a hőmérséklet változásig, minden körülmény speciális.
Köszönöm bejegyzését! Tisztelettel. Farkas Kálmán
Nem ajánlom a nyugati kutakat, itt Kelet-Európában. Többször írtam analíziseinkről. Pláne a 10évnél régebbi autóknál. Teljesen más az összetétele a prémium benzinnek, ezért a lokális magasabb hő, főleg a kipufogó fázisban nem szerencsés. Pláne, azért sem, mert a nagyobb mennyiségű gőzpára újra párolgása, is megviseli a kipufogó rendszert. Ennél azonban van több olyan körülmény, mely nem a tartósságot eredményezi. Ne higgyen a reklámnak, és a nyugat imádatnak!
-Más.- Egyrészről nem biztos, hogy jót tesz neki a magas oktánszám, hisz nem erre lett gyártva a motor, ha mégis placebó hatásként érzi, az csak megviseli az erőforrást! Másrészt kiszámolva is rettentő sokba kerül, a több mint 40Ft literenként. És figyelje meg többet is fogyaszt belőle! Ez teljesen biztos! Bár ezt nehéz mérni! A többlet költség a javításba is fog jelentkezni!
Én mindig a gyári üzemanyag előírást javaslom oktánszám területén! Ezt is többször írtam miért!
A szeggel történő vizsgálatnak nem lesz eredménye. Lévén ilyen, vagy ehhez hasonló anyag nincs az üzemanyag rendszerbe! De kíváncsian várom hogyan is csinálta a tankba lévő elhelyezést. És mit fog tapasztalni? Mert ott a mozgástól, a hőmérséklet változásig, minden körülmény speciális.
Köszönöm bejegyzését! Tisztelettel. Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Kálmán Úr!
Régóta redszeres használója vagyok terméküknek, több autómban is jól teljesített. Jelenleg egy Opel Corsa C 1.2 16v benzines autóban használom amit napi szinten használok munkába járásra (120km). Amióta megjelent itthon az E10 azóta nagyobb terhelésen pl. emelkedőnek 3000-3500 ford/perc környékén elkezd a motor kopogásos égéssel járni, ami gázpedál állás változtatására (kicsit elveszem, vagy jobban odalépek) megszűnik. Mol 95 + piros spuri normál mennyiségben tankolok, piros spurival nagyobb dózisban a kopogáshajlam csökken, de még jelentkezik. Mol 100 benzinnel megszűnik teljesen a kopogás. Most 95 + JG2-vel kisérletezek, eddig ezzel még nem kopogott de csak 100km-t mentem így. Kérdésem, hogy a kopogásos égést mi okozhatja? Van az autóban kopogászsenzor.
Válaszát előre is köszönöm!
Tisztelettel: Tamás
Régóta redszeres használója vagyok terméküknek, több autómban is jól teljesített. Jelenleg egy Opel Corsa C 1.2 16v benzines autóban használom amit napi szinten használok munkába járásra (120km). Amióta megjelent itthon az E10 azóta nagyobb terhelésen pl. emelkedőnek 3000-3500 ford/perc környékén elkezd a motor kopogásos égéssel járni, ami gázpedál állás változtatására (kicsit elveszem, vagy jobban odalépek) megszűnik. Mol 95 + piros spuri normál mennyiségben tankolok, piros spurival nagyobb dózisban a kopogáshajlam csökken, de még jelentkezik. Mol 100 benzinnel megszűnik teljesen a kopogás. Most 95 + JG2-vel kisérletezek, eddig ezzel még nem kopogott de csak 100km-t mentem így. Kérdésem, hogy a kopogásos égést mi okozhatja? Van az autóban kopogászsenzor.
Válaszát előre is köszönöm!
Tisztelettel: Tamás
Kedves Kálmán!
Az OMV Maxxmotion 95 E10-ről érdekelne a véleménye, mert most ezt tankoltam a 32 éves keleti autómba. 5-6 éve használom a piros spurit 1.5-szörös adagolással minden tankolásnál. Elsősorban a korróziótól védeném a tankot és a tisztító hatása is állítólag jobb a maxxmotion benzinnek.
A másik ami érdekel, hogy most a családban egy 34 éves 1.8-as passatba MOL 100-as benzint tankolnak tisztán spuri nélkül és érezhetően szebben megy és kevesebbet fogyaszt. Valóban árthat a motornak a 100-as vagy még magasabb oktánszám?
Még annyit, hogy indítottam egy kísérletet e10 + Spuri ill. Spuri nélkül tiszta vasszögekkel a korrózió vizsgálatára. Ennek ha lesz szemmel látható eredménye arról feltétlenül beszámolok
Tisztelettel várom és köszönöm válaszát, Gábor.
Az OMV Maxxmotion 95 E10-ről érdekelne a véleménye, mert most ezt tankoltam a 32 éves keleti autómba. 5-6 éve használom a piros spurit 1.5-szörös adagolással minden tankolásnál. Elsősorban a korróziótól védeném a tankot és a tisztító hatása is állítólag jobb a maxxmotion benzinnek.
A másik ami érdekel, hogy most a családban egy 34 éves 1.8-as passatba MOL 100-as benzint tankolnak tisztán spuri nélkül és érezhetően szebben megy és kevesebbet fogyaszt. Valóban árthat a motornak a 100-as vagy még magasabb oktánszám?
Még annyit, hogy indítottam egy kísérletet e10 + Spuri ill. Spuri nélkül tiszta vasszögekkel a korrózió vizsgálatára. Ennek ha lesz szemmel látható eredménye arról feltétlenül beszámolok
Tisztelettel várom és köszönöm válaszát, Gábor.
Tisztelt Motoros!
Mivel több tucat jellemzőből egyet említett, mely a benzin minőségét jellemzi, ezért a 100-as benzin hibáit is csökkenti a SPURI. De nem mindegy honnan kezdjük a javítást! És milyen minőséggel!
Jelzem a 95-ös benzinek is majdnem mindegyik kútnál megvan 98! Nem értjük miért, de így van!
Ezért a SPURI JG-2 adalékot pontosan másfélszeres adalékolásban. Ekkor elérhető, vagy megközelíthető a normál 95-ös szortimentizációja. Mert ugye nem csak a sűrítési arány számít, hanem a vezérlés, gyújtás, befecskendezés, ha nem karbis a gép!
Mivel a motorok magasabb fordulatúak ezért is kell, a gyorsabb egyenletesebb lángterjedést jó minőségű benzinnel elérni! Amibe lehetőleg az 4.2% etanolon kívül még 6-8féle oxigenát is van! Ha a gyenge fűtőértékű anyagok nehezebben gyulladnak be és sokáig égnek, az expanzió végéig, esetleg tovább, akkor kissé megviseli a jelenség a kipufogó szelepet! A sok oxigenát végfokozásaként gondoljon a dinitrogénezésre, (NITRÓ) ahol is rendre elég a szelep mellett, néha minden az égéstérbe! Persze egy szélsőséges példa!
Összefoglalva nem véletlenül a csak a 98-at írják elő a motornak! Ráadásul, van tartalék is az előírásba bőven! Biztonsági tényező! Tehát nem kell aggódni!
A SPURI a többi benzin jellemzők felküzdi arra a szintre, ami már nem káros a motorra, a mostani 100-as benzineknél!
Érezni fogja egyértelműen a másfél szeres JG-2 hatását, az biztos! Még,ha a 100-as benzin is van legalább 101körül, de ez is azért van, mert ez így olcsóbb előállítani! Csak egy picit a szikragyújtással küzd meg amit a SPURI, az indítási készség javítókkal küszöböl ki! És még sorolhatnám, de ennyit dióhájban!
Köszönöm, hogy kipróbálja a SPURI-t, élvezetes motorozást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Mivel több tucat jellemzőből egyet említett, mely a benzin minőségét jellemzi, ezért a 100-as benzin hibáit is csökkenti a SPURI. De nem mindegy honnan kezdjük a javítást! És milyen minőséggel!
Jelzem a 95-ös benzinek is majdnem mindegyik kútnál megvan 98! Nem értjük miért, de így van!
Ezért a SPURI JG-2 adalékot pontosan másfélszeres adalékolásban. Ekkor elérhető, vagy megközelíthető a normál 95-ös szortimentizációja. Mert ugye nem csak a sűrítési arány számít, hanem a vezérlés, gyújtás, befecskendezés, ha nem karbis a gép!
Mivel a motorok magasabb fordulatúak ezért is kell, a gyorsabb egyenletesebb lángterjedést jó minőségű benzinnel elérni! Amibe lehetőleg az 4.2% etanolon kívül még 6-8féle oxigenát is van! Ha a gyenge fűtőértékű anyagok nehezebben gyulladnak be és sokáig égnek, az expanzió végéig, esetleg tovább, akkor kissé megviseli a jelenség a kipufogó szelepet! A sok oxigenát végfokozásaként gondoljon a dinitrogénezésre, (NITRÓ) ahol is rendre elég a szelep mellett, néha minden az égéstérbe! Persze egy szélsőséges példa!
Összefoglalva nem véletlenül a csak a 98-at írják elő a motornak! Ráadásul, van tartalék is az előírásba bőven! Biztonsági tényező! Tehát nem kell aggódni!
A SPURI a többi benzin jellemzők felküzdi arra a szintre, ami már nem káros a motorra, a mostani 100-as benzineknél!
Érezni fogja egyértelműen a másfél szeres JG-2 hatását, az biztos! Még,ha a 100-as benzin is van legalább 101körül, de ez is azért van, mert ez így olcsóbb előállítani! Csak egy picit a szikragyújtással küzd meg amit a SPURI, az indítási készség javítókkal küszöböl ki! És még sorolhatnám, de ennyit dióhájban!
Köszönöm, hogy kipróbálja a SPURI-t, élvezetes motorozást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Üdvözlöm Farkas Úr!
Lenne egy komoly kérdésem Ön felé és szeretném hogy komoly választ adjon a kérdésemre.
Az én motorkerékpáromba 98-as oktánszámú benzin van előírva.Én 100-as benzint tankolok, ezzel sincs baj, gyönyörűen megy tőle a motor, ahogy elő van írva.
Na most következik a kérdés!
Adagolhatok e SPURI-t plusszban a 100-as benzinhez a normál előírt mennyiségben ahogy Ön ezt feltüntette a flakonon?!
Nem fogja ez negatívan befolyásolni a 100 as üzemanyagot?Úgy értem TÚL JÓ lenne, ha még pluszban a 100-ashoz SPURIT adagolnék.
Szeretném tudni a véleményét.
Előre is köszönöm.
Lenne egy komoly kérdésem Ön felé és szeretném hogy komoly választ adjon a kérdésemre.
Az én motorkerékpáromba 98-as oktánszámú benzin van előírva.Én 100-as benzint tankolok, ezzel sincs baj, gyönyörűen megy tőle a motor, ahogy elő van írva.
Na most következik a kérdés!
Adagolhatok e SPURI-t plusszban a 100-as benzinhez a normál előírt mennyiségben ahogy Ön ezt feltüntette a flakonon?!
Nem fogja ez negatívan befolyásolni a 100 as üzemanyagot?Úgy értem TÚL JÓ lenne, ha még pluszban a 100-ashoz SPURIT adagolnék.
Szeretném tudni a véleményét.
Előre is köszönöm.
Kedves Czibók László Úr!
Működik a SPURI ez így rendjén is van! De ne kérje, hogy egyszerűen magyarázzam el az 36 funkció egyikét.
De mégis egy szösszenet.
Egyszerűen kifejezve a SPURI egy komponensében hármas eletron hiány miatt olyan oldott állapotba hozzuk a vizet, hogy ne okozzon gondot a üzemanyaggal együtt való bejuttatásával, valamint az égéstérben, és kipufogó fázisban.
A beoldott mennyiségre vigyázunk, a SPURI súlyarányára vetített 33-45% között tehető, körülményektől függően, mint a gázolaj, benzin, hőmérséklet, stb. Nagyobb mennyiség széria motoroknál kárt okoz!
Én és a holdingbe tartozó cégek nem nyilatkozhatnak más egyéb üzemanyag adalékhoz hasonlónak tűnő termékről!
Nem etikus!
Valamint vegyi illesztésünk csak az ismert üzemanyagokhoz van tesztelve!
De segítek! Mivel szinte minden konkurensnek tűnőt részletesen analizálunk, hátha van valami ötletszerű benne! Összegezve.:
A semmi és a SPURI együtt, az már valami! Gondolom érti!
Továbbiakra csak annyit írok, hogy nézzék meg a szabványokat, és analizálják a benzineket! Már így is sokkal többet írtam, mint kellene! Beszéljen a végeredmény! Az MTBE tiltott, mint a min. kéntartalom, és az ólomtetraetil, de az is tartalmazhat egy csöppet! És az ötven évvel ezelőtti szukszcimicideket is! De talán metanolt is! De ezt hagyjuk. Tényekről ennyit, de nem többet!
Azonban mindenre nyitottak vagyunk!
Kérem, jelentkezzenek egy jó referenciával rendelkező vegyész labor csoporttal. Van munka bőven! És ígérem Önök is fognak korszak alkotó feladatot kapni jó pénzért a SPURI-tól! A 2021-es Új SPURI-ra már kezdhetik is! Jelzem, az irány megvan, csak az ipari megvalósítási modellezéssel van némi kivitelezési gond!
Minden energiánk a "piko" technológián dolgozik! Talán már 2020-ban is megjelenünk, és a több évtizedes előnyünk fokozni tudjuk!
De nyugi, a többi korszakalkotó komponens is megmarad! Például a hármas ötös kopáscsökkentő komponens, a legendás hűtőgél, a speciális adszorbensek, a széles szortimentizáció, a lángterjedési szabályzók, az indítási készség javítók, energetika, kánikulai találmány, fagyásgátlók, tartósítószerek, vezetőképesség javítók, és még sorolhatnám!
Röviden a 2-4 múlva megjelenő üzemanyagokra készülünk! Mert a lakosság még nem tudja mi jöhet! Mi sejtjük, sőt tudjuk, számítjuk, így az előny nálunk van!
Önöknek csupán használni kell, mint egy bármilyen más terméket, amit levesznek a polcról! Mi arra vigyázunk, hogy szigorúan legyenek titkosak a módszerek, az eredmények pedig nyilvánvalóak, mint most! A vevőknek nem is kell több!
Csupán az sokáig tartson az autója!
Erre pedig mi, a népes csapatommal vigyázunk! Ebbe biztos lehet!
Első a vevő!
Erre büszkék vagyunk, hiszen nem hiszem, hogy van az országba olyan adalék, melyből pld. tööb mint 660ezer darabot eladtak volna! Gondolom, ők azért használják, mert okosok, és valamiféle előnyük származott belőle!
Pozitív tapasztalata volt vevőinknek, és valahol tudtunk segíteni rajtuk!
Szerintem, ha ingyen adnánk, akkor sem vásárolnának több terméket mint most! Ez azért jelent valamit!
Azért örülök, hogy meg tudtam győzni, de ne a hátteres "PIKO" technológia se érdekelje a jövőbe sem!
Hanem az, hogy eddig is működött a SPURI, és minden évben azért fejlesztünk, hogy Ön jól járjon!
Ezért is biztos célba érést kívánok Önnek!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Működik a SPURI ez így rendjén is van! De ne kérje, hogy egyszerűen magyarázzam el az 36 funkció egyikét.
De mégis egy szösszenet.
Egyszerűen kifejezve a SPURI egy komponensében hármas eletron hiány miatt olyan oldott állapotba hozzuk a vizet, hogy ne okozzon gondot a üzemanyaggal együtt való bejuttatásával, valamint az égéstérben, és kipufogó fázisban.
A beoldott mennyiségre vigyázunk, a SPURI súlyarányára vetített 33-45% között tehető, körülményektől függően, mint a gázolaj, benzin, hőmérséklet, stb. Nagyobb mennyiség széria motoroknál kárt okoz!
Én és a holdingbe tartozó cégek nem nyilatkozhatnak más egyéb üzemanyag adalékhoz hasonlónak tűnő termékről!
Nem etikus!
Valamint vegyi illesztésünk csak az ismert üzemanyagokhoz van tesztelve!
De segítek! Mivel szinte minden konkurensnek tűnőt részletesen analizálunk, hátha van valami ötletszerű benne! Összegezve.:
A semmi és a SPURI együtt, az már valami! Gondolom érti!
Továbbiakra csak annyit írok, hogy nézzék meg a szabványokat, és analizálják a benzineket! Már így is sokkal többet írtam, mint kellene! Beszéljen a végeredmény! Az MTBE tiltott, mint a min. kéntartalom, és az ólomtetraetil, de az is tartalmazhat egy csöppet! És az ötven évvel ezelőtti szukszcimicideket is! De talán metanolt is! De ezt hagyjuk. Tényekről ennyit, de nem többet!
Azonban mindenre nyitottak vagyunk!
Kérem, jelentkezzenek egy jó referenciával rendelkező vegyész labor csoporttal. Van munka bőven! És ígérem Önök is fognak korszak alkotó feladatot kapni jó pénzért a SPURI-tól! A 2021-es Új SPURI-ra már kezdhetik is! Jelzem, az irány megvan, csak az ipari megvalósítási modellezéssel van némi kivitelezési gond!
Minden energiánk a "piko" technológián dolgozik! Talán már 2020-ban is megjelenünk, és a több évtizedes előnyünk fokozni tudjuk!
De nyugi, a többi korszakalkotó komponens is megmarad! Például a hármas ötös kopáscsökkentő komponens, a legendás hűtőgél, a speciális adszorbensek, a széles szortimentizáció, a lángterjedési szabályzók, az indítási készség javítók, energetika, kánikulai találmány, fagyásgátlók, tartósítószerek, vezetőképesség javítók, és még sorolhatnám!
Röviden a 2-4 múlva megjelenő üzemanyagokra készülünk! Mert a lakosság még nem tudja mi jöhet! Mi sejtjük, sőt tudjuk, számítjuk, így az előny nálunk van!
Önöknek csupán használni kell, mint egy bármilyen más terméket, amit levesznek a polcról! Mi arra vigyázunk, hogy szigorúan legyenek titkosak a módszerek, az eredmények pedig nyilvánvalóak, mint most! A vevőknek nem is kell több!
Csupán az sokáig tartson az autója!
Erre pedig mi, a népes csapatommal vigyázunk! Ebbe biztos lehet!
Első a vevő!
Erre büszkék vagyunk, hiszen nem hiszem, hogy van az országba olyan adalék, melyből pld. tööb mint 660ezer darabot eladtak volna! Gondolom, ők azért használják, mert okosok, és valamiféle előnyük származott belőle!
Pozitív tapasztalata volt vevőinknek, és valahol tudtunk segíteni rajtuk!
Szerintem, ha ingyen adnánk, akkor sem vásárolnának több terméket mint most! Ez azért jelent valamit!
Azért örülök, hogy meg tudtam győzni, de ne a hátteres "PIKO" technológia se érdekelje a jövőbe sem!
Hanem az, hogy eddig is működött a SPURI, és minden évben azért fejlesztünk, hogy Ön jól járjon!
Ezért is biztos célba érést kívánok Önnek!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Igen és majd a MOL az fogja írni, hogy ja, mi vagyunk a hunyók. 🙂 Vicc....
Legutóbbi hozzászólások