Vendégkönyv - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2190 bejegyzés.
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2020.04.09. 23:31
Kedves Varga Ladis Úr!

Igen jól látja komplex a feladat! A motor változó hőmérsékletét nehéz optimális üzemmódra hangolni! Ehhez a benzin minőségét is erre kell hangolni! Érdekes, miszerint most a heves, lökésszerű, égés okozta károkért kell adalékolni, később pedig még a hideg üzemmódot is meg kell oldani.

Igen hosszúra fog nyúlni a mostani fejlesztésünk, de hiszem, hogy megéri!
Nem csak a kopás csökkentésre kell utazni, hanem arra, hogy hideg üzem és a normál üzemmódba sem legyen káros emisszió, ami lecsapódhat, beéghet és környezetet is szennyez! Ha minden jól megy lesz egy alkotója a SPURI-nak, mely kötött oxigént ad le 800fokon, és kipufogó fázisban pedig visszaveszi, redukálja, a nitrogén oxidokból! Sőt óriási felületet is ad! Ha az áttörés megvalósulna a nanóból, a pikó technológiába tennénk egy korszakalkotó lépést!
Egyéb iránt a hibrid technológia jó dolog, pláne, ha az akkuk hatótávolsága növekedne!
További kellemes hibrid autózást kívánok Önnek!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2020.04.09. 22:26
Kedves Vasas József Úr!

Nem gondolatokon múlik. Még szerencse!

Hanem több oldali konkrét összetétel elemzéseken.
Fizikai tény, hogy nem lesz tartós az autója. Már most gerjeszti magát a kormosodás, a lokális hőterhelés. Az ETBE óriási részaránya pedig múló jobblétet eredményez. kicsapja a vizet, nyilván jobb az érzés, mint vizes benzinnel. De hová vezet, ha a 30% vízdús oxigenátból állandóan a tankba kiválasztjuk a vizet? Vagy nem törődünk a kopáscsökkentéssel, vagy a szortimentizációval, a hűtőgéllel, és így tovább. És nem érdekes, hogy a végén elégetett ETBE hogyan viseli meg a kipufogó szeleptányér széleit?
Jöjjön el, és szóban elmondom azt, amit köznek nem lehet publikálni, és megérti, mi a különbség a két anyag között!
És mit tapasztalnak ezrével az emberek. Hogyan írják le a szomorú utólagos tapasztalataikat!
Ha Ön pár kilométert megy évente, aztán cserél kocsit, nem érdemes ezt forszírozni!
De Ön tudja!
Bizonyára a hosszan tartó motoréletmód nem fontos Önnek! Tények, tapasztalatok szerint kb. 80-120ezer km után jelentkeznek a bajok. Mindenkinél, ez teljesen bizonyos! De az analitika is ezt bizonyítja!
Olyan egyértelmű minden, hogy nem is értem, MI NEM VILÁGOS?

Bizony akkor szólhatna az érdekemben a multiknál. Hátha jobb lenne nekünk a cégnél! Viszont logika nincs benne, mert én a drága benzin ellen szólok, amiből szeretnének óriási profitot! Ez nekem nem tiszta teljesen.

Tehát maradjunk a valóság, és fizika, kémia talaján. Így pontos és érthető minden!
Demokratikusan Ön azt használ mindig, amit akar! Nyilván Ön Dönt!
Nekünk pedig a feladatunk, hogy jobbá, tartósabbá tegyük az autózást!
Ezt eddig sikerült, és élményt is kapunk az eredményeinktől. Bizonyára az a 660ezer eladott flakon véletlen volt tavaly. Bizonyára mindenki "ELSŐ ÁLDOZÓ" volt. De, ha nem akkor a jó tapasztalat vitte vásárlóinkat immár 27éve a hosszan-tartó vásárlásra.
No, ezt háláljuk meg, egy nagyon kiváló minőségbe, minden évi fejlesztéseinkkel!
Dióhéjban talán utoljára becsülettel ennyit szettem volna leírni! És azt, hogy nem ezen a fórumon kell a különböző benzinek között értekezni. Nem a mi dolgunk!

Mi nem ajánljuk és ennyi!

Köszönöm értékes bejegyzését!
Tisztelettel, Farkas Kálmán SZAKI Kft.
Füzes Ákos Füzes Ákos írta ekkor 2020.04.09. 11:31
Öreg én nem tudom mi bajod van ezzel de ha neked nem jó mit akarsz itt? Én metabondot használtam de Pappék egyszer ezzel a spurival járatták a gépet amikor valamelyik kutas powert nyomott bele itthon az meg egy nap múlva nem tetszett a kompjúternek. Eni95-el sosincs baja az E350-nek. Ennyit a magyar benzinekről!
Varga Ladis Varga Ladis írta ekkor 2020.04.08. 17:41
Tisztelt Farkas úr!

Köszönöm a leírtakat, várom a hybridekkel kapcsolatos cikket!

Tényleg nagy probléma a hidegen induló motor ami terhelés nélkül nálam 45-60 fok között le is áll; ugyanakkor egy hirtelen gyorsításnál akár 80 kW feletti teljesítményt is lead.

Másik oldalról nem azért veszünk ilyen kocsit mert spórolni akarunk hanem mert szeretnénk kevésbé szennyezni a környezetet! Nyilván tagadhatatlan, hogy mindenkinek jól esik ha kevesebbet kell a kocsija fenntartására fordítania és a hybrideknek van ilyen oldala is - bár nem feltétlenül a fogyasztás kapcsán. Mindenesetre a városban szívesebben járok azzal mint a diesel kisbuszommal ami télen 10 liter gázolajat is elpöfékel és semennyivel nem szennyezem kevesebbet a levegőt ha épp MaxMotion Dieselt használok.

A mostani helyzetben viszont nincs jó megoldás: a szokásoshoz képest nagyon keveset használjuk a kocsit. Máskor a hybridel havonta egy-két alkalommal tankolok, most egy hónap alatt a tank fele sem fogyott el az E10-es benzinből. A dieselből még kevesebb. Nos ezért problémásak a biokomponensek.

Azt egyik más gyártó sem állítja, hogy az E10 adalék megelőzi az üzemanyag tönkremenetelét csak a biokomponensek teljesítményvesztésének pótlásáról írnak...

Üdvözlettel:

Varga Ladis
Vasas József Vasas József írta ekkor 2020.04.06. 19:16
Hát Uram én nem így gondolom, ahogy Ön gondolja!

A jelenlegi 95 ös benzin egy szenny! A 95 ös benzintől gyulladnak ki a cheking lámpák és nem a 100as benzintől! Abszolút észrevehető a különbség a 95 és a 100as benzin között a 100as javára!
Abban is biztos vagyok, hogy szerződve van valamilyen szinten a MOL-lal, hogy ne szüntessék be a honlapját és a termékeit!
Ne a idegeskedjen, értem én hogy meg kell élni valamiből, muszáj hazudnia egyéb okok végett.

A spuri terméket azért nem használom mostantól, mert nem őszinte szerencsétlen csóró emberekkel!
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2020.04.05. 21:29
Kedves Vasas Úr!

Nem beszélek le senkit a 100-as benzinről, csak tájékoztatok a valóságról.

A mai gépeknek, de a régieknek pláne nem kell a 100-as benzin!

Igaz az olajtársaságok a drága benzint szeretnék eladni valamiért!

Nem hogy, -nem indokolja,- de káros is benne a néhány alkotója, a 100-as benzinnek. Összességbe a hatás nem pozitív! Nem csak a mi konkrét vizsgálatainkból, és az összetétel elméletből ered a tanács.
Hanem a sok-sok fizikai tapasztalata, levelezése az embereknek, és hivatalos portálok
Ezen a honlapon majd minden cikkben lehet rá következtetni. Van néhány tucat írás, amit dióhéjban próbáltunk kollégáinkkal érthetővé tenni.
A működési mechanizmus, sűrítési arány a lángterjedési, expanziós körülmények pedig olyan tudományág, melybe szerintem most ne menjünk bele! Egy cikksorozat is készül folyamatosan a benzinek tulajdonságairól. Ez a legjobb támpont. Ezen a honlapon elérhető. Laikusan van fogalmazva.
Az egyetemen is, a több éves tanulmányok után is csak sejti a hallgató, mit kell majd neki tovább fejleszteni, és megtanulni. És kell az alapokhoz három tudományág legalább mérnöki szintű tudása.

Mindenki egyéni döntése kinek hisz! A multinak aki saját nagyon drága termékéről állít dolgokat, vagy a függetleneknek hisz, akiknek mindegy mit vesz meg az autós!

Ha lesz jó minőségű 100-as benzin akkor arról is írni fogunk. De most nincs! A mintegy három tucat fontosabb jellemző közül csak egy az oktánszám igaz, amit nem is az oxigenátokkal kellene biztosítani! De ezt most nem részletezem.

A lényeg, hogy semmi előnye sem lesz szegény autósnak a 100-as benzin után. Akkor minek a drága fizetség. Semmiféle kutatásunk nem igazolta, sőt a lakosság sem. Néhány placebó hatásról beszámoló emberen kívül, mely csak vélt fogyasztás csökkenés.

Ha valaki ismerné a összetételét rádöbbenne, nincs is magyarázata. Sem kémiai, sem fizikai, sem motordiagnosztikai. A többi tulajdonságról se beszéljünk, mely a tartósságról szól.
Nem írhatok konkrétumot, konkrét termékről. Más gyártmányát nem illik minősíteni. Másrészt jogi oldalról is kétséges egy konkrét termékről való vélemény nyilvánítás. Utalhatunk néhány dologra, de csak általánosságba. Azonban minden finomító minden egységnyi gyártási ciklusa más! Csak a 100-as benzin mai szerkesztési elveit tudjuk. Ami a mi véleményünk szerint nem megfelelő.
Mindenki döntse el, kinek hisz! A bizonyíték akkor lesz, ha mindenki valamelyikre leteszi a voksot, és kiderül kb. 100ezer km után.

Csak nehogy a műszerfali lámpák egyre több hibajelet adjanak ki, téves használatból. Mi amúgy is a gépkönyvbe írtakat követnénk. Az a legtöbb autónál a 95-ös. Jelzem annyira túl van méretezve alkohollal a benzin, hogy rendre 98-at mérünk. Ha vizesebb a benzin, akkor is bőven határérték fölött van.

Mindenki a tapasztalatot részesíti előnybe, és emberi értéket. Nos ezt műveljük mi! Oda jutottunk, hogy kezd a több évtizedes tapasztalatunk beérni, bizalmi szinten is! Mert igazunk lett mindig!

Tehát nem lebeszéljük a 100-as benzinről az embereket, mert erre nincs jogunk. Helyette tájékoztatjuk, hogy más benzinek is tökéletesen megfelelnek. Nekünk is príma lenne, ha csak 1-2 molekula kellene a 100-as benzinbe. Ugyanis könnyen tudnánk 2ezrelékkel utolérhetetlen kímélő benzint adalékolni! Ma a tartósság megfoghatatlan tény az üzemanyag területén, és csak a több százezer SPURI-t használók körébe ismert.
Büszkék vagyunk is rá kollégáinkkal. Hisz nagyrészt a törzsvásárlóink generálta termelésünk minden évben csúcsokat dönt. Gondolom, ez annak eredménye, hogy minőséget állítunk elő minden évben. A vevőink a donor benzinekhez, gázolajhoz igazított adalékot kapjanak!

Már ha itt vagyunk, akkor annyit fűznék a MOL 95-öséhez, hogy ezt találtuk a legnagyobb szortimentnek. Heterogénebb az összesnél. Ugyanakkor "nincs" sok manipulált egyéb ismeretlen összetevő benne! Magyarul a legmegbízhatóbb. Ha változik a helyzet arról is tájékoztatjuk az autóst! Hangsúlyozom a MOL-tól nem kapunk vagyonokat, hogy valamit is állítsunk.

Másrészt számolhatunk árakat is. Ma igen olcsó a benzin és átlag 30-40Ft-tal drágább a prémium. Ha SPURI-t adalékolunk 100ml/50liter, akkor ez félliteresbe 3759Ft/5dl=759Ft/1dl, ezt 50lirre elosztva 15Ft/liter.
Ismét egy állítás: A SPURI
Tegyük hozzá a 100-as benzinek nagyon változó keverékét, és a SPURI állandóan kitűnő egységes minőségét!
Így már gondolom látja, az élet döntötte el kinek van igaza a benzin piacon immáron 27éve!
Elnézést, hogy hosszúra nyúlt a válaszom.
Gondolom többi cikkünk olvasására is intuíciót kapott!

Tisztelettel, Farkas Kálmán
Vasas József Vasas József írta ekkor 2020.04.03. 17:48
Tisztelt Farkas Kálmán!

Érdeklődnék, hogy miért van ennyire a Prémium 100-as benzinek ellen? Tudtommal a prémium benzin azért prémium, mert jobb minőségű a sima 95 ös E10 benzintől nagyságrendekkel!

Kérem szépen magyarázza el érthetően, hogy miért beszéli le az embereket arról, hogy ne tankoljanak 100 as benzint?

Megtenné kérem?!

Köszönöm szépen!
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2020.04.02. 21:45
Tisztelt Horváth László Úr!

Természetesen tehet bele SPURI-t. Ezt is kipróbálhatja.
Leginkább a prémium JG-2 minőségünket ajánlom a gyors hűtési viszony miatt!
És jobb is lesz a motor minden paramétere!
Viszont ez egy kibírós, ha jól sejtem a 117LE-s, nem túlfeszített szinte mindenevő motor. Ha többször tankolt 100-ast, akkor tudjuk miért van a hiba! Viszont ezt nem írhatom le. Jogi körülmények miatt.
Gondolom megérti!

Én csak tanácsot adhatok. Ha mindenképp meg akarja adni a prémium minőségű üzemanyagot a gépnek, 95-öst tankoljon, 1.5 szeres SPURI JG-2 adalékot tegyen bele. Mivel valószínű, hogy a motorprobléma visszaállíthatatlan a dolog, csak állag megóvást ígérhetek. Ezt legalább 5-10 tankolásig, aztán álljon vissza lassan normál SPURI-ra, majd a 2 ezrelékre.

Ez másoknál is működött, tehát tapasztalatból írom.
Teljesen bevált módszer 100-as benzin károkozójára.
Egy kis türelmet kérek, mert a SPURI nem folyékony szerelő, azt mi is bevalljuk. Egyszerű fizikai és kémiai folyamatok tervezett működési elvek szerint.
Immáron 1993-óta működik a szerkesztési terveink szerint, és évenkénti fejlesztési módszerek okán!

Segítünk, amit, csak lehet, ezért ha nem lenne elég az információ, akkor kérem írjon, és további segítséget nyújtunk, akár diagnosztikában, analízisben, de ehhez többet kell tudnunk.

Köszönöm felvetését!
További biztos célba érést kívánok Önnek!


Tisztelettel, Farkas Kálmán




.
Horváth László Horváth László írta ekkor 2020.03.30. 19:37
Érdeklődnék hogy ha mitsubishi asx 1.6 benzines autóba E100 benzint tankolok akkor még tehetek hozzá spuri adalékot is? Mert mostanában terhelés kor kicsit csörg a motor!
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2020.03.30. 07:30
Tisztelt Ladis!

Más adalékról nem lenne etikus nyilatkozni.

Maradjunk annyiba, figyelmen kívül lehet hagyni, majd minden adalékot a piacon, teljesen mindegy van-e benne. Röviden szólva, számos kísérleti analíziseink szerint egyet sem találtunk, ami számítana valamit! Ebből eredően összeférhetőek a SPURI-val.

Összefoglalva jó az E10-be a másfélszeres mennyiségű SPURI, tökéletesen megoldja a problémát legalább egy-másfél évre. Legyen az bármely olajtársaság benzin változata. Valamint az összes gázolajba is ennyi ajánlott a bio komponens miatt, azaz rövid távra 6hónapig normál adalékolás, további időkre másfél szeres.

Nagyon értékes kérdés, és mi már gondoltunk a jövőre is, és gőzerővel tesztelünk.
A hibrid autóknál már más a szituációs gyakorlat. Annyit tudok írni, hogy most készül egy cikk, és egy tanulmány AUDI e-tron autóval. Rövidesen közzé tesszük. Itt azonban nem csupán a másfél év benzin nyugalmi állapota a gond, hanem a szüntelen hidegen üzemelés, még-ha ez 80C fok is. Tapasztalatainkat rövidesen közzé tesszük!
Ám, aki benzin hibridet vesz az legvalószínűbben a takarékosság miatt veszi, és sokat is közlekedik vele. Aki alig tesz néhány kilométert havonta, az nem valószínű, hogy érdemes drága hibridet vásárolni!
Ha mégis roppant keveset megy és akkor is, csak városba, akkor ilyenkor tisztán elektromos autót ajánlok kb. 300km hatótávval. Felesleges a robbanó motor bele!
De ez már nem ide tartozik. Hiszen ebbe nem kell SPURI!

Köszönöm előre mutató kérdését!

Tisztelettel, Farkas Kálmán
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2020.03.30. 06:55
Kedves Krisztián!

Meg tudom nyugtatni, hogy a SPURI szortimentizáció javítási folyamatában az Ön által felvetetett probléma nincs.

Mi folyamatosan gondolunk erre!
Azonban ez a folyamat nem nehéz, mert kúti üzemanyagok a lehető legolcsóbb komponensekből tevődnek össze. A SPURI adalék alkotói számos értékes olyan molekula kombinációval javítja az Ön üzemanyagját, ami csak előre mutató lehet. Az biztos, hogy ilyen összetevők nincsenek benne, hiszen akkor önállóan is kiváló benzin, és gázolaj lenne a kutakon!

Köszönöm értékes felvetését! További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Tisztelettel!
Ladis Ladis írta ekkor 2020.03.29. 15:00
Tisztelt Spuri!

Mosta a "karantén" idején elég probléma lett az E10-es benzin. Ha jól értem 50 literhez 1,5 dl piros Spuri eléggé tartósítja a benzint ahhoz, hogy néhány hónapig ne legyen gond . A gázolaj esetében is hasonló keverési arányt kell tartani?

Különösen problémásak a hybrid kocsik amelyek amúgy is "alig" fogyasztanak üzemanyagot. Itt is az a jó ha tele töltött tankkal áll a kocsi vagy esetleg jobb a fél tank a megfelelően adagolt Spurival.

Más: családom egyes tagjai látták a LIQUI MOLY E10 adalék reklámját. Most egyikük mindenképpen ezt akar a félig tankolt Suzukijába rakni miközben az sem biztos milyen benzin van benne (valószínűleg Lukoil 95). Ehhez már Spurit adagolni gondolom kissé túlzás lenne?

Előre is köszönöm válaszát!
dr. Kalocsai Krisztián dr. Kalocsai Krisztián írta ekkor 2020.03.29. 08:39
Kedves Kálmán!
Ahogy visszaolvastam a sok írást, az a kérdés fogalmazódott meg bennem, hogy a Spuri komponensei összeakadhatnak e a kútak benzinjeivel? Legyen az e10, vagy full maxmixcleanevo stb. Volt egy video a neten ahol egy olajcég fejlesztője mesélte hogy x anyag hatástalnitotta az y anyagot. Várták a jó hatást es rosszat okozott a másikkal. A Spuri bekavarhat?
Köszönöm a válaszát!
Üdv: dr Kalocsai Krisztián
Dr Spuri Heroin Dr Spuri Heroin írta ekkor 2020.03.23. 22:03
Mit tankolsz? Miért tankolod? Mindent a benzinről, a prémium benzinről és a gázolajról
74 776 megtekintés•2020. márc. 22.

916

43

MEGOSZTÁS

MENTÉS
Dr Ánusz Béla Dr Ánusz Béla írta ekkor 2020.03.23. 22:02
Te vén kommunista köcsög!

Nézd végig a videót ,de főleg a kommenteket!!

Mindenki a 100as benzinre esküszik!


h tt ps :// www .youtube. com/ watch?v= fltqiKeMbn8
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2020.03.16. 14:04
Kedves Kovács István Úr!

Olvasva sorait felvetődik, mi az hogy, "JÓ BENZIN" ?

Valljuk be ilyen általában nem létezik. 1-2 paramétert kiemelhetnek, mint az oktánszámot, és adalékolnak bele egy kis ipari hulladékot, és már más is! Alkalmas emelt áron forgalmazni!
Azonban minden motorra rá kellene szabni a benzin tulajdonságát! Most pedig minden benzin fenekestül más, sőt két szállítás sem egyforma! Ráadásul, minden motorkonstrukció más. Sőt, ahogy kopik ismét más lesz! Akkor mit is okoz a 100-as benzin? És mi van a többi legalább három tucat fontosabb benzin jellemzővel? Visszatértünk molekuláris szintre, hogy:

Mi az, hogy: "JÓ BENZIN!"

Ez manapság nem lesz!
Csak átlagok léteznek, melyeknél a legtöbb motorhoz igazodó benzin kell. Számos benzin van így ezt is szűkíteni kell. Nyilván a legrétegzettebb kímélő benzint kell donornak választani, ez pedig most az E10. Melyikét analizáltuk legtöbb alkotóból álló, konstansnak? A MOL-ét.
Ennyi csak a varázslat.

Egy gondolat:
Vajon három évtized alatt számunkra fontos fejlesztési szavak mondatok miért hangzanak el mostanában az olajtársaságok reklámjaiba!(kopáscsökkentés, tisztító adalék)
Nem biztos, hogy értik például a hűtőadalék-gél komponensünk mechanizmusát, de előbb utóbb ezt is zászlójukra tűzik. Ne higgyen, csak önállóan a maga hosszútávú tapasztalatának! Olyan adalék, hogy "hűha" nincs! A versenybenzinen kívül, és motort rászabva!

De, jelentem a "HŰHA" érzésen dolgozunk!

Remélem kb. másfél év múlva érez ilyet is! De, mi ezt azt érzést nem úgy produkáljuk, hogy ne megviselje meg a lokális hő, a motorokat, hanem okos konstrukcióba védje is!
Nem az számít, hogy elmélkedés után, és egy-két tankolás otthon után mire jut valaki. Hanem az, hogy az élet mit igazol vissza! Mindenki azt kapja vissza, amit nyújt a másiknak, és ezzel az autó is így van!

Én tiszteletbe tartom, hogy Önnek van véleménye, és hogy mit tankol.
Mindig volt, és lesz is, aki a 100-as benzin híve lesz, és nem néz a kulisszák mögé!
Remélem egy idő után tapasztalatokba gazdagabb lesz.
Egy biztos, semmi szüksége nincs a széria gyártású motoroknak a 100-as vagy a 102-es benzinre! Ha ez így lenne úgy működnének, mint egy RALLY autó! De nem így van! Az E85 magas oktánszámú benzin volt, mégis megbukott, szikra indítási és egyéb működési nehézségek miatt!


Másrészt nagyon jó lenne, ha minden finomítóval rendelkező olajtársaság tömné a zsebemet. Higgye el, még egyszer ennyi fejlesztést tudnánk eszközölni az adalékokba. Másrészt a cél a multiknál a prémium drága üzemanyag eladása, mert ezen van az igazi nyereség! Tény, hogy régen is, most is ezzel zaklatnak mindenkit vásárlókat a kutak, mert ezt előírták nekik!
Muszáj a nagy nyereségű, furcsa benzinből sokat eladni. Mintha máskülönben a tengerbe kellene hajigálni hordó szám. Ezen kell elgondolkodni!


A nyílt részvénytársaságok működése, és mechanizmusa azért máshogy van. Én már a kommunizmusban is vállalkoztam, sőt szüleim is átkos maszekok voltak, a társadalom kitaszítottja, de magunk Ura! Ezért én különösen szeretem az egyéni véleményeket, sőt hasznosnak is látok, hiszen a fejlesztés motorját is, kollégáimat is motiválja.

Ezen túl is az vezérel minket, hogy termékeink minőségét senki ne tudja megközelíteni! A hosszú távú bizonyíték számunkra aranyat ér! Higgye el jó szándékkal, őszintén dolgozni megéri, hiszen az idő, és a törzsvevőink igazolták!

Ezen felül nagyon megköszönöm, hogy más gondolkodás módból is tájékoztatott bennünket, ígérem, megfontoljuk! Ki tudja egy lyan adalékot is készítünk egyszer, ami a 100-as benzin kárait fogja mérsékelni! De, nagyon hatékony módon!
Addig is azért nem merjük a SPURI-t és 100-as benzineket ajánlani, mert a benzint okozta károkat nehogy a SPURI-ra fogják! Van az a minőség, amit már nem lehet feljavítani, akkor is okoz kárt! A hosszú távú használatnál való bizonyíték pedig soká kerül elő, sőt hajlamosak a szerelők másra fogni! Véletlenre, tipus hibára, egyszeri vízesebb benzin tankolásra, stb!

Remélem megértett, hogy mi vezérli a kollégéinkat, és fejlesztéseinket!

Köszönöm, hogy végig olvasta, kicsit hosszúra nyújtott válaszomat!

Minden tiszteletem Önnek!
További élvezetes autózást kívánok!

SZAKI Kft. Farkas Kálmán
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2020.03.16. 12:25
Tisztelt Varga Péter Úr!

Megnyugtathatom, hogy pont elegendő,ha az 50literbe 100ml-t tölt a SPURI-ból.
Ám vannak kivételek, mint pld. a nagyon régi technikák. A Lanost illetőleg megmutatja a viselkedése, hogy elegendő-e. Ha néha a JG-2 prémiumot is használja, azzal is sokat tesz a technika megóvásáért, de ebből is elegendő a 2ezrelék.

A tömítések megóvása, valamint itt a benzin pumpa van veszélybe, nem is az etanol miatt, hanem a kisebb mértékű anilin, IPA, és éter származék miatt, ami ugye a prémium benzinekbe sokkal több van. Azért itt a régi autóknál ez veszélyesebb lehet.
Olyankor szoktak gondok jönni, mikor a szokásos kondenzvízen felül, még vizet is tankolunk. Csak ekkor emelje a dózist. mikor kapkod a fordulat, vagy kigyorsításkor nem hozza a szokásos nyomatékot. Máskor nem szükséges!
Ilyenkor szép türelmesen autózzon, ne hajtson nagy fordulattal, előbb utóbb kifogy a vizes benzin belőle!

Azt tudom írni, jól csinálta eddig is. Hiszen nem az a plusz 5% etanol okozza a gondot legtöbbször, hanem a többi 350 féle benzin alkotók egymáshoz való viszonya!
Továbbra is biztos védelmet nyújt a SPURI Önnek!

Köszönöm értékes kérdését, bizonyára másoknak is tanúságos lesz!
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2020.03.16. 11:22
Kedves Behina Mihály!

Rátapintott a lényegre!

1. "Hamar melegszik" azt írja! Valóban, és ez mivel is járhat? Fogalmazzunk szélsőséges. Meddig lehet az oxigenátokat növelni, míg szétég a motor? Akkor tegyünk bele dinitrogént, hogy jól mennyen? Annyira azért nem veszélyes a prémium, de lassan, alattomosan lokálisan égéstér egyes elemeit bizony megviseli. Mi a SPURI-val nem ilyen brutálisan takarítunk! Nekünk a hosszan tartó motor életmód a fontos! Ön dönt!

2. Számolt már? Tegyük fel, hogy nem érdekli meddig tart az autója, akkor is 40-50Ft előnyt nyújt a prémium? az több mint 10% plusz költség! Megéri? Na ugye!

3.
10-szeri tankolásonkénti 95+SPURI és 100-as benzin váltogatásnál, az történik, hogy amit SPURI rendbe tesz, azt kezdi elrontani a 100-as. Ne feledjük a mai napig az alapelv a benzin víztartalmára, hogy csapassuk ki, majd leengedi valaki valahonnan! Mi pedig eltávolítjuk apránként, mert szerintünk nem oda való! Ami kicsapódik a 100-asból, az mi diszpergáljuk, persze, hogy gyengébb a gép! No meg a sok lerakódott gyantás szennyeződés, néha 20tankolás is kevés, ha beég a magas lokális hőtől. Nyugodtan használják a 100-ast, hisz ez a cél a kőolaj cégeknél, az ipari hulladékot megetetni. Mert ami nagyon drága placebó miatt jó is! A fűtőértéke sem nagyobb a lokális, heves égés ellenére. Persze két mérés nem egyforma fogyasztás mérésbe, a körülmények miatt!

Tudomásunk szerint ez úgy derül ki, ha két egyforma gépet üzemeltetnek párhuzamosan és 100-200ezer km után a költségeket megtekintik! Teljesen egyértelmű lesz!
A 27 éves tények ezt mutatják. Nekünk már nem kell más bizonyíték, csupán a nem kis számú több évtizedes törzsvevőink tapasztalata!
Jó ez a mottó, "lassú víz partot mos". Szép nyugodtan mindenre fény derül!

Tisztelettel, Farkas Kálmán
Zoltán Zoltán írta ekkor 2020.03.16. 01:08
Üdvözlök Mindenkit!

Eddig én nagy megelégedéssel használtam a spurit, viszont amikor legutóbb rendelni készültem a gyártó webshopjában, sajnálattal kellett tapasztalnom, hogy a termék tavaly nyár után ismét drágult!
Összevetve egy év alatt több, mint 25%-os (!) dráguláson esett át. Számomra ezzel túllépett egy határt és a csökkenő üzemanyag árak mellett a "behozza az árát" kijelentés sem állja meg többé a helyét. Főként annak tudatában, hogy folyamatos spuri használat után (tehát elvileg tiszta rendszerrel), miután a drágulás miatt nem rendeltem több spurit, kipróbáltam az omv prémium dieselt és menetdinamikában, valamint fogyasztásban is felülmúlta a spurival adalékolt alap üzemanyagot, ahogy az előttem szólók is írták. Eddig meg voltam elégedve a spurival, viszont a folyamatos áremelés es a premium gázolajjal való pozitív tapasztalatom után sajnos erősen kétlem, hogy tovább fogom használni a terméket.
Gyanítom, hogy az árképzési stratégia hosszútávon sok törzsvásárló elvesztésével jár majd, érdemes volna ezt mégegyszer átgondolni!

Maradok tisztelettel:
Zoltán
Kovács István Kovács István írta ekkor 2020.03.14. 19:54
Tisztelt Farkas Úr!

Valljuk be őszintén, az E10 es 95 ös benzin és az öns SPURI-ja sosem lesz olyan kielégítően jó minőségű kombó, mint egy OMW Maxx motion 100plus, vagy bármelyik 100-as prémium benzin. Jó-jó,,,jó az ön SPURI-ja, tisztít(hat) is, de tapasztalatból mondom semmivel sem eszik kevesebbet az autóm, és nem is érzem azt, hogy "hűha, érzek valami javulást" hiába használom a SPURIT! Viszont, Bármelyik 100as prémim benzint használok SPURI nélkül, sokkal dinamikusabb a kocsi, és mérhetően jóval kevesebbet fogyaszt! Szóval akárhogy is nézzük, NAGYON JÓ mérnőkeik vannak az oljatársaságoknak, hogy a prémium benzint ilyen jó minőségűre, szakszerűen kitervezik, megtervezik!
Ne haragudjon Farkas Úr, de addig, amég lehet kapni E5 ös 100-as prémium benzint, addig csak azt fogom használni és nem a SPURIT!

Pluszban szeretném hozzátenni, hogy ön szerintem valamennyire meg van egyezve az olajtársaságokkal, azért reklámozza ennyire az E10-es benzint a SPURI kombóval, mert az emberek inkább az E5 ös 100ast tankolják már és nem nagyon fogy az E10!
CSERÉBE, amiért őn próbálja az emberekre rátukmálni a szar minőségű E10-et így valamennyire "megengedik" az olajtársaságok, hogy "éldegéljen" ezen a piacon!

Úgy hogy sok sikert! ÉN biztosan nem tankolok E10-et!