A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Távol áll tőlem a zűrzavar keverése, és nem hívogatok senkit. Kifényképeztem a SZAKI KFT nekem címzett utolsó kommentjét és elküldöm e-mail-ben a MOL-nak, hogy tisztázzák, kinek van igaza, ki ver át kit és persze minket fogyasztókat, vevőket! Ez így fer szerintem!
Mondjuk ez a stílus nem ide való ám. Farkas úr telefonszáma adott a honlapon, ha izmozni akar beszélje meg vele telefonon. Ne itt uszítsa a népet a saját téves elméletei miatt.
Látom Uram nem engedi, hogy youtu-be linket bemásoljak ide úgy, hogy azt kimásolva használhatóvá is tehetném. Akkor leírom a vendégeknek milyen címen keressék a videót!
Több a különbség két benzin között, mint hinnéd! - Vezess TV/Gajdán Miklós
5perc:20másodpercőt indul a lényeg.
Több a különbség két benzin között, mint hinnéd! - Vezess TV/Gajdán Miklós
5perc:20másodpercőt indul a lényeg.
https : / / www . youtube.com / watch?v=RVEXsDTIJWk
Uram, az egyik szavát üti a másikkal! Ne is haragudjon, ezt be is bizonyítom önnek hogy NEM igaz, hogy nem tartalmaznak MTBE-ket a benzinek(úgy a 95-ös és a 100 asra is igaz a MOL-nál TUTIRA!!!)
Legyen szíves megnézni ezt a videót 5:20 másodpertől lesz lényeges ez a videó!!
https://www.youtube.com/watch?v=RVEXsDTIJWk
Ott mutatja Gajdán Úr, a nyomtatott papírlapon a részletes összetevőket!!
Ezt próbálja meg kimagyarázni az ide látogató vendégeknek!
DE akár törölheti is ezt a hozzászólásomat, de ha ezt megteszi, akkor én minden egyes nap feljövök ide és újra bemásolom!
Innentől kezdve Ön nálam NEM hiteles ember! Attól függetlenül, hogy a terméke valóban JÓ!
NE MAGYARÁZZON FÉLRE KÉREM!!
Legyen szíves megnézni ezt a videót 5:20 másodpertől lesz lényeges ez a videó!!
https://www.youtube.com/watch?v=RVEXsDTIJWk
Ott mutatja Gajdán Úr, a nyomtatott papírlapon a részletes összetevőket!!
Ezt próbálja meg kimagyarázni az ide látogató vendégeknek!
DE akár törölheti is ezt a hozzászólásomat, de ha ezt megteszi, akkor én minden egyes nap feljövök ide és újra bemásolom!
Innentől kezdve Ön nálam NEM hiteles ember! Attól függetlenül, hogy a terméke valóban JÓ!
NE MAGYARÁZZON FÉLRE KÉREM!!
Tudja mit? Hallgatok magára és 95-ös E10-es benzinbe adagolok piros SPURI-t másfélszeres mennyiségben!
Kérem csak annyit magyarázzon el nekem "érthetően emberi nyelven", hogy a SPURI, hogyan fogja az alkoholban lévő vizet "eltüntetni", hogy hosszútávon ne csináljon nekem problémát a fémtankban?
És egy még egy NAGYON fontos kérdés....a Motorex Ethanol Treatment-el keverhetem a SPURI-t? Nem ütik egymás alkotóit?
Belekeverhetem a 150 ml-es spuri mellé a motorex-es adalékot pluszban?
Előre is köszönöm a válaszát!
Kérem csak annyit magyarázzon el nekem "érthetően emberi nyelven", hogy a SPURI, hogyan fogja az alkoholban lévő vizet "eltüntetni", hogy hosszútávon ne csináljon nekem problémát a fémtankban?
És egy még egy NAGYON fontos kérdés....a Motorex Ethanol Treatment-el keverhetem a SPURI-t? Nem ütik egymás alkotóit?
Belekeverhetem a 150 ml-es spuri mellé a motorex-es adalékot pluszban?
Előre is köszönöm a válaszát!
Kedves László!
Analíziseink sorra azt mutatják, hogy a prémium üzemanyagok nem a hirdetésnek megfelelő összetételűek!
Sőt vásárlóink negatív véleményével összecsengő!
A lakosság fejét teletömték valótlan állítással, Ön ezt elhitte!
Egyes paramétert nem tudom honnan hallotta? Sok-sok nem valós összetételt és hozzá kapcsolódó elmélkedés nem fizikai, és kémiai tényeken alapszik! Részletekbe ne mennyünk bele, csak egy gondolat az sok alkohol mennyiségről, gondolom hallott az éterekről, propanolról, izopropilalkoholról és hasonló származékokról? Ezekből sajnos a prémium benzinekbe kb. 30%-nyi oxigenátnak számító, -tehát már oxidált.- folyadék húzza fel az oktánszámot!
Szűz ETILTERCBUTILÉTERT tudja mi az? A legmaróbb! Még a mostani ETILÉN műanyag tankokat is zsugorítja! MTBE hasonlóságot mutat, ezt már kitiltották az üzemanyagból! Nem hogy az egyéb alkatrészeket! De ebbe sem menjünk bele mert egy könyv kitelik belőle!
Érdekes a 27 évvel ezelőtti fejlesztési szavaink jelennek meg a reklámokba! Miért lett cirka három évtized múlva fontos a többi üzemanyag jellemző? Pedig van három tucat jellemző ami fontosabb az oktánszámnál, kopáscsökkentésnél, stb!
Vízmegkötés? Rosszul hallotta! Az üzemanyag gyártás úgynevezett különleges adszorbest alkalmas, mellyel a vizet kicsapják belőle, és súlykülönbség hatására a tank alsó szférában helyezkedik el! Az úgynevezett kiegyenlítő pohár, míg tele nincs nem érez semmit. De egyszer csak megtelik, és nagy mennyiségbe szétrobbantja a egyrészt a szivattyút3-5 baron, valamint az injektorok sérülnek! És nem fogja tudni, mi történt, miért gyengébb az autó! Miért fogyaszt többet, miért ír ki minden hülyeséget? Mert vagy 4-5 érzékelőt is tönkre vág! És sorolhatnám! Legtöbb mai autónál nem is lehet lecsapolni a tank kondenzvizét! Príma, mikor le kell venni! Átélte már? Van aki 800ezret költött ilyenre, míg rájöttek, hogy SPURI kell, hisz az injektor másképp már nem dolgozik!
Más!.- Igen-igen! Gondolom az ipari hulladékokról is hallott, ami pld, vegyipari, rájöttek, de műanyagipari, festékipari pld. analin származék, ami épp nem benzol, de majdnem az! És rákkeltő! Higgye el, ráadásul kétszer nem volt a benzin egyforma természetesen egymás után az összetétele! Ezt mire véli? Pont a nagy nyugati kutaknál! Ejnye, ejnye!
Úgyse nézi senki! Gondolják!
Vagy nálunk belekeverhetnek minden ipari hulladékot?
Na ezt hagyjuk!
Más!
A víz rontja az oktánszámot, a benzinbe, és korrozív hatása van, ez is tény!
Nincs fűtőértéke, ez tény! Gondolom tanulta az energia megmaradás törvényét, melyből ered, hogy az expanzió előnye, a párolgási folyamatba negatívra vált!
Ebből ered:
Mennyiségét kell szabályozni, fagyba pedig nem oda való, tehát gyorsan el kell takarítani! Vegyíteni, kivinni az üzemanyagból, de csak annyit egyszerre, amit a gép nem vesz észre!
Versenymotorokra gondol, ahol mind a benzinbe, mind a gázolajba, 5-25% vizet kavitálnak el, mint mi a SPURI egyes alkotóit. De könyörgöm, a 102-es benzin donorja 106, ami 2000Ft/liter! Ez széria járműnél nem létezik! Gázolajba szintén, de a tankba nincs víz, csak a magasnyomású szivattyú előtt egy spec. kav. keverő a helyszíni vezetékbe keveri bele! De télen ez sem működik!
Minden a gazdaságos üzemeltetésen múlik.
Tudja Ön azt, hogy hányszor krakkolják, hidrokrakkolják, és alakítják át az üzemanyagot? És sok egyforma molekula is keletkezik? Ez nem egymásba öltődő heterogén folyadék mint régen!
Jelenleg a minél hosszabb motor életmódon dolgozunk! Persze az egymillió km-t futott német autókat hagyjuk a múltnak, éljünk a mának, ahol azért még vannak elvárásaink. Nem pedig 80-120ezer km körül jönnek sorba a hibák a műszerfalon. Mert ez van, de szerelő már nincs is.
No ez a mi feladatunk ezen problémákat kitolni, meghosszabbítani!
Persze SPURI nélkül mi lesz? Van rá példa bőven!
Az tény, a rosszabb üzemanyagot nehezebb jobbá tenni! Vagy szinte lehetetlen! Mi érdekem lenne, hogy 100-as benzinről lebeszéljem. Fizessen 40Ft-tal többet, tegyen bele JG-2-t. De minek? Mi nem akarjuk becsapni az embereket, mert előbb utóbb úgyis kiderül, rosszabb, mint a normál 95!
Nagy, híres angol sorozat is tesztelte, és magyar portálok is, a prémium üzemanyagokat! Semmi előnyt nem hoztak ki! Akkor gondolom érti, hogy mögé néztünk az összetételbe. Ők fizikai tesztet végeztek! Mi pedig úgy tudjuk a szortimentizációt kiegészíteni, hogy vizsgáljuk mi van és mi nincs az üzemanyagokba!
Akkor gondolom azt sem hiszi, hogy a régi benzinek 450 alkotóból álltak, a mostani pedig 365-322 ig. Sejti, hogy melyik hiányosabb?
Ezek száraz tények.
Mivel demokrácia van, ezért mindenkinek saját joga, mire költi a pénzét! Még abban az esetben is, ha káros. Így van ez a dohányzással, vagy az alkoholizálással is. Mert az autókat is alkoholistává tesszük!
ha Ön meg van győződve innen, onnan hallott, olvasott történésekről, akkor majd az élet bebizonyítja, hogy mi a valóság!
Mi annyit tudunk tenni, hogy vevőinknek igen jó minőségű segítséget nyújtunk adalék formájában. A piaci több ezer elégedett visszajelzés teljes bizonysággal szolgál arról, hogy jó úton vagyunk! Szinte mindenki valamilyen előnyről számol be!
Persze a SPURI nem folyékony szerelő, de sokszor segített már utólag is! Csapatunk kísérleti, fejlesztési tapasztalatait írom le, összegzem. Ha valaki ezzel nem ért egyet az is lehet, mert ez a Vendégkönyv erről híres, hogy nem töröljük a negatív írásokat sem.
Ennek folyománya, hogy ismeret terjesztő Vendégkönyvünkbe immár nem is olyan soká 2000db bejegyzés lesz!
És még nem is tud róla mi is van a prémium gázolajba. Igen megdöbbenne, 4-5 alkotó láttán!
Gondolta volna, hogy ebbe is van etanol? A igen sok bio-zsírsav ellensúlyozására? Persze van egy pici előnye, de a gép vajon szereti?
És sorolhatnám a keverék csudáit.
Ettől függetlenül örülök, hogy írt, hiszen párbeszéd által leszünk tájékozottabbak!
Sajnos annyi mindent megkezdett fordítva leírni, hogy csak ennyit dióhéjban reagálni!
A fejlesztési irányaink, van úgy, hogy nem jók, de azzal ki se jöttünk a piacra. Ami bevált az pedig higgye el, működik.
Hogy a prémiumba nem annyira, arról pedig nem mi tehetünk!
Egyszer volt egy nagyon jó tribológusunk, akinek azt mondták, hogy ha kopott motorja van próbálja a sűrű olajjal, hátha jobb lesz!
Erre a válasz: "AKKOR TALÁN PRÓBÁLKOZZUNK MEG MOTOROLAJ HELYETT A FRISS BETONNAL!"
Mindenre szakosodott mérnök. Higgye el, az Ő munkájuk sem könnyű, így hagyjuk, hogy legjobb tudásuk szerint dolgozzanak! Az eredmény lám itt is van! Működik!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Analíziseink sorra azt mutatják, hogy a prémium üzemanyagok nem a hirdetésnek megfelelő összetételűek!
Sőt vásárlóink negatív véleményével összecsengő!
A lakosság fejét teletömték valótlan állítással, Ön ezt elhitte!
Egyes paramétert nem tudom honnan hallotta? Sok-sok nem valós összetételt és hozzá kapcsolódó elmélkedés nem fizikai, és kémiai tényeken alapszik! Részletekbe ne mennyünk bele, csak egy gondolat az sok alkohol mennyiségről, gondolom hallott az éterekről, propanolról, izopropilalkoholról és hasonló származékokról? Ezekből sajnos a prémium benzinekbe kb. 30%-nyi oxigenátnak számító, -tehát már oxidált.- folyadék húzza fel az oktánszámot!
Szűz ETILTERCBUTILÉTERT tudja mi az? A legmaróbb! Még a mostani ETILÉN műanyag tankokat is zsugorítja! MTBE hasonlóságot mutat, ezt már kitiltották az üzemanyagból! Nem hogy az egyéb alkatrészeket! De ebbe sem menjünk bele mert egy könyv kitelik belőle!
Érdekes a 27 évvel ezelőtti fejlesztési szavaink jelennek meg a reklámokba! Miért lett cirka három évtized múlva fontos a többi üzemanyag jellemző? Pedig van három tucat jellemző ami fontosabb az oktánszámnál, kopáscsökkentésnél, stb!
Vízmegkötés? Rosszul hallotta! Az üzemanyag gyártás úgynevezett különleges adszorbest alkalmas, mellyel a vizet kicsapják belőle, és súlykülönbség hatására a tank alsó szférában helyezkedik el! Az úgynevezett kiegyenlítő pohár, míg tele nincs nem érez semmit. De egyszer csak megtelik, és nagy mennyiségbe szétrobbantja a egyrészt a szivattyút3-5 baron, valamint az injektorok sérülnek! És nem fogja tudni, mi történt, miért gyengébb az autó! Miért fogyaszt többet, miért ír ki minden hülyeséget? Mert vagy 4-5 érzékelőt is tönkre vág! És sorolhatnám! Legtöbb mai autónál nem is lehet lecsapolni a tank kondenzvizét! Príma, mikor le kell venni! Átélte már? Van aki 800ezret költött ilyenre, míg rájöttek, hogy SPURI kell, hisz az injektor másképp már nem dolgozik!
Más!.- Igen-igen! Gondolom az ipari hulladékokról is hallott, ami pld, vegyipari, rájöttek, de műanyagipari, festékipari pld. analin származék, ami épp nem benzol, de majdnem az! És rákkeltő! Higgye el, ráadásul kétszer nem volt a benzin egyforma természetesen egymás után az összetétele! Ezt mire véli? Pont a nagy nyugati kutaknál! Ejnye, ejnye!
Úgyse nézi senki! Gondolják!
Vagy nálunk belekeverhetnek minden ipari hulladékot?
Na ezt hagyjuk!
Más!
A víz rontja az oktánszámot, a benzinbe, és korrozív hatása van, ez is tény!
Nincs fűtőértéke, ez tény! Gondolom tanulta az energia megmaradás törvényét, melyből ered, hogy az expanzió előnye, a párolgási folyamatba negatívra vált!
Ebből ered:
Mennyiségét kell szabályozni, fagyba pedig nem oda való, tehát gyorsan el kell takarítani! Vegyíteni, kivinni az üzemanyagból, de csak annyit egyszerre, amit a gép nem vesz észre!
Versenymotorokra gondol, ahol mind a benzinbe, mind a gázolajba, 5-25% vizet kavitálnak el, mint mi a SPURI egyes alkotóit. De könyörgöm, a 102-es benzin donorja 106, ami 2000Ft/liter! Ez széria járműnél nem létezik! Gázolajba szintén, de a tankba nincs víz, csak a magasnyomású szivattyú előtt egy spec. kav. keverő a helyszíni vezetékbe keveri bele! De télen ez sem működik!
Minden a gazdaságos üzemeltetésen múlik.
Tudja Ön azt, hogy hányszor krakkolják, hidrokrakkolják, és alakítják át az üzemanyagot? És sok egyforma molekula is keletkezik? Ez nem egymásba öltődő heterogén folyadék mint régen!
Jelenleg a minél hosszabb motor életmódon dolgozunk! Persze az egymillió km-t futott német autókat hagyjuk a múltnak, éljünk a mának, ahol azért még vannak elvárásaink. Nem pedig 80-120ezer km körül jönnek sorba a hibák a műszerfalon. Mert ez van, de szerelő már nincs is.
No ez a mi feladatunk ezen problémákat kitolni, meghosszabbítani!
Persze SPURI nélkül mi lesz? Van rá példa bőven!
Az tény, a rosszabb üzemanyagot nehezebb jobbá tenni! Vagy szinte lehetetlen! Mi érdekem lenne, hogy 100-as benzinről lebeszéljem. Fizessen 40Ft-tal többet, tegyen bele JG-2-t. De minek? Mi nem akarjuk becsapni az embereket, mert előbb utóbb úgyis kiderül, rosszabb, mint a normál 95!
Nagy, híres angol sorozat is tesztelte, és magyar portálok is, a prémium üzemanyagokat! Semmi előnyt nem hoztak ki! Akkor gondolom érti, hogy mögé néztünk az összetételbe. Ők fizikai tesztet végeztek! Mi pedig úgy tudjuk a szortimentizációt kiegészíteni, hogy vizsgáljuk mi van és mi nincs az üzemanyagokba!
Akkor gondolom azt sem hiszi, hogy a régi benzinek 450 alkotóból álltak, a mostani pedig 365-322 ig. Sejti, hogy melyik hiányosabb?
Ezek száraz tények.
Mivel demokrácia van, ezért mindenkinek saját joga, mire költi a pénzét! Még abban az esetben is, ha káros. Így van ez a dohányzással, vagy az alkoholizálással is. Mert az autókat is alkoholistává tesszük!
ha Ön meg van győződve innen, onnan hallott, olvasott történésekről, akkor majd az élet bebizonyítja, hogy mi a valóság!
Mi annyit tudunk tenni, hogy vevőinknek igen jó minőségű segítséget nyújtunk adalék formájában. A piaci több ezer elégedett visszajelzés teljes bizonysággal szolgál arról, hogy jó úton vagyunk! Szinte mindenki valamilyen előnyről számol be!
Persze a SPURI nem folyékony szerelő, de sokszor segített már utólag is! Csapatunk kísérleti, fejlesztési tapasztalatait írom le, összegzem. Ha valaki ezzel nem ért egyet az is lehet, mert ez a Vendégkönyv erről híres, hogy nem töröljük a negatív írásokat sem.
Ennek folyománya, hogy ismeret terjesztő Vendégkönyvünkbe immár nem is olyan soká 2000db bejegyzés lesz!
És még nem is tud róla mi is van a prémium gázolajba. Igen megdöbbenne, 4-5 alkotó láttán!
Gondolta volna, hogy ebbe is van etanol? A igen sok bio-zsírsav ellensúlyozására? Persze van egy pici előnye, de a gép vajon szereti?
És sorolhatnám a keverék csudáit.
Ettől függetlenül örülök, hogy írt, hiszen párbeszéd által leszünk tájékozottabbak!
Sajnos annyi mindent megkezdett fordítva leírni, hogy csak ennyit dióhéjban reagálni!
A fejlesztési irányaink, van úgy, hogy nem jók, de azzal ki se jöttünk a piacra. Ami bevált az pedig higgye el, működik.
Hogy a prémiumba nem annyira, arról pedig nem mi tehetünk!
Egyszer volt egy nagyon jó tribológusunk, akinek azt mondták, hogy ha kopott motorja van próbálja a sűrű olajjal, hátha jobb lesz!
Erre a válasz: "AKKOR TALÁN PRÓBÁLKOZZUNK MEG MOTOROLAJ HELYETT A FRISS BETONNAL!"
Mindenre szakosodott mérnök. Higgye el, az Ő munkájuk sem könnyű, így hagyjuk, hogy legjobb tudásuk szerint dolgozzanak! Az eredmény lám itt is van! Működik!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Árulja el nekem kérem, hogy miért akarja lebeszélni az embereket a prémium 100-as benzinről!
Egyedül csak is az itthon kapható 100-as prémium benzinekben található meg maximum 1%bio-ethanol, a többi 4 % ETBE kötött formában található meg benne, ami nem káros a fémtankokra, üzemanyag csövekre, AC-kra, injektor befecskendezőkre....stb..stb! Ellenben az E10re, ami már olyan dózis, ami rendkívül veszélyes(közép-hosszútávon) az üzemanyag rendszerekre, motorokra, katalizátorokra!HIÁBA rakjuk bele az önök SPURI-ját, akkor sem lesz olyan tökéletes a védelem, mint az 100-as benzinnek!!
Tudomásom szerint, (bennfentes) a Shell V-power Racing 100 benzin a legtutibb az ADALÉKOLÁSA végett! Olyan speciális adalékok találhatóak benne, ami a MOL 100 plusban NINCSEN, sem az OMW 100ban!
Nekem egy 2009 es évjáratú BMW R 1200 RT tipusú, 12:1 sűrítési viszonyú motorom van AMI igényli a 100as benyát+ az önök SPURI-ját(piros) és olyan csodálatosan duruzsol, mint még soha máskor! Anno a 95-ös E5-ös benzinnel is KOPOGOTT, hiába van benne a kopogás szenzor! Viszont a 100+SPURI-val tökéletesen jár, gyönyörű alapjárattal, dinamizmussal, semmi kopogással, 7deciliter kevesebb fogyasztással, mint az anno 95 E5 benzinnel!! Én ki sem próbálom a mostani E10es, nem szeretnék abszolút "szennyet" tankolni a drága motorban, amibe egy gyári AC pumpa 220.000eft! Kösz,nem!
Szerintem az önök SPURI-ja sem tud csodát tenni az E10 alkoholos(vizes) löttyével, max egy kicsit "feldobja" a fűtőértékét a benzinnek, meg persze több kenést ad a benzinnek!DE a víz akkor benne marad a tankban, bármit csinál! Ott van még a MOTOREX ETHANOL adalék, ami állítólag megköti a vizet,,,de hová a köti?Karóhoz?Nem értem, ne haragudjon 🙂 Így is úgy is az a minimális víz bekerül az égéstérbe és gőzzé válik:D! Vagy rosszul tudom!?
Visszatérve még annyit az én tüzelőanyag kombómról (shell100+piros SPURI), hogy NÁLAM nem okoz hősokkot, ahogy ön azt írja! Szerintem ezt motor tipus válogatja melyiknél lesz hősokk! Várom vissz levelét, kérem javítson ki mivel nem ért egyet velem!
Egyedül csak is az itthon kapható 100-as prémium benzinekben található meg maximum 1%bio-ethanol, a többi 4 % ETBE kötött formában található meg benne, ami nem káros a fémtankokra, üzemanyag csövekre, AC-kra, injektor befecskendezőkre....stb..stb! Ellenben az E10re, ami már olyan dózis, ami rendkívül veszélyes(közép-hosszútávon) az üzemanyag rendszerekre, motorokra, katalizátorokra!HIÁBA rakjuk bele az önök SPURI-ját, akkor sem lesz olyan tökéletes a védelem, mint az 100-as benzinnek!!
Tudomásom szerint, (bennfentes) a Shell V-power Racing 100 benzin a legtutibb az ADALÉKOLÁSA végett! Olyan speciális adalékok találhatóak benne, ami a MOL 100 plusban NINCSEN, sem az OMW 100ban!
Nekem egy 2009 es évjáratú BMW R 1200 RT tipusú, 12:1 sűrítési viszonyú motorom van AMI igényli a 100as benyát+ az önök SPURI-ját(piros) és olyan csodálatosan duruzsol, mint még soha máskor! Anno a 95-ös E5-ös benzinnel is KOPOGOTT, hiába van benne a kopogás szenzor! Viszont a 100+SPURI-val tökéletesen jár, gyönyörű alapjárattal, dinamizmussal, semmi kopogással, 7deciliter kevesebb fogyasztással, mint az anno 95 E5 benzinnel!! Én ki sem próbálom a mostani E10es, nem szeretnék abszolút "szennyet" tankolni a drága motorban, amibe egy gyári AC pumpa 220.000eft! Kösz,nem!
Szerintem az önök SPURI-ja sem tud csodát tenni az E10 alkoholos(vizes) löttyével, max egy kicsit "feldobja" a fűtőértékét a benzinnek, meg persze több kenést ad a benzinnek!DE a víz akkor benne marad a tankban, bármit csinál! Ott van még a MOTOREX ETHANOL adalék, ami állítólag megköti a vizet,,,de hová a köti?Karóhoz?Nem értem, ne haragudjon 🙂 Így is úgy is az a minimális víz bekerül az égéstérbe és gőzzé válik:D! Vagy rosszul tudom!?
Visszatérve még annyit az én tüzelőanyag kombómról (shell100+piros SPURI), hogy NÁLAM nem okoz hősokkot, ahogy ön azt írja! Szerintem ezt motor tipus válogatja melyiknél lesz hősokk! Várom vissz levelét, kérem javítson ki mivel nem ért egyet velem!
Elnézést a helyesírási hibákért.Újra leírom, csak most PC ről.
Èrdeklődnèk, hogy mièrt beszèli le az embereket a prèmium 100as benzinekről? Egyedül csak is a 100as benzinekben talàlható meg 5%ban az ethanol de azt ETBE kötött àllapotban, vagyis aki a 100ast tankolja, kizàrt hogy tönkremenjen az üzemanyag rendszere! A 100as benzin, főleg a Shell V power racing 100, a prèmium benzinek közt a Best of, ezt biztos, megbízható forràsból tudom!Èn ezt tankolom a motoron(BMW R 1200 RT lèg oldja hűtèses blokk, 12:1 sűrítèssel), ezzel a benzinnel csodàlatossn megy!!Erre pluszban töltők mèg piros SPURIT ès hàt ennèl tökèletesebb tüzelőanyag(keverèk) nem is lètezik szerintem!!Kèrem ne beszèlje le az embereket a 100 as benzinről!Akàrhogy is nèzem laikus, józan paraszti èsszel, az E10 benzinnel alkohol ès VÍZ van, amit mèg SPURI sem tud megkötni, vagy kitakarítani, egyszerűen ez az alkoholos vizes lötty elpàrolog(elèg) az ègèstèrben rossz hatàsfokkal. Kèrem a Hő sokkra ne fogja a dolgot, mert a legnagyobb 40fokos forrósàgban is csodàlatosan ketyegett a boxer nem ègett àt semmi tömítès, a leömlők nem izzottak! Nekem a 100as+spuri jött be!!
Kèrem javítson ki, ha hülyesèget beszèltem!
Kèrem javítson ki, ha hülyesèget beszèltem!
Kedves ÉL !
Valóban, csak arra próbáltam ráéreztetni a felhasználóinkkal, ne aggódjanak az oktánszám miatt!
RON, MON, AKI lényegiekben van eltérés néhány oktán. Motor oktán mindig kisebb, és az a valós! Nem a kísérleti számított, heptán arányosított! Pont ezért lehet 100fölött is!
Mikor mi konstruáltuk a verseny benzint, és oktánmotorra küldtük, csodélkoztak, hogy majdnem egyforma volt a kettő, de ennek is lehet oka!
A valóságban csak pénz kérdése!
Lényeg, hogy mai is, a sűrítési arányszám az amerikai társadalomban még most sem számít!
Ez azt jelenti, hogy az a sokat fogyasztó sok-sok literes benzinfalók korszaka nem járt le, náluk!
Inkább leigáz Amerika még egy olajjal bővelkedő országot, vagy Alaszkát tönkre teszi a palaolajjal, de akkor is ott olcsóbb egy gallon benzin, mint itt egy liter gázolaj!
Környezet szennyezés sem számít, élásd az összes szénbányászat megnyílt ismét! Kiotó le van ....sajnálva! Mi meg feszülünk itt a három literes fogyasztású 1000m3 -es turbós autókkal! Ami tényleg kívánja a magas oktánszámot, de csak, ha az ECU engedi! Különben ezek is elmennek már a RON 89-cel.
De nem az a baj! Hanem az összetétel! A többszöri újrakrakkolás. A szortimentizáció hiánya, stb.
Reméljük egyszer majd ők is gyártanak olyan autót, ami a kor fejlettségéhez illeszkedik. Mert most követelni tudnak az import autók CO2 kibocsátását illetően! Az amerikai gépek pedig bő négyszeresét pufogják ki! Rengeteg káros emisszióval! Persze, hogy minden evők a gépek, hiszen olyanok mint a régi katonai benzines ZIL, vagy URAL. Ha fele petróleum volt akkor ment vele vígan. Tudom, mert én csináltam Szolnokon a Kiliánnál!
No PARA, nem számít! Ők a mának élnek! Nem gondolnak a gyerekeikre, az unokáikra pláne nem!
Ezért léptek ki minden környezetvédelmi szervezetből!
Ez az amerikai elmélet!
Sűrítési arány ott 9:1 nálunk eladott autóknál már 11.5:1 .nél tartunk! Holott a VFTS is kb. 12-nél kezdődik.
De jól látja a helyzetet, csak Ők lazán kezelik ezt a benzinesdit!
Míg 40-70ezer dollárt keres egy átlagos melós évente, addig a legjobb fullos benzin sem éri el a 200 forintot. Akkor csak státusz szimbólumként tart valaki komoly német autót, és a nagyon szegények vesznek kis fogyasztású olcsó japán benzines kocsit.
Azt a világot meg kell érteni! Hisz északtól délig, a mexikói határig faházba lakik az amerikaiak 90%-a. És ez sem az övék! Hanem bérlik, vagy a banknak fizeti örök életébe az átlag polgár! Mert vándorolnak, amerre a munkájuk kívánja!
MOBILAK!
Gondolom ez idegen nekünk, és az autózási formájuk már érthető!
Bocsi, hogy hosszúra nyúlt, de gondolom érthetőbb így, amit a technikai fejlettséggel ki akartam fejezni! Az alkohol féleség náluk még nem hódít, míg a nagy oktánszám sem. Az etanolra viszont, nem tudni hogyan reagál egy ottani tervezésű jármű! Tapasztalatból írom, hogy sok panaszos levelünk van ezen a területen!
De ezt a behozott járműveket így kell elfogadni, és hozzá adalékolni a benzint! Nem pedig 100-as benzint venni. És meg van oldva a motor egyenetlen járása!
Köszönöm írását! Valódi gondokat feszegetett!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Valóban, csak arra próbáltam ráéreztetni a felhasználóinkkal, ne aggódjanak az oktánszám miatt!
RON, MON, AKI lényegiekben van eltérés néhány oktán. Motor oktán mindig kisebb, és az a valós! Nem a kísérleti számított, heptán arányosított! Pont ezért lehet 100fölött is!
Mikor mi konstruáltuk a verseny benzint, és oktánmotorra küldtük, csodélkoztak, hogy majdnem egyforma volt a kettő, de ennek is lehet oka!
A valóságban csak pénz kérdése!
Lényeg, hogy mai is, a sűrítési arányszám az amerikai társadalomban még most sem számít!
Ez azt jelenti, hogy az a sokat fogyasztó sok-sok literes benzinfalók korszaka nem járt le, náluk!
Inkább leigáz Amerika még egy olajjal bővelkedő országot, vagy Alaszkát tönkre teszi a palaolajjal, de akkor is ott olcsóbb egy gallon benzin, mint itt egy liter gázolaj!
Környezet szennyezés sem számít, élásd az összes szénbányászat megnyílt ismét! Kiotó le van ....sajnálva! Mi meg feszülünk itt a három literes fogyasztású 1000m3 -es turbós autókkal! Ami tényleg kívánja a magas oktánszámot, de csak, ha az ECU engedi! Különben ezek is elmennek már a RON 89-cel.
De nem az a baj! Hanem az összetétel! A többszöri újrakrakkolás. A szortimentizáció hiánya, stb.
Reméljük egyszer majd ők is gyártanak olyan autót, ami a kor fejlettségéhez illeszkedik. Mert most követelni tudnak az import autók CO2 kibocsátását illetően! Az amerikai gépek pedig bő négyszeresét pufogják ki! Rengeteg káros emisszióval! Persze, hogy minden evők a gépek, hiszen olyanok mint a régi katonai benzines ZIL, vagy URAL. Ha fele petróleum volt akkor ment vele vígan. Tudom, mert én csináltam Szolnokon a Kiliánnál!
No PARA, nem számít! Ők a mának élnek! Nem gondolnak a gyerekeikre, az unokáikra pláne nem!
Ezért léptek ki minden környezetvédelmi szervezetből!
Ez az amerikai elmélet!
Sűrítési arány ott 9:1 nálunk eladott autóknál már 11.5:1 .nél tartunk! Holott a VFTS is kb. 12-nél kezdődik.
De jól látja a helyzetet, csak Ők lazán kezelik ezt a benzinesdit!
Míg 40-70ezer dollárt keres egy átlagos melós évente, addig a legjobb fullos benzin sem éri el a 200 forintot. Akkor csak státusz szimbólumként tart valaki komoly német autót, és a nagyon szegények vesznek kis fogyasztású olcsó japán benzines kocsit.
Azt a világot meg kell érteni! Hisz északtól délig, a mexikói határig faházba lakik az amerikaiak 90%-a. És ez sem az övék! Hanem bérlik, vagy a banknak fizeti örök életébe az átlag polgár! Mert vándorolnak, amerre a munkájuk kívánja!
MOBILAK!
Gondolom ez idegen nekünk, és az autózási formájuk már érthető!
Bocsi, hogy hosszúra nyúlt, de gondolom érthetőbb így, amit a technikai fejlettséggel ki akartam fejezni! Az alkohol féleség náluk még nem hódít, míg a nagy oktánszám sem. Az etanolra viszont, nem tudni hogyan reagál egy ottani tervezésű jármű! Tapasztalatból írom, hogy sok panaszos levelünk van ezen a területen!
De ezt a behozott járműveket így kell elfogadni, és hozzá adalékolni a benzint! Nem pedig 100-as benzint venni. És meg van oldva a motor egyenetlen járása!
Köszönöm írását! Valódi gondokat feszegetett!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Tisztelt Kálmán !
Pár bejegyzéssel lejjebb azt írta hogy az amerikai 6-7000ccm-es autók a mai napig is 86-os oktánszámú benzinnel rohangásznak.
Azért azt jegyezzük meg hogy odaát nem kísérleti oktánszámról beszélnek és a kinti "Regular" 87-es az teljesen megfelel a 95-ös kísérleti oktánszámnak.
Köszönöm
Pár bejegyzéssel lejjebb azt írta hogy az amerikai 6-7000ccm-es autók a mai napig is 86-os oktánszámú benzinnel rohangásznak.
Azért azt jegyezzük meg hogy odaát nem kísérleti oktánszámról beszélnek és a kinti "Regular" 87-es az teljesen megfelel a 95-ös kísérleti oktánszámnak.
Köszönöm
Kedves Bálint!
Azért indultunk az etanol védelem irányába sok évvel ezelőtt, hogy a SPURI felhasználóink, törzsvevőink biztonságban legyenek! Ez a szempont, az autó hosszan tartó élete! Javítás nélkül!
Ez minden gyártmányú, típusú, és üzemű járművet érint. Elvünk, hogy a tanktól a kipufogó végéig hasznos alkotókat tartalmazzon. A több ezer visszajelzésből azt a következtetést vonhatom le, hogy sikerült célunkat elérni!
Viszont nem állunk le, folyamatosan fejlesztünk, hogy felhasználóink vakon megbízhassanak bennünk, mint azt eddig is tették!
Tehát irány a jó minőségű üzemanyag!
A normál legolcsóbbhoz a MOL-hoz adalékoljon SPURI-t, és biztonságba lesz! Teljesen biztos, hogy meg lesz elégedve a hatással!
Csak egyszer próbálja ki, kb, 4-6 tankolásra! Kérem írja meg a tapasztalatát bátran, még ha negatív is, mit észlelt járművénél!
További élvezetes autózást kívánom Önnek!
Tisztelettel, Farkas Kálmán fejlesztőmérnök!
Azért indultunk az etanol védelem irányába sok évvel ezelőtt, hogy a SPURI felhasználóink, törzsvevőink biztonságban legyenek! Ez a szempont, az autó hosszan tartó élete! Javítás nélkül!
Ez minden gyártmányú, típusú, és üzemű járművet érint. Elvünk, hogy a tanktól a kipufogó végéig hasznos alkotókat tartalmazzon. A több ezer visszajelzésből azt a következtetést vonhatom le, hogy sikerült célunkat elérni!
Viszont nem állunk le, folyamatosan fejlesztünk, hogy felhasználóink vakon megbízhassanak bennünk, mint azt eddig is tették!
Tehát irány a jó minőségű üzemanyag!
A normál legolcsóbbhoz a MOL-hoz adalékoljon SPURI-t, és biztonságba lesz! Teljesen biztos, hogy meg lesz elégedve a hatással!
Csak egyszer próbálja ki, kb, 4-6 tankolásra! Kérem írja meg a tapasztalatát bátran, még ha negatív is, mit észlelt járművénél!
További élvezetes autózást kívánom Önnek!
Tisztelettel, Farkas Kálmán fejlesztőmérnök!
Szia, adott egy 2016-os 1.4 Tsi motoros Octavia az E10-es benzin javítása érdekében használnám a SPURIT.
Kérdésem hogy ez a motor nem érzékeny rá vagy nem lesz valami baja?
köszi a válaszod.
Kérdésem hogy ez a motor nem érzékeny rá vagy nem lesz valami baja?
köszi a válaszod.
Kedves Pető Úr!
Bár a szavatossági idő korlátlan, de a használhatóság, nem azt jelenti, hogy hőmérséklet változásra, fényre nem érzékeny a kiszerelés. nem romlik meg az biztos! Viszont egy-két alkotó hiányozhat a flakonból évekkel később. Kárt akkor sem okoz az autóba!
A legjobb ma elérhető technikával csomagolunk, de azt ajánlom, hogy egy éven belül használja el, a vásárolt mennyiséget.
Pont azért is, mert évente van fejlesztési eredmény, amit beapportálunk a termékbe! Az azonban nem érinti mindig az összes üzemanyag jellemzőt, tehát a 40féle tulajdonságból néhányra koncentrálunk, természetesen, hogy a már meglévő üzemanyag javító jellemző megmaradjon.
Összegezve, mivel igen illékony, komplex, nagy energiájú folyadékról van szó, nem javaslom évekre bevásárolni a termékből. Most persze magunk ellen szóltam, de higgye el, nem érdemes évekre bespájzolni a SPURI-ból.
Ráadásul az áremelésünk szerény mértéke sem indokolja! Volt olyan év, amikor az alapanyag és egyéb önköltség nem is indokolta, így nem emeltünk.
Lehetséges, hogy mostani februári áremelés után a most igencsak megugró forgalmunk, és termelékenységünk fokozása miatt nem is lesz jövőre áremelés!
A termelési volumen intenzív emelkedése olcsóbb előállítást eredményez!
Nem biztos az áremelés! Reméljük a forint árfolyam is helyreáll, mert ez tarthatatlan.
Köszönöm kérdését, melyet bizonyára több autóst is érdekelt!
Ezért hasznos volt!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Bár a szavatossági idő korlátlan, de a használhatóság, nem azt jelenti, hogy hőmérséklet változásra, fényre nem érzékeny a kiszerelés. nem romlik meg az biztos! Viszont egy-két alkotó hiányozhat a flakonból évekkel később. Kárt akkor sem okoz az autóba!
A legjobb ma elérhető technikával csomagolunk, de azt ajánlom, hogy egy éven belül használja el, a vásárolt mennyiséget.
Pont azért is, mert évente van fejlesztési eredmény, amit beapportálunk a termékbe! Az azonban nem érinti mindig az összes üzemanyag jellemzőt, tehát a 40féle tulajdonságból néhányra koncentrálunk, természetesen, hogy a már meglévő üzemanyag javító jellemző megmaradjon.
Összegezve, mivel igen illékony, komplex, nagy energiájú folyadékról van szó, nem javaslom évekre bevásárolni a termékből. Most persze magunk ellen szóltam, de higgye el, nem érdemes évekre bespájzolni a SPURI-ból.
Ráadásul az áremelésünk szerény mértéke sem indokolja! Volt olyan év, amikor az alapanyag és egyéb önköltség nem is indokolta, így nem emeltünk.
Lehetséges, hogy mostani februári áremelés után a most igencsak megugró forgalmunk, és termelékenységünk fokozása miatt nem is lesz jövőre áremelés!
A termelési volumen intenzív emelkedése olcsóbb előállítást eredményez!
Nem biztos az áremelés! Reméljük a forint árfolyam is helyreáll, mert ez tarthatatlan.
Köszönöm kérdését, melyet bizonyára több autóst is érdekelt!
Ezért hasznos volt!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Nagyon szépen köszönöm a válaszát, a tanácsai szerint fogok eljárni, és később majd még referálni fogok a változásokról.
Amit még kérdezni szerettem volna az az , hogy sokat olvasom, a Spuri-t folyamatosan fejlesztik, alakítják, módosítják.
Ha Én venni akarok egy nagyobb, gazdaságosabb kiszerelésű pakkot, ami akár egy éven túl is kiszolgál, mennyi az esélye annak, hogy idő közben részlegesen megváltozik a formula ?
És ha még jó is az adott benzintípushoz, de ha frissen vásárolnék tökéletesebb adalékot kapnék ?
Milyen időközönként frissítik a formulát ?
A szavatosságát olvastam, hogy korlátlan, tehát ez nem tényező a nagyobb kiszerelés vásárlásakor.
Válaszát előre is köszönöm !
Amit még kérdezni szerettem volna az az , hogy sokat olvasom, a Spuri-t folyamatosan fejlesztik, alakítják, módosítják.
Ha Én venni akarok egy nagyobb, gazdaságosabb kiszerelésű pakkot, ami akár egy éven túl is kiszolgál, mennyi az esélye annak, hogy idő közben részlegesen megváltozik a formula ?
És ha még jó is az adott benzintípushoz, de ha frissen vásárolnék tökéletesebb adalékot kapnék ?
Milyen időközönként frissítik a formulát ?
A szavatosságát olvastam, hogy korlátlan, tehát ez nem tényező a nagyobb kiszerelés vásárlásakor.
Válaszát előre is köszönöm !
Kedves Pető György!
Nem kell nagy gondot fordítani a nagyon precíz számolgatáshoz, elég hozzávetőleges!
Ha a mostani benzinekhez, másfél szeresét használja, az még meg is térül arányosan az üzemanyag fogyasztásba!
A kétszereséig érvényes a képlet. Onnan sem okoz gondot, de nem szükséges további alkotó egyes benzin tulajdonságot javítására!
Például a, hűtőgél, adszorberek, diszpergálószerek, kopáscsökkentők, -és még sorolhatnám tovább- túl adagolása semmi gondot okoz, de felesleges! Ha a 125ml 30-40liter üzemanyagba kerül az remek védettséget okoz, pláne a E10 korszaktól kezdődően!
Benzin fajták és minőségek tekintetében felesleges az osztrák kút, de legfőképp a prémium benzinek. Még talán meg is viselte szegény gépet a hősokk, és egyéb 100-as benzin jellemzője. Ezt több cikkben taglaltuk miért! Sőt a nagyon magas túlzott oktánszám még káros is. Pláne az amerikai autóknál. Náluk most is a 6-7000cm3 autók max 86-os benzinnel rohangálnak.
Tehát összegezve, hazai kút, a normál 95-ös, és SPURI!
És remekül fog üzemelni a gép nagyon-, de nagyon sokáig!
Köszönöm a kérdéseit, és ha felmerült kérdés, amiben segíthetek, kérem bátran írja meg!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Nem kell nagy gondot fordítani a nagyon precíz számolgatáshoz, elég hozzávetőleges!
Ha a mostani benzinekhez, másfél szeresét használja, az még meg is térül arányosan az üzemanyag fogyasztásba!
A kétszereséig érvényes a képlet. Onnan sem okoz gondot, de nem szükséges további alkotó egyes benzin tulajdonságot javítására!
Például a, hűtőgél, adszorberek, diszpergálószerek, kopáscsökkentők, -és még sorolhatnám tovább- túl adagolása semmi gondot okoz, de felesleges! Ha a 125ml 30-40liter üzemanyagba kerül az remek védettséget okoz, pláne a E10 korszaktól kezdődően!
Benzin fajták és minőségek tekintetében felesleges az osztrák kút, de legfőképp a prémium benzinek. Még talán meg is viselte szegény gépet a hősokk, és egyéb 100-as benzin jellemzője. Ezt több cikkben taglaltuk miért! Sőt a nagyon magas túlzott oktánszám még káros is. Pláne az amerikai autóknál. Náluk most is a 6-7000cm3 autók max 86-os benzinnel rohangálnak.
Tehát összegezve, hazai kút, a normál 95-ös, és SPURI!
És remekül fog üzemelni a gép nagyon-, de nagyon sokáig!
Köszönöm a kérdéseit, és ha felmerült kérdés, amiben segíthetek, kérem bátran írja meg!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Kedves Oláh Imre!
Igen jó, hogy megírta a tapasztalatát! A motor sima, kellemes gond nélküli járása mindent elmond! Ez a különbség azt jelenti, nem szenved a gép a sokrétegűség hiányától! Az üzemanyagba kiegészítettük azt ami hiányzott belőle!
Megjegyzem, hogy a megszokott üzemanyag helyett, ha változatos kutakon tankol külföldön, biztonság kedvéért a másfél szeresére számoljon a SPURI-ból. A sokféle üzemanyag minőségét jobban kisimítja, és bizonyára a hegyekbe jól fog jönni a plusz nyomaték.
Kérem írja meg a hosszú túra tapasztalatát sokan kíváncsiak rá!
Köszönöm levelét!
Balesetmentes élvezetes utat kívánok őszre is!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Tiszte
Igen jó, hogy megírta a tapasztalatát! A motor sima, kellemes gond nélküli járása mindent elmond! Ez a különbség azt jelenti, nem szenved a gép a sokrétegűség hiányától! Az üzemanyagba kiegészítettük azt ami hiányzott belőle!
Megjegyzem, hogy a megszokott üzemanyag helyett, ha változatos kutakon tankol külföldön, biztonság kedvéért a másfél szeresére számoljon a SPURI-ból. A sokféle üzemanyag minőségét jobban kisimítja, és bizonyára a hegyekbe jól fog jönni a plusz nyomaték.
Kérem írja meg a hosszú túra tapasztalatát sokan kíváncsiak rá!
Köszönöm levelét!
Balesetmentes élvezetes utat kívánok őszre is!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Tiszte
Kedves Porker!
Köszönöm olvasóink nevében is a hosszan tartó tapasztalatok leírását!
Új felhasználóinknak bizonyára ezt nem kell végig csinálni, bizalom meglesz a SPURI-hoz! Ön is egy remek referencia bizonyíték!
További biztos célba érért kívánok Önnek!
Tisztelettel Farkas Kálmán
Köszönöm olvasóink nevében is a hosszan tartó tapasztalatok leírását!
Új felhasználóinknak bizonyára ezt nem kell végig csinálni, bizalom meglesz a SPURI-hoz! Ön is egy remek referencia bizonyíték!
További biztos célba érért kívánok Önnek!
Tisztelettel Farkas Kálmán
Üdvözlöm !
Egy kis segítséget szeretnék kérni, hogy a Spuri adalékot a lehető legpontosabban és leghatékonyabban tudjam használni. Ha valamit nem jól tudok vagy rosszul használok kérem javítson ki.
Egy 14 éves Chevrolet Aveo 1.4—esem van. Jó állapotú, kevés kilométert futott.
Próbáltam mindíg jó minőségű üzemanyaggal tankolni, vagy OMV adalékos 95-el vagy adalékos 100-al.
Most a Spurit használom 3 tankolás óta. Ezzel kapcsolatban két kérdésem lenne.
1. Ha jól tudom a Spuri helyes adagolása 60 liter benzinhez 1 db 125 ml flakon. Mivel az Én autóm tankja 45 literes így aszerint adagolom, hogy megpróbálok szűk 30 literes tankolásonként fél flakon Spurit hozzá keverni. Az első tankoláskor beleöntöttem egy egészet és azóta próbálom tartani a 30 liter per fél flakont.
Helyes így ?
2. A következő kérdésem, hogy fontos-e mely üzemanyag típushoz keverem az adalékot vagy mindegy. Legyen az sima 95-ös , vagy adalékos vagy 100-as.
Válaszát előre is köszönöm !
Egy kis segítséget szeretnék kérni, hogy a Spuri adalékot a lehető legpontosabban és leghatékonyabban tudjam használni. Ha valamit nem jól tudok vagy rosszul használok kérem javítson ki.
Egy 14 éves Chevrolet Aveo 1.4—esem van. Jó állapotú, kevés kilométert futott.
Próbáltam mindíg jó minőségű üzemanyaggal tankolni, vagy OMV adalékos 95-el vagy adalékos 100-al.
Most a Spurit használom 3 tankolás óta. Ezzel kapcsolatban két kérdésem lenne.
1. Ha jól tudom a Spuri helyes adagolása 60 liter benzinhez 1 db 125 ml flakon. Mivel az Én autóm tankja 45 literes így aszerint adagolom, hogy megpróbálok szűk 30 literes tankolásonként fél flakon Spurit hozzá keverni. Az első tankoláskor beleöntöttem egy egészet és azóta próbálom tartani a 30 liter per fél flakont.
Helyes így ?
2. A következő kérdésem, hogy fontos-e mely üzemanyag típushoz keverem az adalékot vagy mindegy. Legyen az sima 95-ös , vagy adalékos vagy 100-as.
Válaszát előre is köszönöm !
Legutóbbi hozzászólások