A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Tisztelt Farkas Kálmán Úr !
Köszönöm a tájékoztatást !
125ml-es kék Spuriból tettem fel flakont 25L-hez ,normál adagolásban.
Megfogadom a tanácsát,bár sajnos az automata kút kényelmét nagyon szeretem,de akkor ritkábban és többet tankolok .Megpróbálom a mol 95-öt spurival.
Mondjuk nekem az oktánszám annyira nem lényeges ,rosszul emlékeztem 87 vagy magasabb a követelmény 😐 (amerikai benzin) .
A másik indok pont az E10 vizesedés-biokomponens kerülése ,mert nekem még fém üzemanyagtankom ,fém csövek és motortében lévő benzinpumpa van és persze a karburátor tömítések .
Ez a motor elég csattogós,zajos,nyers mai normákal nézve ezért írtam hogy a járásának finomodása nem csupán placebó hatás,itt az ember a computer és minden csavar zörgését vagy bármi apró változást érzékel az ember. Mikor beáll az ember a garázs elé és visszanéz hogy uhh ..mi történt,olyan szépen kisimulva jár a motor ,nincs ennek mértéke de bizony aki ismeri a kocsija minden rezdülését annak nagyon feltűnik..
A nagy teszt az szeptemberben indul egy közel 5000km-es Spuri tesztettel meghódítjuk Athént-Spártát és lesz a kocsiba locsolva pár ország üzemenyaga és előre rémisztgettek hogy az Észak-Macedónia üzemenyaga hát finoman szólva még éppen éghető 🙂
Viszek naptejet is a kocsinak 2x 0,5 L Suprit talán elég lesz .
Köszönöm a tájékoztatást !
125ml-es kék Spuriból tettem fel flakont 25L-hez ,normál adagolásban.
Megfogadom a tanácsát,bár sajnos az automata kút kényelmét nagyon szeretem,de akkor ritkábban és többet tankolok .Megpróbálom a mol 95-öt spurival.
Mondjuk nekem az oktánszám annyira nem lényeges ,rosszul emlékeztem 87 vagy magasabb a követelmény 😐 (amerikai benzin) .
A másik indok pont az E10 vizesedés-biokomponens kerülése ,mert nekem még fém üzemanyagtankom ,fém csövek és motortében lévő benzinpumpa van és persze a karburátor tömítések .
Ez a motor elég csattogós,zajos,nyers mai normákal nézve ezért írtam hogy a járásának finomodása nem csupán placebó hatás,itt az ember a computer és minden csavar zörgését vagy bármi apró változást érzékel az ember. Mikor beáll az ember a garázs elé és visszanéz hogy uhh ..mi történt,olyan szépen kisimulva jár a motor ,nincs ennek mértéke de bizony aki ismeri a kocsija minden rezdülését annak nagyon feltűnik..
A nagy teszt az szeptemberben indul egy közel 5000km-es Spuri tesztettel meghódítjuk Athént-Spártát és lesz a kocsiba locsolva pár ország üzemenyaga és előre rémisztgettek hogy az Észak-Macedónia üzemenyaga hát finoman szólva még éppen éghető 🙂
Viszek naptejet is a kocsinak 2x 0,5 L Suprit talán elég lesz .
Tisztelt Farkas úr!
Közben elkezdtem szelektíven visszaolvasni .... és már meg is találtam a választ kérdéseimre. Már azt is értem, hogy miért volt hülyeség a MM diesel és a Spuris tankolás kevergetése.
Üdvözlettel: Porker
Közben elkezdtem szelektíven visszaolvasni .... és már meg is találtam a választ kérdéseimre. Már azt is értem, hogy miért volt hülyeség a MM diesel és a Spuris tankolás kevergetése.
Üdvözlettel: Porker
Tisztelt Farkas úr!
Régebb óta használok piros Spurit diesel pdTdi motoromhoz. Volt amikor Spuri nélkül a Shell premium diesel olaját használtam amit akkor - állítólag - gázból gyártottak (?), de ez jó 3 éve megszünt. Utána kezdtem az OMV MM diesel üzemanyagát használni úgy, hogy 2 premium tankolás után 4 normál tankoláshoz a Spuri használtam. Érdekes módon egy éve a hidegek beköszöntével kezdett nehezen indulni a kocsi. Szervizben megnézték a pd elemeket és el voltak kokszolódva.
Az egész történet valószínűleg korábban kezdődött (hibás turbo geometria, sok hideg üzem, stb), de akkor azért meglepett a dolog, hogy a Spuri és a premium üzemanyag mellett ilyen összejöhetett.
A fentiek azért jutottak eszembe mert olvastam egy félmondatát amiben a "hazai kúthálózatot" és a Spurit ajánlja. Röviden: teljesen felesleges a másik 3 betűs forgalmazó bármilyen premium üzemanyaga, mert egyik sem lesz jobb mint a battai gyártású gázolaj / benzin? A lényeg, hogy legyen benne Spuri és nem lesz problémám az esetleg 6-8 hét alatt sem elhasznált üzemanyaggal?
Egyébként a gázolajas és benzines kocsim is gond nélkül indul hidegben is és az E10 mellett is mintha kevesebb lenne a kipufogott pára indulás után ha rendesen adalékolom a Spurit. No meg nekem még sosem volt katalizátor hibám bár 10 és 15 éves kocsim is meghaladta a negyedmillió km-t, valamint füstöt sem látok magam mögött! 🙂
Üdvözlettel: Porker
PS: azt hiszem ideje áttérnem a 6 literes csomagra!
Régebb óta használok piros Spurit diesel pdTdi motoromhoz. Volt amikor Spuri nélkül a Shell premium diesel olaját használtam amit akkor - állítólag - gázból gyártottak (?), de ez jó 3 éve megszünt. Utána kezdtem az OMV MM diesel üzemanyagát használni úgy, hogy 2 premium tankolás után 4 normál tankoláshoz a Spuri használtam. Érdekes módon egy éve a hidegek beköszöntével kezdett nehezen indulni a kocsi. Szervizben megnézték a pd elemeket és el voltak kokszolódva.
Az egész történet valószínűleg korábban kezdődött (hibás turbo geometria, sok hideg üzem, stb), de akkor azért meglepett a dolog, hogy a Spuri és a premium üzemanyag mellett ilyen összejöhetett.
A fentiek azért jutottak eszembe mert olvastam egy félmondatát amiben a "hazai kúthálózatot" és a Spurit ajánlja. Röviden: teljesen felesleges a másik 3 betűs forgalmazó bármilyen premium üzemanyaga, mert egyik sem lesz jobb mint a battai gyártású gázolaj / benzin? A lényeg, hogy legyen benne Spuri és nem lesz problémám az esetleg 6-8 hét alatt sem elhasznált üzemanyaggal?
Egyébként a gázolajas és benzines kocsim is gond nélkül indul hidegben is és az E10 mellett is mintha kevesebb lenne a kipufogott pára indulás után ha rendesen adalékolom a Spurit. No meg nekem még sosem volt katalizátor hibám bár 10 és 15 éves kocsim is meghaladta a negyedmillió km-t, valamint füstöt sem látok magam mögött! 🙂
Üdvözlettel: Porker
PS: azt hiszem ideje áttérnem a 6 literes csomagra!
Kedves Oláh Imre!
Nagyon egyszerű az ok!
Nem kell 98-as benzin, és főleg nem A multi olcsó fejadalék nélküli csupasz benzine!
Vizsgálataink szerint más olcsó alkotók miatt egyéb 3-6 fajta alkohol származék miatt a szinte minden kútnál 98-as a 95-nek nevezett benzin. A 98-as akkor nyilván vagy 101-es lehet! Az oktánszám túlzása károkat okozhat, pláne, ha a többi mintegy 40 féle fontosabb benzin tulajdonság rovására megy!
A lefagyás hidegbe ilyen esetben, pont a sok olcsó oxigenát miatt van.
Ilyen kísérleteket végeztünk Már 2003-ban LADA VFTS-es Rally autón. De a nagyon sok alkohol, és egyéb oxigenát tartalom indokolatlan többletét, még a SPURI sem tudja egyensúlyozni!
Tehát mol kút rendes 95-ös. és SPURI. Nem írta mennyi a fél flaska? 500ml, vagy 125ml?
Egyébként a többlet max 50% legyen az adalékból! Persze a magas páratartalom is lecsapódik, ez is hozzátesz egy kicsit a lefagyáshoz! Egyébként erre többféle technikai megoldás lehet, a levegő oldalon és más karbifűtésszerű megoldás. De ez már technikai dolog!
Jelzem SPURI nélkül még ennyit ment volna a gép!
Másrészt azért kell lehetőleg mindig tele a tank, mert így kevés a páralecsapódás veszélye. A SPURI beöntött mennyiségének, mintegy egyharmada vizet viszi oldatba, pont azért, hogy ne legyen vele nagyobb üzemzavar gond! Tehát ez a porlasztási oldalon semmi gondot nem okozhat! Számokban kifejezve a bejuttatott adalék a 2ezrelék, ennek a harmada 0,7 ezrelék, azaz 0.07%. Ez az Ön esetében 25ml víz, Az egy deciliter negyede eloldva 25literbe! Csekély részarány!
Továbbá vizsgálataink szerint több alkoholos benzin már zavarosodási, azaz eleve tűrési határig van vízzel telítve a kutaknál! Ez is ok lehet!
No és beállítási gondok is! Főleg a gyorsító fúvókáknál. Pld, egy gyárinál kicsit kisebb fúvóka!
Ezek azonban helyszini szemle nélkül nehéz diagnosztizálni!
Köszönöm kérdését, remélem segíthettem!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Nagyon egyszerű az ok!
Nem kell 98-as benzin, és főleg nem A multi olcsó fejadalék nélküli csupasz benzine!
Vizsgálataink szerint más olcsó alkotók miatt egyéb 3-6 fajta alkohol származék miatt a szinte minden kútnál 98-as a 95-nek nevezett benzin. A 98-as akkor nyilván vagy 101-es lehet! Az oktánszám túlzása károkat okozhat, pláne, ha a többi mintegy 40 féle fontosabb benzin tulajdonság rovására megy!
A lefagyás hidegbe ilyen esetben, pont a sok olcsó oxigenát miatt van.
Ilyen kísérleteket végeztünk Már 2003-ban LADA VFTS-es Rally autón. De a nagyon sok alkohol, és egyéb oxigenát tartalom indokolatlan többletét, még a SPURI sem tudja egyensúlyozni!
Tehát mol kút rendes 95-ös. és SPURI. Nem írta mennyi a fél flaska? 500ml, vagy 125ml?
Egyébként a többlet max 50% legyen az adalékból! Persze a magas páratartalom is lecsapódik, ez is hozzátesz egy kicsit a lefagyáshoz! Egyébként erre többféle technikai megoldás lehet, a levegő oldalon és más karbifűtésszerű megoldás. De ez már technikai dolog!
Jelzem SPURI nélkül még ennyit ment volna a gép!
Másrészt azért kell lehetőleg mindig tele a tank, mert így kevés a páralecsapódás veszélye. A SPURI beöntött mennyiségének, mintegy egyharmada vizet viszi oldatba, pont azért, hogy ne legyen vele nagyobb üzemzavar gond! Tehát ez a porlasztási oldalon semmi gondot nem okozhat! Számokban kifejezve a bejuttatott adalék a 2ezrelék, ennek a harmada 0,7 ezrelék, azaz 0.07%. Ez az Ön esetében 25ml víz, Az egy deciliter negyede eloldva 25literbe! Csekély részarány!
Továbbá vizsgálataink szerint több alkoholos benzin már zavarosodási, azaz eleve tűrési határig van vízzel telítve a kutaknál! Ez is ok lehet!
No és beállítási gondok is! Főleg a gyorsító fúvókáknál. Pld, egy gyárinál kicsit kisebb fúvóka!
Ezek azonban helyszini szemle nélkül nehéz diagnosztizálni!
Köszönöm kérdését, remélem segíthettem!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Tisztelt Spuri csapat !
Rendszeresen tankolok az Auchan automata kúton (kedves a robotasszony,nem ajánlgat semmit stb.stb.) Amiért ide járok az a náluk még kaphato 98-as benzin. (elvielg ez E5-is)
Az autóm üzemenyagszükséglete 91 oktán vagy magasabb ,néha 1-2 alkalommal tankoltam az új 95 E10-et de 80%-ban a 98 megy bele.
Karburátor,no computer,nincs lambda semmi..
Most egy ködös hajnalon elindultam a kocsival egy 25 liter 98-as benzinnel tankolva amire egy fél flakon kék Spuri ment.
Elöttte 1-2 nappal tettem bele finomabb is lett az alapjárat ,nehéz leírni de nem csak placebó hatás volt.
Ködös időben 80-al haladva elkezdett a kocsi gyengülni ,a végén csak vánszorgott ,majd rángataott ..sikerült félreállnom ott már le is állt a motor.
Légszűrőcsonk le és a karbiba nézve a "szemOBD"-m kiolvasta a hibát : a gyorsítófúvóka és a Venturi cső el volt jegesedve .
Gondolom hogy a ködös-párás beszívott levegő is okozhatta ezt de mivel a gyorsítófúvóka elött is volt egy kb 1cm-es kis jéghegy a benzinben volt víz és ez fagyott oda .
Eddig ez a vizbefecskendezéses rendszer nem üzemelt 😀 Ez nem egy FockeWulf 190 .
Kb 2 perces szakszervizzel a problámát megoldottam és a virtuál hibakódot töröltem,+ szerencsére ilyen jegesedésnél nem zuhanok le 🙂
Lehetséges hogy a kék spuri a tankban lévő üzemenyaggal "elkeverte" a vizet és ez igy ebben a formában ehetővé vált a karburátor számára ?
Most kijártam majdnem a tankban lévő üzemenyagot kb fél-1 L hagytam benne most megint 25L fél kék Spurit kotyvasztottam .
Mostanában nagyon ködös nyirkos a levegő a szokottnál is magasabb a páratartalom,gondolom a benzin is jobban szív magába vizet. Utoljára ősz elején volt benne spuri. Anno 2000-ben tapasztaltam ilyet mikor előszerettel vizezték a kagylóék alkalmazottai Nagykanaizsán benzint,olyannyira hogy belefagyott a tankba,üza csövekbe ,úszóházba... akkor is karbis kocsival jártam,most 2020-ban is ..fejlődőképes vagyok ..::D:D:D
Rendszeresen tankolok az Auchan automata kúton (kedves a robotasszony,nem ajánlgat semmit stb.stb.) Amiért ide járok az a náluk még kaphato 98-as benzin. (elvielg ez E5-is)
Az autóm üzemenyagszükséglete 91 oktán vagy magasabb ,néha 1-2 alkalommal tankoltam az új 95 E10-et de 80%-ban a 98 megy bele.
Karburátor,no computer,nincs lambda semmi..
Most egy ködös hajnalon elindultam a kocsival egy 25 liter 98-as benzinnel tankolva amire egy fél flakon kék Spuri ment.
Elöttte 1-2 nappal tettem bele finomabb is lett az alapjárat ,nehéz leírni de nem csak placebó hatás volt.
Ködös időben 80-al haladva elkezdett a kocsi gyengülni ,a végén csak vánszorgott ,majd rángataott ..sikerült félreállnom ott már le is állt a motor.
Légszűrőcsonk le és a karbiba nézve a "szemOBD"-m kiolvasta a hibát : a gyorsítófúvóka és a Venturi cső el volt jegesedve .
Gondolom hogy a ködös-párás beszívott levegő is okozhatta ezt de mivel a gyorsítófúvóka elött is volt egy kb 1cm-es kis jéghegy a benzinben volt víz és ez fagyott oda .
Eddig ez a vizbefecskendezéses rendszer nem üzemelt 😀 Ez nem egy FockeWulf 190 .
Kb 2 perces szakszervizzel a problámát megoldottam és a virtuál hibakódot töröltem,+ szerencsére ilyen jegesedésnél nem zuhanok le 🙂
Lehetséges hogy a kék spuri a tankban lévő üzemenyaggal "elkeverte" a vizet és ez igy ebben a formában ehetővé vált a karburátor számára ?
Most kijártam majdnem a tankban lévő üzemenyagot kb fél-1 L hagytam benne most megint 25L fél kék Spurit kotyvasztottam .
Mostanában nagyon ködös nyirkos a levegő a szokottnál is magasabb a páratartalom,gondolom a benzin is jobban szív magába vizet. Utoljára ősz elején volt benne spuri. Anno 2000-ben tapasztaltam ilyet mikor előszerettel vizezték a kagylóék alkalmazottai Nagykanaizsán benzint,olyannyira hogy belefagyott a tankba,üza csövekbe ,úszóházba... akkor is karbis kocsival jártam,most 2020-ban is ..fejlődőképes vagyok ..::D:D:D
A spuribolt.hu-n rendeltem.
Köszönöm a közbenjárását!
Köszönöm a közbenjárását!
Kedves Mészáros Gábor!
Örülök, hogy a SPURI termékeinknek bizalmat szavazott. Szavatolom, hogy Ön teljes biztonságot élvez az üzemanyag oldalon, valamint a motorüzem, és a kipufogó rendszer védelmében.
Nem baj, hogy nekünk írt, de átadjuk a megbízott cégnek a panaszát. Mi mint jövedéki termék gyártó üzem sajnos nem kereskedhetünk a SPURI-val, mint a pld. a dohánygyárak sem. Nem mi küldtük a terméket. Mi a kijelölt jövedéki raktáraknak szállíthatunk.
Kérem írja meg melyik webshop-ba vásárolta, és továbbítjuk szívesen a panaszát az illetékes cégnek!
Két alternatíva van: spuribolt.hu vagy a spurineked.hu
Köszönöm előre is a tájékoztatását.
Tisztelettel, Farkas Kálmán SZAKI Kft.
Örülök, hogy a SPURI termékeinknek bizalmat szavazott. Szavatolom, hogy Ön teljes biztonságot élvez az üzemanyag oldalon, valamint a motorüzem, és a kipufogó rendszer védelmében.
Nem baj, hogy nekünk írt, de átadjuk a megbízott cégnek a panaszát. Mi mint jövedéki termék gyártó üzem sajnos nem kereskedhetünk a SPURI-val, mint a pld. a dohánygyárak sem. Nem mi küldtük a terméket. Mi a kijelölt jövedéki raktáraknak szállíthatunk.
Kérem írja meg melyik webshop-ba vásárolta, és továbbítjuk szívesen a panaszát az illetékes cégnek!
Két alternatíva van: spuribolt.hu vagy a spurineked.hu
Köszönöm előre is a tájékoztatását.
Tisztelettel, Farkas Kálmán SZAKI Kft.
Kedves Spuri Csapat!
A Spuri csomagot az imént vettem át, ezúton szeretném megköszönni a mellékelt ajándékokat is!
Az öröm mellé egy kis üröm is társult, mégpedig a csomagkiszállítás kapcsán, ezért kérdezni szeretném, hogy van-e más lehetőség, esetleg más futárszolgálat amellyel el tudnák küldeni a pakkot?
A posta úgy tol ki velem, hogy hiába fizetem a házhoz szállítást, nem hozza ki a csomagot házhoz, hanem csak értesítést küld, hogy menjek az XY számú hivatalba átvenni (most is ez történt).
Úgy mint mások, én is azért fizetem a kiszállítást, mert nincs időm a postára menni és sorba állni.
Nem mondhatják, hogy nem voltam itthon, mert a munkám miatt egész nap itthon voltam, de mindegy, remélem ez volt az utolsó ilyen gondom az MPL-lel.
Köszönöm a Spurit, már megy is a gépekbe 🙂
A Spuri csomagot az imént vettem át, ezúton szeretném megköszönni a mellékelt ajándékokat is!
Az öröm mellé egy kis üröm is társult, mégpedig a csomagkiszállítás kapcsán, ezért kérdezni szeretném, hogy van-e más lehetőség, esetleg más futárszolgálat amellyel el tudnák küldeni a pakkot?
A posta úgy tol ki velem, hogy hiába fizetem a házhoz szállítást, nem hozza ki a csomagot házhoz, hanem csak értesítést küld, hogy menjek az XY számú hivatalba átvenni (most is ez történt).
Úgy mint mások, én is azért fizetem a kiszállítást, mert nincs időm a postára menni és sorba állni.
Nem mondhatják, hogy nem voltam itthon, mert a munkám miatt egész nap itthon voltam, de mindegy, remélem ez volt az utolsó ilyen gondom az MPL-lel.
Köszönöm a Spurit, már megy is a gépekbe 🙂
Tisztelt É.L. !
Igen, tökéletes védelmet nyújt, egészen az E85 ig, már 2014-óta.
Olyan komponenseket tartalmaz a SPURI, amelyek a különböző oxigenátok és a legtöbb műanyag, és viton típusú alkatrészeknek védelmet nyújt! Tehát a motor védelem mellett, az üzemanyag rendszer és a kipufogó rendszer is biztonságban van!
Továbbá a fűtőértéket nem tudjuk teljesen pótolni, de a hatékonyabb működés lévén meg tudja oldani a SPURI, hogy szinte észre se vegye a gyengébb teljesítmény, vagy a fogyasztás többletet! Ezek minimalizálása a legmagasabb technikai hatásfokon valósul meg.
Dolgozunk azon is, hogy bármilyen motornál olyan adalékot fejlesszünk ki, mely a mostaninál kétszer ilyen hatásfokú. Erre viszont még várni kell! Talán már az E15-nél, vagy az E20-nál megvalósulhat!
Az alkatrész védelem azért már most is megvalósult!
Köszönöm kérdését, ez hasznos volt!
Tisztelettel, Farkas Kálmán fejlesztőmérnök
Igen, tökéletes védelmet nyújt, egészen az E85 ig, már 2014-óta.
Olyan komponenseket tartalmaz a SPURI, amelyek a különböző oxigenátok és a legtöbb műanyag, és viton típusú alkatrészeknek védelmet nyújt! Tehát a motor védelem mellett, az üzemanyag rendszer és a kipufogó rendszer is biztonságban van!
Továbbá a fűtőértéket nem tudjuk teljesen pótolni, de a hatékonyabb működés lévén meg tudja oldani a SPURI, hogy szinte észre se vegye a gyengébb teljesítmény, vagy a fogyasztás többletet! Ezek minimalizálása a legmagasabb technikai hatásfokon valósul meg.
Dolgozunk azon is, hogy bármilyen motornál olyan adalékot fejlesszünk ki, mely a mostaninál kétszer ilyen hatásfokú. Erre viszont még várni kell! Talán már az E15-nél, vagy az E20-nál megvalósulhat!
Az alkatrész védelem azért már most is megvalósult!
Köszönöm kérdését, ez hasznos volt!
Tisztelettel, Farkas Kálmán fejlesztőmérnök
Tisztelt Farkas Kálmán Úr !
Az E10 téma tudom hogy lerágott csont, de mégis ezzel kapcsolatos kérdésem lenne. Mint írta több hózzászólásban is, a megnövekedett alkoholtartalom következtében előállt energia hiányt elég jó hatásfokkal javítja a Spuri.
A megnövekedett alkoholtartalom azonban a tömítéseket és műanyag alkatrészeket veszi igénybe hosszútávon a korábbi alacsonyabb alkohol tartalmú benzinekhez képest.
Több helyen közzétett autótípus kompatibilitási lista is gondolom ez alapján készült hogy mely autó gumi és műanyag alkatrészei készültek alkohol állóbb és kevésbé alkohol álló kivitelből.
Az üzemanyagrendszerben lévő műanyaga és gumialkatrészek védelmében is segít a Spuri?
Válaszát köszönöm
Az E10 téma tudom hogy lerágott csont, de mégis ezzel kapcsolatos kérdésem lenne. Mint írta több hózzászólásban is, a megnövekedett alkoholtartalom következtében előállt energia hiányt elég jó hatásfokkal javítja a Spuri.
A megnövekedett alkoholtartalom azonban a tömítéseket és műanyag alkatrészeket veszi igénybe hosszútávon a korábbi alacsonyabb alkohol tartalmú benzinekhez képest.
Több helyen közzétett autótípus kompatibilitási lista is gondolom ez alapján készült hogy mely autó gumi és műanyag alkatrészei készültek alkohol állóbb és kevésbé alkohol álló kivitelből.
Az üzemanyagrendszerben lévő műanyaga és gumialkatrészek védelmében is segít a Spuri?
Válaszát köszönöm
Tisztelt Madarász Attila!
Teljesen jól végezte az adalékolást, és megfelelő védelmet is nyújt, természetesen állandó használat esetén.
Ha Ön még több védelmet szeretne jótékony hatása a másfél szeres mennyiségnél fokozódik, de kétszeresnél nincs értelme többet adalékolni, bár nem ártalmas, csak felesleges.
Egyszer próbálja ki egy 50literes tankba a SPURI JG-2 -es, kék színű adalékunkat is úgy mint a normál pirosat. Biztos tetszeni fog a prémium sport adalékunk is!
Köszönöm kérdését, és biztos célba érést kívánok Önnek!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Teljesen jól végezte az adalékolást, és megfelelő védelmet is nyújt, természetesen állandó használat esetén.
Ha Ön még több védelmet szeretne jótékony hatása a másfél szeres mennyiségnél fokozódik, de kétszeresnél nincs értelme többet adalékolni, bár nem ártalmas, csak felesleges.
Egyszer próbálja ki egy 50literes tankba a SPURI JG-2 -es, kék színű adalékunkat is úgy mint a normál pirosat. Biztos tetszeni fog a prémium sport adalékunk is!
Köszönöm kérdését, és biztos célba érést kívánok Önnek!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Kedves Földes Kálmán Úr!
Azt hiszem tiszteletre méltó, hogy ön ilyen régen használja a SPURI-t, és minden tapasztalatot begyűjtött. A márka társak nevében is köszönöm, azt hogy tájékoztatását, tapasztalatát leírta.
Érdekes, hogy az ajándék SPURI után, akkoriban rögtön megértette, és tapasztalta a jótékony hatást. A mai időkbe azt hiszem az autósok többsége is úgy gondolkodik, mint Ön. Pontosabban fogalmazva nem olyan fontos, a megtakarítás, és az sem, hogy vételárárát a SPURI bőven megtakarítja, tehát ingyen van. Inkább a biztos üzemmód foglalkoztatja az autósokat, és hogy a méregdrága, és sok időt igénylő javításoktól megszabaduljanak.
De ezt már kedves Kálmán biztos tudja!
Még egyszer köszönöm értékes, és információban gazdag levelét!
További élvezetes autózást kívánok Önnek!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Azt hiszem tiszteletre méltó, hogy ön ilyen régen használja a SPURI-t, és minden tapasztalatot begyűjtött. A márka társak nevében is köszönöm, azt hogy tájékoztatását, tapasztalatát leírta.
Érdekes, hogy az ajándék SPURI után, akkoriban rögtön megértette, és tapasztalta a jótékony hatást. A mai időkbe azt hiszem az autósok többsége is úgy gondolkodik, mint Ön. Pontosabban fogalmazva nem olyan fontos, a megtakarítás, és az sem, hogy vételárárát a SPURI bőven megtakarítja, tehát ingyen van. Inkább a biztos üzemmód foglalkoztatja az autósokat, és hogy a méregdrága, és sok időt igénylő javításoktól megszabaduljanak.
De ezt már kedves Kálmán biztos tudja!
Még egyszer köszönöm értékes, és információban gazdag levelét!
További élvezetes autózást kívánok Önnek!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Tisztelt "A"!
Üdvözlöm a SPURI használói körben. Biztos vagyok benne, hogy meg lesz elégedve termékünkkel, és javára válik.
Kérem írja meg tapasztalatát, ha 8-10 tankoláson túl van.
További biztos célba érést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Üdvözlöm a SPURI használói körben. Biztos vagyok benne, hogy meg lesz elégedve termékünkkel, és javára válik.
Kérem írja meg tapasztalatát, ha 8-10 tankoláson túl van.
További biztos célba érést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Űdvözlöm.
Autóm.Opel Astra G 1.6 Twinport.(z16xep)2006-os.151210km, olaj csere 9-10000km-nèl, főleg városban használom.2010-töl van nálam azóta csak spuri Omw vagy MOL 95.Eddig inkább elektromos hibái voltak.Kèrdèsem az lenne hogy 500ml spurit 5teletankhoz osztottam el maradjak ennèl az adagolásnál vagy tegyek bele többet (E10)? Köszönöm válaszát Boldog Új Évet további jó munkát kívánok.Madarász Attila.
Autóm.Opel Astra G 1.6 Twinport.(z16xep)2006-os.151210km, olaj csere 9-10000km-nèl, főleg városban használom.2010-töl van nálam azóta csak spuri Omw vagy MOL 95.Eddig inkább elektromos hibái voltak.Kèrdèsem az lenne hogy 500ml spurit 5teletankhoz osztottam el maradjak ennèl az adagolásnál vagy tegyek bele többet (E10)? Köszönöm válaszát Boldog Új Évet további jó munkát kívánok.Madarász Attila.
Tisztelt Farkas Kálmán úr!
Nagyon nagyon régen. Még a 2000-es év elején, Balatoni Ferenc úr ismertetett meg a termékükkel 🙂 Akkor éppen Táton dolgoztunk, amikor megmutatta nekünk a terméküket és megkérdezte, bele öntheti e a céges autóba. Nagyon aggódtunk, mert ugye anyagi felelősséggel tartozunk az autókért, amit vezetünk. Ő garantált felőle, hogy ez tuti jó bele. Valóban így lett. Meg voltunk döbbenve, hogy az a lomha tunya Toyota Hilux, olyanokat produkált haza felé nekünk, hogy csak lestünk 🙂
Én azóta használom a saját autóimba is. Van két Hyundai autóm. egy jó öreg Trajet Diesel és egy I30 benzines.. Én fogyasztásra soha nem néztem ezen dolgokat. Mert fogyaszt amennyit fogyaszt. De egy biztos. Télen, sokkalta szebben indul az autó. Dinamikusabb, erősebb tőle mindegyik autó. Szépen futnak. Diesel fele annyira nem kormol. Teszteltem is 🙂
Nekem eddig mindig bizonyított az adalék. Pedig csak a pirosat használom. Egyszer használtam kéket, de túl nagy változás nem volt. így maradtam a pirosnál. Olcsóbb is.
Olvastam itt, hogy valaki aggódott a Koreai autója végett. Üzenem neki, nyugodtan használja és élvezze a szuper kocsiját.
Összesítve, én biztos vevőjük maradok, amíg csak forgalmazzák.
Tisztelettel: Földes Kálmán
Nagyon nagyon régen. Még a 2000-es év elején, Balatoni Ferenc úr ismertetett meg a termékükkel 🙂 Akkor éppen Táton dolgoztunk, amikor megmutatta nekünk a terméküket és megkérdezte, bele öntheti e a céges autóba. Nagyon aggódtunk, mert ugye anyagi felelősséggel tartozunk az autókért, amit vezetünk. Ő garantált felőle, hogy ez tuti jó bele. Valóban így lett. Meg voltunk döbbenve, hogy az a lomha tunya Toyota Hilux, olyanokat produkált haza felé nekünk, hogy csak lestünk 🙂
Én azóta használom a saját autóimba is. Van két Hyundai autóm. egy jó öreg Trajet Diesel és egy I30 benzines.. Én fogyasztásra soha nem néztem ezen dolgokat. Mert fogyaszt amennyit fogyaszt. De egy biztos. Télen, sokkalta szebben indul az autó. Dinamikusabb, erősebb tőle mindegyik autó. Szépen futnak. Diesel fele annyira nem kormol. Teszteltem is 🙂
Nekem eddig mindig bizonyított az adalék. Pedig csak a pirosat használom. Egyszer használtam kéket, de túl nagy változás nem volt. így maradtam a pirosnál. Olcsóbb is.
Olvastam itt, hogy valaki aggódott a Koreai autója végett. Üzenem neki, nyugodtan használja és élvezze a szuper kocsiját.
Összesítve, én biztos vevőjük maradok, amíg csak forgalmazzák.
Tisztelettel: Földes Kálmán
Tisztelt Farkas Úr!
Köszönöm válaszát, mostantól én is Spuris leszek! 🙂
Köszönöm válaszát, mostantól én is Spuris leszek! 🙂
Kedves Sárközy Attila!
Igen remek és tanúságos a részletes leírása, és a márka társak nevében is köszönjük. Mondjuk az OMV üzemanyot illetően vannak aggályaim, a vizsgálataikra alapozva, igaz a Kelet Európát illetően.
Én itthon kerülném ezt! Hosszú lenne leírni miért, de maradjunk a hazai kútnál a alap üzemanyagoknál, +a SPURI.
Köszönöm, hogy elég részletes volt, és a hosszútávú eredményről számolt be! Nos ezért dolgozunk. Mi nem hiszünk a gyors postamunkával elvégzett tisztítási elvekbe! A folyamatos jó minőségű égési folyamat a záloga a gép hibamentes üzemeltetésének.
És igen a katalizátor is beletartozik a tiszta üzemmódba tovább tart nyilván az élettartama a füstgáz átalakítónak is. Hasonló az eredmény mint a koromszűrűnél.
Végezetül, hagy kívánjak Boldog Újévet Önnek, és természetesen Biztos Célba Érést!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Igen remek és tanúságos a részletes leírása, és a márka társak nevében is köszönjük. Mondjuk az OMV üzemanyot illetően vannak aggályaim, a vizsgálataikra alapozva, igaz a Kelet Európát illetően.
Én itthon kerülném ezt! Hosszú lenne leírni miért, de maradjunk a hazai kútnál a alap üzemanyagoknál, +a SPURI.
Köszönöm, hogy elég részletes volt, és a hosszútávú eredményről számolt be! Nos ezért dolgozunk. Mi nem hiszünk a gyors postamunkával elvégzett tisztítási elvekbe! A folyamatos jó minőségű égési folyamat a záloga a gép hibamentes üzemeltetésének.
És igen a katalizátor is beletartozik a tiszta üzemmódba tovább tart nyilván az élettartama a füstgáz átalakítónak is. Hasonló az eredmény mint a koromszűrűnél.
Végezetül, hagy kívánjak Boldog Újévet Önnek, és természetesen Biztos Célba Érést!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Tisztelt "A"!
Koreában megírt utasítás. Valószínűleg nem informálódtak, az európai adalékokról. Valószínű a sok csalót akarják ezzel kiszűrni a távoli világból!
A mai gépkönyvek tendenciája, hogy ajánlják a nem megfelelő üzemanyag javítását utólagosan. Ez az európai trend. Régen sem volt ez másként. A Wartburgba is tiltották, pedig az minden üzemanyag förmedvényt meg tudott enni, még 20% gázolajat is.
Ön döntése! Honlapunkon mind a 40 üzemanyag funkcióról részletesen tájékozódhat! Ezt immáron 27 éve megteheti! Gondolom ez elmond mindent. Nem kell mást mondanom, csak, ha a vendégkönyv e, néhány bejegyzését végig olvassa, máris képben lesz a SPURI hatásaival!
Köszönöm kollégáim nevében, hogy megtisztelt minket, és a SPURI -ra gondolt az autó védelme érdekében. Jól tette, mert a Hundai, és Kia mostani alu. blokkos kivitelei 60-80 ezer km után rendre blokkvetemedés kapnak! Ezt is kiküszöböli a SPURI a lokális hűtőgél komponenssel.
További balesetmentes autózást kívánok, tisztelettel, Farkas Kálmán
Koreában megírt utasítás. Valószínűleg nem informálódtak, az európai adalékokról. Valószínű a sok csalót akarják ezzel kiszűrni a távoli világból!
A mai gépkönyvek tendenciája, hogy ajánlják a nem megfelelő üzemanyag javítását utólagosan. Ez az európai trend. Régen sem volt ez másként. A Wartburgba is tiltották, pedig az minden üzemanyag förmedvényt meg tudott enni, még 20% gázolajat is.
Ön döntése! Honlapunkon mind a 40 üzemanyag funkcióról részletesen tájékozódhat! Ezt immáron 27 éve megteheti! Gondolom ez elmond mindent. Nem kell mást mondanom, csak, ha a vendégkönyv e, néhány bejegyzését végig olvassa, máris képben lesz a SPURI hatásaival!
Köszönöm kollégáim nevében, hogy megtisztelt minket, és a SPURI -ra gondolt az autó védelme érdekében. Jól tette, mert a Hundai, és Kia mostani alu. blokkos kivitelei 60-80 ezer km után rendre blokkvetemedés kapnak! Ezt is kiküszöböli a SPURI a lokális hűtőgél komponenssel.
További balesetmentes autózást kívánok, tisztelettel, Farkas Kálmán
Tisztelt K. Zoltán!
Kollégáim nevében is köszönöm a jó kívánságokat, és dícsérő szavait. Semmi extrát nem teszünk, csak végezzük a dolgunkat, legjobb tehetségünk, és tudásunk szerint.
Önnek is Nagyon Boldog Újévet Kívánunk! A SPURI csapata!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Kollégáim nevében is köszönöm a jó kívánságokat, és dícsérő szavait. Semmi extrát nem teszünk, csak végezzük a dolgunkat, legjobb tehetségünk, és tudásunk szerint.
Önnek is Nagyon Boldog Újévet Kívánunk! A SPURI csapata!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Úr! Szeretnék beszámolni a Spurival szerzett tapasztalataimról, melyeket két autó használatával szereztem. Az első egy Renault Espace IV, 2006-os, 2.0 dCi, 150LE/1800kg. Euro 4 besorolású, de francia import, ezért részecskeszűrős volt. 2015 év végén munkatársamtól vettem 225.000 km-rel. Ezért tudom, hogy mindig kímélte és csak OMV kúton tankolt. A vétel után az autó 3 hónap alatt 3x csinált részecskeszűrő tisztítást, melyek során padlógázzal sem tudtam gyorsabban menni 60 km/h-nál. A tisztítás után rendben ment továb az autó. Ezután kezdtem használni a Spurit. A következő 3 évben 60.000 km-t tettem meg, ezalatt a korábban leírt mértékú tisztítási folyamattal nem találkoztam, csak néha csinált tisztítást, de azt a menetteljesítményből nem vettem észre, csupán a pillanatnyi fogyasztási érték emelkedett meg. Ez az autó többlet gázolaj befecskendezésével és elégetésével égeti ki a kormot. 1 éve a részecskeszűrőhöz csatlakoztatott nyomásmérő szenzor gumicsöve szakadt ki, ezért FAP hibát írt ki az autó. A cső kicserélése után a szerelő gyári programmal kiolvasta az autó komputerét és a részecskeszűrőben a (számított) korom mennyisége 15gramm volt. Ez nagyon kevés érték, ezzel számomra bizonyította a Spuri, hogy hosszú távon tisztán tartja a részecskeszűrőt. Valamint az is, hogy az autót 280.000 km-rel adtam el még gyári részecskeszűrővel. A Renault átlagfogyasztása 7.4 literre jött ki.
A másik autó egy 2003-as Ford Focus 1.6 benzin. Most van benne 191.000 km. Ebbe megvétel óta (1 éve) teszek Spurit, ezért javulásról nem tudok írni, mert nem tudom a korábbi tulajdonos tapasztalatait. Az átlagfogyasztás 7 liter alatt van és a kipufogó nem kormos, viszont elég vizes szokott lenni, gondolom ehhez a benzin etanol tartalmának is köze van. A beszámolóm után szeretnék kérdezni, mert az oldalon nem találtam erre vonatkozó információt. A Spuri használata milyen hatással van a benzines autó katalizátorára? Hosszabbítja az élettartamát? Sárközy Attila
A másik autó egy 2003-as Ford Focus 1.6 benzin. Most van benne 191.000 km. Ebbe megvétel óta (1 éve) teszek Spurit, ezért javulásról nem tudok írni, mert nem tudom a korábbi tulajdonos tapasztalatait. Az átlagfogyasztás 7 liter alatt van és a kipufogó nem kormos, viszont elég vizes szokott lenni, gondolom ehhez a benzin etanol tartalmának is köze van. A beszámolóm után szeretnék kérdezni, mert az oldalon nem találtam erre vonatkozó információt. A Spuri használata milyen hatással van a benzines autó katalizátorára? Hosszabbítja az élettartamát? Sárközy Attila
Legutóbbi hozzászólások