A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
RegisztrációÍgy igaz! Hosszú távon derül ki milyen is a SPURI. 370ezer km alatt, bizonyára tankolt még véletlenül is mindenféle benzint, átélt annyi viszontagságot, telet, melynél a páralecsapódás, gyantásodás, a sok érzékelő, injektor, AC pumpa és még sorolhatnám milyen meghibásodások szinte természetes dolognak számítanak!
Ha semmi ilyen probléma nem volt ez magáért beszél, nem is kell mást mondani. Annak dacára, hogy milyen nemkívánatos bio komponenseket tartalmaznak a benzinek.
Köszönöm, hogy vette a fáradtságot, és leírta tapasztalatát!
További biztos célba érést kívánok Önnek!
Tisztelettel, Farkas Kálmán Szaki Kft.
Köszönöm, hogy védelmébe vette a SPURI-t.
Van itt kb. kétezer bejegyzés, ami azt jelenti nem töröltünk egyet sem, hisz nincs szégyenli valónk, sőt! No és takargatni valónk sem! A mi oldalunk a legélőbb gyári portál. Ha megfigyelték az üzemanyag adalékok honlapjain nincs ilyen. Nyilván OKA VAN!
Örülök, hogy vette a fáradtságot, és megírta a tapasztalatát!
Ön egy okos, és főleg türelmes ember, aki már tudja, hogyan működik a SPURI!
Pont azért dolgozunk kollégáinkkal, hogy egy becsületes, hatékony, ízig-vérig magyar termékkel a vevőink meg legyenek elégedve!
Speciálisan, azért volt a SPURI kitalálva, és azért fejlesztjük folyamatosan, hogy egyetlen termékként valódi előnyt nyújtson a használójának! Elegünk volt a sok előnytelen áruból. Az is igaz egyre drágább az előállítása, melyet az Óriási tömegtermelés ellensúlyoz!
A mai egysíkú, tömeg üzemanyagoknál, tele bio komponenssel, igazi kihívás a hátrányait eltüntetni!
Sok-sok balesetmentes közlekedést kívánom Önnek!
Tisztelettel, Farkas Kálmán fejlesztőmérnök
Ez nem volt egész szakszerű következtetés!
A honlapunk kezdő oldalán rögtön a jobb oldalon van egy bekeretezz kiemelt mondat, a tisztesség végett! (SPURI használat)
1. Nem fogyasztás csökkentés végett gyártjuk a terméket! De, ha kitakarította a szennyeződést, akkor van ilyen pozitív mellékhatása!
2.Gondolom, nem olvasta el, hogy idő kell, míg a vizet, gyantát és minden szennyeződést kitakarít a tanktól a kipufogó cső végéig! Szegénynek biztos van dolga rendesen. Attól függően mennyit futott az autó! 4-5-vagy akár tíz tankolás. 1dl SPURI normál 33ml vizet tud kivinni, mert, ha többet diszpergálnánk el megfulladna a motor!
3.Egyedüli termék a piacon garantálom, ami valóban nem csalás! Már ez évbe is túl vagyunk a félmillió flakon eladáson! Gondolom Ők, mint törzsvevők, már tudnak valamit, és meg vannak elégedve az eredményekkel!
4. A jó üzemanyag, az szinte fogalom, hisz elmehetünk a 2000Ft/literes árú verseny benzinig. Higgye el, az csak az igazi fűtőértékű, és motorkímélő folyadék!
5. Sosem állítottuk, hogy a SPURI folyékony autószerelő. Ezért gátak a régi autókba vannak. A koszon kívül mechanikai, és vezérlési problémák is! Gondolom, hogy szenzorok, érzékelők kitakarításáról hallott már, milyen fontos, és sokáig tart!
5. Persze addig amíg rakódik a víz, és a szennyeződés, jó az autó, egyszer csak viszont elromlik! Sosem állítottuk, hogy a takarítási fázisba a vizes, benzinnel, a pakurás, gyantás benzinnel, oxidált beolsdott pakurával kevesebbet fogyaszt az autó! Nyilván többet! Csak ezek nem oda valók!
Konklúzió: Nem tudom megmondani mennyi kosz van a rendszerébe, de a szindrómákat látva elég sok!
Kérem türelmesen várjon több SPURI-s tankolást, mert mihelyt tiszta lesz a rendszere. Önnél is jön az eredmény, mint a többieknél! Akkor pedig nyereség, hogy nem megy tönkre az autója, valamint, nyereségre fordul előbb utóbb a SPURI használata!
Kívánok biztos célba érést, és balesetmentes közlekedést Önnek!
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Igaza van:
" A SPURI NEM FOLYÉKONY AUTÓSZERELŐ!"
Bár sok mindent meg tud oldani egy jó minőségűre adalékolt üzemanyag, azért ehhez sok tankolás kell, a hatásmechanizmust ki kell várni.
Legfontosabb szerepe a megelőzés a mai gyér minőségű BIO-val kevert üzemanyagoknál.
Mi nem vagyunk csalók, nem állítjuk, hogy bármit is felrak egy kopott tengelyre, nem újítja fel, nem hizlalja fel megkopott, a súrlódó alkatrészeket, sem fémkerámiás valótlanságokkal, sem teflonnal és semmi fizai-kémiai lehetetlenséget nem vagyunk hajlandók kommunikálni a fogyasztók megtévesztése érdekében.
Egy simán jó minőséget generáló üzemanyag adalék képzése, valódi hosszan tartó, több évtizedes fejlesztése a SPURI célja. Kitartóan, és folyamatosan.
Használat közben kiderül úgy is hatékony-e! Hozza-e a beinvesztált pénzt, kevesebb javítási költség miatt! Ez viszont soká derül ki! De kiderül!
Pont ezért vagyunk 26éve a piacon, és évente döntjük meg az eladási csúcsokat. Nyilván azért, mert jó a termék!
Örülök, hogy évente több ember próbálja ki a SPURI-t, mert jó a híre, és környezetébe egyre többen használják folyamatosan, igen csak megelégedetten.
Tehát nem csodaszer a SPURI, hanem mára már az üzemagyag-autókonstrukció relációjából adódó lételem.
A SPURI azok választása, akik jól tájékozódottak, és szeretik rendbe, biztonságosan üzemeltetni a járművét! Minden meglepetés nélkül!
Végül is köszönöm Önnek, hogy bizalmat szavazott a termékünk valamelyikének! Tehát elkezdi használni.
További balesetmentes célba éréseket kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Köszönjük levelét.
A közelmúltban nem emeltünk termelői árat, így nincs ok a kereskedelmi partnereinknél sem az áremelésre!
Az ajánlott fogy árat a honlapunk bal oldali SPURI menőpont alatt találja. Ha kereskedőjével nincs megelégedve, javaslom, hogy olyan helyen vásároljon, ahol az árlistánkba szereplő közeli árakat betartja!
Ha email címünkre megírja a konkrét boltot, és árat megpróbálunk segíteni!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Sajnálattal vettem tudomásul, hogy a spuri jelentős dráguláson esett át a közelmúltban.
Ez egy átmeneti állapot vagy marad az áremelés?
Tisztelettel
K. Zoltán
Nincs márka, típus, motorfajtában kizáró ok. Ezért jó Önnél is a SPURI.
Olyan komponens konfigurációkkal javítjuk az üzemanyagokat, melyek hiányoznak belőlük. A legfontosabb kb. negyven minőségi jellemzőből, mindegyiket javítja a SPURI.
Elsősorban a motor hosszan tartó életmódjáért konstruáltuk a SPURI-t. Megelőzés a fő szempont, hogy sokáig ne kelljen javítani, a mostani gyenge minőségű üzemanyagok miatt. No, meg a "BIO" káros hatásának megszüntetése! Mindezek, automatikusan hozzák magukkal a kevesebb fogyasztást. Persze, csak akkor, ha rendszer, tiszta. A tanktól a kipufogó végéig, ezért régebbi autóknál türelmet kérünk, míg a SPURI elvégzi! Az első 4-5 tankolásig biztos, szennyezettségtől függően, amit ugye nem lehet látni előre!
Köszönöm kérdését, és további biztos célba érést kívánok Önnek!
Tisztelettel, Farkas Kálmán SZAKI Kft.
Nem igazán értjük kollégáinkkal. Felesleges a JG-2 racingot használni! Elegendő a normál SPURI legfeljebb 1,5 szeres adagba. Ezt érezni kell! Persze elég sok víz, lerakódás lehet a tankba. Ezek kitakarítása közben nyilván erőtlenebb a gép! De várjon türelemmel. Jönni fog az eredmény! Mihelyt a vizes gázolajat elégeti a motor, szépen óvatosan lassan, mert ez nem a tankba való! Az oldható pakurás, étolajos zsírokat pedig lassan oldatba hozza, pedig a motornak ez sem ehető, nem valami fincsi üzemanyag!
Mennyi kilométert járt SPURI-val?
Mindkét autónál?
Az ARAL ezen gázolaja szűk spektrumú üzemanyag. Szortimentizáció hiányos, majd szintetikus molekulár konventeres (MC tipusú). Csak teljesítményre kihegyezett folyadék! Főleg biodízel motorba való! Túlsúlyban van benne a nem kőolaj származék. Szagtalan, de sok a zsírsav benne! Speciális autókban remek! De normál üzemű nem annyira, tönkremenetel előbb jön el! Sokáig azt érzi hú, de jó, aztán hamarabb jön a vég! Persze a cetánszáma jó, Kb. 60-as, ami az egyetlen előny! Ehhez viszont hűtőgél, és a kopáscsökkentők jól jönnek!
Ha megírja mennyit ment a SPURI -val megtaláljuk előbb utóbb a fizikai tényezőket!
Köszönöm levelét!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
2.0 D Jaguar X type autóban (268000 km) és Peugeot Boxer 3.0 D (214000km) használtam a kék spurit.
Soför vagyok általában fix távokon szoktam tankolni és nézni a fogyasztásokat!
Ausztriában szoktam tankolni ultimate diesel üzemanyagot. Miután visszaálltam normál üzemanyagra és elkezdtem használni a kék spurit nagyobb lett mindkét autómnál a fogyasztás! Biztam benne, hogy ez csak átmeneti állapot de sajnos nem az volt! Ezek után ismét ultimate dieselt tankoltam és a fogyasztás csökkent és hallhatoan finomabb és szebb lett a motorok járása!
Nagyon ritka az, aki nem vesz észre semmit, ha attraktívan kiemelkedő üzemanyaggal jár!
Kizárt, hogy nem kezdte rendbe tenni az rendszert. Azért segítenénk, ha a körülményeket megírja!
Milyen évjáratú a gép, motor típusa, mennyit futott összesen, és SPURI-val? Hogyan adalékolta? Milyen mennyiségbe?
Hogyan viselkedik a gép, sok szindrómában változik a jó üzemanyagtól a gép. Írjon egy-kettőt, és megpróbálunk rájönni miért nem lett jobb az autó. Kíváncsi lennénk kollégáinkkal a füstre, kipufogó végre, hangjára, nyomatékára, teljesítményére, fogyasztására, és azt hogyan mérte?
Elöljáróba azért leírom, nincs kizáró ok semmilyen motor típusnál! Minden belső égésű motornál hasznos a SPURI, különösen a JG-2 típust lehet érezni szinte egyértelműen.
Nyilván az évi félmillió darabot, aki megvásárolta, mindenki érezte a hatást. Másképp újra nem vásároltja meg minden évben, törzsvásárló szerűen!
Előre is köszönöm részletes válaszát! Tisztelettel SZAKI Kft. Farkas Kálmán
A SPURI adalékok fejlesztése folyamatos. A mindenkori üzemanyagokhoz illeszkedik! A bio tartalom, bizony nem tesz jót a motoroknak, főleg a kopáscsökkentést, fűtőértéket, és egyéb fontos tényezőket kell kiküszöbölni.
Ezt meg is tesszük, amikor megjelenik az emelt "bio" tartalmú üzemanyag.
Erről külön cikkben fogunk részletesen írni. Addig is a szokásos normál adalékolást, folyamatosan használja, kedves Szabolcs, és motor védelme megoldott lesz!
Pontosan még nem tudni, hogy mennyire más lesz az új üzemanyag, elképzelhető, hogy több kell majd bele rész arányosan, de azon vagyunk, hogy koncentrálni tudjuk az adalékot, amivel nem fog változni a beöntött mennyiség.
Másra is figyelni kell, hiszen rengetegszer újra krakkolják az üzemanyag alapjait, ami ugyanolyan veszélyes, mint a bio tartalom. Sőt, a műanyag hulladék, és egyéb vegyi melléktermék nyers bekeverése is egyre több gondot okoz, egyes üzemanyagoknál.
Pld. műanyag palackok, és egyéb műanyag melléktermékek , üzemanyagként való keverő komponensként való alkalmazása igen veszélyes. Minden nézőpontból. Nyugaton, már szabály, hogy nyersen nem lehet bekeverni, csak a kőolajhoz, és lepárlással, hidro-krakkolással újra fel kell dolgozni. Ez sok energia nyilván.
Reméljük erre előbb utóbb lesz magyar tiltó rendelkezés is! Mert addig is a nyugati olajtársaságok Kelet-Európát üzemanyag szemét-dombnak nézik!
De majd részletesen erről akkor, ha analizáljuk az új üzemanyag kollekciókat!
Nagyon szépen köszönöm igen értékes, és előre mutató kérdését!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Most olvasom, hogy jővőre nővelni fogják a biotartalmat a benzinben és a gázolajban, sajnos. A kérdésem az volna hogy miként változik az autók üzemanyagfelhasználása és ez befolyásolja e a Spuri adagolását vagy összetételét? Köszönöm válaszát!
A SPURI JG-2 sport adalékunk a normál SPURI-hoz képest az üzemanyag kb. 40 legfontosabb tulajdonságát magasabb fokon felkonfigurálja. Így az oktánszámot is.
Mint a leírásokba is ecseteltük, verseny motorokba 20literbe 100ml-ig lehet fokozni az adalék mennyiségét!
Az ilyen módon elkészített benzinhez kell írni az ECU-t.
További sok sikert, élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán SZAKI Kft.
Legutóbbi hozzászólások