A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Üdvözlöm a kék spuriról érdeklődnék. Vagy egy hobbi verseny autóm amivel pályázni járunk. A motor most lesz tovább fejlesztve és kap egy egyedi irható gyujtást is. Olyan kérdésem van hogy a kék spuri oktán számot is emel vagy az csak koncentraltabban tartalmaz tisztito adalekot.
Kovács Sándornak Csemőre!
Azért nem hagy nyugodni ez az egyedi eset, ezért kerítettem egy olcsó, de nagyon profi karosszériást, a közelbe.
El kell vinni trélerrel hozzá, és hétvégenként szépen összepakolja.
Ha tetszik jelezzen vissza!
Köszönöm válaszát! Farkas Kálmán
Azért nem hagy nyugodni ez az egyedi eset, ezért kerítettem egy olcsó, de nagyon profi karosszériást, a közelbe.
El kell vinni trélerrel hozzá, és hétvégenként szépen összepakolja.
Ha tetszik jelezzen vissza!
Köszönöm válaszát! Farkas Kálmán
Tisztelt Dávid!
Köszönjük a kereskedelmi partnerünk nevében az elismerést. Mi sajnos nem értékesíthetünk a törvények miatt.
A hatását pedig egyszerű fizikai-vegyi folyamoknak tekintse. Folyamatos használat mellett nem fog csalódni benne. Gondolom az ismerősök sok pozitív tapasztalata miatt miatt írta a csodaszert. Mi azért szerényebben, csak többfunkciós üzemanyag adaléknak nevezzük, melyben végre becsülettel benne vannak a jó üzemanyag minden értékes szortimentje!
Azt gondoljuk, hogy tartósság a legfontosabb egy autónál. Nos, ezért mi valódi értékes alapanyagokból, energia igényes technikákkal, a legjobb magyar szakember, és fejlesztő mérnök gárdával meg próbáljuk az adalékolás becsületét vissza szerezni!
Ez nagyon nehéz, mert az utóbbi 30-40 év alatt lejáratták a csalók több száz hamis termékkel a piacot. Nem hisznek az emberek, mert sokszor becsapták őket ebben a témában! Még egy kis idő eltelik, míg természetes lesz az üzemanyag adalékolása igényesebb autósoknál.
Elnézést az hosszú válaszért, de remélem meg tudtam győzni a adalékolás fontosságáról.
Tisztelettel, Farkas Kálmán SZAKI Kft.
Köszönjük a kereskedelmi partnerünk nevében az elismerést. Mi sajnos nem értékesíthetünk a törvények miatt.
A hatását pedig egyszerű fizikai-vegyi folyamoknak tekintse. Folyamatos használat mellett nem fog csalódni benne. Gondolom az ismerősök sok pozitív tapasztalata miatt miatt írta a csodaszert. Mi azért szerényebben, csak többfunkciós üzemanyag adaléknak nevezzük, melyben végre becsülettel benne vannak a jó üzemanyag minden értékes szortimentje!
Azt gondoljuk, hogy tartósság a legfontosabb egy autónál. Nos, ezért mi valódi értékes alapanyagokból, energia igényes technikákkal, a legjobb magyar szakember, és fejlesztő mérnök gárdával meg próbáljuk az adalékolás becsületét vissza szerezni!
Ez nagyon nehéz, mert az utóbbi 30-40 év alatt lejáratták a csalók több száz hamis termékkel a piacot. Nem hisznek az emberek, mert sokszor becsapták őket ebben a témában! Még egy kis idő eltelik, míg természetes lesz az üzemanyag adalékolása igényesebb autósoknál.
Elnézést az hosszú válaszért, de remélem meg tudtam győzni a adalékolás fontosságáról.
Tisztelettel, Farkas Kálmán SZAKI Kft.
Tisztelem!
Még nem volt lehetőségem kipróbálni a csodaszert, éppen ma érkezett meg, de nekem már a gyors kiszállítás, a prospektus és az ajándék is nagyon pozitív így elsőre. Remélem minden a terveknek megfelelően fog működni, és később egy pozitív véleményt is tudok róla írni 🙂
Még nem volt lehetőségem kipróbálni a csodaszert, éppen ma érkezett meg, de nekem már a gyors kiszállítás, a prospektus és az ajándék is nagyon pozitív így elsőre. Remélem minden a terveknek megfelelően fog működni, és később egy pozitív véleményt is tudok róla írni 🙂
Koszonom a segitseg nyujtast tenyleg pelda erteku a baj most nagyobb lett.. mikebudai utvonalon egy remek szarvas elem ugrott konkretan az auto eleje megsemmisult. Jelen pillanatba abba bizok az auto valaha meg talpra all. De a motor reszere vissza terunk meg1 szer nagyon koszonom
Kedves Kovács Sándor!
Mivel érdekes eset, szeretnénk ingyen segíteni! Nem létezik, hogy egy jobb üzemanyaggal rosszabbul viselkedik. Már csak azért is megvizsgálnánk a helyzetet, mert ez az ön gépe, bármely évjáratú, egészen az MK2-től kezdve, sok problémája lehet! Sajnos a két hengersor beállítása nagyon nehéz! Ha jól végezzük, minden optimálissá válik. Ha megírná az évjáratot, és csak a motor kódját, felkészülünk belőle előre! 12 tankolás csupán 6dl vizet vitt ki, ha, ez a baja! De nagyjából vagy 16-18 beállítási mechanizmust kell ellenőrizni, és higgye el ez a nagy gép, gyönyörűen fog duruzsolni, rá sem ismer!
Egyszóval felajánlunk egy ingyenes segítséget, csupán meg kell írnia az adott email címre az elérhetőségét!
Kérem higgye el, nem kell fizetni, sem a kiszállásért, sem a vizsgálatért, sem a diagnosztikai hiba feltárásért, sem a javítási tanácsadásért.
Tudni fogni, mi a helyzet a gépével, teljesen ingyen! Még azt is el tudjuk intézni, hogy a SÁNDOR SERVICE teljesen önköltségesen beállítsa, megjavítsa!
Ez már azt hiszem részünkről több, mint gesztus értékű! Lényeg az, hogy több tucat paraméterrel jobb üzemanyagot, egy jó gép ki is tudja használni az biztos!
Várjuk az elérhetőségét!
Tisztelettel, Farkas Kálmán és kollégái
Mivel érdekes eset, szeretnénk ingyen segíteni! Nem létezik, hogy egy jobb üzemanyaggal rosszabbul viselkedik. Már csak azért is megvizsgálnánk a helyzetet, mert ez az ön gépe, bármely évjáratú, egészen az MK2-től kezdve, sok problémája lehet! Sajnos a két hengersor beállítása nagyon nehéz! Ha jól végezzük, minden optimálissá válik. Ha megírná az évjáratot, és csak a motor kódját, felkészülünk belőle előre! 12 tankolás csupán 6dl vizet vitt ki, ha, ez a baja! De nagyjából vagy 16-18 beállítási mechanizmust kell ellenőrizni, és higgye el ez a nagy gép, gyönyörűen fog duruzsolni, rá sem ismer!
Egyszóval felajánlunk egy ingyenes segítséget, csupán meg kell írnia az adott email címre az elérhetőségét!
Kérem higgye el, nem kell fizetni, sem a kiszállásért, sem a vizsgálatért, sem a diagnosztikai hiba feltárásért, sem a javítási tanácsadásért.
Tudni fogni, mi a helyzet a gépével, teljesen ingyen! Még azt is el tudjuk intézni, hogy a SÁNDOR SERVICE teljesen önköltségesen beállítsa, megjavítsa!
Ez már azt hiszem részünkről több, mint gesztus értékű! Lényeg az, hogy több tucat paraméterrel jobb üzemanyagot, egy jó gép ki is tudja használni az biztos!
Várjuk az elérhetőségét!
Tisztelettel, Farkas Kálmán és kollégái
Köszönöm válaszát az autó egy 2.5 v6 mondeo automata váltos. A tankba nemhinném hogy viz lenne a 12 spuro adagnak azt a viszet kikellet volna hozni sajna a termek nekem nem valt be de remelem masnak igen es hasznaljak is.
Kedves Kovács Sándor úr!
Persze, hogy van hasonló levél, de meg kell vizsgálni, miért történnek az Ön elmondása szerint az események!
Számos mechanikai eset lehetséges. Lehet, hogy még mindig vizet old be a SPURI, ez gyengíti a fűtőértéket. De több tucat problémája is lehet a gépnek.
Teljesen biztos, hogy megoldjuk, még ha nem is a mi feladatunk! Volt eset, mikor 1650ml vizet találtunk a tankban! Nekünk azonban minden vásárlónk számít. Pedig van néhány, hiszen magyar eladási félmilliós darabszámunk is beszédes adat!
Mindenképp segítünk!
info@spuri-adalek.hu Erre a címre írja meg az autó közelebbi adatát, pld. gyártási év, motor tipus stb. Segítünk kideríteni látatlanból. De ha nem megy, akkor a helyszínen megvizsgáljuk a helyzetet. Kizárt, hogy nem halad előre a SPURI, használattal.
Egyébként sűrűn járunk Csemő-Zöldhalom, aztán M5 útvonalon, ezért sem gond felkeresni Önt, és akár speciális adalékkal meggyorsítjuk a víz távozását! Vagy meghatározzuk az okot!
Várom a levelét! Köszönöm
SZAKI Kft.
Farkas Kálmán
Persze, hogy van hasonló levél, de meg kell vizsgálni, miért történnek az Ön elmondása szerint az események!
Számos mechanikai eset lehetséges. Lehet, hogy még mindig vizet old be a SPURI, ez gyengíti a fűtőértéket. De több tucat problémája is lehet a gépnek.
Teljesen biztos, hogy megoldjuk, még ha nem is a mi feladatunk! Volt eset, mikor 1650ml vizet találtunk a tankban! Nekünk azonban minden vásárlónk számít. Pedig van néhány, hiszen magyar eladási félmilliós darabszámunk is beszédes adat!
Mindenképp segítünk!
info@spuri-adalek.hu Erre a címre írja meg az autó közelebbi adatát, pld. gyártási év, motor tipus stb. Segítünk kideríteni látatlanból. De ha nem megy, akkor a helyszínen megvizsgáljuk a helyzetet. Kizárt, hogy nem halad előre a SPURI, használattal.
Egyébként sűrűn járunk Csemő-Zöldhalom, aztán M5 útvonalon, ezért sem gond felkeresni Önt, és akár speciális adalékkal meggyorsítjuk a víz távozását! Vagy meghatározzuk az okot!
Várom a levelét! Köszönöm
SZAKI Kft.
Farkas Kálmán
Tiszteletem. Talán én leszek az első aki nem feltétlen ír pozitív tapasztalatot de bele vágok. A piros spuri adalékot kezdtem el használni 2-3 ezrelékes arányba ahogy azt a flakonon lévő leírás tanácsolja. Első 5 tankolásnál ugyan annál a kutnál ugyan annál a tolto pisztolynál. De az autó elkezdett majd 1 litettel többet enni. Napi 160km autózom ebbe van pálya és város is vegyesbe és igy az 1 liter többlet fogyasztás eléggé feltűnik a havi tankolásokkor. De nem.hagytam abba olvastam hogy 10 adag is lehet kell hogy tuti legyen. Na 12 spuri után foladtam és elöször sima 95 benzint tankoltam és lám az első kofogyott tank után már csak fél literrel evett kevesebbet ezek után kisérletezésbe hezdtem tobb kúthálozat által kínált sima 95 benzinekkel és ugyérzem megtaláltam a legidálisabbat ami a spuri adalékos fogyasztáshoz képest 2 literrel kevesebb fogyasztást produkál az autó. Nagy vonalakba csalódtam sok sok pénz elment az adalékra holott semmi előnye se lett..
Tisztelt messer!
A puding próbája az evés.
...És tekintettel arra, hogy Ön már négy éve "eszi" a "spuri-pudingot", feltételezem, hogy úgy járt, mint ahogy nagyon sokan (többek között én is) ezzel a témával kapcsolatban:
Egyszerűen hozzászokott a jóhoz és elmosódtak azok a régi emlékek, melyek a Spuri nélküli üzemanyaghoz kötődtek.
Én is ebbe a hibába estem, mikor másik autót vásároltam.
De az idő bizonyított, hogy nem márka függő a hatékonysága!
Ettől kezdve a fűnyíróba láncfűrészbe robogóba, és mindenbe öntöm!
Ha valóban szeretné magát meggyőzni arról, hogy miért is érdemes a Spurit használni, akkor azt tanácsolom, hogy 5-10 tankolás erejéig hagyja ki a Spuri-t tankoláskor és éberen figyelje, mérje a motor reakcióját!
Köszönöm, hogy elolvasta üzenetemet!
Üdvözlettel,
Makra Győző
309030486
A puding próbája az evés.
...És tekintettel arra, hogy Ön már négy éve "eszi" a "spuri-pudingot", feltételezem, hogy úgy járt, mint ahogy nagyon sokan (többek között én is) ezzel a témával kapcsolatban:
Egyszerűen hozzászokott a jóhoz és elmosódtak azok a régi emlékek, melyek a Spuri nélküli üzemanyaghoz kötődtek.
Én is ebbe a hibába estem, mikor másik autót vásároltam.
De az idő bizonyított, hogy nem márka függő a hatékonysága!
Ettől kezdve a fűnyíróba láncfűrészbe robogóba, és mindenbe öntöm!
Ha valóban szeretné magát meggyőzni arról, hogy miért is érdemes a Spurit használni, akkor azt tanácsolom, hogy 5-10 tankolás erejéig hagyja ki a Spuri-t tankoláskor és éberen figyelje, mérje a motor reakcióját!
Köszönöm, hogy elolvasta üzenetemet!
Üdvözlettel,
Makra Győző
309030486
Kedves Messer!
Nem hinném, hogy mindenféle többi, egyéb, hatástalan adalékok módszerét kellene követnünk. Fénykép előtte utána, körülmény, pedig nem bizonyítható, hogy fordítva voltak a fényképek. Eljutottunk odáig, hogy nekünk évente több, mint félmilliós eladott flakon magáért beszél. A vásárlóink, megelégedettsége a bizonyíték, valamint az újra vásárlás. Mindenhol működik.
Ha Ön használta, bizonyára tudja! Mi nem győzködünk senkit!
Mi kifejlesztettük, de a kísérleti naplók nem publikusak, így a fotók sem. Nem akarunk a csalókhoz hasonlítani! Biztos látott már ilyeneket, hogy előtte-utána fotó! De minek?
Másrészt a SPURI, nem gyors-javító szer. Nem folyékony szerelő. Hanem megelőző jellegű adalék. A jobb üzemanyag képzésért felelős. Erre pedig rengeteg hibátlan gép referencia van. Talán ezeket nem is szedik szét a tulajdonosok a kedvünkért. És nem is célunk. Ezt a fajta győzködést övön aluli, etikátlan, bizonyíthatatlan csalásnak minősítjük. De nyugodjon meg, sok szerelőműhely, és adagolós és szakember bejegyzése itt ezen a lapon valós! Több ezer beszélgetést nem mi írtuk, csak a válaszokat. Nekünk a sikerélmény fontos!
Ön jobban hisz akkor, ha elmegyek egy autószerelő műhelybe, és lefotózom a kiszerelt régi kormos alkatrészt, hogy ilyen volt, és az újat, ilyen lett SPURI használata után? Ez nem a mi stílusunk!
Még a kísérleti motort sem mutatom meg. Minek? De, meghívom valamelyik tesztünkre, ha gondolja! Ekkor extrém körülmények, és terhelés között láthatja a különbséget. De szerintem ugyanezeket el tudja mondani a környezéten élő valamelyik törzsvevőnk is!
Tehát összefoglalva, mi nem győzködünk vért izzadva, hanem a végeredmény a lényeg!
A vendégkönyvet higgye el, valóban a vendégek írják! Mi semmi negatív vásárlói bejegyzést még nem töröltünk. Ez biztosan tudom állítani!
Ha mégis volt utána jártunk, és megnéztük, miért nem hatékony ott és abban a motorban a SPURI. Mindig kiderült más végzetes hiba miatt!
Könnyű belátni, hogy az elmúlt 26év alatt mindenkinél többet produkált a SPURI, mint bármi nemű adalékkal szemben. Gondolom, nem véletlen, reklám nélkül. Csupán az első használatra kell ösztönözzük az embereket, és máris meggyőzi maga az eredmény! Még valamit, ez olyan típusú vendégkönyv, hogy ide nem lehet fényképet feltölteni. Mert nem szükséges!
Köszönöm a levelét, és a felvetett marketing fogást, de nem élünk vele!
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Nem hinném, hogy mindenféle többi, egyéb, hatástalan adalékok módszerét kellene követnünk. Fénykép előtte utána, körülmény, pedig nem bizonyítható, hogy fordítva voltak a fényképek. Eljutottunk odáig, hogy nekünk évente több, mint félmilliós eladott flakon magáért beszél. A vásárlóink, megelégedettsége a bizonyíték, valamint az újra vásárlás. Mindenhol működik.
Ha Ön használta, bizonyára tudja! Mi nem győzködünk senkit!
Mi kifejlesztettük, de a kísérleti naplók nem publikusak, így a fotók sem. Nem akarunk a csalókhoz hasonlítani! Biztos látott már ilyeneket, hogy előtte-utána fotó! De minek?
Másrészt a SPURI, nem gyors-javító szer. Nem folyékony szerelő. Hanem megelőző jellegű adalék. A jobb üzemanyag képzésért felelős. Erre pedig rengeteg hibátlan gép referencia van. Talán ezeket nem is szedik szét a tulajdonosok a kedvünkért. És nem is célunk. Ezt a fajta győzködést övön aluli, etikátlan, bizonyíthatatlan csalásnak minősítjük. De nyugodjon meg, sok szerelőműhely, és adagolós és szakember bejegyzése itt ezen a lapon valós! Több ezer beszélgetést nem mi írtuk, csak a válaszokat. Nekünk a sikerélmény fontos!
Ön jobban hisz akkor, ha elmegyek egy autószerelő műhelybe, és lefotózom a kiszerelt régi kormos alkatrészt, hogy ilyen volt, és az újat, ilyen lett SPURI használata után? Ez nem a mi stílusunk!
Még a kísérleti motort sem mutatom meg. Minek? De, meghívom valamelyik tesztünkre, ha gondolja! Ekkor extrém körülmények, és terhelés között láthatja a különbséget. De szerintem ugyanezeket el tudja mondani a környezéten élő valamelyik törzsvevőnk is!
Tehát összefoglalva, mi nem győzködünk vért izzadva, hanem a végeredmény a lényeg!
A vendégkönyvet higgye el, valóban a vendégek írják! Mi semmi negatív vásárlói bejegyzést még nem töröltünk. Ez biztosan tudom állítani!
Ha mégis volt utána jártunk, és megnéztük, miért nem hatékony ott és abban a motorban a SPURI. Mindig kiderült más végzetes hiba miatt!
Könnyű belátni, hogy az elmúlt 26év alatt mindenkinél többet produkált a SPURI, mint bármi nemű adalékkal szemben. Gondolom, nem véletlen, reklám nélkül. Csupán az első használatra kell ösztönözzük az embereket, és máris meggyőzi maga az eredmény! Még valamit, ez olyan típusú vendégkönyv, hogy ide nem lehet fényképet feltölteni. Mert nem szükséges!
Köszönöm a levelét, és a felvetett marketing fogást, de nem élünk vele!
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Kedves Z !
Nem okoz problémát semmiféle üzemanyaghoz hasonló konfigurációnál a SPURI adalékolása! Természetesen benzin, dízel alkotóknál, mivel tervezett szénhidrogén szénszármazékokból van.
Nyugodtan használhatja, gond nélkül.
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Nem okoz problémát semmiféle üzemanyaghoz hasonló konfigurációnál a SPURI adalékolása! Természetesen benzin, dízel alkotóknál, mivel tervezett szénhidrogén szénszármazékokból van.
Nyugodtan használhatja, gond nélkül.
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Kedves Kálmán! Szeretnék kérni egy referenciát (képeket) egy szétszedett supri nélküli és spurizott motorról. Bizonyára van ilyen 🙂 Eddigi hozzászólásokban tele van nyálas, és spurit dícsérő szavakkal, de egynél sem látok valami kézzelfogható bizonyítékot arra, hogy az ÖN termékét használjam és ne egy multiét. Ugye megérti nyers fogalmazásom, hiszen az ittlévők 99%-a minden szubjektív érzésekre támaszkodva dicsőíti a Spurit. És még mielőtt itt bárki megkövezne ezen hozzászólásom miatt...elmondom, hogy 4 éve egy sportautóba folyamatosan az Ön termékét teszem...minden meggyőződés nélkül...csak az itteni hozsannákra támaszkodva. Kérem önt, mutasson már egy referenciákkel alátámasztott olyan motorbelsőt, amit a spuri tett olyanná, amilyenné itt a hozzászólások 95%-a 🙂 Objektív, látható értékekre lennék kíváncsi. Addig továbbra is teszem az autómba a JG2-t..
Kedves Z !
Nem probléma! A Spuri használatánál nincs gépjármű márka, és típus kizáró okként.!
Nehéz itt, és most dióhéjban leírni, de megkísérlem.
Alapelv, ha tökéletesebb az égés minősége, és szint alatti a NOx, akkor a kocsija nem fecskendez be káros emisszió csökkentőt. A rendszernek nem kell beavatkozni.
Mivel legtöbbször a koromszűrő előtt helyezkedik el, ezért fehér finom porszerű lerakódást okoz a nitrogén-oxid redukáló szer, majd dugulást. Ez nagyrészt megszűnik, ha tökéletesebb NOx szint alá süllyed a füstgáz összetétele, köszönhetően a SPURI-nak.
Tehát nyugodtan használhatja a SPURI-t.
Köszönöm kérdését!
További biztonságos autózást kívánok.
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Nem probléma! A Spuri használatánál nincs gépjármű márka, és típus kizáró okként.!
Nehéz itt, és most dióhéjban leírni, de megkísérlem.
Alapelv, ha tökéletesebb az égés minősége, és szint alatti a NOx, akkor a kocsija nem fecskendez be káros emisszió csökkentőt. A rendszernek nem kell beavatkozni.
Mivel legtöbbször a koromszűrő előtt helyezkedik el, ezért fehér finom porszerű lerakódást okoz a nitrogén-oxid redukáló szer, majd dugulást. Ez nagyrészt megszűnik, ha tökéletesebb NOx szint alá süllyed a füstgáz összetétele, köszönhetően a SPURI-nak.
Tehát nyugodtan használhatja a SPURI-t.
Köszönöm kérdését!
További biztonságos autózást kívánok.
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Üdvözlöm!
Érdeklődnék, hogy egy 1.6 BlueHDi motoros Citroen C4 Grand Picasso, mely FAP folyadékot adagol az üzemanyaghoz (Eolys PowerFlex), ajánlja-e a Spuri hozzáadását tankolásonként az üzemanyaghoz, vagy a FAP folyadék és a Spuri összeveszik?
Válaszát előre is köszönöm
Érdeklődnék, hogy egy 1.6 BlueHDi motoros Citroen C4 Grand Picasso, mely FAP folyadékot adagol az üzemanyaghoz (Eolys PowerFlex), ajánlja-e a Spuri hozzáadását tankolásonként az üzemanyaghoz, vagy a FAP folyadék és a Spuri összeveszik?
Válaszát előre is köszönöm
Kedves László!
Nem etikus dolog más terméket minősíteni! Ezért semmi nemű jellemzőt nem írok róla!
A saját termékeivel foglalkozzon mindenki, a korszak alkotó minőséggel. Így nem egy lesz a sok között placebó hatású az adalékok piacán! Mi egy valódi terméket gyártunk, kézzel fogható eredménnyel, drága alapanyagokból, drága gyártási technológiával. Csak magunkat tudom, hogy naponta mennyi energiával fejlesztünk!
Továbbá a csak a magyar piacon eladott félmilliós darabszám is gondolom jelzi a valódi hatékonyságot, a néhány száz darab ellenében. Mérhető az eladás a befizetett jövedéki adó alapján!
Mi nem vagyunk csalók, akik a megkeserítik az újabb eredménytelenséggel a lakosságot. Lejáratják ezzel az adalékolási kultúrát! Azt érik el, soha nem fognak többet adalékolni az ilyen módon becsapott emberek!
Ki kell próbálni mindegyiket, azt kell használni, amelyik a jobb! Fel lehet ismerni a hatást az biztos! Ezért engedje meg ne menjek bele a benzin kb. több tucat jellemzőinek módosításába! Ez olvasható a honlapunkon páratlan részletesen.
Kérem vesse össze az említett az említett márka honlapjával, ha egyáltalán van, és rögtön jönnek a különbségek valamelyik irányba!
Köszönöm kérdését, remélem tud dönteni, melyik adalékot használja a jövőben!
További biztos célba érést kívánok!
Tisztelettel! SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Nem etikus dolog más terméket minősíteni! Ezért semmi nemű jellemzőt nem írok róla!
A saját termékeivel foglalkozzon mindenki, a korszak alkotó minőséggel. Így nem egy lesz a sok között placebó hatású az adalékok piacán! Mi egy valódi terméket gyártunk, kézzel fogható eredménnyel, drága alapanyagokból, drága gyártási technológiával. Csak magunkat tudom, hogy naponta mennyi energiával fejlesztünk!
Továbbá a csak a magyar piacon eladott félmilliós darabszám is gondolom jelzi a valódi hatékonyságot, a néhány száz darab ellenében. Mérhető az eladás a befizetett jövedéki adó alapján!
Mi nem vagyunk csalók, akik a megkeserítik az újabb eredménytelenséggel a lakosságot. Lejáratják ezzel az adalékolási kultúrát! Azt érik el, soha nem fognak többet adalékolni az ilyen módon becsapott emberek!
Ki kell próbálni mindegyiket, azt kell használni, amelyik a jobb! Fel lehet ismerni a hatást az biztos! Ezért engedje meg ne menjek bele a benzin kb. több tucat jellemzőinek módosításába! Ez olvasható a honlapunkon páratlan részletesen.
Kérem vesse össze az említett az említett márka honlapjával, ha egyáltalán van, és rögtön jönnek a különbségek valamelyik irányba!
Köszönöm kérdését, remélem tud dönteni, melyik adalékot használja a jövőben!
További biztos célba érést kívánok!
Tisztelettel! SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Kedves Kálmán!
Érdeklődnék, hogy a TOTAL TREATMENT PETROL adalékot ismeri-e?
Mi a véleménye róla ?
Miben különbözik a SPURI JG-2 adaléktól ?
Miben jobb a SPURI JG-2 adalék ?
Szakértői válaszát előre is köszönöm szépen.
Érdeklődnék, hogy a TOTAL TREATMENT PETROL adalékot ismeri-e?
Mi a véleménye róla ?
Miben különbözik a SPURI JG-2 adaléktól ?
Miben jobb a SPURI JG-2 adalék ?
Szakértői válaszát előre is köszönöm szépen.
Kedves Zoltán!
Először is köszönöm, hogy valamikor használta a SPURI, és meg volt vele elégedve!
Van szavatossági idő, és igen az üzemanyag minden típusa romlandó!
Nehéz megmondani melyiknek mennyi, és milyen körülmények között, jár le szavatossága!
Két hónapnál azért több.
A következő cikket ajánlom, amit a bal oldali keresés rovatba találja: "MOL üzemanyag szavatossági idő?"
Természetesen a szavatosság és minőség kitolható a SPURI-val. Több funkció is gondoskodik róla. Elég, ha az oxidáció gátlást, kondenz vizesedés, vegyi átalakulást, ülepedés gátlás, gyantásodás, ülepedés, és még számos, tucatnyi jellemzőre kell gondoljunk!
A SPURI-t állandóan ajánlatos használni, de nem csak ezek miatt. Mivel bőven megtérül, nem kerül semmibe, csak egy kis odafigyelésbe.
Szűrő! A SPURI 5-8 tankolás után kell szűrőt cserélni!
MI nem állítunk hazugságot, mint a konkurensek, tehát a szilárd fém részekből nem lesz fémkerámia, de a szűrőbe megreked. Az oldható, hosszú szénhidrogén konfigurációkat pedig oldatba hozza. A többi működési mechanizmus egy rész több könyvet megtöltene, másrészt szigorúan titkos mechanizmusokat tartalmaz. Elsőként alkalmazunk olyan fejlesztéseket, melyekkel igazi előnye van a SPURI-val közlekedő autósoknak! Gondoljunk a kánikulai adalék komponensekre. Vagy, amit hall a csendesebb járással, a szekvenciális lángterjedési találmány, az egyedi kopáscsökkentési hármas-ötös lépcső, vagy a szortimentizáció, de még számos jelentős fejlesztést is olvashat itt a honlapunkon a pld, a benzin jellemzőkről már eddig megírt tulajdonságról.
Ha keveset jár vele, kérem mindig tankolja tele, minél kevesebb légtérből tudjon lecsapódni a pára.
Külön-külön funkcióra gyártott adalék nem létezik. Nem lehet csak egy paramétert módosítani. Így csak többfunkciós adalék létezik! Pld, nem lehet DPF szűrő tisztítót gyártani külön, ez nem létezik, sem injektor tisztítót, sem szeleptisztítót! Ennyit a téves elméletekről melyek, manapság a vevő megtévesztése!
Összegezve, van a jó minőségű üzemanyag, melyre folyamatosan szükség van, és nem gyors tisztításra. A következő SPURI nélküli tankolásnál újra elkezdődik a kormosodás, lerakódások, kopások, beégések, stb!
Mi egy megelőző jellegű adalékot gyártunk, melynek mellékhatása, hogy a régi korom, gyanta, és egyéb szennyeződéseket utólag is letakarítja.
De, nem ígérünk semmi olyat, mint mások, a SPURI nem "folyékony autószerelő".
Csupán egy biztos, hosszan-tartó, probléma mentes, üzemmódért felelős adalék! Ezt minden tipusú, és üzemű belső égésű motorba ajánlott, folyamatos használat mellett!
Talán ennyit dióhéjban, ha még van kérdése szívesen állok rendelkezésére.
További biztos célba érést kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Először is köszönöm, hogy valamikor használta a SPURI, és meg volt vele elégedve!
Van szavatossági idő, és igen az üzemanyag minden típusa romlandó!
Nehéz megmondani melyiknek mennyi, és milyen körülmények között, jár le szavatossága!
Két hónapnál azért több.
A következő cikket ajánlom, amit a bal oldali keresés rovatba találja: "MOL üzemanyag szavatossági idő?"
Természetesen a szavatosság és minőség kitolható a SPURI-val. Több funkció is gondoskodik róla. Elég, ha az oxidáció gátlást, kondenz vizesedés, vegyi átalakulást, ülepedés gátlás, gyantásodás, ülepedés, és még számos, tucatnyi jellemzőre kell gondoljunk!
A SPURI-t állandóan ajánlatos használni, de nem csak ezek miatt. Mivel bőven megtérül, nem kerül semmibe, csak egy kis odafigyelésbe.
Szűrő! A SPURI 5-8 tankolás után kell szűrőt cserélni!
MI nem állítunk hazugságot, mint a konkurensek, tehát a szilárd fém részekből nem lesz fémkerámia, de a szűrőbe megreked. Az oldható, hosszú szénhidrogén konfigurációkat pedig oldatba hozza. A többi működési mechanizmus egy rész több könyvet megtöltene, másrészt szigorúan titkos mechanizmusokat tartalmaz. Elsőként alkalmazunk olyan fejlesztéseket, melyekkel igazi előnye van a SPURI-val közlekedő autósoknak! Gondoljunk a kánikulai adalék komponensekre. Vagy, amit hall a csendesebb járással, a szekvenciális lángterjedési találmány, az egyedi kopáscsökkentési hármas-ötös lépcső, vagy a szortimentizáció, de még számos jelentős fejlesztést is olvashat itt a honlapunkon a pld, a benzin jellemzőkről már eddig megírt tulajdonságról.
Ha keveset jár vele, kérem mindig tankolja tele, minél kevesebb légtérből tudjon lecsapódni a pára.
Külön-külön funkcióra gyártott adalék nem létezik. Nem lehet csak egy paramétert módosítani. Így csak többfunkciós adalék létezik! Pld, nem lehet DPF szűrő tisztítót gyártani külön, ez nem létezik, sem injektor tisztítót, sem szeleptisztítót! Ennyit a téves elméletekről melyek, manapság a vevő megtévesztése!
Összegezve, van a jó minőségű üzemanyag, melyre folyamatosan szükség van, és nem gyors tisztításra. A következő SPURI nélküli tankolásnál újra elkezdődik a kormosodás, lerakódások, kopások, beégések, stb!
Mi egy megelőző jellegű adalékot gyártunk, melynek mellékhatása, hogy a régi korom, gyanta, és egyéb szennyeződéseket utólag is letakarítja.
De, nem ígérünk semmi olyat, mint mások, a SPURI nem "folyékony autószerelő".
Csupán egy biztos, hosszan-tartó, probléma mentes, üzemmódért felelős adalék! Ezt minden tipusú, és üzemű belső égésű motorba ajánlott, folyamatos használat mellett!
Talán ennyit dióhéjban, ha még van kérdése szívesen állok rendelkezésére.
További biztos célba érést kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Kálmán!
A kérdésem az, hogy miután teletankolom az autót spuris gázolajjal, van-e valamilyen időkorlát amelyen belül el kell használni? Én kb 2 havonta tankolok. Egy ismerős mondta, hogy minél hamarabb jasználjam el, ne álljon a tankban sokáig. Én inkább a gyártóra hallgatnék.
Eddig néhány alkalommal már használtam a piros adalékot a 2005ös Mazdámba, akkor a hangja sokkal szebb lett. Most újra használni tervezem egész évben, hogy rendesen legyen ideje takarítani. A gázolajszűrőt ma cseréltem, és tele volt fekete sárral. 🙁
A spuri ha a tankból feloldja a szennyeződést, az a szűrőnél megáll?
Mert akkor fél év múlva megnézem a szűrőt újra.
Köszönöm!
A kérdésem az, hogy miután teletankolom az autót spuris gázolajjal, van-e valamilyen időkorlát amelyen belül el kell használni? Én kb 2 havonta tankolok. Egy ismerős mondta, hogy minél hamarabb jasználjam el, ne álljon a tankban sokáig. Én inkább a gyártóra hallgatnék.
Eddig néhány alkalommal már használtam a piros adalékot a 2005ös Mazdámba, akkor a hangja sokkal szebb lett. Most újra használni tervezem egész évben, hogy rendesen legyen ideje takarítani. A gázolajszűrőt ma cseréltem, és tele volt fekete sárral. 🙁
A spuri ha a tankból feloldja a szennyeződést, az a szűrőnél megáll?
Mert akkor fél év múlva megnézem a szűrőt újra.
Köszönöm!
Kedves Róbert!
Remek, hogy tudtam segíteni. A kitartás meghozza az eredményt mindenképpen. Itt csak az a kérdés, hogy mennyit futott a gép, és mennyire szennyezett, no és mennyire kopott. Az autó szintjéhez mérten tudjuk emelni a tulajdonságait.
Mi nem ígérünk olyat, ami nem etikus! Semmiféle anyagot nem lehet felrakni a már kopott felületekre, ez biztos. Az biztos, hogy kerámia, teflon, fémkerámia dolgoktól mi elhatárolódunk. Becsületesnek kell lenni, és a piac úgyis rájön, hogy van-e létjogosultsága egyes termékeknek. Innen jön a következő tény, nem mindegy milyen szintről emeljük az üzemanyagok minőségét! Sajnos jogilag elég kiszolgáltatottak vagyunk. Maradjunk annyiba, hogy nagy, drága kutak nem érik meg a pénzüket! Sőt ellenkező esetbe. Rövidre zárva, MOL kút nagyobb forgalmú helyek. Aztán talán a LUKOIL, de mostanában ez az új üzemanyag miatt sokan panaszkodnak. Sajnos a vizsgálati minták eredményeit nem hozhatom nyilvánosságra.
Más! A FUCHS-tól a Formel Kft.-nél nem csak több évtizedes kapcsolat köt, hanem a rally sporton keresztül, versenyzői társak is vagyunk. Azért mertem ajánlani, mert becsületből, emberségből nincs hiány!
Más- A dátumot lehet látni a vendégkönyv bejegyzéseknél, úgy hogy az egér mutatóujját a bal fölső sarokban lévő órára viszi. Mindjárt a név, és a helyiség alatt van!
Végezetül köszönöm autós társak nevében is, hogy tapasztalatait megosztotta, hiszen egymástól tanulni nem szégyen. Sőt, az okos ember minden cselekedete előtt tájékozódik némiképp! Egy gépjármű üzemeltetésbe pedig sokat számít az, hogyan teszem!
Én a jogosítványhoz hozzá adnám, mert környezet védelem miatt sem mellékes!
Várjuk a hosszabb távú visszajelzését is!
További élvezetes autózást kívánok az immáron 14éves autóval is!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Remek, hogy tudtam segíteni. A kitartás meghozza az eredményt mindenképpen. Itt csak az a kérdés, hogy mennyit futott a gép, és mennyire szennyezett, no és mennyire kopott. Az autó szintjéhez mérten tudjuk emelni a tulajdonságait.
Mi nem ígérünk olyat, ami nem etikus! Semmiféle anyagot nem lehet felrakni a már kopott felületekre, ez biztos. Az biztos, hogy kerámia, teflon, fémkerámia dolgoktól mi elhatárolódunk. Becsületesnek kell lenni, és a piac úgyis rájön, hogy van-e létjogosultsága egyes termékeknek. Innen jön a következő tény, nem mindegy milyen szintről emeljük az üzemanyagok minőségét! Sajnos jogilag elég kiszolgáltatottak vagyunk. Maradjunk annyiba, hogy nagy, drága kutak nem érik meg a pénzüket! Sőt ellenkező esetbe. Rövidre zárva, MOL kút nagyobb forgalmú helyek. Aztán talán a LUKOIL, de mostanában ez az új üzemanyag miatt sokan panaszkodnak. Sajnos a vizsgálati minták eredményeit nem hozhatom nyilvánosságra.
Más! A FUCHS-tól a Formel Kft.-nél nem csak több évtizedes kapcsolat köt, hanem a rally sporton keresztül, versenyzői társak is vagyunk. Azért mertem ajánlani, mert becsületből, emberségből nincs hiány!
Más- A dátumot lehet látni a vendégkönyv bejegyzéseknél, úgy hogy az egér mutatóujját a bal fölső sarokban lévő órára viszi. Mindjárt a név, és a helyiség alatt van!
Végezetül köszönöm autós társak nevében is, hogy tapasztalatait megosztotta, hiszen egymástól tanulni nem szégyen. Sőt, az okos ember minden cselekedete előtt tájékozódik némiképp! Egy gépjármű üzemeltetésbe pedig sokat számít az, hogyan teszem!
Én a jogosítványhoz hozzá adnám, mert környezet védelem miatt sem mellékes!
Várjuk a hosszabb távú visszajelzését is!
További élvezetes autózást kívánok az immáron 14éves autóval is!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások