Vendégkönyv - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2190 bejegyzés.
Kalecz István Kalecz István írta ekkor 2019.03.09. 13:13
Tisztelt Kálmán!

Egy 2.0 TDCI Galaxym van, aminek egyik injektora kb 10%-kal gyengébben teljesít alapjáraton Diagnosztikával mérve. Beöntöttem a tankba az első adag Spurit, maxxmotionnal keverve tele tankoltam. Ha folyamatosan használom így,( kb 5 teli tank) lesz-e javulás a befecskendező működésében?
Válaszát köszönöm.
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2019.03.07. 11:22
Kedves Tamás!

Ez természetes, fontossági sorrendet kell felállítani az életbe is! Nálunk a vásárlóink valóban az elsők! Nekik legyen jó, ebből pedig következik a jó forgalom is. Ez ilyen egyszerű! Minden egyes felhasználónk, érdeklődővel egyenként foglalkozunk, ami ugye összességbe több százezres tömeg! A kollégáink azért dogoznak, hogy egy becsületes termék mellé, a tájékoztatást is nyújtsa!

Lehet hamis nyomatékpadi eredményeket posztolni, de a lényeg a hosszú távú felhasználói tapasztalat. Mi nem azért vagyunk, hogy fogyasztás csökkentéssel adjuk el a terméket, hanem a hosszan tartó üzembiztonság miatt. Ezért bizony soká derül derül ki, milyen hasznos is a SPURI. Akinek van türelme, mint Önnek is Tamás, már tapasztalta.
Jól írta, hogy nem is érti, miért nem használja mindenki.
Igen, ezért a szlogenünk, hogy:
"SPURI nélkül, lehet menni, de nem érdemes!"
További biztos mindenkori célba érést kívánok!

Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Nagy Tamás Nagy Tamás írta ekkor 2019.03.06. 23:48
Tisztelt Kálmán! Köszönöm a gyors, és hihetetlen jó szakértői választ! Ritka az ilyen cég ahol ennyire foglalkoznak a vevőkkel! 🙂
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2019.03.06. 19:59
Kedves Tamás!

Jól írta, hogy a motor minden üzemanyagot érintő alkatrészénél a védelmi vonalat látja el a SPURI!

Ebből eredően a fogyasztás csökkenése a tökéletesebb üzemmódból jön! A honlapunkon a benzin jellemzők között az egyik, de nem a legfontosabb jellemző az oktánszám!
Továbbá, általában szúrópróba szerint nézzük a kisérleti oktánszámokat, minden kütnál vegyesen! Jóval magasabb a 95-nél. 2-3mal biztos, tehát simán megvan! Ráadásul ez a motor is tudja kezelni.
Továbbá, azt tudja-e, hogy jó kormos égéstér 5oktánt is ront a körülményeken! Tehát egy 98-nál is kopogna!
Továbbá az etanolos benzin nagyon hamar beszippantja a kondenzvizet, ez pedig oktán vesztéssel jár! Ez szintén 5 oktán mínusz is lehet! Tehát a tíz összeugrik hamar negatívba!
A SPURI folyamatos használata ezt oldja meg! Így már gondolom érthetőbb!
Azon kívül, igen a normál adalék mennyiségnél a piros 50liternél kb. 1-2 oktánt jelent. a dupla is kb 3-at. A JG-2 már mindezt plusz 50%-kal toldja meg! Pedig nem ez a lényeg! A gyár biztonsági okokból ír elő magasabb oktánszámú benzint az előbbi okok miatt!
A többi, mintegy három tucat benzin jellemző is van olyan fontos, mint az oktánszám!
Ennek az elnevezése TSI az AUDI motorokat pedig TFSI -nek hívják.
Kevés a különbség, de van!
Nincs túl feszítve ez a motor, mert a Honda már szívóba évekkel hamarabb 201LE produkált. Az EVO 6 pedig szintén két literes motorba ekkor már a 280LE tudta!
De a németek ekkor benzinbe nem sokat fejlesztettek.
Van némi hibája, de csak akkor, ha agyon zavarják elég hosszan. A többi dolog az autóba nagyon minőségi! Egy a lényeg, a meleget nem nagyon szereti, ezért a hűtés miatt a SPURI hűtőgél komponense nagyon jól jön a GTI-nél.
Még valamit, több összegyűjtött tapasztalat szerint az országúti 6.3 fogyasztás 90km/h -nál nem valós.
Jó, ha 7.5-8.5 között kijön! Sajnos ez van! De ha zavarássza az ember élvezetből, bizony egy 100km-es hosszú távon, sikerül könnyen a 18-20literes fogyasztást kihozni belőle! No itt is sokat tud segíteni a SPURI! A JG-2 itt is hatványozottan éri a pénzt. Ez tapasztalat! Több ismerőstől összegyűjtve.
De státusszimbólum, és sportos élményt nyújt az biztos! Cserébe többe kerül egy kilométer jóval, mint a dízellel.
Ennyit dióhéjban, én másfél szeres JG-2-vel üzemeltetném, megéri, meghálálja! A dinamikus előzésnél pedig nem kell rettegni, hogy baj lesz! Pláne kánikulában!
További élvezetes autózást kívánok önnek!
Nagy Tamás Nagy Tamás írta ekkor 2019.03.06. 17:16
Tisztelt Kálmán! Nemrégen vásároltam egy GTI V Golf 2.0 TFSI 2006 os járművet, tudomásom szerint eléggé érzékeny a motorja az üzemanyagminőségre, illetve a 98as oktánszámot javasolja a gyár. 100as prémiumbenzit nem szeretnék tankolni bele a tetemes felára miatt, 98ast meg már nemigen lehet kapni. Kérdésem a következő: ugytudtam hogy csak a kék verseny spuri emel oktánszámot, viszont egy repi kis szorolapukban ami csak a pirosat hirdeti, abban is emliti az oktánszámemelést, ezért kérdezem, melyik adalék lenne a legjobb ennek a motornak és milyen arányban, hogy megközelítse az adott 98 értéket? Szeretném a legjobbat adni a gépnek. Érdekelne még ha van ezzel a motortípussal tapasztalatuk a spuri jótékony hatásaira nézve! Megjegyzem egy több mint tíz éve spurizós elégedett ügyfél vagyok, piros verziót diesel motorokba használtam eddig, tapasztalataim: dinamikusabb vezetésélmény, elviselhetőbb kipufogófüst szag, télen mindig indult, fogyasztást nem mértem egyéb okok miatt de az árát tuti visszahozta érzésre, akkor meg 0-án vagyunk töltségileg, ezért nem is értem aki nem használja... semmilyen motorikus alkatrész nem ment tönkre, lehet tényleg segitett a spuri! 🙂 Válaszát előre is nagy érdeklődéssel várom, és köszönöm!
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2019.02.25. 20:35
Kedves Szabolcs!

Nagyon beletalált a közepébe, most gyűjtjük a tapasztalatokat, rövidesen, komoly cikk fog megjelenni, konkrétumokkal.
Sőt most tesztelünk egy AUDI A3 Etront is.
Annyit mondhatok, hogy a hibridek változó terhelési görbéje miatt, hasznosnak mutatkozik a SPURI. A miértekre keressük a választ, kérjük, a pontos mérési értékek befejeztéig türelmét.
Nyugodtan kezdheti használni, elégedett lesz! Ez a tapasztalat is nagyon jól jön majd! Ez a fajta autó pláne remek, mert nem szerepel a teszt listánkba. Kérem, hogy a cég emailjára írja meg a pontos gép adatait, fogyasztását és, hogy mit tapasztalt eddig, előny-hátrány a gépnél aztán honoráljuk egy kis ajándékkal! Megkezdheti a tesztet.
Töltés, akkukapacitás, téli, nyári stb. minden tudható műszaki paraméter.
Tehát címünk: info@spuri-adalek.hu

Köszönjük szívességét kollégáim nevében is!
További biztos célba érést kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
H. Szabolcs H. Szabolcs írta ekkor 2019.02.23. 21:16
Tisztelt Kálmán!

Mivel a vendégkönyvben nem találtam információt, akkor lehet, hogy elsőként keresem meg ezzel a kérdéssel. Toyota Auris Hybrid 2014-es, milyen eredményekre számíthatok a Spuri használatával? A korábbi autóimnál is használtam nagy megelégedéssel.
Üdv.
H. Szabolcs
K. Róbert K. Róbert írta ekkor 2019.02.19. 10:27
Tisztelt Kálmán!

Köszönöm válaszát!
Szeretnék lassan 700 km után tapasztalatot írni a kék spuriról.
Mielött belemennék az autóról picit, hogy bármely fórumolvasó pontosabb képet kapjon.
1.9 pdtdi skoda superb 2005 évjárat. A motorban 308 000 km van.
Több mint három éve használom a gépjárművet s azóta beleraktam lassan 60 000 kmt.
Nagyon hálás bátári nagy utastérrel rendelkező jószág. Én úgy nevezem, hogy a kis tehenem 🙂
Panaszom nem lehet a gépre. A legkissebb motorteljesítménnyel ellátott szerketet. Ami gyárilag 100 lovat jelent. Januárban Szekszárdon a Rigotechnél motordiagnosztikás teljesítménynövelést kapott a tehénke. Az első mérés 102 lóerőt tudott 3926 rpmnél és 255Nm nyomatékot 2124 rpmnél. Csináltak két új programbeállítást rá, ahol a második beállítás volt számomra optimális. 134 lóerő már 2820 rpmnél és 357 Nm nyomaték már 1854 rpmnél. Ez nagy változás az autó menetdinamikájában.
Nem vezetek másként mint szoktam csak az autó lett lendületesebb. A villámtehén 🙂
Azóta belekerült egy adag kék spuri egy tank üzemanyaghoz. Kicsivel több mint 700 km után a következőket tapasztalom ugyanazon vezetési stílus mellett. Csendeseebb s a fülnek kellemesen csilingelőbb dieseles motorjárás. Az autó csendesebb. A kipufogógáz szaga megváltozott. Pozitív irányba. Mintha illatosítót raktam volna bele, kis tulzással de így van. Dombon felfele alsó tartományban nem kell visdzafelé kapcsolgatni. Mintha egy bika tolná hátultól 🙂 olyan a dinamika.
És ami a mai reggelen teljesen megdöbbentett: Nyáron munkába menet az átlag fogyasztásom ritkán benéz 5 liter alá. És nem 60nal tötyögök végig 35 kmert, hanem odafigyelek az autó minden rezzenésére több okbol is.
Ez a km Mecseknádasd lakhely Szekszárd munkahely közt értendő. Hogy pontos legyen: reggel garázsból kiállás motor leáll, gyerekek be s irány az ovi. Motor leáll gyerekek be s go tovább. Majd Hidason beszáll egy kolléga, ahol megint csak megállok. Majd bemegyek Bonyhádra megállok, kollégák be s irány Szekszárd, ahol majd átkocsizok a városon. Tehát a 35 km így jön össze. Legtöbb esetben ezt a távot 5.1 fogyasztással tudtam megtenni. Ha nem volt oviba menet akkor benéztem 5 alá is. De vegyük a normál esetet s az 5.1 et. Ma végig - 2 minusz 3 fokot mutatott kintre az autó hőfokmérője s 5 literrel tettem meg ugyanezen távot. Amit eddig télen 5,4-5,7 között sikerült. Ez nem semmi!!! Nekem a fentiek bizonyítanak!!! Úgy hogy Kálmán 10 tank üzemanyagot írt ahhoz, hogy a sok mocsok kipucolodjon az automból. Ha 700 kmen ilyen a változás, mi lessz 10-12000 km után. Nagyon várom 🙂
Annyit megigérek, miután megvolt a 10 tank elmegyek s a Rigoteches fiuknál ismét csináltatok rajta egy motordiagnosztikát s kíváncsian várom, hogy a 2-4% teljesitménynövekedés az én tehenemnél mit fog mutatni. 🙂
Mert eddig a kék spuri az autómnak a magyar redbull 🙂
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2019.02.18. 22:29
Tisztelt Tóth Attila!

Köszönöm tájékoztatását!
Meg fogjuk kérdezni a BÁRDIAUTÓ-t.
Az árat mi nem emeltük. Nem tudjuk a viszont eladóink árait befolyásolni.

Más.
A SPURI elsősorban nem fogyasztás csökkentő, hanem a jó üzemanyag alkotója, mely a hosszan tartó autó záloga! Mellékhatás a fogyasztás csökkenés!

A Piros normál üzemanyagunk az ár megtakarítás ideális arányát jelenti.
A JG-2 Sport adalékunk a feszített géphasználatra, magasabb megóvási védelmet nyújt. Kb. annyit takarít meg amennyibe kerül.

Javaslom, más kereskedőtől vásároljon! Ott, ahol az 1816Ft-os ajánlott kisker árat tartják! Így már az 5-6 liter megtakarítás 50literbe teljesen a komfort zónába esik! De lehet a társ üzemeltetőnél itt a Webshop-ba is rendelni. Több darab vásárlásakor még kedvezményt is kap.
Remélem tudtam segíteni!

További mindenkori biztos célba érést Kívánok! Tisztelettel! Farkas Kálmán

.
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2019.02.18. 22:10
Kedves K. Róbert!

Nem baj, ha kérdez, válaszolok. A bonyolult konfigurációk jellemzik a szénhidrogén származékokat! Heterogén kb. 450 alkotóból kellene állnia. Ma mintegy negyede hiányzik belőle!
Mivel a sok hidrokrakkolás, és más típusú krakkolás eredménye az egynemű anyag, valamint rövidebb szénhidrogén lánc, ezért az egyik alkotó fölül helyezkedik el, az alsó részen pedig a Bio olaj származékok. Leginkább közötte semmi! Ez egyrészt a intenzívebb kezdeti égést kialakulást eredményezi, ezért érzi mintha dinamikusabb lenne! De középső régió, amelyben az értékes alkotók, detergensek, diszpergensek, kopáscsökketők, stabilizátorok, stb. helyezkednek el!
Konklúzió, hogy a fogyasztásban nem érzi, valamint hamarabb elkopik az a motor. Továbbá, a többlet bevitt nitrogén megviseli a kipufogó rendszert. Tehát a tartósság sérül!

Adalék fajta használata a célon múlik. Mennyire szeretne jót megadni a gépnek? Erre van cikkünk a főoldalon jelentősen lejjebb görgetve. Így kezdődik: A piros , vagy a kék spurit...
https://spuri-adalek.hu/content/view/238/1/ itt a cikk!

Ha a SPURI ezen régi gépet teljesen kitakarítja, érezhetően remekül fog működni! Míg azonban más működési mechanizmus által a kormosodás, és szennyeződés rakódik, a problémák beálltáig, addig látszólag minden rendbe! Tehát a SPURI takarít, energiáit erre pocsékolja, addig nincs jelentős javulás!
Később, ha tiszta a rendszer a tanktól, a kipufogó rendszerig, ismét prímán üzemel!
A SPURI-nak idő kell! Leginkább megelőzés a feladata. Ezzel viszont később jön az intenzívebb hatás. De jön, az biztos! Ezt minden törzsvevőnk meg tudja mondani!
A tiszta gép jól üzemel! Így a mellékhatás a kisebb fogyasztás lesz!
A jó üzemanyag fogalom. Sok, sok megtett út után derül ki a tartósság, a minőség! Milyen műszaki állapotba van az autó.
A PDTDI pedig a hengerenkénti magas nyomású rendszerrel érzékeny a jó gázolajra. Gondolja el, milyen koszos lehet csak a tankba, és máshol is?
Amit ön érez az OMV miatt, sok mindenre tehető, de amire leginkább diagnosztizálható innen, azt látatlanból nehéz megmondani.
Javaslatom, hogy a 2005-ös gépet, legalább tíz tele tankkal adalékolva járassa ki. Teljesen biztos szépen talpra áll a gép!
Mindent nem lehet leírni itt a vendégkönyvbe, de a cikkekbe a honlapunkon megtalálható.

Köszönöm kérdését!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Tóth Attila Tóth Attila írta ekkor 2019.02.18. 12:10
Ma vettem a UNIX-nál egy kis kék Spurit. Az eddigi 1800-2000 ft helyett 2405 Ft-ért. A végén az 5 forint ilyen árrésnél már viccnek is rossz. Így már azért nem akkora buli adalékolgatni rendszeresen a benzint.
K. Róbert K. Róbert írta ekkor 2019.02.15. 10:41
Tisztelt Kálmán!

Köszönöm válaszát.
Ha nem baj, feltennék további kérdéseket.
Akkor most a skoda Superbbe melyik spurit használjam, a kéket vagy a pirosat kezdésnek. Az ára nem befolyásolja a döntést, mert kilóméterre visszaszámolva minimális a különbség, ellenben megköszönnék egy szakértői véleményt.
Következő kérdésem az lenne, mert olvasgatva a vendégkönyvet nem nnagyon ajánlják sem a shell, sem az Omw üzemanyagot. Én a Mol k<tas üzemanyagban csalódtam, mert mihelyt belekerűl több tank után máris dinamikavesztést tapasztalok amit gázadásnál lehet a legjobban érzékelni. Sajnos. 🙁 Majd megint átállok Omwhez és már a második tanknál érezhető a dinamika visdzatérés.
Mind ez adalék hozzátétele nélkül.
De olvasgatva a lentebbi sorokat, most teljesen elbizonytalanodtam. Akkor most mely sima üzemanyagot tankoljam s rakjam hozzá a spurit?
És még egy kérdés. Egy autósnak ajánlott olajcserére (hogy milyen autó volt arra már nem emléxem) motorolajat, de kikötötte, hogy a castrolt ne rakja bele.
Én mióta nálam van azt használom. Ellenben, ga tud jobbat ajánlani szívesrn kipróbálom.
19 pdtdi Skoda Superb 2005 évjárat Avb motorkód.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Róbert
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2019.02.15. 10:15
Kedves K.Róbert!

Nagyon remek, hogy részletesen írt nekünk, és olvasóinknak. Ebből is látszik, Ön is szeretne biztonságos autót magának!
Jól is van ez így!

Igen kell régi autónál jóval nagyobb türelem! Nem lehet megmondani mennyi, csak becsülni! Ha még nem látott SPURI-t soha a sokat futott gép, bizony néha, még a 15.-ig tankoláskor is tud érezhetően javulni!

Nem folyékony szerelő a SPURI. Leginkább megelőző tudással felvértezett, de a tapasztalatok szerint jó kis takarítást végez, ami a gépnek javára válik.
A kipufogó hang pedig ne zavarja, míg más lesz vele! Rengeteg diagnosztizálás lehet, innen nem is tudom melyik irányba mutassak!
De vegyük azt, hogy kondenzvíz van a tankba amit évekig gyűlt! Pld 5-6 deciliter simán. Annak a piros spurinál kell kb. 1,2 lier SPURI adalék, hogy diszpergálja!
De addig kicsit érdekesebb lesz a motor működése. NEM KÁROS! kiszámított! Ekkor még nem képes semmi mást konfigurálni, mert a SPURI erejét a tank víztelenítésére pazarolja!
És ugyan ki tudja az mennyi?

Továbbá, a dugulási elméletek! Kicsit lejjebb a Hondacco néven pont ezt fejtem ki a vendégünk ezen felvetésére!
Röviden, a SPURI pont azért van hogy ilyen ne legyen! Precízen tervezett óvatos, lépcsőz tisztítás. A SPURI 26-éves gyakorlatában nem volt soha dugulásunk!
Tehát használja nyugodtan, és türelemmel, biztonságosan el fog jutni A-ból B-be! Ezt a több százezres törzs vevői körünk meg is tudja mondani!

Ne feledje!
SPURI nélkül lehet menni, de nem érdemes!

Üdvözlettel, Farkas Kálmán
K. Róbert K. Róbert írta ekkor 2019.02.14. 16:23
Sziasztok.

Véleményt és egyben tanácsot is szeretnék írni, kérni.

Öcsém azon magyar honfitársak közé tartozik, aki külföldön (Svájcban) értékesíti munkaerejét szakmunkásként igen jó sikerrel.
Sokáig a megtett utat oda visssza ha jól tudom 2006 vagy 2007 es hatos diesel mazdával tette. Sokat mondogatta, hogy jajj de jó lenne, ha az üzemanyag amit tankol itthon legalább az megközelitené a nyugat európait. De pont ő aki sok dok 10000kmt megtett ingában Svájc és Magyarország között ő us elkezdte a kék spurit használni. És x tankolás után a kinti üzemanyagkutakon is érezhető pozitív változások álltak be az autójánál. Kissebb fogyasztás csendesebb motor.
Ajánlására most én is vettem egy kék spurit. Van egy Skoda Superb 1.9 diesel motorral ellátott 2005-ös évjáratú gépjárművem. 3,5 éve vettem s az óra szerint tankolásnál amikor betöltöttem az első spuri adagot 307000 km volt benne. Lassan elmentem vele 500km. Nagy változások még nincsenek. De annyit észrevettem, hogy a kipufogógáz nem olyan büdös s ici picit halkabb a motorja. Nemrég elvittem karosdzériáshoz, hogy nézze meg lukas e valahol a kipufogó, mert hangosabb lett az autó. Végignézte s azt mondta sehol semmi. Ő azt feltételezi, hogy talán a rendszer ami teljesen gyári talán a valamely dob belselye kiégett, elhasználódott ezért hangosabb az autó. Nem tudom, hogy ez megállja e a heyét a valóságban, mert bontani ezért nem szeretnék, s amióta nem Mol kuton tankolok hanem Omvn javult az autó dinamikája. Egyszerűen ki nem állja az én Superbem a molkutas gázolajat. De egyre több diseles barátom panaszkodik ugyan erre.
A kérdésem az lenne a tapasztalat után, hogy a km ami nem kevés, mégis jó motor ami 1 hónapja volt motordiagnosztikán s ott is gyári adatok feletti adatokat mértek. Nálam a három és fél év alatt ez a kocsi nem kapott spurit. Csak gyanítom, hogy a hangja sem a kipufogó miatt nőtt meg. Véleményetek szerint hogy adagoljam a spurit? Bizti van egy csomó trutyi benne. 50-60 litert szoktam tankolni. Ellenben, ha sok a trutyi és hirtelen megindúl a tisztítás el ne duguljon valami. Ezek tükrében megköszönnék egy higitási arányszámot. Előre is köszönöm.
Robi
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2019.02.13. 12:58
Kedves Ungvári Ferenc Úr!

Most már nem mondható el, hogy nincs negatív tapasztalat, és mi töröljük.
Örülök írásának, és kiderítjük, miért így viselkedik a kicsike! Biztos van oka, vagy menet körülmények! Ám, ugyebár kizárt, hogy alkoholosabb benzinből, melynek a fűtőértéke jóval gyengébb, még kevesebbet is fogyasszon!
Bár az is furcsa, hogy a jó minőségű rétegzett, minden jóval ellátott benzinből többet fogyasszon! Szívesen megvizsgálnánk a mechanikai okait. Persze, ha engedi. A területi képviselőnk felírja a részletes adatokat a tapasztaltakról. Megkeressük a rendellenességet, mert érdekes esetnek látszik. Évente 1-2 ilyen alkalom van is nálunk, amiből sokat tudunk tanulni!
Hátha önnél a lappangó hiba később gondot okoz!
Ha gondolja az elérhetőségét az info@spuri-adalek.hu címre írja meg, és költség mentesen segítünk! Az a tapasztalat, hogy a VVTI motorok nagyon fejlettségéből eredően jól ti tudják használni a SPURI-s benzin előnyeit, sőt a túlméretezett mozgó alkatrészek tehetetlenségi törvényeit jóval 10% fölötti hatékonysággal teljesítjük!
Ezért érdekes tanulmány lesz a okok feltárása!
Köszönöm írását, várjuk jelentkezését!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Ungvári Ferenc Ungvári Ferenc írta ekkor 2019.02.12. 21:08
Tisztelet Farkas úr és itteni olvasók!
Egy nem épp pozitív élmény beszámolót szeretnék megosztani lehet vannak így páran rajtam kívül lehet nincsenek. Egy biztos a spurit kb 4 hónapja keztem el használni havi szinten 3x tankolom tele az autómat. Toyota 1.6vvti 115hp. Spuri elött egy tele tankkal 750-800 km ment el amint a spurit elkeztem adagolni eleinte 2 ezrelek majd 3 aztan felvaltva. De sajnos csak a fogyasztásom nőtt és mást nem vettem észre. Aztán olvastam hogy 10-15 tankolás is kellhet.. nállam megvolt és utána se lett jó az autó egy tele tankkal 50-60km ment el kevesebbet.. a spuri elhagyása után a 2 tankolással már ujra vissza jött a régi fogyasztás. Ezek után próbára tettem a M@L 100 plus penzint ami már a fele tank fogyása után érezhetően jobb lett jobban indult szebb hang és ami fontos jobb fogyasztasa lett a regi km még rátett majd 50km pluszba!! Sajnos nekem a termék nem vált be lehet egyedi eset nem tudom. Minden esetre maradom a gyárilag magas forgalmú kutaknál és a sima vagy prémium benzinnél
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2019.02.10. 15:55
Kedves Hondacco!

Szívesen segítünk, mi az autósok "valódi előnyét" biztosítjuk ezért nincs konkurenciánk!
Akár egyenként foglalkozunk Magyarország minden autósával!

Ön is tapasztalni fogja, hogy a SPURI-val adalékolt üzemanyaggal gondmentesen, javítás mentesen, fog autózni, és nem is kerül semmibe, mert az árát az adalék bőven megtakarítja. Tapasztalatait kérem 5-10 tankolás után ossza meg olvasóinkkal.

Ha érdekli az üzemanyagok tulajdonságai, akkor itt a honlapunkon számos cikket talál. Több tucat cikk elolvasása után, másként fogja látni a gépjármű üzemeltetését.
További jó, olvasást, tallózást, SPURI-zást! Ne feledje:

"SPURI NÉLKÜL LEHET JÁRNI, DE NEM ÉRDEMES!"

Rövidesen tapasztalni fogja!

Tisztelettel! Farkas Kálmán
Hondacco Hondacco írta ekkor 2019.02.09. 20:20
Kedves Farkas Kálmán!
Köszönöm a gyors.és megnyugtató válaszát.Kifogom próbálni.
Tisztelettel: Hondacco
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2019.02.09. 13:53
Kedves Hondacco!

Egyszerű nem vegyész-gépész embernek ez kicsit bonyolult, belemenni a részletekbe!

Lényeg a molekuláris hosszú-szénláncú szénhidrogén származékok szabad -hidroxil gyökeinek ionizációs feltöltése, valamint sokrétű izomerek kombinációs változataival való oldatba hozás! A konkrét kiváltó mechanizmus titok tárgyát képezi, gondolom megérti! Lényeg a végeredmény, mely semmihez nem fogható, és évtizedek óta működik!

A SPURI-nak pont azért kell 4-5 tankolás kezelése, mert óvatosan oldja el, a felületről a kiválást az eredeti benzinbe vissza juttatja a molekuláris alkotókat, pont olyan konfigurációba, ami előtt az kivált!
A tank felületét ne úgy képzelje el, mint egy szántást! Egyenletesen bevont füstszerű bitumenes jellegű gyanta a benzin maradéka. Aláoldani és rögöket leválasztani, nem tud!

A vízdiszpergálás is nyugodjon meg, automatikus mennyiségi korlátozót tartalmaz! Ennek kifejlesztése és működési mechanizmusa több vastag könyvet is megtöltene. Annyit elengedő tudnia, hogy a bevitt SPURI mennyisége, és oldatba hozott víz aránya 1/2-2/3 között mozog. Mert a körülmények is változók!
Amit a használóknak tudnia kell, az hogy 1993-óta immáron az első fejlesztéseink megjelenése óta, 26éve, soha senkinek nem volt még panasza ilyen jellegű problémára. De másra sem!
Pedig ez idő alatt elég sok tankolás történt a SPURI-val.
Csak 2018-ban gyártottunk majd félmillió flakonnal, ezt ha megszorozza a többszöri tankolásokkal, akkor a garancia az évente is a több millós üzemenyag kezelések, igen nagy megelégedettségre!
Tehát nyugodtan használhatja a SPURI-t, már elég sokan tesztelték!
Köszönöm értékes kérdését, és hajrá használja teljesen nyugodtan a SPURI terméket!

Üdvözlettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán

Tisztelettel, Farkas Kálmán
Hondacco Hondacco írta ekkor 2019.02.09. 11:00
Kedves Farkas Kálmán!
A dugulásra pld.a tankból feloldott szennyeződésekre gondoltam,hogy előfordulhat-e ilyen probléma.Esetleg ezek a szennyeződések,már ha vannak,tönkre tehetik-e a katalizátort,vagy bármi mást?Várom válaszát.
Tisztelettel:Hondacco