A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Tisztelt Kálmán!
Írtam már a múltban tapasztalatot autómmal kapcsolatban. Egy 2005ös évjáratu 1.9 pdtdi skoda superb. A kék spurival most autózom ki belőle a negyedik tankot. Sokat változott az autó, mint dinamikában, mint fogyasztásban, valamint a hangja is sokkal szebb. 10 tankolásig nem is szeretnék többet dicshimnuszt mondani. Utána megírom a pontos tapasztalatokat, amik eddig is hihhetetlen jók.
Más, sikerűlt meggyőznöm egy kollégám, hogy próbálja ki ő is a spurit. Vettem neki névnapjára egy kis doboz kék spurit. Beleöntötte az 1.3 as motorral rendelkező diesel fiat puntójába. Az autóban 250 000 km van óra szerint. Mondta, hogy jó jó, de háromnegyed tank után nem akar menni. Mondtam cseréljen üzemanyagszűrőt. Megtette s azt mondta hogy sokkal jobban megy 😁, s hozzak neki még egy fél literes kék spurit, mert bevált.
Más, cseréltem autómba olajat. Sikerűlt felvennem a kapcsolatot az ön által dicsért céggel. Ráti Miklós hozott is az autómba való fuchs motorolajat. Alá kell támasztanom amit írt róla. A Fuchs valóban az olajok Rolexe. Nagyon hasznos a vendégkönyv, pláne, ha az ember olvasgassa is. Sok a hasznos tanács is.
Ellenben, mivel nem látszik időpont nem tudom a bejegyzések mikor történtek. Ezért tanácsot szeretnék kérni. Eddig OMVs gázolajat tankoltam, s ahhoz adagolom a spurit. A kérdésem az lenne, hogy mértek e mostanában üzemanyagot? Mely kútnál lenne érdemes gázolajat tankolnom? Ha jól tudom a lukoil is adagol valamit a gázolajhoz. Ez hogy hasznos vagy sem nem tudom, de van egy közel hozzám.
Ön szerint mely kútnál érdemes tankolnom gázolajat?
Lukoil, Mol, vagy?
Most 4 tank volt OMVs gázolajjal keverve. A következő tankolásaim ott lennének, amit ön ajánl. Eddig minden az oldalán olvasott jótanács bevállt, ezért a következőt is megfogadnám 😁.
Írtam már a múltban tapasztalatot autómmal kapcsolatban. Egy 2005ös évjáratu 1.9 pdtdi skoda superb. A kék spurival most autózom ki belőle a negyedik tankot. Sokat változott az autó, mint dinamikában, mint fogyasztásban, valamint a hangja is sokkal szebb. 10 tankolásig nem is szeretnék többet dicshimnuszt mondani. Utána megírom a pontos tapasztalatokat, amik eddig is hihhetetlen jók.
Más, sikerűlt meggyőznöm egy kollégám, hogy próbálja ki ő is a spurit. Vettem neki névnapjára egy kis doboz kék spurit. Beleöntötte az 1.3 as motorral rendelkező diesel fiat puntójába. Az autóban 250 000 km van óra szerint. Mondta, hogy jó jó, de háromnegyed tank után nem akar menni. Mondtam cseréljen üzemanyagszűrőt. Megtette s azt mondta hogy sokkal jobban megy 😁, s hozzak neki még egy fél literes kék spurit, mert bevált.
Más, cseréltem autómba olajat. Sikerűlt felvennem a kapcsolatot az ön által dicsért céggel. Ráti Miklós hozott is az autómba való fuchs motorolajat. Alá kell támasztanom amit írt róla. A Fuchs valóban az olajok Rolexe. Nagyon hasznos a vendégkönyv, pláne, ha az ember olvasgassa is. Sok a hasznos tanács is.
Ellenben, mivel nem látszik időpont nem tudom a bejegyzések mikor történtek. Ezért tanácsot szeretnék kérni. Eddig OMVs gázolajat tankoltam, s ahhoz adagolom a spurit. A kérdésem az lenne, hogy mértek e mostanában üzemanyagot? Mely kútnál lenne érdemes gázolajat tankolnom? Ha jól tudom a lukoil is adagol valamit a gázolajhoz. Ez hogy hasznos vagy sem nem tudom, de van egy közel hozzám.
Ön szerint mely kútnál érdemes tankolnom gázolajat?
Lukoil, Mol, vagy?
Most 4 tank volt OMVs gázolajjal keverve. A következő tankolásaim ott lennének, amit ön ajánl. Eddig minden az oldalán olvasott jótanács bevállt, ezért a következőt is megfogadnám 😁.
Kedves Kiss Zsolt!
Örültem a bejegyzésének, rátapintott a lényegre. Folyamatos használat, hiszen megéri! Tulajdonképpen nem kerül semmibe. És valóban egy kis türelem, míg rendbe teszi az autót.
Megjegyzem, minél régebbi az autó, annál nehezebb dolog, hosszabb idő átkonfigurálni a rendszert a tanktól a kipufogó végéig!
És valóban érezni fogja mindenki, jobb lesz az autó!
Köszönöm, hogy vette a fáradságot, és autós társakkal megosztotta tapasztalatait. Nekünk ez a legfontosabb, hogy becsületes terméket adjunk kezébe az autósoknak.
További biztonságos közlekedést kívánok! Tisztelettel, Farkas Kálmán
Örültem a bejegyzésének, rátapintott a lényegre. Folyamatos használat, hiszen megéri! Tulajdonképpen nem kerül semmibe. És valóban egy kis türelem, míg rendbe teszi az autót.
Megjegyzem, minél régebbi az autó, annál nehezebb dolog, hosszabb idő átkonfigurálni a rendszert a tanktól a kipufogó végéig!
És valóban érezni fogja mindenki, jobb lesz az autó!
Köszönöm, hogy vette a fáradságot, és autós társakkal megosztotta tapasztalatait. Nekünk ez a legfontosabb, hogy becsületes terméket adjunk kezébe az autósoknak.
További biztonságos közlekedést kívánok! Tisztelettel, Farkas Kálmán
Kedves Mindenki!
VW Golf IV 1.6 16V kocsim van, már 300.000km van benne.
Tavaly szeptemberben kezdtem el használni a sima adalékot mások ajánlásával.
Nincs nélküle tankolás! 😀
Az eredmény?
- kiegyensúlyozott fogyasztás, 7,2-7,3-nál megáll, akárhol és akárhogy közlekedek (főleg Budapest és környéke)
- könnyű indulás minden időben
- sokkal élénkebb gázreakció
Ezeket tudom és tudtam érzékelni.
Jegyzem a tankolásokat és egyéb dolgokat egy applikációban, aminek a képéhez irányító linket remélem itt közzé tehetem...mindent elárul.
https://ibb.co/DMsDS4S
Akinek nem akar beválni, csak annyit tegyen, hogy használja tovább 1-2 tankolásnál és meglátja, hogy megéri! 🙂
Üdv,
Zsolt
VW Golf IV 1.6 16V kocsim van, már 300.000km van benne.
Tavaly szeptemberben kezdtem el használni a sima adalékot mások ajánlásával.
Nincs nélküle tankolás! 😀
Az eredmény?
- kiegyensúlyozott fogyasztás, 7,2-7,3-nál megáll, akárhol és akárhogy közlekedek (főleg Budapest és környéke)
- könnyű indulás minden időben
- sokkal élénkebb gázreakció
Ezeket tudom és tudtam érzékelni.
Jegyzem a tankolásokat és egyéb dolgokat egy applikációban, aminek a képéhez irányító linket remélem itt közzé tehetem...mindent elárul.
https://ibb.co/DMsDS4S
Akinek nem akar beválni, csak annyit tegyen, hogy használja tovább 1-2 tankolásnál és meglátja, hogy megéri! 🙂
Üdv,
Zsolt
Kedves Varró Bence!
Ilyet még nem írt senki. Érdekes az elmélet, és meg is van az oka a többlet fogyasztásnak! Még pedig a kondenzvíz eltávolítása miatt. Valamint a szennyeződések tisztítására fordítja a SPURI az energiáját.
Azért javaslok más módszert, mert bizony fogyasztói tapasztalatok mást mutatnak!
Alapvetően a SPURI nem gyors, brutális tisztításra szerkesztettük, mert ezen elven működő adalékok a gépnek nem tesznek jót! Valamint a kellemest, a hasznossal kötjük össze az állandó használattal. Megelőző jelleggel használni duplán megéri. Az ára, és a megtakarítás bőven olyan arányba áll, hogy jól járjon a vevő. Természetesen ez csak tiszta rendszerre vonatkozik! Azt is el kell mondani, hogy több védő komponens is azért van beépítve a SPURI komponenseibe, hogy sokáig tartson a gép. Gondoljon a kopáscsökkentőkre, detergens, diszpergensekre, hűtőgélre, felső kenőanyagra, lebegtetőkre, korróziógátlókra, lángterjedési sebesség szabályzókra, szelepülék-védőkre, és sorolhatnám, kb a 40 legfontosabb üzemanyag jellemzőkig.
Van egy más dolog is. Amikor szűz üzemanyaggal közlekedik, ismét szinte rögtön jön a kondenzvíz, az üzemanyag rendszerbe, motorba, kipufogó rendszerbe a lerakódás. Ebből eredően, van olyan makacs szennyeződés, melyet már utólag semmi nem old fel, pld a beégett kipufogó rendszer elemeinél fordul elő! Ezek maradandó mechanikai sérüléseket, kopásokat eredményez!
Összegezve, nagyon örülök, hogy megírta a tapasztalatai, köszönjük kollégáim nevében is a bizalmat a SPURI iránt. Pláne, hogy bizonyított. Azonban próbálja ki állandóan használni, mert 5 flakon után, talán még többet takarít, sőt később a nyereséges lesz a használata! Tapasztalatok szerint a többlet költség a fogyasztásba kb. 3-5% körül mozog, a megtakarításnak pedig tiszta rendszernél jönnie kell a min. 10%-nak. Tapasztalatok szerint írom, hiszen minden fórumon a vevőink ezt közölték nekünk.
Viszont, ha csupán így használja, akkor sincs baj, de ahogy öregszik az autó, egyre több SPURI-s tankolás kell figyelje meg!
Ismét megköszönöm azt, hogy vette a fáradtságot, és leírta mindenki számára a tapasztalatát!
További biztos célba érést kívánok Önnek!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Ilyet még nem írt senki. Érdekes az elmélet, és meg is van az oka a többlet fogyasztásnak! Még pedig a kondenzvíz eltávolítása miatt. Valamint a szennyeződések tisztítására fordítja a SPURI az energiáját.
Azért javaslok más módszert, mert bizony fogyasztói tapasztalatok mást mutatnak!
Alapvetően a SPURI nem gyors, brutális tisztításra szerkesztettük, mert ezen elven működő adalékok a gépnek nem tesznek jót! Valamint a kellemest, a hasznossal kötjük össze az állandó használattal. Megelőző jelleggel használni duplán megéri. Az ára, és a megtakarítás bőven olyan arányba áll, hogy jól járjon a vevő. Természetesen ez csak tiszta rendszerre vonatkozik! Azt is el kell mondani, hogy több védő komponens is azért van beépítve a SPURI komponenseibe, hogy sokáig tartson a gép. Gondoljon a kopáscsökkentőkre, detergens, diszpergensekre, hűtőgélre, felső kenőanyagra, lebegtetőkre, korróziógátlókra, lángterjedési sebesség szabályzókra, szelepülék-védőkre, és sorolhatnám, kb a 40 legfontosabb üzemanyag jellemzőkig.
Van egy más dolog is. Amikor szűz üzemanyaggal közlekedik, ismét szinte rögtön jön a kondenzvíz, az üzemanyag rendszerbe, motorba, kipufogó rendszerbe a lerakódás. Ebből eredően, van olyan makacs szennyeződés, melyet már utólag semmi nem old fel, pld a beégett kipufogó rendszer elemeinél fordul elő! Ezek maradandó mechanikai sérüléseket, kopásokat eredményez!
Összegezve, nagyon örülök, hogy megírta a tapasztalatai, köszönjük kollégáim nevében is a bizalmat a SPURI iránt. Pláne, hogy bizonyított. Azonban próbálja ki állandóan használni, mert 5 flakon után, talán még többet takarít, sőt később a nyereséges lesz a használata! Tapasztalatok szerint a többlet költség a fogyasztásba kb. 3-5% körül mozog, a megtakarításnak pedig tiszta rendszernél jönnie kell a min. 10%-nak. Tapasztalatok szerint írom, hiszen minden fórumon a vevőink ezt közölték nekünk.
Viszont, ha csupán így használja, akkor sincs baj, de ahogy öregszik az autó, egyre több SPURI-s tankolás kell figyelje meg!
Ismét megköszönöm azt, hogy vette a fáradtságot, és leírta mindenki számára a tapasztalatát!
További biztos célba érést kívánok Önnek!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
A piros spurit én minden évbe csak 5 tankolásig használom utána elhagyom ujjabb 1 évig ennek az oka hogy kb 1 év alatt lesz anyi lerakosás amit a spuri kitud takaritani a rendszerből. (Fokepp varosba megy rovid tavokon hetvegente van csak hosszab uton hasznalva igy a lerakodas valamivel nagyobb mint egy nagyobb tavokat futo auto esrten) Ameddig a spurit használom az autonak fogyasztasa megnő amit tart is nállam viszont a tisztito hatasat elvegzi ugyanis amint az 5 spurival adagolt teli tank lemegy utana az auto jobban indul fogyasztasa kb. 1 literrel lesz kevesebb valamint jobban megy. Ez mind a tiszta rendszernek koszonheto amit a spuri takaritott 🙂
Kedves Gábor!
Nagyon kedves, hogy részletesen leírta a történetét!
Így terveztük, a működéshez idő kell. Nem lehet gyorsan drasztikus takarítást végezni. Szép lassan türelmesen észre sem veszi a tulaj, hogy az egész rendszer kitisztul. Gondoljuk el, ha pld, az egyes sok vizet tartalmazó tankból az egész víz állományt kivinné? Mit okozna?
És ez érvényes bármely lerakódásra.
Rögtön megállna az autó!
Természetesen attól is függ mennyire szennyezett a rendszer. Ezt sosem tudni több éves autónál. A tulaj persze mindig máshogyan gondolja, de a kitartás mindig meghozta a tiszta üzemanyag, motor, és kipufogó rendszer által az eredményt.
Mégpedig a hosszan tartó probléma mentes működést.
Zárásként írom, hogy köszönöm a türelmét, bizalmát, így kell működni a SPURI-nak.
Teszi a dolgát, amikor észre sem vesszük, hogy milyen borzasztó üzemanyagot tankolunk véletlen!
Erről pedig nem autós tehet!
Ezért is megelőző jellege a SPURI-nak kiemelkedő!
További balesetmentes vezetést kívánok Önnek. Még egyszer köszönöm, hogy leírta tapasztalatát.
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Nagyon kedves, hogy részletesen leírta a történetét!
Így terveztük, a működéshez idő kell. Nem lehet gyorsan drasztikus takarítást végezni. Szép lassan türelmesen észre sem veszi a tulaj, hogy az egész rendszer kitisztul. Gondoljuk el, ha pld, az egyes sok vizet tartalmazó tankból az egész víz állományt kivinné? Mit okozna?
És ez érvényes bármely lerakódásra.
Rögtön megállna az autó!
Természetesen attól is függ mennyire szennyezett a rendszer. Ezt sosem tudni több éves autónál. A tulaj persze mindig máshogyan gondolja, de a kitartás mindig meghozta a tiszta üzemanyag, motor, és kipufogó rendszer által az eredményt.
Mégpedig a hosszan tartó probléma mentes működést.
Zárásként írom, hogy köszönöm a türelmét, bizalmát, így kell működni a SPURI-nak.
Teszi a dolgát, amikor észre sem vesszük, hogy milyen borzasztó üzemanyagot tankolunk véletlen!
Erről pedig nem autós tehet!
Ezért is megelőző jellege a SPURI-nak kiemelkedő!
További balesetmentes vezetést kívánok Önnek. Még egyszer köszönöm, hogy leírta tapasztalatát.
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Üdvözletem!
Tapasztalatomról szeretnék beszámolni,egy tavaly májusban vásárolt,2007-es 1.6 diesel mazda 3 kapcsán,hogy miért is használom a spurit tizen éve.
Az autóban garantált 149 ezer km volt mikor megvettem,ezt garantálta a kereskedő,hogy tuti benne van,a többi az x faktor.
13 ezer km - mentem az autóval.Az autót átvenni már a kék spurival mentem,rögtön tankolás betöltés.Komplett szervíz,vezérlés,olaj,szűrők cseréje.Második tankolásnál,a fogyasztás,4,6 liter.
A harmadik tankolás környékén,orrfacsaró kipufogó bűz,fekete füst mely az 5 ik tankolás környékére szűnt meg.Novemberben hatodik tankolás után
néhány alkalommal nehezen volt indítható az autó,ill melegen az alapjárat ingadozott.Diagnosztika, egr szelep akadást mutatott ki.
Szerelőm mondta,hogy a következő olajcserénél,megpróbál egy egr tisztitást.
Utána három tankolás spurival.Csak tette a dolgát.
Februárban olajcsere,egr leszerelés,tisztitást nem igényelt,tárolt hibakód sem található.
Viszont,2 izzítógyertya is rossz volt az autóban,amit a télen én észre se vettem ,mert pöcc-röff indult.
A fogyasztás annak ellenére maradt 4,6 környékén,hogy egy számmal nagyobb kerekeket kapott az autó.És a kék spurival azért a lábam is nehezebb.
A spurihoz idő kell,de szinte láttam magam előtt,hogy hat végig a hatása,tankról tankra az üzemanyag betöltésétől a kipufogó végéig.
Tapasztalatomról szeretnék beszámolni,egy tavaly májusban vásárolt,2007-es 1.6 diesel mazda 3 kapcsán,hogy miért is használom a spurit tizen éve.
Az autóban garantált 149 ezer km volt mikor megvettem,ezt garantálta a kereskedő,hogy tuti benne van,a többi az x faktor.
13 ezer km - mentem az autóval.Az autót átvenni már a kék spurival mentem,rögtön tankolás betöltés.Komplett szervíz,vezérlés,olaj,szűrők cseréje.Második tankolásnál,a fogyasztás,4,6 liter.
A harmadik tankolás környékén,orrfacsaró kipufogó bűz,fekete füst mely az 5 ik tankolás környékére szűnt meg.Novemberben hatodik tankolás után
néhány alkalommal nehezen volt indítható az autó,ill melegen az alapjárat ingadozott.Diagnosztika, egr szelep akadást mutatott ki.
Szerelőm mondta,hogy a következő olajcserénél,megpróbál egy egr tisztitást.
Utána három tankolás spurival.Csak tette a dolgát.
Februárban olajcsere,egr leszerelés,tisztitást nem igényelt,tárolt hibakód sem található.
Viszont,2 izzítógyertya is rossz volt az autóban,amit a télen én észre se vettem ,mert pöcc-röff indult.
A fogyasztás annak ellenére maradt 4,6 környékén,hogy egy számmal nagyobb kerekeket kapott az autó.És a kék spurival azért a lábam is nehezebb.
A spurihoz idő kell,de szinte láttam magam előtt,hogy hat végig a hatása,tankról tankra az üzemanyag betöltésétől a kipufogó végéig.
Kedves K.György!
Nagyon örülök, hogy hasznos volt a SPURI, szerintem lesz még jobb is. Hiszen egyre javulni fog, és ez a motor ugyebár nem egy kicsi típus.
Az már sokat jelent, ha szép simán megy, ezek szerint jól jön neki az igazán minőségi üzemanyag. Lehet, hogy még a tizedik teletanknál is javul, a SPURI használata közben.
Ne felejtsük el, hogy a gép ha jobban szeret menni, azt az ember élvezettel ki is használja. Ez az erős gép pedig erre való!
Örülök, hogy aktívan segíthettünk Önnek! Külön köszönöm, hogy vette a fáradságot, és megírta tapasztalatát a többi autósnak!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Nagyon örülök, hogy hasznos volt a SPURI, szerintem lesz még jobb is. Hiszen egyre javulni fog, és ez a motor ugyebár nem egy kicsi típus.
Az már sokat jelent, ha szép simán megy, ezek szerint jól jön neki az igazán minőségi üzemanyag. Lehet, hogy még a tizedik teletanknál is javul, a SPURI használata közben.
Ne felejtsük el, hogy a gép ha jobban szeret menni, azt az ember élvezettel ki is használja. Ez az erős gép pedig erre való!
Örülök, hogy aktívan segíthettünk Önnek! Külön köszönöm, hogy vette a fáradságot, és megírta tapasztalatát a többi autósnak!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Üdvözletem! Ford mondeo 2.5 v6 170le automba kezdtem el használni a piros adalékot. Kedves szerelő barátom ajánlotta mondta hogy kb 5 tank után lesz az hogy érzem a hatást nos ez meg is történt a fogyasztás annyira nem ment lejjebb de az autó könnyebben indul és jobb a futás teljesítménye neki ami már siker számomra.
Kedves Gabec!
Jó lesz ez, mert ezek szerint csupán csak kicsit volt szennyezett a rendszer!
Minden rezdülésébe észre fogja venni a változást, mert a füst csak egy dolog a sok közül!
További jó kis autókázást!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Jó lesz ez, mert ezek szerint csupán csak kicsit volt szennyezett a rendszer!
Minden rezdülésébe észre fogja venni a változást, mert a füst csak egy dolog a sok közül!
További jó kis autókázást!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Türelmesen végig csinálom. Mert bár sokat nem mentem vele,de ma belement 40-50 autópályás km. S a korábban említett korom kipöffenésnek nyoma sem volt. Lehet csak én képzelem be,de ezután könnyedebben is ment az autó,mert nyilván ennyi idő alatt még sok mindent nem csinál az adalék. De bizakodó vagyok! Az a fontos,hogy egészséges legyen a motor még így 318 ezer kmrel is a hátamögött. 🙂
Kedves Gabec!
Mi megmondjuk őszintén, a SPURI akkor tud tisztítani, ha még nagy a baj. Nem úgy hirdetjük, mint egyes konkurencia, mintha mindent felrak, visszaépít, mert ez lehetetlen.
Sajnos a SPURI sem folyékony autószerelő!
De a viccet félretéve, ha mechanikai sérülés nincs a gépnek, jól zár a füstgáz visszacsapó szelep, a tengely ép, nincs elhajolva, nincs elkopva, a kipufogó, és szívószelepek is épek, a kompresszió gyűrűnek nincs törése, és még sorolhatnám az alkatrész elhasználódást, akkor megoldja a SPURI a tisztítást, hacsak ez a gond! Tehát 4000-nél sem lesz füst.
Sajnos távprognózist nem tudunk készíteni, de nem kerül semmibe, ha pár alkalommal SPURI-s benzint tankol, mert meghozza bőven az árát, az teljesen biztos! A príma üzemanyag mindig kell a motornak.
A tisztán tartás, megelőző jelleggel olcsóbb, mint a gyors után tisztítás.
Tehát normál 95-ös benzin, +SPURI 3-4ezlelék 1-2szer,és, ha javul akkor rendben minden! Érezhetőnek kell lenni a változásnak, ez biztos! Ha nem, akkor szerelő kell, mert egy benzinesnek nem szabad semmiféle füstnek látszania!
Köszönöm, hogy megírta őszintén mit vár el a SPURI-tól.
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Mi megmondjuk őszintén, a SPURI akkor tud tisztítani, ha még nagy a baj. Nem úgy hirdetjük, mint egyes konkurencia, mintha mindent felrak, visszaépít, mert ez lehetetlen.
Sajnos a SPURI sem folyékony autószerelő!
De a viccet félretéve, ha mechanikai sérülés nincs a gépnek, jól zár a füstgáz visszacsapó szelep, a tengely ép, nincs elhajolva, nincs elkopva, a kipufogó, és szívószelepek is épek, a kompresszió gyűrűnek nincs törése, és még sorolhatnám az alkatrész elhasználódást, akkor megoldja a SPURI a tisztítást, hacsak ez a gond! Tehát 4000-nél sem lesz füst.
Sajnos távprognózist nem tudunk készíteni, de nem kerül semmibe, ha pár alkalommal SPURI-s benzint tankol, mert meghozza bőven az árát, az teljesen biztos! A príma üzemanyag mindig kell a motornak.
A tisztán tartás, megelőző jelleggel olcsóbb, mint a gyors után tisztítás.
Tehát normál 95-ös benzin, +SPURI 3-4ezlelék 1-2szer,és, ha javul akkor rendben minden! Érezhetőnek kell lenni a változásnak, ez biztos! Ha nem, akkor szerelő kell, mert egy benzinesnek nem szabad semmiféle füstnek látszania!
Köszönöm, hogy megírta őszintén mit vár el a SPURI-tól.
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Amit én várok,hogy tiszta legyen az egész rendszer. Ugyebár a direkt befecskendezős motornak a szelep kokszosodás az árnyoldala. Ezt akarom elkerülni és megelőzni. Ha érzek változást azt mindenképp megírom,mert hasznos információ lehet.
Tisztelt Gabec!
Nem vész össze az biztos. Azért sem, mert a SPURI egy valódi, állandóan fejlesztett illesztett adaléka az üzemanyagnak! Az üzemanyag gyártás állandóan változik. Az említett kegyszer pedig több, mint 50éve ugyanaz. Az elmúlt 26éve mi sem mértünk benne mást. Tehát nem lesz semmi gond, nem oszt, nem szoroz!
A benzinesre nem jellemző a füst, de, amely problémára én gondolok azt szerintem simán felkonfigurálja a SPURI.
Kis türelmet kérek, míg tank betöltő nyílástól a kipufogó végéig ki nem tisztítja a rendszert a SPURI. Meg fogja oldani a szerényebb füstöt, az biztos. Lehet emelni a dózist, 3-4ezrelékig, ami kicsit hamarabbi eredményt hoz. És még a JG-2 sport adalékunkból is lehet 1-2 tankolással kényeztetni a gépet.
Az eredmény biztos, és érezni fogja a SPURI hatását teljesen egyértelműen! A nagy motor, és a városi forgalom pláne indokolja.
További biztos célba érést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Nem vész össze az biztos. Azért sem, mert a SPURI egy valódi, állandóan fejlesztett illesztett adaléka az üzemanyagnak! Az üzemanyag gyártás állandóan változik. Az említett kegyszer pedig több, mint 50éve ugyanaz. Az elmúlt 26éve mi sem mértünk benne mást. Tehát nem lesz semmi gond, nem oszt, nem szoroz!
A benzinesre nem jellemző a füst, de, amely problémára én gondolok azt szerintem simán felkonfigurálja a SPURI.
Kis türelmet kérek, míg tank betöltő nyílástól a kipufogó végéig ki nem tisztítja a rendszert a SPURI. Meg fogja oldani a szerényebb füstöt, az biztos. Lehet emelni a dózist, 3-4ezrelékig, ami kicsit hamarabbi eredményt hoz. És még a JG-2 sport adalékunkból is lehet 1-2 tankolással kényeztetni a gépet.
Az eredmény biztos, és érezni fogja a SPURI hatását teljesen egyértelműen! A nagy motor, és a városi forgalom pláne indokolja.
További biztos célba érést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Tisztel Farkas úr!
Ma vettem egy 125ml-es piros Spurit. Bele is öntöttem tankolás után az autóba ( Toyota Avensis 2.0 D4 benzin). Kérdésem az,hogy nem fog-e összeveszni a korábban beleöntött - kb 3 tankolással ezelött - STP injektor tisztítóval? Úgy tervezem,hogy rendszeresen fogom használni a Spurit,hogy tisztán tartsam az autót "belül" is. Főleg a motor fajtája miatt. Sajnos rövid távokat megy városban és csak hétvégente tudom megkergetni,olyankor 4 ezer felett kormol is,olyan mintha egy dugót prüszkölne ki magából. Kiváncsi leszek ez később megszűnik a Spuritól vagy sem.
Ma vettem egy 125ml-es piros Spurit. Bele is öntöttem tankolás után az autóba ( Toyota Avensis 2.0 D4 benzin). Kérdésem az,hogy nem fog-e összeveszni a korábban beleöntött - kb 3 tankolással ezelött - STP injektor tisztítóval? Úgy tervezem,hogy rendszeresen fogom használni a Spurit,hogy tisztán tartsam az autót "belül" is. Főleg a motor fajtája miatt. Sajnos rövid távokat megy városban és csak hétvégente tudom megkergetni,olyankor 4 ezer felett kormol is,olyan mintha egy dugót prüszkölne ki magából. Kiváncsi leszek ez később megszűnik a Spuritól vagy sem.
Kedves Gábor!
Ettől biztos nem rángathat, még ilyen senkivel nem fordult elő. Viszont a sok víz a tankba lehet ilyesmi szindrómával, de csak ha van más egyéb kopása is a gépnek!
Ez azonban el fog múlni. Írja meg kérem mennyit futott összesen a Ford! Mennyit tett a SPURI-ból, és mennyi gázolajba, valamint melyik SPURI-t. Lehet, nem csak 4-5 tankolás kell neki, hanem 8-10-ig folyamatosan javulni fog!
Idő kell, hogy a tanktól a kipufogó végéig tiszta legyen a rendszer! Roppant sok alkatrészt kell megtisztítani a SPURI-nak, mire az energiáit a menet-teljesítményre tudja fordítani! Tehát türelem a jó üzemanyag csak jót tesz a gépnek. A végén élvezni fogja ahogy szépen fog húzni! Írja meg mi lett a géppel. Ha nagyon zavarja, akkor a normál MOL gázolajhoz öntsön másfél szeren JG-2 adalékot, hamarabb eltávozik a sok kondenzvíz a tankból!
Köszönöm írását, hiszen mindenki tanulhat belőle!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Ettől biztos nem rángathat, még ilyen senkivel nem fordult elő. Viszont a sok víz a tankba lehet ilyesmi szindrómával, de csak ha van más egyéb kopása is a gépnek!
Ez azonban el fog múlni. Írja meg kérem mennyit futott összesen a Ford! Mennyit tett a SPURI-ból, és mennyi gázolajba, valamint melyik SPURI-t. Lehet, nem csak 4-5 tankolás kell neki, hanem 8-10-ig folyamatosan javulni fog!
Idő kell, hogy a tanktól a kipufogó végéig tiszta legyen a rendszer! Roppant sok alkatrészt kell megtisztítani a SPURI-nak, mire az energiáit a menet-teljesítményre tudja fordítani! Tehát türelem a jó üzemanyag csak jót tesz a gépnek. A végén élvezni fogja ahogy szépen fog húzni! Írja meg mi lett a géppel. Ha nagyon zavarja, akkor a normál MOL gázolajhoz öntsön másfél szeren JG-2 adalékot, hamarabb eltávozik a sok kondenzvíz a tankból!
Köszönöm írását, hiszen mindenki tanulhat belőle!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Kedves István!
Igen az elefántos kút is jó, ugyanaz!
További jó autózást kívánok!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Igen az elefántos kút is jó, ugyanaz!
További jó autózást kívánok!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Üdv. Minap barati unszolasra vasaroltam piros szinu spurit 1.8tdci focusba. Azota rangat a gepkocsi allando sebessegnel. Kerdesem hogy esetleg kart tehet az eddig evekig problemamentes kocsimban? Teli tankhoz adtam az adalekot. Eddig 300km t mentem a bekevert problemas gazolajjal....
Tisztelt Kálmán!
Köszöböm válaszát. Ez egy 10 éves autó, nem rég vásároltam. Szerrtném legjobb állapotban tudni, ezért kezdtem Spurit használni. Igen barátok ajánlották! Szóval ne az említett kút prémium Dízelét hanem sima Mol gázolajat yankoljak a spuri mellé? Esetleg "Elefántos" Mpetrol kútról is tankolhatok? Oda is a Mol viszi az üzemanyagot.
Köszönöm.
Köszöböm válaszát. Ez egy 10 éves autó, nem rég vásároltam. Szerrtném legjobb állapotban tudni, ezért kezdtem Spurit használni. Igen barátok ajánlották! Szóval ne az említett kút prémium Dízelét hanem sima Mol gázolajat yankoljak a spuri mellé? Esetleg "Elefántos" Mpetrol kútról is tankolhatok? Oda is a Mol viszi az üzemanyagot.
Köszönöm.
Tisztelt Kalecz István Úr!
Örülök, hogy a SPURI-nak bizalmat szavazott. Azonban óvatosan kell az elvárásokat kezelni, de mindent megtettünk, ami a mai technika, ami igazi, kézzel fogható, és érezhető eredménnyel párosul, ha SPURI-t használ.
Szép sorba a felvetéseire.
Nem tudni, mennyit ment, és milyen körülmények között a gép, ezért a szennyeződéseket nem lehet látni előre. Tehát lehet tíz tank is kell, ha régebbi az autó, és sokat futott!
Más!
Nem jó tapasztalatunk van a említett gázolajjal, ezért kérem nagy forgalmú MOL kúton tankoljon. Higgye el jobban jár! Vizsgáljuk folyamatosan és teszteljük a kutak gázolajait. Itt, nem lenne publikus, ha leírnám mi a baj vele!
Az Ön autójának porlasztócsúcsa van és nem biztos a diagnosztika, ha nem kivett állapotba BOSCH padon nem vizsgálták! Ott több paramétert tudnak vizsgálni, ami pontosabb képet ad, mint résolaj mennyiség! Porlasztási kép, mennyiség, nyomás, stb is pontosabb, ráadásul a négy csúcs egymás melletti teljesítése is sokat mondó lesz a üveg hengereknél! Megjegyzem a négy sosem egyforma teljesen új korában sem, hátha még használtan! mindig máshogy teljesítenek! Kizárt dolog, hogy hajszálra egyforma! Ebből viszont az következik, hogy 10% kisebb üzemanyag adag nem lehet gond!
Ha a porlasztó csúcs apró furatainak egy része már nagyobbak a kelleténél, egy része pedig dugult, beégett akkor is okoz ilyet a Ford TDCI motorjánál. Tapasztalatok szerint 1, és 4 hengereknél. Viszont más gond is lehet, kb egy tucat vezérlési, ECU, érzékelők, stb.
A SPURI léte a megelőzésre épül. Mi nem ígérjük az alkatrészek felújítását, mint legtöbb üzemanyag adalék márka.
"A SPURI nem folyékony szerelő."
Valószínű több ismerőse is pozitívan nyilatkozhatott a termékeinkről. Van tisztító hatása is a SPURI-nak, de egy határig, amíg nem romlott el az alkatrész!
Ezt pedig előre nem lehet látni! Veszíteni viszont nem tud a SPURI használatával, mert a Jó üzemanyag mindig kell a motornak!
Sőt kell az üzemanyag tanknak, az üzemanyag rendszernek, és a motor után lévő kipufogó rendszernek is!
Összefoglalva türelmét kérem, és sokkal jobb lesz a gép, még ha a porlasztó csúcs hibás is marad! Ez teljesen biztos.
Tehát előre az eredményért, és biztos célba érést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Örülök, hogy a SPURI-nak bizalmat szavazott. Azonban óvatosan kell az elvárásokat kezelni, de mindent megtettünk, ami a mai technika, ami igazi, kézzel fogható, és érezhető eredménnyel párosul, ha SPURI-t használ.
Szép sorba a felvetéseire.
Nem tudni, mennyit ment, és milyen körülmények között a gép, ezért a szennyeződéseket nem lehet látni előre. Tehát lehet tíz tank is kell, ha régebbi az autó, és sokat futott!
Más!
Nem jó tapasztalatunk van a említett gázolajjal, ezért kérem nagy forgalmú MOL kúton tankoljon. Higgye el jobban jár! Vizsgáljuk folyamatosan és teszteljük a kutak gázolajait. Itt, nem lenne publikus, ha leírnám mi a baj vele!
Az Ön autójának porlasztócsúcsa van és nem biztos a diagnosztika, ha nem kivett állapotba BOSCH padon nem vizsgálták! Ott több paramétert tudnak vizsgálni, ami pontosabb képet ad, mint résolaj mennyiség! Porlasztási kép, mennyiség, nyomás, stb is pontosabb, ráadásul a négy csúcs egymás melletti teljesítése is sokat mondó lesz a üveg hengereknél! Megjegyzem a négy sosem egyforma teljesen új korában sem, hátha még használtan! mindig máshogy teljesítenek! Kizárt dolog, hogy hajszálra egyforma! Ebből viszont az következik, hogy 10% kisebb üzemanyag adag nem lehet gond!
Ha a porlasztó csúcs apró furatainak egy része már nagyobbak a kelleténél, egy része pedig dugult, beégett akkor is okoz ilyet a Ford TDCI motorjánál. Tapasztalatok szerint 1, és 4 hengereknél. Viszont más gond is lehet, kb egy tucat vezérlési, ECU, érzékelők, stb.
A SPURI léte a megelőzésre épül. Mi nem ígérjük az alkatrészek felújítását, mint legtöbb üzemanyag adalék márka.
"A SPURI nem folyékony szerelő."
Valószínű több ismerőse is pozitívan nyilatkozhatott a termékeinkről. Van tisztító hatása is a SPURI-nak, de egy határig, amíg nem romlott el az alkatrész!
Ezt pedig előre nem lehet látni! Veszíteni viszont nem tud a SPURI használatával, mert a Jó üzemanyag mindig kell a motornak!
Sőt kell az üzemanyag tanknak, az üzemanyag rendszernek, és a motor után lévő kipufogó rendszernek is!
Összefoglalva türelmét kérem, és sokkal jobb lesz a gép, még ha a porlasztó csúcs hibás is marad! Ez teljesen biztos.
Tehát előre az eredményért, és biztos célba érést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások