Vendégkönyv - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2190 bejegyzés.
Kocsis Ádám Kocsis Ádám írta ekkor 2019.02.09. 08:47
Üdvözlöm! Lassan 3 éve hogy használom a spurit minden tankolás alkalmával. Aki akkoriba ajánlotta nekem az azt monta egy olyan mint a vitamin.. nem egyből hat de mikor kifejti hatását érezni fogod ugyan így ha abbahagyod egy kis idő múlva a hiányát is érzed majd. És igaza lett és nekem ott jött el az a pont hogy megofgadtam minden tankoláskor szigorúan spurit neki!! Köszönöm a kiváló terméküket!!
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2019.02.07. 20:20
Kedves Hondacco!

Tíz évet versenyeztünk csapatommal Hondával.
Széria autóink is hondák voltak, sőt vannak!
Tapasztalatunk van, a VTI-VTECH -től a iVTECH 201 LE ig mely nálunk 280LE volt. Főleg TYPER -R.
Gépkönyv ellenére a 95-ös benzin a jó, SPURI-val. A japán benzin tényleng benzin, nem alkoholok keveréke, szinte homológan! Legalább 100 féle alkotó hiányzik belőle!

Ha igazán szeretné kényeztetni JG-2-vel tegye, akár 50literbe 2dl-ig.
Az említett kutak helyett a nagyobb szortimentizáció miatt a MOL 95-öst ajánlom!

A dugulási elméletet nem értem, de ilyen mástól hallott filozofikus gondolat menetet nyugodtan figyelmen kívül hagyhatja! A SPURI pont ellenkező hatás mechanizmusra tervezett!

Meg lesz elégedve a SPURI hatással, csak 4-5 tankolásnyit türelemmel kérem , míg a kondenzvizet és egyéb problémákat a SPURI meg nem oldja!

További élvezetes autózást kívánok! Tisztelettel, Farkas Kálmán
Hondacco Hondacco írta ekkor 2019.02.07. 18:43
Üdvözlöm! Szeretném tudni,hogy egy 2.0 I-VTEC benzines Accord autóban,ami olajat,vizet nem fogyaszt, okozhat-e bármilyen problémát(dugulást) a kék spuri használata.Csak nagy forgalmú kúton tankolok,ezek az OMV és a Shell.Az autó Olaszországból származik,és mióta be lett hozva csak 100-as benzin van benne. A kocsiban elméletileg 143.000 km van,és 13 éves.Várom válaszát!Tisztelettel: Hondacco
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2019.02.03. 16:27
Tisztelt Kéri Tibor!

Ígérgetés helyett, csak annyit írnék, hogy kiváló minőségű üzemanyag mindig jót tesz bármilyen típusú, márkájú autónak!
Egyet biztosan lehet tudni, meg lesz elégedve vele elégedve! Csak egy a lényeg, mivel régi autóról van szó, legalább 10 tankolásig javulni fog a működési mechanizmus! A felhasználók 95%-a meg van elégedve, hasznosnak tartja a SPURI-t. Persze van némi konkurens termék árusító bejegyzés is. De semmi baj, ettől hitelesebb a SPURI!
Kezdje el használni, és meglátja elégedett lesz!
További biztos célba érést kívánok!

Tisztelettel! Farkas Kámán
Kéri Tibor Kéri Tibor írta ekkor 2019.02.02. 09:17
Üdvözlöm. Olyan kérdésem lenne hogy az autóm egy 2004 1.6 vvti toyota avensis 106le. Az autóval főképp pályán megyek napi szinten ez van hogy majd 700km.. érdemes lenne e nekem a maguk adalékát használni. Hallotam nagyon sok jót magukról de sajnos negariv is volt nyilván abbol kevesebb. Főképp a fogyasztás ami mérvadó lenne meg a tisztább üzemanyag es motor rendszer. Az autó hibamentes olajat vizet nem eszi rendszeresen szervizelt 10-15 ezer km mikor hogy jön ki a lépés. 60 literes tankja révén a 125ml kiszerelést teljesen hozzá adhatom a teli tankhoz?
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2019.02.01. 13:18
Tisztelt Gyurinka Krisztián Úr!

Köszönöm kérdését! Igen a SPURI JG-2 feszített motorokon igazán hatásos védelmet nyújt, ugyanakkor tapasztalni fogja a nyomaték többletet is.

A benzin mintegy 40féle fontosabb jellemzőjének szinte minden paraméterét emeli. Nehéz kiemelni egyet is belőle! Itt a honlapunkon kezdtünk egy benzin jellemzőkről sorozatot melynek már több része megjelent. Itt van leírva ezen pozitív tulajdonságok növelése! Kérem olvasson bele!
Elnézést, de itt a vendégkönyvbe elég hosszú lenne!

Ahhoz, hogy konkrét biztosan a leghatásosabb mennyiség kerüljön bele, a motor minden karakterisztikáját tudni kell.
Általánosan azt mondhatom, hogy az 50liter/125ml -tól egészen a 20liter/200ml-ig. Sűrítési arányszám, szelepösszenyitás, ütemenkénti injektálási fázisának adatai, Nyomás és időintervallumok, vezérmű tengelyszögek fordulatonkénti analízise, szívó oldali és kipufogó oldali tuning formációk. És még sok más!
Ha 280LE akkor gondolom ez egy 2000-es szívó benzin, mint pld. Honda TYPE-R.
Röviden talán annyit, hogy az kopáscsökkentés, a hűtőgél, a szortimentizáció, fűtőérték, gázosodási hajlam, lángterjedési sebességek, stb. fontosak!
Versenyautónál részlesen 100 fordulatonként programozzák a benzinre szabva a motort. Azonban egy egyszerűbb tuningnál ez igen költséges lenne!
Összegezve, a tuning formája, agresszivitása határozza meg a felhasznált benzin adalékolási fokát. Egészen a JG-2 versenybenzinig el lehet menni. Persze itt is vannak FIA homológ, és nem homológ fajták.
Egyre azért figyeljünk, hogy már a 100-as benzin is megviseli az üzemanyag ellátó rendszert, hát még a verseny benzin. Ezért jó kompromisszum, a SPURI JG-2 -es adalék mely sokat véd a motoron is!
Egy normál autónál a 4ezrelékig nő a nyomaték. Ha van 13-14 sűrítési aránya, és forog 8-9ezret, akkor a 6 ezrelékig lehet adalékolni!

Remélem tudtam segíteni kevés információ ellenére, így látatlanba is!
További balesetmentes közlekedést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Gyurinka Krisztián Gyurinka Krisztián írta ekkor 2019.02.01. 08:55
Üdvözlöm! Olyan kérdésem lenne hogy épített tuningolt benzines autókba a kék spurit milyen arányba érdemes adagolni? Az autó 100 benzinhez van megírva 280le tud padon merve. Hallotam hogy van a sport adalékjuk is. Ennek az adaléknak milyen pozitív hatásai lesznek egy épített autóba?
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2019.01.30. 19:16
Kedves Baki Úr!

A SPURI megelőző jellegű adalék, viszont a tapasztalatok szerint az üzemanyag, és kipufogó rendszert is rendbe teszi a motorikus jellemzők javítása mellett.

Nem jellemző sosem a többlet fogyasztás. Viszont, ha sok a víz, a tankba káros lehet ezt feltételezhető! Kezdi diszpergálni, megeshet, hogy a fogyasztás nő, de nem jellemző! Annak ellenére, hogy vizes üzemanyagnak nagyon rossz az égési karakterisztikája! Fűtőértékét 30%-kal rontja. Azonban 1literrel nem valószínű egy átlag 5litert fogyasztó mai autó. 20% többlet fogyasztást még sosem mértünk!
Ha pld. évek óta sosem látott SPURI-t a gép lehet benne fél liter kondenzvíz is. Mivel a SPURI a beadalékolt mennyiség kb. 60% át tudja eloldani, ezért 100ml adalék, 60ml vizet tud gondtalanul felhasználni. Többet nem is szabad. Előbbiből adódik, hogy kb. 8-9 tankolás viszi ki. Ehhez jön még a szennyeződés! Pláne, ha régebbi az autó!

Ha folyamatosan megelőző jelleggel használja a SPURI-t a megtakarítás biztos lesz! Arról pedig ne is essen szó, hogy más részeken is felhasználhatja a SPURI az energiáit a takarításra. Pld kipufogó rendszer!

Továbbá beleszámolta azt is, hogy az újra tankolásnál szinte nem is habzik az üzemanyag, és többet tud tankolni, valamint a SPURI vegyi hűtés-beoldódási hatása miatt kb. 4-5 fokkal lehűti az üzemanyagot. És még számos fizikai tényező nem azonos két tankolás közben. Több tankolás átlagát mérje!

Összegezve, kis türelmet kérek, minden rendbe fog jönni az üzemanyag oldalon is.
További biztos célba érést kívánok Önnek!

Tisztelettel! Farkas Kálmán
Baki Csaba Baki Csaba írta ekkor 2019.01.30. 18:18
Tiszteletem! Most kezdtem el használni a piros spurit. Olyan kerdesem lenne hogy miert tapasztalok többlet fogyasztást az autón? Majd 1 literrel eszik többet a első spuri beöntés óta. Most a 2 tanknál járok remélem mosmárt pozitiv irányba megy a fogyasztásom.
spuri-2.hu spuri-2.hu írta ekkor 2019.01.30. 17:21
Üdvözlöm Polyák Úr! A színeltéréssel kapcsolatos felvetését illetékes munkatársaink megvizsgálták, rendellenes termékeket az említett helyszínen jelenleg nem találtak. A termék színe különböző okok miatt változhat, pusztán a színeltérés a minőséget nem befolyásolja. Köszönöm észrevételét! Üdvözlettel: Balatoni Zsolt Csaba üv. Spuri-Logisztika Kft.
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2019.01.28. 17:44
Kedves K.József!

Köszönöm kollégáink nevében is a megelőlegezett bizalmat.

Normál mennyiséget ajánlom, ha az üzembiztonság, a tartósság, és a megtakarítás a fontos. No és, ha normál vezetési körülményekkel használja a gépet. Tehát nem 6000-es fordulaton használja! A normál piros SPURI ezt tudja!

A hatás összetett, és itt a honlapon a benzin jellemzők között, már írtam néhány hatást, és jellemzőt. Ha még nem látott SPURI-t a Suzuki, akkor futott km függően kb 5 tankolásig kialakul az, amit Ön is tapasztalni fog!
Legyen ez kellemes meglepetés!
Biztosan észre fogja venni azokat a pozitívumokat, amit a legtöbb autós érez, és lát, és számol, és hall.
Ezen vendégkönyvbe visszalapozva is sok, sok autós kézzel fogható leírása található.
Kérem, olvasson bele néhányba!
Megéri, már csak érdekesség miatt is! Már csak azért is, mert mi a negatív bejegyzéseket sem töröljük, hanem megnézzük, miből ered az eredménytelenség.
Kizárt, hogy ne legyen előnye a SPURI használatával.
Hála az autósoknak, tudják értékelni az üzembiztonságot, és az egyéb helyzeti előnyöket. Alig akad szerencsére, aki semmi előnyt nem érez. Az pedig, hogy hátrányt szenvedjen, igen ritkán találkozunk. Ezeket pedig megvizsgáljuk részletesen miért is, hátha csak más szerkezeti problémája van a motornak.

Tehát normál adag, és ne feledje:

"Spuri nélkül lehet menni, de nem érdemes!"

Tisztelettel, Farkas Kálmán
K.József K.József írta ekkor 2019.01.28. 16:12
Tiszteletem. Olyan kérdéssel fordulnék magukhoz hogy 1.3 16v suzuki swiftem van és szeretném elkezdeni a spurit használni mert sok jót hallotam és olvastam róla már. Milyen arányba érdemes keverni az üzemanyaggal valaki 2 ezreléket írt valaki 3 sőt valaki még nagyobbat. Napi szinten 160-180km utazok összesen és szeretném ha a fogyasztás lejjebb menne na meg a motor biztosabban tisztábban tudna működni. Eleinte miket lehet tapasztalni az adalékolás megkeztével? Mikor tudod hogy a rendszer teljes tiszta lett? Válaszát várom! Tisztelettel K.József
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2019.01.28. 13:11
Még a TOYOTA géphez!

A hidrogénes nem megoldás, mint kiderült sokat kopik vele a gép!
Köszönöm!
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2019.01.28. 13:07
Kedves B. Zoltán!

Segítünk, bár ezek a szindrómák kevesek a teljes képalkotásra. Azonban tapasztalatokat tudok írni!

A legrosszabb eset, mikor bármilyen üzemanyagra kormol egy kicsit. Ezt nem veszi észre, mert lerakódik minden hová! Csak akkor, mikor már megáll a gép! A SPURI-t használva elkezdi a lerakódás, víz beoldását, és diszpergálását, de ez nyilván gyengüléssel jár, mert nem optimális az üzemanyag. Mikor abbahagyja a SPURI-t ismét azt hiszi jobban megy, pedig csak ismét kezd kormosodni!
Ha a diagnosztikai vizsgálat azt mutatja, minden oké, ezt tapasztaljuk. Viszont vannak vezérlési elcsúszások, esetleg olyan hibás alkatrész, mely elkopott, bevallom azt nem tudja megjavítani a SPURI! Elég hozzá egy érzékelő, vagy jeladó hibája és már kormosan is ég, ami a regenerálást sűríti!

De maradjunk az egyszerűbbnél, talán ezt a DPF szűrőt, már nem lehet megmenteni. Sőt tisztítani sem érdemes. És utángyártottat sem ajánlok, tehát marad a gyári. Tudom, több százezer forint, de nincs mese, ha végleg elégett muszáj!
Másik variáció, hogy még ezután is SPURI-val jár, és egyszer csak tiszta lesz! Ilyenkor ajánlom a JG-2 -est másfél szeres dózisba folyamatosan.

Más használjon komolyabb olajat, Ehhez a Motul-t ajánlom, de nagyon jól nézze meg a gyári teljesítmény osztályát. Ez nem a penetrációs érték! Ha nincs a FUCHS is remek lesz!

Még más! Tankoljon nagy forgalmú MOL kúton, és lassanként jobb lesz higgye el! És csak normál, nagy szortimentű egyszerű gázolajat.

Sajnos látatlanból csak ennyit tudok segíteni dióhéjban, és talán türelmet kérek ezen felül, ha nincs még hibás alkatrésze a gépnek! Akkor megoldódik a probléma!

További gondtalan autózást kívánok Önnek! Farkas Kálmán

Tisztelettel, Farkas Kálmán
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2019.01.28. 12:45
Kedves Majorosi Péter Úr!

Bizony nem lehet megmondani legtöbbször mit is tartalmaz a tank. Ez még kevés diagnosztikai vizsgálatnak, de két lehetőség van.
A tank borzalmas szennyezett, tele gyantás vízzel. És ki tudja milyen tankolásokkal! Lehet üzemanyag rendszer, vagy injektor tömődés, amikor is erőlködésbe kezd az autó egésze. Azt mutatja, hogy több a kosz benne, mint gondoltuk. Ilyen, már bizonyára nem lesz többé!

Második verzió, hogy elvégezte az oldást, vízdiszpergálást, aztán a motor is tisztult, de az energiáit a SPURI komponensek elkezdték a kipufogó rendszeren folytatni. Valószínű, hogy itt volt egy ordináré nagy szennyeződés, mely lehet, hogy egyenletes vastag rétegbe volt! A megpuhítás, oldás után, a regenerálási folyamat elindult, és kilökte az összes szennyet. Ezt egyébként más autók, mint pld a dízelek sűrűn végzik. Ekkor lát füstöt utánuk. Nos ha SPURI-t használ folyamatosan nem regenerál csak ritkán, vagy egyáltalán semmit!
Ez pedig jó, mert sok üzemanyag elmegy ezzel az erőlködő után égetéssel. Lám néha még egy-két autó a 10. tankolás után is tud nagyot takarítani. Már amelyik nagyon kormos. Pld. OMV üzemanyagoktól. Sajnos ezeknél kisebb szortimentet mértünk!
Összefoglalva dicséretes, hogy bízik a SPURI-ban, mert meghozta az eredményt és nem hagyta a jármű a slamasztikába.

További balesetmentes, gondtalan autózást kívánok!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2019.01.28. 12:28
Kedves Dániel!

Természetesen nagyon örülök az eredményekhez, és különösen annak, hogy lám bebizonyosodik sűrűn, hogy gyártmány, és motor függő a SPURI.
Némi türelem kell ahhoz, hogy a rendszer szépen beálljon a SPURI használata közben.
Ha pedig az ára is bőven megtérül, akkor nyilván miért ne használnák az autósok feltételek nélkül. A jó üzemanyag mindig kell a járműveknek!
Köszönöm, részletes leírását, sokat tanultunk belőle!
További biztonságos célba érést kívánok!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
B Zoltán B Zoltán írta ekkor 2019.01.28. 07:49
Tisztelt Farkas Úr!
Köszönöm válaszát a 2.2 D-Cat motorral kapcsolatban. Írta hogy nagy futás teljesítményű, erősen használt motorok esetében
Nos ebben a Toyotaban garantáltan 162 ezer km van, és amennyire csak lehetséges kíméletes üzemben van. Tankolasok is folyamatosan csak OMV kúton történnek, olajcsere ~ szigorúan 12ezer km/év szokott megtörténni a gyártó által előírt minőségi olajjal (Lqui Molly 4300). És ezen alapfeltétele mellett írom hogy sajnos én a korábban írtak az tapasztalom. Először tavaly használtam a Spurit. Nem tudom hogy össze függés be hozható e a dolog, de télen kezdtem a tankolashoz adagolni, tavaszra a DPF eltomodése miatt a számítógép vesz üzembe kapcsolt. Nagyon nehezen sikerült csak kitisztítani anélkül h le kellett volna szerelni a részecske szűrőt. Mint irtam ismét elkezdtem adagolni a Spurit, s megint emelte a fogyasztást, és nagyon nagyon sűrűn húzom magam után a vastag fehér füstöt
Kérdésem az lenne, hogy ha most meg egy hidrogénes motor tisztítást adnék a rendszernek, ez hozhat e javulást a motor,turbó, EGR, kipufogó, DPF rendszerben
Majorosi Péter Majorosi Péter írta ekkor 2019.01.27. 20:15
Tisztelt Farkas úr! A minap lett hogy inmáron a 6 tankolás ota használom a spurit előző autómba eladásig szintén használtam. És mondanom sem kell most se csalódtam a termékbe (piros spuri) viszojt ami most meglepett az hogy egy laza német kiruccanás alkalmával a pálya felénél az auto ami egy 2.0 sima szivo benzin volvo. Egyszer csak elkezdett ilyen szürkés füstöt eregetni makd kb 3km után egy pillanatra fel erosodott a füst es utanna mintha seggbe rugtak volna az autot.. heti szinten autopalyazok ilyet meg nem tapasztaltam. Lehet hogy a spuri a kipufogo rendszert is ily modon kitisztitotta kiégette magának?
Bathó Dániel Bathó Dániel írta ekkor 2019.01.27. 12:34
Napi 200km távot teszek meg ingázós munkám miatt elsődleges célpontom a fogyasztás csökkentése volt az adalékkal de szép lassan rákellet jönnöm hogy ez egy öszetettebb adalék. Eleinte 2-3 tankolásnál az autónál nem vettem észre sok mindent viszont volt az a pont ahol a 100 utazonal szinte nem kellet a gazpedalra lepni olyan konnyen vitte az autot na itt mar valamit sejtettem.. a havi tankolas es atlag fogyasztasom csaknem 10%ment lejjebb es ezt ugy elerve hogy az auto dinamikusabb lett es jobban kezelheto. A kipufogo gaz szaga se olyan maros mint azelott volt tehat a rendszer tisztult es mukodesbe lepett a spurinak koszonhetoen mely szinten mar az auto alap kelleke lett!! Koszonom a remek termeket!
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2019.01.27. 10:24
Kedves Juhász Miklós Úr!

Örülök, hogy írt nekünk és a régebbi, hagyományos autóról tapasztalatait megosztotta. Pontosan itt a bizonyíték arra, hogy régi üzemanyag még nagyobb szortimentű szénhidrogén fajtákat tartalmazott. Az egynemű üzemanyag hátránnyal jár! Bár a mostani 5-7 fázisú üzemanyag befecskendezés az égéstérbe javít a helyzeten, de azért a jó lángterjedésre ma is szükség van! Ki kell egészíteni az üzemanyagot, nincs mese. Kb. a 450féle régi alkotóelemből ma csak 350félét mértünk. És sok az egynemű bio anyag is benne ami, kicsit jó, de inkább rossz, mert kevesebb CO2 nem lesz tőle! Hiszen annyival többet eszik az üzemanyagból a gép, amennyivel a bio komponens fűtőértéke rosszabb!
Szóval a jó üzemanyag a régi gépeknél is létkérdés! Ez eljesen bizonyos, ahogy Ön azt tapasztalta!
Nagyon örülök, hogy írt, köszönöm a hasonló autótulajdonok nevében!
További balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel Farkas Kálmán