A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Kedves Mihály!
A másfél szeres elegendő. A kétszereséig növekszik a nyomaték, az indítási készség, és minden pozitív jellemzőt tapasztalni fog!
Ezen mennyiség fölött, több paraméter visszafordul negatív irányba! Pld. a kopáscsökkentők ötös fogata már sok lesz nem tud oxidálódni a dolga végeztével az égéstérbe! Rosszat , kárt nem okoz, de felesleges!
Köszönöm kérdését!
További biztonságos célba érést kívánok! Farkas Kálmán
A másfél szeres elegendő. A kétszereséig növekszik a nyomaték, az indítási készség, és minden pozitív jellemzőt tapasztalni fog!
Ezen mennyiség fölött, több paraméter visszafordul negatív irányba! Pld. a kopáscsökkentők ötös fogata már sok lesz nem tud oxidálódni a dolga végeztével az égéstérbe! Rosszat , kárt nem okoz, de felesleges!
Köszönöm kérdését!
További biztonságos célba érést kívánok! Farkas Kálmán
Tisztelt Polyák Gergő Úr!
Köszönöm az információt, meg fogjuk nézni, hogy mi is van ott!
Előre vetítem, hogy az OMV kutakhoz nem szállítunk. Központilag tiltott! Csak a saját adalékukat tarthatják a szerződéses partnerek is, amiből viszont kevés van! Ezt, ha megtudja az osztrák anyacég nagy baj lesz belőle!
Nem is tudom mi ez. Érthetetlen!
Mindegy, majd lenyomozzuk!
Tájékoztatjuk amint végeztünk a vizsgálattal!
Köszönöm! Farkas Kálmán
Köszönöm az információt, meg fogjuk nézni, hogy mi is van ott!
Előre vetítem, hogy az OMV kutakhoz nem szállítunk. Központilag tiltott! Csak a saját adalékukat tarthatják a szerződéses partnerek is, amiből viszont kevés van! Ezt, ha megtudja az osztrák anyacég nagy baj lesz belőle!
Nem is tudom mi ez. Érthetetlen!
Mindegy, majd lenyomozzuk!
Tájékoztatjuk amint végeztünk a vizsgálattal!
Köszönöm! Farkas Kálmán
Ismételten a spuri mellé jár a voks.. egy éve hogy a hobbi veterán autóba spurit is teszek a benzin mellé az általam bevált 3 ezrelékes arányba és télen nyáron jobbam indul ha hideg ha meleg. Veterán auto reven telen nincs hasznalva sos latyak es a baleset megelozes miatt. 2 honap allas utan elso tekeresre indult ami nagyon meglepett mert elozo telen a sima benzinnel jocskan kellet tekernie mire elkapta!! Fogyasztasa vegyesbe makd 1 literrel lett kevesebb. Mi ez ha nem szenzáció??!!!! Aki kételkedik az probalja ki egybol nem hat de a 3 tank utan aki nem eszlel semmit az hazudik 🙂 !!
Üdvözletem, tiszteletem Farkas Kálmán Úr! 🙂
Had kérdezzem meg, a kék Spurinál mi a maximális tomenyseg ameddig erdemes elmenni ebben a hidegben?
Benzines autó eseterol volna, másfélszeres dozistol többet erdemes beletenni?
Köszönöm szépen
Had kérdezzem meg, a kék Spurinál mi a maximális tomenyseg ameddig erdemes elmenni ebben a hidegben?
Benzines autó eseterol volna, másfélszeres dozistol többet erdemes beletenni?
Köszönöm szépen
Az adalékokat üveg pohárba öntöttem szinte 3mp külömbséggel és sajnos egyik eléggé halvány volt (125ml). Ceglédről tartottam Szolnok irányába és az ottani omv kuton vettem. Elotte nem tankoltam meg arrafele de a spurit tudtam hogy árulnak ott.
Kedves Polyák Gergő Úr!
Nem valószínű, hogy van különbség, színben! Ha pohárba önti, már elindul a reakció, és gyengül az adalék. Kérdés, az milyen pohárba, és hány percig, milyen hőmérsékleten, stb.
Ha mégis hamisítják, kérem írja meg az a kereskedelmi helyet, ahol vásárolja megnézzük a körülményeket!
Egyéb iránt a színezék, nem hatóanyag, nem befolyásolja a termék minőségét. Csak, ha hígítják. Mikor bontja nézze meg óvatosan a biztonsági szakadó gyűrű kattan-e egy kicsit! Ha igen érintetlen a flakon!
Ennek ellenére vannak tárolási problémák a kereskedőknél. Bár a szavatosság korlátlan, de nem azt jelenti, hogy 6-8 éves terméket, amit a boltos képtelen volt eladni, magára rásózza!
Sajnos sok helyen a melegen tárolják, vagy a kirakatba, és nem cserélgetik, ahogy ajánljuk nekik hetente. De van több olyan kis autósbolt, ahol 3-4 éves SPURI is van. Sőt a nagykereknél is a polc hátuljáról mindig előkerül, akár 5-6 éves termék is!
A jobb autósboltok hetente eladnak 30-50db-ot, még egy kis 700fős faluba is, aki figyel a vevőire! Kínálja a vásárlóinak önállóan!
Amely boltos csak ül a pultnál, és oda adja azt a terméket, amit kér a vevő, az nem sokat árusít a SPURI-ból.
Van olyan autós boltos, aki bontatja a kartont!
Sőt van olyan aki képes lenne majdnem 2db 125ml-s is venni!
Érdekes ugye? MI pedig ezért megyünk olcsón kiszállítani hozzá! Megállni sem érdemes a terítő járattal! Nos itt van néha ilyen 5-8 éves áru!
Olyan helyen kell vásárolni, ahol bíznak a SPURI-ba, és nem csak azért van a polcon 1-1db , mert a vevők nyomás alatt tartják a tulajt. Sokszor a kereskedők is Hatalmas negatív köpködéssel szolgálják ki a vevőt.
Pld. "Mi van ebbe a szenteltvízbe, hogy ennyire viszik? "
Eszébe n4em jutna, hogy egyszer maga is kipróbálja!
Sajnos ilyen ellátási gondok is vannak, melyek rajtunk kívülálló okok. Próbálunk meggyőzést alkalmazni, mást nem tehetünk!
Tehát várom a kereskedelmi egység nevét! Köszönöm felvetését!
További élvezetes autózást kívánom a SPURI-val!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Nem valószínű, hogy van különbség, színben! Ha pohárba önti, már elindul a reakció, és gyengül az adalék. Kérdés, az milyen pohárba, és hány percig, milyen hőmérsékleten, stb.
Ha mégis hamisítják, kérem írja meg az a kereskedelmi helyet, ahol vásárolja megnézzük a körülményeket!
Egyéb iránt a színezék, nem hatóanyag, nem befolyásolja a termék minőségét. Csak, ha hígítják. Mikor bontja nézze meg óvatosan a biztonsági szakadó gyűrű kattan-e egy kicsit! Ha igen érintetlen a flakon!
Ennek ellenére vannak tárolási problémák a kereskedőknél. Bár a szavatosság korlátlan, de nem azt jelenti, hogy 6-8 éves terméket, amit a boltos képtelen volt eladni, magára rásózza!
Sajnos sok helyen a melegen tárolják, vagy a kirakatba, és nem cserélgetik, ahogy ajánljuk nekik hetente. De van több olyan kis autósbolt, ahol 3-4 éves SPURI is van. Sőt a nagykereknél is a polc hátuljáról mindig előkerül, akár 5-6 éves termék is!
A jobb autósboltok hetente eladnak 30-50db-ot, még egy kis 700fős faluba is, aki figyel a vevőire! Kínálja a vásárlóinak önállóan!
Amely boltos csak ül a pultnál, és oda adja azt a terméket, amit kér a vevő, az nem sokat árusít a SPURI-ból.
Van olyan autós boltos, aki bontatja a kartont!
Sőt van olyan aki képes lenne majdnem 2db 125ml-s is venni!
Érdekes ugye? MI pedig ezért megyünk olcsón kiszállítani hozzá! Megállni sem érdemes a terítő járattal! Nos itt van néha ilyen 5-8 éves áru!
Olyan helyen kell vásárolni, ahol bíznak a SPURI-ba, és nem csak azért van a polcon 1-1db , mert a vevők nyomás alatt tartják a tulajt. Sokszor a kereskedők is Hatalmas negatív köpködéssel szolgálják ki a vevőt.
Pld. "Mi van ebbe a szenteltvízbe, hogy ennyire viszik? "
Eszébe n4em jutna, hogy egyszer maga is kipróbálja!
Sajnos ilyen ellátási gondok is vannak, melyek rajtunk kívülálló okok. Próbálunk meggyőzést alkalmazni, mást nem tehetünk!
Tehát várom a kereskedelmi egység nevét! Köszönöm felvetését!
További élvezetes autózást kívánom a SPURI-val!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Tiszteletem. Olyan kerdesem lenne hogy utobbi időbe észre vettem hogy a kis flakonos spuri szine jóval halványabb mint a nagy flakonosé ha külön pohárba kiöntom akkor is szemmel láthatoan fakobb.. eleinte a flakont hittem hogy már se a poharas teszt utan kicsit meglepodtem. Miert lehet ez? Lehet hogy a kis flakonost egyes helyeken higitjak? Vagy mas koncentratumu kerul palackozaskor bele?
Tisztelt B. Zoltán Úr!
Nagyon furcsállom, egy valamikor van az intenzívebb füstölés a SPURI használatkor.:
Amikor takarít a SPURI!
Minél régebbi az autó, annál több lehet a lerakódás mindenhol. Néha nagyon sokat futott gépeknél kell 10-12 tankolás is!
Kezdődik a tankba lévő lerakódások oldásával, amitől az első füst megjelenik. Itt néha erre a SPURI 4-5 tankolásnyi energiája is rámegy! Gondoljon a gázolajban lévő rengeteg bio komponens zsirsav, kemény-zsír kiválására, letapadására, mely fekete penészgombával szokott párosulni, mivel a kondenzvízzel reakcióba lép! De, ezt ne részletezzük most.
Következik az üzemanyag vezetékek szelepek, szivattyú, adagoló, porlasztócsúcs stb. Míg ezekre fordítja energiáit a SPURI, javulás nem lesz semmibe, viszont ebben a fázisba nem szaporodik a füst a szokásoshoz képest.
Harmadik lépés az égéstér! Igen itt a takarításnál szintén nagyon füstöl.
Negyedik fázis a kipufogó rendszer. No itt aztán brutálisan szokott takarítani, de ez már csak 2-3 tankolás alatt elvégzi!
Ha mégsem így történik, akkor a füst és a korom állandó képződése ujra twermelődik, akkor hibás vezérlésből, vagy jelentős motor, esetleg adagoló kopásból ered, melyet a SPURI nem tud megjavítani. Ezt máshogy kell megoldani!
A fogyasztás ezek mellett bármelyik fázisba kevesebb kell legyen, lévén tökéletesebb égési körülmények, tisztább motor lévén!
Szerintem legyen türelemmel! A SPURI nem csodaszer, nem rak fel semmiféle plusz kerámia anyagot, meg ilyesmi, egyszerű fizikai számításokon alapszik a működési mechanizmus tökéletesebb volta!
Kérem, legyen türelmes, az eredmény nem marad el! Gyorsításként használjon kétszeres JG-2 adalékot. 50literbe 2dl, ezt biztosan megérzi, és jön az a bizonyos HŰŰŰŰŰŰŰ érzés!
Nagyon, nagyon köszönöm a levelét, igen érdekes, felvetés volt!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Nagyon furcsállom, egy valamikor van az intenzívebb füstölés a SPURI használatkor.:
Amikor takarít a SPURI!
Minél régebbi az autó, annál több lehet a lerakódás mindenhol. Néha nagyon sokat futott gépeknél kell 10-12 tankolás is!
Kezdődik a tankba lévő lerakódások oldásával, amitől az első füst megjelenik. Itt néha erre a SPURI 4-5 tankolásnyi energiája is rámegy! Gondoljon a gázolajban lévő rengeteg bio komponens zsirsav, kemény-zsír kiválására, letapadására, mely fekete penészgombával szokott párosulni, mivel a kondenzvízzel reakcióba lép! De, ezt ne részletezzük most.
Következik az üzemanyag vezetékek szelepek, szivattyú, adagoló, porlasztócsúcs stb. Míg ezekre fordítja energiáit a SPURI, javulás nem lesz semmibe, viszont ebben a fázisba nem szaporodik a füst a szokásoshoz képest.
Harmadik lépés az égéstér! Igen itt a takarításnál szintén nagyon füstöl.
Negyedik fázis a kipufogó rendszer. No itt aztán brutálisan szokott takarítani, de ez már csak 2-3 tankolás alatt elvégzi!
Ha mégsem így történik, akkor a füst és a korom állandó képződése ujra twermelődik, akkor hibás vezérlésből, vagy jelentős motor, esetleg adagoló kopásból ered, melyet a SPURI nem tud megjavítani. Ezt máshogy kell megoldani!
A fogyasztás ezek mellett bármelyik fázisba kevesebb kell legyen, lévén tökéletesebb égési körülmények, tisztább motor lévén!
Szerintem legyen türelemmel! A SPURI nem csodaszer, nem rak fel semmiféle plusz kerámia anyagot, meg ilyesmi, egyszerű fizikai számításokon alapszik a működési mechanizmus tökéletesebb volta!
Kérem, legyen türelmes, az eredmény nem marad el! Gyorsításként használjon kétszeres JG-2 adalékot. 50literbe 2dl, ezt biztosan megérzi, és jön az a bizonyos HŰŰŰŰŰŰŰ érzés!
Nagyon, nagyon köszönöm a levelét, igen érdekes, felvetés volt!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Tisztelt Tóth Zoltán Úr!
Nagyon jó a meglátása, és már egyszer a flakonok visszavételét elkezdtük.
Előzményként írom, hogy régen, míg nem ebben a nehezen előállítható flakonba volt a termék, sajnos hamisították. Megalkottunk ezt a nagyon nehezen előállítható csőrös flakont, és vissza is vettük. Gyűjtötték a kereskedők!
De milyenek az emberek: Több autósbolt elkezdte magának gyűjteni, és piros anyagokkal újratöltve eladni! Néha még harmadnyi SPURI is volt benne a benzin hígítás mellett.
Megvallom megijedtünk, mert hozzánk futott be az összes panasz! Igen sok embernek, sok hónapos munkája volt, míg kiderítettük az igazságot. No és orvosoltunk minden károsultat.
Döntöttünk, nem veszünk vissza flakont a vevők érdekében. Pedig bedarálva, nagyon értékes alapanyagot kapnánk vissza!
Azért a vásárlóinknak gratulálok, hisz fantasztikus környezet tudatos emberekről van szó, mert rengeteg flakon került vissza igen tisztán!
Így állunk most! De azért nem tettünk le róla, hisz mi ÖKO üzem vagyunk! Semmiféle plusz széndioxid nélkül gyárt az üzemünk! Az energia igényünk hatalmas, de kis erőmű, termel annyit, még többet is ami nekünk szükséges.
Sőt a SPURI minden decilitere 14.9 kg CO2 -t takarít meg 50 liter üzemanyagonként. Ez sem semmi! Plusz a káros anyagok leszorítása, mint CO, CH, NOx stb.
Ezért Szívügyünk, az unokáikra hagyott környezet!
Köszönöm értékes felvetését!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Nagyon jó a meglátása, és már egyszer a flakonok visszavételét elkezdtük.
Előzményként írom, hogy régen, míg nem ebben a nehezen előállítható flakonba volt a termék, sajnos hamisították. Megalkottunk ezt a nagyon nehezen előállítható csőrös flakont, és vissza is vettük. Gyűjtötték a kereskedők!
De milyenek az emberek: Több autósbolt elkezdte magának gyűjteni, és piros anyagokkal újratöltve eladni! Néha még harmadnyi SPURI is volt benne a benzin hígítás mellett.
Megvallom megijedtünk, mert hozzánk futott be az összes panasz! Igen sok embernek, sok hónapos munkája volt, míg kiderítettük az igazságot. No és orvosoltunk minden károsultat.
Döntöttünk, nem veszünk vissza flakont a vevők érdekében. Pedig bedarálva, nagyon értékes alapanyagot kapnánk vissza!
Azért a vásárlóinknak gratulálok, hisz fantasztikus környezet tudatos emberekről van szó, mert rengeteg flakon került vissza igen tisztán!
Így állunk most! De azért nem tettünk le róla, hisz mi ÖKO üzem vagyunk! Semmiféle plusz széndioxid nélkül gyárt az üzemünk! Az energia igényünk hatalmas, de kis erőmű, termel annyit, még többet is ami nekünk szükséges.
Sőt a SPURI minden decilitere 14.9 kg CO2 -t takarít meg 50 liter üzemanyagonként. Ez sem semmi! Plusz a káros anyagok leszorítása, mint CO, CH, NOx stb.
Ezért Szívügyünk, az unokáikra hagyott környezet!
Köszönöm értékes felvetését!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
2.2D-Cat motorba szoktam tölteni. ~40 l gázolaj hoz olyan 1-1,5dl. Sajna én azonban nem tapasztaltam eddig pozitív hatást. Sőt . Nálam valahogy emeli a fogyasztást! Legalább fel literrel. Illetve jobban is füstöl tőle a kocsi. Nem tudom h a DPF-el milyen viszonyban van, de ha tankolaskor teszek hozza Spurit sokkal sűrűbben látom hogy eregetem a fehér füstöt. Olyan mintha folyamatosan próbálna regenerálni... 🙁
Tippetek?
Tippetek?
Tisztelt Farkas Kálmán úr !
Az a kérdés merült fel bennem, hogy mint rendszeres spuri használó már jó pár üres spuris flakonom összegyűlt már, kidobni nem szívesen dobom, mert gondolom ez egyrészt veszélyes hulladék másrészt ugye ezek a flakonok speciális műanyag termékek. Vajon lehetséges -e hogy újra fel legyenek használva a flakonok, esetlegesen az értékesítési pontokra visszavihetők lennének-e ahonnan Önöknek begyűjthetnék őket ? Van ennek vajon realitása ?
üdvözlettel,
Tóth Zoltán
Az a kérdés merült fel bennem, hogy mint rendszeres spuri használó már jó pár üres spuris flakonom összegyűlt már, kidobni nem szívesen dobom, mert gondolom ez egyrészt veszélyes hulladék másrészt ugye ezek a flakonok speciális műanyag termékek. Vajon lehetséges -e hogy újra fel legyenek használva a flakonok, esetlegesen az értékesítési pontokra visszavihetők lennének-e ahonnan Önöknek begyűjthetnék őket ? Van ennek vajon realitása ?
üdvözlettel,
Tóth Zoltán
Kedves Tóth Krisztián!
Örömünkre szolgál, hogy meg van elégedve a SPURI-val.
Mindig is azon voltunk, hogy valódi segítséget nyújtsunk az autósoknak. Az állagmegóvás, a probléma megelőzés az igazi fő szempontunk. Az mellékhatás, hogy a tökéletesebb égéskonfiguráció megtakarít üzemanyagot, és semmi nem kerül a SPURI használata. Mindezekhez pedig tartós használat vezet! Aki türelmes, mint Ön is, látja az előnyöket.
Ezek után is azon leszünk, hogy párosítjuk a legtöbb kapható üzemanyag hibáihoz az adalékunkat. Pont ezért fejlesztünk szüntelen. Köszönöm, hogy leírta tapasztalatát, értékes levelét! Szerintem hasznos volt mindenki számára!
További sok örömöt kívánok az autózással, ebben a újabb évben!
Tisztelettel Farkas Kálmán
Örömünkre szolgál, hogy meg van elégedve a SPURI-val.
Mindig is azon voltunk, hogy valódi segítséget nyújtsunk az autósoknak. Az állagmegóvás, a probléma megelőzés az igazi fő szempontunk. Az mellékhatás, hogy a tökéletesebb égéskonfiguráció megtakarít üzemanyagot, és semmi nem kerül a SPURI használata. Mindezekhez pedig tartós használat vezet! Aki türelmes, mint Ön is, látja az előnyöket.
Ezek után is azon leszünk, hogy párosítjuk a legtöbb kapható üzemanyag hibáihoz az adalékunkat. Pont ezért fejlesztünk szüntelen. Köszönöm, hogy leírta tapasztalatát, értékes levelét! Szerintem hasznos volt mindenki számára!
További sok örömöt kívánok az autózással, ebben a újabb évben!
Tisztelettel Farkas Kálmán
Bő 4 éve hogy elkeztem használni a piros spuri adalékot egyik benzinkutas srác ajánlotta hogy ő neki bevált a szintén tipus azonos autójába 2.0 8v opel vectra. Elso alkalommal nem sok minden változott viszont a 2 utan már mondjuk ugy érezni lehetett hogy jobb lett az auto alacsonyabb fordulaton nem rángatott be elötte 60 nal 5 be nem lehetett felvaltani mert ra gatott sima gurulas eseten. Azota hasznalom es ajanlom akinek csak tudom! Ismeros korbe páran rákaptak es szeretettel hasznaljak ok is. 🙂
Kedves Gábor!
Nagy igazság, amit magam teszek bele az üzemanyagba, az benne is van! Bár mindenki így látná a dolgokat!
Nem baj, mert előbb utóbb meghibásodik az autó, és akkor már egyértelműek lesznek, hogy adalékolni kell! Az idő mindent bizonyít!
Másrészt nyugodtan tehet másfél mennyiséget is a Skodába, és nem csak télen, mert a "szortimentizáció" nagyon fontos ennél az érzékeny szelepülékkel rendelkező motornál! Valamint az 5féle kopáscsökkentő is jól jön a gépnél. A hűtőgél pedig ennél a konstrukciónál, szinte áldásnak számít! És ezek csak a legfontosabb tulajdonságok egyike!
További gondtalan autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Nagy igazság, amit magam teszek bele az üzemanyagba, az benne is van! Bár mindenki így látná a dolgokat!
Nem baj, mert előbb utóbb meghibásodik az autó, és akkor már egyértelműek lesznek, hogy adalékolni kell! Az idő mindent bizonyít!
Másrészt nyugodtan tehet másfél mennyiséget is a Skodába, és nem csak télen, mert a "szortimentizáció" nagyon fontos ennél az érzékeny szelepülékkel rendelkező motornál! Valamint az 5féle kopáscsökkentő is jól jön a gépnél. A hűtőgél pedig ennél a konstrukciónál, szinte áldásnak számít! És ezek csak a legfontosabb tulajdonságok egyike!
További gondtalan autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Kedves Kálmán!
Nagyon köszönöm a terjedelmes válaszát és bevallom, hogy spuri nélkül már nem is merek tankolni, mert az a biztos amit mi öntünk bele. És ha lehet még egy kérdésem, ha a kéket használom abból is másfélszeres adagot tegyek bele vagy elég a normál adag. Főleg télre gondoltam a kékre mert talán az jobban védi a tankot a vizesedéstől.
Nagyon köszönöm ezeket a kiváló termékeket (a VIP-REX-et is kipróbáltam) .
Üdvözlettel: Gábor
Nagyon köszönöm a terjedelmes válaszát és bevallom, hogy spuri nélkül már nem is merek tankolni, mert az a biztos amit mi öntünk bele. És ha lehet még egy kérdésem, ha a kéket használom abból is másfélszeres adagot tegyek bele vagy elég a normál adag. Főleg télre gondoltam a kékre mert talán az jobban védi a tankot a vizesedéstől.
Nagyon köszönöm ezeket a kiváló termékeket (a VIP-REX-et is kipróbáltam) .
Üdvözlettel: Gábor
Kedves Gábor!
Olyan sok állítás szerepel a levelébe, hogy sok oldal tájékoztatást igényelne a motorok működési mechanizmusának leírása! A honlapunkon kb. 25-30cikket is érint a felvetése!
Ám csak röviden próbálom leírni mit is jelent a SKODA 1988-as körüli motorjának a benzin! Arról ne essen szó, hogy sajnos ezek nem futhatnak hiba nélkül 4-500ezer km-t. mert nem alkalmasak rá! Óvni ezért pláne kell, nem alkoholra, hanem ólmozott benzin közeli kenéstechnikát feltételve! A magas oktánszám kifejezetten káros neki, ebbe ne menjünk bele részletesen. Higgye el nekem! Szakemberek tudják! A prémium üzemanyag aztán itt valóban jókora károkat okoz, bár azt hiszi kezdetben milyen milyen frankó a magas égési karakterisztika! Aztán a kipufogó szelepet majd nézze meg! Amúgy is mindig ezzel is baj volt nem csak ezres, hanem a 1.2-es motorral is! A multik már a gyenge prémium benzin forgalomuk miatt, minden valótlant állítanak, ne higgyen neki! Csak egy tény, kicsi sűrítési arányú a gép, nem versenyautó! Elmegy a 120-as SKODA akár a 91-es benzinnel is! Akkor miről is beszélünk? Ráadásul állandóan szikragyújtási és melegedési gondjai vannak. Nehezíthetjük a lángterjedés ócska prémium benzinnel, melynél az égés első harmadát, megnehezítjük, aztán nézzük meg miket okoz a motorba! A kopáscsökkentést pedig hagyjuk, mert valóban felháborítóak a valótlan állítások! Mi tudjuk, hiszen mi pótoljuk ki a donor üzemanyagok hiányzó 80féle alkotóját, hogy a lángterjedés optimális legyen!
Az élet úgyis igazolt minket, immáron 26. éve töretlenül működik!
A jó üzemanyag fogalom! Soha nem lehet elérni átlag üzemanyag készítéssel! Csak , ha a motor jellegére szabjuk! Tucatnyi mérnök kollégánk dolgozik rajta, hogy megvizsgáljuk a kúti üzemanyagokat, és ahhoz fejlesszünk hatékony kiegészítést!
Ezért nem olyan egyszerű kijelenteni egy tényt, mikor a benzin jellemzők közül kb. legalább 30féle tulajdonság fontosabb, mint az oktánszám! Sajnos a napi autóst könnyű megvezetni, szlogenekkel!
Vegyünk egy példát, hogy hogy a 25évvel ezelőtti fejlesztési kutatásunk szerinti tulajdonságokkal reklámozza minden multi a benzinét! Miért is? Mert tért hódítottunk, bizonyítottunk a gyártmányainkkal! Eszükbe nem jutott volna a benzinről a mi találmányunk, a KÁNIKULAI ADALÉK szó! Kompresszió gyűrű felső kenőképessége eszökbe nem jutott volna! Továbbá nem tartották fontosnak, hogy öt különböző kopáscsökkentő konfiguráció egyáltalán létezik-e.
Tömegtermelés olcsón! Biztos, hogy nem fognak kilónként 17ezer Ft-ért gyártani csak egyféle kopáscsökkentő komponenst. Helyette újrakrakkolják a gyártmányokat sokszor, és mindig több benzint kapnak! Hozzátesznek legalább 5-6féle alkohol származékot és nesze oktánszám, ezt akartátok! Aztán csodálkozunk, hogy príma új, autók is hamar elromlanak a majdnem egynemű benzintől! A szalonok, pedig széttárják a kezüket, hogy rosszak a benzinek, meg a gázolajak!
No, ezt viszont már nem lehet cáfolni, mikor 1liter kőolajból ha kell 1,0-1,2 liter benzint csinálnak pakura maradék nélkül a rengeteg újrakrakkolással, mely tucatnyi problémát szül!
Szerintem ennyi dióhéjban, mert a honlapunkon nagyon részletesen meg vannak írva ezek a jellemzők, melyek a napi autóst segítik az eligazodásba, és a gépjármű üzemeltetésbe!
Nekünk minden egyes ember számít, ezért is tértem ki az Ön felvetésére részletesebben!
Összegezve ajánlom: Csak a 95-ös sima, rendes, normál benzint használjon adalékunk mellé! Jól tette a másfél szeres dózist, vagy a JG-2 sport termékünket is ajánlom az extrém védelmi mechanizmus miatt!
Köszönöm érdekes felvetését!
További biztos célba érést kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Olyan sok állítás szerepel a levelébe, hogy sok oldal tájékoztatást igényelne a motorok működési mechanizmusának leírása! A honlapunkon kb. 25-30cikket is érint a felvetése!
Ám csak röviden próbálom leírni mit is jelent a SKODA 1988-as körüli motorjának a benzin! Arról ne essen szó, hogy sajnos ezek nem futhatnak hiba nélkül 4-500ezer km-t. mert nem alkalmasak rá! Óvni ezért pláne kell, nem alkoholra, hanem ólmozott benzin közeli kenéstechnikát feltételve! A magas oktánszám kifejezetten káros neki, ebbe ne menjünk bele részletesen. Higgye el nekem! Szakemberek tudják! A prémium üzemanyag aztán itt valóban jókora károkat okoz, bár azt hiszi kezdetben milyen milyen frankó a magas égési karakterisztika! Aztán a kipufogó szelepet majd nézze meg! Amúgy is mindig ezzel is baj volt nem csak ezres, hanem a 1.2-es motorral is! A multik már a gyenge prémium benzin forgalomuk miatt, minden valótlant állítanak, ne higgyen neki! Csak egy tény, kicsi sűrítési arányú a gép, nem versenyautó! Elmegy a 120-as SKODA akár a 91-es benzinnel is! Akkor miről is beszélünk? Ráadásul állandóan szikragyújtási és melegedési gondjai vannak. Nehezíthetjük a lángterjedés ócska prémium benzinnel, melynél az égés első harmadát, megnehezítjük, aztán nézzük meg miket okoz a motorba! A kopáscsökkentést pedig hagyjuk, mert valóban felháborítóak a valótlan állítások! Mi tudjuk, hiszen mi pótoljuk ki a donor üzemanyagok hiányzó 80féle alkotóját, hogy a lángterjedés optimális legyen!
Az élet úgyis igazolt minket, immáron 26. éve töretlenül működik!
A jó üzemanyag fogalom! Soha nem lehet elérni átlag üzemanyag készítéssel! Csak , ha a motor jellegére szabjuk! Tucatnyi mérnök kollégánk dolgozik rajta, hogy megvizsgáljuk a kúti üzemanyagokat, és ahhoz fejlesszünk hatékony kiegészítést!
Ezért nem olyan egyszerű kijelenteni egy tényt, mikor a benzin jellemzők közül kb. legalább 30féle tulajdonság fontosabb, mint az oktánszám! Sajnos a napi autóst könnyű megvezetni, szlogenekkel!
Vegyünk egy példát, hogy hogy a 25évvel ezelőtti fejlesztési kutatásunk szerinti tulajdonságokkal reklámozza minden multi a benzinét! Miért is? Mert tért hódítottunk, bizonyítottunk a gyártmányainkkal! Eszükbe nem jutott volna a benzinről a mi találmányunk, a KÁNIKULAI ADALÉK szó! Kompresszió gyűrű felső kenőképessége eszökbe nem jutott volna! Továbbá nem tartották fontosnak, hogy öt különböző kopáscsökkentő konfiguráció egyáltalán létezik-e.
Tömegtermelés olcsón! Biztos, hogy nem fognak kilónként 17ezer Ft-ért gyártani csak egyféle kopáscsökkentő komponenst. Helyette újrakrakkolják a gyártmányokat sokszor, és mindig több benzint kapnak! Hozzátesznek legalább 5-6féle alkohol származékot és nesze oktánszám, ezt akartátok! Aztán csodálkozunk, hogy príma új, autók is hamar elromlanak a majdnem egynemű benzintől! A szalonok, pedig széttárják a kezüket, hogy rosszak a benzinek, meg a gázolajak!
No, ezt viszont már nem lehet cáfolni, mikor 1liter kőolajból ha kell 1,0-1,2 liter benzint csinálnak pakura maradék nélkül a rengeteg újrakrakkolással, mely tucatnyi problémát szül!
Szerintem ennyi dióhéjban, mert a honlapunkon nagyon részletesen meg vannak írva ezek a jellemzők, melyek a napi autóst segítik az eligazodásba, és a gépjármű üzemeltetésbe!
Nekünk minden egyes ember számít, ezért is tértem ki az Ön felvetésére részletesebben!
Összegezve ajánlom: Csak a 95-ös sima, rendes, normál benzint használjon adalékunk mellé! Jól tette a másfél szeres dózist, vagy a JG-2 sport termékünket is ajánlom az extrém védelmi mechanizmus miatt!
Köszönöm érdekes felvetését!
További biztos célba érést kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Kedves Kálmán!
A 31 éves skodámba próbálnám ki a MOL EVO 100 BENZIN PLUS üzemanyagát piros spurival. A MOL honlapján olvastam a többek közt a követkző indoklást, hogy kiknek ajánlják: "Akik ún. old-timer gépkocsikat használnak (ideértve az 1990 előtt nagyobb sorozatszámban készült gépkocsikat is), mert a magasabb oktánszám alacsonyabb terhelést jelent, valamint a speciális összetétel révén a régi motor érzékeny részei kevésbé vannak kitéve a korróziónak"
Tudom, hogy Ön nem javasolja a prémium benzint és a spurit a 95-ös benzinhez fejlesztik elsősorban. Nagyon érdekel a véleménye, ha nekem a kopáscsökkentés, a vízdiszpergálás, az üzemanyag eltarthatóság (két havonta tankolok)és a tisztább égéstér a célom.
Évek óta használom a pirosat másfélszeres adagolással.
Megtisztelő válaszát előre is köszönöm, üdvözlettel: Gábor.
A 31 éves skodámba próbálnám ki a MOL EVO 100 BENZIN PLUS üzemanyagát piros spurival. A MOL honlapján olvastam a többek közt a követkző indoklást, hogy kiknek ajánlják: "Akik ún. old-timer gépkocsikat használnak (ideértve az 1990 előtt nagyobb sorozatszámban készült gépkocsikat is), mert a magasabb oktánszám alacsonyabb terhelést jelent, valamint a speciális összetétel révén a régi motor érzékeny részei kevésbé vannak kitéve a korróziónak"
Tudom, hogy Ön nem javasolja a prémium benzint és a spurit a 95-ös benzinhez fejlesztik elsősorban. Nagyon érdekel a véleménye, ha nekem a kopáscsökkentés, a vízdiszpergálás, az üzemanyag eltarthatóság (két havonta tankolok)és a tisztább égéstér a célom.
Évek óta használom a pirosat másfélszeres adagolással.
Megtisztelő válaszát előre is köszönöm, üdvözlettel: Gábor.
Tisztel! Gyuri!
Az égési karakterisztikák változtatjuk pozitív irányba tökéletesítve. Épp ezért káros emisszió is kevesebb lesz! A nitrogén oxidok semlegesítésénél a kipufogóban észlelt NOx túlsúlya miatt van injektálás. Ha az tökéletesebb, elvileg nem is injektál. Bár az itt használt érzékelők még egy kicsit gyengék ehhez. Következésképpen a Toyota úgy oldotta meg, hogy mindenképp injektál bizonyos üzemóránként. Azt nem lehet tudni, milyen algoritmus szerint.
Programozással meg lehet szüntetni nyilván. Én nem buzdíthatom, rá környezetvédelmi okokból. De egyet elmondok: sajnos nem tudta, csak ilyen módon megoldani a kötelező káros emissziót a gyár, ezért nyúlt ehhez az utólagos módszerhez! Az biztos, ha ki van programozva nem tud a fehér szilárd hamu lerakódni a DPF szűrőbe!
Másrészt, ha marad a rendszer, akkor a SPURI-val kezelt üzemanyaggal járva, a megduplázhatja, talán triplázhatja is azt a futásteljesítményt, ameddig nem dugul el a rendszer!
Eldugulni mindenképpen el fog, az biztos! Kérdés az hogy mikor!
Ha szakember kell rá, akkor talán tudok ajánlani, a hivatalos email címünkre írjon egy levelet, erre a bejegyzésre hivatkozva. Talán tudok segíteni!
A SPURI legyen Önnel!
Köszönöm levelét, balesetmentes autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Az égési karakterisztikák változtatjuk pozitív irányba tökéletesítve. Épp ezért káros emisszió is kevesebb lesz! A nitrogén oxidok semlegesítésénél a kipufogóban észlelt NOx túlsúlya miatt van injektálás. Ha az tökéletesebb, elvileg nem is injektál. Bár az itt használt érzékelők még egy kicsit gyengék ehhez. Következésképpen a Toyota úgy oldotta meg, hogy mindenképp injektál bizonyos üzemóránként. Azt nem lehet tudni, milyen algoritmus szerint.
Programozással meg lehet szüntetni nyilván. Én nem buzdíthatom, rá környezetvédelmi okokból. De egyet elmondok: sajnos nem tudta, csak ilyen módon megoldani a kötelező káros emissziót a gyár, ezért nyúlt ehhez az utólagos módszerhez! Az biztos, ha ki van programozva nem tud a fehér szilárd hamu lerakódni a DPF szűrőbe!
Másrészt, ha marad a rendszer, akkor a SPURI-val kezelt üzemanyaggal járva, a megduplázhatja, talán triplázhatja is azt a futásteljesítményt, ameddig nem dugul el a rendszer!
Eldugulni mindenképpen el fog, az biztos! Kérdés az hogy mikor!
Ha szakember kell rá, akkor talán tudok ajánlani, a hivatalos email címünkre írjon egy levelet, erre a bejegyzésre hivatkozva. Talán tudok segíteni!
A SPURI legyen Önnel!
Köszönöm levelét, balesetmentes autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Tisztelt Kálmán!
Régi felhasználó vagyok. Most vettem egy új Toyota Hiluxot, és kérdezném, hogy az AdBlue folyadék fogyasztását csökentheti-e a Spuri vagy mindíg a megadott mennyiséget fecskendezi be a rendszer. További kérdés érdemes-e kikapcsolni az AdBlue rendszert az AdBlue lerakódása miatt.
Válaszát köszönöm.
Régi felhasználó vagyok. Most vettem egy új Toyota Hiluxot, és kérdezném, hogy az AdBlue folyadék fogyasztását csökentheti-e a Spuri vagy mindíg a megadott mennyiséget fecskendezi be a rendszer. További kérdés érdemes-e kikapcsolni az AdBlue rendszert az AdBlue lerakódása miatt.
Válaszát köszönöm.
Sziasztok!
Nekem egy jó sztorim van,mire képes a Spuri ereje.Egy 9 hónapos Opel Astra J 1.6-os benzines autóm van.Mivel az előző,20 éves VW 1.9 tdi autóm szerette az ukrán gázolajat,ebből kiindulva az új benzines Astra-ba is tettem ukrán benzint,azt hittem jót cselekszek.Hát persze,hogy az olcsóbbik,régi autókhoz valót kaptam,több részletben vagy 180-200 litert tankoltam.Két hónap után fokozatosan elment az ereje az autónak,elindulásnál le akart fulladni,autópályán nem gyorsult,zabálta a benzint.Budapesten 12 liter felett fogyasztott,autópályán is 7 felett.Utánajártam:elrakódott az EGR,a katalizátor,az injektorok a kénes ólmos naftától.
Farkas Kálmán úr tanácsára a kék Spurit kezdtem el tankolni duplán a 95-ös mellé.Kb. 1000 km-en vagyok túl,jön vissza az ereje a kocsinak,a fogyasztásom csökken.Tisztul a rendszer,úgy tűnik meg fogom úszni bontás,javítás nélkül!
Úgyhogy ismét bizonyított,hatásos az adalék,egy métert nem megyek nélküle.
Mégegyszer köszönöm itt is,Kálmán!
Nekem egy jó sztorim van,mire képes a Spuri ereje.Egy 9 hónapos Opel Astra J 1.6-os benzines autóm van.Mivel az előző,20 éves VW 1.9 tdi autóm szerette az ukrán gázolajat,ebből kiindulva az új benzines Astra-ba is tettem ukrán benzint,azt hittem jót cselekszek.Hát persze,hogy az olcsóbbik,régi autókhoz valót kaptam,több részletben vagy 180-200 litert tankoltam.Két hónap után fokozatosan elment az ereje az autónak,elindulásnál le akart fulladni,autópályán nem gyorsult,zabálta a benzint.Budapesten 12 liter felett fogyasztott,autópályán is 7 felett.Utánajártam:elrakódott az EGR,a katalizátor,az injektorok a kénes ólmos naftától.
Farkas Kálmán úr tanácsára a kék Spurit kezdtem el tankolni duplán a 95-ös mellé.Kb. 1000 km-en vagyok túl,jön vissza az ereje a kocsinak,a fogyasztásom csökken.Tisztul a rendszer,úgy tűnik meg fogom úszni bontás,javítás nélkül!
Úgyhogy ismét bizonyított,hatásos az adalék,egy métert nem megyek nélküle.
Mégegyszer köszönöm itt is,Kálmán!
Legutóbbi hozzászólások