A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Üdvözletem.
Eddig minden autómban használtan a Spuri adalékot. 1,6 benzines Corolla, 1,7 cdti Opel. Mindkettőnél bevált. Kb 2 hét múlva jön az új autó 0 km-el. 1,6 szívó benzines Duster. Mit tanácsol a bejáratás ideje alatt érdemes illetve szabad e Spurit használni? Természetesen bejáratás után ami kb 3000km ( jól gondolom?) fogja kapni rendszeresen. Köszönöm válaszát.
Eddig minden autómban használtan a Spuri adalékot. 1,6 benzines Corolla, 1,7 cdti Opel. Mindkettőnél bevált. Kb 2 hét múlva jön az új autó 0 km-el. 1,6 szívó benzines Duster. Mit tanácsol a bejáratás ideje alatt érdemes illetve szabad e Spurit használni? Természetesen bejáratás után ami kb 3000km ( jól gondolom?) fogja kapni rendszeresen. Köszönöm válaszát.
T FARKAS KÁLMÁN úr!
Köszönöm a kielégítő válaszát. Sikeres fejlesztési munkát, és további sok felhasználót kívánok.
Üdvözlettel Magyar Károly.
Köszönöm a kielégítő válaszát. Sikeres fejlesztési munkát, és további sok felhasználót kívánok.
Üdvözlettel Magyar Károly.
Tisztelt Magyar Károly Úr!
Minden elismerésem az Öné! Hihetetlen, hogy ilyen régen használja, nyilván meg van elégedve a SPURI-val.
Korlátlan szavatossági idejű terméknek nincs értelme a gyártási időpontot feltüntetni.
Állandóan azon vagyunk, hogy vásárlóink maximálisan meg legyek elégedve! A folyadék mellett a csomagolást is fejlesztjük folyamatosan.
Ennek eredménye, a mostani különleges flakon, melyből már nem párolog el a hatóanyag egyes komponense! Ezért már rá lehet írni, hogy korlátlan a szavatossági idő! EZ előtt 1Év volt, még az előtt, pedig 6hónap a szavatossága a SPURI JG-2 termékünknek.
Szakmai értelemben azonban a korlátlanság változó, és feltételei vannak. A nagy hőingadozás, az UV sugárzás, és minden szélsőséges tárolási körülménytől függ, mely csökkenti a minőséget. Ezért kell ráírni a tárolási körülményt.
Továbbá a szavatosság korlátlan nagyrészt a két-három évet jelent. Nem szokás ráírni a termékekre pld. azt, hogy 5év. Helyette a korlátlan szerepel. Tehát aki 5éven belül nem használt fel, egy terméket, akkor nem várható el, az eredeti funkció maradéktalan teljesülése.
A SPURI-ra visszatérve, az új szuper minőségű flakon miatt, nyugodtan megveheti egy évre előre. Persze hűvös, sötét helyen tárolja. Egy csomó egyértelmű dolog viszont nincs ráírva a termékekre. Mint például a bontatlan csomagolás, állítva tárolás, ütéstől sérüléstől, mechanikai behatástól védeni, stb.
Ezek egyértelmű dolgok, nyílván nem teszem az autó kereke alá, és még sorolhatnám!
Ha olyan terméket fejlesztünk ki, mely ismét más műanyag flakont igényel, akkor ezt meg fogjuk tenni, bár átmenetileg korlátozhatjuk a szavatossági igényét, míg a flakon anyagát is lecseréljük. Ekkor a gyártási idő rákerül, mert tudni kell mikortól számolandó a lejárat!
Dióhéjban ennyi, ha még érdekli más, kérem kérdezzen, szívesen válaszolok. Mindent a felhasználóinkért! Főleg, ha törzsvevőnk!
További biztos célba érést kívánok továbbra is Önnek!
A SPURI legyen Önnel!
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Minden elismerésem az Öné! Hihetetlen, hogy ilyen régen használja, nyilván meg van elégedve a SPURI-val.
Korlátlan szavatossági idejű terméknek nincs értelme a gyártási időpontot feltüntetni.
Állandóan azon vagyunk, hogy vásárlóink maximálisan meg legyek elégedve! A folyadék mellett a csomagolást is fejlesztjük folyamatosan.
Ennek eredménye, a mostani különleges flakon, melyből már nem párolog el a hatóanyag egyes komponense! Ezért már rá lehet írni, hogy korlátlan a szavatossági idő! EZ előtt 1Év volt, még az előtt, pedig 6hónap a szavatossága a SPURI JG-2 termékünknek.
Szakmai értelemben azonban a korlátlanság változó, és feltételei vannak. A nagy hőingadozás, az UV sugárzás, és minden szélsőséges tárolási körülménytől függ, mely csökkenti a minőséget. Ezért kell ráírni a tárolási körülményt.
Továbbá a szavatosság korlátlan nagyrészt a két-három évet jelent. Nem szokás ráírni a termékekre pld. azt, hogy 5év. Helyette a korlátlan szerepel. Tehát aki 5éven belül nem használt fel, egy terméket, akkor nem várható el, az eredeti funkció maradéktalan teljesülése.
A SPURI-ra visszatérve, az új szuper minőségű flakon miatt, nyugodtan megveheti egy évre előre. Persze hűvös, sötét helyen tárolja. Egy csomó egyértelmű dolog viszont nincs ráírva a termékekre. Mint például a bontatlan csomagolás, állítva tárolás, ütéstől sérüléstől, mechanikai behatástól védeni, stb.
Ezek egyértelmű dolgok, nyílván nem teszem az autó kereke alá, és még sorolhatnám!
Ha olyan terméket fejlesztünk ki, mely ismét más műanyag flakont igényel, akkor ezt meg fogjuk tenni, bár átmenetileg korlátozhatjuk a szavatossági igényét, míg a flakon anyagát is lecseréljük. Ekkor a gyártási idő rákerül, mert tudni kell mikortól számolandó a lejárat!
Dióhéjban ennyi, ha még érdekli más, kérem kérdezzen, szívesen válaszolok. Mindent a felhasználóinkért! Főleg, ha törzsvevőnk!
További biztos célba érést kívánok továbbra is Önnek!
A SPURI legyen Önnel!
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Tisztelt Spuri gyártó!
Ides tova 20 éve használom a SPURIT, annak mind kettő változatát. A termékkel meg vagyok elégedve, csak hiányos a tájékozottságom a szavatosság lejártával kapcsolatban. A kérdésem a következő? Az van a flakonra írva, hogy minőségét korlátlan ideig megőrzi. Hol látható a gyártás ideje, illetve mennyit romlik a minőség az idő múlásával, és a tárolási hőmérséklet miatt. Általában előre megveszem az egy éves szükségletemet, ami minimum 6-8 flakon, mert nem mindenhol forgalmazzák. Érdemes e megvennem? Tisztelettel Magyar Károly.
Ides tova 20 éve használom a SPURIT, annak mind kettő változatát. A termékkel meg vagyok elégedve, csak hiányos a tájékozottságom a szavatosság lejártával kapcsolatban. A kérdésem a következő? Az van a flakonra írva, hogy minőségét korlátlan ideig megőrzi. Hol látható a gyártás ideje, illetve mennyit romlik a minőség az idő múlásával, és a tárolási hőmérséklet miatt. Általában előre megveszem az egy éves szükségletemet, ami minimum 6-8 flakon, mert nem mindenhol forgalmazzák. Érdemes e megvennem? Tisztelettel Magyar Károly.
Kedves Behina Mihály Úr!
Remek leírás volt, viszont a szerelőnek igaza lehetett. Nem jó volt a gyertya minősége, nem passzolt a karakterisztikához. Nem volt gyári!
A SPURI adalék mennyiség többlet ilyet nem okoz, pláne úgy, hogy kb 2x mennyiségig öntötte bele! Pont ennyi az értelmes határ, ameddig javulnak az égési szindrómák!
Ha az égéstérbe semmi nem változik, akkor három tényezőt nézünk. Üzemanyag oldal, levegő oldal, gyújtás-vezérlés oldal. Ha gond van, valamelyik egyike szokott hibás lenni!
A leírásból kitűnik, hogy megoldódott a probléma, reméljük nem jön vissza újra, a gyári, gépkönyvbe javasolt gyertyasorral.
Minden gép szereti a SPURI-t, ez teljesen biztos. Mert a jó üzemanyag mindig megtérül, amelyet a SPURI-val kezelünk.
Mi is szeretjük a jó ételeket, nem csak az autónk.
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Remek leírás volt, viszont a szerelőnek igaza lehetett. Nem jó volt a gyertya minősége, nem passzolt a karakterisztikához. Nem volt gyári!
A SPURI adalék mennyiség többlet ilyet nem okoz, pláne úgy, hogy kb 2x mennyiségig öntötte bele! Pont ennyi az értelmes határ, ameddig javulnak az égési szindrómák!
Ha az égéstérbe semmi nem változik, akkor három tényezőt nézünk. Üzemanyag oldal, levegő oldal, gyújtás-vezérlés oldal. Ha gond van, valamelyik egyike szokott hibás lenni!
A leírásból kitűnik, hogy megoldódott a probléma, reméljük nem jön vissza újra, a gyári, gépkönyvbe javasolt gyertyasorral.
Minden gép szereti a SPURI-t, ez teljesen biztos. Mert a jó üzemanyag mindig megtérül, amelyet a SPURI-val kezelünk.
Mi is szeretjük a jó ételeket, nem csak az autónk.
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Kedves Sáránszki Mihály Úr!
Valóban Önnek van érzéke az autóhoz. Ez a célunk, hogy hosszú távon jól járjon a vásárlónk, kímélje a gépet a SPURI, hogy jelentős hasznot hozzon az ára felett is. A javítási költségek leszorítása a SPURI feladata, amit meg is tesz!
Aki használja folyamatosan annak ez tény, aki nem az sosem tudja meg! Mindent megteszünk azért, hogy ne csak a HIT kelljen az első használathoz. Önök törzsvevők tudják ezt elmondani a közvetlen ismerőseinek, mert Önöknek jobban hisznek, mint a gyártónak.
Ezért is köszönöm az írását, ami igen tanúságos. Látom, van technikai érzéke az autókhoz, sőt minden rezdülését nyomon követi, meglátja!
További jó egészséget, és biztos célba érést kívánok:
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Valóban Önnek van érzéke az autóhoz. Ez a célunk, hogy hosszú távon jól járjon a vásárlónk, kímélje a gépet a SPURI, hogy jelentős hasznot hozzon az ára felett is. A javítási költségek leszorítása a SPURI feladata, amit meg is tesz!
Aki használja folyamatosan annak ez tény, aki nem az sosem tudja meg! Mindent megteszünk azért, hogy ne csak a HIT kelljen az első használathoz. Önök törzsvevők tudják ezt elmondani a közvetlen ismerőseinek, mert Önöknek jobban hisznek, mint a gyártónak.
Ezért is köszönöm az írását, ami igen tanúságos. Látom, van technikai érzéke az autókhoz, sőt minden rezdülését nyomon követi, meglátja!
További jó egészséget, és biztos célba érést kívánok:
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Üdvözletem;
Minden a legnagyobb rendben van a géppark ház táján,
A kis VFR750 RC24esemmel, Simsonokkal, fűnyírókkal-fűrészekkel-fűkaszákkal élnek, virulnak és "keveset" fogyasztanak /főleg a VFR, mert az most 6,5-7liter ami a tempókhoz képest nem megszokott(olykor 6 körül, főleg a hosszabb távokon)
Mindegyik a Piros színűvel megy, (VFR pedig 1 tank/20literhez/ 1 piros; 5.-6. tankolás kékkel megy)
Viszont az Audival valami nem volt rendben ; 6 gyertyáján fura lerakódás volt látható egy 550km-es Pest oda-vissza utána. Főképp egyfajta ráégett hamuszerű kemény lerakódás. Mondani sem kell, hogy a fogyasztás az égben 11-12 liter a megszokott 9-10 helyett
Ahhoz tudnám hasonlítani, egy öreg szaki szavaival, aki csuklóból ezt vágta rá: "mint amikor a Ladába rossz hőértékű gyertyát tettünk"<- itt az alacsony hőértékre gondolt.
Eddig ilyen nem volt. Nem hinném, hogy a 3000-max 3500as fordulat autópályán huzamosabb ideig /120-150km/h/ bármennyire is megerőltető volna a 2.8v6-nak. Kompressziót mértünk hirtelen, tökéletesek, lambdaszodák újak, benzinkör új (ac-szűrő-nyomásszabályozó stb.)
Szóval a gyertyacsere megvolt, azóta sem tapasztaltam semmi ilyesmit, legalább 500 km-t mentem vele, és mintha a dobozból most vettem volna ki őket, mind egyforma és egészséges. 🙂
Nade felváltva használom a kék-piros surit tankonként mai napig. Ez okozhat-e bármi gondot?
A fő kérdésem pedig az volna:
Lehet, hogy elszámoltam magamat és a pirosból kb. 2x dózist adtam neki 200-250ml között kb 65 liter benzinhez;
Ez csinálhatott ilyen gondod, galibát? vagy csak egyszerűen már kiszolgálta magát a gyertyaszett?
Én is maradok lelkes Spuri használó 🙂
Minden a legnagyobb rendben van a géppark ház táján,
A kis VFR750 RC24esemmel, Simsonokkal, fűnyírókkal-fűrészekkel-fűkaszákkal élnek, virulnak és "keveset" fogyasztanak /főleg a VFR, mert az most 6,5-7liter ami a tempókhoz képest nem megszokott(olykor 6 körül, főleg a hosszabb távokon)
Mindegyik a Piros színűvel megy, (VFR pedig 1 tank/20literhez/ 1 piros; 5.-6. tankolás kékkel megy)
Viszont az Audival valami nem volt rendben ; 6 gyertyáján fura lerakódás volt látható egy 550km-es Pest oda-vissza utána. Főképp egyfajta ráégett hamuszerű kemény lerakódás. Mondani sem kell, hogy a fogyasztás az égben 11-12 liter a megszokott 9-10 helyett
Ahhoz tudnám hasonlítani, egy öreg szaki szavaival, aki csuklóból ezt vágta rá: "mint amikor a Ladába rossz hőértékű gyertyát tettünk"<- itt az alacsony hőértékre gondolt.
Eddig ilyen nem volt. Nem hinném, hogy a 3000-max 3500as fordulat autópályán huzamosabb ideig /120-150km/h/ bármennyire is megerőltető volna a 2.8v6-nak. Kompressziót mértünk hirtelen, tökéletesek, lambdaszodák újak, benzinkör új (ac-szűrő-nyomásszabályozó stb.)
Szóval a gyertyacsere megvolt, azóta sem tapasztaltam semmi ilyesmit, legalább 500 km-t mentem vele, és mintha a dobozból most vettem volna ki őket, mind egyforma és egészséges. 🙂
Nade felváltva használom a kék-piros surit tankonként mai napig. Ez okozhat-e bármi gondot?
A fő kérdésem pedig az volna:
Lehet, hogy elszámoltam magamat és a pirosból kb. 2x dózist adtam neki 200-250ml között kb 65 liter benzinhez;
Ez csinálhatott ilyen gondod, galibát? vagy csak egyszerűen már kiszolgálta magát a gyertyaszett?
Én is maradok lelkes Spuri használó 🙂
🙂
Valamikor réges régen kezdtem használni a Spurit egy Diesel 2.5-s Ford Transitban, majdnem 5 évig utána egy 86-os Opel Vectra A 1.8-as benzinesben.
A Vectrát úgy adtam el, hogy gyertyákat a 158 ezer km megtétele közben nem látta senki.
Majd ezután egy 1.0 i.e. 2000 évi Fiat Unót "kezeltem" Spurival rendszeresen.
Télen-nyáron gond nélkül.
Most családi okok miatt nagyobb "kényelmesebb" kocsira kellett váltanom.
A választás egy '97-es 1.6i benzines Ford Mondeóra esett.
Nem lelakott, de valami hihetetlen lomha, lusta kocsi volt, szinte fájt az út hazafelé, mert 600 köbcentiméteres pluszt érezni kellett volna, de csak mászott.
Gyertyákat, szürőket cseréltem, de azok is újszerűek voltak... maradtak tartalékb an.
Tankoltam 60 litert bele a Spurit szokásomhoz híven...a kezdeti elkeseredésemhez képest az első 100km megtétele után már kezdett javulni.
Hűtő csere miatt 2 napig nem volt akkumulátor, ezért én tanítottam újra az ECU-t, és kezdett menni a kocsi.
Mostmár a két ezredik km.után, nem sajnálom az Unómat.
Nem mondom azt, hogy a Spuri csodát tett, de azt igen, hogy érdemes használni.
Merem ezt úgy mondani, hogy 1970 óta vezetek, állítólag tudok is valamit, mert balesetben még nem voltam.
Most is jó érezni, hogy biztos motor van a kezem alatt...ez a Spuri használatának is köszönhető.
A kételkedőknek csak annyit mondhatok, egy próbát megér, utána úgyis használni fogják, ... reklám nélkül is!
Köszönöm SPURI!
Valamikor réges régen kezdtem használni a Spurit egy Diesel 2.5-s Ford Transitban, majdnem 5 évig utána egy 86-os Opel Vectra A 1.8-as benzinesben.
A Vectrát úgy adtam el, hogy gyertyákat a 158 ezer km megtétele közben nem látta senki.
Majd ezután egy 1.0 i.e. 2000 évi Fiat Unót "kezeltem" Spurival rendszeresen.
Télen-nyáron gond nélkül.
Most családi okok miatt nagyobb "kényelmesebb" kocsira kellett váltanom.
A választás egy '97-es 1.6i benzines Ford Mondeóra esett.
Nem lelakott, de valami hihetetlen lomha, lusta kocsi volt, szinte fájt az út hazafelé, mert 600 köbcentiméteres pluszt érezni kellett volna, de csak mászott.
Gyertyákat, szürőket cseréltem, de azok is újszerűek voltak... maradtak tartalékb an.
Tankoltam 60 litert bele a Spurit szokásomhoz híven...a kezdeti elkeseredésemhez képest az első 100km megtétele után már kezdett javulni.
Hűtő csere miatt 2 napig nem volt akkumulátor, ezért én tanítottam újra az ECU-t, és kezdett menni a kocsi.
Mostmár a két ezredik km.után, nem sajnálom az Unómat.
Nem mondom azt, hogy a Spuri csodát tett, de azt igen, hogy érdemes használni.
Merem ezt úgy mondani, hogy 1970 óta vezetek, állítólag tudok is valamit, mert balesetben még nem voltam.
Most is jó érezni, hogy biztos motor van a kezem alatt...ez a Spuri használatának is köszönhető.
A kételkedőknek csak annyit mondhatok, egy próbát megér, utána úgyis használni fogják, ... reklám nélkül is!
Köszönöm SPURI!
Kedves Balázs!
Kevés az információ, több kell, hogy diagnózist fel lehessen állítani. Nem biztos, hogy az EGR, a probléma. De ha az, akkor meg kell tekinteni, érdemes-e mosogatni, mert történt már olyan, hogy a lepke fogaskereket meghajtó, központi kicsi fogaskerék kopott el, a sok trutyi nyitogatása miatt. Valóban a kiiktatásával nem fürdik a mocsokban a motor, de ez egy kicsit bonyolultabb dolog, mert ki is kell kódolni. Sajnos, ha az előélete mostoha volt, akkor maradandó károsodást okozott rajta. Ez javíthatatlan legtöbbször.
Ez viszont csak megelőzéssel lehet elkerülni. Adalékolni folyamatosan, és rendbe lesz minden!
Pontosan fel kell térképezni a hibát!
Köszönöm levelét, és további biztos, balesetmentes közlekedést kívánok Önnek!
Kevés az információ, több kell, hogy diagnózist fel lehessen állítani. Nem biztos, hogy az EGR, a probléma. De ha az, akkor meg kell tekinteni, érdemes-e mosogatni, mert történt már olyan, hogy a lepke fogaskereket meghajtó, központi kicsi fogaskerék kopott el, a sok trutyi nyitogatása miatt. Valóban a kiiktatásával nem fürdik a mocsokban a motor, de ez egy kicsit bonyolultabb dolog, mert ki is kell kódolni. Sajnos, ha az előélete mostoha volt, akkor maradandó károsodást okozott rajta. Ez javíthatatlan legtöbbször.
Ez viszont csak megelőzéssel lehet elkerülni. Adalékolni folyamatosan, és rendbe lesz minden!
Pontosan fel kell térképezni a hibát!
Köszönöm levelét, és további biztos, balesetmentes közlekedést kívánok Önnek!
Jó napot,
Ódákat nem szeretnék most itt zengni. Évek óta szorgos vásárló vagyok. Szinte minden tankolásnál használom a spurit, bizonyított:)
Nem rég hozzá jutottam egy első szériás Skoda Superbhez 1,9PD TDi AVB motorkód. Az autó eddig nem dízelesen volt használva csak rövid távokon. Amióta nálam van két hónap a spuri megtette a hatását nem kormol, megy szépen. Kisimult. A km óra állása valós 155ezer, tehát szinte bejáratós. Viszont az EGR szelepnek egy érdekes hangja van két hete. Alapjáraton ütemes "dobolós" hangot hallat. Amint lehúzom a vákuum csövet abba is hagyja, de gáz adásra is ugyanez a reakció. Biztos,hogy takarított sokat a spuri,mert hátul a kipufogó körül eddig kormos volt minden, sőt az EGR szelep körül is állt szépen az olajpárlat(ezt nem is igazán értettem) Érdemes lenne kiszednem az EGR szelepet kitakarítani? Esetleg ki kellene iktatni? Sokan mondják,hogy csak árt a motornak és csak környezetvédelmi szempontokból van úgymond a motorban az EGR szelep.
Előre is köszönöm a választ! Maradok továbbra is lelkes Spuri felhasználó és azért mondhatom,hogy jó pár embert már rá szoktattam a használatára:)
Ódákat nem szeretnék most itt zengni. Évek óta szorgos vásárló vagyok. Szinte minden tankolásnál használom a spurit, bizonyított:)
Nem rég hozzá jutottam egy első szériás Skoda Superbhez 1,9PD TDi AVB motorkód. Az autó eddig nem dízelesen volt használva csak rövid távokon. Amióta nálam van két hónap a spuri megtette a hatását nem kormol, megy szépen. Kisimult. A km óra állása valós 155ezer, tehát szinte bejáratós. Viszont az EGR szelepnek egy érdekes hangja van két hete. Alapjáraton ütemes "dobolós" hangot hallat. Amint lehúzom a vákuum csövet abba is hagyja, de gáz adásra is ugyanez a reakció. Biztos,hogy takarított sokat a spuri,mert hátul a kipufogó körül eddig kormos volt minden, sőt az EGR szelep körül is állt szépen az olajpárlat(ezt nem is igazán értettem) Érdemes lenne kiszednem az EGR szelepet kitakarítani? Esetleg ki kellene iktatni? Sokan mondják,hogy csak árt a motornak és csak környezetvédelmi szempontokból van úgymond a motorban az EGR szelep.
Előre is köszönöm a választ! Maradok továbbra is lelkes Spuri felhasználó és azért mondhatom,hogy jó pár embert már rá szoktattam a használatára:)
Kedves Filkor József Úr!
Értékes tapasztalatot írt le. Az is igaz mindig a való életbe, hogy a nyomaték korlát SPURI-val feljebb van, akkor azt ki is használja az autós. Miért? Mert élvezetes, és nem várt erőt hoz! Nehéz gyengébb tempót, és szerény gyorsulást alkalmazni a gázpedállal.
A piros, és a kék SPURI úgy van szerkesztve, hogy a teljesítmény, és védelmi vonal arányosan magasabb. Talán a védelmi vonal több is egy kicsit a biztonság érdekében. Kopáscsökkentők, hűtőgél, speciális katalizátorok, pld. szilícium-korund kialakításához, stb.
Az motorolaj elhasználódás minden autóban igenis érződik. Ön kifinomult érzékkel hallja, de nem mindenki. Nos, a működési mechanizmus kissé összetett, de valóban van fizikai folyamatokhoz a SPURI-nak. Gondoljunk arra, hogy több mindent elvégez az olaj. Pld szelepemelés, hidro-tőke! Vagy az égéstérbe feljutó olaj milyen minőségű. Mert ugye az befolyásolja az égés minőségét. A SPURI optimalizálásából ered, hogy a motorhang nem lesz brutális. Hogy hogyan teszi?
Nos, elég terjedelmes lenne leírni, de röviden egy két paraméter. Ha a hangsúlyt a bioétolaj hosszú szénláncú molekuláinak töredezésére, és égés gyorsaság kikényszerítésére fektettük, azzal a feljutó fáradt olajhoz hasonló szindrómát is kezelünk egyben. Valamint a kormos kopáscsökkentést gyengébben ellátó olaj, hengerfalon nyomokat hagy., sőt zavarja porlasztó csúcsokat, nem sok kell a beégéshez, pláne mert az égés keveréke ilyenkor túlzott cetánszám növekedéssel is jár. Segít a sokrétegű szortimentizáció, ami amit a SPURI tartalmaz! Ezek kiküszöbölését érzi a használt fáradt motorolajos működésnél. Tehát egyszerű fizikai folyamat.
Nagyon szépen köszönöm kollégáim nevében a dicséretet, valamint, hogy meleg szívvel fogja ajánlani az ismerőseinek a SPURI-t. Hiszen nem márka, motorfajta függő az adalékunk, hanem minden robbanómotorhoz remekül illeszkedik.
További biztos célba-érést kívánok Önnek!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Értékes tapasztalatot írt le. Az is igaz mindig a való életbe, hogy a nyomaték korlát SPURI-val feljebb van, akkor azt ki is használja az autós. Miért? Mert élvezetes, és nem várt erőt hoz! Nehéz gyengébb tempót, és szerény gyorsulást alkalmazni a gázpedállal.
A piros, és a kék SPURI úgy van szerkesztve, hogy a teljesítmény, és védelmi vonal arányosan magasabb. Talán a védelmi vonal több is egy kicsit a biztonság érdekében. Kopáscsökkentők, hűtőgél, speciális katalizátorok, pld. szilícium-korund kialakításához, stb.
Az motorolaj elhasználódás minden autóban igenis érződik. Ön kifinomult érzékkel hallja, de nem mindenki. Nos, a működési mechanizmus kissé összetett, de valóban van fizikai folyamatokhoz a SPURI-nak. Gondoljunk arra, hogy több mindent elvégez az olaj. Pld szelepemelés, hidro-tőke! Vagy az égéstérbe feljutó olaj milyen minőségű. Mert ugye az befolyásolja az égés minőségét. A SPURI optimalizálásából ered, hogy a motorhang nem lesz brutális. Hogy hogyan teszi?
Nos, elég terjedelmes lenne leírni, de röviden egy két paraméter. Ha a hangsúlyt a bioétolaj hosszú szénláncú molekuláinak töredezésére, és égés gyorsaság kikényszerítésére fektettük, azzal a feljutó fáradt olajhoz hasonló szindrómát is kezelünk egyben. Valamint a kormos kopáscsökkentést gyengébben ellátó olaj, hengerfalon nyomokat hagy., sőt zavarja porlasztó csúcsokat, nem sok kell a beégéshez, pláne mert az égés keveréke ilyenkor túlzott cetánszám növekedéssel is jár. Segít a sokrétegű szortimentizáció, ami amit a SPURI tartalmaz! Ezek kiküszöbölését érzi a használt fáradt motorolajos működésnél. Tehát egyszerű fizikai folyamat.
Nagyon szépen köszönöm kollégáim nevében a dicséretet, valamint, hogy meleg szívvel fogja ajánlani az ismerőseinek a SPURI-t. Hiszen nem márka, motorfajta függő az adalékunk, hanem minden robbanómotorhoz remekül illeszkedik.
További biztos célba-érést kívánok Önnek!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Tiszteletem,
Már írtam ide egy visszajelzést amikor elkezdtem használni a Spuri-t (pirosat) Nos azóta is rendszeresen használom, igaz néha kimarad egy-egy tankolásnál. Közben kipróbáltam egy flaska kéket is, valóban érezhető, hogy ez az adalék a jobb, kicsit meggyorsította talán az autó tisztulását, de elegendőnek érzem a piros hatását is normál használathoz. Alacsonyabb fogyasztást nem vettem észre, ennek fő oka, hogy az autó pörgősebb motorerőből is, de amikor a turbo bekapcsol még jobban harap, így nincs kedvem levennem a lábam a gázpedálról 🙂 jobban kipörgetem 3000ford fölé is (előtte nem nagyon tettem) Saab 9-5 3.0V TID.
Amit még észrevettem, hogy most ment le egy olaj cserés ciklus mindig 10-15eKm-t megyek egy ciklus alatt, eddig mindig hallható volt, hogy kezdi már a végét járni az olaj mert kezd a motor alapjáraton csörgősebbé válni, pedig ez a V6-os kifejezetten mentes a kerregő diesel hangtól, elég sima járású, nos most először ilyet nem tapasztaltam (mindig ugyanaz a Mobil1 5W40kerül bele), nem tudom van-e köze a spuri-hoz vagy nincs, de ettől függetlenül neki tulajdonítom és persze ettől még az olajcsere kötelező pláne turbós autón sűrűbben.
Még egyszer köszönöm a remek terméket és bátran ajánlom mindenkinek próbálja ki, aki szereti az autóját ha csendes, ha jól megy. 🙂
Már írtam ide egy visszajelzést amikor elkezdtem használni a Spuri-t (pirosat) Nos azóta is rendszeresen használom, igaz néha kimarad egy-egy tankolásnál. Közben kipróbáltam egy flaska kéket is, valóban érezhető, hogy ez az adalék a jobb, kicsit meggyorsította talán az autó tisztulását, de elegendőnek érzem a piros hatását is normál használathoz. Alacsonyabb fogyasztást nem vettem észre, ennek fő oka, hogy az autó pörgősebb motorerőből is, de amikor a turbo bekapcsol még jobban harap, így nincs kedvem levennem a lábam a gázpedálról 🙂 jobban kipörgetem 3000ford fölé is (előtte nem nagyon tettem) Saab 9-5 3.0V TID.
Amit még észrevettem, hogy most ment le egy olaj cserés ciklus mindig 10-15eKm-t megyek egy ciklus alatt, eddig mindig hallható volt, hogy kezdi már a végét járni az olaj mert kezd a motor alapjáraton csörgősebbé válni, pedig ez a V6-os kifejezetten mentes a kerregő diesel hangtól, elég sima járású, nos most először ilyet nem tapasztaltam (mindig ugyanaz a Mobil1 5W40kerül bele), nem tudom van-e köze a spuri-hoz vagy nincs, de ettől függetlenül neki tulajdonítom és persze ettől még az olajcsere kötelező pláne turbós autón sűrűbben.
Még egyszer köszönöm a remek terméket és bátran ajánlom mindenkinek próbálja ki, aki szereti az autóját ha csendes, ha jól megy. 🙂
Kedves Róbert!
Ilyen teszt van folyamatosan. Mindenkinél a valóság alapon. Sajnos egyesével kell meggyőzni az embereket. Minden egyes teszt igenis kell. Mikor a három hónapos konkrétumot egy nagy cégnél letettük az asztalra, azt mondták, NA NEM, ezt nem lehet átvinni a vezetőségen.
A területi képviselők marketing tarsolyában tesztek is szerepelnek. De nem csak fogyasztási, hanem tartóssági. Pld kamion üzemanyag okozta bajok, kiküszöbölése hosszú próbákkal. Mert a SPURI preventív szer elsősorban.
Drága új mezőgazdasági gépek panaszmentessé tétele. Itt motorgenerált is tízmilliókra teszik. És valóban van panasz rendesen Pláne a 20millió feletti gépeknél.
Minden csaló nyomatékpados papírral akarja bizonyítani a termék állításait.
Ezek csak "Lózungok".
Mi ezért lettünk ekkorák, mert hagytuk, hogy a termék bizonyítson. Gondolja meg TV reklám után 20%-kal megnőne a SPURI ára. Akarja?
Ugye hogy nem?
Nos lassan járj, tovább élsz. Az utóbbi években nem is tudom hány hasonlónak mondott termék jött, és ment a süllyesztőbe!
Ők bizonyítottak így. Kérdés ki hiszi el, mert maga szereti az ember tapasztalni a valóságot.
Sőt, gondolta, hogy a honlap cikkekbe minden benne van amit tapasztaltunk, és tudunk a SPURI-ról.
De nem olvassák el az emberek, még ezeket a konkrétumokat sem!
Ettől függetlenül biztos okozott néhány milliós kárt az akkori eladási csúcsonkba, de úgy gondolom, hogy aki karddal hadakozik, kard által vész el! Fő a békesség. Aki már használja nem hiszem, hogy el tudna valaki is tántorítani tőle. Legtöbb vásárlónk felmérésünk szerint több mint tíz éve folyamatosan használják. Gondolja, hogy őket el lehet tántorítani?
Másrészt a magyar jog nem alkalmas a személyi tulajdon és a szellemi tulajdon védelmére. A per hiába való, még mindig nem értik a nyugati bevált szisztémát!
Marad a maffia módszer, amire nem vagyunk hajlandók. Az élet majd elintézi őket, mindenki megkapja előbb-utóbb azt amit érdemel!
Ennyit dióhéjban! Üdv! Farkas Kálmán
Ilyen teszt van folyamatosan. Mindenkinél a valóság alapon. Sajnos egyesével kell meggyőzni az embereket. Minden egyes teszt igenis kell. Mikor a három hónapos konkrétumot egy nagy cégnél letettük az asztalra, azt mondták, NA NEM, ezt nem lehet átvinni a vezetőségen.
A területi képviselők marketing tarsolyában tesztek is szerepelnek. De nem csak fogyasztási, hanem tartóssági. Pld kamion üzemanyag okozta bajok, kiküszöbölése hosszú próbákkal. Mert a SPURI preventív szer elsősorban.
Drága új mezőgazdasági gépek panaszmentessé tétele. Itt motorgenerált is tízmilliókra teszik. És valóban van panasz rendesen Pláne a 20millió feletti gépeknél.
Minden csaló nyomatékpados papírral akarja bizonyítani a termék állításait.
Ezek csak "Lózungok".
Mi ezért lettünk ekkorák, mert hagytuk, hogy a termék bizonyítson. Gondolja meg TV reklám után 20%-kal megnőne a SPURI ára. Akarja?
Ugye hogy nem?
Nos lassan járj, tovább élsz. Az utóbbi években nem is tudom hány hasonlónak mondott termék jött, és ment a süllyesztőbe!
Ők bizonyítottak így. Kérdés ki hiszi el, mert maga szereti az ember tapasztalni a valóságot.
Sőt, gondolta, hogy a honlap cikkekbe minden benne van amit tapasztaltunk, és tudunk a SPURI-ról.
De nem olvassák el az emberek, még ezeket a konkrétumokat sem!
Ettől függetlenül biztos okozott néhány milliós kárt az akkori eladási csúcsonkba, de úgy gondolom, hogy aki karddal hadakozik, kard által vész el! Fő a békesség. Aki már használja nem hiszem, hogy el tudna valaki is tántorítani tőle. Legtöbb vásárlónk felmérésünk szerint több mint tíz éve folyamatosan használják. Gondolja, hogy őket el lehet tántorítani?
Másrészt a magyar jog nem alkalmas a személyi tulajdon és a szellemi tulajdon védelmére. A per hiába való, még mindig nem értik a nyugati bevált szisztémát!
Marad a maffia módszer, amire nem vagyunk hajlandók. Az élet majd elintézi őket, mindenki megkapja előbb-utóbb azt amit érdemel!
Ennyit dióhéjban! Üdv! Farkas Kálmán
Köszönöm a gyors választ!
Furcsáltam is, hogy hasonló praktikusabb kérdések még nem nagyon fordultak elő.
Teljesen tiszta és világos számomra így a történet.
Esetleges javaslat: Én úgy tapasztalom a nagyobb médiafelületek nagyon megvezetik az embereket. ha egy ilyen helyen egy pozitív teszt jönne ki, az önöknek is zseniális lenne. Tehát egy teszt, ahol a kedves cikkíró bármelyik Flakont leemelheti a polcról, tehát speciális “csaló” koktél kizárva,
És mondjuk 15 teljes tankot használja.
A mérések pedig analitikus gondolkodással/hozzáállással készülnének.
Spuri kúra előtt, egy adott útvonalon, ahol a forgalom nem tényező, de nem csak egyenletes tempót kell tartani.
Pl reggel 4:30 és 5:30 között 30km autópályát, 30km autóutat, és körforgalmakkal tagolt városon átívelő jópár km-t, ahol a lehető legkevesebb piroslmápa van. De ha van is, akkor fel kell jegyezni hányszor Kellett megállni. Ezen felül törekedni, hogy az első mérés napján ahoz hasonló időjárás legyen, mint ami várható a kúra után. 0km/h szél, száraz idő, később is realis hőmérséklet, és páratartalom.
Ezután betölteni a spurit, és újramérni az első tank elhasználása után (mit tud a szer kb “azonnal”:)
Valamint újramérni 15 tank után pontosan ugyanolyan forgalom, hőmérséklet, szél, páratartalom mellett mint első alkalommal. És a megállások számát is szimulálni. Ha zöld volt ahol elsőnek piros, akkor megállni egy buszmegállóban, majd újraindulni. Ez persze leginkább a fogyasztást adja majd ki.
Tehát egy analitikus gondolkodású teszt, ahol amennyire csak lehet minden pontosan azonos, csak a spuri az egyetlen különbség.
Az pedig csak hab lenne a tortán, ha padon is megnéznék, CO-t mérnének, illetve felhasználói benyomást is betennék.
A Spuri megérdemelné, his évek óta bizonyít, de a sok negatív hangvételő cikk, én úgy látom továbbra is nagyon sokaknál elveszi a kedvet, legyintve, hogy “kamu bohócság”.
1 cikk a totalcaron vagy vezess.hu-n ami teljeskörű és alapos….gyanítom sokan rohannának megvenni, hisz “mainstream media” pontos mérése mindenkinek nagy bizonyíték és kedvcsináló.
Az egyetlen kardinális pont az auto kiválasztása. Ha túlságosan makulátlan, akkor nem elég látványos a javulás. Ha pedig egyszerűen szét van hajtva, akkor azon a spuri sem tud segíteni. Illetve ennél a pontnál bele lehet kötni a tesztbe csalás vádjával, bármerre is billen az eredmény.
Köszönöm a tippeket, kb 1liter piros és 1liter jg-2 megy majd bele, tehát kb 15-20 tankolás, remélve hogy kicsit tisztul, aztán remélem sok jó dolog történik, és megéri elviselni a szagát, macerát.
Furcsáltam is, hogy hasonló praktikusabb kérdések még nem nagyon fordultak elő.
Teljesen tiszta és világos számomra így a történet.
Esetleges javaslat: Én úgy tapasztalom a nagyobb médiafelületek nagyon megvezetik az embereket. ha egy ilyen helyen egy pozitív teszt jönne ki, az önöknek is zseniális lenne. Tehát egy teszt, ahol a kedves cikkíró bármelyik Flakont leemelheti a polcról, tehát speciális “csaló” koktél kizárva,
És mondjuk 15 teljes tankot használja.
A mérések pedig analitikus gondolkodással/hozzáállással készülnének.
Spuri kúra előtt, egy adott útvonalon, ahol a forgalom nem tényező, de nem csak egyenletes tempót kell tartani.
Pl reggel 4:30 és 5:30 között 30km autópályát, 30km autóutat, és körforgalmakkal tagolt városon átívelő jópár km-t, ahol a lehető legkevesebb piroslmápa van. De ha van is, akkor fel kell jegyezni hányszor Kellett megállni. Ezen felül törekedni, hogy az első mérés napján ahoz hasonló időjárás legyen, mint ami várható a kúra után. 0km/h szél, száraz idő, később is realis hőmérséklet, és páratartalom.
Ezután betölteni a spurit, és újramérni az első tank elhasználása után (mit tud a szer kb “azonnal”:)
Valamint újramérni 15 tank után pontosan ugyanolyan forgalom, hőmérséklet, szél, páratartalom mellett mint első alkalommal. És a megállások számát is szimulálni. Ha zöld volt ahol elsőnek piros, akkor megállni egy buszmegállóban, majd újraindulni. Ez persze leginkább a fogyasztást adja majd ki.
Tehát egy analitikus gondolkodású teszt, ahol amennyire csak lehet minden pontosan azonos, csak a spuri az egyetlen különbség.
Az pedig csak hab lenne a tortán, ha padon is megnéznék, CO-t mérnének, illetve felhasználói benyomást is betennék.
A Spuri megérdemelné, his évek óta bizonyít, de a sok negatív hangvételő cikk, én úgy látom továbbra is nagyon sokaknál elveszi a kedvet, legyintve, hogy “kamu bohócság”.
1 cikk a totalcaron vagy vezess.hu-n ami teljeskörű és alapos….gyanítom sokan rohannának megvenni, hisz “mainstream media” pontos mérése mindenkinek nagy bizonyíték és kedvcsináló.
Az egyetlen kardinális pont az auto kiválasztása. Ha túlságosan makulátlan, akkor nem elég látványos a javulás. Ha pedig egyszerűen szét van hajtva, akkor azon a spuri sem tud segíteni. Illetve ennél a pontnál bele lehet kötni a tesztbe csalás vádjával, bármerre is billen az eredmény.
Köszönöm a tippeket, kb 1liter piros és 1liter jg-2 megy majd bele, tehát kb 15-20 tankolás, remélve hogy kicsit tisztul, aztán remélem sok jó dolog történik, és megéri elviselni a szagát, macerát.
Kedves Gábor!
Semmi gond otthon is beleöntheti nyodtan! Más flakonba nem lehet tárolni, mert az anyaga más műanyag! Kb négyszer annyiba kerül a SPURI flakon, nem véletlen! Bár mindkettőt mi gyártjuk, de azért a VIP-REX SF egy filléres áru, aminek csak ilyen olcsó olcsó flakon jár!
Tehát eredeti csomagolás, felbontás után is, és rövidesen elkeveredik a tankba!
Ugyanakkor örülök, hogy meglátta, nekünk igen is minden egyes ember ugyan olyan súllyal fontos vevőnk! Ebbe a kommunikációba nem halunk bele, valamint részét képzi a terméknek, a tájékoztatás is!
Másrészt emberiesség is van, mert a mai csalós termék gyártókból kiveszett! Tisztelet a kivételnek, természetesen!
Legyen nyugodt, varányolja bele egy tölcsérrel, vagy vágja le az alját egy 125ml-esnek, és azzal remek tölcsér keletkezik!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Semmi gond otthon is beleöntheti nyodtan! Más flakonba nem lehet tárolni, mert az anyaga más műanyag! Kb négyszer annyiba kerül a SPURI flakon, nem véletlen! Bár mindkettőt mi gyártjuk, de azért a VIP-REX SF egy filléres áru, aminek csak ilyen olcsó olcsó flakon jár!
Tehát eredeti csomagolás, felbontás után is, és rövidesen elkeveredik a tankba!
Ugyanakkor örülök, hogy meglátta, nekünk igen is minden egyes ember ugyan olyan súllyal fontos vevőnk! Ebbe a kommunikációba nem halunk bele, valamint részét képzi a terméknek, a tájékoztatás is!
Másrészt emberiesség is van, mert a mai csalós termék gyártókból kiveszett! Tisztelet a kivételnek, természetesen!
Legyen nyugodt, varányolja bele egy tölcsérrel, vagy vágja le az alját egy 125ml-esnek, és azzal remek tölcsér keletkezik!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Kedves Roland!
Semmi baj, nyugodtan használja a megrendelt terméket, csak normál adalékolással kezdje, és egy kicsit jobban figyelje mennyi lehet a tankba! Megelőző jelleggel használja, tehát nincs baja gépnek! Ezért nem gondolnám, hogy nagyon nagy lerakódások vannak.
Tehát nyugi, mehet minden az útján, jó lesz!
Köszönöm kérdését!
Semmi baj, nyugodtan használja a megrendelt terméket, csak normál adalékolással kezdje, és egy kicsit jobban figyelje mennyi lehet a tankba! Megelőző jelleggel használja, tehát nincs baja gépnek! Ezért nem gondolnám, hogy nagyon nagy lerakódások vannak.
Tehát nyugi, mehet minden az útján, jó lesz!
Köszönöm kérdését!
Kedves Róbert!
Önnek válaszolok először, mert bizonyára van félreértés a dologban.
A cikkben szereplő terméket akkoriban még nem tudtuk korlátlan szavatossági idővel gyártani. Az idők eltelte, a fejlesztések folyamán ezt megoldottuk!
Mindössze az összetétel, csomagolás és más fontos, lényeges, itt nem publikus termikus jellemzők változtak!
Nyilván mindent tönkre lehet tenni a zord tárolással is. pld a cikkben szereplő flakont, címkét totálkárosra szétroncsolta az UV sugárzás, valami olyan bolt kirakatában 5-6 évig, ahová vevő ritkán téved be!
Az ajánlott mennyiség a leggazdaságosabb 2ezlelék. De 4ezrelékig mindkét anyagunk hatásossága nő. E felett nem lesz baja az autónak, csak az optimális égési feltételeket a tervezett alkotók már zavarják, Pld kopáscsökkentők, vagy a hűtőgél.
Mi ilyen kirohanásos gyors takarításra nem ajánljuk a SPURI-t. Ha elkezdi használni egyre jobb lesz a gép, de főleg preventív jellege miatt használják Magyarországon a SPURI termékeinket!
No meg a versenyszféra.
Tehát minden rendben nyugodtan használhatja még a régi 6éves terméket, kárt nem okoz, viszont annak még szav ideje volt, ami az aljára van írva!
Ha olyat vásárolt amire rá van írva a szavatosság korlátlan, az rendben így is van. Mi becsületesen állunk a dologhoz, mert magyar termék, és még az unokáink is szeretnének nyugodtan aludni az üzleti becsület miatt.
A két termékünkről és minden bonyolult jellemzőjéről kap különbségi leírást is. Ez a cikk a főoldalunkról érhető el természetesen jóval lejjebb görgetve.
A SPURI nem márka függő! Tehát nincs gong semmilyen motor használatához jó. Ezt kiemelten kezeljük, épp ezért kezdődik a honlapunk a jobb felső részen kiemelt blokkal!
Környezet, és humán-emberi összetételénél fogva kijelenthetjük, hogy nincs tartós egészség károsító hatása a SPURI-nak. Nem tartalmaz rákkeltő, nehézfém, nitrát, halogén és még sorolhatnám milyen anyagokat! Különben nem lennénk 93'-óta a piacon, ennyi hatósági cirkusz után. Csak C,- H.- O atomi elemekből áll, amely molekula konfigurációi, és izomerjei is teljesen ártalmatlanok. A SZAGA csak egy dolog, mint a gázé, hogy meg ne igyák! Leljem többen belekortyoltak, és semmi bajuk nem lett, mintha benzint ittak volna! Teljességgel biztonságos.
Ha van kérdése szívesen válaszolok, hisz nekünk a felhasználóink, a kedves törzsvevőink nagyon fontosak, hisz a félmillió körüli vásárlóink véleménye létkérdés!
Köszönöm értékes felvetését!
Örültem, hogy tájékoztathattam egyben olvasóim is!
További biztos célba érést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Önnek válaszolok először, mert bizonyára van félreértés a dologban.
A cikkben szereplő terméket akkoriban még nem tudtuk korlátlan szavatossági idővel gyártani. Az idők eltelte, a fejlesztések folyamán ezt megoldottuk!
Mindössze az összetétel, csomagolás és más fontos, lényeges, itt nem publikus termikus jellemzők változtak!
Nyilván mindent tönkre lehet tenni a zord tárolással is. pld a cikkben szereplő flakont, címkét totálkárosra szétroncsolta az UV sugárzás, valami olyan bolt kirakatában 5-6 évig, ahová vevő ritkán téved be!
Az ajánlott mennyiség a leggazdaságosabb 2ezlelék. De 4ezrelékig mindkét anyagunk hatásossága nő. E felett nem lesz baja az autónak, csak az optimális égési feltételeket a tervezett alkotók már zavarják, Pld kopáscsökkentők, vagy a hűtőgél.
Mi ilyen kirohanásos gyors takarításra nem ajánljuk a SPURI-t. Ha elkezdi használni egyre jobb lesz a gép, de főleg preventív jellege miatt használják Magyarországon a SPURI termékeinket!
No meg a versenyszféra.
Tehát minden rendben nyugodtan használhatja még a régi 6éves terméket, kárt nem okoz, viszont annak még szav ideje volt, ami az aljára van írva!
Ha olyat vásárolt amire rá van írva a szavatosság korlátlan, az rendben így is van. Mi becsületesen állunk a dologhoz, mert magyar termék, és még az unokáink is szeretnének nyugodtan aludni az üzleti becsület miatt.
A két termékünkről és minden bonyolult jellemzőjéről kap különbségi leírást is. Ez a cikk a főoldalunkról érhető el természetesen jóval lejjebb görgetve.
A SPURI nem márka függő! Tehát nincs gong semmilyen motor használatához jó. Ezt kiemelten kezeljük, épp ezért kezdődik a honlapunk a jobb felső részen kiemelt blokkal!
Környezet, és humán-emberi összetételénél fogva kijelenthetjük, hogy nincs tartós egészség károsító hatása a SPURI-nak. Nem tartalmaz rákkeltő, nehézfém, nitrát, halogén és még sorolhatnám milyen anyagokat! Különben nem lennénk 93'-óta a piacon, ennyi hatósági cirkusz után. Csak C,- H.- O atomi elemekből áll, amely molekula konfigurációi, és izomerjei is teljesen ártalmatlanok. A SZAGA csak egy dolog, mint a gázé, hogy meg ne igyák! Leljem többen belekortyoltak, és semmi bajuk nem lett, mintha benzint ittak volna! Teljességgel biztonságos.
Ha van kérdése szívesen válaszolok, hisz nekünk a felhasználóink, a kedves törzsvevőink nagyon fontosak, hisz a félmillió körüli vásárlóink véleménye létkérdés!
Köszönöm értékes felvetését!
Örültem, hogy tájékoztathattam egyben olvasóim is!
További biztos célba érést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Kedves Kálmán!
Felmerült egy kérdésem a totalcaros cikkre reagáló írása kapcsán.
A totalcar által használ spuri “Type -R”-es matricájú volt, melyre ön azt írta első és legfontosabb pontnak, hogy már lejárt a szavatossága, és nagyon rég nem gyártottak már ilyet.
A garázsomban felhalmoztam már 1-2 flakont, le is szaladtam megnézni. Type-R-es kiadás van, ha jól rémlik ezt kb 2éve rendeltem a spuri webshopból, és bizony az van rá írva, hogy szavatossági idő:korláltan. Ezt sosem figyeltem még meg, és meg is lepődtem. Ugyanis egyrészt tudomásom szerint nagyon sokáig, talán még most sem képtelen a flakon hosszú távon minden hatóanyagot bent tartani, és kipárolog. Profitábilis áron legalábbis biztos nincs ilyen műanyag ami tökéletes lenne. Tehát egyrészt kipárolog az anyag, másrészt mint ahogy azt írta a reakció-cikkben, bizonyos idő után “megromlik”.
Nem áll nálam össze a kép. Ezek szerint a korlátlan szavatosságú kb 1.5-2éves közel 1liter spurim gyakorlatilag öntehetem a csatornába? Vagy mit nem értelmezek jól?
Más kérdés: Ismét feltámadt bennem az erő és kap egy pucoló kúrát a 2.5literes turbos Focus ST-m (Volvo motor). Nem szerettem már vacakolni az adalékkal. Büdös, és félek hogy kárt tesz a kezemen marad mikronnyi adalék mindenben amihez hozzáérek. De most elhatároztam, hogy egy komoly kúrát kap. Rendeltem is 1liter JG-2-t. Mit javasol, hogyan adagoljam. Előírtak szerint, vagy van értelme nagyobb dózisnak? Erősen csipegeti az olajat, valószínűleg szelepszár miatt. Illetve mennyire hatékony a piros sima tisztításra. Egyenrangú a szerepre ebben az aspektusban?
Felmerült egy kérdésem a totalcaros cikkre reagáló írása kapcsán.
A totalcar által használ spuri “Type -R”-es matricájú volt, melyre ön azt írta első és legfontosabb pontnak, hogy már lejárt a szavatossága, és nagyon rég nem gyártottak már ilyet.
A garázsomban felhalmoztam már 1-2 flakont, le is szaladtam megnézni. Type-R-es kiadás van, ha jól rémlik ezt kb 2éve rendeltem a spuri webshopból, és bizony az van rá írva, hogy szavatossági idő:korláltan. Ezt sosem figyeltem még meg, és meg is lepődtem. Ugyanis egyrészt tudomásom szerint nagyon sokáig, talán még most sem képtelen a flakon hosszú távon minden hatóanyagot bent tartani, és kipárolog. Profitábilis áron legalábbis biztos nincs ilyen műanyag ami tökéletes lenne. Tehát egyrészt kipárolog az anyag, másrészt mint ahogy azt írta a reakció-cikkben, bizonyos idő után “megromlik”.
Nem áll nálam össze a kép. Ezek szerint a korlátlan szavatosságú kb 1.5-2éves közel 1liter spurim gyakorlatilag öntehetem a csatornába? Vagy mit nem értelmezek jól?
Más kérdés: Ismét feltámadt bennem az erő és kap egy pucoló kúrát a 2.5literes turbos Focus ST-m (Volvo motor). Nem szerettem már vacakolni az adalékkal. Büdös, és félek hogy kárt tesz a kezemen marad mikronnyi adalék mindenben amihez hozzáérek. De most elhatároztam, hogy egy komoly kúrát kap. Rendeltem is 1liter JG-2-t. Mit javasol, hogyan adagoljam. Előírtak szerint, vagy van értelme nagyobb dózisnak? Erősen csipegeti az olajat, valószínűleg szelepszár miatt. Illetve mennyire hatékony a piros sima tisztításra. Egyenrangú a szerepre ebben az aspektusban?
Kedves Kálmán!
Toyota corollába szeretnénk használni a spurit de a betöltő nyílása olyan hogy nem lehet a fél literes flakont elég magasra emelni ezért a flakon vállában megáll a spuri. Ezért gondoltam tankolás után otthon egyszerűbb lenne rátölteni. Kérdésem hogy a benzin betöltő cső és a tank közti gumi összekötést nem támadja-e meg a tömény spuri, ha nincs azonnal leöblítve benzinnel. És még egy kérdés: a 125ml-es Vip-rex sf flakonba tárolható-e, mert formára ugyanaz, de összetételben csak gondolom hogy ugyanaz a flakon összetétele.
Nagyon jónak találom ezt az oldalt mert itt közvetlenül a fejlesztőtől lehet kérdezni és választ is kapunk ellentétben más adalékgyártók oldalaival, ahol évek óta ugyanazt lehet olvasni.
Köszönettel! Gábor
Toyota corollába szeretnénk használni a spurit de a betöltő nyílása olyan hogy nem lehet a fél literes flakont elég magasra emelni ezért a flakon vállában megáll a spuri. Ezért gondoltam tankolás után otthon egyszerűbb lenne rátölteni. Kérdésem hogy a benzin betöltő cső és a tank közti gumi összekötést nem támadja-e meg a tömény spuri, ha nincs azonnal leöblítve benzinnel. És még egy kérdés: a 125ml-es Vip-rex sf flakonba tárolható-e, mert formára ugyanaz, de összetételben csak gondolom hogy ugyanaz a flakon összetétele.
Nagyon jónak találom ezt az oldalt mert itt közvetlenül a fejlesztőtől lehet kérdezni és választ is kapunk ellentétben más adalékgyártók oldalaival, ahol évek óta ugyanazt lehet olvasni.
Köszönettel! Gábor
Kedves Kálmán!
Köszönöm a választ.
Ez baj, mert már ki ki fizettem a kék SPURI-t, holnap elvileg felveszi a futár... A kéket is folyamatosan akarom használni, ezzel nagy bajt okoznék? Vagy akkor állítsuk le a rendelést és cseréljük a kéket pirosra? Elnézést, hogy üzenőfalnak használom a Vendégkönyvet...
Üdv: Roland
Köszönöm a választ.
Ez baj, mert már ki ki fizettem a kék SPURI-t, holnap elvileg felveszi a futár... A kéket is folyamatosan akarom használni, ezzel nagy bajt okoznék? Vagy akkor állítsuk le a rendelést és cseréljük a kéket pirosra? Elnézést, hogy üzenőfalnak használom a Vendégkönyvet...
Üdv: Roland
Legutóbbi hozzászólások