A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Kedves Roland!
Van ilyen vastag lerakódás, ám nem csak a dugón lévő koksz okozhatta, mert az lassan rakódik, nem egyszer csak ütközik a kipufogó szeleppel. A szelepen és a száron is megjelenik, csökken a hűtése, és túlzott hőigénybevétel, valamint a szelepvezetők hibája is bele tud szólni. A kosz persze egyre eldarálja mindezeket, az biztos!
A kis fordulatú benzintakarékos vezetés, majd minden autónál lassú károkat okoz.
Ez tény!
Az egyszer, egyszer jól meghajtással nincs megoldva a probléma, csak a bitumenszerű kokszot acélosra égeti a ritkán elvégzett nagy fordulatú vezetés.
Ne JG-2 sport adalékot használjon, és főleg ne fellángolás szerűen, hanem az olcsóbb normál SPURI, a piros folyamatosan használva lassanként rendbe teszi a belső felületeket. És nem is kerül semmibe, mert bőven több üzemanyagot mindig megtakarít.
Max. a tizedik tankolás után már vezethet nyugodtan tatásan, semmi baja nem lesz a gépnek! Idő kell a SPURI-nak. Úgy van tervezve, hogy lassanként oldja le a felületekről, ne pedig nagy darabokban, mert az kárt okoz az égéstérbe, és a kipufogó rendszerben is.
SPURI utólagos tankba betöltés után hőmérséklet változás esetén is 15-20 perc múlva elkeveredik a benzinnel!
De egy-két óra után is homogenizálódik mozgás nélkül is.
Nem kell félni, bele kell önteni rögtön a SPURI-t. Semmi kárt nem okoz.
Köszönöm előre is a bizalmát a termékeink iránt.
További biztos célba érést kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Van ilyen vastag lerakódás, ám nem csak a dugón lévő koksz okozhatta, mert az lassan rakódik, nem egyszer csak ütközik a kipufogó szeleppel. A szelepen és a száron is megjelenik, csökken a hűtése, és túlzott hőigénybevétel, valamint a szelepvezetők hibája is bele tud szólni. A kosz persze egyre eldarálja mindezeket, az biztos!
A kis fordulatú benzintakarékos vezetés, majd minden autónál lassú károkat okoz.
Ez tény!
Az egyszer, egyszer jól meghajtással nincs megoldva a probléma, csak a bitumenszerű kokszot acélosra égeti a ritkán elvégzett nagy fordulatú vezetés.
Ne JG-2 sport adalékot használjon, és főleg ne fellángolás szerűen, hanem az olcsóbb normál SPURI, a piros folyamatosan használva lassanként rendbe teszi a belső felületeket. És nem is kerül semmibe, mert bőven több üzemanyagot mindig megtakarít.
Max. a tizedik tankolás után már vezethet nyugodtan tatásan, semmi baja nem lesz a gépnek! Idő kell a SPURI-nak. Úgy van tervezve, hogy lassanként oldja le a felületekről, ne pedig nagy darabokban, mert az kárt okoz az égéstérbe, és a kipufogó rendszerben is.
SPURI utólagos tankba betöltés után hőmérséklet változás esetén is 15-20 perc múlva elkeveredik a benzinnel!
De egy-két óra után is homogenizálódik mozgás nélkül is.
Nem kell félni, bele kell önteni rögtön a SPURI-t. Semmi kárt nem okoz.
Köszönöm előre is a bizalmát a termékeink iránt.
További biztos célba érést kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Tisztelt Szaki Kft!
Kisregény következik, előre is elnézést érte.
Egy kollégám most van túl a Seat Ibiza 1.4 autójánál a szelepcserén. Az egyik kipufogószelepe ugyanis elgörbült és onnantól megszűnt a normális működése. A szerelő azt mondta neki, hogy a hiba oka is megvan és felettébb érdekes a dolog. A kollégám komótos, kímélő vezetése okozta ugyanis a gondot. Mivel szinte sohasem pörgette a motort, a dugattyú fenekén / tetején is durva lerakódások keletkeztek. Már több mm vastag volt a ráégett koksz, ezért a dugattyú egyszer odakoppintott a kipufogószelepnek, ami el is görbült... A szerelő kicsit sportosabb vezetést és a SPURI használatát javasolta.
Hallván a történetet, rögtön magamra ismertem. Nyugodtan, motorkímélő módon vezetek. Pedig OPEL Calibra 2.0-ban ülök, ami tud menni rendesen. 🙂 De az utak állapota, a bújtatott trafipaxok és a benzinárak megálljt parancsolnak a gázpedálnak.
Szóval a tatás vezetési stílusom miatt kipróbálom én is a SPURI-t, terveim szerint a JG-2 típust. Mellesleg épp a múltkor tűnt fel, hogy lustának tűnik az autó, pedig a motor állapota nem indokolja. A hengerenkénti csúcsnyomás 12, 12, 12, 11. Végülis egy 27 éves autóról beszélünk... 🙂
Kérdésem: épp teli tankkal vagyok. Ha így öntöm be a SPURI-t, akkor el fog keveredni rendesen? Vagy majd a következő tankolásnál alkalmazzam inkább?
Köszönettel: Gajdos Roland
Kisregény következik, előre is elnézést érte.
Egy kollégám most van túl a Seat Ibiza 1.4 autójánál a szelepcserén. Az egyik kipufogószelepe ugyanis elgörbült és onnantól megszűnt a normális működése. A szerelő azt mondta neki, hogy a hiba oka is megvan és felettébb érdekes a dolog. A kollégám komótos, kímélő vezetése okozta ugyanis a gondot. Mivel szinte sohasem pörgette a motort, a dugattyú fenekén / tetején is durva lerakódások keletkeztek. Már több mm vastag volt a ráégett koksz, ezért a dugattyú egyszer odakoppintott a kipufogószelepnek, ami el is görbült... A szerelő kicsit sportosabb vezetést és a SPURI használatát javasolta.
Hallván a történetet, rögtön magamra ismertem. Nyugodtan, motorkímélő módon vezetek. Pedig OPEL Calibra 2.0-ban ülök, ami tud menni rendesen. 🙂 De az utak állapota, a bújtatott trafipaxok és a benzinárak megálljt parancsolnak a gázpedálnak.
Szóval a tatás vezetési stílusom miatt kipróbálom én is a SPURI-t, terveim szerint a JG-2 típust. Mellesleg épp a múltkor tűnt fel, hogy lustának tűnik az autó, pedig a motor állapota nem indokolja. A hengerenkénti csúcsnyomás 12, 12, 12, 11. Végülis egy 27 éves autóról beszélünk... 🙂
Kérdésem: épp teli tankkal vagyok. Ha így öntöm be a SPURI-t, akkor el fog keveredni rendesen? Vagy majd a következő tankolásnál alkalmazzam inkább?
Köszönettel: Gajdos Roland
Kedves Zoltán!
Roppant örülök, hogy ezt leírta, és az autós társainak részletezte a tapasztalatait. Ezért kérem a SPURI használóinkat, hogy legyenek türelmesek. A tökéletes égés, és a sok hasznos SPURI komponens előbb utóbb hasznot hoz mindenkinek. Valóban benne kellene lennie a SPURI alkotóinak az üzemanyagokba. Anyagi érdekük viszont az olajtársaságoknak nincs e-tekintetben. Arról nem is beszélve, hogy ezek az alkotók náluk bizony vagy tízszer ennyibe kerülnének!
Más is van! Legalább ötven évig ígérgettek minden félét, több száz csaló, pénzhajhász márka. Az adalékolási kultúrát visszaállítani, megalapozni elég nehéz akkor, amikor az embereket masszívan becsapták! Évtizedekig hazudtak nekik, ezért a bizalom teljes hiánya van az adalékolással kapcsolatba. Pedig a legszükségesebb fejadalékolást minden olajtársaság magának alkotja meg, és teszi bele! Persze a limiten, és az anyagiasság figyelembe vételével. A Mi feladatunk ennek a bizalomnak a helyre állítása. És még korunk újabb csalóival is meg kell küzdeni, és elhatárolódni tőlük, a valódi hatékonyság irányába.
Ön valóban rászánta az időt, tájékozódott, számított, és döntött. Gondolom úgy volt vele: mit veszíthetek? És bejött az amit rengetegen egybehangzóan állítottak.
Még valamit: Sosem állítottuk, hogy azonnali csodaszer a SPURI, de még csak nem is "FOLYÉKONY SZERELŐ". Viszont jó üzemanyagot alkot a SPURI, melyet meghálál a gép. Mégpedig az üzembiztossággal. Ha tökéletes az égés az érzékelők nem lépnek közbe, ezért nem regenerál a FAP. Nem fogy a folyadék, és nem dolgozik a DPF szűrő. Természetesen, ehhez idő kell.
Ennyit dióhéjban. Még egyszer köszönöm bejegyzését.
Minden tiszteletem!
Farkas Kálmán
Roppant örülök, hogy ezt leírta, és az autós társainak részletezte a tapasztalatait. Ezért kérem a SPURI használóinkat, hogy legyenek türelmesek. A tökéletes égés, és a sok hasznos SPURI komponens előbb utóbb hasznot hoz mindenkinek. Valóban benne kellene lennie a SPURI alkotóinak az üzemanyagokba. Anyagi érdekük viszont az olajtársaságoknak nincs e-tekintetben. Arról nem is beszélve, hogy ezek az alkotók náluk bizony vagy tízszer ennyibe kerülnének!
Más is van! Legalább ötven évig ígérgettek minden félét, több száz csaló, pénzhajhász márka. Az adalékolási kultúrát visszaállítani, megalapozni elég nehéz akkor, amikor az embereket masszívan becsapták! Évtizedekig hazudtak nekik, ezért a bizalom teljes hiánya van az adalékolással kapcsolatba. Pedig a legszükségesebb fejadalékolást minden olajtársaság magának alkotja meg, és teszi bele! Persze a limiten, és az anyagiasság figyelembe vételével. A Mi feladatunk ennek a bizalomnak a helyre állítása. És még korunk újabb csalóival is meg kell küzdeni, és elhatárolódni tőlük, a valódi hatékonyság irányába.
Ön valóban rászánta az időt, tájékozódott, számított, és döntött. Gondolom úgy volt vele: mit veszíthetek? És bejött az amit rengetegen egybehangzóan állítottak.
Még valamit: Sosem állítottuk, hogy azonnali csodaszer a SPURI, de még csak nem is "FOLYÉKONY SZERELŐ". Viszont jó üzemanyagot alkot a SPURI, melyet meghálál a gép. Mégpedig az üzembiztossággal. Ha tökéletes az égés az érzékelők nem lépnek közbe, ezért nem regenerál a FAP. Nem fogy a folyadék, és nem dolgozik a DPF szűrő. Természetesen, ehhez idő kell.
Ennyit dióhéjban. Még egyszer köszönöm bejegyzését.
Minden tiszteletem!
Farkas Kálmán
Tavaly májusban vásároltam használtan egy 1.6 HDi motoros Peugeot 307-est SW-t FAP szűrővel(!) A motorban óra szerint 180e km volt. Az autó 30% város 50% 25km-es ingázás munkahelyre "üzemmódban" fut, a maradék hosszabb utakat inkább csak nyári szezonban kapja meg. Az első 1000 km után még aggódtam, hogy hamarosan FAP-tisztításra lesz szükség, mert nagyon sokszor elindult az automata regenerálás munkába menet, ráadásul sokszor be sem fejeződött, mert előbb odaértem. Hibát még nem jelzett a computer, de kiolvasással már jöttek FAP és AGR hibakódok valamint a méregdrága fap-folyadék is alacsony szintet mutatott. Az átlagfogyasztásom júliusban 2000km után 6,5 liter volt. Akkoriban mindenféle fórum és egyéb információk olvasgatása után próbaképpen elkezdtem használni a Spurit.
Semmiféle teljesítmény növekedést nem vártam és nem is tapasztaltam dieselnél, a célom amúgy is az üzemanyag rendszer tisztítása volt.
Most már 20e km-t megtettem Spuri használat mellett és azt kell mondjam ennek az adaléknak alapból benne kéne lennie az üzemanyagban. Nem akarok áradozni róla hosszan, de az emúlt fél évben nem láttam hogy regenerálna az autó, nem fogyott el a FAP folyadék sem az AGR hibakódok eltűntek, valamint a fogyasztásom tél végére(!) 6,2 lett (jelenleg 6,1) Az 500ml-es kiszerelést használom 4 tankolásra elosztva. Nem használok prémium üzemanyagot, de szerintem nincs is rá szükség Spuri mellett, mert attól lesz igazából prémium... Szóval hosszú távon nagyon elégedett vagyok vele, mindennek jót tesz.
Semmiféle teljesítmény növekedést nem vártam és nem is tapasztaltam dieselnél, a célom amúgy is az üzemanyag rendszer tisztítása volt.
Most már 20e km-t megtettem Spuri használat mellett és azt kell mondjam ennek az adaléknak alapból benne kéne lennie az üzemanyagban. Nem akarok áradozni róla hosszan, de az emúlt fél évben nem láttam hogy regenerálna az autó, nem fogyott el a FAP folyadék sem az AGR hibakódok eltűntek, valamint a fogyasztásom tél végére(!) 6,2 lett (jelenleg 6,1) Az 500ml-es kiszerelést használom 4 tankolásra elosztva. Nem használok prémium üzemanyagot, de szerintem nincs is rá szükség Spuri mellett, mert attól lesz igazából prémium... Szóval hosszú távon nagyon elégedett vagyok vele, mindennek jót tesz.
Kedves Jenő!
Nem tudom ki mondott ilyen véleményt, de amatőr volt az biztos!
Egyszerű a fizikai történet! Az Ad-blue akkor avatkozik a rendszerbe injekcióval, ha a nitrogén oxidok érzékelője jelez. Ha tökéletes az égés semmi nem történik, legalábbis bizonyos körülmények szerint. Ebből ered, hogyha SPURI tökéletes égést produkál nincs szükség ad-bluera. Ha mégis, akkor a kipufogó rendszerbe lerakódott ammónium származék fehér porszerű lerakódását a SPURI könnyedén eltávolítja! Természetesen nem kivénhedt kamionokba, hanem valamelyest karbantartott normál állapotú gépnél.
Azért valljuk be a carbamid befecskezés kora nem is soká lezárul, mert van megoldás olcsóbb, egyszerűbb is. Példa rá, a SPURI.
Ezért a kamionosok legtöbbje is azért azért használja a SPURI-t, mert nem szeretne méregdrága SCR-t cserélni!
Ennyit dióhéjban! Köszönöm kérdését!
További biztos célba érést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Nem tudom ki mondott ilyen véleményt, de amatőr volt az biztos!
Egyszerű a fizikai történet! Az Ad-blue akkor avatkozik a rendszerbe injekcióval, ha a nitrogén oxidok érzékelője jelez. Ha tökéletes az égés semmi nem történik, legalábbis bizonyos körülmények szerint. Ebből ered, hogyha SPURI tökéletes égést produkál nincs szükség ad-bluera. Ha mégis, akkor a kipufogó rendszerbe lerakódott ammónium származék fehér porszerű lerakódását a SPURI könnyedén eltávolítja! Természetesen nem kivénhedt kamionokba, hanem valamelyest karbantartott normál állapotú gépnél.
Azért valljuk be a carbamid befecskezés kora nem is soká lezárul, mert van megoldás olcsóbb, egyszerűbb is. Példa rá, a SPURI.
Ezért a kamionosok legtöbbje is azért azért használja a SPURI-t, mert nem szeretne méregdrága SCR-t cserélni!
Ennyit dióhéjban! Köszönöm kérdését!
További biztos célba érést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Üdv! AdBlue adalékkal működő autóhoz valóban nem használható a spuri?
Kedves Balázs!
Nagyon jó, hogy megírta tapasztalatát. Ilyen előnyt bizony többször jeleznek a törzs vevőink. Különösen jól jön az utóbbi 5-8 évben gyártott Toyotáknál. Főleg a benzineseknél. Bár nem tudom önnek milyen autója van.
A fizikai tény az, hogy indítási készséget több alkotó is befolyásolja, mint pld. a szotimentizáció, valamint a pont erre gyártott több alkotója a SPURI-nak. Összefoglalva az első parányi molekula csoport begyújtása után is gondoskodni kell a lángterjedés tervszerű felépülésével. Dióhéjban ez az, amit ön pozitívnak érzett.
Kiemelném külön azokat az autókat, melyek START-STOP rendszerrel szereltek fel. A kuplung kinyomásával az indító mechanizmus automatikus, amiből következik, hogy rosszabb üzemanyag esetén duplán igénybe veszi az autót az újra indítás, mert az érzékelőknek van némi tehetetlensége! Itt is jól jön a SPURI.
A vizsga tekintetében, nem gondolnám, hogy a helyzet a gázzal megfordul, ám lehetséges egy sok futás teljesítmény után, hogy a gázüzem pocsékol, nem egészen tömítenek a gyűrűk, vagy épp beégtek a benzines üzemmódban pedig kezd helyreállni a rendszer, valamint a gyűrűt kipattannak. Többször volt már rá tapasztalat. Ezért is ajánlatos kb vagy 20%-ot benzinnel is közlekedni, ha az autó utólagosan beszerelt gázt kapott.
Köszönöm, hogy felvette a témát, leírta a tapasztalatát, ez a többi autós ismerőseinknek is tanúságos volt.
További balesetmentes autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Nagyon jó, hogy megírta tapasztalatát. Ilyen előnyt bizony többször jeleznek a törzs vevőink. Különösen jól jön az utóbbi 5-8 évben gyártott Toyotáknál. Főleg a benzineseknél. Bár nem tudom önnek milyen autója van.
A fizikai tény az, hogy indítási készséget több alkotó is befolyásolja, mint pld. a szotimentizáció, valamint a pont erre gyártott több alkotója a SPURI-nak. Összefoglalva az első parányi molekula csoport begyújtása után is gondoskodni kell a lángterjedés tervszerű felépülésével. Dióhéjban ez az, amit ön pozitívnak érzett.
Kiemelném külön azokat az autókat, melyek START-STOP rendszerrel szereltek fel. A kuplung kinyomásával az indító mechanizmus automatikus, amiből következik, hogy rosszabb üzemanyag esetén duplán igénybe veszi az autót az újra indítás, mert az érzékelőknek van némi tehetetlensége! Itt is jól jön a SPURI.
A vizsga tekintetében, nem gondolnám, hogy a helyzet a gázzal megfordul, ám lehetséges egy sok futás teljesítmény után, hogy a gázüzem pocsékol, nem egészen tömítenek a gyűrűk, vagy épp beégtek a benzines üzemmódban pedig kezd helyreállni a rendszer, valamint a gyűrűt kipattannak. Többször volt már rá tapasztalat. Ezért is ajánlatos kb vagy 20%-ot benzinnel is közlekedni, ha az autó utólagosan beszerelt gázt kapott.
Köszönöm, hogy felvette a témát, leírta a tapasztalatát, ez a többi autós ismerőseinknek is tanúságos volt.
További balesetmentes autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Üdv!
Mostanában az autó kicsit nehezebben indul, a kezemben levő rutinszerű mozdulatok, mellyel önindítózok, mostanában kevésnek bizonyul, csak másodszorra tudom beindítani az autót. Sokáig nem kell forgatni, de mindenképpen tovább, mint eddig. Rájöttem, a hiba a spuriban keresendő. Konkrétan a hiányában. kb 2 év rendszeres spurizás után, ugyanis most felfüggesztettem, nehogy véletlenül a műszakin a benzines károsanyag kibocsátás alacsonyabb legyen mint a gázos. Bár nem tudom, hogy előfordulhat-e ilyen, de azért biztos ami biztos.. Megint megtapasztaltam, hogy a spuri működik, valamint amit másoknak is szoktam mondani.. a jóhoz könnyű hozzászokni, a spuri hiánya rögtön érezhető!
Mostanában az autó kicsit nehezebben indul, a kezemben levő rutinszerű mozdulatok, mellyel önindítózok, mostanában kevésnek bizonyul, csak másodszorra tudom beindítani az autót. Sokáig nem kell forgatni, de mindenképpen tovább, mint eddig. Rájöttem, a hiba a spuriban keresendő. Konkrétan a hiányában. kb 2 év rendszeres spurizás után, ugyanis most felfüggesztettem, nehogy véletlenül a műszakin a benzines károsanyag kibocsátás alacsonyabb legyen mint a gázos. Bár nem tudom, hogy előfordulhat-e ilyen, de azért biztos ami biztos.. Megint megtapasztaltam, hogy a spuri működik, valamint amit másoknak is szoktam mondani.. a jóhoz könnyű hozzászokni, a spuri hiánya rögtön érezhető!
Kedves Szilvia!
Örömömre szolgál, hogy bizalmat szavazott a SPURI-nak.
Használatával kapcsolatba, maga az adalék 5 szörös mennyisége nem okoz kárt. Viszont nagyobb mennyiségű lerakodásoknál a rögös leválások keletkezhetnek a hirtelen nagy beoldásból.
Javaslatom, a maximum 1.5 szeres mennyiség. Tehát 50literbe max. 150ml. Folyamatos használatnál előbb után tiszta üzemanyag ellátó rendszert, motort, és kipufogót eredményez a SPURI.
Köszönöm kérdését, biztonságos célba érést kívánok Önnek!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Örömömre szolgál, hogy bizalmat szavazott a SPURI-nak.
Használatával kapcsolatba, maga az adalék 5 szörös mennyisége nem okoz kárt. Viszont nagyobb mennyiségű lerakodásoknál a rögös leválások keletkezhetnek a hirtelen nagy beoldásból.
Javaslatom, a maximum 1.5 szeres mennyiség. Tehát 50literbe max. 150ml. Folyamatos használatnál előbb után tiszta üzemanyag ellátó rendszert, motort, és kipufogót eredményez a SPURI.
Köszönöm kérdését, biztonságos célba érést kívánok Önnek!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Kedves Kálmán!
Tanácsot szeretnék kérni. Ismerősi körömből ajánlották a Spuri adalék használatát, vásároltam is egy 500 ml-es piros színű kiszerelést, de még nem használtam.
Citroen C4 Picasso 1,6 HDI típusú autóba szeretném használni. Az autó 5 hónapja van meg, kicsit sok -256000 - km-rel.
Kérdésem az lenne, hogy a sok km miatt első használatkor érdemes-e nagyobb mennyiséget az üzemanyaghoz adagolni? Ismerősöm azt javasolta, hogy a teljes flakont használjam fel az autó teletankolása előtt. Természetesen az elolvasott jó vélemények miatt szándékomban áll utána is folyamatosan használni a Spurit.
Várom szíves válaszát.
Tanácsot szeretnék kérni. Ismerősi körömből ajánlották a Spuri adalék használatát, vásároltam is egy 500 ml-es piros színű kiszerelést, de még nem használtam.
Citroen C4 Picasso 1,6 HDI típusú autóba szeretném használni. Az autó 5 hónapja van meg, kicsit sok -256000 - km-rel.
Kérdésem az lenne, hogy a sok km miatt első használatkor érdemes-e nagyobb mennyiséget az üzemanyaghoz adagolni? Ismerősöm azt javasolta, hogy a teljes flakont használjam fel az autó teletankolása előtt. Természetesen az elolvasott jó vélemények miatt szándékomban áll utána is folyamatosan használni a Spurit.
Várom szíves válaszát.
Kedves Gyula!
A cég nevében is külön köszönöm az újítást, az ötletet.
Nagyon hasznos, és gyors! Meg fogjuk oldani egy külön kis füllel, hogy mindenki előnyére váljon.
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
A cég nevében is külön köszönöm az újítást, az ötletet.
Nagyon hasznos, és gyors! Meg fogjuk oldani egy külön kis füllel, hogy mindenki előnyére váljon.
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Nagyon nagy köszönet Gyulának!!!
Működik!
Minden Spuri használó nevében, de a magam nevében mindenképpen mert nagyon nagy segítség.
Üdvözlettel Gábor.
Működik!
Minden Spuri használó nevében, de a magam nevében mindenképpen mert nagyon nagy segítség.
Üdvözlettel Gábor.
Üdv mindenkinek!
Akinek keresési problémája van az oldalon, a következő trükköt teheti, hogy ne kelljen lapozni:
Ezt kell bemásolni a böngésző címsorába:
https://spuri-adalek.hu/component/option,com_easygb/Itemid,34/limit,5000
Ez betölti az összes hozzászólást.
Ezután a CTRL+F leütése után lehet keresni az oldalon.
Éljen sokáig a SPURI!
Üdv,
Gyula
Akinek keresési problémája van az oldalon, a következő trükköt teheti, hogy ne kelljen lapozni:
Ezt kell bemásolni a böngésző címsorába:
https://spuri-adalek.hu/component/option,com_easygb/Itemid,34/limit,5000
Ez betölti az összes hozzászólást.
Ezután a CTRL+F leütése után lehet keresni az oldalon.
Éljen sokáig a SPURI!
Üdv,
Gyula
Kedves Tóth Attila!
Nagyon jó, hogy segítette a leírással a SPURI-t használókat. Valóban meg lehet egyszerűen oldani. A fecskendőt pedig a gyógyszertárba is lehet kapni.
Külön örülök, hogy egyre többen, így ön is a hosszú távú tapasztalatait írta le. A hangsúlyt mindig is a tartósságra helyeztük. A jobb minőségű üzemanyag pedig automatikusan hozza magával a kevesebb fogyasztást, mely az optimális égési folyamatokból következik. Jól írta, minden ami robbanómotor, pozitívan hat a gépre. Nem is lehet felbecsülni, hogy mi lett volna SPURI nélkül a felmerülő javítási költség. Pedig bizonyára volt olyan, hogy igen koszos, rossz tankolást eszközölt, csak azt látja, nem tudja az autós!
Vizes, koszos, üledékes kút utoljáról való üzemanyagot. Ez egyéb iránt kivédhetetlen, pláne, ha kisebb, gyengébb forgalmú kúton tankolunk.
Köszönöm minden kollégám nevében a jó kívánságokat, igazán jól esett nekik is, ezt külön kihangsúlyozták!
Mi is kívánunk Önnek, Attila további balesetmentes, mindenkori biztos célba érést!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Nagyon jó, hogy segítette a leírással a SPURI-t használókat. Valóban meg lehet egyszerűen oldani. A fecskendőt pedig a gyógyszertárba is lehet kapni.
Külön örülök, hogy egyre többen, így ön is a hosszú távú tapasztalatait írta le. A hangsúlyt mindig is a tartósságra helyeztük. A jobb minőségű üzemanyag pedig automatikusan hozza magával a kevesebb fogyasztást, mely az optimális égési folyamatokból következik. Jól írta, minden ami robbanómotor, pozitívan hat a gépre. Nem is lehet felbecsülni, hogy mi lett volna SPURI nélkül a felmerülő javítási költség. Pedig bizonyára volt olyan, hogy igen koszos, rossz tankolást eszközölt, csak azt látja, nem tudja az autós!
Vizes, koszos, üledékes kút utoljáról való üzemanyagot. Ez egyéb iránt kivédhetetlen, pláne, ha kisebb, gyengébb forgalmú kúton tankolunk.
Köszönöm minden kollégám nevében a jó kívánságokat, igazán jól esett nekik is, ezt külön kihangsúlyozták!
Mi is kívánunk Önnek, Attila további balesetmentes, mindenkori biztos célba érést!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Üdvözletem minden Spurisnak!
Túl azon, hogy már kb. 16 éve használom a Spurit a legnagyobb megelégedettségemre, eddig a 3. kocsimban, kismotorba, 1300-as chopperbe, és fűnyíróba is! 🙂
Az utóbbi kettőnél a Spuri kiméréséhez 20 ml-es injekciós fecskendőt használok már hosszú évek óta, teljes sikerrel.
Ezt azért írom, mert lentebb olvastam, hogy a favágóknál probléma volt a 10 l-es kannákba való kimérés, ezzel a módszerrel pillanatok alatt, és teljes pontossággal ki lehet mérni a szükséges mennyiséget.
Utána egy egyszerű kis nylon zacskóban lehet tárolni, így a munka során sem koszolódik.
Én úgy használom, hogy a Spuris doboz aljáig ki tudjam szívni a kellő mennyiséget, hogy a fecskendő kis csövére felhúztam egy kb 15 centis műanyag csövecskét, így minden gond nélkül ki tudom mérni a megfelelő mennyiséget, a 0,5 l-es palackból.
Az összes kisgépnél, motoroknál ezt a módszert használom már évek óta, ezt javaslom mindenkinek, akinek kis mennyiségű mérési problémája van.
Ezúton is üdvözlöm, köszönöm, és további eredményes munkát kívánok Farkas Kálmánnak, és nagyszerű gárdájának, a hosszú ideje tartó áldozatos, és nagyon eredményes munkájához!
Üdvözlettel: Attila
Túl azon, hogy már kb. 16 éve használom a Spurit a legnagyobb megelégedettségemre, eddig a 3. kocsimban, kismotorba, 1300-as chopperbe, és fűnyíróba is! 🙂
Az utóbbi kettőnél a Spuri kiméréséhez 20 ml-es injekciós fecskendőt használok már hosszú évek óta, teljes sikerrel.
Ezt azért írom, mert lentebb olvastam, hogy a favágóknál probléma volt a 10 l-es kannákba való kimérés, ezzel a módszerrel pillanatok alatt, és teljes pontossággal ki lehet mérni a szükséges mennyiséget.
Utána egy egyszerű kis nylon zacskóban lehet tárolni, így a munka során sem koszolódik.
Én úgy használom, hogy a Spuris doboz aljáig ki tudjam szívni a kellő mennyiséget, hogy a fecskendő kis csövére felhúztam egy kb 15 centis műanyag csövecskét, így minden gond nélkül ki tudom mérni a megfelelő mennyiséget, a 0,5 l-es palackból.
Az összes kisgépnél, motoroknál ezt a módszert használom már évek óta, ezt javaslom mindenkinek, akinek kis mennyiségű mérési problémája van.
Ezúton is üdvözlöm, köszönöm, és további eredményes munkát kívánok Farkas Kálmánnak, és nagyszerű gárdájának, a hosszú ideje tartó áldozatos, és nagyon eredményes munkájához!
Üdvözlettel: Attila
Először is nagyon örülök, hogy elégedettek a SPURI-val.
Jó érzés, és kollégáimnak is meg fogom említeni a környezetvédelmi törekvéseit, mert ugye nem csupán a SPURI használatával védhetjük meg unokáink környezetét, hanem a csomagoló anyaggal is. Sokat gondolkoztunk az ilyen megoldáson is.
Mindig jogszabályokba ütköztünk. Nem tudjuk megoldani.
Az állam részéről kellene egy kis jóindulat.
Ne bántson minket, aztán én vígan újracsomagolnám.
De van más is. Mint látja a címkére ráírt szöveg is változik.
Sűrűn változtatják a jogszabályokat, következés képen az a flakon már régmúlté 1-2 hónap múlva.
Ráadásul negyedévente gyártási jelet, azaz más flakonnal jövünk ki a hamisítók miatt, amit csak mi tudunk.
Sajnos így is megesik 1-2 partizánkodás.
Összegezve, köszönöm a jóindulatát, de azzal tud nekünk haladást elérni, ha a szelektív gyűjtőnél a műanyag oldalba bedobja.
Külön köszönöm levelét.
További balesetmentes autózást kívánok a családja minden tagjának!
Mély tisztelettel, Farkas Kálmán SZAKI Kft.
Jó érzés, és kollégáimnak is meg fogom említeni a környezetvédelmi törekvéseit, mert ugye nem csupán a SPURI használatával védhetjük meg unokáink környezetét, hanem a csomagoló anyaggal is. Sokat gondolkoztunk az ilyen megoldáson is.
Mindig jogszabályokba ütköztünk. Nem tudjuk megoldani.
Az állam részéről kellene egy kis jóindulat.
Ne bántson minket, aztán én vígan újracsomagolnám.
De van más is. Mint látja a címkére ráírt szöveg is változik.
Sűrűn változtatják a jogszabályokat, következés képen az a flakon már régmúlté 1-2 hónap múlva.
Ráadásul negyedévente gyártási jelet, azaz más flakonnal jövünk ki a hamisítók miatt, amit csak mi tudunk.
Sajnos így is megesik 1-2 partizánkodás.
Összegezve, köszönöm a jóindulatát, de azzal tud nekünk haladást elérni, ha a szelektív gyűjtőnél a műanyag oldalba bedobja.
Külön köszönöm levelét.
További balesetmentes autózást kívánok a családja minden tagjának!
Mély tisztelettel, Farkas Kálmán SZAKI Kft.
Az egész családunk elégedett spuri felhasználó.
A 'géppark'
vw golf 1.6 TD (1988)
vw golf 1.9 TDI (1997)
vw passat 1.9 TDI (1996)
vw golf 19 TDI (1999)
Simson, fűnyíró, láncfűrész...stb.
Ebből adódóan van időnként néhány üres spuris flakonunk. Ezek általában a
kukában végzik. ( A házi pálinkát nem jó beletölteni 🙂 ) A kérdésem az
lenne, hogy van e lehetőség, vagy van e értelme ezeket visszajuttatni.
Tisztában vagyok vele, hogy a flakon tisztasága makulátlan kell, hogy
legyen. Tisztában vagyok vele, hogy ezek tisztítása nem egyszerű feladat.
Szóval, ha érdemes én összegyűjtöm és visszaküldöm őket. Lehetséges, hogy a
fórumban van erről információ, de nem találtam.
Tisztelettel,
Sz. Levente
A 'géppark'
vw golf 1.6 TD (1988)
vw golf 1.9 TDI (1997)
vw passat 1.9 TDI (1996)
vw golf 19 TDI (1999)
Simson, fűnyíró, láncfűrész...stb.
Ebből adódóan van időnként néhány üres spuris flakonunk. Ezek általában a
kukában végzik. ( A házi pálinkát nem jó beletölteni 🙂 ) A kérdésem az
lenne, hogy van e lehetőség, vagy van e értelme ezeket visszajuttatni.
Tisztában vagyok vele, hogy a flakon tisztasága makulátlan kell, hogy
legyen. Tisztában vagyok vele, hogy ezek tisztítása nem egyszerű feladat.
Szóval, ha érdemes én összegyűjtöm és visszaküldöm őket. Lehetséges, hogy a
fórumban van erről információ, de nem találtam.
Tisztelettel,
Sz. Levente
Kedves Gergő!
Jó kérdés! Nem is jutott eszembe ezt leírni, mert nem gondoltam volna, hogy ki kell térni rá.
Van egy 12m-es VOLVO B12 600 Rally szervíz-lakó buszunk. Itt 2db működik idestova 211óta. Itt is a közös tankból, szívja a Webasto a gázolajat, mert nyilván SPURI-val adalékolt. KÉK 1.5 szeres.
7éve tökéletesen működik. Ez azt hiszem meggyőző!
Itt is a kiváló minőségű SPURI-s gázolaj előnyt jelent. Mivel automatika vezérli, minden irányba le van védve, ha baj lenne vele! Azért annyit el lehet mondani, hogy a tökéletes korommentes égés itt is jót tesz a fűtőegységnek. Az energia többletben jelentkező magasabb fűtőértéket pedig az érzékelők kezelik ahogyan az kell. Mégpedig úgy, hogy lángot lejjebb veszi, sőt nálunk ki is kapcsolja elég sokáig, majd újra gyújtja, amint hőbimetál parancsot ad rá! Itt az levegő öblítés túlzott ugyan az újragyújtásnál, de sebaj fő a biztonság. Ez azért van, nehogy berobbanjon gyújtás előtt a belső tér! Pedig tökéletes égéskor nincs semmi mellékes gázolajsár a fúvókákon, melyek tökéletesen tiszták fognak lenni, szinte örök életükbe a Webastóknak, ha SPURI-s a gázolaj!
Tehát minden rendben, nyugodtan adalékolhat, és közben használhatja az automata Webasto-t is.
Még egy példa: VW T4 Transzporter 2.5 tdi 102LE Transzvanba is volt gond nélkül üzemelt 2001-2014-ig míg el nem adtam! Ez egy rásegítő gázolajos Webasto volt. Amikor a hűtőkör +5c fok alá került mindig bekapcsolt, és az első sárvédő alatt duruzsolt szépen 13 évig.
Akkor biztos tudnának még példát mondani, írni a törzsvásárlóink is, mert ugye ez az étolaj tartalom nagyon nem kellene a Webasto-nak sem!
További gond mentes üzemmódot kívánok Önnek is!
Köszönöm értékes, érdekes kérdését!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Jó kérdés! Nem is jutott eszembe ezt leírni, mert nem gondoltam volna, hogy ki kell térni rá.
Van egy 12m-es VOLVO B12 600 Rally szervíz-lakó buszunk. Itt 2db működik idestova 211óta. Itt is a közös tankból, szívja a Webasto a gázolajat, mert nyilván SPURI-val adalékolt. KÉK 1.5 szeres.
7éve tökéletesen működik. Ez azt hiszem meggyőző!
Itt is a kiváló minőségű SPURI-s gázolaj előnyt jelent. Mivel automatika vezérli, minden irányba le van védve, ha baj lenne vele! Azért annyit el lehet mondani, hogy a tökéletes korommentes égés itt is jót tesz a fűtőegységnek. Az energia többletben jelentkező magasabb fűtőértéket pedig az érzékelők kezelik ahogyan az kell. Mégpedig úgy, hogy lángot lejjebb veszi, sőt nálunk ki is kapcsolja elég sokáig, majd újra gyújtja, amint hőbimetál parancsot ad rá! Itt az levegő öblítés túlzott ugyan az újragyújtásnál, de sebaj fő a biztonság. Ez azért van, nehogy berobbanjon gyújtás előtt a belső tér! Pedig tökéletes égéskor nincs semmi mellékes gázolajsár a fúvókákon, melyek tökéletesen tiszták fognak lenni, szinte örök életükbe a Webastóknak, ha SPURI-s a gázolaj!
Tehát minden rendben, nyugodtan adalékolhat, és közben használhatja az automata Webasto-t is.
Még egy példa: VW T4 Transzporter 2.5 tdi 102LE Transzvanba is volt gond nélkül üzemelt 2001-2014-ig míg el nem adtam! Ez egy rásegítő gázolajos Webasto volt. Amikor a hűtőkör +5c fok alá került mindig bekapcsolt, és az első sárvédő alatt duruzsolt szépen 13 évig.
Akkor biztos tudnának még példát mondani, írni a törzsvásárlóink is, mert ugye ez az étolaj tartalom nagyon nem kellene a Webasto-nak sem!
További gond mentes üzemmódot kívánok Önnek is!
Köszönöm értékes, érdekes kérdését!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Üdvözlöm! Érdeklődni szeretnék, hogy a SPURI adalék (piros) okozhat e károsodást, vagy rendellenes működést az állófűtésben (Webasto).
Adott egy 2008-as Mazda6 2.0 CD dízel autó, ebben szeretném kipróbálni az adalékot, viszont a gépjármű kiegészítő fűtéssel ellátott.
Köszönöm válaszát!
Adott egy 2008-as Mazda6 2.0 CD dízel autó, ebben szeretném kipróbálni az adalékot, viszont a gépjármű kiegészítő fűtéssel ellátott.
Köszönöm válaszát!
Kedves Mihály!
Sajnos nincs az a sócsokor, melynél a szerves kémia szerteágazó tulajdonságait lehetne keresőbe összegezni. A vendégkönyv lényege pedig az érinthetetlenség, és véletlenszerűség. Adatvédelmi okokból tiltott pld. ip címre és egyéb jellemzők miatti keresés beállítása.
Itt az állandó olvasottság, valamint a főoldali cikkek tallózása kereshető szavak szerint. Ha ön érdeklődik a mitől működik irány, és a egfyéb speciális jellemzók, akkor Ön technikailag érdekes cikkek sorát olvashatja ezen honlapon.
Amit a vendégkönyvbe el tudunk követni, az a nagy lapoldal terjedelem. Ebből vissza tud nagy lépésekbe menni, akár évekre. Valóban idő kell rá. Vagy az azonnali kipróbálás.
Emlékszem, vagy 5-7 éve a favágók körében milyen elsöprő sikert okozott a láncfűrészeknél a SPURI. Füstmentessége, hangja, teljesítménye, tartóssága páratlannak minősült. Egy problémájuk volt a tízliteres kannákba való 20ml-t miként mérjék ki!
Ennyit dióhéjban!
Köszönöm kérdését, és tartalmas izgalmas olvasást kívánok, ott az északi határszélen, ahol többször voltunk rally versenyeken. Szép táj!
Üdvözlettel Farkas Kálmán
Sajnos nincs az a sócsokor, melynél a szerves kémia szerteágazó tulajdonságait lehetne keresőbe összegezni. A vendégkönyv lényege pedig az érinthetetlenség, és véletlenszerűség. Adatvédelmi okokból tiltott pld. ip címre és egyéb jellemzők miatti keresés beállítása.
Itt az állandó olvasottság, valamint a főoldali cikkek tallózása kereshető szavak szerint. Ha ön érdeklődik a mitől működik irány, és a egfyéb speciális jellemzók, akkor Ön technikailag érdekes cikkek sorát olvashatja ezen honlapon.
Amit a vendégkönyvbe el tudunk követni, az a nagy lapoldal terjedelem. Ebből vissza tud nagy lépésekbe menni, akár évekre. Valóban idő kell rá. Vagy az azonnali kipróbálás.
Emlékszem, vagy 5-7 éve a favágók körében milyen elsöprő sikert okozott a láncfűrészeknél a SPURI. Füstmentessége, hangja, teljesítménye, tartóssága páratlannak minősült. Egy problémájuk volt a tízliteres kannákba való 20ml-t miként mérjék ki!
Ennyit dióhéjban!
Köszönöm kérdését, és tartalmas izgalmas olvasást kívánok, ott az északi határszélen, ahol többször voltunk rally versenyeken. Szép táj!
Üdvözlettel Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások