A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
még egy kérdés? valaki nem tudja, hogyan lehet a vendégkönyvben keresni? vagy lapozgatásra vagyok ítélve? 🙂
érdekelne a kisgépes poszt/posztok, továbbá megjegyezni kívánom, hogy olvastam a prémium anyagokról a szóló cikket és igen meggyőző voltés valahol kicsit elszomorító is
érdekelne a kisgépes poszt/posztok, továbbá megjegyezni kívánom, hogy olvastam a prémium anyagokról a szóló cikket és igen meggyőző voltés valahol kicsit elszomorító is
Üdvözletem,
Megint egy velős, lényegretörő, választ kaptam, minden kérdésemre / is! / 🙂
Ismét köszönök minden segítséget és azt mondom, aki nem hisz benne és még mindig szkepticizmussal olvassa a sorainkat, az igenis használjon pár tankolás erejéig JG-2-t;úgyhiszem, azt a pénzt amit erre költ el, máshová úgyis elszórja az ember apránként.....
Kitartást kívánok ismét a további munkájukhoz/munkájához 🙂 Sok évig gyárthassák nekünk 🙂
Megint egy velős, lényegretörő, választ kaptam, minden kérdésemre / is! / 🙂
Ismét köszönök minden segítséget és azt mondom, aki nem hisz benne és még mindig szkepticizmussal olvassa a sorainkat, az igenis használjon pár tankolás erejéig JG-2-t;úgyhiszem, azt a pénzt amit erre költ el, máshová úgyis elszórja az ember apránként.....
Kitartást kívánok ismét a további munkájukhoz/munkájához 🙂 Sok évig gyárthassák nekünk 🙂
Kedves Behina Mihály Úr!
Nagyon remek, hogy megfelelt Önnek, és családjának is a SPURI.
Nézzük sorba, a megválaszolni valókat, de minden előtt egyet szeretnék megjegyezni: NE HASZNÁLJON PRÉMIUM BENZINT. A honlapunk több cikkében és más bemásolt cikkek szerint is nemhogy nem ér semmit, hanem káros is. Soha senki nem tudott még előnyt kicsiholni belőle semmilyen géppel. Ha mégis, akkor az csak érzéki csalódás volt. A fizika megmondja a tutit.
Bemelegítési könnyebbség működési mechanizmusát, nehéz röviden leírni, mert egymásba öltődő molekuláris átalakulási sor égés közben. Mi pedig a SPURI-val azt segítjük elő hogy:
1. OH csoportokból kevesebb víz legyen, míg az üzemi hő be nem áll.
2. Szortimentettel segítjük a hiányos lángterjedési sebesség hiányos részeit.
3. Számos indítási készség növelőt alkalmazunk, értékes ritka molekula csoportokkal.
4. Egy szokatlanul új molekula-lánccal segítjük a hideg motor kompresszió gyűrű, és a hengerfal közötti tömörségi tényezőt. Lényege a környezeti hőmérsékletre változó konzisztencia-asszintencia, mely folyélony-amorf-géltől a szilárdig terjedő fázisig avatkozik bele a folyamatba. Amint a gfelületi hőmérséklet túllépi a bimetalikus-kritikus pontot, rögtön leválik, és maradéktalanul elégve távozik a kipufogó szelepen.
Ezek a folyamatok azonban nem ilyen egyszerűek, de sematikusan gondolom érthető.
Más.
A háztartási kisgépeknél is felettébb jó tapasztalatokat gyűjtöttünk össze. Itt a vendégkönyvbe is van jó néhány príma bejegyzés. Két üteműnél pedig meg fog lepődni, mennyire más a pld. fűnyíró.
Itt is kihangsúlyozom mellőzni kell a 100-as benzineket. A kisgépek sűrítési aránya, gyújtás mechanizmusa nem erre van konstruálva. Nehézkes lángterjedést produkálunk vele, és ezt egyszerű is belátni. Bátran használja a SPURI-t, legfeljebb a JG-2 kék színűt, másfél szeresbe, de semmiképp ne többet, mert ismét fulladozik, mint a 100-as benzintől.
Ha a négyütemű gyári leírt sűrítési arányszáma mégis több, mint 1:12 akkor legyen csak 100-as benzin.
Ez benzines szgk-ra nem vonatkozik, mert hiába van a gépkönyvbe 1:12.5 ez nem valós, mert a lehetőség van meg csak, és a szívószelep késői zárása, és egyéb vezérlési trükkök miatt sosem valós ez a feszített versenyautós bikaszerű sűrítése.
A fűnyírónál ilyen biztos nincs, még ha 4T is.
Mély tiszteletem, amiért megosztotta velünk a tapasztalatát több járművel kapcsolatba is.
Ön rendes ember, kívánok állandó, és további balesetmentes gond nélküli célba érést.
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Nagyon remek, hogy megfelelt Önnek, és családjának is a SPURI.
Nézzük sorba, a megválaszolni valókat, de minden előtt egyet szeretnék megjegyezni: NE HASZNÁLJON PRÉMIUM BENZINT. A honlapunk több cikkében és más bemásolt cikkek szerint is nemhogy nem ér semmit, hanem káros is. Soha senki nem tudott még előnyt kicsiholni belőle semmilyen géppel. Ha mégis, akkor az csak érzéki csalódás volt. A fizika megmondja a tutit.
Bemelegítési könnyebbség működési mechanizmusát, nehéz röviden leírni, mert egymásba öltődő molekuláris átalakulási sor égés közben. Mi pedig a SPURI-val azt segítjük elő hogy:
1. OH csoportokból kevesebb víz legyen, míg az üzemi hő be nem áll.
2. Szortimentettel segítjük a hiányos lángterjedési sebesség hiányos részeit.
3. Számos indítási készség növelőt alkalmazunk, értékes ritka molekula csoportokkal.
4. Egy szokatlanul új molekula-lánccal segítjük a hideg motor kompresszió gyűrű, és a hengerfal közötti tömörségi tényezőt. Lényege a környezeti hőmérsékletre változó konzisztencia-asszintencia, mely folyélony-amorf-géltől a szilárdig terjedő fázisig avatkozik bele a folyamatba. Amint a gfelületi hőmérséklet túllépi a bimetalikus-kritikus pontot, rögtön leválik, és maradéktalanul elégve távozik a kipufogó szelepen.
Ezek a folyamatok azonban nem ilyen egyszerűek, de sematikusan gondolom érthető.
Más.
A háztartási kisgépeknél is felettébb jó tapasztalatokat gyűjtöttünk össze. Itt a vendégkönyvbe is van jó néhány príma bejegyzés. Két üteműnél pedig meg fog lepődni, mennyire más a pld. fűnyíró.
Itt is kihangsúlyozom mellőzni kell a 100-as benzineket. A kisgépek sűrítési aránya, gyújtás mechanizmusa nem erre van konstruálva. Nehézkes lángterjedést produkálunk vele, és ezt egyszerű is belátni. Bátran használja a SPURI-t, legfeljebb a JG-2 kék színűt, másfél szeresbe, de semmiképp ne többet, mert ismét fulladozik, mint a 100-as benzintől.
Ha a négyütemű gyári leírt sűrítési arányszáma mégis több, mint 1:12 akkor legyen csak 100-as benzin.
Ez benzines szgk-ra nem vonatkozik, mert hiába van a gépkönyvbe 1:12.5 ez nem valós, mert a lehetőség van meg csak, és a szívószelep késői zárása, és egyéb vezérlési trükkök miatt sosem valós ez a feszített versenyautós bikaszerű sűrítése.
A fűnyírónál ilyen biztos nincs, még ha 4T is.
Mély tiszteletem, amiért megosztotta velünk a tapasztalatát több járművel kapcsolatba is.
Ön rendes ember, kívánok állandó, és további balesetmentes gond nélküli célba érést.
Tisztelettel, SZAKI Kft. Farkas Kálmán
Üdvözletem,
Akkor én is visszajeleznék
Korábban, kb 8-10 hónapja kértem ki a véleméyét egy Audi 80 2.8v6 quattro és egy Honda VFR750R RC24/2-vel kapcsolatban,
A Honda azóta is le van forgatva legalább egy alkalommal terhelésen leszabályozásig 🙂
Legutóbbi javaslatait megfogadva, azóta is a Hondába 1 tankhoz 1 pirosat/2-3 tankolásonként kéket/ használok
Az Audiba csak kéket, és azóta is köszönik nagyon jól érzik magukat, összegezve
Fogyasztásuk pedig kitűnően alakul. /ha azonban menni szeretnék, akkor az "etetett lovak" kiadják amit várok tőlük!.
Megejegyezném egy zárójeles gondolatként Faterom Renault Méganeját, 1.6 16v K4MA700 motorkóddal:
Lecsavart vele Szeptemberben Mol 100as és OMV 100as benzinnel és JG-2-vel 1100-1200 km-t, ezt követően pirossal használja a táltost, 7-7,5 literről kb. 6,5 liter alát esett vissza a fogyasztása
A fenti 1100-1200km alatt 8-9 volt a fogyasztás, de az autópálya volt végig és hagyjuk meg, inkább 5000-hez közelebb, mint a 4000-hez
Szkeptikus volt, de belátta, hogy jótékony hatása van.
Leginkább azért próbálta ki, mert kicsit ellustult, lomha volt. Ez már a múlté hála a Spurinak
Apósék Ford Escort 1.4i 8v F4B is kevesebbet eszik egy jó félliterrel, mióta használja, főleg a reggeli bemelegedési szakaszban faragott sokat a fogyasztáson
Itt megkérdezném, ez hogyan lehet? /köszönöm/
Most viszont olyan kérdésem volna, hogy a 2T-hez van-e értelme használni a kék vagy piros adalékot?, Gondolok itt a kerti kisgépekre és idevenném még a fűnyírót is, tudom az 4T, de akkoris
Rontani tudom, hogy nem fogok rajta, de had kérdezzem meg, mik volnának a pozitív hozadékai?
100as benzint használok Husqvarna XP 2T motorolajjal /fűnyíróba természetesen tisztán/
Ebben kérdezem a véleményét, Előre is köszönöm
Akkor én is visszajeleznék
Korábban, kb 8-10 hónapja kértem ki a véleméyét egy Audi 80 2.8v6 quattro és egy Honda VFR750R RC24/2-vel kapcsolatban,
A Honda azóta is le van forgatva legalább egy alkalommal terhelésen leszabályozásig 🙂
Legutóbbi javaslatait megfogadva, azóta is a Hondába 1 tankhoz 1 pirosat/2-3 tankolásonként kéket/ használok
Az Audiba csak kéket, és azóta is köszönik nagyon jól érzik magukat, összegezve
Fogyasztásuk pedig kitűnően alakul. /ha azonban menni szeretnék, akkor az "etetett lovak" kiadják amit várok tőlük!.
Megejegyezném egy zárójeles gondolatként Faterom Renault Méganeját, 1.6 16v K4MA700 motorkóddal:
Lecsavart vele Szeptemberben Mol 100as és OMV 100as benzinnel és JG-2-vel 1100-1200 km-t, ezt követően pirossal használja a táltost, 7-7,5 literről kb. 6,5 liter alát esett vissza a fogyasztása
A fenti 1100-1200km alatt 8-9 volt a fogyasztás, de az autópálya volt végig és hagyjuk meg, inkább 5000-hez közelebb, mint a 4000-hez
Szkeptikus volt, de belátta, hogy jótékony hatása van.
Leginkább azért próbálta ki, mert kicsit ellustult, lomha volt. Ez már a múlté hála a Spurinak
Apósék Ford Escort 1.4i 8v F4B is kevesebbet eszik egy jó félliterrel, mióta használja, főleg a reggeli bemelegedési szakaszban faragott sokat a fogyasztáson
Itt megkérdezném, ez hogyan lehet? /köszönöm/
Most viszont olyan kérdésem volna, hogy a 2T-hez van-e értelme használni a kék vagy piros adalékot?, Gondolok itt a kerti kisgépekre és idevenném még a fűnyírót is, tudom az 4T, de akkoris
Rontani tudom, hogy nem fogok rajta, de had kérdezzem meg, mik volnának a pozitív hozadékai?
100as benzint használok Husqvarna XP 2T motorolajjal /fűnyíróba természetesen tisztán/
Ebben kérdezem a véleményét, Előre is köszönöm
Köszönöm szépen! 🙂 Természetesen ehhez kell a 10e olajcsere periódus, a kíméletes hideg használat, a hosszabb utak megléte. Az autóban nincs kettőstömegű úgyhogy érződik ha már nemtetszik neki valami! 🙁
1500 alatt és induláskor persze. Leírhatatlan az a kelletlen erőtlen motor tevékenység ilyenkor. Spurival kisimul az egész.
1500 alatt és induláskor persze. Leírhatatlan az a kelletlen erőtlen motor tevékenység ilyenkor. Spurival kisimul az egész.
Kedves Bánóczki Zoltán Úr!
Ez igen!
Ezek szerint, ha egy gép kopott, akkor még az nem rossz! Csak a gázolaj már nagyon nem jó hozzá, mert SPURI-val meg jó.
A Dácia dízel a legolcsóbb a piacon, és mégis megy 200ezer km után, ez dicséretes.
Lám-lám 1-2 tankolás SPURI nélkül , és máris jön a rendellenes működés.
Ezek szerint elég sok rendellenes működést kiküszöböl a adalék. Nem lehet belelátni, de sok olyan kopott, vagy csak kissé használt alkatrész nem szereti a mai gázolajokat. Nem is hívnám gázolajnak, csak foghiányos üzemanyag szerű folyadéknak!
Plusz az ISTENI-nek mondott BIO alkotó jelentős 7% mennyisége.
És még sorolhatnám a gyártási furfangos gazdaságosságokat, mint a sokszori vissza, valamint hidro,- krakkolást, melynek eredménye, hogy már 1liter kőolajból 1.2 liter gázolajat is lehet készíteni. Nincs bitumen, nincs pakura, mindenből sok egyforma dögszagú molekula lesz! Ha egy gázolaj nagyon büdös, akkor ettől van!
De félretéve a komolyságot, örülök, hogy teljesen jól működik még mindig a dízel Dácia. Ilyen korára rengeteg alapvető alkatrészt kellett volna cserélni benne. Ez biztos.
További biztos célba érést kívánok önnek! És köszönjük a visszajelzést olvasóink nevében is!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Ez igen!
Ezek szerint, ha egy gép kopott, akkor még az nem rossz! Csak a gázolaj már nagyon nem jó hozzá, mert SPURI-val meg jó.
A Dácia dízel a legolcsóbb a piacon, és mégis megy 200ezer km után, ez dicséretes.
Lám-lám 1-2 tankolás SPURI nélkül , és máris jön a rendellenes működés.
Ezek szerint elég sok rendellenes működést kiküszöböl a adalék. Nem lehet belelátni, de sok olyan kopott, vagy csak kissé használt alkatrész nem szereti a mai gázolajokat. Nem is hívnám gázolajnak, csak foghiányos üzemanyag szerű folyadéknak!
Plusz az ISTENI-nek mondott BIO alkotó jelentős 7% mennyisége.
És még sorolhatnám a gyártási furfangos gazdaságosságokat, mint a sokszori vissza, valamint hidro,- krakkolást, melynek eredménye, hogy már 1liter kőolajból 1.2 liter gázolajat is lehet készíteni. Nincs bitumen, nincs pakura, mindenből sok egyforma dögszagú molekula lesz! Ha egy gázolaj nagyon büdös, akkor ettől van!
De félretéve a komolyságot, örülök, hogy teljesen jól működik még mindig a dízel Dácia. Ilyen korára rengeteg alapvető alkatrészt kellett volna cserélni benne. Ez biztos.
További biztos célba érést kívánok önnek! És köszönjük a visszajelzést olvasóink nevében is!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Szokásos bejelentkezésem. Logan dCi lassan 200ekm. Spurival persze.
Nélküle (mert már megint vagy 1000km-t sikerült) kerreg, nemmegy. 😀
Nélküle (mert már megint vagy 1000km-t sikerült) kerreg, nemmegy. 😀
Kedves Sebestyén Úr!
Sejthető volt a végeredmény. Az igazság az, hogy minél több kilométert fut az autó, annál több káros füstgáz csapódik le az EGR-be.
Ezt 90%-ban optimalizálja a SPURI. Segít teljesen elégetni, még a feljutó motorolajat is. És más módon is lebegteti a nehézfüstöt, hogy nehogy lecsapódjon a hidegebb felületeken, az alacsony túlhűtött EGR harmatponti hőmérséklet miatt!
Ennyit dióhéjban.
Összegezve, ha SPURI-t használ megelőző jelleggel, garantálom, hogy normál működés esetén igen sokáig meghosszabbítja a gépe élettartalmát! Röviden biztonságba lesz!
Köszönöm nagyon hasznos bejegyzését.
Minden tiszteletem az Öné!
Üdvözlettel,
Farkas Kálmán
Sejthető volt a végeredmény. Az igazság az, hogy minél több kilométert fut az autó, annál több káros füstgáz csapódik le az EGR-be.
Ezt 90%-ban optimalizálja a SPURI. Segít teljesen elégetni, még a feljutó motorolajat is. És más módon is lebegteti a nehézfüstöt, hogy nehogy lecsapódjon a hidegebb felületeken, az alacsony túlhűtött EGR harmatponti hőmérséklet miatt!
Ennyit dióhéjban.
Összegezve, ha SPURI-t használ megelőző jelleggel, garantálom, hogy normál működés esetén igen sokáig meghosszabbítja a gépe élettartalmát! Röviden biztonságba lesz!
Köszönöm nagyon hasznos bejegyzését.
Minden tiszteletem az Öné!
Üdvözlettel,
Farkas Kálmán
Kedves Farkas Kálmán Úr!
Elöszőr is köszönöm a jó kívánságokat! Sikerekben gazdag boldog új évet kívánok!
A Ford Focus EGR szelep probléma lezárult. Végül ki kellett cserélni a rossz szelepet. Sajnos az előző tulajdonos gondatlanságából ment tönkre és már valóban menthetetlen volt. Megkaptam a bontott alkatrészt. Sajnos teljesen el van kormolódva.
Üdvözlettel: Kovács Sebestyén
Elöszőr is köszönöm a jó kívánságokat! Sikerekben gazdag boldog új évet kívánok!
A Ford Focus EGR szelep probléma lezárult. Végül ki kellett cserélni a rossz szelepet. Sajnos az előző tulajdonos gondatlanságából ment tönkre és már valóban menthetetlen volt. Megkaptam a bontott alkatrészt. Sajnos teljesen el van kormolódva.
Üdvözlettel: Kovács Sebestyén
Kedves Tamás!
Ez igen okos felvetés. A megválaszolás akár egy újabb terjedelmes cikket is kitöltene. Meg is fogom írni.
Röviden próbálom leírni. Új motoroknál, mint az új Opelek még nagyobb jelentősége van. Gondoljunk a hónolás fokozására kialakított oldalfal perforációra.
Mivel Önnek régebbi technikája van ez nem érinti. A harmincezres cserét viszont nem ajánlom. Ez a motor nincs semmi paraméterébe rátervezre erre a mostani olajokra. Lehet beletenni, mert vagy 8-10 paramétere az olajnak jobb, de a gépkönyvi hideg-meleg oldalt be kell tartani. Pld. 10w40 vagy ehhez hasonló. Bár nem tudom mit írnak elő. A meleg oldali 40-et nem éri el, akkor bizony ott a 30-as végű nem lesz jó! Gondoljunk az olazó furatok ellenálására. De térjünk vissza a hígulásra.
Az üzemanyagból az olajba jutó szennyeződésnek két fontosabb oldala van: tökéletesen elégett alkotók és a elégtelen égésből származó szénhidrogén származékok.
Az elsőnél nincs lecsapódó maradék, ha van ios a SPURI-s üzemanyagnál, az csak a kopáscsökkentők, és a néhányféle hűtőgél konfiguráció. Azért vagyunk, hogy tökéletesebb legyen az égés.
Ám a kopottabb motoroknál megesik, hogy a égési nyomás közepette lekerül a forgattyús házba némi nem odavaló szénhidrogén származék, hígítva ezzel az olajat. Nem szerencsés, de egy kicsit segíti a SPURI a káros hatás kiküszöbölését, pont a kopáscsökkentőkön, hűtőgélen, hősokk adalékokon, és más hasznos keverőkomponenseken keresztül. Ez csak biztonsági tartalék legyen, ajánlom a gyári olajcsere idejét, futásteljesítményét betartani nagyobb teljesítmény osztályú olajnál is.
Egy biztos, az olajtérbe lekerülő benzin kevésbé káros, ha SPURI-val van adalékolva!
Köszönöm értékes kérdését. További gondmentes célba érkezést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Ez igen okos felvetés. A megválaszolás akár egy újabb terjedelmes cikket is kitöltene. Meg is fogom írni.
Röviden próbálom leírni. Új motoroknál, mint az új Opelek még nagyobb jelentősége van. Gondoljunk a hónolás fokozására kialakított oldalfal perforációra.
Mivel Önnek régebbi technikája van ez nem érinti. A harmincezres cserét viszont nem ajánlom. Ez a motor nincs semmi paraméterébe rátervezre erre a mostani olajokra. Lehet beletenni, mert vagy 8-10 paramétere az olajnak jobb, de a gépkönyvi hideg-meleg oldalt be kell tartani. Pld. 10w40 vagy ehhez hasonló. Bár nem tudom mit írnak elő. A meleg oldali 40-et nem éri el, akkor bizony ott a 30-as végű nem lesz jó! Gondoljunk az olazó furatok ellenálására. De térjünk vissza a hígulásra.
Az üzemanyagból az olajba jutó szennyeződésnek két fontosabb oldala van: tökéletesen elégett alkotók és a elégtelen égésből származó szénhidrogén származékok.
Az elsőnél nincs lecsapódó maradék, ha van ios a SPURI-s üzemanyagnál, az csak a kopáscsökkentők, és a néhányféle hűtőgél konfiguráció. Azért vagyunk, hogy tökéletesebb legyen az égés.
Ám a kopottabb motoroknál megesik, hogy a égési nyomás közepette lekerül a forgattyús házba némi nem odavaló szénhidrogén származék, hígítva ezzel az olajat. Nem szerencsés, de egy kicsit segíti a SPURI a káros hatás kiküszöbölését, pont a kopáscsökkentőkön, hűtőgélen, hősokk adalékokon, és más hasznos keverőkomponenseken keresztül. Ez csak biztonsági tartalék legyen, ajánlom a gyári olajcsere idejét, futásteljesítményét betartani nagyobb teljesítmény osztályú olajnál is.
Egy biztos, az olajtérbe lekerülő benzin kevésbé káros, ha SPURI-val van adalékolva!
Köszönöm értékes kérdését. További gondmentes célba érkezést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Tiszteletem!
Régi használója vagyok a Spurinak. Kis idő kihagyás után ismét használom a terméket, jelenleg egy Opel Corsa C 1.2 16V (ecotec) gépjárműben. Manapság egyre jellemzőbb a meghosszabbított olajcsere periódus (pl 30000km). Ezalatt az idő alatt elég jelentős lehet a motorolaj üzemanyag tartalma (5-20% közöttire teszik), ami rontja az olaj kenési képességeit. Kérdésem az lenne, hogy a Spurival használt gépjármű esetén milyen hatása lehet ha így bekerül a motorolajba a termék?
Válaszát előre is köszönöm.
Üdvözlettel! Tamás
Régi használója vagyok a Spurinak. Kis idő kihagyás után ismét használom a terméket, jelenleg egy Opel Corsa C 1.2 16V (ecotec) gépjárműben. Manapság egyre jellemzőbb a meghosszabbított olajcsere periódus (pl 30000km). Ezalatt az idő alatt elég jelentős lehet a motorolaj üzemanyag tartalma (5-20% közöttire teszik), ami rontja az olaj kenési képességeit. Kérdésem az lenne, hogy a Spurival használt gépjármű esetén milyen hatása lehet ha így bekerül a motorolajba a termék?
Válaszát előre is köszönöm.
Üdvözlettel! Tamás
Kedves András!
Megnyugtathatom, hogy semmi gondot nem okoz!
Csak nem gazdaságos, mert többe kerül, mint amennyit meghoz a megtakarítással.
Nyomatékosság, kb a kétszereséig fokozódik, aztán megáll.
Az olyan autóknál, ahol nem volt még SPURI-val kezelve, nem is árt kicsit gyorsítani, a tisztítási folyamatot. Kivétel új autó, ahol a normál adag elegendő a bejáratós időszakba is. Bár itt sincs baj a többletből, csak a túlhűtés, és a kopáscsökkentő egy kicsit túlsúlyba kerül.
Tehát, semmi gond!
További balesetmentes autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Megnyugtathatom, hogy semmi gondot nem okoz!
Csak nem gazdaságos, mert többe kerül, mint amennyit meghoz a megtakarítással.
Nyomatékosság, kb a kétszereséig fokozódik, aztán megáll.
Az olyan autóknál, ahol nem volt még SPURI-val kezelve, nem is árt kicsit gyorsítani, a tisztítási folyamatot. Kivétel új autó, ahol a normál adag elegendő a bejáratós időszakba is. Bár itt sincs baj a többletből, csak a túlhűtés, és a kopáscsökkentő egy kicsit túlsúlyba kerül.
Tehát, semmi gond!
További balesetmentes autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Üdvözlöm!
Az után érdeklődnék hogy mennyire káros ha több adalék kerül a tankba mint az előìrt mennyiség pl fél tankhoz 1dl
(piros)
Köszönöm válaszát
Az után érdeklődnék hogy mennyire káros ha több adalék kerül a tankba mint az előìrt mennyiség pl fél tankhoz 1dl
(piros)
Köszönöm válaszát
Kedves Sebestyén Úr!
Örülök, hogy sikerült javítani a rendszeren. Ön egy precíz embernek tűnik, így még írok néhány sort segítségül.
A SPURI elsősorban preventív, megelőző jellegű, minőségi üzemanyagot produkáló adalék.
Persze ezek mellett utolérhetetlen tisztító hatása is van.
Mindenek előtt valamit figyelembe kell venni.
Ha egy alkatrész már olyan fokig elhasználódott a szennyeződéstől, a beégett koromtól, hogy visszaállíthatatlan tisztítással, azzal sajnos elkéstünk.
Mire gondolok?
Arra, hogyha az EGR szelep tengelye elgörbült, mechanikai deformációkat szenvedett, vagy az érzékelők sérülése, esetleg más visszafordíthatatlan hibák, a nem megfelelő üzemanyag miatt. De van természetes elhasználódás is, mint pld. légtömegmérő, és más fűtött alkatrész kiégése, vagy pedig az alkatrész-elem kihordási ideje lejárt.
Tanácsom: Használja tovább a SPURI-t. Ígyis-úgyis jól jön az adalék használata. És nem kerül semmibe, mert bőven megtérül megtakarított üzemanyag miatt!
Elképzelhető, hogy maradandó a károsodás, akkor csak a mostani szinten tudja tartani a gépet. És ez eredmény!
De lehetséges, hogy 10-12 tankolás is kell hozzá. Nem látunk bele a gépbe. A lekérdezés is csak az érzékelőkön, szenzorokon keresztül létezik. Ahol nincs ilyen nem tudni, mi történt.
Ne csüggedjen, az állapot fenntartás miatt, hanem úgyis létkérdés a jó üzemanyag, ezért tovább adalékoljon. minden harmadik tankoláskor iktasson be kétszeres SPURI JG-2 adalékot. (50literbe 200ml-t.)
Egy esély ez is, ha valamely alkatrész makacs beégést szenvedett.
Ennyit dióhéjba! Kérem tájékoztasson mi lett később a géppel!
További kellemes ünnepeket, boldog balesetmentes vezetést kívánok!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Örülök, hogy sikerült javítani a rendszeren. Ön egy precíz embernek tűnik, így még írok néhány sort segítségül.
A SPURI elsősorban preventív, megelőző jellegű, minőségi üzemanyagot produkáló adalék.
Persze ezek mellett utolérhetetlen tisztító hatása is van.
Mindenek előtt valamit figyelembe kell venni.
Ha egy alkatrész már olyan fokig elhasználódott a szennyeződéstől, a beégett koromtól, hogy visszaállíthatatlan tisztítással, azzal sajnos elkéstünk.
Mire gondolok?
Arra, hogyha az EGR szelep tengelye elgörbült, mechanikai deformációkat szenvedett, vagy az érzékelők sérülése, esetleg más visszafordíthatatlan hibák, a nem megfelelő üzemanyag miatt. De van természetes elhasználódás is, mint pld. légtömegmérő, és más fűtött alkatrész kiégése, vagy pedig az alkatrész-elem kihordási ideje lejárt.
Tanácsom: Használja tovább a SPURI-t. Ígyis-úgyis jól jön az adalék használata. És nem kerül semmibe, mert bőven megtérül megtakarított üzemanyag miatt!
Elképzelhető, hogy maradandó a károsodás, akkor csak a mostani szinten tudja tartani a gépet. És ez eredmény!
De lehetséges, hogy 10-12 tankolás is kell hozzá. Nem látunk bele a gépbe. A lekérdezés is csak az érzékelőkön, szenzorokon keresztül létezik. Ahol nincs ilyen nem tudni, mi történt.
Ne csüggedjen, az állapot fenntartás miatt, hanem úgyis létkérdés a jó üzemanyag, ezért tovább adalékoljon. minden harmadik tankoláskor iktasson be kétszeres SPURI JG-2 adalékot. (50literbe 200ml-t.)
Egy esély ez is, ha valamely alkatrész makacs beégést szenvedett.
Ennyit dióhéjba! Kérem tájékoztasson mi lett később a géppel!
További kellemes ünnepeket, boldog balesetmentes vezetést kívánok!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Kedves András!
Valóban jó dolog, hogy biztonságba tudja autóját. Ezért készítjük elsősorban a SPURI-t. A legfontosabb a hosszan tartó üzembiztonság.
A téli üzemelés és a hidegindítás viseli meg legjobban a motorokat. Erre is terveztünk egy komplex molekula konfigurációt. Nem csupán a hideg hengerfalon lecsapódó szénhidrogén származékokra gondoltunk, hanem a motorvezérlőhöz került hideg-emissziós érzékelő paraméterek optimálisra való igazítással is.
A tartósság hihetetlenül fontos tényezője. Ha 1-2 alkalommal kimarad a SPURI adalékolás akkor kezd a kormosodás és egyéb probléma lassan ként kifejlődni. És bizony egy idő után nincs vissza út. A jó üzemanyag már renszerint kevés az alkatrészek, tisztítására, megmentésére.
Így ezt is leírom a következő válaszomba Sebestyén Úrnak.
Az Ön Suzuki motorja korszerű, de az ezzel járó környezetvédő motor-mechanizmus is érzékeny az üzemanyagra. Pláne várori üzemmód, hidegindítás, sok rövid távú üzem, valamint a SPÓROLÓS kis fordulatú vezetés.
Nos ez nem azt jelenti, hogy kinyomjuk a szemét, de az ütemes vezetési stílus motor-melegnél nem árt.
A megviselt alkatrészek inkább a kipufogó rendszert érinti, valamint a szelepeket. A kipufogó szelepet, még könnyű is tisztítani adalékkal, de a szívószelepet már nehezebb, mert itt csak a tiszta levegő, valamint a füstgáz visszavezetett egy része érintkezik a fém felületekkel. Sajnos a fő konstrukciós probléma a füstgáz kelleténél alacsonyabb hófokra való hűtése. Ezt könnyebb megoldani, mint extra minőségű szelepeket betervezni.
Ha ilyen elv szerint, verseny alkatrészeket építenék a Balenóba, sajnos 10-12 millió is lenne az ára. Ez így egy optimális megoldás, csak figyelni kell, az üzemeltetésre.
Ezt Ön meg is teszi, ezért, garantálom, hogy a mostani érzékeny technika ellenére önt sosem fogja útszélen hagyni a gép.
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket, és Boldog Új évet kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Valóban jó dolog, hogy biztonságba tudja autóját. Ezért készítjük elsősorban a SPURI-t. A legfontosabb a hosszan tartó üzembiztonság.
A téli üzemelés és a hidegindítás viseli meg legjobban a motorokat. Erre is terveztünk egy komplex molekula konfigurációt. Nem csupán a hideg hengerfalon lecsapódó szénhidrogén származékokra gondoltunk, hanem a motorvezérlőhöz került hideg-emissziós érzékelő paraméterek optimálisra való igazítással is.
A tartósság hihetetlenül fontos tényezője. Ha 1-2 alkalommal kimarad a SPURI adalékolás akkor kezd a kormosodás és egyéb probléma lassan ként kifejlődni. És bizony egy idő után nincs vissza út. A jó üzemanyag már renszerint kevés az alkatrészek, tisztítására, megmentésére.
Így ezt is leírom a következő válaszomba Sebestyén Úrnak.
Az Ön Suzuki motorja korszerű, de az ezzel járó környezetvédő motor-mechanizmus is érzékeny az üzemanyagra. Pláne várori üzemmód, hidegindítás, sok rövid távú üzem, valamint a SPÓROLÓS kis fordulatú vezetés.
Nos ez nem azt jelenti, hogy kinyomjuk a szemét, de az ütemes vezetési stílus motor-melegnél nem árt.
A megviselt alkatrészek inkább a kipufogó rendszert érinti, valamint a szelepeket. A kipufogó szelepet, még könnyű is tisztítani adalékkal, de a szívószelepet már nehezebb, mert itt csak a tiszta levegő, valamint a füstgáz visszavezetett egy része érintkezik a fém felületekkel. Sajnos a fő konstrukciós probléma a füstgáz kelleténél alacsonyabb hófokra való hűtése. Ezt könnyebb megoldani, mint extra minőségű szelepeket betervezni.
Ha ilyen elv szerint, verseny alkatrészeket építenék a Balenóba, sajnos 10-12 millió is lenne az ára. Ez így egy optimális megoldás, csak figyelni kell, az üzemeltetésre.
Ezt Ön meg is teszi, ezért, garantálom, hogy a mostani érzékeny technika ellenére önt sosem fogja útszélen hagyni a gép.
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket, és Boldog Új évet kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Kiegészíteném az értékelésemmel. Az előző hozzászólásban valamiért rosszul jelent meg.
Üdvözlet!
Négy hónapja vásároltam egy 2010 Ford Focus 1.6 TDCi 90le autót. 136ezer kilométerrel vettem. A használat során előjött egy EGR hibakód a computerbe P1402 kóddal. Első körben kitisztították az EGR szelepet. De mondták, hogy ha visszajön a hibak, akkor sajnos cserélni kell. Sajnos egy pár nap után visszajött. Mivel van saját hibakódolvasóm, ezért kitöröltem és kicsit meghajtottam a motort. Pár nap után ismét előjött. Na ekkor jött a kék spuri. Az ajánlott mennyiség dupláját teszem bele. Eleinte hetente dobta be a kódot. De most három hétig semmi. Már kezdtem reménykedni, erre ma bedobta. Létezik, hogy ha kitartó vagyok, akkor előbb utóbb rendbejön? Az autó működésében semmi zavart nem észlelek. A műszerfalon nem jelenik meg a hibajelzés, csak a műszer látja. Válaszát előre is köszönöm! Üdv.: Sebestyén
Négy hónapja vásároltam egy 2010 Ford Focus 1.6 TDCi 90le autót. 136ezer kilométerrel vettem. A használat során előjött egy EGR hibakód a computerbe P1402 kóddal. Első körben kitisztították az EGR szelepet. De mondták, hogy ha visszajön a hibak, akkor sajnos cserélni kell. Sajnos egy pár nap után visszajött. Mivel van saját hibakódolvasóm, ezért kitöröltem és kicsit meghajtottam a motort. Pár nap után ismét előjött. Na ekkor jött a kék spuri. Az ajánlott mennyiség dupláját teszem bele. Eleinte hetente dobta be a kódot. De most három hétig semmi. Már kezdtem reménykedni, erre ma bedobta. Létezik, hogy ha kitartó vagyok, akkor előbb utóbb rendbejön? Az autó működésében semmi zavart nem észlelek. A műszerfalon nem jelenik meg a hibajelzés, csak a műszer látja. Válaszát előre is köszönöm! Üdv.: Sebestyén
Tisztelt Kálmán!
Néhány hónapja (május körül) írtam illetve kértem a véleményét az új Balenommal és a Spurival kapcsolatban. Azóta megtettem 10 000 km-t és az első perctől kezdve használom a piros Spurit. Nagyrészt a fóti OIL kúton tankolok ott be is tudom szerezni a Spurit. Az eddigi tapasztalataim pozitívak, nem bántam meg,hogy nem diesel autót vásároltam. A fogyasztásom 4,5 - 5,3 között alakult. A menettulajdonságokkal is elégedett vagyok.A 4-5 ezres fordulatszám tartományban kifejezetten jól érzi magát 🙂 A motor továbbra is olyan csendes, hogy a parkolóban már figyelnem kell,mert többször is elém léptek gyalogosok.Számomra megnyugtató a tény, hogy mindig adagolom a Spurit, mivel az előző autómban már bizonyított. Most szeretném majd lecseréltetni az olajat és kíváncsi leszek ha igazán hideg lesz majd, változik-e valami. Ami nagyon furcsa számomra, hogy hideg indításkor 1200 a fordulat szám, de mire bezárom a kaput és elindulnék már csak 800. És remekül lehet így is hidegen elindulni és óvatosan haladni vele, amíg fel nem melegszik rendesen.
Tisztelettel: András
Néhány hónapja (május körül) írtam illetve kértem a véleményét az új Balenommal és a Spurival kapcsolatban. Azóta megtettem 10 000 km-t és az első perctől kezdve használom a piros Spurit. Nagyrészt a fóti OIL kúton tankolok ott be is tudom szerezni a Spurit. Az eddigi tapasztalataim pozitívak, nem bántam meg,hogy nem diesel autót vásároltam. A fogyasztásom 4,5 - 5,3 között alakult. A menettulajdonságokkal is elégedett vagyok.A 4-5 ezres fordulatszám tartományban kifejezetten jól érzi magát 🙂 A motor továbbra is olyan csendes, hogy a parkolóban már figyelnem kell,mert többször is elém léptek gyalogosok.Számomra megnyugtató a tény, hogy mindig adagolom a Spurit, mivel az előző autómban már bizonyított. Most szeretném majd lecseréltetni az olajat és kíváncsi leszek ha igazán hideg lesz majd, változik-e valami. Ami nagyon furcsa számomra, hogy hideg indításkor 1200 a fordulat szám, de mire bezárom a kaput és elindulnék már csak 800. És remekül lehet így is hidegen elindulni és óvatosan haladni vele, amíg fel nem melegszik rendesen.
Tisztelettel: András
Tisztelt Csetneki Úr!
Profinak kell lennie annak az egyénnek, hogy szagán érezze a fagyálló szagát. Bár lehet. Azt ajánlom, hogy a hűtőfolyadék szintet figyelje meg a tágulási tartályba. mindig ugyan olyan hőmérsékletnél hasonlítson, mert ugye tágul a folyadék is,és a rendszer is némiképp a nyomás alatt dolgozik!
Ha fogy akkor valóban szerelőhöz kell, menni, mert megeszi valahol.
Az lehetséges, hogy előtte a SPURI JG-2 semlegesítette a szagot. Kárt azonban semmikép nem tud okozni, kíméletes volta miatt a SPURI.
Az is lehet, hogy volt a régi tulajnál baja, csak nem mondta. Esetleg egyre jobban jelentkezik, így a kipufogó rendszerbe a maradékok sűrűsödve megtapadtak. Most pedig a SPURI kezdi kitakarítani.
Ha még hengerfej repedése van, akkor is használja a SPURI-t, mert kíméletesebb tökéletesebb üzemmódot biztosít. Sőt egy részét a hidroxil lábaknak felhasználja az adalékunk az égés folyamán. Nem mindet, mert lehet olyan sok keletkezik, hogy már azzal nem bír, de egy részét semlegesíteni is jó eredmény.
Tehát a normál SPURI-t használja nyugodtan folyamatosan, mert fenntartásra remek.
Köszönöm kérdését, remélem segítettem! Írja meg, hogy mi lett a vége a dolognak!
Üdvözlettel, Farkal Kálmán
Profinak kell lennie annak az egyénnek, hogy szagán érezze a fagyálló szagát. Bár lehet. Azt ajánlom, hogy a hűtőfolyadék szintet figyelje meg a tágulási tartályba. mindig ugyan olyan hőmérsékletnél hasonlítson, mert ugye tágul a folyadék is,és a rendszer is némiképp a nyomás alatt dolgozik!
Ha fogy akkor valóban szerelőhöz kell, menni, mert megeszi valahol.
Az lehetséges, hogy előtte a SPURI JG-2 semlegesítette a szagot. Kárt azonban semmikép nem tud okozni, kíméletes volta miatt a SPURI.
Az is lehet, hogy volt a régi tulajnál baja, csak nem mondta. Esetleg egyre jobban jelentkezik, így a kipufogó rendszerbe a maradékok sűrűsödve megtapadtak. Most pedig a SPURI kezdi kitakarítani.
Ha még hengerfej repedése van, akkor is használja a SPURI-t, mert kíméletesebb tökéletesebb üzemmódot biztosít. Sőt egy részét a hidroxil lábaknak felhasználja az adalékunk az égés folyamán. Nem mindet, mert lehet olyan sok keletkezik, hogy már azzal nem bír, de egy részét semlegesíteni is jó eredmény.
Tehát a normál SPURI-t használja nyugodtan folyamatosan, mert fenntartásra remek.
Köszönöm kérdését, remélem segítettem! Írja meg, hogy mi lett a vége a dolognak!
Üdvözlettel, Farkal Kálmán
Üdvözlet. kB. Egy hónapja vettem egy diesel autót amit vásárlás után rögtön tele tanfolyam és öntöttem egy 125ős kék spurit a tank a ez 1000 km alatt ki is fogyott mostani tankba egy pirosat öntöttem bele és a kipufogó szagán olyan enyhén édeskés szagot vettem észre, mint amikor a hűrőfolyadék keveredik a gázolajjal, létezhet, h ez a Spuri "illata" vagy lehet át kell nézetem a kocsit hengerfej gyanúsan? Válaszát előre is köszönöm
Üdv Csetneki Károly
Üdv Csetneki Károly
Legutóbbi hozzászólások