Vendégkönyv - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2190 bejegyzés.
Tóth Attila Tóth Attila írta ekkor 2017.09.11. 23:18
Ha kaphatok egy email címet küldenék egy fotót. Van egy gumigyűrű a tankoló nyíláson - eddig azt hittem egy anyagból van az egész. Kiderült, hogy zöld (!) és gumi, a Spuri magától előhozta'. Volt baj az autóval és szelepcsere lett sajnos - láttam saját szememmel tényleg tiszta volt belül a szelepeknél minden. Az autó gyorsabb lett, 40-nél 5-ösben is gyorsíul, nem kell visszaváltanom. Halkabb is.
óhegyi gábor óhegyi gábor írta ekkor 2017.09.07. 18:28
én voltam tegnep az atego
óhegyi gábor óhegyi gábor írta ekkor 2017.09.07. 18:27
Nem kaptam választ a tegnapi irásomhoz,de mindegy teherautós vélemény érdekelne a folyamatos használatról vagy nem használatáról,erőgépeim és teherautók vannak érdemes e vele foglalkozni
Cs.Béla Cs.Béla írta ekkor 2017.09.07. 14:33
Tisztelt Szakik!

Időközben a Kezdőlapon található cikkek között megtaláltam a common rail dízelekre, és a DPF-re vonatkozó írásaikat. Engem meggyőztek, még a héten beszerzem az első flakon SPURI-mat. 🙂 Üdvözlettel, Béla
Cs.Béla Cs.Béla írta ekkor 2017.09.07. 14:08
Tisztelt Szakik!

Nemrégiben, közel 20 év gázautózás után megvásároltam életem első dízel motoros autóját. Az érintett jármű, egy 9 éves Mazda 6 GH, melyben részecskeszűrő van. A kérdésem az lenne, hogy a motorra gyakorolt pozitív hatásain túlmenően, ugyanilyen jó hatással van e a DPF-re is, vagy szükséges még emellett még valamilyen egyéb "DPF cleaner" használata is? Az autó átlag 50-100 km-t tesz meg hetente városi forgalomban, illetve 2-3 hetente megyünk vele egy 3-600 km közötti tempósabb távot, ahol van mód a DPF regenerációjára. Köszönettel várom válaszukat. Üdv, Béla
Kocsis András Kocsis András írta ekkor 2017.09.06. 20:10
Tisztelet!

Motoros vagyok, a kék SPURI-t használom folyamatosan. Jön a szezon vége, télen áll a motorom. Vannak kifejezetten olyan benzin adalékok, amik kifejezetten arra valók, hogy a benzint stabilizálja, tartósítsa a több hónapos állás folyamán.

A kérdésem, hogy a két ezrelékben adagolt kék spurinak van ilyen hatása, vagy ajánlott mellette, vagy helyette ilyen stabilizálót használni, ami kifejezetten erre való, a téli 6 hónapos állás miatt.
Köszönöm a segítséget!

Üdv!

Kocsis András
Gábor Gábor írta ekkor 2017.09.06. 09:17
Érdeklődnék, hogy a Spuri 8 termék megszűnt-e?
A weblap karbantartás alatt van, rendelni sem lehet. 🙁
atego atego írta ekkor 2017.09.05. 20:38
nemrég vettem egy mercedes atego tipusu teherautót ezeknél a nagy jármüveknél mi a tapasztalat egy gazdás volt 600000km -el vettem saját mol kutja volt a tulajnak igy mindig ott tankolt szóval a piros spurin gondolkozom elkezdeni,általában 600-700km es turáim vannak hetente 1-2 alkalommal illetőleg van mtz tipusu erőgépem is ott érdemes e használni és mi a tapasztalat
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.09.04. 23:04
Köszönöm türelmét, várjuk néhány tankolás után a tapasztalatot.

Üdv! Farkas Kálmán
Bakulya Ákos Bakulya Ákos írta ekkor 2017.09.02. 18:54
Köszönöm szépen a tanácsot!

Bevallom, hogy az említett cikk alapján én is a kékre gondoltam, de az ember fia ugye olvasgat a neten (fórumok, vélemények). És ezt néha bizony nem kellene, mert gyönyörűen összezavarják az információkat. Ugyanis pár helyen azt írták, hogy dízelhez a pirosat.

Viszont én az autót kb 60%-ban városban használom (ezt mondjuk a kérdés feltevésekor is írhattam volna 😀 ), így az Önök cikkei alapján én a kékre gondoltam.

Amint lesz tapasztalatom, visszajelzek. 🙂

Még egyszer köszönöm a tanácsadást! 🙂
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.09.02. 11:24
Tisztelt Ákos!

Van egy cikk, mely részletesen taglalja a két terméket.
A főoldalról érhető el, jóval lejjebb görgetve. Címe: A "Piros" vagy a "Kék" SPURI-t válasszuk!

http://spuri-adalek.hu/content/view/238/1/

Önnek, így előzetesen megítélve a SPURI JG-2 lesz megfelelő.
Pont azért, mert a cél határozza meg a választást. Mindkét termék minden gyártmányú és típusú robbanómotorhoz remekül illeszkedik!

Köszönöm értékes kérdését!
További biztonságos célba érést kívánok!

Tisztelettel, Farkas Kálmán
Bakulya Ákos Bakulya Ákos írta ekkor 2017.09.02. 01:06
Kedves Kálmán!

Érdeklődni szeretnék, hogy 2007-es C4 Grand Picasso 2.0 HDi-hez melyik Spurit ajánlja? Piros vagy kék? Az árkülönbözet nem akkora, hogy számítana (szerencsére). Viszont mindenképpen a legjobbat szeretném a motornak.

Válaszát előre is köszönöm!
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.08.30. 19:18
Kedves László Úr!

Igen ez az én írásom volt!
Köszönöm, hogy észrevette, és szólt. Javítottuk, ahogy kell, bár én mindent nagyon fontosnak tartok, és hangsúlyosnak, felemelt hangon.

Talán az előadásaimban szoktam meg, hogy a hallgatóságot fel kell rázni a mondat végi emeléssel.
Igaz is, minek jön be az utcáról meghallgatni, ha közben nem érdekli, és elalszik?
Pedig ilyet nem hall sehol az ember fia.
Azért örülök, hogy írt nekünk!
Így tudunk tanulni a hibáinkból!

Üdvözlettel, Farkas Kálmán
László György László György írta ekkor 2017.08.29. 16:14
Végig olvastam a 2T cikket ! Sok érdekes dolgot tudtam meg ! Sok felkiáltó jellel egyetembe ! László ! György !
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.08.21. 19:53
Kedves Szabolcs!

Nem lehet belelátni, hogy koksz, vagy más, de ha koksz jó fog lenni, javulni fog, csak folyamatosan használja, mert akkor véd teljeskörűen.
Türelmet kérek, mert 100ezer km-t kell kitakarítani, de ki fogja az biztos.

Kérem jelezzen vissza egy kis idő múlva a végeredmény miatt! (kb. 4-5 tankolás.)

Köszönöm! Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Szabolcs Szabolcs írta ekkor 2017.08.21. 16:17
Kedves Kálmán!
Kérdésem a következö lenne,van egy olyan autónk (Opel benzines 1.2 twinport céges) ami kizárolag városi forgalomban jár! Jelenleg 97000km van benne,diagnosztika nem jelez hibát,az autó mégis néha leáll alapjáraton,nem gyorsul,erötlen,motor egyenetlenül jár!Szinte biztos elkokszosodási probléma áll fenn.Prémium benzin sosem volt benne mindig MOL 95!Kérdésem az hogy a Spurival ki lehetne-e tisztitani úgy hogy az autó csak rövid távon (17km naponta) jár városban!Ezen a 17 kilométeren kb 25-ször van inditva leállitva a motor!
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.08.20. 09:44
Kedves Gábor!

Nem kell annyira szigorúan venni, ha egy kicsivel több SPURI lesz benne nem gond.
A minimum azért legyen benne. Ha kb. 30liter tankol semmi gond, tegyen bele akár 100ml-t is, legfeljebb jobban megy a gép. A 60ml azért legyen benne.

Nyilván mindig a friss tankolt mennyiséghez érdemes számolni, mert a benne lévőt már kezelte a régebbi tankolásnál. Így könnyű megjegyezni.
A hatásfok a kétszerese mennyiségig növekszik, felette, már nem. Tehát ekkor már gazdaságtalan, de semmi bajt nem okoz, hiszen, ha a kopáscsökkentő, hűtőgél és minden szortiment alkotó többlete nem okoz semmi bajt.

Előtte, vagy utólag?
Ez is ajánlott. Ha előtte önti bele rögtön elkavarodik, ha otthon a garázsban, utólag akkor sincs semmi baj, pár perc alatt teljesen elegyedik az üzemanyaggal a SPURI, a fajsúly súlykülönbség miatt.
Köszönöm kérdését, további biztos célba érért kívánok.

Tisztelettel, Farkas Kálmán
Cs Gábor Cs Gábor írta ekkor 2017.08.20. 08:39
Jó napot.
Az adagolásról szeretnék kérdezni.
Olvastam a flakonon, hogy 100liter benzinhez kell 2dl Spuri. Ezen kívül azt is olvastam, hogy mindig tankolás előtt kell beleönteni az üzemanyag tartályba
Nos. Én mindig teletankolom az autót minden héten szombaton. Ez kb. 25-30litert jelent. A kérdésem az lenne hogy a tankolás mennyiségéhez kell viszonyítva adagolnom az adalékot ( tehát ehhez a 25-30lietrhez )vagy pedig a tele tankhoz ( mert hát ugye mindig rá van tankolva ) ami hivatalosan papíron 44liter.
VW polo 6N '97-ről van szó

Válaszát előre is köszönöm
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.08.15. 21:21
Kedves Milán!

A szavatossági idő összefügg a csomagolás anyagával. A világ vegyészei most jutottak el udaág, hogy ilyen anyagot, melyből fújható flakon kifejlesztettek.
Sajnos még nem volt alkalmas fújásra, csak húzásra, és fröccsöntésre a donor granulátum. Így be kellett szálni a fejlesztésbe egy külföldi cégnél. Plusz a gyártósor konstruálásba.

A tavalyi évbe 1évre emeltük a szav.időt. De már két év után kijelenthetjük, hogy korlátlan, és így is megy ki a gyártósorról.

Két év után a termék minden paramétere pont ugyan olyan minőségű. Természetesen, nem a napon, a kirakatba, konvektoron, stb! Hanem normális tárolásnál.

Sajnos néhány kereskedő újra dátumozta, mert mit tudja a vevő, milyen a gyártási dátum formátuma!
Most pld. a fém 200ml flakont adjuk a 125ml-árában akcióban!
Csak nem adja át a kereskedő nagy része!

Vissza a felbontásra. Ha kupak menetelése kopáscsökkentőt kap a visszafolyástól, bizony kicsit hamarabb el kell használni.
Menetelést megtörölni a SPURI-tól a zárás előtt. Lényeg még, hogy lefelé nyomva, de lazán tekerjük rá a kupakot. És 4szer elhasználhatjuk 6hónap alatt hűvösen tárolva.

Köszi a levelet! Kálmán
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.08.15. 20:50
Gábornak Budapestre.

A fejlesztéseknél a saját flottánk használja kb. 2-3 évig Kb 2-2.5millió km-t. Plusz a törzsvevőink, akik belemennek a tesztbe. Nagyfelhasználók.
Nem adunk ki csak nagyon hatásos terméket. Az extrém körülményre pedig a versenysport a teszt. Szinte minden márkánál.
Verseny gázolaj, és versenybenzin koncentrált alapjai ezek.
Mivel a fejlesztési fázisok folyamatosak, ezért a tesztek is. De ezt is csak lépcsősen lehet abszolválni.
A végeredmény a lakosságnál pont ezért, pozitívan csapódik le!
Precíz cégeknél pedig pláne, és rögtön!
Így az egész ország tesztje a legjobb, és a legpontosabb mérce!
Nekünk Önök megelégedettsége a legfontosabb!

Üdvözlet, Farkas Kálmán