A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
RegisztrációIdőközben a Kezdőlapon található cikkek között megtaláltam a common rail dízelekre, és a DPF-re vonatkozó írásaikat. Engem meggyőztek, még a héten beszerzem az első flakon SPURI-mat. 🙂 Üdvözlettel, Béla
Nemrégiben, közel 20 év gázautózás után megvásároltam életem első dízel motoros autóját. Az érintett jármű, egy 9 éves Mazda 6 GH, melyben részecskeszűrő van. A kérdésem az lenne, hogy a motorra gyakorolt pozitív hatásain túlmenően, ugyanilyen jó hatással van e a DPF-re is, vagy szükséges még emellett még valamilyen egyéb "DPF cleaner" használata is? Az autó átlag 50-100 km-t tesz meg hetente városi forgalomban, illetve 2-3 hetente megyünk vele egy 3-600 km közötti tempósabb távot, ahol van mód a DPF regenerációjára. Köszönettel várom válaszukat. Üdv, Béla
Motoros vagyok, a kék SPURI-t használom folyamatosan. Jön a szezon vége, télen áll a motorom. Vannak kifejezetten olyan benzin adalékok, amik kifejezetten arra valók, hogy a benzint stabilizálja, tartósítsa a több hónapos állás folyamán.
A kérdésem, hogy a két ezrelékben adagolt kék spurinak van ilyen hatása, vagy ajánlott mellette, vagy helyette ilyen stabilizálót használni, ami kifejezetten erre való, a téli 6 hónapos állás miatt.
Köszönöm a segítséget!
Üdv!
Kocsis András
A weblap karbantartás alatt van, rendelni sem lehet. 🙁
Üdv! Farkas Kálmán
Bevallom, hogy az említett cikk alapján én is a kékre gondoltam, de az ember fia ugye olvasgat a neten (fórumok, vélemények). És ezt néha bizony nem kellene, mert gyönyörűen összezavarják az információkat. Ugyanis pár helyen azt írták, hogy dízelhez a pirosat.
Viszont én az autót kb 60%-ban városban használom (ezt mondjuk a kérdés feltevésekor is írhattam volna 😀 ), így az Önök cikkei alapján én a kékre gondoltam.
Amint lesz tapasztalatom, visszajelzek. 🙂
Még egyszer köszönöm a tanácsadást! 🙂
Van egy cikk, mely részletesen taglalja a két terméket.
A főoldalról érhető el, jóval lejjebb görgetve. Címe: A "Piros" vagy a "Kék" SPURI-t válasszuk!
http://spuri-adalek.hu/content/view/238/1/
Önnek, így előzetesen megítélve a SPURI JG-2 lesz megfelelő.
Pont azért, mert a cél határozza meg a választást. Mindkét termék minden gyártmányú és típusú robbanómotorhoz remekül illeszkedik!
Köszönöm értékes kérdését!
További biztonságos célba érést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Érdeklődni szeretnék, hogy 2007-es C4 Grand Picasso 2.0 HDi-hez melyik Spurit ajánlja? Piros vagy kék? Az árkülönbözet nem akkora, hogy számítana (szerencsére). Viszont mindenképpen a legjobbat szeretném a motornak.
Válaszát előre is köszönöm!
Igen ez az én írásom volt!
Köszönöm, hogy észrevette, és szólt. Javítottuk, ahogy kell, bár én mindent nagyon fontosnak tartok, és hangsúlyosnak, felemelt hangon.
Talán az előadásaimban szoktam meg, hogy a hallgatóságot fel kell rázni a mondat végi emeléssel.
Igaz is, minek jön be az utcáról meghallgatni, ha közben nem érdekli, és elalszik?
Pedig ilyet nem hall sehol az ember fia.
Azért örülök, hogy írt nekünk!
Így tudunk tanulni a hibáinkból!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Nem lehet belelátni, hogy koksz, vagy más, de ha koksz jó fog lenni, javulni fog, csak folyamatosan használja, mert akkor véd teljeskörűen.
Türelmet kérek, mert 100ezer km-t kell kitakarítani, de ki fogja az biztos.
Kérem jelezzen vissza egy kis idő múlva a végeredmény miatt! (kb. 4-5 tankolás.)
Köszönöm! Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Kérdésem a következö lenne,van egy olyan autónk (Opel benzines 1.2 twinport céges) ami kizárolag városi forgalomban jár! Jelenleg 97000km van benne,diagnosztika nem jelez hibát,az autó mégis néha leáll alapjáraton,nem gyorsul,erötlen,motor egyenetlenül jár!Szinte biztos elkokszosodási probléma áll fenn.Prémium benzin sosem volt benne mindig MOL 95!Kérdésem az hogy a Spurival ki lehetne-e tisztitani úgy hogy az autó csak rövid távon (17km naponta) jár városban!Ezen a 17 kilométeren kb 25-ször van inditva leállitva a motor!
Nem kell annyira szigorúan venni, ha egy kicsivel több SPURI lesz benne nem gond.
A minimum azért legyen benne. Ha kb. 30liter tankol semmi gond, tegyen bele akár 100ml-t is, legfeljebb jobban megy a gép. A 60ml azért legyen benne.
Nyilván mindig a friss tankolt mennyiséghez érdemes számolni, mert a benne lévőt már kezelte a régebbi tankolásnál. Így könnyű megjegyezni.
A hatásfok a kétszerese mennyiségig növekszik, felette, már nem. Tehát ekkor már gazdaságtalan, de semmi bajt nem okoz, hiszen, ha a kopáscsökkentő, hűtőgél és minden szortiment alkotó többlete nem okoz semmi bajt.
Előtte, vagy utólag?
Ez is ajánlott. Ha előtte önti bele rögtön elkavarodik, ha otthon a garázsban, utólag akkor sincs semmi baj, pár perc alatt teljesen elegyedik az üzemanyaggal a SPURI, a fajsúly súlykülönbség miatt.
Köszönöm kérdését, további biztos célba érért kívánok.
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Az adagolásról szeretnék kérdezni.
Olvastam a flakonon, hogy 100liter benzinhez kell 2dl Spuri. Ezen kívül azt is olvastam, hogy mindig tankolás előtt kell beleönteni az üzemanyag tartályba
Nos. Én mindig teletankolom az autót minden héten szombaton. Ez kb. 25-30litert jelent. A kérdésem az lenne hogy a tankolás mennyiségéhez kell viszonyítva adagolnom az adalékot ( tehát ehhez a 25-30lietrhez )vagy pedig a tele tankhoz ( mert hát ugye mindig rá van tankolva ) ami hivatalosan papíron 44liter.
VW polo 6N '97-ről van szó
Válaszát előre is köszönöm
A szavatossági idő összefügg a csomagolás anyagával. A világ vegyészei most jutottak el udaág, hogy ilyen anyagot, melyből fújható flakon kifejlesztettek.
Sajnos még nem volt alkalmas fújásra, csak húzásra, és fröccsöntésre a donor granulátum. Így be kellett szálni a fejlesztésbe egy külföldi cégnél. Plusz a gyártósor konstruálásba.
A tavalyi évbe 1évre emeltük a szav.időt. De már két év után kijelenthetjük, hogy korlátlan, és így is megy ki a gyártósorról.
Két év után a termék minden paramétere pont ugyan olyan minőségű. Természetesen, nem a napon, a kirakatba, konvektoron, stb! Hanem normális tárolásnál.
Sajnos néhány kereskedő újra dátumozta, mert mit tudja a vevő, milyen a gyártási dátum formátuma!
Most pld. a fém 200ml flakont adjuk a 125ml-árában akcióban!
Csak nem adja át a kereskedő nagy része!
Vissza a felbontásra. Ha kupak menetelése kopáscsökkentőt kap a visszafolyástól, bizony kicsit hamarabb el kell használni.
Menetelést megtörölni a SPURI-tól a zárás előtt. Lényeg még, hogy lefelé nyomva, de lazán tekerjük rá a kupakot. És 4szer elhasználhatjuk 6hónap alatt hűvösen tárolva.
Köszi a levelet! Kálmán
A fejlesztéseknél a saját flottánk használja kb. 2-3 évig Kb 2-2.5millió km-t. Plusz a törzsvevőink, akik belemennek a tesztbe. Nagyfelhasználók.
Nem adunk ki csak nagyon hatásos terméket. Az extrém körülményre pedig a versenysport a teszt. Szinte minden márkánál.
Verseny gázolaj, és versenybenzin koncentrált alapjai ezek.
Mivel a fejlesztési fázisok folyamatosak, ezért a tesztek is. De ezt is csak lépcsősen lehet abszolválni.
A végeredmény a lakosságnál pont ezért, pozitívan csapódik le!
Precíz cégeknél pedig pláne, és rögtön!
Így az egész ország tesztje a legjobb, és a legpontosabb mérce!
Nekünk Önök megelégedettsége a legfontosabb!
Üdvözlet, Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások