A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Tisztelt Tandari Gábor!
Örömömre szolgál, hogy jó tapasztalatai vannak.
Mindig javulni fog egy kicsit. Azt azonban nem lehet tudni, mennyire viselte meg a gépet az előéletben az elégtelen üzemanyag.
Katalizátor mosás nem mindig hatékony, a nemesfémeket is károsítja az öblítés. Kérem, még várjon egy kicsit. A türelem lehet, hogy meghozza az eredményt. Ha még sem, akkor én inkább a cserét javasolnám. Vannak, már nagyon minőségi utángyártott katalizátorok is. Fogyasztásba ez precízebb lesz! Pld. Walker, Bosal stb. Másrészt ezek is gyári beszállítók.
Még valami. Ilyen probléma esetén javaslom, hogy még a SPURI JG-2-ből is a kétszeresét használja. Gyorsabb lesz az eredmény, bár a fogyasztásba teljesen már nem térül meg!
Nekünk pedig a célunk, hogy ne kerüljön semmibe az autósoknak a SPURI. Tehát kitermelje magában az árét, sőt a nyereséget is. A motor tartóssága, kevesebb javítása pedig bónusz!
Ha rendben lesz a gép, akkor vissza lehet állni a normál 2 ezrelékre.
Remek, hogy megírta tapasztalatát, köszönjük a többi SPURI-zó nevében is!
További biztos célba érést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Örömömre szolgál, hogy jó tapasztalatai vannak.
Mindig javulni fog egy kicsit. Azt azonban nem lehet tudni, mennyire viselte meg a gépet az előéletben az elégtelen üzemanyag.
Katalizátor mosás nem mindig hatékony, a nemesfémeket is károsítja az öblítés. Kérem, még várjon egy kicsit. A türelem lehet, hogy meghozza az eredményt. Ha még sem, akkor én inkább a cserét javasolnám. Vannak, már nagyon minőségi utángyártott katalizátorok is. Fogyasztásba ez precízebb lesz! Pld. Walker, Bosal stb. Másrészt ezek is gyári beszállítók.
Még valami. Ilyen probléma esetén javaslom, hogy még a SPURI JG-2-ből is a kétszeresét használja. Gyorsabb lesz az eredmény, bár a fogyasztásba teljesen már nem térül meg!
Nekünk pedig a célunk, hogy ne kerüljön semmibe az autósoknak a SPURI. Tehát kitermelje magában az árét, sőt a nyereséget is. A motor tartóssága, kevesebb javítása pedig bónusz!
Ha rendben lesz a gép, akkor vissza lehet állni a normál 2 ezrelékre.
Remek, hogy megírta tapasztalatát, köszönjük a többi SPURI-zó nevében is!
További biztos célba érést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Kálmán ÚR!
Jónéhány hónapig kisérleteztem különböző adalékokkal. Az ok: lambdaszonda cserék, etc. után is folyamatosan jött a motorhiba jelzés. Általában a kód törlését követően 65-70km megtétele után. A Spuri használatával 270 és 430 km után jelez a lámpa. A katalizátor mindenképpen kezelve lesz. ( vegyszeres tisztítás) Az autót fél éve vettem. Azóta a P420 hibakód a "mumusom". A negyedik tankolásnál járok a Spurival. Hozzávetőleg azonos távokon használva az eddigi stabil 6.1L után 5.4-et mértem. A motor csendesebb és érezhetően jobban húz... Eddig a piros Spurit töltöttem a benzinhez. Hamarosan a kék következik egy hosszabb túra alkalmával. Köszönettel! Tandari Gábor
Jónéhány hónapig kisérleteztem különböző adalékokkal. Az ok: lambdaszonda cserék, etc. után is folyamatosan jött a motorhiba jelzés. Általában a kód törlését követően 65-70km megtétele után. A Spuri használatával 270 és 430 km után jelez a lámpa. A katalizátor mindenképpen kezelve lesz. ( vegyszeres tisztítás) Az autót fél éve vettem. Azóta a P420 hibakód a "mumusom". A negyedik tankolásnál járok a Spurival. Hozzávetőleg azonos távokon használva az eddigi stabil 6.1L után 5.4-et mértem. A motor csendesebb és érezhetően jobban húz... Eddig a piros Spurit töltöttem a benzinhez. Hamarosan a kék következik egy hosszabb túra alkalmával. Köszönettel! Tandari Gábor
Tisztelt István!
Igen, használható a SPURI, és igen hasznos is.
A jó minőségű üzemanyag, még a három hengereseknél is jól jön. Sőt, igényli is ez a pici motor.
Meg fogja látni, mennyivel másabb lesz a gép viselkedése.
Kérem írja is meg némi használat után, 1-2 tankolással később mit tapasztalt.
Köszönöm a bizalmát, hogy érdeklődött a termékünk iránt, biztos vagyok vagyok benne, hogy nagyon hasznos lesz Önnél is, mert nincs márka, vagy tipus korlát, amihez ne lehetne használni aq SPURI-t, pozitív hatással.
További balesetmentes utat kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán SZAKI Kft.
Igen, használható a SPURI, és igen hasznos is.
A jó minőségű üzemanyag, még a három hengereseknél is jól jön. Sőt, igényli is ez a pici motor.
Meg fogja látni, mennyivel másabb lesz a gép viselkedése.
Kérem írja is meg némi használat után, 1-2 tankolással később mit tapasztalt.
Köszönöm a bizalmát, hogy érdeklődött a termékünk iránt, biztos vagyok vagyok benne, hogy nagyon hasznos lesz Önnél is, mert nincs márka, vagy tipus korlát, amihez ne lehetne használni aq SPURI-t, pozitív hatással.
További balesetmentes utat kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán SZAKI Kft.
Kedves Kálmán!
Érdeklődni szeretnék hogy 2016 os Dacia sandero 0.9 három hengeres turbós motorban használhatom a piros színű spurit?
Érdeklődni szeretnék hogy 2016 os Dacia sandero 0.9 három hengeres turbós motorban használhatom a piros színű spurit?
Kedves László!
Nem árt. Állagmegtartásra ezt javasoljuk. Befektetett ár-érték arány ekkor háromszoros! Ha 30 literhez, azaz duplát tesz, igen jól fog menni az autó tőle, érezhetően, és Ön megadta neki az igazán jó védelmet, mindenféle káros hatás alól!
Ennek már csak a JG-2 Sport adalék a leggondoskodóbb. Ám itt már a befektetett pénz az üzemanyaggal arányos. Tehát csupán a javítási költségeket tudja redukálni! Korszerű autónál ez is egy vagyon pluszban!
Tehát nem kell szigorúan venni a mennyiséget, csak a minimum hatás dózis itt kezdődik.
Köszönöm az érdeklődését!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Nem árt. Állagmegtartásra ezt javasoljuk. Befektetett ár-érték arány ekkor háromszoros! Ha 30 literhez, azaz duplát tesz, igen jól fog menni az autó tőle, érezhetően, és Ön megadta neki az igazán jó védelmet, mindenféle káros hatás alól!
Ennek már csak a JG-2 Sport adalék a leggondoskodóbb. Ám itt már a befektetett pénz az üzemanyaggal arányos. Tehát csupán a javítási költségeket tudja redukálni! Korszerű autónál ez is egy vagyon pluszban!
Tehát nem kell szigorúan venni a mennyiséget, csak a minimum hatás dózis itt kezdődik.
Köszönöm az érdeklődését!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Tiszteletem !
Az lenne a kérdésem hogy a piros 125 ml es kiszerelésre az van írva hogy kb 60 l hez . Mi történik akkor ha például 30 l üzemanyaghoz az egész flakont hozzá őntik ? Árt ez az autónak ? Válaszát előre is köszönöm!
Az lenne a kérdésem hogy a piros 125 ml es kiszerelésre az van írva hogy kb 60 l hez . Mi történik akkor ha például 30 l üzemanyaghoz az egész flakont hozzá őntik ? Árt ez az autónak ? Válaszát előre is köszönöm!
Tisztelt Kiss József Úr!
Örömmel olvasom, hogy érezhető a változás!
4-5 tankolás kell a víz, olajsár, korom, és minden nem oda való anyag kitakarításához a tanktól a kipufogó végéig. Ezután jöhetnek az egyéb előnyök.
Ám a SPURI nem csak ezért létezik. Hanem azért, hogy kiváló minőségű üzemanyaggal kímélje, megvédje a járművét! Több tucat gázolaj funkciót javít a SPURI. Gondolja el, a bio olaj észterezett zsírsav égégésekor is segíteni kell a gázolajon adalékkkal. Még csak például a többrétegű kopáscsökkentők, a víz diszpergálók, tartósítók, hűtőgél, mely pont Önnél mindig jól fog jönni a SPURI adalék miatt.
Bizony ezt a gépet sem a mai gázolajokra tervezték, mely 7% növényi olaj származékot kell tartalmazzon. Ez a repce, napraforgó észterezve.
Tehát folyamatos használatot javaslok a normál piros SPURI-ból 0,2%-ot. Pláne azért, mert nem kerül semmibe!
Majd nézze meg az ez utáni fogyasztását az autónak. 10%-nál több lesz az biztos. Tehát még nyereséges is az üzembiztonság mellett.
Öreg autó is szereti a fincsi gázolajat. Például a nyugdíjas embernek is kell a finom, tápláló étel. Sőt még jobban is igénylik az egészséges étkezést. Nos ez a régi motorokra is érvényes. Nem adhatunk rossz üzemanyagot, mert négyzetesen fog romlani az állapota. Így hamar javításra szorul.
Egyszer egy nagy tudású tribológus barátomat idézném:
"Ha mindegy mit tankolsz, akkor talán próbálkozhatsz a friss betonnal is!"
Köszönöm, hogy végigolvasta a soraimat!
További jó tapasztalatokat kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Örömmel olvasom, hogy érezhető a változás!
4-5 tankolás kell a víz, olajsár, korom, és minden nem oda való anyag kitakarításához a tanktól a kipufogó végéig. Ezután jöhetnek az egyéb előnyök.
Ám a SPURI nem csak ezért létezik. Hanem azért, hogy kiváló minőségű üzemanyaggal kímélje, megvédje a járművét! Több tucat gázolaj funkciót javít a SPURI. Gondolja el, a bio olaj észterezett zsírsav égégésekor is segíteni kell a gázolajon adalékkkal. Még csak például a többrétegű kopáscsökkentők, a víz diszpergálók, tartósítók, hűtőgél, mely pont Önnél mindig jól fog jönni a SPURI adalék miatt.
Bizony ezt a gépet sem a mai gázolajokra tervezték, mely 7% növényi olaj származékot kell tartalmazzon. Ez a repce, napraforgó észterezve.
Tehát folyamatos használatot javaslok a normál piros SPURI-ból 0,2%-ot. Pláne azért, mert nem kerül semmibe!
Majd nézze meg az ez utáni fogyasztását az autónak. 10%-nál több lesz az biztos. Tehát még nyereséges is az üzembiztonság mellett.
Öreg autó is szereti a fincsi gázolajat. Például a nyugdíjas embernek is kell a finom, tápláló étel. Sőt még jobban is igénylik az egészséges étkezést. Nos ez a régi motorokra is érvényes. Nem adhatunk rossz üzemanyagot, mert négyzetesen fog romlani az állapota. Így hamar javításra szorul.
Egyszer egy nagy tudású tribológus barátomat idézném:
"Ha mindegy mit tankolsz, akkor talán próbálkozhatsz a friss betonnal is!"
Köszönöm, hogy végigolvasta a soraimat!
További jó tapasztalatokat kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Tiszteletem,
Nem régen kezdtem el használni a piros adalékot a gk-ban, SAAB 3.0TID Vector. Van már benne kilométer (350e) sajnos, igaz nincs széthajtva, kompresszió mérés szerint 1henger kb 80%-os (ez van a legrosszabb helyen hűtés szempontjából, hátul középen) a többi kb 90%-os még. Van Ön szerint értelme ilyen koros és használt nagy motorhoz használni, segíthet ez még valamit? Egy tank Spuris gázolajat már elhasználtam, amit tapasztaltam egyből, hogy reggel sokkal csendesebb hideg motornál a járása, pedig ez a V6 alapból is igen szépen jár, mentes a dieseles ketyegős hangtól, de most még jobb lett, jobban húz hidegen motorerőből amíg a turbo be nem kapcsol, utána már nem érzek érdemi javulást. Mennyi Spurit kell elhasználni, hogy azért alaposan ki tisztuljon a rendszer? Köszi a választ.
Nem régen kezdtem el használni a piros adalékot a gk-ban, SAAB 3.0TID Vector. Van már benne kilométer (350e) sajnos, igaz nincs széthajtva, kompresszió mérés szerint 1henger kb 80%-os (ez van a legrosszabb helyen hűtés szempontjából, hátul középen) a többi kb 90%-os még. Van Ön szerint értelme ilyen koros és használt nagy motorhoz használni, segíthet ez még valamit? Egy tank Spuris gázolajat már elhasználtam, amit tapasztaltam egyből, hogy reggel sokkal csendesebb hideg motornál a járása, pedig ez a V6 alapból is igen szépen jár, mentes a dieseles ketyegős hangtól, de most még jobb lett, jobban húz hidegen motorerőből amíg a turbo be nem kapcsol, utána már nem érzek érdemi javulást. Mennyi Spurit kell elhasználni, hogy azért alaposan ki tisztuljon a rendszer? Köszi a választ.
Kedves Oláh Imre!
Jól teszi, hogy Ön már semmit sem hisz a kutaknak!
Ez így van. A mi tapasztalatunk is ez! Néha egy-egy kútnál beletalálnak az optimális közeli keverékbe. De nem jellemző. Vizsgáljuk az üzemanyagokat, csak már nem nem merünk semmit mondani! Ha tudná a tömeg mit vásárol!
De ez nem írható le! A különféle az emberek tankolásonkénti tapasztalata más és más, csupán ezen alapszik a bizonytalanság. Átlagot kell képezni, kb. éves tankolásokra.
Én még mindig azt tapasztalom, hogy legnagyobb hálózatba szervezett kutak kevésbé ingadozó a minőség. Nem jó, de legalább nem förtelmes.
A közel lévő kutaknál hosszú távon kell tesztelni, ám elvileg a szabvány elég szűk gátakat hagy. Csak van egy probléma! A törvény nem írja elő a oktánnál is fontosabb jellemzőket. Pld. rétegesség, azaz szortimentizáció, fűtőérték, stb.
Egy korszerű motor a gyújtáson kívül a benzin bejuttatás kezdeteit, végét, intervallumát, nyomását, szelepvezérlést, és mindenét szabályozza a üzemi állapot függvényében. Sajnos, van egy-két anyag a benzinben, ami ipari hulladék lévén pont máshogy működik, ezért itt-ott még rákkeltő cucc is lehet benne. Néha pedig csak egy blődnek számító kis vizecske!
Ezt nem lehet tudni!
Azt viszont tudom, hogy az AGIP-nál régebben miért is volt ilyen jó a benzin. Most az is OMV lett, tehát ilyen jó sosem lesz!
Pont ezért, olyan SPURI-t gyártunk, mely javítja a legtöbb negatív paramétert.
Tehát ott tankoljon, ahol Önnek jobb a tapasztalata!
További biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Jól teszi, hogy Ön már semmit sem hisz a kutaknak!
Ez így van. A mi tapasztalatunk is ez! Néha egy-egy kútnál beletalálnak az optimális közeli keverékbe. De nem jellemző. Vizsgáljuk az üzemanyagokat, csak már nem nem merünk semmit mondani! Ha tudná a tömeg mit vásárol!
De ez nem írható le! A különféle az emberek tankolásonkénti tapasztalata más és más, csupán ezen alapszik a bizonytalanság. Átlagot kell képezni, kb. éves tankolásokra.
Én még mindig azt tapasztalom, hogy legnagyobb hálózatba szervezett kutak kevésbé ingadozó a minőség. Nem jó, de legalább nem förtelmes.
A közel lévő kutaknál hosszú távon kell tesztelni, ám elvileg a szabvány elég szűk gátakat hagy. Csak van egy probléma! A törvény nem írja elő a oktánnál is fontosabb jellemzőket. Pld. rétegesség, azaz szortimentizáció, fűtőérték, stb.
Egy korszerű motor a gyújtáson kívül a benzin bejuttatás kezdeteit, végét, intervallumát, nyomását, szelepvezérlést, és mindenét szabályozza a üzemi állapot függvényében. Sajnos, van egy-két anyag a benzinben, ami ipari hulladék lévén pont máshogy működik, ezért itt-ott még rákkeltő cucc is lehet benne. Néha pedig csak egy blődnek számító kis vizecske!
Ezt nem lehet tudni!
Azt viszont tudom, hogy az AGIP-nál régebben miért is volt ilyen jó a benzin. Most az is OMV lett, tehát ilyen jó sosem lesz!
Pont ezért, olyan SPURI-t gyártunk, mely javítja a legtöbb negatív paramétert.
Tehát ott tankoljon, ahol Önnek jobb a tapasztalata!
További biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Valójában csak optimalizálni szeretném a dolgokat a masinán.
Egy jó alapot keresek benzinbe 5 vagy 15 ft árkülönbség nem lényeges ,csupán az hogy mit és mivé javítok fel egy picit.
Igen ez ez 1978 körül tervezett japán Mitsubishi motor amit 81-től építettek be sok autóba,viszont megtoldották PCV szeleppel,aktív szenes üzemanyaggőz elnyeletéssel,kipufogógáz visszavezetéssel,EGR szeleppel..mindezt úgy hogy vákumokkal vezérelve és vagy 4-5 helyen visszavezetve karbiba -légszűrőbe..akkoriban a legszigorúbb kanadai-svájci normákat kellett teljesítenie.(van néhány ami most hatályosnál is szigorúbb mértékű volt pl az üzemanyag szabadba párolgása a tankból )
Ez okoz a gépnél egy rakat hibaforrást és nagyon nagymértékű érzékességet a gyenge vagy rossz üzemanyagra.Mivel semmiféle kopogásérzékelő vagy állítás nincs automatán ezért voltak olyan eseteim hogy Lukoil kutas tankolás után max 90 a végsebesség és 26-27 L-es fogyasztás(nem volt spurizás mert vésztankolás volt ) ...mikor hazaestem a géppel addig mentem vele míg a karburátorból is kifogyott a nafta ..kanáztam bele 10L másik kútról és láss csodát 140-et vitte a gép (85mph az óra vége XD)..másnap 15 literből mentem 120 km távot és lötyögött a tank alján még valami..
Igaz az is előfordult hogy a "tuning tisztítós 95 " -től úgy bekopogott a motor mintha 91-es lett volna .szóval én már semmit nem hiszek a kutaknak..
Az megint más dolog hogy az 5L kannába néha 5,5 néhol meg belefér majdnem 6L is XDXDXD
Elképzelem a mostani kocsiknak az elektronikája mit össze zsonglőrködik hogy valahogy hasznosítsa ezeket az "üzemanyagszerű" dolgokat .
Szerencsére a gazdik alig vesznek ebből észre valamit .
Csak egy jó benzin alapot keresnék amire lehet építeni..
Igazából bárhol is tankolok minimális eltérések vannak aztán néha valami nagyon kiugróan rossz bekerül ebbe a sorba.
Ami nekem rejtély volt az a környék egyik leglepukkantabb Agip(naná hogy megszűnt.) töltőállomása...ott produkált a kocsi 9,0-9,5 litert Spurival,jól ment és a motorhőfok is alacsonyabb volt a szokásosnál,érezhetően valami optimum közelében jártam.
Egy jó alapot keresek benzinbe 5 vagy 15 ft árkülönbség nem lényeges ,csupán az hogy mit és mivé javítok fel egy picit.
Igen ez ez 1978 körül tervezett japán Mitsubishi motor amit 81-től építettek be sok autóba,viszont megtoldották PCV szeleppel,aktív szenes üzemanyaggőz elnyeletéssel,kipufogógáz visszavezetéssel,EGR szeleppel..mindezt úgy hogy vákumokkal vezérelve és vagy 4-5 helyen visszavezetve karbiba -légszűrőbe..akkoriban a legszigorúbb kanadai-svájci normákat kellett teljesítenie.(van néhány ami most hatályosnál is szigorúbb mértékű volt pl az üzemanyag szabadba párolgása a tankból )
Ez okoz a gépnél egy rakat hibaforrást és nagyon nagymértékű érzékességet a gyenge vagy rossz üzemanyagra.Mivel semmiféle kopogásérzékelő vagy állítás nincs automatán ezért voltak olyan eseteim hogy Lukoil kutas tankolás után max 90 a végsebesség és 26-27 L-es fogyasztás(nem volt spurizás mert vésztankolás volt ) ...mikor hazaestem a géppel addig mentem vele míg a karburátorból is kifogyott a nafta ..kanáztam bele 10L másik kútról és láss csodát 140-et vitte a gép (85mph az óra vége XD)..másnap 15 literből mentem 120 km távot és lötyögött a tank alján még valami..
Igaz az is előfordult hogy a "tuning tisztítós 95 " -től úgy bekopogott a motor mintha 91-es lett volna .szóval én már semmit nem hiszek a kutaknak..
Az megint más dolog hogy az 5L kannába néha 5,5 néhol meg belefér majdnem 6L is XDXDXD
Elképzelem a mostani kocsiknak az elektronikája mit össze zsonglőrködik hogy valahogy hasznosítsa ezeket az "üzemanyagszerű" dolgokat .
Szerencsére a gazdik alig vesznek ebből észre valamit .
Csak egy jó benzin alapot keresnék amire lehet építeni..
Igazából bárhol is tankolok minimális eltérések vannak aztán néha valami nagyon kiugróan rossz bekerül ebbe a sorba.
Ami nekem rejtély volt az a környék egyik leglepukkantabb Agip(naná hogy megszűnt.) töltőállomása...ott produkált a kocsi 9,0-9,5 litert Spurival,jól ment és a motorhőfok is alacsonyabb volt a szokásosnál,érezhetően valami optimum közelében jártam.
Kedves Oláh Imre!
Igen ebbe a gépbe nem csupán a régiesség jellemző, hanem a motor elnagyolt volta!
Mondhatnánk, mint a kalasnyikov.
Azonban az oktánszámot mindenki eltúlozza. egy fokig kell egy limit, de ez fölött a gyenge sűrítési arányú gép nem tudja kihasználni. A gyújtás nem minden, a konstrukció is lényeges!
Bizony a szortimentből hiányzik sok molekula kombináció, ezért sokat javít rajta a SPURI.
Ám tény, hogy alulról induló minőségből mindig gyengébb üzemanyag lesz!
SPURI JG-2, vagy normál SPURI 1,5-2 szeresével már egész jó a minőség. Talán mondhatom, jobb, mint a hazájába.
Fogyasztani tényszerűen kevesebbet fogy. Kb. a beinvesztált SPURI dupla ára megtérül, pluszban pedig üzembiztonságot hosszan tartó javítás nélküli közlekedést nyer!
Sajnos csak az EU-ban kötelező a BIO trunyik bekeverése. Erre nem számított a motor. Amerika mindíg is elkeveri a benzinbe a rákkeltő vegyi hulladékot. Az amerikai elnökök ezért nem érdekli a környezeti klíma maszlag! Csak annyi a baj, hogy csak dumálnak róla, de senki nem ösztönzi!
Mi kis naperőművel üzemelünk. Még pluszot is termelünk, ezért állandóan marelánnak a hatóságok. Erről kellene elgondolkodni valakinek ott fönt!
Ennyit röviden, úgy hogy a gép ugyis érni, mikor nem akar tőle menni, mert ezekbe a benzinekbe, a fejadalék jóval szűkebben van mérve! Ugye 10%-ot nem lehet teljesen pótolni 2ezlelékkel, ez fizikai lehetetlenség!
Üdv! További kellemes autózást kívánok! Farkas Kálmán
Igen ebbe a gépbe nem csupán a régiesség jellemző, hanem a motor elnagyolt volta!
Mondhatnánk, mint a kalasnyikov.
Azonban az oktánszámot mindenki eltúlozza. egy fokig kell egy limit, de ez fölött a gyenge sűrítési arányú gép nem tudja kihasználni. A gyújtás nem minden, a konstrukció is lényeges!
Bizony a szortimentből hiányzik sok molekula kombináció, ezért sokat javít rajta a SPURI.
Ám tény, hogy alulról induló minőségből mindig gyengébb üzemanyag lesz!
SPURI JG-2, vagy normál SPURI 1,5-2 szeresével már egész jó a minőség. Talán mondhatom, jobb, mint a hazájába.
Fogyasztani tényszerűen kevesebbet fogy. Kb. a beinvesztált SPURI dupla ára megtérül, pluszban pedig üzembiztonságot hosszan tartó javítás nélküli közlekedést nyer!
Sajnos csak az EU-ban kötelező a BIO trunyik bekeverése. Erre nem számított a motor. Amerika mindíg is elkeveri a benzinbe a rákkeltő vegyi hulladékot. Az amerikai elnökök ezért nem érdekli a környezeti klíma maszlag! Csak annyi a baj, hogy csak dumálnak róla, de senki nem ösztönzi!
Mi kis naperőművel üzemelünk. Még pluszot is termelünk, ezért állandóan marelánnak a hatóságok. Erről kellene elgondolkodni valakinek ott fönt!
Ennyit röviden, úgy hogy a gép ugyis érni, mikor nem akar tőle menni, mert ezekbe a benzinekbe, a fejadalék jóval szűkebben van mérve! Ugye 10%-ot nem lehet teljesen pótolni 2ezlelékkel, ez fizikai lehetetlenség!
Üdv! További kellemes autózást kívánok! Farkas Kálmán
Tisztelt Kálmán,Szaki kft !
Egy eléggé lerágott csont dologban kérdeznék szerintem de valószínűleg sok embert érintő kérdést teszek fel :
Nevezetesen az Auchan kutaknál kapható üzemanyagokról van e- valami infója ? Egy régi közhelyes mondás szerint Sz...ból nem lehet várat építeni ..
Érdemes-e "bespurizni" a diszkont lánc 95-vagy 98-as benzinét ?
Állítólag MOL benzint használnak,és nem az Eiffel torony lett átalakítva fúrotoronnyá és onnan küldik ide wifin :D:D
Mostanában kezdek rájárni a 86-os Dodge Caravanommal..ne a fillérek szexuális zaklatása az itt való tankolás ,csupán a kényelem és praktikum vezérel,ha spórolni akarnák akkor nem 10-14 l-es fogyasztású karbis géppel "csapatnék 30-al " .
Különösebb oka csak annyi van hogy ott tankolok hogy van személyzet nélküli automata kút ..nem kell várnom a számlásokra,a dominósokra,a kávét -macsiátót 🙂 kérőkre ,nem kínálnak energiaitallal,akciós csokival,büdös virslivel,és valami ostobán kinéző plüsspatkányt sem akar rám sózni a gép,és nincs selsmártszuperszop ...beteszem a pénzt,belecsöpögtet annyit amennyit kell és megyek .
Melyiket érdemes feljavítani a 95-vagy 98-ast ? mindegyikre írnak bioetanol tartalmat elvileg.
A a gépkönyvem 85 vagy magasabb oktánt ír elő:D,de a 12-es computerrel egy mozdulattal állítható az oktánszámhoz az előgyújtás.
(magyarázat : 12-es computer : a gyújtáselosztót rögzítő anyacsavar mellyel az elgyújtás állítható kocogtatással )
Bocsánat a szédült stílus miatt,de a királyok mellet is volt mindig udvari bolond (és sunyiban ő húzta meg a királylányt :))
Egy eléggé lerágott csont dologban kérdeznék szerintem de valószínűleg sok embert érintő kérdést teszek fel :
Nevezetesen az Auchan kutaknál kapható üzemanyagokról van e- valami infója ? Egy régi közhelyes mondás szerint Sz...ból nem lehet várat építeni ..
Érdemes-e "bespurizni" a diszkont lánc 95-vagy 98-as benzinét ?
Állítólag MOL benzint használnak,és nem az Eiffel torony lett átalakítva fúrotoronnyá és onnan küldik ide wifin :D:D
Mostanában kezdek rájárni a 86-os Dodge Caravanommal..ne a fillérek szexuális zaklatása az itt való tankolás ,csupán a kényelem és praktikum vezérel,ha spórolni akarnák akkor nem 10-14 l-es fogyasztású karbis géppel "csapatnék 30-al " .
Különösebb oka csak annyi van hogy ott tankolok hogy van személyzet nélküli automata kút ..nem kell várnom a számlásokra,a dominósokra,a kávét -macsiátót 🙂 kérőkre ,nem kínálnak energiaitallal,akciós csokival,büdös virslivel,és valami ostobán kinéző plüsspatkányt sem akar rám sózni a gép,és nincs selsmártszuperszop ...beteszem a pénzt,belecsöpögtet annyit amennyit kell és megyek .
Melyiket érdemes feljavítani a 95-vagy 98-ast ? mindegyikre írnak bioetanol tartalmat elvileg.
A a gépkönyvem 85 vagy magasabb oktánt ír elő:D,de a 12-es computerrel egy mozdulattal állítható az oktánszámhoz az előgyújtás.
(magyarázat : 12-es computer : a gyújtáselosztót rögzítő anyacsavar mellyel az elgyújtás állítható kocogtatással )
Bocsánat a szédült stílus miatt,de a királyok mellet is volt mindig udvari bolond (és sunyiban ő húzta meg a királylányt :))
Kedves H.Szabolcs!
Igen kampányolnak, mert egymás forgalmát szeretnék elvenni.
Valamit mondani kell a reklámba. Hallgassa meg figyelmesen, a 23éve mondott mondataim köszönnek vissza. Nem érdekes?
Egymás után veszik elő a fontosnak tartott, de nem szabványos paramétereket.
Arra azért vigyáznak jogilag, hogy általános lózungokat használjanak, ami bizonyíthatatlan! Az igazi hűtőgélt és egyéb fontos találmányt még nem merik kommunikálni.
De nem is ajánlatos.
Azért feleslegesen, de ismét megvizsgáljuk milyenek ezek az üzemanyagok. A tapasztalat az, hogy olcsóbbítanak és valóban új, csak rosszabb lett mindig a benzin is! Az érdek irányít!
Majd meglátjuk.
Köszönöm kérdését!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Igen kampányolnak, mert egymás forgalmát szeretnék elvenni.
Valamit mondani kell a reklámba. Hallgassa meg figyelmesen, a 23éve mondott mondataim köszönnek vissza. Nem érdekes?
Egymás után veszik elő a fontosnak tartott, de nem szabványos paramétereket.
Arra azért vigyáznak jogilag, hogy általános lózungokat használjanak, ami bizonyíthatatlan! Az igazi hűtőgélt és egyéb fontos találmányt még nem merik kommunikálni.
De nem is ajánlatos.
Azért feleslegesen, de ismét megvizsgáljuk milyenek ezek az üzemanyagok. A tapasztalat az, hogy olcsóbbítanak és valóban új, csak rosszabb lett mindig a benzin is! Az érdek irányít!
Majd meglátjuk.
Köszönöm kérdését!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Kedves József!
Igen jól leírta, mit tapasztalt. Ennek ellenére kevés az információ. Vannak
apróságok melyeket nem lehet vizsgálat nélkül megállapítani. A szűk injektor nem így működik, ez a szerelő ezt nem tudja.
A benzinek között azért óriási különbség nincs, mert a minimumot mindegyiknek tudnia kell. Szabvány. Ráadásul az biztos, hogy az oktánszám és egyéb jellemzők mindig bőven teljesülnek, a MOL-nál is.
Javaslatom, hogy egyféle benzint tankoljon és hosszan 5-10tankolásig, hogy a komputernek legyen konstans információja. Kicsit türelmesebb legyen! Másrészt mindenkútnál van rossz, koszos, vagy egyébként gyenge széria. Nagy forgalmú kúton jobb tankolni.
A SPURI valóban nem minden hiányt tud pótolni. De kell itt is 4-5 tankolás, míg kifejti hatását! A magyar üzemanyag fogyás csaknem 80%-a MOL kúton történik. Nem vagyok semelyik oldalán, de tény, hogy ez vált be nagy átlagba!
Mi is hiába mintázzuk, más szállítmány, már más! Tény, hogy a Szervizbuszba a Héron áramfejlesztő MOL benzinnel ment mindig, és elkezdett érdekesen járni. Igaz pont nem tettem bele SPURI-t. Öntöttem piros 0,2%-ot, keveset javult, aztán kétszerest, de azt már JG-2-ből. Bika lett belőle. Van ilyen.
De volt olyan vásárlónk is, ahol a 4.tankolásnál már feladta a SPURI adalékolást mikor kezdett kitakarítani! De lám a többi benzintől is rosszul ment. Egyszer csak megjavult magától. Ilyen pedig tudjuk nincs! Épp hogy kezdett kitakarítani a SPURI.
Próbálja ki a JG-2 kétszeres mennyiségbe, és teljesen biztos érezni fogja, milyen a jó üzemanyag a MOL 95-össel.
A prémium benzin pedig, hogy jó volt, ezt nem értem. Nem kell 100-as benzin egy ilyen autónak, mert nem tudja kihasználni, viszont kisebb az energia szintje, pont ezért lehetett jó! A fogyasztást figyelje meg ennél! És a kipufogócső színét.
Minden autónak általában kezelni kell a rendesen a legtöbb benzint. Tény, hogy az oktán nem lehet probléma, lévén 92-essel is akár kopogás nélkül is elmennek, hisz gyújtás állítással befecskendezési időkkel is megoldja a gép!
Viszont, ha lényeges hiányzik a szortimentből, bizony fordulat függő lesz. Az a jó, ha semelyik fordulatra nem érzékeny a motor.
Konstrukciója és futott kilométere válogatja.
Van amikor a kipufogó rendszer tisztulásának 12-15 tankolás is kell! Mindent egyedileg kell vizsgálni!
Tehát egyféle üzemanyag és türelem!
Köszönöm olvasóink nevében is a bejegyzését!
További biztos célba érést kívánok.
Farkas Kálmán
Igen jól leírta, mit tapasztalt. Ennek ellenére kevés az információ. Vannak
apróságok melyeket nem lehet vizsgálat nélkül megállapítani. A szűk injektor nem így működik, ez a szerelő ezt nem tudja.
A benzinek között azért óriási különbség nincs, mert a minimumot mindegyiknek tudnia kell. Szabvány. Ráadásul az biztos, hogy az oktánszám és egyéb jellemzők mindig bőven teljesülnek, a MOL-nál is.
Javaslatom, hogy egyféle benzint tankoljon és hosszan 5-10tankolásig, hogy a komputernek legyen konstans információja. Kicsit türelmesebb legyen! Másrészt mindenkútnál van rossz, koszos, vagy egyébként gyenge széria. Nagy forgalmú kúton jobb tankolni.
A SPURI valóban nem minden hiányt tud pótolni. De kell itt is 4-5 tankolás, míg kifejti hatását! A magyar üzemanyag fogyás csaknem 80%-a MOL kúton történik. Nem vagyok semelyik oldalán, de tény, hogy ez vált be nagy átlagba!
Mi is hiába mintázzuk, más szállítmány, már más! Tény, hogy a Szervizbuszba a Héron áramfejlesztő MOL benzinnel ment mindig, és elkezdett érdekesen járni. Igaz pont nem tettem bele SPURI-t. Öntöttem piros 0,2%-ot, keveset javult, aztán kétszerest, de azt már JG-2-ből. Bika lett belőle. Van ilyen.
De volt olyan vásárlónk is, ahol a 4.tankolásnál már feladta a SPURI adalékolást mikor kezdett kitakarítani! De lám a többi benzintől is rosszul ment. Egyszer csak megjavult magától. Ilyen pedig tudjuk nincs! Épp hogy kezdett kitakarítani a SPURI.
Próbálja ki a JG-2 kétszeres mennyiségbe, és teljesen biztos érezni fogja, milyen a jó üzemanyag a MOL 95-össel.
A prémium benzin pedig, hogy jó volt, ezt nem értem. Nem kell 100-as benzin egy ilyen autónak, mert nem tudja kihasználni, viszont kisebb az energia szintje, pont ezért lehetett jó! A fogyasztást figyelje meg ennél! És a kipufogócső színét.
Minden autónak általában kezelni kell a rendesen a legtöbb benzint. Tény, hogy az oktán nem lehet probléma, lévén 92-essel is akár kopogás nélkül is elmennek, hisz gyújtás állítással befecskendezési időkkel is megoldja a gép!
Viszont, ha lényeges hiányzik a szortimentből, bizony fordulat függő lesz. Az a jó, ha semelyik fordulatra nem érzékeny a motor.
Konstrukciója és futott kilométere válogatja.
Van amikor a kipufogó rendszer tisztulásának 12-15 tankolás is kell! Mindent egyedileg kell vizsgálni!
Tehát egyféle üzemanyag és türelem!
Köszönöm olvasóink nevében is a bejegyzését!
További biztos célba érést kívánok.
Farkas Kálmán
Kedves Kálmán!
A hétvégén olvasom, hogy a MOL és a Shell is "új" üzemanyagot vezet be. Van e ennek valami hatása az eddigi Spuri adagolásra és várható valami elemzés ezekről, engem főleg a benzin érdekelne.
Köszönöm válaszát.
H.Szabolcs
A hétvégén olvasom, hogy a MOL és a Shell is "új" üzemanyagot vezet be. Van e ennek valami hatása az eddigi Spuri adagolásra és várható valami elemzés ezekről, engem főleg a benzin érdekelne.
Köszönöm válaszát.
H.Szabolcs
Kedves Kálmán!
A magyarországi benzinek minőségéről szeretném megosztani a tapasztalataimat. Több évtizede használok már benzines autókat. Volt öreg VW Passatom (még karburátoros), Opel Astra F-em, Renault Megane II-őm, majd Hyundai Tucson T-GDI-m. A 8 szelepes Passattal és F Astrával nem volt semmi gond, jól mentek a 95-ös magyar benzinekkel. A problémák a 2005-ös, 1.6-os Megane II-nél kezdődtek. Először Lukoil 95-ös benzint használtam, pár hét után legyengült az autó, nem húzott, sőt, akadozva ment. Egy autószerelő barátom szerint nagyon szűkek a Renault injektor-fúvókák, ezért hamar elkoszolódnak, ez okozza a problémát. Kipróbáltam a MOL és a Shell 95-ös benzint, nem változott semmi. A piros Spurit is kipróbáltam, de nem segített. Nem volt más választásom, mint kipróbálni a MOL Evo Neo 100-as benzint. Láss csodát, megtáltosodott a Megane II 1.6-os benzinmotorja, elkezdett jól húzni. Innentől élmény volt vele autózni. Azért, hogy ne legyen olyan drága az üzemanyag, váltakozva tankoltam MOL 95-ös és Evo Neo 100-as benzint. A Hyundai Tucson 1.6 turbó közvetlen befecskendezéses benzinmotorja már nem olyan kényes, elmegy a Mol 95-ös benzinnel. Ugyanakkor nagyobb gyorsításnál (gázadásnál) elég buta hangot ad a motor (ááááár), ezt a szakszervizben kopogásnak mondják. Az autószerelő barátom tanácsára kipróbáltam az Agip 95-ös benzint. Megint elcsodálkoztam az eredményen, megváltozott a motor hangja gázadásra (vúúúúú) és dinamikusabb is lett a motor. Olvastam a közvetlen befecskendezéses autók kokszosodási problémájáról, ezt megelőzendő elkezdtem használni a piros Spurit. A Mol ugye fölvásárolta az Agip kutakat, megint Mol 95-öst használtam, de nem tetszett a motor hangja (pedig piros Spurit is használtam). Megint elegem lett a Mol benzinből, kipróbáltam a Shellt. Kezdtem az olcsóbb Shell FuelSave 95-ös benzinnel. Megint jobb lett a hangja a motornak és dinamikusabb is lett. A Tucson automata váltós, nem kerreghetne, ha nagy gázt adok neki. Most a Shell olcsóbb 95-ös benzinjével egyelőre elégedett vagyok. Folyamatosan használom a piros Spuri adalékot. Azt elhiszem, hogy jobb lesz az égés, jobb lesz a kipufogógáz és ezzel remélem, kevesebb lesz a kokszosodás. Mivel én nem értek a benzinadalékokhoz, ezért nem tudom, milyen adalék hiányzik a Mol 95-ös benzinjéből. De valami nagyon hiányzik. Meggyőződésem, hogy nem az oktánszám a probléma, hanem az adalékok hiánya. Ezt sajnos a Spuri sem tudja pótolni. Természetesen ez csak az én tapasztalatom, nem tudom, más autókkal mi lenne az eredmény. Az én tapasztalataim alapján viszont föl nem tudom fogni, hogy a Mol miért ad ilyen vacak 95-ös benzint az autósoknak.
Üdvözlettel
József
A magyarországi benzinek minőségéről szeretném megosztani a tapasztalataimat. Több évtizede használok már benzines autókat. Volt öreg VW Passatom (még karburátoros), Opel Astra F-em, Renault Megane II-őm, majd Hyundai Tucson T-GDI-m. A 8 szelepes Passattal és F Astrával nem volt semmi gond, jól mentek a 95-ös magyar benzinekkel. A problémák a 2005-ös, 1.6-os Megane II-nél kezdődtek. Először Lukoil 95-ös benzint használtam, pár hét után legyengült az autó, nem húzott, sőt, akadozva ment. Egy autószerelő barátom szerint nagyon szűkek a Renault injektor-fúvókák, ezért hamar elkoszolódnak, ez okozza a problémát. Kipróbáltam a MOL és a Shell 95-ös benzint, nem változott semmi. A piros Spurit is kipróbáltam, de nem segített. Nem volt más választásom, mint kipróbálni a MOL Evo Neo 100-as benzint. Láss csodát, megtáltosodott a Megane II 1.6-os benzinmotorja, elkezdett jól húzni. Innentől élmény volt vele autózni. Azért, hogy ne legyen olyan drága az üzemanyag, váltakozva tankoltam MOL 95-ös és Evo Neo 100-as benzint. A Hyundai Tucson 1.6 turbó közvetlen befecskendezéses benzinmotorja már nem olyan kényes, elmegy a Mol 95-ös benzinnel. Ugyanakkor nagyobb gyorsításnál (gázadásnál) elég buta hangot ad a motor (ááááár), ezt a szakszervizben kopogásnak mondják. Az autószerelő barátom tanácsára kipróbáltam az Agip 95-ös benzint. Megint elcsodálkoztam az eredményen, megváltozott a motor hangja gázadásra (vúúúúú) és dinamikusabb is lett a motor. Olvastam a közvetlen befecskendezéses autók kokszosodási problémájáról, ezt megelőzendő elkezdtem használni a piros Spurit. A Mol ugye fölvásárolta az Agip kutakat, megint Mol 95-öst használtam, de nem tetszett a motor hangja (pedig piros Spurit is használtam). Megint elegem lett a Mol benzinből, kipróbáltam a Shellt. Kezdtem az olcsóbb Shell FuelSave 95-ös benzinnel. Megint jobb lett a hangja a motornak és dinamikusabb is lett. A Tucson automata váltós, nem kerreghetne, ha nagy gázt adok neki. Most a Shell olcsóbb 95-ös benzinjével egyelőre elégedett vagyok. Folyamatosan használom a piros Spuri adalékot. Azt elhiszem, hogy jobb lesz az égés, jobb lesz a kipufogógáz és ezzel remélem, kevesebb lesz a kokszosodás. Mivel én nem értek a benzinadalékokhoz, ezért nem tudom, milyen adalék hiányzik a Mol 95-ös benzinjéből. De valami nagyon hiányzik. Meggyőződésem, hogy nem az oktánszám a probléma, hanem az adalékok hiánya. Ezt sajnos a Spuri sem tudja pótolni. Természetesen ez csak az én tapasztalatom, nem tudom, más autókkal mi lenne az eredmény. Az én tapasztalataim alapján viszont föl nem tudom fogni, hogy a Mol miért ad ilyen vacak 95-ös benzint az autósoknak.
Üdvözlettel
József
Kedves Szabolcs!
Nem, mert az oktánszám túlmisztifikált a széria járműveknél! Nem származik belőle semmi előny! Az oktánszámnál van legalább 20féle fontosabb jellemző!
Megnyugtatom a kúti benzin mid sokkal magasabb a megadott minimumnál. A 95, legalább 97, a 98, legalább 99.4 a 100-as legalább 100,8-101.2-ig mértünk.
Más.
Tehát, igen teszteltük mihez tesszük. Milyen általános jellemzői szintről emeljük a minőséget ezért nem mindegy!
Rossz előnytelen prémiumoktól tartózkodjon. Semmi előnyük, sőt! Ennyi a tapasztalat!
Köszönöm kérdését. Remélem elegendő az infó, a cikkekkel együtt.
További biztonságos célba érést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
A prémium üzemanyagokról is szól egy cikkünk, kérem olvassa el! A mégtöbb etanol és egyéb anilin származék kevesebb energiát hordoz! És más párolgáshő problémák is vannak.
Ezt pedig a nem rég megjelent cikkünkből szintén ki tudja elemezni mit is jelent a fűtőérték, valamint az égéshő közötti különbség.
Tehát normál 95-ös. Még a szortimentizációja is kiválóbb. Erről is van egy informatív írásunk a honlapon!
Nem, mert az oktánszám túlmisztifikált a széria járműveknél! Nem származik belőle semmi előny! Az oktánszámnál van legalább 20féle fontosabb jellemző!
Megnyugtatom a kúti benzin mid sokkal magasabb a megadott minimumnál. A 95, legalább 97, a 98, legalább 99.4 a 100-as legalább 100,8-101.2-ig mértünk.
Más.
Tehát, igen teszteltük mihez tesszük. Milyen általános jellemzői szintről emeljük a minőséget ezért nem mindegy!
Rossz előnytelen prémiumoktól tartózkodjon. Semmi előnyük, sőt! Ennyi a tapasztalat!
Köszönöm kérdését. Remélem elegendő az infó, a cikkekkel együtt.
További biztonságos célba érést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
A prémium üzemanyagokról is szól egy cikkünk, kérem olvassa el! A mégtöbb etanol és egyéb anilin származék kevesebb energiát hordoz! És más párolgáshő problémák is vannak.
Ezt pedig a nem rég megjelent cikkünkből szintén ki tudja elemezni mit is jelent a fűtőérték, valamint az égéshő közötti különbség.
Tehát normál 95-ös. Még a szortimentizációja is kiválóbb. Erről is van egy informatív írásunk a honlapon!
Kedves Kálmán!
Köszönöm válaszát. De arra lettem volna igazán kiváncsi, hogy van e olyan vizságálatuk, hogy minél magasabb oktánszámú üzemanyaggal használjuk, annál jobb lesz a hatásfok, tisztítás,stb. Máshogy kérdezem: ha 95-ös benzinbe teszem ugyanolyan hatás érhető el mint 98 vagy 100 mellett?
Üdv.
Szabolcs
Köszönöm válaszát. De arra lettem volna igazán kiváncsi, hogy van e olyan vizságálatuk, hogy minél magasabb oktánszámú üzemanyaggal használjuk, annál jobb lesz a hatásfok, tisztítás,stb. Máshogy kérdezem: ha 95-ös benzinbe teszem ugyanolyan hatás érhető el mint 98 vagy 100 mellett?
Üdv.
Szabolcs
Kedves Szabolcs!
Örömmel írhatom, nem motorfüggő a SPURI. Minden üzemanyagba ajánlott, mivel számos paramétert emel. Cikkeinkbe és a termékek rovatva részletesen tájékozódhat, ha van ideje és kedve.
Hogy melyik szintűt és színű adalékunkat használja az dönti el, hogyan szeretné használni a gépet. Magas fordulaton, hogy majd kileheli a lelkét, mert akkor kék SPURI a védelem csúcsa, de akkor is, amikor a legjobbat szeretné neki megadni normál üzemmódban.
A piros normál SPURI, pedig a normál védelem melletti közlekedésre szolgál mindennapokba. Gazdaságos, mert a kétszeresét takarítja meg az árának, plusz a javítási költségek, és üzembiztonsági előny.
Erről is van egy cikkünk, a címe: A piros, vagy a kék SPURI-t válasszam!
Mindkét termékünk bármilyen gázolajba, és benzinbe használható!
Egyéb több szerteágazó paraméter és információ is megtalálható a honlapunkon, a főoldalon lefelé görgetve érhetők el a cikkek!
Köszönöm kérdését, használja megelégedéssel termékeinket!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Örömmel írhatom, nem motorfüggő a SPURI. Minden üzemanyagba ajánlott, mivel számos paramétert emel. Cikkeinkbe és a termékek rovatva részletesen tájékozódhat, ha van ideje és kedve.
Hogy melyik szintűt és színű adalékunkat használja az dönti el, hogyan szeretné használni a gépet. Magas fordulaton, hogy majd kileheli a lelkét, mert akkor kék SPURI a védelem csúcsa, de akkor is, amikor a legjobbat szeretné neki megadni normál üzemmódban.
A piros normál SPURI, pedig a normál védelem melletti közlekedésre szolgál mindennapokba. Gazdaságos, mert a kétszeresét takarítja meg az árának, plusz a javítási költségek, és üzembiztonsági előny.
Erről is van egy cikkünk, a címe: A piros, vagy a kék SPURI-t válasszam!
Mindkét termékünk bármilyen gázolajba, és benzinbe használható!
Egyéb több szerteágazó paraméter és információ is megtalálható a honlapunkon, a főoldalon lefelé görgetve érhetők el a cikkek!
Köszönöm kérdését, használja megelégedéssel termékeinket!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
T. Cím!
Érdeklődnék a használatról:
JG-2-t motorkerékpárba is lehet? (suzuki rf900)
Milyen oktánszám mellé ajánlott használni?
Továbbá Mitsu Space star 1.9did (turbodizel) kocsiba is jó?
Köszönöm!
Érdeklődnék a használatról:
JG-2-t motorkerékpárba is lehet? (suzuki rf900)
Milyen oktánszám mellé ajánlott használni?
Továbbá Mitsu Space star 1.9did (turbodizel) kocsiba is jó?
Köszönöm!
Legutóbbi hozzászólások