A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
RegisztrációVégszóként azért jó néhány hónap múlva kérem ossza meg a tapasztalatát a többi SPURI törzsvásárlóval, hogyan illeszkedik a SUZUKI új motorjához. Mennyi lesz a fogyasztás stb.
Köszönöm a biztató szavait, hisz nekünk itt a cégnél nem is kell más.
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Az előző diesel autómban 346 000 km volt amikor meghirdettem. 24 óra alatt az első érdeklődő megvásárolta. Füstmentes, csöpögés mentes szépen járó motor. Biztos vagyok benne, hogy a rendszeres (10 000 km-ként) olajcseréken kívül a Spuri érdeme is. Nekem ez elég ahhoz, hogy továbbra is használjam. Igen, valóban annyira csendes az 1.2 Dualjet, hogy figyelni kell a fordulatszám mérőt. 🙂
Köszönöm a jókívánságait és további sikeres fejlesztést kívánok ebben a nem egyszerű világban, hogy mi felhasználók még sokáig nyugodtabban autózhassunk.
Tisztelettel: András
Jól teszi, nem is azért, hogy a termékünk fogyjon, hanem azért, hogy valóban a törzsvásárlók soha ne tudják meg, mit lehet kínlódni, a rossz üzemanyag, kontra érzékeny motorok relációjában!
Nem csak a sok felesleges költség a mérgesítő, hanem az idő, az ügyintézés, amíg javítják, no meg a idegeskedés, hogy már megint van valami baja, holott a régi technikával 3-400Ft után sem volt semmi gond!
Megsúgok valamit: Azt tervezi EU, hogy minden járművet fele emisszióra szabad csak gyártani. Benzines is, nem csak a dízel! Kedves autósok a technika még nem érett meg rá, mert csak a motorra szerelt karácsonyfa díszekkel bajos a motorizáció. Visszavezetni a füstgáz még nagyobb részét, az sűrű, költséges karbantartást fog igényelni! Nincs gazdaságosabb, mint jó üzemanyaggal kell közlekedni. Ezt próbáljuk igazítani a mindenkori motorizációhoz, valamint a üzemanyagokhoz!
Hála a fejlesztő csapatunknak, eddig ezt sikeresen meg tudtuk oldani, majdnem minden autós maximális megelégedettségére.
A SPURI már Önnek is bizonyított, ennek külön örülök!
A tapasztalat a perdöntő mindenbe. Ez tény!
Azért jó lehet, egy új illatú autóba beülni! Igaz-e? Szinte hangtalan ez a motor, de még a SPURI-val még halkabb lesz, gondolja el. Nehogy kétszer ráindítson, meg kell szokni. A fogyasztás, pedig kb 3-4 tankolás után jobb lesz, mert nem csak bekopik, hanem a ECU lassan tudja a igazítani a benzinhez az irányítást! Igen sok érzékelő után dolgozik, és van visszacsatolás még 2000km-re is!
Mindent le lehet loggolni a gépről!
Tehát, élvezetes vezetést kívánok az új autóhoz!
Üdv! Farkas Kálmán
Csakis az 1.2-es motorral mertem belevágni. Pontosan az Ön által leírtak miatt. Időközben átvettem az autót és mivel az előző diesel autómban is megelégedéssel használtam, így fogom használni ebben is.
Köszönettel: András
A Baléno sosem volt a szívem, csücske, ám ez ez most jól sikerült, kívül-belül.
De a kaszni persze ízlés dolga. A súlya viszont nem, mivel a nagy autó súlya semmilyen felszereltséggel nem éri el az 1tonnát!
A motor mindkét konstrukciója modern. A kicsi turbós, vagy a dualjet lesz önnek?
Kezdjük 1.0 literrel, melynek hiányzik a leömlője, a hengerfejből rögtön a turbó kapja a kipufogógázt, így eltűnik a turbójuk. Sőt 82KW és 170Nm az igen szép, 3-4liter fogyasztással.
Elmés!
De mit eredményez? Hogy minden egysége fokozottan van igénybe véve! Nyomás, hő, szilárd részek, stb. Cserébe nincs gázlengés, nyomásesés stb. A többi alkatrész nagyjából azonos. Az érzékelők is erős igénybevételnek vannak így kitéve.
Ebből következik, hogy tökéletes üzemanyagot feltételez. A SPURI pedig ezt teszi! Minden komponense a kíméletes üzemmódot teszi lehetővé. Ne feledjük, a legendás mindenevő kibírós Suzuki a múlté. A kis emisszió, a mai benzinekkel megöli lassanként a motorokat, vagy legalábbis sűrűbb javításra szorulnak.
Az 1.2 Dualjet igaz, hogy dupla befecskendezéses, mely megszokott, még a Rally-Ladánál is, hiszen 1.6 motor így kb. 210LE. Viszont itt is az emelt hőhasznosítással operálnak. Tehát feszített a motor, kevés benzin miatt szegény keverékkel üzemel, kis fogyasztással. Plusz minden mai technika szerinti okossággal.
Nem feltételezi a hulladék benzint. Csak úgy tart sokáig, ha heterogén jó szortimentű, kopáscsökkentő, hűtőgél, és még sorolhatnám milyen alkotókat kell tartalmazzon a zavartalan működéshez!
Ezeken kívül is a jó minőségű SPURI-s benzin mindig javára válik minden autónak. Mint ahogyan az embereknek is a jó minőségű, egészséges étel.
Összességbe, ahogy szigorodnak a környezetvédelmi szabályok, úgy lesz egyre fontosabb az igazán jó üzemanyag. Ez teljesen biztos!
Ma már a gépkönyvbe bele is írják, hogy rendellenes működésnél utólagosan adalékoljon. Tehát félnek a gyárak is!
Örülök, hogy ezt kérdezte, így többi autóst is olvashatja!
Sok-sok balesetmentes, és javításmentes közlekedést kívánok!
Farkas Kálmán
A napokban veszem át az új autómat. Benzines Suzuki Baleno. Javasolja már az első tankolástól a Spuri használatát?
Köszönettel: András
Valóban jól látja, a modern motorok problémások!
Miért is?
Mert a bio tartalom elégetlen úgymond kicsapódó nyálkás anyaga a kipufogóban, az EGR által részben visszavezetésre kerül, NOx miatt.
Ha tehát nem tudjuk a bio olaj égését megoldani, akkor mégegyszer átküldik a motoron, saját mocskában fürdeti tehát a motort.
Ennek kiküszöbölése majdnem tökéletesen megoldódik a SPURI-val. Tapasztalatok szerint a szívó szelepnél opciükkal hosszabb, vagy nincs is kokszosodás. Jelzem nem minden benzinesnél van EGR.
Dízel koromszűrőnél pedig teljesen tünetmentes a SPURI-val üzemeltetett gép. Megelőzés az igazi, bár sok esetet írtak, és tapasztaltunk az utólagos tisztításként is. Ez viszont a méréseink szerint, a kokszosodás beégési fokától függ.
A honlapunk baloldali Keresés csíkjába beírja az EGR, Vagy a DPF betűket, és jönnek, az ezzel kapcsolatos cikkek sorban. Nagyon meggyőző eredményeket értünk el a SPURI-val!
Itt a vendégkönyvbe is több bejegyzésben írtak a törzsvásárlóink a hosszú távú pozitív eredményekről. A DPF szinte sosem regenerál, mert nincs rá szükség, és ez hihetetlen! De, igaz!
Nyugodtan ajánlhatja bárkinek, nem fog csalódni a hatékonyságba. Csupán legyen türelemmel, mert a hatásmechanizmus egyszerű fizika, de több kilóméter kell hozzá, hogy kifejtse tisztító hatását, aztán pedig fenntartsa!
Köszönöm értékes kérdését, remélem sikerült maradéktalanul a választ ismertetni.
További biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Közismert a mai modern autók szívó oldali kokszosodása és a dízel autók DPF szűrőjének eltömődése, ami nyilván erősen függ a használat módjától.
Érdeklődni szeretnék, a SPURI segít-e ezen problémákat tompítani, netán elkerülni?
Különösen az alábbi motorokra vagyok kíváncsi:
VW TSI, VW PDTDI és CR, illetve újszerű BMW dízel.
Üdvözlettel
Árpád
"FOLYÉKONY SZERELŐ!" Néha igen!
Ez valóban érdekes történet, és tanúságos is. Bizonyára volt része a SPURI-nak is.
Megjegyzem, ha folyamatosan előtte legalább 4-5 tankolással adalékolva van csak normál mennyiségbe, akkor is könnyen kijön mind a négy. Igaz, akkor szinte nem is használódnak el, mert a tökéletes hőátadás miatt nem hevülnek túl. Ráadásul a hűtőgél is besegít.
Olyan tapasztalatunk is van, amikor sajnos szinte mindig fűtöttek voltak az izzítógyertyák, szak avatatlan beavatkozás miatt! Kijelző is elnémítva, csak loggólva volt látható. Mégsem égtek el kb. 10hónap múlva sem, pedig napi autózással, télen-nyáron fűtöttek állandóan. Javítás után visszaállt a normál működési mechanizmus.
Ez is hihetetlen eset volt. Gondoljuk el, a kánikulában, nyáron klímát használva a piros lámpáknál ácsorogva, mit kapott a hengerfej!
Az utóbbi 24 évben annyi tapasztalatot gyűjtöttünk a SPURI-val, hogy néhe nem is értjük a kollégáinkkal, hogy pld. egy nagyfelhasználónál még bizonyítani kell fizikailag is.
Értem én, de mégsem!
Annak viszont látni, a jelét, hogy állandóan nő a felhasználói körünk. Úgy látszik, a gondtalan autózás egyre több embernek tetszik!
Önnek is ugyan ezt kívánom! Köszönöm roppant értékes írását!
Minden tiszteletem!
Farkas Kálmán
"Bár a SPURI kihangsúlyozottan:
NEM FOLYÉKONY AUTÓSZERELŐ!
"
Kb 1 éve vásároltam Peugeot 406-os gépkocsimat 2,0 Hdi motorral.
Az autóban feltehetően még a GYÁRI izzítógyertyák voltak.Kimérve sajnos kiderült,hogy mind szakadt,üzemképtelen.Nyár lévén különösebben nem aggasztott,dehát ugye télen -15C-ban is indulni kell az autónak,így vásároltam 4db új izzítógyertyát.Sajnos a legnagyobb körültekintés,és óvatosság ellenére 1db gyertya fejrésze beletört.Átlag 100e Ft körüli összeget kaptam komplett javítási költségként...Mivel épelméjű ember ennyi pénzt nem dob ki az ablakon,más megoldás után néztem.Több szakmai fórumot végigböngészve a következő elméletet építettem föl.Az izzítógyertya a törött fejnél kiszerelve marad,így ha a koksz-korom réteg föllazul,a kompressziós nyomás egyszerűen kilöki a letört beragadt fejdarabot.Segítégül a Spurit használtam dupla adagban 2dl/50l az üzemanyaghoz.Kb 3 hét múlva az egyik reggeli indulás után kb 1km-el ütemes sziszegés és a motor elgyengülése jelezte,hogy megtörtént amire vártam,a fellazult kis darabot a motor "kiköpte".Igaz a munkából aznap elkéstem,de megúsztam egy 100e Ft-os pénzkidobást..Az autószerelőm is hitetlenkedve hallgatta a történetet,több évtizedes pályafutása során soha nem találkozott ilyennel.. Az,hogy a Spurinak mennyire volt szerepe a történetben nem tudom,csupán egy érdekes történetként osztottam meg.
Még nem volt ilyen jellegű kérdés, valós a probléma felvetés.
Azért mindenek előtt megjegyzem, hogy SPURI és a JG-2 is úgy van szerkesztve, hogy egyrészt gazdaságos, másrészt arányosan kitöltse a hiányzó molekulákat. Ebből eredően következik, hogy sokkal többlet miatt visszafordul a hatékonyság, és minden más égési jellemző.
Bár nekünk, mint gyártónak jó lenne a sok fogyás, de mégsem ajánlom. Pld. a benne lévő kopáscsökkentő, és a hűtő-gél többletével nem tud mit mit kezdeni a motor! És még más alkotókkal sem. Bár kárt nem okoz.
Az egészséges MAXIMUM A KÉTSZERESE: 0,4%. Ez hosszú távra értem. 10literbe 40ml.
Tehát a végtelenségig nem lehet fokozni az adalék mennyiségét. Fontosabb az állandóság, hogy mindig legyen benne SPURI.
Akkor sokáig füstmentes, nyomatékos lesz!
Ürülök, hogy Ön is meg van elégedve a SPURI, És értékes kérdést tett fel. Ez a téma bizonyára más olvasót is érdekel.
További gond nélküli autózást kívánok! Tisztelettel, Farkas Kálmán
Egy a szokványostól eltérő kérdésem lenne a Kék-Spurival (JG-2) kapcsolatban. Mennyi ebből a MAXIMUM amit 10 literenként a gázolajhoz lehet adagolni?
Kezdetben 30 ml-t adtam az üzemanyaghoz, s elfogyott belőle így 2-3 fél literes flakon, majd jött tavaly az olajcsere (5W-40 Castrol Magnatec) + szűrő cserék (olaj, üzemanyag, kartergáz) s ez után 50-60 ml-el használtam úgy 3-4 flakon erejéig.
Egy 2001-es BMW E39 530DA-ról van szó (motor: MD57D30) 326.000km-el, folyamatosan szervizelve.
Korábban füstölt ahogy dízelek általában, amióta az adalékot használom semmi. Finomabban jár a motor, s télen is pöccre indult és érezhetően jobban húz.
Ha érdemes akkor töltenék bele többet is mint a javasolt 0.2-0.6% (20-60 ml / 10 liter)? Rosszat tennék a motornak ha esetleg fevinném 1 decire / 10 literenként most tavasztól?
Köszönöm válaszát.
Viktor
Igen köszönjük, a bejegyzését.
Skoda Fabia már régen szerepelt a vendégkönyvbe. Nem jellemző az ilyen hiba ennél a gépnél. Bizonyára a mostani üzemanyag minősége eredménye. Lám az adalékkal javított jó üzemanyag milyen pozitív változásokat eredményez. Pláne, ha időt hagyunk a felkonfigurálási folyamatnak, és minden tankolásnál adalékolunk!
Egyéb iránt ez is a legó-szerűen építkező VW konszern terméke, mely a széttaposhatatlan tartósságról híres. Nem véletlen, hogy a Fábia R5 Rally autó most is vezeti a magyar bajnokságot. Rendesen tuningolható!
További élvezetes, javításmentes autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Köszönjük a videót, valóban stabil 890Rpm. Megnéztem a felvételt. Remélem ezután folyamatosan használja SPURI, hiszen tudja:
SPURI nélkül járhat, de nem érdemes!
Azért örülök, hogy meg van oldva önnél is a probléma!
Bár a SPURI kihangsúlyozottan:
NEM FOLYÉKONY AUTÓSZERELŐ!
De, néha beillik ennek is!
Egyenként kell lám megismertetni a jó dolgokkal az autósokat, mert az utóbbi évtizedekbe jól átverte őket minden adalék gyártó.
Csak a Dagobert Bácsi dollárjelei jöttek le a gyártók szemgolyói előtt.
Becsület nagyon hiányzott. Most pedig nehéz elhinni, van ami kézzel foghatóan, valóban hatékony.
Legyen Önnel továbbra is szerencse, és a SPURI.
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Kérdésére válaszolva, sajnos elsődlegesen a SPURI a megelőzésbe hatékony. Sokszor volt, hogy kitakarította az EGR-t, de aztán valóban utána mindig SPURI-val kell járni, hogy ilyen ne legyen. Ráadásul még egy tucatnyi járulékos kárt is okoz, ha sokáig saját kipufogómocskát visszavezetik az égéstérbe.
Ajánlat, hogy meg kell próbálni két esélyes. Km függő, milyen sok kokszos olajpakura van beégve. Legalább 4-5 tankolás másfélszeres normál SPURI /piros/. Tehát 50lit./1,5dl.
Tanúság: Jó gázolajjal kell járni. A SPURI pedig azért van, hogy sokáig éljen a motor!
Tehát semmit nem veszít, mert fogyasztásba megtérül. Az üzemanyag ár 3%-ba kerül a SPURI. És min. 10%-ot hoz. Önnél most többet kell áldozni erre, de ezután csökkenni fog.
Ha mégse sikerül, akkor ki kell szerelni, és mosni, vagy újat venni! De gyárit, mert rengeteg a gagyi, 40-50ezer Ft-os olcsó utángyártott hulladékszerű.
Ennyit dióhéjban, további biztos célba jutást kívánok.
Tisztelettel, Farkas Kálmán
https://m.youtube.com/watch?v=SBs4w3XROl4
Nem kell elnézést kérni, de valóban furcsa a betonozáshoz segítséget kérni, de nem gond, emberek vagyunk.
Jó, hogy megosztotta tapasztalatát, mert a motorosok körében is számít a SPURI hatékonysága. A jobbá tett üzemanyag lám minden komoly gépnél igenis számít!
Pedig rendesen kihegyezték az akkori időkhöz képest ezt a motort. Ha mégis érezhető, ez kiváló eredmény!
További balesetmentes motorozást kívánok!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások