Vendégkönyv - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2190 bejegyzés.
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.03.29. 20:07
Csenki Gábornak!

A probléma valós.
Elnézést, dolgozunk az ügyön, ezért adok egy e-mail címet, erre kérek egy SF-re címzett bejelentkezést, itt válaszolni fogok. jobbkez64@gmail.com
Tisztelettel, Farkas Kálmán
L L írta ekkor 2017.03.29. 18:49
ha ez vicc, akkor kár viccelődni. A duplagyújtású Rotax motoros Caponord-on is érezhető a változás, pedig csak a pirosat használom. Ha nem vicc, akkor én kérek elnézést.
Csenki Gábor Csenki Gábor írta ekkor 2017.03.29. 10:30
Kedves Kálmán!
Elnézését kérem,de a VIP-REX oladlon nem tudok a vendégkönyvbe írni pedig még álnéven is próbáltam de mindig elutasít. Csak annyi lenne a kérdésem, mivel csak kis mennyiségű betont keverek hogy a csak földnevesre kevert betonhoz cement kilónként 2-3 ml SF adalék elég-e.
És mivel ritkán betonozok a lejárat után meddig jó a termék?
Örömmel fedeztem fel ezt a kiváló adalékot. Köszönettel , Gábor.
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.03.25. 18:21
Kedves Balázs!

Valóban igaza van. Ez van rajta.
Régebbi autóknál, valamint az első kezeléseknél többet érdemes használni.
Fenntartó folyamatos használatkor valóban már elegendő, ha kitakarította a gépet rendesen. Ez mindig a rendszer koszosságán, valamint a motor állapotától függ.
Várjuk a későbbi beírását!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Makra Győző Makra Győző írta ekkor 2017.03.25. 09:05
Kedves Balázs!

Általában a rendeléstől számított egy, maximum két munkanap alatt megérkezik a megrendelt Spuri.
Rendelését leadhatja:
- www.spuribolt.hu
webshopban,
- makragyozo@gmail.com
címre, vagy
- telefonon - 30-9030486
számon.

Üdvözlettel, Makra Győző
Balázs Balázs írta ekkor 2017.03.23. 20:10
Kedves Kálmán.. Megnéztem a dobozt. A piros SPURI dobozán a "kb 60 liter üzemanyaghoz" felirat szerepel.. 😀 Elnézést, de nem hagyott nyugodni.. 😀 Ezért öntöttem be az 56 literhez.
Az utánpótlást már megrendeltem önöktől, bízom a SPURIBAN, és elkezdem használni.
Megrendeléstől számítva kb mennyi idő szokott lenni a szállítás?
Köszönettel
Balázs
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.03.15. 17:51
Kedves Balázs!

Köszönöm, hogy ismét visszaírt.

A 40-60liter a JG-2 Sportadaléknál szerepel (kék). De semmi baj lassan megoldja, ha koszosodás van az üzemanyag rendszerbe! Hirtelen takarítás nem lehet. Úgy van összeállítva, hogy kíméletesen lassan végezze feladatát. Rögös leválás nem valószínű. Ha igen, akkor azt a SPURI körbeveszi, és el is oldja!
Volt olyan esetünk, hogy főtengely jeladója nem érzékelte a mágnesezettséget, mert szép lassan elmúlt. Ez egy száz közüli problémából.
Ha egyre sűrűbben előjön sok egyéb ilyen érzékelőt kell végig vizsgálni!
Másrészt ha valaki először használja és még nem látott sPURI-t a gép, akkor bizony rengeteg dolga akad. Ehhez a felkonfiguráláshoz bizony több, duplányi mennyiség kell több tankoláson át!

A fenntartó biztonsági, megelőző SPURI használat már csak normál 2zrelékben elegendő! Ekkor mondhatjuk, hogy ingyen van a SPURI, sőt dupláját megtakarít, mint amennyi az ára!

Nem is ajánlom gyors egyszeri tűzoltásra a SPURI-t, még kétszeres JG-2-nél sem, mert idő kell mindenhez!

Ezt azért írom le, mert az olvasóinknak is hasznos. Nem ígérünk olyat, amit nem teljesítünk. Az utóbbi 40év adalék gyártói, már így is lejáratták rendesen azt a fogalmat, hogy üzemanyag adalék.
Nem győzzük a becsületét az utólagos adalékolási módszernek helyre állítani.
Rengetegszer becsapták a vevőket, valóban hatástalan folyadékokkal!
Ezután nehéz jót eladni. Meg kellett Magyarországon újra honosítani a módszert. Hála az égnek, már jó úton járunk, hisz a igen nagy felhasználói mennyiség ezt mutatja!

Csak egyszer vásároljon egy fél literest kb 4-5 tankolásra, és rájön az autós milyen remek termék. No, pont ezt nehéz elérni, hogy a kipróbálják.

Biztatom Önt a többi törzsvásárlóim példájából okulva. Kitartás ÉLJEN a FIAT sokáig.

Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Balázs Balázs írta ekkor 2017.03.14. 21:49
Kedves Kálmán!
Nem is gondoltam semmi rosszat a SPURI-val kapcsolatban, csak azért érdeklődtem, mert hátha ennyi km, és után mondjuk ez egy "előfordulhat" kategória, ahogy a sok év sok mocskát oldja ki az autóból. A héten a mai nem indulásról elbeszégetek a szerelőmmel, és szerintem kérek egy üzemanyag szűrő cserét is.
Mindenképpen megpróbálom hosszab távon is használni, de szerintem a SPURI-8-at rendelem önöktől legközelebb.. 🙂 Most nincs kéznél a doboz.. de nekem 60 liter üzemanyaghoz rémlik egy doboz.. de valószínűleg én emlékszem rosszul 🙂
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.03.14. 21:34
Kedves Balázs!

Köszönöm a bizalmát! Az teljesen biztos, hogy a SPURI csak jót tett autójának. Azért ilyen sok ismeretlen km után bármi lehet vele.
Szakemberhez kell fordulni, mert több száz helyen lehet probléma.

Azt javaslom, hogy kicsit többet tegyen bele, mert határon van az adag, lévén a hatás 50literre van méretezve, folyamatos használat mellett. Első energiáit a takarításra összpontosítja. Később jön a HŰŰŰ érzés! A fenntartási üzemmódban. A másfél szeressel, hamarabb kitisztul a rendszer. Később, 4-5 tankolás múlva teljesen jól fog húzni a gép.

Ha gyújtás, vagy más kopó alkatrész ment tönkre, akkor véletlen egybeesés. Legyen nyugodt, a SPURI 1993-óta megelégedettséggel teszi a dolgát. Mint ahogy Ön Balázs ezt hallotta is másoktól. Évente több százezres várárlás bizonyára nem ok nélküli. Kímélő jellegét szinte állandóan bizonyítja. Mondhatom a vevők szinte függőek lesznek egy idő után tőle.
Ezért egy kis türelmet kérek, és az egyéb javításokat, sajnos meg kell csinálni a gépen.
Másrészt nem autómárka függő. A SPURI jó üzemanyagot képez, javítja a minőséget. Ezért minden járműnek jót tesz. Csak szép lassan.

További gondtalan célba érést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Balázs Balázs írta ekkor 2017.03.14. 13:17
Tiszteletem!

Van egy 1.2-es 2004-es évjáratú Fiat Stilom, 220ezer km-el vettem 5 évvel ezelőtt, már túlléptem vele a 320ezer km-t. Sok jót olvastam a spuriról, úgy döntöttem kipróbálom. Bele öntöttem egy teli tankhoz (56liter) 125ml piros spurit. Úgy éreztem, már az első alkalommal elkezdtem érezni valamit, amit a spuri adhat. De ma délelőtt jött a hidegzuhany. Reggel felkeltem, simán beindult az autó, félregurultam vele kb 15 métert, hogy ne legyen útban, majd leállítottam. Néhány órával később, mikor mentem volna vele, nem indult be az autó. Ilyet az 5 év alatt csak egyszer csinált, most decemberben, akkor az üzemanyagszivattyú adta meg magát. Akkor azt cseréltem. Ma viszont a szivattyú ment, az autó mégsem indult be, csak tekert az önindító, tekert, tekert.. Aztán a sokadik próbálkozásra, amikor már majdnem az akkum is lemerült, az autó beindult, az első pár másodpercben gázadásra nehezen pörgött fel, Gyengélkedett, de aztán most úgy tűnik helyre állt a rend. Van valami tippjük mi lehetett ez, lehetett-e köze a spurihoz? Esetleg valami jó tanács?
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.03.13. 10:26
Kedves L. !

Ez a gyors vevői kiszolgálás.
Mit szól hozzá?
Már össze is hoztuk Önnek az óhaját!
Mindkét termékből rendeljen, mert a JG-2 sport termékünk is tetszeni fog!
Ha ma délig elküldi rendelését, már otthonába is lesz a szép, gusztusos ajándék kiszerelés is, ha párosával rendeli a duo-pack termékcsomagot!
További füst nélküli közlekedést kívánunk!

Tisztelettel, Farkas Kálmán
Makra Győző Makra Győző írta ekkor 2017.03.13. 07:18
Kedves L. !

Mi üzemeltetjük a Spuri webshopját.
Kérem vegye fel velem a kapcsolatot, hogy mihamarabb küldhessük Önnek a 200 ml-es Spurikat!

Üdvözlettel,
Makra Győző
30-9030486
makragyozo@gmail.com
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.03.12. 20:12
Kedves L!

Jó ötlet, szólok a Webshop üzemeltetőjének.

Nem tervezzük egyenlőre.
A SPURI-8 gazdaságtalan fém kiszerelésbe. Lassanként már csak 5literest keresik ebbe a szegmensbe! Nem valószínű, hogy keresné valaki, mikor már a 125ml, és az 500ml-t sem nagyon veszik SPURI-8-ba.

Köszönöm érdekes felvetéseit.
Tisztelettel! Farkas Kálmán
L L írta ekkor 2017.03.12. 09:10
Tisztelt Kálmán !
Ez a hengeres kiöntőcsőrös kiszerelés mikor lesz kapható a webshop-ban? Illetve várható hogy a 8 funkciós tisztítószer is készül majd ilyen kiszerelésben?
Köszönöm
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.03.10. 08:04
Kedves fs!

Remek, hogy ismét bizonyította hatékonyságát a SPURI.

A hidegindítási tulajdonság igen jelentős minőségi utalást jelent az üzemanyagra.
Szívből remélem, hogy megelégedett használóink körében tudhatjuk Önt is. Garantálom meg lesz elégedve mindig a termékkel.

A flakonra utaló tanácsokat megfogadjuk.
Van 200ml-es hengeres flakonunk is, beöntő csőrrel, nagyon szép, és hasznos! Pont olyan, amit Ön szeretne.
Ám a kereskedők valami okból nem tartanak készleten, nem akarnak vásárolni többféle kiszerelést. Egyéb más kifogásuk is van, még pótcsőrrel is nehéz a tankolóba beönteni, időbe telik, míg a hosszabbító csőrt ráhelyezi a vevő, nem kínlódik vele. Továbbá, eldől a polcon az erre alkalmas hosszú hengeres test, ha nincs szélesebb alsó része.
És még vagy 50 féle kifogás, pedig az egységára ugyanaz.
Továbbá ezt a flakont, mely egyedülálló vegytűrő anyagból speciálba gyártjuk, nagyon nehéz, nem éri meg hamisítani, ezt is már dizájn lopták, hiába van levédve! És a vevő ócska hamisítványt kap.

Azért még ismét megpróbáljuk a területi képviseletek által rábeszélni a hengeres flakonra a kereskedőinket. Csinálunk egy nagy kampányt, hátha tavaly óta más a gondolkodás módjuk.

Mi pedig mindent a felhasználóink igénye szerint gyártunk, hisz így élünk meg!
További biztonságos célba érést kívánok!

Tisztelettel, Farkas Kálmán
-fs- -fs- írta ekkor 2017.03.07. 00:25
Üdv! A reggeli füstölést megszüntette, tehát tud valamit ez a lötty.
Amúgy meg sokkal jobb volna hengeres kivitelben forgalomba hozni, mert ezzel a fura alakú flakonnal... úgy könnyebb lenne kimérni. (nomeg a kereskedő is helytakarékosabban pakolhatná a polcra)
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.02.23. 20:41
Kedves Milán!

Mindjárt küldöm.
Ahogy leírta, azzal tökéletes tiszta lesz a gép, és a kipufogó rendszer is.
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Milán Milán írta ekkor 2017.02.23. 19:17
Kedves Farkas Úr,

sajnos nem lehet a linket megnyitni, esetleg ha elküldené ide, akkor lehet itt majd megnyílik: milannmen@gmail.com

3 hét múlva megyek ismét Németországba 1150km oda majd ennyi vissza, akkor teszek egy dupla adag JG-2-öt a gázolajhoz odafelé illetve visszafelé is. Tehát ez kettő tank lesz és mindkétszer dupla adagban a JG-2. Remélem autópályás szakaszon így teszi majd a dolgát, habár talán nagy probléma nincs mert ahogy mondtam mindig a pirost normál adagban használom.

Köszönöm az eddigi információt,

Üdv,
Milán
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.02.23. 10:11
Kedves Milán!

Remélem látható, és rákattintható a cikkre!
Ez az autónavigátor cikke jó.

https://www.autonavigator.hu/hasznaltauto/citroen_c4_coupe_1_6_hdi_vtr_plus_2006_-_hasznaltteszt-15274

Az autó más, de a motor egyezik.
Precízen le van írva, hogy olajból is vannak problémák, inkább a 7-8 ezres olajcserét javasolja. Sajnos ez konstrukciós probléma!

A gázolaj, ahol konkrétan az adalékolást javasolja, nem véletlen.
Tehát jól csinálja Milán megnyugodhat!

Üdv! Farkas Kálmán
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.02.22. 20:59
Kedves Milán!

Valóban az olaj is lehet! A max jelig pedig nem lenne probléma. Ha mégis több egy kicsit, akkor védekezik a motor, mégpedig megszabadul a többlettől. Ezt csak a hengeren keresztül teheti, el próbálja hamar fogyasztani. Még a hamumentesnél is nagy problémát okoz. Hogy mégse lett nagyobb baj a SPURI tökélesebben elégeti a motorolajat. Utólag pedig tisztítja a kipufogó rendszert.
Nos biztonságból azt ajánlom, hogy kétszeres adalék mennyiséget használjon. Csak egyszer.
Minden tizedik tankolásnál érdemes így eljárni, ennek a legjobb megoldása, ha a JG-2-es sport adalékkal csinálja!

Az EGR kiprogramozása abszolút védelmi szempontok alapján okos megoldás!
A koromszűrő más dolog! Az ECU mellett mechanikailag is ki kell dobni és helyettesíteni egy ugyan olyan torlónyomású dobbal.
Gondolja el, ha mégis tömődik, nincs utó-égetés, akkor teljesen olyan lesz, mintha bedugnánk egy krumplival. Ha pedig a katalizátorral egy blokkba van, akkor egy specialista azt is megoldja. Mert a katalizátor jó, ha marad. Persze ez mind pénz! Ez eddig még nem kellett, ez a SPURI varázsa. Az Ön koromszűrője is már túl van a kihordási időn.
Az 1.6 CRTDI caddy-be 360ezer körül volt ilyen, és 3-szor kellett dupla JG-2 beönteni, de helyrejött. Most 425ezer van benne és eladó, de semmi baja!

Összefoglalva semmi gond, lehet, hogy az érzékelők, vezetékek, vagy az ECU hibázott egyszer! A bejelzésnek több oka és okozója is lehetett. Pld. egy rossz gázolaj szállítmány, sok bio olajjal, fejadalék hiány stb.Könnyen lehet! Erre is biztonságot nyújt a SPURI. Segít a tökéletesebb égés kisegítéssel!
További biztonságos célba érést kívánok!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán