Vendégkönyv - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2190 bejegyzés.
Milán Milán írta ekkor 2017.02.22. 15:24
Kedves Farkas Úr,

köszönöm a válaszát és a tanácsokat. Azt nem tudom mikor regenerál, sajnos ezt nem írja ki, csak esetleg ha az ember nézné a fogyasztást, akkor lehetne feltűnő menet közben. Nem is értem ezt miért nem jelzi ki, mert annyi mindent kijelez a kocsi és mutat, mert akkor az ember nem állítaná le a kocsit had menjen végbe a regenerálás.
Olajból is mindig a gyári olajat rakom bele (TOTAL INEO ECS 5W-30, ez való az EURO5 és EURO6-os motorokhoz gondolom pont a FAP miatt, mert alacsony hamu tartalmúak. Illetve szigorúan tartom a 10 000km-es csereperiódust, én tartom magam ehhez, hiába mondják hogy nem szükséges mert hosszú csereperiódusúak már ezek az olajok. Így 4 havonta friss olajat kap, ennyi idő alatt összejön a km.
EGR szelep lezárás és FAP kiiktatástól egyenlőre ódzkodok, műszakilag tudom hogy jobb lenne a motornak, de talán itt is segít a sűrű olajcserém illetve ha eladásra kerül a kocsi akkor sokan erre úgy néznek hogy sufni tuning.
Azon gondolkodtam hogy esetleg a hibaüzenet jöhetett-e attól hogy az utolsó olajcserénél kicsit túltöltöttem az olajat (1 hónapja), max felé mentem véletlenül, és hogy azt szokták mondani ez katalizátor hibát okozhat és hát a FAP egyből ott van, így esetleg valahogy kerülhetett-e olaj a FAP-ba és az belobbanhatott és akkor keletkezett nagy nyomás. Reális lehet ez maga szerint?
No de a lényeg hogy most és remélem sokáig még hibaüzenet mentes lesz a FAP, persze SPURI az mindig megy bele normál adagolásban. 125-150ml 60-65l gázolajhoz.

Üdv,
Milán
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.02.20. 12:58
Kedves Milán!

Remek, hogy leírta a tapasztalatát!
Nem kell aggódni, a SPURI végzi a dolgát. Semmit nem kell tennie. Minden rendben!

Számos egyéb más okból is bevilágíthat a hibajel. Az ECU számított km értéke a koromszűrőknél átlagot képvisel.
Ö azt nem tudja, hogy SPURI is létezik! Be kellene ütni az ECU-ba, hogy szűrő csere és tovább viszi! De már nem a előző sok km-t, hanem a motorkopást bekalkulálva kevesebb fog hibajelet adni, pld 110ezer km.
Hogy cseréljen szűrőt ismét, mert a gyári kihordási értéket túlhaladta!
Nem kell vele foglalkozni.
Azt kell, figyelni, milyen időközönként regenerál. Ha kijelzi a gép egyáltalán. Az a tapasztalat, hogy vagy sosem regenerál, vagy csak nagyon ritkán. Olyan tízszer később, mint SPURI nélkül, mert nincs kiváltó ok!
Ha azért használja, hogy megelőzze a bajt, akkor ügyesen előrelátó, és így is lesz!
Azt, hogy kétszeresére, vagy örök életűre nyújtja, nem lehet szavatolni. Sok mindentől függ. Lám a szűrő is telítődik egyszer, más szennyeződéssel! Szilícium por, ami átjön a szűrőn, motorból, olajból leváló nem szénhidrogén származású anyagok, stb.
Ezért kell a hamumentes olajból is a legjobbat választani!
Ha már ennyit ment a gép, jó lenne az EGR-t bezárt állapotúra kiprogramozni. Jobban is fog menni, ha nem fürdik a saját mocskában a motor! Persze ez kb. 60-80ezer Ft.

Csak ennyi, tehát minden rendben van, és látom dolgozik a SPURI, hisz már régen eldugult volna minden nélküle.
További biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Milán Milán írta ekkor 2017.02.19. 17:04
Kedves Farkas Úr,

véleményét szeretném kérni a következő témában. 1,5 éve elégedett tulaja vagyok egy 2012-es Citroen C5 1.6HDI FAP 115 kocsinak. A megvétel óta folyamatosan minden talkoláshoz használom a piros Spurit. Főképp tisztító és karbantartó hatása miatt, fogyasztás csökkenésről nem tudok beszámolni mert kezdetektől használom, nem tudom milyen ha nem használom. Továbbá amiért használom a részecskeszűrő karbantartása miatt, a lerakódások elkerülésére. A múlt héten 90km/h tempó mellett jött a hibaüzenet hogy veszély a részecskeszűrű eltömődésre. Épp úton voltam Némeország felé, az egész autópályás szakasz során jelen volt a hibaüzenet. Majd megérkezvén, kocsi leállítása és a köv. indításkor már nem volt hibaüzenet. Pihenőt tartottam autópálya altt is, ott nem múlt el a hibaüzenet. No mindegy állítólag ha nincs hiba akkor 5 újraindítás után megszűnik a hibajel. Hazaérve elvittem diagnosztikára megnézetni a nyomáskülönbséget a FAP-ban. 10mbar volt, ami úgy tudok hogy tökéletes. Azóta sincs hibaüzenet és nem tudom mi tévő legyek, hagyjam az egészet és várjam meg míg megint visszatér a hibaüzenet vagy legyen kitisztítva a FAP. Pont ezt akartam elkerülni a Spuri használatával. A kocsi előéletéről tudom hogy autópályán használták nagyrészt és én is országúton használom napi 110km-et (90-100km/h tempó) ingázok melóba és havi egy németországi út ami 2000km (130km/h tempó), szóval nem városi autó, így a FAP elvileg könnyen tud regenerálódni. 212000km van az autóba, persze a diagnosztika azt írja hogy már cserés lenne a FAP meg sok a hamutartalom, de már a cserét is 165000km-re írta :-), no de szerintem ez nem releváns mert ezek a computer által számolt értékek egy képlet alapján, ami igazi élő adat a nyomáskülönbség, mert fizikailag azt tudja mérni, de viszont ahogy írtam az 10mbar, ami ahogy mondom és tudom jó értéknek számít. Gázolajból is csak normál gázolaj (OMW,MOL,ARAL,ESSO) + Spurit használtam.
Kíváncsi lennék a véleményére hogy mit tenne, továbbra is Spuri használata és várjak a FAP tisztítással? 60 000km-t hajtottam én bele ami mind Spuri használatával volt.
Semmi rendellenes dolgot azóta nem vettem észre, se fogyasztásban se semmibe ami arra utalhat hogy FAP annyira tele lenne hamuval ami visszafogná a kocsit.
Spuri folyamtos használatával elkerülhető a FAP tisztítás vagy csak kitolja az időintervallumot?
Előre is köszönöm a válaszát és a segítségét.
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.02.14. 18:36
Kedves Urbán János!
Köszönöm, hogy tollat ragadott, és megírta pozitív tapasztalatát.
Ismét egy beteg autó, amit meggyógyított a SPURI! És tudomásunkra is jutott.

Nagyon örülök a sikerének, és főleg annak, hogy az elkeseredése oka megszűnt.

Ilyenkor gondoljunk arra, ha állandóan használja valaki a SPURI-t, mennyivel könnyebben üzemel a gép a jó üzemanyaggal. És a megtakarítás miatt nem kerül semmibe.

Reméljük, hogy ez a remek példa azoknak is jó referencia lesz, akik az adalékokban nem hisznek, mert sok termékkel becsapták őket!
Lám, milyen nehéz az emberek saját érdekeit elhitetni!
Szép a kellemes csalódás. Reméljük az ismerősei is hálásak lesznek érte, ha elmeséli nekik az esetet!

János, további biztonságos célba érést kívánok Önnek, és kedves családjának!

Tisztelettel! Farkas Kálmán
Urbán János Urbán János írta ekkor 2017.02.13. 19:17
Tisztelt Farkas Úr !
Eddig nem hittem a "varázs szereknek " a Spuri meggyőzött. Egy WV Caddyn a szerelők már szinte mindent elkövettek a javítás során . Gyújtás javítás , gyertya csere de mindig lefulladt a gép. 1 tank benzint elhasználtam Spurival .Csodaszépen jár a motor elsőre indul erölködés nélkül. Egy benzinkúton ajánlottam , hogy próbáljam ki. Használni fogom a másik autómban is.Köszönöm Urbán János
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.02.09. 22:08
Tisztelt Zoltán!

Talán az 132LE-ről van szó?
A Közvetlen befecskendezés rengeteg szabályzási előnyt jelent, mint ahogy a dízelnél is.
De a gyújtás és a lángterjedés más!

Részben segít, részben nem, sajnos ennél a konstrukciónál így működik!
1. A kipufogógáz visszavezetésnél pozitív hatása van, megelőző jellegénél fogva szinte semmi lerakódás nincs, mivel tisztító jellege van a SPURI-s füstgáznak.

2. Második jellege a motor kartergáz. Bár van szűrője, leválasztója, azért marad ott bőven olaj származék, melyet valamelyest old a SPURI.
Végeredményt 3-400ezer km-t még senki nem ment ilyen motorral SPURI-val, vagy legalábbis nem tudunk róla. Persze bármilyen GDI motor tesztje megfelelne.
A rétegzett üzemmódot azonban jól kiegészíti a SPURI. Gondoljon a szegény keverék képzésre, és a hűtőgél párosítására.
Mindíg máshogyan működik, hideg-meleg motornál, vagy alapjárat, és erőltetés, gyorsítás közben!
Összességben 50%-ban totál biztos segít, a motorolaj oldalon a szelepeknél már csak keveset!

Ez azonban csak elméleti okfejtés, és könnyen lehet, hogy beválik a kipufogógázba lévő oldóanyag kis mennyisége is!

Örülök, hogy bevált a dízelébe a SPURI, kárt nem fog okozni a jó minőségű SPURI-s benzin a KIA-ban sem.
Nem csak a hengerbe, hanem az egész kipufogó rendszerbe, szép tisztaságot tart, főleg a megelőzéssel!

Biztos célba érést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Zoltán Zoltán írta ekkor 2017.02.09. 18:57
Üdvözlöm. Évek óta használom a spurit megelégedéssel dízel autóban. Nemrég vásároltam 1,6 benzines kiát gdi motorral ami közvetlen befecskendezéses,így érinti a szívóoldali kokszosodás. A spuri ezen a jelenségen mennyire tud segíteni? Válaszát előre is köszönöm.
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.02.07. 10:59
Kedves Gábor!

Pont jól fogalmazott, a tartósság nem mindenki számára mérhető!
Pléne, ha nem újkorától tudja a múltját az autónak!
Csak akkor szembesül a bajjal amikor késő! Ekkor már csodát mi sem tudunk tenni.

Mi nem ígérgetünk több milliméter fémfelrakást, meg ilyen hülyeségeket, mint egy csomó csaló cég! Tisztességgel azt kell megírni, ami fizikailag mérhető, bizonyítható. Sőt extrém körülmények között is bizonyított. Ez tisztességes. A többi semminek sem számít!

Az igazi biztonság az, amikor a vevő megelégedett, és sokan egy irényba nyilatkoznak. Nekünk ez a legfontosabb, és ez adja a hajtóerőt a további fejlesztésekre!

Balesetmentes vezetést kívánok, Gábornak, és minden olvasómnak.

Tisztelettel! Farkas Kálmán
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.02.06. 22:04
Tisztelt olvasó!

Köszönöm a legutóbbi bejegyzéseket, minden irányból.
Ha valaki meggyőzhetetlen, nem kell erőltetni, úgysem fog sikerülni, ha félmillió példa is lenne
rá!

Békesség érdekében meg kell hagyni, az emberek választási lehetőségét.
Pontosabban kipróbálja-e, használja-e az autós:

Igen,- vagy Nem.

Ha nem használják a demokrácia jegyében ez is természetes dolog.
Bizonyára vannak olyan helyzetek, járművek elvétve az évi több százezres használóból, aki nem érzett semmit.

Ezt borzasztóan sajnálom, mert mi igazán hatékony terméket akartunk előállítani. A piaci ezt be is bizonyította, hogy érdemes a beadagolása bármi nemű robbanómotorba.

Nekünk mindenki egyenként is fontos ember. Ezért, ha nem kerül túl sok időnkbe és munkánkba segítünk ahogy tudunk.Teljes tiszta lelkiismerettel dolgozó kollégáim lelkesedése végre olyan terméket produkált, melyre szerénytelenség nélkül mondhatjuk, hogy megelőzött minden hasonló terméket.

A motorpadi vizsgálatok, valamint a vásárlói visszajelzések bátorítanak az újabb konfigurációk kifejlesztésére. Határ csupán a termék előállítási ára. Legyen legalább dupla haszna, a SPURI használatának.

Van egy meggyőző tény. Rossz terméket csak egyszer lehet eladni. A jó termék többször is eladja magát. Nos az utóbbi valószínű igaz lehet a SPURI-ra, látva az 1993 óta folyamatosan növekvő forgalmat.

Mindenképp lennie kell több százezer felhasználó emberből negatív is. Létezhetetlen, hogy ne legyen, ez a matematikai valószínűség alapján is tényszerű.

Végül is őrölök neki, hisz az egyik törzsvevőnk már régebben meggyanúsított, hogy törölni szoktuk a negatív véleményeket!

Már azt is furcsának tartottam, hogy konkurencia nem indított egy-két huncut beírást!

Ki tudja?

Az a kérésem, mások véleményét békésen fogadjuk. Én elfogadom mindenképp! És inspirál is újabb kísérletekre, ötletekre!

Az a célunk, hogy a HŰ-HA érzést
minél attraktívabbra készítsük. Természetesen az első a hosszan-tartó motor élet. A megelőzés, a magas szintű prevenció elsődleges szempont, melyet sajnos csak több százezer km után derül ki!
De kiderül, pláne, ha van a járműnek gyenge pontja!
És legtöbbször van, mert ugye egyre bonyolítják a gépeket, és egyre érzékenyebbek az üzemanyagra!

Mára ennyi! Köszönöm, hogy elolvasta soraimat!
Mély tisztelettel!
Farkas Kálmán
Gábor Gábor írta ekkor 2017.02.06. 21:40
Igaza van Tomnak! Én csak egy 30 éves skodában használom, de nem sajnáltam az időt, hogy utána olvassak több fórumon, blogban és mindenhol ahol találtam bármit is a Spuriról és az ilyen írások győztek meg és az hogy nekem is kellemesebb lett a kipufogó szaga, pedig nem is vártam. Egy gagyi és egy prémiun olaj közt sem lehet érezni a különbséget csak majd mikor az egyik motor szétkopott a másik hibátlan.
Tom Tom írta ekkor 2017.02.06. 00:37
Mobilról irtam így sajnos az á , é betüt valamiért kodjelesen írta ki, de remélem olvasható lesz.
Tom Tom írta ekkor 2017.02.06. 00:28
A negatív véleményírónak üzenném, ha becsapva érzi magát írjon konkrét példát is ne csak a levegőbe beszéljen! Én most lassan 10 év folyamatos spuri használattal a hàtam mögött megosztom a tapasztalataimat: Nemvagyok autószerelő, sem mèrnök, viszont az àtlagos autósnàl 100x nagyobb tudástárral és tapasztalattal rendelkezem megitélésem alapjàn. Majdnem 20 autóba hasznàltam a termèket a 2 ütemü trabanttól,1.0 suzuki,528BMW , de inkább dieselekben vw bmw típusokban leginkább volt régi adagolós örvénykamrás, injektoros, pdtdi, common rail rendszer. Plusz az ismerősök és sok használó véleménye is. Fogyasztàst nemszoktam mérni, mert szerintem nagyon sok dologtől függhet, amit igér a spuri kb 10% ez jókérdés, viszont annyit csak tud hogy visszahozza az àrát, akkor meg már nem értem milyen átverésről beszélnek az agyhalott rosszindulatu kommentelők! A szervízköltség csökkentése megint relatív dolog, viszont én elmondhatom 10 év alatt nemkelett egy motorikus javitást se igénybevennem, se egy turbó, se egy adagoló, lehet csak szerencsés vagyok, lehet értek annyira hozzà hogy hulladékokat sose vettem, lehet nagyon tudok vigyázni a technikàra megfelelő vezetèssel, pedig szoktam olykor extrém dinamikusan közlekedni, de lehet a spuri segített. Ami konkrét tapasztalat hogy jó a spuri a mostani nagy hidegekbe a 9éves akksival beindult a mostani diesel autóm. Nagyobb nyomaték ez megint passz lehet érzem de lehet bebeszélem, lekellene mérni padon. Egy ismerős megane coupe sportmotoros széria tettünk dupla adag kék sport spurit, na ott megvadult a gép. Ami viszont 100% meggyőző tapasztalat az orrom hisz a katalizátor nelküli chippes tdi spuri nélkül egy okádás korombánya elviselhetetlen szaggal, spurival meg majdhogynem kellemes elviselhető persze igy is kormol terhelésen hisz valaminek el kell égnie de teljesen más. Itt jön a képbe a környezetvédelem tehàt ha ingyen védhetem a környezetet ezàltal az egészségünket és közben az autómnak is elvileg jót teszek akkor hülye lennék nem. Sajnos sok hülye ember van...:( Amit viszont nemértek az önök agressziv elutasító politikája a prémium üzemanyagokról, nem vegyèszmérnök vagyok, de dolgoztam több helyen ahol kapcsolatba kerültem velük és sokan dícsérték is őket főleg a dieseles verziókat kúthálozatfüggetlenül. Senkinek nemromlott el a motorjuk ezektől gondoljunk bele egy shell ömv akár egy hazai mol akkora vilàgcégek olyan laborokkal szakemberekkel h nemtudnám feltètelezni hogy veszélyes rossz terméket árulnának. Annyi hogy horror áron szóval nem éri meg őket tankolni,alap+spuri 1000x jobb a megitélesem alapján! További sikereket a spurinak! Remélem hasznos gondolatokat osztottam meg még ha egy kis kritika is vegyült bele!
Magda Marinko Magda Marinko írta ekkor 2017.02.05. 02:56
Igen csatlakozok az elöttemszolohoz, ezen termék csak jó marketing, nehogy már elhiggye valaki ezen lötty bármit is képes tenni a motorral. Emberek ébredjetek!!! átverés ez is
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.02.04. 12:30
Tisztelt K. Róbert, Buappestről!

A SPURI teljesen biztos, hogy hatékony. Roppant sajnálom, hogy nem érezte a nyomaték különbséget mindjárt az első-másodig tankolásoknál!
Teljes biztonsággal tudom referálni, hogy minden érintett részegységet rendbe tett a SPURI, ha folyamatosan mindig használta, az előírt mennyiséget!
Bizonyára Önnél, kedves olvasó valami nüansznyi hiba abszolválódott, a autózással kapcsolatba.
Részletes történeti leírás is kellene a járművéről, valamint személyes tapasztalat.
Volt olyan esetünk is, ahol a dugók, majd kilyukadtak, de összerakta a szerő, hátha még valamennyit elmegy a motorja! SPURI-val az ilyen módon még 150ezer km-t harcolt le a gép, máskülönben kidőlt volna.
Lehet Önnél is egyéb más esetek is közrejátszanak. Talán a halál elől menekült meg a kis olasz jármű, mert nem gondolnám, hogy ennyi km van benne. Talán átfordult az óra, vagy valami óracsere volt a műszerfalon!

Annyi biztos, hogy jó üzemanyaggal járni mindíg megéri! A jó étel is jólesik Önnek. Így van ezzel az autó is.
Idézném, egy nagy koponya mondását:

"Ha nem számít az üzemanyag minősége, akkor próbálkozzon friss betont tankolni!"

Rögtön felvetődik a magvas gondolat ténye, hogy a SPURI jó üzemanyagot csinál-e? Erre a tény a következő: Akkor nem használna havonta több-százezer vevő SPURI-t. Nyilván meg vannak elégedve!

Ezért kérem Önt, nézesse meg a gépet, mert érdemes! A SPURI használata gazdasági szempontból megéri, azt mondják a vásárlóink!

Ha mégsem lenne megelégedve, nagyon sajnálom, ha többet nem adalékol. Legalább 4-5 tankolás után kiderül, milyen SPURI nélkül az autó. Sajnos hatalmas űr van a piacon, mert nem tudunk annyit gyártani, amennyi a törzsvevőinknek kellene. Ezért, ha ideiglenesen letesz a használatáról, akkor jut a törzsvevőinknek is.

Rövidesen duplázzuk a üzemi termelést, addig is türelmet kérek ezen fórumon is a kereskedő partnereinktől.
Nem voltunk fölkészülve az évi csaknem 100%-os forgalmi növekedésre. A bővített termelés április közepén próbaüzemel, május elsejével, megszűnik a SPURI termék hiány!

Addig is további biztonságos célba érést kívánok a kb. 19éves kiskocsival.

Kérek írjon, mit tapasztalt később SPURI nélkül, az olvasóink bizonyára kíváncsiak a történetére!

Mély tisztelettel, Farkas Kálmán
K Robert K Robert írta ekkor 2017.02.02. 20:14
Tisztelt fejlesztök.

Érdeklődnék 98 1.1 punto 160000 km 1 éve rendszeresen használom a piros terméket és érezhetö változás nem történt.
Látható főleg, várom válaszát, támogassam e továbra is Önöket vagy sem?

Köszönöm
Dani Dani írta ekkor 2017.01.27. 15:08
Köszönöm!
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.01.24. 18:23
Kedves Dani!

Üdvözlöm, mint törzsvásárlónkat!
Valóban átlátszóbb a flakon. Valószínű, hogy a raktár aljáról bányászták ki, mert hónapok óta az új flakonba szállítunk a BárdiAutó-hoz is.
Ha Bárdinál vásárolta, akkor azzal nincs semmi baj, még ha régebbi is! Ott óriási tétel forog, néha a polc mélyén megesik, hogy beragad néhány száz darab.
További gondtalan autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Dani Dani írta ekkor 2017.01.23. 09:02
Üdv Kálmán,

a mai vásárlás alkalmával azt vettem észre, hogy a csomagolás nem olyan áttetsző, mint eddig, a piros adalékot "kékesebbnek, feketébbnek" látom, szemben a korábbi szinte átlátszó csomagolással. Olvastam alább, hogy újabb a csomagolás, de mintha ott pont azt írta a Cartárs, hogy átlátszóbb lett. Megnyugtató, ha visszajelez, hogy nyugodtan alkalmazzam. Megbízható helyen, Bárdiban vettem.
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.01.15. 22:16
Tisztelt Godó Viktor!

Szintén az az ÚJÉV alkalmából fogadja jó kívánságaimat, és egyúttal külön üdvözlök minden törzsvásárlóinkat, hisz nélkülük a intenzív fejlesztés nem jöhetne létre!
A finom "italt" különösen szeretik Toyoták, az biztos!
További igazán jó SPURI-zást kívánok! Tisztelettel,
Farkas Kálmán
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2017.01.15. 22:06
Kedves Bálint!

Szintén kívánok Boldog Új Esztendőt Önnek!

Jó olvasni a dicsérő sorokat, köszönöm kollégáim nevében is. Ígérem a vevőink, átlagon felüli biztonságot, és nyereséget tudhatnak maguk mögött.

Nekünk az Önök sikere a mi sikerünk. Minőség nálunk nem szalmaláng, komolyan dolgozunk most is minden irányban a minőség jobbítása céljából.
Most is klasszikusan jól teljesít a SPURI, ahogy Ön is írta meg van elégedve a minőséggel, de a minél meghökkentőbb eredmény a célunk!

Más-
A csomagolás nagyon hosszú fejlesztés eredménye, ezért volt ilyen sok időben, és térben is végeredmény kifejlesztése. Mondhatom büszkén, hogy eddigi 12hónapos teszt után, még nehezebb is lett egy flakonnyi termék!
Nos furcsa, de ez az egyedülálló műanyag olyan, hogy ki kell szárítani a granulátumot a párától a flakongyártáskor, majd a kész flakont újra gőzérlelésre tenni. Sajnos egyszerre nem tudunk bevinni annyi annyi párát, amennyi kiszedtünk belőle, mert az utolsó tízezreléket hónapok alatt veszi vissza. Nos itt a magyarázat. Utódérlelődik a flakon anyaga is, mint a beltartalom, azaz a SPURI. A folyadék, viszont kedvezőbb energia izimerjét veszi fel, a környezeti hatások, és az idő vonzatában!
Ezért kell sokáig érlelnünk, mint jó bort!
Korszakalkotó csomagolásunk teljesen egyedelülálló nem csupán Európában, de azt hiszem Amerikában is. Minden vegyi agresszív hatást kibír. Nem is kell mondanom, hogy a segítséget Kínából kaptuk. Jó, egy csöppnyi Koreai ötlet behatással, mivel a gyártógépet ott konstruálták. Hihetetlen mit tudnak Kínában.
Sajnos nagyon drága, és azon dolgozunk, hogy csomagolás költségét többlet forgalommal kitermeljük. Így nem kellene emelni. Büszkék vagyunk rá, hogy sok éve nem kellett emelni a SPURI árát, csak egyszer a 20% ÁFÁRÓL 27%-ra emelés miatt! Ez nem is a miattunk kellett!
Talán ez menni fog, hisz az eddigi tapasztalat azt mutatja, hogy tavaly csaknem 30%-kal többet vásároltak a törzs-vásárlóink, ami igen jó jel!
Még némi igazítás lesz a flakonon, mint a gyűrűleszakadás, kupak nyomaték kialakítás, stb.
Remélem mások is észreveszik a minőségi csomagolást, ezért köszönöm, hogy megírta véleményét!
Továbbra is azt fogjuk nyújtani Önnek, amire számít: biztonságos célba érést, kevés javítást, és sokkal jobb fogyasztást.
Köszönöm bejegyzését, további balesetmentes autózást kívánok, ezen a téli csúszós utakon is!

Farkas Kálmán