A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Kedves gyártó!
Kaptam a fémes csomagolású papír dobozba kettős spurit ajándékba. Honda diom van. Több kérdésem van. Egyik, hogy a vas, nem átlátszó üvegből, a 200ml-esből hogyan adagoljam a motoromba a spurit? Jó lenne, ha mérőpoharat is készítenének a csőr mellé, gondolva a motorosokra. Nem fér bele 4liter, mert van is benne a tankoláskor. Kb. 3litert szoktam a benzinkútnál tankolni itt Kamaraerdőn. Mennyit tegyek bele? Ha több lett mit csináljak?
És egy másik dolog, hogy ez a hozzá csomagolt jg2 is jó a motoromhoz? Még valami, hogy az olaj fajtát nem befolyásolja, nem vész össze vele?
György.
Kaptam a fémes csomagolású papír dobozba kettős spurit ajándékba. Honda diom van. Több kérdésem van. Egyik, hogy a vas, nem átlátszó üvegből, a 200ml-esből hogyan adagoljam a motoromba a spurit? Jó lenne, ha mérőpoharat is készítenének a csőr mellé, gondolva a motorosokra. Nem fér bele 4liter, mert van is benne a tankoláskor. Kb. 3litert szoktam a benzinkútnál tankolni itt Kamaraerdőn. Mennyit tegyek bele? Ha több lett mit csináljak?
És egy másik dolog, hogy ez a hozzá csomagolt jg2 is jó a motoromhoz? Még valami, hogy az olaj fajtát nem befolyásolja, nem vész össze vele?
György.
Tisztelt Magyar Ákos!
Ismét újabb felhasználónál bizonyított a SPURI. Nagyon örülök neki, hogy kézzel fogható az eredmény. Ez a hatékonyság pedig, akkor minimum 10% fölött van!
Válaszolva a kérdésére a mostani Prémium üzemanyagot nem javaslom, nem fog tőle előrébb jutni! Előnyt nem tartalmaz! Sőt! De próbálja ki! Felesleges pénzkidobás!
A TOTÁLCAR-ba is volt egy precíz kísérlet, ők sem jutottak jó következtetésekre! Ajánlom az egyik cikkünket, melyet a főoldalon talál jócskán lefelé görgetve. "Prémium üzemanyagokról őszintén" címmel. Kicsit hosszú, mert a benzint is tartalmazza!
Nagyon szépen köszönöm értékes bejegyzését, a BMW-s márkatársak nevében is. Lám a jó üzemanyag fogalom! A SPURI pedig ezzé alakítja át mindenkinek! Minden üzemanyag javítható, de nem mindegy mennyire!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Ismét újabb felhasználónál bizonyított a SPURI. Nagyon örülök neki, hogy kézzel fogható az eredmény. Ez a hatékonyság pedig, akkor minimum 10% fölött van!
Válaszolva a kérdésére a mostani Prémium üzemanyagot nem javaslom, nem fog tőle előrébb jutni! Előnyt nem tartalmaz! Sőt! De próbálja ki! Felesleges pénzkidobás!
A TOTÁLCAR-ba is volt egy precíz kísérlet, ők sem jutottak jó következtetésekre! Ajánlom az egyik cikkünket, melyet a főoldalon talál jócskán lefelé görgetve. "Prémium üzemanyagokról őszintén" címmel. Kicsit hosszú, mert a benzint is tartalmazza!
Nagyon szépen köszönöm értékes bejegyzését, a BMW-s márkatársak nevében is. Lám a jó üzemanyag fogalom! A SPURI pedig ezzé alakítja át mindenkinek! Minden üzemanyag javítható, de nem mindegy mennyire!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Kálmán Úr! Egy 5 éves 520 d BMW-vel kozlekedem es már 215 Km- nél járok vele meghibásodás nélkül. Eddig igyekeztem a kereskedelemben kapható "csúcs" uzemanyagokkal járni és csak néha tankoltam normál gázolajat. Érdekes módon a ez utóbbiakkal viszont mintha csendesebb járásu lenne a motor. Tanácsát megfogadva a normál üza.-hoz "kék" Spurit adagoltam és a közvetlenebb gázpedál reakciót és alacsonyabb fordulatról, magasabb nyomatékot tapasztaltaltam. Fogyasztás csökkenésről talán azért nem tudok beszámolni mivel élvezem a megnövekedett gyorsulási tulajdonságait az autómnak. A kérdésem, hogy ez az előny tovább fokozható - e MOL Neo Evo dízel alkamazasava, vagy tökéletesen elég a normál gazolajuk? Köszönettel: Pilot66
Kedves Viktor!
Külön köszönöm a sok munkát, és időt!
Valószínű igaz is, itt és most. Mi tavaly év végén vettük a mintákat.
Most decemberben következik ismét minta vizsgálat szúrópróba szerűen!
Pedig a kérdéses kút nagyon sokat hirdeti a TOP N folyadékokat. Kíváncsi leszek a tesztünkre. Nagyot csalódnék, ha valóban csapnivalóan rossz a LUKOIL gázolaj. Várjuk ki a végét.
Fontos meghatározó jellemzőket fogunk ismét összehasonlítani, melynél az energia tartalom, és a jármű tartóssága fog az üzemanyagnál dominálni.
Minden jelentősebb társaság tesztelésre kerül, persze sok egyforma, átlagos minket nem érdekel. A kimagaslóan gyenge, és a jó a lényeg!
Ennek ellenére a bizalmasan küldött vásárlói leveleket is figyelembe vesszük, hisz sok igazság van benne!
Elég sok munkát fektetünk bele, hiszen nem mindegy milyenek a donor üzemanyagok. Az adalékot ezek átlagához kell konstruálni.
A hatékonyság nagyon sok bonyolult összefüggéséből ered! Ez természetes. Ezt a kb 400 fontos molekula, és izomerjeinek felépítését kell összekötni a hatékony, lépcsősen folyamatos expanzió érdekében.
Ráadásul mai időkben fontossági sorrend első tagja a tartósságnak kell lennie!
Így kell dolgoznunk, és Ön kedves Viktor ekkor érzi, hogy jó a SPURI.
Nekünk ez az igazi sikerélmény!
További biztonságos autózást kívánok.
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Külön köszönöm a sok munkát, és időt!
Valószínű igaz is, itt és most. Mi tavaly év végén vettük a mintákat.
Most decemberben következik ismét minta vizsgálat szúrópróba szerűen!
Pedig a kérdéses kút nagyon sokat hirdeti a TOP N folyadékokat. Kíváncsi leszek a tesztünkre. Nagyot csalódnék, ha valóban csapnivalóan rossz a LUKOIL gázolaj. Várjuk ki a végét.
Fontos meghatározó jellemzőket fogunk ismét összehasonlítani, melynél az energia tartalom, és a jármű tartóssága fog az üzemanyagnál dominálni.
Minden jelentősebb társaság tesztelésre kerül, persze sok egyforma, átlagos minket nem érdekel. A kimagaslóan gyenge, és a jó a lényeg!
Ennek ellenére a bizalmasan küldött vásárlói leveleket is figyelembe vesszük, hisz sok igazság van benne!
Elég sok munkát fektetünk bele, hiszen nem mindegy milyenek a donor üzemanyagok. Az adalékot ezek átlagához kell konstruálni.
A hatékonyság nagyon sok bonyolult összefüggéséből ered! Ez természetes. Ezt a kb 400 fontos molekula, és izomerjeinek felépítését kell összekötni a hatékony, lépcsősen folyamatos expanzió érdekében.
Ráadásul mai időkben fontossági sorrend első tagja a tartósságnak kell lennie!
Így kell dolgoznunk, és Ön kedves Viktor ekkor érzi, hogy jó a SPURI.
Nekünk ez az igazi sikerélmény!
További biztonságos autózást kívánok.
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Tisztelt Kálmán.
Ismét itt vagyok és a tapasztalataimat szeretném megosztani önnel és többi autótulajdonossal. Az utóbbi hónapjaim kisérletezgetéssel teltek.Hát én időt és pénzt nem sajnálva végig próbáltam az összes benzinkút összes dízel olaját.
Tehát egy Toyota avensis-ről beszélünk folyamatos spuri használó vagyok.De most végig próbáltam spurival és anélkül a gyártók üzem anyagait.Ön azt írta itt egy korábbi hozzászólásra reagálva van két szolgáltató a Mol és a Lukoil aminek nincs tele mindenféle adalékkal az üzem anyaga. A mol-t támogatom szerintem az a legjobb . Spurival kezelve mind fogyasztásban mint teljesítményben túlszárnyal mindent.
Viszont a másik itt említett kutat nem ajánlom senkinek . A legkisebb castrol kút is különb naftát árul mint a nagy L kút.
Az autó hangja kopogóssá vált a teljesítménye és fogyasztása mélyen a várakozásaim alatt maradt .Hangsúlyozom azon még a spuri sem segített. Egy szó mind száz a magyar szolgáltató anyaga spurival a legjobb választás.
Maradok tisztelettel Godó Viktor.
Ismét itt vagyok és a tapasztalataimat szeretném megosztani önnel és többi autótulajdonossal. Az utóbbi hónapjaim kisérletezgetéssel teltek.Hát én időt és pénzt nem sajnálva végig próbáltam az összes benzinkút összes dízel olaját.
Tehát egy Toyota avensis-ről beszélünk folyamatos spuri használó vagyok.De most végig próbáltam spurival és anélkül a gyártók üzem anyagait.Ön azt írta itt egy korábbi hozzászólásra reagálva van két szolgáltató a Mol és a Lukoil aminek nincs tele mindenféle adalékkal az üzem anyaga. A mol-t támogatom szerintem az a legjobb . Spurival kezelve mind fogyasztásban mint teljesítményben túlszárnyal mindent.
Viszont a másik itt említett kutat nem ajánlom senkinek . A legkisebb castrol kút is különb naftát árul mint a nagy L kút.
Az autó hangja kopogóssá vált a teljesítménye és fogyasztása mélyen a várakozásaim alatt maradt .Hangsúlyozom azon még a spuri sem segített. Egy szó mind száz a magyar szolgáltató anyaga spurival a legjobb választás.
Maradok tisztelettel Godó Viktor.
Tisztelt Ajzelt Úr!
Őszintén örülök, hasznos társa lett a SPURI. Ezek az adatok pontosan egybe esnek a legtöbb vásárlónk méréseivel. Kell egy kis idő, míg lassanként a hatásmechanizmus beáll. Ezt el kell ismerni.
A kétütemű olajat felejtse el! Gondolkodjon el, hogy ilyen nagyon olcsó megoldást a MOL miért nem használja? Pedig ő a kisker ár tizedéért állítja elő a 2T-t.
A kétütemű olaj hatásáról részlesen olvashat az alábbi című cikkben, melyet a főoldalunkról egészen lejjebb görgetve talál meg.
-A dízelmotor gyilkos kétütemű olaj.-
Ez annyira olvasott cikkünk, hogy általános valamely keresőbe begépelve is megjelenik elsőként!
Köszönöm, hogy írt és tollat ragadott, illetve gépet.
További biztonságos autózást kívánok, a márkatársak nevében is.
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Őszintén örülök, hasznos társa lett a SPURI. Ezek az adatok pontosan egybe esnek a legtöbb vásárlónk méréseivel. Kell egy kis idő, míg lassanként a hatásmechanizmus beáll. Ezt el kell ismerni.
A kétütemű olajat felejtse el! Gondolkodjon el, hogy ilyen nagyon olcsó megoldást a MOL miért nem használja? Pedig ő a kisker ár tizedéért állítja elő a 2T-t.
A kétütemű olaj hatásáról részlesen olvashat az alábbi című cikkben, melyet a főoldalunkról egészen lejjebb görgetve talál meg.
-A dízelmotor gyilkos kétütemű olaj.-
Ez annyira olvasott cikkünk, hogy általános valamely keresőbe begépelve is megjelenik elsőként!
Köszönöm, hogy írt és tollat ragadott, illetve gépet.
További biztonságos autózást kívánok, a márkatársak nevében is.
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Tisztelt Kálmán!
Ha már a TDCI-nél tartunk... Az enyém 2006-os évjáratú, 115 lovas Mondeo. Nagyon szeretem, 1 éve van nálam. Hozzá kellett szokni a kissé hangosabb motorhanghoz, de ez is csak főleg alapjáraton van. Szóval, 1 éves tapasztalat: Mivel már régi spuri használó vagyok, így rögtön azzal kezdtem a tankolást. 2 teli tank után fél, 3 teli tank után 1 egész literrel kevesebb lett a fogyasztása és azóta még 3 decivel. 30 ezer km-t tettem meg vele 1 év alatt, hű barátom lett, mindent megkap, ford olajat, szűrőket és én az üzemanyagszűrőt is minden második olajcserénél cserélem. Tulajdonképpen egy olyan kérdéssel fordulok Önhöz, ami sok embert foglalkoztat. Sok szakitól hallottam, hazai és külföldi fórumokon is olvastam, hogy jót tesz a motornak, a magasnyomású delphi rendszernek is, ha minden teli tank gázolajhoz hozzáadunk 1-1.5 deci szintetikus 2T olajat. Hazánkban ezt sokan úgy csinálják, hogy összeöntik a spurit a 2T olajjal, majd tankolás előtt az üzemanyagtartályba és erre tankolják a gázolajat. Más országokban más adalékkal öntik egybe az olajat és úgy a tankba. Tehát a kérdésem az lenne, hogy van e bármilyen értelme ennek a módszernek viszonylag sokat futott autón, tehát érdekelne az előnye/hátránya. Előre is köszönöm megtisztelő válaszát! Tisztelettel: Ajzelt József
Ha már a TDCI-nél tartunk... Az enyém 2006-os évjáratú, 115 lovas Mondeo. Nagyon szeretem, 1 éve van nálam. Hozzá kellett szokni a kissé hangosabb motorhanghoz, de ez is csak főleg alapjáraton van. Szóval, 1 éves tapasztalat: Mivel már régi spuri használó vagyok, így rögtön azzal kezdtem a tankolást. 2 teli tank után fél, 3 teli tank után 1 egész literrel kevesebb lett a fogyasztása és azóta még 3 decivel. 30 ezer km-t tettem meg vele 1 év alatt, hű barátom lett, mindent megkap, ford olajat, szűrőket és én az üzemanyagszűrőt is minden második olajcserénél cserélem. Tulajdonképpen egy olyan kérdéssel fordulok Önhöz, ami sok embert foglalkoztat. Sok szakitól hallottam, hazai és külföldi fórumokon is olvastam, hogy jót tesz a motornak, a magasnyomású delphi rendszernek is, ha minden teli tank gázolajhoz hozzáadunk 1-1.5 deci szintetikus 2T olajat. Hazánkban ezt sokan úgy csinálják, hogy összeöntik a spurit a 2T olajjal, majd tankolás előtt az üzemanyagtartályba és erre tankolják a gázolajat. Más országokban más adalékkal öntik egybe az olajat és úgy a tankba. Tehát a kérdésem az lenne, hogy van e bármilyen értelme ennek a módszernek viszonylag sokat futott autón, tehát érdekelne az előnye/hátránya. Előre is köszönöm megtisztelő válaszát! Tisztelettel: Ajzelt József
Köszi Kálmán!
Így lesz! Az üzemanyag marad, mert ez van, a spuri pedig mindig megy mellé. Olajcserét az előírt 20e helyett 10e km körül csináltatom meg, ez kb 8-10 hónap után esedékes mindig. Csak a gyári Ford olajat kapja, szerelőmmel együtt csinláljuk a cserét (most nincs aknám). Gázolajszűrő 40e km után ugyanúgy cserés és csak gyárira. Nem kínzom, mert családi autó. Vannak gyengéi a Mondeo-nak (pld. a nagy értékvesztés, mert a pléhvékony karosszéria elemek), de ez a 2007 utáni Tdci (Peugeot)motor - ugyan nem szép hangú de - nagyon megbízható, fórumokon is gyakori a 400-500e km-ert futott, még teljesen gyári blokkos és turbós motor, szemben a III Mondeo Delphi rendszerű motorjával. Ár-érték arányban nagyon jó autó, főleg a megbízhatóság miatt, ezért is vettem. Szemben pld. az e60/61-es BMW szériával, amit nem mertem megvenni...pedig ezt akartam.
Üdvözlettel és szép napot!
Így lesz! Az üzemanyag marad, mert ez van, a spuri pedig mindig megy mellé. Olajcserét az előírt 20e helyett 10e km körül csináltatom meg, ez kb 8-10 hónap után esedékes mindig. Csak a gyári Ford olajat kapja, szerelőmmel együtt csinláljuk a cserét (most nincs aknám). Gázolajszűrő 40e km után ugyanúgy cserés és csak gyárira. Nem kínzom, mert családi autó. Vannak gyengéi a Mondeo-nak (pld. a nagy értékvesztés, mert a pléhvékony karosszéria elemek), de ez a 2007 utáni Tdci (Peugeot)motor - ugyan nem szép hangú de - nagyon megbízható, fórumokon is gyakori a 400-500e km-ert futott, még teljesen gyári blokkos és turbós motor, szemben a III Mondeo Delphi rendszerű motorjával. Ár-érték arányban nagyon jó autó, főleg a megbízhatóság miatt, ezért is vettem. Szemben pld. az e60/61-es BMW szériával, amit nem mertem megvenni...pedig ezt akartam.
Üdvözlettel és szép napot!
Kedves Dani!
Köszönöm, hogy megírta tapasztalatait, nagyon hasznos lesz a jövőben!
Ritka jelenség. Vannak azonban fizikai magyarázata, ha mégis érez valamit!
A Mol, és a SPURI után szinte makulátlan motorral kezdett az osztrák gázolaj. De nyugi, ez az előny elfogy előbb, utóbb.
Miért is?
Az új motoroknál nincs különbség! Mert, ha kopása van egy gépnek, akár 50-80ezer km után, mindig jól jön egy sűrűbb étolajos, pakurásabb, gázolaj, mert az ellátó rendszerek, hézagillesztésénél valamint a kompresszió gyűrűnél is jól jön.
Ám, erre mondta egy -Nagytudású-tribológus- barátom 30évvel ezelőtt, hogy "akkor talán a friss betonnal is lehet próbálkozni."
Viccet félretéve, kis ideig lehet jó, valóban. Hasonlításképpen, amikor nem akart az adagoló régen melegen beindulni, akkor leöntötték hideg vízzel és minden rendben lett! Vagy sűrűbb, kacsazsír szerű növényi olajosabb gázolajat kevertek, és láss csodát jobban ment, csak egy kicsit többet fogyasztott.
Oka: Nem szökött el a gázolaj a nyomástartó rendszerből olyan hamar. De koptatott mint akinek kötelező elhasználni a gépet minél előbb! (zsírsav származékok)
Nos a motorolajnál sem az a megoldás, hogyha eszi az olajat, akkor sűrűbbel járok. Hanem a gépkönyv szerintivel, akkor tovább tart a motor! Hagy egye az olajat, legfeljebb, SPURI-t tölt bele, hogy ne füstöljön annyira, és a korom a belsejét ne ölje meg!
Tehát türelem, ez príma teszt lesz, bár SPURI nélkül kellene kb 20-30ezret menni és kiderülne!
Vicceltem, nem akarom, hogy baja legyen a motornak!
A Tdci amúgy is kényes néhány alkatrészre, úgyhogy a SPURI-n kívül még jól válassza meg a motorolajat is. Gépkönyv szerinti csomagoltat vegyen és ne gagyit. Legyen ott, mikor betöltik.
Egyet ebben a kategóriában tapasztalatunk szerint kerülje a Castrol-t.
A fogyasztást, nehéz mérni, mindig ugyanazon körülmények produkálási nehézségei miatt, ám tele tanktól, tankolásig vagy háromszor mérje már le, kérem! Hátha látunk valamit.
Köszönöm írását, és várom jelentkezését 5-6 teletank után!
További biztonságos célba érést kívánok!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Köszönöm, hogy megírta tapasztalatait, nagyon hasznos lesz a jövőben!
Ritka jelenség. Vannak azonban fizikai magyarázata, ha mégis érez valamit!
A Mol, és a SPURI után szinte makulátlan motorral kezdett az osztrák gázolaj. De nyugi, ez az előny elfogy előbb, utóbb.
Miért is?
Az új motoroknál nincs különbség! Mert, ha kopása van egy gépnek, akár 50-80ezer km után, mindig jól jön egy sűrűbb étolajos, pakurásabb, gázolaj, mert az ellátó rendszerek, hézagillesztésénél valamint a kompresszió gyűrűnél is jól jön.
Ám, erre mondta egy -Nagytudású-tribológus- barátom 30évvel ezelőtt, hogy "akkor talán a friss betonnal is lehet próbálkozni."
Viccet félretéve, kis ideig lehet jó, valóban. Hasonlításképpen, amikor nem akart az adagoló régen melegen beindulni, akkor leöntötték hideg vízzel és minden rendben lett! Vagy sűrűbb, kacsazsír szerű növényi olajosabb gázolajat kevertek, és láss csodát jobban ment, csak egy kicsit többet fogyasztott.
Oka: Nem szökött el a gázolaj a nyomástartó rendszerből olyan hamar. De koptatott mint akinek kötelező elhasználni a gépet minél előbb! (zsírsav származékok)
Nos a motorolajnál sem az a megoldás, hogyha eszi az olajat, akkor sűrűbbel járok. Hanem a gépkönyv szerintivel, akkor tovább tart a motor! Hagy egye az olajat, legfeljebb, SPURI-t tölt bele, hogy ne füstöljön annyira, és a korom a belsejét ne ölje meg!
Tehát türelem, ez príma teszt lesz, bár SPURI nélkül kellene kb 20-30ezret menni és kiderülne!
Vicceltem, nem akarom, hogy baja legyen a motornak!
A Tdci amúgy is kényes néhány alkatrészre, úgyhogy a SPURI-n kívül még jól válassza meg a motorolajat is. Gépkönyv szerinti csomagoltat vegyen és ne gagyit. Legyen ott, mikor betöltik.
Egyet ebben a kategóriában tapasztalatunk szerint kerülje a Castrol-t.
A fogyasztást, nehéz mérni, mindig ugyanazon körülmények produkálási nehézségei miatt, ám tele tanktól, tankolásig vagy háromszor mérje már le, kérem! Hátha látunk valamit.
Köszönöm írását, és várom jelentkezését 5-6 teletank után!
További biztonságos célba érést kívánok!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Üdv Kálmán,
ígértem, h beszámolok az üzemanyagváltás eredményéről. Eddig Routex kártyám volt, ezért az OMV-nél tankoltam a gázolajat. Nem a "prémiumot", hanem a normált. Most kaptunk helyette MOL kártyát, így azt tankolok a tdci-be. Amit érzek, hogy a motor hangosabb és talán nem is reagál annyira jól a pedálra. Érdekes, mert az első MOL tankolás után ne m éreztem azonnali változást, de most igen. Szóval lehet, hogy az OMV gázolajában vannak ipari hulladékok, de az is tény, hogy az OMVvel jobban ment az autó. Természetesen mindkét üzemanyaghoz járt a szokásos 1 flakon spuri.
Üdvözlettel,
Dani
ígértem, h beszámolok az üzemanyagváltás eredményéről. Eddig Routex kártyám volt, ezért az OMV-nél tankoltam a gázolajat. Nem a "prémiumot", hanem a normált. Most kaptunk helyette MOL kártyát, így azt tankolok a tdci-be. Amit érzek, hogy a motor hangosabb és talán nem is reagál annyira jól a pedálra. Érdekes, mert az első MOL tankolás után ne m éreztem azonnali változást, de most igen. Szóval lehet, hogy az OMV gázolajában vannak ipari hulladékok, de az is tény, hogy az OMVvel jobban ment az autó. Természetesen mindkét üzemanyaghoz járt a szokásos 1 flakon spuri.
Üdvözlettel,
Dani
Kedves Kálmán;
Nagyon köszönöm, hogy időt szánt rám és ilyen részletességgel belement a technikáimba 🙂
A kis Honda 10,5:1 sűrítési viszonnyal van megáldva és főtengelyen mért 105 lóerővel
A kis Audi pedig a JG-2-vel lesz üzemeltetve, mivel az előző tulajdonosa sajnos nem rendelkezett kellő anyagi fedezettel, hogy az autót a megfelelő használhassa.
Én a megadott útmutatásokat fogom követni és fogok jelentkezni, hogy miket tapasztaltam.
Mindent köszönök
Tisztelettel
Behina Mihály
Nagyon köszönöm, hogy időt szánt rám és ilyen részletességgel belement a technikáimba 🙂
A kis Honda 10,5:1 sűrítési viszonnyal van megáldva és főtengelyen mért 105 lóerővel
A kis Audi pedig a JG-2-vel lesz üzemeltetve, mivel az előző tulajdonosa sajnos nem rendelkezett kellő anyagi fedezettel, hogy az autót a megfelelő használhassa.
Én a megadott útmutatásokat fogom követni és fogok jelentkezni, hogy miket tapasztaltam.
Mindent köszönök
Tisztelettel
Behina Mihály
Kedves Behina Mihály!
Ön egy igazi legenda tulajdonosa, rengeteg, akkori technikai újítást tartalmazó, motor!
Látatlanból nem lehet biztosra menni. Ám, némi következtetést lehet tenni! Bármelyik évjárata van 84-104LE teljesítményig, ez egy elnyűhetetlen gép!
Hacsak!
Megadja neki amit kíván az üzemeltetése. Ugyanis úgy forog mintha kötelező lenne, és nem is veszi észre, hogy karburátoros.
A hangja, pedig egy erőt sejtető brutál!
Csak, forgatni kell, mert erre tervezték! A tötyörgéssel, sajnos valóban elkormozódik mindene!
Nem tudom Önnek a 10.5, vagy a 11-es sűrítésű szériája van, de egyet tudok.
A japánok ezt a gépet benzinre tervezték. A mai benzinek, már meg sem közelítik az akkorit. Bio tartalom, és egyebek.
Pláne, amikor nyitott rendszerű üzemanyag ellátásról van szó! A párolgó anyagok visszahagyott maradékai bizony már nem benzin jellemzőket mutat. Sőt a kötelező 7% etanol hamar vízmegkötő hatású, ami elég nagy probléma egy ilyen gépnek!
Akkor a elővigyázatosság az alábbi módon lehet!
Motor tankolás nagy forgalmú helyen, szigorúan egyszerű 95.
A motort mindegy hol tárolja, csak hőingadozás ne legyen, és pára.
Ha beindította, a menetidő közben legalább egyszer terhelés közben a pirosig el kell forgatni. Még-ha alacsonyabb vagy középső fokozatba is.
Ha leteszi hetekre a gépet tankolja tele, +SPURI adalék.
Ez a gép szereti a 1.5-2szeres normál SPURI-t (piros) a konstrukcióból eredően. Tehát 25lit./1dl. Ha hosszabb úton kifogyaszt egy tank benzint, néha használja a SPURI JG-2 sport adalékot.
Ezzel viszont ne téliesítsen. Nagyon sok benne a kopáscsökkentő, ami nem párolog el a karbiból!
Audi. Egyszeri használatnál nincs ideje a gépnek kitisztulni, bár a JG-2 hamarabb elvégzi! Három tele tank itt is el kell, hogy fogyjon kicsit ütemesebb tempókat beiktatva. Jönni fog a megtakarítás is. AZ biztos! Egyéb iránt ez régebbi technikánál aztán később hosszabb úton még 8lier alá is benéz a fogyasztás!
Kis türelmet kérek, az eredmény jönni fog! Azt javaslom, a mai üzemanyagoknál inkább a normál SPURI-val kezdje, 1.5szeres mennyiséggel, majd vegye vissza az ötödik tankolástól normál 50lit./1dl-re. De, még sok tankoláson keresztül javulni fog.
Sok víz, gyanta korom lehetett a gépbe, ami ugye nem kedvez a menettulajdonságoknak, mikor lassan diszpergálva, oldódva távoznak! Egyszer vége lesz, és arany tiszta rendszert eredményez. Gondoljon erre!
Mindenki tapasztalata azt mutatja, hogy lassan érdemes végeznie a takarítást, mert különben üzemzavart okoz a rendszerbe. Ezt így terveztük!
Ha nagyon sok a szennyeződés megesik néha, hogy valóban sok szennyeződést old ki egyszerre, ami nem nagy energia szintű. Még valamit: ezt nem kell meghajtani, mert hajlamos az asszinkronos henger működésre, amit ugyan a SPURI szekvenciális robbanású lángterjedése segít, de nem végtelenségig.
Kérem írja meg később, mi lett a végeredmény.
További biztonságos közlekedést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Ön egy igazi legenda tulajdonosa, rengeteg, akkori technikai újítást tartalmazó, motor!
Látatlanból nem lehet biztosra menni. Ám, némi következtetést lehet tenni! Bármelyik évjárata van 84-104LE teljesítményig, ez egy elnyűhetetlen gép!
Hacsak!
Megadja neki amit kíván az üzemeltetése. Ugyanis úgy forog mintha kötelező lenne, és nem is veszi észre, hogy karburátoros.
A hangja, pedig egy erőt sejtető brutál!
Csak, forgatni kell, mert erre tervezték! A tötyörgéssel, sajnos valóban elkormozódik mindene!
Nem tudom Önnek a 10.5, vagy a 11-es sűrítésű szériája van, de egyet tudok.
A japánok ezt a gépet benzinre tervezték. A mai benzinek, már meg sem közelítik az akkorit. Bio tartalom, és egyebek.
Pláne, amikor nyitott rendszerű üzemanyag ellátásról van szó! A párolgó anyagok visszahagyott maradékai bizony már nem benzin jellemzőket mutat. Sőt a kötelező 7% etanol hamar vízmegkötő hatású, ami elég nagy probléma egy ilyen gépnek!
Akkor a elővigyázatosság az alábbi módon lehet!
Motor tankolás nagy forgalmú helyen, szigorúan egyszerű 95.
A motort mindegy hol tárolja, csak hőingadozás ne legyen, és pára.
Ha beindította, a menetidő közben legalább egyszer terhelés közben a pirosig el kell forgatni. Még-ha alacsonyabb vagy középső fokozatba is.
Ha leteszi hetekre a gépet tankolja tele, +SPURI adalék.
Ez a gép szereti a 1.5-2szeres normál SPURI-t (piros) a konstrukcióból eredően. Tehát 25lit./1dl. Ha hosszabb úton kifogyaszt egy tank benzint, néha használja a SPURI JG-2 sport adalékot.
Ezzel viszont ne téliesítsen. Nagyon sok benne a kopáscsökkentő, ami nem párolog el a karbiból!
Audi. Egyszeri használatnál nincs ideje a gépnek kitisztulni, bár a JG-2 hamarabb elvégzi! Három tele tank itt is el kell, hogy fogyjon kicsit ütemesebb tempókat beiktatva. Jönni fog a megtakarítás is. AZ biztos! Egyéb iránt ez régebbi technikánál aztán később hosszabb úton még 8lier alá is benéz a fogyasztás!
Kis türelmet kérek, az eredmény jönni fog! Azt javaslom, a mai üzemanyagoknál inkább a normál SPURI-val kezdje, 1.5szeres mennyiséggel, majd vegye vissza az ötödik tankolástól normál 50lit./1dl-re. De, még sok tankoláson keresztül javulni fog.
Sok víz, gyanta korom lehetett a gépbe, ami ugye nem kedvez a menettulajdonságoknak, mikor lassan diszpergálva, oldódva távoznak! Egyszer vége lesz, és arany tiszta rendszert eredményez. Gondoljon erre!
Mindenki tapasztalata azt mutatja, hogy lassan érdemes végeznie a takarítást, mert különben üzemzavart okoz a rendszerbe. Ezt így terveztük!
Ha nagyon sok a szennyeződés megesik néha, hogy valóban sok szennyeződést old ki egyszerre, ami nem nagy energia szintű. Még valamit: ezt nem kell meghajtani, mert hajlamos az asszinkronos henger működésre, amit ugyan a SPURI szekvenciális robbanású lángterjedése segít, de nem végtelenségig.
Kérem írja meg később, mi lett a végeredmény.
További biztonságos közlekedést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Üdvözletem;
Volna pár kérdésem ha lehet! 🙂
Nagyon tetszik az oldal és sok-sok okosságot tudtam meg a SPURI termékről;
Egyik kérdésem az volna, hogy mely adalékot javasolja egy Honda VFR750 1988 RC24/II túra-sportmotorba, mert volt egy kis hibám ami a következő és nem szeretném hogy megismétlődjön:
Reggel, olyan 5-7°C lehetett és a kis Hondám melegítés közben durrogot;
ezt megelőzi az is hogy 1-1,5 hete nem volt beindítva,
Menet közben ez a jelenség elmúlt; aztán hazafelé azt produkálta, mintha kihagyna 1 henger; gyertyakábelek/trafók ellenőrzése után is elég halovány erőtlen volt, alig bírt menni
ezt követően szivatóval meghajtottam; ekkor visszatért minden erő...pár km szivatós út után, visszatoltam a szivatót és minden a régi volt
benzinszűrőt cseréltem, karbit pucoltam, sehol semmit nem láttam és én az üzemanyagra gyanakodtam és beigazolódott, de lehet egy gyertyakábel is rosszalkodott/javítva lett/;azóta tünetmentes és tökéletes
Továbbá szintén mely adalékot javallana egy '94es Audi 80 2.8v6 quattroba, amiben közel 300ezer km van?
Korábban használtam "kék" SPURI-t, de úgy vettem észre, kevesebb kilométert tudok elmenni ugyanannyi üzemanyagból. Ez miért lehetett?
Előre is köszönöm megtisztelő válaszát
Behina Mihály
Volna pár kérdésem ha lehet! 🙂
Nagyon tetszik az oldal és sok-sok okosságot tudtam meg a SPURI termékről;
Egyik kérdésem az volna, hogy mely adalékot javasolja egy Honda VFR750 1988 RC24/II túra-sportmotorba, mert volt egy kis hibám ami a következő és nem szeretném hogy megismétlődjön:
Reggel, olyan 5-7°C lehetett és a kis Hondám melegítés közben durrogot;
ezt megelőzi az is hogy 1-1,5 hete nem volt beindítva,
Menet közben ez a jelenség elmúlt; aztán hazafelé azt produkálta, mintha kihagyna 1 henger; gyertyakábelek/trafók ellenőrzése után is elég halovány erőtlen volt, alig bírt menni
ezt követően szivatóval meghajtottam; ekkor visszatért minden erő...pár km szivatós út után, visszatoltam a szivatót és minden a régi volt
benzinszűrőt cseréltem, karbit pucoltam, sehol semmit nem láttam és én az üzemanyagra gyanakodtam és beigazolódott, de lehet egy gyertyakábel is rosszalkodott/javítva lett/;azóta tünetmentes és tökéletes
Továbbá szintén mely adalékot javallana egy '94es Audi 80 2.8v6 quattroba, amiben közel 300ezer km van?
Korábban használtam "kék" SPURI-t, de úgy vettem észre, kevesebb kilométert tudok elmenni ugyanannyi üzemanyagból. Ez miért lehetett?
Előre is köszönöm megtisztelő válaszát
Behina Mihály
Tisztelt Matyi!
Minden mondatnak jelentősége, és minden szónak alternatív kivételei is vannak.
Ma a nagy tételbe forgalmazott benzines turbó nélküli járművek így működnek.
Természetesen vannak kivételek többféle is. A mi TYPE-R 2007-es rally autónk szelepvezérlése miatt akkora szelepösszenyitás, hogy a szívószelepen megy vissza még elégetlen motorolaj is. Továbbá turbós benzines drága járművek, valamint a 20évvel ezelőtti központis befecskendezésű benzinesek, melyek már letűnőben vannak. Bár ott friss Levegő-benzin mossa, tehát rossz benzinnél is soká gyantásodik el a szelep! Hátha, még SPURI-val adalékolja akkor szót sem érdemel, pld Suzuki swift 1996-os szériák. A jelentős mennyiségű kartergázt mely kivénhedt motoroknál van, a gyűrűkopás miatt kifúj, szintén ne vegyük a normál üzemmódba. Jó motornak jelentéktelen kartergáza van. Jól működő motort feltételezünk általában, ha nem, akkor azt külön ki is írom! És még kitérhetnénk az új szívó benzines Opelekre, melynél a henger hónolást perforációval helyettesítve visszaáramlik a lehúzatlan motorolaj szívócsőbe a motorfék üzem előtti első tized másodpercig.
Valamint a szerencsétlen konstrukciónak számító szívómotor EGR-rel gyengítve az emisszió oltáránál, Fiat Bravó stb. Mennyisége turbós motornál a levegő 5-10%-ka, szívónál jóval kevesebb, eléri a kartergáz jelentéktelen mennyiségét. Különben teljesen elgyengítené a benzines szívó motort. Ugyaz ez karbisnál már nem hallottam EGR-t. De, attól még készíthettek ilyet valamely típusnál. Mert ugye itt is kap friss benzint a levegővel együtt, ami hűti is a szívószelepet.
Mindig van kivétel nyilván, de rövid cikkekbe nincs mód minden karakterisztikát külön kivesézni.
Önnek igaza van nem írtam ki ezeket a kivételeket.
Máskor előre jelzem, hogy mire gondolok. Elnézést kérek a pontatlanság miatt!
Másrészt olyan jó lenne, ha turbós, E-turbós, kompresszoros motorokat gyártanának csupán. És a dízelekhez hasonlóan mindegyikbe lenne turbó, de nem EGR, amit rögtön ki is programoztatnak legtöbben. Lehetne írni erről is rengeteget, de nincs idő, és energia csak nagy vonalakba vázolni a témát!
Azért sok hibás szétszedett motor után mindig azt láttam kollégáimmal együtt, hogy kipufogószelep 98%-ban sérül, a 2%-ban jelentkező szívószelep korom miatt. Ide 'nem' sorolandó a szelepszár szimering, szelepemelési, hidrotőke, lapkás szelephézag, és egyéb vezérlési hibák hada, mely szelepkokszosodáshoz vezet. No ezen hibák megjavítására teljesen alkalmatlan a SPURI.
Ezt el kell ismerni!
Az lenne az egyszerű, ha totál egyforma motorokat gyártanának, így minden rezdülését, programozását, ECU-ját egyértelműen lehetne írni! De így nem lenne technikai fejlődés, mint ahogy más ágazatokba is, a sokszínűség gyönyörködtet. Pld. egy ALFA-t is lehet becsülni a maga nemében, vagy egy 1969-es Zápor Jóskát. De nem érdemes, mert abban a korban nem domináns jármű.
Ennyit dióhéjban, és még egyszer bocsánatot kérek a pontatlanságért.
További biztonságos közlekedést kívánok Önnek!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Minden mondatnak jelentősége, és minden szónak alternatív kivételei is vannak.
Ma a nagy tételbe forgalmazott benzines turbó nélküli járművek így működnek.
Természetesen vannak kivételek többféle is. A mi TYPE-R 2007-es rally autónk szelepvezérlése miatt akkora szelepösszenyitás, hogy a szívószelepen megy vissza még elégetlen motorolaj is. Továbbá turbós benzines drága járművek, valamint a 20évvel ezelőtti központis befecskendezésű benzinesek, melyek már letűnőben vannak. Bár ott friss Levegő-benzin mossa, tehát rossz benzinnél is soká gyantásodik el a szelep! Hátha, még SPURI-val adalékolja akkor szót sem érdemel, pld Suzuki swift 1996-os szériák. A jelentős mennyiségű kartergázt mely kivénhedt motoroknál van, a gyűrűkopás miatt kifúj, szintén ne vegyük a normál üzemmódba. Jó motornak jelentéktelen kartergáza van. Jól működő motort feltételezünk általában, ha nem, akkor azt külön ki is írom! És még kitérhetnénk az új szívó benzines Opelekre, melynél a henger hónolást perforációval helyettesítve visszaáramlik a lehúzatlan motorolaj szívócsőbe a motorfék üzem előtti első tized másodpercig.
Valamint a szerencsétlen konstrukciónak számító szívómotor EGR-rel gyengítve az emisszió oltáránál, Fiat Bravó stb. Mennyisége turbós motornál a levegő 5-10%-ka, szívónál jóval kevesebb, eléri a kartergáz jelentéktelen mennyiségét. Különben teljesen elgyengítené a benzines szívó motort. Ugyaz ez karbisnál már nem hallottam EGR-t. De, attól még készíthettek ilyet valamely típusnál. Mert ugye itt is kap friss benzint a levegővel együtt, ami hűti is a szívószelepet.
Mindig van kivétel nyilván, de rövid cikkekbe nincs mód minden karakterisztikát külön kivesézni.
Önnek igaza van nem írtam ki ezeket a kivételeket.
Máskor előre jelzem, hogy mire gondolok. Elnézést kérek a pontatlanság miatt!
Másrészt olyan jó lenne, ha turbós, E-turbós, kompresszoros motorokat gyártanának csupán. És a dízelekhez hasonlóan mindegyikbe lenne turbó, de nem EGR, amit rögtön ki is programoztatnak legtöbben. Lehetne írni erről is rengeteget, de nincs idő, és energia csak nagy vonalakba vázolni a témát!
Azért sok hibás szétszedett motor után mindig azt láttam kollégáimmal együtt, hogy kipufogószelep 98%-ban sérül, a 2%-ban jelentkező szívószelep korom miatt. Ide 'nem' sorolandó a szelepszár szimering, szelepemelési, hidrotőke, lapkás szelephézag, és egyéb vezérlési hibák hada, mely szelepkokszosodáshoz vezet. No ezen hibák megjavítására teljesen alkalmatlan a SPURI.
Ezt el kell ismerni!
Az lenne az egyszerű, ha totál egyforma motorokat gyártanának, így minden rezdülését, programozását, ECU-ját egyértelműen lehetne írni! De így nem lenne technikai fejlődés, mint ahogy más ágazatokba is, a sokszínűség gyönyörködtet. Pld. egy ALFA-t is lehet becsülni a maga nemében, vagy egy 1969-es Zápor Jóskát. De nem érdemes, mert abban a korban nem domináns jármű.
Ennyit dióhéjban, és még egyszer bocsánatot kérek a pontatlanságért.
További biztonságos közlekedést kívánok Önnek!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Sajna a linket törölte a rendszer de megpróbálom az eleje nélkül
//totalcar.hu/magazin/technika/2015/05/18/szivocsatorna_es_szeleptisztitas_diohejszorassal/
//totalcar.hu/magazin/technika/2015/05/18/szivocsatorna_es_szeleptisztitas_diohejszorassal/
Tisztelt Szaki Kft. !
Minőségi üzemanyag fogalma 2016-ban? című cikkükhöz szeretnék hozzászólni.
Ezen a mondaton nagyon megakadtam.
" Szívószelepek a mostani hengerenkénti injektoros motoroknál csak a beszívott levegővel találkoznak. Mitől lenne kormos? "
Hát ha ezt nem tudják akkor lehet nem kellene egy ilyen cikket megírni ! Értem én, hogy népszerűsíteni kell a Spurit, na de ilyen, szépen fogalmazva "bakit" leírni, hát nem tudom.
Ugye Önök is hallották már arról, hogy a mostani újabb benzines autókban is van EGR szelep ami a szívócsőbe visszakeringeti a kipufogógázt, nem beszélve a visszavezetett kartergázról ?
Ajánlom figyelmükbe ezt a cikket.
http://totalcar.hu/magazin/technika/2015/05/18/szivocsatorna_es_szeleptisztitas_diohejszorassal/
A cikk elején található linkekre érdemes rákattintani amely olyan oldalakra visz ahol szépen leírják a probléma forrását.
De a neten bőven találni hasonló cikkeket eme újkori benzines problémáról.
Üdvözlettel
Matyi
Minőségi üzemanyag fogalma 2016-ban? című cikkükhöz szeretnék hozzászólni.
Ezen a mondaton nagyon megakadtam.
" Szívószelepek a mostani hengerenkénti injektoros motoroknál csak a beszívott levegővel találkoznak. Mitől lenne kormos? "
Hát ha ezt nem tudják akkor lehet nem kellene egy ilyen cikket megírni ! Értem én, hogy népszerűsíteni kell a Spurit, na de ilyen, szépen fogalmazva "bakit" leírni, hát nem tudom.
Ugye Önök is hallották már arról, hogy a mostani újabb benzines autókban is van EGR szelep ami a szívócsőbe visszakeringeti a kipufogógázt, nem beszélve a visszavezetett kartergázról ?
Ajánlom figyelmükbe ezt a cikket.
http://totalcar.hu/magazin/technika/2015/05/18/szivocsatorna_es_szeleptisztitas_diohejszorassal/
A cikk elején található linkekre érdemes rákattintani amely olyan oldalakra visz ahol szépen leírják a probléma forrását.
De a neten bőven találni hasonló cikkeket eme újkori benzines problémáról.
Üdvözlettel
Matyi
Kedves Érdeklődő Pécsről!
Igen, lehetséges! Kis széria volt! Ezt is megveheti, teljesen jó a termékünk így fakultan is.
Oka, hogy flakon műanyagminőség váltás volt! Nem kalkuláltuk bele, hogy nem UV és fény szűrős az újabb átlátszó flakon. A színezőt
megette a fény!
Cseréljük le a boltokban folyamatosan, de a SPURI benne ugyan olyan hatékony! Ha megírná hol, melyik üzletbe látta, segítene vele, bár nem mindig engedi a tulaj lecserélni.
Köszönöm rendkívüli figyelmét, és segítő szándékát!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Igen, lehetséges! Kis széria volt! Ezt is megveheti, teljesen jó a termékünk így fakultan is.
Oka, hogy flakon műanyagminőség váltás volt! Nem kalkuláltuk bele, hogy nem UV és fény szűrős az újabb átlátszó flakon. A színezőt
megette a fény!
Cseréljük le a boltokban folyamatosan, de a SPURI benne ugyan olyan hatékony! Ha megírná hol, melyik üzletbe látta, segítene vele, bár nem mindig engedi a tulaj lecserélni.
Köszönöm rendkívüli figyelmét, és segítő szándékát!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Kedves Balázs!
Mindenek előtt köszönöm, hogy a SPURI termékünket használja. Jól döntött, megelőzésre, állagmegóvásra a normál SPURI (piros) a megfelelő. Sőt a környezetvédelemért is tett egy nagy lépést előre.
Nem szeretnék Olajtársaság mellett, és ellene írni semmit. Azonban van némi alapszabály, amit a hosszú évek alatt begyűjtöttünk. Évente pedig mindig újravizsgáljuk. A hirdetésekbe lévő tartalom igaz is, meg nem is. Pld. egy társaság a nitro tartalommal kampányol, ami van benne, de olyan kevés nyomokban, hogy semmit sem számít! Így nem hazudtak, viszont becsapták a vásárlókat! Ez a módszer minden olajtársaságnál elterjedt. Jogi csatározások elkerülése végett mindezt magán vélemény, és tapasztalat.
Nagy forgalmú kúton kell tankolni, mert hamar cserélődik az anyag! Alap, legolcsóbb üzemanyagot tankoljon. Benzin 95, gázolaj normált, amibe még kevés egyéb dolgot rakosgattak bele. Sok pénzért értéktelenebb üzemanyagot vásárolni nem javaslok!
Személyes vizsgálataink kb. egy évvel ezelőtt a LUKOIL kútnál voltak a legjobbak, aztán az ENI-AGIP jött. A dobogó harmadik fokára a Mol normál üzemanyagjai fértek még be.
Ezeket még nagyon jó üzemanyaggá lehet tenni a SPURI adalékkal. Nincsenek elrontva sok ipari hulladékkal, és nincsenek agyon hidrogénezve, és más vegyi keverékekkel elütve. Javít ugyan ezeken is a SPURI adalék, de ami alapvetően nagyon gyenge minden paraméterében, azzal mi sem tudunk csodát tenni.
Összefoglalva nagy forgalmú kút alap üzemanyaga a jó. Prémium drága üzemanyagokról már írtam egy cikket, ami a főoldalról érhető el! Év végével pedig elkezdjük az üzemanyag teszteket, ami csak a pillanatnyi minőséget jelenti.
Mert ugye tudni kell, hogy minden szállítmány más és más kúton belül is. Amit tehát nem javaslok azok a Prémium üzemanyagok, valamint az osztrák és az amerikai kagyló mintás kutak ígérgetései finoman szólva nem igazak.
Ezzel kapcsolatosan több cikk is foglalkozik honlapunkon az igazi minőségi üzemanyag jellemzőivel. Kérek tallózzon kedvére az írásokban!
Köszönöm értékes kérdését!
További biztonságos autózást, motorozás kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Mindenek előtt köszönöm, hogy a SPURI termékünket használja. Jól döntött, megelőzésre, állagmegóvásra a normál SPURI (piros) a megfelelő. Sőt a környezetvédelemért is tett egy nagy lépést előre.
Nem szeretnék Olajtársaság mellett, és ellene írni semmit. Azonban van némi alapszabály, amit a hosszú évek alatt begyűjtöttünk. Évente pedig mindig újravizsgáljuk. A hirdetésekbe lévő tartalom igaz is, meg nem is. Pld. egy társaság a nitro tartalommal kampányol, ami van benne, de olyan kevés nyomokban, hogy semmit sem számít! Így nem hazudtak, viszont becsapták a vásárlókat! Ez a módszer minden olajtársaságnál elterjedt. Jogi csatározások elkerülése végett mindezt magán vélemény, és tapasztalat.
Nagy forgalmú kúton kell tankolni, mert hamar cserélődik az anyag! Alap, legolcsóbb üzemanyagot tankoljon. Benzin 95, gázolaj normált, amibe még kevés egyéb dolgot rakosgattak bele. Sok pénzért értéktelenebb üzemanyagot vásárolni nem javaslok!
Személyes vizsgálataink kb. egy évvel ezelőtt a LUKOIL kútnál voltak a legjobbak, aztán az ENI-AGIP jött. A dobogó harmadik fokára a Mol normál üzemanyagjai fértek még be.
Ezeket még nagyon jó üzemanyaggá lehet tenni a SPURI adalékkal. Nincsenek elrontva sok ipari hulladékkal, és nincsenek agyon hidrogénezve, és más vegyi keverékekkel elütve. Javít ugyan ezeken is a SPURI adalék, de ami alapvetően nagyon gyenge minden paraméterében, azzal mi sem tudunk csodát tenni.
Összefoglalva nagy forgalmú kút alap üzemanyaga a jó. Prémium drága üzemanyagokról már írtam egy cikket, ami a főoldalról érhető el! Év végével pedig elkezdjük az üzemanyag teszteket, ami csak a pillanatnyi minőséget jelenti.
Mert ugye tudni kell, hogy minden szállítmány más és más kúton belül is. Amit tehát nem javaslok azok a Prémium üzemanyagok, valamint az osztrák és az amerikai kagyló mintás kutak ígérgetései finoman szólva nem igazak.
Ezzel kapcsolatosan több cikk is foglalkozik honlapunkon az igazi minőségi üzemanyag jellemzőivel. Kérek tallózzon kedvére az írásokban!
Köszönöm értékes kérdését!
További biztonságos autózást, motorozás kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Én ma sárga sárga spurit láttam. Lehetséges ez?
Tisztelt Szaki Kft.
Lelekessen olvasgatom az oldalukat és a különböző hozzászólásokat a felhasználói részről, próbálom a nagy adat, néha infó halmazból lehalászni a nekem megfelelő dolgokat néha több-kevesebb sikerrel! Minap futottam bele , hogy dízel és dízel olaj közt mekkora a különbség néhány adattal alátámasztva ezt. Kérdésem annyi lenne, egy átlagos felhasználó aki nem tribológus és nem is a battai finomítóban vegyész, mi alapján tudja eldönteni, hogy az ő autójába mi lenne a legmegfelelőbb tüzelőanyag? Mind motoromban, mind a dízel autómban használom a rózsaszín terméket, motorban könnyebben kontrolálható a változás, hiszen kiszerelem a gyertyákat és megnézem, ha kell korrigálok a karburáláson, na de a dízel nem ilyen egyszerű azért, főleg egy érzékeny magasnyomású rendszer lévén! Dízelben csak a prémium anyagot tankolva hozza a tőle elvárható teljesítményt, fogyasztást, de még is kérdem, Önök melyik társaság mellett tennék le a voksot ha nagyon ez lenne a feladvány?
Köszönöm előre is válaszukat!
Tisztelettel: Balázs
Lelekessen olvasgatom az oldalukat és a különböző hozzászólásokat a felhasználói részről, próbálom a nagy adat, néha infó halmazból lehalászni a nekem megfelelő dolgokat néha több-kevesebb sikerrel! Minap futottam bele , hogy dízel és dízel olaj közt mekkora a különbség néhány adattal alátámasztva ezt. Kérdésem annyi lenne, egy átlagos felhasználó aki nem tribológus és nem is a battai finomítóban vegyész, mi alapján tudja eldönteni, hogy az ő autójába mi lenne a legmegfelelőbb tüzelőanyag? Mind motoromban, mind a dízel autómban használom a rózsaszín terméket, motorban könnyebben kontrolálható a változás, hiszen kiszerelem a gyertyákat és megnézem, ha kell korrigálok a karburáláson, na de a dízel nem ilyen egyszerű azért, főleg egy érzékeny magasnyomású rendszer lévén! Dízelben csak a prémium anyagot tankolva hozza a tőle elvárható teljesítményt, fogyasztást, de még is kérdem, Önök melyik társaság mellett tennék le a voksot ha nagyon ez lenne a feladvány?
Köszönöm előre is válaszukat!
Tisztelettel: Balázs
Legutóbbi hozzászólások