A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Kedves Balázs!
Kicsit többet kellene tudni a motorról, és az előéletéről.
Előzetesen kérem olvassa el a prémium üzemanyagokról a főoldalról elérhető cikkünket. Röviden szólva nem kellene 100-as reklámszlogenes benzint használni. Már így is van a benzinekbe elég hulladék folyadék, és alkoholos oxigenátok, melyek valóban gyorsan oldja a lerakódásokat. Pedig a SPURI direkt lassan csinálja, nehogy baj legyen. A SPURI megelőző fenntartó jellegéből adódik.
Normál 95-ös+SPURI azt a sok pénzt inkább költse a JG-2-es adalékunkra.
Másrészt türelem, mert eddig is baja volt a gépnek, kell néhány kilométer a tisztulásig. Kb. 4-5 tankolás!Másrészt az oldhatatlan fém oxidot nyilván a szűrő fogja meg, amit cserélni kell. Típustól függően a szűrők több helyen is lehetnek. Injektor esetén a tetején is van egy, nem csak a tankba, és a motortérbe. De lehet a kipufogó rendszerbe is dolga rendesen a SPURI-nak, ezért még várjon, aztán egy lekérdezés következhet diagnosztikával egy profi szerelőnél. Itt kiderül pontosan hová kell nyúlni! Lehet, hogy csak apróság, vagy épp más elektromos dolog, ami épp egybeesett az adalékolással.
Röviden, még várjon, és egy-két tank elhasználása után kicsit hajtsa meg egy hosszú úton, de egyenletes gázzal, nem pedig változó gázzal! És csak egy 5-10percre, hátha a kipufogóba van több lerakódás a kelleténél.
Látatlanból ennyit tudok írni! Kérem írja mi történt később!
Köszönöm bejegyzését!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Kicsit többet kellene tudni a motorról, és az előéletéről.
Előzetesen kérem olvassa el a prémium üzemanyagokról a főoldalról elérhető cikkünket. Röviden szólva nem kellene 100-as reklámszlogenes benzint használni. Már így is van a benzinekbe elég hulladék folyadék, és alkoholos oxigenátok, melyek valóban gyorsan oldja a lerakódásokat. Pedig a SPURI direkt lassan csinálja, nehogy baj legyen. A SPURI megelőző fenntartó jellegéből adódik.
Normál 95-ös+SPURI azt a sok pénzt inkább költse a JG-2-es adalékunkra.
Másrészt türelem, mert eddig is baja volt a gépnek, kell néhány kilométer a tisztulásig. Kb. 4-5 tankolás!Másrészt az oldhatatlan fém oxidot nyilván a szűrő fogja meg, amit cserélni kell. Típustól függően a szűrők több helyen is lehetnek. Injektor esetén a tetején is van egy, nem csak a tankba, és a motortérbe. De lehet a kipufogó rendszerbe is dolga rendesen a SPURI-nak, ezért még várjon, aztán egy lekérdezés következhet diagnosztikával egy profi szerelőnél. Itt kiderül pontosan hová kell nyúlni! Lehet, hogy csak apróság, vagy épp más elektromos dolog, ami épp egybeesett az adalékolással.
Röviden, még várjon, és egy-két tank elhasználása után kicsit hajtsa meg egy hosszú úton, de egyenletes gázzal, nem pedig változó gázzal! És csak egy 5-10percre, hátha a kipufogóba van több lerakódás a kelleténél.
Látatlanból ennyit tudok írni! Kérem írja mi történt később!
Köszönöm bejegyzését!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Kedves gyártó!
Az autóm reggelente köhögőssen indult,gondoltam kipróbálom a Spuri adalékot.
Tankoltam az autóba 100-as oktánszámú benzint+spuri adalékot ,majd pár száz km.megtétele után mindha kicserélték volna,a hiba megszünt,az autó dinamikusabb lett.Azonban ma felgyulladt a check engine lámpa.Lehetséges az,hogy a lerakódott kosz indult el valamerre,vagy a 100-as benzin+spuri már túl sok neki?
Az autóm reggelente köhögőssen indult,gondoltam kipróbálom a Spuri adalékot.
Tankoltam az autóba 100-as oktánszámú benzint+spuri adalékot ,majd pár száz km.megtétele után mindha kicserélték volna,a hiba megszünt,az autó dinamikusabb lett.Azonban ma felgyulladt a check engine lámpa.Lehetséges az,hogy a lerakódott kosz indult el valamerre,vagy a 100-as benzin+spuri már túl sok neki?
Kedves Viktor!
Megörvendeztetett az eredményekkel, ugyanis ön jó megközelítéssel mérte a fogyasztást is. Nem a fő szempont a fogyasztás csökkentés, hanem egy pozitív mellékhatás. Ha motor kiváló üzemanyagot kap, akkor azzal jól is muzsikál.
Az egyéb jellemzők, mint motorkímélés, az igazi tulajdonosnak éreznie kell. Minden rezdülését a járművének idővel tapasztalni kell! SPURI használat után pedig jelentkeznek az előnyös tulajdonságok, mint a szebb hang, nyomatékosság, indítási könnyebbség, fogyasztás, stb.
De azt se bántsuk, aki nem hallja, vagy nem érzi, vagy nem tudja kiszámítani, mert idővel ott is kiderül, hogy mennyivel többet bírt a SPURI-s üzemanyaggal, mint a nélkül! Nem kell sűrűn mindenféle bajjal szerelőhöz vinni az autót.
A fogyasztás számításról azt gondolnánk rém egyszerű, de nem így van!
Sok minden befolyásolja, ami mindig más körülményt ad! Egy-két példát írok ami egyenként is sok, hátha összeadódik.
Ilyen a Légnyomás, a páratartalom, a beszívott levegő hőmérséklete, a szélirány, a tengerszint eltérés, emelkedő, lejtő, útviszonyok, vezetési stílus, guminyomás, eső, hó, jég, hideg, klíma, elektromos berendezések üzemeltetése, és még ugyanennyit lehet felsorolni.
Mindezek kiküszöbölésére sokszor kell mérni fogyasztást, és ezek átlagát kell képezni. Minél nagyobb a mérési szám, annál pontosabb a fogyasztási adat.
Itt most a sok egyező adat a pontosság felé mutatott.
Zárásként azt tudom mondani, hogy annyira remek minőségűre kellett készíteni a SPURI-t, hogy a motorkímélő hatás ne kerüljön semmibe, a megtakarítás miatt.
Azt mis mondhatnánk:
SPURI nélkül lehet autózni, de nem érdemes!
Köszönöm kedves Viktor, hogy megosztotta minden olvasónkkal a tapasztalatát. Nagyon hasznos volt!
További biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Megörvendeztetett az eredményekkel, ugyanis ön jó megközelítéssel mérte a fogyasztást is. Nem a fő szempont a fogyasztás csökkentés, hanem egy pozitív mellékhatás. Ha motor kiváló üzemanyagot kap, akkor azzal jól is muzsikál.
Az egyéb jellemzők, mint motorkímélés, az igazi tulajdonosnak éreznie kell. Minden rezdülését a járművének idővel tapasztalni kell! SPURI használat után pedig jelentkeznek az előnyös tulajdonságok, mint a szebb hang, nyomatékosság, indítási könnyebbség, fogyasztás, stb.
De azt se bántsuk, aki nem hallja, vagy nem érzi, vagy nem tudja kiszámítani, mert idővel ott is kiderül, hogy mennyivel többet bírt a SPURI-s üzemanyaggal, mint a nélkül! Nem kell sűrűn mindenféle bajjal szerelőhöz vinni az autót.
A fogyasztás számításról azt gondolnánk rém egyszerű, de nem így van!
Sok minden befolyásolja, ami mindig más körülményt ad! Egy-két példát írok ami egyenként is sok, hátha összeadódik.
Ilyen a Légnyomás, a páratartalom, a beszívott levegő hőmérséklete, a szélirány, a tengerszint eltérés, emelkedő, lejtő, útviszonyok, vezetési stílus, guminyomás, eső, hó, jég, hideg, klíma, elektromos berendezések üzemeltetése, és még ugyanennyit lehet felsorolni.
Mindezek kiküszöbölésére sokszor kell mérni fogyasztást, és ezek átlagát kell képezni. Minél nagyobb a mérési szám, annál pontosabb a fogyasztási adat.
Itt most a sok egyező adat a pontosság felé mutatott.
Zárásként azt tudom mondani, hogy annyira remek minőségűre kellett készíteni a SPURI-t, hogy a motorkímélő hatás ne kerüljön semmibe, a megtakarítás miatt.
Azt mis mondhatnánk:
SPURI nélkül lehet autózni, de nem érdemes!
Köszönöm kedves Viktor, hogy megosztotta minden olvasónkkal a tapasztalatát. Nagyon hasznos volt!
További biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Tisztelt Kálmán.
Legutóbb e-mailben küldtem el a tapasztalataimat. Ismét vannak fejlemények.Tehát akkor még mindig egy Toyota Avensis D-cat 2.2 -ről beszélek.A SPURI adalék használatának megkezdése óta Kb 7500 km tettem meg az autóval.Kevés városi autózás,persze valamivel több mint 120 km hetente .De annál több autópálya használat 1000km heti rendszerességgel.A feleségem és egy pár munkatársam a tanú rá hogy az adalék használatával elég sok üzemanyag takarítható meg.
És hogy változott -e a vezetési stílusok ..........Hát az nem .
Egy Tatabánya -Salzburg túrán 70km -re elegendő gázolajat spórol nekem a spuri ez vissza felé kb 90 km mert onnan több a lejtmenet.
Még annyit hogy a motorba katalizátorba nem látok bele de mivel hibátlanul zajmentesen könnyen működik azt kell higgyem minden a legnagyobb rendben.
Egy szó mint száz nálam bevált az adalék. Én biztosan használni fogom. További balesetmentes autózást ,széles utat a motorosoknak és minden jót.
Tisztelettel Godó Viktor
Legutóbb e-mailben küldtem el a tapasztalataimat. Ismét vannak fejlemények.Tehát akkor még mindig egy Toyota Avensis D-cat 2.2 -ről beszélek.A SPURI adalék használatának megkezdése óta Kb 7500 km tettem meg az autóval.Kevés városi autózás,persze valamivel több mint 120 km hetente .De annál több autópálya használat 1000km heti rendszerességgel.A feleségem és egy pár munkatársam a tanú rá hogy az adalék használatával elég sok üzemanyag takarítható meg.
És hogy változott -e a vezetési stílusok ..........Hát az nem .
Egy Tatabánya -Salzburg túrán 70km -re elegendő gázolajat spórol nekem a spuri ez vissza felé kb 90 km mert onnan több a lejtmenet.
Még annyit hogy a motorba katalizátorba nem látok bele de mivel hibátlanul zajmentesen könnyen működik azt kell higgyem minden a legnagyobb rendben.
Egy szó mint száz nálam bevált az adalék. Én biztosan használni fogom. További balesetmentes autózást ,széles utat a motorosoknak és minden jót.
Tisztelettel Godó Viktor
Kedves Gábor!
Még ezt az üzemanyag fajtát nem vizsgáltuk.
A tél folyamán jön el az ideje!
Ezért most nem tudok nyilatkozni.
Rövidesen készül összehasonlítási vizsgálati munkaterv és ígérem beletesszük ezt is.
Azt azonban elmondhatom, hogy a LUKOIL kutak üzemanyaga az elsők között szokott lenni.
El tudom képzelni, hogy itt valami valóban másról van szó!
De várjuk ki a tényeket.
Köszönöm értékes kérdését!
További gondmentes utazást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Még ezt az üzemanyag fajtát nem vizsgáltuk.
A tél folyamán jön el az ideje!
Ezért most nem tudok nyilatkozni.
Rövidesen készül összehasonlítási vizsgálati munkaterv és ígérem beletesszük ezt is.
Azt azonban elmondhatom, hogy a LUKOIL kutak üzemanyaga az elsők között szokott lenni.
El tudom képzelni, hogy itt valami valóban másról van szó!
De várjuk ki a tényeket.
Köszönöm értékes kérdését!
További gondmentes utazást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Úr!
Kíváncsi lennék, hogy ezzel a lépéssel tényleg adtak-e valami pluszt az üzemanyaghoz, vagy ez is valami "parasztvakítás":
http://www.autosvilag.com/index.php/hirek/13399-lukoil-toltoallomasok-megujul-az-uzemanyag-kinalat
Kíváncsi lennék, hogy ezzel a lépéssel tényleg adtak-e valami pluszt az üzemanyaghoz, vagy ez is valami "parasztvakítás":
http://www.autosvilag.com/index.php/hirek/13399-lukoil-toltoallomasok-megujul-az-uzemanyag-kinalat
Kedves Gábor!
Igen megörveztetett a SPURI tapasztalataival a régi Skodával
kapcsolatban.
Néhány iránymutatást kérem engedjen meg! Ugyebár a bioförtelmes benzinalkotó kinyírja ezeket a régi motorokat. Tanácsolom az OMV és egyéb kagyló logójú hulladék üzemanyagot kerülje el....de nagy ívbe.
Erről már írtam cikket.
A mol, de ha teheti a LUKOIL kút ami, még egészen jól betartja a motorkarakterisztika, és etikai szabályokat. A mol normál 95-öse jó lesz a SPURI-val.
A 125ml-es pont Önnek készül, hisz többet teszünk bele, sőt az oldalán lévő kalibrálás alapján jól adagolható, felezhető, negyedelhető. Olcsóbb, mint a félliteres.
Javaslom, ha csak 25litert tankol, nyugodtan öntse bele a 125ml-est, de elegendő a normál SPURI-t (piros). Ennél a motornál lehet.
Másrészt.
Higgye el a SPURI hűtőgél hatása érvényesül, hisz a többi ilyen Skoda már nem is létezik az utakon. Az Öné pedig megy. Pedig nem egy rakéta! De A-ból B-be elvisz, mint régen.
És ez a lényeg.
Ez a farmotor új korában sem volt egy szerencsés konstrukció. De türelmes közlekedéssel, és jó üzemeltetéssel meg lehet óvni a gépet.
A szelepülék miatt semmi mást nem kell a SPURI mellett használni. Tökéletes védelmet nyújt. Több kopáscsökkentő konfiguráció gondoskodik erről, amit az utóbbi 23év vásárlói tapasztalata is igazol. Tehát legyen nyugodt, minden rendben lesz a benzin oldalán. Ehhez már csak egy jó molibdénszulfid alapú motorolaj kell, pld. a FUCHS-tól.
A kipufogószag tompulása több komponens együttes hatása miatt van! Főleg a motorolaj hosszabb szénláncú szénhidrogénjeinek bontása és elégetése miatt van! Persze nem mindet, de jelentős konfiguráció számot eléget, bont, átalakít a SPURI.
Tisztább égést, koptató kormot kevésbé tartalmazó füstgázokat produkál. A többi működési produktum a főoldalról elérhető cikkeinkben olvasható.
További biztos célbeérést kívánok.
Köszönöm bejegyzését.
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Igen megörveztetett a SPURI tapasztalataival a régi Skodával
kapcsolatban.
Néhány iránymutatást kérem engedjen meg! Ugyebár a bioförtelmes benzinalkotó kinyírja ezeket a régi motorokat. Tanácsolom az OMV és egyéb kagyló logójú hulladék üzemanyagot kerülje el....de nagy ívbe.
Erről már írtam cikket.
A mol, de ha teheti a LUKOIL kút ami, még egészen jól betartja a motorkarakterisztika, és etikai szabályokat. A mol normál 95-öse jó lesz a SPURI-val.
A 125ml-es pont Önnek készül, hisz többet teszünk bele, sőt az oldalán lévő kalibrálás alapján jól adagolható, felezhető, negyedelhető. Olcsóbb, mint a félliteres.
Javaslom, ha csak 25litert tankol, nyugodtan öntse bele a 125ml-est, de elegendő a normál SPURI-t (piros). Ennél a motornál lehet.
Másrészt.
Higgye el a SPURI hűtőgél hatása érvényesül, hisz a többi ilyen Skoda már nem is létezik az utakon. Az Öné pedig megy. Pedig nem egy rakéta! De A-ból B-be elvisz, mint régen.
És ez a lényeg.
Ez a farmotor új korában sem volt egy szerencsés konstrukció. De türelmes közlekedéssel, és jó üzemeltetéssel meg lehet óvni a gépet.
A szelepülék miatt semmi mást nem kell a SPURI mellett használni. Tökéletes védelmet nyújt. Több kopáscsökkentő konfiguráció gondoskodik erről, amit az utóbbi 23év vásárlói tapasztalata is igazol. Tehát legyen nyugodt, minden rendben lesz a benzin oldalán. Ehhez már csak egy jó molibdénszulfid alapú motorolaj kell, pld. a FUCHS-tól.
A kipufogószag tompulása több komponens együttes hatása miatt van! Főleg a motorolaj hosszabb szénláncú szénhidrogénjeinek bontása és elégetése miatt van! Persze nem mindet, de jelentős konfiguráció számot eléget, bont, átalakít a SPURI.
Tisztább égést, koptató kormot kevésbé tartalmazó füstgázokat produkál. A többi működési produktum a főoldalról elérhető cikkeinkben olvasható.
További biztos célbeérést kívánok.
Köszönöm bejegyzését.
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Kedves Kálmán !
Pont két éve használom a Spurit, ezalatt 3000 km-t tettem meg 105-ös skodával. Főleg rövid 3-4 km-es utakra használom, ezért is választottam ezt a komplex hatású adalékot, a motor védelmére. És az ólompótló helyett. Nagyon érdekelnek a tapasztalatok és nagyon jó lenne egy hosszútávú mindenre kiterjedő teszt, mert ugye a motorba nem látunk bele. Az egyetlen tapasztalatom, hogy azonnal éreztem a kipufogó kevésbé agresszíven kellemetlen szagát. De így is elég kellemetlen egy parkolóházba beállni. Sajnos a hűtőgél hatását nem látom, pedig néha jól jönne. Fogyasztást nem érdemes mérni ilyen használat mellett. (kéthavonta tankolok). Másfélszeres adagot használok omv 95-höz, mert ez esik útba. Ami érdekel, hogy vajon a kenő védő hatás mennyire biztos, mert az ólomnál még el tudom képzelni az ütéstompító hatást, de egy híg folyadéknál nehezen. Érdemes-e még ólompótlót is használni, vagy abban is ugyanilyen anyag van? A másik kérdésem, mivel egy flakon majdnem egy évig elég ha már nagyon kevés van benne veszít-e a hatásából? Még annyit, hogy egy 2 dl-es üvegből adagolom amin 20ml-es rovátkákat csiszoltam, mert a flakonból nem tudom pontosan adagolni. Így egészen pontosan lehet kimérni. Remélem az üveg megfelelő anyag.
Egyébként sok jót olvastam a Spuriról más oldalakon. Köszönettel és üdvözlettel, Gábor!
Pont két éve használom a Spurit, ezalatt 3000 km-t tettem meg 105-ös skodával. Főleg rövid 3-4 km-es utakra használom, ezért is választottam ezt a komplex hatású adalékot, a motor védelmére. És az ólompótló helyett. Nagyon érdekelnek a tapasztalatok és nagyon jó lenne egy hosszútávú mindenre kiterjedő teszt, mert ugye a motorba nem látunk bele. Az egyetlen tapasztalatom, hogy azonnal éreztem a kipufogó kevésbé agresszíven kellemetlen szagát. De így is elég kellemetlen egy parkolóházba beállni. Sajnos a hűtőgél hatását nem látom, pedig néha jól jönne. Fogyasztást nem érdemes mérni ilyen használat mellett. (kéthavonta tankolok). Másfélszeres adagot használok omv 95-höz, mert ez esik útba. Ami érdekel, hogy vajon a kenő védő hatás mennyire biztos, mert az ólomnál még el tudom képzelni az ütéstompító hatást, de egy híg folyadéknál nehezen. Érdemes-e még ólompótlót is használni, vagy abban is ugyanilyen anyag van? A másik kérdésem, mivel egy flakon majdnem egy évig elég ha már nagyon kevés van benne veszít-e a hatásából? Még annyit, hogy egy 2 dl-es üvegből adagolom amin 20ml-es rovátkákat csiszoltam, mert a flakonból nem tudom pontosan adagolni. Így egészen pontosan lehet kimérni. Remélem az üveg megfelelő anyag.
Egyébként sok jót olvastam a Spuriról más oldalakon. Köszönettel és üdvözlettel, Gábor!
Kedves Szűcs Zsolt!
Az 500ml-es flakonnál még nem jöttünk ki az új, átlátszóbb anyaggal, de rövidesen következik.
A flakon oldalán mérőjeles kalibrálás található, melyen látható, leolvasható meddig van.
Párolgás miatt, fogy a flakonból az anyag, ezt fogjuk kiküszöbölni az újabb fejlesztésű flakonnal. Túltöltjük addig, hogy másfél évig kibírja, és csak az 500ml-es szintig fogy le.
Ha az alatt van, akkor az nagyon régi, beszorult termék.
Legtöbb boltban, benzinkúton kéthetente visszük karton számra, mert az eladók, ajánlják, népszerűsítik és nagyon fogy.
Itt ez akkor nem jellemző, nem foglalkoznak a termékkel, nrem látnak belőle forgalmat, nagyon szomorú!
Ezért az oélyan boltosnak gyártjuk a fém flakonos 200ml-est, aki néhány db-ot évekig melenget a raktárába, és nem akar belőle üzletet csinálni. ezek a kereskedők csak akkor árulák, ha már nagyon rimánkodnak a vevők érte!
Létkérdés nálunk a becsület. Mindíg többet adunk, bár ez szabálytalan a VPOP szabályai miatt.
Az adagolás 0,2százalék. 50literbe 1dl. De 1.5-szeres sem okoz gondot, aki meg szeretné adni a jót a gépnek. Ami a flakonra rá van írva, azt alkalmazza, az jó lesz.
Ez a fajta Ford motornál különösen jó a SPURI, látványosan hatékony, különösen a javítások maradnak el.
A gyártási dátum jelentősen problémás olyan terméken melyen a szavatossági idő korlátlan! Jelöltük, de megbüntetett a hatóság miatta, nem szabályszerű, mert nem romlik meg.
Parancsra vagyunk hülyék. Sajnos.
Másrészt trükköztek a boltosok!
Ekkor bevezettük a hamisíthatatlan dátumot, de ez 100forinttal növeli a termék árát.
Aztán a hatóság pontot tett rá!
A JG-2-nél van szav idő, sőt gyártási dátum az alján ahonnan is a boltos eltávolítja rendre!
Nem tudunk mit tenni.
Majd az új műanyag flakon és fém megoldja.
Jelzem ilyen, csak a kis forgalmú helyen van!
Köszönöm értékes közérdekű bejegyzését. További balesetmentes közlekedést kívánok.
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Köszönöm
Az 500ml-es flakonnál még nem jöttünk ki az új, átlátszóbb anyaggal, de rövidesen következik.
A flakon oldalán mérőjeles kalibrálás található, melyen látható, leolvasható meddig van.
Párolgás miatt, fogy a flakonból az anyag, ezt fogjuk kiküszöbölni az újabb fejlesztésű flakonnal. Túltöltjük addig, hogy másfél évig kibírja, és csak az 500ml-es szintig fogy le.
Ha az alatt van, akkor az nagyon régi, beszorult termék.
Legtöbb boltban, benzinkúton kéthetente visszük karton számra, mert az eladók, ajánlják, népszerűsítik és nagyon fogy.
Itt ez akkor nem jellemző, nem foglalkoznak a termékkel, nrem látnak belőle forgalmat, nagyon szomorú!
Ezért az oélyan boltosnak gyártjuk a fém flakonos 200ml-est, aki néhány db-ot évekig melenget a raktárába, és nem akar belőle üzletet csinálni. ezek a kereskedők csak akkor árulák, ha már nagyon rimánkodnak a vevők érte!
Létkérdés nálunk a becsület. Mindíg többet adunk, bár ez szabálytalan a VPOP szabályai miatt.
Az adagolás 0,2százalék. 50literbe 1dl. De 1.5-szeres sem okoz gondot, aki meg szeretné adni a jót a gépnek. Ami a flakonra rá van írva, azt alkalmazza, az jó lesz.
Ez a fajta Ford motornál különösen jó a SPURI, látványosan hatékony, különösen a javítások maradnak el.
A gyártási dátum jelentősen problémás olyan terméken melyen a szavatossági idő korlátlan! Jelöltük, de megbüntetett a hatóság miatta, nem szabályszerű, mert nem romlik meg.
Parancsra vagyunk hülyék. Sajnos.
Másrészt trükköztek a boltosok!
Ekkor bevezettük a hamisíthatatlan dátumot, de ez 100forinttal növeli a termék árát.
Aztán a hatóság pontot tett rá!
A JG-2-nél van szav idő, sőt gyártási dátum az alján ahonnan is a boltos eltávolítja rendre!
Nem tudunk mit tenni.
Majd az új műanyag flakon és fém megoldja.
Jelzem ilyen, csak a kis forgalmú helyen van!
Köszönöm értékes közérdekű bejegyzését. További balesetmentes közlekedést kívánok.
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Köszönöm
Tisztelt Farkas Kálmán!
Minap vettem egy 500ml-es piros spuris flakont,de nem érte el a benne lévő mennyiség az 500ml határ értéket sem.Azt mondta az eladó.hogy az"új flakonba" már csak ennyit tesznek.Kicsit vitatkoztam vele mert Én úgy emlékszem a felső matricán a lángcsóváig kell,hogy legyen a folyadék.Kihozott még a raktárból legalább hatot,de mindegyikben az 500-as szint alatt volt pár milliméterrel.Szeretném még ajánlani,hogy legyen rajta a gyártás dátuma.De lehet,hogy nem jól emlékszem.Van egy 2007-es ford mondeo 2.0 tdci(mk4)-es személy gépkocsim és szeretném tudni milyen adagolással használjam a spurit a legjobb kihasználtság miatt.
Válaszát előre is köszönöm.
Üdvözlettel:Szücs Zsolt.
Minap vettem egy 500ml-es piros spuris flakont,de nem érte el a benne lévő mennyiség az 500ml határ értéket sem.Azt mondta az eladó.hogy az"új flakonba" már csak ennyit tesznek.Kicsit vitatkoztam vele mert Én úgy emlékszem a felső matricán a lángcsóváig kell,hogy legyen a folyadék.Kihozott még a raktárból legalább hatot,de mindegyikben az 500-as szint alatt volt pár milliméterrel.Szeretném még ajánlani,hogy legyen rajta a gyártás dátuma.De lehet,hogy nem jól emlékszem.Van egy 2007-es ford mondeo 2.0 tdci(mk4)-es személy gépkocsim és szeretném tudni milyen adagolással használjam a spurit a legjobb kihasználtság miatt.
Válaszát előre is köszönöm.
Üdvözlettel:Szücs Zsolt.
Tisztelt Nagy Tamás!
Örülök, hogy sikeres a SPURI az autójába!
Apróságként mondom, hogy a gyertya csere aktuális lehet, különösen ez a tipus még régebben érzékeny volt rá! A hőértéket is pontosan tartsák be a gépkönyv szerintit a gyár utasításai alapján, hisz roppant fontos!
Ha vár egy kicsit, és a gyujtás is ideális, akkor előbb utóbb még tisztulni fog! Ám az akkori technika nem épp a 4-5literes szegény keverékre volt hangolva! Ezért is bírják tovább!
Eredményt gyorsítani is lehet 1.5-2dl / 50liter benzinhez, még fokozni pedig, hogy ugyanezt SPURI JG-2 sport adalékkal (kék)!
A túlzott benzin elvételt nem javaslom, jó van ez így rendjén, talán meg kell nézni itt is a gyári beállításokat. Sajnos ezt a gépet még valódi benzinre tervezték, nem pedig ilyen mai etanol-IPA trutymóra! Pont jót tesz neki a SPURI. Minden tankolásnál használja, hisz ön is minden étkezésnél szereti a finom ételt! Tehát ne tartson szünetet, 2ezrelék SPURI normál mindig legyen benne!
A korom nem a SPURI-tól van!
Így van ezzel a Merci is. Ha egy kis olajat megeszik attól is lehet kormosabb, de semmi pánik, attól még rengeteg kilométert elmegy a gép! A motorolajat is segít elégetni a SPURI!
További balesetmentes közlekedést kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Örülök, hogy sikeres a SPURI az autójába!
Apróságként mondom, hogy a gyertya csere aktuális lehet, különösen ez a tipus még régebben érzékeny volt rá! A hőértéket is pontosan tartsák be a gépkönyv szerintit a gyár utasításai alapján, hisz roppant fontos!
Ha vár egy kicsit, és a gyujtás is ideális, akkor előbb utóbb még tisztulni fog! Ám az akkori technika nem épp a 4-5literes szegény keverékre volt hangolva! Ezért is bírják tovább!
Eredményt gyorsítani is lehet 1.5-2dl / 50liter benzinhez, még fokozni pedig, hogy ugyanezt SPURI JG-2 sport adalékkal (kék)!
A túlzott benzin elvételt nem javaslom, jó van ez így rendjén, talán meg kell nézni itt is a gyári beállításokat. Sajnos ezt a gépet még valódi benzinre tervezték, nem pedig ilyen mai etanol-IPA trutymóra! Pont jót tesz neki a SPURI. Minden tankolásnál használja, hisz ön is minden étkezésnél szereti a finom ételt! Tehát ne tartson szünetet, 2ezrelék SPURI normál mindig legyen benne!
A korom nem a SPURI-tól van!
Így van ezzel a Merci is. Ha egy kis olajat megeszik attól is lehet kormosabb, de semmi pánik, attól még rengeteg kilométert elmegy a gép! A motorolajat is segít elégetni a SPURI!
További balesetmentes közlekedést kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Dani!
Igen, már válaszoltam!
Köszönöm!
Igen, már válaszoltam!
Köszönöm!
Üdv Kálmán,
írtam egy mailt privátban!
írtam egy mailt privátban!
Tisztelt Farkas Kálmán!
Már 6 hónapja használom a Spuri üzemanyag adalékot, ez idő alatt 7-8 teli tankot fogyasztott el az autó. Ma kivettem az egyik gyertyát állapotfelmérés végett és azt tapasztaltam, hogy a testelektróda és a középelektróda egészséges barna színű, viszont körülötte lerakódott egy kis korom. (Kb. 18000 kilométer van a gyertyákban) Kérdéseim a következők lennének: tartós Spuri használat mellett utána kell-e állítani a keverékarányt? Érdemes-e szünetet tartani a felhasználásban? Illetve, természetesek-e ezek a fajta tünetek a gyertyán? Elvileg a korom dús keverékre utal, ez lehet az adaléktól? Egy benzines 124-es Mercedes az autó. Válaszát előre is köszönöm!
Üdvözlettel: Tamás
Ui.: Tapasztalataim a készítménnyel kapcsolatban: Kevesebb fogyasztás, dinamikusabb teljesítmény.
Már 6 hónapja használom a Spuri üzemanyag adalékot, ez idő alatt 7-8 teli tankot fogyasztott el az autó. Ma kivettem az egyik gyertyát állapotfelmérés végett és azt tapasztaltam, hogy a testelektróda és a középelektróda egészséges barna színű, viszont körülötte lerakódott egy kis korom. (Kb. 18000 kilométer van a gyertyákban) Kérdéseim a következők lennének: tartós Spuri használat mellett utána kell-e állítani a keverékarányt? Érdemes-e szünetet tartani a felhasználásban? Illetve, természetesek-e ezek a fajta tünetek a gyertyán? Elvileg a korom dús keverékre utal, ez lehet az adaléktól? Egy benzines 124-es Mercedes az autó. Válaszát előre is köszönöm!
Üdvözlettel: Tamás
Ui.: Tapasztalataim a készítménnyel kapcsolatban: Kevesebb fogyasztás, dinamikusabb teljesítmény.
Kedves Tamás!
Akkor nagyjából minden rendben. Ha sokat ment a motor, akkor találkoztunk már olyannal, hogy a Főtengelyen lévő tárcsa mágnesezett szegmense kezdett elmúlni. Ha ez a motor olyan, lehet még egy ilyen gond is, de sok más egyéb kis eset is lehet, mely csak mechanikai eredetű!
Az elmélet majdnem jó a NOx terén. A SPURI úgy segít, hogy magas üzemi hőt iktatja ki, mert akkor termelődik a levegő és oxigén feleslegben égés közben NOx. Ha oxigén szegény füstgázt visszavezetik, akkor redukálódik! De nem értek vele egyet, mert ekkor a saját kipufogó mocskában fürdik, kopik a motor! Az NOx pedig vegyileg, anatómiailag kicsi parát okoz! Túl lihegik!
Ennyit dióhéjban!
A többit jól csinálja! Balesetmentes közlekedést kívánok! Tisztelettel,
Farkas Kálmán
Akkor nagyjából minden rendben. Ha sokat ment a motor, akkor találkoztunk már olyannal, hogy a Főtengelyen lévő tárcsa mágnesezett szegmense kezdett elmúlni. Ha ez a motor olyan, lehet még egy ilyen gond is, de sok más egyéb kis eset is lehet, mely csak mechanikai eredetű!
Az elmélet majdnem jó a NOx terén. A SPURI úgy segít, hogy magas üzemi hőt iktatja ki, mert akkor termelődik a levegő és oxigén feleslegben égés közben NOx. Ha oxigén szegény füstgázt visszavezetik, akkor redukálódik! De nem értek vele egyet, mert ekkor a saját kipufogó mocskában fürdik, kopik a motor! Az NOx pedig vegyileg, anatómiailag kicsi parát okoz! Túl lihegik!
Ennyit dióhéjban!
A többit jól csinálja! Balesetmentes közlekedést kívánok! Tisztelettel,
Farkas Kálmán
Köszönöm a választ. Tehát, ha teljesen mechanikus lenne az adagolóm akkor spuri használatakor előtöltés kellene állítanom, hogy ezt a kis mértékű felesleges túladagolást elkerüljük. Gondolom, ha lenne kipufogógáz hőmérséklet érzékelő akkor az ECU korrigálná az üzemanyag mennyiséget. Elméleti síkon, ha az egr-t kiiktatnánk (ami az égési csúcshőmérséklet csökkentésével, minimalizálja a nitrogén oxidok képződését ha jól tudom), akkor a kipufogó gáz hőmérséklete ismét magasabb volna, megszűnne ez a jelenség és még üzemanyagot és megspórolnék.
Egyébként gázolajszűrőt olajcserekor (8000 km-t) cserélek és szigorúan Mann-t rakok bele. Olajat is magam cserélem (kis segítséggel mert nem rendelkezem aknás garázzsal) Minőségi olajat igyekszem beletenni jelenleg Mobil super 3000 x1; 5w40, szintén mann olajszűrővel. Lehet, hogy azért egy olajnyomás mérést megejtek rajta.
Üdvözlettel: Szinger Tamás
Egyébként gázolajszűrőt olajcserekor (8000 km-t) cserélek és szigorúan Mann-t rakok bele. Olajat is magam cserélem (kis segítséggel mert nem rendelkezem aknás garázzsal) Minőségi olajat igyekszem beletenni jelenleg Mobil super 3000 x1; 5w40, szintén mann olajszűrővel. Lehet, hogy azért egy olajnyomás mérést megejtek rajta.
Üdvözlettel: Szinger Tamás
Kedves Dani!
Köszönöm bejegyzését, és, hogy meg van elégedve a termékünkkel! Rögtön válaszolok is!
Motor különbség nincs a SPURI adalék használatánál, a jó gázolajat minden autó szereti!
A JG-2 sport adalékunk magasabb energia, kopáscsökkentő, hűtőgél stb. hatóanyag tartalmú, ezért érez nagyobb nyomatékot!
Gázolj tekintetében, az ÖMV-nél nincs is rosszabb gázolaj! Ipari hulladékok temetőjét tapasztaltuk analíziseink alapján! Ráadásul nagyon drágán! Ez nem nem ok arra, hogy gyengébben megy! Más az adalék! Sportosabb, egy kicsit drágábban! Javaslom az ÖMV után az összes többi gázolajat! Erről írtam több cikket is, ha szeretne mélyebben tájékozódni! A főoldalról lehet megtalálni!
Persze az extra minőség mindig jobb, sajnos ez többe kerül! A gép folyamatos állagmegóvására a normál SPURI /piros/ elegendő! Talán néha élvezeti cikk miatt vásároljon JG-2-t, vagy csupán, ha fullra akarja kényeztetni gépét!
Köszönöm levelét!
További biztonságos célba érést kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Köszönöm bejegyzését, és, hogy meg van elégedve a termékünkkel! Rögtön válaszolok is!
Motor különbség nincs a SPURI adalék használatánál, a jó gázolajat minden autó szereti!
A JG-2 sport adalékunk magasabb energia, kopáscsökkentő, hűtőgél stb. hatóanyag tartalmú, ezért érez nagyobb nyomatékot!
Gázolj tekintetében, az ÖMV-nél nincs is rosszabb gázolaj! Ipari hulladékok temetőjét tapasztaltuk analíziseink alapján! Ráadásul nagyon drágán! Ez nem nem ok arra, hogy gyengébben megy! Más az adalék! Sportosabb, egy kicsit drágábban! Javaslom az ÖMV után az összes többi gázolajat! Erről írtam több cikket is, ha szeretne mélyebben tájékozódni! A főoldalról lehet megtalálni!
Persze az extra minőség mindig jobb, sajnos ez többe kerül! A gép folyamatos állagmegóvására a normál SPURI /piros/ elegendő! Talán néha élvezeti cikk miatt vásároljon JG-2-t, vagy csupán, ha fullra akarja kényeztetni gépét!
Köszönöm levelét!
További biztonságos célba érést kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Üdv Kálmán!
Mk4 Mondeohoz (2.0 TDCI, Duratorq) használom a spurit, a JG2-t. Kérdésem, hogy hosszú távon is használható ez a koncentráltabb változat? Igaz, csak 65-70 literhez öntöm a kis flakont. Most pirosat vettem, s mintha most alacsonyabb fordulaton gyengébb lenne a motor, bár igaz, most nem OMV-t, hanem Shellt tankoltam. Mindkettőnél az alapüzemanyagot. Köszönettel, Dani
Mk4 Mondeohoz (2.0 TDCI, Duratorq) használom a spurit, a JG2-t. Kérdésem, hogy hosszú távon is használható ez a koncentráltabb változat? Igaz, csak 65-70 literhez öntöm a kis flakont. Most pirosat vettem, s mintha most alacsonyabb fordulaton gyengébb lenne a motor, bár igaz, most nem OMV-t, hanem Shellt tankoltam. Mindkettőnél az alapüzemanyagot. Köszönettel, Dani
Kedves Szinger Úr!
Nagyon örülök, hogy gép imádja a SPURI-t.
Megnyugtathatom a SPURI semmi negatívat nem okoz! Pláne rossz mellékhatást, amit az utóbbi 23év bizonyít!
Az ok a következő lehet! A SPURI-ban lévő hűtőgél teszi a dolgát, tehát 60-80 fokkal kisebb a Kipufogógáz. A ECU viszont csak szűk sávban tud korrigálni, mert csak a szívó oldal hőmérsékletéből és a légtömegmérőből dolgozik! Kicsit többet ad üzemanyagból, és az előtöltés mennyiségére, idejére is nem reagál. Ebből nincs baj, ha többet ad, akkor nagyobb az öblítés feleslegesen, de semmi baj nincs előle! Legfeljebb még kevesebből beérné, csak kicsit buta az agya, hogy túl tunkolja gázolajjal! Ő nem tudja, hogy van igen jó minőségű gázolaj is!
Tehát az üzemanyag ellátó rendszerrel nincs baj, inkább a hevesebb detonációt hallja, ami kopogó hang szerű, de nem az!
De ugye, megy mint a meszes? A mennyiséget bizonyára jól használja! Bár, van aki 50literbe 500ml-t is beleönt, de ettől sincs semmi baja, csak pocséklás, és a sok kopáscsökkentő rengeteg bele, amiből semmi gond nem lehet!
Tartós lesz a gépe, hisz ezért készítjük immáron évtizedek óta a vevők maradéktalan megelégedettségére!
Egy dolog még motoszkál bennem, gázolaj szűrőt nem árt cserélni 2-3 SPURI-s tankolás után!
Aztán pedig akkor is ilyen hangot ad, amikor az motorolaj oldallal van baj! Konkrétan megég! Javaslok a gépkönyvbe jelölt teljesítmény osztály pontosan betartani, de nem az olcsó osztályból. Maga ott volt mikor beöntésre került az olaj a motorba? Jó lenne, ha utána nézne ezeknek is! Pld. a gyári castrol-nak mondott szervizes olajjal szokott a legsűrűbben olyan lenni, hogy az első 1000km-en megég! Elveszti a jó penetrációs fokát!
Dióhéjban ilyesmi lehet! Bár egy teljes körű diagnosztika is kimutathat némi vezérlés eltorzulást, ami csak melegbe jön ki!
De, még elég sok oka lehet! De nincs eget rengető probléma!
Tehát további balesetmentes autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Nagyon örülök, hogy gép imádja a SPURI-t.
Megnyugtathatom a SPURI semmi negatívat nem okoz! Pláne rossz mellékhatást, amit az utóbbi 23év bizonyít!
Az ok a következő lehet! A SPURI-ban lévő hűtőgél teszi a dolgát, tehát 60-80 fokkal kisebb a Kipufogógáz. A ECU viszont csak szűk sávban tud korrigálni, mert csak a szívó oldal hőmérsékletéből és a légtömegmérőből dolgozik! Kicsit többet ad üzemanyagból, és az előtöltés mennyiségére, idejére is nem reagál. Ebből nincs baj, ha többet ad, akkor nagyobb az öblítés feleslegesen, de semmi baj nincs előle! Legfeljebb még kevesebből beérné, csak kicsit buta az agya, hogy túl tunkolja gázolajjal! Ő nem tudja, hogy van igen jó minőségű gázolaj is!
Tehát az üzemanyag ellátó rendszerrel nincs baj, inkább a hevesebb detonációt hallja, ami kopogó hang szerű, de nem az!
De ugye, megy mint a meszes? A mennyiséget bizonyára jól használja! Bár, van aki 50literbe 500ml-t is beleönt, de ettől sincs semmi baja, csak pocséklás, és a sok kopáscsökkentő rengeteg bele, amiből semmi gond nem lehet!
Tartós lesz a gépe, hisz ezért készítjük immáron évtizedek óta a vevők maradéktalan megelégedettségére!
Egy dolog még motoszkál bennem, gázolaj szűrőt nem árt cserélni 2-3 SPURI-s tankolás után!
Aztán pedig akkor is ilyen hangot ad, amikor az motorolaj oldallal van baj! Konkrétan megég! Javaslok a gépkönyvbe jelölt teljesítmény osztály pontosan betartani, de nem az olcsó osztályból. Maga ott volt mikor beöntésre került az olaj a motorba? Jó lenne, ha utána nézne ezeknek is! Pld. a gyári castrol-nak mondott szervizes olajjal szokott a legsűrűbben olyan lenni, hogy az első 1000km-en megég! Elveszti a jó penetrációs fokát!
Dióhéjban ilyesmi lehet! Bár egy teljes körű diagnosztika is kimutathat némi vezérlés eltorzulást, ami csak melegbe jön ki!
De, még elég sok oka lehet! De nincs eget rengető probléma!
Tehát további balesetmentes autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Kálmán Úr!
Megközelítőleg fél éve használok Spurit (rózsaszín) autómban, ami egy Mitsubishi carisma, 1.9 TD renault motoros (mint a Volvo S/V40, Renault megane I., stb.). A kocsival napi szinten 120 km megyek, fontos az üzembiztonság a munkába járás miatt. Éppen ezért kezdtem el a spurit használni. 1 litert tankoltam eddig az autóba összesen. Fogyasztásom 4,4-4,6 körül van, de javarészt hosszútávon megyek vele, 5-10%-ban járok vele városban. 5 literről csökkent le, bár most nyár van, akkor még tél volt. Azt mondhatom, szinte füstmentes a motor, bár előtte is minimálisan füstölt, akkor is csak hidegen. Kipufogóm sem kormosodik annyira. Összességében szerintem megéri a pénzét a termék. Viszont ebben a nyári, melegebb időszakban arra lettem figyelmes, hogy az autó motorja zajosabb lett, csattogó hang hallatszik a motor felől, ami leginkább motorfék üzemben erőteljes, gázadásra halkabb lesz és megváltozik a hangja. Egyértelműen az üzemanyagellátás felől érkezik a hang (adagoló, porlasztócsúcsok). A minap tankoláskor nem adagoltam a tankban spurit és ez a jelenség tankolás után egyből (5-10 km) érezhetően megváltozott, kevésbé hallható. Mi okozhatta ezt a jelenséget? Túlhevülhetett az üzemanyagellátó rendszer?
Válaszát előre is köszönöm!
Tisztelettel: Szinger Tamás
Megközelítőleg fél éve használok Spurit (rózsaszín) autómban, ami egy Mitsubishi carisma, 1.9 TD renault motoros (mint a Volvo S/V40, Renault megane I., stb.). A kocsival napi szinten 120 km megyek, fontos az üzembiztonság a munkába járás miatt. Éppen ezért kezdtem el a spurit használni. 1 litert tankoltam eddig az autóba összesen. Fogyasztásom 4,4-4,6 körül van, de javarészt hosszútávon megyek vele, 5-10%-ban járok vele városban. 5 literről csökkent le, bár most nyár van, akkor még tél volt. Azt mondhatom, szinte füstmentes a motor, bár előtte is minimálisan füstölt, akkor is csak hidegen. Kipufogóm sem kormosodik annyira. Összességében szerintem megéri a pénzét a termék. Viszont ebben a nyári, melegebb időszakban arra lettem figyelmes, hogy az autó motorja zajosabb lett, csattogó hang hallatszik a motor felől, ami leginkább motorfék üzemben erőteljes, gázadásra halkabb lesz és megváltozik a hangja. Egyértelműen az üzemanyagellátás felől érkezik a hang (adagoló, porlasztócsúcsok). A minap tankoláskor nem adagoltam a tankban spurit és ez a jelenség tankolás után egyből (5-10 km) érezhetően megváltozott, kevésbé hallható. Mi okozhatta ezt a jelenséget? Túlhevülhetett az üzemanyagellátó rendszer?
Válaszát előre is köszönöm!
Tisztelettel: Szinger Tamás
Legutóbbi hozzászólások