A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Üdv!Az egyik barátom véletlen 5 liter Hypo-t öntött az 1.4 benzines F Astrájába.Kapkodott mert el volt késve a munkából.Ahogy elindult le is fulladt,úgy maradt.Mi a teendő,mit tudok segíteni neki?
Tisztelt Farkas Úr !
Egy pár hete írtam , 2002-es Focus 1.6 zetec se időnként kisebb torpanásokat produkál gyorsításkor , 7000 km .el ezelőtt lett megcsináltatva a motor Gyűrűzés , szelepszár szimering stb. azóta kék spuri tankolásonként 1 dl , és most az történt hogy csak 0,5dl kék spurim maradt mert bénán töltöttem át a kicsi flakonomba és kifojt a földre, ezért kevesebb ment bele , a tank 55l kb 40 l-t szoktam rátankolni , a mostani kevesebb adaléktól megszűnt a torpanás, a kérdés az lenne hogy lehet hogy mivel mindig 40 l rátöltés + 1dl spuri túl lett adalékolva a 7000 km alatt ?
köszönöm Feri
Egy pár hete írtam , 2002-es Focus 1.6 zetec se időnként kisebb torpanásokat produkál gyorsításkor , 7000 km .el ezelőtt lett megcsináltatva a motor Gyűrűzés , szelepszár szimering stb. azóta kék spuri tankolásonként 1 dl , és most az történt hogy csak 0,5dl kék spurim maradt mert bénán töltöttem át a kicsi flakonomba és kifojt a földre, ezért kevesebb ment bele , a tank 55l kb 40 l-t szoktam rátankolni , a mostani kevesebb adaléktól megszűnt a torpanás, a kérdés az lenne hogy lehet hogy mivel mindig 40 l rátöltés + 1dl spuri túl lett adalékolva a 7000 km alatt ?
köszönöm Feri
Kedves Zoltán!
Valóban igazat mond, "riogattak a költséggel" címmel!
Ez a dci motor kicsit érzékenyebb az átlagosnál! Sok rá a panasz!
Az első a porlasztó csúcs változó minősége. A másik a magas nyomású szivattyú, de olajfogyás is néha felüti a fejét! Ezek egyrészt anyagminőség, másrészt konstrukciós probléma! Még valamit, a 3-4000-es fordulatot tartósan nem tudják a csúcsok elviselni, tehát aki dinamikusan vezet, siet, az nézzen más motorral szerelt autó után!
A tulaj csak azt teheti, mint ön, elköveti vele a legjobb karbantartást, üzemeltetést!
Folyamatosan végezzük a kísérleteket az új anyagokkal, mert a fejlődés üteme nem állhat meg! Mindig lesz jobb és jobb adalék, ami a műhelyünket elhagyja!
Köszönöm a biztatást, hisz ez éltet bennünket. Ha vásárló meg van elégedve!
Sajnos igaza van, úgy becsapták az embereket az utolsó 50évben a gagyi semmit semmit nem érő adalékokkal, hogy Ön is látja Zoltán, szinte hülyének nézik!
Már bocsi!
Pedig Ön jót akart nekik!
Krisztus a kereszten is azt mondta, bocsásd meg nékik Uram, nem tudják mit cselekszenek! Ha nem is szó szerint!
Hát Ők is ilyenek!
Azért arra büszkék a kollégáim, hogy több, mint két évtized után még jól megvagyunk, és évente több százezer flakonnal vásárolják, a vevők és meg vannak elégedve!
Ennyi embert nem lehet bolondnak nézni!
Gondolom én!
Ez legyen a záró végszó!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Valóban igazat mond, "riogattak a költséggel" címmel!
Ez a dci motor kicsit érzékenyebb az átlagosnál! Sok rá a panasz!
Az első a porlasztó csúcs változó minősége. A másik a magas nyomású szivattyú, de olajfogyás is néha felüti a fejét! Ezek egyrészt anyagminőség, másrészt konstrukciós probléma! Még valamit, a 3-4000-es fordulatot tartósan nem tudják a csúcsok elviselni, tehát aki dinamikusan vezet, siet, az nézzen más motorral szerelt autó után!
A tulaj csak azt teheti, mint ön, elköveti vele a legjobb karbantartást, üzemeltetést!
Folyamatosan végezzük a kísérleteket az új anyagokkal, mert a fejlődés üteme nem állhat meg! Mindig lesz jobb és jobb adalék, ami a műhelyünket elhagyja!
Köszönöm a biztatást, hisz ez éltet bennünket. Ha vásárló meg van elégedve!
Sajnos igaza van, úgy becsapták az embereket az utolsó 50évben a gagyi semmit semmit nem érő adalékokkal, hogy Ön is látja Zoltán, szinte hülyének nézik!
Már bocsi!
Pedig Ön jót akart nekik!
Krisztus a kereszten is azt mondta, bocsásd meg nékik Uram, nem tudják mit cselekszenek! Ha nem is szó szerint!
Hát Ők is ilyenek!
Azért arra büszkék a kollégáim, hogy több, mint két évtized után még jól megvagyunk, és évente több százezer flakonnal vásárolják, a vevők és meg vannak elégedve!
Ennyi embert nem lehet bolondnak nézni!
Gondolom én!
Ez legyen a záró végszó!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Most vissza olvasva látom, hogy elkövettem egy-két helyesírási hibát! Elnézést!
Üdv. Zoli
Üdv. Zoli
Tisztelt Farkas Úr!
Köszönöm a gyors választ. Betöltöm a szert és vagy csinál valamit vagy nem. Kárt biztos nem tesz, mert arról senki nem írt. Kicsit szkeptikus vagyok, de akár működhet is. Kétéve amikor megvettem a sokadik benzines autó után ezt a dízelt, riogattak a magas szervízköltséggel. Nekiáltam valamiféle védelemet keresni, hogy kitoljam az élettartamot. Így találtam az Ön csodaszerére! Most 95.000km van az autóba, tehát még ereje teljében van. Mint hogy azt olvastam itt az oldalon hogy a magasnyomású dízeleknél csak csekély mértékű teljesítmény növekedés várható, nem is ez motivált hanem az állagmegörzés és a lerakódások tisztítása és megakadályozása. Ez a másik szer is inkább a lelkemet nyugtatja meg, hogy én megadtam az esélyt a hosszú gontalan autózásnak. Visszatérve a Spurira. Az elmúlt két évben legalább húsz embernek ajánlottam, de ebből csak az öcsémet sikerült meggyőznöm a Spuri hasznosságáról, aki az öreg Mondeojába nagy megelégedéssel használja. A többiek meghalgatták és csak legyintettek. Pedig ez az igazi reklám mikor ismerősök ajánlják egymásnak az általuk jónak tartott dogokat. Ha a TV-ben látnák óránként biztos elhinnék, hogy ez kell nekik. Ön bőlcsen úgy döntött, hogy marad az általam említett első megoldásnál. Ehhez, és a további évtizedekhez szeretnék sok sikert kívánni!
Köszönöm az eddigi munkályát!
Tisztelettel :B.Zoltán
Köszönöm a gyors választ. Betöltöm a szert és vagy csinál valamit vagy nem. Kárt biztos nem tesz, mert arról senki nem írt. Kicsit szkeptikus vagyok, de akár működhet is. Kétéve amikor megvettem a sokadik benzines autó után ezt a dízelt, riogattak a magas szervízköltséggel. Nekiáltam valamiféle védelemet keresni, hogy kitoljam az élettartamot. Így találtam az Ön csodaszerére! Most 95.000km van az autóba, tehát még ereje teljében van. Mint hogy azt olvastam itt az oldalon hogy a magasnyomású dízeleknél csak csekély mértékű teljesítmény növekedés várható, nem is ez motivált hanem az állagmegörzés és a lerakódások tisztítása és megakadályozása. Ez a másik szer is inkább a lelkemet nyugtatja meg, hogy én megadtam az esélyt a hosszú gontalan autózásnak. Visszatérve a Spurira. Az elmúlt két évben legalább húsz embernek ajánlottam, de ebből csak az öcsémet sikerült meggyőznöm a Spuri hasznosságáról, aki az öreg Mondeojába nagy megelégedéssel használja. A többiek meghalgatták és csak legyintettek. Pedig ez az igazi reklám mikor ismerősök ajánlják egymásnak az általuk jónak tartott dogokat. Ha a TV-ben látnák óránként biztos elhinnék, hogy ez kell nekik. Ön bőlcsen úgy döntött, hogy marad az általam említett első megoldásnál. Ehhez, és a további évtizedekhez szeretnék sok sikert kívánni!
Köszönöm az eddigi munkályát!
Tisztelettel :B.Zoltán
Kedves Zoltán!
Akkor megírhatom nyugodtan, nem oszt, nem szoroz, nem számít semmit! A SPURI erejét ismeri!
Ha már megvette próbálja ki, ez természetes!
Még valamit! Ha valahol egyszer kialakult volna ez a rettenetes fémkerámia, akkor azt az Isten sem mossa le! Márpedig a SPURI nem az Isten műve, hanem az én szerény személyemé, valamint specialista kollégáimé!
Másrészt nálunk felület analízis közben derült ki 1997-ben, hogy a fényes, mikró polírozott felületet véletlenül a szálló por szilícium-korundja okozza! Pozitív mellékhatás! A SPURI egyik komponenséről leváló atomi részecske kombináció nyomás, és hő hatására alakul át! Elvileg ilyen alacsony szintű környezetben nem kellene kialakulnia, de a vegyi hatás segítségével tény, hogy mégis!
A felületbe mégsem tud beépülni! Akkor el lehet gondolkodni, a nyomás nélküli olaj oldalon, ahol semmi nincs, még hő sem! Gondoljunk a váltóra, vagy a forgattyús házra. Ha olaj nélküli nyíróerővel sem tudnánk a vas mélyére passzírozni a dolgokat! Sem század, sem tized milliméterre!
Ezen szerintem nem érdemes foglalkozni! A SPURI előtti időkben is az üzemanyagadalék pályán olyan hatástalan, nyomatékpadon megmérhetetlen, vagy hiba százalékon belüli változásokat okoztak, még nagy hírű angol, amerikai, ausztrál üzemanyag adalékok is!
Erre a lakosság becszömölt!
Ezt szenvedjük még most is! Marketingbe!
Ennél finomabb, véleményt, nem tudok írni! Nem is szeretnék olajról írni, mert ezen oldalon van némi ismeretem speciális kenőolaj gyártásról! Még bonyolultabb, mint az üzemanyag, óriási korlátokkal!
Ennyit most dióhéjban!
De egyszer felhívom szívesen, ha a számát megadja a profitsik01@gmail.com vagy a kapcsolatnál megadott címre.
Minden tiszteletem önnek, és már értem az aggodalmát, aminek szerencsére a félre tájékoztatás miatt semmi alapja!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Akkor megírhatom nyugodtan, nem oszt, nem szoroz, nem számít semmit! A SPURI erejét ismeri!
Ha már megvette próbálja ki, ez természetes!
Még valamit! Ha valahol egyszer kialakult volna ez a rettenetes fémkerámia, akkor azt az Isten sem mossa le! Márpedig a SPURI nem az Isten műve, hanem az én szerény személyemé, valamint specialista kollégáimé!
Másrészt nálunk felület analízis közben derült ki 1997-ben, hogy a fényes, mikró polírozott felületet véletlenül a szálló por szilícium-korundja okozza! Pozitív mellékhatás! A SPURI egyik komponenséről leváló atomi részecske kombináció nyomás, és hő hatására alakul át! Elvileg ilyen alacsony szintű környezetben nem kellene kialakulnia, de a vegyi hatás segítségével tény, hogy mégis!
A felületbe mégsem tud beépülni! Akkor el lehet gondolkodni, a nyomás nélküli olaj oldalon, ahol semmi nincs, még hő sem! Gondoljunk a váltóra, vagy a forgattyús házra. Ha olaj nélküli nyíróerővel sem tudnánk a vas mélyére passzírozni a dolgokat! Sem század, sem tized milliméterre!
Ezen szerintem nem érdemes foglalkozni! A SPURI előtti időkben is az üzemanyagadalék pályán olyan hatástalan, nyomatékpadon megmérhetetlen, vagy hiba százalékon belüli változásokat okoztak, még nagy hírű angol, amerikai, ausztrál üzemanyag adalékok is!
Erre a lakosság becszömölt!
Ezt szenvedjük még most is! Marketingbe!
Ennél finomabb, véleményt, nem tudok írni! Nem is szeretnék olajról írni, mert ezen oldalon van némi ismeretem speciális kenőolaj gyártásról! Még bonyolultabb, mint az üzemanyag, óriási korlátokkal!
Ennyit most dióhéjban!
De egyszer felhívom szívesen, ha a számát megadja a profitsik01@gmail.com vagy a kapcsolatnál megadott címre.
Minden tiszteletem önnek, és már értem az aggodalmát, aminek szerencsére a félre tájékoztatás miatt semmi alapja!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Úr!
Én nem is konkurencia ként tekintek a másik termékre. Szerettem volna párhuzamosan használni a két terméket. Mivel az X terméket az olaj szállítja így csak a henger falánál találkoznak. Arra lettem volna kíváncsi, hogy kioltják-e egymást. Bíztam benne, hogy van evvel kapcsolatban valami tapasztalat. Nem szeretnék itt reklámot csinálni az Ön állítása szerint rivális anygnak. Privátban is folytathatjuk. A Spuri számomra is bizinyított, Az X röl meg sokat olvastam és megvettem a szükséges adagot. Egyenlőre várok a kezeléssel. A Spuriról sem szeretnék lemondani!
Tisztelettel: B. Zoltán
Én nem is konkurencia ként tekintek a másik termékre. Szerettem volna párhuzamosan használni a két terméket. Mivel az X terméket az olaj szállítja így csak a henger falánál találkoznak. Arra lettem volna kíváncsi, hogy kioltják-e egymást. Bíztam benne, hogy van evvel kapcsolatban valami tapasztalat. Nem szeretnék itt reklámot csinálni az Ön állítása szerint rivális anygnak. Privátban is folytathatjuk. A Spuri számomra is bizinyított, Az X röl meg sokat olvastam és megvettem a szükséges adagot. Egyenlőre várok a kezeléssel. A Spuriról sem szeretnék lemondani!
Tisztelettel: B. Zoltán
Tisztelt Zoltán!
Nagyon örülök, hogy használja a termékünket és meg van vele elégedve. Nagyon jó hogy meg akar mindent adni a járművének. Talán azt tudnám mondani a konkurens cég termékeinek használatával kapcsolatban, hogy a Spuri-t abszolút felejtse el és 4-5 tankolás múlva kezdje el az Ön által kiszemelt termék használatát, hogy bizonyítani tudjon. Ezzel kb. 10 tankolás után alkosson véleményt. Ez után ismét jöhet Spuri használata ekkor lesz Ön meggyőződve arról, hogy melyik terméknek milyen a tudása, vagy egyáltalán van-e? Sajnos a fizikát nem lehet átugrani a körülmények és a hőmérséklet makacs tények. Az ilyen felvitt rétegeket jogilag is elmondhatom véleményszerűen, hogy mint fejlesztő ezekben nem hiszek. Akkor mi is ezt az irányt választottuk volna. Csupán nézze meg a Spuri milliós eladási darabszámát a többi termék néhány darabos tételével szemben. A próba mindent megmond.
Köszönöm értékes felvetését. Várjunk olvasóink nevében is a tapasztalatokat. Nyilván sok idő telik el mire kiderül az igazság, de türelmesen kivárjuk. A Spuri ereje mindig is abban volt, hogy nem kellett győzködni, mert az első használat után rögtön bizonyított. Ezen vendégkönyv másfél ezer bejegyzése is ezekről szól! Ezen sorok mellett, ha még konkrétan kíváncsi valamire kérem, jelezze.
Továbbra is kívánok biztos célba érést, balesetmentes közlekedés Önnek.
Farkas Kálmán
Fejlesztő- mérnők
Nagyon örülök, hogy használja a termékünket és meg van vele elégedve. Nagyon jó hogy meg akar mindent adni a járművének. Talán azt tudnám mondani a konkurens cég termékeinek használatával kapcsolatban, hogy a Spuri-t abszolút felejtse el és 4-5 tankolás múlva kezdje el az Ön által kiszemelt termék használatát, hogy bizonyítani tudjon. Ezzel kb. 10 tankolás után alkosson véleményt. Ez után ismét jöhet Spuri használata ekkor lesz Ön meggyőződve arról, hogy melyik terméknek milyen a tudása, vagy egyáltalán van-e? Sajnos a fizikát nem lehet átugrani a körülmények és a hőmérséklet makacs tények. Az ilyen felvitt rétegeket jogilag is elmondhatom véleményszerűen, hogy mint fejlesztő ezekben nem hiszek. Akkor mi is ezt az irányt választottuk volna. Csupán nézze meg a Spuri milliós eladási darabszámát a többi termék néhány darabos tételével szemben. A próba mindent megmond.
Köszönöm értékes felvetését. Várjunk olvasóink nevében is a tapasztalatokat. Nyilván sok idő telik el mire kiderül az igazság, de türelmesen kivárjuk. A Spuri ereje mindig is abban volt, hogy nem kellett győzködni, mert az első használat után rögtön bizonyított. Ezen vendégkönyv másfél ezer bejegyzése is ezekről szól! Ezen sorok mellett, ha még konkrétan kíváncsi valamire kérem, jelezze.
Továbbra is kívánok biztos célba érést, balesetmentes közlekedés Önnek.
Farkas Kálmán
Fejlesztő- mérnők
Tisztelt Farkas Úr!
Én már két éve használom rendszeresen a Spuri adalékot. (Megane III 1.5Dci)
Mivel az első héttől kezdve használom, nem tudok teljesítményjavulásról beszámolni, mert nincs összehasonlítási alapom. Inkább megelőzési szándékkal használom. Most szeretném lekezelni a motort a Xado nevű csodaszerrel. Az evvel foglalkozó fórum oldalon volt egy olyan hozzászóló aki azt állította, hogy a Xado által a henger falára felvitt réteget a Spuri leoldja. Szerintem ez nem igaz.
Erről kérném ki a véleményét.
Előre is köszönöm!
Zoli
Én már két éve használom rendszeresen a Spuri adalékot. (Megane III 1.5Dci)
Mivel az első héttől kezdve használom, nem tudok teljesítményjavulásról beszámolni, mert nincs összehasonlítási alapom. Inkább megelőzési szándékkal használom. Most szeretném lekezelni a motort a Xado nevű csodaszerrel. Az evvel foglalkozó fórum oldalon volt egy olyan hozzászóló aki azt állította, hogy a Xado által a henger falára felvitt réteget a Spuri leoldja. Szerintem ez nem igaz.
Erről kérném ki a véleményét.
Előre is köszönöm!
Zoli
Frank Sándor Úrnak szeretnénk jelezni, hogy email címét írja meg nekünk, mert tévesen ugyanazt a címet adta meg feladónak ami címzett lett volna. Így ugyan megkaptuk kérdését, de nem tudjuk elküldeni válaszunkat részére. Köszönjük!
Kedves Oláh Imre Úr!
Nagyon hasznos bejegyzést tett, és külön köszönet a hosszabb leírásért!
Az amerikai autó tulajdonosoknak nagyon hasznos lehet!
Különösen a régebbi típusokat üzemeltetőknek!
Az égés optimalizálást tökéletesen elvégezte a SPURI. A műszaki ilyen kategóriában bizony rázós szokott lenni! Karburátoros lévén pedig igazán becsületére válik! A kipufogó tisztasága pedig ennél a típusnál ritka, ugyanis a tökéletes keverékképzés mellett is feljut motorolaj az égéstérbe, amit a SPURI-t szintén atomokra szed!
A kékre rátérve, ajánlom, egyszer próbálja ki, mégpedig ennél a gépnél másfél szeres mennyiségbe. Igen szép élményt okoz majd Önnek!
A szaga kicsit kellemetlen, mert nagyon sokrétű folyadék. Azt viszont garantálom, hogy egészségre ártalmatlan, pláne bőrön át! Nem tartalmaz rákkeltő anyagot, nehézfémet, nitrogénes molekulákat, halogén elemeket. és még a maghasadáshoz szükséges alkotókat sem!
Alapvetésünk, hogy csak szigorúan három atomból állhat: C, H, O. És semmi más!
Tehát, nincs semmi veszély használatában, hisz 1993-óta már kiderült volna!
A szag arra, jó, hogy tudassa itt vagyok, ha véletlen kifolyik a flakonból! Ne gyújtsanak rá mellette, mert nagy energia szintű folyadék!
Még egyszer köszönöm bejegyzését, igazán tanúságos volt, hogy mi nem jön ki a kipufogóból!
További biztonságos célba érést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Nagyon hasznos bejegyzést tett, és külön köszönet a hosszabb leírásért!
Az amerikai autó tulajdonosoknak nagyon hasznos lehet!
Különösen a régebbi típusokat üzemeltetőknek!
Az égés optimalizálást tökéletesen elvégezte a SPURI. A műszaki ilyen kategóriában bizony rázós szokott lenni! Karburátoros lévén pedig igazán becsületére válik! A kipufogó tisztasága pedig ennél a típusnál ritka, ugyanis a tökéletes keverékképzés mellett is feljut motorolaj az égéstérbe, amit a SPURI-t szintén atomokra szed!
A kékre rátérve, ajánlom, egyszer próbálja ki, mégpedig ennél a gépnél másfél szeres mennyiségbe. Igen szép élményt okoz majd Önnek!
A szaga kicsit kellemetlen, mert nagyon sokrétű folyadék. Azt viszont garantálom, hogy egészségre ártalmatlan, pláne bőrön át! Nem tartalmaz rákkeltő anyagot, nehézfémet, nitrogénes molekulákat, halogén elemeket. és még a maghasadáshoz szükséges alkotókat sem!
Alapvetésünk, hogy csak szigorúan három atomból állhat: C, H, O. És semmi más!
Tehát, nincs semmi veszély használatában, hisz 1993-óta már kiderült volna!
A szag arra, jó, hogy tudassa itt vagyok, ha véletlen kifolyik a flakonból! Ne gyújtsanak rá mellette, mert nagy energia szintű folyadék!
Még egyszer köszönöm bejegyzését, igazán tanúságos volt, hogy mi nem jön ki a kipufogóból!
További biztonságos célba érést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Tiszteletem !
Régebben írtam még a vendégkönyvükbe akkor viszonylag kevés tapasztalattal Spuri terén..
Egy 1986-os első generációs Dodge Caravanom van amiben gyárilag 2,6 L-es Mitshubishi motor van egy Mikuni 2 torkos karbival (86'-os Pajero blokk)
Egy 3 sebességes automata váltóval van szerleve a gép..ez rángatja a 7 személyes téglát.
A 30 éves autóm jobb fogyasztási adatokat produkál mint a gyári értékek,hosszú főútvonalas úton 10L vagy alatta ,városban 12-13L a gyári érékek 2-3 literrel többek minden esetben.
Az autóm nem füstöl,sem alapjáraton ,sem padlógázon,semmikor.
Bevallom nem mindig tettem bele Spurit,mert néha elfelejtem,de ettől függetlenül a megvásárláskor tapasztalt nagymérvű fogyasztási szeszélyesség megszűnt és nagyon kiszámítható lett a gép.
3 hete vittem műszakira,hát bevallom telefonba nagyon bukta szagot sugalltak a vizsgáztatók a jármú kora és származása miatt..
Végül csont nélkül átment a gép,egy furcsa momentummal kísérve:
Kivitték az autómat és behoztak egy másik kocsit hogy meggyőződjenek a kipufogógáz mérés helyességéről,hogy jó e a műszer,nem igazán hitték el hogy mi jön ki a kocsimból.. vagyis mi nem jön ki 🙂
Ekkor már nem volt kárörvendő mosoly a vizsgáztató urak arcán..aztán még kapargatták a kipufogó véget kormot keresve.
Szóval elégedett vagyok: egy autómata váltós,computer mentes,karburátoros,30 éves,2,6 literes,guruló Ytong tégla 10-11L -es fogyasztással ,és kifogástalan káros anyag kibocsájtással.
Lehet hogy megpróbálom a kék adalékot,bár nem vagyok száguldozós fajta és nagyon vigyázok a kocsira..csak kíváncsiságból.
Viszont feltennék egy fontos kérdést még !
Eléggé hogyismondjam aromás bukéja van a spurinak,szóval rá pici rámegy a kezemre akkor jó ideig olyan dragster versenyző szagom van tőle 🙂
Nem létezik spuri szappan hozzá ? DDDD ???
Régebben írtam még a vendégkönyvükbe akkor viszonylag kevés tapasztalattal Spuri terén..
Egy 1986-os első generációs Dodge Caravanom van amiben gyárilag 2,6 L-es Mitshubishi motor van egy Mikuni 2 torkos karbival (86'-os Pajero blokk)
Egy 3 sebességes automata váltóval van szerleve a gép..ez rángatja a 7 személyes téglát.
A 30 éves autóm jobb fogyasztási adatokat produkál mint a gyári értékek,hosszú főútvonalas úton 10L vagy alatta ,városban 12-13L a gyári érékek 2-3 literrel többek minden esetben.
Az autóm nem füstöl,sem alapjáraton ,sem padlógázon,semmikor.
Bevallom nem mindig tettem bele Spurit,mert néha elfelejtem,de ettől függetlenül a megvásárláskor tapasztalt nagymérvű fogyasztási szeszélyesség megszűnt és nagyon kiszámítható lett a gép.
3 hete vittem műszakira,hát bevallom telefonba nagyon bukta szagot sugalltak a vizsgáztatók a jármú kora és származása miatt..
Végül csont nélkül átment a gép,egy furcsa momentummal kísérve:
Kivitték az autómat és behoztak egy másik kocsit hogy meggyőződjenek a kipufogógáz mérés helyességéről,hogy jó e a műszer,nem igazán hitték el hogy mi jön ki a kocsimból.. vagyis mi nem jön ki 🙂
Ekkor már nem volt kárörvendő mosoly a vizsgáztató urak arcán..aztán még kapargatták a kipufogó véget kormot keresve.
Szóval elégedett vagyok: egy autómata váltós,computer mentes,karburátoros,30 éves,2,6 literes,guruló Ytong tégla 10-11L -es fogyasztással ,és kifogástalan káros anyag kibocsájtással.
Lehet hogy megpróbálom a kék adalékot,bár nem vagyok száguldozós fajta és nagyon vigyázok a kocsira..csak kíváncsiságból.
Viszont feltennék egy fontos kérdést még !
Eléggé hogyismondjam aromás bukéja van a spurinak,szóval rá pici rámegy a kezemre akkor jó ideig olyan dragster versenyző szagom van tőle 🙂
Nem létezik spuri szappan hozzá ? DDDD ???
Tisztelt Wolf Péter Úr!
Borzasztóan örülök, hogy végre van egy negatív bejegyzésünk is, hiszen nem vagyunk egyformák!
Azonban, ha lehet segítenénk Önnek! Én és a SPURI használók!
Ha több információt adna jobban tudok segíteni! Pld hogyan, mennyit, milyet adalékol? Kék, Piros? Hol tankol? Hangja változott-e? Kipufogó nem tömődött el? Szép szürke? Ha nem az ajánlott gyári gyertya van benne, néha nagyon hülyén fogyaszt! Nem lehet mit tenni vele! Gyújtást, előgyújtást kellene még ellenőrizni! Ilyenkor is azt csinál a gép, amit Ő akar!
Dinamikusabb amúgy gép? Mert ez a 57LE nem egy versenygép, ezért meg is érzi a jó benzint!
Hasonló körülmények között, és vezetési stílussal kell mérni a fogyasztást! Hajlamos a dinamikát ki is aknázni az ember, mely elviszi a megtakarítást!
A SPURI-nak működnie kell Önnél is! És biztos, hogy teszi a dolgát ott is! De tegyen még egy próbát! vásároljon egy SPURI JG-2 sport adalékot, és a 95-ös benzinhez a 150ml-t öntse be a 40liter benzinhez!
Ekkor már tuti, hogy jön a "HŰŰŰŰ" érezés!
Van néha úgy, hogy megszokjuk a jót, ezért pld. 4-5 tankolást kihagyva, újra öntsön SPURI-t a gépbe!
Ekkor meg lesz bizonyosodva a végeredménnyel!
Ez egy régebbi gép, mennyi a km. benne?
Ez az olasz 1993-ban szerkesztett motor imádja a SPURI-t. 10ezres olajcserénként a 2cm olajnívópálcát lefogyassza? Talán még tölteni is kell? Mert ez nem meglepő a tecnikánál! A kompresszió gyűrű kopására ill leragadására utal!
Ekkor még több türelem kell a végeredményhez! Dupla JG-2 és kicsit dinamikusabb vezetés! A SPURI-tól úgyis kioldódik egyszer a leragadt gyűrű!
A kipufogó szaga meg fog változni, ahogy hengerenként helyreáll a rend!
Mégis csak 20éves gép, ki tudja mit kapott már szegényke, amibe nem látunk bele!
Mondok egy példát: Egy hölgy 80ezer km-ig nem cserélt olajat az ilyesmi gépbe, és teljesen véletlen derült ki, hogy nem csak menni kell vele, hanem szervizelni is!
Sebaj elment az otthonába az ismerős, és hiába tekerte le az olajleeresztőt, nem akart kifolyni a sűrű lekvár szerű olaj!
Csere után vígan használta tovább a hölgyike, és még megkímélt borsos áron is adta el!
Tanúság: Az előéletet senki nem tudja, hacsak nem újonnan vette a gépet!
Kérem írjon néhány sort a gépről, ha van kedve, mert úgy látom Ön meg szeretné kímélni a Fiat-ját!
Köszönöm szépen bejegyzését!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
JK
Borzasztóan örülök, hogy végre van egy negatív bejegyzésünk is, hiszen nem vagyunk egyformák!
Azonban, ha lehet segítenénk Önnek! Én és a SPURI használók!
Ha több információt adna jobban tudok segíteni! Pld hogyan, mennyit, milyet adalékol? Kék, Piros? Hol tankol? Hangja változott-e? Kipufogó nem tömődött el? Szép szürke? Ha nem az ajánlott gyári gyertya van benne, néha nagyon hülyén fogyaszt! Nem lehet mit tenni vele! Gyújtást, előgyújtást kellene még ellenőrizni! Ilyenkor is azt csinál a gép, amit Ő akar!
Dinamikusabb amúgy gép? Mert ez a 57LE nem egy versenygép, ezért meg is érzi a jó benzint!
Hasonló körülmények között, és vezetési stílussal kell mérni a fogyasztást! Hajlamos a dinamikát ki is aknázni az ember, mely elviszi a megtakarítást!
A SPURI-nak működnie kell Önnél is! És biztos, hogy teszi a dolgát ott is! De tegyen még egy próbát! vásároljon egy SPURI JG-2 sport adalékot, és a 95-ös benzinhez a 150ml-t öntse be a 40liter benzinhez!
Ekkor már tuti, hogy jön a "HŰŰŰŰ" érezés!
Van néha úgy, hogy megszokjuk a jót, ezért pld. 4-5 tankolást kihagyva, újra öntsön SPURI-t a gépbe!
Ekkor meg lesz bizonyosodva a végeredménnyel!
Ez egy régebbi gép, mennyi a km. benne?
Ez az olasz 1993-ban szerkesztett motor imádja a SPURI-t. 10ezres olajcserénként a 2cm olajnívópálcát lefogyassza? Talán még tölteni is kell? Mert ez nem meglepő a tecnikánál! A kompresszió gyűrű kopására ill leragadására utal!
Ekkor még több türelem kell a végeredményhez! Dupla JG-2 és kicsit dinamikusabb vezetés! A SPURI-tól úgyis kioldódik egyszer a leragadt gyűrű!
A kipufogó szaga meg fog változni, ahogy hengerenként helyreáll a rend!
Mégis csak 20éves gép, ki tudja mit kapott már szegényke, amibe nem látunk bele!
Mondok egy példát: Egy hölgy 80ezer km-ig nem cserélt olajat az ilyesmi gépbe, és teljesen véletlen derült ki, hogy nem csak menni kell vele, hanem szervizelni is!
Sebaj elment az otthonába az ismerős, és hiába tekerte le az olajleeresztőt, nem akart kifolyni a sűrű lekvár szerű olaj!
Csere után vígan használta tovább a hölgyike, és még megkímélt borsos áron is adta el!
Tanúság: Az előéletet senki nem tudja, hacsak nem újonnan vette a gépet!
Kérem írjon néhány sort a gépről, ha van kedve, mert úgy látom Ön meg szeretné kímélni a Fiat-ját!
Köszönöm szépen bejegyzését!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
JK
Tisztekt gyárto
10 tankoláson vagyok túl 1996 Puntoval 1.1 motorral és eddig se nem kevesebb a fogyasztás se nem történt semmi észrevehető változás. Valójában ez a termék anyagilag nem érte meg.
10 tankoláson vagyok túl 1996 Puntoval 1.1 motorral és eddig se nem kevesebb a fogyasztás se nem történt semmi észrevehető változás. Valójában ez a termék anyagilag nem érte meg.
Kedves Rob!
Hova küldjem? Mi az email címe? Írja meg, jelentkezzen az info@spuri-adalek.hu címen. Adja meg tel.számát és felhívom a részletek miatt!
Köszönöm!
Hova küldjem? Mi az email címe? Írja meg, jelentkezzen az info@spuri-adalek.hu címen. Adja meg tel.számát és felhívom a részletek miatt!
Köszönöm!
Kedves Kálmán!
Küldjön egy telefonos elérhetőséget az email címemre, megkeresném ezügyben.
Küldjön egy telefonos elérhetőséget az email címemre, megkeresném ezügyben.
Kedves Rob!
Remek, hogy jó tapasztalata van a SPURI-val kapcsolatban. Ahogy minél több tankolásnál elhagyja a SPURI-t, egyre rosszabb lesz, míg a tíz százalék fölé, nem megy fogyasztás!
Tudnia kell, hogy a fogyasztás megtakarítás csak mellékhatása a SPURI-nak! Az igazi hatás a motorvédelemben van!
Másrészt, ha felváltva használja valaki, és nem használja, szegény mindíg csak a takarításra kell az energiáit fordítsa, nem marad erő a hatékonyságra!
A gázos autóba bejuttatni egy külön tortúra! Le is tettünk róla! Az Ön által említett más rendszer vizes alapú, nem bírják ki a kőolaj származékok oldó hatását!
Ám szívesen vennénk, ha valaki gyártana, forgalmazna ilyet, ami a levegő szívóoldalon lehetne bejuttatni! Fantasztikusan hatékony lenne gázba!
A módszer szabadsága miatt, még speciális SPURI-t is kifejlesztenénk mellé!
Bárki vállalkozó hozzá foghatna!
Ha tud valaki jelentkezőt a gyártására kérem szóljon, vagy népszerűsítse!
Igazán jó ötlet!
Köszönöm levelét!
További hasznos SPURI-zást, és balesetmentes vezetést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Remek, hogy jó tapasztalata van a SPURI-val kapcsolatban. Ahogy minél több tankolásnál elhagyja a SPURI-t, egyre rosszabb lesz, míg a tíz százalék fölé, nem megy fogyasztás!
Tudnia kell, hogy a fogyasztás megtakarítás csak mellékhatása a SPURI-nak! Az igazi hatás a motorvédelemben van!
Másrészt, ha felváltva használja valaki, és nem használja, szegény mindíg csak a takarításra kell az energiáit fordítsa, nem marad erő a hatékonyságra!
A gázos autóba bejuttatni egy külön tortúra! Le is tettünk róla! Az Ön által említett más rendszer vizes alapú, nem bírják ki a kőolaj származékok oldó hatását!
Ám szívesen vennénk, ha valaki gyártana, forgalmazna ilyet, ami a levegő szívóoldalon lehetne bejuttatni! Fantasztikusan hatékony lenne gázba!
A módszer szabadsága miatt, még speciális SPURI-t is kifejlesztenénk mellé!
Bárki vállalkozó hozzá foghatna!
Ha tud valaki jelentkezőt a gyártására kérem szóljon, vagy népszerűsítse!
Igazán jó ötlet!
Köszönöm levelét!
További hasznos SPURI-zást, és balesetmentes vezetést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Üdvözlet!
Megosztanék egy érdekes esetet... Másfél éve használom folyamatosan a spurit. A computer fogyasztásmérője mindig 5,4-5,5 L átlagot mutat -használattól függően- amit tankoláskor rendszeresen nullázok. Arra lettem figyelmes hogy legutóbbi tankolás után ez az érték fölugrott 5,7 L re és nem akar visszakúszni a legnagyobb finomkodás ellenére sem. Bosszantott a dolog egy ideig, amikor hirtelen ráeszméltem hogy a legutóbbi tankolásnál a nagy sietségben elfelejtettem spurit tenni a tankba. Részemről levontam a tanulságot... kb ezt a 2-3 deci előnyt tapasztaltam amikor elkezdtem használni a spurit, de nem éreztem bizonyítottnak hogy ezt a spuri okozza. Ennyi... Tessék okulni 🙂
Egy kérdés: ha volt már akkor elnézést...
Gáz üzemű autónál megoldható a spuri motorba juttatása az úgynevezett flashlube kenő rendszeren keresztül? Esetleg a spurival helyettesíthető az erre a célra kapható adalék? Vagy a kettő keverésével célravezetőbb lehet?
Köszi
Rob
Megosztanék egy érdekes esetet... Másfél éve használom folyamatosan a spurit. A computer fogyasztásmérője mindig 5,4-5,5 L átlagot mutat -használattól függően- amit tankoláskor rendszeresen nullázok. Arra lettem figyelmes hogy legutóbbi tankolás után ez az érték fölugrott 5,7 L re és nem akar visszakúszni a legnagyobb finomkodás ellenére sem. Bosszantott a dolog egy ideig, amikor hirtelen ráeszméltem hogy a legutóbbi tankolásnál a nagy sietségben elfelejtettem spurit tenni a tankba. Részemről levontam a tanulságot... kb ezt a 2-3 deci előnyt tapasztaltam amikor elkezdtem használni a spurit, de nem éreztem bizonyítottnak hogy ezt a spuri okozza. Ennyi... Tessék okulni 🙂
Egy kérdés: ha volt már akkor elnézést...
Gáz üzemű autónál megoldható a spuri motorba juttatása az úgynevezett flashlube kenő rendszeren keresztül? Esetleg a spurival helyettesíthető az erre a célra kapható adalék? Vagy a kettő keverésével célravezetőbb lehet?
Köszi
Rob
Tisztelt Szalai Attila!
Minden bizonnyal megpróbálhatja, sokat ki fog takarítani a rendszerből, bár az égett G13 monoetilénglikol és adalékai elég makacsok. Valóban az érzékelők, szonda stb. letakarítása is jó ötlet!
De nem veszthet semmit, mert a jó üzemanyag mindig jót tesz a gépnek, és a SPURI ezt végzi. Sőt, a fogyasztásba megtérül!
Nagyon várjuk a végeredményt, bár ehhez kellene több tankolás is, pld. 3-4szer!
Köszönöm, hogy hozzánk fordult, és bizalmával megtisztelte a SPURI-t.
Balesetmentes türelmes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Minden bizonnyal megpróbálhatja, sokat ki fog takarítani a rendszerből, bár az égett G13 monoetilénglikol és adalékai elég makacsok. Valóban az érzékelők, szonda stb. letakarítása is jó ötlet!
De nem veszthet semmit, mert a jó üzemanyag mindig jót tesz a gépnek, és a SPURI ezt végzi. Sőt, a fogyasztásba megtérül!
Nagyon várjuk a végeredményt, bár ehhez kellene több tankolás is, pld. 3-4szer!
Köszönöm, hogy hozzánk fordult, és bizalmával megtisztelte a SPURI-t.
Balesetmentes türelmes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Kedves Atis!
Köszönöm az elismerő szavakat, valóban mindent megtettünk, és ezután is meg fogunk a fejlesztés területén.
A sikerélmény nekünk a cégnél a legfontosabb hajtóerő!
Másrészt a váltakozó használat közben is marad polírozott felület miatt jótékony hatás a hengerpalást felületén, és más üzemanyaggal és kipufogóval érintkező felületeken. Tehát az igazi különbséget tíz nem SPURI-s tankolás utáni ismét használatkor derül ki!
Ezért, van, hogy megszokjuk könnyen a jót, nem tűnik fel a jó gép!
Mindent köszönünk kollégáink nevében is!
További balesetmentes közlekedést kívánok!
Farkas Kálmán
Köszönöm az elismerő szavakat, valóban mindent megtettünk, és ezután is meg fogunk a fejlesztés területén.
A sikerélmény nekünk a cégnél a legfontosabb hajtóerő!
Másrészt a váltakozó használat közben is marad polírozott felület miatt jótékony hatás a hengerpalást felületén, és más üzemanyaggal és kipufogóval érintkező felületeken. Tehát az igazi különbséget tíz nem SPURI-s tankolás utáni ismét használatkor derül ki!
Ezért, van, hogy megszokjuk könnyen a jót, nem tűnik fel a jó gép!
Mindent köszönünk kollégáink nevében is!
További balesetmentes közlekedést kívánok!
Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások