A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Van egy Honda Civic 1.7 CDTi autóm. Melyik színű Spurit érdemes választanom, ha még egyáltalán nem használtam egyiket sem. Miben különböznek egymástól? Előre is köszönöm a választ!
Üdvözlettel,
Kántor Csaba
Üdvözlettel,
Kántor Csaba
Kedves Sipos Csaba!
Nagyon jó! Így kell működnie! El fog múlni. Ez azt jelenti, hogy jelentős mennyiségű nem oda való víz, gyanta, olajsár van lerakódva mindenhol, az elégtelen minőségű üzemanyagtól!
Türelmet kérünk, és egyre jobb lesz! Van mód a siettetésre is, bár itt olyan sok a kosz, hogy csak másfél szeresig növelje a SPURI adagot. Nem látunk bele mennyire szennyezett a tank, a hengerben az égéstér, valamint a kipugó rendszer!
Egy biztos, a SPURI jó minőségű üzemanyagot alkot, amit a gép meghálál mindenképp!
További balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Nagyon jó! Így kell működnie! El fog múlni. Ez azt jelenti, hogy jelentős mennyiségű nem oda való víz, gyanta, olajsár van lerakódva mindenhol, az elégtelen minőségű üzemanyagtól!
Türelmet kérünk, és egyre jobb lesz! Van mód a siettetésre is, bár itt olyan sok a kosz, hogy csak másfél szeresig növelje a SPURI adagot. Nem látunk bele mennyire szennyezett a tank, a hengerben az égéstér, valamint a kipugó rendszer!
Egy biztos, a SPURI jó minőségű üzemanyagot alkot, amit a gép meghálál mindenképp!
További balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Üdv Csaba!Igen természetes,első szakaszban takarít a spuri olvas vissza pár hozzá szólást vannak itt írások róla.Szép napot.
Most használom először a piros Spuri adalékot. 1.6-os benzines Chevy Tacumám van, 76 ekm-rel, eddig tökéletes állapoban. A 125ml/60 liter szer használata alatt vettem észre, hogy gázadáskor jobban füstöl a kipufogó, és a kipufogó vége olajsáros. Most nem tudom, hogy ez a szernek köszönhető, és csak a szennyeződés ég el a kipufogó végén, vagy már a szelepszár-szimeringek adják meg magukat? (Sajnos az olajfogyasztást még nem tudtam megfigyelni, de rajta vagyok.)Egyébként az autó jól húz, kellően erős, a fogyasztás is optimális. Lehet ilyen füstölés az első használatok alatt? Volt valakinek hasonló tapasztalata?
Kedves Feri!
Utoljára hagytam a megtorpanást, mert teljesen biztos nem SPURI jellemző!
A SPURI minden paramétere jelentősen javítja minden üzemanyag minőségét. Tehát legyen nyugodt!
Megoldást már kissé bonyolultabb! Egy profi szerelő kell hozzá!
Visszanéztem a szakirodalmat, és úgy tűnik, valamilyen mechanikus összerakási probléma, vagy egy alkatrész használtságából ered!
Lehet még jeladói, vagy érzékelői probléma is több oldalon! A hiba olyan jelenség, melyet bizonyára a ECU-ból sem tudják hibajelként kiolvasni! Ekkor viszont mindent egyesével kell átnézni! Gázpedáltól a kipufogó szelep vezérlésig!
Valami pici apró nüasznyi probléma lehet csak, de először is most jut eszembe gázolaj kap-e hirtelenbe a motor? Ha nem, és méréssel látni, hogy leesik a nyomás, akkor hátha csak gázolaj szűrőt kell cserélni!
Ez nem sok pénz és legalább jobb minőséget kellene vásárolni. MAN, Mahle, Fram, stb!
Többet sajnos látatlanból nem tudok diagnosztizálni!
Ha rá sikerül jönni a hibára, kérem ossza meg velünk!
Tanulságos lehet!
Köszönöm, és további biztos célba érést kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Utoljára hagytam a megtorpanást, mert teljesen biztos nem SPURI jellemző!
A SPURI minden paramétere jelentősen javítja minden üzemanyag minőségét. Tehát legyen nyugodt!
Megoldást már kissé bonyolultabb! Egy profi szerelő kell hozzá!
Visszanéztem a szakirodalmat, és úgy tűnik, valamilyen mechanikus összerakási probléma, vagy egy alkatrész használtságából ered!
Lehet még jeladói, vagy érzékelői probléma is több oldalon! A hiba olyan jelenség, melyet bizonyára a ECU-ból sem tudják hibajelként kiolvasni! Ekkor viszont mindent egyesével kell átnézni! Gázpedáltól a kipufogó szelep vezérlésig!
Valami pici apró nüasznyi probléma lehet csak, de először is most jut eszembe gázolaj kap-e hirtelenbe a motor? Ha nem, és méréssel látni, hogy leesik a nyomás, akkor hátha csak gázolaj szűrőt kell cserélni!
Ez nem sok pénz és legalább jobb minőséget kellene vásárolni. MAN, Mahle, Fram, stb!
Többet sajnos látatlanból nem tudok diagnosztizálni!
Ha rá sikerül jönni a hibára, kérem ossza meg velünk!
Tanulságos lehet!
Köszönöm, és további biztos célba érést kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Kedves Richárd!
Néha bizony jól esik a gépnek is az extra finomság!
Kényes dízel lévén télen különösen jól fog jönni, pláne rövidebb utakon használva!
Minél több a városi forgalom, annál nagyobb takarító, óvó erőre van szüksége a gépnek!
Tehát igen néha használjon kéket, akár 1,5-2szeres dózisban! Jót tesz a rendszernek.
Igen van is SPURI-8 5literes, de nem rendelnek a kereskedők! Valószínű, mert nem teszik mellé, hogy a 8-as különbsége miben rejlik! De rendelhető, akár a SPURI-8 5/1-is, de csak a lapon megadott e-mail címre külön küldött megrendelővel, mert a csomagküldőknél ilyen nagy, és a veszélyességi jel miatti hígító félét nem lehet küldeni!
De megoldjuk!
Minden részletes adatát kérem írja, mint amit a Shop-ba kérünk és postázzuk!
Köszönöm felvetését!
Remélem kielégítő volt a tájékoztatás! Ha nem, állunk rendelkezésére továbbra is!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán!
Néha bizony jól esik a gépnek is az extra finomság!
Kényes dízel lévén télen különösen jól fog jönni, pláne rövidebb utakon használva!
Minél több a városi forgalom, annál nagyobb takarító, óvó erőre van szüksége a gépnek!
Tehát igen néha használjon kéket, akár 1,5-2szeres dózisban! Jót tesz a rendszernek.
Igen van is SPURI-8 5literes, de nem rendelnek a kereskedők! Valószínű, mert nem teszik mellé, hogy a 8-as különbsége miben rejlik! De rendelhető, akár a SPURI-8 5/1-is, de csak a lapon megadott e-mail címre külön küldött megrendelővel, mert a csomagküldőknél ilyen nagy, és a veszélyességi jel miatti hígító félét nem lehet küldeni!
De megoldjuk!
Minden részletes adatát kérem írja, mint amit a Shop-ba kérünk és postázzuk!
Köszönöm felvetését!
Remélem kielégítő volt a tájékoztatás! Ha nem, állunk rendelkezésére továbbra is!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán!
Bánóczi Úrnak!
Igen valóban kerülni kel az úgynevezett "kiégetést", mert akkor rosszabb és beég!
Más anyagoknál pedig nyilván a fokozottabban jelentkezik, hisz akár, melyiket elemeztünk, nem találtunk bennük semmi hatóanyagot!
Legalábbis érdemleges mennyiségben! A kb két- tucat tulajdonság javítóról nem is beszélve, ami a SPURI-ban becsülettel benne van! Ám még mindig csak azt mondhatjuk el, nem csodaszer a SPURI, csak nagyon hasznos létkérdése a mai üzemanyagoknak!
Köszönöm a véleményt, hasznos volt! Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Igen valóban kerülni kel az úgynevezett "kiégetést", mert akkor rosszabb és beég!
Más anyagoknál pedig nyilván a fokozottabban jelentkezik, hisz akár, melyiket elemeztünk, nem találtunk bennük semmi hatóanyagot!
Legalábbis érdemleges mennyiségben! A kb két- tucat tulajdonság javítóról nem is beszélve, ami a SPURI-ban becsülettel benne van! Ám még mindig csak azt mondhatjuk el, nem csodaszer a SPURI, csak nagyon hasznos létkérdése a mai üzemanyagoknak!
Köszönöm a véleményt, hasznos volt! Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Kedves Seres Imre Úr!
A megoldás kétesélyes! Ha nem túl makacs korom, és kevésbé nagy mennyiség van beégve az EGR-be akkor ki tudja takarítani a SPURI.
Van az a nagyon nagy koksz, amit már nem! Ekkor Szétszedve kell kiáztatni SPURI-val! Az olcsó bevásárlói kutaknál lévő üzemanyag sajnos sok hulladékot tartalmaz! Nyárom nem annyira, de télen hamar kicsapódik a olajsár az EGR-be!
Mi is így jártunk, hisz a városban téli napokon sűrűn a szomszéd utcákba használtuk a CRTDI-t és bizony a 2-3km távokra meg is sértődött, Tél végére így is világított a szelep a műszerfalon!
A kéket 2szeresése növeltem, és a második hosszabb 400km-es úton magától elaludt a lámpa! Nem kell megzavarni, mert padló gáznál még több lerakódik a meglévő szivacsos koromra! Csak normálisan ahogy illik! Kékkel kell próbálni kétszeresébe, és türelem!
Innen sajnos nem tudom megmondani elalszik-e a lámpa, de hogy nagy az esélye az biztos!
Azért a SPURI preventív, megelőző szer! De valóban van az a friss beton amiből nem tud üzemanyagot csinálni!
Igaza van, van egy határ!
Köszönöm kérdését!
További türelmes vezetést!
Üdv! Farkas Kálmán
A megoldás kétesélyes! Ha nem túl makacs korom, és kevésbé nagy mennyiség van beégve az EGR-be akkor ki tudja takarítani a SPURI.
Van az a nagyon nagy koksz, amit már nem! Ekkor Szétszedve kell kiáztatni SPURI-val! Az olcsó bevásárlói kutaknál lévő üzemanyag sajnos sok hulladékot tartalmaz! Nyárom nem annyira, de télen hamar kicsapódik a olajsár az EGR-be!
Mi is így jártunk, hisz a városban téli napokon sűrűn a szomszéd utcákba használtuk a CRTDI-t és bizony a 2-3km távokra meg is sértődött, Tél végére így is világított a szelep a műszerfalon!
A kéket 2szeresése növeltem, és a második hosszabb 400km-es úton magától elaludt a lámpa! Nem kell megzavarni, mert padló gáznál még több lerakódik a meglévő szivacsos koromra! Csak normálisan ahogy illik! Kékkel kell próbálni kétszeresébe, és türelem!
Innen sajnos nem tudom megmondani elalszik-e a lámpa, de hogy nagy az esélye az biztos!
Azért a SPURI preventív, megelőző szer! De valóban van az a friss beton amiből nem tud üzemanyagot csinálni!
Igaza van, van egy határ!
Köszönöm kérdését!
További türelmes vezetést!
Üdv! Farkas Kálmán
Tisztelet a Spuri-ért, 10 éve használom megelégedettséggel a piros verziót 😀
Eddig szívóbenzines autóm volt, de mivel kinőttük egyterű lett helyette 2.0 cr tdi motorral, 160 k km van benne... Szeretném ezt is spurival kényeztetni. Kérdéseim: Ajánlott-e a kék verzióval kezdeni, vagy maradjak a pirosnál? Illetve lesz a 8-as verziókból 5 literes kiszerelés? 🙂
Előre is köszönöm a válaszokat.
Eddig szívóbenzines autóm volt, de mivel kinőttük egyterű lett helyette 2.0 cr tdi motorral, 160 k km van benne... Szeretném ezt is spurival kényeztetni. Kérdéseim: Ajánlott-e a kék verzióval kezdeni, vagy maradjak a pirosnál? Illetve lesz a 8-as verziókból 5 literes kiszerelés? 🙂
Előre is köszönöm a válaszokat.
Kedves Kálmán !
Tavaly óta szenvedtem a Ford Focussom-mal (2002-es 1.6 zetec-se) becsörgött a motor ette az olajat 1l /1000km végül is szerelés lett a vége gyűrűzés,gyertya, vezérlés stb.
Azóta eltelt 6000 km kék spuri folyamatosan megy 1dl/50l , halk nagyon megy keveset is fogyaszt , a kérdésem az lenne időnként gyorsításkor egy pillanatra megtorpan az autó mi lehet a gond ?
Spuri nélkül azóta nem mentem de nem hinném hogy a spuri miatt , pirossal nézem meg vagy valamit kellene állítani rajta ?
Köszönöm Feri.
Tavaly óta szenvedtem a Ford Focussom-mal (2002-es 1.6 zetec-se) becsörgött a motor ette az olajat 1l /1000km végül is szerelés lett a vége gyűrűzés,gyertya, vezérlés stb.
Azóta eltelt 6000 km kék spuri folyamatosan megy 1dl/50l , halk nagyon megy keveset is fogyaszt , a kérdésem az lenne időnként gyorsításkor egy pillanatra megtorpan az autó mi lehet a gond ?
Spuri nélkül azóta nem mentem de nem hinném hogy a spuri miatt , pirossal nézem meg vagy valamit kellene állítani rajta ?
Köszönöm Feri.
Ha már EGR. Tavaszi nagytakarítás lévén egy PR...C nevezetű üzemanyag adalékkal kezeltem a dCi-t. Meleg volt, jól meg is zavartam. Hát másnap erőtlen és mintha az egyik kipufogószelep nem zárna, böfög az autó. Az erő fele elment, ráadásul hidegen alig volt alapjárat.
Ez úgy 300 km után tökéletesen elmúlt., sőt erősebb lett az eredetinél. Most Spurizom, és kerülöm az ilyen extrém tisztítási módszereket.
Ez úgy 300 km után tökéletesen elmúlt., sőt erősebb lett az eredetinél. Most Spurizom, és kerülöm az ilyen extrém tisztítási módszereket.
Üdv Imre!Normál mol üzemanyag + kék spuri:) 1,5 szeres arány,ez komolyabban teszi dolgát.Saját diesel tapasztalatom alapján.Szép napot.
Üdvözlöm Farkas Úr!
Nos, van újabb kérdés.És lesz is még szerintem. Konkrétan:valószínüleg el van kormozódva az EGR szelep és a turbó sem úgy megy ahogy kéne. Csináltattam egy motordiagnosztikát. Ott derült ki mindez. Ami azt illeti már legalább 10-15x tankoltam Spurival. És annyira jól működött a dolog, hogy rászoktam az olcsóbb diszkont kutakra. Nos, szerintem ez okozta a bajt. És talán a többi hibát is. Vagyis azt gondolom egy-két alkalommal olyan rossz minőségű gázolajat tankoltam amivel még a spuri sem tudott megbírkózni. A kérdés az, hogy az EGR szelepben és a turbó kipufogó oldali részében felhalmozódott korom lerakódásokat képes-e eltávolítani a spuri?
Nos, van újabb kérdés.És lesz is még szerintem. Konkrétan:valószínüleg el van kormozódva az EGR szelep és a turbó sem úgy megy ahogy kéne. Csináltattam egy motordiagnosztikát. Ott derült ki mindez. Ami azt illeti már legalább 10-15x tankoltam Spurival. És annyira jól működött a dolog, hogy rászoktam az olcsóbb diszkont kutakra. Nos, szerintem ez okozta a bajt. És talán a többi hibát is. Vagyis azt gondolom egy-két alkalommal olyan rossz minőségű gázolajat tankoltam amivel még a spuri sem tudott megbírkózni. A kérdés az, hogy az EGR szelepben és a turbó kipufogó oldali részében felhalmozódott korom lerakódásokat képes-e eltávolítani a spuri?
Tisztelt Zsolt!
Nagyon jó hatása van a kétütemű motorokra a SPURI üzemanyag adaléknak! Olajsárat kiköszöböli, kopásköccsentő hatása van, és nyomatékosabb lesz. Lényegesen jobban fog gyorsulni, és keveset fogyaszt a SPURI-val!
Ám, egy kis idő, 2-4tankolás kell, ahhoz, hogy szép tiszta rendszert alakítson ki a motorba, és csak aztán megy vele jobban!
A mennyiség így is jó, de a normál mennyiség ajánlott, amely a flakonon szerepel! Ez 0.2%, azaz 50literbe 100ml, Önnél pedig az 5literbe tizede, tehát 10ml. Másfél kétszereséig nem pocsékol sokat, és a motor is lineárisan javul.
Ha érdekli részletesebben a működési mechanizmus, akkor külön cikkben írtam róla, melyet a főoldalról lehet elérni, teljesen a lap alján lévő cikkek felsorolásoknál találja meg. Címe: "Kétütemű motorok SPURI adalékolása"
Örülök, hogy a SPURI-ra gondolt, amikor a kétütemű motort szeretné megóvni!
További élvezetes motorozást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Nagyon jó hatása van a kétütemű motorokra a SPURI üzemanyag adaléknak! Olajsárat kiköszöböli, kopásköccsentő hatása van, és nyomatékosabb lesz. Lényegesen jobban fog gyorsulni, és keveset fogyaszt a SPURI-val!
Ám, egy kis idő, 2-4tankolás kell, ahhoz, hogy szép tiszta rendszert alakítson ki a motorba, és csak aztán megy vele jobban!
A mennyiség így is jó, de a normál mennyiség ajánlott, amely a flakonon szerepel! Ez 0.2%, azaz 50literbe 100ml, Önnél pedig az 5literbe tizede, tehát 10ml. Másfél kétszereséig nem pocsékol sokat, és a motor is lineárisan javul.
Ha érdekli részletesebben a működési mechanizmus, akkor külön cikkben írtam róla, melyet a főoldalról lehet elérni, teljesen a lap alján lévő cikkek felsorolásoknál találja meg. Címe: "Kétütemű motorok SPURI adalékolása"
Örülök, hogy a SPURI-ra gondolt, amikor a kétütemű motort szeretné megóvni!
További élvezetes motorozást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Üdv!
Olyan kérdésem lenne,hogy most vettem először Spurit.
Motorba is jó 2t robogó?
Milyen arányban tegyem a benzinhez 5L-hez?Gondoltam úgy 20ml elég...
Olyan kérdésem lenne,hogy most vettem először Spurit.
Motorba is jó 2t robogó?
Milyen arányban tegyem a benzinhez 5L-hez?Gondoltam úgy 20ml elég...
Kedves Imre!
Lám-lám milyen szorgosan takarított a SPURI! Ezek az anyagok mind nem odavalók az üzemanyag rendszerbe! A 90%-át pedig oldat formájában takarította, ki az égéstéren keresztül a SPURI!
Ha már tiszta a rendszer, és a SPURI az energiáit a hatékonyságra tudja fordítani, attól kezdve jobban fog menni az autó! Hogy ne tudjon ilyen sok szennyeződés kárt okozni a rendszerbe, ezért ajánlatos folyamatosan adalékolni az üzemanyagot, mert mindig vannak furcsa összetevői a gázolajnak is! Sőt a Bio étolaj származék sem odavaló! A feketeség abból is eredhet, hogy a bio termék komponense megromlik, bomlásnak indul egy kis kondenzvízzel együtt. Ez a fekete penész, nagyon makacs gombafaj! Tartós SPURI használattal lassan kimúlik! De kell hozzá egy kis türelem! A legközelebbi olajcserénél javaslom ismét a gázolaj szűrőt is cserélni, és itt meg lehet ismét tekinteni a szűrő minőségét! Ha normál okker színű akkor beállt a rendszer tisztasága! rendszer! Örülök, hogy megírta tapasztalatát, kérem későbbiekben is tájékoztasson bennünket tapasztalatáról!
További biztonságos közlekedés kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Lám-lám milyen szorgosan takarított a SPURI! Ezek az anyagok mind nem odavalók az üzemanyag rendszerbe! A 90%-át pedig oldat formájában takarította, ki az égéstéren keresztül a SPURI!
Ha már tiszta a rendszer, és a SPURI az energiáit a hatékonyságra tudja fordítani, attól kezdve jobban fog menni az autó! Hogy ne tudjon ilyen sok szennyeződés kárt okozni a rendszerbe, ezért ajánlatos folyamatosan adalékolni az üzemanyagot, mert mindig vannak furcsa összetevői a gázolajnak is! Sőt a Bio étolaj származék sem odavaló! A feketeség abból is eredhet, hogy a bio termék komponense megromlik, bomlásnak indul egy kis kondenzvízzel együtt. Ez a fekete penész, nagyon makacs gombafaj! Tartós SPURI használattal lassan kimúlik! De kell hozzá egy kis türelem! A legközelebbi olajcserénél javaslom ismét a gázolaj szűrőt is cserélni, és itt meg lehet ismét tekinteni a szűrő minőségét! Ha normál okker színű akkor beállt a rendszer tisztasága! rendszer! Örülök, hogy megírta tapasztalatát, kérem későbbiekben is tájékoztasson bennünket tapasztalatáról!
További biztonságos közlekedés kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Köszönöm!
A szűrőcsere azonnal megtörtént. Nagyon kíváncsi voltam hogy is néz ki egy szűrőbetét eltömődve így kivágtam a házából. Szinte koromfekete volt az újonnan világos sárgás-drapp színű papír. Teljes keresztmetszetében. És kevesebb mint 20ezer km volt benne.
A szűrőcsere azonnal megtörtént. Nagyon kíváncsi voltam hogy is néz ki egy szűrőbetét eltömődve így kivágtam a házából. Szinte koromfekete volt az újonnan világos sárgás-drapp színű papír. Teljes keresztmetszetében. És kevesebb mint 20ezer km volt benne.
Tisztelt Imre!
Örülök, hogy érzi a SPURI jótékony hatását!
Lehet keverni, de nincs értelme. Talán, az a baj, hogy régebbi az autó, és nagyon nagy tömegű a tankban, és mindenhol a lerakódás!
Használja a kéket, hamarabb kitakarítja, felkonfigurálja a rendszert!
Addig is lehetséges, hogy nem csak egyszer, hanem többször is kell szűrőt cserélni!
Véletlen szerűen sokszor tankolunk nagyon koszos üzemanyagot, ezt 2008 óta biztos többször is átélte szegény autó! Lélegezzen fel tehát!
Később vissza lehet állni a normál SPURI-ra, a JG-2-ről!
Aztán ne hagyja abba az adalékolást, mert folyamatos tiszta motor, többszörösen meghálálja a belefektetett SPURI árát!
Valószínű sok víz is van a tankba, ami rozsdát eredményezett, és ezt a fémreszeléket a szűrőbe kiviszi a SPURI! Ezek nem az autókba való komponensek, mert előbb utóbb, kárt okoznának! Ezért, örüljön neki, hogy ilyen sok koszt kihajtott a szűrőbe a SPURI!
Most pedig villám gyorsan ki kell cserélni, mert van rajta egy kikönnyített perforáció, ami nagyobb nyomásra, erőltetésre kiszakad és átömlik a kosz!
Ha valóban koszos a szűrő, akkor csere után jobban fog menni az autó!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Örülök, hogy érzi a SPURI jótékony hatását!
Lehet keverni, de nincs értelme. Talán, az a baj, hogy régebbi az autó, és nagyon nagy tömegű a tankban, és mindenhol a lerakódás!
Használja a kéket, hamarabb kitakarítja, felkonfigurálja a rendszert!
Addig is lehetséges, hogy nem csak egyszer, hanem többször is kell szűrőt cserélni!
Véletlen szerűen sokszor tankolunk nagyon koszos üzemanyagot, ezt 2008 óta biztos többször is átélte szegény autó! Lélegezzen fel tehát!
Később vissza lehet állni a normál SPURI-ra, a JG-2-ről!
Aztán ne hagyja abba az adalékolást, mert folyamatos tiszta motor, többszörösen meghálálja a belefektetett SPURI árát!
Valószínű sok víz is van a tankba, ami rozsdát eredményezett, és ezt a fémreszeléket a szűrőbe kiviszi a SPURI! Ezek nem az autókba való komponensek, mert előbb utóbb, kárt okoznának! Ezért, örüljön neki, hogy ilyen sok koszt kihajtott a szűrőbe a SPURI!
Most pedig villám gyorsan ki kell cserélni, mert van rajta egy kikönnyített perforáció, ami nagyobb nyomásra, erőltetésre kiszakad és átömlik a kosz!
Ha valóban koszos a szűrő, akkor csere után jobban fog menni az autó!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Azt szeretném kérdezni, hogy ha a piros és kék spurit keverem eltömődhet-e ettől az üzemanyagszűrő? Sokáig a pirosat használtam, majd tettem bele 1x kéket. És a következő pirosnál minden eddiginél jobb lett a fogyasztás. Azóta mindig teszek egy kis kéket is az alap piroshoz. De nemrég vészüzemmódba került az autó és az egyik hiba az üzemanyagszűrő eltömődése volt a kiolvasás szerint. Pedig még 30.000km-t sem ment.(a szervíz ciklusa 60.000)(Citroen Berlingó 1,6HDi,2008-as)
Kedves Jocó!
Biztos, hogy még csak most töltötte bele az elmondottak alapján! Az is biztos nagyon sok a szennyeződés a rendszerbe! A tankba főleg sok paraffin, kemény-zsír, és hosszú szénhidrogén láncú lerakódás lehet, ami vizet is feltételez!
Meg fog oldódni, csak idő kell hozzá! Gyorsan nem egészséges feloldani, és elégetni a hengerekben, mert károsodik a porlasztó csúcs!
Ezért azt ajánlom folytassa az adalékolást, de max 1.5 szeres adaggal és 4-5 tankolás után szépen beigazodik a rendszer füst mentessé válva!
Ezután már csak minden tankolásba a normál 0.2%-ot elegendő tenni! Ez 50literbe 1dl.
Ez egy izmos, drága motor, úgyhogy megéri gondoskodni róla!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Biztos, hogy még csak most töltötte bele az elmondottak alapján! Az is biztos nagyon sok a szennyeződés a rendszerbe! A tankba főleg sok paraffin, kemény-zsír, és hosszú szénhidrogén láncú lerakódás lehet, ami vizet is feltételez!
Meg fog oldódni, csak idő kell hozzá! Gyorsan nem egészséges feloldani, és elégetni a hengerekben, mert károsodik a porlasztó csúcs!
Ezért azt ajánlom folytassa az adalékolást, de max 1.5 szeres adaggal és 4-5 tankolás után szépen beigazodik a rendszer füst mentessé válva!
Ezután már csak minden tankolásba a normál 0.2%-ot elegendő tenni! Ez 50literbe 1dl.
Ez egy izmos, drága motor, úgyhogy megéri gondoskodni róla!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások