A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Szívesen:) jocó!Majd cserélj üzemanyag szűrőt.2-3 tankolás után.Én cseréltem első adalékolás ellőtt,meg 3 tele tank után is.szia
Üdv.Sanyika1 Köszönöm szépen a válaszod.Megnyugodtam egy kicsit 🙂
Rendben használni fogom,ha beválik.
Rendben használni fogom,ha beválik.
Üdv jocó!Én csak használója vagyok eme remek terméknek:) Igen normális a kezdeti szakaszban takarítja rendszert "van dolga bőven" bocsi,hogy bele vau. 🙂 Használd bátran egyre jobb lesz.Én már csak kék sport spurit használom,nagyon komoly:) további szép napot.
Hello,3.0 TDI Audiba öntöttem egy flakonnal.Normális hogy azóta jobban füstöl?Takarítja a lerakódott szennyeződést?
Köszönöm.
Köszönöm.
Kedves Bence!
Jól mondja Sanyika1. Önnek a SPURI JG-2 lesz a jó, és élvezetes. Ebből a kis motorból igen szép eredményeket fog kihozni! Garantáltan növekedni fog a nyomatéka!
Ha még nem használt SPURI-t egy kis időt adjon, rá, hogy minden érintett alkatrészt kitakarítson.
Ez változó lehet, milyen idős a jármű, és milyen múlttal rendelkezik. 4-5 tankolásig fokozatosan megjön az erő is! Vele párhuzamosan eltűnik a korom, a kipufogó végéig bezárólag.
A motorvédelmet, pedig megoldják a SPURI konfigurációi!
Kérem írja meg, mit tapasztalt egy idő után!
Köszönöm bejegyzését, olvasóink nevében is!
További balesetmentes közlekedést kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Jól mondja Sanyika1. Önnek a SPURI JG-2 lesz a jó, és élvezetes. Ebből a kis motorból igen szép eredményeket fog kihozni! Garantáltan növekedni fog a nyomatéka!
Ha még nem használt SPURI-t egy kis időt adjon, rá, hogy minden érintett alkatrészt kitakarítson.
Ez változó lehet, milyen idős a jármű, és milyen múlttal rendelkezik. 4-5 tankolásig fokozatosan megjön az erő is! Vele párhuzamosan eltűnik a korom, a kipufogó végéig bezárólag.
A motorvédelmet, pedig megoldják a SPURI konfigurációi!
Kérem írja meg, mit tapasztalt egy idő után!
Köszönöm bejegyzését, olvasóink nevében is!
További balesetmentes közlekedést kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Üdv Bence!Idézem Kálmán urat!"Extrém sportos vezetés, nagyobb igénybevétel, növelt, élvezetes nyomaték elérése.
Fokozott motor védelem! A jármű legjobb üzemanyaggal való kényeztetése akkor is, ha csupán az adalék árát hozza vissza a sportos vezetés!
Kék színű, SPURI JG-2 használatát ajánljuk!"Itt van http://spuri-adalek.hu/content/view/238/1/
Fokozott motor védelem! A jármű legjobb üzemanyaggal való kényeztetése akkor is, ha csupán az adalék árát hozza vissza a sportos vezetés!
Kék színű, SPURI JG-2 használatát ajánljuk!"Itt van http://spuri-adalek.hu/content/view/238/1/
Üdv. Fiat Bravo 1.2 16v sportos használat mellett a piros vagy a kék Spurit ajánlaná? (motorvédelem és teljesítmény növelés a cél)
Üdv.: Bence
Üdv.: Bence
Tisztelt Kovács András úr!
Csatlakozom az előttem írtakhoz! A két ütem is imádja a SPURI-t. Kiemelt fontosságú ezen konstrukciónál az üzemanyag kopáscsökkentő hatása, a szekvenciális robbanás, a hűtőgél jótékony hatása, valamint a füstölés és szag jelentős csökkentése.
A 20-as keveréknél ez valljuk be, jól is jön, hisz a kipufogó nem tömődik el olajsárral!
Az, hogy fantasztikusan erős és fürge lesz, azt már e3lőre biztosan tudom állítani!
További balesetmentes robogózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Csatlakozom az előttem írtakhoz! A két ütem is imádja a SPURI-t. Kiemelt fontosságú ezen konstrukciónál az üzemanyag kopáscsökkentő hatása, a szekvenciális robbanás, a hűtőgél jótékony hatása, valamint a füstölés és szag jelentős csökkentése.
A 20-as keveréknél ez valljuk be, jól is jön, hisz a kipufogó nem tömődik el olajsárral!
Az, hogy fantasztikusan erős és fürge lesz, azt már e3lőre biztosan tudom állítani!
További balesetmentes robogózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Üdv!Kovács András.Nekem piaggio nrg van.Rendszeresen használom spurit bele,nagyon szereti:) Bátran használd!Én külön kanában szoktam keverni 10L benzin 30-40ml spuri.
Tisztelettel kérdezem :
Kétütemű Piaggio Cia robogóm 1 :20 keverékű üzemagyagához használhatom ?
Köszönettel András
Kétütemű Piaggio Cia robogóm 1 :20 keverékű üzemagyagához használhatom ?
Köszönettel András
Tisztelt Zsombor!
Igen emlékszem Önre!
Ez a túladagolás csupán annyit okoz, hogy rengeteg kopáscsökkentőt kap a gép! Ezt a mennyiséget a VFTS LADÁBA sem ajánlom! Legalább 20 liter kell hozzá, pedig Wéber-es.
De semmi probléma. A megoldás a következő! Tele kell tankolni teljesen 50 literre, és az arány rendes lesz! Néhány kilométer után helyre kell állni a rendszernek, mert így rendes üzemanyagot észlel a labdaszonda! Normális keverékképzésre áll át! Ehhez viszont idő kell!
Közben ne forgassa nagyon, de alacsony fordulattal se! Normál tempóba közlekedjen és elmúlik! Majd az üzemmód helyreálltával lehet 20-30 km-t a fordulat 3/4-ével megpörgetni, hogy kiégjen.
Más, néha ennél a típusnál az abszorber relé szokott rabszódikusan hibajelet sárgán adni! Gyertyatisztításra is gondolni kell, hézagot megnézni stb.!
Ezt nem árt megnézetni, hátha egybeesett, a túlzott jelerősség esetén! Ez, csak egy ötlet!
Amúgy szegény keverékkel próbálja üzemeltetni a gépet a túl sok kopáscsökkentő füstje miatt, ami a normálbenzin után elmúlik! A szegény keverék hosszan pedig káros lehet, különösen a magas fordulaton.
Ha nem változik, akkor lépésről lépésre végig kell menni a rendszeren. Szerintem nagy baja nincs, és az is elmúlik! Ha sikerült helyreállítani, kérem, írja meg!
További sikert, gondtalan autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Igen emlékszem Önre!
Ez a túladagolás csupán annyit okoz, hogy rengeteg kopáscsökkentőt kap a gép! Ezt a mennyiséget a VFTS LADÁBA sem ajánlom! Legalább 20 liter kell hozzá, pedig Wéber-es.
De semmi probléma. A megoldás a következő! Tele kell tankolni teljesen 50 literre, és az arány rendes lesz! Néhány kilométer után helyre kell állni a rendszernek, mert így rendes üzemanyagot észlel a labdaszonda! Normális keverékképzésre áll át! Ehhez viszont idő kell!
Közben ne forgassa nagyon, de alacsony fordulattal se! Normál tempóba közlekedjen és elmúlik! Majd az üzemmód helyreálltával lehet 20-30 km-t a fordulat 3/4-ével megpörgetni, hogy kiégjen.
Más, néha ennél a típusnál az abszorber relé szokott rabszódikusan hibajelet sárgán adni! Gyertyatisztításra is gondolni kell, hézagot megnézni stb.!
Ezt nem árt megnézetni, hátha egybeesett, a túlzott jelerősség esetén! Ez, csak egy ötlet!
Amúgy szegény keverékkel próbálja üzemeltetni a gépet a túl sok kopáscsökkentő füstje miatt, ami a normálbenzin után elmúlik! A szegény keverék hosszan pedig káros lehet, különösen a magas fordulaton.
Ha nem változik, akkor lépésről lépésre végig kell menni a rendszeren. Szerintem nagy baja nincs, és az is elmúlik! Ha sikerült helyreállítani, kérem, írja meg!
További sikert, gondtalan autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Kedves Farkas Úr!
Korábban már írtam a Lada 110 1.5 16V autómról. 1x már kipróbáltam a kék Spurit, rendben is volt vele az autó.
Kb 2 hete piros Spurit tettem az autóba, sajnos kevéske 8-10 liter benzinhez egy teljes 125ml-es flakonnal.
Az autó ezek után el kezdett percekig 3 hengerezni és füstölni, a kipufogó hangja megváltozott, nagyon öblös lett, olyan hangja lett, mintha eltört volna a cső. Kisebb túráztatás után már nem füstölt, viszont a hangja maradt és a 3 hengerezés se szűnt meg. A légtömegmérőről levéve a csatlakozót mind a 4 henger megy, de a kipufogás (keverék képzés?) abnormális. Emellett nagyon sokat fogyasztott, és a komputer szerint P0172 (dús keverék) hibakód is van.
A Spurinak oktánszámnövelő hatása is van? Emiatt történhetett ez az eset (nagy koncentráció miatt?)?
Köszönöm. Üdv, Zsombor
Korábban már írtam a Lada 110 1.5 16V autómról. 1x már kipróbáltam a kék Spurit, rendben is volt vele az autó.
Kb 2 hete piros Spurit tettem az autóba, sajnos kevéske 8-10 liter benzinhez egy teljes 125ml-es flakonnal.
Az autó ezek után el kezdett percekig 3 hengerezni és füstölni, a kipufogó hangja megváltozott, nagyon öblös lett, olyan hangja lett, mintha eltört volna a cső. Kisebb túráztatás után már nem füstölt, viszont a hangja maradt és a 3 hengerezés se szűnt meg. A légtömegmérőről levéve a csatlakozót mind a 4 henger megy, de a kipufogás (keverék képzés?) abnormális. Emellett nagyon sokat fogyasztott, és a komputer szerint P0172 (dús keverék) hibakód is van.
A Spurinak oktánszámnövelő hatása is van? Emiatt történhetett ez az eset (nagy koncentráció miatt?)?
Köszönöm. Üdv, Zsombor
Tisztelt Pepe!
Örülök, hogy gondolt a SPURI-ra!
Alacsony fordulaton a nyomatékosabb motort garantálni tudom! Ez biztos! A jó üzemanyag mindig jót tesz a gépnek! Ezt pedig a SPURI megoldja!
A kelleténél magasabb résolaj mennyiség nem tudom, hogyan mérte, de több oka lehet, ha igaz, és nem mindig káros! Ennek a tiszta üzemanyag ellátó rendszer is lehet javító szerepe. Mindenképp használjon 4-5 tankoláson keresztül egy kis emelt dózist, kb 1.5 szerest, míg kezd helyreállni a szelepek, és a nagynyomású pumpa, valamint a csúcsok tisztasága!
Kárt nem okoz, és a haszna több lesz, mint az ára, ezért a SPURI legyen Önnel!
Biztonságos, élvezetes autózást kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Örülök, hogy gondolt a SPURI-ra!
Alacsony fordulaton a nyomatékosabb motort garantálni tudom! Ez biztos! A jó üzemanyag mindig jót tesz a gépnek! Ezt pedig a SPURI megoldja!
A kelleténél magasabb résolaj mennyiség nem tudom, hogyan mérte, de több oka lehet, ha igaz, és nem mindig káros! Ennek a tiszta üzemanyag ellátó rendszer is lehet javító szerepe. Mindenképp használjon 4-5 tankoláson keresztül egy kis emelt dózist, kb 1.5 szerest, míg kezd helyreállni a szelepek, és a nagynyomású pumpa, valamint a csúcsok tisztasága!
Kárt nem okoz, és a haszna több lesz, mint az ára, ezért a SPURI legyen Önnel!
Biztonságos, élvezetes autózást kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Helló Atis!
Először is köszönet az igazi műszaki tudásért, valamint a SPURI-ért tett népszerűsítésért!
Még az autó tulajoknak is jót tesz! Duplán humánus cselekedet!
Ha még a környezet szennyezésért tett minden kiló széndioxid megtakarítást nézzük, akkor triplán üdvözlendő!
Lám egy böhöm nagy bömös, vagy egy halvány gyenge mikrobusz, teljesen mindegy!
A Spuri teszi a dolgát!
Mondjuk a mai borzalmas üzemanyagoknál nem is csodálkozok! Milyen olcsó gagyi üzemanyagot mernek még eladni?
Ez már lassan nevetséges! Allattomosan ölő autó gyilkos lassan ölő méreg!
Lassanként nincs mit tenni, a megelőzés lesz csak a megoldás!
Még egyszer köszönöm, hogy a műszaki felvilágosítást tovább folytatja!
Minden tiszteletem Önnek!
Farkas Kálmán
Először is köszönet az igazi műszaki tudásért, valamint a SPURI-ért tett népszerűsítésért!
Még az autó tulajoknak is jót tesz! Duplán humánus cselekedet!
Ha még a környezet szennyezésért tett minden kiló széndioxid megtakarítást nézzük, akkor triplán üdvözlendő!
Lám egy böhöm nagy bömös, vagy egy halvány gyenge mikrobusz, teljesen mindegy!
A Spuri teszi a dolgát!
Mondjuk a mai borzalmas üzemanyagoknál nem is csodálkozok! Milyen olcsó gagyi üzemanyagot mernek még eladni?
Ez már lassan nevetséges! Allattomosan ölő autó gyilkos lassan ölő méreg!
Lassanként nincs mit tenni, a megelőzés lesz csak a megoldás!
Még egyszer köszönöm, hogy a műszaki felvilágosítást tovább folytatja!
Minden tiszteletem Önnek!
Farkas Kálmán
Üdvözlöm!
Érdeklődnék h nekem egy 2003 as 2.0 TDCI mondeom van, aminek az a problémája h nagy a résolaj vesztesége a porlasztónak!
Egyik ismerősöm ajánlotta a piros Spurit h ez megoldhatja a auto hibáját!
Lehetséges ez? és hogy kisfordulaton is dinamikusabb lesz az auto?
Érdeklődnék h nekem egy 2003 as 2.0 TDCI mondeom van, aminek az a problémája h nagy a résolaj vesztesége a porlasztónak!
Egyik ismerősöm ajánlotta a piros Spurit h ez megoldhatja a auto hibáját!
Lehetséges ez? és hogy kisfordulaton is dinamikusabb lesz az auto?
Céges Ford Transit 2,4-es motorral. Nagy kocka dobozzal. Végre sikerült elérnem, hogy abba is beletegyék. Alapjárati "dadogás" (egyenetlenül járt) megszűnt. Autópályán 110 volt a max. sebesség amit ki lehetett hozni belőle a Spurival érezhetően gyorsult az autó. Már 120-at is tudott menni ugyanazon a szakaszon!
Újabb remek tapasztalatok!
Piros Spurival. BMW 530 td 2004-es évjárat Városi fogyasztás 10.2 -ről lement 9,2-9,4-re. Plusz ugyanezen porlasztócsúcs hibát jelzett a számítógép.400km spuris menet után a hibakód megszűnt.
Piros Spurival. BMW 530 td 2004-es évjárat Városi fogyasztás 10.2 -ről lement 9,2-9,4-re. Plusz ugyanezen porlasztócsúcs hibát jelzett a számítógép.400km spuris menet után a hibakód megszűnt.
Kedves "aakkooss"!
Dicséretes, hogy kitart elég sokáig egy autónál! Bizonyára kényelmes jármű!
Remek, hogy ismét kiderült, teszi a dolgát a SPURI ennél a konstrukciónál is! A motorja, nem csúcs, de elég biztonságos!
Valóban ez a régebbi technika sem szereti a bioetanolt, pláne más gyengébb, szárazabb benzinnel vegyítve!
Egyszer azért próbálja ki a normál MOL 95-öst, ami olcsó, és adalékoljon hozzá egy kis SPURI JG-2 /kék/ anyagot!
Meglátja milyen jó lesz! Ezt arról következtettem, mert a normál piros is hatott rögtön az első beöntésre!
Természetesen nem csodaszer a SPURI, mert a takarítási, megelőzési folyamatoknak kell egy kis idő, ha elhasznál 4-5 tele tankot, akkor áll be a fogyasztás, hang indítási készség, dinamika, és minden egyéb jellemző!
A benzinek összetétele természetesen változik, nem csak a kútmárkák miatt is, hanem szállítmányonként is, valamilyen oknál fogva! Egy biztos, az energia tartalma változó, melyet rögtön érez a fogyasztó! Persze, ha ismeri az autóját!
Egyet ki lehet jelenteni: Ritkábban fog elromlani ez a technika, mint a mostaniak, a túlzott bonyolult környezetvédelmi előírások miatt, no meg a kötelező bio tartalom miatt is!
További élvezetes autózást kívánok!
Örülök, hogy tetszett a SPURI!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Dicséretes, hogy kitart elég sokáig egy autónál! Bizonyára kényelmes jármű!
Remek, hogy ismét kiderült, teszi a dolgát a SPURI ennél a konstrukciónál is! A motorja, nem csúcs, de elég biztonságos!
Valóban ez a régebbi technika sem szereti a bioetanolt, pláne más gyengébb, szárazabb benzinnel vegyítve!
Egyszer azért próbálja ki a normál MOL 95-öst, ami olcsó, és adalékoljon hozzá egy kis SPURI JG-2 /kék/ anyagot!
Meglátja milyen jó lesz! Ezt arról következtettem, mert a normál piros is hatott rögtön az első beöntésre!
Természetesen nem csodaszer a SPURI, mert a takarítási, megelőzési folyamatoknak kell egy kis idő, ha elhasznál 4-5 tele tankot, akkor áll be a fogyasztás, hang indítási készség, dinamika, és minden egyéb jellemző!
A benzinek összetétele természetesen változik, nem csak a kútmárkák miatt is, hanem szállítmányonként is, valamilyen oknál fogva! Egy biztos, az energia tartalma változó, melyet rögtön érez a fogyasztó! Persze, ha ismeri az autóját!
Egyet ki lehet jelenteni: Ritkábban fog elromlani ez a technika, mint a mostaniak, a túlzott bonyolult környezetvédelmi előírások miatt, no meg a kötelező bio tartalom miatt is!
További élvezetes autózást kívánok!
Örülök, hogy tetszett a SPURI!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Pár éve fórumtársak ajánlására kipróbáltam a piros Spurit. Opel Calibra C20NE motorral kb. 12 éve van nálam, tehát van fogalmam az autó viselkedésével kapcsolatban... A termék vásárlás követően rögtön löttyintettem a tankba. Mire hazaértem a kipufogó vége tiszta korom volt. A motor egyenletesebben járt (szebb hangja is volt) és érezhetően jobb teljesítményt nyújtott. De hozzáteszem, hogy az elmúlt évek tapasztalatai alapján sok múlik a benzin minőségén is. Az én autóm az OMV benzint szereti, pl. Shell-el kicsit többet fogyaszt (computer szerint is) és gyengébben is megy. Persze lehet ez nem minden autón van így. Ez azért egy régi járgány 🙂
Tisztelt Varga László Úr!
Ez egy téves elmélet! Nem lehet kinevezni bármelyik SPURI-t csak benzin, vagy csak dízelhez!
A kipufogó egész rendszer érzékelőkkel együtt akkor tart sokáig, ha az áthaladó gáz minősége minél tisztább. Tökéletes égésnél éri el az abszolút ideálist.
A SPURI ebben segít!
Továbbá mondhatom biztosan, hogy több ezer autósnak okozott hatalmas élményt, amikor a benzines autója műszerfaláról eltűnt a hibajel a SPURI használata után!
Kérem szak-avatatlan embereknek ne higgyen. Itt a vendék könyvben is volt számos eset ezzel kapcsolatban! Általában az ilyen elmélet gyártók, még ki sem próbálták!
Mi nem vagyunk azon gyártók között, akik valamivel becsapják a vevőt, valójában pedig egy értéktelen folyadékot adnak el méreg drágán!
Azt sem állítjuk, hogy a végleg tönkrement érzékezőket megjavítja, csak folyamatos használat mellet megóvja azt, esetleg talpra áll, ha tiszta lesz, nem kap több szennyeződést.
Még senki nem panaszkodott, sőt rengeteg hálálkodó levelet kapunk a hasznos ilyen funkciója miatt is!
Egyes honlapon lévő elmélet gyártásnak az alapja az lehet, hogy az utóbbi 50 évben legtöbb üzemanyag adalék nem ért nem semmit, de egyik-másik, melyet alkalmanként lehet csak használni, igen agresszív és sokkal több kárt okoz, ha beleönti a tankba!
Összegezve, amit mi a SPURI-ról állítunk, az igaz, mégpedig több százezer rendszeres használónk véleményével alátámasztva!
Tehát az elméleti, fejlesztési sík, csak egy dolog! Ezt igazolni is kell a gyakorlatba, több száz szétszedett kipufogón! És mindenhol azt tapasztalták teljesen tiszta, korrekten rendeltetésszerű a belső felület!
Egyséb kímélő paraméterek tekintetébe nem mennék bele részletesen, mert igen sok lenne leírni.
Csak vezérszavanként közlöm, kíméljük lambda szondát, mert:
-vízgőz hamar megszünik.
-Hőmérséglet stabilitást biztosítunk
-szennyeződésmentes égész biztosítunk,
-csokkentjük az oxidálódást előidéző gáz részecskéket.
-Rezonancia igénybevétel csökken!
Olajsár, korom, nem tapad le az érzékelőre!
Járulékos hasznokról nem is beszélve!
Tehát garantáljuk Önnek, a hibátlan üzemanyagot, és ezzel járó előnyöket!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Ez egy téves elmélet! Nem lehet kinevezni bármelyik SPURI-t csak benzin, vagy csak dízelhez!
A kipufogó egész rendszer érzékelőkkel együtt akkor tart sokáig, ha az áthaladó gáz minősége minél tisztább. Tökéletes égésnél éri el az abszolút ideálist.
A SPURI ebben segít!
Továbbá mondhatom biztosan, hogy több ezer autósnak okozott hatalmas élményt, amikor a benzines autója műszerfaláról eltűnt a hibajel a SPURI használata után!
Kérem szak-avatatlan embereknek ne higgyen. Itt a vendék könyvben is volt számos eset ezzel kapcsolatban! Általában az ilyen elmélet gyártók, még ki sem próbálták!
Mi nem vagyunk azon gyártók között, akik valamivel becsapják a vevőt, valójában pedig egy értéktelen folyadékot adnak el méreg drágán!
Azt sem állítjuk, hogy a végleg tönkrement érzékezőket megjavítja, csak folyamatos használat mellet megóvja azt, esetleg talpra áll, ha tiszta lesz, nem kap több szennyeződést.
Még senki nem panaszkodott, sőt rengeteg hálálkodó levelet kapunk a hasznos ilyen funkciója miatt is!
Egyes honlapon lévő elmélet gyártásnak az alapja az lehet, hogy az utóbbi 50 évben legtöbb üzemanyag adalék nem ért nem semmit, de egyik-másik, melyet alkalmanként lehet csak használni, igen agresszív és sokkal több kárt okoz, ha beleönti a tankba!
Összegezve, amit mi a SPURI-ról állítunk, az igaz, mégpedig több százezer rendszeres használónk véleményével alátámasztva!
Tehát az elméleti, fejlesztési sík, csak egy dolog! Ezt igazolni is kell a gyakorlatba, több száz szétszedett kipufogón! És mindenhol azt tapasztalták teljesen tiszta, korrekten rendeltetésszerű a belső felület!
Egyséb kímélő paraméterek tekintetébe nem mennék bele részletesen, mert igen sok lenne leírni.
Csak vezérszavanként közlöm, kíméljük lambda szondát, mert:
-vízgőz hamar megszünik.
-Hőmérséglet stabilitást biztosítunk
-szennyeződésmentes égész biztosítunk,
-csokkentjük az oxidálódást előidéző gáz részecskéket.
-Rezonancia igénybevétel csökken!
Olajsár, korom, nem tapad le az érzékelőre!
Járulékos hasznokról nem is beszélve!
Tehát garantáljuk Önnek, a hibátlan üzemanyagot, és ezzel járó előnyöket!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások