A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
RegisztrációRendben használni fogom,ha beválik.
Köszönöm.
Jól mondja Sanyika1. Önnek a SPURI JG-2 lesz a jó, és élvezetes. Ebből a kis motorból igen szép eredményeket fog kihozni! Garantáltan növekedni fog a nyomatéka!
Ha még nem használt SPURI-t egy kis időt adjon, rá, hogy minden érintett alkatrészt kitakarítson.
Ez változó lehet, milyen idős a jármű, és milyen múlttal rendelkezik. 4-5 tankolásig fokozatosan megjön az erő is! Vele párhuzamosan eltűnik a korom, a kipufogó végéig bezárólag.
A motorvédelmet, pedig megoldják a SPURI konfigurációi!
Kérem írja meg, mit tapasztalt egy idő után!
Köszönöm bejegyzését, olvasóink nevében is!
További balesetmentes közlekedést kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Fokozott motor védelem! A jármű legjobb üzemanyaggal való kényeztetése akkor is, ha csupán az adalék árát hozza vissza a sportos vezetés!
Kék színű, SPURI JG-2 használatát ajánljuk!"Itt van http://spuri-adalek.hu/content/view/238/1/
Üdv.: Bence
Csatlakozom az előttem írtakhoz! A két ütem is imádja a SPURI-t. Kiemelt fontosságú ezen konstrukciónál az üzemanyag kopáscsökkentő hatása, a szekvenciális robbanás, a hűtőgél jótékony hatása, valamint a füstölés és szag jelentős csökkentése.
A 20-as keveréknél ez valljuk be, jól is jön, hisz a kipufogó nem tömődik el olajsárral!
Az, hogy fantasztikusan erős és fürge lesz, azt már e3lőre biztosan tudom állítani!
További balesetmentes robogózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Kétütemű Piaggio Cia robogóm 1 :20 keverékű üzemagyagához használhatom ?
Köszönettel András
Igen emlékszem Önre!
Ez a túladagolás csupán annyit okoz, hogy rengeteg kopáscsökkentőt kap a gép! Ezt a mennyiséget a VFTS LADÁBA sem ajánlom! Legalább 20 liter kell hozzá, pedig Wéber-es.
De semmi probléma. A megoldás a következő! Tele kell tankolni teljesen 50 literre, és az arány rendes lesz! Néhány kilométer után helyre kell állni a rendszernek, mert így rendes üzemanyagot észlel a labdaszonda! Normális keverékképzésre áll át! Ehhez viszont idő kell!
Közben ne forgassa nagyon, de alacsony fordulattal se! Normál tempóba közlekedjen és elmúlik! Majd az üzemmód helyreálltával lehet 20-30 km-t a fordulat 3/4-ével megpörgetni, hogy kiégjen.
Más, néha ennél a típusnál az abszorber relé szokott rabszódikusan hibajelet sárgán adni! Gyertyatisztításra is gondolni kell, hézagot megnézni stb.!
Ezt nem árt megnézetni, hátha egybeesett, a túlzott jelerősség esetén! Ez, csak egy ötlet!
Amúgy szegény keverékkel próbálja üzemeltetni a gépet a túl sok kopáscsökkentő füstje miatt, ami a normálbenzin után elmúlik! A szegény keverék hosszan pedig káros lehet, különösen a magas fordulaton.
Ha nem változik, akkor lépésről lépésre végig kell menni a rendszeren. Szerintem nagy baja nincs, és az is elmúlik! Ha sikerült helyreállítani, kérem, írja meg!
További sikert, gondtalan autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Korábban már írtam a Lada 110 1.5 16V autómról. 1x már kipróbáltam a kék Spurit, rendben is volt vele az autó.
Kb 2 hete piros Spurit tettem az autóba, sajnos kevéske 8-10 liter benzinhez egy teljes 125ml-es flakonnal.
Az autó ezek után el kezdett percekig 3 hengerezni és füstölni, a kipufogó hangja megváltozott, nagyon öblös lett, olyan hangja lett, mintha eltört volna a cső. Kisebb túráztatás után már nem füstölt, viszont a hangja maradt és a 3 hengerezés se szűnt meg. A légtömegmérőről levéve a csatlakozót mind a 4 henger megy, de a kipufogás (keverék képzés?) abnormális. Emellett nagyon sokat fogyasztott, és a komputer szerint P0172 (dús keverék) hibakód is van.
A Spurinak oktánszámnövelő hatása is van? Emiatt történhetett ez az eset (nagy koncentráció miatt?)?
Köszönöm. Üdv, Zsombor
Örülök, hogy gondolt a SPURI-ra!
Alacsony fordulaton a nyomatékosabb motort garantálni tudom! Ez biztos! A jó üzemanyag mindig jót tesz a gépnek! Ezt pedig a SPURI megoldja!
A kelleténél magasabb résolaj mennyiség nem tudom, hogyan mérte, de több oka lehet, ha igaz, és nem mindig káros! Ennek a tiszta üzemanyag ellátó rendszer is lehet javító szerepe. Mindenképp használjon 4-5 tankoláson keresztül egy kis emelt dózist, kb 1.5 szerest, míg kezd helyreállni a szelepek, és a nagynyomású pumpa, valamint a csúcsok tisztasága!
Kárt nem okoz, és a haszna több lesz, mint az ára, ezért a SPURI legyen Önnel!
Biztonságos, élvezetes autózást kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Először is köszönet az igazi műszaki tudásért, valamint a SPURI-ért tett népszerűsítésért!
Még az autó tulajoknak is jót tesz! Duplán humánus cselekedet!
Ha még a környezet szennyezésért tett minden kiló széndioxid megtakarítást nézzük, akkor triplán üdvözlendő!
Lám egy böhöm nagy bömös, vagy egy halvány gyenge mikrobusz, teljesen mindegy!
A Spuri teszi a dolgát!
Mondjuk a mai borzalmas üzemanyagoknál nem is csodálkozok! Milyen olcsó gagyi üzemanyagot mernek még eladni?
Ez már lassan nevetséges! Allattomosan ölő autó gyilkos lassan ölő méreg!
Lassanként nincs mit tenni, a megelőzés lesz csak a megoldás!
Még egyszer köszönöm, hogy a műszaki felvilágosítást tovább folytatja!
Minden tiszteletem Önnek!
Farkas Kálmán
Érdeklődnék h nekem egy 2003 as 2.0 TDCI mondeom van, aminek az a problémája h nagy a résolaj vesztesége a porlasztónak!
Egyik ismerősöm ajánlotta a piros Spurit h ez megoldhatja a auto hibáját!
Lehetséges ez? és hogy kisfordulaton is dinamikusabb lesz az auto?
Piros Spurival. BMW 530 td 2004-es évjárat Városi fogyasztás 10.2 -ről lement 9,2-9,4-re. Plusz ugyanezen porlasztócsúcs hibát jelzett a számítógép.400km spuris menet után a hibakód megszűnt.
Dicséretes, hogy kitart elég sokáig egy autónál! Bizonyára kényelmes jármű!
Remek, hogy ismét kiderült, teszi a dolgát a SPURI ennél a konstrukciónál is! A motorja, nem csúcs, de elég biztonságos!
Valóban ez a régebbi technika sem szereti a bioetanolt, pláne más gyengébb, szárazabb benzinnel vegyítve!
Egyszer azért próbálja ki a normál MOL 95-öst, ami olcsó, és adalékoljon hozzá egy kis SPURI JG-2 /kék/ anyagot!
Meglátja milyen jó lesz! Ezt arról következtettem, mert a normál piros is hatott rögtön az első beöntésre!
Természetesen nem csodaszer a SPURI, mert a takarítási, megelőzési folyamatoknak kell egy kis idő, ha elhasznál 4-5 tele tankot, akkor áll be a fogyasztás, hang indítási készség, dinamika, és minden egyéb jellemző!
A benzinek összetétele természetesen változik, nem csak a kútmárkák miatt is, hanem szállítmányonként is, valamilyen oknál fogva! Egy biztos, az energia tartalma változó, melyet rögtön érez a fogyasztó! Persze, ha ismeri az autóját!
Egyet ki lehet jelenteni: Ritkábban fog elromlani ez a technika, mint a mostaniak, a túlzott bonyolult környezetvédelmi előírások miatt, no meg a kötelező bio tartalom miatt is!
További élvezetes autózást kívánok!
Örülök, hogy tetszett a SPURI!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Ez egy téves elmélet! Nem lehet kinevezni bármelyik SPURI-t csak benzin, vagy csak dízelhez!
A kipufogó egész rendszer érzékelőkkel együtt akkor tart sokáig, ha az áthaladó gáz minősége minél tisztább. Tökéletes égésnél éri el az abszolút ideálist.
A SPURI ebben segít!
Továbbá mondhatom biztosan, hogy több ezer autósnak okozott hatalmas élményt, amikor a benzines autója műszerfaláról eltűnt a hibajel a SPURI használata után!
Kérem szak-avatatlan embereknek ne higgyen. Itt a vendék könyvben is volt számos eset ezzel kapcsolatban! Általában az ilyen elmélet gyártók, még ki sem próbálták!
Mi nem vagyunk azon gyártók között, akik valamivel becsapják a vevőt, valójában pedig egy értéktelen folyadékot adnak el méreg drágán!
Azt sem állítjuk, hogy a végleg tönkrement érzékezőket megjavítja, csak folyamatos használat mellet megóvja azt, esetleg talpra áll, ha tiszta lesz, nem kap több szennyeződést.
Még senki nem panaszkodott, sőt rengeteg hálálkodó levelet kapunk a hasznos ilyen funkciója miatt is!
Egyes honlapon lévő elmélet gyártásnak az alapja az lehet, hogy az utóbbi 50 évben legtöbb üzemanyag adalék nem ért nem semmit, de egyik-másik, melyet alkalmanként lehet csak használni, igen agresszív és sokkal több kárt okoz, ha beleönti a tankba!
Összegezve, amit mi a SPURI-ról állítunk, az igaz, mégpedig több százezer rendszeres használónk véleményével alátámasztva!
Tehát az elméleti, fejlesztési sík, csak egy dolog! Ezt igazolni is kell a gyakorlatba, több száz szétszedett kipufogón! És mindenhol azt tapasztalták teljesen tiszta, korrekten rendeltetésszerű a belső felület!
Egyséb kímélő paraméterek tekintetébe nem mennék bele részletesen, mert igen sok lenne leírni.
Csak vezérszavanként közlöm, kíméljük lambda szondát, mert:
-vízgőz hamar megszünik.
-Hőmérséglet stabilitást biztosítunk
-szennyeződésmentes égész biztosítunk,
-csokkentjük az oxidálódást előidéző gáz részecskéket.
-Rezonancia igénybevétel csökken!
Olajsár, korom, nem tapad le az érzékelőre!
Járulékos hasznokról nem is beszélve!
Tehát garantáljuk Önnek, a hibátlan üzemanyagot, és ezzel járó előnyöket!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások