A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Tisztelt farkas Úr! nem rég a lambda szondákról olvasgattam a "neten" és a bosch honlapjára tévedvén azt írják hogy ne használjunk utólagosan adalékolt benzint,mert idő előtt tönkre megy(vörös vagy fehér lerakódások a szondán). Ezek szerint a spuri is "bántja" a szondát? Egy spuri használó haver véleménye szerint inkább dieselbe való,mint benzinbe.Tehát van-e valami határozott álláspont Ön mint fejlesztő részéről?
előre is köszönöm!
előre is köszönöm!
Tisztelt Krisztián!
A cél határozza meg a SPURI fajtáját!
A Normál piros SPURI, egy átlagos védelmet, energiaszintet, kopáscsökkentést stb produkál. A SPURI JG-2 kék már egy magasabb szintű üzemanyagot készít a benzinből, hogy extrém üzemvitel mellett is óvja a motort.
Tehát mennyire jót szeretne a motorjának, az számít!
Személy szerint én a sport adalékot használnám, hisz szezonálisan ez sem jelent nagy költséget.
A beöntés bármikor történhet, utólagosan is elkeveredik pár perc alatt, kb 15percig ne indítsa be, az adalékolás után! Ha tankolás előtt teszi, akkor nem kell várni!
Igazi élmény lesz, SPURI-val hasítani, az biztos! A hangja is megfog változni! Előnyére!
Köszönöm kérdését!
További élvezetes motorozást kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
A cél határozza meg a SPURI fajtáját!
A Normál piros SPURI, egy átlagos védelmet, energiaszintet, kopáscsökkentést stb produkál. A SPURI JG-2 kék már egy magasabb szintű üzemanyagot készít a benzinből, hogy extrém üzemvitel mellett is óvja a motort.
Tehát mennyire jót szeretne a motorjának, az számít!
Személy szerint én a sport adalékot használnám, hisz szezonálisan ez sem jelent nagy költséget.
A beöntés bármikor történhet, utólagosan is elkeveredik pár perc alatt, kb 15percig ne indítsa be, az adalékolás után! Ha tankolás előtt teszi, akkor nem kell várni!
Igazi élmény lesz, SPURI-val hasítani, az biztos! A hangja is megfog változni! Előnyére!
Köszönöm kérdését!
További élvezetes motorozást kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Úr!
1998-as Harley Davidson motorkerékpárba melyik adalékot ajánlja és milyen arányban? A motornak nincs semmi hibája egy kis füstölésen kívül.
Tankolás előtt vagy után érdemes betölteni a tankba?
Köszönöm
1998-as Harley Davidson motorkerékpárba melyik adalékot ajánlja és milyen arányban? A motornak nincs semmi hibája egy kis füstölésen kívül.
Tankolás előtt vagy után érdemes betölteni a tankba?
Köszönöm
Kedves Sanyika!
Nagyon szép megfogalmazás, bár a SPURI alapelve kicsit más! Nem használhatunk csak szén, hidrogén és oxigént. Az utóbbit pedig csak korlátozott mennyiségben, bizonyos formációban, hogy az energia szint ne sérüljön! De ez már nagyon hosszú lenne leírni!
A többi elemről pedig annyit, hogy hamuképzése miatt kizáró ok!
Ha azt akarjuk, hogy csak széndioxid és víz keletkezzen a kipufogóban, akkor semmilyen más atomot nem ildomos használni, még nitrogént sem. Bizonyos égési körülmények és okok miatt.
Környezetvédelem plakettjét a mai világban mindenkinek osztogatják. Mi pedig sok száz tonna káros-anyagtól szabadítjuk meg a kis Magyar hazánkat, plusz kevesebb normál széndioxid is keletkezik, ami ugyebár az üvegházi hatás miatt hasznos! Ezt már megírtam kicsit régebben!
Ennyit dióhéjban!
Boldog Újévet Mindenkinek!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Nagyon szép megfogalmazás, bár a SPURI alapelve kicsit más! Nem használhatunk csak szén, hidrogén és oxigént. Az utóbbit pedig csak korlátozott mennyiségben, bizonyos formációban, hogy az energia szint ne sérüljön! De ez már nagyon hosszú lenne leírni!
A többi elemről pedig annyit, hogy hamuképzése miatt kizáró ok!
Ha azt akarjuk, hogy csak széndioxid és víz keletkezzen a kipufogóban, akkor semmilyen más atomot nem ildomos használni, még nitrogént sem. Bizonyos égési körülmények és okok miatt.
Környezetvédelem plakettjét a mai világban mindenkinek osztogatják. Mi pedig sok száz tonna káros-anyagtól szabadítjuk meg a kis Magyar hazánkat, plusz kevesebb normál széndioxid is keletkezik, ami ugyebár az üvegházi hatás miatt hasznos! Ezt már megírtam kicsit régebben!
Ennyit dióhéjban!
Boldog Újévet Mindenkinek!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Sikerekben gazdag BUÉK spuri csapatának! "Kenőképesség
Szükséges, hogy a gázolaj rendelkezzen bizonyos mértékű kenőképességgel, különben a befecskendező-rendszer mozgó elemei gyorsan elkopnának. A kenés feladatát részben a gázolaj természetes eredetű összetevői - pl. poláris felületaktív anyagok, heteroatomot tartalmazó vegyületek (kén, nitrogén, oxigén) és heterociklikus aromás vegyületek - látják el. Az elmúlt évek során elfogadott szigorú környezetvédelmi szabályok a gázolaj kéntartalmának csökkentését írják elő. Ez magában foglalja a gázolaj kenőképességének leromlását is - kevesebb a gázolajban a kenőképességet biztosító heteroatom vegyület -. A probléma kiküszöbölésére ezért a gázolajat mesterséges, kenőképességét fokozó adalékokkal szükséges ellátni.Melyet én SPURIVAL oldok meg" 🙂
Szükséges, hogy a gázolaj rendelkezzen bizonyos mértékű kenőképességgel, különben a befecskendező-rendszer mozgó elemei gyorsan elkopnának. A kenés feladatát részben a gázolaj természetes eredetű összetevői - pl. poláris felületaktív anyagok, heteroatomot tartalmazó vegyületek (kén, nitrogén, oxigén) és heterociklikus aromás vegyületek - látják el. Az elmúlt évek során elfogadott szigorú környezetvédelmi szabályok a gázolaj kéntartalmának csökkentését írják elő. Ez magában foglalja a gázolaj kenőképességének leromlását is - kevesebb a gázolajban a kenőképességet biztosító heteroatom vegyület -. A probléma kiküszöbölésére ezért a gázolajat mesterséges, kenőképességét fokozó adalékokkal szükséges ellátni.Melyet én SPURIVAL oldok meg" 🙂
Köszi, megnézem!
Üdv Rob!injektor.hu neked szántam.
Üdv!Rob. próbáld http://www.injektor.hu/ Kellemes ünnepeket kívánok spuri csapatának,és összes felhasználójának.
Üdv!
Egy korábbi hozzászólásomban méltattam a spuri jótékony hatását az időnként megszólaló kattogó zörej megszűnése kapcsán. (Hyundai Accent CRDI) Nos a kattogás valóban eltűnt egy időre, de azóta kitapasztaltam hogy autópálya használat után -minden esetben- ismét hetekig vájja a fülemet a furcsa általam mechanikusnak ítélt zaj. Kizárólag terheletlen motornál 1700- 2500 fordulaton hallható. Többféle találgatást meghallgattam ilyen olyan szerelőnél (hajtókar csapágy, injektor, kett. töm. lendkerék)... Abban szeretnék segítséget kérni hogy valakinek az ismerettségében létezik-e szerelő aki lelkiismerettel képes lenne utánajárni hogy mi okozza a zörejt. (Keletpest - Gödöllő térség) Spurit továbbra is folyamatosan használom... Előre is köszi
Egy korábbi hozzászólásomban méltattam a spuri jótékony hatását az időnként megszólaló kattogó zörej megszűnése kapcsán. (Hyundai Accent CRDI) Nos a kattogás valóban eltűnt egy időre, de azóta kitapasztaltam hogy autópálya használat után -minden esetben- ismét hetekig vájja a fülemet a furcsa általam mechanikusnak ítélt zaj. Kizárólag terheletlen motornál 1700- 2500 fordulaton hallható. Többféle találgatást meghallgattam ilyen olyan szerelőnél (hajtókar csapágy, injektor, kett. töm. lendkerék)... Abban szeretnék segítséget kérni hogy valakinek az ismerettségében létezik-e szerelő aki lelkiismerettel képes lenne utánajárni hogy mi okozza a zörejt. (Keletpest - Gödöllő térség) Spurit továbbra is folyamatosan használom... Előre is köszi
Kellemes Karácsonyt Kívánok mindenkinek a Spuris csapatból !
Saját szakmámból,tevékenységemből kiindulva jó dolog az ha az ember munkáját tesztelik,és véleményt mondanak róla,főleg ha jó véleményt.
Az én véleményem persze annyira nem mérvadó mivel más autóval nincs tapasztalatom,és mivel előbb volt meg az autóm mint a jogsim és eddig kb 4-5000km távot vezettem és ezt is csak ezzel a közel 30 éves géppel 38 éves fejjel,azt nem mondhatnám hogy széles látóköröm van autózás fogalmában..
Viszont tapasztalatlanság ide vagy oda az autóm kezd európai normákhoz képest is jól fogyasztani a kisbusz..1400kg üresen,7 személyes doboz,áramvonalas mint a Rubik kocka 2,6-os karbis motor,mindez egy 70-es években fejlesztett 3 sebességes automata váltóval,és jelenleg 10L körül járok télen !
Most karácsonyra viszek fateromnak is egy 500ml-es adalékot...őt már mondanám teszternek..tolja neki,állandóan a fogyasztással van elfoglalva,meg hogy mikor milyen emelkedőn hogy húznak a gépei milyen sebesség fokozatban mi mennyit pörög stb...én vigyázok az autómra,ő meg gyilkolja őket 🙂
Ez már kezd engem is kíváncsivá tenni bevallom,valahogy ilyen tesztalanyok a jók,meglátjuk a V8-5.9 Jeep-nél is mi lesz.
Saját szakmámból,tevékenységemből kiindulva jó dolog az ha az ember munkáját tesztelik,és véleményt mondanak róla,főleg ha jó véleményt.
Az én véleményem persze annyira nem mérvadó mivel más autóval nincs tapasztalatom,és mivel előbb volt meg az autóm mint a jogsim és eddig kb 4-5000km távot vezettem és ezt is csak ezzel a közel 30 éves géppel 38 éves fejjel,azt nem mondhatnám hogy széles látóköröm van autózás fogalmában..
Viszont tapasztalatlanság ide vagy oda az autóm kezd európai normákhoz képest is jól fogyasztani a kisbusz..1400kg üresen,7 személyes doboz,áramvonalas mint a Rubik kocka 2,6-os karbis motor,mindez egy 70-es években fejlesztett 3 sebességes automata váltóval,és jelenleg 10L körül járok télen !
Most karácsonyra viszek fateromnak is egy 500ml-es adalékot...őt már mondanám teszternek..tolja neki,állandóan a fogyasztással van elfoglalva,meg hogy mikor milyen emelkedőn hogy húznak a gépei milyen sebesség fokozatban mi mennyit pörög stb...én vigyázok az autómra,ő meg gyilkolja őket 🙂
Ez már kezd engem is kíváncsivá tenni bevallom,valahogy ilyen tesztalanyok a jók,meglátjuk a V8-5.9 Jeep-nél is mi lesz.
Kedves Imre!
Kezdem az elemzést. Kétféle gépet használnak. Amerikai és japán. Azt hiszem a japán technika teljesen rendben, hozza az elvárt teljesítmény többletet a jó üzemanyagot ki tudja használni. Precíz technika.
Amerika máshogy működik! Nehéz megfogalmazni a hatalmas jólét okozta technikai különbséget! Náluk más a fontos!
Nem számít milyen mennyit fogyaszt az autó, és milyen a benzin minősége. Minél szélesebb körű és minőségű benzinnel is el tudjon menni az autó! Fő a biztonságos célba érkezés, ezért túlméretes motorokat gyártanak, egységnyi köbcentiből nem sajtolnak ki sokat! Egy kicsit ebből is ered, hogy nehéz korszerűtlen hatalmas motorok súlyához, kényelmes, hatalmas kasznit gyártanak. Mindebből ered a súly-lóerő magas aránya. Továbbá, gyártási egyszerűség és olcsóság miatt dúrva illesztésű motorokíat építenek be! 5-600ezer km-t ott nem hajtják az autót! Őszintén szólva nem sok javítást végeznek rajtuk! Elér egy futásteljesítményt és tele a bontójuk jobbnál jobb működőképes járművel, mert nem kell senkinek! A kalasnyikovra tudnám hasonlítani! Durva illesztésű, de nem sül be a sivatagba, de igen jól működik a mínusz 50 fokban szibériai hidegben is!
Olcsó üzemanyag ezt okozza! A keresetükhöz képest semmi a benzinár! Náluk nem divat a dízel, még mikrobuszban sem, csak kamiontól felfelé!
Mindezekből eredően hatalmas fogyasztási különbségeket produkál minden kicsit változó körülmény. Lehet az egy hegyvidék, hőmérséklet 20foktól eltérő volta. De jelentős a forgalmi viszonyok változása is. Sokat számít pld a vezetési stílus is. Gondoljuk el, egy intenzív előzés hegyre fel, ott rögtön a szokásos fogyasztáson kívül egy liter többletet is bekap kb 500m-en. Szomszéd városba 20km-re így átruccanva 10ilyen rúgatás +10liter az amúgy sem kicsi fogyasztáson túl!
Érzékeltetni akartam, hogy megtakarít ugyan a SPURI, de ehhez képest a körülmény változás többszöröse lehet! Egy biztos, az ilyen gépeknél teljesen biztos a legalább 15%-os megtakarítás. És az is igaz, hogy legtöbben a nyomaték többletet is érzik, hiszen súlyos a kaszni.
Itt további előny még az utazási kényelem, mint a hajóban. Amerikában nem rohannak sehová! Van idő odaérni! Ha elindulnak egy 500km-es útra, a kietlen sivatagban is képesek egész nap tempómattal 50 mérfölddel haladni végig! Ez Amerika! Megpróbáltak a világ autógyárai együtt dolgozni velük, de mentalitási különbségek miatt a társítás sosem működött! Lásd Daimler házasság!
Másrészt minél többet fogja használni az ilyen gépekbe a SPURI-t, annál jobban jönnek az eredmények. Nagy durva gépnek több kilométer kell. Lehet, hogy tíz fullos tankolás.
Az eddig leírtak nem azt jelentik nem tudnak precíz jó technikát készíteni, de nem is akarnak, nem céljuk! Vegyünk egy példát, miszerint a Honda tuningot ott fejlesztették tökélyre! A szívó 2000-es motort egy kis átalakítással az utcai fiataloknak több, mint 300lóerőre készítik! Ja és teljesen kibírósak!
Az üzemanyag igénye primitív, hiszen az orosz Uralok használtak ilyen kis oktánszámú benzint. Pocsékoltak is belőle rendesen! Ezt tudom saját tapasztalatból. Viszont minden kutyvalék koszos benzinnel elmentek! Némi figyelmet a gyújtógyertyára kell fordítani! Egy biztos, az oktánszám nem tudja meghatni az amerikai autókat, viszont a benzin energia tartalma igen! Tehát a homogénabb, gyenge energia tartalmú 7% etanolos benzint nem szeretik. Ezért is kell a SPURI!
Még van egy csomó bizonytalankodási tényező, de ezt majd legközelebb elemzem! Ezek, az út elégtelenségi különbségek, a lengéscsillapítók működési szindrómái, a súlypont, a fék mechanizmusból eredő különbségek, valamint a jármű, stabilitási tényezőjéből eredő adatok is befolyásolják a különböző ki nem tapasztalható fogyasztási viszonyokat!
De erről ennyit dióhéjban!
Az amerikai életérzés ilyen!
De nagyon sokan imádják, mint Ön is! És nincs is ezzel semmi baj, hisz jó dolog!
Pld egy Chevrolet Impalába beülni, netovább vezetni!
További békés, kellemes ünnepeket kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Kezdem az elemzést. Kétféle gépet használnak. Amerikai és japán. Azt hiszem a japán technika teljesen rendben, hozza az elvárt teljesítmény többletet a jó üzemanyagot ki tudja használni. Precíz technika.
Amerika máshogy működik! Nehéz megfogalmazni a hatalmas jólét okozta technikai különbséget! Náluk más a fontos!
Nem számít milyen mennyit fogyaszt az autó, és milyen a benzin minősége. Minél szélesebb körű és minőségű benzinnel is el tudjon menni az autó! Fő a biztonságos célba érkezés, ezért túlméretes motorokat gyártanak, egységnyi köbcentiből nem sajtolnak ki sokat! Egy kicsit ebből is ered, hogy nehéz korszerűtlen hatalmas motorok súlyához, kényelmes, hatalmas kasznit gyártanak. Mindebből ered a súly-lóerő magas aránya. Továbbá, gyártási egyszerűség és olcsóság miatt dúrva illesztésű motorokíat építenek be! 5-600ezer km-t ott nem hajtják az autót! Őszintén szólva nem sok javítást végeznek rajtuk! Elér egy futásteljesítményt és tele a bontójuk jobbnál jobb működőképes járművel, mert nem kell senkinek! A kalasnyikovra tudnám hasonlítani! Durva illesztésű, de nem sül be a sivatagba, de igen jól működik a mínusz 50 fokban szibériai hidegben is!
Olcsó üzemanyag ezt okozza! A keresetükhöz képest semmi a benzinár! Náluk nem divat a dízel, még mikrobuszban sem, csak kamiontól felfelé!
Mindezekből eredően hatalmas fogyasztási különbségeket produkál minden kicsit változó körülmény. Lehet az egy hegyvidék, hőmérséklet 20foktól eltérő volta. De jelentős a forgalmi viszonyok változása is. Sokat számít pld a vezetési stílus is. Gondoljuk el, egy intenzív előzés hegyre fel, ott rögtön a szokásos fogyasztáson kívül egy liter többletet is bekap kb 500m-en. Szomszéd városba 20km-re így átruccanva 10ilyen rúgatás +10liter az amúgy sem kicsi fogyasztáson túl!
Érzékeltetni akartam, hogy megtakarít ugyan a SPURI, de ehhez képest a körülmény változás többszöröse lehet! Egy biztos, az ilyen gépeknél teljesen biztos a legalább 15%-os megtakarítás. És az is igaz, hogy legtöbben a nyomaték többletet is érzik, hiszen súlyos a kaszni.
Itt további előny még az utazási kényelem, mint a hajóban. Amerikában nem rohannak sehová! Van idő odaérni! Ha elindulnak egy 500km-es útra, a kietlen sivatagban is képesek egész nap tempómattal 50 mérfölddel haladni végig! Ez Amerika! Megpróbáltak a világ autógyárai együtt dolgozni velük, de mentalitási különbségek miatt a társítás sosem működött! Lásd Daimler házasság!
Másrészt minél többet fogja használni az ilyen gépekbe a SPURI-t, annál jobban jönnek az eredmények. Nagy durva gépnek több kilométer kell. Lehet, hogy tíz fullos tankolás.
Az eddig leírtak nem azt jelentik nem tudnak precíz jó technikát készíteni, de nem is akarnak, nem céljuk! Vegyünk egy példát, miszerint a Honda tuningot ott fejlesztették tökélyre! A szívó 2000-es motort egy kis átalakítással az utcai fiataloknak több, mint 300lóerőre készítik! Ja és teljesen kibírósak!
Az üzemanyag igénye primitív, hiszen az orosz Uralok használtak ilyen kis oktánszámú benzint. Pocsékoltak is belőle rendesen! Ezt tudom saját tapasztalatból. Viszont minden kutyvalék koszos benzinnel elmentek! Némi figyelmet a gyújtógyertyára kell fordítani! Egy biztos, az oktánszám nem tudja meghatni az amerikai autókat, viszont a benzin energia tartalma igen! Tehát a homogénabb, gyenge energia tartalmú 7% etanolos benzint nem szeretik. Ezért is kell a SPURI!
Még van egy csomó bizonytalankodási tényező, de ezt majd legközelebb elemzem! Ezek, az út elégtelenségi különbségek, a lengéscsillapítók működési szindrómái, a súlypont, a fék mechanizmusból eredő különbségek, valamint a jármű, stabilitási tényezőjéből eredő adatok is befolyásolják a különböző ki nem tapasztalható fogyasztási viszonyokat!
De erről ennyit dióhéjban!
Az amerikai életérzés ilyen!
De nagyon sokan imádják, mint Ön is! És nincs is ezzel semmi baj, hisz jó dolog!
Pld egy Chevrolet Impalába beülni, netovább vezetni!
További békés, kellemes ünnepeket kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Kedves Imre!
Rövidesen az Ön felvetése mélyen szakmai!
Részletesen leírom nem is soká, mihelyt lesz egy kis időm! Egy kicsit hosszabb lesz!
Köszönöm türelmét!
Farkas Kálmán
Rövidesen az Ön felvetése mélyen szakmai!
Részletesen leírom nem is soká, mihelyt lesz egy kis időm! Egy kicsit hosszabb lesz!
Köszönöm türelmét!
Farkas Kálmán
Tisztelt Győző !
Nem kételkedem a Spuriban !:)
A dolgok ellenőrzésének nehézsége a szélsőségesen ingadozó fogyasztási adatok miatt adódik az én autómnál..egyszer tankoltam bele 85 liter vépóver részinget ...viccbűl,több nem fért bele mert elfogyott a pénzem,azt szerette,legalábbis enni mert akkor benyelt vagy 13 litert belőle 100-on..aztán jött 1-2 Spuris időszak ezen a csodálatos eredményen felbuzdulva,meg részing ide vagy oda egy fél döglött lovat sem éreztem a gépben plusszba,bár utólag utánaolvasva teljesen felesleges volt.
Lehet hogy már a párszor feltuningolt Spuris anyag miatt ment le a fogyasztásom emberi léptékkel értelmezhető 10-11L-re,ja és 95-ből nem "ferrari kerozinból" természetesen .
Kissé nehezen értelmezem valójában mit is szeretne ez a motor.
A gyári könyve csak annyit ír : 87 octane vagy magasabb (az amcsik már csak ilyenek)
A szerelő aki-é volt a gép ő azt mondta hogy 98-hoz van beállítva.
Szóval eléggé X akta számomra a dolog hogy 95-öt vagy 98-at Spurizzam 🙂 ?
Maximális tisztelettel : Imre
Nem kételkedem a Spuriban !:)
A dolgok ellenőrzésének nehézsége a szélsőségesen ingadozó fogyasztási adatok miatt adódik az én autómnál..egyszer tankoltam bele 85 liter vépóver részinget ...viccbűl,több nem fért bele mert elfogyott a pénzem,azt szerette,legalábbis enni mert akkor benyelt vagy 13 litert belőle 100-on..aztán jött 1-2 Spuris időszak ezen a csodálatos eredményen felbuzdulva,meg részing ide vagy oda egy fél döglött lovat sem éreztem a gépben plusszba,bár utólag utánaolvasva teljesen felesleges volt.
Lehet hogy már a párszor feltuningolt Spuris anyag miatt ment le a fogyasztásom emberi léptékkel értelmezhető 10-11L-re,ja és 95-ből nem "ferrari kerozinból" természetesen .
Kissé nehezen értelmezem valójában mit is szeretne ez a motor.
A gyári könyve csak annyit ír : 87 octane vagy magasabb (az amcsik már csak ilyenek)
A szerelő aki-é volt a gép ő azt mondta hogy 98-hoz van beállítva.
Szóval eléggé X akta számomra a dolog hogy 95-öt vagy 98-at Spurizzam 🙂 ?
Maximális tisztelettel : Imre
Kedves Imre!
Örülök, hogy tetszett a Spuri karácsonyi "tálalása"! 🙂
Köszönjük a dicsérő szavakat. - Ez mindig jólesik.
Folyamatosan azon (is) munkálkodunk, hogy egy ilyen magas minőségű termék mellé méltó kiszolgálást biztosítsunk.
A Spurival kapcsolatos kételyei, miszerint még nem tudta "eldönteni hogy használ-e vagy sem", a folyamatos adalékolás során ki fog derülni. Egy korosabb jármű esetében ugyanis - a tapasztalatok alapján - akár 3-5 adalékolt tankolás is szükséges lehet ahhoz, hogy az évtizedek alatt keletkezett lerakódások, beégések "eltűnjenek". A Spuri az igazi "énjét" akkor mutatja majd meg, ha már nem kell "megküzdenie" a múlt "maradványaival".
Tehát, amit én tanácsolok: Folyamatosan adalékolják azokat a csodálatos gépteremtményeket és figyeljék minden szempontból a változásokat!
Bízzanak a termékben, mert nem fog elmaradni az eredmény!
Az Ön elsődleges célja: " hogy vigyázni szeretnék (és a barátom is ) a gépre hiszen családtagok".
E cél érdekében a magasabb oktánszámmal történő "kacérkodás" nagyon okos gondolat Öntől!
De! Higgye el, ha a Spurit használni fogja (és itt most nem akarok a dolgok elé menni) ez már teljesen felesleges lesz. 🙂
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk gondolatait!
Balesetmentes, élvezetes és gazdaságos autózást, nagyon jó egészséget, valamint kellemes ünnepeket kívánok!
Üdvözlettel,
Makra Győző
Örülök, hogy tetszett a Spuri karácsonyi "tálalása"! 🙂
Köszönjük a dicsérő szavakat. - Ez mindig jólesik.
Folyamatosan azon (is) munkálkodunk, hogy egy ilyen magas minőségű termék mellé méltó kiszolgálást biztosítsunk.
A Spurival kapcsolatos kételyei, miszerint még nem tudta "eldönteni hogy használ-e vagy sem", a folyamatos adalékolás során ki fog derülni. Egy korosabb jármű esetében ugyanis - a tapasztalatok alapján - akár 3-5 adalékolt tankolás is szükséges lehet ahhoz, hogy az évtizedek alatt keletkezett lerakódások, beégések "eltűnjenek". A Spuri az igazi "énjét" akkor mutatja majd meg, ha már nem kell "megküzdenie" a múlt "maradványaival".
Tehát, amit én tanácsolok: Folyamatosan adalékolják azokat a csodálatos gépteremtményeket és figyeljék minden szempontból a változásokat!
Bízzanak a termékben, mert nem fog elmaradni az eredmény!
Az Ön elsődleges célja: " hogy vigyázni szeretnék (és a barátom is ) a gépre hiszen családtagok".
E cél érdekében a magasabb oktánszámmal történő "kacérkodás" nagyon okos gondolat Öntől!
De! Higgye el, ha a Spurit használni fogja (és itt most nem akarok a dolgok elé menni) ez már teljesen felesleges lesz. 🙂
Nagyon köszönjük, hogy megosztotta velünk gondolatait!
Balesetmentes, élvezetes és gazdaságos autózást, nagyon jó egészséget, valamint kellemes ünnepeket kívánok!
Üdvözlettel,
Makra Győző
Rendeletem önöktől 4x 500ml-es pios Spurit..rendkívül gyorsan megérkezett,és külön köszönet a 2 kis flakon 125ml-es bónusz flaskáért !
Még egy külön köszönet a toll,teamécsesért,karácsonyi tábláért és az üdvözlőkártyáért is .
Igazán figyelmes kis csomagot kaptam nagyon köszönöm..
Igazából 1-2 alkalommal vettem már benzinkúton,autósboltban Spurit csak ha nincs mindig elfelejtettem a nevét vicces helyzeteket produkálva..kerestem már Uzsgyi és Gyia adalékot is mikor kijavítottak nevetve a kereskedésekben 🙂 XD
Most 2 autóba lesz beadagolva,kíváncsian várjuk a fejleményeket az egyik tesztalany barátom 98-as 5.9-es V8-as Grand Chereoke "eco" modellje kb 16-18 l -es fogyasztással.
A másik a saját masinériám egy 86-os 2.6 -os karburátoros Mitshubishi Félnyolc motoros Dodge Caravan ős egyterű..ő nagyjából 10-13 l között fogyaszt,kedvtől ,hőmérséklettől,lelkiállapottól függően..
Szóval hamar el fog fogyni a 4x 500ml Spuri..
Bevallom az én öreg vasamnál még nem tudtam eldönteni hogy használ-e vagy sem,elég korszerútlen,fapados és viszonylag gyenge 104LE motorja van egy 3 fokozatú automata váltóval..eléggé ingadozó fogyasztással ráadásnak különböző kutakon tankoltam eddig.
Most Mol-os 95-be (55L) a 125ml-es flakont..valahol mintha olvastam volna hogy a MOL 95 alap benzin elég jó. Vagy lehet hogy jobban járnék ha 98-as tennék a gépbe és úgy bele a spuri ? Kérdés az hogy egy ilyen régi konstrukciójú motorba mi lenne az ideális alapvetően ez egy 86-os Pajero 2,6-os benzines motorja 95%-ban ugyan ez a blokk és felépítés.
Majd megírom a tapasztalatokat a két elég étkes jószággal kapcsolatban..
Valójában az hogy a fogyasztás csökken -e az bevallom annyira nem izgat,max kevesebbet megyek vele,a lényeg az hogy vigyázni szeretnék (és a barátom is ) a gépre hiszen családtagok .
Üdv : Imre
Még egy külön köszönet a toll,teamécsesért,karácsonyi tábláért és az üdvözlőkártyáért is .
Igazán figyelmes kis csomagot kaptam nagyon köszönöm..
Igazából 1-2 alkalommal vettem már benzinkúton,autósboltban Spurit csak ha nincs mindig elfelejtettem a nevét vicces helyzeteket produkálva..kerestem már Uzsgyi és Gyia adalékot is mikor kijavítottak nevetve a kereskedésekben 🙂 XD
Most 2 autóba lesz beadagolva,kíváncsian várjuk a fejleményeket az egyik tesztalany barátom 98-as 5.9-es V8-as Grand Chereoke "eco" modellje kb 16-18 l -es fogyasztással.
A másik a saját masinériám egy 86-os 2.6 -os karburátoros Mitshubishi Félnyolc motoros Dodge Caravan ős egyterű..ő nagyjából 10-13 l között fogyaszt,kedvtől ,hőmérséklettől,lelkiállapottól függően..
Szóval hamar el fog fogyni a 4x 500ml Spuri..
Bevallom az én öreg vasamnál még nem tudtam eldönteni hogy használ-e vagy sem,elég korszerútlen,fapados és viszonylag gyenge 104LE motorja van egy 3 fokozatú automata váltóval..eléggé ingadozó fogyasztással ráadásnak különböző kutakon tankoltam eddig.
Most Mol-os 95-be (55L) a 125ml-es flakont..valahol mintha olvastam volna hogy a MOL 95 alap benzin elég jó. Vagy lehet hogy jobban járnék ha 98-as tennék a gépbe és úgy bele a spuri ? Kérdés az hogy egy ilyen régi konstrukciójú motorba mi lenne az ideális alapvetően ez egy 86-os Pajero 2,6-os benzines motorja 95%-ban ugyan ez a blokk és felépítés.
Majd megírom a tapasztalatokat a két elég étkes jószággal kapcsolatban..
Valójában az hogy a fogyasztás csökken -e az bevallom annyira nem izgat,max kevesebbet megyek vele,a lényeg az hogy vigyázni szeretnék (és a barátom is ) a gépre hiszen családtagok .
Üdv : Imre
Kedves Boka!
Valóban nagyon kevés a vállalkozó szellemű ember az újdonságokra! A mi pályánk pedig rendesen le van járatva!
Az utolsó 50évben annyit ígérgettek az autósnak, hogy nem hagyja magát becsapni! Kicsit értem! Ők azt nem tudják, hogy végre van egy igazán ütős, hatékony üzemanyag adalék! Komolytalan nyerészkedésnek hiszik!
Értem is, meg nem is!
1-2 ezer forintáldozatot kell hozni, hogy kipróbálja. Plusz jól utána olvasni, és meg is van!
Pont más műszaki tárgyat vásárolunk, akkor is hisszük, hogy beválik, jó lesz! Legyen az autó, porszívó, háztartási gép stb! Lutri minden, pláne, ha nincs múltja, és nincsenek vélemények róla!
Mi azonban megteszünk mindent, amit lehet a széleskörű tájékoztatásért!
A legbeváltabb módszer évtizedek tapasztalata után az ingyen adalékolás a benzin kutakon! A későbbi telefonos rákérdezések után egyértelmű 96%-os pozitív tapasztalatról számoltak be az autósok! Persze abba a 4%-ba bármilyen körülmény és ember is belefér bőven!
A tízmillió lakosból a járművel közlekedők aránya biztos van kb 5millió. Ennyi embert kell egyenként megkínálni ingyen, sőt foglalkozni velük személyesen. Némi szájról szájra jó hírünk is terjed, hogy nagyon megéri használni, ez is számít nyilván!
A hibrides, vagy egyéb nagy értékű beruházás vállalásról nem is beszélve! Hinni kell a technika vívmányaiban. Hová lennénk ma a mobiltelefon nélkül! Aki nem használja lemarad, bukik rajta. Így van ez a SPURI-val is, amikor ilyen gyér minőségű üzemanyagra gyártják a modern, érzékeny, korszerű, autókat.
Reméljük lassanként ismertté válik a SPURI többszörös előnye!
Köszönöm a hasznos tájékoztatást! További biztonságos célba érést kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Valóban nagyon kevés a vállalkozó szellemű ember az újdonságokra! A mi pályánk pedig rendesen le van járatva!
Az utolsó 50évben annyit ígérgettek az autósnak, hogy nem hagyja magát becsapni! Kicsit értem! Ők azt nem tudják, hogy végre van egy igazán ütős, hatékony üzemanyag adalék! Komolytalan nyerészkedésnek hiszik!
Értem is, meg nem is!
1-2 ezer forintáldozatot kell hozni, hogy kipróbálja. Plusz jól utána olvasni, és meg is van!
Pont más műszaki tárgyat vásárolunk, akkor is hisszük, hogy beválik, jó lesz! Legyen az autó, porszívó, háztartási gép stb! Lutri minden, pláne, ha nincs múltja, és nincsenek vélemények róla!
Mi azonban megteszünk mindent, amit lehet a széleskörű tájékoztatásért!
A legbeváltabb módszer évtizedek tapasztalata után az ingyen adalékolás a benzin kutakon! A későbbi telefonos rákérdezések után egyértelmű 96%-os pozitív tapasztalatról számoltak be az autósok! Persze abba a 4%-ba bármilyen körülmény és ember is belefér bőven!
A tízmillió lakosból a járművel közlekedők aránya biztos van kb 5millió. Ennyi embert kell egyenként megkínálni ingyen, sőt foglalkozni velük személyesen. Némi szájról szájra jó hírünk is terjed, hogy nagyon megéri használni, ez is számít nyilván!
A hibrides, vagy egyéb nagy értékű beruházás vállalásról nem is beszélve! Hinni kell a technika vívmányaiban. Hová lennénk ma a mobiltelefon nélkül! Aki nem használja lemarad, bukik rajta. Így van ez a SPURI-val is, amikor ilyen gyér minőségű üzemanyagra gyártják a modern, érzékeny, korszerű, autókat.
Reméljük lassanként ismertté válik a SPURI többszörös előnye!
Köszönöm a hasznos tájékoztatást! További biztonságos célba érést kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Egyébként jellemző a hozzáállás azok részéről, akik nem próbálták ki. De ugyanígy voltam anno a hibrid autóval. Mindenki ijesztgetett, hogy elromlik. Sosem romlott el. Vagy amikor vettem hőszigetelő falfestéket. A " szakemberek " mind megmondták a tutit. Amikor megmutatom az eredményeket, az a válasz, hogy a külső átlaghőmérséklet lett magasabb. 😀
Kedves András!
Érdekes, a finom ételre nem mondanak ilyet, pedig ugyan arról van szó, csak ez a motornak a tápláléka!
Köszönjük, hogy megírta, mert valóban elég sok helyen és alkalommal gúnyolódnak a kutasok is, de mások is. Autós boltosoktól is visszahallottuk, pedig sokat adnak el belőle. Mintha maga ellensége lenne, hogy kevesebb fogyjon.
Pld azt mondja: "Te még hiszel ebbe a szenteltvízbe?"
A SPURIS használókat, akik okosabbak a többiektől, onnan lehet megkülönböztetni, hogy ésszel élnek és kulturáltak!
Roppant érdekes! De ne keltsünk ellenszenvet. A válasz lehet ugyanolyan ironikus mint a kérdés.
"Bizonyára még nem használta Ön sem a SPURI-t!"
Előlegezzük meg a jó modort, biztos beválik!
Ha tudná miről nyilatkozik negatívan, akkor elszégyellné magát! De nem mindenki halad a korral!
Hogy ők tudatlanok, az nem mentség, de el kell nézni nekik! Egyszer csak rájönnek, és sajnálni fogják, hogy évekkel ezelőtt nem kezdték meg használni a SPURI-t.
Rengeteg ilyen van. Őket is szívesen fogadjuk a köreinkbe! Nekik is szólnak a tájékoztatási cikkeink, és minden történés, ami a SPURI háza-táján van!
Ha már szenteltvíz és vallás, akkor még egy dolog a tájékozottságról példaként: "Jézus a kereszten azt mondta: "Bocsátsd meg nékik uram, nem tudják mit cselekszenek!" Lehet, hogy nem voltam pontos idéző, viszont találó a párhuzam!
A rossz árut is el lehet adni egyszer, de ilyen több százezres törzsvevői kör nem véletlen. Ezt a SPURI minősége vívta ki magának! Akkor nincs is mit írnom többet!
Fel a fejjel, és köszönöm, hogy megírta az értékes történetet!
További biztonságos közlekedést kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Érdekes, a finom ételre nem mondanak ilyet, pedig ugyan arról van szó, csak ez a motornak a tápláléka!
Köszönjük, hogy megírta, mert valóban elég sok helyen és alkalommal gúnyolódnak a kutasok is, de mások is. Autós boltosoktól is visszahallottuk, pedig sokat adnak el belőle. Mintha maga ellensége lenne, hogy kevesebb fogyjon.
Pld azt mondja: "Te még hiszel ebbe a szenteltvízbe?"
A SPURIS használókat, akik okosabbak a többiektől, onnan lehet megkülönböztetni, hogy ésszel élnek és kulturáltak!
Roppant érdekes! De ne keltsünk ellenszenvet. A válasz lehet ugyanolyan ironikus mint a kérdés.
"Bizonyára még nem használta Ön sem a SPURI-t!"
Előlegezzük meg a jó modort, biztos beválik!
Ha tudná miről nyilatkozik negatívan, akkor elszégyellné magát! De nem mindenki halad a korral!
Hogy ők tudatlanok, az nem mentség, de el kell nézni nekik! Egyszer csak rájönnek, és sajnálni fogják, hogy évekkel ezelőtt nem kezdték meg használni a SPURI-t.
Rengeteg ilyen van. Őket is szívesen fogadjuk a köreinkbe! Nekik is szólnak a tájékoztatási cikkeink, és minden történés, ami a SPURI háza-táján van!
Ha már szenteltvíz és vallás, akkor még egy dolog a tájékozottságról példaként: "Jézus a kereszten azt mondta: "Bocsátsd meg nékik uram, nem tudják mit cselekszenek!" Lehet, hogy nem voltam pontos idéző, viszont találó a párhuzam!
A rossz árut is el lehet adni egyszer, de ilyen több százezres törzsvevői kör nem véletlen. Ezt a SPURI minősége vívta ki magának! Akkor nincs is mit írnom többet!
Fel a fejjel, és köszönöm, hogy megírta az értékes történetet!
További biztonságos közlekedést kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Egy kis szösszenet arról, hogy mit gondolnak a benzinkutasok az adalékokról.
Tankolás előtt odajött a kutas, hogy segíthet-e. Mondtam, hogy köszönöm megoldom magam és elővettem a Spurit. Amint öntöttem a tankba, cinikusan megjegyezte, "Megy bele a csodaszer?"
Csak annyit válaszoltam, "Valamivel fel kell javítani ezt a sz.rt amit árultok!"
Szó nélkül távozott 😛
Tankolás előtt odajött a kutas, hogy segíthet-e. Mondtam, hogy köszönöm megoldom magam és elővettem a Spurit. Amint öntöttem a tankba, cinikusan megjegyezte, "Megy bele a csodaszer?"
Csak annyit válaszoltam, "Valamivel fel kell javítani ezt a sz.rt amit árultok!"
Szó nélkül távozott 😛
Kedves KOVZO!
Kicsit értetlenul állok az eset előtt, de van Dácia Daster ismerősünk, ezért megérdeklődjük az esetet tőle!
Kis türelmet kérek!
Annyit viszont biztosan tudok, hogy a SPURI nem árthat az autónak! Jobb üzemanyagot eredményez adalékolás után az biztos! Már csak a biztonság miatt is megéri folyamatosan használni! A fogyasztás csökkenés miatt pedig bőven megtérül az ára! A mai gázolajok pedig igénylik az értékes alkotókat, ami most hiányzik belőlük! A úgynevezett téliesített gázolaj pedig szárazabb a kelleténél. Pont azért, mert érték arányosan nem éri meg a kutaknak drága tuti gázolajat olcsón árulni! A konkurencia harc ezt eredményezi!
Vissza térünk még erre az esetre, ha a kollégáim utána néztek!
Köszönöm hogy hozzánk fordult bizalmával, mindent megteszünk, hogy segítsünk, minél előbb!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Kicsit értetlenul állok az eset előtt, de van Dácia Daster ismerősünk, ezért megérdeklődjük az esetet tőle!
Kis türelmet kérek!
Annyit viszont biztosan tudok, hogy a SPURI nem árthat az autónak! Jobb üzemanyagot eredményez adalékolás után az biztos! Már csak a biztonság miatt is megéri folyamatosan használni! A fogyasztás csökkenés miatt pedig bőven megtérül az ára! A mai gázolajok pedig igénylik az értékes alkotókat, ami most hiányzik belőlük! A úgynevezett téliesített gázolaj pedig szárazabb a kelleténél. Pont azért, mert érték arányosan nem éri meg a kutaknak drága tuti gázolajat olcsón árulni! A konkurencia harc ezt eredményezi!
Vissza térünk még erre az esetre, ha a kollégáim utána néztek!
Köszönöm hogy hozzánk fordult bizalmával, mindent megteszünk, hogy segítsünk, minél előbb!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások