Vendégkönyv - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2190 bejegyzés.
kovzo kovzo írta ekkor 2015.12.07. 10:52
Tisztelt Kálmán!

Ma rendeltem a Spuriból, így tapasztalatom még nincs. Elsősorban a leírtak alapján döntöttem az Önök terméke mellett, illetve van agy kis gondom az új diesel Dusteremmel. 40-50 km/h-ig erőteljes sípoló hangot ad ( mint egy úttörő síp), amely a benne utazóknak nagyon zavaró.
Várható-e, hogy ez megszűnik, mert a szerviben semmi sem tudtak mondani, csak, hogy a turbó okozza.
Üdvözlettel: Zoltán
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2015.12.02. 21:44
Kedves József!

Ez a STIHL fűrészes történet fantasztikus, és példásan leírta a történést ahogy kell.
Igen így működik, mert ez is belső égésű motor. A kétütemű pedig külön szereti a SPURI-t.
Jó ötlet, hogy favágóknak mutassuk meg. Olyan tízen-valahány évvel ezelőtt kampányoltunk a NEFAG erdőgazdaságban. Talán túl nagy cég, de nem kellett nekik, pedig környezetvédelmi szempontból telefüstölték az erdőt kivágás közben! Ez megszűnt. Elvileg a melósoknak tetszett, a plusz motorerőt imádták. A nagy erőgépek is szerették, minden remekül sikerült. Rengeteg egyeztetés, ingyen ajándékok és egyebek után nem lehetett elérni a döntéshozó részlegigazgatót. Aztán kinyögték, hogy nem kell! Referenciaként jó lett volna, hisz alig fogyasztanak a fűrészek, így ezt a mennyiséget ingyen is szállítottuk volna egész szezonba!
Így sem kell! Megkérdeztük miért, hisz kint mindenki szerette, a vezetőktől a melósig! A válasz rövid volt: Mert csak! Ezután elment a kedvünk ettől a pályától! De hátha itt csak egy ritka ostoba vezetőt fogtunk ki!
Aztán könyvet írhatnék a Nógrád Volánnál aratott fergeteges sikerünkkel, ami ugyan így zárult. Vezérigazgató azt mondta, mert csak!
Tavaly volt a Miskolci Polgármesteri Hivallal minden gazdasági holdingjába tesztüzem, ahol csaknem 18% volt a megtakarítás. A kért tesztelés eredmény bizonyítása többszáz oldalban 6,5cm magas dossziét alkotott! Jól megdolgoztatták szegény kollégáimat a szemetek, holott tudták úgysem kell! Itt azt mondták: "Nem tehetik meg ezt a MOL-lal." Politikai okok miatt! Szomorú dolgok ezek kérem! Muszáj pocsékolni a gázolajat, közben a ködös télen a szmogot szívja több százezer miskolci lakos! És a metánbűzt!
De egy nagy csomó állami helyen minden igazgatótanácsi tanácsi embernek kellett volna egymillió havonta. Ja és tizenketten ülnek össze havi egyszer ezért! Tehát mindössze 12x12 millió kellett volna évente "prémiumdöntésért" fizetnünk! Fertelmes nagyban megy a lopás uraim kis hazánkban! Ezt nem is tudja a nép!
Vannak korlátok rendesen! Ahhoz képest elég jól vagyunk a kollégáinkkal, lelkesedéssel lám nincs baj!
Vagány emberek!
De ennyit erről dióhéjban, és még egyszer köszönöm a leírást frankó volt!

További balesetmentes közlekedést kívánok!

Tisztelettel! Farkas Kálmán
József József írta ekkor 2015.12.02. 16:24
Tisztelt Kálmán!
Most nem kérdéssel fordulok Önhöz. Ritkán kerülnek szóba a benzinmotoros fűrészek, pedig ilyenkor igencsak szezonja van. Tudom, nyáron kellene, stb. 🙂 De általában a hideg időben jut eszünkbe, hogy fát kellene vágni és hogy vajon milyen állapotban van a gépünk... A szomszéd áthozta a Stihl-jét, hogy kormol, prüszköl, szakaszosan vág, alig akar beindulni, nyilván motorhiba, pedig friss benzin, jó olaj és új a gyertya, mégsem jó a gép. Na, ekkor ugrott be a Spuri, amit már régóta használok az autómba és a motoromba is. Gondoltam, egy próbát megért, tehát csináltam egy benzin+olaj+Spuri mixet, bele töltöttem a fűrész tartályába. Nagyon nehezen, küszködve, de beindult. Hagytam alapjáraton dolgozni, párszor hozzá kellett nyúlni, mert nagyon egyenletlen volt a járása. Amikor kezdett melegedni a motor, egyre nagyobb fordulaton kezdtem el pörgetni. Akár hiszik, akár nem, kb fél óra alatt már lett alapjárat, nem dadogott le. Azóta egy hét telt el, a Stihl olyan, mint új korában, vágja a fát mint kés a vajat. Mondhatni, pont erre számítottam, tehát a gép kontra Spuri mérkőzést a spuri nyerte. Arra viszont nem számítottam, hogy megrohannak az erdészek 🙂 Nem egy internet böngésző emberekről lévén szó, elmeséltem mindent a Spuriról és megmutattam hogyan kell használni és mire is jó. Bővült a Spuri használók csapata, ennyi már bizonyos, hiszen ebben az esetben a tények önmagukért beszéltek, mert az egyszerűbb életformát élő emberek csak a tényekben hisznek, minden mese és mellé beszéd nélkül... Az egész történetben csak egyetlen negatívum van, mégpedig az, hogy a szomszédom azóta intenzíven használja a gépet már kora reggel minden nap, én viszont éjszakás vagyok... 😀 Na de térjünk az ötletre... Nem ártana, ha néha felkeresnének személyesen egy-egy gazdaságot, erdészetet, ahol valóban minden egyes forint számít. Tapasztalatból tudom, hogy ha reklámfüzetet, vagy e-mail-ben kapnak bármilyen reklámot, azt el sem olvassák, nem jut el az üzenet, sajnos! Egy szó, mint száz, a Spuri nagyon jó, vegyétek, vigyétek és főleg használjátok!
Üdvözlettel: József
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2015.11.30. 20:19
Tisztelt Tibor!

Nem lesz semmi károsodása! Hisz fagyásgátlóként is alkalmazható. Azért a beöntéskor nem árt, ha legalább legalább mínusz tíz körül van az adalék, addig amíg beönti, a vegyi folyamatok miatt. Ehhez kell még a tankolási hőmérséklet legalább fagypont fölötti legyen! A kutaknál amúgy is a leghidegebb télben is a föld alatti tárolóban legalább +16fokos a gázolaj. Benzinnél nem számít!
Tehát, ha a fagyban a csomagtartóban van nincs gond, nem károsodik! Majd felmelegszik menet közben legalább -10Cfokra, és már bele önthető!
További élvezetes vezetést kívánok! Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Tibor Tibor írta ekkor 2015.11.30. 09:08
Udvozlom, erdeklodnek hogy a Spuri adaleknak lesz-e baja -20 fok kinti homersekletben 3 flakon spurit az autoban felejtettem 1 hetig. Segitsgeget koszinom
sanyika1 sanyika1 írta ekkor 2015.11.25. 19:45
Üdvözlöm Kálmán úr!Köszönöm hasznos infót.Igen Nagyon tud segíteni a kék spuri 1.5x aránnyal használom:).Az ősszel volt élő adat nézés kíváncsiságból a légtömegmérőt figyelve.Meg minden mást, előtöltést is figyeltük (vp44 elektromos adagoló) nem állítottunk semmit.Nekem olyan érzésem van,hogy önindító intenzitással lesz gond.(engem egyenlőre nem zavar,már megszoktam) Még egyszer köszönöm a "folyékony chip tuning hatását" Hangja szép,nem füstöl,Nagyon megy:).Jó egészséget önnek,és csapatának.
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2015.11.23. 17:07
Kedves Sanyika!

Ennél a régebbi autónál is tudtunk segíteni, az külön öröm! Egyre jobb fog lenni, úgy tíz teljes tankig minden jellemzője jobb lesz!
Az indítási készség is, viszont sokat segítene a gépen, ha a korára való tekintettel az adagoló előtöltését nagyobbra állítanák! Kb olyan 8%-kal a gyári értékhez képest!
A VW T4-nél a 0.50-et 0.54-re állítva jobban indul, és harapósabb lesz! Még a fogyasztás is jobb lesz!
Ezt a Spuri-s üzemanyag bőven ki tudja használni!
További élvezetes autózást kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
sanyika1 sanyika1 írta ekkor 2015.11.21. 20:25
Üdvözlöm Kálmán úr!Köszönöm önnek,és csapatának ezt a szuper terméket:).Kék spuri tapasztalat: 125ml flakon menetelése most jó,bontás után újra szorosan zárható.Ami elsőre szembe tűnt az a kocsiba ülve kulcs elfordítása után,üzemanyag szint jelző sebesen be állt helyére.Kipufogó vége enyhén kormos (vectra B x20DTH diesel) belűről könnyedén ronggyal fém tisztára tisztítható kb.10-15km után ismét kormos.(nálam ez már betegség,függő lettem!:D) Mikor hozzám került autó turbó SZAKADÉK volt!Most nincs turbó késés azonnal ugrik!:DAz indítási hajlamon nekem nem segített,1-2 fordul és már ketyeg is nincs pöcc röff .Spuri használata előtt is így indult.Még egyszer köszönöm ezt a remek terméket.
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2015.11.16. 17:43
Utóirat, Fiatnál!

Közbe látom egyszerre írtunk Sanyika1 -gyel.
Ezek is lehetséges hibák valóban! Ugyanazt ajáljuk mindketten, egy jó SZAKI átvizsgálását!
Üdv! Farkas Kálmán
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2015.11.16. 17:39
Tisztelt Probi!

Nagyon örülök ennek a tapasztalatnak is! Igen kitakarított nagyon sok lerakódást! Tehát a nem odavalót eltávolította, ami jó dolog.
Mikor szennyezett egy motor, akkor ahhoz állítják a gyújtást, üzemanyagot és mindent! De most ismét vigye el a szerelőhöz, hogy a gyári értékeket ellenőrizze! A benzinesnél ez elég könnyű lesz!
A prémium üzemanyagokról pedig írtam egy cikket, azt hiszem abba minden benne van! A főoldalról lehet elérni, ha jó pár cikkel lejjebb keresgél!
Lényege,hogy pld az Ön autójának nincs szüksége 100-as benzinre, mert úgysem tudja kihasználni. Viszont keletkezik vele másik 16-féle problémája, ugyanis nem versenyautóról van szó, de még csak nem is sportkocsi, melynek a sűrítési aránya fel van tuningolva, és az előgyújtása az agyig fel van húzva, valamint a szelepösszenyitás maximumon fityeg! Sok minden van ami fontos egy ilyen autónál, de nem a prémium üzemanyag! Talán még elég káros is hosszútávon, hiszen a gyújtásnak is meggyűlik a baja vele!

Tehát normál benzin és a piros SPURI. Ehhez egy gyári beállítás! Így jónak kell len ni mindenképp! Ha mégsem, akkor az egyszerű mechanikai hibát meg kell keresni! Ezután minden jó lesz!
Hacsak, nem hálni jár a lélek, és a kompresszió a motorba!
Ne fessük az ördögöt a falra, benzines autónál ezt is könnyű megállapítani óra segítségével!

Mivel még két tankoláson van túl a gép, úgy gondolom nem lehet hosszú távú következtetéseket levonni! Az újszerű érces hang nem mindig rossz! Én még várnék 4-5 tankolásig! Van akinél a tizedikre ugrott meg! Írta is a nagy élményét itt a vendégkönyvbe!
Tehát annál több türelem, minél régebbi az autó!

További kitartást, biztonságos célba érést kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán!
sanyika1 sanyika1 írta ekkor 2015.11.16. 17:12
Üdv!Kiss Péter.Ez a le állás,nem indulás lehet a jeladós porlasztó hibája.Ami elektromos hiba!Nem piszok.Ha automata akkor pedig pedál kapcsoló hiba.Keres egy jó szakit.
sanyika1 sanyika1 írta ekkor 2015.11.16. 17:04
üdv!Probi!Talán a katalizátor kerámia betét le válása okozza zörgést.Keres egy komoly fiatos szakit aki érti ezt a kis autót,és nézesd át komolyabban.
Probi Probi írta ekkor 2015.11.16. 15:49
Kedves Kálmán

A racing spuri kipróbálása utáni tapasztalataimat osztanám meg.
Mint korábban leirtam 1 125 ml piros és a legutobbi 1 125 ml kék suuri után a változás: Fiat cinque 1.1 55le a motornak szokatlan hangja lett nemhogy halkabb hangos lett alapjáraton nem annyira de ha a fordulat visszaesik akkor hallani igazán a hangokat.
Továbbá a befecskendező is halható lett ahogy működik. Korábban a spurival Mol 95 benzint tankoltam.
Most ajánlották próbáljam ki a Shell 100 nitrót hátha elhalgat, sajnos semmi változás, jelenleg már nem használok semmien adalékot.
Szóval valamit nagyon kitakarított ez a csodaszer.
Várom válaszát, hogy Ön szerint mi történhetett.
Szaki Kft. Szaki Kft. írta ekkor 2015.11.16. 11:53
Tisztelt Kiss Péter Úr!

Nagyon jól tette, hogy tapasztalatát leírta a dízel BMW autójával kapcsolatban.

Ebben a technikában mindenképp meglepetésszerű erő és nyomaték többletet kell éreznie. Ha nem, akkor van valami más mechanikai probléma a rendszerben. Ez úgy derülhet ki, hogy másfélszeres SPURI JG-2 adalékot használ. Mindenképp ennek a régebbi technikának erre a fokozott energia tartalomra intenzívebb gyorsulást, nyomatékot kell hoznia. Csak egy tankolásnál próbálja ki! Többször van olyan az esetünkben, hogy 10 tankolás is szükségeltetett a jó eredményhez.
Javaslom még, hogy specialistához forduljon, ahol értékes információkat lehet az ECO-ból kinyerni, valamint a kipufogó gáz összetétele is árulkodó lehet. A BMW-nek ez a három literes változata, amúgy is hatékony tud lenni a SPURI-val, ezért kicsit értetlenül állok az eset előtt.

Kérem, tájékoztasson a továbbiakban, ha valamilyen eredményt sikerült elérni.

A SPURI hatékonysága semmiképp nem motortípus-függő, hisz a jó minőségű üzemanyag minden paraméterében meglátszik egy autó üzemeltetésében.

Még egyszer köszönöm szépen bejegyzését, és várjuk a további fejleményt.

Köszönettel: Farkas Kálmán
Kiss Péter Kiss Péter írta ekkor 2015.11.15. 15:25
Üdv Mindenki!

Pár hónapja használom a rózsaszín spurit, és anno ígértem, hogy megosztom a tapasztalataimat. Nos: tapasztalni, én semmit sem tapasztaltam. A motor nem lett halkabb mondjuk azelőtt sem volt hangos. Fogyasztás semmit sem változott, erőtöbblet sem jelentkezett, mondjuk cca 200 lóerő mellett nehezebb is észrevenni. Talán egy kicsit könnyebben indul most hidegben. Ezt írom egy liter elhasználása után, ami mondjuk 6-7 ezer kilométer megtételéhez volt elég spurival. A probléma eredetileg, hogy időnként teljesen random módra nehezen indul valamint szintén random mód padlógázra leáll, kb. havonta egyszer ha előfordul, abban bíztam, hogy valami koszolódás és a spuri majd megoldja. Nem így lett, de ez nem az adalék hibája. Valaki itt írta a főtengely jeladót, nem is az lett a megoldás. Gép nem írt semmit sem, úgyhogy marad a jó öreg szétbontása az üzemanyagrendszernek, én a porlasztókra gyanakszom továbbra is, vagy nagynyomású szivattyúra. Résolajcső cseréje se oldotta meg. Most rendelek még 2x500 ml-t, és valamikor sort kerítek a első körben a porlasztócsúcsok bemérésére. Valamint lehet megpróbálkozom majd még a kékkel (BMW 730D).
Szép napot mindenkinek!
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2015.11.05. 20:06
Kedves Atis!

Először is köszönöm a tájékoztató jellegű munkáját! Bizonyára az ismerősei is örültek az ajánlásának!

Igen a legtöbb ember azt hiszi mi is csalók vagyunk, mint a többi! Pedig csak egy finomságot gyártunk az autókhoz. Hasonlatként az étkezésre tudom hasonlítani. Ha vitaminba gazdag, élelmi rostban, ásványi anyagokban változatos, de természetes ételeket fogyasztunk a mi szervezetünk is meghálálja. Az emberi test is csak a jót tudja hasznosítani igazán. Ha szemét kaját eszünk sok mindenből hiánya lesz a testünknek, így meghibásodik!
Nos a jármű is elromlik a gyér minőségű üzemanyag miatt!
Megelőzésre, ezért készült a SPURI!
Ezt tízmillió lakosra átvinni egy kicsit nehezebb!
Azt hiszem, azért szép eredmény az a kb. egymilliónak számított SPURI-s tankolás is kis-hazánkban! Nagyobb részt pedig Atis, az ilyen lelkes jót akaró embereknek köszönhetünk! Hisz TV reklámra még nincs pénzünk! Helyette fejlesztünk tovább, hogy megfeleljünk a legújabb kihívású járműveknek is!

Még-egyszer köszönöm a részletes, és igen tanulságos leírást! Szeretném egy apró ajándékkal megköszönni, ezért a honlapon szereplő emailre kérek egy postacímet! Bizalmasan kezeljük!
További ilyen hasznos ismeretterjesztő munkát kívánok.
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Atis Atis írta ekkor 2015.11.05. 18:17
A Spuri megjavítja az autód!
Vagy mégsem? A tapasztalatok azt mutatják: mégis!
Több ismerősömnek is adtam Spurit. Az egyik egy VW Amarok 2,5Td-be tette. Az autót nemrég vette. Szerintem még nincs 4 éves. És 160ezer km.körül van benne. Részecskeszűrő hibát jelzett. Mindig kiüttette de újra bejelzett neki. Elkezdte használni a Spurit. A 3. tankolás után eltűnt a hibakód. És azóta se jött vissza.
A másik:
Renault Magane 1,5dci. Szintén még 200.ezer km alatt. Csak prémium dízelt használt amióta nála van. Sokáig nem is merte bele tenni a Spurit hiába biztattam. Aztán egyszer csak számítógépre tették.És mind a 4 porlasztócsúcs + gázpedál jeladó hibát jelzett. Ez is 200e fölötti javítás lett volna. Na ekkor jutott eszébe amit már régóta mondtam neki. Elkezdte használni a Spurit. 3 út Horvátországba oda-vissza a Spurival és mikor visszament a szerelőhöz az autó semmilyen hibát nem jelzett.
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2015.10.29. 21:03
Kedves Sanyika1!

A VW probléma egyszerű! Normál használatban nincs csalás és ámítás, jól működnek a gépek!

Egy országba történő bevitelkor tesztelik minden irányú minőségét, szabványok szerint! Ekkor ráteszik egy menetgépre, és csatlakoztatják az érzékelőket!
No, itt a csalás, mert ezt a VW egy csokilábon keresztül érzékeli, és átalakítja a motor karakterisztikát ideális állapotra! Ez azonban némi nyomaték vesztéssel jár, de ezt nem igen mérik kinn a természetbe. Pedig e műszer nélkül bizony jobban megy a gép. Nincs korlátozás rajta!

Úgy derülhetett ki, hogy egy-két "csatilábat" lekötöttek a dugasznál, mert feltűnően brutális lehetett a különbség.
És lám ellenőrző fázisban más programmal működött!

Azt érzem, hogy negatív reklám is egy ingyen reklám! Ezután rengeteget el fognak adni belőle! Most van egy kis olcsóság, mert épp T6-ost néztem, hogy olcsóbb az új, mint az 5éves T5-ös! A különbség csak egy-két felszereltségen múlik!
Talán azt lehet tudni, hogy írdatlan sokat fejlődött az AUDI-VW-Skoda-Seat és leginkább dízelbe! Így a világon Ő a piacvezető. Csak ezt nem így számolják!
Egymással legó szerűen kompatibilis alkatrészekből állnak! Egyszer megtervezik strapabíróra és gyártják legalább tíz évig pld a vízpumpát! Mostani előnye a fejlesztés miatt még nem látszik a konszernnek, de rövidesen lesz!
Persze a konkurens autógyártóknak is benne van a szemétkedése bőven!
Bízom benne, hogy lassan a legolcsóbb autók egyike lesz a német minőség mellett!

Ennyit dióhéjban!
Még sorolhatnám a történéseket szinte naponta, de igen hosszú lenne!

Még egy apropó, ha teszt fázisba az amerikai vizsgánál, ha SPURI-t is használnának, jól kinyílna a csipájuk, környezeti emisszió, és nyomaték téren!

További élvezetes SPURI-zást! Farkas Kálmán
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2015.10.29. 20:22
Kedves Gábor!

Jó olvasni, hogy ilyen rázós helyzetben is jól teljesített a SPURI!

Egy jármű működése sok alkatrészen múlik. Nagyobb része az üzemanyag minőségétől függ. A tanktól a robbanótérig, a szelepektől a kipufogó utolsó centiméteréig.

Ha nagyon rég látott SPURI-t az autó, akkor bizony jó sokáig lesz dolga, míg rendbe nem teszi a gépet!
Ha kész, akkor sem hagyja abba az adalékolást, mert rögtön elkezd kormosodni a rendszer! Hangsúlyozzuk, hogy állandó használatot javaslunk, hisz nem kerül semmibe! Az árának kb. háromszoros értéket takarít meg üzemanyagból, plusz az alkatrész cserék és díjak árai!

Tehát azt szeretnénk: "minden autós tudja, hogy jól jár a SPURI-val!"

Úgy fejlesztettük, hogy semmihez nem mérhető minőségnek jó nagy haszna legyen minden járműnél!

A használók sajnos már nem tudhatják, hogy pld a 300ezer hibamentes kilóméter helyett, hányszor kellett volna javítani az autót. Cserélni az alkatrészeket! Mert minél korszerűbb egy autó, annál bonyolultabb, és érzékeny lesz az üzemanyag minőségére! A kúti tömegtermelés pimasz árrése pedig nem valószínű, hogy megfizethető lenne valamikor is!
Ezért olcsón itt a SPURI. Csak el kell hinni, hogy ez tényleg hasznos!

Ön is Gábor már tudja, hogy jó, így üdvözöljük a SPURI használók között, és örülök, hogy Ön is sokat tesz a környezetéért, mert SPURI-val jár!

További élvezetes, autózást kívánok!

Tisztelettel! Farkas Kálmán
sanyika1 sanyika1 írta ekkor 2015.10.29. 19:45
Üdv!Farkas úr!Most láttam híradóban w diesel mizériát.A spuri megtudja oldani problémát?köszönöm csapatuk munkáját.