A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Üdv ! Opel 1.6 16 v autóm városban használva ,már előzni ,nagyobb emelkedőn felmenni nem lehetett vele ,2-3 henger ment ,és leált az autó ,szerelő teljes motorgenerál ,mert bevannak ragadva a szelepek ,vagy próbáljam már ki a kék spurit ,szkeptikus voltam,de inkább mint motorfelujitás 300000-ért, két hónap önözgetés után már kezdtem feladni ,de utána lssacskán javulás kormolt rendesen ,de már nem ált le ,erősebb is lett ,most már kb 6- hónapja használom, olyan jó lett a gép indul pöccre,gyönyörű halkan jár a motor ,és dinamikus jó kocsi lett a spurinak hála ! idő kell hozzá hogy takarítson ,de mindenkinek a legbátrabban ajánlom ! és köszönöm a gyártónak ezt a remek terméket !
Kedves P.Robi!
A jó szakember precíz átnézése, és beállítások elvégzése után várjuk a válaszát!
Olaj ügyben pedig nem szeretnék állást foglalni, de egy biztos, a teljesítmény osztályt kell figyelembe venni! Nem csak a márka a fontos. Mindenhol van gyenge olaj, és verseny olaj is! Sanyika1 jól ráérzett a széles sávú 5W50 konzisztenciával, melyhez csak a teljesítmény osztály legyen min. A4/B4, ahol "A" mögötti szám a fontos!
Ennyit dióhéjban!
Üdv! Farkas Kálmán
A jó szakember precíz átnézése, és beállítások elvégzése után várjuk a válaszát!
Olaj ügyben pedig nem szeretnék állást foglalni, de egy biztos, a teljesítmény osztályt kell figyelembe venni! Nem csak a márka a fontos. Mindenhol van gyenge olaj, és verseny olaj is! Sanyika1 jól ráérzett a széles sávú 5W50 konzisztenciával, melyhez csak a teljesítmény osztály legyen min. A4/B4, ahol "A" mögötti szám a fontos!
Ennyit dióhéjban!
Üdv! Farkas Kálmán
Kedves Kálmán
Köszönöm, megkeresek majd egy szakit ez végett.
A kék spurim elfogyott visszatérek a rózsaszinre remélem hatásos lesz később a tapasztalataim megosztom
Köszönöm, megkeresek majd egy szakit ez végett.
A kék spurim elfogyott visszatérek a rózsaszinre remélem hatásos lesz később a tapasztalataim megosztom
Üdv! P Robi Bocsi bele vaúú ért.Én inkább 5w50 olajjal próbálnám ki.Hisz 10w40 és 15w40 egyforma "vastag" meleg oldali része!Én kerregő diesel opelom mikor megkapta élete első SPURIS terápiáját halkabb motor járás véget hallani lehetett feszítő görgő nyiszogását.Mely lehet előtte is nyiszogott csak elnyomta motor kerregő hangja.
Kedves Kálmán
Korábbi tanácsait másolván érdeklődnék ön szerint mely motorolajat válasszam ebbe a gépbe? Fiat cinque 1.1 2000 km korábban cseréltem castrol magnetec 10 w40 re filtron szürővel és elég szépen hallani valami "guruló vas labdák" hangot a motorban és it ott csepereg, korábban júliusban vettem se hang se folyás, szelepfedél csere megvolt. Total 9000 15w 40 ajánlottak
a spuri 1 piros 1 kék elhasználása után és az olajtól jött elő?
Köszönettel P Robi
SZAKI Kft.
Kisújszállás
Elküldve 2015. September 06. - 16:59
Kedves P.Robi!
Remek, ennek füstölni kell, mert takarítja a hűségesen a hosszú szénláncú szénhidrogéneket!
Türelmet kérünk! 4-5tele tank után még a leragadt kompresszió gyűrűt is ki szokta pattintani. Újra lesz 54LE benne!
Ha a folyamatot gyorsítani szeretné, akkor SPURI JG-2
használatát javaslom a 40literhez a 125ml kis flakonnal! És a legolcsóbb 95-ös MOLO benzint! Ezt 3-4szer kell ismételni! Ha a motorolaj molibdén szulfidos akkor még gyorsabb lesz a folyamat!
A végén rá sem ismer a kis mérges gépre! Az biztos! Sporting-gal csodát tud tenni! Később a gépkönyv szerintitől térjen el 5W50-es -re Pld Motul, vagy Fuchs-ra! Mert a meleg oldalon a hűtés alá van méretezve ennél gépnél! Az 50-es meleg oldal megfelelő védelmet nyújt későbbi gyűrű beégéssel szemben! A SPURI hűtőgél komponense is remekül illeszkedik a géphez!
Hacsak el nincs kopva a gyűrű! Mert ez is lehet!
Tehát türelem, mert nem csodaszer a SPURI, hanem egy fizikai folyamat együttes végrehajtója! Idő kell hozzá!
Kb egy tucat helyen kell neki az érzékelőket is megtakarítani! De meg is tisztítja fényesre, még a lambda szondát, kipufogót is!
Aztán mindig tankolásonként érdemes használni a SPURI-t, normál változatban /piros/, normál adaggal, és soha nem lesz gondja a géppel ilyen téren!
Érezni fogja a kb. 60NM-t.
Kérem írja meg később mi a végeredmény márkatársainak! Nem mindegy, hogyha jól sejtem a kb. 20éves gép mit is tud most!
Köszönjük az értékes bejegyzést! Várjuk későbbi pld. decemberi bejegyzését.
További biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Korábbi tanácsait másolván érdeklődnék ön szerint mely motorolajat válasszam ebbe a gépbe? Fiat cinque 1.1 2000 km korábban cseréltem castrol magnetec 10 w40 re filtron szürővel és elég szépen hallani valami "guruló vas labdák" hangot a motorban és it ott csepereg, korábban júliusban vettem se hang se folyás, szelepfedél csere megvolt. Total 9000 15w 40 ajánlottak
a spuri 1 piros 1 kék elhasználása után és az olajtól jött elő?
Köszönettel P Robi
SZAKI Kft.
Kisújszállás
Elküldve 2015. September 06. - 16:59
Kedves P.Robi!
Remek, ennek füstölni kell, mert takarítja a hűségesen a hosszú szénláncú szénhidrogéneket!
Türelmet kérünk! 4-5tele tank után még a leragadt kompresszió gyűrűt is ki szokta pattintani. Újra lesz 54LE benne!
Ha a folyamatot gyorsítani szeretné, akkor SPURI JG-2
használatát javaslom a 40literhez a 125ml kis flakonnal! És a legolcsóbb 95-ös MOLO benzint! Ezt 3-4szer kell ismételni! Ha a motorolaj molibdén szulfidos akkor még gyorsabb lesz a folyamat!
A végén rá sem ismer a kis mérges gépre! Az biztos! Sporting-gal csodát tud tenni! Később a gépkönyv szerintitől térjen el 5W50-es -re Pld Motul, vagy Fuchs-ra! Mert a meleg oldalon a hűtés alá van méretezve ennél gépnél! Az 50-es meleg oldal megfelelő védelmet nyújt későbbi gyűrű beégéssel szemben! A SPURI hűtőgél komponense is remekül illeszkedik a géphez!
Hacsak el nincs kopva a gyűrű! Mert ez is lehet!
Tehát türelem, mert nem csodaszer a SPURI, hanem egy fizikai folyamat együttes végrehajtója! Idő kell hozzá!
Kb egy tucat helyen kell neki az érzékelőket is megtakarítani! De meg is tisztítja fényesre, még a lambda szondát, kipufogót is!
Aztán mindig tankolásonként érdemes használni a SPURI-t, normál változatban /piros/, normál adaggal, és soha nem lesz gondja a géppel ilyen téren!
Érezni fogja a kb. 60NM-t.
Kérem írja meg később mi a végeredmény márkatársainak! Nem mindegy, hogyha jól sejtem a kb. 20éves gép mit is tud most!
Köszönjük az értékes bejegyzést! Várjuk későbbi pld. decemberi bejegyzését.
További biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Kedves Sanyika!
Köszönjük a jó ötletet, ha van ennél a motornál ilyen leeresztő, könnyen megoldható a módszer.
Lám ezért jó a vendégkönyv, segítsünk egymáson, nekünk is jól jön majd egyszer, ha problémánk támad!
Üdv! Farkas Kálmán
Köszönjük a jó ötletet, ha van ennél a motornál ilyen leeresztő, könnyen megoldható a módszer.
Lám ezért jó a vendégkönyv, segítsünk egymáson, nekünk is jól jön majd egyszer, ha problémánk támad!
Üdv! Farkas Kálmán
Üdv!Miklós.Automata benzin csapos rendszereknél pl. "robogó" karburátor alján oldalt van le eresztő csavar,egy cső is lóg lefelé (ha még rajta van) így le lehet ereszteni belőle benzint.Én így szoktam piaggió NRG.
Tisztelt Kálmán!
Köszönöm a választ, a szezon végén, még megpróbálok egy tankot kijárni adalékkal, majd teletankolni, ahogy leírta1,5 szeres SPURI adalékkal. Viszont a benzincsapom automata, így nem igazán egyszerű kijáratni a karbiból a benzint. Az elmúlt télen két hetenként beindítottam és meleg motorig járattam, így próbáltam elkerülni a benzin szétesését, komponenseinek kiválását a karbiba.
Egyébként, ha írna egy nagyobb lélegzetű cikket és esetleg még el is küldené pár motoros honlapnak, a motoros társadalom biztosan örülne.
Üdvözlettel Miklós
Köszönöm a választ, a szezon végén, még megpróbálok egy tankot kijárni adalékkal, majd teletankolni, ahogy leírta1,5 szeres SPURI adalékkal. Viszont a benzincsapom automata, így nem igazán egyszerű kijáratni a karbiból a benzint. Az elmúlt télen két hetenként beindítottam és meleg motorig járattam, így próbáltam elkerülni a benzin szétesését, komponenseinek kiválását a karbiba.
Egyébként, ha írna egy nagyobb lélegzetű cikket és esetleg még el is küldené pár motoros honlapnak, a motoros társadalom biztosan örülne.
Üdvözlettel Miklós
Kedves Miklós!
Karburátoros motornál is jól jön a benzin komponensek oldatba tartása SPURI-val!
Van azonban némi alapszabály, amit meg kell csinálni téliesítéskor!
SPURI-s benzinnel járni, egy tank erejéig még szezonban!
Tele tankolva eltenni télen, 1.5 szeres SPURI adalékkal!
A karbiból zárt csappal kijáratni leállásig a gépet!
Tavasszal, ha kinyitja a csapot, pöccre fog indulni!
Köszönöm kérdését, ez megérne egyéb iránt egy hosszabb cikket is! Jó ötlet!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Karburátoros motornál is jól jön a benzin komponensek oldatba tartása SPURI-val!
Van azonban némi alapszabály, amit meg kell csinálni téliesítéskor!
SPURI-s benzinnel járni, egy tank erejéig még szezonban!
Tele tankolva eltenni télen, 1.5 szeres SPURI adalékkal!
A karbiból zárt csappal kijáratni leállásig a gépet!
Tavasszal, ha kinyitja a csapot, pöccre fog indulni!
Köszönöm kérdését, ez megérne egyéb iránt egy hosszabb cikket is! Jó ötlet!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Tisztelt Lotus!
Igen, nagyon jó ez az írás, és tanúságos!
Vegyük még azt is hozzá, hogy a SPURI-tól aranyló tiszta volt a motor és a rendszer, mikor is kezdődött a prémium üzemanyag használata! Ez már így visszafelé próbálva valóban bizonyíték!
Ha jól tudom ennél drágább kúti gázolaj nincs is! Ha ez nem hatékony, akkor semmi!
Még csak annyit, hogy bizonyára a szerelője, jól ismeri rutinból a SPURI-t, és már kukkantott bele SPURI-s motorba más hiba okán! Valószínű látta a tiszta belsőt!
Azt hiszem becsületes a szerelője, megbízhat benne, mert önzetlenül segített tanácsával! Nem akarta, hogy szegény motor ezer sebtől vérezzen egy idő után, pedig Ő ebből él!
Gratulálok neki, hisz maga ellen beszél! Igen ritka!
További biztos célbaérkezést kívánok, és köszönöm, hogy megosztotta velünk tapasztalatát!
Üdv! Farkas Kálmán
Igen, nagyon jó ez az írás, és tanúságos!
Vegyük még azt is hozzá, hogy a SPURI-tól aranyló tiszta volt a motor és a rendszer, mikor is kezdődött a prémium üzemanyag használata! Ez már így visszafelé próbálva valóban bizonyíték!
Ha jól tudom ennél drágább kúti gázolaj nincs is! Ha ez nem hatékony, akkor semmi!
Még csak annyit, hogy bizonyára a szerelője, jól ismeri rutinból a SPURI-t, és már kukkantott bele SPURI-s motorba más hiba okán! Valószínű látta a tiszta belsőt!
Azt hiszem becsületes a szerelője, megbízhat benne, mert önzetlenül segített tanácsával! Nem akarta, hogy szegény motor ezer sebtől vérezzen egy idő után, pedig Ő ebből él!
Gratulálok neki, hisz maga ellen beszél! Igen ritka!
További biztos célbaérkezést kívánok, és köszönöm, hogy megosztotta velünk tapasztalatát!
Üdv! Farkas Kálmán
Kedves Brumilaci!
Örömmel veszem bizalmát, hogy csatlakozik a több százezres vásárlóinkhoz!
Nem akartam részletesen leírni, de a kérdéses anyagot is, mint minden mást precíz műszeres teljesítmény padon mérve nem ért el csak 1% eredményt, ami a mérési hibahatár körül van!
Másrészt nem találtunk semmit benne ami indokolná az eredményt. Ha mégis, akkor kb 15% kellene bele, ami nonszensz! Akkor viszont a felhasznált többlet vivőanyag miatt fulladna be a gép!
Azért ezek a nyugati emberek nem véletlen ötven éve alapoznak arra, hátha párásabb, vagy nagyobb légnyomás lesz, vagy bármi változik, amikor beleöntik az Ő adalékukat! Néha akkor is jobban megy a gép és szebb hangja van, ha frissen olajat, cserélnek benne!
Igazi eredmény hosszú távon igazolható! Ezért fontos állandóan használni! Ha egy adalékot csak egyszer lehet használni, és nem folyamatosan, akkor az agresszív tulajdonsága gyanús! Bármilyen arányban öntheti a SPURI-t a benzinbe semmi baja nem lesz tőle! Volt olyan autós, aki fele-fele arányba próbálta ki! Igaz rosszabbul ment tőle a gép, de nem lett semmi baja!
A Suzuki mindenféle motor változata szereti a SPURI-t, mert ki tudják használni! Szép nagy karosszéria, így többlet nyomaték érződni fog, az biztos, előbb, utóbb! Egyéb iránt most voltunk Pécsen a hétvégi rally-n. Szép, technikás utak vannak!
További élvezetes vezetést kívánok!
Köszönöm a bejegyzését!
Farkas Kálmán
Örömmel veszem bizalmát, hogy csatlakozik a több százezres vásárlóinkhoz!
Nem akartam részletesen leírni, de a kérdéses anyagot is, mint minden mást precíz műszeres teljesítmény padon mérve nem ért el csak 1% eredményt, ami a mérési hibahatár körül van!
Másrészt nem találtunk semmit benne ami indokolná az eredményt. Ha mégis, akkor kb 15% kellene bele, ami nonszensz! Akkor viszont a felhasznált többlet vivőanyag miatt fulladna be a gép!
Azért ezek a nyugati emberek nem véletlen ötven éve alapoznak arra, hátha párásabb, vagy nagyobb légnyomás lesz, vagy bármi változik, amikor beleöntik az Ő adalékukat! Néha akkor is jobban megy a gép és szebb hangja van, ha frissen olajat, cserélnek benne!
Igazi eredmény hosszú távon igazolható! Ezért fontos állandóan használni! Ha egy adalékot csak egyszer lehet használni, és nem folyamatosan, akkor az agresszív tulajdonsága gyanús! Bármilyen arányban öntheti a SPURI-t a benzinbe semmi baja nem lesz tőle! Volt olyan autós, aki fele-fele arányba próbálta ki! Igaz rosszabbul ment tőle a gép, de nem lett semmi baja!
A Suzuki mindenféle motor változata szereti a SPURI-t, mert ki tudják használni! Szép nagy karosszéria, így többlet nyomaték érződni fog, az biztos, előbb, utóbb! Egyéb iránt most voltunk Pécsen a hétvégi rally-n. Szép, technikás utak vannak!
További élvezetes vezetést kívánok!
Köszönöm a bejegyzését!
Farkas Kálmán
T Szaki!
Érdeklődöm, hogy használható-e a SPURI adalék motorkerékpár téli tárolásánál, ami kb. november és április között tart, annak megakadályozására, hogy a benzinből kicsapódjanak különböző összetevők. Tavasszal ne karbi tisztítással keljen kezdeni a szezont.
Üdvözlettel
Érdeklődöm, hogy használható-e a SPURI adalék motorkerékpár téli tárolásánál, ami kb. november és április között tart, annak megakadályozására, hogy a benzinből kicsapódjanak különböző összetevők. Tavasszal ne karbi tisztítással keljen kezdeni a szezont.
Üdvözlettel
Tisztelt Szaki!
A Spuri adalékkal kapcsolatos tapasztalataimat szeretném megosztani önökkel. Tíz év benzines autó használat után áttértem a dízel üzemre. Sikerült egy új honda Crv vásárlása. Szerelőm, aki már több dízel autót látott nálam, mivel ismét tíz évig szeretném megtartani autómat a Spuri használatára buzdított az első perctől. Amiért írok az a következő. Amennyiben lehetséges mindig ÖMV kúton tankolok sima dieselt és bele a Spuri. A z elmúlt hónapban viszont egy akció keretében kipróbáltam a mol evo neo dieselét (állítólag jobb meg stb) de úgy gondoltam, ha jobb hát most nem teszek bele Spurit így is azért drágább volt mint a másik cégnél. A fogyasztásnál döbbentem meg a már megszokott 5,5-ről felugrott 6,3-ra (körülmények, autópálya város aránya, hőmérséklet, vezetési stílus minden ugyan az). Hát nem hittem el, a jobb rosszabb így tankoltam még egyszer, most már bánom, az eredmény nem változott. Tehát maradok a bevált módszernél.
Tisztelettel további sok Sikert!
A Spuri adalékkal kapcsolatos tapasztalataimat szeretném megosztani önökkel. Tíz év benzines autó használat után áttértem a dízel üzemre. Sikerült egy új honda Crv vásárlása. Szerelőm, aki már több dízel autót látott nálam, mivel ismét tíz évig szeretném megtartani autómat a Spuri használatára buzdított az első perctől. Amiért írok az a következő. Amennyiben lehetséges mindig ÖMV kúton tankolok sima dieselt és bele a Spuri. A z elmúlt hónapban viszont egy akció keretében kipróbáltam a mol evo neo dieselét (állítólag jobb meg stb) de úgy gondoltam, ha jobb hát most nem teszek bele Spurit így is azért drágább volt mint a másik cégnél. A fogyasztásnál döbbentem meg a már megszokott 5,5-ről felugrott 6,3-ra (körülmények, autópálya város aránya, hőmérséklet, vezetési stílus minden ugyan az). Hát nem hittem el, a jobb rosszabb így tankoltam még egyszer, most már bánom, az eredmény nem változott. Tehát maradok a bevált módszernél.
Tisztelettel további sok Sikert!
Tisztelt Szaki!
Köszönöm gyors válaszát!
Igen,azért esett a választásom a Spurira,mert Magyar termék,és Magyar SZAKIK fejlesztik.Ez azért fontos számomra,mert magam is műszaki szaki vagyok,és sok külhoni berendezés üzemeltetésénél tapasztaltam,hogy aki mérnökölte az "túl" volt iskolázva.A magyar találékonyság,törekvés az ésszerű megoldásra erősen honfitársaink sajátossága.
Térjünk vissza a Suzuki Sx4 Sedan 107Le autómra mely fogyasztása a "plcebo"segítségével Pécs-Hhetény-Komló viszonylatában(erre járok legtöbbet),nyáron 6,4;6-5-ről 5,9-6,1re csökkent,hosszútávon pl.Szeged (200km) 5,5;5,4-ről 5,0-5,2-re csökkent.
Tisztelt Szaki,ha jól veszem ki válaszából,akkor,ha a placebóm ért valamit,tehát kente,tisztította a tüz.anyag rendszert,akkor a Spuri még kedvezőbb hatást fog elérni,mivel "tiszta" közegben kell neki bizonyítania.A köv.30L-es tankolásnál fogom beönteni a Spurit,és kíváncsian várom a hatását.
Üdvözlettel:Brumilaci
Köszönöm gyors válaszát!
Igen,azért esett a választásom a Spurira,mert Magyar termék,és Magyar SZAKIK fejlesztik.Ez azért fontos számomra,mert magam is műszaki szaki vagyok,és sok külhoni berendezés üzemeltetésénél tapasztaltam,hogy aki mérnökölte az "túl" volt iskolázva.A magyar találékonyság,törekvés az ésszerű megoldásra erősen honfitársaink sajátossága.
Térjünk vissza a Suzuki Sx4 Sedan 107Le autómra mely fogyasztása a "plcebo"segítségével Pécs-Hhetény-Komló viszonylatában(erre járok legtöbbet),nyáron 6,4;6-5-ről 5,9-6,1re csökkent,hosszútávon pl.Szeged (200km) 5,5;5,4-ről 5,0-5,2-re csökkent.
Tisztelt Szaki,ha jól veszem ki válaszából,akkor,ha a placebóm ért valamit,tehát kente,tisztította a tüz.anyag rendszert,akkor a Spuri még kedvezőbb hatást fog elérni,mivel "tiszta" közegben kell neki bizonyítania.A köv.30L-es tankolásnál fogom beönteni a Spurit,és kíváncsian várom a hatását.
Üdvözlettel:Brumilaci
Tisztelt Brumilaci!
Nem vész össze! Egyidejűleg ha benne van nem baj! De nem árt, nem használ semmit, az a márka amit írt! Placebó hatású csupán!
Mi, egy magyar becsületes gyártó vagyunk! Kiváló minőséget kap a pénzéért! Igazi jó márkát, már 1993-óta! A SPURI-nál meglesz a hatás az biztos! Mindenki maximálisan meg van elégedve a termékünkkel! Lehet, hogy tisztább rendszernél hamarabb érezni fogja azt a "HÚHA" érzést, ha nem, akkor 4-5 tele adalékolt tankolás után mindenképp folyamatosan fog javulni a jármű minden tulajdonsága!
További biztonságos autózást kívánok!
Nem vész össze! Egyidejűleg ha benne van nem baj! De nem árt, nem használ semmit, az a márka amit írt! Placebó hatású csupán!
Mi, egy magyar becsületes gyártó vagyunk! Kiváló minőséget kap a pénzéért! Igazi jó márkát, már 1993-óta! A SPURI-nál meglesz a hatás az biztos! Mindenki maximálisan meg van elégedve a termékünkkel! Lehet, hogy tisztább rendszernél hamarabb érezni fogja azt a "HÚHA" érzést, ha nem, akkor 4-5 tele adalékolt tankolás után mindenképp folyamatosan fog javulni a jármű minden tulajdonsága!
További biztonságos autózást kívánok!
Tisztelt Szaki!
Eddig a Winn's hasonlo tulajdonsagokkal biro benzinadalekat hasznaltam jo tapasztalatokkal.Most vasaroltam 3plusz1 spurit(piros).
Kerdesem:a ket adalek nem veszik-e ossze,ezert esetleg egy teletank adalekmentes legyen;illetve varhato-e tovabbi pozitiv valtozas Suzuki Sx4 Sedan 107Le autom menettulajdonsagaiban?
Megtisztelo valaszat elore is koszonom.
Eddig a Winn's hasonlo tulajdonsagokkal biro benzinadalekat hasznaltam jo tapasztalatokkal.Most vasaroltam 3plusz1 spurit(piros).
Kerdesem:a ket adalek nem veszik-e ossze,ezert esetleg egy teletank adalekmentes legyen;illetve varhato-e tovabbi pozitiv valtozas Suzuki Sx4 Sedan 107Le autom menettulajdonsagaiban?
Megtisztelo valaszat elore is koszonom.
Kedves Puntos!
Mindenki nevében köszönöm tanulságos bejegyzését!
Szívből örülök, hogy szkeptikusként sikerült bizonyítani önnek!
Hogy is lehetne még néhány millió embert meggyőzni a SPURI-ról?
Sajnos van alapja annak, hogy nem hisz az ilyen adalékolási módszerekben a lakosság!
Őszinte leszek, én sem hinnék ilyen sok becsapás után! Évtizedekig ígérgetett mindenki, mindent!
Eddig bizony én még nem láttam és tapasztaltam, olyan üzemanyag adalékot, ami valóban hatásos, még a nyomaték padon is!
Bizonyára én részlehajló vagyok. Ezért szívesen venném, ha mutatnának egyet!
Sok adalékot teszteltünk, mint például a totalcar magazin! Semmi jót nem tudtak bizonyítani Ők sem! Sosem találtunk mi sem, semmi érdemi hatóanyagot.
A kíváncsiság is hajtott bennünket, hátha van valakinek egy korszakalkotó ötlete! Nem szégyen mástól tanulni!
Sajnos nem volt érdemi dolog semelyikbe!
Úgy látszik nincs jobb!
Ennek ellenére állandóan fejlesztünk. Mindig előkerül egy halom kísérleti terv, amit muszáj végigcsinálni!
Önök elismerése a legfontosabb. Újult erőt ad!
A sikerélmény a legnagyobb hajtóerőnk!
Ezért van a SPURI-nak ilyen megbecsülése!
További biztonságos célba érkezést kívánok!
Üdvözlettel! A kollégák nevében is! Farkas Kálmán
Mindenki nevében köszönöm tanulságos bejegyzését!
Szívből örülök, hogy szkeptikusként sikerült bizonyítani önnek!
Hogy is lehetne még néhány millió embert meggyőzni a SPURI-ról?
Sajnos van alapja annak, hogy nem hisz az ilyen adalékolási módszerekben a lakosság!
Őszinte leszek, én sem hinnék ilyen sok becsapás után! Évtizedekig ígérgetett mindenki, mindent!
Eddig bizony én még nem láttam és tapasztaltam, olyan üzemanyag adalékot, ami valóban hatásos, még a nyomaték padon is!
Bizonyára én részlehajló vagyok. Ezért szívesen venném, ha mutatnának egyet!
Sok adalékot teszteltünk, mint például a totalcar magazin! Semmi jót nem tudtak bizonyítani Ők sem! Sosem találtunk mi sem, semmi érdemi hatóanyagot.
A kíváncsiság is hajtott bennünket, hátha van valakinek egy korszakalkotó ötlete! Nem szégyen mástól tanulni!
Sajnos nem volt érdemi dolog semelyikbe!
Úgy látszik nincs jobb!
Ennek ellenére állandóan fejlesztünk. Mindig előkerül egy halom kísérleti terv, amit muszáj végigcsinálni!
Önök elismerése a legfontosabb. Újult erőt ad!
A sikerélmény a legnagyobb hajtóerőnk!
Ezért van a SPURI-nak ilyen megbecsülése!
További biztonságos célba érkezést kívánok!
Üdvözlettel! A kollégák nevében is! Farkas Kálmán
Üdv Kálmán!
A múltkor írtam önnek a Puntoval kapcsolatban(katalizátordugulás).1tank spuris kezelés után is már érezhető az eredmény.:DA legjobban viszont a párom autójánál(Nissan micra 1,5D)lepett meg a hatása.Az eddigi stabil 5-5,2l átlagfogyasztás lement 4,6l-re.Többször utánnaszámoltam és bizony annyi.:)(éves kb 25e km-es futásnál azért már nem mindegy)Őszintén szólva mindig is szekptikus voltam az ilyen adalékokkal,de a Spuri meggyőzött. További sikeres munkát és fejlesztést a csapatnak! Puntos
A múltkor írtam önnek a Puntoval kapcsolatban(katalizátordugulás).1tank spuris kezelés után is már érezhető az eredmény.:DA legjobban viszont a párom autójánál(Nissan micra 1,5D)lepett meg a hatása.Az eddigi stabil 5-5,2l átlagfogyasztás lement 4,6l-re.Többször utánnaszámoltam és bizony annyi.:)(éves kb 25e km-es futásnál azért már nem mindegy)Őszintén szólva mindig is szekptikus voltam az ilyen adalékokkal,de a Spuri meggyőzött. További sikeres munkát és fejlesztést a csapatnak! Puntos
Kedves Rob!
Persze molos. Csak azért olcsóbb, mert a fejadalék csomag szerényebb benne! Így még mélyebbről kell a minőséget felhozni!
Nem azért olcsóbb sokkal jobban, mint a többi, mert szinte nincs is rajta árrés, mert akkor TERÉZ ANYU fizetné a különbséget! Nem sok árrésből lehet gazdálkodni a kutaknak!
Amit tudnak tenni, olcsóbb, de még limiten belüli szabványos üzemanyagot árulni!
Ehhez pláne kell az adalék!
Köszönöm értékes felvetését!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Persze molos. Csak azért olcsóbb, mert a fejadalék csomag szerényebb benne! Így még mélyebbről kell a minőséget felhozni!
Nem azért olcsóbb sokkal jobban, mint a többi, mert szinte nincs is rajta árrés, mert akkor TERÉZ ANYU fizetné a különbséget! Nem sok árrésből lehet gazdálkodni a kutaknak!
Amit tudnak tenni, olcsóbb, de még limiten belüli szabványos üzemanyagot árulni!
Ehhez pláne kell az adalék!
Köszönöm értékes felvetését!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Kedves Kálmán!
Jól tudom hogy az Auchan kutakon is MOL üzemanyagot árulnak? Lehet jó alap üzemanyag az Auchan-os gázolaj? Vagy inkább ne erőltessük...?
Jól tudom hogy az Auchan kutakon is MOL üzemanyagot árulnak? Lehet jó alap üzemanyag az Auchan-os gázolaj? Vagy inkább ne erőltessük...?
Legutóbbi hozzászólások