A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
RegisztrációOlajba semmiképp ne használja a SPURI-t!
Üzemanyagba gyártjuk és fejlesztjük a SPURI-t! Amit írtam kompresszió növekedés az alábbiak szerint keletkezik!
A legfelső dugattyú gyűrű a kompresszió gyűrű. Alatta az olajlehúzó gyűrűk! A folyamat lejátszódása a következő:
Kompresszió gyűrű leragadása esetén ez a legközelebbi, melyet rendbe tesz, kipattint, letisztít, hogy a funkcióját el tudja látni rugalmasan!
Később az alatta lévő olajsárba leragadt gyűrűket is elkezdi tisztítani azáltal, hogy amúgy is a régi koszos motor már kopott is. Némi olajfogyásos motoroknál még az égéstér javításában is segít! Ez már hosszabb folyamat! Ilyenkor a tiszta zártabb égési folyamat, nagyobb végnyomással rásegít, hogy ne legyen olaj feláramlás a robbanó térbe.
Továbbá a szekvenciális égés is segíti enyhíteni a nagy terhelést, elnyújtja az expanziót késleltetve az újabb beégést! A hűtőgél pedig erre rásegít! A kopáscsökkentő triumvirátus pedig gondoskodik síkos felületekről!
A sziliciumkorund pedig a polírozó hatásért felel.
A többi apró egyéb funkció pedig mind a tökéletesen minőségi üzemanyag jellemzőket javítja teljesen összehangolt formában!
Tehát csak a tankba öntse a SPURI-t.
Köszönöm kérdését!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Köszönöm a válaszát, hát várom a fejleményeket. Kéket fogok használni a következő tankolásoknál, aztán meglátjuk az eredményeket.
Olajcsere előtt merjek e beleönteni a motorba és csinál e valami "jó" folyamatot vagy esetleg a lerakodott tömődött részek miatti feloldás után megjelenhet e olajcsöpögés nem várt helyen?
Nagyon jó, hogy valóban működik a SPURI!
Sajátosságok vannak minden műszaki terméknél, így a SPURI-nál is! Némi idő, és megtett kilométer kell ahhoz, hogy kifejtse hatását! Végül is sokkal hosszabb ideig rakódott le a korom, és az olajsár az alkatrészeken! Minél jobban be van égve, annál több idő kel a tisztításhoz!
A többlet erő ezután jön, mert nem kell másra pocsékolni az energiáját a SPURI-nak!
Ezért kell minden tankoláskor használni! Az is tény ma már, hogy a SPURI-s üzemanyag 3%-ba kerül, és legkevesebb 12%-ot takarít meg. Tehát tuti nem kerül semmibe, ez a minimum! Plusz a sok javítási költség, és kellemetlenség is ugyanennyi előny!
Egyenként minél többen ismerik meg a SPURI-tannál többen használják! Könnyű belátni a hasznosságát, csak egyszer ki kell próbálni!
Ez viszont nehezen megy, mert 40éve becsapják az embereket mindenféle ígérgetéssel! Ha végre van egy becsületes termék ezen a pályán én sem hinnék benne a tizeedik próbálkozás után! Ezért hálásak lennénk, ha ezt elmondanák ismerősöknek, barátoknak rokonoknak, akikkel jót akarnak tenni! Biztos örülnek, majd a segítségnek!
Előre is köszönet minden eddigi felhasználónknak! Sőt azoknak is, akik eddig népszerűsítették a SPURI-t ismerőseik körében! Úgy látszik, nekik jobban hittek, mint mint a reklámoknak!
Igazuk is van!
További biztonságos célba érkezést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Remek, ennek füstölni kell, mert takarítja a hűségesen a hosszú szénláncú szénhidrogéneket!
Türelmet kérünk! 4-5tele tank után még a leragadt kompresszió gyűrűt is ki szokta pattintani. Újra lesz 54LE benne!
Ha a folyamatot gyorsítani szeretné, akkor SPURI JG-2
használatát javaslom a 40literhez a 125ml kis flakonnal! És a legolcsóbb 95-ös MOLO benzint! Ezt 3-4szer kell ismételni! Ha a motorolaj molibdén szulfidos akkor még gyorsabb lesz a folyamat!
A végén rá sem ismer a kis mérges gépre! Az biztos! Sporting-gal csodát tud tenni! Később a gépkönyv szerintitől térjen el 5W50-es -re Pld Motul, vagy Fuchs-ra! Mert a meleg oldalon a hűtés alá van méretezve ennél gépnél! Az 50-es meleg oldal megfelelő védelmet nyújt későbbi gyűrű beégéssel szemben! A SPURI hűtőgél komponense is remekül illeszkedik a géphez!
Hacsak el nincs kopva a gyűrű! Mert ez is lehet!
Tehát türelem, mert nem csodaszer a SPURI, hanem egy fizikai folyamat együttes végrehajtója! Idő kell hozzá!
Kb egy tucat helyen kell neki az érzékelőket is megtakarítani! De meg is tisztítja fényesre, még a lambda szondát, kipufogót is!
Aztán mindig tankolásonként érdemes használni a SPURI-t, normál változatban /piros/, normál adaggal, és soha nem lesz gondja a géppel ilyen téren!
Érezni fogja a kb. 60NM-t.
Kérem írja meg később mi a végeredmény márkatársainak! Nem mindegy, hogyha jól sejtem a kb. 20éves gép mit is tud most!
Köszönjük az értékes bejegyzést! Várjuk későbbi pld. decemberi bejegyzését.
További biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
1 hónapja van nálam Fiat cinquecento 1108 ccm és jelenleg semmi észrevehető változást nem tapasztaltam 125ml piros Spuri használata mellett.Max, hogy füstölt és kormos a kipufogom.
Köszönöm bejegyzését, nagyon is hasznosak voltak az információk! Ezek jó eredmények. A vegyes használat 6.1 literrel, talán még az autógyár sem hinné el!
Igen a JG-2 nagyobb energia tartalmú és minden kímélő alkotója nagy koncentrációba van jelen, ezért érzik a vevők a különbséget! Sport célokra lett kifejlesztve, ezért drágább is egy kicsit, de úgy gondolom néha megéri ezt is használni! Egy kis élvezet mindenkinek jól jön!
Az emelkedős hegyi utak bizony 20-30% több üzemanyagot is kívánnak, sőt a kanyargós szerpentineknél sem lehet ötödik telibe kényelmes áttétellel autózni! Második negyedik pörgetve, bizony eszi a benzint!
Ennyivel megjárni nagyon attraktív dolog volt! Persze ebben a jó vezetési stílus is benne van!
A legfontosabb szempont a SPURI-nál a motorvédelemmel, hiszen a biztonságos célba érkezés manapság sokaknak fontos! Út mellett rostokolni nem kellemes, pláne külföldön!
Ez pedig az üzemanyagok miatt manapság a legsűrűbben előforduló hibákat hozza ki! Kb két tucat alkatrész romolhat el csak a legfontosabbak közül! Akkor pedig igen drága mulatság a javítás!
A SPURI pedig végső soron bőven ingyen van a megtakarítás miatt!
További balesetmentes, élvezetes vezetést kívánok!
Nagyon szépen köszönjük a részletes leírást, olvasóink nevében is!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Még május környékén váltottunk pár hozzászólást egy Toyota Corolla 1.4 vvt-i benzines gépjárműről. Szóval a tapasztalatok, a fogyasztások szépen alakultak, nagy átlagban elérte a 6,1-es fogyasztást. Az vettem észre, hogy ha a kéket használtam inkább jobban ment a kocsi vele (kb. 4 teletank után), mint a fogyasztás csökkent volna. De viszont a piros valamivel több, mint 2 ezrelékes használata szépen befolyásolta a fogyasztást pozitív irányban :).
Az elmúlt héten Szlovéniában jártunk, a Júlia-Alpokban tettük próbára a kocsit és persze magunkat. Megjártuk a Mangart utat is, ami közép-európa egyik legmagasabb hegyi útja (kb 12km hosszú és 980m a szintemelkedés, a vége 2072m. magasan van) és egy kis tengerparti kitérő után értünk haza. Az összes útra 65,89 liter OMV benzin használtunk el (nem a simát... amúgy Szlovéniában csak a prémium fajta kapható csak) és 1164 km utat tettünk meg, amiből 747km autópálya volt (autópályán max 115km/ó sebesség, tempomat), a többi kanyargós hegyi út. Itthonról teli tank Spurival feltöltött tankkal indultunk és kint rá lett tankolva 23.3 liter benzin. Az hiszem a Spuri jól vizsgázott!
Ui.: Az olaj 0W-30-as Mobil1 le lett cserélve az Ön által ajánlott 5W-30-as kategóriára (LM top-tec 4300-as). Kicsit hosszúra sikerült a leírás ezért elnézést kérek, de bizonyos infókat azért nem árt megosztani.
Nincsen semmi probléma, ez természetes, hisz jó árút szeretne venni mindenki!
Majd felkeressük a boltot, hátha a képviselőnktől vásárolna árut. Persze olcsóbban, csak kartonra kell venni!
Bár nem minden boltos fektet be ilyen rettenetesen sok pénzt, mint tízezer Ft körül áruba! Tisztelet a kivételnek! A magánemberek a webshopunkba pedig zokszó nélkül tízesével rendelik!
Nem is értem, keresett jó termék a SPURI család és eladni könnyű. Van aki kétheti szállítással több kartonnal elad mindig. Van aki, lebeszéli a vevőit!
Érdekes!
Pedig üzemanyag mindig kell, adalék pedig lassan már létkérdés, ha nem akarja sűrűn javíttatni az autóját! Ráadásul nem kerül semmibe a SPURI, mert megtérül többszörösen!
Legtöbb helyen azért olyan alapvető cikk a SPURI, mint az élelmiszerboltba a kenyér és a tej.
Mi azonban mindent megteszünk a kereskedők meggyőzéséért. Sőt jó árrést is adunk nekik. Hogy ajánlgassák a törzsvevőiknek! Nekünk a vásárlók az elsők, ebből élünk, és fejlesztünk!
További élvezetes vezetést kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Nagyon örülök, hogy meg van elégedve a termékünkkel! Így van értelme dolgoznunk, és rendületlenül fejlesztenünk!
A terméket túltöltjük, hogy Önök biztosan megkapják a 125ml-t, még akkor is, ha hónapokig áll a polcon a kereskedőknél, és némi párolgás miatt csökken a folyadék szintje!
A dátumot illetően!
Kérem írja meg a bolt címét, és megtudom a kiszállítás időpontját a területi képviselőtől! Személyeket nem kell említeni, csak város, utca házszám. Vagy cégnév!
Lehetséges, hisz olyan frisset viszünk a boltokba, néha egy naposat, alig tudjuk kivárni az érlelési időpontok végét! Szerencsére alig győzzük a piacot ellátni! Megesik, hogy a délelőtti műszakban gyártott, csomagolt, jövedékileg kitárolt áru délutáni terítő fuvarral már 20-30boltban kiszállításra is kerül!
Évtizedekig volt normál SPURI. Pontosan 1993 óta létezik! A spuri-8 és a SPURI8-RC akkor vált szükségessé, mikor a kormány be akarta tiltani az adalékokat minden üzemanyagba!
Kényszerű megoldás volt ilyen anyaggal kijönni! De csak engedélyezték a jövedéki törvények, és adók szigorításával, tovább gyárthattuk!
Tehát lassanként feleslegessé vált ez a termék! A kiinduló ok miatt!
Még gyártjuk, mert nem tudjuk mit hoz a jövő a bizonytalan kormányzati gondolkodás miatt! De a receptúra ugyanaz a 8-nál is, mint a SPURI-nál!
Köszönöm észrevételét és várom minél előbbi válaszát a címmel!
További élvezetes, biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Örülök neki, hogy sikerült megoldani! A párolgás magától megy, a gyenge ecetsav pedig a legegyszerűbb színoldó!
Kémiai alapokon, ami működik, az a gyakorlatban is bizonyított most!
Köszönöm a visszajelzést, minden törzsvevőnk nevében is, mert bárki járhat így.
További élvezetes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
köszönöm a tanácsokat. Egy kicsit ecetes ronggyal átdörzsöltem a filcet és a csomagtartó fenéklemezt. A szag enyhült és a piros folt is láthatóan halványabb lett. A többit a természetre bíztam és a tűző napon levegőztettem. Kb 4-5 nap alatt nyomtalanul eltűnt
Két dolog van! A szaga elpárolog nyitott csomagtartónál, esetleg zártkertben úgy tárolva, hogy bele tudjon sütni a nap! Szélmozgásra és melegre elpárolog a szaga teljesen! Csak a csomagtér nyitással bekapcsolódó világítás iktassa ki, ha van ilyen, mert lemeríti az akkut!
A vörös szín egyszerű vasoxid oldóval, semlegesítővel kijön! Ha van otthon RO55, vagy EVIPASS is megfelelő! Általában a savak is kiveszik, de gyenge legyen, mert nem tudni a kárpit milyen gyenge anyagú! Kezdje ecettel! Ha nem használ vízkőoldó is savas hatású. Legvégsőként a háztartási sósav! Ha a klasszikus filc kárpit van benne nem árt meg neki!
Előtte azért próbálja ki egy 5forintos kis területen néhány cseppet.
Nézze a jó oldalát, a parkolóban leállva nagy ívbe elkerüli minden rágcsáló, azt garantálom!
De félre a viccel, írja meg sikerült-e, bírta-e a kárpit a sav valamelyikét! Törzsvevőink is járhatnak így! Hasznos lenne a tapasztalata!
Köszönöm értékes bejegyzését!
Tisztelettel Farkas Kálmán
Sajnos a Spuri adalék kifolyt a csomagtartóba, és a filc gyönyörű piros lett tőle. Az alap tisztátási módszereket, mint kárpit tisztító, mosószer, magas nyomású kiptóbáltam, de sajnos eredménytelen.
Mivel lehet maradéktalanul kivenni a kárpitből.
Köszönöm előre is a választ
Ez igen! Ennél a típusnál kimagaslóan jó eredmény! Biztos kellett vezetés technikailag is odafigyelni! Ebben azt értem, hogy nem fék-gáz váltakozva, mint egyes autós!
Azért is jó, mert a jó fogyasztás az autó, és a motor állapotát tükrözi. Ha valami gond lenne valamivel, nem lenne ilyen jó a fogyasztás.
Vegyük pozitívumnak azt is, hogy ez a motor rendre szereti kb 180-230ezer körül beadni a kulcsot!
Lám itt egy példa működik, gyengélkedés nélkül.
Főleg a porlasztó csúcsok szoktak kimenni, amit gyáriba horror áron lehet kicserélni!
Nos egy ilyen alkatrészből beszereléssel elkérnek a hiv. szervizbe Db-be 780ezret, akkor ugye megéri SPURI-zni?
Ezen kívül pedig számos alkatrészt is megment a kipusztulástól a SPURI! Ezt darabonként minimum több tucat is lehet!
4l/100km alá sikerült vinnem a fogyasztást. 200km város 350km vidék ebből 40km autópálya 110-120km/ó a többi átlag 90km/ó. Az eredmény :550km-en 3,8l-es átlag. A verda:2008-as Ford Focus 1,6Tdci.230e km. OMW sima gázolaj + piros SPURI!!!!
A kánikulában azért jobb a JG-2 /kék/, mert a feszített tempóra méretezve dúsabb a hűtőgél, és a kopáscsökkentők aránya. Tehát a meleg oldalon is jobban teljesít.
Igen szép a forgalmunk, mert rájöttek az autósok, hogy a meleg is megviseli az az autót, hátha még klímás! Egy forró klímahűtővel kezdi a levegő a beáramlást, aztán ez jut a vízhűtőnek és a motorblokknak! Sanyarú helyzetet javítja a SPURI. Nem is kicsit!
A városi buszok sem gyulladnának fel, ha SPURI-t használnának! De a politikát hagyjuk, mert ez tisztán az! A lakosság pedig fulladjon meg a szmogba.
További szép napot kívánok mindenkinek!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások