A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
RegisztrációÍgy működik ez a SPURI, csak nem hiszik el!
Az utóbbi 40 évben az egész autós társadalom be lett csapva! Most már érti, miért nem vagyunk kívánatosak az államnak, még úgy sem, hogy több száz munkahelyet teremtünk, és havi több tízmilliót fizetünk be az államnak!
Gondolja el, mi lenne, ha mindenki használná?
Hú az ország környezetvédelme is több ezer tonna káros anyagtól megkönnyülne! De ez nem kell nekik! Mert ugye nem mindegy mennyi széndioxiddal kevesebbet termelnének az autók, a kisebb fogyasztás miatt! A többi rákkeltő anyagról nem is beszélve!
Nehéz ez a mi pályánk! Minket jóformán a Önök általi sikerélmény, és a nemzeti öntudat ösztönöz! Lám a magyarok olyat tudnak, amit senki más a világon!
Örültem a bejegyzésének, köszönöm a kollégáim nevében is! Kérem mondja el olyan ismerőseinek, akik akik alkalmasak erre!
További élvezetes, biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Olajba semmiképp ne használja a SPURI-t!
Üzemanyagba gyártjuk és fejlesztjük a SPURI-t! Amit írtam kompresszió növekedés az alábbiak szerint keletkezik!
A legfelső dugattyú gyűrű a kompresszió gyűrű. Alatta az olajlehúzó gyűrűk! A folyamat lejátszódása a következő:
Kompresszió gyűrű leragadása esetén ez a legközelebbi, melyet rendbe tesz, kipattint, letisztít, hogy a funkcióját el tudja látni rugalmasan!
Később az alatta lévő olajsárba leragadt gyűrűket is elkezdi tisztítani azáltal, hogy amúgy is a régi koszos motor már kopott is. Némi olajfogyásos motoroknál még az égéstér javításában is segít! Ez már hosszabb folyamat! Ilyenkor a tiszta zártabb égési folyamat, nagyobb végnyomással rásegít, hogy ne legyen olaj feláramlás a robbanó térbe.
Továbbá a szekvenciális égés is segíti enyhíteni a nagy terhelést, elnyújtja az expanziót késleltetve az újabb beégést! A hűtőgél pedig erre rásegít! A kopáscsökkentő triumvirátus pedig gondoskodik síkos felületekről!
A sziliciumkorund pedig a polírozó hatásért felel.
A többi apró egyéb funkció pedig mind a tökéletesen minőségi üzemanyag jellemzőket javítja teljesen összehangolt formában!
Tehát csak a tankba öntse a SPURI-t.
Köszönöm kérdését!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Köszönöm a válaszát, hát várom a fejleményeket. Kéket fogok használni a következő tankolásoknál, aztán meglátjuk az eredményeket.
Olajcsere előtt merjek e beleönteni a motorba és csinál e valami "jó" folyamatot vagy esetleg a lerakodott tömődött részek miatti feloldás után megjelenhet e olajcsöpögés nem várt helyen?
Nagyon jó, hogy valóban működik a SPURI!
Sajátosságok vannak minden műszaki terméknél, így a SPURI-nál is! Némi idő, és megtett kilométer kell ahhoz, hogy kifejtse hatását! Végül is sokkal hosszabb ideig rakódott le a korom, és az olajsár az alkatrészeken! Minél jobban be van égve, annál több idő kel a tisztításhoz!
A többlet erő ezután jön, mert nem kell másra pocsékolni az energiáját a SPURI-nak!
Ezért kell minden tankoláskor használni! Az is tény ma már, hogy a SPURI-s üzemanyag 3%-ba kerül, és legkevesebb 12%-ot takarít meg. Tehát tuti nem kerül semmibe, ez a minimum! Plusz a sok javítási költség, és kellemetlenség is ugyanennyi előny!
Egyenként minél többen ismerik meg a SPURI-tannál többen használják! Könnyű belátni a hasznosságát, csak egyszer ki kell próbálni!
Ez viszont nehezen megy, mert 40éve becsapják az embereket mindenféle ígérgetéssel! Ha végre van egy becsületes termék ezen a pályán én sem hinnék benne a tizeedik próbálkozás után! Ezért hálásak lennénk, ha ezt elmondanák ismerősöknek, barátoknak rokonoknak, akikkel jót akarnak tenni! Biztos örülnek, majd a segítségnek!
Előre is köszönet minden eddigi felhasználónknak! Sőt azoknak is, akik eddig népszerűsítették a SPURI-t ismerőseik körében! Úgy látszik, nekik jobban hittek, mint mint a reklámoknak!
Igazuk is van!
További biztonságos célba érkezést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Remek, ennek füstölni kell, mert takarítja a hűségesen a hosszú szénláncú szénhidrogéneket!
Türelmet kérünk! 4-5tele tank után még a leragadt kompresszió gyűrűt is ki szokta pattintani. Újra lesz 54LE benne!
Ha a folyamatot gyorsítani szeretné, akkor SPURI JG-2
használatát javaslom a 40literhez a 125ml kis flakonnal! És a legolcsóbb 95-ös MOLO benzint! Ezt 3-4szer kell ismételni! Ha a motorolaj molibdén szulfidos akkor még gyorsabb lesz a folyamat!
A végén rá sem ismer a kis mérges gépre! Az biztos! Sporting-gal csodát tud tenni! Később a gépkönyv szerintitől térjen el 5W50-es -re Pld Motul, vagy Fuchs-ra! Mert a meleg oldalon a hűtés alá van méretezve ennél gépnél! Az 50-es meleg oldal megfelelő védelmet nyújt későbbi gyűrű beégéssel szemben! A SPURI hűtőgél komponense is remekül illeszkedik a géphez!
Hacsak el nincs kopva a gyűrű! Mert ez is lehet!
Tehát türelem, mert nem csodaszer a SPURI, hanem egy fizikai folyamat együttes végrehajtója! Idő kell hozzá!
Kb egy tucat helyen kell neki az érzékelőket is megtakarítani! De meg is tisztítja fényesre, még a lambda szondát, kipufogót is!
Aztán mindig tankolásonként érdemes használni a SPURI-t, normál változatban /piros/, normál adaggal, és soha nem lesz gondja a géppel ilyen téren!
Érezni fogja a kb. 60NM-t.
Kérem írja meg később mi a végeredmény márkatársainak! Nem mindegy, hogyha jól sejtem a kb. 20éves gép mit is tud most!
Köszönjük az értékes bejegyzést! Várjuk későbbi pld. decemberi bejegyzését.
További biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
1 hónapja van nálam Fiat cinquecento 1108 ccm és jelenleg semmi észrevehető változást nem tapasztaltam 125ml piros Spuri használata mellett.Max, hogy füstölt és kormos a kipufogom.
Köszönöm bejegyzését, nagyon is hasznosak voltak az információk! Ezek jó eredmények. A vegyes használat 6.1 literrel, talán még az autógyár sem hinné el!
Igen a JG-2 nagyobb energia tartalmú és minden kímélő alkotója nagy koncentrációba van jelen, ezért érzik a vevők a különbséget! Sport célokra lett kifejlesztve, ezért drágább is egy kicsit, de úgy gondolom néha megéri ezt is használni! Egy kis élvezet mindenkinek jól jön!
Az emelkedős hegyi utak bizony 20-30% több üzemanyagot is kívánnak, sőt a kanyargós szerpentineknél sem lehet ötödik telibe kényelmes áttétellel autózni! Második negyedik pörgetve, bizony eszi a benzint!
Ennyivel megjárni nagyon attraktív dolog volt! Persze ebben a jó vezetési stílus is benne van!
A legfontosabb szempont a SPURI-nál a motorvédelemmel, hiszen a biztonságos célba érkezés manapság sokaknak fontos! Út mellett rostokolni nem kellemes, pláne külföldön!
Ez pedig az üzemanyagok miatt manapság a legsűrűbben előforduló hibákat hozza ki! Kb két tucat alkatrész romolhat el csak a legfontosabbak közül! Akkor pedig igen drága mulatság a javítás!
A SPURI pedig végső soron bőven ingyen van a megtakarítás miatt!
További balesetmentes, élvezetes vezetést kívánok!
Nagyon szépen köszönjük a részletes leírást, olvasóink nevében is!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Még május környékén váltottunk pár hozzászólást egy Toyota Corolla 1.4 vvt-i benzines gépjárműről. Szóval a tapasztalatok, a fogyasztások szépen alakultak, nagy átlagban elérte a 6,1-es fogyasztást. Az vettem észre, hogy ha a kéket használtam inkább jobban ment a kocsi vele (kb. 4 teletank után), mint a fogyasztás csökkent volna. De viszont a piros valamivel több, mint 2 ezrelékes használata szépen befolyásolta a fogyasztást pozitív irányban :).
Az elmúlt héten Szlovéniában jártunk, a Júlia-Alpokban tettük próbára a kocsit és persze magunkat. Megjártuk a Mangart utat is, ami közép-európa egyik legmagasabb hegyi útja (kb 12km hosszú és 980m a szintemelkedés, a vége 2072m. magasan van) és egy kis tengerparti kitérő után értünk haza. Az összes útra 65,89 liter OMV benzin használtunk el (nem a simát... amúgy Szlovéniában csak a prémium fajta kapható csak) és 1164 km utat tettünk meg, amiből 747km autópálya volt (autópályán max 115km/ó sebesség, tempomat), a többi kanyargós hegyi út. Itthonról teli tank Spurival feltöltött tankkal indultunk és kint rá lett tankolva 23.3 liter benzin. Az hiszem a Spuri jól vizsgázott!
Ui.: Az olaj 0W-30-as Mobil1 le lett cserélve az Ön által ajánlott 5W-30-as kategóriára (LM top-tec 4300-as). Kicsit hosszúra sikerült a leírás ezért elnézést kérek, de bizonyos infókat azért nem árt megosztani.
Nincsen semmi probléma, ez természetes, hisz jó árút szeretne venni mindenki!
Majd felkeressük a boltot, hátha a képviselőnktől vásárolna árut. Persze olcsóbban, csak kartonra kell venni!
Bár nem minden boltos fektet be ilyen rettenetesen sok pénzt, mint tízezer Ft körül áruba! Tisztelet a kivételnek! A magánemberek a webshopunkba pedig zokszó nélkül tízesével rendelik!
Nem is értem, keresett jó termék a SPURI család és eladni könnyű. Van aki kétheti szállítással több kartonnal elad mindig. Van aki, lebeszéli a vevőit!
Érdekes!
Pedig üzemanyag mindig kell, adalék pedig lassan már létkérdés, ha nem akarja sűrűn javíttatni az autóját! Ráadásul nem kerül semmibe a SPURI, mert megtérül többszörösen!
Legtöbb helyen azért olyan alapvető cikk a SPURI, mint az élelmiszerboltba a kenyér és a tej.
Mi azonban mindent megteszünk a kereskedők meggyőzéséért. Sőt jó árrést is adunk nekik. Hogy ajánlgassák a törzsvevőiknek! Nekünk a vásárlók az elsők, ebből élünk, és fejlesztünk!
További élvezetes vezetést kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Nagyon örülök, hogy meg van elégedve a termékünkkel! Így van értelme dolgoznunk, és rendületlenül fejlesztenünk!
A terméket túltöltjük, hogy Önök biztosan megkapják a 125ml-t, még akkor is, ha hónapokig áll a polcon a kereskedőknél, és némi párolgás miatt csökken a folyadék szintje!
A dátumot illetően!
Kérem írja meg a bolt címét, és megtudom a kiszállítás időpontját a területi képviselőtől! Személyeket nem kell említeni, csak város, utca házszám. Vagy cégnév!
Lehetséges, hisz olyan frisset viszünk a boltokba, néha egy naposat, alig tudjuk kivárni az érlelési időpontok végét! Szerencsére alig győzzük a piacot ellátni! Megesik, hogy a délelőtti műszakban gyártott, csomagolt, jövedékileg kitárolt áru délutáni terítő fuvarral már 20-30boltban kiszállításra is kerül!
Évtizedekig volt normál SPURI. Pontosan 1993 óta létezik! A spuri-8 és a SPURI8-RC akkor vált szükségessé, mikor a kormány be akarta tiltani az adalékokat minden üzemanyagba!
Kényszerű megoldás volt ilyen anyaggal kijönni! De csak engedélyezték a jövedéki törvények, és adók szigorításával, tovább gyárthattuk!
Tehát lassanként feleslegessé vált ez a termék! A kiinduló ok miatt!
Még gyártjuk, mert nem tudjuk mit hoz a jövő a bizonytalan kormányzati gondolkodás miatt! De a receptúra ugyanaz a 8-nál is, mint a SPURI-nál!
Köszönöm észrevételét és várom minél előbbi válaszát a címmel!
További élvezetes, biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Örülök neki, hogy sikerült megoldani! A párolgás magától megy, a gyenge ecetsav pedig a legegyszerűbb színoldó!
Kémiai alapokon, ami működik, az a gyakorlatban is bizonyított most!
Köszönöm a visszajelzést, minden törzsvevőnk nevében is, mert bárki járhat így.
További élvezetes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
köszönöm a tanácsokat. Egy kicsit ecetes ronggyal átdörzsöltem a filcet és a csomagtartó fenéklemezt. A szag enyhült és a piros folt is láthatóan halványabb lett. A többit a természetre bíztam és a tűző napon levegőztettem. Kb 4-5 nap alatt nyomtalanul eltűnt
Két dolog van! A szaga elpárolog nyitott csomagtartónál, esetleg zártkertben úgy tárolva, hogy bele tudjon sütni a nap! Szélmozgásra és melegre elpárolog a szaga teljesen! Csak a csomagtér nyitással bekapcsolódó világítás iktassa ki, ha van ilyen, mert lemeríti az akkut!
A vörös szín egyszerű vasoxid oldóval, semlegesítővel kijön! Ha van otthon RO55, vagy EVIPASS is megfelelő! Általában a savak is kiveszik, de gyenge legyen, mert nem tudni a kárpit milyen gyenge anyagú! Kezdje ecettel! Ha nem használ vízkőoldó is savas hatású. Legvégsőként a háztartási sósav! Ha a klasszikus filc kárpit van benne nem árt meg neki!
Előtte azért próbálja ki egy 5forintos kis területen néhány cseppet.
Nézze a jó oldalát, a parkolóban leállva nagy ívbe elkerüli minden rágcsáló, azt garantálom!
De félre a viccel, írja meg sikerült-e, bírta-e a kárpit a sav valamelyikét! Törzsvevőink is járhatnak így! Hasznos lenne a tapasztalata!
Köszönöm értékes bejegyzését!
Tisztelettel Farkas Kálmán
Sajnos a Spuri adalék kifolyt a csomagtartóba, és a filc gyönyörű piros lett tőle. Az alap tisztátási módszereket, mint kárpit tisztító, mosószer, magas nyomású kiptóbáltam, de sajnos eredménytelen.
Mivel lehet maradéktalanul kivenni a kárpitből.
Köszönöm előre is a választ
Ez igen! Ennél a típusnál kimagaslóan jó eredmény! Biztos kellett vezetés technikailag is odafigyelni! Ebben azt értem, hogy nem fék-gáz váltakozva, mint egyes autós!
Azért is jó, mert a jó fogyasztás az autó, és a motor állapotát tükrözi. Ha valami gond lenne valamivel, nem lenne ilyen jó a fogyasztás.
Vegyük pozitívumnak azt is, hogy ez a motor rendre szereti kb 180-230ezer körül beadni a kulcsot!
Lám itt egy példa működik, gyengélkedés nélkül.
Főleg a porlasztó csúcsok szoktak kimenni, amit gyáriba horror áron lehet kicserélni!
Nos egy ilyen alkatrészből beszereléssel elkérnek a hiv. szervizbe Db-be 780ezret, akkor ugye megéri SPURI-zni?
Ezen kívül pedig számos alkatrészt is megment a kipusztulástól a SPURI! Ezt darabonként minimum több tucat is lehet!
Legutóbbi hozzászólások