A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Üdvözlöm Farkas Úr!
Köszönöm válaszát. Az általam eddig tapasztalt változások teljes mértékben megfelelnek az Ön által elmondottaknak. Korábban gondolkodtam még egy estleges "Metabond" kezelésen de úgy érzem a Spuri ezt a kérdést is megoldotta. További jó egészséget és sikeres munkát kívánok!
Köszönöm válaszát. Az általam eddig tapasztalt változások teljes mértékben megfelelnek az Ön által elmondottaknak. Korábban gondolkodtam még egy estleges "Metabond" kezelésen de úgy érzem a Spuri ezt a kérdést is megoldotta. További jó egészséget és sikeres munkát kívánok!
Tisztelt Farkas úr!Rendszeres spuri használó vagyok,most ép kéket kapott autóm:) Gondolkodtam,hogy megérne egy írást a mai korszerű közvetlen benzinbefecskendezésű motorok szívó szelep kokszosodása véget pl. tsi motor.Szerintem az EGR szelep levakolása pont azt akadályozza meg hogy a spuri kifejtse hatását a szívó szelepen amit ugye nem mos le semmi.Köszönöm munkájukat sok erőt,és jó egészséget kívánok hozzá.
Tisztelt Gábor!
Örülök, hogy jó hírünk van! Termékeink használata az elérni kívánt cél között van!
A Spuri normál piros a jó üzemanyag megalkotója átlagos napi használatra a hosszan tartó jármű érdekében. Van aki a nyereséges üzemeltetésért használja, hogy 1Ft invesztícióért, 2Ft-ot nyerjen! Tehát az üzemanyag megtakarítás a lényeg!
A SPURI JG-2 sport adalék magasabb szintű termék felfeszített, nagy igénybevételre készítve, nagyobb energia szinttel, kopáscsökkentővel, fokozott szekvenciális égéssel, hatalmas hűtőgél komponenssel, stb.
A SPURI-8 termékek pedig teljesen ugyanazok az összetételben, csak jövedéki adó mentes tisztítószer formában! Receptúra ugyanaz!
Receptúrában nem szeretünk nyilatkozni, de megnyugtatom, hogy amit Ön ír, az egy sem komponense a SPURI sem-melyik változatának! Nagyon sok több száz alkotóból áll. Némely szerves kémiai komponense, fizikai, és molekuláris hasonlóságot ugyan mutathat, de ez csak érzékszervi csalódás!
A lényeg a végeredmény, az értékes, kiváló minőségű, soha nem látott, ütős termék, amire azt mondja a használó, hogy: -HŰHA-!
Ha ezt elértük, akkor talán 1-2 embernek igazán élményt okozunk. Természetesen gazdasági előnyt is!
Hisz a jó üzemanyag fogalom, a versenybenzinig bezárólag.
Sok sikert kívánok használatához! Legyen törzsvevőnk Ön is!
Biztonságos célba érést kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Örülök, hogy jó hírünk van! Termékeink használata az elérni kívánt cél között van!
A Spuri normál piros a jó üzemanyag megalkotója átlagos napi használatra a hosszan tartó jármű érdekében. Van aki a nyereséges üzemeltetésért használja, hogy 1Ft invesztícióért, 2Ft-ot nyerjen! Tehát az üzemanyag megtakarítás a lényeg!
A SPURI JG-2 sport adalék magasabb szintű termék felfeszített, nagy igénybevételre készítve, nagyobb energia szinttel, kopáscsökkentővel, fokozott szekvenciális égéssel, hatalmas hűtőgél komponenssel, stb.
A SPURI-8 termékek pedig teljesen ugyanazok az összetételben, csak jövedéki adó mentes tisztítószer formában! Receptúra ugyanaz!
Receptúrában nem szeretünk nyilatkozni, de megnyugtatom, hogy amit Ön ír, az egy sem komponense a SPURI sem-melyik változatának! Nagyon sok több száz alkotóból áll. Némely szerves kémiai komponense, fizikai, és molekuláris hasonlóságot ugyan mutathat, de ez csak érzékszervi csalódás!
A lényeg a végeredmény, az értékes, kiváló minőségű, soha nem látott, ütős termék, amire azt mondja a használó, hogy: -HŰHA-!
Ha ezt elértük, akkor talán 1-2 embernek igazán élményt okozunk. Természetesen gazdasági előnyt is!
Hisz a jó üzemanyag fogalom, a versenybenzinig bezárólag.
Sok sikert kívánok használatához! Legyen törzsvevőnk Ön is!
Biztonságos célba érést kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Tisztelt Szaki!
Eddig még nem használtam spurit, csak hallottam, hogy igen-igen hálásak az autók érte. Most elhatároztam, hogy kipróbálom. Úgy látom több féle spuri van: normál, jg-2, 8, 8rc... Ezek összetevői eltérőek pl. petróleum és alkoholok mennyisége, aránya. Kérdésem az, hogy sima szívó benzines motorhoz (Honda Civic 1.8) a négy közül melyiket válasszam, melyik a legideálisabb? Azért is kérdezem, mert az összetételük mellett az áruk sem hasonlít. Köszönöm!
Üdv: Gábor
Eddig még nem használtam spurit, csak hallottam, hogy igen-igen hálásak az autók érte. Most elhatároztam, hogy kipróbálom. Úgy látom több féle spuri van: normál, jg-2, 8, 8rc... Ezek összetevői eltérőek pl. petróleum és alkoholok mennyisége, aránya. Kérdésem az, hogy sima szívó benzines motorhoz (Honda Civic 1.8) a négy közül melyiket válasszam, melyik a legideálisabb? Azért is kérdezem, mert az összetételük mellett az áruk sem hasonlít. Köszönöm!
Üdv: Gábor
Kedves Atis!
Nagyon sok járműnél tapasztaltuk, hogy a tisztítóhatáson túl a szilicium korund polírozó hatása nagyon sokáig javít a motor állapotán. Hihetetlen, hogy még 20 ezer km múlva is, egy sokat futott járművet, teljes erejére vissza tud állítani. Képzeljük el azt, ha ez a jármű új korától kapja a SPURI-t!
Hihetetlen futás teljesítményekre képes, hisz volt olyan Caddy, amelyik 550 ezer km-nél került eladásra, oly módon, hogy azt hitték, csak 100 ezer km van benne.
Akkor Ön, mint törzsvásárlónk teljesen megérti, hogy miről írok. Jó lenne, ha az országba többen is takarékoskodnának a járművükkel, és az üzemanyagjukkal. Ennek fényében köszönet övezi Önt is, hogy rájött milyen előnyöket hordoz egy igazi, becsületes adalék.
Ezen fogunk dolgozni a jövőben is, hogy a folyamatosan megújuló gyártmányok, üzemanyaggal támasztott követelményeinek a SPURI megfeleljen.
További élvezetes autózást kívánok, tisztelettel:
Farkas Kálmán
Nagyon sok járműnél tapasztaltuk, hogy a tisztítóhatáson túl a szilicium korund polírozó hatása nagyon sokáig javít a motor állapotán. Hihetetlen, hogy még 20 ezer km múlva is, egy sokat futott járművet, teljes erejére vissza tud állítani. Képzeljük el azt, ha ez a jármű új korától kapja a SPURI-t!
Hihetetlen futás teljesítményekre képes, hisz volt olyan Caddy, amelyik 550 ezer km-nél került eladásra, oly módon, hogy azt hitték, csak 100 ezer km van benne.
Akkor Ön, mint törzsvásárlónk teljesen megérti, hogy miről írok. Jó lenne, ha az országba többen is takarékoskodnának a járművükkel, és az üzemanyagjukkal. Ennek fényében köszönet övezi Önt is, hogy rájött milyen előnyöket hordoz egy igazi, becsületes adalék.
Ezen fogunk dolgozni a jövőben is, hogy a folyamatosan megújuló gyártmányok, üzemanyaggal támasztott követelményeinek a SPURI megfeleljen.
További élvezetes autózást kívánok, tisztelettel:
Farkas Kálmán
Kedves Gábor!
Mint törzsvevőnek, köszönjük a segítséget, valóban történt a VW T4 motorjával 360 ezer km-nél egy olyan jelenség, hogy a jeladás gyenge lett. Ez abból eredt, hogy a mágnesezettsége a fémnek kezdett eltűnni. Nem hittem volna, de valóban okozott némi problémát, amikor a főtengely olyan speciális állásban állt meg. És mit ad Isten, pont akkor égett ki a fűtőszál, a légtömegmérőben is. Egyszerre kettős hiba miatt nehezebb volt a diagnosztizálás. A szerelők élete sem fenékig tejfel…
További élvezetes autózás kívánok, tisztelettel:
Farkas Kálmán
Mint törzsvevőnek, köszönjük a segítséget, valóban történt a VW T4 motorjával 360 ezer km-nél egy olyan jelenség, hogy a jeladás gyenge lett. Ez abból eredt, hogy a mágnesezettsége a fémnek kezdett eltűnni. Nem hittem volna, de valóban okozott némi problémát, amikor a főtengely olyan speciális állásban állt meg. És mit ad Isten, pont akkor égett ki a fűtőszál, a légtömegmérőben is. Egyszerre kettős hiba miatt nehezebb volt a diagnosztizálás. A szerelők élete sem fenékig tejfel…
További élvezetes autózás kívánok, tisztelettel:
Farkas Kálmán
Tisztelt Kiss Péter Úr!
Jól írta, nem veszíthet semmit, a jó üzemanyagot a jármű többszörösen meghálálja. Az indítás, ha csak a szennyezettségen múlik, jobb lesz. Néhány dolgot meg kell nézetni a gépen, ami valóban okozhat meleg-oldali indítási problémát. A nagy nyomású szivattyú mellett a kis nyomású és annak üzemanyag vezeték rendszere tömítetlenségből eredően, a tankba visszaengedi a gázolajat. Ekkor is szoktak problémák lenni. Alább leírt jeladó probléma is igaz lehet, ezt is érdemes ellenőriztetni.
Atis bejegyzésére is vannak tapasztalatok, miszerint folyamatos használattal, sokáig javulni fog a motor minden funkciója. Hiába használtak másféle adalékot folyamatosan, ha SPURIval eddig még nem üzemeltették. A 184 lóerős motor rövidesen Önnél, garantáltan 200 lóerő fog lenni.
Ezért kérem, hogy 2-3 fél literes SPURI elhasználása után írja meg tapasztalatát. Márkatársak is szívesen vennék! Arra a kérdésére, hogy melyik SPURI-t használja, azt tudom mondani, hogy nem szükséges a drága SPURI JG-2 versenyadalékkal kezdeni, normál adalékolással a piros is elegendő.
Ez nem zárja ki azt, hogy egyszer kipróbálja a kék, sportadalékunkat is.
További gondmentes autózást kívánok, tisztelettel:
Farkas Kálmán
Jól írta, nem veszíthet semmit, a jó üzemanyagot a jármű többszörösen meghálálja. Az indítás, ha csak a szennyezettségen múlik, jobb lesz. Néhány dolgot meg kell nézetni a gépen, ami valóban okozhat meleg-oldali indítási problémát. A nagy nyomású szivattyú mellett a kis nyomású és annak üzemanyag vezeték rendszere tömítetlenségből eredően, a tankba visszaengedi a gázolajat. Ekkor is szoktak problémák lenni. Alább leírt jeladó probléma is igaz lehet, ezt is érdemes ellenőriztetni.
Atis bejegyzésére is vannak tapasztalatok, miszerint folyamatos használattal, sokáig javulni fog a motor minden funkciója. Hiába használtak másféle adalékot folyamatosan, ha SPURIval eddig még nem üzemeltették. A 184 lóerős motor rövidesen Önnél, garantáltan 200 lóerő fog lenni.
Ezért kérem, hogy 2-3 fél literes SPURI elhasználása után írja meg tapasztalatát. Márkatársak is szívesen vennék! Arra a kérdésére, hogy melyik SPURI-t használja, azt tudom mondani, hogy nem szükséges a drága SPURI JG-2 versenyadalékkal kezdeni, normál adalékolással a piros is elegendő.
Ez nem zárja ki azt, hogy egyszer kipróbálja a kék, sportadalékunkat is.
További gondmentes autózást kívánok, tisztelettel:
Farkas Kálmán
Ártani biztos nem fog neki! DE légy türelemmel.Én az első két tankolás után még nem éreztem semmit. A harmadiknál viszont átütő változást tapasztaltam úgy, hogy nagyon jó állapotú volt a motor már eredetileg is. Azóta több mint 3x fél liter Spurit elhasználtam és folyamatosan javult.
Próbáld meg a főtengely jeladót kicserélni .Nekem is volt ilyen jelenség problémám igaz nekem egy passatom van1.9 pdtdi .Én a spurit már 8 éve vagy már több is lehet használom télen nyáron minden tankolásnál 1 decit valami kor pirosat valamikor kéket
Tisztelt Farkas Úr! Egy 98-as 730D Bmw-m van (M57D30 motor) 240.000 km-el. Ez a motor már elég kényes többek közt az üzemanyag minőségére is. A prémiumban nem hiszek, és az esetek 80%-ban a lukoil-nál szoktam tankolni. Mostanában vannak indítási problémáim (izzítógyertyák nemrég cserélve), a szerelő szerint az üzemanyagrendszer elkoszolódása valamint a porlasztócsúcsok miatt lehet. Nem szoktam megvárni míg kiürül a tank és mindig teletöltöm. Néha +20 fokban is szenvedek az indítással, persze nem mindig, csak néhány esetben. A múltkor iszonyat hangja lett a motornak, mintha kihagyott volna 1-2 henger, de magától megszűnt. Gépre is tettük de nem írt hibakódot. A szervizben azt mondták, hogy a rendszer felszívhatott valami koszt és az okozhatta. A tankot leszedtem, átmostam, az ac pumpa szűrőjét kitakarítottam. Azóta nem volt a motorral probléma, de néha így is nehezen indul. Több fórumon is tájékozódtam, Önnek is több írását elolvastam, de csak a téli hidegindítással kapcsolatban írtak le pozitív változást. A kérdésem az lenne, hogy segíthet e ezen a problémán a spuri, illetve melyik terméket ajánlaná? Veszteni valóm gondolom nincs. Ha ez se segít utána úgyis a porlasztó csúcsok kimérése és esetleges cseréje, illetve a nagynyomású szivattyú átvizsgálása következik.
Üdv.:
Kiss Péter
Üdv.:
Kiss Péter
Tisztelt Farkas Úr!
Köszönöm kimerítő válaszát és bízom benne, hogy még sikerül lejjebb tornászni a fogyasztást. Amúgy úgy vettem észre, hogy odafigyeléssel nagyon jó fogyasztása van ennek a kocsinak.
Hát ha ország úton is be lenne tartva a 90, akkor még lejjebb menne a fogyi, de kicsit több szokott lenni 🙂
Majd később még írok a tapasztalatokról, ha elfogyott a két meglévő kék spuri.
Üdv.
HSzabolcs
Köszönöm kimerítő válaszát és bízom benne, hogy még sikerül lejjebb tornászni a fogyasztást. Amúgy úgy vettem észre, hogy odafigyeléssel nagyon jó fogyasztása van ennek a kocsinak.
Hát ha ország úton is be lenne tartva a 90, akkor még lejjebb menne a fogyi, de kicsit több szokott lenni 🙂
Majd később még írok a tapasztalatokról, ha elfogyott a két meglévő kék spuri.
Üdv.
HSzabolcs
Üdv. HSzabolcs!
Jó ez a több információ! Kezdjük általánosságba. Ez a motor ezzel a kb 97LE-vel ezt a 12-13mázsa súlyt az akkori kor szerint jó eredménnyel fogyaszt 6,5-7.0litert. Ha betartjuk, a szabályokat és a 90-es tempót, akkor sem megy lejjebb sok használó szerint sem 6.2 alá a fogyasztás!
Ha 5.5 lit/100km elérjük, akkor már 15% megtakarításnál járunk, ami persze benne van a SPURI-ban, csak ezt a szerénység miatt nem szoktuk kommunikálni! Nem minden jármű hozza az adatot, így nem egyértelműen, és minden körülmények között bizonyított!
Figyelemmel az előbbiekre, fog még csökkenni az étvágya, de ehhez idő kell! Igen makacs kokszos, gyantás lerakódás szokott lenni több helyen a motorban. Gondoljunk a kompresszió gyűrűre, a dugó tetőre, a szívó, és a kipufogó szelepekre, szelepülékekre, érzékelőkre. Különösen vastag kokszkorom szokta ellepni a lambda szondát, így módosult hamis jellel becsapja az ECU irányítást, és mindjárt nem működik normálisan! De ez csak egy érzékelő a sok közül!
A SPURI energiáit leköti még mindig Önnél a tisztítás, sőt azt sejtem, több helyen kondenzvíz is van még bőven, amit diszpergálni kell! Ha ez is megvan, akkor még jobb lesz a fogyasztás.
Ezután nem lesz ilyen gondja sosem, ha a SPURI-t használja folyamatosan. Végül is 180ezer km még félút a motor életében, tehát nem késő! Megéri, mert óriási célba érési biztonságot ad!
Másrészt ez a rövid táv nem jó ugyan, de dízelnél már még nagyobb problémát okozna. Jól választott, mikor benzines autót vásárolt erre a célra! Megnyugodhat, SPURI és a benzines technika még télen sem lesz gond! Néha beiktat hosszabb távolságot akkor az igen jót tesz a technikának!
Az üzemanyagon kívüli dolgokba nem szeretek nyilatkozni, de egyet azért megjegyeznék. 12évvel ezelőtti vvti-hez túlzásnak tartom a konzisztencia szerinti 0W30-at. Ha jót akar a gépnek a 5W30 vagy 5W40 ből gyártanak olyan olajokat aminek sokkal jobb a meleg oldali tribológiai paramétere! Nálunk a hideg oldali paraméter még télen sem érdekes túlzottan. mínusz 40nem nagyon szokott lenni, viszont a meleg oldalon van néha nyáron plusz 40fok körüli beszívott levegő hőmérséklet is! Bár a SPURI a hűtőgél komponense erről is gondoskodik, jobb gondolni előre erre is!
A többi leírtakkal egyet értek!
Remélem tudtam segíteni! Ha még van amiről szeretne tájékozódni bátran írja meg!
További gondtalan autózást kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Jó ez a több információ! Kezdjük általánosságba. Ez a motor ezzel a kb 97LE-vel ezt a 12-13mázsa súlyt az akkori kor szerint jó eredménnyel fogyaszt 6,5-7.0litert. Ha betartjuk, a szabályokat és a 90-es tempót, akkor sem megy lejjebb sok használó szerint sem 6.2 alá a fogyasztás!
Ha 5.5 lit/100km elérjük, akkor már 15% megtakarításnál járunk, ami persze benne van a SPURI-ban, csak ezt a szerénység miatt nem szoktuk kommunikálni! Nem minden jármű hozza az adatot, így nem egyértelműen, és minden körülmények között bizonyított!
Figyelemmel az előbbiekre, fog még csökkenni az étvágya, de ehhez idő kell! Igen makacs kokszos, gyantás lerakódás szokott lenni több helyen a motorban. Gondoljunk a kompresszió gyűrűre, a dugó tetőre, a szívó, és a kipufogó szelepekre, szelepülékekre, érzékelőkre. Különösen vastag kokszkorom szokta ellepni a lambda szondát, így módosult hamis jellel becsapja az ECU irányítást, és mindjárt nem működik normálisan! De ez csak egy érzékelő a sok közül!
A SPURI energiáit leköti még mindig Önnél a tisztítás, sőt azt sejtem, több helyen kondenzvíz is van még bőven, amit diszpergálni kell! Ha ez is megvan, akkor még jobb lesz a fogyasztás.
Ezután nem lesz ilyen gondja sosem, ha a SPURI-t használja folyamatosan. Végül is 180ezer km még félút a motor életében, tehát nem késő! Megéri, mert óriási célba érési biztonságot ad!
Másrészt ez a rövid táv nem jó ugyan, de dízelnél már még nagyobb problémát okozna. Jól választott, mikor benzines autót vásárolt erre a célra! Megnyugodhat, SPURI és a benzines technika még télen sem lesz gond! Néha beiktat hosszabb távolságot akkor az igen jót tesz a technikának!
Az üzemanyagon kívüli dolgokba nem szeretek nyilatkozni, de egyet azért megjegyeznék. 12évvel ezelőtti vvti-hez túlzásnak tartom a konzisztencia szerinti 0W30-at. Ha jót akar a gépnek a 5W30 vagy 5W40 ből gyártanak olyan olajokat aminek sokkal jobb a meleg oldali tribológiai paramétere! Nálunk a hideg oldali paraméter még télen sem érdekes túlzottan. mínusz 40nem nagyon szokott lenni, viszont a meleg oldalon van néha nyáron plusz 40fok körüli beszívott levegő hőmérséklet is! Bár a SPURI a hűtőgél komponense erről is gondoskodik, jobb gondolni előre erre is!
A többi leírtakkal egyet értek!
Remélem tudtam segíteni! Ha még van amiről szeretne tájékozódni bátran írja meg!
További gondtalan autózást kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Úr!
A kért adatok: Toyota Corolla Sedan, 2003-as évjárat, motor kód: 4ZZE077259, 184ezer km van jelenleg az autóban kb 8 ezer km-t már Én jártam vele. Az injektorok nem voltak tisztítva és amennyire tudom az előző tulaj fele-fele arányban használta városba és vidéken. Sajnos az előző tulaj 10W/40-es olajjal használta (minőségivel és max 10ezer km-ként cserélte). Én kapásból 5W/30-as olajat tettem bele (tisztítás gyanánt) és kb. 5000km óta Mobil1 0W/30-as olaj van benne (amúgy max 10ezer km-ként tervezem cserélni az olajat, bár olvastam olyat, hogy a 0W-t már 8 és 9 ezer között elfárad). Lekopogjam az olaj egyáltalán nem fogy belőle, legalábbis a nívópálcán nem látszik. A gyújtás oldala rendben van a gyertyát 15ezer km-ként cserélném (Denso Twin-tip van benne), kb 8000km óta.
Hétköznap viszonylag rövid távokat fut 8-8km-t, de igyekszem hétvégente hosszabb utat betervezni, hogy kicsit jobban bemelegedjen a motor. Még minden eredeti a motorban a cserélendő(szűrők) alkatrészeken kívül más nem lett cserélve.
Én a vásárlástól kezdve használtam a Spurit igaz a pirosat, de úgy veszem észre, hogy a sima OMV 95-ös benzin és kék Spuri a legjobb fogyasztás szempontjából.
Remélem sikerült elegendő információt adnom.
Köszönöm a válaszát!
A kért adatok: Toyota Corolla Sedan, 2003-as évjárat, motor kód: 4ZZE077259, 184ezer km van jelenleg az autóban kb 8 ezer km-t már Én jártam vele. Az injektorok nem voltak tisztítva és amennyire tudom az előző tulaj fele-fele arányban használta városba és vidéken. Sajnos az előző tulaj 10W/40-es olajjal használta (minőségivel és max 10ezer km-ként cserélte). Én kapásból 5W/30-as olajat tettem bele (tisztítás gyanánt) és kb. 5000km óta Mobil1 0W/30-as olaj van benne (amúgy max 10ezer km-ként tervezem cserélni az olajat, bár olvastam olyat, hogy a 0W-t már 8 és 9 ezer között elfárad). Lekopogjam az olaj egyáltalán nem fogy belőle, legalábbis a nívópálcán nem látszik. A gyújtás oldala rendben van a gyertyát 15ezer km-ként cserélném (Denso Twin-tip van benne), kb 8000km óta.
Hétköznap viszonylag rövid távokat fut 8-8km-t, de igyekszem hétvégente hosszabb utat betervezni, hogy kicsit jobban bemelegedjen a motor. Még minden eredeti a motorban a cserélendő(szűrők) alkatrészeken kívül más nem lett cserélve.
Én a vásárlástól kezdve használtam a Spurit igaz a pirosat, de úgy veszem észre, hogy a sima OMV 95-ös benzin és kék Spuri a legjobb fogyasztás szempontjából.
Remélem sikerült elegendő információt adnom.
Köszönöm a válaszát!
Kedves Bánóczki Zoltán!
Ez az a Dácia Logan 1.5dci ? Akkor ez is dícséretes teljesítmény! A francia motor amúgy sem hangos, de ezen is halkított akkor igazi eredmény!
Úgy kell tekinteni az üzemanyag adalékolást, mint egy minőségi szint emelést! Különböző konfigurációk léteznek, így átlag javító adalékot ezért nehéz szerkeszteni!
Feltételezzük az alap jó minőséget, így ezen a nyomon fejlesztünk. Például a nagyon sok rétegből álló heterogénabb gázolajat lehet szekvenciális expanzióra kényszeríteni! Ha ezek a égési leválasztott szakaszok nagyjából egyenlőek az utólsó kivételével, akkor jól dolgoztunk!
Ez azonban csak egy, a sok jellemzőből és paraméterből, amit pozitív irányba lehet befolyásolni!
A prémium gázolajak 1-2 nem fontos jellemzőjét emelik a többi rovására, ezért lehet érezni a különbséget. Egyéb iránt itt nehezebb a dolgunk, mert óriási szórás van két gyártás között is! Némely társaságnál a ipari hulladékokat is ebbe rejtik, kelet európai szinten. Környezetre egy csöppet nem jó, de a hazaiba nem merik, kint nyugaton!
Ha valaki kint tankol, ezt érzi is! Bár nehezen lehet kimutatni!
Zoltán bejegyzésére emlékszem többször, törzsvevőnk lévén úgy gondoltam, hogy leírom önnek a mechanizmus egy részét. Nem mindet, csak egy szegmensét! Ha ezzel is érezhető a SPURI akkor ez jó dolog!
Ha úgy döntött ezt is kipróbálja, igazán vállalkozó szellemű, és köszönjük az információt a többi olvasónk nevében is!
További biztonságos célba érést kívánok!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Ez az a Dácia Logan 1.5dci ? Akkor ez is dícséretes teljesítmény! A francia motor amúgy sem hangos, de ezen is halkított akkor igazi eredmény!
Úgy kell tekinteni az üzemanyag adalékolást, mint egy minőségi szint emelést! Különböző konfigurációk léteznek, így átlag javító adalékot ezért nehéz szerkeszteni!
Feltételezzük az alap jó minőséget, így ezen a nyomon fejlesztünk. Például a nagyon sok rétegből álló heterogénabb gázolajat lehet szekvenciális expanzióra kényszeríteni! Ha ezek a égési leválasztott szakaszok nagyjából egyenlőek az utólsó kivételével, akkor jól dolgoztunk!
Ez azonban csak egy, a sok jellemzőből és paraméterből, amit pozitív irányba lehet befolyásolni!
A prémium gázolajak 1-2 nem fontos jellemzőjét emelik a többi rovására, ezért lehet érezni a különbséget. Egyéb iránt itt nehezebb a dolgunk, mert óriási szórás van két gyártás között is! Némely társaságnál a ipari hulladékokat is ebbe rejtik, kelet európai szinten. Környezetre egy csöppet nem jó, de a hazaiba nem merik, kint nyugaton!
Ha valaki kint tankol, ezt érzi is! Bár nehezen lehet kimutatni!
Zoltán bejegyzésére emlékszem többször, törzsvevőnk lévén úgy gondoltam, hogy leírom önnek a mechanizmus egy részét. Nem mindet, csak egy szegmensét! Ha ezzel is érezhető a SPURI akkor ez jó dolog!
Ha úgy döntött ezt is kipróbálja, igazán vállalkozó szellemű, és köszönjük az információt a többi olvasónk nevében is!
További biztonságos célba érést kívánok!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Német kút prémiumhoz (ami eleve jo anyag szerintem) adagolva ismét tökéletes lett. Halkabb, erősebb! Euro4 dCi.
Kedves HSzabolcs!
Nagyon jó eredmények ezek is, és örülök neki hogy Ön is és a Toyota is meg van elégedve a SPURI-val! VVTI erre utal!
Kérdésére, ha jót és pontosabbat szeretne, kérem, még néhány információt osszon meg velünk!
Kellene a jármű pontos típusa, évjárata, futásteljesítménye, és üzemeltetési körülménye. Volt-e tisztítva az injektor ultrahangos vagy más módon? Eredeti az injektor, és benzinellátó rendszer?
Ezek a koszosodásra és az elhasználódásra utalnak.
Város és hosszú táv aránya is érdekes lehet!
Ezek után sem lehet teljes pontossággal megmondani a további fogyasztás csökkenést, de közelebbi eredményt könnyebben lehet bekalibrálni!
Sajnos nem lehet belelátni minden alkatrészbe de még bizonyos, hogy tud tisztulni, javulni fog, csak a hatásfok százaléka nehezebben határozható meg!
Még egy kérdés, mennyi volt a fogyasztása a SPURI használata előtt?
Ez egy jó kis segítség lenne a márka társaknak, hisz óriási példányban gyártottak ebből a motorból különböző kasznikban!
Köszönöm előre is a megtisztelő válaszát!
További balesetmentes közlekedést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Nagyon jó eredmények ezek is, és örülök neki hogy Ön is és a Toyota is meg van elégedve a SPURI-val! VVTI erre utal!
Kérdésére, ha jót és pontosabbat szeretne, kérem, még néhány információt osszon meg velünk!
Kellene a jármű pontos típusa, évjárata, futásteljesítménye, és üzemeltetési körülménye. Volt-e tisztítva az injektor ultrahangos vagy más módon? Eredeti az injektor, és benzinellátó rendszer?
Ezek a koszosodásra és az elhasználódásra utalnak.
Város és hosszú táv aránya is érdekes lehet!
Ezek után sem lehet teljes pontossággal megmondani a további fogyasztás csökkenést, de közelebbi eredményt könnyebben lehet bekalibrálni!
Sajnos nem lehet belelátni minden alkatrészbe de még bizonyos, hogy tud tisztulni, javulni fog, csak a hatásfok százaléka nehezebben határozható meg!
Még egy kérdés, mennyi volt a fogyasztása a SPURI használata előtt?
Ez egy jó kis segítség lenne a márka társaknak, hisz óriási példányban gyártottak ebből a motorból különböző kasznikban!
Köszönöm előre is a megtisztelő válaszát!
További balesetmentes közlekedést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Úr!
Én kék spurit használom és folyamatosan javul a fogyasztása, most hétvégén 5.75-ös fogyasztás jött ki 600km-nyi autópályás szakasz mellett! Igaz 115km/ó körül tartottam a sebességet. Várható még további javulás Ön szerint? 1.4-es vvti motor 2 piros és 1 kék 500ml fogyott el eddig. Köszönöm válaszát!
Én kék spurit használom és folyamatosan javul a fogyasztása, most hétvégén 5.75-ös fogyasztás jött ki 600km-nyi autópályás szakasz mellett! Igaz 115km/ó körül tartottam a sebességet. Várható még további javulás Ön szerint? 1.4-es vvti motor 2 piros és 1 kék 500ml fogyott el eddig. Köszönöm válaszát!
Tisztelt Atis!
Igen, több embernek volt ilyen élményben része! Örülök neki, hogy meg van elégedve! Már megérte dolgozni a SPURI-ért!
Hátha többen elhiszik, hogy nem becsapás, mint ahogy az előző években tették más adalékok! Sőt, még talán most is! Azért írom, mert sokan szkeptikusan állnak a SPURI-hoz, mintha csalók lennénk! Ha 50év alatt minden adalék gyártó becsapta a vevőket, és nem érzett semmit, akkor minket is ide sorolnak! De azért vagyunk, hogy magát az adalékolási kultúrát visszaállítsuk! Ezen keresztül tudunk csak előre jutni! Végül is 1993-óta ezt tesszük! Szép eredménnyel, mert a több százezres eladási szint valahol a gondolkodás módon is meglátszik! Másként néznek ma ránk, mint 20évvel ezelőtt!
Más. A JG-2 használat kezdetén az első szakaszban még több, még makacsabb takarítást kezd elvégezni a szer! Nem tud mindent egyszerre hatékonyan ellátni, míg vannak leváló koszok, vagy kondenzvíz, és egyebek! A pirosra visszatérve, úgy kell tekinteni beállt a rendszer!
Kb 4-5 teletanknál lehet mondani, egyszerű, átlag járműnél, hogy tiszta! tehát van ahol hamarabb tisztul, van ahol 8-10tankolásig folyamatosan érezzük, hogy bikásabb! Nagyon régi leharcolt járműnél sokszor rá sem ismernek! Írták is itt, ezen a fórumon, hogy lám "a lemenő autónak is van ereje!"
Ez a dci átlag tapasztalat, és tulajdonosi beírások alapján 180ezernél kezd rakoncátlankodni. Ettől kezdve minden előveszi! Ha a fogyasztás jó, akkor az azt jelzi optimális üzemmódban működik! Ennek valóban örülök, mert van benne egy kis része a SPURI-nak is! A 4.5 nagyon jó érték, még országúton is!
Végezetül egyre figyeljen: A jót könnyű megszokni, természetesnek venni! Néha azt érzem, hogy nem megy úgy, mint szokott, akkor az érzékeink aznap vagy nincsenek toppon, vagy levegő hőmérséklet-páratartalommal, és légnyomás viszonyokkal, a legrosszabb paramétereket produkálja! Ennyi az egész!
Egy biztos a motor életciklusát lám itt is hosszabbítja jelentős mértékben!
További élvezetes, biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Igen, több embernek volt ilyen élményben része! Örülök neki, hogy meg van elégedve! Már megérte dolgozni a SPURI-ért!
Hátha többen elhiszik, hogy nem becsapás, mint ahogy az előző években tették más adalékok! Sőt, még talán most is! Azért írom, mert sokan szkeptikusan állnak a SPURI-hoz, mintha csalók lennénk! Ha 50év alatt minden adalék gyártó becsapta a vevőket, és nem érzett semmit, akkor minket is ide sorolnak! De azért vagyunk, hogy magát az adalékolási kultúrát visszaállítsuk! Ezen keresztül tudunk csak előre jutni! Végül is 1993-óta ezt tesszük! Szép eredménnyel, mert a több százezres eladási szint valahol a gondolkodás módon is meglátszik! Másként néznek ma ránk, mint 20évvel ezelőtt!
Más. A JG-2 használat kezdetén az első szakaszban még több, még makacsabb takarítást kezd elvégezni a szer! Nem tud mindent egyszerre hatékonyan ellátni, míg vannak leváló koszok, vagy kondenzvíz, és egyebek! A pirosra visszatérve, úgy kell tekinteni beállt a rendszer!
Kb 4-5 teletanknál lehet mondani, egyszerű, átlag járműnél, hogy tiszta! tehát van ahol hamarabb tisztul, van ahol 8-10tankolásig folyamatosan érezzük, hogy bikásabb! Nagyon régi leharcolt járműnél sokszor rá sem ismernek! Írták is itt, ezen a fórumon, hogy lám "a lemenő autónak is van ereje!"
Ez a dci átlag tapasztalat, és tulajdonosi beírások alapján 180ezernél kezd rakoncátlankodni. Ettől kezdve minden előveszi! Ha a fogyasztás jó, akkor az azt jelzi optimális üzemmódban működik! Ennek valóban örülök, mert van benne egy kis része a SPURI-nak is! A 4.5 nagyon jó érték, még országúton is!
Végezetül egyre figyeljen: A jót könnyű megszokni, természetesnek venni! Néha azt érzem, hogy nem megy úgy, mint szokott, akkor az érzékeink aznap vagy nincsenek toppon, vagy levegő hőmérséklet-páratartalommal, és légnyomás viszonyokkal, a legrosszabb paramétereket produkálja! Ennyi az egész!
Egy biztos a motor életciklusát lám itt is hosszabbítja jelentős mértékben!
További élvezetes, biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Én kezdetektől fogva OMW gázolajat tankolok. Egyszer tankoltam MOL-nál. Soha többet nem fogok! Más kutat még nem próbáltam. A Spuri tényleg fogalom! 3 flakon pirosat elhasználtam. Közben kétszer tettem bele kéket. Az elsőnél nagyon brutálisan ment a verda. A másodiknál már nem éreztem annyira És visszatértem a piroshoz. És lám, lám még jobb lett mint előtte bármikor. Most teszem az 1dl/50l pirosat és öntök hozzá egy kis kéket. Csak úgy érzésre. És még lejjebb ment a fogyasztásom. A motor olyan csendes lett, hogy van aki fel sem ismerte, hogy dízel. Amúgy egy FocusII. 1.6Tdci. (a francia PSA motor van benne) és 220e km. 4,15/100km lett legutóbb full városi üzemben. -))
Kedves András!
Részben csak, mert normál gázolajban első a LUKOIL, második az AGIP.
Viszont két egymás után való szállításokat is más összetételűnek mértünk!
Ezt a mai napig nem nagyon értem hogyan lehet!
Minden esetre a legkorszerűbb lepárlóból romániai gázolajból most a LUKOIL a legjobb! És állítólag olcsó is az előállítása jelenleg egy legújabb szuper katalizátor egységgel módosítják, hidrogénezik a gázolajat. A bio étolajat pedig tényleg nem viszik túlzásba 7%. A lényeg ezen belül is, hogy komolyan kiészterezik a leghosszabb szénhidrogénláncokat. Egész jó a nyári gázolaja is, majdhogy télinek elmegy!
De ne kalandozzunk el, mert lehetne hetente egy könyvet teleírni a történésekkel, tapasztalatokkal!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Részben csak, mert normál gázolajban első a LUKOIL, második az AGIP.
Viszont két egymás után való szállításokat is más összetételűnek mértünk!
Ezt a mai napig nem nagyon értem hogyan lehet!
Minden esetre a legkorszerűbb lepárlóból romániai gázolajból most a LUKOIL a legjobb! És állítólag olcsó is az előállítása jelenleg egy legújabb szuper katalizátor egységgel módosítják, hidrogénezik a gázolajat. A bio étolajat pedig tényleg nem viszik túlzásba 7%. A lényeg ezen belül is, hogy komolyan kiészterezik a leghosszabb szénhidrogénláncokat. Egész jó a nyári gázolaja is, majdhogy télinek elmegy!
De ne kalandozzunk el, mert lehetne hetente egy könyvet teleírni a történésekkel, tapasztalatokkal!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások