A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Azt gondolom felnőttek vagyunk, nehogy már egy gyerekzáras termék kifogjon rajtunk. Jóhogy nem a hamutartóba önti. Ez a hozzászólásom törölhető!
Kedves Jenő!
Igen-igen persze, hogy hasznát vesszük! Minden számít, amit a vásárlóink, felhasználóink mondanak!
Csak akkor tudunk fejlődni, ha meghallgatjuk azt, aki a körülményeket tapasztalja!
Mindenre kíváncsiak vagyunk! Csak úgy tudjuk az utat kijelölni az előre jutáshoz, hogy tapasztalatot gyűjtünk!
Mindenkinek szívesen vesszük az észrevételét. Ha ezzel jobban tudjuk kiszolgálni a partnereinket, felhasználóinkat, akkor a forgalmunk is nagyobb lesz!
Várjuk továbbra is az észrevételeket!
Köszönöm, még egyszer a bejegyzését!
Biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Igen-igen persze, hogy hasznát vesszük! Minden számít, amit a vásárlóink, felhasználóink mondanak!
Csak akkor tudunk fejlődni, ha meghallgatjuk azt, aki a körülményeket tapasztalja!
Mindenre kíváncsiak vagyunk! Csak úgy tudjuk az utat kijelölni az előre jutáshoz, hogy tapasztalatot gyűjtünk!
Mindenkinek szívesen vesszük az észrevételét. Ha ezzel jobban tudjuk kiszolgálni a partnereinket, felhasználóinkat, akkor a forgalmunk is nagyobb lesz!
Várjuk továbbra is az észrevételeket!
Köszönöm, még egyszer a bejegyzését!
Biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Nem akartam megsérteni senkit és végképp nem akarom lehúzni magát a terméket, mivel 5 éve használom pdtdi-be és valóban meghálálja. Én csak egy észrevételt közöltem, remélem hasznát veszitek!
Kedves Jenő!
Hosszú éveken át finomítottuk a csomagolást. Még ezután is fejlesztünk rajta! Kis türelmet kérünk! Addig is engedje meg, hogy segítsük néhány jó tanáccsal!
Beöntés után visszafolyik a menetre az anyag, ez okozza a menet síkosságát! A kopáscsökkentő tartalma a SPURI-nak nagyon jó! Ezért szalad meg a kupak! Szorosra gyártjuk a menetelést, lásd felbontani alig lehet, de ha egy csepp folyadék éri minden máshogy alakul!
A többi vevőnknél az vált be, hogy jó erősen papír zsebkendővel a menetelést le kell törölni, szorosan forgatva a zsepit! Gyerekzáras lévén, pedig a lenyomóerő tekerés közben többszöröse legyen a forgató erőnek!
Valóban jól mondja nem kell nagyon meghúzni, csak érzéssel, így nem szalad meg a menet!
Igen, el is dőlhet, erre is kell számítani! A félliteres talán stabilabb a csomagtartóban, de olyan helyre kell betenni, valami szűk zsebbe, ahol nincs esélye jönni, menni a csomagtartóba! Nem tagadom, némi odafigyelést kíván, ezért elnézést kérek!
Próbáltunk üveget is, de a menet jobban csúszott, mint a műanyag! Fémet is teszteltünk, de nem nyerte meg a vevők tetszését, mert nem lehet kalibrálni, és látni a folyadék szintet. Tehát a mérés megoldhatatlan! Pár százat mérőpohárral forgalmaztunk, amit nagyon utáltak a vevőink, a szag, és a kínlódás miatt.
Ráadásul egyes típusokba nem lehetett vele bejuttatni a tankoló nyíláson, mert pld. Fiat, Ford-nál több típusnál 30-40cm-t majd vízszintesen halad a tankolónyílástól a tankig az üzemanyag cső! Ezeknél a típusoknál még egy rendes tankolás is problémás! Külön technikája van! Pedig nem olcsók ezek az új járművek!
Nálunk ehhez képest kisebb a gond!
Hozzájárul a folyáshoz eldőlt állapotban a nyomás többlet, mely 10-20C fok hatására több bárral is emelkedhet! A túlnyomás is okoz folyást! A SPURI alaptulajdonsága a zárt téri nyomásváltozás, hőmérséklet növekedés hatására! Ez a működési mechanizmus egyik része!
Tehát kis türelmet kérek, mert dolgozunk a csomagolás finomításán folyamatosan!
Köszönöm szíves türelmét addig is!
További élvezetes, biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Hosszú éveken át finomítottuk a csomagolást. Még ezután is fejlesztünk rajta! Kis türelmet kérünk! Addig is engedje meg, hogy segítsük néhány jó tanáccsal!
Beöntés után visszafolyik a menetre az anyag, ez okozza a menet síkosságát! A kopáscsökkentő tartalma a SPURI-nak nagyon jó! Ezért szalad meg a kupak! Szorosra gyártjuk a menetelést, lásd felbontani alig lehet, de ha egy csepp folyadék éri minden máshogy alakul!
A többi vevőnknél az vált be, hogy jó erősen papír zsebkendővel a menetelést le kell törölni, szorosan forgatva a zsepit! Gyerekzáras lévén, pedig a lenyomóerő tekerés közben többszöröse legyen a forgató erőnek!
Valóban jól mondja nem kell nagyon meghúzni, csak érzéssel, így nem szalad meg a menet!
Igen, el is dőlhet, erre is kell számítani! A félliteres talán stabilabb a csomagtartóban, de olyan helyre kell betenni, valami szűk zsebbe, ahol nincs esélye jönni, menni a csomagtartóba! Nem tagadom, némi odafigyelést kíván, ezért elnézést kérek!
Próbáltunk üveget is, de a menet jobban csúszott, mint a műanyag! Fémet is teszteltünk, de nem nyerte meg a vevők tetszését, mert nem lehet kalibrálni, és látni a folyadék szintet. Tehát a mérés megoldhatatlan! Pár százat mérőpohárral forgalmaztunk, amit nagyon utáltak a vevőink, a szag, és a kínlódás miatt.
Ráadásul egyes típusokba nem lehetett vele bejuttatni a tankoló nyíláson, mert pld. Fiat, Ford-nál több típusnál 30-40cm-t majd vízszintesen halad a tankolónyílástól a tankig az üzemanyag cső! Ezeknél a típusoknál még egy rendes tankolás is problémás! Külön technikája van! Pedig nem olcsók ezek az új járművek!
Nálunk ehhez képest kisebb a gond!
Hozzájárul a folyáshoz eldőlt állapotban a nyomás többlet, mely 10-20C fok hatására több bárral is emelkedhet! A túlnyomás is okoz folyást! A SPURI alaptulajdonsága a zárt téri nyomásváltozás, hőmérséklet növekedés hatására! Ez a működési mechanizmus egyik része!
Tehát kis türelmet kérek, mert dolgozunk a csomagolás finomításán folyamatosan!
Köszönöm szíves türelmét addig is!
További élvezetes, biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Mindig 500ml-t veszek és nem először fordul elő,h tekerem vissza a sapkát és megszakad a menet, pedig nem húzom rá erősen.
Kedves Jenő!
Ígérem javítani fogunk a kupak zárásán!
Kérem, tájékoztasson felbontás előtt, vagy felbontás után az ismételt visszazárás után volt laza a kupak?
Még a kiszerelés nagysága is kellene. /125ml, 500ml/
Köszönöm az értékes tájékoztatását!
Elnézést kérek a kellemetlenségért!
Köszönöm, hogy leírja a körülményeket részletesen, hogy tudjuk, milyen hibát javítsunk ki!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Ígérem javítani fogunk a kupak zárásán!
Kérem, tájékoztasson felbontás előtt, vagy felbontás után az ismételt visszazárás után volt laza a kupak?
Még a kiszerelés nagysága is kellene. /125ml, 500ml/
Köszönöm az értékes tájékoztatását!
Elnézést kérek a kellemetlenségért!
Köszönöm, hogy leírja a körülményeket részletesen, hogy tudjuk, milyen hibát javítsunk ki!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
A zárókupakon javíthatnának,mert az egyik fele a tankba megy,a másik pedig szétfolyik a csomagtartóba (sajnos kanyarban fölborulnak a dolgok)
Kedves Zoltán!
Valóban, elnézést is kérünk a felhasználóktól! Megvan a hasonló hatékonyságú kiváltó anyag, ám azzal sokkal drágább lenne a SPURI.
Nem valószínű, hogy a vevők csak ezért fizetnének 40%-kal többet, hogy fincsi illatú legyen!
Jelzem, még mindig keressük azt a beszállítót, aki nekünk ezt az alkotót legyártja! A világ minden tájáról kértünk ajánlatot, de sokba kerül az eljárás és a sok alapanyag igénye!
Nem tettünk le róla! Addig pedig a molekula képlet ugyanaz, csak egy kis büdösséget okozó hidroxil gyök a különbség.
Egy biztos, a jó paramétereket nem fogjuk felváltani, csak akkor, ha még jobb lesz tőle a SPURI, és előnyösen gazdaságos!
Roppant nagy energiákat fordítunk a fejlesztésre, szinte az összes árrést!
Egy kis módosítás után is 4-5év kell, hogy a tesztelést minden oldalon, extrém helyzetekbe is kifogástalan legyen. Csak az korszakalkotó, ütős megoldások jöhetnek számításba! Ebben nem ismerünk pardont kollégáimmal!
Ott kezdődik a jó adalék, ahol az autón észre lehet venni egyértelműen a változást, legalább néhány tankoláson belül! Nyomaték, gyorsulás, hang, fogyasztás stb!
Ha ez nem jelentkezik, akkor nincs meghökkentő eredmény! Márpedig, ha 12% fölötti a pozitív erő, akkor érzi? csak a gázpedálon a legtöbb sofőr! A felénél is hatékony lenne, de nem fogják használni az emberek, mert az élmény hiányzik!
Van más, aki a 15% többlet erőt sem érez az autóján. De, ne sértsük meg őket, sem, mert nem mindenki egyforma!
Végezetül azt mondom, hogy a visszatérő törzsvevőink tudják igazolni, a hosszútávú előnyöket! Mint például Ön, Zoltán, hisz nem is tudja, hogy a többi ember, milyen sűrűn javíttat autót üzemanyag miatt. Csak nem vallják be, vagy nem kerül nyilvánosságra, hogy mi történt!
Hiszem, hogy ezzel az SPURI elterjedési ütemmel, nagyon sokan tájékozódottabbá válnak, mint Ön is!
További gondtalan autózást kívánok!
Üdvözlettel Farkas Kálmán
Valóban, elnézést is kérünk a felhasználóktól! Megvan a hasonló hatékonyságú kiváltó anyag, ám azzal sokkal drágább lenne a SPURI.
Nem valószínű, hogy a vevők csak ezért fizetnének 40%-kal többet, hogy fincsi illatú legyen!
Jelzem, még mindig keressük azt a beszállítót, aki nekünk ezt az alkotót legyártja! A világ minden tájáról kértünk ajánlatot, de sokba kerül az eljárás és a sok alapanyag igénye!
Nem tettünk le róla! Addig pedig a molekula képlet ugyanaz, csak egy kis büdösséget okozó hidroxil gyök a különbség.
Egy biztos, a jó paramétereket nem fogjuk felváltani, csak akkor, ha még jobb lesz tőle a SPURI, és előnyösen gazdaságos!
Roppant nagy energiákat fordítunk a fejlesztésre, szinte az összes árrést!
Egy kis módosítás után is 4-5év kell, hogy a tesztelést minden oldalon, extrém helyzetekbe is kifogástalan legyen. Csak az korszakalkotó, ütős megoldások jöhetnek számításba! Ebben nem ismerünk pardont kollégáimmal!
Ott kezdődik a jó adalék, ahol az autón észre lehet venni egyértelműen a változást, legalább néhány tankoláson belül! Nyomaték, gyorsulás, hang, fogyasztás stb!
Ha ez nem jelentkezik, akkor nincs meghökkentő eredmény! Márpedig, ha 12% fölötti a pozitív erő, akkor érzi? csak a gázpedálon a legtöbb sofőr! A felénél is hatékony lenne, de nem fogják használni az emberek, mert az élmény hiányzik!
Van más, aki a 15% többlet erőt sem érez az autóján. De, ne sértsük meg őket, sem, mert nem mindenki egyforma!
Végezetül azt mondom, hogy a visszatérő törzsvevőink tudják igazolni, a hosszútávú előnyöket! Mint például Ön, Zoltán, hisz nem is tudja, hogy a többi ember, milyen sűrűn javíttat autót üzemanyag miatt. Csak nem vallják be, vagy nem kerül nyilvánosságra, hogy mi történt!
Hiszem, hogy ezzel az SPURI elterjedési ütemmel, nagyon sokan tájékozódottabbá válnak, mint Ön is!
További gondtalan autózást kívánok!
Üdvözlettel Farkas Kálmán
A stabil minőségről... igen a szaga is egyformán büdös mindig! 😀
Na jó viccet félretéve, egy régebbi nagyon elégedett felhasználó vagyok! Logan 1.5dCi.
Na jó viccet félretéve, egy régebbi nagyon elégedett felhasználó vagyok! Logan 1.5dCi.
Kedves V. László!
Értékes kérdést feszeget! Más termékek elméleteiről és a produktumairól nem illik nyilatkozni, én sem teszem!
Saját termék relációs hatásait viszont lehet elemezni! A SPURI kioldja a fémkerámiát?
Ezt az elméletet ne feszegessük! Garantálom semmi problémája nem lesz a SPURI-val! Elegendő ennyit tudni!
Az autó gyárak edzik, cementálják, kezelik a fémeket, ehhez jó a SPURI. És a többi belső égésű motor alkatrészekhez is illeszkedik!
Más- Van a motorolajnak kapcsolata az üzemanyaggal! Mégpedig a hengerfal a közös felületen. A motorolaj mindenképp valamelyest fogy minden motorból. Mégpedig azért, mert elég az égéstérbe. Korszerű mai autóknál ezért kell hamumentes olajat használni, mert a kipufogón keresztül eltömíti a szilárd részecske a DPF szűrőt. Pedig a motorolajból elég kevés keletkezik normál működés közepette!
Gondoljuk el a másik olaj elméletet a szilicium kristályokról, ami ugye kavics, vagyis sóder csak kis méretű anyag-iszapban nanosítva! Erre mit is mondjak? Azt hiszem semmit! Vagy csak annyit a SPURI nem oldja szilícium kavicsokat!
Ettől, még ötszáz országba szerepelhet, de csak képzelt eredményt, placebó hatást sem tudunk mérni! Mivel senki nem szán rá, egy jó alapos nyomaték, kopás és tribológiai vizsgálatra, ezért mindent lehet állítani! Különösen az Ukrajnában lévő tanúsítási hivatalok nagyon híresek! Csak nem a precizitásukról, hanem a korrupcióról! Ha ugyan járt ott a termék! Helyette van egy jobb bizonyítás a termék maga! Az eredmény, amit érezni lehet az autó viselkedésén és minden jellemzőjén! Ebből következik az egyre több a megelégedett vásárló, amit újra fejlesztésre kell fordítani!
És így tovább, míg a milliós eladási számot el nem éri a termék!
A gyártási-eladási mennyiség a legnagyobb bizonyíték!
Ha egy valakitől hallott valamit, az nem jelent semmit! Bizonyára megszokta, hogy jól megy az autója. Ajánlom SPURI nélkül 4-5-ször tankoljon aztán rájön a menetdinamika, fogyasztás, és egyéb különbségre rögtön! Lehet sok, más műszaki hiba is a dologba!
Még valamit a költségmegfontolásról! Engem, mint fő konstruktőrt és tulajdonost csak a sikerélmény érdekel! Minden kollégám meg tudja mondani! A minőség mindenek felett! Elég fanatikus vagyok! Nem hiába segít be a gyártásba egy komolyabb napcellás kis erőmű! Évek óta nem kellett árat emelni, pedig a legdrágább anyagokból és technológiával állítjuk elő a SPURI-t. Ötszörös ellenőrzésen megy át, míg kikerül a jövedéki raktárból!
Mindez önökért!
A vásárlókért!
Automata gépsorral precízen gyártjuk, és hála a vevőink minőségi szeretetének, igényességének nem győzzük a piacot kiszolgálni! A gyártási szám állandóan növekszik, ezért az olcsóságot ez eredményezi! Arra külön figyelünk, hogy a termék háromszoros hasznot hozzon annak, aki használja, azon kívül, hogy javítási költségeknél többet is eredményez!
Ajánlom, SPURI bizonyítson önmaga, mint ahogy azt tette eddig is!
Bátran használja, meg lesz elégedve bármilyen autója van!
Balesetmentes, élvezetes, biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Értékes kérdést feszeget! Más termékek elméleteiről és a produktumairól nem illik nyilatkozni, én sem teszem!
Saját termék relációs hatásait viszont lehet elemezni! A SPURI kioldja a fémkerámiát?
Ezt az elméletet ne feszegessük! Garantálom semmi problémája nem lesz a SPURI-val! Elegendő ennyit tudni!
Az autó gyárak edzik, cementálják, kezelik a fémeket, ehhez jó a SPURI. És a többi belső égésű motor alkatrészekhez is illeszkedik!
Más- Van a motorolajnak kapcsolata az üzemanyaggal! Mégpedig a hengerfal a közös felületen. A motorolaj mindenképp valamelyest fogy minden motorból. Mégpedig azért, mert elég az égéstérbe. Korszerű mai autóknál ezért kell hamumentes olajat használni, mert a kipufogón keresztül eltömíti a szilárd részecske a DPF szűrőt. Pedig a motorolajból elég kevés keletkezik normál működés közepette!
Gondoljuk el a másik olaj elméletet a szilicium kristályokról, ami ugye kavics, vagyis sóder csak kis méretű anyag-iszapban nanosítva! Erre mit is mondjak? Azt hiszem semmit! Vagy csak annyit a SPURI nem oldja szilícium kavicsokat!
Ettől, még ötszáz országba szerepelhet, de csak képzelt eredményt, placebó hatást sem tudunk mérni! Mivel senki nem szán rá, egy jó alapos nyomaték, kopás és tribológiai vizsgálatra, ezért mindent lehet állítani! Különösen az Ukrajnában lévő tanúsítási hivatalok nagyon híresek! Csak nem a precizitásukról, hanem a korrupcióról! Ha ugyan járt ott a termék! Helyette van egy jobb bizonyítás a termék maga! Az eredmény, amit érezni lehet az autó viselkedésén és minden jellemzőjén! Ebből következik az egyre több a megelégedett vásárló, amit újra fejlesztésre kell fordítani!
És így tovább, míg a milliós eladási számot el nem éri a termék!
A gyártási-eladási mennyiség a legnagyobb bizonyíték!
Ha egy valakitől hallott valamit, az nem jelent semmit! Bizonyára megszokta, hogy jól megy az autója. Ajánlom SPURI nélkül 4-5-ször tankoljon aztán rájön a menetdinamika, fogyasztás, és egyéb különbségre rögtön! Lehet sok, más műszaki hiba is a dologba!
Még valamit a költségmegfontolásról! Engem, mint fő konstruktőrt és tulajdonost csak a sikerélmény érdekel! Minden kollégám meg tudja mondani! A minőség mindenek felett! Elég fanatikus vagyok! Nem hiába segít be a gyártásba egy komolyabb napcellás kis erőmű! Évek óta nem kellett árat emelni, pedig a legdrágább anyagokból és technológiával állítjuk elő a SPURI-t. Ötszörös ellenőrzésen megy át, míg kikerül a jövedéki raktárból!
Mindez önökért!
A vásárlókért!
Automata gépsorral precízen gyártjuk, és hála a vevőink minőségi szeretetének, igényességének nem győzzük a piacot kiszolgálni! A gyártási szám állandóan növekszik, ezért az olcsóságot ez eredményezi! Arra külön figyelünk, hogy a termék háromszoros hasznot hozzon annak, aki használja, azon kívül, hogy javítási költségeknél többet is eredményez!
Ajánlom, SPURI bizonyítson önmaga, mint ahogy azt tette eddig is!
Bátran használja, meg lesz elégedve bármilyen autója van!
Balesetmentes, élvezetes, biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Üdv! különböző fórumokon azt olvastam,hogy aki xadó géllel kezeli a motort,akkor nem jó a spurit is használni,mert a spuri leoldja a beépült anyagokat.Ezt mondjuk nem is értem igazán,hiszen a xadót az olajba kell tölteni, a spurit meg az üz.anyagba.szerintem legfeljebb a dugattyú gyűrűnél "találkozhatnak". meg aztán a xadó egyfajta fém kerámiát épít be a hő hatására ami egyé válik a fémmel.akkor hogy oldhatná le? tehát valós-e a feltevés,vagy vaklárma? valamint néhányan többlet fogyasztásra panaszkodnak a spuri használatával,és hozzáteszik,hogy a bevezetésekor még jó volt,de mára már a spuri sem a régi költségmegfontolásból.
Kedves Szücs Zsolt!
Öröm, hogy új autót rögtön jó minőségű üzemanyaggal tankolja! Így kell!
Védi minden alkatrészét a SPURI normál piros is, 50literbe 1dl.
Valószínű a 115LE változatról lehet szó. Nagyobb súlyú és kiterjedésű autóról van szó, amit ez a motor nem igazán sportosan visz! Ha van rá mód néha kényeztessék, minden ötödik tankoláskor a SPURI JG-2 -vel! Élmény lesz, amit tud ez a kis 1.6-os motor vele tenni!
Bejáratós lévén 4-5 tankolás pirossal kezdhet, hisz mindenhez idő kell. Így az alkatrészek összekopásához is! Eleinte a megadott norma fölött fogyaszt egy bejáratós autó, de ez természetes! Ötödik tankolásra szépen összecsiszolódnak az alkatrészek! Nálam is így volt!
Balesetmentes vezetést kívánok az új autóhoz a szüleinek!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Öröm, hogy új autót rögtön jó minőségű üzemanyaggal tankolja! Így kell!
Védi minden alkatrészét a SPURI normál piros is, 50literbe 1dl.
Valószínű a 115LE változatról lehet szó. Nagyobb súlyú és kiterjedésű autóról van szó, amit ez a motor nem igazán sportosan visz! Ha van rá mód néha kényeztessék, minden ötödik tankoláskor a SPURI JG-2 -vel! Élmény lesz, amit tud ez a kis 1.6-os motor vele tenni!
Bejáratós lévén 4-5 tankolás pirossal kezdhet, hisz mindenhez idő kell. Így az alkatrészek összekopásához is! Eleinte a megadott norma fölött fogyaszt egy bejáratós autó, de ez természetes! Ötödik tankolásra szépen összecsiszolódnak az alkatrészek! Nálam is így volt!
Balesetmentes vezetést kívánok az új autóhoz a szüleinek!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Tisztelet Farkas Kálmán Úr!
A szüleim napokban vettek egy új Opel Mokka 1.6-os benzines személygépkocsit.A kérdésem az lenne,hogy melyik Spurival kezdjem és milyen arányban adagoljam az üzemanyaghoz az adalékot.Előre is köszönöm a válaszát.Üdvözlettel,Szűcs Zsolt.
A szüleim napokban vettek egy új Opel Mokka 1.6-os benzines személygépkocsit.A kérdésem az lenne,hogy melyik Spurival kezdjem és milyen arányban adagoljam az üzemanyaghoz az adalékot.Előre is köszönöm a válaszát.Üdvözlettel,Szűcs Zsolt.
Tisztelt Dani!
Egy flakon állandó használatnál elegendő az állagmegóvást elvégzi a SPURI!
Tudunk több TDCI beírásról is, visszalapozva több vásárlónk is tollat ragadott itt a vendégkönyvbe! 2013. július 09 körül is van két bejegyzés! Előtte is kérdeztek ilyen típusról és válaszoltam több kérdésre!
Másrészt teljes biztonsággal hozza az elvárt funkciókat minden autó és motor fajtánál! Bőven gazdaságos, minden felhasználónknál, a törzsvevőnk meg vannak elégedve a hosszútávú használatával!
Várjuk írását!
Köszönöm!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Egy flakon állandó használatnál elegendő az állagmegóvást elvégzi a SPURI!
Tudunk több TDCI beírásról is, visszalapozva több vásárlónk is tollat ragadott itt a vendégkönyvbe! 2013. július 09 körül is van két bejegyzés! Előtte is kérdeztek ilyen típusról és válaszoltam több kérdésre!
Másrészt teljes biztonsággal hozza az elvárt funkciókat minden autó és motor fajtánál! Bőven gazdaságos, minden felhasználónknál, a törzsvevőnk meg vannak elégedve a hosszútávú használatával!
Várjuk írását!
Köszönöm!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Köszönöm Kálmán.
Ígérem, hogy az ötödik tank után is írni fogok:) Legalább lesz TDCI referencia a Sprurival kapcsolatosan. (googliban már ezt fogja kidobni, ha "spuri - tdci" lesz beírva. Nyomatékkal nincs gond, szépen megjön kis gázadásra is, fogyasztás határozottan lejjebb ment, de ez persze lehet, hogy a más vezetési körülmények miatt van, de hosszú távon az egyes hónapokat és egy-egy hosszú utat össze fogok tudni hasonlítani.
Nekem a legfontosabb, hogy a rendszer kenése legyen biztosított, s tiszta is legyen a dolog.
Jól gondolom, hogy 65-70 literhez kb. két flakon (kicsi) kell? Elsőre egy flakont öntöttem.
Üdv és köszi.
Dani
Ígérem, hogy az ötödik tank után is írni fogok:) Legalább lesz TDCI referencia a Sprurival kapcsolatosan. (googliban már ezt fogja kidobni, ha "spuri - tdci" lesz beírva. Nyomatékkal nincs gond, szépen megjön kis gázadásra is, fogyasztás határozottan lejjebb ment, de ez persze lehet, hogy a más vezetési körülmények miatt van, de hosszú távon az egyes hónapokat és egy-egy hosszú utat össze fogok tudni hasonlítani.
Nekem a legfontosabb, hogy a rendszer kenése legyen biztosított, s tiszta is legyen a dolog.
Jól gondolom, hogy 65-70 literhez kb. két flakon (kicsi) kell? Elsőre egy flakont öntöttem.
Üdv és köszi.
Dani
Tisztelt Dani!
Valószínű arra utal, hogy egyes Fordoknál ércesebb a hang! Tehát csak más!
Ez jó jel, mert egészségesebb, intenzívebb a detonáció! Türelmes legyen, mert még a torló nyomás is hatalmas a kipufogóban, erre is idő kell, hogy tiszta legyen!
Idővel egyre szebb, egészségesebb, újszerű hangja lesz!
Egyéb nagyon sok ok miatt is lehet más a hangja, de a jó irányba fog menni a folyamat!
A hang pld eredhet abból is a sok kondenzvizet most diszpergálja és takarítja ki óvatosan a rendszerből! Több tucat ok is lehet, tehát a fogyasztás is ki fog alakulni, majd, ha teljesen tiszta a rendszer!
A kutakról írtunk néhányszor, de a lényeg, hogy sok különbség nincs!
A normál olcsóbb üzemanyagok egyikét vásárolja nagy forgalmú kútnál! Ebbe adalékoljon. Nincs értelme prémiumot venni!
Másrészt a Hájas Sándornak is van igaza ilyen is szokott lenni, hogy koksz tartja össze sokszor a rendszert, ami nem számít normálisnak! De ez is megoldható! A kipufogót javítani kell! Ez is egy is sok közül! Valóban előfordulhat!
Még 4-5 tankolást várjon! Alakulni fog!
Köszönöm bejegyzését!
További biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Valószínű arra utal, hogy egyes Fordoknál ércesebb a hang! Tehát csak más!
Ez jó jel, mert egészségesebb, intenzívebb a detonáció! Türelmes legyen, mert még a torló nyomás is hatalmas a kipufogóban, erre is idő kell, hogy tiszta legyen!
Idővel egyre szebb, egészségesebb, újszerű hangja lesz!
Egyéb nagyon sok ok miatt is lehet más a hangja, de a jó irányba fog menni a folyamat!
A hang pld eredhet abból is a sok kondenzvizet most diszpergálja és takarítja ki óvatosan a rendszerből! Több tucat ok is lehet, tehát a fogyasztás is ki fog alakulni, majd, ha teljesen tiszta a rendszer!
A kutakról írtunk néhányszor, de a lényeg, hogy sok különbség nincs!
A normál olcsóbb üzemanyagok egyikét vásárolja nagy forgalmú kútnál! Ebbe adalékoljon. Nincs értelme prémiumot venni!
Másrészt a Hájas Sándornak is van igaza ilyen is szokott lenni, hogy koksz tartja össze sokszor a rendszert, ami nem számít normálisnak! De ez is megoldható! A kipufogót javítani kell! Ez is egy is sok közül! Valóban előfordulhat!
Még 4-5 tankolást várjon! Alakulni fog!
Köszönöm bejegyzését!
További biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Üdv Dani! Nekem kék spuritól volt hangosabb motor hangja 2.0 dti vectra majd vissza tértem pirosra 1.5 szeres adaggal! Meg középső dobom kellet alul hegeszteni mert ki lukat,Ház faláról vissza verődő hangból vettem észre.Biztos spuri leoldotta a nem oda való kormot:D
Üdv Kálmán!
Használom azóta a TDCI-ben a spuri adalékot. Az lehet, hogy kevesebbet fogyaszt, (kb. 2-3 dl), de érezhetően hangosabb a motor?
Tudom, h nem a reklám helye, de mi a tapasztalata, hogy a gázolajok terén melyik kúttársaság gázolaja kell, (kellene) hogy a legoptimálisabb legyen. (Olvasam, hogy még ugynaazon hálózatnál is lehetnek eltérések, de kíváncsi lennék, hogy van-e tapasztalat arra nézve, hogy melyik a leginkább motorbarát gázolaj. Most ENI-nél tankoltam, nem dieseltech, hanem a normál gázolajat.
Üdvözlettel,
Dani
Használom azóta a TDCI-ben a spuri adalékot. Az lehet, hogy kevesebbet fogyaszt, (kb. 2-3 dl), de érezhetően hangosabb a motor?
Tudom, h nem a reklám helye, de mi a tapasztalata, hogy a gázolajok terén melyik kúttársaság gázolaja kell, (kellene) hogy a legoptimálisabb legyen. (Olvasam, hogy még ugynaazon hálózatnál is lehetnek eltérések, de kíváncsi lennék, hogy van-e tapasztalat arra nézve, hogy melyik a leginkább motorbarát gázolaj. Most ENI-nél tankoltam, nem dieseltech, hanem a normál gázolajat.
Üdvözlettel,
Dani
KÖSZÖNÖM MEGTISZTELŐ VÁLASZAIT! z.
Kedves Zoltán!
Nem írok erről, mert nem lenne etikus! Semmilyen márkanévről nem nyilatkozok! Bármelyikről is legyen szó!
-Más-
Általánosságban. azért lehet pontosan látni, hogy a több százezres forgalmat semmilyen más üzemanyag adalék meg sem közelíti!
A végítéletet a vásárlók mondják ki a termékre!
Ha nem veszik, akkor ott a fejlesztésekre sincs évente több tízmillió forint. És még ragozhatnánk tovább!
Általánosságban látjuk, hogy jövedéki üzem, és adalék pályán szinte egyedül maradtunk a piacon! Még a külföldi termékek behozatalára sem alapított senki külön jövedéki adóraktárat
Magyarországon! Nagy, neves nyugati termékeket sem hozzák be, mert ilyen kis tételbe nem éri meg! /hivatalosan/ A régi neves termékek is kipusztultak a magyar piacról, köszönhetően a gyenge 1% alatti eredményességüktől, hatásfokuktól!
A vevő és a nyomatékpad makacsul és tárgyilagosan eldönti melyik életképes!
Mi nem becsüljük le más cégek fejlesztéseit, ötleteit, ezért nyitott szemmel járunk! Több tucat gyártmányt vizsgálunk nyomatékpadon és egyéb módon, eredmény sehol sincs! Egyezik a vevők ítéletével!
Akkor azt hiszem, ezt meg is lehet érteni, és békésen nyugtázni!
Szabad világban élünk, bárki próbálgathat, bármilyen terméket! Ha nem próbálja ki sosem tudja meg, mi a termékek közötti különbség!
Magunk nevében azt mondhatom, hogy örülünk, ha nyitott valaki az újdonságok területén!
Minden úton csak a használattal derül ki a termékek minősége!
Elmélkedni, mondani sok mindent lehet. Néhány véleményből nem általánosítanék. Az igazság tartalom akkor kezd kiderülni, ha több millió flakon használata után az emberek ugyanazt tapasztalják!
Ekkor mondhatjuk, hogy hasznos, jó termékről van szó!
Végül nem szeretném megingatni senki véleményét, semelyik termékkel kapcsolatba! Ha Önnek ez előnyös, használja bátran! Egy biztos, más adalékkal való együttes használatra a SPURI-nak nincs szüksége. A SPURI önállóan is alkalmas a minőségi üzemanyag megvalósítására!
Köszönöm kérdését!
Kellemes, biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Nem írok erről, mert nem lenne etikus! Semmilyen márkanévről nem nyilatkozok! Bármelyikről is legyen szó!
-Más-
Általánosságban. azért lehet pontosan látni, hogy a több százezres forgalmat semmilyen más üzemanyag adalék meg sem közelíti!
A végítéletet a vásárlók mondják ki a termékre!
Ha nem veszik, akkor ott a fejlesztésekre sincs évente több tízmillió forint. És még ragozhatnánk tovább!
Általánosságban látjuk, hogy jövedéki üzem, és adalék pályán szinte egyedül maradtunk a piacon! Még a külföldi termékek behozatalára sem alapított senki külön jövedéki adóraktárat
Magyarországon! Nagy, neves nyugati termékeket sem hozzák be, mert ilyen kis tételbe nem éri meg! /hivatalosan/ A régi neves termékek is kipusztultak a magyar piacról, köszönhetően a gyenge 1% alatti eredményességüktől, hatásfokuktól!
A vevő és a nyomatékpad makacsul és tárgyilagosan eldönti melyik életképes!
Mi nem becsüljük le más cégek fejlesztéseit, ötleteit, ezért nyitott szemmel járunk! Több tucat gyártmányt vizsgálunk nyomatékpadon és egyéb módon, eredmény sehol sincs! Egyezik a vevők ítéletével!
Akkor azt hiszem, ezt meg is lehet érteni, és békésen nyugtázni!
Szabad világban élünk, bárki próbálgathat, bármilyen terméket! Ha nem próbálja ki sosem tudja meg, mi a termékek közötti különbség!
Magunk nevében azt mondhatom, hogy örülünk, ha nyitott valaki az újdonságok területén!
Minden úton csak a használattal derül ki a termékek minősége!
Elmélkedni, mondani sok mindent lehet. Néhány véleményből nem általánosítanék. Az igazság tartalom akkor kezd kiderülni, ha több millió flakon használata után az emberek ugyanazt tapasztalják!
Ekkor mondhatjuk, hogy hasznos, jó termékről van szó!
Végül nem szeretném megingatni senki véleményét, semelyik termékkel kapcsolatba! Ha Önnek ez előnyös, használja bátran! Egy biztos, más adalékkal való együttes használatra a SPURI-nak nincs szüksége. A SPURI önállóan is alkalmas a minőségi üzemanyag megvalósítására!
Köszönöm kérdését!
Kellemes, biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások