A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Kedves Török Zsolt!
Nagyon örülök, hogy ismét kipróbálta még egy fő, így ön is a SPURI-t! Annak külön, hogy hatékonynak bizonyult!
Igyekszünk, jót nyújtani, már csupán az Önök sikerélménye miatt is! Végre megmutattuk, hogy van egy olyan adalék, mely valóban hatásos! Még akkor is mikor ilyen erős BMW-je van!
Más! Bár minden konkurenciát analizálunk, de nyilatkozni nem szeretnénk ezzel kapcsolatban! Az Ön által írt márka üzemanyag adalékot is gyárt, sőt kondicionálást ígér!
Hogy is fejezzem ki magam? Inkább sehogy, mert ezer sebtől vérzik! Mondhatnám: "Nagyon Amerikai!!!/
Az olaját nem vizsgáltuk, de az alapelv ugyanaz akkor az eredmény is!
Egy biztos, hogy tényleg hatékony termékek tulajdonságát magunk is megérezzük valamiféle módon! Valamely pozitív eredménye van! Tapasztaljuk kézzel foghatóan! Tehát az elméleti sík működik!
Második! Mondani akármit lehet, hitre adnak el a világon sok mindent, mert nem mérhető csak nagyon soká az eredmény! Ezt használják ki, szerte a világon. És valóban 123országba adnak el sokat belőle!
A piac pedig úgy működik, hogy egyszer megveszik, nem érez semmi többletet az ember, aztán elfelejtik!
Nem mindegy, hogy valaki néhányat árulgat egy termékből, vagy az igazán minőségit százezrével adják el törzsvevőknek és nem győzik gyártani!
Az elején a SPURI-t is nehezen próbálják ki, de aztán a megelégedettség és a jó érzés, hogy nem csaptuk be, felül kerekedik és rájönnek, hogy muszáj használni, mert előnye származik a SPURI-ból!
Minőségi üzemanyaggá válik a tankolása, és valóban biztonságosan védi autóját a mostani kritikán aluli benzinektől és gázolajoktól!
Nekünk sem mindegy milyen finom ennivalókat eszünk!
Köszönöm bejegyzését! Boldog Új Évet kívánok kollégáinkkal együtt!
Farkas Kálmán
Nagyon örülök, hogy ismét kipróbálta még egy fő, így ön is a SPURI-t! Annak külön, hogy hatékonynak bizonyult!
Igyekszünk, jót nyújtani, már csupán az Önök sikerélménye miatt is! Végre megmutattuk, hogy van egy olyan adalék, mely valóban hatásos! Még akkor is mikor ilyen erős BMW-je van!
Más! Bár minden konkurenciát analizálunk, de nyilatkozni nem szeretnénk ezzel kapcsolatban! Az Ön által írt márka üzemanyag adalékot is gyárt, sőt kondicionálást ígér!
Hogy is fejezzem ki magam? Inkább sehogy, mert ezer sebtől vérzik! Mondhatnám: "Nagyon Amerikai!!!/
Az olaját nem vizsgáltuk, de az alapelv ugyanaz akkor az eredmény is!
Egy biztos, hogy tényleg hatékony termékek tulajdonságát magunk is megérezzük valamiféle módon! Valamely pozitív eredménye van! Tapasztaljuk kézzel foghatóan! Tehát az elméleti sík működik!
Második! Mondani akármit lehet, hitre adnak el a világon sok mindent, mert nem mérhető csak nagyon soká az eredmény! Ezt használják ki, szerte a világon. És valóban 123országba adnak el sokat belőle!
A piac pedig úgy működik, hogy egyszer megveszik, nem érez semmi többletet az ember, aztán elfelejtik!
Nem mindegy, hogy valaki néhányat árulgat egy termékből, vagy az igazán minőségit százezrével adják el törzsvevőknek és nem győzik gyártani!
Az elején a SPURI-t is nehezen próbálják ki, de aztán a megelégedettség és a jó érzés, hogy nem csaptuk be, felül kerekedik és rájönnek, hogy muszáj használni, mert előnye származik a SPURI-ból!
Minőségi üzemanyaggá válik a tankolása, és valóban biztonságosan védi autóját a mostani kritikán aluli benzinektől és gázolajoktól!
Nekünk sem mindegy milyen finom ennivalókat eszünk!
Köszönöm bejegyzését! Boldog Új Évet kívánok kollégáinkkal együtt!
Farkas Kálmán
Üdvözlöm Kálmán!
Mindenek előtt szeretnék Boldog Karácsonyt kívánni Önnek és kedves Családjának!Rendszeres spuri használó vagyok!Érdeklődnék,hogy légtömegmérő spuriban való áztatása jó lehet?
Mindenek előtt szeretnék Boldog Karácsonyt kívánni Önnek és kedves Családjának!Rendszeres spuri használó vagyok!Érdeklődnék,hogy légtömegmérő spuriban való áztatása jó lehet?
Évek óta használom a Xadot, és egyre több ismerősömlik is. Teljesen elégedettek vele!
Nyugodtan próbáld ki rontani biztos nem fog. Szerintem elégedett leszel vele! 🙂
Nyugodtan próbáld ki rontani biztos nem fog. Szerintem elégedett leszel vele! 🙂
bÜdv!BMW 528 benzinesben használom a spurit,idáig 1piros és egy kéket fogyasztottunk el,de továbbra is a kéket fogom használni,megvagyok elégedve szebben muzsikál a sor 6os nagy fordulaton méginkább,az elején hallottam,h az elektronika lutrizik a fordulatszámmal 🙂 Mára már beállt a rendszer szépen.Gondolkodom a XADO 10-60as rally olaján,de csak hallomásból ismerem a Xadot,nem megbízható forrásból.kicsit tartok tőle.hogy csak valami teleshopos jellegű túlmázolt baromság..A Castrol minősítésed után végleg elbizonytalanodtam :/ Mit rakjak a 330ezer kmt futott 2000es évjáratu 528as gyönyörű BMW-mbe??(A spurin kivül) 🙂 Mindamellett a majd 4000 Ft os literára a Xadonak is teleshopposnak tűnik,vagy valóban érhet ennyit? 🙂
Tisztelt Rob!
Azt, hogy mennyi idő alatt tisztítja ki a rendszert, később a motort, aztán pedig a kipufogó rendszert az autótól függ!
Pontosabban milyen sok a szennyeződés benne! Ha még a Hundai Accent nem látott életében sem SPURI-t akkor lesz dolga rendesen! 4-5 tankolásig egyre jobb paramétereket fog jelenteni! Ez biztos!
Mindenképp állandóan érdemes használni, ugyanis a kormosodás a dugók tetején és mindenhol újra képződik! A jó, adalékolt üzemanyag a hosszan tartó motor élettartam záloga! Nem mindegy, mivel üzemeltetjük a gépet!
Pont úgy hat a jó üzemanyag, mint az értékes tápláló finom étel, vagy ital az emberi szervezetre!
Jót tesz neki!
További kellemes autózást, és boldog ünnepeket kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Azt, hogy mennyi idő alatt tisztítja ki a rendszert, később a motort, aztán pedig a kipufogó rendszert az autótól függ!
Pontosabban milyen sok a szennyeződés benne! Ha még a Hundai Accent nem látott életében sem SPURI-t akkor lesz dolga rendesen! 4-5 tankolásig egyre jobb paramétereket fog jelenteni! Ez biztos!
Mindenképp állandóan érdemes használni, ugyanis a kormosodás a dugók tetején és mindenhol újra képződik! A jó, adalékolt üzemanyag a hosszan tartó motor élettartam záloga! Nem mindegy, mivel üzemeltetjük a gépet!
Pont úgy hat a jó üzemanyag, mint az értékes tápláló finom étel, vagy ital az emberi szervezetre!
Jót tesz neki!
További kellemes autózást, és boldog ünnepeket kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Üdvözlöm Kálmán!
Mindenek előtt szeretnék Boldog Karácsonyt kívánni Önnek és kedves Családjának!
Másodsorban pedig köszönetet mondani ezért a kiváló adalékért! Meglehetősen "szkeptikus" voltam az első próbánál. Azt gondoltam, hogy a prémium dízel mégsem olyan rossz. És az első eredmények ezt látszottak igazolni. Nos, véget ért a másodig tankolási ciklusom a Spuri-val. És minden elképzelésemet felülmúlóan teljesített az adalék! Olyan mértékben csökkent a fogyasztás, hogy álmaimban sem gondoltam volna. A motor csendesebb lett. Az alapjárati fordulat kicsit megemelkedett. Az alapjárati fogyasztás 0,3-04l között változik. Előtte 0,5-,06 között volt. A városi fogyasztás a második ciklusban már kevesebb volt mint a megelőzőben a prémium üzemanyaggal. És most amikor 3. alkalommal van Spuri az üzemanyagban még tovább csökkent. Olyan értéket írt ki az átlagfogyasztás mérő amilyet még soha. Nagyon elégedett és hálás vagyok! Mindenkinek ajánlani fogom az ismeretségi körömben! További jó egészséget és sikeres munkát kívánok!
Mindenek előtt szeretnék Boldog Karácsonyt kívánni Önnek és kedves Családjának!
Másodsorban pedig köszönetet mondani ezért a kiváló adalékért! Meglehetősen "szkeptikus" voltam az első próbánál. Azt gondoltam, hogy a prémium dízel mégsem olyan rossz. És az első eredmények ezt látszottak igazolni. Nos, véget ért a másodig tankolási ciklusom a Spuri-val. És minden elképzelésemet felülmúlóan teljesített az adalék! Olyan mértékben csökkent a fogyasztás, hogy álmaimban sem gondoltam volna. A motor csendesebb lett. Az alapjárati fordulat kicsit megemelkedett. Az alapjárati fogyasztás 0,3-04l között változik. Előtte 0,5-,06 között volt. A városi fogyasztás a második ciklusban már kevesebb volt mint a megelőzőben a prémium üzemanyaggal. És most amikor 3. alkalommal van Spuri az üzemanyagban még tovább csökkent. Olyan értéket írt ki az átlagfogyasztás mérő amilyet még soha. Nagyon elégedett és hálás vagyok! Mindenkinek ajánlani fogom az ismeretségi körömben! További jó egészséget és sikeres munkát kívánok!
Mennyi spurizás után várható hogy oldódik kosz a üzemanyagrendszerből, vagyis normál adagolás mellett mennyi idő múlva érdemes üzemanyagszűrőt cserélni?
Tisztelt István!
Motorolajba nem vagyunk specialisták, segítséget tud Önnek nyújtani egy kiváló tribológiai szakember, mégpedig Orbán Árpád. A baloldalon kicsit lejjebb találja a Formel Kft logóját melyre kattintva elérhető a telefonszáma!
A SPURI jó minőségű üzemanyagot eredményez! Ez okból mindig kell folyamatosan használni. hogy ne legyen kormos, koszos, a járművünk! Egy gyors lökésszerű használattal nem túl sokat érünk hosszú távon! Folyamatosan kell védje a motort és a kapcsolódó periférikus segéd alkatrészeket a tönkremeneteltől. A motoron túl a tankot, üzemanyag vezetékeket, AC, Adagolót, injektort, vagy porlasztó csúcsot, katalizátort, kipufogó rendszert, EGR szelepet, részecske szűrőt, stb! Ez olyan, mint az emberi testnek a finom, jó minőségű étel, vagy ital!
Adalékolás folyamatosan a következőképp ajánlott és gazdaságos: Normál mennyiségbe 50literbe 1dl-t.
Köszönöm kérdését! Kellemes Ünnepeket kívánok, és gondtalan autózást! Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Motorolajba nem vagyunk specialisták, segítséget tud Önnek nyújtani egy kiváló tribológiai szakember, mégpedig Orbán Árpád. A baloldalon kicsit lejjebb találja a Formel Kft logóját melyre kattintva elérhető a telefonszáma!
A SPURI jó minőségű üzemanyagot eredményez! Ez okból mindig kell folyamatosan használni. hogy ne legyen kormos, koszos, a járművünk! Egy gyors lökésszerű használattal nem túl sokat érünk hosszú távon! Folyamatosan kell védje a motort és a kapcsolódó periférikus segéd alkatrészeket a tönkremeneteltől. A motoron túl a tankot, üzemanyag vezetékeket, AC, Adagolót, injektort, vagy porlasztó csúcsot, katalizátort, kipufogó rendszert, EGR szelepet, részecske szűrőt, stb! Ez olyan, mint az emberi testnek a finom, jó minőségű étel, vagy ital!
Adalékolás folyamatosan a következőképp ajánlott és gazdaságos: Normál mennyiségbe 50literbe 1dl-t.
Köszönöm kérdését! Kellemes Ünnepeket kívánok, és gondtalan autózást! Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Üdvözlök mindenkit! Érdeklődni szeretnék, hogy 1.9 PD TDI motorba melyik a megbízható motorolaj /5-W40/...továbbá érdeklődni szeretnék, hogy milyen időközönként milyen mennyiséget adagoljak SPURI-t az üzemanyaghoz...köszönöm a válaszokat
Kedves Szabina!
Gyorsan válaszolok!
Ennyiből nem lehet megállapítani a hibát! Sok variációból is füstölhet!
1. Azonnal komoly szakműhelybe vigye el, és megmondják mi a baj!
2. Rögtön jó minőségű üzemanyag kellene a gépbe! Rosszat nem tesz vele, ha SPURI JG-2 sport adalékot önt kb másfélszeres mennyiségben. 50literbe 1,5dl.
3. Semmikép ne hajtsa szét, ez nem megoldás! Lassanként rendbe teszi a gépet normál üzemmódba is 4-5 tankolás után, ha adagolós, porlasztó csúcsos, vagy egyéb üzemanyag oldali hibája van! Gondolom dízel!
4. Ha javul, akkor sem hagyja abba a SPURI adalékolást! Folyamatosan használja, később elegendő a normál SPURI-t /piros/, normál mennyiségbe állagmegóvó jelleggel!
5. A gyors tönkremenetel valamilyen tökéletlen beállításból, érzékelő hibából, előtöltés, ékszíj átugrásból, vezérlési hibából, gyűrűtörésből, légtömegmérő, katalizátor, kipufogórendszer hibából, és még reggelig sorolhatnám miből eredhet a füstölés! Diagnosztikai műszerek sokat tudnak segíteni! Legtöbbször! Ha nem mutat semmit, akkor az autószerelőnek manuálisan, gyalog módszerekkel kell végig vizsgálni a motort!
6. Az EGR-t ha nagyon olajsaras kitakarítani azonnal nem tudja, ezért mechanikus leszerelt állapotú mosást ajánlok! Aztán folyamatos SPURI adalékolást, és többé ilyen problémája nem lesz! A SPURI-zott kiváló minőségű gázolajjal nem lehet ilyen baj többé!
Röviden, gyorsan ennyit tudok segíteni dióhéjban!
Javulást kívánok a gépnek!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Gyorsan válaszolok!
Ennyiből nem lehet megállapítani a hibát! Sok variációból is füstölhet!
1. Azonnal komoly szakműhelybe vigye el, és megmondják mi a baj!
2. Rögtön jó minőségű üzemanyag kellene a gépbe! Rosszat nem tesz vele, ha SPURI JG-2 sport adalékot önt kb másfélszeres mennyiségben. 50literbe 1,5dl.
3. Semmikép ne hajtsa szét, ez nem megoldás! Lassanként rendbe teszi a gépet normál üzemmódba is 4-5 tankolás után, ha adagolós, porlasztó csúcsos, vagy egyéb üzemanyag oldali hibája van! Gondolom dízel!
4. Ha javul, akkor sem hagyja abba a SPURI adalékolást! Folyamatosan használja, később elegendő a normál SPURI-t /piros/, normál mennyiségbe állagmegóvó jelleggel!
5. A gyors tönkremenetel valamilyen tökéletlen beállításból, érzékelő hibából, előtöltés, ékszíj átugrásból, vezérlési hibából, gyűrűtörésből, légtömegmérő, katalizátor, kipufogórendszer hibából, és még reggelig sorolhatnám miből eredhet a füstölés! Diagnosztikai műszerek sokat tudnak segíteni! Legtöbbször! Ha nem mutat semmit, akkor az autószerelőnek manuálisan, gyalog módszerekkel kell végig vizsgálni a motort!
6. Az EGR-t ha nagyon olajsaras kitakarítani azonnal nem tudja, ezért mechanikus leszerelt állapotú mosást ajánlok! Aztán folyamatos SPURI adalékolást, és többé ilyen problémája nem lesz! A SPURI-zott kiváló minőségű gázolajjal nem lehet ilyen baj többé!
Röviden, gyorsan ennyit tudok segíteni dióhéjban!
Javulást kívánok a gépnek!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Kedves Kálmán Úr!
Segítségét szeretném kérni. 2001-es Chrysler Voyager-em van. A fogyasztásom megnőtt és fekete korom jön ki a kipufogóból. Egr szelepre tippeltem, hogy az okozza a problémát. Párszor meghúzzattam és utána jó volt. De mióta kicseréltem az üzemanyag szűrőt, olajszürőt, levegőszűrőt és olajat is . Ennek ellenére rosszabb lett az autóm. Annyira kormosan füstől, hogy nem nagyon akar már húzni sem. Mi lehet az oka? Várom mielőbbi válaszát. Üdv: Szabina
Segítségét szeretném kérni. 2001-es Chrysler Voyager-em van. A fogyasztásom megnőtt és fekete korom jön ki a kipufogóból. Egr szelepre tippeltem, hogy az okozza a problémát. Párszor meghúzzattam és utána jó volt. De mióta kicseréltem az üzemanyag szűrőt, olajszürőt, levegőszűrőt és olajat is . Ennek ellenére rosszabb lett az autóm. Annyira kormosan füstől, hogy nem nagyon akar már húzni sem. Mi lehet az oka? Várom mielőbbi válaszát. Üdv: Szabina
Tisztelt Zoltán!
Semmi probléma nem lesz, ha normál módon kap az autó egy kis minőségi üzemanyagot! A SPURI-val adalékoltra gondolok! Ez mindig jól jön a motornak! Az EGR-ből nem úgy tisztul, meg ahogy azt a laikusok elképzelik! Nem hirtelen, sőt néha az odasült olajsarat már nem tudja a kipugógáz leoldani! A megelőzés a mi legnagyobb fegyverünk! Ne is legyen soha olajsár! Ha mégis az elmélet szerint bekerülne a hengerbe egy kis saracska, ott már az égés és a detonáció biztos szétvinné! A kipugószelepen pedig gond nélkül távozna!
De nem így működik! Szépen lassan fogyíassza el a koszos részeket, 4-5 tankoláson keresztül! Inkább a csúcsok ennél a motornál a gyengébb láncszem! Ha még nincs nagyon megviselve, akkor nyomatékosabb lesz tőle a gép!
A szűrőt pedig akkor ajánlott kicserélni, mikor a SPURI kitakarította a rendszert! A nem oldható fémoxidokat, sziliciumot, stb. a szűrőbe behajtja, ezután kell betétet cserélni!
A gázolaj mindenhol EU kompatibilis! Van különbség nyilván, de csak azért, mert a szabványt ott jobban betartják! Pld. ha 7% lehet növényi olaj tartalom az akkor annyi is! Nem pedig 11%. Itt kelet-Európába pedig ugyanaz az olajtársaság azért silány gázolajat kever, mert itt megengedik, még a rákkeltő cuccokat is itt keverik bele, nem nyugaton! Nehogy nekik, vagy az ő gyerekeiknek legyen bajuk!
Még a típusról érdemes tudni, hogy a többféle erősségű motor közül a gyengébb a sérülékenyebb! Sok garanciális porlasztó csúcs csere volt Magyarországon a gázolajak miatt! Később megunták, és hárított minden szerviz!
Valamint pont 180.ezer km futás teljesítményre tervezik a gépet! Nyugaton ezért cserélik le! No meg a jó mód miatt, mert nem kínlódnak vele az esetlegesen előbukkanó hibák miatt!
Végül jól értette, normál Mol gázolaj+SPURI és a Megane vígabban fog futni! Ezt garantálom! Ha így tesz még esélye lesz további 100ezer gondtalan km-re!
Semmi probléma nem lesz, ha normál módon kap az autó egy kis minőségi üzemanyagot! A SPURI-val adalékoltra gondolok! Ez mindig jól jön a motornak! Az EGR-ből nem úgy tisztul, meg ahogy azt a laikusok elképzelik! Nem hirtelen, sőt néha az odasült olajsarat már nem tudja a kipugógáz leoldani! A megelőzés a mi legnagyobb fegyverünk! Ne is legyen soha olajsár! Ha mégis az elmélet szerint bekerülne a hengerbe egy kis saracska, ott már az égés és a detonáció biztos szétvinné! A kipugószelepen pedig gond nélkül távozna!
De nem így működik! Szépen lassan fogyíassza el a koszos részeket, 4-5 tankoláson keresztül! Inkább a csúcsok ennél a motornál a gyengébb láncszem! Ha még nincs nagyon megviselve, akkor nyomatékosabb lesz tőle a gép!
A szűrőt pedig akkor ajánlott kicserélni, mikor a SPURI kitakarította a rendszert! A nem oldható fémoxidokat, sziliciumot, stb. a szűrőbe behajtja, ezután kell betétet cserélni!
A gázolaj mindenhol EU kompatibilis! Van különbség nyilván, de csak azért, mert a szabványt ott jobban betartják! Pld. ha 7% lehet növényi olaj tartalom az akkor annyi is! Nem pedig 11%. Itt kelet-Európába pedig ugyanaz az olajtársaság azért silány gázolajat kever, mert itt megengedik, még a rákkeltő cuccokat is itt keverik bele, nem nyugaton! Nehogy nekik, vagy az ő gyerekeiknek legyen bajuk!
Még a típusról érdemes tudni, hogy a többféle erősségű motor közül a gyengébb a sérülékenyebb! Sok garanciális porlasztó csúcs csere volt Magyarországon a gázolajak miatt! Később megunták, és hárított minden szerviz!
Valamint pont 180.ezer km futás teljesítményre tervezik a gépet! Nyugaton ezért cserélik le! No meg a jó mód miatt, mert nem kínlódnak vele az esetlegesen előbukkanó hibák miatt!
Végül jól értette, normál Mol gázolaj+SPURI és a Megane vígabban fog futni! Ezt garantálom! Ha így tesz még esélye lesz további 100ezer gondtalan km-re!
Tisztelt Farkas úr!
Kb. 1 hónapja vásároltunk egy renault Megane III. 1.5dCi-t óra szerint 115000km-el (Delfhi rendszer).
A kérdésem a következő lenne:
Nem okoz-e problémát,ha most kezdem el használni a Spurit?
Valahol olvastam,hogy a leváló szennyeződések problémát okozhatnak az EGR szelepnél és ezért célszerű ledugózni 3-4hónapra és csak utána visszakötni.
Nemsokára indulunk egy párszáz kilométeres útra és nem szeretném,ha ebből probléma adódna útközben 😀
A múlt héten lett cserélve a gázolaj szűrő.
Eddig OMV prémium gázolajat tankoltam bele,de most hogy végigolvastam pár hozzászólást,egy kicsit elbizonytalanodtam a prémium üzemanyagokkal kapcsolatosan.
Információm szerint az autó francia országból származik,nem tudom ott milyenek az üzemanyaggal szembeni követelmények,amivel eddig ment az autó.
Viszont ha jól értelmeztem,akkor nyugodtan tankolhatok az autóba normál gázolaj+spuri keveréket?
üdvözlettel:
Zoltán
Kb. 1 hónapja vásároltunk egy renault Megane III. 1.5dCi-t óra szerint 115000km-el (Delfhi rendszer).
A kérdésem a következő lenne:
Nem okoz-e problémát,ha most kezdem el használni a Spurit?
Valahol olvastam,hogy a leváló szennyeződések problémát okozhatnak az EGR szelepnél és ezért célszerű ledugózni 3-4hónapra és csak utána visszakötni.
Nemsokára indulunk egy párszáz kilométeres útra és nem szeretném,ha ebből probléma adódna útközben 😀
A múlt héten lett cserélve a gázolaj szűrő.
Eddig OMV prémium gázolajat tankoltam bele,de most hogy végigolvastam pár hozzászólást,egy kicsit elbizonytalanodtam a prémium üzemanyagokkal kapcsolatosan.
Információm szerint az autó francia országból származik,nem tudom ott milyenek az üzemanyaggal szembeni követelmények,amivel eddig ment az autó.
Viszont ha jól értelmeztem,akkor nyugodtan tankolhatok az autóba normál gázolaj+spuri keveréket?
üdvözlettel:
Zoltán
Kedves Rob!
Köszönöm bejegyzését! Igyekszünk megszolgálni a jó véleményt!
Örülök, hogy tajtékozódott a termékünkkel kapcsolatban!
A töltési szint magasabb, mert 1-2cm3 jelent, de így a flakonból való párolgás után egy évvel is 500ml-t kap a vásárló!
Sajnos az autós boltokba több helyen évekig nem adják el, nem ajánlják, ezért apad a szint, különösen, ha meleg, napos helyen tárolják! Pld ablak közeli hely!
Az autószerelőnek igaza van! Állagmegóvás érdekében ma már sokkal többen használják a SPURI-t, mint a megtakarítás miatt! A javítási megtakarítás talán még többet is jelent és kézzel fogható dolog egy jármű tulajdonosnak!
Ha többet sikerül véletlenül beleönteni, semmi probléma nincs belőle! Csak pocséklás! Kb. másfél szeres adagig egyre jobban megy vele az autó, e fölött, pedig ugyanúgy! Tehát nincs értelme! A fizikai paraméterek távolodnak az optimálistól! Egyszerű, és mindenki számára tapasztalható jelenség!
További élvezetes, biztonságos autózást kívánok!
Köszönöm bejegyzését! Igyekszünk megszolgálni a jó véleményt!
Örülök, hogy tajtékozódott a termékünkkel kapcsolatban!
A töltési szint magasabb, mert 1-2cm3 jelent, de így a flakonból való párolgás után egy évvel is 500ml-t kap a vásárló!
Sajnos az autós boltokba több helyen évekig nem adják el, nem ajánlják, ezért apad a szint, különösen, ha meleg, napos helyen tárolják! Pld ablak közeli hely!
Az autószerelőnek igaza van! Állagmegóvás érdekében ma már sokkal többen használják a SPURI-t, mint a megtakarítás miatt! A javítási megtakarítás talán még többet is jelent és kézzel fogható dolog egy jármű tulajdonosnak!
Ha többet sikerül véletlenül beleönteni, semmi probléma nincs belőle! Csak pocséklás! Kb. másfél szeres adagig egyre jobban megy vele az autó, e fölött, pedig ugyanúgy! Tehát nincs értelme! A fizikai paraméterek távolodnak az optimálistól! Egyszerű, és mindenki számára tapasztalható jelenség!
További élvezetes, biztonságos autózást kívánok!
Kedves Dani!
Hála a kb. két évtizednek, az évi 150ezres törzsvásárlóinknak, nekünk nem kell bizonygatni a SPURI-t.
Kérem próbálja ki aztán tapasztalja mi ez?
Van aki már ismeri a SPURI-t, van aki még nem! A vendégkönyv is bizonyíték, elég sok értékes beírás van benne.
A jó üzemanyag fogalom! A verseny üzemanyokig el lehet menni, de nem mindegy mennyiért és milyen egyszerűen!
Mi szerényen kevés árrésért értékes anyagot adunk, ami tényleg hat! Ezt soha senki ennyiért úgysem fogja gyártani, mert nem éri meg csak óriási szériában és szinte előállítási áron! Mi ilyen furcsa fanatikusak vagyunk, hogy nem akarjuk kisütni a vevő zsírjukat, mint a multi! Csak a sikerélmény számít! És ez meg van!
Próba, és meglátja, megéri!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Hála a kb. két évtizednek, az évi 150ezres törzsvásárlóinknak, nekünk nem kell bizonygatni a SPURI-t.
Kérem próbálja ki aztán tapasztalja mi ez?
Van aki már ismeri a SPURI-t, van aki még nem! A vendégkönyv is bizonyíték, elég sok értékes beírás van benne.
A jó üzemanyag fogalom! A verseny üzemanyokig el lehet menni, de nem mindegy mennyiért és milyen egyszerűen!
Mi szerényen kevés árrésért értékes anyagot adunk, ami tényleg hat! Ezt soha senki ennyiért úgysem fogja gyártani, mert nem éri meg csak óriási szériában és szinte előállítási áron! Mi ilyen furcsa fanatikusak vagyunk, hogy nem akarjuk kisütni a vevő zsírjukat, mint a multi! Csak a sikerélmény számít! És ez meg van!
Próba, és meglátja, megéri!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Üdv! Egy autószerelő ajánlotta hogy kezdjem el használni a spurit ha nem akarok befecskendezőszelepeket cserélni az autómon (Hyundai Accend crdi). Megvettem az első adagot, kérdésem: a flakonon jelölt 500ml es csík fölött van jóval a folyadék szintje. Több van benne mint 500ml, vagy nem pontos a skála? Nem mintha lényeges lenne csak érdekel. Bocs ha már volt a kérdés. Ha lesz tapasztalat akkor leírom... a szerelő szerint jobb mint bármi más adalék ami kapható a piacon 🙂
Egyik vezető magyarországi motorfejlesztő azt mondta ezekre az adalékokra, hogy csodaszer nem létezik. Esetleg vannak Önöknek valamilyen exakt méréseik a Spuri hatásairól?
Ó,köszönöm!
Pont ennyire elegendő Spurim van most! 🙂
Nagyon kíváncsi vagyok!
Pont ennyire elegendő Spurim van most! 🙂
Nagyon kíváncsi vagyok!
Tisztelt Attila!
Mindennek meg van a fizikai oka! Később a többi tapasztalatával elemezni fogom!
Azért érezhető, mérhető különbséget nehéz kimutatni, még nekünk is nyomatékpadon! SPURI-val adalékolva már egyértelmű a végeredmény!
Más! 200km nagyon kevés tesztnek! Mivel csaknem 1000km-t lehet megtenni egy tank gázolajjal ezért mindig azt javaslom, hogy 4-5 tankolás után vegyünk átlagot! Aztán lehet kezdeni a másik üzemanyagot, hasonló körülmények között!
Pld a mostani párás időben minden dízel jobban megy, hisz ennek is meg van a magyarázata! Tehát átlagolni minél több tankolásból lehet!
Várjuk tapasztalatát, reméljük ezután több élvezetes kilométert tud majd megtenni!
Köszönöm bejegyzését!
Biztonságos közlekedést kívánok!
Farkas Kálmán
Mindennek meg van a fizikai oka! Később a többi tapasztalatával elemezni fogom!
Azért érezhető, mérhető különbséget nehéz kimutatni, még nekünk is nyomatékpadon! SPURI-val adalékolva már egyértelmű a végeredmény!
Más! 200km nagyon kevés tesztnek! Mivel csaknem 1000km-t lehet megtenni egy tank gázolajjal ezért mindig azt javaslom, hogy 4-5 tankolás után vegyünk átlagot! Aztán lehet kezdeni a másik üzemanyagot, hasonló körülmények között!
Pld a mostani párás időben minden dízel jobban megy, hisz ennek is meg van a magyarázata! Tehát átlagolni minél több tankolásból lehet!
Várjuk tapasztalatát, reméljük ezután több élvezetes kilométert tud majd megtenni!
Köszönöm bejegyzését!
Biztonságos közlekedést kívánok!
Farkas Kálmán
Üdvözlöm Farkas Úr!
Ismét jelentkezem. Én vagyok aki a prémium üzemanyagot "tesztelgeti". Nos, mentem 2 ciklust.(2x1000km) prémium dízellel. A második végére már nem lett olyan jó a fogyasztásom. Feljött4.6-ra. De közben lehűlt az idő. És nagyrészt csak város volt benne. Közben vettem egy fél literes spurit. És most azzal szeretném több cikluson tesztelni. Normál gázolajjal. Nos, ami az első kilométereken feltűnt, hogy a normál dízel mégis csak gyengébb mint a prémium. Ugyanis a gyorsításoknál lényegesen többet "kér" az autó belőle. És az első50-60 km-en egészen magas lett az előzőekhez képest a fogyasztás (5,4-re is felment) Amit aztán 200km után sikerült visszahoznom 4,8-ra. Az elején hangosabbnak tűnt a motor járása. Viszont a fordulatszáma már az elejétől fogva kicsit magasabb lett alapjáraton. Aztán a 200. km után mintha lehalkult volna a motor. Simábban megy és ami azt illeti kicsit megtáltosodott. Olyannyira, hogy nem is tudtam megállni, hogy ne gyorsulgassak vele indulásoknál. Bár a fogyasztás maradt a prémium dízelhez képesti magasabb értéken. Most szeretnék 2 vagy 3 ciklust spurival+ normál dízel üzemanyaggal menni, hogy vajon mi lesz az eredménye.
Ismét jelentkezem. Én vagyok aki a prémium üzemanyagot "tesztelgeti". Nos, mentem 2 ciklust.(2x1000km) prémium dízellel. A második végére már nem lett olyan jó a fogyasztásom. Feljött4.6-ra. De közben lehűlt az idő. És nagyrészt csak város volt benne. Közben vettem egy fél literes spurit. És most azzal szeretném több cikluson tesztelni. Normál gázolajjal. Nos, ami az első kilométereken feltűnt, hogy a normál dízel mégis csak gyengébb mint a prémium. Ugyanis a gyorsításoknál lényegesen többet "kér" az autó belőle. És az első50-60 km-en egészen magas lett az előzőekhez képest a fogyasztás (5,4-re is felment) Amit aztán 200km után sikerült visszahoznom 4,8-ra. Az elején hangosabbnak tűnt a motor járása. Viszont a fordulatszáma már az elejétől fogva kicsit magasabb lett alapjáraton. Aztán a 200. km után mintha lehalkult volna a motor. Simábban megy és ami azt illeti kicsit megtáltosodott. Olyannyira, hogy nem is tudtam megállni, hogy ne gyorsulgassak vele indulásoknál. Bár a fogyasztás maradt a prémium dízelhez képesti magasabb értéken. Most szeretnék 2 vagy 3 ciklust spurival+ normál dízel üzemanyaggal menni, hogy vajon mi lesz az eredménye.
Legutóbbi hozzászólások