A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Sziasztok!
Nekem egy 19.pdtdi-is passatom van és shell prémium dizelt tankolok mindig de most vettem spurit és azt szeretném kérdezni,hogy melyik kombot használjam?sima dízel+spuri vagy prémium+spuri?h tudom elérni a legjobb hatást?
köszönöm a választ!
Üdv
Nekem egy 19.pdtdi-is passatom van és shell prémium dizelt tankolok mindig de most vettem spurit és azt szeretném kérdezni,hogy melyik kombot használjam?sima dízel+spuri vagy prémium+spuri?h tudom elérni a legjobb hatást?
köszönöm a választ!
Üdv
Üdvözlöm,
Szeretném átadni a gratulációmat a termékkel kapcsolatban! Én voltam aki nemrég érdeklődtem a TSI-motorról. Elfogyasztottam egy nagyobb flakonnal a Spuriból, nyomatékosságon kívül nehéz fogyasztáskülönbséget megállapítanom, mert Ausztriában a hegyekben lakom,(akármerre megyek hegyre fel, hegyre le) és ezen 4 szeri tankolás -Spurival alkalmak alatt volt itt -15 fok, 3 napig hótakaró az utakon ebből kifolyólag dugóban döcmörgés, mig a korábbi adataim csak normál nyári, Őszi optimális nyári gumis időszakról szólnak. Nyomatékkülönbség szembetűnő, illetve ami konkrét adatom, miután megérkezem, táj jellegzetessége miatt hagynom kell a turbót visszahűlni... korábban a pillanatnyi fogyasztásmérő 0.6-0.7 körül mozgott Spuri óta fixen 0.5. mivel régóta nézegetem, sosem láttam korábban hogy 0.6 alá menjen, de most fixen mindig 0.5, ebből következtetem hogy fogyasztás terén pozitív változás állt be. Régi autómnál is használtam spurit, akkor még M.O.-on laktam, egyértelmű fogyasztáscsökkenést tapasztaltam, de érdekes volt, hogy SHELL, OMV kutas tankolásokkal sokkal kedvezőbb adatok jöttek mint pl. egy Agip-os tankolás után... ezt konkrétan nem teljesen értem, tudomásom szerint OMV kivételével a magyarországi benzinkutakhoz a Dunai Finomítóból kerül benzin. A lényeg egyszóban: Köszönöm!
Szeretném átadni a gratulációmat a termékkel kapcsolatban! Én voltam aki nemrég érdeklődtem a TSI-motorról. Elfogyasztottam egy nagyobb flakonnal a Spuriból, nyomatékosságon kívül nehéz fogyasztáskülönbséget megállapítanom, mert Ausztriában a hegyekben lakom,(akármerre megyek hegyre fel, hegyre le) és ezen 4 szeri tankolás -Spurival alkalmak alatt volt itt -15 fok, 3 napig hótakaró az utakon ebből kifolyólag dugóban döcmörgés, mig a korábbi adataim csak normál nyári, Őszi optimális nyári gumis időszakról szólnak. Nyomatékkülönbség szembetűnő, illetve ami konkrét adatom, miután megérkezem, táj jellegzetessége miatt hagynom kell a turbót visszahűlni... korábban a pillanatnyi fogyasztásmérő 0.6-0.7 körül mozgott Spuri óta fixen 0.5. mivel régóta nézegetem, sosem láttam korábban hogy 0.6 alá menjen, de most fixen mindig 0.5, ebből következtetem hogy fogyasztás terén pozitív változás állt be. Régi autómnál is használtam spurit, akkor még M.O.-on laktam, egyértelmű fogyasztáscsökkenést tapasztaltam, de érdekes volt, hogy SHELL, OMV kutas tankolásokkal sokkal kedvezőbb adatok jöttek mint pl. egy Agip-os tankolás után... ezt konkrétan nem teljesen értem, tudomásom szerint OMV kivételével a magyarországi benzinkutakhoz a Dunai Finomítóból kerül benzin. A lényeg egyszóban: Köszönöm!
Kedves Béla és László!
Szívesen vettük észrevételüket. Azonnal intézkedtünk a webáruházat üzemeltető felé.
Több véletlen egybeesése produkálhatta a flakon kifolyását. Néha történik olyan, hogy a postán, csomagküldőknél, a hidegből, hirtelen beviszik a melegre a csomagot, amikor képes 8-9 bar nyomás keletkezni benne. Még ezzel sem lenne baj, hiszen többször láttam a helyi postán is, hogy a konvektor tetején tárolják, helyhiányában a csomagomat. Még ezzel sem lenne baj, ha ezt nem fejjel lefelé teszik. Egy biztonsági tömítés van a kupak alatt, melynek az a szerepe, hogy 8 bar felett elengedje a nyomást. Ha állítva van, és a SPURI gőzéből kijön egy kevés, akkor azt észre sem veszi senki. Akkor van a gond, ha a flakon fejjel lefelé van. Kis csomagok lévén hiába teszünk rá állított jelet, bármely csomagküldőnél, vagy postán, figyelmen kívül hagyják.
Magyarországon vagyunk, nem Svájcban, vagy Németországban, sajnos ez a magyar ember mentalitása.
Még egyszer elnézést kérünk a kellemetlenségért!
A szaggal kapcsolatban tájékoztatom, hogy semmilyen egészségre és környezetre káros kihatása és alapanyaga a SPURI-nak nincs. Nem tartalmaz nehéz fémet, halogén elemeket, rákkeltő anyagokat stb. Nem kellemes a szaga, viszont tisztán az alapvető három szén-hidrogén elemből áll, amely C,H,O-t tartalmaz. Az emelt energia és affinitási szint pedig az emberre krónikus betegséget okozó veszélyt nem tartalmaz.
Köszönöm visszajelzésüket, minden SPURI-val kapcsolatos információt szívesen veszünk.
További balesetmentes, biztonságos közlekedést kívánok, tisztelettel:
Farkas Kálmán
Szívesen vettük észrevételüket. Azonnal intézkedtünk a webáruházat üzemeltető felé.
Több véletlen egybeesése produkálhatta a flakon kifolyását. Néha történik olyan, hogy a postán, csomagküldőknél, a hidegből, hirtelen beviszik a melegre a csomagot, amikor képes 8-9 bar nyomás keletkezni benne. Még ezzel sem lenne baj, hiszen többször láttam a helyi postán is, hogy a konvektor tetején tárolják, helyhiányában a csomagomat. Még ezzel sem lenne baj, ha ezt nem fejjel lefelé teszik. Egy biztonsági tömítés van a kupak alatt, melynek az a szerepe, hogy 8 bar felett elengedje a nyomást. Ha állítva van, és a SPURI gőzéből kijön egy kevés, akkor azt észre sem veszi senki. Akkor van a gond, ha a flakon fejjel lefelé van. Kis csomagok lévén hiába teszünk rá állított jelet, bármely csomagküldőnél, vagy postán, figyelmen kívül hagyják.
Magyarországon vagyunk, nem Svájcban, vagy Németországban, sajnos ez a magyar ember mentalitása.
Még egyszer elnézést kérünk a kellemetlenségért!
A szaggal kapcsolatban tájékoztatom, hogy semmilyen egészségre és környezetre káros kihatása és alapanyaga a SPURI-nak nincs. Nem tartalmaz nehéz fémet, halogén elemeket, rákkeltő anyagokat stb. Nem kellemes a szaga, viszont tisztán az alapvető három szén-hidrogén elemből áll, amely C,H,O-t tartalmaz. Az emelt energia és affinitási szint pedig az emberre krónikus betegséget okozó veszélyt nem tartalmaz.
Köszönöm visszajelzésüket, minden SPURI-val kapcsolatos információt szívesen veszünk.
További balesetmentes, biztonságos közlekedést kívánok, tisztelettel:
Farkas Kálmán
Kedves Deli Attila!
A Ford Focus ezen változata érzékeny a gázolajra, pontosabban a porlasztó csúcsok minőségével adódik elég sűrűn probléma. Szintén azt látom, hogy az Ön jelzett alacsonyabb fogyasztása prémium kategóriában nem normális dolog.
Szegény keverékkel üzemel. 50-100 ezer km között mindenképp meghibásodik. Az elégtelen égést, a jármű a szegényítéssel szeretné megoldani. Amivel magasabb égéshőt produkál, bár a füst kevesebb lesz. Sima dízelt javaslunk SPURI-val, mindenképp kevesebbet kell fogyasztania.
Fogyasztásmérést pedig nagyon sokáig problémásan lehet megoldani, ugyanis a prémium dízelek habzanak borzasztóan, és hamar tele lesz vele a tank. 15 perc is kell hozzá, hogy a mikro buborékok felússzanak a folyadékba. Ezért 4-5 tankoláson keresztül mérje tele tanktól tele tankig a meg tett km-t, mind a normál gázolaj és SPURI viszonylatában, mind a prémium dízellel. A prémium dízel adalékolása már olyan drága üzemanyagot eredményez, ami nem éri meg. Sajnos 10 % étolajjal az üzemanyagban, már mi sem nagyon tudunk mit kezdeni. Ehhez kell a speciális biodízel adalékunk. Ennek az ideje nem jött el! A másfél dl mennyisége teljesen jó, ezzel mindenképpen éreznie kell a különbséget.
Utolsó mondatába pedig használhatja ugyan a prémium dízelhez, melyen javít az adalékunk, de olyan mértékig el van rontva az üzemanyag, hogy nem látom értelmét, bármelyik részét is felkonfiguráljuk. Hosszú szénláncú, zsíros pakurát nem érdemes feljavítani. Mivel nem tudja elégetni és tiszta kipufogó gázt nem tud eredményezni, ezért végtelenségig elszegényíti a keveréket az autó, így a tűztérben emelkedik a hőmérséklet, és a kipufogószelep elég. Próbálja ki, tesztelje, mindkét formában, érdeklődéssel várjuk a végeredményt, amiben teljesen biztos vagyok, hogy egyezni fog a törzsvevőink véleményével.
Köszönöm bejegyzését, tisztelettel:
Farkas Kálmán
Szaki Kft.
A Ford Focus ezen változata érzékeny a gázolajra, pontosabban a porlasztó csúcsok minőségével adódik elég sűrűn probléma. Szintén azt látom, hogy az Ön jelzett alacsonyabb fogyasztása prémium kategóriában nem normális dolog.
Szegény keverékkel üzemel. 50-100 ezer km között mindenképp meghibásodik. Az elégtelen égést, a jármű a szegényítéssel szeretné megoldani. Amivel magasabb égéshőt produkál, bár a füst kevesebb lesz. Sima dízelt javaslunk SPURI-val, mindenképp kevesebbet kell fogyasztania.
Fogyasztásmérést pedig nagyon sokáig problémásan lehet megoldani, ugyanis a prémium dízelek habzanak borzasztóan, és hamar tele lesz vele a tank. 15 perc is kell hozzá, hogy a mikro buborékok felússzanak a folyadékba. Ezért 4-5 tankoláson keresztül mérje tele tanktól tele tankig a meg tett km-t, mind a normál gázolaj és SPURI viszonylatában, mind a prémium dízellel. A prémium dízel adalékolása már olyan drága üzemanyagot eredményez, ami nem éri meg. Sajnos 10 % étolajjal az üzemanyagban, már mi sem nagyon tudunk mit kezdeni. Ehhez kell a speciális biodízel adalékunk. Ennek az ideje nem jött el! A másfél dl mennyisége teljesen jó, ezzel mindenképpen éreznie kell a különbséget.
Utolsó mondatába pedig használhatja ugyan a prémium dízelhez, melyen javít az adalékunk, de olyan mértékig el van rontva az üzemanyag, hogy nem látom értelmét, bármelyik részét is felkonfiguráljuk. Hosszú szénláncú, zsíros pakurát nem érdemes feljavítani. Mivel nem tudja elégetni és tiszta kipufogó gázt nem tud eredményezni, ezért végtelenségig elszegényíti a keveréket az autó, így a tűztérben emelkedik a hőmérséklet, és a kipufogószelep elég. Próbálja ki, tesztelje, mindkét formában, érdeklődéssel várjuk a végeredményt, amiben teljesen biztos vagyok, hogy egyezni fog a törzsvevőink véleményével.
Köszönöm bejegyzését, tisztelettel:
Farkas Kálmán
Szaki Kft.
Kedves Kalman es Csapata,
Mar haromszor rendeltunk a webaruhazon keresztul es mindig minden rendben lezajlott, de a mult heten sajnos az egyik flakon szivargott es a postas autojat a jol ismert spuri szag rendesen atitatta kerdezte is, hogy az meg mi ilyet meg nem erzett elotte?
Csak egy visszajelzes lehet, hogy a flakonok allitva torteno csomagolasa segitene ezen, hiszen a kupak rendesen a helyen volt, de megis egy pici mennyiseg talan 25 ml kiszivargott.
Koszonettel es tisztelettel, Bela es Laszlo
Mar haromszor rendeltunk a webaruhazon keresztul es mindig minden rendben lezajlott, de a mult heten sajnos az egyik flakon szivargott es a postas autojat a jol ismert spuri szag rendesen atitatta kerdezte is, hogy az meg mi ilyet meg nem erzett elotte?
Csak egy visszajelzes lehet, hogy a flakonok allitva torteno csomagolasa segitene ezen, hiszen a kupak rendesen a helyen volt, de megis egy pici mennyiseg talan 25 ml kiszivargott.
Koszonettel es tisztelettel, Bela es Laszlo
Egyelőre a kísérletezés fázisában tartok. Nemrég került hozzám egy Ford FocusII. 1,6 Tdci. 210e km-rel. Folyamatosan karbantartott autó. Eddig kétszer tankoltam prémium dízelt. És egyszer sima dízel+1 adag spurit. Nos nálam a prémium dízel alacsonyabb fogyasztást eredményezett mint a síma dízel a spurival. Önmagában síma dízellel még nem próbáltam. A kérdésem az, hogy ha több spurit adagolok az előírtnál akkor ronthatja-e a gázoaj égési tulajdonságát? (én konkrétan 1,5dl-t tettem 55lgázolajhoz)
Illetve a prémium dízelhez használhatom-e és ha igen milyen arányban?
Illetve a prémium dízelhez használhatom-e és ha igen milyen arányban?
Kedves György!
Nem zavar, sőt autós márkatársai érdekében köszönettel is tartozom, hogy leírja a tapasztaltakat! Bármi legyen is az! Majd segítünk, amiben tudunk! Mert többször szoktak tanácsot adni márkatársak!
Ha a SPURI-tól tartósan nem javul az indítási készség, akkor ott más mechanikai probléma van!
Ennek kiküszöbölésében talán tudnak segíteni a Opel tulajdonosok!
Várjuk írását!
Köszönettel!
Farkas Kálmán
Nem zavar, sőt autós márkatársai érdekében köszönettel is tartozom, hogy leírja a tapasztaltakat! Bármi legyen is az! Majd segítünk, amiben tudunk! Mert többször szoktak tanácsot adni márkatársak!
Ha a SPURI-tól tartósan nem javul az indítási készség, akkor ott más mechanikai probléma van!
Ennek kiküszöbölésében talán tudnak segíteni a Opel tulajdonosok!
Várjuk írását!
Köszönettel!
Farkas Kálmán
Köszönöm szépen Farkas Kálmán!
Most voltam érte,bele is öntöm amit Ön javasolt. Köszönöm szépen a segítségét.Meglátjuk mi lesz,majd tájékoztatom,ha nem zavarom ezzel.Maradok tisztelettel,Tomasits György.
Most voltam érte,bele is öntöm amit Ön javasolt. Köszönöm szépen a segítségét.Meglátjuk mi lesz,majd tájékoztatom,ha nem zavarom ezzel.Maradok tisztelettel,Tomasits György.
Kedves György!
Hozzá keverheti! Nem oszt, nem szoroz, mintha benne sem volna más anyag!
A különbséget pedig önállóan SPURI-val valóban érezni fogja! Ez nem levegő masszírozás és placebó hatás!
Nem szeretnénk, ha az eredményt másra fogná valaki, amikor keveri az adalék fajtákat! Csak ennyi a kérés!
Majd, ha nem lesz benne más adalék csak SPURI, akkor figyelje meg igazán a hatékonyságát!
A WEBSHOP-ot a jobboldali benneren más cég üzemelteti, kérem a logóra kattintani!
Köszönöm! Farkas Kálmán
Hozzá keverheti! Nem oszt, nem szoroz, mintha benne sem volna más anyag!
A különbséget pedig önállóan SPURI-val valóban érezni fogja! Ez nem levegő masszírozás és placebó hatás!
Nem szeretnénk, ha az eredményt másra fogná valaki, amikor keveri az adalék fajtákat! Csak ennyi a kérés!
Majd, ha nem lesz benne más adalék csak SPURI, akkor figyelje meg igazán a hatékonyságát!
A WEBSHOP-ot a jobboldali benneren más cég üzemelteti, kérem a logóra kattintani!
Köszönöm! Farkas Kálmán
Hopp most látom Szigetszentmiklóson is van kirendeltségük,úgyhogy ha Ön azt mondja hogy hozzákeverhetem most,itt megtudom venni,nem kell futár.Válaszát előre is köszönöm!
Tisztelt Farkas Kálmán!
Érdekelne még,hogy a kocsimba jelenleg liqui moly van hozzáadagolva,emellett is megkezdhetem a spuri adagolását?Ha igen,futárral utánvéttel tudnának küldeni?
Érdekelne még,hogy a kocsimba jelenleg liqui moly van hozzáadagolva,emellett is megkezdhetem a spuri adagolását?Ha igen,futárral utánvéttel tudnának küldeni?
Tisztelt Farkas Kálmán!
Köszönöm szépen a válaszát,mindenképpen kipróbálom!
Köszönöm szépen a válaszát,mindenképpen kipróbálom!
Tisztelt György!
Megtisztelő, hogy a SPURI-ra gondolt. Örömmel írom, hogy nem gyártmány függő a SPURI használata!
A jó üzemanyag mindig megtérül! Alkatrészbe és fogyasztásba egyaránt!
Használat:
Egy 500ml-es normál piros Spuri-t vegyen és tankolásonként 1,5dl-t adalékoljon 50literbe! Ha négy tankolás után kifogyott, visszaállhat az 1dl-es normál adagra!
Állandóan használja így nem lesz gondja az üzemanyaggal érintkező felületekkel, sőt a dinamikus közlekedéssel sem!
A sport JG-2 adalék csak akkor kell, nagyon szereti full gázon járatni az autót. Többlet védelmet és energiát ad! Egyszer próbálja ki ezt is! Élvezetes lesz garantálom!
Ha más baja nincs az autónak, ezzel akármilyen hidegbe pöccre kell indulnia!
Azért az nem biztos, hogy tiszta a EGR, katalizátor, részecskeszűrő stb. Ha belenéznénk a mai üzemanyagok miatt az új is 50km után tiszta lucsok, köszönhető a sok hosSzú szánláncú szénhidrogén fajtáknak, és a bio-étolaj komponenseknek!
Ez van lassanként külföldön is! Csak ott betartják az országba előírt 5%-ot. Nálunk pedig nem! Ennyivel érezzük jobbnak a nyugati gázolajat!
További balesetmentes közlekedést kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Megtisztelő, hogy a SPURI-ra gondolt. Örömmel írom, hogy nem gyártmány függő a SPURI használata!
A jó üzemanyag mindig megtérül! Alkatrészbe és fogyasztásba egyaránt!
Használat:
Egy 500ml-es normál piros Spuri-t vegyen és tankolásonként 1,5dl-t adalékoljon 50literbe! Ha négy tankolás után kifogyott, visszaállhat az 1dl-es normál adagra!
Állandóan használja így nem lesz gondja az üzemanyaggal érintkező felületekkel, sőt a dinamikus közlekedéssel sem!
A sport JG-2 adalék csak akkor kell, nagyon szereti full gázon járatni az autót. Többlet védelmet és energiát ad! Egyszer próbálja ki ezt is! Élvezetes lesz garantálom!
Ha más baja nincs az autónak, ezzel akármilyen hidegbe pöccre kell indulnia!
Azért az nem biztos, hogy tiszta a EGR, katalizátor, részecskeszűrő stb. Ha belenéznénk a mai üzemanyagok miatt az új is 50km után tiszta lucsok, köszönhető a sok hosSzú szánláncú szénhidrogén fajtáknak, és a bio-étolaj komponenseknek!
Ez van lassanként külföldön is! Csak ott betartják az országba előírt 5%-ot. Nálunk pedig nem! Ennyivel érezzük jobbnak a nyugati gázolajat!
További balesetmentes közlekedést kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Érdeklődnék,hogy van egy 2006-os c vectra 1.9 cdti autóm,hidegen nehezen indul.Végig vezetett szervizkönyv,osztrák cégesautó,290000 km,minden tökéletesen működik,dpf,egr,stb,minden szinte nemrég cserélt.Mondták lehet porlasztócsúcs hibám van,Önök szerint érdemes lenne megpróbálnom a Spurit?Melyik tipust válasszam,és hogy kellene adagolnom?Válaszukat előre is köszönöm!
Kedves Gábor!
Az, miszerint előnyére vált a SPURI nagyon örülök! Használja örömmel, hisz kis csapatom becsülettel, tisztességgel minden tudásunkat beleadva gyártjuk! Értékes összetevőket pedig nem sajnáljuk a termék gyártásakor! Ezt érezte a használatkor!
A legfontosabb feladatunk, hogy higgyenek az emberek abban, hogy ez végre egy hatásos adalék.
Legalább egyszer próbálják ki a SPURI-t. Aztán már meggyőzi őket maga a termék!
Motorvédelem SPURI-val pedig a legtöbb, amit elkövethet autója érdekében! Manapság a túlbonyolított technikai megoldások megkövetelik, feltételezik a kiváló minőségű üzemanyagot! A mai kutakon pedig erre nincs lehetőség!
A rossz minőségű üzemanyag pedig alattomosan, lassan több százezerbe kerülő javításokat és sok bosszúságot okozhat.
Több milliós károkról számolnak be a mezőgazdaságba! Dízel erőgépek sorra hibásodnak meg a gázolaj miatt! Mert száraz étolaj tartalmuk van! Továbbá egy csomó paraméter nem felel meg a speciális használatból eredő funkciónak! Ritkán veszik elő, kis menetszél araszoló tempó, lökésszerű nagy igénybevétel, túlszerkesztett környezetvédelem, a levegő szívóágon, valamint a kipufogó rendszeren.
Jelzem a személy és teherautóknál is ez a helyzet, talán később jelentkezik. A garancia leteltével. De mindegy, mert garancia közben is hárítanak a gyári szervizek! Pénzért csinálják, mondva látszik, hogy elégtelen gázolajat használtak!
Ezért kell a SPURI!
A mezőgazdasági gépeket egyébként még kifejtem működési hibáik miatt! Sok a probléma a garancia közben a legújabb traktorokkal, kombájnokkal, és minden korszerű motorral szerelt erőgéppel!
Megér egy kis tájékoztatást!
Végül köszönöm, hogy ilyen részletesen leírta tapasztalatát a SPURI-ról! Autós társai bizonyára elgondolkodnak tapasztalatain!
További élvezetes, gondtalan autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Az, miszerint előnyére vált a SPURI nagyon örülök! Használja örömmel, hisz kis csapatom becsülettel, tisztességgel minden tudásunkat beleadva gyártjuk! Értékes összetevőket pedig nem sajnáljuk a termék gyártásakor! Ezt érezte a használatkor!
A legfontosabb feladatunk, hogy higgyenek az emberek abban, hogy ez végre egy hatásos adalék.
Legalább egyszer próbálják ki a SPURI-t. Aztán már meggyőzi őket maga a termék!
Motorvédelem SPURI-val pedig a legtöbb, amit elkövethet autója érdekében! Manapság a túlbonyolított technikai megoldások megkövetelik, feltételezik a kiváló minőségű üzemanyagot! A mai kutakon pedig erre nincs lehetőség!
A rossz minőségű üzemanyag pedig alattomosan, lassan több százezerbe kerülő javításokat és sok bosszúságot okozhat.
Több milliós károkról számolnak be a mezőgazdaságba! Dízel erőgépek sorra hibásodnak meg a gázolaj miatt! Mert száraz étolaj tartalmuk van! Továbbá egy csomó paraméter nem felel meg a speciális használatból eredő funkciónak! Ritkán veszik elő, kis menetszél araszoló tempó, lökésszerű nagy igénybevétel, túlszerkesztett környezetvédelem, a levegő szívóágon, valamint a kipufogó rendszeren.
Jelzem a személy és teherautóknál is ez a helyzet, talán később jelentkezik. A garancia leteltével. De mindegy, mert garancia közben is hárítanak a gyári szervizek! Pénzért csinálják, mondva látszik, hogy elégtelen gázolajat használtak!
Ezért kell a SPURI!
A mezőgazdasági gépeket egyébként még kifejtem működési hibáik miatt! Sok a probléma a garancia közben a legújabb traktorokkal, kombájnokkal, és minden korszerű motorral szerelt erőgéppel!
Megér egy kis tájékoztatást!
Végül köszönöm, hogy ilyen részletesen leírta tapasztalatát a SPURI-ról! Autós társai bizonyára elgondolkodnak tapasztalatain!
További élvezetes, gondtalan autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Üdv!
Őszintén megvallva voltak kétségeim a spurival kapcsolatban az eddig kipróbált hatástalan adalékok miatt.
De a kíváncsiság és az állítólagos teljesítmény növekedés nem hagyott nyugodni. 🙂
Első teszt alany egy 1.9tdi golf 3 volt, gyári késöbb módosított motorral és vezérlővel. Gyárilag nem egy erőgép, kezdésnek kék spurival lett tesztelve a biztos hatás érdekében. Az első 20-30km után érezhető volt a változás, másnap több órás araszolás a városi dugóban onnan kiérve padlógáz de az autó nem igen akart gyorsulni. 🙂 Az összes mocskot feloldotta az üzemanyag rendszerbe, hamar gázolaj szűrő csere (készültem) miután beindult semmi gond nem volt többet. Érezhetően jobban ment az autó ezért elégedett voltam. Közben kapott a motor egy változó geometriás turbót, dtp 502 (0,24) porlasztókat és egy chiptuningot c-s mappal egybekötve. Elég magas turbónyomással 1.8bár (de még így is füstölt) spurival jóval kevesebb füst jött belőle és szintén jobban ment. A lényeg az volt amikor szétszedtem a turbót a geometria teljesen akadásmentesen tisztán járt azaz nem volt korom lerakódás ami nagyon sok dieseles életét megkeseríti. 🙂 Dermedésgátló hatása is bebizonyosodott a hideg időkben, lassan 4 éve használom a család összes autójában kisteherben is. Fogyasztás csökkenést is tapasztaltam normál használat mellett. Friss szerzeményemben is kipróbáltam a piros Spurit egy volvo s80 t6 ban 2.8twinturbo elég érzékeny a benzinre mint kiderült ugyanis 95-ös benzinnel hidegen alapjárat ingadozást vettem észre és gázpedál reakció késést. Direkt kipróbáltam felváltva sima 95ös benzinnel és prémiummal. Ha 95-ös volt benn reggel első indításnál eljátszotta a jelenséget evoval nem ezért tettem spurit neki és azóta megszűnt (aminek nagyon örülök). Eddig ezek a tapasztalatok.
Őszintén megvallva voltak kétségeim a spurival kapcsolatban az eddig kipróbált hatástalan adalékok miatt.
De a kíváncsiság és az állítólagos teljesítmény növekedés nem hagyott nyugodni. 🙂
Első teszt alany egy 1.9tdi golf 3 volt, gyári késöbb módosított motorral és vezérlővel. Gyárilag nem egy erőgép, kezdésnek kék spurival lett tesztelve a biztos hatás érdekében. Az első 20-30km után érezhető volt a változás, másnap több órás araszolás a városi dugóban onnan kiérve padlógáz de az autó nem igen akart gyorsulni. 🙂 Az összes mocskot feloldotta az üzemanyag rendszerbe, hamar gázolaj szűrő csere (készültem) miután beindult semmi gond nem volt többet. Érezhetően jobban ment az autó ezért elégedett voltam. Közben kapott a motor egy változó geometriás turbót, dtp 502 (0,24) porlasztókat és egy chiptuningot c-s mappal egybekötve. Elég magas turbónyomással 1.8bár (de még így is füstölt) spurival jóval kevesebb füst jött belőle és szintén jobban ment. A lényeg az volt amikor szétszedtem a turbót a geometria teljesen akadásmentesen tisztán járt azaz nem volt korom lerakódás ami nagyon sok dieseles életét megkeseríti. 🙂 Dermedésgátló hatása is bebizonyosodott a hideg időkben, lassan 4 éve használom a család összes autójában kisteherben is. Fogyasztás csökkenést is tapasztaltam normál használat mellett. Friss szerzeményemben is kipróbáltam a piros Spurit egy volvo s80 t6 ban 2.8twinturbo elég érzékeny a benzinre mint kiderült ugyanis 95-ös benzinnel hidegen alapjárat ingadozást vettem észre és gázpedál reakció késést. Direkt kipróbáltam felváltva sima 95ös benzinnel és prémiummal. Ha 95-ös volt benn reggel első indításnál eljátszotta a jelenséget evoval nem ezért tettem spurit neki és azóta megszűnt (aminek nagyon örülök). Eddig ezek a tapasztalatok.
Még valamit!
Az olajcserére nincs befolyása, csak annyi esetleg, hogy nem ég meg az olaj rögtön az első óra üzemmódban, hisz elég forró fejű, lomha hűtési rendszere van a 105-ösnek!
A jobb minőségű olajjal emelheti az olajcsere periódust! Pld A4/B4 minőségű olajat használjon és 15W40 helyett a hőbesorolása lehet 10W50-et. A FUCHS is gyárt ilyet Titán néven szintetikus Molekulár konverter /MC/ változatban! Ez kb 2000ft litere, és a jobb oldali logónkba Formel Kft keresésénél megtudhatja hol lehet kapni ilyet, ami hamisítatlan igazi német!
Köszönöm!
Farkas Kálmán
Az olajcserére nincs befolyása, csak annyi esetleg, hogy nem ég meg az olaj rögtön az első óra üzemmódban, hisz elég forró fejű, lomha hűtési rendszere van a 105-ösnek!
A jobb minőségű olajjal emelheti az olajcsere periódust! Pld A4/B4 minőségű olajat használjon és 15W40 helyett a hőbesorolása lehet 10W50-et. A FUCHS is gyárt ilyet Titán néven szintetikus Molekulár konverter /MC/ változatban! Ez kb 2000ft litere, és a jobb oldali logónkba Formel Kft keresésénél megtudhatja hol lehet kapni ilyet, ami hamisítatlan igazi német!
Köszönöm!
Farkas Kálmán
Tisztelt Csenki Gábor úr!
Örömmel olvastam, hogy van ilyen! Ez a Skoda 105 igen ritka! Felújítva pláne!
Műszakilag! Ólmozott benzinre lett tervezve, ezért a SPURI minden tankolásnál nagyon jó hozzá, a szelepülékek miatt!
A sPURI hűtőgél komponense pedig a farmotor elégtelen hűtése miatt nagyon hasznos!
Zajhatása is csökken az adalék használatával!
Rögtön felújítás után érdemes használni a normál pirosat másfélszeres arányba, bejáratási időben 30ezer km-ig. később normál 1dl is elegendő 50literbe.
Mivel ólompótló hatása van a mostani gyér minőségű benzinből egészen kímélő típusú üzemanyag keletkezik a SPURI-val!
Ön jól választott, biztos vagyok benne, hogy néhány kilométer után normál üzemmódba is szép hangja lesz a 105-ösnek! Tehát nem szabad autópályán zavarászni! Mert ez egy érték, pláne, ha szépen fel van újítva!
Megjegyzem, én egy ilyen géppel szereztem meg akkoriba a jogosítványomat!
További élvezetes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Örömmel olvastam, hogy van ilyen! Ez a Skoda 105 igen ritka! Felújítva pláne!
Műszakilag! Ólmozott benzinre lett tervezve, ezért a SPURI minden tankolásnál nagyon jó hozzá, a szelepülékek miatt!
A sPURI hűtőgél komponense pedig a farmotor elégtelen hűtése miatt nagyon hasznos!
Zajhatása is csökken az adalék használatával!
Rögtön felújítás után érdemes használni a normál pirosat másfélszeres arányba, bejáratási időben 30ezer km-ig. később normál 1dl is elegendő 50literbe.
Mivel ólompótló hatása van a mostani gyér minőségű benzinből egészen kímélő típusú üzemanyag keletkezik a SPURI-val!
Ön jól választott, biztos vagyok benne, hogy néhány kilométer után normál üzemmódba is szép hangja lesz a 105-ösnek! Tehát nem szabad autópályán zavarászni! Mert ez egy érték, pláne, ha szépen fel van újítva!
Megjegyzem, én egy ilyen géppel szereztem meg akkoriba a jogosítványomat!
További élvezetes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas úr!
1988-as 105-ös skodám van. Nagyon rövid városi utakra használom. Így 13 liter a fogyasztása. Két éve voltam autópályán akkor 6.3-at fogyasztott. Fel van újítva a motor, kb 5000 km van benne.Olvastam hogy a Spuri kitakarítja a motort és tisztán tartja. Ehhez ki is kell menni autópályára vagy így is működik?
Itt olvastam hogy a kék Spuri gyorsabban tisztít, de érdemes-e ilyen autóba használni?
Még egy kérdésem lenne, az olajcsere periódust megnyujtja-e a Spuri?
Tisztelettel köszönöm válaszát. Gábor
1988-as 105-ös skodám van. Nagyon rövid városi utakra használom. Így 13 liter a fogyasztása. Két éve voltam autópályán akkor 6.3-at fogyasztott. Fel van újítva a motor, kb 5000 km van benne.Olvastam hogy a Spuri kitakarítja a motort és tisztán tartja. Ehhez ki is kell menni autópályára vagy így is működik?
Itt olvastam hogy a kék Spuri gyorsabban tisztít, de érdemes-e ilyen autóba használni?
Még egy kérdésem lenne, az olajcsere periódust megnyujtja-e a Spuri?
Tisztelettel köszönöm válaszát. Gábor
Kedves Zsolt!
Ez a TSI, jól megalkotott, rengeteg tartalékot tartalmazó motor! Nincs túlfeszítve, gondoljunk csak a 300LE körüli Mitsubishi EVO-kra!
Viszont az EURO6 benne van bőven a butítások miatt!
Van egy hátránya, amit jól lát.
A kétféle üzemmód! Az egyikkel nincs gond, a másikkal valóban némi olyan szerkesztési elvet fedezhetünk fel, ami egy prémium minőségű benzint feltételez, sőt megkövetel!
Ezt teljesíti a SPURI adalékolás!
Hosszabban, sőt nagyon hosszan tudom leírni, így elhatároztam, hogy a mechanizmust leírom egy külön cikkben.
Ebben tervezem elmagyarázni a legújabb fejlesztési formánkat, és fizikai tényekkel alátámasztani motorban történő folyamatokat!
Addig is kérem türelmét, és higgye el, lassan létkérdés lesz a SPURI a mai motorokhoz, valamint a mai bio mánia áldozatául eső benzineknek!
Alapvetően nagyon ügyesen látta meg a szívószelepek gondját, pláne az EGR szelepek által produkált koszos kipufogógáz visszavezetés miatt!
Nyugodjon meg, a kipufogógáz összetételére mi gondoltunk a SPURI fejlesztésénél! Ha már a benzingyártók nem is!
Garantáljuk nem is lesz gond vele, ha a SPURI-t folyamatosan használja! Ebből is legalább a normál pirosat az ajánlott 2ezrelék arányban!
AZ tapasztaljuk ez könnyebb és olcsóbb megoldás, mint roham szerűen, fellángolásokkal néha nagyobb mennyiségű pld. JG-2-es takarítási művelet!
De még itt sem probléma a szelepszárról, tányérról leváló, henderbe kerülő pici olajsáros darab, mert a ríobbanási, égési folyamat SPURI használatánál további többezer darabra szétaktiválja, felhasználja az oxigenátoknál, az egyesülési folyamat közben!
Tehát semmi gond, sokat segít a SPURI! Mindent megtesz a cél érdekében!
A TSI motor mondhatjuk imádja a SPURI-t.
Később tehát részletes, külön cikkben leírjuk ezt részletesen!
Köszönöm értékes felvetését!
További gondtalan autózást kívánok!
Tisztelettel,
Farkas Kálmán
Ez a TSI, jól megalkotott, rengeteg tartalékot tartalmazó motor! Nincs túlfeszítve, gondoljunk csak a 300LE körüli Mitsubishi EVO-kra!
Viszont az EURO6 benne van bőven a butítások miatt!
Van egy hátránya, amit jól lát.
A kétféle üzemmód! Az egyikkel nincs gond, a másikkal valóban némi olyan szerkesztési elvet fedezhetünk fel, ami egy prémium minőségű benzint feltételez, sőt megkövetel!
Ezt teljesíti a SPURI adalékolás!
Hosszabban, sőt nagyon hosszan tudom leírni, így elhatároztam, hogy a mechanizmust leírom egy külön cikkben.
Ebben tervezem elmagyarázni a legújabb fejlesztési formánkat, és fizikai tényekkel alátámasztani motorban történő folyamatokat!
Addig is kérem türelmét, és higgye el, lassan létkérdés lesz a SPURI a mai motorokhoz, valamint a mai bio mánia áldozatául eső benzineknek!
Alapvetően nagyon ügyesen látta meg a szívószelepek gondját, pláne az EGR szelepek által produkált koszos kipufogógáz visszavezetés miatt!
Nyugodjon meg, a kipufogógáz összetételére mi gondoltunk a SPURI fejlesztésénél! Ha már a benzingyártók nem is!
Garantáljuk nem is lesz gond vele, ha a SPURI-t folyamatosan használja! Ebből is legalább a normál pirosat az ajánlott 2ezrelék arányban!
AZ tapasztaljuk ez könnyebb és olcsóbb megoldás, mint roham szerűen, fellángolásokkal néha nagyobb mennyiségű pld. JG-2-es takarítási művelet!
De még itt sem probléma a szelepszárról, tányérról leváló, henderbe kerülő pici olajsáros darab, mert a ríobbanási, égési folyamat SPURI használatánál további többezer darabra szétaktiválja, felhasználja az oxigenátoknál, az egyesülési folyamat közben!
Tehát semmi gond, sokat segít a SPURI! Mindent megtesz a cél érdekében!
A TSI motor mondhatjuk imádja a SPURI-t.
Később tehát részletes, külön cikkben leírjuk ezt részletesen!
Köszönöm értékes felvetését!
További gondtalan autózást kívánok!
Tisztelettel,
Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások