A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Ödvözlöm, Köszönöm a válaszát a TSI motorral kapcsoaltban. Ezzel kapcsolatban lenne még kérdésem. Többször olvastam ezen motortípusnál, hogy a közvetlen benzinbefecskendezés folytán a szivóoldali szelepen jelentős kokszlerakódás képződhet, mivel a befecskendező szelep már nem "mossa"le a szelepekről a szennyeződéseket, és csak megbontással lehet orvosolni a helyzetet. Az lenne a kérdésem, hogy a Spurival ez megelőzhető-e, illetve laikusként kérdezem ha kokszos lerakódás van a szelepen és pl Spuri segítségével kezd megszűnni, a leváló darabok nem okoznak a további működésben problémákat?
Válaszát előre is köszönöm. (Privát véleménye is érdekelne TSI motorkonstrukció megbizhatóságát illetően)
Válaszát előre is köszönöm. (Privát véleménye is érdekelne TSI motorkonstrukció megbizhatóságát illetően)
Tisztelt Laci!
Örülök, hogy bebizonyosodott ismét, hasznos a SPURI, és ez egy becsületes termék!
Kérem mondja el ismerőseinek, hogy ők is jól járjanak, és hálásak legyenek Önnek! Üdvözlöm a SPURI törzsvásárlóink körében!
További élvezetes, gondtalan autózást kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Örülök, hogy bebizonyosodott ismét, hasznos a SPURI, és ez egy becsületes termék!
Kérem mondja el ismerőseinek, hogy ők is jól járjanak, és hálásak legyenek Önnek! Üdvözlöm a SPURI törzsvásárlóink körében!
További élvezetes, gondtalan autózást kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Helló,
először próbáltam a kék 125ml-es spurit OMW Max motion gázolajhoz. 320 d BMW e 46 füstölés a hirtelen kigyorsításoknál úgy veszem észre megszűnt. Csodálkoztam is, mert hirtelen padlózásnál eddig nem nagyon lehetett látni a kocsi mögött akkorát füstölt. Most pedig alig észrevehető, normál. Eddig csak pozitív a tapasztalatom 🙂
először próbáltam a kék 125ml-es spurit OMW Max motion gázolajhoz. 320 d BMW e 46 füstölés a hirtelen kigyorsításoknál úgy veszem észre megszűnt. Csodálkoztam is, mert hirtelen padlózásnál eddig nem nagyon lehetett látni a kocsi mögött akkorát füstölt. Most pedig alig észrevehető, normál. Eddig csak pozitív a tapasztalatom 🙂
Kedves Jenő!
Tervezzük! Lehetőségeink azonban korlátozottak! Termelünk rendületlenül, de így is épp, hogy el tudjuk látni a piacot!
Hálásak vagyunk vevőinknek, különösen a törzsvásárlóinknak, hogy ilyen intenzíven növekszik a forgalmunk. Megtettük a lépéseket a újabb gépesítésekre, mellyel duplázni tudjuk ismét a termelést! Lassanként a próbaüzem után az újabb automata gépsorral gépsorral el tudjuk látni az növekvő igényeket is!
Környezet védelmi matricás akciónkat mindenképpen folytatni fogjuk!
Köszönöm aktuális kérdését!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Tervezzük! Lehetőségeink azonban korlátozottak! Termelünk rendületlenül, de így is épp, hogy el tudjuk látni a piacot!
Hálásak vagyunk vevőinknek, különösen a törzsvásárlóinknak, hogy ilyen intenzíven növekszik a forgalmunk. Megtettük a lépéseket a újabb gépesítésekre, mellyel duplázni tudjuk ismét a termelést! Lassanként a próbaüzem után az újabb automata gépsorral gépsorral el tudjuk látni az növekvő igényeket is!
Környezet védelmi matricás akciónkat mindenképpen folytatni fogjuk!
Köszönöm aktuális kérdését!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Mikor lesz újra Spuri akció?
Kedves Zsolt!
Igen minden típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
Nem számít, hogy turbós, vagy szívó és a vezérlési forma sem! Lényeg az, hogy a jó minőségű üzemanyag mindig megtérül többszörösen! Egyrészt a kellemetlen javítások kivédésében, a fogyasztás csökkentésével! Turbós motoroknál fokozottan szükséges, mert érezhetően jótékony hatása van!
Próbálja ki nyugodtan, nem fog benne csalódni!
Köszönöm kérdését!
További balesetmentes közlekedést kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Igen minden típusú és üzemű belső égésű motorhoz ajánlott folyamatosan, minden tankolásnál!
Nem számít, hogy turbós, vagy szívó és a vezérlési forma sem! Lényeg az, hogy a jó minőségű üzemanyag mindig megtérül többszörösen! Egyrészt a kellemetlen javítások kivédésében, a fogyasztás csökkentésével! Turbós motoroknál fokozottan szükséges, mert érezhetően jótékony hatása van!
Próbálja ki nyugodtan, nem fog benne csalódni!
Köszönöm kérdését!
További balesetmentes közlekedést kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Üdvözlöm!
Az lenne a kérdésem, hogy mivel régebben idősebb autómnál használtam a Spuri adalékot, meg is voltam elégedve vele, ezért szeretném az újnál is alkalmazni, csak nem tudom, hogy TSI motornál is ajánlatos-e?
Az lenne a kérdésem, hogy mivel régebben idősebb autómnál használtam a Spuri adalékot, meg is voltam elégedve vele, ezért szeretném az újnál is alkalmazni, csak nem tudom, hogy TSI motornál is ajánlatos-e?
Tisztelt András!
Köszönjük bejegyzését. Egyúttal nyugtázni tudom, hogy a hosszantartó használat, Önnél is, mint mindenkinél jót tett a motornak. Tanúság, ha minden tankolásnál használjuk a SPURI-t, az hatványozottan megéri, már csak a javítási költségek minimalizálása érdekében is. Pozitív tapasztalata nem csak ennél a típusnál észlelhető, hanem a korszerűbb, fiatalabb motoroknál is.
További élvezetes autózást kívánok,
üdvözlettel: Farkas Kálmán
Köszönjük bejegyzését. Egyúttal nyugtázni tudom, hogy a hosszantartó használat, Önnél is, mint mindenkinél jót tett a motornak. Tanúság, ha minden tankolásnál használjuk a SPURI-t, az hatványozottan megéri, már csak a javítási költségek minimalizálása érdekében is. Pozitív tapasztalata nem csak ennél a típusnál észlelhető, hanem a korszerűbb, fiatalabb motoroknál is.
További élvezetes autózást kívánok,
üdvözlettel: Farkas Kálmán
Tisztelt Attila!
Volt már rá példa, hogy a járatokat a tartós SPURI használattal sikerült kitakarítani. A könnyebb és egészségesebb dolog az, miszerint levesszük EGR szelepet és SPURI-8 tisztítófolyadékba áztatva kitakarítjuk. A felhelyezés után javaslom minden tankolásnál adalékoljon SPURI-t és garantálom ilyen gondja többet nem lesz. Tehát első variációba próbálja ki megjáratni az autót SPURI-val. Ha nem megy, második variáció a szerelés javasolt.
A gyorsabb cél elérése érdekében az első variációnál a SPURI JG-2 adalékunkat (kék) ajánlom másfélszeres dózisban.
A Béla által leírtak is igazak!
Köszönöm értékes kérdését, további biztonságos közlekedést kívánok,
tisztelettel:
Farkas Kálmán
Szaki Kft.
Volt már rá példa, hogy a járatokat a tartós SPURI használattal sikerült kitakarítani. A könnyebb és egészségesebb dolog az, miszerint levesszük EGR szelepet és SPURI-8 tisztítófolyadékba áztatva kitakarítjuk. A felhelyezés után javaslom minden tankolásnál adalékoljon SPURI-t és garantálom ilyen gondja többet nem lesz. Tehát első variációba próbálja ki megjáratni az autót SPURI-val. Ha nem megy, második variáció a szerelés javasolt.
A gyorsabb cél elérése érdekében az első variációnál a SPURI JG-2 adalékunkat (kék) ajánlom másfélszeres dózisban.
A Béla által leírtak is igazak!
Köszönöm értékes kérdését, további biztonságos közlekedést kívánok,
tisztelettel:
Farkas Kálmán
Szaki Kft.
Tisztel Farkas Kálmán Úr
Kb 1 hónapja vásároltam először a termékükből.Pár hsz.-el lejebb írtam is, hogy egy öreg audi 80 tdi-t etetek vele.
kb 800 km mentem idáig, főleg városban.
korábban tapasztaltam, ha néha megzavartam a szekeret, feketén füstölt.nem kicsit.gondolom a városi haszálatból adódóan.
Ez már a múlté,mivel magas fordulaton nyélgáznál nekem meg is szünt gyakorlatilag a kormolás!!!
Hogy kevesebbet fogyaszt azt nem mértem mivel nekem mindegy, hogy 6 vagy 5.5 liter 🙂
Biztosan rendelek még, ha elfogy!!!
Kb 1 hónapja vásároltam először a termékükből.Pár hsz.-el lejebb írtam is, hogy egy öreg audi 80 tdi-t etetek vele.
kb 800 km mentem idáig, főleg városban.
korábban tapasztaltam, ha néha megzavartam a szekeret, feketén füstölt.nem kicsit.gondolom a városi haszálatból adódóan.
Ez már a múlté,mivel magas fordulaton nyélgáznál nekem meg is szünt gyakorlatilag a kormolás!!!
Hogy kevesebbet fogyaszt azt nem mértem mivel nekem mindegy, hogy 6 vagy 5.5 liter 🙂
Biztosan rendelek még, ha elfogy!!!
Valszeg eszi az olajat a corsa 1,2-es motorja es visszakering a kiufogobol az olajos gaz az egr-en keresztul. Ott lerakodik es nem tud visszazarni, elvesziti a funkciojat 🙁 Na azon a a spuri csak akkor segit, ha kitisztitod az egr-t es megcsinalod a motort, hogy ne egye az olajat. Onnantol nem lesz vele gond. Masik amit en csinalnek: egr-t ledugoznam tisztitas utan es hasznalnam a spurit 🙂 meg kevesebb gondod lesz. Amennyiben hibakodot dobna vegyel egy elm-et ami 3e ft (bluetooth-al, ha okos telefonod van es kabellel, ha laptopod) neha kiolvasod a hibakodot es torlod. Ennyi, udv, Bela
Opel Corsa C(1.2-es ) autómon valószínúleg az EGR szeleppel van gond.( le van rakodva az olajsár) Erre jó valamelyik termékük?Ki tudnál pucolni hosszú távon?Ha igen,-melyik terméküket lenne a legjobb a tisztításra?
Tisztelt Krisztián!
Igen! Használhatja!
Nyugodjon meg nincs összeférhetetlenség!
A prémium benzinben nincs semmi különleges és értékes anyag! Egy-két nonszensz, bagatell benzin keverő komponensen kívül!
Tiszta szénhidrogén származék!
A SPURI pedig gondosan gyártott, speciális komponensekből áll, mely illeszkedik minden üzemanyaghoz! Nem véletlenül erősíti az a tény is, hogy gázolajhoz, kerozinhoz, benzinekhez, sőt gázhoz is remekül alkalmazható!
Az más kérdés, hogy égési energia és egyéb paraméterek miatt a nem lehet arányosan jobb tulajdonságokat produkálni a prémium benzineknél!
Nem mindegy milyen minőségi szintről javítjuk az üzemanyagot! Nagyon rosszból lehetetlen a legjobbat kihozni!
Érdekes lehet a végeredmény, ha kísérletezni szeretne! Kérem ossza meg olvasóinkkal a későbbi tapasztalatát!
Kíváncsian várjuk!
Köszönöm kérdését!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Igen! Használhatja!
Nyugodjon meg nincs összeférhetetlenség!
A prémium benzinben nincs semmi különleges és értékes anyag! Egy-két nonszensz, bagatell benzin keverő komponensen kívül!
Tiszta szénhidrogén származék!
A SPURI pedig gondosan gyártott, speciális komponensekből áll, mely illeszkedik minden üzemanyaghoz! Nem véletlenül erősíti az a tény is, hogy gázolajhoz, kerozinhoz, benzinekhez, sőt gázhoz is remekül alkalmazható!
Az más kérdés, hogy égési energia és egyéb paraméterek miatt a nem lehet arányosan jobb tulajdonságokat produkálni a prémium benzineknél!
Nem mindegy milyen minőségi szintről javítjuk az üzemanyagot! Nagyon rosszból lehetetlen a legjobbat kihozni!
Érdekes lehet a végeredmény, ha kísérletezni szeretne! Kérem ossza meg olvasóinkkal a későbbi tapasztalatát!
Kíváncsian várjuk!
Köszönöm kérdését!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Kálmán Úr!
Olvastam az ön által említett cikket, ezért is merült fenn bennem a kérdés. Tételzzük fel, hogy a lentebb említett prémium üzemanyagban benne van minden amit mondanak. Ebben az esetben a Spuri összetevői nem "vesznek "össze, nem lépnek nem várt reakcióba egymással ezen összetevőkkel? Nyugodtan használhatom a prémium benzinnel is? Igen-Nem?
Köszönöm előre is: Krisztián
Olvastam az ön által említett cikket, ezért is merült fenn bennem a kérdés. Tételzzük fel, hogy a lentebb említett prémium üzemanyagban benne van minden amit mondanak. Ebben az esetben a Spuri összetevői nem "vesznek "össze, nem lépnek nem várt reakcióba egymással ezen összetevőkkel? Nyugodtan használhatom a prémium benzinnel is? Igen-Nem?
Köszönöm előre is: Krisztián
Tisztelt Szűcs Zsolt Úr!
A szavatossági idő csak támpont! Kérdés az, hogyan tárolták a kereskedésben! Ha hűvös állandó hőmérsékleten tárolták, napfénytől, hőhatástól mentesen, akkor kevésbé párolgott el a folyadék!
Tehát, ha nem fogyott belőle sok, akkor még az energiája az igazi!
Töltési szint a SPURI embléma nyakon lévő lángcsóvájának a középvonala. Tehát túltöltjük vásárlóink érdekében!
Szint alatt kb 2-3cm-rel még jó az energia szintje! Később is csak több kell a folyadékból kb 20-50%-kal, párolgástól függően!
Ez olyan 1-1.5 év!
Használja el minél előbb. hisz így hajt hasznot! Vásároljon mindig frisset az üzletekbe, hisz kiterjedt kereskedőpartner hálózatunkba kapható!
Megromolni nem tud, hisz szénhidrogén származékok elegye!
Csak kellemetlen, ha fele lesz belőle évek múlva!
Köszönöm kérdését!
További élvezetes közlekedést!
Tisztelettel Farkas Kálmán
A szavatossági idő csak támpont! Kérdés az, hogyan tárolták a kereskedésben! Ha hűvös állandó hőmérsékleten tárolták, napfénytől, hőhatástól mentesen, akkor kevésbé párolgott el a folyadék!
Tehát, ha nem fogyott belőle sok, akkor még az energiája az igazi!
Töltési szint a SPURI embléma nyakon lévő lángcsóvájának a középvonala. Tehát túltöltjük vásárlóink érdekében!
Szint alatt kb 2-3cm-rel még jó az energia szintje! Később is csak több kell a folyadékból kb 20-50%-kal, párolgástól függően!
Ez olyan 1-1.5 év!
Használja el minél előbb. hisz így hajt hasznot! Vásároljon mindig frisset az üzletekbe, hisz kiterjedt kereskedőpartner hálózatunkba kapható!
Megromolni nem tud, hisz szénhidrogén származékok elegye!
Csak kellemetlen, ha fele lesz belőle évek múlva!
Köszönöm kérdését!
További élvezetes közlekedést!
Tisztelettel Farkas Kálmán
Tisztelt Krisztián!
Prémium üzemanyagokról őszintén című cikk a főoldalról gördítve elérhető!
Ajánlom olvassa el, tanúságos lesz és mindenre választ kap részletesen!
Ha ezután is lesz kérdése, szívesen válaszolok, amire tudok!
Ha bárkinek van ilyen irányú tapasztalata szívesen elolvasnánk!
Élvezetes cikk olvasást!
Farkas Kálmán
Prémium üzemanyagokról őszintén című cikk a főoldalról gördítve elérhető!
Ajánlom olvassa el, tanúságos lesz és mindenre választ kap részletesen!
Ha ezután is lesz kérdése, szívesen válaszolok, amire tudok!
Ha bárkinek van ilyen irányú tapasztalata szívesen elolvasnánk!
Élvezetes cikk olvasást!
Farkas Kálmán
Tiszteletem Farkas Kálmán Úr!
A napokban vettem JG-2 spurit,ami ez év decemberéig jó a szavatossága.A kérdésem az lenne ha én nem használom el ez év decemberéig akkor a továbbiakban nem romlik az álloga?Előre is köszönöm a válaszát.
A napokban vettem JG-2 spurit,ami ez év decemberéig jó a szavatossága.A kérdésem az lenne ha én nem használom el ez év decemberéig akkor a továbbiakban nem romlik az álloga?Előre is köszönöm a válaszát.
Sziasztok!
Most készülök Spurit venni. A prémium benzinekhez is adagolható? Pl Shell v-power nitro 95. Köszönöm előre is.
Krisztián
Most készülök Spurit venni. A prémium benzinekhez is adagolható? Pl Shell v-power nitro 95. Köszönöm előre is.
Krisztián
Kedves András!
Nagyon szívesen! Nekünk mindenki egyenként is számít! Így Ön is! Ettől van ilyen népszerűségünk! Mindenkivel külön foglalkozunk, ha igényli!
Maximálisan ki szeretnénk szolgálni partnereinket! Az Ő megelégedettségük a mi sikerélményünk záloga! Természetesen a minőség az elsődleges!
Érdeklődéssel várjuk kollégáimmal, hogy mit tapasztal! Pláne értékelem leírását, ha nem írogatós típus! Minden esetre köszöntjük a SPURI-sok népes táborába!
Biztonságos közlekedést kívánok!
Farkas Kálmán és Makra Győző!
Nagyon szívesen! Nekünk mindenki egyenként is számít! Így Ön is! Ettől van ilyen népszerűségünk! Mindenkivel külön foglalkozunk, ha igényli!
Maximálisan ki szeretnénk szolgálni partnereinket! Az Ő megelégedettségük a mi sikerélményünk záloga! Természetesen a minőség az elsődleges!
Érdeklődéssel várjuk kollégáimmal, hogy mit tapasztal! Pláne értékelem leírását, ha nem írogatós típus! Minden esetre köszöntjük a SPURI-sok népes táborába!
Biztonságos közlekedést kívánok!
Farkas Kálmán és Makra Győző!
Most próbálom ki először a SPURIT.
audi 80 1.9 tdi .
Postán rendeltem , köszönöm a figyelmes kis ajándék illatosítót is.nem vagyok irogatós fajta, de jól esett ez a kis figyelmesség Önöktől!!
Igérem , beszámolok én is a tapasztalataimról.
audi 80 1.9 tdi .
Postán rendeltem , köszönöm a figyelmes kis ajándék illatosítót is.nem vagyok irogatós fajta, de jól esett ez a kis figyelmesség Önöktől!!
Igérem , beszámolok én is a tapasztalataimról.
Legutóbbi hozzászólások