A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Kedves Feri!
Nehéz így látatlanból megmondani a hibát! Azt javaslom, hogy mindenképp egy tapasztalt autószerelőhöz vigye el! Megéri!
Ha alapos lelkiismeretes, akkor szép sorban kizárja a jól működő részeket és marad a végén a hibás alkatrész!
Elég sok részen lehet hiba, ezért dőreség lenne találgatni! Viszont elmondásából leszürhető néhány dolog! Ezek a következők!
1. Az égés a hengerbe nem tökéletes! Ennek több kiváltó oka lehet!
Elektromos, gyújtás oldal, vezérlés minden érzékelőjével együtt. Mechanikus vezérlés, szelepek állapota és környezete, kipufogó, szívó időbeni és térbeli működése!
2. Tökéletlen rossz működés eredménye a kokszosodás! Ez lehet a kipufogó szelepnél, katalizátornál, EGR-nél, lambdaszondánál, és minden ehhez kapcsolódó elemnél meghibásodás!
Elég, ha azt elképzeljük, hogy elégtelen működésnél a saját mocskában fürdik a motor! Ezt tetézi a sűrű városi forgalom!
Azért van egy jó hírem! Ez a gép megérdemli, hogy kicsit türelmesebb legyen! Még használja továbbra is újabb 4-5 tankolásig a JG-2 -est.
Eddig úgyis SPURI nélkül üzemelt elmondása szerint évekig a városban az autó!
Ha mégsem takarítja ki az EGR-t és minden más alkatrészt, mert ráégett keményen a koksz, akkor biz cserés lesz az alkatrész! Mert a takarítása ilyenkor már bizonytalan, hisz a szeleptengely is sérülhetett! Ezt még a SPURI sem tudja vissza hajlítani!
A többi alkatrésznél ugyanez a helyzet!
Továbbá a benzinszűrő cseréje pont jó ötlet és időszerű is! Kicsit hamarabb kellett volna, hisz az AC-t jobban megdolgoztatja! Tehát azonnal csere!
A Nitró nevezetű nem domináns! Ugyanezt fogja tapasztal az E85-tel! Sok benne az alkohol! Szinte kimutathatatlanul semmi Nitró! Kipróbálni azért kellene, mert a tapasztalatokat megírja és már közelebb is vagyunk a végcélhoz! Ebbe viszont pirosat tegyen másfélszeres dózist! De előbb néhány kilómétert szűzen az E85-öt.
Még valami, pont belevaló gépkönyv szerinti gyújtógyertyák és trafó, jó? Mikor volt cserélve? Ez is fontos! Nem kell mindenféle szuper gyertyákba hinni! Csak a hozzá valót kell venni! És még nehogy megzavarja a verdát, mert majd kell, de nem most! Majd, ha jól muzsikál a gép!
Ennyit dióhéjban, és várom a tapasztalatot!
Üdv! És további biztonságos autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Nehéz így látatlanból megmondani a hibát! Azt javaslom, hogy mindenképp egy tapasztalt autószerelőhöz vigye el! Megéri!
Ha alapos lelkiismeretes, akkor szép sorban kizárja a jól működő részeket és marad a végén a hibás alkatrész!
Elég sok részen lehet hiba, ezért dőreség lenne találgatni! Viszont elmondásából leszürhető néhány dolog! Ezek a következők!
1. Az égés a hengerbe nem tökéletes! Ennek több kiváltó oka lehet!
Elektromos, gyújtás oldal, vezérlés minden érzékelőjével együtt. Mechanikus vezérlés, szelepek állapota és környezete, kipufogó, szívó időbeni és térbeli működése!
2. Tökéletlen rossz működés eredménye a kokszosodás! Ez lehet a kipufogó szelepnél, katalizátornál, EGR-nél, lambdaszondánál, és minden ehhez kapcsolódó elemnél meghibásodás!
Elég, ha azt elképzeljük, hogy elégtelen működésnél a saját mocskában fürdik a motor! Ezt tetézi a sűrű városi forgalom!
Azért van egy jó hírem! Ez a gép megérdemli, hogy kicsit türelmesebb legyen! Még használja továbbra is újabb 4-5 tankolásig a JG-2 -est.
Eddig úgyis SPURI nélkül üzemelt elmondása szerint évekig a városban az autó!
Ha mégsem takarítja ki az EGR-t és minden más alkatrészt, mert ráégett keményen a koksz, akkor biz cserés lesz az alkatrész! Mert a takarítása ilyenkor már bizonytalan, hisz a szeleptengely is sérülhetett! Ezt még a SPURI sem tudja vissza hajlítani!
A többi alkatrésznél ugyanez a helyzet!
Továbbá a benzinszűrő cseréje pont jó ötlet és időszerű is! Kicsit hamarabb kellett volna, hisz az AC-t jobban megdolgoztatja! Tehát azonnal csere!
A Nitró nevezetű nem domináns! Ugyanezt fogja tapasztal az E85-tel! Sok benne az alkohol! Szinte kimutathatatlanul semmi Nitró! Kipróbálni azért kellene, mert a tapasztalatokat megírja és már közelebb is vagyunk a végcélhoz! Ebbe viszont pirosat tegyen másfélszeres dózist! De előbb néhány kilómétert szűzen az E85-öt.
Még valami, pont belevaló gépkönyv szerinti gyújtógyertyák és trafó, jó? Mikor volt cserélve? Ez is fontos! Nem kell mindenféle szuper gyertyákba hinni! Csak a hozzá valót kell venni! És még nehogy megzavarja a verdát, mert majd kell, de nem most! Majd, ha jól muzsikál a gép!
Ennyit dióhéjban, és várom a tapasztalatot!
Üdv! És további biztonságos autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Kálmán !
Nekem egy 2002-es ford focusom van 1.6 zetec se motoros és kopogásos égés miatt vettem a spuri adalékot (182000 km van benne .Ebből én mentem vele 70000 km. 90% városi használat Pest.
1. Eddig fel használt mennyiség 2 tankolás előírt piros 100ml/tankolás
a kopogás nem igazán múlt el.
2, kék adalék egy tankolás 100ml
megtett 150 km után már sokkal ritkábban csörögbe illetve nagyon könnyen fel pörög gázadásra . Fogyasztás eddig csak város 9,5 (a gép könyv szerint normális , most a fogyasztás 8,5 eddig 300 km a kékkel
csak város , tegnap kimentem a reptérre 0-áson meg vissza 65 km összesen fogyasztás 7,9 l leugrott.
3. Egy észlelhető probléma viszont előjött, most hogy a kéket használtam, 2x az történt , elindulás hidegen dadogva járt , le állítottam újra indít és tökéletesen felpörög erre esetleg valami ötlet ?
4. a továbbiakban hogy használjam , mert van még 4dl kék és 4dl piros ,
úgy gondoltam a kéket végig vinném még 4 tankolásra hagy melózzón és utána megnézzem a pirossal csörög-e. (Így az eddigi használat után a benzin szürőt lecseréljem most 3 tank után, vagy később akkor mikor , mert nálam még nem volt cserélve ?)
5. Még egy dolog lenne, a kipufogom egyedül a shell 95 nitro-tól volt olyan mint ha kimosták volna fém tiszta mintha új dobot kapott volna , a többi üzemanyagtól sötét szürke ,a
nitros lehet hogy nem jó ennyire azért nem értek a motor részhez ott mit tisztíthatott csak a végét láttam a kipufogónál.Ez lehet káros is ? Most sima 95 van Mol-os és kék spuri benne .
köszönöm Feri
Nekem egy 2002-es ford focusom van 1.6 zetec se motoros és kopogásos égés miatt vettem a spuri adalékot (182000 km van benne .Ebből én mentem vele 70000 km. 90% városi használat Pest.
1. Eddig fel használt mennyiség 2 tankolás előírt piros 100ml/tankolás
a kopogás nem igazán múlt el.
2, kék adalék egy tankolás 100ml
megtett 150 km után már sokkal ritkábban csörögbe illetve nagyon könnyen fel pörög gázadásra . Fogyasztás eddig csak város 9,5 (a gép könyv szerint normális , most a fogyasztás 8,5 eddig 300 km a kékkel
csak város , tegnap kimentem a reptérre 0-áson meg vissza 65 km összesen fogyasztás 7,9 l leugrott.
3. Egy észlelhető probléma viszont előjött, most hogy a kéket használtam, 2x az történt , elindulás hidegen dadogva járt , le állítottam újra indít és tökéletesen felpörög erre esetleg valami ötlet ?
4. a továbbiakban hogy használjam , mert van még 4dl kék és 4dl piros ,
úgy gondoltam a kéket végig vinném még 4 tankolásra hagy melózzón és utána megnézzem a pirossal csörög-e. (Így az eddigi használat után a benzin szürőt lecseréljem most 3 tank után, vagy később akkor mikor , mert nálam még nem volt cserélve ?)
5. Még egy dolog lenne, a kipufogom egyedül a shell 95 nitro-tól volt olyan mint ha kimosták volna fém tiszta mintha új dobot kapott volna , a többi üzemanyagtól sötét szürke ,a
nitros lehet hogy nem jó ennyire azért nem értek a motor részhez ott mit tisztíthatott csak a végét láttam a kipufogónál.Ez lehet káros is ? Most sima 95 van Mol-os és kék spuri benne .
köszönöm Feri
Kedves Bánóczki Zoltán!
Nagyon megörültem, hogy végre tett valaki egy kísérletet és összehasonlította a különböző összetételeket.
Igaz ezt precízen kell, végre hajtani, kijárni a régit, szinte teljesen és várni egy keveset, mert ez nem csodaszer, hanem egy fizikai elven működő hatóanyag!
És még valami kell hozzá! Érzék, hogy el tudjam dönteni, mit tudott az autóm előtte, és utána! Nem akarok senkit megsérteni, de elég sok embernek nincs erre érzéke, hogy egy 80-90LE autónál érezze a 8-12LE plusz!
Nem vagyunk egyformák! Semmi baj! Remélem ők hisznek az ismerősnek, a szomszédnak, és mindenki másnak aki használja a SPURI-t!
Érdekes, hogy felmérésünk szerint, a nők ebbe jobbak! Sok férfi, majd 20% nem érzi pld. a chip tuning és SPURI utáni 30% többlet teljesítményt sem! Konkrét nyomatékpadosok mesélik, hogy elképesztő, hogy a precíz mérésnek sem hisznek, a szemük előtt kinyomtatva!
No, pont azért is örülök Zoltán, hogy rászánta magát a kísérletre! És, amint a példa mutatja nincs falába sem!
Csak, vicceltem!
Egy biztos, mindenkor, minden járműben hoznia kell az eredményt a SPURI-nak!
Sok kamionos cég tesztelgeti, amikor nem tudnak kimutatni semmit! Ilyenkor a saját rendszerükbe kell keresni a hibát! Számítás, lopás egyebek! Ennek működni kell! Bárhol, bármikor! Ez teljességgel biztos!
Nekünk már nem kell bizonyítani, hanem a nagy cégeknek, hogy hol folyik el a pénz! Aki nem használ SPURI-t az egyértelműen pocsékolja a pénzét duplán! Szervizre és üzemanyag többletre! Lassan majd rájönnek! Addig is bocsásd meg nékik uram, nem tudják mit cselekszenek!
További élvezetes, biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel Farkas Kálmán
Nagyon megörültem, hogy végre tett valaki egy kísérletet és összehasonlította a különböző összetételeket.
Igaz ezt precízen kell, végre hajtani, kijárni a régit, szinte teljesen és várni egy keveset, mert ez nem csodaszer, hanem egy fizikai elven működő hatóanyag!
És még valami kell hozzá! Érzék, hogy el tudjam dönteni, mit tudott az autóm előtte, és utána! Nem akarok senkit megsérteni, de elég sok embernek nincs erre érzéke, hogy egy 80-90LE autónál érezze a 8-12LE plusz!
Nem vagyunk egyformák! Semmi baj! Remélem ők hisznek az ismerősnek, a szomszédnak, és mindenki másnak aki használja a SPURI-t!
Érdekes, hogy felmérésünk szerint, a nők ebbe jobbak! Sok férfi, majd 20% nem érzi pld. a chip tuning és SPURI utáni 30% többlet teljesítményt sem! Konkrét nyomatékpadosok mesélik, hogy elképesztő, hogy a precíz mérésnek sem hisznek, a szemük előtt kinyomtatva!
No, pont azért is örülök Zoltán, hogy rászánta magát a kísérletre! És, amint a példa mutatja nincs falába sem!
Csak, vicceltem!
Egy biztos, mindenkor, minden járműben hoznia kell az eredményt a SPURI-nak!
Sok kamionos cég tesztelgeti, amikor nem tudnak kimutatni semmit! Ilyenkor a saját rendszerükbe kell keresni a hibát! Számítás, lopás egyebek! Ennek működni kell! Bárhol, bármikor! Ez teljességgel biztos!
Nekünk már nem kell bizonyítani, hanem a nagy cégeknek, hogy hol folyik el a pénz! Aki nem használ SPURI-t az egyértelműen pocsékolja a pénzét duplán! Szervizre és üzemanyag többletre! Lassan majd rájönnek! Addig is bocsásd meg nékik uram, nem tudják mit cselekszenek!
További élvezetes, biztonságos autózást kívánok!
Tisztelettel Farkas Kálmán
Kedves Zoltán!
Elnézést kérünk, hogy kellemetlen a szaga a SPURI-nak! Sajnos ez így extra nagy energiájú termék, ilyen összetétellel!
A SPURI élénken párolgó hőre nagy nyomást produkáló folyadék. Azért nem tesszük fém flakonba, mert a nagy nyomás szétrobbantaná! Így biztonságosan kiengedi a túlnyomást a dupla gyerekzáron keresztül!
Sajnos, ha nem állítva tároljuk, akkor nem csak egy kis gőz, hanem folyadék is kijön! Megkeni a kopáscsökkentő a menetelést és már nincs ami zárjon! Javaslom, hogy állítva tárolja a csomagtartóban, oly módon, hogy kitámasztva legyen valamivel, ne tusdjon menet közben eldőlni! A csomagtartóban is tud, akár 100fok lenni a kánikulában!
Ha már kijött a lépés elmondanám, hogy nézhetjük a jó oldalát! Egyrészt garantálom az egér és rágcsálók nem költöznek bele. A teherautóinkat is ilyen módon védjük le! Azóta a telephelyen egyet sem károsítottam meg! Előtte pedig sok volt a kárunk!
Más! Garantálom, hogy elmúlik a nátha, megfázás, nem lesz allergiás a virágporokra és a parlagfűre, stb!
A műhely dolgozóim az ilyen nyavalyákat évek óta nem ismerik!
No, de térjünk rá a problémára! Valóban zavaró, aki nem szokta meg! Hogyan takarítsuk ki?
Ez egy fogas kérdés! Ha szövetes kárpitról van szó, az a legegyszerűbb, ha kiveszi a napra 1hétvégére! Erkély, terasz hagy fújja ki a szél és hagy süsse a nap! Aztán elpárolog belőle!
Egy kis foltbenzinnel való átöblítés is sokat segít, ha hozzá lehet férni, és ki lehet itatni belőle! A garázsba nyitva lehet hagyni a csomagtér ajtót, hamarabb elpárolog! Ha garázsba van tartva az autó! Arra figyeljünk a belső világítást kapcsoljuk le, mert lemerül az akku reggelre!
Remélem tudtam segíteni, és elnézést kérek a kellemetlenségért!
További Balesetmentes Vezetést kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Elnézést kérünk, hogy kellemetlen a szaga a SPURI-nak! Sajnos ez így extra nagy energiájú termék, ilyen összetétellel!
A SPURI élénken párolgó hőre nagy nyomást produkáló folyadék. Azért nem tesszük fém flakonba, mert a nagy nyomás szétrobbantaná! Így biztonságosan kiengedi a túlnyomást a dupla gyerekzáron keresztül!
Sajnos, ha nem állítva tároljuk, akkor nem csak egy kis gőz, hanem folyadék is kijön! Megkeni a kopáscsökkentő a menetelést és már nincs ami zárjon! Javaslom, hogy állítva tárolja a csomagtartóban, oly módon, hogy kitámasztva legyen valamivel, ne tusdjon menet közben eldőlni! A csomagtartóban is tud, akár 100fok lenni a kánikulában!
Ha már kijött a lépés elmondanám, hogy nézhetjük a jó oldalát! Egyrészt garantálom az egér és rágcsálók nem költöznek bele. A teherautóinkat is ilyen módon védjük le! Azóta a telephelyen egyet sem károsítottam meg! Előtte pedig sok volt a kárunk!
Más! Garantálom, hogy elmúlik a nátha, megfázás, nem lesz allergiás a virágporokra és a parlagfűre, stb!
A műhely dolgozóim az ilyen nyavalyákat évek óta nem ismerik!
No, de térjünk rá a problémára! Valóban zavaró, aki nem szokta meg! Hogyan takarítsuk ki?
Ez egy fogas kérdés! Ha szövetes kárpitról van szó, az a legegyszerűbb, ha kiveszi a napra 1hétvégére! Erkély, terasz hagy fújja ki a szél és hagy süsse a nap! Aztán elpárolog belőle!
Egy kis foltbenzinnel való átöblítés is sokat segít, ha hozzá lehet férni, és ki lehet itatni belőle! A garázsba nyitva lehet hagyni a csomagtér ajtót, hamarabb elpárolog! Ha garázsba van tartva az autó! Arra figyeljünk a belső világítást kapcsoljuk le, mert lemerül az akku reggelre!
Remélem tudtam segíteni, és elnézést kérek a kellemetlenségért!
További Balesetmentes Vezetést kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Az ember magának sem hisz. 🙂 Tettem egy próbát a prémium némettel (Spuri nélkül) és utána a sima gázolaj+Spurival. Egyedül alapjáraton csendesebb a prémium, minden más üzemállapotban jobb a sima+Spuri. Harap a gép! Egyyszerűen 30-40km után azt venni észre hogy ugrik, és tényleg felül sem gyengül! 1.5dCi
Tisztelt Szaki!
Múlt hét csütörtökön eldőlt az autóm csomagterében a piros Spuri üveg. A nagy melegben a kupak feladta a harcot és kifolyt a csomagtér tálcára az adalék.
Azóta próbáltam:
-magasnyomású mosóval mosni
-különféle kárpittisztítókkal tisztítani
Semelyik dolog sem hatásos.
Folt nincs csak a szag.
Ötlet, hogy mivel, hogyan tudom ezt megszüntetni?
Válaszát előre is köszönöm!
Múlt hét csütörtökön eldőlt az autóm csomagterében a piros Spuri üveg. A nagy melegben a kupak feladta a harcot és kifolyt a csomagtér tálcára az adalék.
Azóta próbáltam:
-magasnyomású mosóval mosni
-különféle kárpittisztítókkal tisztítani
Semelyik dolog sem hatásos.
Folt nincs csak a szag.
Ötlet, hogy mivel, hogyan tudom ezt megszüntetni?
Válaszát előre is köszönöm!
Tisztelt Gergő!
Örülök, hogy "bika" lett a KTM motor! Röviden válaszolva kérdésére, igen használható hatékonyan a kétütemű motorokhoz!
Ezzel kapcsolatban a főoldal legalján lévő címlistában talál egy rövid cikket a következő címmel: "Kétütemű motorok SPURI adalékolása".
Még egy apróság Egy flakon SPURI 10liter benzinhez kicsit sok! Jobban fog menni, ha max 1.5-2szeresét önti! Egy mennyiség felett a visszafordul a pozitív folyamat. Sok arányaiban a kenőanyag, a hűtőgél és egyéb komponens. Próbálja ki a 30-40ml-t. Higgye el ugyan olyan hatékony lesz! Hanem jobb. Ezt a gyertyán is észre fogja venni, nem csak a nyomatékon!
Ha mégsem menne jobban kevesebb SPURI-val annak is megvan az oka!
Tisztán műszaki, beállítási dolog! Szegény keverék körül kell keresgélni! Bár látatlanból egy kicsit nehéz megérteni hogy is működik ilyen jól 150ml-rel. Pedig ez legalább 7-szer annyi, mint a kiszámolt arány!
Egy próbát megér!
Várjuk mi lesz! Kérem írja meg!
További jó SPURI-zást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Örülök, hogy "bika" lett a KTM motor! Röviden válaszolva kérdésére, igen használható hatékonyan a kétütemű motorokhoz!
Ezzel kapcsolatban a főoldal legalján lévő címlistában talál egy rövid cikket a következő címmel: "Kétütemű motorok SPURI adalékolása".
Még egy apróság Egy flakon SPURI 10liter benzinhez kicsit sok! Jobban fog menni, ha max 1.5-2szeresét önti! Egy mennyiség felett a visszafordul a pozitív folyamat. Sok arányaiban a kenőanyag, a hűtőgél és egyéb komponens. Próbálja ki a 30-40ml-t. Higgye el ugyan olyan hatékony lesz! Hanem jobb. Ezt a gyertyán is észre fogja venni, nem csak a nyomatékon!
Ha mégsem menne jobban kevesebb SPURI-val annak is megvan az oka!
Tisztán műszaki, beállítási dolog! Szegény keverék körül kell keresgélni! Bár látatlanból egy kicsit nehéz megérteni hogy is működik ilyen jól 150ml-rel. Pedig ez legalább 7-szer annyi, mint a kiszámolt arány!
Egy próbát megér!
Várjuk mi lesz! Kérem írja meg!
További jó SPURI-zást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Tisztelt Spuri!
Van nekem egy 2006os évjárató ktm sx 125 típusú crossmotorom, sokat kísérleteztem bele prémium üzemanyagokkal, több kevesebb sikerrel. Legutóbb sima 95+JG2 kombót alkalmaztam 10l benzinhez 1db spuri és persze a motorolaj mert ugyebár 2T-ről van szó.
A kérdésem pont erre irányul, hogy használhatom-e a spurit bűntudat nélkül 2T motorba, az olajjal nem veszik össze, vagy ilyesmi, mert amúgy nagyon bika ezzel a "löttyel".
Köszönettel: K. Gergő
Van nekem egy 2006os évjárató ktm sx 125 típusú crossmotorom, sokat kísérleteztem bele prémium üzemanyagokkal, több kevesebb sikerrel. Legutóbb sima 95+JG2 kombót alkalmaztam 10l benzinhez 1db spuri és persze a motorolaj mert ugyebár 2T-ről van szó.
A kérdésem pont erre irányul, hogy használhatom-e a spurit bűntudat nélkül 2T motorba, az olajjal nem veszik össze, vagy ilyesmi, mert amúgy nagyon bika ezzel a "löttyel".
Köszönettel: K. Gergő
Tisztelt Farkas Kálmán!
Köszönöm a jó kívánságokat, és én is kívánok hasonló jókat! Remélem a sok terv mielőbb beérik, és valóban sikerül még akár csökkenteni is a Spuri árát!
Hajrá!:)
Üdvözlettel
Köszönöm a jó kívánságokat, és én is kívánok hasonló jókat! Remélem a sok terv mielőbb beérik, és valóban sikerül még akár csökkenteni is a Spuri árát!
Hajrá!:)
Üdvözlettel
Kedves László!
Először is köszönöm, minden olvasóm nevében az értékes tapasztalatok, élmények leírását. Pont némely törzsvevőnk elbizonytalanodása a probléma, amivel mi, igenis foglalkozunk! Nekünk Ők fontosak!
Pont erről írogattam néhány sort. Arról, hogy a jót könnyű megszokni, mintha nem is hatna tovább a SPURI! Fel is kerül a kezdőlapra nem soká a cikk, mert már majdnem kész!
Legtöbbször nincs összehasonlítási alapja a tulajnak! Csak idegen tudja megmondani, mennyire jobb a gép, mint máskor, ha kipróbálja!
Ezen példán is látszik! Ha két hónappal előtte egy rokon használta, később ismét vezeti a SPURI-val adalékolt járművet, akkor biztos, hogy észre veszi. Így szokott kiderülni!
Vagy kipróbálhat valaki pont ilyen gépet, pont ilyen állapotban! Egyszer legalább.
Így az összehasonlítási alap meglesz! Persze erre kevés az esély!
Lám a szerelők tudják mire képes a motorerő! Nem is kell nekünk fejlesztőknek, gyártóknak nagyobb ösztönzés, mint ezek a bejegyzések! Ilyenkor lendületet kapunk kollégáinkkal, és gőzerővel jönnek a megvalósulásra váró ötletek.
Nagyon jó, kimagaslóan érezhető, egyre ütősebb, precízebb termék a célunk! No persze olcsón, költséghatékonyan! Azért, hogy nagyon megérje használni a SPURI-t.
Nem tagadjuk több százezren használják, de kétszer ennyien használnák akkor simán felébe kerülne!
Ezen dolgozunk!
Elkészült a napenergia kis erőművünk is. Mihelyt méltóztatja végre bekötni az EON már nem csupán a SPURI okoz környezet védelmet, hanem a gyártási folyamat is önállóan csak a napból táplálkozik.
Nincs szükség gázra, atomerőműre, szénerőműre, amivel szennyezzük a környezetet.
Pedig roppant energia igényes az SPURI előállítása.
Második lépésben őszre beindulunk az új nagy teljesítményű gyártósorral, így már a téli fokozott igényeket is el tudjuk látni!
Hála lelkes, és öntudatosan okos vásárlóinknak, így nem kellett árat emelni, pedig a szénhidrogén alapanyagok majd 20%-kal drágultak!
Sőt ÁLLAM BÁCSI ismét szaporított jó sokat a terheinken. Mintegy 26%-ot!
Ez így majd 50% drágulás lenne!
Nincs mese ránk nincs szükség, mint adófizetőkre. Pedig sok száz ember, család ebből él.
A SPURI "be," és - "ki" szállítói kör, plusz a számos alvállalkozói szolgáltató rétegünk! Ehhez jönnek a specialisták, vegyi, gépész, labor, kísérleti mérnöki fázisokkal!
Kár lenne értük, hisz lelkesedésük páratlan, sőt pótolhatatlan!
Végezetül azt mondom, mi mindent túlélünk, csak azért is!
Vezessen élvezettel, saját örömére, de vigyázzon magára, a közlekedés veszélyes üzem!
A biztonság legyen Önnel László!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Először is köszönöm, minden olvasóm nevében az értékes tapasztalatok, élmények leírását. Pont némely törzsvevőnk elbizonytalanodása a probléma, amivel mi, igenis foglalkozunk! Nekünk Ők fontosak!
Pont erről írogattam néhány sort. Arról, hogy a jót könnyű megszokni, mintha nem is hatna tovább a SPURI! Fel is kerül a kezdőlapra nem soká a cikk, mert már majdnem kész!
Legtöbbször nincs összehasonlítási alapja a tulajnak! Csak idegen tudja megmondani, mennyire jobb a gép, mint máskor, ha kipróbálja!
Ezen példán is látszik! Ha két hónappal előtte egy rokon használta, később ismét vezeti a SPURI-val adalékolt járművet, akkor biztos, hogy észre veszi. Így szokott kiderülni!
Vagy kipróbálhat valaki pont ilyen gépet, pont ilyen állapotban! Egyszer legalább.
Így az összehasonlítási alap meglesz! Persze erre kevés az esély!
Lám a szerelők tudják mire képes a motorerő! Nem is kell nekünk fejlesztőknek, gyártóknak nagyobb ösztönzés, mint ezek a bejegyzések! Ilyenkor lendületet kapunk kollégáinkkal, és gőzerővel jönnek a megvalósulásra váró ötletek.
Nagyon jó, kimagaslóan érezhető, egyre ütősebb, precízebb termék a célunk! No persze olcsón, költséghatékonyan! Azért, hogy nagyon megérje használni a SPURI-t.
Nem tagadjuk több százezren használják, de kétszer ennyien használnák akkor simán felébe kerülne!
Ezen dolgozunk!
Elkészült a napenergia kis erőművünk is. Mihelyt méltóztatja végre bekötni az EON már nem csupán a SPURI okoz környezet védelmet, hanem a gyártási folyamat is önállóan csak a napból táplálkozik.
Nincs szükség gázra, atomerőműre, szénerőműre, amivel szennyezzük a környezetet.
Pedig roppant energia igényes az SPURI előállítása.
Második lépésben őszre beindulunk az új nagy teljesítményű gyártósorral, így már a téli fokozott igényeket is el tudjuk látni!
Hála lelkes, és öntudatosan okos vásárlóinknak, így nem kellett árat emelni, pedig a szénhidrogén alapanyagok majd 20%-kal drágultak!
Sőt ÁLLAM BÁCSI ismét szaporított jó sokat a terheinken. Mintegy 26%-ot!
Ez így majd 50% drágulás lenne!
Nincs mese ránk nincs szükség, mint adófizetőkre. Pedig sok száz ember, család ebből él.
A SPURI "be," és - "ki" szállítói kör, plusz a számos alvállalkozói szolgáltató rétegünk! Ehhez jönnek a specialisták, vegyi, gépész, labor, kísérleti mérnöki fázisokkal!
Kár lenne értük, hisz lelkesedésük páratlan, sőt pótolhatatlan!
Végezetül azt mondom, mi mindent túlélünk, csak azért is!
Vezessen élvezettel, saját örömére, de vigyázzon magára, a közlekedés veszélyes üzem!
A biztonság legyen Önnel László!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Kedves Hívők, nem hívők, és Szaki Kft!
Hadd osszam meg Önökkel, Veletek a ma megesett, számomra kedves történetet! 🙂
Ma elvittem a motoromat egy ügyben a szerelőhöz, ebben a gépben, ez egy 110 lovas 750- es gép, mióta megvettem, használtam a Spurit, eleinte a szokásos pirosat, majd gondolva egy merészet megvettem a kék JG-2 adalékot bele- miután jól "meginterjúvoltam" itt Farkas Kálmán Urat, hogy kellene használnom a "cuccot".
El is kezdtem használni, mivel ez egy igen keveset futott motor, inkább csak a még jobb adalékolás miatt, és megvallom, ment - ment a motor, de mivel semmi összehasonlítási alapom nem volt, úgy döntöttem- átengedek rajta egy flakonnal a kékből, aztán vissza a pirosra, hisz nem veszek észre sok különbséget a pirossal szemben, és amúgy sem vagyok annyira hajtós típus.
No, visszatérve a témához kimentem a szerelőhöz, elment a próbakörre.
Visszajön, és elkezd kérdezősködni- mennyivel mentél leggyorsabban a motorral mióta megvetted?
Háát, mondom 220 km/h- de azt is egyszer- jó mert én most mentem vele 240- et ( hozzáteszem, ez a hivatalos végsebessége a motornak), de szerintem kifektetnék a 270- es órát..:D
Hozzá teszem, ezt nem hiszem el, de már az érzés is megvolt legalább ugye.
Lényeg, kérdezi milyen benzint használok bele?
Miért- nem jól megy?? De, de sőt úgy érzi, ahogy megy, és húz a gép, hogy érezhető hogy valami extra, illetve prémium üzemanyaggal járatom.:D
Mondom, nem, ez a sima kutas 95- ös benya, de utána elárultam a titkot.
Mondta, még párszor hogy érezhető a gép viselkedésén. 🙂 2 ezrelékes adagolással használom, semmi extra. Egyből kért mintát a gépbe, legalább egy tanknyi benzinhez. Ezt majd később elviszem neki, már azt a gyűszűnyit ami kell, és remélem sikerül is teljesen meggyőzni a saját bőrén tapasztalva, hogy érdemes Spurizni a benzint!:)
Hát ennyi lett volna, ezek után már biztos, hogy maradok a kék spurinál, a kocsiba stb. pedig továbbra is piros megy!:)
Hadd osszam meg Önökkel, Veletek a ma megesett, számomra kedves történetet! 🙂
Ma elvittem a motoromat egy ügyben a szerelőhöz, ebben a gépben, ez egy 110 lovas 750- es gép, mióta megvettem, használtam a Spurit, eleinte a szokásos pirosat, majd gondolva egy merészet megvettem a kék JG-2 adalékot bele- miután jól "meginterjúvoltam" itt Farkas Kálmán Urat, hogy kellene használnom a "cuccot".
El is kezdtem használni, mivel ez egy igen keveset futott motor, inkább csak a még jobb adalékolás miatt, és megvallom, ment - ment a motor, de mivel semmi összehasonlítási alapom nem volt, úgy döntöttem- átengedek rajta egy flakonnal a kékből, aztán vissza a pirosra, hisz nem veszek észre sok különbséget a pirossal szemben, és amúgy sem vagyok annyira hajtós típus.
No, visszatérve a témához kimentem a szerelőhöz, elment a próbakörre.
Visszajön, és elkezd kérdezősködni- mennyivel mentél leggyorsabban a motorral mióta megvetted?
Háát, mondom 220 km/h- de azt is egyszer- jó mert én most mentem vele 240- et ( hozzáteszem, ez a hivatalos végsebessége a motornak), de szerintem kifektetnék a 270- es órát..:D
Hozzá teszem, ezt nem hiszem el, de már az érzés is megvolt legalább ugye.
Lényeg, kérdezi milyen benzint használok bele?
Miért- nem jól megy?? De, de sőt úgy érzi, ahogy megy, és húz a gép, hogy érezhető hogy valami extra, illetve prémium üzemanyaggal járatom.:D
Mondom, nem, ez a sima kutas 95- ös benya, de utána elárultam a titkot.
Mondta, még párszor hogy érezhető a gép viselkedésén. 🙂 2 ezrelékes adagolással használom, semmi extra. Egyből kért mintát a gépbe, legalább egy tanknyi benzinhez. Ezt majd később elviszem neki, már azt a gyűszűnyit ami kell, és remélem sikerül is teljesen meggyőzni a saját bőrén tapasztalva, hogy érdemes Spurizni a benzint!:)
Hát ennyi lett volna, ezek után már biztos, hogy maradok a kék spurinál, a kocsiba stb. pedig továbbra is piros megy!:)
Kedves Feri!
Ha esetleg még nem találta volna meg a cikket a kétféle SPURI összehasonlításáról, akkor
íme a link, amelyre hivatkozva elolvashatja.
spuri-adalek.hu/content/view/76/1/
Üdvözlettel: Erika
Ha esetleg még nem találta volna meg a cikket a kétféle SPURI összehasonlításáról, akkor
íme a link, amelyre hivatkozva elolvashatja.
spuri-adalek.hu/content/view/76/1/
Üdvözlettel: Erika
Kedves Feri!
Nagyon egyszerű, Itt ezen a honlapon Kezdőlap, majd lemegy a legaljára és alulról fölfelé a 4. gépelt cikk.
Így kezdődik a cím : " Mi a különbség a SPURI (piros)"............
Hasznos olvasást kívánok!
Tisztelettel Farkas Kálmán
Nagyon egyszerű, Itt ezen a honlapon Kezdőlap, majd lemegy a legaljára és alulról fölfelé a 4. gépelt cikk.
Így kezdődik a cím : " Mi a különbség a SPURI (piros)"............
Hasznos olvasást kívánok!
Tisztelettel Farkas Kálmán
Nagyon köszönöm a választ , kipróbálom,
akkor ha jól értem elég a sima de ha akarom mehet a racing is a motor szempontjából a racing komolyabb adalék . Nem találtam az összehasonlító
cikket esetleg egy link van hozzá
köszönöm Feri
akkor ha jól értem elég a sima de ha akarom mehet a racing is a motor szempontjából a racing komolyabb adalék . Nem találtam az összehasonlító
cikket esetleg egy link van hozzá
köszönöm Feri
Tisztelt Feri!
Köszönöm kérdését! A normál SPURI-t ajánlom folyamatosan minden tankoláshoz normál adalék mennyiséggel!
A SPURI JG-2 sport adalék akkor ajánlott, ha fokozott fordulattal és sportosan kímélet nélkül szeret vezetni, vagy akinek nem számít a magasabb ár, de a többlet védelmet és a többlet nyomatékot szereti.
A két adalék között 3-5% különbség van! Extrém körülményeknél is védelmet nyújt a motornak!
Van egy cikk a lap alján a különbségekről még régebbi írásomból! Ha érdekli olvassa el!
A SPURI-8 nem tartalmaz jövedéki adót! Itt és most nem írhatom, hogy tegye bele! Jogilag tiltott! Gyakorlatilag pedig nem okoz kárt, ha véletlenül elnézte a flakont. Ugyan az a folyadék van benne, csak más célra ajánlott!
Részletesebben a SPURI-8 oldalán olvashat róla!
Biztos vagyok benne, hogy megoldja a problémáját. Írjon, hogy mi lett a gépével, mi az eredmény!
Várjuk!
További biztonságos közlekedést kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Köszönöm kérdését! A normál SPURI-t ajánlom folyamatosan minden tankoláshoz normál adalék mennyiséggel!
A SPURI JG-2 sport adalék akkor ajánlott, ha fokozott fordulattal és sportosan kímélet nélkül szeret vezetni, vagy akinek nem számít a magasabb ár, de a többlet védelmet és a többlet nyomatékot szereti.
A két adalék között 3-5% különbség van! Extrém körülményeknél is védelmet nyújt a motornak!
Van egy cikk a lap alján a különbségekről még régebbi írásomból! Ha érdekli olvassa el!
A SPURI-8 nem tartalmaz jövedéki adót! Itt és most nem írhatom, hogy tegye bele! Jogilag tiltott! Gyakorlatilag pedig nem okoz kárt, ha véletlenül elnézte a flakont. Ugyan az a folyadék van benne, csak más célra ajánlott!
Részletesebben a SPURI-8 oldalán olvashat róla!
Biztos vagyok benne, hogy megoldja a problémáját. Írjon, hogy mi lett a gépével, mi az eredmény!
Várjuk!
További biztonságos közlekedést kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Jó estét !
A kérdésem az lenne 2002-es ford focus 1.6-os-ba szeretném kipróbálni a termékek közül valamelyiket , a döntésbe szeretnék segítséget kérni,
melyiket vásároljam , a sport változatot vagy a spuri-8-at szinte csak városba járok és elő jött egy be csörgő hang a motor felől ami fórumok szerint tipikus focus jelenség de hát megoldás ,szerviz semmi eredmény sajnos semmi, előre is köszönöm Feri
A kérdésem az lenne 2002-es ford focus 1.6-os-ba szeretném kipróbálni a termékek közül valamelyiket , a döntésbe szeretnék segítséget kérni,
melyiket vásároljam , a sport változatot vagy a spuri-8-at szinte csak városba járok és elő jött egy be csörgő hang a motor felől ami fórumok szerint tipikus focus jelenség de hát megoldás ,szerviz semmi eredmény sajnos semmi, előre is köszönöm Feri
Kedves András!
Nem tagadom jólesett a dicsérete! Valamilyen okból el is találta a hitvallásunkat!
Elsőként nem szabad elfelejteni, hogy rövid az élet, akkor miért ne használjuk ki azt amit lehet!
Mi pedig akkor vagyunk megelégedettek, boldogok, ha van értelme annak, amit csinálunk! Jó látni, érezni, mikor mosolyognak, és elismeréssel mesélnek autós élményeikről ŐK akik elkezdték használni a SPURI-t.
Mindig arra gondolok, mikor a kutatásokat végezzük, hogy milyen lesz az arca annak a vevőmnek, aki legelőször kipróbálja az anyagunkat. Széles mosoly, megelégedettség, elismerés ez az ami többet ér a pénznél. Persze mi is csak a befolyt összegből tudunk fejleszteni, sőt fejlődni. Igyekszünk elérhető, sőt nagyon is gazdaságos ár-érték arányt tartani! Lám évek óta nem emeltünk! Nem a vevőinken fejjük meg, hanem egyre nagyobb tételbe, gazdaságosan termelni!
Elárulhatom, 1-2hónapon belül teljesen automatizált fogjuk a csomagolást végezni! Ha az autó csavarjainál fontos a precíz nyomaték meghúzás, akkor a SPURI kupaknál is legyen ez precíz! És így tovább még száz apró minőségi jellemző!
Már majdnem finisébe van az a kijelentésünk, hogy igaz legyen, mindent ioinációs és gyártási folyamatot környezetbarát módon naperőművel fogjuk megoldani. Ha a Mindenhatónak hitt EON bürokrácia is végre nem gördít egy csomó érthetetlen akadályt elénk, immáron több mint egy éve! Egy jó sok oldalas könyvbe meg kellene írni név szerint a hímes társaságot! De türelmesek, tisztelettudóak vagyunk, csak vérünk forr! Egyszer talán egy jó vastag könyv is megíródik róla!
Azért egyre vagyunk a legbüszkébbek. Mégpedig arra, hogy a környező országok ilyen jellegű kultúrája mélyen alatta van a Magyarországinak! Azt hiszem mi is tettünk érte! Vissza adtuk a hitet az embereknek.
Lám van olyan termék, ami ér is valamit!
Ennél fontosabb nincs is számunkra!
Köszönöm, és jó egészséget kívánok Önnek és Szeretteinek is!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Nem tagadom jólesett a dicsérete! Valamilyen okból el is találta a hitvallásunkat!
Elsőként nem szabad elfelejteni, hogy rövid az élet, akkor miért ne használjuk ki azt amit lehet!
Mi pedig akkor vagyunk megelégedettek, boldogok, ha van értelme annak, amit csinálunk! Jó látni, érezni, mikor mosolyognak, és elismeréssel mesélnek autós élményeikről ŐK akik elkezdték használni a SPURI-t.
Mindig arra gondolok, mikor a kutatásokat végezzük, hogy milyen lesz az arca annak a vevőmnek, aki legelőször kipróbálja az anyagunkat. Széles mosoly, megelégedettség, elismerés ez az ami többet ér a pénznél. Persze mi is csak a befolyt összegből tudunk fejleszteni, sőt fejlődni. Igyekszünk elérhető, sőt nagyon is gazdaságos ár-érték arányt tartani! Lám évek óta nem emeltünk! Nem a vevőinken fejjük meg, hanem egyre nagyobb tételbe, gazdaságosan termelni!
Elárulhatom, 1-2hónapon belül teljesen automatizált fogjuk a csomagolást végezni! Ha az autó csavarjainál fontos a precíz nyomaték meghúzás, akkor a SPURI kupaknál is legyen ez precíz! És így tovább még száz apró minőségi jellemző!
Már majdnem finisébe van az a kijelentésünk, hogy igaz legyen, mindent ioinációs és gyártási folyamatot környezetbarát módon naperőművel fogjuk megoldani. Ha a Mindenhatónak hitt EON bürokrácia is végre nem gördít egy csomó érthetetlen akadályt elénk, immáron több mint egy éve! Egy jó sok oldalas könyvbe meg kellene írni név szerint a hímes társaságot! De türelmesek, tisztelettudóak vagyunk, csak vérünk forr! Egyszer talán egy jó vastag könyv is megíródik róla!
Azért egyre vagyunk a legbüszkébbek. Mégpedig arra, hogy a környező országok ilyen jellegű kultúrája mélyen alatta van a Magyarországinak! Azt hiszem mi is tettünk érte! Vissza adtuk a hitet az embereknek.
Lám van olyan termék, ami ér is valamit!
Ennél fontosabb nincs is számunkra!
Köszönöm, és jó egészséget kívánok Önnek és Szeretteinek is!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Kálmán!
Köszönöm a tájékoztatását!
Üdvözlettel
László
Köszönöm a tájékoztatását!
Üdvözlettel
László
Tisztelt Farkas úr!
Rendszeres olvasója vagyok az oldalnak és természetesen a Spurit is megelégedéssel használom.
Ami minden egyes bejegyzése elolvasásakor megfogalmazódik bennem, az az őszinte tenni és segíteni akarás ami az Ön és csapata munkájából és hozzáállásából árad példa nélküli. Sok magyar kutató, fejlesztő, és vállalkozó példát vehetne Önökről. Nem feltétlenül csak a profit, hanem a termék minősége és a felhasználók iránti alázata és elegédettsége is fontosnak a számukra.
Mindezt egy ilyen nehéz területen mint a mai üzemanyag gyártás és kereskedelem.
Csak gratulálni tudok és köszönjük!
Rendszeres olvasója vagyok az oldalnak és természetesen a Spurit is megelégedéssel használom.
Ami minden egyes bejegyzése elolvasásakor megfogalmazódik bennem, az az őszinte tenni és segíteni akarás ami az Ön és csapata munkájából és hozzáállásából árad példa nélküli. Sok magyar kutató, fejlesztő, és vállalkozó példát vehetne Önökről. Nem feltétlenül csak a profit, hanem a termék minősége és a felhasználók iránti alázata és elegédettsége is fontosnak a számukra.
Mindezt egy ilyen nehéz területen mint a mai üzemanyag gyártás és kereskedelem.
Csak gratulálni tudok és köszönjük!
Tisztelt Dobó László Úr!
A gépjármű tartósság, és nyomaték tekintetében magasan motorkímélő jellege van!
Természetesen a használatából eredően az országban a többszázezres vásárlóink között voltak olyanok akik a nagyon elhasználódott járműnél hamarabb vártak csodát, mint kellene. A többlet nem árt, még a két-háromszoros sem, de csak gyengébb lesz tőle az autó! Viszont semmi baja nem lesz tőle!
Szűrő eltömődik néha, a kipufogóban a régi rendszerűekben 20éves korom darabok repülnek ki, és valóban felszabadul a kirozsdásodott rész, kifúj a kipufogó. Nehezen lehet beönteni a benzintankba, azokba az autókba ahol vízszintesen vezet elég hosszan a üzemanyag betöltő cső!
Vannak nyilván további használati kellemetlenségek, de ez ezzel jár!
Pld. Kellemetlen a szaga, a gyerekzár kötelező, de nehezen bontható, és még sorolhatnám!
Ezeket folyamatosan próbáljuk javítani. Mindent megteszünk, amit a beltartalom megenged!
Becsületesen megírom, hogy erősen párolog a SPURI, ezért már ott tartunk, hogy három speciális rétegű flakont gyártunk hozzá! Pont azért, hogy 2év múlva is megkapja a vevő a mennyiséget!
Visszaolvasva ezen a vendégkönyvoldalon pedig biztos olvashat több apró használati kellemetlenséget is, amire Ön kíváncsi!
Nem törölünk semmit erről a fórumról!
Tömítéssel sosem volt gond, hisz gondoljon bele, a mennyiség két ezrelék! Nagyon pici hányad!
A MOL-nál 20szor több hibát vétenek a gyártásnál!
Egy-két agresszív alkotó túlzott tartalma!
Mert ugye tudja, hogy nincs két egyforma benzin! Gyártások is mások, sőt a széria adalékcsomagok is kaszálnak többször!
Persze vannak véletlen egybeesések, mikor a 95-ös benzin tiszta pálinka szagú volt, és 10után sem párolgott el a kaszniról a ráfröccsent maradék!
Ez akkor milyen benzin is??? Ahány kút, annyi benzin! Persze mindenki mindenki tagad! Noná, ha kitudódik, itt a jövedéki csalás nem kicsi problémája, amiért hamar lehet sok évet börtönbe ülni.
Ennyit a véletlenekről!
Megnyugtathatom, a SPURI használatával az autózási biztonsága többszörösére nő! Ez több évtized tapasztalata. Különben nem lenne ennyi megelégedett vásárlónk! Ha mégis történt Önnel valami írja meg, őszintén segítünk, amit tudunk!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
A gépjármű tartósság, és nyomaték tekintetében magasan motorkímélő jellege van!
Természetesen a használatából eredően az országban a többszázezres vásárlóink között voltak olyanok akik a nagyon elhasználódott járműnél hamarabb vártak csodát, mint kellene. A többlet nem árt, még a két-háromszoros sem, de csak gyengébb lesz tőle az autó! Viszont semmi baja nem lesz tőle!
Szűrő eltömődik néha, a kipufogóban a régi rendszerűekben 20éves korom darabok repülnek ki, és valóban felszabadul a kirozsdásodott rész, kifúj a kipufogó. Nehezen lehet beönteni a benzintankba, azokba az autókba ahol vízszintesen vezet elég hosszan a üzemanyag betöltő cső!
Vannak nyilván további használati kellemetlenségek, de ez ezzel jár!
Pld. Kellemetlen a szaga, a gyerekzár kötelező, de nehezen bontható, és még sorolhatnám!
Ezeket folyamatosan próbáljuk javítani. Mindent megteszünk, amit a beltartalom megenged!
Becsületesen megírom, hogy erősen párolog a SPURI, ezért már ott tartunk, hogy három speciális rétegű flakont gyártunk hozzá! Pont azért, hogy 2év múlva is megkapja a vevő a mennyiséget!
Visszaolvasva ezen a vendégkönyvoldalon pedig biztos olvashat több apró használati kellemetlenséget is, amire Ön kíváncsi!
Nem törölünk semmit erről a fórumról!
Tömítéssel sosem volt gond, hisz gondoljon bele, a mennyiség két ezrelék! Nagyon pici hányad!
A MOL-nál 20szor több hibát vétenek a gyártásnál!
Egy-két agresszív alkotó túlzott tartalma!
Mert ugye tudja, hogy nincs két egyforma benzin! Gyártások is mások, sőt a széria adalékcsomagok is kaszálnak többször!
Persze vannak véletlen egybeesések, mikor a 95-ös benzin tiszta pálinka szagú volt, és 10után sem párolgott el a kaszniról a ráfröccsent maradék!
Ez akkor milyen benzin is??? Ahány kút, annyi benzin! Persze mindenki mindenki tagad! Noná, ha kitudódik, itt a jövedéki csalás nem kicsi problémája, amiért hamar lehet sok évet börtönbe ülni.
Ennyit a véletlenekről!
Megnyugtathatom, a SPURI használatával az autózási biztonsága többszörösére nő! Ez több évtized tapasztalata. Különben nem lenne ennyi megelégedett vásárlónk! Ha mégis történt Önnel valami írja meg, őszintén segítünk, amit tudunk!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások