A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
T. Farkas Kálmán!
Nem jól fogalmaztam, a cetán/oktánszám kérdés volt az, ami elsőre beugrott.
Kicsit tisztábban látok, bár tribológus nem lettem 🙂
Mindenesetre köszönöm a felvilágosítást!
Üdv
Róbert
Nem jól fogalmaztam, a cetán/oktánszám kérdés volt az, ami elsőre beugrott.
Kicsit tisztábban látok, bár tribológus nem lettem 🙂
Mindenesetre köszönöm a felvilágosítást!
Üdv
Róbert
Tisztelt Róbert!
Fordítva van bizony, nem csoda, bizony mindkettőt növeli a SPURI.
Ez konkrétan így van! Növeli az oktánszámot is és a cetánszámot is! A kettő ugyanis nem ellentéte, sőt nem is reciproka egymásnak!
A működési mechanizmusa egy attraktív konfigurációval oldottuk meg! Másrészt
a cetánszám és az oktánszám csak egy jellemzője az üzemanyagoknak. Ennél van 16db fontosabb paraméter is! Lásd termékek menüpont alatt.
Például a növényi olajok cetánszáma 60 fölött kezdődnek! Mégis lusta tőle az autó és elkopik!
Vagy az etanol oktánszáma, még 15% benzinnel is 105. Mégsem megy tőle rendesen az autó. Sőt gyengébb! Azért, mert a többi 17 jellemzője nagyon gyenge! Lásd a cikket a bioetanol és a SPURI-ról a főoldalon a lap alján.
Azt nem tudni mennyivel növeli, mert a donor üzemanyag összetételétől függ. Valamint mennyiről indulunk, és mennyi hulladék anyag van az üzemanyagba, ami nem odavaló!
Biztosan tudja, hogy egy csomó ipari hulladékot apránként belekevernek, még ha, rákkeltő is mint pld az anilin. Mértünk az elmúlt évben is majd 1%-ot is!
Gratulálunk Multi külföldi barátainknak! Éljenek a gyerekeink! Nem is írom tovább, mert elég, ha mi tudjuk! Úgy sincs mit tenni! Jogállamba persze lenne!
Majd, ha nem leszünk a nyugat gyarmata, és csicskája! És még fizetünk is érte! Társulási díjat fizetünk egy ember fajnak, vissza adják a felét! Azon a címen, hogy UNIÓS TÁMOGATÁS! A parasztember ezt mondaná:
IGEN, AZ ENYIMÉBÜL!
Ennyit erről dióhéjban!
További szép napot!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Fordítva van bizony, nem csoda, bizony mindkettőt növeli a SPURI.
Ez konkrétan így van! Növeli az oktánszámot is és a cetánszámot is! A kettő ugyanis nem ellentéte, sőt nem is reciproka egymásnak!
A működési mechanizmusa egy attraktív konfigurációval oldottuk meg! Másrészt
a cetánszám és az oktánszám csak egy jellemzője az üzemanyagoknak. Ennél van 16db fontosabb paraméter is! Lásd termékek menüpont alatt.
Például a növényi olajok cetánszáma 60 fölött kezdődnek! Mégis lusta tőle az autó és elkopik!
Vagy az etanol oktánszáma, még 15% benzinnel is 105. Mégsem megy tőle rendesen az autó. Sőt gyengébb! Azért, mert a többi 17 jellemzője nagyon gyenge! Lásd a cikket a bioetanol és a SPURI-ról a főoldalon a lap alján.
Azt nem tudni mennyivel növeli, mert a donor üzemanyag összetételétől függ. Valamint mennyiről indulunk, és mennyi hulladék anyag van az üzemanyagba, ami nem odavaló!
Biztosan tudja, hogy egy csomó ipari hulladékot apránként belekevernek, még ha, rákkeltő is mint pld az anilin. Mértünk az elmúlt évben is majd 1%-ot is!
Gratulálunk Multi külföldi barátainknak! Éljenek a gyerekeink! Nem is írom tovább, mert elég, ha mi tudjuk! Úgy sincs mit tenni! Jogállamba persze lenne!
Majd, ha nem leszünk a nyugat gyarmata, és csicskája! És még fizetünk is érte! Társulási díjat fizetünk egy ember fajnak, vissza adják a felét! Azon a címen, hogy UNIÓS TÁMOGATÁS! A parasztember ezt mondaná:
IGEN, AZ ENYIMÉBÜL!
Ennyit erről dióhéjban!
További szép napot!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
T. Farkas Kálmán!
Ne kötekedésnek vegye, csak érdeklődés 🙂
Ezek szerint cetánszám illetve oktánszám módosítás nem történik? Pont ezért furcsálltam, hogy mindkettőbe alkalmazható, mivel abból indultam ki, hogy a Spuri is növeli a cetán illetve oktánszámot.
Köszönöm az eddigi információkat!
Üdv
Róbert
Ne kötekedésnek vegye, csak érdeklődés 🙂
Ezek szerint cetánszám illetve oktánszám módosítás nem történik? Pont ezért furcsálltam, hogy mindkettőbe alkalmazható, mivel abból indultam ki, hogy a Spuri is növeli a cetán illetve oktánszámot.
Köszönöm az eddigi információkat!
Üdv
Róbert
Tisztelt Róbert!
Furcsa, szokatlan, ha nem csapják be az embert, mint ahogy eddig, száz valahány multi gyártó, és kisméretű gagyit gyártó!
Most, hogy van a piacon egy szakmailag korrekt termék, nem akarják kipróbálni és elhinni! Pedig higgye el, csak egy a lényeg!
Ahol expanzió keletkezik, ott add meg a működés körülményeit!
Ha ezt nagyon drága annyaggal lehet, csupán akkor azzal! Add olcsón, szinte bekerülési áron és már meg is éri mindenkinek!
Ezért nem félünk, hogy bármely konkurencia úgy húsz évig ezt utánunk csinálja ingyen! De a sikerélmény hajt minket! No meg több lábon állunk!
A cetánszám és az oktánszám fizikai fotonhalmozási képességét nem befolyásolja. A többi paraméter, pedig sima kémia, tribológia és egyéb alapvető konfugirációkon múlik! Borzasztó egyszerű ionizációs, proton konvergencián alapul!
Magyarul a vízzel is meg tudnánk oldani az adalékolást! Csak kisebb hatásfokkal!
Használja bátran, meg lesz elégedve a végeredménnyel! Magyar mérnök csapat 20évi fejlesztéssel előállította, Önnek, csak élvezni kell az előnyt!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Furcsa, szokatlan, ha nem csapják be az embert, mint ahogy eddig, száz valahány multi gyártó, és kisméretű gagyit gyártó!
Most, hogy van a piacon egy szakmailag korrekt termék, nem akarják kipróbálni és elhinni! Pedig higgye el, csak egy a lényeg!
Ahol expanzió keletkezik, ott add meg a működés körülményeit!
Ha ezt nagyon drága annyaggal lehet, csupán akkor azzal! Add olcsón, szinte bekerülési áron és már meg is éri mindenkinek!
Ezért nem félünk, hogy bármely konkurencia úgy húsz évig ezt utánunk csinálja ingyen! De a sikerélmény hajt minket! No meg több lábon állunk!
A cetánszám és az oktánszám fizikai fotonhalmozási képességét nem befolyásolja. A többi paraméter, pedig sima kémia, tribológia és egyéb alapvető konfugirációkon múlik! Borzasztó egyszerű ionizációs, proton konvergencián alapul!
Magyarul a vízzel is meg tudnánk oldani az adalékolást! Csak kisebb hatásfokkal!
Használja bátran, meg lesz elégedve a végeredménnyel! Magyar mérnök csapat 20évi fejlesztéssel előállította, Önnek, csak élvezni kell az előnyt!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
T. Farkas Kálmán!
Köszönöm a válaszát!
A kétféle Spurival tisztában voltam, csak az nem volt tiszta, hogy ugyan az az anyag kell dízelhez és benzinhez is.
Őszintén szólva ezt most is furcsállom, de próbálom szokni!
Köszönöm a válaszát!
A kétféle Spurival tisztában voltam, csak az nem volt tiszta, hogy ugyan az az anyag kell dízelhez és benzinhez is.
Őszintén szólva ezt most is furcsállom, de próbálom szokni!
Kedves Angel Róbert Úr!
Minden SPURI jó a benzines és a dízel autókba is!
A SPURI fajtái csupán teljesítményen alapulnak. A normál SPURI /piros/ széria járművek minden típusába, minden motorhoz jó! Célja az olcsó árért, nagyon biztonságos, jó minőségűvé tegye a benzint is és a gázolajat is!
A SPURI JG-2 /kék/ adalékunk emelt energia, kopáscsökkentő, hűtőgél, és minden extra tulajdonság benne van, ami fokozott fordulatú, nagy igénybevételnek kitett motorokhoz kell! Persze lehet normál járműbe is használni, csak a többlet 4-6% ért duplába kerül az extra védelem! Igaz, még nem sok ember csalódott benne!
Részletesen olvashat a termékeink fajtájáról a TERMÉKEK menüpontunkba, a baloldalon.
Köszönöm kérdését!
Balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel,
Farkas Kálmán
Minden SPURI jó a benzines és a dízel autókba is!
A SPURI fajtái csupán teljesítményen alapulnak. A normál SPURI /piros/ széria járművek minden típusába, minden motorhoz jó! Célja az olcsó árért, nagyon biztonságos, jó minőségűvé tegye a benzint is és a gázolajat is!
A SPURI JG-2 /kék/ adalékunk emelt energia, kopáscsökkentő, hűtőgél, és minden extra tulajdonság benne van, ami fokozott fordulatú, nagy igénybevételnek kitett motorokhoz kell! Persze lehet normál járműbe is használni, csak a többlet 4-6% ért duplába kerül az extra védelem! Igaz, még nem sok ember csalódott benne!
Részletesen olvashat a termékeink fajtájáról a TERMÉKEK menüpontunkba, a baloldalon.
Köszönöm kérdését!
Balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel,
Farkas Kálmán
Tisztelt Solymosi Úr!
Igen, jó! Röviden!
Hosszabban pedig, a magas nyomású dízel és a SPURI relációját olvashatja a főoldalról egészen a lap alján! Az legalsó cikk! Minden benne van!
Címe: Spuri üzemanyag adalék a magasnyomású dízelmotorokba!
A lényeg, pedig mindig ugyanaz! A minőségivé adalékolt üzemanyag létkérdés minden járműbe!
Egyéb iránt a mai világba a dízel járművek kb fele már korszerű ilyen típusú jármű!
Mindenkinél bevált eddig!
Ön is használja megelégedéssel!
Köszönöm kérdését!
További biztonságos közlekedést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Igen, jó! Röviden!
Hosszabban pedig, a magas nyomású dízel és a SPURI relációját olvashatja a főoldalról egészen a lap alján! Az legalsó cikk! Minden benne van!
Címe: Spuri üzemanyag adalék a magasnyomású dízelmotorokba!
A lényeg, pedig mindig ugyanaz! A minőségivé adalékolt üzemanyag létkérdés minden járműbe!
Egyéb iránt a mai világba a dízel járművek kb fele már korszerű ilyen típusú jármű!
Mindenkinél bevált eddig!
Ön is használja megelégedéssel!
Köszönöm kérdését!
További biztonságos közlekedést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Tisztelt Szaki KFT!
Érdeklődnék, hogy külön van adalék dízelhez és benzines vagy egyféle adalék van, ami jó mindkettőhöz?
Érdeklődnék, hogy külön van adalék dízelhez és benzines vagy egyféle adalék van, ami jó mindkettőhöz?
Elnézést, Szaki akart lenni a megszólítás!
Tisztelt Sztaki!
Az újabb generációs CR dieseleknél is alkalmazható a Spuri?
Elsősorban a nagynyomású elem és a piezzos csúcsok miatt kérdem.
Üdv
Albi
Az újabb generációs CR dieseleknél is alkalmazható a Spuri?
Elsősorban a nagynyomású elem és a piezzos csúcsok miatt kérdem.
Üdv
Albi
Kedves Molnár Attila!
Ismét bizonyított a SPURI, valamint az, hogy kiváló minőségű üzemanyagot hoz létre az adalék.
Most is kiderült, hogy jó minőségű üzemanyag létkérdése a járműveknek!
Életkorukat jelentősen meghosszabbítja! Kevesebb gondja van a gépével!
Nem is érdemes számolgatni a jövedelmezőséget, mert minimum három-négyszeresét visszahozza!
A tulaj életkorát is növeli, hisz nem idegeskedik, mert állandóan rossz az autója!
A SPURI-val biztonságba lehet! Ez a végszó!
További kellemes, gondtalan autózást kívánok!
Üdvözlettel,
Farkas Kálmán
Ismét bizonyított a SPURI, valamint az, hogy kiváló minőségű üzemanyagot hoz létre az adalék.
Most is kiderült, hogy jó minőségű üzemanyag létkérdése a járműveknek!
Életkorukat jelentősen meghosszabbítja! Kevesebb gondja van a gépével!
Nem is érdemes számolgatni a jövedelmezőséget, mert minimum három-négyszeresét visszahozza!
A tulaj életkorát is növeli, hisz nem idegeskedik, mert állandóan rossz az autója!
A SPURI-val biztonságba lehet! Ez a végszó!
További kellemes, gondtalan autózást kívánok!
Üdvözlettel,
Farkas Kálmán
A héten vásároltam második autónak egy 1.6-os automata váltós Golfot. A benne lévő benzinnel mentem vele kb. 200 km-t, amikor jelzett a lámpa, hogy irány lassacskán tankolni. Begurultam a szokásos MOL benzinkútra, teletankoltam, majd 1 km után motor remeg, fordulatszám ingadozik. - Király, injektor eltömítődött, 1 henger leállt - gondoltam. Valószínűleg sokat állt és összegyűlt a trutyi a tankban. Hazazötyögtem vele, majd következő nap hívom ismerősöm, hogy kellene injektortisztító. - Van Spurim - Jó, kipróbálom. Este beletettem a tankba, reggel indítom a kocsit - kicsit füstöl, remeg továbbra is, majd egyre csökken az a fordulatszám tartomány ahol remeg az autó, és el is tűnt 15 - 20 km után a jelenség. 😀
Tisztelt K Úr!
Teljesen rendben van a másfél szeres mennyiség! Csak tovább kell minden tankolásba használni! Roham szerű egyszeri tisztításba nem nagyon lehet eredményt elérni, mert alig, hogy nincs Spuri az üzemanyagba rögtön kezd gyantásodni, kormosodni, koszosodni a rendszer!
Normál adagot ajánlok a normál piros SPURI-ból minden tankoláshoz!
Így biztonságos, tiszta jármű üzemmódot produkál a SPURI.
Balesetmentes közlekedést kívánok továbbra is Önnek!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Teljesen rendben van a másfél szeres mennyiség! Csak tovább kell minden tankolásba használni! Roham szerű egyszeri tisztításba nem nagyon lehet eredményt elérni, mert alig, hogy nincs Spuri az üzemanyagba rögtön kezd gyantásodni, kormosodni, koszosodni a rendszer!
Normál adagot ajánlok a normál piros SPURI-ból minden tankoláshoz!
Így biztonságos, tiszta jármű üzemmódot produkál a SPURI.
Balesetmentes közlekedést kívánok továbbra is Önnek!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Tisztelt Szabó József Úr!
Megnyugtathatom, semmi probléma nem történt!
Egy kicsit nyomatékosabb lesz az autó a szokásoshoz képest, olyan 3-5%-kal! Minden alkotója a SPURI-nak jót tesz a motornak! A többlettel nem arányosan nő a teljesítmény, csak kicsit! A kopáscsökkentő, hűtőgél, az oktánnövelés mind jól jön. Csak már nem annyira gazdaságos a kétszeres mennyiség!
Ennyi az egész!
Köszönöm kérdését, további élvezetes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Megnyugtathatom, semmi probléma nem történt!
Egy kicsit nyomatékosabb lesz az autó a szokásoshoz képest, olyan 3-5%-kal! Minden alkotója a SPURI-nak jót tesz a motornak! A többlettel nem arányosan nő a teljesítmény, csak kicsit! A kopáscsökkentő, hűtőgél, az oktánnövelés mind jól jön. Csak már nem annyira gazdaságos a kétszeres mennyiség!
Ennyi az egész!
Köszönöm kérdését, további élvezetes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Igazából a cél az az hogy a befecskendezők és az egész dízel rendszer tisztítása... akkor a rózsaszín 1.5x adagban megfelel ? nem versenyzőnek érzem magam és az autót normális üzemben hazsnálnám.
Tisztelt Farkas Kálmán úr !
Azt szeretném kérdezni hogy véletlenül fél tank benzinhez beleöntöttem a kis 125ml-es spurit,és hogy ebből fog e valami gond származni az autónak?
Azt szeretném kérdezni hogy véletlenül fél tank benzinhez beleöntöttem a kis 125ml-es spurit,és hogy ebből fog e valami gond származni az autónak?
Tisztelt K Úr!
A elérendő cél dönti el, hogy melyiket használja.
A normál SPURI gazdaságos, motorkímélést valósít meg, átlagos üzemi teljesítménynél! Jó minőségű üzemanyagot eredményez, biztonságos üzemmóddal!
A SPURI JG-2 /kék/ sportos, dinamikus közlekedéshez illeszkedik, magas fordulat és kihegyezett teljesítmény esetén is védelmet nyújt!
Mivel a SPORT adalék jóval drágább, ezért a megtakarítás egyenlő az árával! De nagyon nyomatékosabb a motor!
Élvezetes gyorsulást produkál!
A mennyiséget a ráírtakat ajánlom. 50 lit/1dl. Max 1.5dl. mindkettőből. Ha több sikerül nincs baj, csak felesleges, mert nem nő a nyomaték tőle lineálisan.
Örülök, hogy a benzines autójába meg volt elégedve! A dízelbe is remek fog lenni!
További biztonságos autózást kívánok Önnek!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
A elérendő cél dönti el, hogy melyiket használja.
A normál SPURI gazdaságos, motorkímélést valósít meg, átlagos üzemi teljesítménynél! Jó minőségű üzemanyagot eredményez, biztonságos üzemmóddal!
A SPURI JG-2 /kék/ sportos, dinamikus közlekedéshez illeszkedik, magas fordulat és kihegyezett teljesítmény esetén is védelmet nyújt!
Mivel a SPORT adalék jóval drágább, ezért a megtakarítás egyenlő az árával! De nagyon nyomatékosabb a motor!
Élvezetes gyorsulást produkál!
A mennyiséget a ráírtakat ajánlom. 50 lit/1dl. Max 1.5dl. mindkettőből. Ha több sikerül nincs baj, csak felesleges, mert nem nő a nyomaték tőle lineálisan.
Örülök, hogy a benzines autójába meg volt elégedve! A dízelbe is remek fog lenni!
További biztonságos autózást kívánok Önnek!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas úr.
Érdeklődni szeretnék hogy hogy használjam az adalékukat. most került a tulajdonomba egy autó ami dízel. ( 1.9 jtd 105 fiat bravo) mivel benzinesbe már bevált így ebben is megpróbálom.
Mit tanácsol? kék vagy a rózsaszínt ? és az arány mi legyen esetleg egyéb tanács mi lenne ?
Érdeklődni szeretnék hogy hogy használjam az adalékukat. most került a tulajdonomba egy autó ami dízel. ( 1.9 jtd 105 fiat bravo) mivel benzinesbe már bevált így ebben is megpróbálom.
Mit tanácsol? kék vagy a rózsaszínt ? és az arány mi legyen esetleg egyéb tanács mi lenne ?
Kedves László!
Igen, lehet a kéket is használni az eredményt élvezni fogja!
Hogy milyen üzemanyagot kapunk a kútról azt sajnos nem tudjuk előre! Ki vagyunk szolgáltatva a kutyulásaikhoz! Ha nem maszek kút akkor, pedig pláne, a nyereség miatt!
A hidegen sajtolt nyers, észterezés nélküli napraforgó olaj termelői ára most 250ft. Ha nem 7% hanem 12% van benne, akkor mit lehet velük tenni? Semmit!
Vagy mégis? SPURI-val javítani a minőséget.
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Igen, lehet a kéket is használni az eredményt élvezni fogja!
Hogy milyen üzemanyagot kapunk a kútról azt sajnos nem tudjuk előre! Ki vagyunk szolgáltatva a kutyulásaikhoz! Ha nem maszek kút akkor, pedig pláne, a nyereség miatt!
A hidegen sajtolt nyers, észterezés nélküli napraforgó olaj termelői ára most 250ft. Ha nem 7% hanem 12% van benne, akkor mit lehet velük tenni? Semmit!
Vagy mégis? SPURI-val javítani a minőséget.
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas úr!
Köszönöm gyors válaszát, azt - hogy a kereskedő mit hoz, és ad el nekem, nem tehetek - tehát fajjon az ő feje miatta.
Eddig egy két tank benzint használtam el a pirosból a motorba. Mehet neki a kék!? 🙂
Köszönöm gyors válaszát, azt - hogy a kereskedő mit hoz, és ad el nekem, nem tehetek - tehát fajjon az ő feje miatta.
Eddig egy két tank benzint használtam el a pirosból a motorba. Mehet neki a kék!? 🙂
Legutóbbi hozzászólások