A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
RegisztrációRendszeres olvasója vagyok az oldalnak és természetesen a Spurit is megelégedéssel használom.
Ami minden egyes bejegyzése elolvasásakor megfogalmazódik bennem, az az őszinte tenni és segíteni akarás ami az Ön és csapata munkájából és hozzáállásából árad példa nélküli. Sok magyar kutató, fejlesztő, és vállalkozó példát vehetne Önökről. Nem feltétlenül csak a profit, hanem a termék minősége és a felhasználók iránti alázata és elegédettsége is fontosnak a számukra.
Mindezt egy ilyen nehéz területen mint a mai üzemanyag gyártás és kereskedelem.
Csak gratulálni tudok és köszönjük!
A gépjármű tartósság, és nyomaték tekintetében magasan motorkímélő jellege van!
Természetesen a használatából eredően az országban a többszázezres vásárlóink között voltak olyanok akik a nagyon elhasználódott járműnél hamarabb vártak csodát, mint kellene. A többlet nem árt, még a két-háromszoros sem, de csak gyengébb lesz tőle az autó! Viszont semmi baja nem lesz tőle!
Szűrő eltömődik néha, a kipufogóban a régi rendszerűekben 20éves korom darabok repülnek ki, és valóban felszabadul a kirozsdásodott rész, kifúj a kipufogó. Nehezen lehet beönteni a benzintankba, azokba az autókba ahol vízszintesen vezet elég hosszan a üzemanyag betöltő cső!
Vannak nyilván további használati kellemetlenségek, de ez ezzel jár!
Pld. Kellemetlen a szaga, a gyerekzár kötelező, de nehezen bontható, és még sorolhatnám!
Ezeket folyamatosan próbáljuk javítani. Mindent megteszünk, amit a beltartalom megenged!
Becsületesen megírom, hogy erősen párolog a SPURI, ezért már ott tartunk, hogy három speciális rétegű flakont gyártunk hozzá! Pont azért, hogy 2év múlva is megkapja a vevő a mennyiséget!
Visszaolvasva ezen a vendégkönyvoldalon pedig biztos olvashat több apró használati kellemetlenséget is, amire Ön kíváncsi!
Nem törölünk semmit erről a fórumról!
Tömítéssel sosem volt gond, hisz gondoljon bele, a mennyiség két ezrelék! Nagyon pici hányad!
A MOL-nál 20szor több hibát vétenek a gyártásnál!
Egy-két agresszív alkotó túlzott tartalma!
Mert ugye tudja, hogy nincs két egyforma benzin! Gyártások is mások, sőt a széria adalékcsomagok is kaszálnak többször!
Persze vannak véletlen egybeesések, mikor a 95-ös benzin tiszta pálinka szagú volt, és 10után sem párolgott el a kaszniról a ráfröccsent maradék!
Ez akkor milyen benzin is??? Ahány kút, annyi benzin! Persze mindenki mindenki tagad! Noná, ha kitudódik, itt a jövedéki csalás nem kicsi problémája, amiért hamar lehet sok évet börtönbe ülni.
Ennyit a véletlenekről!
Megnyugtathatom, a SPURI használatával az autózási biztonsága többszörösére nő! Ez több évtized tapasztalata. Különben nem lenne ennyi megelégedett vásárlónk! Ha mégis történt Önnel valami írja meg, őszintén segítünk, amit tudunk!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Engem az érdekelne, hogy estleges egyedi esetekben a jó tulajdonságok mellett előfordulhat negatívum is?
Inkább kivételes egyedi, illetve több dolog szerencsétlen együttállására gondolok. Például csak bizonyos tömítésekkel való összeférhetetlenségre olyan esetben, ha pl. nagyobb koncentrációban használják a Spurit az előírtnál vagy pl. kokszos lerakódás képződés a többféle hatásmechanizmus
összeférhetetlensége miatt?
A bizonyos esetekben tömítéskárosító hatás, pl. megesett már tesztgyőztes üzemanyag adalékkal is, többek között ezért a kérdés.
Köszönettel
László
Omra juin 2014
Omra Ramadan 2014
Hajj 2014
Toutes nos offres sont disponibles sur http://www.motawif.fr
Omra juin 2014
Omra Ramadan 2014
Hajj 2014
Toutes nos offres sont disponibles sur http://www.motawif.fr
Nincs semmi gond, 1000km-ig, ez természetes is lehet!
Egyet azonban ha szabad megjegyeznem, sok az adalék mennyisége! Különösen a JG-2 ből. A szokásos 50literhez 100ml ALAPON ez 10literhez, az ötöde azaz 20ml kell.
A 75ml a háromszorosánál is több! Nem okoz kárt, de nem lesz vele tökéletes az égés!
Úgy másfél szerese legyen bejáratós időszakban, mert befullad! Nem verseny gép ez, csak egy 9,5NM nyomatékú, normál sűrítési arányú motor! Higgye el jobb lesz a kevesebb!
Próbálja így ki, ha kifogyott a mostani kemény anyag! Úgy lett szerkesztve a SPURI JG-2, hogy minden alkotója optimális legyen az ajánlott arányban!
Tizenöt év vásárlói tapasztalata igazolta, hogy legtöbb gépnél a másfélszeresig csökken a fogyasztás és nő a nyomaték. E fölött romlik! Bár kárt nem okoz!
Kérem írja meg jobb lett-e a más keverési aránnyal a fogyasztás!
Köszönöm, hogy megírta értékes tapasztalatát! Várom a újabb bejegyzését!
Köszönöm, és biztonságos közlekedést kívánok!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
A napokban vásároltam egy Suzuki DR125 SM -et 740km-el.10liter benzinhez 0,75dl JG-2-t adagoltam de a fogyasztás 3liter volt a gyári 2,6 helyett.A termékük jó ebben biztos vagyok mert mind a két dízel autómban használom új koruk óta:D.A motor 2009.11 havi és elég sokat állt (a km garantált).Mit tanácsol?Egy két tankolást várjak még ugyanezzel a keverési aránnyal hátha csökkeni fog?
A mi Mk3-as tdci mondeonk 80 e km-el ezelott lett ledugozva es most 225e km van benne gond nelkul szolgal! Minden eredeti meg a motornal: turbo, porlaszto, stb. Udv, Bela
A T4-esem garanciális 0 kilómétertől levakoltuk, plusz csip tuningot is kapott. 50%-ba húz trélert szegény, és lám most billent át a 360ezer km-en. Valamint tapossuk neki, ahogy kell!
Ez aztán a bizonyíték!
Ugye?
Ennyit dióhájban!
Üdv! Farkas Kálmán
A hangnak nem szabad változnia! Pláne, ha vékony alu vaktömítéssel oldják meg az autó szerelők. Ezt mint a klingerit tömítést kivágják, de a közepét nem. A donor anyag pld nálam a VW-nél egy fém sörösdoboz oldala kiegyenesítve. A kőbányai világos kisimított oldalfala teljesen finom hozzá! Ahány jármű, annyi geometria létezik, ebbe nem tudok tanácsot adni!
Félretéve a viccet, nem dugót kell használni! A turbó és az EGR átengedett mennyisége nem jelentős. Semmi gondja nem lesz tőle!
Örül a motor, hogy nem a saját mocskában fürdik, amit egyszer már kiköhögött! Ez biztos! És minél kopottabb a motor, minél gyengébb a kompressziója annál nagyobb a kipugóba visszaáramló szilárd trutymó, ami hosszú szánláncú szénhidrogének és korom elegye. Tuti kis csiszoló, koptató anyag az biztos!
Ez a valóság, de fogyasztói társadalomba élünk! Kopjon el, és vegyen másikat a balek tulaj!
Mert nem gondozta!
Egyéb iránt a levakolást úgy kell végezni, hogy egyéb érzékelőt, vagy más alkatrész elemet ne is érintsen! Akkor semmi gond nem lehet!
Üdv! Farkas Kálmán
Koszonom a gyors valaszt es a megerositest. Akkor maradok a jo minosegu motorolajnal a rendszeres cserenel es termeszetesen a spurinal. Megneztem a fuchs honlapjat es a motorolaj ajanlo oldalt jo nagyon. 1x kiprobalom! Udvozlettel, Bela ui.: figyelem a dpf regeneraciokat az auton es az elso 1200 kilometer utan jott. Remelem meg tolodik kifele, de ugy nez ki a magyar markatarsaknak ez 500-600 kilometerenkent megtortenik spuri es dugozott egr nelkul.
Először is köszönöm segítségét a márkatársnak adott tanácsért! Bizonyára hasznos lesz neki!
Igen, olajok, mi is a helyzet!
Nem szeretek ezekről nyilatkozni! Csupán azt mondhatom, hogy én a járműveimet hogyan szervizelem.
Én semmit nem öntök bele a motorolajba, lévén egy olyan gyártó, amit ismerek személyesen. Ez a FUCHS olaj. Nekem extrém terhelésre is bizonyított. Ahol a többi neves gyártó versenyolajai szétszakadtak, megégtek, ott a FUCHS még el sem színeződött. A TYPE-R olajpálcáról még egy verseny után sem tudtuk leolvasni az olajszintet, mert olyan kristály tiszta volt a folyadék!
Jelzem Lengyelországba is gyártják, de ez nem olyan jó! Sőt, határozottan GAGYI!
Ha erről többet szeretne tudni, és a beszerzéséről is, akkor a baloldalt alul találja a Formel kft-t Szekszárdról. Itt Önt tájékoztatni fogja Orbán Árpád Úr személyesen! Kattintson a kis olajkannára és jön a honlapjuk! Monja el, hogy Farkas Kálmán ajánlotta!
További Biztonságos Autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Teszteltek valaha olaj adalekot? Olvasok itt keramiasrol, teflonosrol, stb. Van ezeknek ertelme? Adok a velemenyere es en inkabb maradok a jol bevalt rendszeres olajcserenel es a jo minosegu olajoknal, de hatha Ön maskent latja. Koszonettel es tisztelettel, Bela
A kétütemű olajról írtakat, csak ilyen hosszabban taglalva lehet következetesen, járműtechnikailag értelmezni.
Ugyanez a helyzet az EGR szelep levakolással. Ezek a nyomáselméletek és egyéb következtetések nem így működnek a járműben. Ahány autó, annyi típusú geometria és elektronika jellemzi. A nyomásviszonyok pedig pláne változóak. Mikor zár, mikor nyit, milyen nyomások, hova alakulnak ki, mikor van nyomás után hirtelen vákuum, és ez mit okoz. Ezt bonyolult lenne itt és most leírni, ugyanis ezekről a léglengésekről több könyvet írtak már.
Rövidre zárva, összegezhetem, hogy pozitívan hat az EGR szelep levakolása az egész járműrendszerre akkor, ha annak az elektronikai alapját is, ha szükséges, átprogramozzák. A turbó pedig ugyanolyan alkatrész, mint a többi, ha a kipufogógáz tökéletesen tiszta, és a tervezett működési mechanizmussal dolgozik, akkor nincs semmi probléma.
Erről gondoskodik a SPURI!
Megjegyezném még, hogy a nyomásmentesítést az EGR nem látja el, figyelemmel borzasztó kis mennyiségű füstgázzal. Ezt a turbó melletti járattal, szeleppel oldják meg. A gyorsításhoz pedig, ami egy terheléses, magas fordulat, visszatartó erővel, nem sok jelentősége van számítástechnikailag az EGR szelepnek. Bár elméleteket lehet felállítani, de teljesen felesleges a gyári programozások miatt. A járművek úgy vannak beállítva, hogy tág határok között a kipufogógáz káros anyag kibocsátásához legközelebbi értékeket érje el a motor. Ehhez párosul a motorkonstrukcióból eredő, kihozható legmagasabb teljesítmény és nyomaték.
Ha folyamatosan használja a SPURI üzemanyag adalékunkat, akkor nem kell törődnie az EGR levakolásával, a jármű újraprogramozásával, hisz mi azért vagyunk, hogy a legjobb minőségű üzemanyaggal Ön hosszú futásteljesítményt produkáljon a járművével.
További biztonságos autózást kívánok,
tisztelettel: Farkas Kálmán
Kérdésem lenne hogy az agr levakítás okozhat e kárt??(mondeo tdci) TURBONAK ??? mivel tulnyonás van ugye a katalizátor és a kipuff torok között ugye az egr nyomásmentesít mivel csak gyorsításkor zár.Ha le van vakítva nem terheli a turbó tengelyt????Megköszönném a válaszokat
mindenképpen a kéket használom eleve a motor védelme miatt is!
Köszönöm
Legutóbbi hozzászólások