A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Tisztelt Szaki Kft!
Engem az érdekelne, hogy estleges egyedi esetekben a jó tulajdonságok mellett előfordulhat negatívum is?
Inkább kivételes egyedi, illetve több dolog szerencsétlen együttállására gondolok. Például csak bizonyos tömítésekkel való összeférhetetlenségre olyan esetben, ha pl. nagyobb koncentrációban használják a Spurit az előírtnál vagy pl. kokszos lerakódás képződés a többféle hatásmechanizmus
összeférhetetlensége miatt?
A bizonyos esetekben tömítéskárosító hatás, pl. megesett már tesztgyőztes üzemanyag adalékkal is, többek között ezért a kérdés.
Köszönettel
László
Engem az érdekelne, hogy estleges egyedi esetekben a jó tulajdonságok mellett előfordulhat negatívum is?
Inkább kivételes egyedi, illetve több dolog szerencsétlen együttállására gondolok. Például csak bizonyos tömítésekkel való összeférhetetlenségre olyan esetben, ha pl. nagyobb koncentrációban használják a Spurit az előírtnál vagy pl. kokszos lerakódás képződés a többféle hatásmechanizmus
összeférhetetlensége miatt?
A bizonyos esetekben tömítéskárosító hatás, pl. megesett már tesztgyőztes üzemanyag adalékkal is, többek között ezért a kérdés.
Köszönettel
László
Motawif.fr : agence hajj omra 2014 basé à paris
Omra juin 2014
Omra Ramadan 2014
Hajj 2014
Toutes nos offres sont disponibles sur http://www.motawif.fr
Omra juin 2014
Omra Ramadan 2014
Hajj 2014
Toutes nos offres sont disponibles sur http://www.motawif.fr
Motawif.fr : agence hajj omra 2014 basé à paris
Omra juin 2014
Omra Ramadan 2014
Hajj 2014
Toutes nos offres sont disponibles sur http://www.motawif.fr
Omra juin 2014
Omra Ramadan 2014
Hajj 2014
Toutes nos offres sont disponibles sur http://www.motawif.fr
Tisztelt Lukácsi Szabolcs!
Nincs semmi gond, 1000km-ig, ez természetes is lehet!
Egyet azonban ha szabad megjegyeznem, sok az adalék mennyisége! Különösen a JG-2 ből. A szokásos 50literhez 100ml ALAPON ez 10literhez, az ötöde azaz 20ml kell.
A 75ml a háromszorosánál is több! Nem okoz kárt, de nem lesz vele tökéletes az égés!
Úgy másfél szerese legyen bejáratós időszakban, mert befullad! Nem verseny gép ez, csak egy 9,5NM nyomatékú, normál sűrítési arányú motor! Higgye el jobb lesz a kevesebb!
Próbálja így ki, ha kifogyott a mostani kemény anyag! Úgy lett szerkesztve a SPURI JG-2, hogy minden alkotója optimális legyen az ajánlott arányban!
Tizenöt év vásárlói tapasztalata igazolta, hogy legtöbb gépnél a másfélszeresig csökken a fogyasztás és nő a nyomaték. E fölött romlik! Bár kárt nem okoz!
Kérem írja meg jobb lett-e a más keverési aránnyal a fogyasztás!
Köszönöm, hogy megírta értékes tapasztalatát! Várom a újabb bejegyzését!
Köszönöm, és biztonságos közlekedést kívánok!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Nincs semmi gond, 1000km-ig, ez természetes is lehet!
Egyet azonban ha szabad megjegyeznem, sok az adalék mennyisége! Különösen a JG-2 ből. A szokásos 50literhez 100ml ALAPON ez 10literhez, az ötöde azaz 20ml kell.
A 75ml a háromszorosánál is több! Nem okoz kárt, de nem lesz vele tökéletes az égés!
Úgy másfél szerese legyen bejáratós időszakban, mert befullad! Nem verseny gép ez, csak egy 9,5NM nyomatékú, normál sűrítési arányú motor! Higgye el jobb lesz a kevesebb!
Próbálja így ki, ha kifogyott a mostani kemény anyag! Úgy lett szerkesztve a SPURI JG-2, hogy minden alkotója optimális legyen az ajánlott arányban!
Tizenöt év vásárlói tapasztalata igazolta, hogy legtöbb gépnél a másfélszeresig csökken a fogyasztás és nő a nyomaték. E fölött romlik! Bár kárt nem okoz!
Kérem írja meg jobb lett-e a más keverési aránnyal a fogyasztás!
Köszönöm, hogy megírta értékes tapasztalatát! Várom a újabb bejegyzését!
Köszönöm, és biztonságos közlekedést kívánok!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Tisztelt Kálmán!
A napokban vásároltam egy Suzuki DR125 SM -et 740km-el.10liter benzinhez 0,75dl JG-2-t adagoltam de a fogyasztás 3liter volt a gyári 2,6 helyett.A termékük jó ebben biztos vagyok mert mind a két dízel autómban használom új koruk óta:D.A motor 2009.11 havi és elég sokat állt (a km garantált).Mit tanácsol?Egy két tankolást várjak még ugyanezzel a keverési aránnyal hátha csökkeni fog?
A napokban vásároltam egy Suzuki DR125 SM -et 740km-el.10liter benzinhez 0,75dl JG-2-t adagoltam de a fogyasztás 3liter volt a gyári 2,6 helyett.A termékük jó ebben biztos vagyok mert mind a két dízel autómban használom új koruk óta:D.A motor 2009.11 havi és elég sokat állt (a km garantált).Mit tanácsol?Egy két tankolást várjak még ugyanezzel a keverési aránnyal hátha csökkeni fog?
Köszönöm mégegyszer a válaszokat. teljesen kielégítőek voltak.Vissza is teszem a vak tömítést lehet hogy azért hallottam öblösebbnek mert kezdett kitisztulni a katalizátor.(Vagy csak a kételyek)Már bebeszéltem magamnak.
Kedves Attila,
A mi Mk3-as tdci mondeonk 80 e km-el ezelott lett ledugozva es most 225e km van benne gond nelkul szolgal! Minden eredeti meg a motornal: turbo, porlaszto, stb. Udv, Bela
A mi Mk3-as tdci mondeonk 80 e km-el ezelott lett ledugozva es most 225e km van benne gond nelkul szolgal! Minden eredeti meg a motornal: turbo, porlaszto, stb. Udv, Bela
Még valamit Attila!
A T4-esem garanciális 0 kilómétertől levakoltuk, plusz csip tuningot is kapott. 50%-ba húz trélert szegény, és lám most billent át a 360ezer km-en. Valamint tapossuk neki, ahogy kell!
Ez aztán a bizonyíték!
Ugye?
Ennyit dióhájban!
Üdv! Farkas Kálmán
A T4-esem garanciális 0 kilómétertől levakoltuk, plusz csip tuningot is kapott. 50%-ba húz trélert szegény, és lám most billent át a 360ezer km-en. Valamint tapossuk neki, ahogy kell!
Ez aztán a bizonyíték!
Ugye?
Ennyit dióhájban!
Üdv! Farkas Kálmán
Kedves Attila!
A hangnak nem szabad változnia! Pláne, ha vékony alu vaktömítéssel oldják meg az autó szerelők. Ezt mint a klingerit tömítést kivágják, de a közepét nem. A donor anyag pld nálam a VW-nél egy fém sörösdoboz oldala kiegyenesítve. A kőbányai világos kisimított oldalfala teljesen finom hozzá! Ahány jármű, annyi geometria létezik, ebbe nem tudok tanácsot adni!
Félretéve a viccet, nem dugót kell használni! A turbó és az EGR átengedett mennyisége nem jelentős. Semmi gondja nem lesz tőle!
Örül a motor, hogy nem a saját mocskában fürdik, amit egyszer már kiköhögött! Ez biztos! És minél kopottabb a motor, minél gyengébb a kompressziója annál nagyobb a kipugóba visszaáramló szilárd trutymó, ami hosszú szánláncú szénhidrogének és korom elegye. Tuti kis csiszoló, koptató anyag az biztos!
Ez a valóság, de fogyasztói társadalomba élünk! Kopjon el, és vegyen másikat a balek tulaj!
Mert nem gondozta!
Egyéb iránt a levakolást úgy kell végezni, hogy egyéb érzékelőt, vagy más alkatrész elemet ne is érintsen! Akkor semmi gond nem lehet!
Üdv! Farkas Kálmán
A hangnak nem szabad változnia! Pláne, ha vékony alu vaktömítéssel oldják meg az autó szerelők. Ezt mint a klingerit tömítést kivágják, de a közepét nem. A donor anyag pld nálam a VW-nél egy fém sörösdoboz oldala kiegyenesítve. A kőbányai világos kisimított oldalfala teljesen finom hozzá! Ahány jármű, annyi geometria létezik, ebbe nem tudok tanácsot adni!
Félretéve a viccet, nem dugót kell használni! A turbó és az EGR átengedett mennyisége nem jelentős. Semmi gondja nem lesz tőle!
Örül a motor, hogy nem a saját mocskában fürdik, amit egyszer már kiköhögött! Ez biztos! És minél kopottabb a motor, minél gyengébb a kompressziója annál nagyobb a kipugóba visszaáramló szilárd trutymó, ami hosszú szánláncú szénhidrogének és korom elegye. Tuti kis csiszoló, koptató anyag az biztos!
Ez a valóság, de fogyasztói társadalomba élünk! Kopjon el, és vegyen másikat a balek tulaj!
Mert nem gondozta!
Egyéb iránt a levakolást úgy kell végezni, hogy egyéb érzékelőt, vagy más alkatrész elemet ne is érintsen! Akkor semmi gond nem lehet!
Üdv! Farkas Kálmán
Még eggy kérdésem lenne a dugózással kapcsolatban.Mikor ledugóztam sokkal hangosab a turbóm jobban fütyül.Alapjáraton is öblösebb a fogyasztásom 0.5 rel kevesebb ami jó,egy gram kormot nem dob gyorításkor csak a hangja érdekes ezért kérdeztem nem lehet később ebből baj.Nem ismerek olyat aki ledugózva kb 100 e km elment ha ti igen benne hagyom.
Köszönöm a válaszokat. Spurit mindenképp használni fogom, szeretném megóvni a magasnyomású rendszert mivel nálunk kapható gázolaj minősége nemépp megfelelő.BESZÉLHETÜNK PRÉMIUM AVAGY NORMÁL üzemanyagról .Sajnos nemépp azt kapod amit veszel.A finomítóból megvett üzemanyagot a kutak adalékolják mivel nem a kész jóminőségű üzemanyagot veszik mert kicsi lenne a haszonkucs tehát gyengébb minőséget adalékokkal turbózzák fel.Csak a bibi hogy a gázolajba keverendő kopásgátló adalékot sem mindig teszik bele inkább fűalatt eladják ezt látván megingott a bizalmam HOL TANKOLJAK ???? Csoda hogy tönkremennek a rendszerek mi meg szívunk.....Szerintem sokan tapasztalták egy osztrák tankolás után szinte fellélegzik az autó csodálkozunk hogy de jól megy.
Kedves Kalman,
Koszonom a gyors valaszt es a megerositest. Akkor maradok a jo minosegu motorolajnal a rendszeres cserenel es termeszetesen a spurinal. Megneztem a fuchs honlapjat es a motorolaj ajanlo oldalt jo nagyon. 1x kiprobalom! Udvozlettel, Bela ui.: figyelem a dpf regeneraciokat az auton es az elso 1200 kilometer utan jott. Remelem meg tolodik kifele, de ugy nez ki a magyar markatarsaknak ez 500-600 kilometerenkent megtortenik spuri es dugozott egr nelkul.
Koszonom a gyors valaszt es a megerositest. Akkor maradok a jo minosegu motorolajnal a rendszeres cserenel es termeszetesen a spurinal. Megneztem a fuchs honlapjat es a motorolaj ajanlo oldalt jo nagyon. 1x kiprobalom! Udvozlettel, Bela ui.: figyelem a dpf regeneraciokat az auton es az elso 1200 kilometer utan jott. Remelem meg tolodik kifele, de ugy nez ki a magyar markatarsaknak ez 500-600 kilometerenkent megtortenik spuri es dugozott egr nelkul.
Kedves Béla!
Először is köszönöm segítségét a márkatársnak adott tanácsért! Bizonyára hasznos lesz neki!
Igen, olajok, mi is a helyzet!
Nem szeretek ezekről nyilatkozni! Csupán azt mondhatom, hogy én a járműveimet hogyan szervizelem.
Én semmit nem öntök bele a motorolajba, lévén egy olyan gyártó, amit ismerek személyesen. Ez a FUCHS olaj. Nekem extrém terhelésre is bizonyított. Ahol a többi neves gyártó versenyolajai szétszakadtak, megégtek, ott a FUCHS még el sem színeződött. A TYPE-R olajpálcáról még egy verseny után sem tudtuk leolvasni az olajszintet, mert olyan kristály tiszta volt a folyadék!
Jelzem Lengyelországba is gyártják, de ez nem olyan jó! Sőt, határozottan GAGYI!
Ha erről többet szeretne tudni, és a beszerzéséről is, akkor a baloldalt alul találja a Formel kft-t Szekszárdról. Itt Önt tájékoztatni fogja Orbán Árpád Úr személyesen! Kattintson a kis olajkannára és jön a honlapjuk! Monja el, hogy Farkas Kálmán ajánlotta!
További Biztonságos Autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Először is köszönöm segítségét a márkatársnak adott tanácsért! Bizonyára hasznos lesz neki!
Igen, olajok, mi is a helyzet!
Nem szeretek ezekről nyilatkozni! Csupán azt mondhatom, hogy én a járműveimet hogyan szervizelem.
Én semmit nem öntök bele a motorolajba, lévén egy olyan gyártó, amit ismerek személyesen. Ez a FUCHS olaj. Nekem extrém terhelésre is bizonyított. Ahol a többi neves gyártó versenyolajai szétszakadtak, megégtek, ott a FUCHS még el sem színeződött. A TYPE-R olajpálcáról még egy verseny után sem tudtuk leolvasni az olajszintet, mert olyan kristály tiszta volt a folyadék!
Jelzem Lengyelországba is gyártják, de ez nem olyan jó! Sőt, határozottan GAGYI!
Ha erről többet szeretne tudni, és a beszerzéséről is, akkor a baloldalt alul találja a Formel kft-t Szekszárdról. Itt Önt tájékoztatni fogja Orbán Árpád Úr személyesen! Kattintson a kis olajkannára és jön a honlapjuk! Monja el, hogy Farkas Kálmán ajánlotta!
További Biztonságos Autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Kedves Kalman,
Teszteltek valaha olaj adalekot? Olvasok itt keramiasrol, teflonosrol, stb. Van ezeknek ertelme? Adok a velemenyere es en inkabb maradok a jol bevalt rendszeres olajcserenel es a jo minosegu olajoknal, de hatha Ön maskent latja. Koszonettel es tisztelettel, Bela
Teszteltek valaha olaj adalekot? Olvasok itt keramiasrol, teflonosrol, stb. Van ezeknek ertelme? Adok a velemenyere es en inkabb maradok a jol bevalt rendszeres olajcserenel es a jo minosegu olajoknal, de hatha Ön maskent latja. Koszonettel es tisztelettel, Bela
Kedves Attila, nekunk eddig minden mondeo tdci egr-je le volt dugozva. Most a legutolso euro 4-es 2,2 tdci MK4-es is ami meg hibakodot sem dob ra. Erdekes a regebbi MK3-as mondik dobtak hibakodot: Euro 3-as 2,2 tdci es Euro 4-ben mar mindegyik, de semmi mas gondot nem okoz. Csak segit a motornak es a rendszernek a spurival egyutt a tisztabb egeshez! En javaslom a dugozast. Vizsgan meg siman atmegy, mert a korom meg alacsonyabb lesz es a reszecskeszuro is ritkabban regeneral! Udv, Bela
Kedves Andocs Attila!
A kétütemű olajról írtakat, csak ilyen hosszabban taglalva lehet következetesen, járműtechnikailag értelmezni.
Ugyanez a helyzet az EGR szelep levakolással. Ezek a nyomáselméletek és egyéb következtetések nem így működnek a járműben. Ahány autó, annyi típusú geometria és elektronika jellemzi. A nyomásviszonyok pedig pláne változóak. Mikor zár, mikor nyit, milyen nyomások, hova alakulnak ki, mikor van nyomás után hirtelen vákuum, és ez mit okoz. Ezt bonyolult lenne itt és most leírni, ugyanis ezekről a léglengésekről több könyvet írtak már.
Rövidre zárva, összegezhetem, hogy pozitívan hat az EGR szelep levakolása az egész járműrendszerre akkor, ha annak az elektronikai alapját is, ha szükséges, átprogramozzák. A turbó pedig ugyanolyan alkatrész, mint a többi, ha a kipufogógáz tökéletesen tiszta, és a tervezett működési mechanizmussal dolgozik, akkor nincs semmi probléma.
Erről gondoskodik a SPURI!
Megjegyezném még, hogy a nyomásmentesítést az EGR nem látja el, figyelemmel borzasztó kis mennyiségű füstgázzal. Ezt a turbó melletti járattal, szeleppel oldják meg. A gyorsításhoz pedig, ami egy terheléses, magas fordulat, visszatartó erővel, nem sok jelentősége van számítástechnikailag az EGR szelepnek. Bár elméleteket lehet felállítani, de teljesen felesleges a gyári programozások miatt. A járművek úgy vannak beállítva, hogy tág határok között a kipufogógáz káros anyag kibocsátásához legközelebbi értékeket érje el a motor. Ehhez párosul a motorkonstrukcióból eredő, kihozható legmagasabb teljesítmény és nyomaték.
Ha folyamatosan használja a SPURI üzemanyag adalékunkat, akkor nem kell törődnie az EGR levakolásával, a jármű újraprogramozásával, hisz mi azért vagyunk, hogy a legjobb minőségű üzemanyaggal Ön hosszú futásteljesítményt produkáljon a járművével.
További biztonságos autózást kívánok,
tisztelettel: Farkas Kálmán
A kétütemű olajról írtakat, csak ilyen hosszabban taglalva lehet következetesen, járműtechnikailag értelmezni.
Ugyanez a helyzet az EGR szelep levakolással. Ezek a nyomáselméletek és egyéb következtetések nem így működnek a járműben. Ahány autó, annyi típusú geometria és elektronika jellemzi. A nyomásviszonyok pedig pláne változóak. Mikor zár, mikor nyit, milyen nyomások, hova alakulnak ki, mikor van nyomás után hirtelen vákuum, és ez mit okoz. Ezt bonyolult lenne itt és most leírni, ugyanis ezekről a léglengésekről több könyvet írtak már.
Rövidre zárva, összegezhetem, hogy pozitívan hat az EGR szelep levakolása az egész járműrendszerre akkor, ha annak az elektronikai alapját is, ha szükséges, átprogramozzák. A turbó pedig ugyanolyan alkatrész, mint a többi, ha a kipufogógáz tökéletesen tiszta, és a tervezett működési mechanizmussal dolgozik, akkor nincs semmi probléma.
Erről gondoskodik a SPURI!
Megjegyezném még, hogy a nyomásmentesítést az EGR nem látja el, figyelemmel borzasztó kis mennyiségű füstgázzal. Ezt a turbó melletti járattal, szeleppel oldják meg. A gyorsításhoz pedig, ami egy terheléses, magas fordulat, visszatartó erővel, nem sok jelentősége van számítástechnikailag az EGR szelepnek. Bár elméleteket lehet felállítani, de teljesen felesleges a gyári programozások miatt. A járművek úgy vannak beállítva, hogy tág határok között a kipufogógáz káros anyag kibocsátásához legközelebbi értékeket érje el a motor. Ehhez párosul a motorkonstrukcióból eredő, kihozható legmagasabb teljesítmény és nyomaték.
Ha folyamatosan használja a SPURI üzemanyag adalékunkat, akkor nem kell törődnie az EGR levakolásával, a jármű újraprogramozásával, hisz mi azért vagyunk, hogy a legjobb minőségű üzemanyaggal Ön hosszú futásteljesítményt produkáljon a járművével.
További biztonságos autózást kívánok,
tisztelettel: Farkas Kálmán
Olvastam a 2t ről irtakat hát meggyőzött.én is használtam.jelenleg spuri van benne mert ajánklották ez használ a magas nyomású rendszernek????
Kérdésem lenne hogy az agr levakítás okozhat e kárt??(mondeo tdci) TURBONAK ??? mivel tulnyonás van ugye a katalizátor és a kipuff torok között ugye az egr nyomásmentesít mivel csak gyorsításkor zár.Ha le van vakítva nem terheli a turbó tengelyt????Megköszönném a válaszokat
Kérdésem lenne hogy az agr levakítás okozhat e kárt??(mondeo tdci) TURBONAK ??? mivel tulnyonás van ugye a katalizátor és a kipuff torok között ugye az egr nyomásmentesít mivel csak gyorsításkor zár.Ha le van vakítva nem terheli a turbó tengelyt????Megköszönném a válaszokat
Köszönöm válaszát!
mindenképpen a kéket használom eleve a motor védelme miatt is!
Köszönöm
mindenképpen a kéket használom eleve a motor védelme miatt is!
Köszönöm
Tisztelt Roland!
Valóban jól írja, többet tud a JG-2 (kék) sport adalékunk, akár extrém körülmények között is védelmet nyújt a motornak.
Jól értelmezi, lehet használni a kéket is, ezzel full maximális védelmet nyújt a motornak és a teljesítmény szint is emelkedik a piroshoz képest, konstrukciónként kb. 2-4%-kal.
A csúcs minőséget viszont drágábban lehet előállítani, így duplája az ára is, épp ezért kevesebb a nyereség a JG-2 használatával. Viszont nagyon komfortos, jó minőségű üzemanyagot kap, amit a BMW-k is meghálálnak.
További balesetmentes vezetést kívánok,
tisztelettel:
Farkas Kálmán
Szaki Kft.
Valóban jól írja, többet tud a JG-2 (kék) sport adalékunk, akár extrém körülmények között is védelmet nyújt a motornak.
Jól értelmezi, lehet használni a kéket is, ezzel full maximális védelmet nyújt a motornak és a teljesítmény szint is emelkedik a piroshoz képest, konstrukciónként kb. 2-4%-kal.
A csúcs minőséget viszont drágábban lehet előállítani, így duplája az ára is, épp ezért kevesebb a nyereség a JG-2 használatával. Viszont nagyon komfortos, jó minőségű üzemanyagot kap, amit a BMW-k is meghálálnak.
További balesetmentes vezetést kívánok,
tisztelettel:
Farkas Kálmán
Szaki Kft.
Jó napot kivánok
Én 3literes diesel bmw-be használok kék spurit. A kérdésem az lenne hogy én normál körülmények között használom az autót semmi ugymond "széttaposás stb". De ugye simán lehet használni a kék spurit ettől függetlenül mert ugy értelmezem hogy még több dologgal tud többet mint a piros spuri.
Köszönöm válaszát
Én 3literes diesel bmw-be használok kék spurit. A kérdésem az lenne hogy én normál körülmények között használom az autót semmi ugymond "széttaposás stb". De ugye simán lehet használni a kék spurit ettől függetlenül mert ugy értelmezem hogy még több dologgal tud többet mint a piros spuri.
Köszönöm válaszát
Legutóbbi hozzászólások