A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Kedves László!
Azonnal írom is időveszteség ne érje!
Kára nem származott belőle, ha már beleöntötte a folyadékot a tankba!
Ugyanazon receptúra alapján, ugyanaz a folyadék, de jogilag azt kell hivatalosan itt, és most mondanom, hogy nem jogszerű! Egy tanknyi üzemanyagba nincs kifizetve a SPURI-8 nál a jövedéki adó! Mert ez az ULTRADERM kategória!
11Ft jövedéki ADÓ BE NEM FIZETÉST VALÓSÍTOTT MEG!
Ejnye! !
Erről olvashat a SPURI-8 honlapunkon, amit megtalál itt rögtön a jobboldalon a Matricára kattintva!
Olvassa szeretettel!
Nekem 8, ha neked 8!
Remélem érthető!
Köszi!
F.K.
Azonnal írom is időveszteség ne érje!
Kára nem származott belőle, ha már beleöntötte a folyadékot a tankba!
Ugyanazon receptúra alapján, ugyanaz a folyadék, de jogilag azt kell hivatalosan itt, és most mondanom, hogy nem jogszerű! Egy tanknyi üzemanyagba nincs kifizetve a SPURI-8 nál a jövedéki adó! Mert ez az ULTRADERM kategória!
11Ft jövedéki ADÓ BE NEM FIZETÉST VALÓSÍTOTT MEG!
Ejnye! !
Erről olvashat a SPURI-8 honlapunkon, amit megtalál itt rögtön a jobboldalon a Matricára kattintva!
Olvassa szeretettel!
Nekem 8, ha neked 8!
Remélem érthető!
Köszi!
F.K.
Tisztelt Szaki KFT.!
Ma vásároltam, illetve hozattam egy kis kiszerelésű JG-2- es adalekot, amit az eddig piros spurival jaratott moto szeretnék tölteni.
Azonban a flakonon valami Rc8 vagy milyen vegzodes van írva, alatt felsorolas hogy hutorendszer stb tisztitasara is jó. Azt hittem eddig, hogy csak kétféle Spuri létezik. A sima piros és a JG 2.Akkor most mit vásároltam!??
Ma vásároltam, illetve hozattam egy kis kiszerelésű JG-2- es adalekot, amit az eddig piros spurival jaratott moto szeretnék tölteni.
Azonban a flakonon valami Rc8 vagy milyen vegzodes van írva, alatt felsorolas hogy hutorendszer stb tisztitasara is jó. Azt hittem eddig, hogy csak kétféle Spuri létezik. A sima piros és a JG 2.Akkor most mit vásároltam!??
Kedves Péter!
Első kérdésére, hogy miért kerreg van több ok! Az égési folyamat nem az optimumnál történik! A motor karekterisztikájához nem illeszkedik jól a homogénebb anyag! Ez minden mostani üzemanyag hibája! Erről a kezdőlapon itt olvashat több cikket is bővebb magyarázattal! Előtöltés, égési sebességek sem illeszkednek a sokrétűnek vélt üzemanyagnál! Erre lenne a motor tervezve. Csak nem kapja meg! Bio, komponens kicsit sok bele, de erről itt ne is beszéljünk többet!
Igen simítani fog a hangján a SPURI! Nyomaték többletet is fogja érezni! Ebben biztos vagyok! Viszont hagyjon időt neki, hogy a kerregésből eredő kormot és károkat helyre tudja állítani! 2-3 tankolás, ha nem sok még a korom! Ha igen 4-5 tankolás!
A másik adalékkal kapcsolatban nehéz nyilatkozni! A kilenc bevizsgáltak között Ő is benne volt. Megpróbálok sárdobálás nélkül írni, finoman hogy értse!
Csúnya dolog az önfényezés, ezért kerülném!
Bármilyen tolorenciával lehet bármit használni a SPURI mellett.
De felesleges! Pláne akkor, amikor hatóanyag nélküli szert alkalmazunk! Nesze semmi, fogd meg jól!
Idézném az INDUL A
BAKTERHÁZBÓL:" Szorítsa kendtek jó erősen a hóna alá.....no? Érzi-i, hogy javúúúl!"
Remélem érti, hogy placebó hatás mi is! Legfeljebb erről lehet szó! Pszichikai, szugerálás alapján lehet csak vélt hatása! Ami nem valószínű! De azt javaslom kezdje ezzel! Próbálja ki! Ennyit megér! Ha kifogyott a tankból jöhet a SPURI!
Aztán írja meg a különbséget! Tanúságos lesz az biztos!
Köszönöm érdeklődő levelét!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Első kérdésére, hogy miért kerreg van több ok! Az égési folyamat nem az optimumnál történik! A motor karekterisztikájához nem illeszkedik jól a homogénebb anyag! Ez minden mostani üzemanyag hibája! Erről a kezdőlapon itt olvashat több cikket is bővebb magyarázattal! Előtöltés, égési sebességek sem illeszkednek a sokrétűnek vélt üzemanyagnál! Erre lenne a motor tervezve. Csak nem kapja meg! Bio, komponens kicsit sok bele, de erről itt ne is beszéljünk többet!
Igen simítani fog a hangján a SPURI! Nyomaték többletet is fogja érezni! Ebben biztos vagyok! Viszont hagyjon időt neki, hogy a kerregésből eredő kormot és károkat helyre tudja állítani! 2-3 tankolás, ha nem sok még a korom! Ha igen 4-5 tankolás!
A másik adalékkal kapcsolatban nehéz nyilatkozni! A kilenc bevizsgáltak között Ő is benne volt. Megpróbálok sárdobálás nélkül írni, finoman hogy értse!
Csúnya dolog az önfényezés, ezért kerülném!
Bármilyen tolorenciával lehet bármit használni a SPURI mellett.
De felesleges! Pláne akkor, amikor hatóanyag nélküli szert alkalmazunk! Nesze semmi, fogd meg jól!
Idézném az INDUL A
BAKTERHÁZBÓL:" Szorítsa kendtek jó erősen a hóna alá.....no? Érzi-i, hogy javúúúl!"
Remélem érti, hogy placebó hatás mi is! Legfeljebb erről lehet szó! Pszichikai, szugerálás alapján lehet csak vélt hatása! Ami nem valószínű! De azt javaslom kezdje ezzel! Próbálja ki! Ennyit megér! Ha kifogyott a tankból jöhet a SPURI!
Aztán írja meg a különbséget! Tanúságos lesz az biztos!
Köszönöm érdeklődő levelét!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Tisztelt Uram!
Az elmúlt idõszakban elkezdtem a kagyló emblémájú töltõállomáson tankolni és azóta kerregõsebbnek tünik a dízel Renault Megane III-asom 1,5 dCi motorja.
Van rá némi lehetõség, hogy az adalék ezt a problémát is orvosolni tudja?
Mm arre gondolok, hogy a hangján és a dinamikáján javít-e.
Mellékesen még azt szeretném megkérdezni, hogy van-e bármilyen intolerancia pl. STP Diesel adalékkal.
Válaszát elõre is köszönöm!
R. Péter
Az elmúlt idõszakban elkezdtem a kagyló emblémájú töltõállomáson tankolni és azóta kerregõsebbnek tünik a dízel Renault Megane III-asom 1,5 dCi motorja.
Van rá némi lehetõség, hogy az adalék ezt a problémát is orvosolni tudja?
Mm arre gondolok, hogy a hangján és a dinamikáján javít-e.
Mellékesen még azt szeretném megkérdezni, hogy van-e bármilyen intolerancia pl. STP Diesel adalékkal.
Válaszát elõre is köszönöm!
R. Péter
Kedves amavisca!
A TDI motrból nagyon sokféle készült. Tegyük fel a turbódízel intercoolerre gondolt!
Ekkor nagyon megkíméli a turbót, a hűtőgél miatti kisebb kisebb hűhatás miatt, nem ég meg az olaj a turbótengely kenése közben!
Másrészt pedig a kipudógázban olyan anyagok maradnak jelen, melyek roppant oldó hatásuknál fogva Szép lassan gőz formájúvá alakítják, elégetik a kormos lerakódásokat!
A másik kérdésére válaszolva a korom nem tömít! Semmilyen motoralkatrészben! Ha nem kormos egy dugótető, szelep, EGR, turbólapát stb, akkor annak csak előnye lehet! A tiszta motor jobban muzsikál, még kopottan is!
Próbálja ki, teljesen biztos meg lesz elégedve az eredménnyel!
A csövek eldugítását kétféle képen értem, üzemanyagcső és kipufogó!
Az üzemanyag oldalon a paraffinos gyantás lerakódásokat , maradék nélkül oldatba hozza folyékony formába. Az eloxidált fém és oldhatatlan nagy méretű szilárd koszt lebegtetve a üzemanyagszűrőbe viszi! Ezt ki kell 4-5 tank SPURI adalékolás után cserélni!
A kipufogóban, pedig oldó hatás érvényesül szintén! Ritkán esett meg, hogy a dobba megrekedt a levált rész! Ezt egy leszerelés alkalmával ki kell belőle önteni, el kell távolítani a szilárd csörgős levált darabokat! A szűk kormos keresztmetszethez képest a tiszta kipufogó rendszerrel jobban megy az autó és kevesebbet fogyaszt!
Ez ellen a javaslat a kicsit magasabb fordulaton való kiégetés, egy hosszú út alkalmával! És megoldódik a probléma!
Ha ezt éjszaka végezte egy-két vásárlónk, akkor fényes szikrákról számoltak be, amit a visszapillantóba lehetett látni!
Bátran használja a SPURI-t csak jótékony hatása van!
Köszönöm kérdését!
Tanúságos volt!
További biztonságos közlekedést kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
A TDI motrból nagyon sokféle készült. Tegyük fel a turbódízel intercoolerre gondolt!
Ekkor nagyon megkíméli a turbót, a hűtőgél miatti kisebb kisebb hűhatás miatt, nem ég meg az olaj a turbótengely kenése közben!
Másrészt pedig a kipudógázban olyan anyagok maradnak jelen, melyek roppant oldó hatásuknál fogva Szép lassan gőz formájúvá alakítják, elégetik a kormos lerakódásokat!
A másik kérdésére válaszolva a korom nem tömít! Semmilyen motoralkatrészben! Ha nem kormos egy dugótető, szelep, EGR, turbólapát stb, akkor annak csak előnye lehet! A tiszta motor jobban muzsikál, még kopottan is!
Próbálja ki, teljesen biztos meg lesz elégedve az eredménnyel!
A csövek eldugítását kétféle képen értem, üzemanyagcső és kipufogó!
Az üzemanyag oldalon a paraffinos gyantás lerakódásokat , maradék nélkül oldatba hozza folyékony formába. Az eloxidált fém és oldhatatlan nagy méretű szilárd koszt lebegtetve a üzemanyagszűrőbe viszi! Ezt ki kell 4-5 tank SPURI adalékolás után cserélni!
A kipufogóban, pedig oldó hatás érvényesül szintén! Ritkán esett meg, hogy a dobba megrekedt a levált rész! Ezt egy leszerelés alkalmával ki kell belőle önteni, el kell távolítani a szilárd csörgős levált darabokat! A szűk kormos keresztmetszethez képest a tiszta kipufogó rendszerrel jobban megy az autó és kevesebbet fogyaszt!
Ez ellen a javaslat a kicsit magasabb fordulaton való kiégetés, egy hosszú út alkalmával! És megoldódik a probléma!
Ha ezt éjszaka végezte egy-két vásárlónk, akkor fényes szikrákról számoltak be, amit a visszapillantóba lehetett látni!
Bátran használja a SPURI-t csak jótékony hatása van!
Köszönöm kérdését!
Tanúságos volt!
További biztonságos közlekedést kívánok!
Tisztelettel! Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas úr!
Az lenne a kérdésem, hogy mi a helyzet a Spuri és a TDI motorokkal?
A turbónak nem lesz semmi baja az adaléktól?
A másik kérdésem pedig az lenne ha elvileg kitisztitja a Spuri a motort és mindent akkor megszünteti azokat a tömítéseket is amiket eddig a kosz, a korom "biztositott" egy öregebb motornál...
Vagyis mindenhol tömítéscsere, beállítások stb... arról nem is beszélve h a csöveket el is dugíthatja az "elmozdított" sok szennyeződés!
Az lenne a kérdésem, hogy mi a helyzet a Spuri és a TDI motorokkal?
A turbónak nem lesz semmi baja az adaléktól?
A másik kérdésem pedig az lenne ha elvileg kitisztitja a Spuri a motort és mindent akkor megszünteti azokat a tömítéseket is amiket eddig a kosz, a korom "biztositott" egy öregebb motornál...
Vagyis mindenhol tömítéscsere, beállítások stb... arról nem is beszélve h a csöveket el is dugíthatja az "elmozdított" sok szennyeződés!
Kedves András!
Egész jól megfogalmazta a lényeget!
A SPURI biztonságot ad! Javítja a minőséget! Még pedig azzal a drága, sok pénzbe kerülő anyagok pótlásával, ami nincs benne mostanság az üzemanyagokba!
Azt nem mondanám, mindegy hol tankol. Maradjunk a magyar tulajdonosi körbe tartozó kutak, olcsó egyszerű üzemanyagánál! Így érthető reklám nélkül! Mert nem mindegy milyen üzemanyag minőségről kezdem a minőség javítást!
Gondoljuk el! Senki nem használná a SPURI-t, ha nem érezné a meghökkentően jobb menetteljesítményt!
Ha ez nincs valamely adaléknál, akkor az anyag egy nagy csalás, humbukk!
Mi szívesen tanulnánk minden konkurens gyártótól! Nagyon sokat megvizsgáltunk. Kerestük az újabb motiváltságot, kihívást! Nem találtunk semmit! Nem publikus, nem etikus a meghökkentő csalásokat felfedni, mert nem a mi tisztünk! Hanem a fogyasztó védelemé lenne!
Annyit mondok csupán halkan, neves anyagok /9db/ vizsgálata folyamán ez évben ezekben nem találtunk semmi hatóanyagot! Pedig azokat válogattuk ki, amelyekről valami jót még mondtak is a vevők! Képzelje el András az egynemű, homogén egyszerű hordozó anyagon kívül semmi hatóanyagfélét sem találtunk a szennyeződésen és a színezőkön kívül!
Szomorú, mert az adalékolást elvét járatják le! Sajnos!
Még nyomatékpad hatás vizsgálatokat is elvégeztük! Pedig nem hittük, hogy foton gyorsított szénatomok energia szintjei vannak emelve vegyi iontoforézis által, különböző szekvenciális rácsszerkezetet képezve!
De, sajnos nem! Eredmény nulla! Mérési hibahatár alatt minden paraméter!
Érdekes, hogy mégis egy-két ember óriási javulást vél felfedezni! Hogy miért?
Biztos placebó hatás miatt? Szugerálás miatt?
Hihetetlen milyen világot élünk! Mennyi a csaló!
Ha nem lenne, csúnya, gusztustalan dolog, akkor érdekes és szórakoztató előadást tudnék tartani, olyan 3-4 óra hosszat!
Higgye el munkatársaim sokszor és jót mulatnak több igaztalan publikáción!
Én csak azt tartom eredménynek, aki hosszú távon törzsvevőként évek óta tapasztalta valamely adalék pozitív hatását.
Persze az egyszeri, azonnali eredmény is ÓRIÁSI bizonyíték!
Tehát Ön biztonságosabban autózik, mint az aki nem adalékol!
További élvezetes gondtalan autózást kívánok!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Egész jól megfogalmazta a lényeget!
A SPURI biztonságot ad! Javítja a minőséget! Még pedig azzal a drága, sok pénzbe kerülő anyagok pótlásával, ami nincs benne mostanság az üzemanyagokba!
Azt nem mondanám, mindegy hol tankol. Maradjunk a magyar tulajdonosi körbe tartozó kutak, olcsó egyszerű üzemanyagánál! Így érthető reklám nélkül! Mert nem mindegy milyen üzemanyag minőségről kezdem a minőség javítást!
Gondoljuk el! Senki nem használná a SPURI-t, ha nem érezné a meghökkentően jobb menetteljesítményt!
Ha ez nincs valamely adaléknál, akkor az anyag egy nagy csalás, humbukk!
Mi szívesen tanulnánk minden konkurens gyártótól! Nagyon sokat megvizsgáltunk. Kerestük az újabb motiváltságot, kihívást! Nem találtunk semmit! Nem publikus, nem etikus a meghökkentő csalásokat felfedni, mert nem a mi tisztünk! Hanem a fogyasztó védelemé lenne!
Annyit mondok csupán halkan, neves anyagok /9db/ vizsgálata folyamán ez évben ezekben nem találtunk semmi hatóanyagot! Pedig azokat válogattuk ki, amelyekről valami jót még mondtak is a vevők! Képzelje el András az egynemű, homogén egyszerű hordozó anyagon kívül semmi hatóanyagfélét sem találtunk a szennyeződésen és a színezőkön kívül!
Szomorú, mert az adalékolást elvét járatják le! Sajnos!
Még nyomatékpad hatás vizsgálatokat is elvégeztük! Pedig nem hittük, hogy foton gyorsított szénatomok energia szintjei vannak emelve vegyi iontoforézis által, különböző szekvenciális rácsszerkezetet képezve!
De, sajnos nem! Eredmény nulla! Mérési hibahatár alatt minden paraméter!
Érdekes, hogy mégis egy-két ember óriási javulást vél felfedezni! Hogy miért?
Biztos placebó hatás miatt? Szugerálás miatt?
Hihetetlen milyen világot élünk! Mennyi a csaló!
Ha nem lenne, csúnya, gusztustalan dolog, akkor érdekes és szórakoztató előadást tudnék tartani, olyan 3-4 óra hosszat!
Higgye el munkatársaim sokszor és jót mulatnak több igaztalan publikáción!
Én csak azt tartom eredménynek, aki hosszú távon törzsvevőként évek óta tapasztalta valamely adalék pozitív hatását.
Persze az egyszeri, azonnali eredmény is ÓRIÁSI bizonyíték!
Tehát Ön biztonságosabban autózik, mint az aki nem adalékol!
További élvezetes gondtalan autózást kívánok!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas úr!
Ha rendszeresen használom a Spurit, akkor elvileg mindegy melyik kúton tankolok, mert a Spuri "feljavítja"? Persze nem azt várom, hogy nevezzen meg benzinkút hálózatokat. Én eddig egy bizonyos kúthálózathoz ragaszkodtam, de hosszab távon nem mindeg megoldható, hogy annál a kútnál tankoljak. Illetve a diszkont kutak olcsóbb árai is vonzóak lehetnek, de azoktól tartok. A Spurival biztonságban érezhetem magam? (Vagyis az autóm) Ugyanis mindig van egy adag az autómban, ha tankolni kell akkor kéznél legyen 🙂
Ha rendszeresen használom a Spurit, akkor elvileg mindegy melyik kúton tankolok, mert a Spuri "feljavítja"? Persze nem azt várom, hogy nevezzen meg benzinkút hálózatokat. Én eddig egy bizonyos kúthálózathoz ragaszkodtam, de hosszab távon nem mindeg megoldható, hogy annál a kútnál tankoljak. Illetve a diszkont kutak olcsóbb árai is vonzóak lehetnek, de azoktól tartok. A Spurival biztonságban érezhetem magam? (Vagyis az autóm) Ugyanis mindig van egy adag az autómban, ha tankolni kell akkor kéznél legyen 🙂
Tisztelt Szabó Attila!
Örülök az eredménynek! Így kell működnie a SPURI-nak!
A jó üzemanyag megtérül!
Ne hagyja abba az adalékolást, mert még csak most kezdte el a felkonfigurálást a SPURI!
A karburátoros járműveknek is jót tesz! Sőt húsz éve ezzel kezdtük a teszteléseket! Imádni fogja a végeredmény a nyitott rendszerű üzemanyag ellátó rendszerek esetén is!
Kérem írja le itt is a tapasztalatát!
Köszönjük előre is!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Örülök az eredménynek! Így kell működnie a SPURI-nak!
A jó üzemanyag megtérül!
Ne hagyja abba az adalékolást, mert még csak most kezdte el a felkonfigurálást a SPURI!
A karburátoros járműveknek is jót tesz! Sőt húsz éve ezzel kezdtük a teszteléseket! Imádni fogja a végeredmény a nyitott rendszerű üzemanyag ellátó rendszerek esetén is!
Kérem írja le itt is a tapasztalatát!
Köszönjük előre is!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Tisztelt Uram!
Most kezdtem el használni a Spuri adalékot,mivel az 1,6-os G astra hiba jeleket dobált az EGR szelep és a lambda szondára,első használat után a hiba jelzés megszűnt,az autó szerelő szerint kormos volt és Ő javasolta az adalék anyagot is.Nem gondoltam volna h így eltudom kerülni a cseréjüket,de a spuri segített.Lenne még egy kérdésem ezek után szeretném a CBR 600 Honda motor kerékpáromba is használni,ami karburátoros,használhatom az adalék anyagot ebbe is vagy nem?
Most kezdtem el használni a Spuri adalékot,mivel az 1,6-os G astra hiba jeleket dobált az EGR szelep és a lambda szondára,első használat után a hiba jelzés megszűnt,az autó szerelő szerint kormos volt és Ő javasolta az adalék anyagot is.Nem gondoltam volna h így eltudom kerülni a cseréjüket,de a spuri segített.Lenne még egy kérdésem ezek után szeretném a CBR 600 Honda motor kerékpáromba is használni,ami karburátoros,használhatom az adalék anyagot ebbe is vagy nem?
Tisztelt Landenberger Úr!
Igen érvényes minden magas nyomású dízelre! A cikk írása óta több motor konstrukció is megjelent.
Rövidesen ezekről is leírjuk, összegezzük a tapasztalatokat!
Előzetesen csak annyit, hogy jól vizsgázott a legújabb legkorszerűbb dízel motorokba is a SPURI mindkét változata!
Köszönöm hasznos kérdését! Élvezetes autózást kívánok a SPURI segítségével!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Igen érvényes minden magas nyomású dízelre! A cikk írása óta több motor konstrukció is megjelent.
Rövidesen ezekről is leírjuk, összegezzük a tapasztalatokat!
Előzetesen csak annyit, hogy jól vizsgázott a legújabb legkorszerűbb dízel motorokba is a SPURI mindkét változata!
Köszönöm hasznos kérdését! Élvezetes autózást kívánok a SPURI segítségével!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Tisztelt Uram!
Elolvastam a "Spuri üzemanyagadalék a magasnyomású dízelmotorokban" című cikket, ahol a PDTI motorokról ír. Itt említi, hogy a 1.5x adalékolást szeretik ezek a motorok. A Renault dCI motorjaira is érvényes ez az állítás?
Köszönettel: Landenberger Gábor
Elolvastam a "Spuri üzemanyagadalék a magasnyomású dízelmotorokban" című cikket, ahol a PDTI motorokról ír. Itt említi, hogy a 1.5x adalékolást szeretik ezek a motorok. A Renault dCI motorjaira is érvényes ez az állítás?
Köszönettel: Landenberger Gábor
Tisztelt Richárd!
Először is örülök, hogy a benzines autójánál meg volt elégedve a SPURI-val!
A dízelbe is hasonló tapasztalata lesz! Mondhatom, szinte lét kérdés manapság a mostani gázolajakat is adalékolni! A magas nyomás még inkább feltételezi a komfortosabb jó minőséget!
Használja állandó jelleggel, megelégedetten a SPURI-t, hisz úgysem lesz drágább vele az autózás, csak olcsóbb és biztonságosabb!
További balesetmentes kilométereket kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Először is örülök, hogy a benzines autójánál meg volt elégedve a SPURI-val!
A dízelbe is hasonló tapasztalata lesz! Mondhatom, szinte lét kérdés manapság a mostani gázolajakat is adalékolni! A magas nyomás még inkább feltételezi a komfortosabb jó minőséget!
Használja állandó jelleggel, megelégedetten a SPURI-t, hisz úgysem lesz drágább vele az autózás, csak olcsóbb és biztonságosabb!
További balesetmentes kilométereket kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Kedves Bánóczki Zoltán!
Ezzel nyilvánvalóvá vált, hogy a jó minőségű üzemanyag létkérdés!
Ezt próbáljuk elmondani mindenkinek, mindenhol!
A mellékes körülmények persze felerősíthetik a tönkre menetelt. Ráadásul vannak olyan olcsóbb autók, melyek érzékenyebbek az üzemanyag minőségére! Az anyag és konstrukció minősége még nem lesz jobb, de sokkal többet ki fog bírni a jármű SPURI-val, mint nélküle!
Önnél kiderült, hogy meghálálja az autó a jó minőségű üzemanyagot!
Biztonságot jelent a SPURI!
Valójában ezért gyártjuk a SPURI-t. Ezt szerettük volna elérni mindenkinél!
Addig viszont nem hisznek, míg a különbséget ki nem próbálják!
A kétütemű olajtól pedig tartsa távol magát és az autóját! Nem is soká megjelenik erről is egy cikk! Kb. 5-10 nap. Majd figyelje a honlapunk!
További biztonságos autózást kívánok! Köszönöm bejegyzését! Értékes, tanulságos volt mások számára is!
Üdv. Farkas Kálmán
Ezzel nyilvánvalóvá vált, hogy a jó minőségű üzemanyag létkérdés!
Ezt próbáljuk elmondani mindenkinek, mindenhol!
A mellékes körülmények persze felerősíthetik a tönkre menetelt. Ráadásul vannak olyan olcsóbb autók, melyek érzékenyebbek az üzemanyag minőségére! Az anyag és konstrukció minősége még nem lesz jobb, de sokkal többet ki fog bírni a jármű SPURI-val, mint nélküle!
Önnél kiderült, hogy meghálálja az autó a jó minőségű üzemanyagot!
Biztonságot jelent a SPURI!
Valójában ezért gyártjuk a SPURI-t. Ezt szerettük volna elérni mindenkinél!
Addig viszont nem hisznek, míg a különbséget ki nem próbálják!
A kétütemű olajtól pedig tartsa távol magát és az autóját! Nem is soká megjelenik erről is egy cikk! Kb. 5-10 nap. Majd figyelje a honlapunk!
További biztonságos autózást kívánok! Köszönöm bejegyzését! Értékes, tanulságos volt mások számára is!
Üdv. Farkas Kálmán
Kedves Béla!
Már csupán erre egy válasz lehetséges! Azért van, csak egyféle gázolaj, mert egyfélére van szükség! Ha valaki extra minőséget akar, akkor adalékoljon!
Ezért nem érdemes külön egy tartálynyi gázolajat tárolni, igen kis forgalom miatt!
Köszönöm értékes információit!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Már csupán erre egy válasz lehetséges! Azért van, csak egyféle gázolaj, mert egyfélére van szükség! Ha valaki extra minőséget akar, akkor adalékoljon!
Ezért nem érdemes külön egy tartálynyi gázolajat tárolni, igen kis forgalom miatt!
Köszönöm értékes információit!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán
Tiszteletem!
Én is csak pozitív tapasztalattal rendelkezem a Spuri-val kapcsolatban. Viszont a közeljövőben szeretnék vásárolni egy másik autót, méghozzá egy Renault Megane-t 1.5 DCI motorral szerelt típust. Mint tudjuk milyen a magyar gázolaj, és lehet-e Spuri-val pótolni, illetve "felturbózni" hogy ne legyen probléma a magasnyomású rendszerrel és a porlasztokkal? Egyébként a benzinüzemű autómnak jót tett a spuri rendszeres használata! Válaszát előre is köszönöm!
Én is csak pozitív tapasztalattal rendelkezem a Spuri-val kapcsolatban. Viszont a közeljövőben szeretnék vásárolni egy másik autót, méghozzá egy Renault Megane-t 1.5 DCI motorral szerelt típust. Mint tudjuk milyen a magyar gázolaj, és lehet-e Spuri-val pótolni, illetve "felturbózni" hogy ne legyen probléma a magasnyomású rendszerrel és a porlasztokkal? Egyébként a benzinüzemű autómnak jót tett a spuri rendszeres használata! Válaszát előre is köszönöm!
Kedves Szaki Kft, Farkas Kálmán Úr!
Ismételten jelentkezem a kissé beteges de megújult dCi-vel. Az autó porlasztócsúcsai cserélve lettek, bár a plusz üzemanyag is elcsendesítette, 😀 de ugye a rendes megoldások a megoldások. Gyorsan hozzáteszem, hogy a nyári csörgés és erőtlenség (főleg alul a kis CR nyomásnál) bőven a Spuri előtt történt, és a Spuri szinte kiküszöbölte a problémát amíg használtam. Utána visszatért az eredeti (rossz) állapotba. 😐 A többieknek írom hogy egy 50 ezret futott általam 30 ezerrel vásárolt Daciaról van szó! Hihetetlen de az autó befecskendező rendszere elromlott ez alatt a kis idő alatt. Ez van. 🙁
Új csúcsok, IMA kód, új üza szűrő és 170 ezer forint hiánnyal indítottam az új évet...
Az új csúcsokkal szép a hangja de próbaképp 2 hete ismét töltöttem bele.
Az autó alapjárata bámulatos lett. Ezt onnan is tudom (egyrészt kívülről 😀 ) hogy pont alapjáraton egy borzasztó idegesítő műanyagelem rázkódott a műszerfal belsejében. Hát az már nem rázkódik.
120km/h egyharmad gázpedál állás (egy 80 lóerős kisbusz méretű autóról beszélünk)... aminek a végsebessége 160km/h.
Gyorsításnál is érezhető erőtöbblet és szinte a hanga is más tónusú.
És hogy a végén idegesítsem (magamat is) Ön szerint az adagoló szakszerviz miért mondta hogy aztán töltögessem a 2T olajat (2dl/50 liter) a tankba?! Nyem érteni. Köszönöm előre is.
Ismételten jelentkezem a kissé beteges de megújult dCi-vel. Az autó porlasztócsúcsai cserélve lettek, bár a plusz üzemanyag is elcsendesítette, 😀 de ugye a rendes megoldások a megoldások. Gyorsan hozzáteszem, hogy a nyári csörgés és erőtlenség (főleg alul a kis CR nyomásnál) bőven a Spuri előtt történt, és a Spuri szinte kiküszöbölte a problémát amíg használtam. Utána visszatért az eredeti (rossz) állapotba. 😐 A többieknek írom hogy egy 50 ezret futott általam 30 ezerrel vásárolt Daciaról van szó! Hihetetlen de az autó befecskendező rendszere elromlott ez alatt a kis idő alatt. Ez van. 🙁
Új csúcsok, IMA kód, új üza szűrő és 170 ezer forint hiánnyal indítottam az új évet...
Az új csúcsokkal szép a hangja de próbaképp 2 hete ismét töltöttem bele.
Az autó alapjárata bámulatos lett. Ezt onnan is tudom (egyrészt kívülről 😀 ) hogy pont alapjáraton egy borzasztó idegesítő műanyagelem rázkódott a műszerfal belsejében. Hát az már nem rázkódik.
120km/h egyharmad gázpedál állás (egy 80 lóerős kisbusz méretű autóról beszélünk)... aminek a végsebessége 160km/h.
Gyorsításnál is érezhető erőtöbblet és szinte a hanga is más tónusú.
És hogy a végén idegesítsem (magamat is) Ön szerint az adagoló szakszerviz miért mondta hogy aztán töltögessem a 2T olajat (2dl/50 liter) a tankba?! Nyem érteni. Köszönöm előre is.
Kedves Kalman,
Koszonom a gyors valaszt es nagyon varom a dpfes cikket. Ez az elso ilyen autonk, de remelem a spuri es a sved uzemanyag majd rendesen karban tartja a reszecskeszurojet. Erdekes itt nincs premium dizel csak egyfele 🙂 Tisztelettel, Bela
Koszonom a gyors valaszt es nagyon varom a dpfes cikket. Ez az elso ilyen autonk, de remelem a spuri es a sved uzemanyag majd rendesen karban tartja a reszecskeszurojet. Erdekes itt nincs premium dizel csak egyfele 🙂 Tisztelettel, Bela
Kedves Béla!
A bármely kiegészítő fűtésre, a tökéletesebb égés pozitívan hat. Több típusnál is nagyon jó tapasztalatunk van! A VW T4-esek nekünk automatikus rendszerű és 13év óta teszi a dolgát és melegíti a vízrendszert minél hamarabb üzemi hőre!
A Volvo B12 600 Rally Lakó-szervizbuszba pedig levegős Webasto van kettő is. Dupla adagú SPURI-val is gyönyörűen duruzsol. Azt vettük észre, hogy a kipufogó még a decemberi mínuszokba is gyönyörű szürke volt. Pedig tudjuk, hogy szakaszosan üzemel! Ki és bekapcsol mindig a termosztát irányítása miatt!
Fogyasztás különbséget nem tudtunk mérni, mert 750literes szinte mérhetetlen a tankja van a busznak! Még annyit vettünk észre, hogy új korában hangosabb volt a ventilátor és a ki-be kapcsolás is!
A DPF szűrőről pedig rövidesen megjelenik egy cikkünk! Érdemes átolvasni, tartalmas tapasztalatokat írtam le! Már csak néhány nap és fel is tesszük! Minden esetre a SPURI nagyon jót tesz a DPF részecskeszűrőre!
Köszönöm bejegyzését, és örülök, hogy meg van elégedve a SPURI-val! Ezek szerint érdemes igazi jó minőséget gyártani!
Ebben bízunk mindig!
További lendületes, élvezetes autózást kívánok Önnek!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
A bármely kiegészítő fűtésre, a tökéletesebb égés pozitívan hat. Több típusnál is nagyon jó tapasztalatunk van! A VW T4-esek nekünk automatikus rendszerű és 13év óta teszi a dolgát és melegíti a vízrendszert minél hamarabb üzemi hőre!
A Volvo B12 600 Rally Lakó-szervizbuszba pedig levegős Webasto van kettő is. Dupla adagú SPURI-val is gyönyörűen duruzsol. Azt vettük észre, hogy a kipufogó még a decemberi mínuszokba is gyönyörű szürke volt. Pedig tudjuk, hogy szakaszosan üzemel! Ki és bekapcsol mindig a termosztát irányítása miatt!
Fogyasztás különbséget nem tudtunk mérni, mert 750literes szinte mérhetetlen a tankja van a busznak! Még annyit vettünk észre, hogy új korában hangosabb volt a ventilátor és a ki-be kapcsolás is!
A DPF szűrőről pedig rövidesen megjelenik egy cikkünk! Érdemes átolvasni, tartalmas tapasztalatokat írtam le! Már csak néhány nap és fel is tesszük! Minden esetre a SPURI nagyon jót tesz a DPF részecskeszűrőre!
Köszönöm bejegyzését, és örülök, hogy meg van elégedve a SPURI-val! Ezek szerint érdemes igazi jó minőséget gyártani!
Ebben bízunk mindig!
További lendületes, élvezetes autózást kívánok Önnek!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Tisztelt Tamás Árpád!
Bizony a Suzuki minden változatánál lehet érezni a SPURI hatását. Örülök, hogy megelégedetten használja! Mert bizony ez az egy literes motor nem egy erőgép, de a JG-2 Sport adalékunk dinamikáját érezni fogja! Mivel nem lehet 50litert tankolni ebbe az autóba, csak 35-38litert ezért nyugodtan lehet többet adalékolni, mint háromnegyed decilitert. 1-1,5 dl jótékonyan fog hatni a kicsikére!
További baleset mentes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Bizony a Suzuki minden változatánál lehet érezni a SPURI hatását. Örülök, hogy megelégedetten használja! Mert bizony ez az egy literes motor nem egy erőgép, de a JG-2 Sport adalékunk dinamikáját érezni fogja! Mivel nem lehet 50litert tankolni ebbe az autóba, csak 35-38litert ezért nyugodtan lehet többet adalékolni, mint háromnegyed decilitert. 1-1,5 dl jótékonyan fog hatni a kicsikére!
További baleset mentes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások