Vendégkönyv - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2190 bejegyzés.
Szűcs Zsolt Szűcs Zsolt írta ekkor 2013.12.17. 09:55
Űdvözletem Béla!
Nekem egy mondeo 2.0 tdci 2007-es évjáratú szgk van.A pótkerék alatt a kulcskészlet között keress egy érdekes formájú tölcsérre hasonlitó szerkezetet.
Üdv:Szűcs Zsolt
Ceglédi Tamás Ceglédi Tamás írta ekkor 2013.12.15. 23:18
HellÓ Szaki Kft!

Elkezdtem használni az adalékot, a második tankoláson estem át, természetesen a másodszorra haználtam a Spurit is. kb 1500 Km után vagyok, a VW T5 ösöm elkezdett fulladni, alacsony fordulaton szinte képtelen elindulni. 15 perc elég magas fordulaton járatás alatt "beindul" de nem az igazi. Mit javasol, üzemanyagszűrő cserét a 4-5. re ír. Hasonló tapasztalat esetleg?
Köszönöm Tamás
Bela Bela írta ekkor 2013.12.15. 20:13
Kedves Kalman,
Koszonom szepen ismet a tanacsat. Egyenlore nem tudok venni kisebb kiszerelesut, mert idekint vagyok es csak fel litereseim vannak, de nyaron kiprobalom es hozok, de most karacsonykor a repulon nem biztos, hogy orulnenek a spurinak :). Keszitettem viszont egy ures spuris flakonbol egy tolcsert. Levagtam a menetes reszt a vegerol es igy be tudja nyoni a szelepet konnyeden. Erdekes, hogy csak egy bizonyos atmerovel lehet a szelepet benyitni gondolom a benzines toltopisztoly ellen talaltak ki, hogy veletlenul se lehessen bele tankolni, mivel sztm annak kisebb keresztmetszete. Koszonettel es tisztelettel, Bela
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2013.12.15. 16:56
Kedves Béla!
A 125ml hosszabb nyakkal rendelkezik! Így hátha mélyebben benyomja a szelepet!
Többen mondták, hogy lassan öntve leszivárog a szelepen, mert a felfröccsenő gázolajnak is a hepe-hupás kanyarban is vissza kell folynia elvileg!
Próbálja ki!
A kupak semmi bajt nem okoz, de több darab ne kerüljön bele, tehát így ne próbálkozzon! A 125ml pedig nem kerül sokkal többe, hisz túltöltjük bónusz miatt! A párolgás elkerülésére! Így a vevő mindig megkapja a 125ml-t lepárologva is!
Egy évig nincs baj vele 20 fokon tárolva, nem mindenhol adják el egy éven belül, sőt néhol 3-4 évig is ott "figyel" a polcon!
Sőt, van aki konvektor, radiátor fölé teszi, sőt a tűző napra a kirakatba!
Ezért bónuszoljuk!
További Élvezetes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Béla Béla írta ekkor 2013.12.14. 22:20
Kedves Kalman,
Nagyon szepen koszonom a valaszat igy fogok tenni. Ma meg is vettem az autot es sajnos tortent egy spuris baleset ugyanis biztonsagi szeleppel van ellatva a mondeo gazolaj betolto nyilasa es a spuri fel literes uvege nem nyitja ezt a biztonsagi szelepet azaz nem megy bele lecsavart kupakkal. Megprobaltam kupakostul ugy belement, igy ki is furtam egy kupakot, hogy veletlenul se guruljak spuri nelkul, de sajnos a betoltes vegeztevel a kis billeno szelep lehuzta a kulso kupakot a menetes belso reszrol es ez most bekerult a tankomba. Gondolom onnan nem tud tovabb menni csak a kerdes, hogy hosszu tavon a spuris gazolaj feloldja-e ezt a kupakot, ha igen akkor nyarig varhat-e, mert akkor utazok az autoval haza Magyarorszagra es ott jelentosen olcsobb ez a tank ki es visszaszereles plusz a spuri keszleteimet is nyaron toltom fel. Koszonettel es tisztelettel, Bela
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2013.12.14. 18:40
Tisztelt Béla!
Örülök neki, hogy meg van elégedve a fejlesztésünkkel és hogy előnyére van a SPURI!
Kérdésére, hogy jól tette-e az EGR szelep kiiktatását, azt válaszolom, igen jól!
Nem fürdik a saját kormába, mocskába a motor! Az NOx csökkenés pedig elenyésző! A SPURI használatával ötször többet tett a környezetéért!

A DPF részecskeszűrő működése a következő! Valóban szűri a koromrészecskéket, de csak a nagyokat. Fokozatosan rakódik benne, fokozva a torlónyomást. A kipufogás nehézkesebb lesz. Az öblítés is! Mivel nagy torlónyomás, ezért jobban melegszik a motor is. Ez nem normális üzemmód. De így tudják ezzel a módszerrel elérni, a hőmérséklet emelkedést, aminek a végeredménye egy hatalmas füstpamacs, koromégetés amit láthatunk új autóknál is. Ezt kb 50km-ként mert eddig egyre jobban erőlködik a gép! Mondanom sem kell ez nem normális módszer! A gyártók szerint a nagy koromrészekből egészen kicsire elégetik, szétrobbantják a részeket!

Az apró koromrész állítólag nem hordozója a rákkeltő anyagoknak! Ezzel az én csapatom nem ért egyet, hosszú lenne felsorolni miért is! Egyszer egy cikket írok róla részletesen! De haladjunk tovább, hogyan lép közbe a SPURI.

A tökéletesebb égés eredménye, füst és részecske mentes kipufogógáz! Nincs ami lerakódjon a DPF szűrőben. Ez nem is baj!!!! Nem feszül ki a motor a túlmelegedéstől és a torlónyomás változásoktól. Normális üzemmódba kipufog majdhogy hegyi levegőt! Ami ugye, nem is baj!
A kipufogó gázok tiszta voltából ered az is, hogy aki nem vakolja le az EGR szelepet, annak is jobb! Hisz tisztább gázt vezet vissza a motorba a szelep.
Ez is előny később, vagy tán soha nem koszolódik el, ha valaki állandóan újkorától használja a SPURI-t. Ilyen partnereinktől még nem is hallottam, hogy piszkos olajsáros lett volna az EGR szelep! Kizárt dolog! A SPURI ezt 100%-ba megoldja!
Az elektronika nem minden autónál engedi meg a levakolást! Ez is tény!
De az is, hogy hatékonyabb, és még kevesebbet fogyaszt az autó, ha nincs EGR. Ez is tény! Igen és jobban is megy!
Összegezve a mostani dízeleknél létkérdés a jó üzemanyag, és a részecskeszűrő miatt is érdemes használni a SPURI-t. Szinte kiiktatja azt!
Az elektronika pedig nem veszi észre! Mintha nem is kellene oda, ha jó a gázolaj!
Ennyit dióhéjban!
Köszönöm kérdését!
További balesetmentes vezetést és kellemes ünnepeket kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2013.12.14. 18:40
Tisztelt Béla!
Örülök neki, hogy meg van elégedve a fejlesztésünkkel és hogy előnyére van a SPURI!
Kérdésére, hogy jól tette-e az EGR szelep kiiktatását, azt válaszolom, igen jól!
Nem fürdik a saját kormába, mocskába a motor! Az NOx csökkenés pedig elenyésző! A SPURI használatával ötször többet tett a környezetéért!

A DPF részecskeszűrő működése a következő! Valóban szűri a koromrészecskéket, de csak a nagyokat. Fokozatosan rakódik benne, fokozva a torlónyomást. A kipufogás nehézkesebb lesz. Az öblítés is! Mivel nagy torlónyomás, ezért jobban melegszik a motor is. Ez nem normális üzemmód. De így tudják ezzel a módszerrel elérni, a hőmérséklet emelkedést, aminek a végeredménye egy hatalmas füstpamacs, koromégetés amit láthatunk új autóknál is. Ezt kb 50km-ként mert eddig egyre jobban erőlködik a gép! Mondanom sem kell ez nem normális módszer! A gyártók szerint a nagy koromrészekből egészen kicsire elégetik, szétrobbantják a részeket!

Az apró koromrész állítólag nem hordozója a rákkeltő anyagoknak! Ezzel az én csapatom nem ért egyet, hosszú lenne felsorolni miért is! Egyszer egy cikket írok róla részletesen! De haladjunk tovább, hogyan lép közbe a SPURI.

A tökéletesebb égés eredménye, füst és részecske mentes kipufogógáz! Nincs ami lerakódjon a DPF szűrőben. Ez nem is baj!!!! Nem feszül ki a motor a túlmelegedéstől és a torlónyomás változásoktól. Normális üzemmódba kipufog majdhogy hegyi levegőt! Ami ugye, nem is baj!
A kipufogó gázok tiszta voltából ered az is, hogy aki nem vakolja le az EGR szelepet, annak is jobb! Hisz tisztább gázt vezet vissza a motorba a szelep.
Ez is előny később, vagy tán soha nem koszolódik el, ha valaki állandóan újkorától használja a SPURI-t. Ilyen partnereinktől még nem is hallottam, hogy piszkos olajsáros lett volna az EGR szelep! Kizárt dolog! A SPURI ezt 100%-ba megoldja!
Az elektronika nem minden autónál engedi meg a levakolást! Ez is tény!
De az is, hogy hatékonyabb, és még kevesebbet fogyaszt az autó, ha nincs EGR. Ez is tény! Igen és jobban is megy!
Összegezve a mostani dízeleknél létkérdés a jó üzemanyag, és a részecskeszűrő miatt is érdemes használni a SPURI-t. Szinte kiiktatja azt!
Az elektronika pedig nem veszi észre! Mintha nem is kellene oda, ha jó a gázolaj!
Ennyit dióhéjban!
Köszönöm kérdését!
További balesetmentes vezetést és kellemes ünnepeket kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Bela Bela írta ekkor 2013.12.09. 11:07
Kedves Kalman es Csapata,

Mar regota hasznalok spurit regebben benzines mostansag dizel autokban nagy megelegedettseggel. Lenne viszont egy erdekes kerdesem, hiszen mostansag akarok venni egy nekem uj euro 4-es dizel autot (mellesleg 2008.as mondeo 2,2 tdci) amiben mar lesz dpf. En minden automon ledugoztam az egr-t kevesebb korom ugy gondolom jobb a motornak. Az euro 4-es mondeokat is is le lehet nem dobnak hibakodot. Viszont ebben az esetben lassabban melegszik be a dpf es ritkabban eri el a passziv regeneracios folyamatot, de ami mellette szol, hogy kevesebb kormot kap a motor es a spuri jotekony szerepe mellett lehet meg kevesebbet kell regeneralnia. Ön hogy latja ezt a kerdest? Koszonettel es udvozlettel, Bela
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2013.11.23. 11:10
Tisztelt Somodi László Úr!

Ha a SPURI-t kérdezi, mert ez a SPURI honlapja, akkor azt mondanám, hogy 50literhez 1dl kell, akkor 20-25 literhez a fele, tehát fél deciliter, azaz 50ml.
Bár a SPURI 8-at bele lehet önteni a benzinben ugyanolyan arányban mint a SPURI-t, csak nem lehet a benzint robbanómotorban felhasználni jogilag!!!!
Mert a SPURI-8 jövedéki adó mentes, ezért csupán tisztító folyadék kategória!
Hogy gyakorlatilag ugyanaz a folyadék, minden receptúrájában egyezik a SPURI-val az csupán gyakorlati megfontolások miatt van!
Én csak azt mondhatom, nem szabad a benzinbe beletölteni, sőt kifejezetten jogilag tiltott 11ft jövedéki csalás miatt, de fizikailag lehet, nem fog felrobbanni, vagy ilyesmi!
Gondolom érti az okfejtési mechanizmust.
Ha nem, akkor kérem a jobboldali részen a SPURI-8 címkére kattintva még részletesebben olvashat a témáról!
Köszönöm kérdését!
Üdvözlettel
Farkas Kálmán
Somodi László Somodi László írta ekkor 2013.11.21. 14:53
Hello a kérdésem az lenne h a kék szinű Spuri 8RCből mennyit öntsek 20-25 liter benzinhez? válaszát előre is köszönöm.
SZAKI Kft SZAKI Kft írta ekkor 2013.11.06. 21:24
Tisztelt Jung Tibor Úr!

Pont ezért érdemes dolgoznunk minden kollégámmal együtt! A nevükbe is köszönöm! Ritka, de egyre több az a személy, aki rögtön tollat ragad /vagy klaviatúrát/ és leírja a tapasztalatát!
Manapság, ha valami, vagy valami olyan jót tesz velünk, hogy igazán meglepődünk, az ritkaság számba megy! Tehát nem szoktunk hozzá, hogy igazat állítson bárki egy termékéről! Mi úgy vagyunk vele bizonyítson maga a produktum! A pozitív visszajelzés újult erőt ad nekünk a további fejlesztésre!
Visszatérve az Ön autójára Pedig ez a típus az, amelyik kevésbé érzékeny a benzin minőségére! Amolyan mindenevő típus, pedig nem orosz gyártmány. Tartós, ám kicsit sokat fogyasztó motorja van!
Pont ezért örülök, hogy itt is tudott bizonyítani a SPURI.
További biztonságos autózást kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Jung Tibor Jung Tibor írta ekkor 2013.11.04. 19:10
Kedves Kálmán és Csapata!

Daewoo Kalos 1,4 8v-s autómba 78 000 km-nél öntöttem bele először a Spurit. Az autómban jelenleg 186 000 km van. Folyamatos Spuri használat mellet a városi fogyasztásom 8,2-8,6 literről 7,2-7,5 literre csökkent. A vegyes fogyasztásom 7,1-7,4 literről 6,3-6,8 literre változott. A motor járása halkabb lett minden fordulatszám tartományban, illetve adott sebességnél alacsonyabb fordulatszámmal közlekedem. A hideg indítás és az autó dinamikája érezhetően javult a Spurinak köszönhetően.

További sikeres munkát kívánok Önnek és Csapatának

Köszönettel

Jung Tibor
Zsolt Zsolt írta ekkor 2013.11.01. 20:51
Köszönöm a gyors válaszát, jelezni fogom az eredményt.
SZAKI Kft SZAKI Kft írta ekkor 2013.10.31. 21:50
Tisztelt Zsolt!
Értem a problémát, de ennek több oka is lehet!
Olyan 20-30 féle hiba léphet fel! A szerelő bizonyára porlasztót akart mondani, csak eltévesztette, mert injektor a benzinesekbe van. Nem biztos, hogy ez a gond.
Innen sajnos a diagnosztikát nem tudom végig ellenőrizni. Lépésenként vannak módszerek a probléma megállapítására, kizárására.
Ezt a szerelőknek tudnia kell!
Megtisztelő, hogy kétszeres adaggal bizakodik a szerelő! Kipróbálni ki lehet, és örülök, ha használ! Kárt nem okoz az biztos! De csak önállóan. Semmi más egyéb nem javasolt mellé!

Pláne kétütemű olaj! Ez már nem a régi forgóadagolós gép, ami megeszik minden gázolajat! Az olaj sűrítésével csak kárt okozunk!
Az is lehet hogy használ, de normál adagra visszatérve újból jelentkezik! Ekkor ez is valamit jelent! PLd vezérlés is lehet! Előtöltés, érzékelők hibája, stb. a nem történt változás, sajnos végig kell menni a szokásos módszeres hibakereséses eljárásokkal!
Ha csak egy csúcs nem működik azt is meg lehet állapítani!
További sikeres gyógyulást kívánok az autójának!
Várom az eredményt!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Zsolt Zsolt írta ekkor 2013.10.31. 16:38
Üdvözlöm Farkas ÚR! A kérdésem a következő, kettő éve használom a spurit citroen xara picassó 2.0 hdi-be pár napja azt vettem észre hogy az autó alapjáraton egyenetlenűl akadozva jár néha le is áll Szerelő szerint valamelyik injektor nem működik rendesen azt javasolta öntsek még a spuri mellé 2t szintetikus olajat 50 liter gázolajhoz 0.5 litert,meg emeljem meg a spuri adagot duplájára eddig a javasolt 1dl 50 liter üzemanyag arány használtam vagy próbáljam meg a kék spurit, szűrők minden lecserélve de probléma továbbra is megvan, válaszát előre is köszönöm !
SZAKI Kft SZAKI Kft írta ekkor 2013.10.21. 21:06
Tisztelt Laci!
Köszönöm kérdését! Ez a típus, bizonyára hallotta már, hogy porlasztó csúcsa érzékeny a rossz gázolajra!Ez pedig hamar megkerül bármelyik kúton véletlenül is!
Ráadásul a magyar gázolaj bio komponense nem tesz jót a magas nyomású dízeleknek.
Ezért gondolom, hogy az állagmegóvás a cél! Ekkor pedig elegendő a normál SPURI is. /a piros/
Mennyisége 50literbe 1deciliter.
A hiedelmekkel ellentétbe ezt a magas nyomású dízelt nem kell meghajtani, hogy kitisztuljon. Már egy hosszabb 50km-es út után fogja érezni, hogy nyomatékosabb lesz a jármű.
Ez konkrét tapasztalat, hisz rengeteg 1.5 dci tulajdonossal beszéltünk, bármely teljesítményű ECU-val szerelve mindenki pozitívan nyilatkozott a SPURI használata után.
Ez nem azt jelenti, hogy nem szabad a kék JG-2 használni időnként kényeztetésként, ha egy kis sportos vezetésre vágyik!
Bármelyik jó, de a leggazdaságosabb a normál SPURI.
További gondtalan autózást kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Laci Laci írta ekkor 2013.10.21. 20:36
Kérdezném,hogy R.Megane 1,5 dci-be(2007 évj.)melyik adalékot javasolja?
CSaba CSaba írta ekkor 2013.10.01. 19:25
Üdvözlet!

Mindenképpen a szívósorba adagolást használjátok, ugyanis nekem a tartályba adagolástól 3-4 alkalommal dugult el a reduktorom és komplett befecskendezősort kellett cserélni. Ennek ellenére sokkal jobban és egyenletesebben ment Spurival.
Üdv:Csaba
Bánóczki Zoltán Bánóczki Zoltán írta ekkor 2013.09.28. 10:10
Ha egyszer valami jobbá, erősebbé teszi a motort az miért ne okozna fogyasztáscsökkenést is? Ja kérem, kevésbé kell nyomni a gázt. 🙂 Kéne.
Lacc Lacc írta ekkor 2013.09.24. 21:29
Köszönöm a választ ,igen tudott segíteni ! Meg fogom oldani a szívósorba való jg2 befecskendezést,igy vagy úgy.... 🙂 További hasznos munkát kivánok ,remélem hogy sokáig meg találom még a polcokon a spurit !!!! üdv: lacc