A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Kedves LACC!
Nyugtáztam, hogy pozitív tapasztalatai vannak a SPURI-val kapcsolatban.
Kérdésére az alábbiakat válaszolom:
A gázos autónál a tartályba való bejuttatást körülményes megoldani. Erre mi kitaláltunk egy szelepes, töltőcső rendszert, sajnos országunkban az engedélyeztetés egy horror történet.
Azt jónak tartom, hogy a kenőolajat bejuttató Flashlube rendszerrel oldja meg. Talán annyit, hogy a vákumos rendszer elegendőnek bizonyulhat. Kérdés az, hogy a SPURI-t bírja-e a tartály és a befecskendező összekötő cső anyaga. Valószínű igen. Ekkor megoldott az is, hogy nem kell az üzemanyagba tölteni az adalékot, tehát a SPURI-8-at is lehet alkalmazni. Lásd oldali weblapra kattintás lehetőségét!
A fajtájára kitérve, a kék színű sport adalékot javaslom, a szokásos mennyiséghez képest 50 %-ban. Tehát, 50 liter sűrített gázhoz töltsön, 0,5 dl, azaz 50 ml SPURI-JG2-t. A turbo nyomás és a sűrítési viszony nem tűnik brutálisnak, ezért elegendő ez a kis mennyiség is, ha a gáztartályban valamilyen gázpumpával be tudja juttatni tankolás előtt, ha kisebb a nyomás. Ha még sem akkor marad a szívótorokba való injektálás. Sajnos más rendszert nem tudunk ajánlani a bejuttatásához, ugyanis Magyarországon szűk kör használja a gázos autót, és még szűkebb kör adalékolja is.
Köszönöm megkeresését, remélem tudtam segíteni,
üdvözlettel: Farkas Kálmán
Nyugtáztam, hogy pozitív tapasztalatai vannak a SPURI-val kapcsolatban.
Kérdésére az alábbiakat válaszolom:
A gázos autónál a tartályba való bejuttatást körülményes megoldani. Erre mi kitaláltunk egy szelepes, töltőcső rendszert, sajnos országunkban az engedélyeztetés egy horror történet.
Azt jónak tartom, hogy a kenőolajat bejuttató Flashlube rendszerrel oldja meg. Talán annyit, hogy a vákumos rendszer elegendőnek bizonyulhat. Kérdés az, hogy a SPURI-t bírja-e a tartály és a befecskendező összekötő cső anyaga. Valószínű igen. Ekkor megoldott az is, hogy nem kell az üzemanyagba tölteni az adalékot, tehát a SPURI-8-at is lehet alkalmazni. Lásd oldali weblapra kattintás lehetőségét!
A fajtájára kitérve, a kék színű sport adalékot javaslom, a szokásos mennyiséghez képest 50 %-ban. Tehát, 50 liter sűrített gázhoz töltsön, 0,5 dl, azaz 50 ml SPURI-JG2-t. A turbo nyomás és a sűrítési viszony nem tűnik brutálisnak, ezért elegendő ez a kis mennyiség is, ha a gáztartályban valamilyen gázpumpával be tudja juttatni tankolás előtt, ha kisebb a nyomás. Ha még sem akkor marad a szívótorokba való injektálás. Sajnos más rendszert nem tudunk ajánlani a bejuttatásához, ugyanis Magyarországon szűk kör használja a gázos autót, és még szűkebb kör adalékolja is.
Köszönöm megkeresését, remélem tudtam segíteni,
üdvözlettel: Farkas Kálmán
És még az érdekelne hogy 100 liter lpg-hez hány ml -ert kellene befecskendezni ? Még benzines korában a kocsiban nagyon nagy megelégedéssel használtam a spurit ,meg az előző autóimban is ,kb 7-8 éve használom, nem is akarok mást használni ! köszönöm !
üdvözletem ! Kérdésem lenne hogy Turbos / lpg-s motorhoz milyen spurit ajánlanak (0.7bar töltőnyomás ,8.4es kompressio viszony ) ,elsősorban az egés hőjét akarom csökkenteni ha lehetséges és + kenést adni neki ! "Flashlube Electronic Valve Saver Kit" befecskendezésel használnám vagy valami mással amit tudnak ajánalni !? üdv: lacc
Kedves Zsolt!
Köszönöm kérdését.
A kereskedőjénél kellene tartani normál hagyományos típusú SPURI-t is. Receptúrában semmi különbség nincs, nem káros az autóra, viszont a SPURI-8-at nem ajánlhatom üzemanyagba. Jogilag azért nem, mert ez jövedéki adó mentes, független termék. Minden, amit az üzemanyagba öntünk, bármilyen kis mennyiségről is van szó, jövedéki adó fizetendő utána. Egy tank üzemanyagnál ez az adalékunkra vonatkozólag 11.- Ft.
Részletes tájékoztatót a honlapunk jobb oldali, SPURI-8 logójával ellátott részén találhat.
Kérem, kattintson a képre, és a SPURI-8 weblapunk megjelenik.
Köszönöm érdeklődését, és további balesetmentes autózást kívánok Önnek:
Tisztelettel: Farkas Kálmán
Köszönöm kérdését.
A kereskedőjénél kellene tartani normál hagyományos típusú SPURI-t is. Receptúrában semmi különbség nincs, nem káros az autóra, viszont a SPURI-8-at nem ajánlhatom üzemanyagba. Jogilag azért nem, mert ez jövedéki adó mentes, független termék. Minden, amit az üzemanyagba öntünk, bármilyen kis mennyiségről is van szó, jövedéki adó fizetendő utána. Egy tank üzemanyagnál ez az adalékunkra vonatkozólag 11.- Ft.
Részletes tájékoztatót a honlapunk jobb oldali, SPURI-8 logójával ellátott részén találhat.
Kérem, kattintson a képre, és a SPURI-8 weblapunk megjelenik.
Köszönöm érdeklődését, és további balesetmentes autózást kívánok Önnek:
Tisztelettel: Farkas Kálmán
Üdvözlöm.Én eddig a Spurit használtam de a "beszerzőmtől" már csak Spuri 8-at lehet kapni?Mi a kettő közti különbség?Nekem egy Vw Passatom van 1999-es évjáratú TDI.Esetleg nem káros neki,hisz nem ismerem a Spuri 8-at.Köszönöm.Üdv:Zsolt
Kedves Szűcs Zsolt!
Örülök, hogy megelégedéssel használja a SPURI JG-2 adalékunkat!
Kérdésére válaszolva írom, hogy tisztító hatása kimagasló! Nem csak az üzemanyag ellátó rendszert tartja tisztán folyamatosan, hanem a dízel porlasztókat és a benzines injektorokat is.
Komplex több komponensből álló összetételnél fogva az üzemanyag minden minőségi paraméterét emeli.
Optimális szerkesztési arányban van a receptúra kifejlesztve, ezért semmi nemű semmilyen más adalék nem szükséges mellette. Ha kellene még hozzá valamilyen anyag, akkor mi azt belekevertük volna. A mai tudomány állása alapján szerénytelenség nélkül mondhatjuk, hogy az adalék piacon a mienk a legkomplexebb, leghatékonyabb, költségtakarékosabb termék! Ezt bizonyára tapasztalta!
Kérem írja meg, mikor elkezdte használni, mit tapasztalt. Ossza meg olvasó közönségünkkel.
Előre is köszönettel!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Örülök, hogy megelégedéssel használja a SPURI JG-2 adalékunkat!
Kérdésére válaszolva írom, hogy tisztító hatása kimagasló! Nem csak az üzemanyag ellátó rendszert tartja tisztán folyamatosan, hanem a dízel porlasztókat és a benzines injektorokat is.
Komplex több komponensből álló összetételnél fogva az üzemanyag minden minőségi paraméterét emeli.
Optimális szerkesztési arányban van a receptúra kifejlesztve, ezért semmi nemű semmilyen más adalék nem szükséges mellette. Ha kellene még hozzá valamilyen anyag, akkor mi azt belekevertük volna. A mai tudomány állása alapján szerénytelenség nélkül mondhatjuk, hogy az adalék piacon a mienk a legkomplexebb, leghatékonyabb, költségtakarékosabb termék! Ezt bizonyára tapasztalta!
Kérem írja meg, mikor elkezdte használni, mit tapasztalt. Ossza meg olvasó közönségünkkel.
Előre is köszönettel!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Kálmán Úr!
Ford mondeó 2.0 tdci szgk-hoz jó ideje használom a Jg-2 adalékukat.A kérdésem az lenne,hogy aJg-2 adalékuk végez-e az égéstérben tisztitást,(injektor)stb.és érdemes-e az adalékkal (LEHET)eggyütt valamilyen injektor tisztítót pl:STP-t használni?
Válaszát előre is köszönöm.
Ford mondeó 2.0 tdci szgk-hoz jó ideje használom a Jg-2 adalékukat.A kérdésem az lenne,hogy aJg-2 adalékuk végez-e az égéstérben tisztitást,(injektor)stb.és érdemes-e az adalékkal (LEHET)eggyütt valamilyen injektor tisztítót pl:STP-t használni?
Válaszát előre is köszönöm.
köszönöm a válaszát. egyelőre azt kell elintáznem, hogy valaki hozzon ki nekem (Stockholmban élek). Ha nem sikerül akkor legkésőbb októberben beszerzem magam:)
Szép napot minden olvasónak .Vepi Trans kft szólnék mivel önök külföldre járnak és kint is tankolnak akkor gondolom észre vették hogy a magyar űzzem anyag mekkora sz....Mert egy német osztrák .. anyaggal sokkal többet el lehet menni kilométerben értem kérdés ez hogy ez miért van.Azért mert nálunk minden űzzem anyag kamu szerintem. Nekem 1.9 pdtdi passatom van és én már vagy 5 éve télen nyáron rakom bele a spuri piros folyadékát minden tankoláskor szerintem kiváló. Mert csendesebben jár a motor tőle kevesebb fogyasztás télen könnyebb indítás .nagyobb nyomaték de ez az én meglátásom .
A fórum:Totalcar spuri adalék
Érdemes olvasgatni!
Bár tuti,hogy mind macskajancsi:D
Érdemes olvasgatni!
Bár tuti,hogy mind macskajancsi:D
Tisztelt Farkas Úr!
Nem vártam mást önöktől!:(
Nem igazán válaszol arra amit kérdezek a spuri pedig nem hozza azt ami rá van írva!
10-20% fogyasztás csökkenést igér!A jótékony hatásokat nemtudjuk mérni,mert csak ezért nem szedetünk szét egy motort!:D
Bár az üzletkötőknek az autóját vagy későn kezdték spurizni vagy ott sem használ az autó hangjából itélve!(Corsa CDTi)
Tisztító hatása biztos van,ezt elismerem!!Kisebb füst,könnyebb indítás!
Erőtlen kisteljesítményű vagy ellustult autóknál még a több nyomaték is elképzelhető ezeket nem vitatom!:)
Az pedig,hogy csak én mennék szembe a forgalommal....:D
Ajánlanám figyelmébe ezt a fórumot!!Bárcsak hamarabb találtam volna meg!http://forum.index.hu/Topic/showTopicList?cmd=Article_showArticle&t=9145314
De az ön vendégkönyvébe is van bőven olyan aki a fogyasztásra panaszkodik!
Nem akarok többet ezzel a témával foglalkozni csak bosszant,hogy esküdöznek olyanra,ami nem igaz és aki elfogulatlan véleményt mer írni az meg nem tud vezetni!
Az ön ügyfelei közül jó pár placebó hatás alatt van!
Biztos lehet benne,hogy mi valóban azért próbáltuk ki,mert hittünk benne!
Pontosítani kellenne a fogyasztással kapcsolatos információt a dobozon,mert így egy kicsit megtévesztés"szaga"van!
Egyébként:1992-től van jogosítványom 98-tól hivatásos(évente 250e km,furgonnal).
Üdv
Nem vártam mást önöktől!:(
Nem igazán válaszol arra amit kérdezek a spuri pedig nem hozza azt ami rá van írva!
10-20% fogyasztás csökkenést igér!A jótékony hatásokat nemtudjuk mérni,mert csak ezért nem szedetünk szét egy motort!:D
Bár az üzletkötőknek az autóját vagy későn kezdték spurizni vagy ott sem használ az autó hangjából itélve!(Corsa CDTi)
Tisztító hatása biztos van,ezt elismerem!!Kisebb füst,könnyebb indítás!
Erőtlen kisteljesítményű vagy ellustult autóknál még a több nyomaték is elképzelhető ezeket nem vitatom!:)
Az pedig,hogy csak én mennék szembe a forgalommal....:D
Ajánlanám figyelmébe ezt a fórumot!!Bárcsak hamarabb találtam volna meg!http://forum.index.hu/Topic/showTopicList?cmd=Article_showArticle&t=9145314
De az ön vendégkönyvébe is van bőven olyan aki a fogyasztásra panaszkodik!
Nem akarok többet ezzel a témával foglalkozni csak bosszant,hogy esküdöznek olyanra,ami nem igaz és aki elfogulatlan véleményt mer írni az meg nem tud vezetni!
Az ön ügyfelei közül jó pár placebó hatás alatt van!
Biztos lehet benne,hogy mi valóban azért próbáltuk ki,mert hittünk benne!
Pontosítani kellenne a fogyasztással kapcsolatos információt a dobozon,mert így egy kicsit megtévesztés"szaga"van!
Egyébként:1992-től van jogosítványom 98-tól hivatásos(évente 250e km,furgonnal).
Üdv
Tisztelt Vepi Trans!
Mély alázattal és maximális lojalitással írom le, hogy mi már bizonyítottunk! Önökön a sor! A rendszerükbe nem szeretnék durkálni! Ha több százezres vásárlói kör megelégedett a minőséggel akkor azzal a kivételes 1-2 hellyel lehet a gond!
Írok erről egy viccet! Lehet, hogy ismerős.
Az autópályán szemben halad egy autó. Bemondja a rádió, hogy vigyázzanak mert egy jármű szembe halad a forgalommal, kerüljék el a kérdéses autópályát. Hallgatja ezt a felhívást a szembe haladó is és azt mondja meggyőződéssel. Szembe halad az igaz, de nem csak egy hanem száz!!!
Semmi probléma nincs abból, ha valaki nem használja a SPURI-t. Kollégáinkkal azért vagyunk, hogy maximális minőséget produkáljuk. Ha valakinek ez kevés, vagy nem ezt várta az sem baj. Sikerélményünket és fejlesztési nyomvonalunkat megalapozza az a több százezres visszatérő felhasználói kör akik nagyon megelégedettek velünk!
Még egyszer leírom, roppantul sajnálom az eredménytelenségüket. De csapatostul most nem szándékozunk és tudunk több százezres költséggel jelentős kísérletekbe fogni az Ön cégénél.
A csapatunk jól képzett, precíz mérnökökből áll, akiknek a munkaterve sajnos majd egy évre le van kötve értékes feladatokkal!
A nevükbe is a továbbiakba minden jót és jó egészséget kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Mély alázattal és maximális lojalitással írom le, hogy mi már bizonyítottunk! Önökön a sor! A rendszerükbe nem szeretnék durkálni! Ha több százezres vásárlói kör megelégedett a minőséggel akkor azzal a kivételes 1-2 hellyel lehet a gond!
Írok erről egy viccet! Lehet, hogy ismerős.
Az autópályán szemben halad egy autó. Bemondja a rádió, hogy vigyázzanak mert egy jármű szembe halad a forgalommal, kerüljék el a kérdéses autópályát. Hallgatja ezt a felhívást a szembe haladó is és azt mondja meggyőződéssel. Szembe halad az igaz, de nem csak egy hanem száz!!!
Semmi probléma nincs abból, ha valaki nem használja a SPURI-t. Kollégáinkkal azért vagyunk, hogy maximális minőséget produkáljuk. Ha valakinek ez kevés, vagy nem ezt várta az sem baj. Sikerélményünket és fejlesztési nyomvonalunkat megalapozza az a több százezres visszatérő felhasználói kör akik nagyon megelégedettek velünk!
Még egyszer leírom, roppantul sajnálom az eredménytelenségüket. De csapatostul most nem szándékozunk és tudunk több százezres költséggel jelentős kísérletekbe fogni az Ön cégénél.
A csapatunk jól képzett, precíz mérnökökből áll, akiknek a munkaterve sajnos majd egy évre le van kötve értékes feladatokkal!
A nevükbe is a továbbiakba minden jót és jó egészséget kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Úr!
Laboratóriumi körülményekkel magyarázni azt,hogy mi miért nemtudunk fogyasztást mérni.....hát nemtudom!Szerintem senki nemtud ilyet az utakon produkálni!Azt viszont igen,hogy ugyanazzal az autóval hasonló stílussal mit lehet fogyasztani!Mi ülünk a saját kocsijainkon és higgye el NEM LOPUNK MAGUNKTÓL!Simán hinni szerettünk volna egy magyar termékbe!!!Az a furcsa,hogy kifelé menet a magyar gázolaj kifogyása után megtankolom az autót és azonnal jelentkezik a fogyasztás csökkenés!A spurinál Önök szerint csak a második-harmadik tankolás után lesz érezhető!Nem kételkedünk a jótékony hatásokba(motor,hang,füst,kipufogó tisztaság stb.)de,hogy 5 autónál semmilyen fogyasztáscsökkenés nem volt az biztos!Nem csak két levélben írtak erről!Ez csak azért fontos,mert mi is kb 100e ft-ot áldoztunk a spurira,de a csökkenés csak nem jött!
Csináljunk 1 közös tesztet!Menjünk sima gázolajjal egy 200km-es kört bármelyik autónkal(Master,Ducató,BMW,) és utánna spurissal ugyanezt a kört!Ha kevesebb lesz legalább 3 decivel a fogyasztás,kifizetem a felhasznált spurit,nyilvánosan bocsánatot kérek és ingyen reklámozom minden autónkon!Felvesszük videóra és megosztjuk mindenhol!Ha nem,akkor visszafizeti a spurira költött összeget és azt is megosztjuk!
Ne fogjuk a laboratóriumi körülményekre,mert ezt a szert közúti járművekbe árulják.
Ha pedig ennyire nem mérhető a csökkenés,akkor ott már "bibi"van!!
Legnagyobb Tisztelettel
Laboratóriumi körülményekkel magyarázni azt,hogy mi miért nemtudunk fogyasztást mérni.....hát nemtudom!Szerintem senki nemtud ilyet az utakon produkálni!Azt viszont igen,hogy ugyanazzal az autóval hasonló stílussal mit lehet fogyasztani!Mi ülünk a saját kocsijainkon és higgye el NEM LOPUNK MAGUNKTÓL!Simán hinni szerettünk volna egy magyar termékbe!!!Az a furcsa,hogy kifelé menet a magyar gázolaj kifogyása után megtankolom az autót és azonnal jelentkezik a fogyasztás csökkenés!A spurinál Önök szerint csak a második-harmadik tankolás után lesz érezhető!Nem kételkedünk a jótékony hatásokba(motor,hang,füst,kipufogó tisztaság stb.)de,hogy 5 autónál semmilyen fogyasztáscsökkenés nem volt az biztos!Nem csak két levélben írtak erről!Ez csak azért fontos,mert mi is kb 100e ft-ot áldoztunk a spurira,de a csökkenés csak nem jött!
Csináljunk 1 közös tesztet!Menjünk sima gázolajjal egy 200km-es kört bármelyik autónkal(Master,Ducató,BMW,) és utánna spurissal ugyanezt a kört!Ha kevesebb lesz legalább 3 decivel a fogyasztás,kifizetem a felhasznált spurit,nyilvánosan bocsánatot kérek és ingyen reklámozom minden autónkon!Felvesszük videóra és megosztjuk mindenhol!Ha nem,akkor visszafizeti a spurira költött összeget és azt is megosztjuk!
Ne fogjuk a laboratóriumi körülményekre,mert ezt a szert közúti járművekbe árulják.
Ha pedig ennyire nem mérhető a csökkenés,akkor ott már "bibi"van!!
Legnagyobb Tisztelettel
Tisztelt Vepi Trans Kft!
Ha egy bizonyos kísértetet végzünk bármilyen típusú motor egységnyi, pl. 5 liter gázolajjal hány kwh energiát tud megtermelni adalékolt és adalékolatlan üzemanyagból az a 100 % biztos. A két mérés között nem telik el, csupán csak egy-két órahossza és minden körülmény légrezgés, páratartalom, hőmérséklet, és ugyanaz kell hogy legyen, mert a levegő portartalma és egyéb összetétele is páratartalom, nitrogén, oxigén légnyomásszint is befolyásolja a fogyasztási adatokat.
Egy csupasz motorra bármilyen kasznit platót és egyéb fogyasztókat pakolok, az mind mind máshogyan terheli meg a motor energia igényét. Nyugodtan ki lehet jelenteni, hogy két egyforma szintű hónap, év, vagy akár nap sincs ahol ezt meg lehetne mérni. Vannak olyan ráutaló jelek a pontos nyomatékpad és teljesítménypad mellett, ahol a leadott energia mennyiségre lehet következtetni. Ilyen paraméterek a gyorsulás, a nyomatékosabb haladási ütem, a halkabb motorjárás, a kevesebbszer felkapcsolódó hűtőventilátor a tisztább kipufogócső, valamint a tisztább dugótető. Ez utóbbit remekül lehet látni egy 20 ezer forintos endoszkóppal is.
Az igazi bizonyíték pedig amikor 4-500 ezer km futást produkál, olyan személyautó, mely gyártóműileg 150 ezer km-re van méretezve. Aki jól érzi az autóját, a tudásával tisztában van, az tudja értékelni előzés közben és több év tartósság után az előnyöket.
A fogyasztás mérést nagyon kevesen tudják precízen elvégezni, további tény, hogy nagyon kevés fuvarozó cégnél nem lopják az üzemanyagot. A csábítás mindenhol meg van. Olyan földöntúli technikákat agyalnak ki, még az agyonfizetett sofőrök is, hogy alig hiszem el. Nagyon sok helyen bebizonyítottuk, hogy a becsület mintaszobrai, mind lopnak. Természeteses a SPURI megtakarítást, rögtön bele kalkulálják, az eltulajdonítható mennyiségbe. 100 cég közül nem is találtunk olyan céget, ahol vagy így, vagy úgy ne lopták volna a gázolajat. Sokan el sem tudják képzelni, hogy a kamionokat mivel üzemelteti a sofőr, amikor elhagyja a telephelyet. Mindenféle olajszármazékokat belekevernek az üzemanyag tankba különböző arányba, csupán azért, hogy belőle roppant lassan, a résolajcsövön keresztül eltulajdonítható gázolajhoz jussanak.
A leblombált motortér sem probléma, a GPS sem gond, ugyanis arányosan csöpögtetve kerül ki a 750-1250 literes tankból 20 literes kannákba az üzemanyag. Majd minden országba azonnal van rá vevő, hisz egész láncolat alakult ki ezek felvásárlására. Ez csupán összeköttetést kérdése. Mikor már több tucat ilyet tapasztal az ember, akkor megkérdőjelezi, azt hogy, miért nem tesz valamit a tulajdonos.
Egyes cégeknél benormázzák a járműveket, olyan szigorú teszt sofőrökkel, akik valóban optimálisan tudnak vezetni. A fordulat tartomány, a sebességfokozatokat, az ehhez tartozó nyomatékokat, és azok váltását bármilyen terepviszonyok között a legkevesebb üzemanyagból hozzák ki. Áldozatul is esett néhány olyan sofőr, aki nem jól tud vezetni, vagy akinek totál mindegy a fogyasztás. Az szegény, zsebből fizette ki a többlet üzemanyagot. Ezek a sofőrök érdekes, maguk veszik meg a cég autójába a SPURI-t. De vásárolják azok is, akik csupán lopni akarnak. Milyen kicsi a világ, mert ezt el is mesélik! A legtöbb tulaj, úgy van vele, ha csak 3-400 ezer forintot tudok a sofőrnek fizetni, akkor ugyanennyit el is lophat, hiszen az nekem rezsiköltség lesz.
Összefoglalva:
Ahol nem egy autó fut, és nincs független teszt sofőr, ott a fogyasztásmérést, ne bízzuk magára a tulajdonosi körre, mert semmi jó nem származik belőle.
Örülök neki, hogy a 150 ezer flakon fogyás között van két olyan vélemény, mely semmiféle előnyt, és pozitívumot a SPURI használatával kapcsolatban nem tudott kimutatni. Mi továbbra is állunk vásárlóink rendelkezésére, és azt valljuk, hogy az használja a termékünket, aki meg van elégedve az eredménnyel.
További balesetmentes, nyomatékos autózást kívánok minden olvasónknak.
Tisztelettel: Farkas Kálmán
Ha egy bizonyos kísértetet végzünk bármilyen típusú motor egységnyi, pl. 5 liter gázolajjal hány kwh energiát tud megtermelni adalékolt és adalékolatlan üzemanyagból az a 100 % biztos. A két mérés között nem telik el, csupán csak egy-két órahossza és minden körülmény légrezgés, páratartalom, hőmérséklet, és ugyanaz kell hogy legyen, mert a levegő portartalma és egyéb összetétele is páratartalom, nitrogén, oxigén légnyomásszint is befolyásolja a fogyasztási adatokat.
Egy csupasz motorra bármilyen kasznit platót és egyéb fogyasztókat pakolok, az mind mind máshogyan terheli meg a motor energia igényét. Nyugodtan ki lehet jelenteni, hogy két egyforma szintű hónap, év, vagy akár nap sincs ahol ezt meg lehetne mérni. Vannak olyan ráutaló jelek a pontos nyomatékpad és teljesítménypad mellett, ahol a leadott energia mennyiségre lehet következtetni. Ilyen paraméterek a gyorsulás, a nyomatékosabb haladási ütem, a halkabb motorjárás, a kevesebbszer felkapcsolódó hűtőventilátor a tisztább kipufogócső, valamint a tisztább dugótető. Ez utóbbit remekül lehet látni egy 20 ezer forintos endoszkóppal is.
Az igazi bizonyíték pedig amikor 4-500 ezer km futást produkál, olyan személyautó, mely gyártóműileg 150 ezer km-re van méretezve. Aki jól érzi az autóját, a tudásával tisztában van, az tudja értékelni előzés közben és több év tartósság után az előnyöket.
A fogyasztás mérést nagyon kevesen tudják precízen elvégezni, további tény, hogy nagyon kevés fuvarozó cégnél nem lopják az üzemanyagot. A csábítás mindenhol meg van. Olyan földöntúli technikákat agyalnak ki, még az agyonfizetett sofőrök is, hogy alig hiszem el. Nagyon sok helyen bebizonyítottuk, hogy a becsület mintaszobrai, mind lopnak. Természeteses a SPURI megtakarítást, rögtön bele kalkulálják, az eltulajdonítható mennyiségbe. 100 cég közül nem is találtunk olyan céget, ahol vagy így, vagy úgy ne lopták volna a gázolajat. Sokan el sem tudják képzelni, hogy a kamionokat mivel üzemelteti a sofőr, amikor elhagyja a telephelyet. Mindenféle olajszármazékokat belekevernek az üzemanyag tankba különböző arányba, csupán azért, hogy belőle roppant lassan, a résolajcsövön keresztül eltulajdonítható gázolajhoz jussanak.
A leblombált motortér sem probléma, a GPS sem gond, ugyanis arányosan csöpögtetve kerül ki a 750-1250 literes tankból 20 literes kannákba az üzemanyag. Majd minden országba azonnal van rá vevő, hisz egész láncolat alakult ki ezek felvásárlására. Ez csupán összeköttetést kérdése. Mikor már több tucat ilyet tapasztal az ember, akkor megkérdőjelezi, azt hogy, miért nem tesz valamit a tulajdonos.
Egyes cégeknél benormázzák a járműveket, olyan szigorú teszt sofőrökkel, akik valóban optimálisan tudnak vezetni. A fordulat tartomány, a sebességfokozatokat, az ehhez tartozó nyomatékokat, és azok váltását bármilyen terepviszonyok között a legkevesebb üzemanyagból hozzák ki. Áldozatul is esett néhány olyan sofőr, aki nem jól tud vezetni, vagy akinek totál mindegy a fogyasztás. Az szegény, zsebből fizette ki a többlet üzemanyagot. Ezek a sofőrök érdekes, maguk veszik meg a cég autójába a SPURI-t. De vásárolják azok is, akik csupán lopni akarnak. Milyen kicsi a világ, mert ezt el is mesélik! A legtöbb tulaj, úgy van vele, ha csak 3-400 ezer forintot tudok a sofőrnek fizetni, akkor ugyanennyit el is lophat, hiszen az nekem rezsiköltség lesz.
Összefoglalva:
Ahol nem egy autó fut, és nincs független teszt sofőr, ott a fogyasztásmérést, ne bízzuk magára a tulajdonosi körre, mert semmi jó nem származik belőle.
Örülök neki, hogy a 150 ezer flakon fogyás között van két olyan vélemény, mely semmiféle előnyt, és pozitívumot a SPURI használatával kapcsolatban nem tudott kimutatni. Mi továbbra is állunk vásárlóink rendelkezésére, és azt valljuk, hogy az használja a termékünket, aki meg van elégedve az eredménnyel.
További balesetmentes, nyomatékos autózást kívánok minden olvasónknak.
Tisztelettel: Farkas Kálmán
Kedves Pap Sándor!
A leírása alapján úgy érzem, hogy értékelni fogja a JG-2 sportadalékunkat, amely nagyobb energiatartalommal rendelkezik.
Ha fél literes változatban vásárolja, akkor 50 literhez 1 dl adalékolással, magasabb fordulaton is megfelelő kopáscsökkentést és hűtőgélt tartalmaz.
Amennyit az üzemanyag adalékra költ, annyit takarít meg a SPURI JG-2 (kék) adalék. Cserébe a motor sokáig panaszmentesen fog üzemelni.
Az Ön autója amúgy is a tartósabb fajtából van, sok jót hallottam 320-as széria hosszú élettartamáról. Kérem írja meg a tapasztalatát, ha elkezdi használni az adalékunkat.
További élvezetes autózást kívánok, tisztelettel:
Farkas Kálmán
A leírása alapján úgy érzem, hogy értékelni fogja a JG-2 sportadalékunkat, amely nagyobb energiatartalommal rendelkezik.
Ha fél literes változatban vásárolja, akkor 50 literhez 1 dl adalékolással, magasabb fordulaton is megfelelő kopáscsökkentést és hűtőgélt tartalmaz.
Amennyit az üzemanyag adalékra költ, annyit takarít meg a SPURI JG-2 (kék) adalék. Cserébe a motor sokáig panaszmentesen fog üzemelni.
Az Ön autója amúgy is a tartósabb fajtából van, sok jót hallottam 320-as széria hosszú élettartamáról. Kérem írja meg a tapasztalatát, ha elkezdi használni az adalékunkat.
További élvezetes autózást kívánok, tisztelettel:
Farkas Kálmán
Kimaradt!Az 5.oldalon van az első levelünk!A külföldi üzemanyaggal azóta is van csökkenés!Pl:Master Párizs felé 115km/h-val 9 l,hazafelé 8 l.Súly-időjárás azonos!Chip után kifelé 8.5max,vissza 7.5-7.7. 400e km van benne bontatlan motor-váltó eredeti csúcsok+szivattyú+turbó.Minden 10e km-nél 0.5l 2t olaj.Minden diesel szervíz ezt tanácsolja.Az egyik ducato 3.0mjet 600e km is túl van ugyanígy használva és eredeti csúcs+szivattyú+turbó.Lehet hogy szerencsénk van ezekkel az autókkal,de ezek tények!!
Gábornak Tatára és azoknak akiknek nem jött be a spuri!!Mi (2 cég) a cégtől közvetlenül rendeltünk kék spurit!Azt hittük,hogy a boltokban hamisítvány van és azért nincs fogyasztás csökkenés!5 különböző autóval teszteltük,de semmilyen fogyasztás csökkenést nem tudtunk elérni!Fiat ducato(2 féle)Renault master,BMW 320D,AUDI A8 4.2. Minimum 3000km és átlag 20000km mentünk spurival!Nem mondjuk,hogy nem jó,de nekünk nem jött be!Azóta motoroptimalizálást csináltattunk(chiptuning)és bizony 0.5-0.8 literrel csökkent a fogyi!Bármilyen tesztnek állunk elébe,mert ez a téma havi 20e km-nél igencsak érdekes!Ha a spurival üzemanyag megtakarítást érünk el,akkor ingyen fogjuk reklámozni minden autónkon!!!!!!
Tisztelt Farkas úr!
Nemrégiben vásároltam egy 06 évjáratú bmw 320d touring autó és mivel megszerettem nem tervezek megszabadulni tőle. Kérdésem az lenne,hogy melyik adalékot és azt milyen arányban lenne érdemes használni az autóban. Nem a spórolós vezetők közé tartozom,szeretek odalépni néha néha. Válaszát előre is köszönöm.
Nemrégiben vásároltam egy 06 évjáratú bmw 320d touring autó és mivel megszerettem nem tervezek megszabadulni tőle. Kérdésem az lenne,hogy melyik adalékot és azt milyen arányban lenne érdemes használni az autóban. Nem a spórolós vezetők közé tartozom,szeretek odalépni néha néha. Válaszát előre is köszönöm.
Tisztelt Gábor!
Örülök a bejegyzésének! Ilyennek is lenni kell! Megtaláljuk a kérdésére a választ!!!!! Ezt biztos! Csupán a körülményeket kell megvizsgálni! Dízel üzeműnél pedig különösen jó véleménnyel vannak a felhasználóink! Ehhez még laborkörülményű nyomatékpad sem kell!
Tapasztalata érdekes és különös!
Nagyon sajnálom, hogy Ön fogyasztás csökkenés nem észlelt, annak ellenére, hogy nyomatékosabb az autó!
Mindenképp megtakarít annyi üzemanyagot, hogy kétszer visszakapja a beinvesztált összeget!
Részleteket is meg kellene vizsgálni. Gyanús, hogy sok-sok éve ott lehetett a polcon a SPURI, mert mi csurig töltjük a gyártáskor! Elnézést kérünk a kereskedők helyett is! Valamennyi energia így eltávozik a folyadékból!
Ettől viszont még mindig bőven hozza a 10% többlet energiát!
Higgye el nem vásárolnának évente több százezres tételbe a vevőink SPURI-t és ennek különféle fajtáit, ha nem hatna! Meg vannak elégedve a SPURI-val.
Javaslom nagy forgalmú helyről vásároljon, meg lesz elégedve a SPURI-val.
Itt a vendég oldalon is ezer fölött van a hozzászólás. Negatív még sosem volt!
Külön örülök ennek a bejegyzésnek, hisz már azt hihetik kitöröljük a negatív tapasztalatokat!
Kenőképességre a következőket tudom írni. A lapunkon a működési mechanizmusokat leírtuk, természetesen, ami publikus. Próbálják másolgatni kevés sikerrel a termékünket! Nem véletlen! Atomi és molekuláris összetételt, valamint az egyedülálló konfigurációt nem írhatom le! Ugye megérti? Nagyon hosszú út vezetett el odáig, hogy még analizálni sem tudják! Vagyis tudják analizálni, de ezt reprodukálni nem! Pedig keményen próbálkoznak! Csodálkoznak, mi is EZ valójában????
És már itt van lassan a még hatékonyabb igazán ütős termék a fejlesztési Un. burok alatt. Ha a nagyipari gyártását sikerülne olcsóbbá tenni már gyártanánk is!
Sajnos ez még inkább energia igényes mint a verseny adalékunk!
De nem adjuk fel! Ezt hajt előre bennünket!
További élvezetes, balesetmentes autózást kívánok! Kérem írjon még, ha nem adta fel és ismét SPURI-val próbálkozik.
1998 év óta számos hosszútávú tesztelésen igazoltuk a termék kopáscsökkentő hatását, donor ugyanolyan járművekben párhuzamosan! Felhasználói, vásárlói visszajelzések folyamatos dicséretekről, jó tapasztalatokról szól!
Büszkék vagyunk az elért eredményeinkre! Önnél pedig talán valami apróság elkerülte a figyelmét! Kérek mérjen még tovább újabb négy tankolást a megadott 2ezrelékkel! Azért az érdekes, hogy százados eltérések vannak csak! Mindig ugyanannyit fogyasztott a gép! Pedig a hőmérséklet viszonyoktól, páratartalomtól, légnyomástól is függ a fogyasztás!
Érdekes, hogy jómagam is az új 1200-as dízel VW Póló egyszer 2.85 litert, másszor pedig 3.21 litert fogyaszt, Kisújszállás-Nyíregyháza között ingázva a főúton. Éjszaka csaknem ugyanolyan forgalom mellett, és állandó 100 körüli tempónál! /Bocsi városba is!/
Örülök a bejegyzésének! Ilyennek is lenni kell! Megtaláljuk a kérdésére a választ!!!!! Ezt biztos! Csupán a körülményeket kell megvizsgálni! Dízel üzeműnél pedig különösen jó véleménnyel vannak a felhasználóink! Ehhez még laborkörülményű nyomatékpad sem kell!
Tapasztalata érdekes és különös!
Nagyon sajnálom, hogy Ön fogyasztás csökkenés nem észlelt, annak ellenére, hogy nyomatékosabb az autó!
Mindenképp megtakarít annyi üzemanyagot, hogy kétszer visszakapja a beinvesztált összeget!
Részleteket is meg kellene vizsgálni. Gyanús, hogy sok-sok éve ott lehetett a polcon a SPURI, mert mi csurig töltjük a gyártáskor! Elnézést kérünk a kereskedők helyett is! Valamennyi energia így eltávozik a folyadékból!
Ettől viszont még mindig bőven hozza a 10% többlet energiát!
Higgye el nem vásárolnának évente több százezres tételbe a vevőink SPURI-t és ennek különféle fajtáit, ha nem hatna! Meg vannak elégedve a SPURI-val.
Javaslom nagy forgalmú helyről vásároljon, meg lesz elégedve a SPURI-val.
Itt a vendég oldalon is ezer fölött van a hozzászólás. Negatív még sosem volt!
Külön örülök ennek a bejegyzésnek, hisz már azt hihetik kitöröljük a negatív tapasztalatokat!
Kenőképességre a következőket tudom írni. A lapunkon a működési mechanizmusokat leírtuk, természetesen, ami publikus. Próbálják másolgatni kevés sikerrel a termékünket! Nem véletlen! Atomi és molekuláris összetételt, valamint az egyedülálló konfigurációt nem írhatom le! Ugye megérti? Nagyon hosszú út vezetett el odáig, hogy még analizálni sem tudják! Vagyis tudják analizálni, de ezt reprodukálni nem! Pedig keményen próbálkoznak! Csodálkoznak, mi is EZ valójában????
És már itt van lassan a még hatékonyabb igazán ütős termék a fejlesztési Un. burok alatt. Ha a nagyipari gyártását sikerülne olcsóbbá tenni már gyártanánk is!
Sajnos ez még inkább energia igényes mint a verseny adalékunk!
De nem adjuk fel! Ezt hajt előre bennünket!
További élvezetes, balesetmentes autózást kívánok! Kérem írjon még, ha nem adta fel és ismét SPURI-val próbálkozik.
1998 év óta számos hosszútávú tesztelésen igazoltuk a termék kopáscsökkentő hatását, donor ugyanolyan járművekben párhuzamosan! Felhasználói, vásárlói visszajelzések folyamatos dicséretekről, jó tapasztalatokról szól!
Büszkék vagyunk az elért eredményeinkre! Önnél pedig talán valami apróság elkerülte a figyelmét! Kérek mérjen még tovább újabb négy tankolást a megadott 2ezrelékkel! Azért az érdekes, hogy százados eltérések vannak csak! Mindig ugyanannyit fogyasztott a gép! Pedig a hőmérséklet viszonyoktól, páratartalomtól, légnyomástól is függ a fogyasztás!
Érdekes, hogy jómagam is az új 1200-as dízel VW Póló egyszer 2.85 litert, másszor pedig 3.21 litert fogyaszt, Kisújszállás-Nyíregyháza között ingázva a főúton. Éjszaka csaknem ugyanolyan forgalom mellett, és állandó 100 körüli tempónál! /Bocsi városba is!/
Tisztelt Farkas Kálmán úr!
A tapasztalataimat szeretném megosztani a piros Spuri használatával kapcsolatban.
Kezdjük a negatívumokkal. 😛
A 3300 Ft-ért vásárolt 500ml-es kiszerelésben a flakon oldalán látható 500-as beosztás alatt volt a folyadék szintje.
Magyarán vettem ca. 480 ml-t, mint 500-as kiszerelés.
Ez lehet, hogy egyedi eset volt (úgy hozattam a boltba a terméket, nem volt viszonyítási alap), mindenesetre nem túl szívderítő, mint első benyomás.
Diesel üzemű autóban használva a várt eredmények közül a fogyasztáscsökkenés teljesen elmaradt.
Hm, az árát már nem fogja visszahozni, legalábbis pénzügyileg nem. 🙂
Négy tele tanknyi gázolajat használtam el a Spurival, heti 920-940km-t megtéve, nagyrészt autópályán és autóúton, tempomattal, gyér forgalomban és közel azonos időjárási körülmények között, így, attól függetlenül, hogy nem laborban mértem, meglehetősen objektívnek mondhatók a mérési eredmények.
0. hét Spuri nélkül: 5,77 l/100km
1. hét már Spurival: 5,82
2.hét: 5,78
3.hét: 5,81
4.hét: 5,79
A pozitív tapasztalatok, mert ilyen is van 🙂 :
- a motor könnyebben indul (hamarabb pöccen be)
- enyhén érezhető nyomatéktöblet az alsó fordulatszám tartományban, de semmi "ejha, de megy" feeling
Talán azt mondaná, a várt fogyasztás csökkenés azért maradt el, mert kihasználtam a megjelenő nyomatéktöbletet és jobban nyomtam neki, mint eddig, élvezve, hogy jobban megy. Nem így van, a tempomat mindig ugyanúgy nyomja helyettem 🙂 és a heti km-ek ca. 80%-ban azzal utaztam é ritkán kellett kinyomni, majd visszagyorsítani a forgalmi viszonyok miatt.
Be kell valljam, elsődleges cél a termék kenőképességének kihasználása volt (lett volna), mellette persze nem bánva, ha legalább annyival kevesebbet fogyaszt, hogy az adagolt termék árra megtérüljön, mint ahogy az egy számításban áll a honlapon...:P
A mérhető, érzékelhető eredmények alapján tehát nálam (!) közepesen vizsgázott a termék.
Ha megtenné, hogy annyit elárul, mely összetevőtől várható a kenőképesség javítása, azt megköszönném, mert ezen tulajdonságát mérni nem tudom, max. elhinni. 🙂
Persze, tudom, üzleti titok is van a világon, annyira gondolok csak, mint pl. az egyik motorolajgyártó közli, hogy a MoSi2-től tartja jobbnak a termékei kenőképességét, mint a konkurenseké.
Köszönettel és üdvözlettel
Gábor Tatáról
A tapasztalataimat szeretném megosztani a piros Spuri használatával kapcsolatban.
Kezdjük a negatívumokkal. 😛
A 3300 Ft-ért vásárolt 500ml-es kiszerelésben a flakon oldalán látható 500-as beosztás alatt volt a folyadék szintje.
Magyarán vettem ca. 480 ml-t, mint 500-as kiszerelés.
Ez lehet, hogy egyedi eset volt (úgy hozattam a boltba a terméket, nem volt viszonyítási alap), mindenesetre nem túl szívderítő, mint első benyomás.
Diesel üzemű autóban használva a várt eredmények közül a fogyasztáscsökkenés teljesen elmaradt.
Hm, az árát már nem fogja visszahozni, legalábbis pénzügyileg nem. 🙂
Négy tele tanknyi gázolajat használtam el a Spurival, heti 920-940km-t megtéve, nagyrészt autópályán és autóúton, tempomattal, gyér forgalomban és közel azonos időjárási körülmények között, így, attól függetlenül, hogy nem laborban mértem, meglehetősen objektívnek mondhatók a mérési eredmények.
0. hét Spuri nélkül: 5,77 l/100km
1. hét már Spurival: 5,82
2.hét: 5,78
3.hét: 5,81
4.hét: 5,79
A pozitív tapasztalatok, mert ilyen is van 🙂 :
- a motor könnyebben indul (hamarabb pöccen be)
- enyhén érezhető nyomatéktöblet az alsó fordulatszám tartományban, de semmi "ejha, de megy" feeling
Talán azt mondaná, a várt fogyasztás csökkenés azért maradt el, mert kihasználtam a megjelenő nyomatéktöbletet és jobban nyomtam neki, mint eddig, élvezve, hogy jobban megy. Nem így van, a tempomat mindig ugyanúgy nyomja helyettem 🙂 és a heti km-ek ca. 80%-ban azzal utaztam é ritkán kellett kinyomni, majd visszagyorsítani a forgalmi viszonyok miatt.
Be kell valljam, elsődleges cél a termék kenőképességének kihasználása volt (lett volna), mellette persze nem bánva, ha legalább annyival kevesebbet fogyaszt, hogy az adagolt termék árra megtérüljön, mint ahogy az egy számításban áll a honlapon...:P
A mérhető, érzékelhető eredmények alapján tehát nálam (!) közepesen vizsgázott a termék.
Ha megtenné, hogy annyit elárul, mely összetevőtől várható a kenőképesség javítása, azt megköszönném, mert ezen tulajdonságát mérni nem tudom, max. elhinni. 🙂
Persze, tudom, üzleti titok is van a világon, annyira gondolok csak, mint pl. az egyik motorolajgyártó közli, hogy a MoSi2-től tartja jobbnak a termékei kenőképességét, mint a konkurenseké.
Köszönettel és üdvözlettel
Gábor Tatáról
Legutóbbi hozzászólások