A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
RegisztrációNyugtáztam, hogy pozitív tapasztalatai vannak a SPURI-val kapcsolatban.
Kérdésére az alábbiakat válaszolom:
A gázos autónál a tartályba való bejuttatást körülményes megoldani. Erre mi kitaláltunk egy szelepes, töltőcső rendszert, sajnos országunkban az engedélyeztetés egy horror történet.
Azt jónak tartom, hogy a kenőolajat bejuttató Flashlube rendszerrel oldja meg. Talán annyit, hogy a vákumos rendszer elegendőnek bizonyulhat. Kérdés az, hogy a SPURI-t bírja-e a tartály és a befecskendező összekötő cső anyaga. Valószínű igen. Ekkor megoldott az is, hogy nem kell az üzemanyagba tölteni az adalékot, tehát a SPURI-8-at is lehet alkalmazni. Lásd oldali weblapra kattintás lehetőségét!
A fajtájára kitérve, a kék színű sport adalékot javaslom, a szokásos mennyiséghez képest 50 %-ban. Tehát, 50 liter sűrített gázhoz töltsön, 0,5 dl, azaz 50 ml SPURI-JG2-t. A turbo nyomás és a sűrítési viszony nem tűnik brutálisnak, ezért elegendő ez a kis mennyiség is, ha a gáztartályban valamilyen gázpumpával be tudja juttatni tankolás előtt, ha kisebb a nyomás. Ha még sem akkor marad a szívótorokba való injektálás. Sajnos más rendszert nem tudunk ajánlani a bejuttatásához, ugyanis Magyarországon szűk kör használja a gázos autót, és még szűkebb kör adalékolja is.
Köszönöm megkeresését, remélem tudtam segíteni,
üdvözlettel: Farkas Kálmán
Köszönöm kérdését.
A kereskedőjénél kellene tartani normál hagyományos típusú SPURI-t is. Receptúrában semmi különbség nincs, nem káros az autóra, viszont a SPURI-8-at nem ajánlhatom üzemanyagba. Jogilag azért nem, mert ez jövedéki adó mentes, független termék. Minden, amit az üzemanyagba öntünk, bármilyen kis mennyiségről is van szó, jövedéki adó fizetendő utána. Egy tank üzemanyagnál ez az adalékunkra vonatkozólag 11.- Ft.
Részletes tájékoztatót a honlapunk jobb oldali, SPURI-8 logójával ellátott részén találhat.
Kérem, kattintson a képre, és a SPURI-8 weblapunk megjelenik.
Köszönöm érdeklődését, és további balesetmentes autózást kívánok Önnek:
Tisztelettel: Farkas Kálmán
Örülök, hogy megelégedéssel használja a SPURI JG-2 adalékunkat!
Kérdésére válaszolva írom, hogy tisztító hatása kimagasló! Nem csak az üzemanyag ellátó rendszert tartja tisztán folyamatosan, hanem a dízel porlasztókat és a benzines injektorokat is.
Komplex több komponensből álló összetételnél fogva az üzemanyag minden minőségi paraméterét emeli.
Optimális szerkesztési arányban van a receptúra kifejlesztve, ezért semmi nemű semmilyen más adalék nem szükséges mellette. Ha kellene még hozzá valamilyen anyag, akkor mi azt belekevertük volna. A mai tudomány állása alapján szerénytelenség nélkül mondhatjuk, hogy az adalék piacon a mienk a legkomplexebb, leghatékonyabb, költségtakarékosabb termék! Ezt bizonyára tapasztalta!
Kérem írja meg, mikor elkezdte használni, mit tapasztalt. Ossza meg olvasó közönségünkkel.
Előre is köszönettel!
További élvezetes autózást kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Ford mondeó 2.0 tdci szgk-hoz jó ideje használom a Jg-2 adalékukat.A kérdésem az lenne,hogy aJg-2 adalékuk végez-e az égéstérben tisztitást,(injektor)stb.és érdemes-e az adalékkal (LEHET)eggyütt valamilyen injektor tisztítót pl:STP-t használni?
Válaszát előre is köszönöm.
Érdemes olvasgatni!
Bár tuti,hogy mind macskajancsi:D
Nem vártam mást önöktől!:(
Nem igazán válaszol arra amit kérdezek a spuri pedig nem hozza azt ami rá van írva!
10-20% fogyasztás csökkenést igér!A jótékony hatásokat nemtudjuk mérni,mert csak ezért nem szedetünk szét egy motort!:D
Bár az üzletkötőknek az autóját vagy későn kezdték spurizni vagy ott sem használ az autó hangjából itélve!(Corsa CDTi)
Tisztító hatása biztos van,ezt elismerem!!Kisebb füst,könnyebb indítás!
Erőtlen kisteljesítményű vagy ellustult autóknál még a több nyomaték is elképzelhető ezeket nem vitatom!:)
Az pedig,hogy csak én mennék szembe a forgalommal....:D
Ajánlanám figyelmébe ezt a fórumot!!Bárcsak hamarabb találtam volna meg!http://forum.index.hu/Topic/showTopicList?cmd=Article_showArticle&t=9145314
De az ön vendégkönyvébe is van bőven olyan aki a fogyasztásra panaszkodik!
Nem akarok többet ezzel a témával foglalkozni csak bosszant,hogy esküdöznek olyanra,ami nem igaz és aki elfogulatlan véleményt mer írni az meg nem tud vezetni!
Az ön ügyfelei közül jó pár placebó hatás alatt van!
Biztos lehet benne,hogy mi valóban azért próbáltuk ki,mert hittünk benne!
Pontosítani kellenne a fogyasztással kapcsolatos információt a dobozon,mert így egy kicsit megtévesztés"szaga"van!
Egyébként:1992-től van jogosítványom 98-tól hivatásos(évente 250e km,furgonnal).
Üdv
Mély alázattal és maximális lojalitással írom le, hogy mi már bizonyítottunk! Önökön a sor! A rendszerükbe nem szeretnék durkálni! Ha több százezres vásárlói kör megelégedett a minőséggel akkor azzal a kivételes 1-2 hellyel lehet a gond!
Írok erről egy viccet! Lehet, hogy ismerős.
Az autópályán szemben halad egy autó. Bemondja a rádió, hogy vigyázzanak mert egy jármű szembe halad a forgalommal, kerüljék el a kérdéses autópályát. Hallgatja ezt a felhívást a szembe haladó is és azt mondja meggyőződéssel. Szembe halad az igaz, de nem csak egy hanem száz!!!
Semmi probléma nincs abból, ha valaki nem használja a SPURI-t. Kollégáinkkal azért vagyunk, hogy maximális minőséget produkáljuk. Ha valakinek ez kevés, vagy nem ezt várta az sem baj. Sikerélményünket és fejlesztési nyomvonalunkat megalapozza az a több százezres visszatérő felhasználói kör akik nagyon megelégedettek velünk!
Még egyszer leírom, roppantul sajnálom az eredménytelenségüket. De csapatostul most nem szándékozunk és tudunk több százezres költséggel jelentős kísérletekbe fogni az Ön cégénél.
A csapatunk jól képzett, precíz mérnökökből áll, akiknek a munkaterve sajnos majd egy évre le van kötve értékes feladatokkal!
A nevükbe is a továbbiakba minden jót és jó egészséget kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Laboratóriumi körülményekkel magyarázni azt,hogy mi miért nemtudunk fogyasztást mérni.....hát nemtudom!Szerintem senki nemtud ilyet az utakon produkálni!Azt viszont igen,hogy ugyanazzal az autóval hasonló stílussal mit lehet fogyasztani!Mi ülünk a saját kocsijainkon és higgye el NEM LOPUNK MAGUNKTÓL!Simán hinni szerettünk volna egy magyar termékbe!!!Az a furcsa,hogy kifelé menet a magyar gázolaj kifogyása után megtankolom az autót és azonnal jelentkezik a fogyasztás csökkenés!A spurinál Önök szerint csak a második-harmadik tankolás után lesz érezhető!Nem kételkedünk a jótékony hatásokba(motor,hang,füst,kipufogó tisztaság stb.)de,hogy 5 autónál semmilyen fogyasztáscsökkenés nem volt az biztos!Nem csak két levélben írtak erről!Ez csak azért fontos,mert mi is kb 100e ft-ot áldoztunk a spurira,de a csökkenés csak nem jött!
Csináljunk 1 közös tesztet!Menjünk sima gázolajjal egy 200km-es kört bármelyik autónkal(Master,Ducató,BMW,) és utánna spurissal ugyanezt a kört!Ha kevesebb lesz legalább 3 decivel a fogyasztás,kifizetem a felhasznált spurit,nyilvánosan bocsánatot kérek és ingyen reklámozom minden autónkon!Felvesszük videóra és megosztjuk mindenhol!Ha nem,akkor visszafizeti a spurira költött összeget és azt is megosztjuk!
Ne fogjuk a laboratóriumi körülményekre,mert ezt a szert közúti járművekbe árulják.
Ha pedig ennyire nem mérhető a csökkenés,akkor ott már "bibi"van!!
Legnagyobb Tisztelettel
Ha egy bizonyos kísértetet végzünk bármilyen típusú motor egységnyi, pl. 5 liter gázolajjal hány kwh energiát tud megtermelni adalékolt és adalékolatlan üzemanyagból az a 100 % biztos. A két mérés között nem telik el, csupán csak egy-két órahossza és minden körülmény légrezgés, páratartalom, hőmérséklet, és ugyanaz kell hogy legyen, mert a levegő portartalma és egyéb összetétele is páratartalom, nitrogén, oxigén légnyomásszint is befolyásolja a fogyasztási adatokat.
Egy csupasz motorra bármilyen kasznit platót és egyéb fogyasztókat pakolok, az mind mind máshogyan terheli meg a motor energia igényét. Nyugodtan ki lehet jelenteni, hogy két egyforma szintű hónap, év, vagy akár nap sincs ahol ezt meg lehetne mérni. Vannak olyan ráutaló jelek a pontos nyomatékpad és teljesítménypad mellett, ahol a leadott energia mennyiségre lehet következtetni. Ilyen paraméterek a gyorsulás, a nyomatékosabb haladási ütem, a halkabb motorjárás, a kevesebbszer felkapcsolódó hűtőventilátor a tisztább kipufogócső, valamint a tisztább dugótető. Ez utóbbit remekül lehet látni egy 20 ezer forintos endoszkóppal is.
Az igazi bizonyíték pedig amikor 4-500 ezer km futást produkál, olyan személyautó, mely gyártóműileg 150 ezer km-re van méretezve. Aki jól érzi az autóját, a tudásával tisztában van, az tudja értékelni előzés közben és több év tartósság után az előnyöket.
A fogyasztás mérést nagyon kevesen tudják precízen elvégezni, további tény, hogy nagyon kevés fuvarozó cégnél nem lopják az üzemanyagot. A csábítás mindenhol meg van. Olyan földöntúli technikákat agyalnak ki, még az agyonfizetett sofőrök is, hogy alig hiszem el. Nagyon sok helyen bebizonyítottuk, hogy a becsület mintaszobrai, mind lopnak. Természeteses a SPURI megtakarítást, rögtön bele kalkulálják, az eltulajdonítható mennyiségbe. 100 cég közül nem is találtunk olyan céget, ahol vagy így, vagy úgy ne lopták volna a gázolajat. Sokan el sem tudják képzelni, hogy a kamionokat mivel üzemelteti a sofőr, amikor elhagyja a telephelyet. Mindenféle olajszármazékokat belekevernek az üzemanyag tankba különböző arányba, csupán azért, hogy belőle roppant lassan, a résolajcsövön keresztül eltulajdonítható gázolajhoz jussanak.
A leblombált motortér sem probléma, a GPS sem gond, ugyanis arányosan csöpögtetve kerül ki a 750-1250 literes tankból 20 literes kannákba az üzemanyag. Majd minden országba azonnal van rá vevő, hisz egész láncolat alakult ki ezek felvásárlására. Ez csupán összeköttetést kérdése. Mikor már több tucat ilyet tapasztal az ember, akkor megkérdőjelezi, azt hogy, miért nem tesz valamit a tulajdonos.
Egyes cégeknél benormázzák a járműveket, olyan szigorú teszt sofőrökkel, akik valóban optimálisan tudnak vezetni. A fordulat tartomány, a sebességfokozatokat, az ehhez tartozó nyomatékokat, és azok váltását bármilyen terepviszonyok között a legkevesebb üzemanyagból hozzák ki. Áldozatul is esett néhány olyan sofőr, aki nem jól tud vezetni, vagy akinek totál mindegy a fogyasztás. Az szegény, zsebből fizette ki a többlet üzemanyagot. Ezek a sofőrök érdekes, maguk veszik meg a cég autójába a SPURI-t. De vásárolják azok is, akik csupán lopni akarnak. Milyen kicsi a világ, mert ezt el is mesélik! A legtöbb tulaj, úgy van vele, ha csak 3-400 ezer forintot tudok a sofőrnek fizetni, akkor ugyanennyit el is lophat, hiszen az nekem rezsiköltség lesz.
Összefoglalva:
Ahol nem egy autó fut, és nincs független teszt sofőr, ott a fogyasztásmérést, ne bízzuk magára a tulajdonosi körre, mert semmi jó nem származik belőle.
Örülök neki, hogy a 150 ezer flakon fogyás között van két olyan vélemény, mely semmiféle előnyt, és pozitívumot a SPURI használatával kapcsolatban nem tudott kimutatni. Mi továbbra is állunk vásárlóink rendelkezésére, és azt valljuk, hogy az használja a termékünket, aki meg van elégedve az eredménnyel.
További balesetmentes, nyomatékos autózást kívánok minden olvasónknak.
Tisztelettel: Farkas Kálmán
A leírása alapján úgy érzem, hogy értékelni fogja a JG-2 sportadalékunkat, amely nagyobb energiatartalommal rendelkezik.
Ha fél literes változatban vásárolja, akkor 50 literhez 1 dl adalékolással, magasabb fordulaton is megfelelő kopáscsökkentést és hűtőgélt tartalmaz.
Amennyit az üzemanyag adalékra költ, annyit takarít meg a SPURI JG-2 (kék) adalék. Cserébe a motor sokáig panaszmentesen fog üzemelni.
Az Ön autója amúgy is a tartósabb fajtából van, sok jót hallottam 320-as széria hosszú élettartamáról. Kérem írja meg a tapasztalatát, ha elkezdi használni az adalékunkat.
További élvezetes autózást kívánok, tisztelettel:
Farkas Kálmán
Nemrégiben vásároltam egy 06 évjáratú bmw 320d touring autó és mivel megszerettem nem tervezek megszabadulni tőle. Kérdésem az lenne,hogy melyik adalékot és azt milyen arányban lenne érdemes használni az autóban. Nem a spórolós vezetők közé tartozom,szeretek odalépni néha néha. Válaszát előre is köszönöm.
Legutóbbi hozzászólások