A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
RegisztrációJól látja, szinte üldöztetésben van részünk, ha Magyarországon valamilyen termékkel megjelenünk, és az sérti a "multik" érdekeit.
Az országgyűlés azonnali jelleggel, gőzerővel, még az éjszaka folyamán legyártja a jogszabályt ellenünk, illetve azok javára, akik ezt tulajdonképpen külföldi áruval helyettesíteni szeretnék.
Hogy sem az angol, sem az amerikai termékből, konkurencia szinten a miénkhez képest csupán 2% eladás születik, nem én tehetek róla.
Talán nem olcsó gagyi terméket kellene árulni, hanem igazi minőséget. Borzasztó kevés árréssel!!! Ez bizony nem az ő pályájuk…
Annak külön örülnék, ha Horvátországba egy becsületes forgalmazó partnert találnék.
Az államhoz visszatérve, sajnos nincsen szerencséjük, ugyanis én nem ebből élek, ha 10 évig nincs nyereségem, az sem zavar. Gondolom őket igen!
Ha van is nyereségünk, visszaforgatom a fejlesztésbe, de csak azért, hogy sikereket érjünk el. Az elismerés nyilván mindenkinek jól esik.
Annyit elértek a piacon, hogy szinte egyedül maradtam a magyar gyártók közül.
A külföldről behozott termékekről pedig, úriember módjára, nem nyilatkozom. Próbálunk megélni szerényen.
További élvezetes autózást kívánok Önnek, üdvözlettel: Farkas Kálmán
Üdítő színfoltként olvastam levelét.
Ön igen precíz ember a teletankos mérést illetően, ugyanis van egy pár körülmény, amitől függ a fogyasztás.
Ilyen lehet a téli hidegebb időjárás, hosszabb dúsítási intervallummal, valamint téli gumi használattal.
Ezek mellett azt is el kell ismerni, hogy valóban úgy vezetett, ahogyan egy takarékos üzemeltetőtől elvárható.
Hasonlóan vezettem saját VW Polo-t is, amikor a takarékosság csúcsát akartam megdönteni.
Ehhez még hozzájárul az a tény, hogy több költséges javítástól is mentesülni fog.
További balesetmentes autózást kívánok,
üdvözlettel: Farkas Kálmán
SZAKI Kft.
Februárba cseréltük a régi autónkat egy 2005-ös G Astrára, és az első tankolásom óta rózsaszín spurit használok. Hogy simábban jár-e motor, erősebb vagy csendesebb lett-e az autó azt nem tudom, mivel nincs összehasonlítási alapom, de itt vannak a fogyasztási adatok február óta.
G Astra Classic II 1.4 Twinport
6,1
6,03
5,56
5,28
A tegnapi tankolás alkalmával egyszerűen nem akartam elhinni, hogy vegyes használat mellett 5,28 l/100km -re is képes egy 1.4-es motorral szerelt autó. Igaz az is, hogy ésszel vezetünk, tehát nincs padlógázas kigyorsítás, nem pörgetjük a motort( 2500-as fordulatnál már felváltunk), de így is hihetetlen, hiszen fórumokon 6.5 literes átlagfogyasztást olvasni mindenhol ehhez a típushoz.
Hogy ebben mennyit segített a spuri azt nem tudom, de hogy ezután is használni fogom az egészen biztos.
Minden jót kívánok Önöknek!
Üdvözlettel:
Mándli Gábor
A VOLVO B12 600 átalakított 9 fős rally lakóbusz 2 db-ot is tartalmaz, gázolajos-levegős típusú Webasto állófűtésből.
Saját tapasztalatom az, hogy nagyon tiszta kipufogót eredményez és hamarabb lekapcsol, ugyanis nagyobb az égési energiája. A kikapcsolás után a ventilátor utóöblíti sokáig a rendszert, aminek az elégtelen égés miatt furcsa szaga szokott lenni, de a SPURI-s üzemanyaggal ilyet alig lehet érezni.
Továbbá télen a Mikulás Rally-nál azt vettem észre, hogy a fehér gőzöléses kipárolgás az elején nagyon intenzív, kb. 2 perc alatt bemelegszik a rendszer és teljesen szagtalan az üzemmódja. Gázolajos fűtésnél ez nagyon furcsa.
A gázolajos Webasto-k rendelkeznek hőfokszabályzóval, melynek érzékelője az égéstér közelében van. Ennek tisztán tartása precíz hőfokmérést eredményez. A másik Webasto, ami külső levegőt szív be, tehát nem a belső levegőt keringeti, további pozitív tapasztalatom van. -5, -10 fok alatt, szintén decemberben, teljesen egyforma forró levegőt produkált, mind két üzemű állófűtés annak ellenére, hogy nagyon hideg volt a beszívott külső levegő. Igaz, hogy ilyen módon többet kapcsolt be a külső levegős állófűtés.
Mivel a VOLVO-nak a 12 m hosszú rakteréhez friss levegő is szükséges, ezért ezt az üzemmódot, meg is kell tartani, nehogy fejfájása legyen a 9 főnek, pl. az éjszakai alváskor. Az egyik gázolajvezeték, mely az első tanktól, a busz hátuljáig vezet, 14 folyóméter hosszú, és kb. 1,5 m szintkülönbség van, a SPURI-s gázolajat, könnyedén fel tudta szívni. Tehát nem volt semmiféle parafinos lerakódás, a dermedésgátlás is remekül működött a vékony gázolaj vezetékeken keresztül is.
Ennyit dióhéjban, ha még kérdése van tegye fel nyugodtan, válaszolok rá.
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
SZAKI Kft.
Az autómban utólag beépített Webasto álló fűtés van. Befolyásolhatja-e ennek a működését a Spuri adalék?
Köszönettel:András
A JG-2-s versenyadalékunk jóval a 10 % fölötti forgatónyomaték többletet teljesíti.
Mivel ilyen mértékű javulás hatékonyságban már nem a csendes üzemmódról szól, ezért nem halkabb az alapjárata. Viszont 3-4 ezres fordulatnál, sportos vezetésnél igencsak érezteti hatását a kék színű adalékunk.
A sportos vezetési élményre lett kifejlesztve ez az adalék, melyet tapasztalni fog pl. gyorsítás, előzés folytán.
Köszönöm bejegyzését, és kérem tudósítson érzi-e a többletnyomatékot?
További balesetmentes autózást kívánok a SZAKI Kft. nevében:
Farkas Kálmán
A dCi ben kipróbáltam a JG2-t és semmit sem tapasztaltam, :|visszatértem a piros Spurira és megint csendesedett. 🙂 Az lehet hogy a kék nem javított a motoromon? Köszönöm!
Örülök neki, hogy sok jó hallott a SPURI-val kapcsolatban.
Azt a mondatát pedig nem értem, hogy 'aztán kiderült, okozhat rendellenes kopást'. Ilyet még 1993 óta egyszer sem hallottunk. Mindent csak bizonyítottan, konkrétumok alapján kell megírni. Évente több százezer tankoláson keresztül bizonyít folyamatosan a SPURI.
Úgy gondoljuk, hogy ez önmagában elegendő bizonyíték.
Abszolút nem akarunk a használata mellett győzködni. Ön dönti el, hogy ezentúl SPURI-val kezelt üzemanyaggal közlekedik-e, vagy sem.
Azt hiszem, minden terméknek van konkurenciája, ahonnan negatív beírások is léteznek. Ennek is lennie kell, hiszen így kerek az élet. Ezen a honlapon is és más SPURI-val foglalkozó oldalakon rengeteg vélemény hangzik el, melynek túlnyomó többsége pozitív.
Természetesen van olyan, aki nem érzi a lábában a többlet forgatónyomatékot, vagy nem hallja a csendes motorjárást, vagy képtelen precízen megmérni a fogyasztást. Továbbá van olyan, aki méri precízen az átlagfogyasztást, de élvezettel ki is használja a többletnyomatékot. Ezeket az embereket sem szabad leírni a piacról, ugyanis a jó minőségű üzemanyagot ők is tovább használják, a motor biztonsága érdekében.
Továbbá van egy olyan tábor, amely az utolsó 40-50 év becsapásait, ígérgetéseit átélte, több kritikán aluli, nem igazán értékes alkotókat tartalmazó adalékkal kapcsolatban. Most hiába van egy jó termék, nem hisznek a minőségében.
Roppantul kapóra jött az Ön néhány sora, ugyanis a bizalom kérdéséről nem is olyan soká, írni fogok a főoldalra.
További balesetmentes autózást kívánok a SZAKI Kft. nevében is,
tisztelettel: Farkas Kálmán
Örömömre szolgál, régebbi autó révén is azonnal érezte, hogy jobban megy a jármű. Adalékunk sport változata olyan sportosan vezető egyéneknek való, akik szívesen áldoznak kétszer annyit az adalékra, így a megtakarítás elenyésző a beinvesztált összeghez képest. A normál SPURI (piros) olyan energiaszintet képvisel, olyan áron, hogy a kettő relációja egy nagyon gazdaságos, minőségi üzemanyagot eredményez. Úgy vettem ki a sorai közül, hogy a biztonság és a megtakarítás, ami számít, ezért a normál SPURI-t ajánlom hosszabb távra is. 4-5 tankolásig folyamatosan jobb paramétereket fog produkálni a SPURI, míg be nem áll egy bizonyos szintre.
Remélem ezzel megfelelő választ tudtam adni kérdésére, további balesetmentes autózást kívánok.
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Örülök, hogy segített a SPURI. Azért egy profi szerelőhöz kellene vinni. Biztos kiszerelt állapotú takarítás jobb lenne.
Egy biztos, ha használja a SPURI-t többlet lerakódása nem lesz.
Ahhoz már nagyon rendellenes kopás kell, hogy legyen, hogy kormossá váljon ismét! A kipufogógáz tisztasága rá a garancia! Az alapjárat rendellenességnek oka van!Ezt is ki kellene logolni!
További kellemes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Kromofágot semmiképp!
Ez a motor a Renault 1.5 egy alteregója, aminek a jellemzője a gyenge minőségű porlasztó csúcs!
40-50literbe a SPURI JG-2 használd kb. 2-3szor, aztán jöhet a normál piros SPURI 50literbe 1dl. Ezt pedig folyamatosan használja mert megtérül egyrészt a fogyasztásba, duplán pedig a motor élettartamánál!
Sokat fog javulni, de a kezdetektől fogva kellett volna adalékolni ezeket a típusokat! Sajnos melegebb a kelleténél az égéstér.
Valaminél fogva gyári rossz programozásból ered. Egyik, másiknál a kipufogó szelepek szélei is elégnek.
Lehet még a konstrukció problémás hengerfejből eredően is!
SPURI-val sokkal tovább hajthatók! Van a clióból olyan, amelyik 190ezer km-t elment javítás nélkül, állandó SPURI adalékolással!
Rosszabb nem lesz az biztos!
Hibajelet is le kellene kérdezni, valamint gázolajszűrőt is minden második motorolaj cserénél meg kellene ejteni!
Sajnos Mo.on muszáj!
Aztán már a szerelő egyúttal belekukkanthatna minden adatába! Előtöltés, résolaj, hőmérséklet viszonyok, EGR kokszosodás, stb! Diagnózist csak így lehet felállítani!
Inkább később mint soha!
Tapasztalatát feltétlen írja meg mások miatt is!
Tanuljunk egymás esetéből!
Előre is köszönettel!
Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások