A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Üdvözlöm.
Legutobb a szervizben azt mondták,az automnál ww lupo 3l,turbo geometria tisztitásra van szükség.Elképzelhető,hogy a jg2 adalék használata segitene?Válaszát elöre is köszönöm
Legutobb a szervizben azt mondták,az automnál ww lupo 3l,turbo geometria tisztitásra van szükség.Elképzelhető,hogy a jg2 adalék használata segitene?Válaszát elöre is köszönöm
Tisztelt Totalcar OLAJDOKTORA!
Nem alacsonyodom odáig, hogy Önökhöz írok, regisztrálok stb. Hanem ezt itt teszem, így is megkapja soraim!
Olvasom a sorait és teljesen elképedve nézek magam elé, miszerint Önnek nem kellene tanácsokat osztogatni! Lejáratja magát!
Tribológiai, vegyipari és gépipari ismereteket kellene begyűjteni!
Vagy legalább ne nyilatkozzon!
Rengeteg alapvető dologban olyat ír, ami fizikailag ép ésszel is baromság! Nem tudok mást mondani! Felháborító!
Példának olyat hozok fel, ami nem függ össze a mi adalékunkkal! Nehogy azt mondják részre hajló vagyok!
Bár a SPURI-nál nincs apelláta, 15 év bizonyítékul pont elég, ráadásul évente több mint százezer vásárlót nem kellene hülyének nézni, ledegradálni!
Az, hogy a magasnyomású rendszerbe nincs ami mozogjon, tönkre menjen, kopjon, az nem igaz! Elég, ha neten rákeres valaki egy metszetére a szivattyúnak!
Ráadásul mondja már el Úram, mi kényszerítené a gázolajat összenyomásra, ha nincs mozgó alkatrész??????? Talán az imádkozás!!!!!! Érdekes!!!!
Másik kijelentés, hogy a 2T olaj a gázolajba nem okoz problémát a korszerű dízelekbe! HÚ-HA!!!!
Gondolkodjunk!!!!!!!!
Elég, ha ismeri valaki a SIMSON motorkerékpárt és látta már a kétütemű olajos kipugóját! Olajsár a négyzeten! Ezt rakja össze valaki a részecske szűrő finom szerkezetével. Hamarabb okoz gondot az EGR szelepnél, mikor a kikufogó gázt visszavezetik!
Király lehet az olajsár!
Biztos rendeltetés szerűen működik ilyenkor a motor??????? Pont olyan, amikor a elkopott dízel motor kéket füstöl, nem ég el az olaj a hengerbe 800fokon. Hiába hígítják petróleummal, mint a kétütemű olajakat.
És még valami! A keverék képzésnél dúsnak mutatkozik a keverék képzés elégetetlen szénhidrogén származékot észlelve. Így szegényebb keveréket produkál a motorban! A becsapásnak eredően a kipufogó szelepek elégnek, vagy peremfogyás lép fel! Ez hosszútávon jelentkezik! Mondhatnánk alattomosan!
És még sorolhatnám a fogadott prókátor melléfogásait!
Azért pontos név utca házszám sem ártana, hogy vállalja az arcát a mondataihoz!
Amikor pedig olyat ír, ami jogilag is fogható, perelhető, az már egy kicsit sok! Nem vagyok bosszúálló típus, de több büntető törvény paragrafusba is beleütközött anonim barátunk!
Ha a sárdobálást tovább folytatja, nyilván lesz olyan illető, aki feljelenti az adalék használók nevében. Igaza is lesz a bíróságon az tuti!!!!!
A becsületükbe gázol, rágalmazza őket, szidja az ilyen félén gondolkodó embereket! Hitelrontás pedig az üzemanyag adalékolással, a ténnyel magával szemben!
Ez pedig mindenkit érint, aki valamilyen gyártótól, valamilyen adalékot is használ! Be is írt egy egyéni adalék használó ember, kicsit szerényen, de hátha értett belőle!
Vagy valamilyen ellencég fizeti!!!! PLd üzemanyag, vagy olajgyártó cég! De akkor találhattak volna okosabbat is!
Ha ezek egyéni kirohanások, akkor ez nem az igazi megalapozott szürkeállományról ad tanúbizonyságot! Remélem befejezi ezen témájú hivatalos nyilatkozatait!
További szép napot neki is!
Üdv. Farkas Kálmán
Nem alacsonyodom odáig, hogy Önökhöz írok, regisztrálok stb. Hanem ezt itt teszem, így is megkapja soraim!
Olvasom a sorait és teljesen elképedve nézek magam elé, miszerint Önnek nem kellene tanácsokat osztogatni! Lejáratja magát!
Tribológiai, vegyipari és gépipari ismereteket kellene begyűjteni!
Vagy legalább ne nyilatkozzon!
Rengeteg alapvető dologban olyat ír, ami fizikailag ép ésszel is baromság! Nem tudok mást mondani! Felháborító!
Példának olyat hozok fel, ami nem függ össze a mi adalékunkkal! Nehogy azt mondják részre hajló vagyok!
Bár a SPURI-nál nincs apelláta, 15 év bizonyítékul pont elég, ráadásul évente több mint százezer vásárlót nem kellene hülyének nézni, ledegradálni!
Az, hogy a magasnyomású rendszerbe nincs ami mozogjon, tönkre menjen, kopjon, az nem igaz! Elég, ha neten rákeres valaki egy metszetére a szivattyúnak!
Ráadásul mondja már el Úram, mi kényszerítené a gázolajat összenyomásra, ha nincs mozgó alkatrész??????? Talán az imádkozás!!!!!! Érdekes!!!!
Másik kijelentés, hogy a 2T olaj a gázolajba nem okoz problémát a korszerű dízelekbe! HÚ-HA!!!!
Gondolkodjunk!!!!!!!!
Elég, ha ismeri valaki a SIMSON motorkerékpárt és látta már a kétütemű olajos kipugóját! Olajsár a négyzeten! Ezt rakja össze valaki a részecske szűrő finom szerkezetével. Hamarabb okoz gondot az EGR szelepnél, mikor a kikufogó gázt visszavezetik!
Király lehet az olajsár!
Biztos rendeltetés szerűen működik ilyenkor a motor??????? Pont olyan, amikor a elkopott dízel motor kéket füstöl, nem ég el az olaj a hengerbe 800fokon. Hiába hígítják petróleummal, mint a kétütemű olajakat.
És még valami! A keverék képzésnél dúsnak mutatkozik a keverék képzés elégetetlen szénhidrogén származékot észlelve. Így szegényebb keveréket produkál a motorban! A becsapásnak eredően a kipufogó szelepek elégnek, vagy peremfogyás lép fel! Ez hosszútávon jelentkezik! Mondhatnánk alattomosan!
És még sorolhatnám a fogadott prókátor melléfogásait!
Azért pontos név utca házszám sem ártana, hogy vállalja az arcát a mondataihoz!
Amikor pedig olyat ír, ami jogilag is fogható, perelhető, az már egy kicsit sok! Nem vagyok bosszúálló típus, de több büntető törvény paragrafusba is beleütközött anonim barátunk!
Ha a sárdobálást tovább folytatja, nyilván lesz olyan illető, aki feljelenti az adalék használók nevében. Igaza is lesz a bíróságon az tuti!!!!!
A becsületükbe gázol, rágalmazza őket, szidja az ilyen félén gondolkodó embereket! Hitelrontás pedig az üzemanyag adalékolással, a ténnyel magával szemben!
Ez pedig mindenkit érint, aki valamilyen gyártótól, valamilyen adalékot is használ! Be is írt egy egyéni adalék használó ember, kicsit szerényen, de hátha értett belőle!
Vagy valamilyen ellencég fizeti!!!! PLd üzemanyag, vagy olajgyártó cég! De akkor találhattak volna okosabbat is!
Ha ezek egyéni kirohanások, akkor ez nem az igazi megalapozott szürkeállományról ad tanúbizonyságot! Remélem befejezi ezen témájú hivatalos nyilatkozatait!
További szép napot neki is!
Üdv. Farkas Kálmán
Tisztelt Szűcs Zsolt!
Örülök, hogy meg akar adni az autójának mindent, ami az üzembiztonsághoz szükséges. Ez a jármű még nincs bejáratva, így a magasabb komfortfokozatú JG-2 adalékunk igen hasznos lesz a Ford mondeónak. Nagyjából 45ezer kilométernél van bejáratva az autó. Javaslom ez után térjen át a normál SPURI üzemanyag-adalékra.
Köszönöm bejegyzését! Sok balesetmentes kilométert kívánok az új autójával!
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Örülök, hogy meg akar adni az autójának mindent, ami az üzembiztonsághoz szükséges. Ez a jármű még nincs bejáratva, így a magasabb komfortfokozatú JG-2 adalékunk igen hasznos lesz a Ford mondeónak. Nagyjából 45ezer kilométernél van bejáratva az autó. Javaslom ez után térjen át a normál SPURI üzemanyag-adalékra.
Köszönöm bejegyzését! Sok balesetmentes kilométert kívánok az új autójával!
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Kedves Péter!
Végiggondoltam az összes mechanizmust, ami Önnél lehetséges. Előttem kellene, hogy legyen az autója, mert így nehéz javítani.
Egy biztos a minőségi üzemanyag nem tesz kárt semmilyen autóban. Önnél az adagoló helyett egy sima magasnyomású szivattyú van, amit közös nyomócsövesnek hívnak. Tudnom kellene, milyen gondossággal kezelték eddig a járművet, és hány kilométert futott. Ha 100ezer kilométert meghaladta a futása, és SPURI nélkül üzemelt, akkor EGR szelep tisztításra, vagy netán cserére szorul. Nem ártana a légtömeg mérő fűtő egységét illetve annak üvegszerkezetét letakarítani. Ez ugyan nem üzemanyag oldal, de jótékony hatással van az autóra. Továbbá légtömeg felesleggel dolgozik a dízel, mely szokott produkálni érthetetlen dolgokat akkor, ha befogják az orrát. Ez akkor következik be, ha nem megfelelő levegőszűrőt alkalmaznak, vagy el van tömődve. További gyári specifikáció, hogy 5 mikronos szűrőt helyez el a gyár, hogy véletlenül se legyen szennyezett a bekerült üzemanyag. Ennek elkoszolódása a SPURI első használata közben lehetséges. Továbbá azt javaslom, hogy a meglévő, soros szűrőcserék után 4-5 teljes tankoláshoz használjon el SPURI üzemanyag-adalékot, tehát 250 liter üzemanyag elfogyasztása után kérem írjon ismét, és segítünk.
Üdvözlettel:
Farkas Kálmán
Végiggondoltam az összes mechanizmust, ami Önnél lehetséges. Előttem kellene, hogy legyen az autója, mert így nehéz javítani.
Egy biztos a minőségi üzemanyag nem tesz kárt semmilyen autóban. Önnél az adagoló helyett egy sima magasnyomású szivattyú van, amit közös nyomócsövesnek hívnak. Tudnom kellene, milyen gondossággal kezelték eddig a járművet, és hány kilométert futott. Ha 100ezer kilométert meghaladta a futása, és SPURI nélkül üzemelt, akkor EGR szelep tisztításra, vagy netán cserére szorul. Nem ártana a légtömeg mérő fűtő egységét illetve annak üvegszerkezetét letakarítani. Ez ugyan nem üzemanyag oldal, de jótékony hatással van az autóra. Továbbá légtömeg felesleggel dolgozik a dízel, mely szokott produkálni érthetetlen dolgokat akkor, ha befogják az orrát. Ez akkor következik be, ha nem megfelelő levegőszűrőt alkalmaznak, vagy el van tömődve. További gyári specifikáció, hogy 5 mikronos szűrőt helyez el a gyár, hogy véletlenül se legyen szennyezett a bekerült üzemanyag. Ennek elkoszolódása a SPURI első használata közben lehetséges. Továbbá azt javaslom, hogy a meglévő, soros szűrőcserék után 4-5 teljes tankoláshoz használjon el SPURI üzemanyag-adalékot, tehát 250 liter üzemanyag elfogyasztása után kérem írjon ismét, és segítünk.
Üdvözlettel:
Farkas Kálmán
Tiszteletem Farkas Úr!A napokban veszek egy Ford mondeót 2.0 tdci 21000km van a motorban.Szeretném tudni,hogy kezdhetem a kék Spurival.Előre is köszönöm a választ.
Tisztelt Szaki KFT!
Szeretnék tanácsot kérni öntől a következő esetre. Adott egy 1.8-as TDDI Ford Focus. Idáig 2-szer használtam hozzá a Spurit. 25 Liter gázolajhoz 60ml spurit öntöttem. Mindezt 2-szeri alkalommal. Szóval azt vettem észre hogy azóta alapjáraton mintha az adagolóm ciripelne. Elég egy minimális fordulatszám emelkedés és megszűnik a ciripelés. Elképzelhető hogy az adagolóban valamit nagyon kitisztított az adalék? Egyébként szuper dolognak tartom a Spurit mert tényleg jó, csak ez a ciripelés ne jött volna elő...
Előre is köszönöm a segítségét!
Szeretnék tanácsot kérni öntől a következő esetre. Adott egy 1.8-as TDDI Ford Focus. Idáig 2-szer használtam hozzá a Spurit. 25 Liter gázolajhoz 60ml spurit öntöttem. Mindezt 2-szeri alkalommal. Szóval azt vettem észre hogy azóta alapjáraton mintha az adagolóm ciripelne. Elég egy minimális fordulatszám emelkedés és megszűnik a ciripelés. Elképzelhető hogy az adagolóban valamit nagyon kitisztított az adalék? Egyébként szuper dolognak tartom a Spurit mert tényleg jó, csak ez a ciripelés ne jött volna elő...
Előre is köszönöm a segítségét!
Kedves Erik!
Nagyon jó olvasni, hogy mennyire meg van elégedve a SPURI-val.
A korábbi 40-év adalékolással kapcsolatos kételyeket el kell felejteni! Sajnos sokáig becsapták az embereket ezen a téren!
Aztán már nem hisznek, hogy lehet jó termék is a piacon, ami valóban becsületesen hasznára válik a várárlónak!
Hogy Ön nem tudott róla, ez azt bizonyítja kevésbé beszélgetünk barátokkal ismerősökkel az autónkról és a közlekedésről! Pedig százezres tétellel gyártjuk, sokan használják.
Nekünk a megelégedett vásárló számít, újabb erőt ad a fejlesztésekre!
Tízmillió magyarhoz nem jutottunk el, pedig ez a cél!
Minden liter üzemanyagba kerüljön be a SPURI.
Hogy megéri, ezt pedig csak úgy derül ki, ha fizikailag beönti a tankba! Ezt nehéz elérni!
A szó, a hirdetések, a szuggesztív reklámok folyamatosan mennek, és haladunk előre!
Ha másnak is elmondja a tapasztalatát, akkor több embernek is jót tesz! Környezet védelemről nem is beszélve!
Az autója pedig valóban erősre, sőt nyomatékosra van gyártva, némi ismeretem volt hozzá egyszer kis úton az anyós ülésbe! Erre mondják, hogy élvezetes vezetni, mellette pedig biztonságos is!
Egyedül a fogyasztása ijesztő akkor, ha sportosan vezetjük folyamatosan.
A barátom letisztult, nem heveskedő ember, így nála csupán az előzéskor kell a sportosabb erő! Nem gondolkodik sokat, hogy mennyen-e vagy nem az autó!
De a paciknak enni kell adni nincs mese!
További balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Nagyon jó olvasni, hogy mennyire meg van elégedve a SPURI-val.
A korábbi 40-év adalékolással kapcsolatos kételyeket el kell felejteni! Sajnos sokáig becsapták az embereket ezen a téren!
Aztán már nem hisznek, hogy lehet jó termék is a piacon, ami valóban becsületesen hasznára válik a várárlónak!
Hogy Ön nem tudott róla, ez azt bizonyítja kevésbé beszélgetünk barátokkal ismerősökkel az autónkról és a közlekedésről! Pedig százezres tétellel gyártjuk, sokan használják.
Nekünk a megelégedett vásárló számít, újabb erőt ad a fejlesztésekre!
Tízmillió magyarhoz nem jutottunk el, pedig ez a cél!
Minden liter üzemanyagba kerüljön be a SPURI.
Hogy megéri, ezt pedig csak úgy derül ki, ha fizikailag beönti a tankba! Ezt nehéz elérni!
A szó, a hirdetések, a szuggesztív reklámok folyamatosan mennek, és haladunk előre!
Ha másnak is elmondja a tapasztalatát, akkor több embernek is jót tesz! Környezet védelemről nem is beszélve!
Az autója pedig valóban erősre, sőt nyomatékosra van gyártva, némi ismeretem volt hozzá egyszer kis úton az anyós ülésbe! Erre mondják, hogy élvezetes vezetni, mellette pedig biztonságos is!
Egyedül a fogyasztása ijesztő akkor, ha sportosan vezetjük folyamatosan.
A barátom letisztult, nem heveskedő ember, így nála csupán az előzéskor kell a sportosabb erő! Nem gondolkodik sokat, hogy mennyen-e vagy nem az autó!
De a paciknak enni kell adni nincs mese!
További balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Üdvözletem!!
Lassan 20 éve autózok, de sajnos (!) csak most találtam rá a Spuri-ra, ezt is inkább a véletlennek köszönhetően. Egy áruházban volt leértékelve, mondom mit veszíthetek, kipróbálom. Első körben a pirosat vettem, próba-szerencse. Mielőtt használtam volna, rákerestem a neten, és eljutottam ide. Régebbi, sokat futott autókhoz ajánlotta a 1.5x-es adagolást. Így tettem. Egy Volvo S40 T4 büszke tulaja vagyok egy ideje. Ugyebár ez egy 200 lovas, turbós benzines nagyvas. Eddig is ment, mert vigyáztam rá, mindig megkapta a kellő törődést. De amióta Spurival itatom, megvadult.. 😀
Egészen másképp reagál a gázra, kisebb fordulaton is érezhetőbb az ereje, még a rossz, Au...an benzinre sem kopog be, mint eddig. 3 tankolás után váltottam a JG-2-re. na, azóta új autóm van. Eszméletlen, mit művelt vele, fel sem tűnik, hogy lassan 240e km van a motorban! Sajnos ezt már csak elég drágán sikerült beszereznem (2500ft-ért!), de azt kell mondjam, megérte így is.
Lassan 20 éve autózok, de sajnos (!) csak most találtam rá a Spuri-ra, ezt is inkább a véletlennek köszönhetően. Egy áruházban volt leértékelve, mondom mit veszíthetek, kipróbálom. Első körben a pirosat vettem, próba-szerencse. Mielőtt használtam volna, rákerestem a neten, és eljutottam ide. Régebbi, sokat futott autókhoz ajánlotta a 1.5x-es adagolást. Így tettem. Egy Volvo S40 T4 büszke tulaja vagyok egy ideje. Ugyebár ez egy 200 lovas, turbós benzines nagyvas. Eddig is ment, mert vigyáztam rá, mindig megkapta a kellő törődést. De amióta Spurival itatom, megvadult.. 😀
Egészen másképp reagál a gázra, kisebb fordulaton is érezhetőbb az ereje, még a rossz, Au...an benzinre sem kopog be, mint eddig. 3 tankolás után váltottam a JG-2-re. na, azóta új autóm van. Eszméletlen, mit művelt vele, fel sem tűnik, hogy lassan 240e km van a motorban! Sajnos ezt már csak elég drágán sikerült beszereznem (2500ft-ért!), de azt kell mondjam, megérte így is.
Tisztelt Jenő!
Nagyon örülök, elégedett a SPURI-val és rég óta használja!
Ez is valójában fizikai bizonyíték, hisz ez a motor típus kényes az üzemanyagra.
A nagy nyomású szivattyúk, valamint a porlasztók szoktak cserére szorulni. Ezek több százezres tételek!
Nem is beszélve a részecske szűrőről, katalizátorról, EGR szelepről és még sorolhatnám!
Külön köszönöm bejegyzését az autós társaink nevében is!
Más!
A FUCHS a csúcsminőség megtestesítője! Inkább fejleszt és azokat eladja, nem érdekelt a tömeg termelésbe! Aki ezt az olajat használja tudnia kell, hogy ez az olajok "ROLEX"-je.
Nincs nála jobb!!! Ez biztos!
Hogy ki a piacon a második és harmadik minőség, és épp melyik termékkel azt nehéz eldönteni!
De, nem az Ön által említett olajokból egyik fajtája sem, az biztos!
Ha van módja Fuchs olajat használjon ismét! Én ezt ajánlom!
Nálunk a verseny sportban már sok félét kipróbáltunk, de soha nem tapasztaltunk nagyobb teherbíró képességet a kétszeres terhelésekkel szemben mint a FUCHS.
Hangzatos nagy multi nevek szuper speciális versenyolajai háromfelé váltak, szétnyíródtak, megégtek, elpárologtak stb.
Állítom a FUCHS leggyengébb legrégebbi fajtája is jobb verseny sportra mint akármelyik multi tömegolaja!
Annyi a különbség, hogy fele annyi km után kell lecserélni pld egy TITÁN CFE olajat, mint a TITÁN Sint 5W50-et.
Bizonyos fokig egy molibdén szulfidos olaj minden tizedik olajcserénél, még a verseny technikában sem árt. Ugyanis takarító szerepe is van, bár hamarabb cserére szorul!
Ennyit dióhéjban!
További balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Nagyon örülök, elégedett a SPURI-val és rég óta használja!
Ez is valójában fizikai bizonyíték, hisz ez a motor típus kényes az üzemanyagra.
A nagy nyomású szivattyúk, valamint a porlasztók szoktak cserére szorulni. Ezek több százezres tételek!
Nem is beszélve a részecske szűrőről, katalizátorról, EGR szelepről és még sorolhatnám!
Külön köszönöm bejegyzését az autós társaink nevében is!
Más!
A FUCHS a csúcsminőség megtestesítője! Inkább fejleszt és azokat eladja, nem érdekelt a tömeg termelésbe! Aki ezt az olajat használja tudnia kell, hogy ez az olajok "ROLEX"-je.
Nincs nála jobb!!! Ez biztos!
Hogy ki a piacon a második és harmadik minőség, és épp melyik termékkel azt nehéz eldönteni!
De, nem az Ön által említett olajokból egyik fajtája sem, az biztos!
Ha van módja Fuchs olajat használjon ismét! Én ezt ajánlom!
Nálunk a verseny sportban már sok félét kipróbáltunk, de soha nem tapasztaltunk nagyobb teherbíró képességet a kétszeres terhelésekkel szemben mint a FUCHS.
Hangzatos nagy multi nevek szuper speciális versenyolajai háromfelé váltak, szétnyíródtak, megégtek, elpárologtak stb.
Állítom a FUCHS leggyengébb legrégebbi fajtája is jobb verseny sportra mint akármelyik multi tömegolaja!
Annyi a különbség, hogy fele annyi km után kell lecserélni pld egy TITÁN CFE olajat, mint a TITÁN Sint 5W50-et.
Bizonyos fokig egy molibdén szulfidos olaj minden tizedik olajcserénél, még a verseny technikában sem árt. Ugyanis takarító szerepe is van, bár hamarabb cserére szorul!
Ennyit dióhéjban!
További balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Üdv! 3. éve használom a spurit rendszeresen pdtdi motoros autómba teljesen elégedetten. Részecskeszűrős,amit tényleg tisztán tart! Ön ajánlotta nekem a Fuchs olajat,amit azóta használok,de a MOL most számomra elérhetőbb lett. Kérdés,h válthatok-e MOL-ra, tudja azt minőségben mint a Fuchs?
Bocs lemaradt az info!1.5CRdi Hyundai Accent 2006
Sajnos korábban lebecsültem, mert Magyar termék és mit tudhatunk mi az adalékokról?!Annyiszor csalódtam már a csodaszerekben. Egy megbízható benzinkutas ajánlotta, hogy próbáljam ki. Vettem egy kis flakonnal. Nem ismertem az autómra!!!Eddig is erős volt, de nem egy-két lovat kaptam vissza, hanem egy ménest. Már megvettem a nagyobb kiszerelést! Budapesten oktatom az autóvezetést 278.000 km van az autómban, de ma mintha visszatekertem volna 200.000 km-el az órát!:)
Tisztelt Ati Miskolcról!
A Spurinak nem csupán az oktánszám növelés a tulajdonsága, hanem az üzemanyag jellemzőinek kilenc paraméterét emeli. Magas oktánszámú üzemanyag nem szalon és széria autókba szükséges, ahol a sűrítési arány 11-en felül van. Ekkor tudja a magas oktán számú üzemanyagot valamely jármű kihasználni. Ehhez pedig speciális motor szükséges. A versenyszférába külön tarajos dugóval, blokk vagy hengerfej síkolással oldják meg, attól függően, a geometria mit tesz lehetővé.
Második kérdésére mi szerint érdemes-e öreg autóba használni, a válasz egyértelműen igen. Mivel a Spuri széria és versenyadaléka extrém jó minőségű üzemanyagot produkál, minden paraméterében ezért bármilyen jármű motorja szívesen veszi, ha ilyen benzinnel üzemeltetik. Hirtelen csodát ne várjon el tőle, mert egy ilyen öreg autó tisztítási és felkonfigurálási folyamatához idő szükséges (4-5 tankolás). A végeredményt egyértelműen fogja érezni: nyomaték, teljesítmény, halkabb üzemmód, fogyasztás, kipufogó emisszió és egyebek tekintetében.
További balesetmentes autózást kívánok, üdvözlettel: Farkas Kálmán
A Spurinak nem csupán az oktánszám növelés a tulajdonsága, hanem az üzemanyag jellemzőinek kilenc paraméterét emeli. Magas oktánszámú üzemanyag nem szalon és széria autókba szükséges, ahol a sűrítési arány 11-en felül van. Ekkor tudja a magas oktán számú üzemanyagot valamely jármű kihasználni. Ehhez pedig speciális motor szükséges. A versenyszférába külön tarajos dugóval, blokk vagy hengerfej síkolással oldják meg, attól függően, a geometria mit tesz lehetővé.
Második kérdésére mi szerint érdemes-e öreg autóba használni, a válasz egyértelműen igen. Mivel a Spuri széria és versenyadaléka extrém jó minőségű üzemanyagot produkál, minden paraméterében ezért bármilyen jármű motorja szívesen veszi, ha ilyen benzinnel üzemeltetik. Hirtelen csodát ne várjon el tőle, mert egy ilyen öreg autó tisztítási és felkonfigurálási folyamatához idő szükséges (4-5 tankolás). A végeredményt egyértelműen fogja érezni: nyomaték, teljesítmény, halkabb üzemmód, fogyasztás, kipufogó emisszió és egyebek tekintetében.
További balesetmentes autózást kívánok, üdvözlettel: Farkas Kálmán
Sziasztok ! Annyit szeretnék kérdezni, hogy a Spuri jrg2 menyit növel az oktánon és öreg autóba érdemes e használni ? válaszokat előre is köszi ! Üdv Ati
Tisztelt Farkas Úr!
Köszönjük a gyors tájékoztatást!
Lényeg, hogy továbbra is legyen Spuri, akármi is a rajta lévő szöveg! 😀
Ha még olcsóbb is lesz, csak még jobban meg fogja érni az árát! 😀
További sikeres fejlesztéseket a Csapatuknak!
Üdv: TA
Köszönjük a gyors tájékoztatást!
Lényeg, hogy továbbra is legyen Spuri, akármi is a rajta lévő szöveg! 😀
Ha még olcsóbb is lesz, csak még jobban meg fogja érni az árát! 😀
További sikeres fejlesztéseket a Csapatuknak!
Üdv: TA
Még valamit kifelejtettem!
Lesz 0.5 literes is, csak nyomdahibás lett a címke, így a kisebb kiszereléssel kezdünk.
Rövidesen jön a minden típus és kiszerelés amit szoktunk gyártani.
Az arany szöveg címében az RC RACING rövidítéséből ered!
További biztonságos téli autózást kívánok!
Üdv. F.K.
Lesz 0.5 literes is, csak nyomdahibás lett a címke, így a kisebb kiszereléssel kezdünk.
Rövidesen jön a minden típus és kiszerelés amit szoktunk gyártani.
Az arany szöveg címében az RC RACING rövidítéséből ered!
További biztonságos téli autózást kívánok!
Üdv. F.K.
Tisztelt Mindenkinek!
Van a belső égésű motor amit mindenki ismer.
Van a külső égésű motor, a gőzgép. Ahol először a hőt állítják elő nyomás formájában vízzel, egy szén, vagy fatüzelésű kazánba. aztán a külsőleg előállított nyomást bevezetik egy munkahengerbe, ami mozgást hoz létre a gőzmozdonyba.
Nem írhatom rá a SPURI-8 -ra, hogy belső égésű motorba ajánlom, mert akkor jövedéki adóraktár kötelezett lesz!
Erre is jó, mert fokozza az égést a kazánba! DE MÉG MENNYIRE!!!!
Kályhába azért NE próbáld ki!!!
Egyébként nem írhatok rá egy csomó dolgot, de a törzsvevőinknek nem is kell. A hatóságok így pedig békén hagyják ezt a terméket, és egyre olcsóbbá fog válni, minél többet vesznek belőle!
Remélem! Pláne, ha az emberek felvilágosítják egymást erről!
És a kereskedők, autós boltosok, benzinkutasok is segítenek az olcsóbbikat kiválasztani!
Majd elválik mi lesz a sorsa a címkének!
Kb. még két-három hét és minden területi képviselőnél lesz ebből a kb 20%-kal olcsóbb termékből.
Figyelem jövedéki adót, és az aktatologatási díjat nem tartalmazza, ennyi a különbség!
Többet nem írhatok róla nyíltan.
Üdvözlettel mindenkinek! Farkas Kálmán
Van a belső égésű motor amit mindenki ismer.
Van a külső égésű motor, a gőzgép. Ahol először a hőt állítják elő nyomás formájában vízzel, egy szén, vagy fatüzelésű kazánba. aztán a külsőleg előállított nyomást bevezetik egy munkahengerbe, ami mozgást hoz létre a gőzmozdonyba.
Nem írhatom rá a SPURI-8 -ra, hogy belső égésű motorba ajánlom, mert akkor jövedéki adóraktár kötelezett lesz!
Erre is jó, mert fokozza az égést a kazánba! DE MÉG MENNYIRE!!!!
Kályhába azért NE próbáld ki!!!
Egyébként nem írhatok rá egy csomó dolgot, de a törzsvevőinknek nem is kell. A hatóságok így pedig békén hagyják ezt a terméket, és egyre olcsóbbá fog válni, minél többet vesznek belőle!
Remélem! Pláne, ha az emberek felvilágosítják egymást erről!
És a kereskedők, autós boltosok, benzinkutasok is segítenek az olcsóbbikat kiválasztani!
Majd elválik mi lesz a sorsa a címkének!
Kb. még két-három hét és minden területi képviselőnél lesz ebből a kb 20%-kal olcsóbb termékből.
Figyelem jövedéki adót, és az aktatologatási díjat nem tartalmazza, ennyi a különbség!
Többet nem írhatok róla nyíltan.
Üdvözlettel mindenkinek! Farkas Kálmán
Bálintnak! Hondám van, nem Yamóm, és szerencsére nem öngyulladós...! 😛
Egyébként köszi a "jó" tanácsot...! 😀
Szaki-válasz...?! 😐
Egyébként köszi a "jó" tanácsot...! 😀
Szaki-válasz...?! 😐
Attilának: hát, pl. ha kigyullad a Yamahád, javítja az égést, ha locsolsz rá egy kicsit... 🙂
Viccet félretéve a kérdés bennem is felmerült, mivel én is kiszúrtam az új címkéket a honlap jobb oldalán + olvastam a várható "változásról"...
A 0,5l-es kiszerelés engem is érdekelne, gondolom, ugyanaz a (javított) flakon marad, vagy? B.
Viccet félretéve a kérdés bennem is felmerült, mivel én is kiszúrtam az új címkéket a honlap jobb oldalán + olvastam a várható "változásról"...
A 0,5l-es kiszerelés engem is érdekelne, gondolom, ugyanaz a (javított) flakon marad, vagy? B.
Még annyit, hogy remélhetőleg lesz ebből is a 0,5 literes kiszerelésű is?
Üdv: T. Attila
Üdv: T. Attila
Legutóbbi hozzászólások