A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
RegisztrációAz 1.2 -es PDTDI-ben is állítható geometriás turbótöltő van, mint az én 1.9-es passatomban, ami sok városi használat esetén hajlamos lekormolódni. Az autó sem húz olyan jól + hibaüzenet is jöhet a nem megfelelő töltőnyomás következtében.
A Spuri segíthet, de az Ön helyében én egy autópályás meghajtással kombinálnám (minimum fél órán át 130-140 km/h, 3000-3200 -as fordulattal). A sok város és az óvatos, nem pörgetős vezetési mód miatt (+sok hideg üzem) nálam is jelentkeztek problémák a (piros) Spuri folyamatos használata ellenére, de a fenti módszer megoldotta, azóta sincs semmi gond.
Autószerelők szét akarták szedni, de még soha nem volt bontva, jobb nem bolygatni (kipufogógáz + olajkenés ill. -visszafolyóág tömítései, esetleg kosz kerül a szívó oldalra szerelésnél stb.)
A turbodízelek már csak ilyenek, ki kell őket néha kicsit kormolni. (Természetesen kizárólag üzemmelegen, nehogy a hengerfejben lássa kárát.) A Spuri észrevehetően csökkenti a koromképződést, de ezeket a motorokat nem annyira a folyamatos városozásra szánták…
Üdvözlettel: Bálint
Valóban jó hatással van a kipufogó rendszerre a SPURI, és a SPURI JG-2.
Igen nehéz pont így diagnosztizálni a Lupó-t, vagy bármelyik autó turbóját. Levétel, szétszedés, így lehet a kormot megállapítani. Más oka is lehet, hogy nem nyom 1.1-1,2-őt a turbó.
Ezt már remélem műszerrel mérték!
Ez a motor akkoriban egy korszak alkotó volt. Valóban kis fogyasztású. És ebben a kaszniban tényleg lehet 3literrel autózni vele!
Ha nem ezt tapasztalja meg kell keresni a hiba okát!
Javaslatom első körbe, a gyorsabb eredmény érdekében a SPURI JG-2 2-3 tele tankos adalékolással járjon vele. Mehet a másfél szeres adag a gázolajhoz! Több nem kell! Mert nem tisztít jobban, csak elpocsékolja az adalékot! Igaz kárt sem okoz!
Ezután térjen át az olcsóbb normál SPURI-ra! Használja állandó jelleggel, a többi motoralkatrésznek sem árt a jó minőségű gázolaj!
Meg fog lepődni a fogyasztáson, és a dinamikán is. ezt garantálom. Persze a gondos karbantartás nagyon szakszerűen elvégezve sem árt!
Kérem írja meg, bármi tapasztalata keletkezik a közeljövőben ezen ritka kis autóval.
Sokan arra hivatkoznak, hogy túl kicsi az autójuk, nem lehet mérni fogyasztási és erő különbséget! Mások a nagy köbcentis járműveknél azt mondják, nem érzik, hogy 600, vagy 660 NM lett a nyomatéka, és mennyivel kevesebb a fogyasztása! Persze akinek egy amerikai 7000cm3 autója van, 25literes benzin normával, ami 30millió volt nem méregeti a fogyasztást.
Talán érthető is, hogy csak az erő számít ennél az autónál!
Önnél viszont számít az étvágy, hisz nem véletlen vett pont ilyen autót! Tehát a SPURI megteszi azt, hogy anyagilag is jól járjon, a hosszan tartó motorélet mellett.
További élvezetes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Legutobb a szervizben azt mondták,az automnál ww lupo 3l,turbo geometria tisztitásra van szükség.Elképzelhető,hogy a jg2 adalék használata segitene?Válaszát elöre is köszönöm
Nem alacsonyodom odáig, hogy Önökhöz írok, regisztrálok stb. Hanem ezt itt teszem, így is megkapja soraim!
Olvasom a sorait és teljesen elképedve nézek magam elé, miszerint Önnek nem kellene tanácsokat osztogatni! Lejáratja magát!
Tribológiai, vegyipari és gépipari ismereteket kellene begyűjteni!
Vagy legalább ne nyilatkozzon!
Rengeteg alapvető dologban olyat ír, ami fizikailag ép ésszel is baromság! Nem tudok mást mondani! Felháborító!
Példának olyat hozok fel, ami nem függ össze a mi adalékunkkal! Nehogy azt mondják részre hajló vagyok!
Bár a SPURI-nál nincs apelláta, 15 év bizonyítékul pont elég, ráadásul évente több mint százezer vásárlót nem kellene hülyének nézni, ledegradálni!
Az, hogy a magasnyomású rendszerbe nincs ami mozogjon, tönkre menjen, kopjon, az nem igaz! Elég, ha neten rákeres valaki egy metszetére a szivattyúnak!
Ráadásul mondja már el Úram, mi kényszerítené a gázolajat összenyomásra, ha nincs mozgó alkatrész??????? Talán az imádkozás!!!!!! Érdekes!!!!
Másik kijelentés, hogy a 2T olaj a gázolajba nem okoz problémát a korszerű dízelekbe! HÚ-HA!!!!
Gondolkodjunk!!!!!!!!
Elég, ha ismeri valaki a SIMSON motorkerékpárt és látta már a kétütemű olajos kipugóját! Olajsár a négyzeten! Ezt rakja össze valaki a részecske szűrő finom szerkezetével. Hamarabb okoz gondot az EGR szelepnél, mikor a kikufogó gázt visszavezetik!
Király lehet az olajsár!
Biztos rendeltetés szerűen működik ilyenkor a motor??????? Pont olyan, amikor a elkopott dízel motor kéket füstöl, nem ég el az olaj a hengerbe 800fokon. Hiába hígítják petróleummal, mint a kétütemű olajakat.
És még valami! A keverék képzésnél dúsnak mutatkozik a keverék képzés elégetetlen szénhidrogén származékot észlelve. Így szegényebb keveréket produkál a motorban! A becsapásnak eredően a kipufogó szelepek elégnek, vagy peremfogyás lép fel! Ez hosszútávon jelentkezik! Mondhatnánk alattomosan!
És még sorolhatnám a fogadott prókátor melléfogásait!
Azért pontos név utca házszám sem ártana, hogy vállalja az arcát a mondataihoz!
Amikor pedig olyat ír, ami jogilag is fogható, perelhető, az már egy kicsit sok! Nem vagyok bosszúálló típus, de több büntető törvény paragrafusba is beleütközött anonim barátunk!
Ha a sárdobálást tovább folytatja, nyilván lesz olyan illető, aki feljelenti az adalék használók nevében. Igaza is lesz a bíróságon az tuti!!!!!
A becsületükbe gázol, rágalmazza őket, szidja az ilyen félén gondolkodó embereket! Hitelrontás pedig az üzemanyag adalékolással, a ténnyel magával szemben!
Ez pedig mindenkit érint, aki valamilyen gyártótól, valamilyen adalékot is használ! Be is írt egy egyéni adalék használó ember, kicsit szerényen, de hátha értett belőle!
Vagy valamilyen ellencég fizeti!!!! PLd üzemanyag, vagy olajgyártó cég! De akkor találhattak volna okosabbat is!
Ha ezek egyéni kirohanások, akkor ez nem az igazi megalapozott szürkeállományról ad tanúbizonyságot! Remélem befejezi ezen témájú hivatalos nyilatkozatait!
További szép napot neki is!
Üdv. Farkas Kálmán
Örülök, hogy meg akar adni az autójának mindent, ami az üzembiztonsághoz szükséges. Ez a jármű még nincs bejáratva, így a magasabb komfortfokozatú JG-2 adalékunk igen hasznos lesz a Ford mondeónak. Nagyjából 45ezer kilométernél van bejáratva az autó. Javaslom ez után térjen át a normál SPURI üzemanyag-adalékra.
Köszönöm bejegyzését! Sok balesetmentes kilométert kívánok az új autójával!
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Végiggondoltam az összes mechanizmust, ami Önnél lehetséges. Előttem kellene, hogy legyen az autója, mert így nehéz javítani.
Egy biztos a minőségi üzemanyag nem tesz kárt semmilyen autóban. Önnél az adagoló helyett egy sima magasnyomású szivattyú van, amit közös nyomócsövesnek hívnak. Tudnom kellene, milyen gondossággal kezelték eddig a járművet, és hány kilométert futott. Ha 100ezer kilométert meghaladta a futása, és SPURI nélkül üzemelt, akkor EGR szelep tisztításra, vagy netán cserére szorul. Nem ártana a légtömeg mérő fűtő egységét illetve annak üvegszerkezetét letakarítani. Ez ugyan nem üzemanyag oldal, de jótékony hatással van az autóra. Továbbá légtömeg felesleggel dolgozik a dízel, mely szokott produkálni érthetetlen dolgokat akkor, ha befogják az orrát. Ez akkor következik be, ha nem megfelelő levegőszűrőt alkalmaznak, vagy el van tömődve. További gyári specifikáció, hogy 5 mikronos szűrőt helyez el a gyár, hogy véletlenül se legyen szennyezett a bekerült üzemanyag. Ennek elkoszolódása a SPURI első használata közben lehetséges. Továbbá azt javaslom, hogy a meglévő, soros szűrőcserék után 4-5 teljes tankoláshoz használjon el SPURI üzemanyag-adalékot, tehát 250 liter üzemanyag elfogyasztása után kérem írjon ismét, és segítünk.
Üdvözlettel:
Farkas Kálmán
Szeretnék tanácsot kérni öntől a következő esetre. Adott egy 1.8-as TDDI Ford Focus. Idáig 2-szer használtam hozzá a Spurit. 25 Liter gázolajhoz 60ml spurit öntöttem. Mindezt 2-szeri alkalommal. Szóval azt vettem észre hogy azóta alapjáraton mintha az adagolóm ciripelne. Elég egy minimális fordulatszám emelkedés és megszűnik a ciripelés. Elképzelhető hogy az adagolóban valamit nagyon kitisztított az adalék? Egyébként szuper dolognak tartom a Spurit mert tényleg jó, csak ez a ciripelés ne jött volna elő...
Előre is köszönöm a segítségét!
Nagyon jó olvasni, hogy mennyire meg van elégedve a SPURI-val.
A korábbi 40-év adalékolással kapcsolatos kételyeket el kell felejteni! Sajnos sokáig becsapták az embereket ezen a téren!
Aztán már nem hisznek, hogy lehet jó termék is a piacon, ami valóban becsületesen hasznára válik a várárlónak!
Hogy Ön nem tudott róla, ez azt bizonyítja kevésbé beszélgetünk barátokkal ismerősökkel az autónkról és a közlekedésről! Pedig százezres tétellel gyártjuk, sokan használják.
Nekünk a megelégedett vásárló számít, újabb erőt ad a fejlesztésekre!
Tízmillió magyarhoz nem jutottunk el, pedig ez a cél!
Minden liter üzemanyagba kerüljön be a SPURI.
Hogy megéri, ezt pedig csak úgy derül ki, ha fizikailag beönti a tankba! Ezt nehéz elérni!
A szó, a hirdetések, a szuggesztív reklámok folyamatosan mennek, és haladunk előre!
Ha másnak is elmondja a tapasztalatát, akkor több embernek is jót tesz! Környezet védelemről nem is beszélve!
Az autója pedig valóban erősre, sőt nyomatékosra van gyártva, némi ismeretem volt hozzá egyszer kis úton az anyós ülésbe! Erre mondják, hogy élvezetes vezetni, mellette pedig biztonságos is!
Egyedül a fogyasztása ijesztő akkor, ha sportosan vezetjük folyamatosan.
A barátom letisztult, nem heveskedő ember, így nála csupán az előzéskor kell a sportosabb erő! Nem gondolkodik sokat, hogy mennyen-e vagy nem az autó!
De a paciknak enni kell adni nincs mese!
További balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Lassan 20 éve autózok, de sajnos (!) csak most találtam rá a Spuri-ra, ezt is inkább a véletlennek köszönhetően. Egy áruházban volt leértékelve, mondom mit veszíthetek, kipróbálom. Első körben a pirosat vettem, próba-szerencse. Mielőtt használtam volna, rákerestem a neten, és eljutottam ide. Régebbi, sokat futott autókhoz ajánlotta a 1.5x-es adagolást. Így tettem. Egy Volvo S40 T4 büszke tulaja vagyok egy ideje. Ugyebár ez egy 200 lovas, turbós benzines nagyvas. Eddig is ment, mert vigyáztam rá, mindig megkapta a kellő törődést. De amióta Spurival itatom, megvadult.. 😀
Egészen másképp reagál a gázra, kisebb fordulaton is érezhetőbb az ereje, még a rossz, Au...an benzinre sem kopog be, mint eddig. 3 tankolás után váltottam a JG-2-re. na, azóta új autóm van. Eszméletlen, mit művelt vele, fel sem tűnik, hogy lassan 240e km van a motorban! Sajnos ezt már csak elég drágán sikerült beszereznem (2500ft-ért!), de azt kell mondjam, megérte így is.
Nagyon örülök, elégedett a SPURI-val és rég óta használja!
Ez is valójában fizikai bizonyíték, hisz ez a motor típus kényes az üzemanyagra.
A nagy nyomású szivattyúk, valamint a porlasztók szoktak cserére szorulni. Ezek több százezres tételek!
Nem is beszélve a részecske szűrőről, katalizátorról, EGR szelepről és még sorolhatnám!
Külön köszönöm bejegyzését az autós társaink nevében is!
Más!
A FUCHS a csúcsminőség megtestesítője! Inkább fejleszt és azokat eladja, nem érdekelt a tömeg termelésbe! Aki ezt az olajat használja tudnia kell, hogy ez az olajok "ROLEX"-je.
Nincs nála jobb!!! Ez biztos!
Hogy ki a piacon a második és harmadik minőség, és épp melyik termékkel azt nehéz eldönteni!
De, nem az Ön által említett olajokból egyik fajtája sem, az biztos!
Ha van módja Fuchs olajat használjon ismét! Én ezt ajánlom!
Nálunk a verseny sportban már sok félét kipróbáltunk, de soha nem tapasztaltunk nagyobb teherbíró képességet a kétszeres terhelésekkel szemben mint a FUCHS.
Hangzatos nagy multi nevek szuper speciális versenyolajai háromfelé váltak, szétnyíródtak, megégtek, elpárologtak stb.
Állítom a FUCHS leggyengébb legrégebbi fajtája is jobb verseny sportra mint akármelyik multi tömegolaja!
Annyi a különbség, hogy fele annyi km után kell lecserélni pld egy TITÁN CFE olajat, mint a TITÁN Sint 5W50-et.
Bizonyos fokig egy molibdén szulfidos olaj minden tizedik olajcserénél, még a verseny technikában sem árt. Ugyanis takarító szerepe is van, bár hamarabb cserére szorul!
Ennyit dióhéjban!
További balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
A Spurinak nem csupán az oktánszám növelés a tulajdonsága, hanem az üzemanyag jellemzőinek kilenc paraméterét emeli. Magas oktánszámú üzemanyag nem szalon és széria autókba szükséges, ahol a sűrítési arány 11-en felül van. Ekkor tudja a magas oktán számú üzemanyagot valamely jármű kihasználni. Ehhez pedig speciális motor szükséges. A versenyszférába külön tarajos dugóval, blokk vagy hengerfej síkolással oldják meg, attól függően, a geometria mit tesz lehetővé.
Második kérdésére mi szerint érdemes-e öreg autóba használni, a válasz egyértelműen igen. Mivel a Spuri széria és versenyadaléka extrém jó minőségű üzemanyagot produkál, minden paraméterében ezért bármilyen jármű motorja szívesen veszi, ha ilyen benzinnel üzemeltetik. Hirtelen csodát ne várjon el tőle, mert egy ilyen öreg autó tisztítási és felkonfigurálási folyamatához idő szükséges (4-5 tankolás). A végeredményt egyértelműen fogja érezni: nyomaték, teljesítmény, halkabb üzemmód, fogyasztás, kipufogó emisszió és egyebek tekintetében.
További balesetmentes autózást kívánok, üdvözlettel: Farkas Kálmán
Köszönjük a gyors tájékoztatást!
Lényeg, hogy továbbra is legyen Spuri, akármi is a rajta lévő szöveg! 😀
Ha még olcsóbb is lesz, csak még jobban meg fogja érni az árát! 😀
További sikeres fejlesztéseket a Csapatuknak!
Üdv: TA
Lesz 0.5 literes is, csak nyomdahibás lett a címke, így a kisebb kiszereléssel kezdünk.
Rövidesen jön a minden típus és kiszerelés amit szoktunk gyártani.
Az arany szöveg címében az RC RACING rövidítéséből ered!
További biztonságos téli autózást kívánok!
Üdv. F.K.
Van a belső égésű motor amit mindenki ismer.
Van a külső égésű motor, a gőzgép. Ahol először a hőt állítják elő nyomás formájában vízzel, egy szén, vagy fatüzelésű kazánba. aztán a külsőleg előállított nyomást bevezetik egy munkahengerbe, ami mozgást hoz létre a gőzmozdonyba.
Nem írhatom rá a SPURI-8 -ra, hogy belső égésű motorba ajánlom, mert akkor jövedéki adóraktár kötelezett lesz!
Erre is jó, mert fokozza az égést a kazánba! DE MÉG MENNYIRE!!!!
Kályhába azért NE próbáld ki!!!
Egyébként nem írhatok rá egy csomó dolgot, de a törzsvevőinknek nem is kell. A hatóságok így pedig békén hagyják ezt a terméket, és egyre olcsóbbá fog válni, minél többet vesznek belőle!
Remélem! Pláne, ha az emberek felvilágosítják egymást erről!
És a kereskedők, autós boltosok, benzinkutasok is segítenek az olcsóbbikat kiválasztani!
Majd elválik mi lesz a sorsa a címkének!
Kb. még két-három hét és minden területi képviselőnél lesz ebből a kb 20%-kal olcsóbb termékből.
Figyelem jövedéki adót, és az aktatologatási díjat nem tartalmazza, ennyi a különbség!
Többet nem írhatok róla nyíltan.
Üdvözlettel mindenkinek! Farkas Kálmán
Egyébként köszi a "jó" tanácsot...! 😀
Szaki-válasz...?! 😐
Legutóbbi hozzászólások