A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Tisztelt Szűcs Zsolt!
Sajnos nincs adatunk a Gyömrő környéki kutakról.
Alapelvként a nagy forgalmú kúton, a legolcsóbb gázolajat tankoljon.
Legállandóbb minőség a MOL-nál van!
Az is számít ki üzemelteti a kutat!!!!!!!
Mennyire becsületes!
Kb. ezek számítanak!
Köszönöm kérdését!
Farkas Kálmán
Sajnos nincs adatunk a Gyömrő környéki kutakról.
Alapelvként a nagy forgalmú kúton, a legolcsóbb gázolajat tankoljon.
Legállandóbb minőség a MOL-nál van!
Az is számít ki üzemelteti a kutat!!!!!!!
Mennyire becsületes!
Kb. ezek számítanak!
Köszönöm kérdését!
Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Kálmán Úr! Szeretném tudni,hogy melyik üzemanyag kúton tudnék"jó"minőségű gázolajat tankolni.Válaszát előre is köszönöm.
Kedves HSzabi!
A befektetett érték normál adalékolásnál térül meg legjobban a SPURI-nál.
Ez azt jelenti 40-50liter közötti mennyiséghez 1dl-t öntsön!
Másrészt valóban jól olvasta semmi értelme prémium benzint vásárolni. A legrétegzettebb a 95-ös!
Egyébként ennek még valamelyest benzin szaga is van!
Érdekesség, hogy egy-két benzinfajtának a kúton nincs is benzin szaga! Vagy legalábbis az a klasszikus benzinszag!
Ezt sokan említették és valóban tény! Lassan minden vackot eladnak nekünk a kútnál! Tisztelet a kivételnek!
További balesetmentes vezetést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
A befektetett érték normál adalékolásnál térül meg legjobban a SPURI-nál.
Ez azt jelenti 40-50liter közötti mennyiséghez 1dl-t öntsön!
Másrészt valóban jól olvasta semmi értelme prémium benzint vásárolni. A legrétegzettebb a 95-ös!
Egyébként ennek még valamelyest benzin szaga is van!
Érdekesség, hogy egy-két benzinfajtának a kúton nincs is benzin szaga! Vagy legalábbis az a klasszikus benzinszag!
Ezt sokan említették és valóban tény! Lassan minden vackot eladnak nekünk a kútnál! Tisztelet a kivételnek!
További balesetmentes vezetést kívánok!
Tisztelettel, Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Kálmán Úr!
A következő kérdésem lenne, Daewoo Lanos 1.6-os kocsim van. Az elsődleges számomra a fogyasztás. Milyen arányban kell keverni Ön szerint a piros spurit a megfelelő fogyasztás eléréséhez?
Válaszát előre is köszönöm!
Ui: A korábbi hozzászólást olvasva, ezek szerint a 95-ös benzinre optimalizált motorba semmi értelme 98-as v. jobb benzint használni?
A következő kérdésem lenne, Daewoo Lanos 1.6-os kocsim van. Az elsődleges számomra a fogyasztás. Milyen arányban kell keverni Ön szerint a piros spurit a megfelelő fogyasztás eléréséhez?
Válaszát előre is köszönöm!
Ui: A korábbi hozzászólást olvasva, ezek szerint a 95-ös benzinre optimalizált motorba semmi értelme 98-as v. jobb benzint használni?
Tisztelt Szabolcs!
Nincs részletes összetételről vizsgálatunk, a 95-ös és a 95-ös prémiummal kapcsolatban, de feltételezem, hogy nem sok a különbség a kettő között. Az olajtársaságok fejével gondolkozva, valószínűsíthetem, hogy ez csak érzéki csalódás lehet. Olyan kevés a vegyi összetétel különbsége, hogy azt már szennyeződés szinten sem lehetne kimutatni. Ezért javaslom, egy forintot se költsön többet az üzemanyagra, ha nem muszáj.
Köszönöm kérdését, kellemes ünnepet kívánok, üdvözlettel: Farkas Kálmán
Nincs részletes összetételről vizsgálatunk, a 95-ös és a 95-ös prémiummal kapcsolatban, de feltételezem, hogy nem sok a különbség a kettő között. Az olajtársaságok fejével gondolkozva, valószínűsíthetem, hogy ez csak érzéki csalódás lehet. Olyan kevés a vegyi összetétel különbsége, hogy azt már szennyeződés szinten sem lehetne kimutatni. Ezért javaslom, egy forintot se költsön többet az üzemanyagra, ha nem muszáj.
Köszönöm kérdését, kellemes ünnepet kívánok, üdvözlettel: Farkas Kálmán
Köszönöm a választ. Azt szeretném még kérdezni, hogy 95-ös benzinből érdemes a prémium változatot tankolni, vagy a JG2-vel előnyösebb a sima 95-ös? Köszönöm!
Tisztelt Szabolcs!
A körülményekből ítélve, a kelleténél több üzemanyagot kap a motor, amit már nem tud elégetni.
A 100-as benzin gyengébb hőértékű, ezért van az, hogy jobban érzi a 100-asnál a nyomatékot.
A SPURI bármely változata még dupla mennyiségben sem káros, körülményektől és motoroktól függetlenül. A kérdés csak az, hogy segíti-e a gazdaságos üzemmódot, és nyomatékosabb-e a jármű. Ezt pedig csak optimális égéssel lehet elérni. Mivel Önnél a hengerfej síkolva nem lett, valamint dugócsere sem lehetett, ezért az Ön járműve normál 10,5 körüli sűrítési arányra van méretezve.
Ez azt jelenti, nem igényli a 100-as benzint. Az előgyújtás szöge nagyobb, ezért érzi az előzőek mellett, hogy jobban megy az autó. Ha megjavítjuk JG-2-es adalékunkkal, 50 literbe 1,5 dl-t, akkor érezni fogja 100-as benzinnél is a különbséget.
A tuningolás következtében, valamint az elégetetlen üzemanyag miatt az égéstér felületei erősen kormosak lehetnek. A nagy felületen pedig, hamarabb kopogásos égés keletkezik. Ezért szereti az Ön járműve a 100-as benzint, javaslatom, először a 100-as benzinnel, 4-500 km megtéve, takarítsa ki a rendszert a SPURI JG-2-vel, majd 95-ös benzinhez töltve használhatja kopogásos égés nélkül, hiszen rétegzettebb a 95-ös oktánszámú benzin, és alig tartalmaz etanolt, mint a 100-as benzin.
Olvasóink is örülnének neki, ha tapasztalatát később megosztaná velünk.
További balesetmentes autózást kívánok,
üdvözlettel: Farkas Kálmán
A körülményekből ítélve, a kelleténél több üzemanyagot kap a motor, amit már nem tud elégetni.
A 100-as benzin gyengébb hőértékű, ezért van az, hogy jobban érzi a 100-asnál a nyomatékot.
A SPURI bármely változata még dupla mennyiségben sem káros, körülményektől és motoroktól függetlenül. A kérdés csak az, hogy segíti-e a gazdaságos üzemmódot, és nyomatékosabb-e a jármű. Ezt pedig csak optimális égéssel lehet elérni. Mivel Önnél a hengerfej síkolva nem lett, valamint dugócsere sem lehetett, ezért az Ön járműve normál 10,5 körüli sűrítési arányra van méretezve.
Ez azt jelenti, nem igényli a 100-as benzint. Az előgyújtás szöge nagyobb, ezért érzi az előzőek mellett, hogy jobban megy az autó. Ha megjavítjuk JG-2-es adalékunkkal, 50 literbe 1,5 dl-t, akkor érezni fogja 100-as benzinnél is a különbséget.
A tuningolás következtében, valamint az elégetetlen üzemanyag miatt az égéstér felületei erősen kormosak lehetnek. A nagy felületen pedig, hamarabb kopogásos égés keletkezik. Ezért szereti az Ön járműve a 100-as benzint, javaslatom, először a 100-as benzinnel, 4-500 km megtéve, takarítsa ki a rendszert a SPURI JG-2-vel, majd 95-ös benzinhez töltve használhatja kopogásos égés nélkül, hiszen rétegzettebb a 95-ös oktánszámú benzin, és alig tartalmaz etanolt, mint a 100-as benzin.
Olvasóink is örülnének neki, ha tapasztalatát később megosztaná velünk.
További balesetmentes autózást kívánok,
üdvözlettel: Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Kálmán!
Egy 2005-ös Mitsubishi Lancer 1,6 benzines autót használok, ami kapott némi chip tuningot. Ennek következtében jobban szereti a 100-as benzint. A kérdésem a következő: ebben az esetben sem ajánlatos a 100-as benzin + a rózsaszín Spuri, vagy csak felesleges, vagy esetleg káros is lehet? Mi a javaslata? Köszönöm!
Egy 2005-ös Mitsubishi Lancer 1,6 benzines autót használok, ami kapott némi chip tuningot. Ennek következtében jobban szereti a 100-as benzint. A kérdésem a következő: ebben az esetben sem ajánlatos a 100-as benzin + a rózsaszín Spuri, vagy csak felesleges, vagy esetleg káros is lehet? Mi a javaslata? Köszönöm!
Kedves Alex!
Prémium benzinhez lehet adalékolni a JG-2-t, de nem érdemes, ugyanis min. 10 % etanolt tartalmaz. Köztudott, hogy gyengébb lesz vele az autó. Az oktánszám nem minden! Ha eddig 98-as benzint használt, akkor a 95-ös + másfélszeres JG-2-es adalékolás elegendő lesz. Így nem fog detonációs égés keletkezni. Tehát 50 liter benzinhez 150, de max. 200 ml JG-2-t töltsön be, így nyomatékosabb, halkabb és hidegebb üzemmóddal fog járni a motor. Az ennél magasabb sűrítési aránynál használjon versenybenzint, vagy E85 üzemanyagot, szintén JG-2 másfélszeres adalékolással. Természetesen az előgyújtást, a mindenkor használatos benzinhez kell állítani.
Köszönöm kérdését, tisztelettel: Farkas Kálmán
Prémium benzinhez lehet adalékolni a JG-2-t, de nem érdemes, ugyanis min. 10 % etanolt tartalmaz. Köztudott, hogy gyengébb lesz vele az autó. Az oktánszám nem minden! Ha eddig 98-as benzint használt, akkor a 95-ös + másfélszeres JG-2-es adalékolás elegendő lesz. Így nem fog detonációs égés keletkezni. Tehát 50 liter benzinhez 150, de max. 200 ml JG-2-t töltsön be, így nyomatékosabb, halkabb és hidegebb üzemmóddal fog járni a motor. Az ennél magasabb sűrítési aránynál használjon versenybenzint, vagy E85 üzemanyagot, szintén JG-2 másfélszeres adalékolással. Természetesen az előgyújtást, a mindenkor használatos benzinhez kell állítani.
Köszönöm kérdését, tisztelettel: Farkas Kálmán
Enyhén tuningolt, ill. 98-as benzinhez optimalizált autóhoz szeretném kipróbálni a JG-2-t. Korábbi hozzászólásban olvastam, hogy a prémium benzinekhez talán nem szerencsés Spurit adagolni, mivel nem tutni, hogy a többi adalékanyaggal hogyan fog reagálni. A kérdésem a következő: 95-ös benzinhez mennyit kell adagolnom, hogy ne alakulhasson ki a detonációs égés?
Köszönettel:
Alex
Köszönettel:
Alex
Kedves János!
Ilyen távolról és ennyi adatból nehéz megállapítani, hogy mi lehet a problémája a turbójának. Még az nem feltétlenül jelent rosszat, ha egy bizonyos tartományban a fordulatszám emelkedésével hallani a turbó fütyülését.
Egy-két óvintézkedést lehetne megtenni! Létkérdés a turbó tengely kenéséhez a jó minőségű és teljesítményosztályú motorolaj. Ez nem multimárkát jelent, és nem konzisztencia osztályt, hanem ennél egy kicsit többet. A minősítés a flakonon mindig szerepel. A gépkönyv pedig tartalmazz, hogy milyet lehet alkalmazni. A füstgáz oldali lapátok geometriai kopásából is eredhet ez a fütyülő hang. Volt már olyan eset, hogy a kokszos városi üzemmód miatti lerakódások olyan mértékűek voltak, hogy sérültek a turbólapátok. Indítási fázisba excentrikusan indulva beleért a ház falára lerakódott kokszba, és elhajlott. A kormos lerakódásokat fel tudjuk ugyan oldani, de az elhajlított lapátokat nem tudjuk helyreállítani, csak kitisztítani a rendszert.
Ajánlat: nem veszíthet sokat, ha egy tankolásnál a kék, magasabb energiaszintű adalékunkat használja, másfélszeres arányban. Ez azt jelenti, hogy 50 literbe töltsön 150 ml-t, hisz most akcióban mindenhol ennyire töltjük a 125 ml-es kiszerelésünket.
Köszönöm kérdését, és kérem írja meg a további történetét a turbónak.
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Ilyen távolról és ennyi adatból nehéz megállapítani, hogy mi lehet a problémája a turbójának. Még az nem feltétlenül jelent rosszat, ha egy bizonyos tartományban a fordulatszám emelkedésével hallani a turbó fütyülését.
Egy-két óvintézkedést lehetne megtenni! Létkérdés a turbó tengely kenéséhez a jó minőségű és teljesítményosztályú motorolaj. Ez nem multimárkát jelent, és nem konzisztencia osztályt, hanem ennél egy kicsit többet. A minősítés a flakonon mindig szerepel. A gépkönyv pedig tartalmazz, hogy milyet lehet alkalmazni. A füstgáz oldali lapátok geometriai kopásából is eredhet ez a fütyülő hang. Volt már olyan eset, hogy a kokszos városi üzemmód miatti lerakódások olyan mértékűek voltak, hogy sérültek a turbólapátok. Indítási fázisba excentrikusan indulva beleért a ház falára lerakódott kokszba, és elhajlott. A kormos lerakódásokat fel tudjuk ugyan oldani, de az elhajlított lapátokat nem tudjuk helyreállítani, csak kitisztítani a rendszert.
Ajánlat: nem veszíthet sokat, ha egy tankolásnál a kék, magasabb energiaszintű adalékunkat használja, másfélszeres arányban. Ez azt jelenti, hogy 50 literbe töltsön 150 ml-t, hisz most akcióban mindenhol ennyire töltjük a 125 ml-es kiszerelésünket.
Köszönöm kérdését, és kérem írja meg a további történetét a turbónak.
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Kedves Szaki Kft!
Egy ideje erősen sípoló hangot ad PD TDI motorral szerelt Octaviám turbója. Teljesítmény csökkenés és egyéb fizikai jele nincs a turbó meghibásodásának (olaj, füst stb.) Oka lehet esetleg a több városi használat?
Segíthet a Spuri ennek orvoslásában és ha igen melyik? Vagy marad az autószerelő?
Üdv, János
Egy ideje erősen sípoló hangot ad PD TDI motorral szerelt Octaviám turbója. Teljesítmény csökkenés és egyéb fizikai jele nincs a turbó meghibásodásának (olaj, füst stb.) Oka lehet esetleg a több városi használat?
Segíthet a Spuri ennek orvoslásában és ha igen melyik? Vagy marad az autószerelő?
Üdv, János
Tisztelt Pisti!
Igen, nagyon jó hatással van a kétütemű motorokra!
Próbáld ki, meg leszel elégedve!
Próba után után kérlek írd meg mit tapasztaltál!
Köszönjük! A hasonló felhasználók nevében!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Igen, nagyon jó hatással van a kétütemű motorokra!
Próbáld ki, meg leszel elégedve!
Próba után után kérlek írd meg mit tapasztaltál!
Köszönjük! A hasonló felhasználók nevében!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Szia
kétütemű honda cr-rel versenyzek ahhoz is lehet használni JG-2 VERSENY ÜZEMANYAGADALÉK anyagot?
Köszönöm 🙂
kétütemű honda cr-rel versenyzek ahhoz is lehet használni JG-2 VERSENY ÜZEMANYAGADALÉK anyagot?
Köszönöm 🙂
Köszönöm a válaszát , énis gondoltam hogy nem lesz baja töle az EGR szelepnek csak kicsit furcsa volt a szöveg. Egyébként elégedett vagyok vele diesel BMW be tettem a kékböl és egyenletesebb lett a járás meg halkabb lett a motor , de fogyasztás csökkenést még nem tapasztaltam na de lehet következö adagnál.
Tisztelt Dragon!
Elnézését kérem!
A fogalmazás lehetett volna pontosabb.
Most leírom részletesen. A Hogyha el is romlik a szelep, akkor az később történik ha SPURI-t használ!
Új autónál, új EGR szelepnél, ha folyamatosan használják a SPURI-t sosem lesz ezzel az alkatrésszel elkokszosodás miatti tönkremenetel.
Régi rendszereknél a kipufogógáz elégtelen összetétele miatt a visszavezetett gázban lévő koksz lerakódik. Sokáig így használva a szelep ki-be nyitogatása közben elkopik, valamint nagy igénybevételnél, magas hőfokon maradandóan beég a korom minden kipufogógázzal érintkező felületre.
Ez néha maradandó, és nem mosható ki! Valamint néha deformációhoz vezet.
Nem tudni milyen körülmények között és meddig gyilkolták az autót ilyen szeleppel! Sok a határozatlan tényező!
Elkezdi használni a SPURI-t az ilyen öreg autónál, akkor kétesélyes! Ha még nem nagyon kövült meg a koksz, akkor segít takarítani a SPURI szép apránként. Néha persze meg kell forgatni egy kicsit jobban a főtengelyt, hosszabb távon is, főleg ha sokat használják városban! Így hamarabb kitisztul még a szelepülék helye is.
Konkrét tapasztalatok azt mutatják, hogy 60-70%-ban kitisztítja a szelepet! Ha nem, akkor az már maradandóan beégett!
Pont erről szól az Autótechnika 2013.2.számában, mely márciusban jelent meg, egy cikk, pontosan a 47.oldalon.
Nagyon tanulságos!
Kérem, ha van kérdése a válaszom után is, akkor tegye fel!
Szívesen válaszolok, amire tudok!
Köszönöm kérdését!
Üdvözlettel,
Farkas Kálmán
Elnézését kérem!
A fogalmazás lehetett volna pontosabb.
Most leírom részletesen. A Hogyha el is romlik a szelep, akkor az később történik ha SPURI-t használ!
Új autónál, új EGR szelepnél, ha folyamatosan használják a SPURI-t sosem lesz ezzel az alkatrésszel elkokszosodás miatti tönkremenetel.
Régi rendszereknél a kipufogógáz elégtelen összetétele miatt a visszavezetett gázban lévő koksz lerakódik. Sokáig így használva a szelep ki-be nyitogatása közben elkopik, valamint nagy igénybevételnél, magas hőfokon maradandóan beég a korom minden kipufogógázzal érintkező felületre.
Ez néha maradandó, és nem mosható ki! Valamint néha deformációhoz vezet.
Nem tudni milyen körülmények között és meddig gyilkolták az autót ilyen szeleppel! Sok a határozatlan tényező!
Elkezdi használni a SPURI-t az ilyen öreg autónál, akkor kétesélyes! Ha még nem nagyon kövült meg a koksz, akkor segít takarítani a SPURI szép apránként. Néha persze meg kell forgatni egy kicsit jobban a főtengelyt, hosszabb távon is, főleg ha sokat használják városban! Így hamarabb kitisztul még a szelepülék helye is.
Konkrét tapasztalatok azt mutatják, hogy 60-70%-ban kitisztítja a szelepet! Ha nem, akkor az már maradandóan beégett!
Pont erről szól az Autótechnika 2013.2.számában, mely márciusban jelent meg, egy cikk, pontosan a 47.oldalon.
Nagyon tanulságos!
Kérem, ha van kérdése a válaszom után is, akkor tegye fel!
Szívesen válaszolok, amire tudok!
Köszönöm kérdését!
Üdvözlettel,
Farkas Kálmán
- "EGR" szelep későbbi tönkremenetele (néha megjavulása, tisztulása).
Ezt olvastam a leirásba most akkor elösegiti a spuri az EGR szelep tönkremenetelét vagy hogy van ez?
Ezt olvastam a leirásba most akkor elösegiti a spuri az EGR szelep tönkremenetelét vagy hogy van ez?
Kedves János!
Igaza van Bálintnak!
Kell egy hosszabb terheléses üzem is a tökélesen takarításhoz!
Nálunk is így van. A ter. képviselők, sofőrök finom trafipaxos tempója után reggel beindítva csodálkoztam miért jár furcsán alapjáraton, és kicsit rosszabb a kipufogó szaga. Végül is a 2001-es VW Transzporterünkbe akkor 327.000km volt. Még nem volt cserélve, sőt kivéve sem a porlasztócsúcs. Azt gondoltam most jött el az ideje.
De még mindig nem!! Hihetetlen.
Dupla SPURI JG-2, és ami kifér a csövön trélert húzva 130km után nem ismertem rá!
Mint új korában. A csippelés ellenére, a rengeteg sok megtett kilométer volta ellenére megy mint a nyúl!
Tehát valóban néha nem árt tartósan 3-4ezer fordulat között kiköhögtetni a rendszert.
Köszönöm bejegyzését!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Igaza van Bálintnak!
Kell egy hosszabb terheléses üzem is a tökélesen takarításhoz!
Nálunk is így van. A ter. képviselők, sofőrök finom trafipaxos tempója után reggel beindítva csodálkoztam miért jár furcsán alapjáraton, és kicsit rosszabb a kipufogó szaga. Végül is a 2001-es VW Transzporterünkbe akkor 327.000km volt. Még nem volt cserélve, sőt kivéve sem a porlasztócsúcs. Azt gondoltam most jött el az ideje.
De még mindig nem!! Hihetetlen.
Dupla SPURI JG-2, és ami kifér a csövön trélert húzva 130km után nem ismertem rá!
Mint új korában. A csippelés ellenére, a rengeteg sok megtett kilométer volta ellenére megy mint a nyúl!
Tehát valóban néha nem árt tartósan 3-4ezer fordulat között kiköhögtetni a rendszert.
Köszönöm bejegyzését!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Kedves János!
Az 1.2 -es PDTDI-ben is állítható geometriás turbótöltő van, mint az én 1.9-es passatomban, ami sok városi használat esetén hajlamos lekormolódni. Az autó sem húz olyan jól + hibaüzenet is jöhet a nem megfelelő töltőnyomás következtében.
A Spuri segíthet, de az Ön helyében én egy autópályás meghajtással kombinálnám (minimum fél órán át 130-140 km/h, 3000-3200 -as fordulattal). A sok város és az óvatos, nem pörgetős vezetési mód miatt (+sok hideg üzem) nálam is jelentkeztek problémák a (piros) Spuri folyamatos használata ellenére, de a fenti módszer megoldotta, azóta sincs semmi gond.
Autószerelők szét akarták szedni, de még soha nem volt bontva, jobb nem bolygatni (kipufogógáz + olajkenés ill. -visszafolyóág tömítései, esetleg kosz kerül a szívó oldalra szerelésnél stb.)
A turbodízelek már csak ilyenek, ki kell őket néha kicsit kormolni. (Természetesen kizárólag üzemmelegen, nehogy a hengerfejben lássa kárát.) A Spuri észrevehetően csökkenti a koromképződést, de ezeket a motorokat nem annyira a folyamatos városozásra szánták…
Üdvözlettel: Bálint
Az 1.2 -es PDTDI-ben is állítható geometriás turbótöltő van, mint az én 1.9-es passatomban, ami sok városi használat esetén hajlamos lekormolódni. Az autó sem húz olyan jól + hibaüzenet is jöhet a nem megfelelő töltőnyomás következtében.
A Spuri segíthet, de az Ön helyében én egy autópályás meghajtással kombinálnám (minimum fél órán át 130-140 km/h, 3000-3200 -as fordulattal). A sok város és az óvatos, nem pörgetős vezetési mód miatt (+sok hideg üzem) nálam is jelentkeztek problémák a (piros) Spuri folyamatos használata ellenére, de a fenti módszer megoldotta, azóta sincs semmi gond.
Autószerelők szét akarták szedni, de még soha nem volt bontva, jobb nem bolygatni (kipufogógáz + olajkenés ill. -visszafolyóág tömítései, esetleg kosz kerül a szívó oldalra szerelésnél stb.)
A turbodízelek már csak ilyenek, ki kell őket néha kicsit kormolni. (Természetesen kizárólag üzemmelegen, nehogy a hengerfejben lássa kárát.) A Spuri észrevehetően csökkenti a koromképződést, de ezeket a motorokat nem annyira a folyamatos városozásra szánták…
Üdvözlettel: Bálint
Tisztelt Gerdán János Úr!
Valóban jó hatással van a kipufogó rendszerre a SPURI, és a SPURI JG-2.
Igen nehéz pont így diagnosztizálni a Lupó-t, vagy bármelyik autó turbóját. Levétel, szétszedés, így lehet a kormot megállapítani. Más oka is lehet, hogy nem nyom 1.1-1,2-őt a turbó.
Ezt már remélem műszerrel mérték!
Ez a motor akkoriban egy korszak alkotó volt. Valóban kis fogyasztású. És ebben a kaszniban tényleg lehet 3literrel autózni vele!
Ha nem ezt tapasztalja meg kell keresni a hiba okát!
Javaslatom első körbe, a gyorsabb eredmény érdekében a SPURI JG-2 2-3 tele tankos adalékolással járjon vele. Mehet a másfél szeres adag a gázolajhoz! Több nem kell! Mert nem tisztít jobban, csak elpocsékolja az adalékot! Igaz kárt sem okoz!
Ezután térjen át az olcsóbb normál SPURI-ra! Használja állandó jelleggel, a többi motoralkatrésznek sem árt a jó minőségű gázolaj!
Meg fog lepődni a fogyasztáson, és a dinamikán is. ezt garantálom. Persze a gondos karbantartás nagyon szakszerűen elvégezve sem árt!
Kérem írja meg, bármi tapasztalata keletkezik a közeljövőben ezen ritka kis autóval.
Sokan arra hivatkoznak, hogy túl kicsi az autójuk, nem lehet mérni fogyasztási és erő különbséget! Mások a nagy köbcentis járműveknél azt mondják, nem érzik, hogy 600, vagy 660 NM lett a nyomatéka, és mennyivel kevesebb a fogyasztása! Persze akinek egy amerikai 7000cm3 autója van, 25literes benzin normával, ami 30millió volt nem méregeti a fogyasztást.
Talán érthető is, hogy csak az erő számít ennél az autónál!
Önnél viszont számít az étvágy, hisz nem véletlen vett pont ilyen autót! Tehát a SPURI megteszi azt, hogy anyagilag is jól járjon, a hosszan tartó motorélet mellett.
További élvezetes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Valóban jó hatással van a kipufogó rendszerre a SPURI, és a SPURI JG-2.
Igen nehéz pont így diagnosztizálni a Lupó-t, vagy bármelyik autó turbóját. Levétel, szétszedés, így lehet a kormot megállapítani. Más oka is lehet, hogy nem nyom 1.1-1,2-őt a turbó.
Ezt már remélem műszerrel mérték!
Ez a motor akkoriban egy korszak alkotó volt. Valóban kis fogyasztású. És ebben a kaszniban tényleg lehet 3literrel autózni vele!
Ha nem ezt tapasztalja meg kell keresni a hiba okát!
Javaslatom első körbe, a gyorsabb eredmény érdekében a SPURI JG-2 2-3 tele tankos adalékolással járjon vele. Mehet a másfél szeres adag a gázolajhoz! Több nem kell! Mert nem tisztít jobban, csak elpocsékolja az adalékot! Igaz kárt sem okoz!
Ezután térjen át az olcsóbb normál SPURI-ra! Használja állandó jelleggel, a többi motoralkatrésznek sem árt a jó minőségű gázolaj!
Meg fog lepődni a fogyasztáson, és a dinamikán is. ezt garantálom. Persze a gondos karbantartás nagyon szakszerűen elvégezve sem árt!
Kérem írja meg, bármi tapasztalata keletkezik a közeljövőben ezen ritka kis autóval.
Sokan arra hivatkoznak, hogy túl kicsi az autójuk, nem lehet mérni fogyasztási és erő különbséget! Mások a nagy köbcentis járműveknél azt mondják, nem érzik, hogy 600, vagy 660 NM lett a nyomatéka, és mennyivel kevesebb a fogyasztása! Persze akinek egy amerikai 7000cm3 autója van, 25literes benzin normával, ami 30millió volt nem méregeti a fogyasztást.
Talán érthető is, hogy csak az erő számít ennél az autónál!
Önnél viszont számít az étvágy, hisz nem véletlen vett pont ilyen autót! Tehát a SPURI megteszi azt, hogy anyagilag is jól járjon, a hosszan tartó motorélet mellett.
További élvezetes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások