A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Tisztelt Kevei Csaba!
Nincs tapasztalatom ezen termékekről. Van egy általános tapasztalati tényezőm, azzal kapcsolatban, hogy a motorolaj és az üzemanyag mikor a legtartósabb az autó szempontjából.
Üzemanyagnál óriási, megatonnákban készített változatban sosem fogják, semelyik cég, szerény árréssel, olcsón beletenni a nagyon drága alkotót. Ezért javaslom a SPURI terméket az üzemanyagba, már 0 km-es korától. Ehhez semmi más nem is szükségeltetik, mert csak ront a helyzeten.
Motorolajok tekintetében széles körben teszteltünk minden márkájút, és típusút rally autókban. Erre itt és most sok lehetőség nincs leírni, de az általános vélemény az, hogy olajadalékot már nem kell és nem érdemes használni, csak egy jó minőségű gyárilag elkészített, ám drágább árfekvésű, tribológiailag tökéletesre szerkesztett kenőolajat.
Jómagam FUCHS német márkájú olajakat használom a versenyautótól a teherautókig, amiben az utóbbi 30 év tapasztalatával rendelkezünk. Sosem csalódtunk a márkában. Ezen kívül fel lehet állítani rangsorokat, kb. tucatnyi ismert márkából, ami elég hosszúra nyúlna. Épp ezért javaslom, ha megteheti, hogy ezt a márkát válassza, vagy ha be tudja szerezni, akkor az ADDINOL márkát keresse. A nagy tömegáru ismert márkák általában tartalmaznak licenc alapján gyártott csúcsminőségű terméket, ezek viszont kétszer annyiba kerülnek, mint a valós ár-érték arányuk.
Elnézést az általános fogalmazásért, de ez csak a magán véleményem és tapasztalatom, nem pedig marketing.
Köszönöm kérdését, további balesetmentes autózást, és sok örömet kívánok az új autójához, tisztelettel: Farkas Kálmán
Nincs tapasztalatom ezen termékekről. Van egy általános tapasztalati tényezőm, azzal kapcsolatban, hogy a motorolaj és az üzemanyag mikor a legtartósabb az autó szempontjából.
Üzemanyagnál óriási, megatonnákban készített változatban sosem fogják, semelyik cég, szerény árréssel, olcsón beletenni a nagyon drága alkotót. Ezért javaslom a SPURI terméket az üzemanyagba, már 0 km-es korától. Ehhez semmi más nem is szükségeltetik, mert csak ront a helyzeten.
Motorolajok tekintetében széles körben teszteltünk minden márkájút, és típusút rally autókban. Erre itt és most sok lehetőség nincs leírni, de az általános vélemény az, hogy olajadalékot már nem kell és nem érdemes használni, csak egy jó minőségű gyárilag elkészített, ám drágább árfekvésű, tribológiailag tökéletesre szerkesztett kenőolajat.
Jómagam FUCHS német márkájú olajakat használom a versenyautótól a teherautókig, amiben az utóbbi 30 év tapasztalatával rendelkezünk. Sosem csalódtunk a márkában. Ezen kívül fel lehet állítani rangsorokat, kb. tucatnyi ismert márkából, ami elég hosszúra nyúlna. Épp ezért javaslom, ha megteheti, hogy ezt a márkát válassza, vagy ha be tudja szerezni, akkor az ADDINOL márkát keresse. A nagy tömegáru ismert márkák általában tartalmaznak licenc alapján gyártott csúcsminőségű terméket, ezek viszont kétszer annyiba kerülnek, mint a valós ár-érték arányuk.
Elnézést az általános fogalmazásért, de ez csak a magán véleményem és tapasztalatom, nem pedig marketing.
Köszönöm kérdését, további balesetmentes autózást, és sok örömet kívánok az új autójához, tisztelettel: Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas úr!
Saját és céges autómban is nagy megelégedettséggel használom a spurit. Most mégis másról kérdezném. Egy új 0 kilométeres autó vásárlása elött állok. / A spuri már meg van hozzá./ Kíváncsi lennék a véleményére a Xado, ill Motor life termékekkel kapcsolatban. Az utóbbit használja egy, az autósportban is aktív szereplő. Mivel ezt az autót is vagy 15 évre tervezem, szeretném megadni neki a lehető legtöbbet. Ha nem túl off topicos a téma, várnám a hozzászólását.
Üdv: Csaba
Saját és céges autómban is nagy megelégedettséggel használom a spurit. Most mégis másról kérdezném. Egy új 0 kilométeres autó vásárlása elött állok. / A spuri már meg van hozzá./ Kíváncsi lennék a véleményére a Xado, ill Motor life termékekkel kapcsolatban. Az utóbbit használja egy, az autósportban is aktív szereplő. Mivel ezt az autót is vagy 15 évre tervezem, szeretném megadni neki a lehető legtöbbet. Ha nem túl off topicos a téma, várnám a hozzászólását.
Üdv: Csaba
Kedves Bálint!
Mint ahogy tapasztalta, javítottunk a két rétegű flakonnal a helyzeten, a tárolás viszont sosem engedi meg azt, hogy egyesek raktárában 30-50 fokig emelkedjen a hőmérséklet. A hatalmas nyomás miatt valaminek engednie kell, így a biztonsági purhabon keresztül, hőtágulás hatására távozik el a folyadék.
Kis és nagykereskedőinket folyamatosan bombázzuk a szakszerű tárolással kapcsolatban, amit nem is hagyunk abba sosem. Egyszer bizonyára megértik, hogy ez egy ilyen típusú termék.
Dolgozunk már azon a fajta flakonon is ami három rétegű és elbírja az 50-70 BAR nyomást, bontáskor viszont a balesetveszély fokozott, ezért ezt még át kell gondolnunk.
Köszönettel vettem tájékoztatását, és valóban az üzletek 3-5%-nál tapasztalják a területi képviselőink a problémát, így nem Ön az első, aki esetleg szint alatti, elpárolgott csomagolású terméket vásárolt. De ez a minőséget nem befolyásolja.
További élvezetes autózást kívánok, üdvözlettel: Farkas Kálmán
Mint ahogy tapasztalta, javítottunk a két rétegű flakonnal a helyzeten, a tárolás viszont sosem engedi meg azt, hogy egyesek raktárában 30-50 fokig emelkedjen a hőmérséklet. A hatalmas nyomás miatt valaminek engednie kell, így a biztonsági purhabon keresztül, hőtágulás hatására távozik el a folyadék.
Kis és nagykereskedőinket folyamatosan bombázzuk a szakszerű tárolással kapcsolatban, amit nem is hagyunk abba sosem. Egyszer bizonyára megértik, hogy ez egy ilyen típusú termék.
Dolgozunk már azon a fajta flakonon is ami három rétegű és elbírja az 50-70 BAR nyomást, bontáskor viszont a balesetveszély fokozott, ezért ezt még át kell gondolnunk.
Köszönettel vettem tájékoztatását, és valóban az üzletek 3-5%-nál tapasztalják a területi képviselőink a problémát, így nem Ön az első, aki esetleg szint alatti, elpárolgott csomagolású terméket vásárolt. De ez a minőséget nem befolyásolja.
További élvezetes autózást kívánok, üdvözlettel: Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Úr!
Régóta elégedett felhasználója vagyok terméküknek, itt a vendégkönyben is többször kommenteltem már.
Ami miatt most írok, egy régebb óta fennálló probléma, az anyag kipárolgása a flakonból. Az új csomagolásra való áttérés hozott némi javulást, de most a Spuri-8-nál (legutóbb ilyet sikerült beszereznem) újra tapasztalom. Nem elhanyagolható folyadékszint-csökkenést is okoz a flakonokban a jellegzetes kellemetlen (bár ez szubjektív) szagképződés mellett.
Mi ezzel kapcsolatban a helyzet?
Válaszát előre is köszönöm.
Üdv. Bálint
Régóta elégedett felhasználója vagyok terméküknek, itt a vendégkönyben is többször kommenteltem már.
Ami miatt most írok, egy régebb óta fennálló probléma, az anyag kipárolgása a flakonból. Az új csomagolásra való áttérés hozott némi javulást, de most a Spuri-8-nál (legutóbb ilyet sikerült beszereznem) újra tapasztalom. Nem elhanyagolható folyadékszint-csökkenést is okoz a flakonokban a jellegzetes kellemetlen (bár ez szubjektív) szagképződés mellett.
Mi ezzel kapcsolatban a helyzet?
Válaszát előre is köszönöm.
Üdv. Bálint
Kedves Péter!
Bárcsak mindenki így gondolkodna, mint Ön.
Tapasztalni fogja, hogy az autója nagyon sokáig panaszmentesen fog közlekedni, ha a következőket betartja.
A normál SPURI (piros) 50 literbe 1-1,5 dl változat folyamatos használatát javaslom. Téli időszakban legyen csupán fixen az 1,5 dl az 50 literbe. Ha -10 fok alá csökken a hőmérséklet, csak akkor használjon 2 dl-t. A SPURI-t minden tankoláskor folyamatosan, állandó jelleggel használja. A motor hosszantartó életmódja, és a megtakarítás is optimális lesz.
További élvezetes autózást kívánok,
Tisztelettel: Farkas Kálmán
Bárcsak mindenki így gondolkodna, mint Ön.
Tapasztalni fogja, hogy az autója nagyon sokáig panaszmentesen fog közlekedni, ha a következőket betartja.
A normál SPURI (piros) 50 literbe 1-1,5 dl változat folyamatos használatát javaslom. Téli időszakban legyen csupán fixen az 1,5 dl az 50 literbe. Ha -10 fok alá csökken a hőmérséklet, csak akkor használjon 2 dl-t. A SPURI-t minden tankoláskor folyamatosan, állandó jelleggel használja. A motor hosszantartó életmódja, és a megtakarítás is optimális lesz.
További élvezetes autózást kívánok,
Tisztelettel: Farkas Kálmán
Kedves Zsolt!
Az autók súly-lóerő aránya a meghatározó a váltásoknál. Továbbá függ attól, hogy milyen áttétele van a váltónak, hegymenetbe, vagy vízszintes úton közlekedik, valamint mennyire szeretne sietni.
Az Ön által írt 1700-as fordulat általában teljesen megfelelő.
Bizonyára lehet a fordulatszámot alacsonyabban is elváltani, ezt azonban érezni kell, hogy az autó magasabb sebességi fokozatban gyorsuló képes-e, és nemcsak padlógáz esetén, hanem háromnegyed gáznál is.
Örülök, hogy tetszik az autó nyomatéka, és a fogyasztása is, hiszen a minőségi, adalékolt üzemanyagot minden autó meghálálja.
További balesetmentes autózást kívánok:
Farkas Kálmán
Az autók súly-lóerő aránya a meghatározó a váltásoknál. Továbbá függ attól, hogy milyen áttétele van a váltónak, hegymenetbe, vagy vízszintes úton közlekedik, valamint mennyire szeretne sietni.
Az Ön által írt 1700-as fordulat általában teljesen megfelelő.
Bizonyára lehet a fordulatszámot alacsonyabban is elváltani, ezt azonban érezni kell, hogy az autó magasabb sebességi fokozatban gyorsuló képes-e, és nemcsak padlógáz esetén, hanem háromnegyed gáznál is.
Örülök, hogy tetszik az autó nyomatéka, és a fogyasztása is, hiszen a minőségi, adalékolt üzemanyagot minden autó meghálálja.
További balesetmentes autózást kívánok:
Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Úr!
A tanácsát szeretném kérni az Önök által kifejlesztett adalékokkal kapcsolatban. Egy 2005-ös 2.0 TDCi Mondeot vezetek, 96 kW-os változatot, egész nyugodt tempóban, már-már "tatásan". Napi 130-150 km megyek országúton a kocsival és a célom csak annyi, hogy minél tovább megőrizzem a motor jó állapotát. A kérdésem annyi, hogy Ön melyik adalékukat ajánlja és milyen arányban (nyári/téli üzemben) a fentiek ismeretében.
Köszönöm előre is válaszát!
Tisztelettel:
Péter
A tanácsát szeretném kérni az Önök által kifejlesztett adalékokkal kapcsolatban. Egy 2005-ös 2.0 TDCi Mondeot vezetek, 96 kW-os változatot, egész nyugodt tempóban, már-már "tatásan". Napi 130-150 km megyek országúton a kocsival és a célom csak annyi, hogy minél tovább megőrizzem a motor jó állapotát. A kérdésem annyi, hogy Ön melyik adalékukat ajánlja és milyen arányban (nyári/téli üzemben) a fentiek ismeretében.
Köszönöm előre is válaszát!
Tisztelettel:
Péter
Tisztelt Farkas Kálmán Úr!
JG-2 adalékukat használom 2007-es Ford Mondeó 2.0 tdci szgk-hoz 3000km-t mentem vele Jg-2-vel(23000km van az órában).A kérdésem az lenne magához,hogyan tudnám minél jobban kihasználni az adalékot.Szerintem túlságósan kímélem a motorját(1700-2000 ford.között váltok fel hiszen DISEL.)Szeretném ha megírná az ideális fordulatot a váltások között és hogyan tudnám jól kihasználni a JG-2 adalékukat(Isteni a nyomatéka és a fogyasztása is kíváló a JG-2-nek köszönhető).Válaszát előre is köszönöm.
JG-2 adalékukat használom 2007-es Ford Mondeó 2.0 tdci szgk-hoz 3000km-t mentem vele Jg-2-vel(23000km van az órában).A kérdésem az lenne magához,hogyan tudnám minél jobban kihasználni az adalékot.Szerintem túlságósan kímélem a motorját(1700-2000 ford.között váltok fel hiszen DISEL.)Szeretném ha megírná az ideális fordulatot a váltások között és hogyan tudnám jól kihasználni a JG-2 adalékukat(Isteni a nyomatéka és a fogyasztása is kíváló a JG-2-nek köszönhető).Válaszát előre is köszönöm.
Kedves Zoltán!
A chip-tuningot nagyon kell érteni, ez olyan, mint a bor készítése. Nincs két egyforma.
A legoptimálisabb illesztést nem csak a motorra kell szabni, hanem a kopottságra, a méretezett lehajtásra, kipufogóra és minden egyéb jellemzőt figyelembe véve.
Ha valamilyen probléma van, ott azt a nyomatékpad és az emisszió relációjából ki lehet következtetni. Ha még sem, akkor alkatrészről, alkatrészre fizikailag kell diagnosztizálni a problémát. Így már látszik, hogy ilyen messziről nehéz megmondani, hogy az a hang milyen és mit is jelent, ami rendellenes.
Részterhelésen nem igazán működik, akkor a tuningolás nem tökéletes. Általában 100 fordulatonként kell megtervezni, beállítani a paramétereket, így folyamatosan bárhol vizsgálva, linárisan emelkedő nyomatéka keletkezik.
Ha jobban megy az autó és élvezi, akkor élvezetes vezetést kívánok.
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
A chip-tuningot nagyon kell érteni, ez olyan, mint a bor készítése. Nincs két egyforma.
A legoptimálisabb illesztést nem csak a motorra kell szabni, hanem a kopottságra, a méretezett lehajtásra, kipufogóra és minden egyéb jellemzőt figyelembe véve.
Ha valamilyen probléma van, ott azt a nyomatékpad és az emisszió relációjából ki lehet következtetni. Ha még sem, akkor alkatrészről, alkatrészre fizikailag kell diagnosztizálni a problémát. Így már látszik, hogy ilyen messziről nehéz megmondani, hogy az a hang milyen és mit is jelent, ami rendellenes.
Részterhelésen nem igazán működik, akkor a tuningolás nem tökéletes. Általában 100 fordulatonként kell megtervezni, beállítani a paramétereket, így folyamatosan bárhol vizsgálva, linárisan emelkedő nyomatéka keletkezik.
Ha jobban megy az autó és élvezi, akkor élvezetes vezetést kívánok.
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
A Logan dCi, átesett egy kis program módosításon, erősebbé tettük. Előtte már melegen is furcsa hangokat adott, ilyen szürrögő hang enyhe gyorsításkor, különböző csörgő hangok (égés hangok, nem csapágy vagy szelep vagy ilyesmi, bár melegen szelep picit). Kapott egy kis kraftot, majdnem tökéletes az alapjárat, nincsenek csörömpölő hangok, mellesleg tol rendesen, füst nélkül. Az az érzésem ez a motor csak ilyen kevés kajával volt lerontható 70 lóerőre (K9K792). Még részterhelésen kellene neki egy kis kaja, vagy inkább EGR. Az olcsóbb. Hát itt tartok most.
Tisztelt Tamás!
Jól gondolkodott a téli és nyári etanol arányok tekintetében.
Ezzel az autóval csupán annyi a probléma, hogy az etanol levegőszűrőben lévő központi injektor alatti gumitömítést szereti kilágyítani. Talán ez az arány az, ami még nem bántja hőmérséklet arányosan.
Adalékolás tekintetében a normál SPURI-ból, 1,5 dl-t ajánlok egy tele tankhoz, kb. 37-40 literhez. Így az E85-ből eredő kopáscsökkentést is megoldjuk, valamint az energia szintet is feljebb tudjuk emelni.
Tapasztalni fogja, hogy könnyebben indul az autó és a szokásosnál jobban gyorsul, vagy kevesebb üzemanyagot használ el.
Lehet tiszta etanollal járni, de nem ezzel az autóval, és nem sokáig. Erre a funkcióra direkt gyártanak autókat.
További balesetmentes, gazdaságos autózást kívánok Önnek:
Farkas Kálmán
Jól gondolkodott a téli és nyári etanol arányok tekintetében.
Ezzel az autóval csupán annyi a probléma, hogy az etanol levegőszűrőben lévő központi injektor alatti gumitömítést szereti kilágyítani. Talán ez az arány az, ami még nem bántja hőmérséklet arányosan.
Adalékolás tekintetében a normál SPURI-ból, 1,5 dl-t ajánlok egy tele tankhoz, kb. 37-40 literhez. Így az E85-ből eredő kopáscsökkentést is megoldjuk, valamint az energia szintet is feljebb tudjuk emelni.
Tapasztalni fogja, hogy könnyebben indul az autó és a szokásosnál jobban gyorsul, vagy kevesebb üzemanyagot használ el.
Lehet tiszta etanollal járni, de nem ezzel az autóval, és nem sokáig. Erre a funkcióra direkt gyártanak autókat.
További balesetmentes, gazdaságos autózást kívánok Önnek:
Farkas Kálmán
Kedves László!
2006 óta készen áll egy olyan adalékunk, melyet a hidegen sajtolt étolajba beletöltve, nem lesz lángos szagú a kipufogó cső és minden energia és tribológiai problémát megold ez az anyagunk.
- Mivel az étolaj nagyon drága a piacon, ezért oka fogyottá vált ezen anyagunk forgalmazása és engedélyeztetése.
De köszönöm kérdését, bármikor ugrásra készen állunk, ha a gazdasági környezet megkívánja.
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
2006 óta készen áll egy olyan adalékunk, melyet a hidegen sajtolt étolajba beletöltve, nem lesz lángos szagú a kipufogó cső és minden energia és tribológiai problémát megold ez az anyagunk.
- Mivel az étolaj nagyon drága a piacon, ezért oka fogyottá vált ezen anyagunk forgalmazása és engedélyeztetése.
De köszönöm kérdését, bármikor ugrásra készen állunk, ha a gazdasági környezet megkívánja.
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Úr
Suzuki Swift 1.0 központi befecskendezős motorral szerelt autóval járok, Pillanatnyilag nyári üzemben 20-22 l etanolhoz 10-12 lbenzint rakok, és működik a szerkezet (indul, és elfogadhatóan megy). Télen megfordítom az arányt. Spurival milyen adalékolást javasol? Lehetne-e tiszta etanollal járni?
Előre is köszönöm a válaszát, üdv Tamás
Suzuki Swift 1.0 központi befecskendezős motorral szerelt autóval járok, Pillanatnyilag nyári üzemben 20-22 l etanolhoz 10-12 lbenzint rakok, és működik a szerkezet (indul, és elfogadhatóan megy). Télen megfordítom az arányt. Spurival milyen adalékolást javasol? Lehetne-e tiszta etanollal járni?
Előre is köszönöm a válaszát, üdv Tamás
Érdeklődnék hogy vizsgálták e már hogy tisztán étolajos üzemre milyen hatást fejt ki a spuri ? természetesen nem akarom magyarország területén azzal üzemeltetni a gépjárművet 🙂 csak elméletileg érdekel.. köszönöm válaszukat !
Tisztelt Boros Úr!
Gyorsan válaszolok kérdésére!
Ez a motor a jól ismert Suzuki 1328cm3 variáció, mely sok más típusba beépítettek!
Sokáig 86LE vel ismerhettük. Ezt egy kis elektronikai módosítással 90LE-re húzták fel!
Szét nyűhetetlen motor az biztos! Feltétele a jó szervizelés és a jó üzemanyag. Mivel az autó kicsit több, mint 12mázsa, ezért érezni fogja a gyorsításnál az erőtöbbletet, vagy a fogyasztás csökkenést!
Ha az a cél, hogy sokáig biztonsággal, javítás nélkül tisztán üzemeljen az autó akkor normál adagolás elegendő minden tankoláskor!
Mivel pont 50literes a tankja ezért egy decilitert javaslok!
Ha szereti a többlet nyomatékot, akkor 1,5dl-ig adalékoljon!
Szép türelmes, halk alapjárata lesz a Liánának, valamint gyönyörű muzsika lesz füleinek 3-5 ezres fordulatnál.
Kérem írja meg tapasztalatát az autóstársai miatt is!
További élvezetes, balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Gyorsan válaszolok kérdésére!
Ez a motor a jól ismert Suzuki 1328cm3 variáció, mely sok más típusba beépítettek!
Sokáig 86LE vel ismerhettük. Ezt egy kis elektronikai módosítással 90LE-re húzták fel!
Szét nyűhetetlen motor az biztos! Feltétele a jó szervizelés és a jó üzemanyag. Mivel az autó kicsit több, mint 12mázsa, ezért érezni fogja a gyorsításnál az erőtöbbletet, vagy a fogyasztás csökkenést!
Ha az a cél, hogy sokáig biztonsággal, javítás nélkül tisztán üzemeljen az autó akkor normál adagolás elegendő minden tankoláskor!
Mivel pont 50literes a tankja ezért egy decilitert javaslok!
Ha szereti a többlet nyomatékot, akkor 1,5dl-ig adalékoljon!
Szép türelmes, halk alapjárata lesz a Liánának, valamint gyönyörű muzsika lesz füleinek 3-5 ezres fordulatnál.
Kérem írja meg tapasztalatát az autóstársai miatt is!
További élvezetes, balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Tisztelt Szaki Kft !
Érdeklődni szeretnék hogy van egy benzines Suzuki Liana 1.3 (90LE) típusú gépkocsim (2007-es évjáratú) és hogy abba milyen keverési arányt javasolnának a JG-2 ből?
Köszönöm előre is megtisztelő válaszát!
Üdvözlettel
B. Olivér
Érdeklődni szeretnék hogy van egy benzines Suzuki Liana 1.3 (90LE) típusú gépkocsim (2007-es évjáratú) és hogy abba milyen keverési arányt javasolnának a JG-2 ből?
Köszönöm előre is megtisztelő válaszát!
Üdvözlettel
B. Olivér
Tisztelt Gerdán János Úr!
Pont ezért a sikeres megoldásokért érdemes nekem és kollégáimnak dolgozni.
Örömmel olvastam, hogy újra erős autót kapott vissza a SPURI JG-2 használata után.
Azt is nagyon jól választotta meg, hogy normál adalékolás elegendő, ha folyamatosan használja az adalékunkat.
Ez az autó könnyű, kicsi, mozgékony, igazi kis gyöngyszem, egyedüli gyengéje az akkori PD TDI motor, mely érzékeny az üzemanyag minőségére. A SPURI-val épp ezért megoldható ez a probléma is.
Lám itt a példa, hogy nem feltétlenül kell drága javításokban gondolkozni, ha problémát észlelünk a járművünknél.
Nagyon sok balesetmentes autózást kívánok továbbra is, köszönettel kollégáink nevében is:
SZAKI KFT.
Farkas Kálmán
Pont ezért a sikeres megoldásokért érdemes nekem és kollégáimnak dolgozni.
Örömmel olvastam, hogy újra erős autót kapott vissza a SPURI JG-2 használata után.
Azt is nagyon jól választotta meg, hogy normál adalékolás elegendő, ha folyamatosan használja az adalékunkat.
Ez az autó könnyű, kicsi, mozgékony, igazi kis gyöngyszem, egyedüli gyengéje az akkori PD TDI motor, mely érzékeny az üzemanyag minőségére. A SPURI-val épp ezért megoldható ez a probléma is.
Lám itt a példa, hogy nem feltétlenül kell drága javításokban gondolkozni, ha problémát észlelünk a járművünknél.
Nagyon sok balesetmentes autózást kívánok továbbra is, köszönettel kollégáink nevében is:
SZAKI KFT.
Farkas Kálmán
:)Tisztelt Farkas ÚR
Néhány honapja tanácsot kértem,egy Lupo 3L,miatt,mert a szervizben turbó geometria tisztitás javasoltak.Én a JG2-est használtam 1.5 szeres arányban,az őn javaslatára,és beiktattam kikormolos szakaszokat is.Már a második tankolás után óriási változás történt,újraa régi dinamikájú a kis autó.Továbbra is a JG-2 használom,normál adagolásban.
Köszönettel,Gerdán János
Néhány honapja tanácsot kértem,egy Lupo 3L,miatt,mert a szervizben turbó geometria tisztitás javasoltak.Én a JG2-est használtam 1.5 szeres arányban,az őn javaslatára,és beiktattam kikormolos szakaszokat is.Már a második tankolás után óriási változás történt,újraa régi dinamikájú a kis autó.Továbbra is a JG-2 használom,normál adagolásban.
Köszönettel,Gerdán János
Tisztelt Bánóczki Zoltán!
Íme a példa, hogy okosan is lehet közlekedni.
Örülök neki, hogy bebizonyosodott, olcsó autóval takarékosan, gazdaságosan is lehet közlekedni.
A kánikulai melegben pedig a SPURI-ban lévő hűtőgél az autó hasznára válik. Különösen akkor van létjogosultsága, ha piros lámpánál áll az autó és a motorblokkban lévő meleg a hengerfej felé áramlik. Fokozza az igénybevételt, ha a klíma berendezés is szeretne a melegtől megszabadulni. Ekkor a hűtőgél szerepe hatványozottan jól jön.
Örülök, hogy tapasztalata pozitív a SPURI-val kapcsolatban.
További biztonságos autózást kívánok, tisztelettel: Farkas Kálmán
Íme a példa, hogy okosan is lehet közlekedni.
Örülök neki, hogy bebizonyosodott, olcsó autóval takarékosan, gazdaságosan is lehet közlekedni.
A kánikulai melegben pedig a SPURI-ban lévő hűtőgél az autó hasznára válik. Különösen akkor van létjogosultsága, ha piros lámpánál áll az autó és a motorblokkban lévő meleg a hengerfej felé áramlik. Fokozza az igénybevételt, ha a klíma berendezés is szeretne a melegtől megszabadulni. Ekkor a hűtőgél szerepe hatványozottan jól jön.
Örülök, hogy tapasztalata pozitív a SPURI-val kapcsolatban.
További biztonságos autózást kívánok, tisztelettel: Farkas Kálmán
Tisztelt BOHUS!
Javaslatom a következő:
A kétütemű SIMSON és ETZ NDK gyártmányú motorkerékpárok imádják a SPURI üzemanyag adalékunkat.
Ezt már 1993-ban is örömmel tapasztaltuk. 20 év óta semmi nem változott.
Több apró eltérés is lehetséges, amit érdemes megvizsgálni. Javaslom megnézni a karburátort, az úszóházat, az úszót és a tűt, valamint a keverékképzést. Tudni kellene, hogy mennyire füstöl a jármű, akár hideg állapotában is. A felújítás mire terjedt ki, milyen alkatrészekből és hogyan csinálták.
A gyár 1:50-es keverékkel írja elő az üzemelést. Az első 500 km-t természetesen érdemes 1:40-es arányú keverékkel tankolni.
Később a sok olaj már nem szükséges az ETZ-hez. Bár az is igaz, hogy a SPURI a kétütemű motorolaj kipufogócsőben történő kicsapódását jelentősen megakadályozza, így tiszta motort eredményez.
Javaslom a bejáratás után, melynek kb. most van vége, próbáljon ki két tankolást SPURI nélkül, aztán ismét SPURI-val, és a kettő közötti különbséget tapasztalni fogja, a jót könnyű megszokni.
A kétütemű járműveknél a SPURI mindenképpen régóta kitűnő eredményeket hoz.
Köszönettel veszem, ha SPURI nélküli üzemmóddal is próbálkozik, és megírja nekünk a tapasztalatát.
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Javaslatom a következő:
A kétütemű SIMSON és ETZ NDK gyártmányú motorkerékpárok imádják a SPURI üzemanyag adalékunkat.
Ezt már 1993-ban is örömmel tapasztaltuk. 20 év óta semmi nem változott.
Több apró eltérés is lehetséges, amit érdemes megvizsgálni. Javaslom megnézni a karburátort, az úszóházat, az úszót és a tűt, valamint a keverékképzést. Tudni kellene, hogy mennyire füstöl a jármű, akár hideg állapotában is. A felújítás mire terjedt ki, milyen alkatrészekből és hogyan csinálták.
A gyár 1:50-es keverékkel írja elő az üzemelést. Az első 500 km-t természetesen érdemes 1:40-es arányú keverékkel tankolni.
Később a sok olaj már nem szükséges az ETZ-hez. Bár az is igaz, hogy a SPURI a kétütemű motorolaj kipufogócsőben történő kicsapódását jelentősen megakadályozza, így tiszta motort eredményez.
Javaslom a bejáratás után, melynek kb. most van vége, próbáljon ki két tankolást SPURI nélkül, aztán ismét SPURI-val, és a kettő közötti különbséget tapasztalni fogja, a jót könnyű megszokni.
A kétütemű járműveknél a SPURI mindenképpen régóta kitűnő eredményeket hoz.
Köszönettel veszem, ha SPURI nélküli üzemmóddal is próbálkozik, és megírja nekünk a tapasztalatát.
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások