Barion Pixel

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2192 bejegyzés.
SZAKI Kft. SZAKI Kft. írta ekkor 2013.08.21. 19:55
Tisztelt Gábor!

Örülök a bejegyzésének! Ilyennek is lenni kell! Megtaláljuk a kérdésére a választ!!!!! Ezt biztos! Csupán a körülményeket kell megvizsgálni! Dízel üzeműnél pedig különösen jó véleménnyel vannak a felhasználóink! Ehhez még laborkörülményű nyomatékpad sem kell!

Tapasztalata érdekes és különös!


Nagyon sajnálom, hogy Ön fogyasztás csökkenés nem észlelt, annak ellenére, hogy nyomatékosabb az autó!
Mindenképp megtakarít annyi üzemanyagot, hogy kétszer visszakapja a beinvesztált összeget!
Részleteket is meg kellene vizsgálni. Gyanús, hogy sok-sok éve ott lehetett a polcon a SPURI, mert mi csurig töltjük a gyártáskor! Elnézést kérünk a kereskedők helyett is! Valamennyi energia így eltávozik a folyadékból!
Ettől viszont még mindig bőven hozza a 10% többlet energiát!
Higgye el nem vásárolnának évente több százezres tételbe a vevőink SPURI-t és ennek különféle fajtáit, ha nem hatna! Meg vannak elégedve a SPURI-val.

Javaslom nagy forgalmú helyről vásároljon, meg lesz elégedve a SPURI-val.

Itt a vendég oldalon is ezer fölött van a hozzászólás. Negatív még sosem volt!
Külön örülök ennek a bejegyzésnek, hisz már azt hihetik kitöröljük a negatív tapasztalatokat!

Kenőképességre a következőket tudom írni. A lapunkon a működési mechanizmusokat leírtuk, természetesen, ami publikus. Próbálják másolgatni kevés sikerrel a termékünket! Nem véletlen! Atomi és molekuláris összetételt, valamint az egyedülálló konfigurációt nem írhatom le! Ugye megérti? Nagyon hosszú út vezetett el odáig, hogy még analizálni sem tudják! Vagyis tudják analizálni, de ezt reprodukálni nem! Pedig keményen próbálkoznak! Csodálkoznak, mi is EZ valójában????
És már itt van lassan a még hatékonyabb igazán ütős termék a fejlesztési Un. burok alatt. Ha a nagyipari gyártását sikerülne olcsóbbá tenni már gyártanánk is!
Sajnos ez még inkább energia igényes mint a verseny adalékunk!
De nem adjuk fel! Ezt hajt előre bennünket!
További élvezetes, balesetmentes autózást kívánok! Kérem írjon még, ha nem adta fel és ismét SPURI-val próbálkozik.


1998 év óta számos hosszútávú tesztelésen igazoltuk a termék kopáscsökkentő hatását, donor ugyanolyan járművekben párhuzamosan! Felhasználói, vásárlói visszajelzések folyamatos dicséretekről, jó tapasztalatokról szól!

Büszkék vagyunk az elért eredményeinkre! Önnél pedig talán valami apróság elkerülte a figyelmét! Kérek mérjen még tovább újabb négy tankolást a megadott 2ezrelékkel! Azért az érdekes, hogy százados eltérések vannak csak! Mindig ugyanannyit fogyasztott a gép! Pedig a hőmérséklet viszonyoktól, páratartalomtól, légnyomástól is függ a fogyasztás!
Érdekes, hogy jómagam is az új 1200-as dízel VW Póló egyszer 2.85 litert, másszor pedig 3.21 litert fogyaszt, Kisújszállás-Nyíregyháza között ingázva a főúton. Éjszaka csaknem ugyanolyan forgalom mellett, és állandó 100 körüli tempónál! /Bocsi városba is!/
Gábor Gábor írta ekkor 2013.08.20. 18:38
Tisztelt Farkas Kálmán úr!

A tapasztalataimat szeretném megosztani a piros Spuri használatával kapcsolatban.
Kezdjük a negatívumokkal. 😛
A 3300 Ft-ért vásárolt 500ml-es kiszerelésben a flakon oldalán látható 500-as beosztás alatt volt a folyadék szintje.
Magyarán vettem ca. 480 ml-t, mint 500-as kiszerelés.
Ez lehet, hogy egyedi eset volt (úgy hozattam a boltba a terméket, nem volt viszonyítási alap), mindenesetre nem túl szívderítő, mint első benyomás.
Diesel üzemű autóban használva a várt eredmények közül a fogyasztáscsökkenés teljesen elmaradt.
Hm, az árát már nem fogja visszahozni, legalábbis pénzügyileg nem. 🙂
Négy tele tanknyi gázolajat használtam el a Spurival, heti 920-940km-t megtéve, nagyrészt autópályán és autóúton, tempomattal, gyér forgalomban és közel azonos időjárási körülmények között, így, attól függetlenül, hogy nem laborban mértem, meglehetősen objektívnek mondhatók a mérési eredmények.
0. hét Spuri nélkül: 5,77 l/100km
1. hét már Spurival: 5,82
2.hét: 5,78
3.hét: 5,81
4.hét: 5,79
A pozitív tapasztalatok, mert ilyen is van 🙂 :
- a motor könnyebben indul (hamarabb pöccen be)
- enyhén érezhető nyomatéktöblet az alsó fordulatszám tartományban, de semmi "ejha, de megy" feeling
Talán azt mondaná, a várt fogyasztás csökkenés azért maradt el, mert kihasználtam a megjelenő nyomatéktöbletet és jobban nyomtam neki, mint eddig, élvezve, hogy jobban megy. Nem így van, a tempomat mindig ugyanúgy nyomja helyettem 🙂 és a heti km-ek ca. 80%-ban azzal utaztam é ritkán kellett kinyomni, majd visszagyorsítani a forgalmi viszonyok miatt.
Be kell valljam, elsődleges cél a termék kenőképességének kihasználása volt (lett volna), mellette persze nem bánva, ha legalább annyival kevesebbet fogyaszt, hogy az adagolt termék árra megtérüljön, mint ahogy az egy számításban áll a honlapon...:P
A mérhető, érzékelhető eredmények alapján tehát nálam (!) közepesen vizsgázott a termék.
Ha megtenné, hogy annyit elárul, mely összetevőtől várható a kenőképesség javítása, azt megköszönném, mert ezen tulajdonságát mérni nem tudom, max. elhinni. 🙂
Persze, tudom, üzleti titok is van a világon, annyira gondolok csak, mint pl. az egyik motorolajgyártó közli, hogy a MoSi2-től tartja jobbnak a termékei kenőképességét, mint a konkurenseké.
Köszönettel és üdvözlettel
Gábor Tatáról
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2013.08.14. 13:46
Tisztelt Kevei Csaba!

Nincs tapasztalatom ezen termékekről. Van egy általános tapasztalati tényezőm, azzal kapcsolatban, hogy a motorolaj és az üzemanyag mikor a legtartósabb az autó szempontjából.

Üzemanyagnál óriási, megatonnákban készített változatban sosem fogják, semelyik cég, szerény árréssel, olcsón beletenni a nagyon drága alkotót. Ezért javaslom a SPURI terméket az üzemanyagba, már 0 km-es korától. Ehhez semmi más nem is szükségeltetik, mert csak ront a helyzeten.

Motorolajok tekintetében széles körben teszteltünk minden márkájút, és típusút rally autókban. Erre itt és most sok lehetőség nincs leírni, de az általános vélemény az, hogy olajadalékot már nem kell és nem érdemes használni, csak egy jó minőségű gyárilag elkészített, ám drágább árfekvésű, tribológiailag tökéletesre szerkesztett kenőolajat.
Jómagam FUCHS német márkájú olajakat használom a versenyautótól a teherautókig, amiben az utóbbi 30 év tapasztalatával rendelkezünk. Sosem csalódtunk a márkában. Ezen kívül fel lehet állítani rangsorokat, kb. tucatnyi ismert márkából, ami elég hosszúra nyúlna. Épp ezért javaslom, ha megteheti, hogy ezt a márkát válassza, vagy ha be tudja szerezni, akkor az ADDINOL márkát keresse. A nagy tömegáru ismert márkák általában tartalmaznak licenc alapján gyártott csúcsminőségű terméket, ezek viszont kétszer annyiba kerülnek, mint a valós ár-érték arányuk.

Elnézést az általános fogalmazásért, de ez csak a magán véleményem és tapasztalatom, nem pedig marketing.

Köszönöm kérdését, további balesetmentes autózást, és sok örömet kívánok az új autójához, tisztelettel: Farkas Kálmán
Kevei Csaba Kevei Csaba írta ekkor 2013.08.10. 21:19
Tisztelt Farkas úr!
Saját és céges autómban is nagy megelégedettséggel használom a spurit. Most mégis másról kérdezném. Egy új 0 kilométeres autó vásárlása elött állok. / A spuri már meg van hozzá./ Kíváncsi lennék a véleményére a Xado, ill Motor life termékekkel kapcsolatban. Az utóbbit használja egy, az autósportban is aktív szereplő. Mivel ezt az autót is vagy 15 évre tervezem, szeretném megadni neki a lehető legtöbbet. Ha nem túl off topicos a téma, várnám a hozzászólását.
Üdv: Csaba
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2013.08.01. 16:07
Kedves Bálint!

Mint ahogy tapasztalta, javítottunk a két rétegű flakonnal a helyzeten, a tárolás viszont sosem engedi meg azt, hogy egyesek raktárában 30-50 fokig emelkedjen a hőmérséklet. A hatalmas nyomás miatt valaminek engednie kell, így a biztonsági purhabon keresztül, hőtágulás hatására távozik el a folyadék.

Kis és nagykereskedőinket folyamatosan bombázzuk a szakszerű tárolással kapcsolatban, amit nem is hagyunk abba sosem. Egyszer bizonyára megértik, hogy ez egy ilyen típusú termék.

Dolgozunk már azon a fajta flakonon is ami három rétegű és elbírja az 50-70 BAR nyomást, bontáskor viszont a balesetveszély fokozott, ezért ezt még át kell gondolnunk.

Köszönettel vettem tájékoztatását, és valóban az üzletek 3-5%-nál tapasztalják a területi képviselőink a problémát, így nem Ön az első, aki esetleg szint alatti, elpárolgott csomagolású terméket vásárolt. De ez a minőséget nem befolyásolja.

További élvezetes autózást kívánok, üdvözlettel: Farkas Kálmán
Bálint Bálint írta ekkor 2013.08.01. 13:11
Tisztelt Farkas Úr!

Régóta elégedett felhasználója vagyok terméküknek, itt a vendégkönyben is többször kommenteltem már.

Ami miatt most írok, egy régebb óta fennálló probléma, az anyag kipárolgása a flakonból. Az új csomagolásra való áttérés hozott némi javulást, de most a Spuri-8-nál (legutóbb ilyet sikerült beszereznem) újra tapasztalom. Nem elhanyagolható folyadékszint-csökkenést is okoz a flakonokban a jellegzetes kellemetlen (bár ez szubjektív) szagképződés mellett.

Mi ezzel kapcsolatban a helyzet?

Válaszát előre is köszönöm.

Üdv. Bálint
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2013.07.16. 08:46
Kedves Péter!

Bárcsak mindenki így gondolkodna, mint Ön.
Tapasztalni fogja, hogy az autója nagyon sokáig panaszmentesen fog közlekedni, ha a következőket betartja.

A normál SPURI (piros) 50 literbe 1-1,5 dl változat folyamatos használatát javaslom. Téli időszakban legyen csupán fixen az 1,5 dl az 50 literbe. Ha -10 fok alá csökken a hőmérséklet, csak akkor használjon 2 dl-t. A SPURI-t minden tankoláskor folyamatosan, állandó jelleggel használja. A motor hosszantartó életmódja, és a megtakarítás is optimális lesz.

További élvezetes autózást kívánok,
Tisztelettel: Farkas Kálmán
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2013.07.16. 08:44
Kedves Zsolt!

Az autók súly-lóerő aránya a meghatározó a váltásoknál. Továbbá függ attól, hogy milyen áttétele van a váltónak, hegymenetbe, vagy vízszintes úton közlekedik, valamint mennyire szeretne sietni.
Az Ön által írt 1700-as fordulat általában teljesen megfelelő.
Bizonyára lehet a fordulatszámot alacsonyabban is elváltani, ezt azonban érezni kell, hogy az autó magasabb sebességi fokozatban gyorsuló képes-e, és nemcsak padlógáz esetén, hanem háromnegyed gáznál is.

Örülök, hogy tetszik az autó nyomatéka, és a fogyasztása is, hiszen a minőségi, adalékolt üzemanyagot minden autó meghálálja.

További balesetmentes autózást kívánok:
Farkas Kálmán
Peter Peter írta ekkor 2013.07.14. 23:17
Tisztelt Farkas Úr!

A tanácsát szeretném kérni az Önök által kifejlesztett adalékokkal kapcsolatban. Egy 2005-ös 2.0 TDCi Mondeot vezetek, 96 kW-os változatot, egész nyugodt tempóban, már-már "tatásan". Napi 130-150 km megyek országúton a kocsival és a célom csak annyi, hogy minél tovább megőrizzem a motor jó állapotát. A kérdésem annyi, hogy Ön melyik adalékukat ajánlja és milyen arányban (nyári/téli üzemben) a fentiek ismeretében.

Köszönöm előre is válaszát!

Tisztelettel:

Péter
Szűcs Zsolt Szűcs Zsolt írta ekkor 2013.07.09. 20:05
Tisztelt Farkas Kálmán Úr!

JG-2 adalékukat használom 2007-es Ford Mondeó 2.0 tdci szgk-hoz 3000km-t mentem vele Jg-2-vel(23000km van az órában).A kérdésem az lenne magához,hogyan tudnám minél jobban kihasználni az adalékot.Szerintem túlságósan kímélem a motorját(1700-2000 ford.között váltok fel hiszen DISEL.)Szeretném ha megírná az ideális fordulatot a váltások között és hogyan tudnám jól kihasználni a JG-2 adalékukat(Isteni a nyomatéka és a fogyasztása is kíváló a JG-2-nek köszönhető).Válaszát előre is köszönöm.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2013.07.09. 10:40
Kedves Zoltán!

A chip-tuningot nagyon kell érteni, ez olyan, mint a bor készítése. Nincs két egyforma.
A legoptimálisabb illesztést nem csak a motorra kell szabni, hanem a kopottságra, a méretezett lehajtásra, kipufogóra és minden egyéb jellemzőt figyelembe véve.
Ha valamilyen probléma van, ott azt a nyomatékpad és az emisszió relációjából ki lehet következtetni. Ha még sem, akkor alkatrészről, alkatrészre fizikailag kell diagnosztizálni a problémát. Így már látszik, hogy ilyen messziről nehéz megmondani, hogy az a hang milyen és mit is jelent, ami rendellenes.
Részterhelésen nem igazán működik, akkor a tuningolás nem tökéletes. Általában 100 fordulatonként kell megtervezni, beállítani a paramétereket, így folyamatosan bárhol vizsgálva, linárisan emelkedő nyomatéka keletkezik.

Ha jobban megy az autó és élvezi, akkor élvezetes vezetést kívánok.

Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Bánóczki Zoltán Bánóczki Zoltán írta ekkor 2013.07.06. 11:10
A Logan dCi, átesett egy kis program módosításon, erősebbé tettük. Előtte már melegen is furcsa hangokat adott, ilyen szürrögő hang enyhe gyorsításkor, különböző csörgő hangok (égés hangok, nem csapágy vagy szelep vagy ilyesmi, bár melegen szelep picit). Kapott egy kis kraftot, majdnem tökéletes az alapjárat, nincsenek csörömpölő hangok, mellesleg tol rendesen, füst nélkül. Az az érzésem ez a motor csak ilyen kevés kajával volt lerontható 70 lóerőre (K9K792). Még részterhelésen kellene neki egy kis kaja, vagy inkább EGR. Az olcsóbb. Hát itt tartok most.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2013.07.05. 08:27
Tisztelt Tamás!

Jól gondolkodott a téli és nyári etanol arányok tekintetében.

Ezzel az autóval csupán annyi a probléma, hogy az etanol levegőszűrőben lévő központi injektor alatti gumitömítést szereti kilágyítani. Talán ez az arány az, ami még nem bántja hőmérséklet arányosan.

Adalékolás tekintetében a normál SPURI-ból, 1,5 dl-t ajánlok egy tele tankhoz, kb. 37-40 literhez. Így az E85-ből eredő kopáscsökkentést is megoldjuk, valamint az energia szintet is feljebb tudjuk emelni.
Tapasztalni fogja, hogy könnyebben indul az autó és a szokásosnál jobban gyorsul, vagy kevesebb üzemanyagot használ el.

Lehet tiszta etanollal járni, de nem ezzel az autóval, és nem sokáig. Erre a funkcióra direkt gyártanak autókat.

További balesetmentes, gazdaságos autózást kívánok Önnek:
Farkas Kálmán
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2013.07.05. 08:23
Kedves László!

2006 óta készen áll egy olyan adalékunk, melyet a hidegen sajtolt étolajba beletöltve, nem lesz lángos szagú a kipufogó cső és minden energia és tribológiai problémát megold ez az anyagunk.

- Mivel az étolaj nagyon drága a piacon, ezért oka fogyottá vált ezen anyagunk forgalmazása és engedélyeztetése.

De köszönöm kérdését, bármikor ugrásra készen állunk, ha a gazdasági környezet megkívánja.

Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Tamás Tamás írta ekkor 2013.07.03. 15:38
Tisztelt Farkas Úr
Suzuki Swift 1.0 központi befecskendezős motorral szerelt autóval járok, Pillanatnyilag nyári üzemben 20-22 l etanolhoz 10-12 lbenzint rakok, és működik a szerkezet (indul, és elfogadhatóan megy). Télen megfordítom az arányt. Spurival milyen adalékolást javasol? Lehetne-e tiszta etanollal járni?
Előre is köszönöm a válaszát, üdv Tamás
László László írta ekkor 2013.07.03. 05:12
Érdeklődnék hogy vizsgálták e már hogy tisztán étolajos üzemre milyen hatást fejt ki a spuri ? természetesen nem akarom magyarország területén azzal üzemeltetni a gépjárművet 🙂 csak elméletileg érdekel.. köszönöm válaszukat !
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2013.06.29. 20:54
Tisztelt Boros Úr!
Gyorsan válaszolok kérdésére!
Ez a motor a jól ismert Suzuki 1328cm3 variáció, mely sok más típusba beépítettek!
Sokáig 86LE vel ismerhettük. Ezt egy kis elektronikai módosítással 90LE-re húzták fel!
Szét nyűhetetlen motor az biztos! Feltétele a jó szervizelés és a jó üzemanyag. Mivel az autó kicsit több, mint 12mázsa, ezért érezni fogja a gyorsításnál az erőtöbbletet, vagy a fogyasztás csökkenést!
Ha az a cél, hogy sokáig biztonsággal, javítás nélkül tisztán üzemeljen az autó akkor normál adagolás elegendő minden tankoláskor!
Mivel pont 50literes a tankja ezért egy decilitert javaslok!

Ha szereti a többlet nyomatékot, akkor 1,5dl-ig adalékoljon!
Szép türelmes, halk alapjárata lesz a Liánának, valamint gyönyörű muzsika lesz füleinek 3-5 ezres fordulatnál.
Kérem írja meg tapasztalatát az autóstársai miatt is!
További élvezetes, balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Boros Olivér Gyula Boros Olivér Gyula írta ekkor 2013.06.28. 10:16
Tisztelt Szaki Kft !

Érdeklődni szeretnék hogy van egy benzines Suzuki Liana 1.3 (90LE) típusú gépkocsim (2007-es évjáratú) és hogy abba milyen keverési arányt javasolnának a JG-2 ből?
Köszönöm előre is megtisztelő válaszát!
Üdvözlettel
B. Olivér
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2013.06.20. 13:19
Tisztelt Gerdán János Úr!

Pont ezért a sikeres megoldásokért érdemes nekem és kollégáimnak dolgozni.
Örömmel olvastam, hogy újra erős autót kapott vissza a SPURI JG-2 használata után.
Azt is nagyon jól választotta meg, hogy normál adalékolás elegendő, ha folyamatosan használja az adalékunkat.
Ez az autó könnyű, kicsi, mozgékony, igazi kis gyöngyszem, egyedüli gyengéje az akkori PD TDI motor, mely érzékeny az üzemanyag minőségére. A SPURI-val épp ezért megoldható ez a probléma is.

Lám itt a példa, hogy nem feltétlenül kell drága javításokban gondolkozni, ha problémát észlelünk a járművünknél.

Nagyon sok balesetmentes autózást kívánok továbbra is, köszönettel kollégáink nevében is:

SZAKI KFT.
Farkas Kálmán
Gerdán János Gerdán János írta ekkor 2013.06.20. 11:52
:)Tisztelt Farkas ÚR
Néhány honapja tanácsot kértem,egy Lupo 3L,miatt,mert a szervizben turbó geometria tisztitás javasoltak.Én a JG2-est használtam 1.5 szeres arányban,az őn javaslatára,és beiktattam kikormolos szakaszokat is.Már a második tankolás után óriási változás történt,újraa régi dinamikájú a kis autó.Továbbra is a JG-2 használom,normál adagolásban.
Köszönettel,Gerdán János
×
Kosaram
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlás
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft