A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Tisztelt Farkas Úr!
Olvasom, de nem tudom értelmezni az új flakonok feliratozásának azon részét, mely a 3. pontban van, mi szerint: "Külső égésű motorjavítóként" is ajánlott a szer...?!
Mit kell ezalatt értenem...?
Belső égésű motor egyértelmű, de ez...?!
Várom válaszukat, köszönettel: Tóth Attila
Olvasom, de nem tudom értelmezni az új flakonok feliratozásának azon részét, mely a 3. pontban van, mi szerint: "Külső égésű motorjavítóként" is ajánlott a szer...?!
Mit kell ezalatt értenem...?
Belső égésű motor egyértelmű, de ez...?!
Várom válaszukat, köszönettel: Tóth Attila
86-os disel fiat uno gépkocsiba használom első alkalommal,csak 50%-ban az ajánlott adalékot.Tapasztalatom szerint már most minden szempontból kítűnő a termék!!
Kedves Kálmán, Göbi és Sándor!
Köszönöm mindannyiuknak / mindannyiotoknak a tanácsokat, infókat a témában. Mindenképpen szólok az unokatestvéremnek, hogy olvassa át ezt a fórumot, nem is annyira a Spurit reklámozandó, hanem hogy képbe kerüljön a nála lévő technika részleteivel, sajátosságával kapcsolatosan.
Vezetési stílusát részleteiben nem ismerem, de mivel fiatal, el tudom képzelni, hogy némi dinamizmus azért bele-belefér. (Pláne pályán.) Az autó amúgy hidegen nem indult, kapott is először négy új gyertyát, de nem ez volt a fő probléma...
Én továbbra is bízom a Spuri kenő-tisztító-égésjavító hatásában, hogy az egyéb előnyöket ne említsem és szorgalmasan használom 1,5-2 dl pirosat töltve egy 55-60 l-es tankoláshoz. Megköszöni a PDTDI...
Örömmel tapasztaltam, hogy a legutóbb (pár napja) beszerzett doboz már ÚJ CSOMAGOLÁSBAN lévő anyagot tartalmazott! 🙂 Kíváncsian várom (szimatolom) a fejleményeket!
Még egyszer köszi, üdv: Bálint
Köszönöm mindannyiuknak / mindannyiotoknak a tanácsokat, infókat a témában. Mindenképpen szólok az unokatestvéremnek, hogy olvassa át ezt a fórumot, nem is annyira a Spurit reklámozandó, hanem hogy képbe kerüljön a nála lévő technika részleteivel, sajátosságával kapcsolatosan.
Vezetési stílusát részleteiben nem ismerem, de mivel fiatal, el tudom képzelni, hogy némi dinamizmus azért bele-belefér. (Pláne pályán.) Az autó amúgy hidegen nem indult, kapott is először négy új gyertyát, de nem ez volt a fő probléma...
Én továbbra is bízom a Spuri kenő-tisztító-égésjavító hatásában, hogy az egyéb előnyöket ne említsem és szorgalmasan használom 1,5-2 dl pirosat töltve egy 55-60 l-es tankoláshoz. Megköszöni a PDTDI...
Örömmel tapasztaltam, hogy a legutóbb (pár napja) beszerzett doboz már ÚJ CSOMAGOLÁSBAN lévő anyagot tartalmazott! 🙂 Kíváncsian várom (szimatolom) a fejleményeket!
Még egyszer köszi, üdv: Bálint
Tisztelt Bálint!
Kétszer írtak Önnek a lehetséges problémákról ami valószínű, hogy összetett hiba lehet. Egy biztos még ennyit sem bírt volna ki az autó, ha nem használ SPURI-t. Fegyverneken lakik egy ismerősöm, akinek a kisebb teljesítményű 1,5 DCI motoros CLIO-ja volt. Ez ugyanaz a motor, csak kisebb karosszériában. Nyugdíjas vezetéssel nagyon sokat kibírnak ezek a motorok, de magas fordulaton és erőltetve már nem annyira. Kollegám nem őrülten, de 130-cal járt vele autópályán. 50000 km után porlasztócsúcs garanciális cserére szorult. Miután elkezdte a SPURI-t használni 150000 km-re jött ki ugyanez a probléma. Fogta magát és eladta az autót. Megfogadta, hogy olcsó autót nem vesz, ha dinamikus vezetési stílusa ezt nem bírja ki.
Abban is van valami, hogy a szervízelést milyen módon végzik el, ugyanis a számítógépes irányítási rendszere kicsit érdekesen van megkonstruálva. A befecskendezési idő nem a legjobb helyen és ideig van a környezeti emisszió minél jobb hatása miatt.
Ráadásul az EGR szelep is több kipufogógázt kever a friss levegőbe a megengedhetőnél. Mivel így a nitrogén-oxidok mennyisége jelentősen csökken, így környezetvédelmileg kedvező kategóriába sorolták a motort. Sajnos saját mocskában fürdik a motor, ami sokkal több mennyiséget jelent, mint a hasonló magas nyomású dízel motoroknál megengedhető lenne. Van még számos egyéb konstrukciós probléma is, ez azonban hosszú lenne leírni.
Köszönöm, hogy bejegyzésével gazdagította az olvasóink látókörét.
További balesetmentes autózást kívánok!
Göbinek és Hájas Sándor Úrnak pedig köszönettel vettem a leírt tapasztalatát!
Üdvözlettel:
Farkas Kálmán
Kétszer írtak Önnek a lehetséges problémákról ami valószínű, hogy összetett hiba lehet. Egy biztos még ennyit sem bírt volna ki az autó, ha nem használ SPURI-t. Fegyverneken lakik egy ismerősöm, akinek a kisebb teljesítményű 1,5 DCI motoros CLIO-ja volt. Ez ugyanaz a motor, csak kisebb karosszériában. Nyugdíjas vezetéssel nagyon sokat kibírnak ezek a motorok, de magas fordulaton és erőltetve már nem annyira. Kollegám nem őrülten, de 130-cal járt vele autópályán. 50000 km után porlasztócsúcs garanciális cserére szorult. Miután elkezdte a SPURI-t használni 150000 km-re jött ki ugyanez a probléma. Fogta magát és eladta az autót. Megfogadta, hogy olcsó autót nem vesz, ha dinamikus vezetési stílusa ezt nem bírja ki.
Abban is van valami, hogy a szervízelést milyen módon végzik el, ugyanis a számítógépes irányítási rendszere kicsit érdekesen van megkonstruálva. A befecskendezési idő nem a legjobb helyen és ideig van a környezeti emisszió minél jobb hatása miatt.
Ráadásul az EGR szelep is több kipufogógázt kever a friss levegőbe a megengedhetőnél. Mivel így a nitrogén-oxidok mennyisége jelentősen csökken, így környezetvédelmileg kedvező kategóriába sorolták a motort. Sajnos saját mocskában fürdik a motor, ami sokkal több mennyiséget jelent, mint a hasonló magas nyomású dízel motoroknál megengedhető lenne. Van még számos egyéb konstrukciós probléma is, ez azonban hosszú lenne leírni.
Köszönöm, hogy bejegyzésével gazdagította az olvasóink látókörét.
További balesetmentes autózást kívánok!
Göbinek és Hájas Sándor Úrnak pedig köszönettel vettem a leírt tapasztalatát!
Üdvözlettel:
Farkas Kálmán
üdv Bálint!Melegen nem indult a thalia 1.5dci?Mert ennek a modellnek a típus hibája főtengely helyzet jeladó!Havert 320.000ft húzták le ,mert egyből neki is porlasztót cseréltek!Meg nem szabad spórolni főszűrőn csak gyári minőségit használni!Szerintem se a spuritól van hiba.
Tisztelt Bálint!
Engedje meg, hogy leírjam én a tapasztalataimat. Nekem egy 12 éves Toyota Celica-m van. Lassan öt éve a tulajdonom, és lassan öt éve adagolom a spurit. Tudom ez nem Thalia és nem diesel üzemanyagos, de apósomnak az van. Hat és fél éves a Thalia, és az említett 1,5 Dci-motoros. Apósom, miután én is elkezdtem adagolni a Spurit, és látta, hogy csak pozitívum jár vele, szintén a használója lett. Ő Auchan benzinkútnál tankol és úgy önti bele az adalékot. Semmilyen hiba nem fordult elő az ő autójánál. Sőt amikor még kötelező szerviznél járt, a szerelők sem akarták elhinni, hogy ennyire tiszta a kipufogó rendszere. Elég régóta olvasom a vendégkönyvet és még nem olvastam hibáról. Én sem vagyok szakember ezen a téren, de szerencsére nekem, a családomnak és az ismerőseimnek csak pozitív tapasztalatai vannak a termékkel kapcsolatban. Remélem Önöknek is rendbe jön minden! Üdvözlettel, Göbi
Engedje meg, hogy leírjam én a tapasztalataimat. Nekem egy 12 éves Toyota Celica-m van. Lassan öt éve a tulajdonom, és lassan öt éve adagolom a spurit. Tudom ez nem Thalia és nem diesel üzemanyagos, de apósomnak az van. Hat és fél éves a Thalia, és az említett 1,5 Dci-motoros. Apósom, miután én is elkezdtem adagolni a Spurit, és látta, hogy csak pozitívum jár vele, szintén a használója lett. Ő Auchan benzinkútnál tankol és úgy önti bele az adalékot. Semmilyen hiba nem fordult elő az ő autójánál. Sőt amikor még kötelező szerviznél járt, a szerelők sem akarták elhinni, hogy ennyire tiszta a kipufogó rendszere. Elég régóta olvasom a vendégkönyvet és még nem olvastam hibáról. Én sem vagyok szakember ezen a téren, de szerencsére nekem, a családomnak és az ismerőseimnek csak pozitív tapasztalatai vannak a termékkel kapcsolatban. Remélem Önöknek is rendbe jön minden! Üdvözlettel, Göbi
Tisztelt Szaki Kft., kedves Kálmán!
Talán még nincs későn, először is szeretnék boldog új évet kívánni az egész fejlesztő-gyártó csapatnak - s természetesen további sikereket az új esztendőben is!
Unokatestvérem autójával kapcsolatban írnék. Egy Thaliaról lenne szó, 1.5 dCi, kb. 2 éve használja bele a Spurit, én ajánlottam neki. Az autóban kb. 170E van, új korától kezdve az övé.
Sajnos kb. 1 hónapja megadta magát benne a magasnyomású rendszer (Delphi…:), a szivattyú és pár injektor is generálra szorult. Mondanom sem kell, elég költséges mutatvány volt.
Tudvalévő, hogy ez a CR rendszer nagyon érzékeny és kis hazánkban (valószínűleg a gázolaj "minősége" miatt) nagy arányú a meghibásodása. A szerelők viszont azt is mondták neki, hogy minden adalék, injektortisztító, stb. hígítja a gázolajat, így a Spuri is hozzájátulhatott a kárhoz.
Mondtam neki, hogy a Spuri pont hogy pluszban ken még az egyéb jótékony hatásain felül, de a Thalia azóta teljes spuri-diétán van, nemsokára - egy tanácsra - valószínűleg 2T olaj-kúrára fogják.
A helyzet nekem is kellemetlen picit , mert bár nem hiszem, hogy a Spuritól ment volna tönkre, mindenesetre az adagoló-szerelők szavára azért nyilván ad valaki, nekem pedig nincs szakember-bizonyítványom.
Hogy látja Ön ezt a dolgot? Mennyi tapasztalatuk van a fenti CR rendszer + spurihasználat együttállással kapcsolatban?
Ha meglennének az alkatrészek, analízisben tudnának támogatni?
Köszönöm előre is.
Üdv Győrből: Bálint
PS: nálam, ahogy korábbi bejegyzéseimben is írtam, az 1.9 PDTDI Passatban továbbra is remekül muzsikál a termék, örülök neki
Talán még nincs későn, először is szeretnék boldog új évet kívánni az egész fejlesztő-gyártó csapatnak - s természetesen további sikereket az új esztendőben is!
Unokatestvérem autójával kapcsolatban írnék. Egy Thaliaról lenne szó, 1.5 dCi, kb. 2 éve használja bele a Spurit, én ajánlottam neki. Az autóban kb. 170E van, új korától kezdve az övé.
Sajnos kb. 1 hónapja megadta magát benne a magasnyomású rendszer (Delphi…:), a szivattyú és pár injektor is generálra szorult. Mondanom sem kell, elég költséges mutatvány volt.
Tudvalévő, hogy ez a CR rendszer nagyon érzékeny és kis hazánkban (valószínűleg a gázolaj "minősége" miatt) nagy arányú a meghibásodása. A szerelők viszont azt is mondták neki, hogy minden adalék, injektortisztító, stb. hígítja a gázolajat, így a Spuri is hozzájátulhatott a kárhoz.
Mondtam neki, hogy a Spuri pont hogy pluszban ken még az egyéb jótékony hatásain felül, de a Thalia azóta teljes spuri-diétán van, nemsokára - egy tanácsra - valószínűleg 2T olaj-kúrára fogják.
A helyzet nekem is kellemetlen picit , mert bár nem hiszem, hogy a Spuritól ment volna tönkre, mindenesetre az adagoló-szerelők szavára azért nyilván ad valaki, nekem pedig nincs szakember-bizonyítványom.
Hogy látja Ön ezt a dolgot? Mennyi tapasztalatuk van a fenti CR rendszer + spurihasználat együttállással kapcsolatban?
Ha meglennének az alkatrészek, analízisben tudnának támogatni?
Köszönöm előre is.
Üdv Győrből: Bálint
PS: nálam, ahogy korábbi bejegyzéseimben is írtam, az 1.9 PDTDI Passatban továbbra is remekül muzsikál a termék, örülök neki
Tisztelt Vendel!
Nem kell félni, hogy régi autója van, mert a SPURI univerzális tisztító hatása azért van, hogy az oldható részeket folyékony formába vigye a szilárd oxidos lerakódásokat pedig a szűrőbe távolítsa el. Amit a szűrő nem tud felfogni, az úgy van szerkesztve, hogy az injektornál ne okozhasson gondot. Ráadásul az injektorfej fölött újabb szűrő található, ami mosható, sőt ultrahangos módszerrel takarítható. Ha sokszor használja a SPURI-t, akkor az injektor is tökéletesen tiszta lesz. Kiszerelés nélkül a szűrőkosár kiemelése után egyszerűen ki kell fújni negatív árammal a lerakódott szilárd részeket.
Utolsó kérdésére válaszolva: Igen a JG-2-es nagyobb nyomatékot ad, és hamarabb elvégzi a takarító hatást is. Néhány tankolás után nyugodtan visszaállhat a normál piros SPURI adalékunkra. Ezzel a költséghatékonyság jobb lesz.
További balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Nem kell félni, hogy régi autója van, mert a SPURI univerzális tisztító hatása azért van, hogy az oldható részeket folyékony formába vigye a szilárd oxidos lerakódásokat pedig a szűrőbe távolítsa el. Amit a szűrő nem tud felfogni, az úgy van szerkesztve, hogy az injektornál ne okozhasson gondot. Ráadásul az injektorfej fölött újabb szűrő található, ami mosható, sőt ultrahangos módszerrel takarítható. Ha sokszor használja a SPURI-t, akkor az injektor is tökéletesen tiszta lesz. Kiszerelés nélkül a szűrőkosár kiemelése után egyszerűen ki kell fújni negatív árammal a lerakódott szilárd részeket.
Utolsó kérdésére válaszolva: Igen a JG-2-es nagyobb nyomatékot ad, és hamarabb elvégzi a takarító hatást is. Néhány tankolás után nyugodtan visszaállhat a normál piros SPURI adalékunkra. Ezzel a költséghatékonyság jobb lesz.
További balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Tisztelt Sztip!
Kérdésére válaszolva egyértelmű igent kell, hogy mondjak. Bármilyen energiatartományú és kenő-és kopáscsökkentő tartalmú adalékunkkal kezdheti az autója felkonfigurálását. A sport adalékunk gyorsabb, hatékonyabb megoldást ad. Arra a további kérdésére, hogy milyen dízelbe is használja, nem lényeges dolog. Minden gázoljanak vagy egy bizonyos energiatartalma és adalékolt összetétele, de az Ön által említett dízel is tartalmaz gyenge energiatartalmú, bio jellegű olajat az Európai Unió kötelező előírásai alapján. Épp ezért nem mindegy, hogy ilyen szintről, milyen szintre emeli a 10% hatékonyságot a SPURI. Egy biztos motorvédő hatása rögtön a motor hangján hallható lesz.
További balesetmentes, élvezetes vezetést kívánok!
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Kérdésére válaszolva egyértelmű igent kell, hogy mondjak. Bármilyen energiatartományú és kenő-és kopáscsökkentő tartalmú adalékunkkal kezdheti az autója felkonfigurálását. A sport adalékunk gyorsabb, hatékonyabb megoldást ad. Arra a további kérdésére, hogy milyen dízelbe is használja, nem lényeges dolog. Minden gázoljanak vagy egy bizonyos energiatartalma és adalékolt összetétele, de az Ön által említett dízel is tartalmaz gyenge energiatartalmú, bio jellegű olajat az Európai Unió kötelező előírásai alapján. Épp ezért nem mindegy, hogy ilyen szintről, milyen szintre emeli a 10% hatékonyságot a SPURI. Egy biztos motorvédő hatása rögtön a motor hangján hallható lesz.
További balesetmentes, élvezetes vezetést kívánok!
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Egy olyan kérdésem lenne hogy abban az esetben ha eddig nem hasznaltam spurit a kéket tehetem e Shell V-power dieselbe? BMW530d az autó
Üdv!
Lenne egy kérdésem a termékkel kapcsolatban, mint leendő vásárló.
Elolvastam a termékleírásokat, és már egy ismerősömtől is hallottam a pozitív hatását a terméküknek. Viszont felmerült bennem egy kérdés. A piros SPURI adalék tulajdonságaihoz fel volt sorolva, hogy: - Eltávolítja az üzemanyagtankban lévő koszos kiválásokat, leülepedéseket, sőt kis mennyiségben a kondenzvizet is. Feloldja, diszpergálja az üzemanyagba bevitt vizet folyamatos használat esetén.
Ezzel nem is lenne semmi baj. De ha én egy 2003-as 1,6-os benzines Mitsubishi carismába szeretném használni az adalékot, ami ugye már 10 éves. És a 10 év alatt a benzintankban lerakódott "kosz" hirtelen elkezd a motor felé vándorolni az nem biztos, hogy jótékonyan fogja érinteni. Persze tudom, hogy ott van még a benzinszűrő, de akkor sem lennék teljesen nyugodt. És még egy kérdésem lenne. Melyik adalékot javasolná? Szeretném, ha egy kicsit jobban is menne az autóm, akkor tudom, hogy elvileg a JG-2 kellene bele. Válaszát előre is köszönöm! Üdv!
Lenne egy kérdésem a termékkel kapcsolatban, mint leendő vásárló.
Elolvastam a termékleírásokat, és már egy ismerősömtől is hallottam a pozitív hatását a terméküknek. Viszont felmerült bennem egy kérdés. A piros SPURI adalék tulajdonságaihoz fel volt sorolva, hogy: - Eltávolítja az üzemanyagtankban lévő koszos kiválásokat, leülepedéseket, sőt kis mennyiségben a kondenzvizet is. Feloldja, diszpergálja az üzemanyagba bevitt vizet folyamatos használat esetén.
Ezzel nem is lenne semmi baj. De ha én egy 2003-as 1,6-os benzines Mitsubishi carismába szeretném használni az adalékot, ami ugye már 10 éves. És a 10 év alatt a benzintankban lerakódott "kosz" hirtelen elkezd a motor felé vándorolni az nem biztos, hogy jótékonyan fogja érinteni. Persze tudom, hogy ott van még a benzinszűrő, de akkor sem lennék teljesen nyugodt. És még egy kérdésem lenne. Melyik adalékot javasolná? Szeretném, ha egy kicsit jobban is menne az autóm, akkor tudom, hogy elvileg a JG-2 kellene bele. Válaszát előre is köszönöm! Üdv!
Tisztelt Farkas Úr!
Nekem tök mindegy, hogy a kormány ál-környezetvédelmi előírásai miatt mire keresztelik a Spurit, meg hogy hova, s miként kellene itatgatni, csak legyen elérhető, kapható, és legalább olyan jó, mint amilyen eddig is volt!!! 🙂
Kormányzatok jönnek, mennek. kit érdekel, a Spuri túlélt már eddig is néhány kormányzatot, azok előírásaival, és hülyeségeivel együtt is, hát élje túl ezt is, ez a Spurit használók érdeke, s velük együtt engem is csak ez érdekel...! 😛
Köszönöm megnyugtató válaszát, és örömmel várom az új flakonos kiszerelésű Spurit!
Még egyszer Boldog Új Esztendőt Önnek, és egész fejlesztő Csapatának! 😀
Üdvözlettel: Tóth Attila
Nekem tök mindegy, hogy a kormány ál-környezetvédelmi előírásai miatt mire keresztelik a Spurit, meg hogy hova, s miként kellene itatgatni, csak legyen elérhető, kapható, és legalább olyan jó, mint amilyen eddig is volt!!! 🙂
Kormányzatok jönnek, mennek. kit érdekel, a Spuri túlélt már eddig is néhány kormányzatot, azok előírásaival, és hülyeségeivel együtt is, hát élje túl ezt is, ez a Spurit használók érdeke, s velük együtt engem is csak ez érdekel...! 😛
Köszönöm megnyugtató válaszát, és örömmel várom az új flakonos kiszerelésű Spurit!
Még egyszer Boldog Új Esztendőt Önnek, és egész fejlesztő Csapatának! 😀
Üdvözlettel: Tóth Attila
Kedves Attila!
Köszönöm jó kívánságát és aggódását!
A főoldalon nyilatkozatot fogunk rövidesen kiadni a hivatalos tényállásról. A rendeletet a hatóság hogy értelmezi, és mi hogy értelmezzük! A vita majd azzal zárul és okkor ha a hatóság malmai megőrölték ezt az ominózus mondat értelmezését.
SPURI lesz! Csak rendelet tiltást ráírjuk, mert kötelező!
A használati utasításba nem szabad üzemanyagba önteni, mint eddig.
Mivel a kipufogó szaga megváltozik, fincsi lesz, ezért illatosítóként fogjuk árulni! Akinek pedig nem ízlik a szaga nem muszáj használni, demokrácia van állítólag!!!!!?
Használatként úgyis be lehet juttatni, hogy a levegőszűrőt enyhén beitatjuk vele!
Persze ez gyengén hatékony módszer! És nagyon körülményes. Így mindenki úgyis belelöttyinti a tankba egy óvatlan pillanatba!
Elvileg működik és a törvény nem tiltja!!!!!
Hogy ki mit csinál vele az a Ő dolga!
Kimutatni pedig lehetetlen, ha nem tudod milyen konfigurációt keresel. Magyarul a 2ezrelék beöntése után mivé csoportosultak át az atomi részek, és milyen energiaszintet képviselnek a szekvekciálissá váló bonyolult többszáz szénhidrogén molekula csoportoknál!
Semmit sem fog látni a SPURI-zott és az a nélküli üzemanyag vizsgálata után.
Ez csupán szennyeződés jellegű mennyiség!
Bizonyára lesz olyan vásárlónk, felhasználónk, aki nem fogja ezután használni a levegő illatosító SPURI-t.
De ezt az állam okozta és természetvédelemnek adtak egy pofont. Nehogy tisztább legyen az unokáinknak a környezetünk!
A papolás pedig folyik tovább, amit úgy hívnak állami harácsolás.
Hosszabb távú megoldáson is gondolkozunk, de ez még
nem akarjuk megtenni!
Ha mindenképp ellehetetlenítenek házi fotongyorsítást végző ionizátort fogunk gyártani nagyon olcsón.
Otthon fog SPURI-t gyártani mindenki!
ERRE VARRJANAK GOMBOT !!
Nem kell csak a megvásárolt kúti üzemanyag hozzá!
Így hatékonyabb benzint és üzemanyagot is lehet átkonfigurálással készíteni, mint hordozó adalékon keresztül kell megoldani!
Lásd verseny benzin.
Mint a házi pálinkafőzést, muszáj megengedni!
Erre van egy idézetem: "Bocsásd meg nékik Uram, nem tudják mit cselekszenek! "
Az
tán pedig unalmunkba nekifogunk egy nap-szél energiával működő benzin-gázolajszerű üzemanyag előállító gépet. Ami a levegő széndioxidját és vízpáráját alakítja át. Szén.hidrogén, oxigén adott. Még a Nitroetán-hon a nitrogén is adott a levegőből. Minden atomi részek adottak, csupán egy bonyolult többműveletes gépre lesz szükség!
Először szoba méretű lesz bizonyára, és óránként csak egy litert termel, de később zsebméretű lesz és jobban folyik belőle a benzin mint amivel megy az autó!
Csak szél és nap energia kérdése! A tárolása nem lesz gond folyékony akár szervetlen folyadék formában sem.
Tehát ha hivatalosan nem megy, akkor törvénytisztelő jogkövető céghez hűen, az ötletsor folytatódik!
Tudjátok mit? Nem is árt, ha ezen túl semmi közünk nem lesz a Jövedéki dolgokhoz és a Vám és Pénzügyőrséghez.
Még azt a kis mennyiségű kőolaj alapú szénhidrogént is száműzni tudjuk a SPURI-ból.
A flakon miatt kellett eddig is használni, de már az új flakonok itt vannak, amelyek nagyon jól bírják az új, nagy hatékonyságú nem kőolajszármazékot is.
Tehát nincs aggódásra ok!!!
Ez az állami támadás, jó ok a fejlődésre!
Ennyit most dióhéjban!
Kezdünk erősödni a pofonok súlya alatt!
És ez jó!
Ellátási gond nem lesz, hisz a kereskedéseket nem érinti a törvény, csak az előállítást!
B.U.É.K. minden kedves Vásárlónknak és Partnereinknek!
Farkas Kálmán
Köszönöm jó kívánságát és aggódását!
A főoldalon nyilatkozatot fogunk rövidesen kiadni a hivatalos tényállásról. A rendeletet a hatóság hogy értelmezi, és mi hogy értelmezzük! A vita majd azzal zárul és okkor ha a hatóság malmai megőrölték ezt az ominózus mondat értelmezését.
SPURI lesz! Csak rendelet tiltást ráírjuk, mert kötelező!
A használati utasításba nem szabad üzemanyagba önteni, mint eddig.
Mivel a kipufogó szaga megváltozik, fincsi lesz, ezért illatosítóként fogjuk árulni! Akinek pedig nem ízlik a szaga nem muszáj használni, demokrácia van állítólag!!!!!?
Használatként úgyis be lehet juttatni, hogy a levegőszűrőt enyhén beitatjuk vele!
Persze ez gyengén hatékony módszer! És nagyon körülményes. Így mindenki úgyis belelöttyinti a tankba egy óvatlan pillanatba!
Elvileg működik és a törvény nem tiltja!!!!!
Hogy ki mit csinál vele az a Ő dolga!
Kimutatni pedig lehetetlen, ha nem tudod milyen konfigurációt keresel. Magyarul a 2ezrelék beöntése után mivé csoportosultak át az atomi részek, és milyen energiaszintet képviselnek a szekvekciálissá váló bonyolult többszáz szénhidrogén molekula csoportoknál!
Semmit sem fog látni a SPURI-zott és az a nélküli üzemanyag vizsgálata után.
Ez csupán szennyeződés jellegű mennyiség!
Bizonyára lesz olyan vásárlónk, felhasználónk, aki nem fogja ezután használni a levegő illatosító SPURI-t.
De ezt az állam okozta és természetvédelemnek adtak egy pofont. Nehogy tisztább legyen az unokáinknak a környezetünk!
A papolás pedig folyik tovább, amit úgy hívnak állami harácsolás.
Hosszabb távú megoldáson is gondolkozunk, de ez még
nem akarjuk megtenni!
Ha mindenképp ellehetetlenítenek házi fotongyorsítást végző ionizátort fogunk gyártani nagyon olcsón.
Otthon fog SPURI-t gyártani mindenki!
ERRE VARRJANAK GOMBOT !!
Nem kell csak a megvásárolt kúti üzemanyag hozzá!
Így hatékonyabb benzint és üzemanyagot is lehet átkonfigurálással készíteni, mint hordozó adalékon keresztül kell megoldani!
Lásd verseny benzin.
Mint a házi pálinkafőzést, muszáj megengedni!
Erre van egy idézetem: "Bocsásd meg nékik Uram, nem tudják mit cselekszenek! "
Az
tán pedig unalmunkba nekifogunk egy nap-szél energiával működő benzin-gázolajszerű üzemanyag előállító gépet. Ami a levegő széndioxidját és vízpáráját alakítja át. Szén.hidrogén, oxigén adott. Még a Nitroetán-hon a nitrogén is adott a levegőből. Minden atomi részek adottak, csupán egy bonyolult többműveletes gépre lesz szükség!
Először szoba méretű lesz bizonyára, és óránként csak egy litert termel, de később zsebméretű lesz és jobban folyik belőle a benzin mint amivel megy az autó!
Csak szél és nap energia kérdése! A tárolása nem lesz gond folyékony akár szervetlen folyadék formában sem.
Tehát ha hivatalosan nem megy, akkor törvénytisztelő jogkövető céghez hűen, az ötletsor folytatódik!
Tudjátok mit? Nem is árt, ha ezen túl semmi közünk nem lesz a Jövedéki dolgokhoz és a Vám és Pénzügyőrséghez.
Még azt a kis mennyiségű kőolaj alapú szénhidrogént is száműzni tudjuk a SPURI-ból.
A flakon miatt kellett eddig is használni, de már az új flakonok itt vannak, amelyek nagyon jól bírják az új, nagy hatékonyságú nem kőolajszármazékot is.
Tehát nincs aggódásra ok!!!
Ez az állami támadás, jó ok a fejlődésre!
Ennyit most dióhéjban!
Kezdünk erősödni a pofonok súlya alatt!
És ez jó!
Ellátási gond nem lesz, hisz a kereskedéseket nem érinti a törvény, csak az előállítást!
B.U.É.K. minden kedves Vásárlónknak és Partnereinknek!
Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Úr!
Hirtelen rémülettel olvastam az utolsó bejegyzését, de nyugtasson meg bennünket, hogy végül is akkor ezek szerint nem maradunk az Önök Spurija nélkül..??!! Mert én így, lassan 8 évnyi használat után sem szeretnék nélküle autózni...!
Kérdésem, hogy ezek után, ha a készletek elfogynak, az új -akármilyen- cimkével is, de az eddigi terjesztőknél továbbra is elérhető lesz?
Boldog Új Esztendőt Önnek, és egész fejlesztő Csapatának!
Üdvözlettel: Tóth Attila
Hirtelen rémülettel olvastam az utolsó bejegyzését, de nyugtasson meg bennünket, hogy végül is akkor ezek szerint nem maradunk az Önök Spurija nélkül..??!! Mert én így, lassan 8 évnyi használat után sem szeretnék nélküle autózni...!
Kérdésem, hogy ezek után, ha a készletek elfogynak, az új -akármilyen- cimkével is, de az eddigi terjesztőknél továbbra is elérhető lesz?
Boldog Új Esztendőt Önnek, és egész fejlesztő Csapatának!
Üdvözlettel: Tóth Attila
Tisztelt Simon Szabolcs Úr!
Valóban,.... megváltozik a kipufogó szaga! Ez a következők miatt van!
Tökéletesebb égési folyamatok játszódnak le.
Teljesen mások az emissziós tényezők! Jobbak!!
Továbbá a kopáscsökkentő, valamint a hűtőgél szagát is ki lehet érezni a kipufogó szagából. Ez az anyag nem oxidálódik, csupán átalakul egy semleges anyaggá! Ez önállóan még levegő illatosító is lehetne!
Lehet, hogy lesz is illatosító, hiszen az állam olyan feltételt támasztott 2013.01.01-től, hogy ki kell vonulnunk az üzemanyag adalék gyártásból! Mo-n csak a MOL tudná ezt megoldani.
Így, miután a legyártott készleteket eladjuk, kipufogó és motor illatosítót fogunk gyártani, amivel a légszűrőt kell beitatni.
Tehát tiltott üzemanyagba ajánlanunk a törvények miatt nem is fogjuk ajánlani, DE TILTANI SEM!...
Majd az emberek eldöntik, hogyan használják!
Légszűrő itatósként hegyi levegőként, vagy a tankba töltve, rossz kisfiúként.
Így viszont az állam nem részesül a bevételből! Ez tankolásonként csupán kb. 20Ft jöv. adót jelent.
Ez még szabálysértési összeget sem jelent.
Akkor mit???
Hát semmit!
Ugyanis kondenzvíz is van ennyi 1dl az autóban, mégsem kell jövedéki adót fizetni utána.
De a SPURI üzemanyag adalékként gyártott összetevője maradt.
Így kivonulunk a jövedéki piacról, ezzel ráadásul olcsóbb is lesz a SPURI.
Kérdés az, mennyi vevőt vesztünk azzal, hogy a jogkövetők nem hajlandók továbbra is használni, mint 2013 előtt.
Nincs más megoldás, az is lehet, hogy a tiltás még több forgalmat generál, hisz a gyerek is azt teszi legszívesebben,.... amit nem szabad.
Hisz izgalmasabb így!
Amerikában a szesztilalom alatt fogyott a legtöbb alkohol!!!! Jó mi?????
Az ellátás még hónapokig biztosított, aztán pedig csak a címke változik! MI törvény tisztelő cég vagyunk!
Elméleti síkon még dolgozunk a leveleinkkel a magasabb szinteken, meglátjuk, hogy akarják-e hogy adót fizessünk.
Ha nem úgyis jó!
Megoldjuk valahogy, legfeljebb külföldi országok járnak jól a gyártást és a beszállítói hálózat adójai miatt. Itt csak a jöv. adó és az a kis árrésből a még kisebb nyereség még kisebb adója lesz a hazai bevétel, amit a külhoni cég sajnos vissza ki is visz az országból!
Ha valaki tesz valamit, gondolja meg mit csinál!!!
Az idő minden megold!!! Még fiatalok vagyunk. 15éves fiatalkorúnak számít a SPURI!!!
Még valami! Úgyis rengetegen gyártanak illegálisan üzemanyag adalékot! Hát most ez is hivatalos lesz, de másként!
Éljen a környezetvédelem!
Valójában is, nem csak papíron! Van olyan ország ahol támogatják az ilyen hatékony adalékot!
Köszönöm, hogy eddig elolvastátok! Üdv!
Farkas Kálmán
Valóban,.... megváltozik a kipufogó szaga! Ez a következők miatt van!
Tökéletesebb égési folyamatok játszódnak le.
Teljesen mások az emissziós tényezők! Jobbak!!
Továbbá a kopáscsökkentő, valamint a hűtőgél szagát is ki lehet érezni a kipufogó szagából. Ez az anyag nem oxidálódik, csupán átalakul egy semleges anyaggá! Ez önállóan még levegő illatosító is lehetne!
Lehet, hogy lesz is illatosító, hiszen az állam olyan feltételt támasztott 2013.01.01-től, hogy ki kell vonulnunk az üzemanyag adalék gyártásból! Mo-n csak a MOL tudná ezt megoldani.
Így, miután a legyártott készleteket eladjuk, kipufogó és motor illatosítót fogunk gyártani, amivel a légszűrőt kell beitatni.
Tehát tiltott üzemanyagba ajánlanunk a törvények miatt nem is fogjuk ajánlani, DE TILTANI SEM!...
Majd az emberek eldöntik, hogyan használják!
Légszűrő itatósként hegyi levegőként, vagy a tankba töltve, rossz kisfiúként.
Így viszont az állam nem részesül a bevételből! Ez tankolásonként csupán kb. 20Ft jöv. adót jelent.
Ez még szabálysértési összeget sem jelent.
Akkor mit???
Hát semmit!
Ugyanis kondenzvíz is van ennyi 1dl az autóban, mégsem kell jövedéki adót fizetni utána.
De a SPURI üzemanyag adalékként gyártott összetevője maradt.
Így kivonulunk a jövedéki piacról, ezzel ráadásul olcsóbb is lesz a SPURI.
Kérdés az, mennyi vevőt vesztünk azzal, hogy a jogkövetők nem hajlandók továbbra is használni, mint 2013 előtt.
Nincs más megoldás, az is lehet, hogy a tiltás még több forgalmat generál, hisz a gyerek is azt teszi legszívesebben,.... amit nem szabad.
Hisz izgalmasabb így!
Amerikában a szesztilalom alatt fogyott a legtöbb alkohol!!!! Jó mi?????
Az ellátás még hónapokig biztosított, aztán pedig csak a címke változik! MI törvény tisztelő cég vagyunk!
Elméleti síkon még dolgozunk a leveleinkkel a magasabb szinteken, meglátjuk, hogy akarják-e hogy adót fizessünk.
Ha nem úgyis jó!
Megoldjuk valahogy, legfeljebb külföldi országok járnak jól a gyártást és a beszállítói hálózat adójai miatt. Itt csak a jöv. adó és az a kis árrésből a még kisebb nyereség még kisebb adója lesz a hazai bevétel, amit a külhoni cég sajnos vissza ki is visz az országból!
Ha valaki tesz valamit, gondolja meg mit csinál!!!
Az idő minden megold!!! Még fiatalok vagyunk. 15éves fiatalkorúnak számít a SPURI!!!
Még valami! Úgyis rengetegen gyártanak illegálisan üzemanyag adalékot! Hát most ez is hivatalos lesz, de másként!
Éljen a környezetvédelem!
Valójában is, nem csak papíron! Van olyan ország ahol támogatják az ilyen hatékony adalékot!
Köszönöm, hogy eddig elolvastátok! Üdv!
Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Úr !
Elhasználtam egy 0.5 literes piros majd egy kicsi kék Spurit!
A kérdésem az lenne,hogy mitől változott meg a kipufogó "szaga " ??
Elhasználtam egy 0.5 literes piros majd egy kicsi kék Spurit!
A kérdésem az lenne,hogy mitől változott meg a kipufogó "szaga " ??
Még annyit, hogy a chopperembe is használom, és az se gond a kisebb mennyiség miatt.
Ott egész egyszerűen egy 10 millis injekciós fecskendőt használok, melynek csőrére egy rávaló, kb: 20 centis műagyag kis csövet dugtam, így a flakon aljáról is fel tudom vele szipkázni a Spurit. Miután betöltöttem a megfelelő mennyiséget, a fecsi műanyag csövét a benzinbe lógatom, 3-4-szer teleszívom a fecsit benyával, hogy kimossa belőle az összes Spurit, majd kihúzva a csövet a benya fölé, párszor üresen ki-be szívatom a levegőt, hogy az összes benzin is kifollyon a tanka belőle, és így a garázsom se a Spuritól, se a benzintől nem büdös utána, miután a fecsit egy tiszta rongyba vissza nem rakom a helyére a polcra...
Ezzel a technikával a legkisebb fűkasza, vagy bármilyen kis robbanómotoros gép tankja pillanatok alatt, és nulla gonddal megtölthető a megfelelő mennyiségű Spurival, halál pontosan adagolható a fecsi beosztása révén, és semmi nem megy kárba, még szag sincs utána...
Ott egész egyszerűen egy 10 millis injekciós fecskendőt használok, melynek csőrére egy rávaló, kb: 20 centis műagyag kis csövet dugtam, így a flakon aljáról is fel tudom vele szipkázni a Spurit. Miután betöltöttem a megfelelő mennyiséget, a fecsi műanyag csövét a benzinbe lógatom, 3-4-szer teleszívom a fecsit benyával, hogy kimossa belőle az összes Spurit, majd kihúzva a csövet a benya fölé, párszor üresen ki-be szívatom a levegőt, hogy az összes benzin is kifollyon a tanka belőle, és így a garázsom se a Spuritól, se a benzintől nem büdös utána, miután a fecsit egy tiszta rongyba vissza nem rakom a helyére a polcra...
Ezzel a technikával a legkisebb fűkasza, vagy bármilyen kis robbanómotoros gép tankja pillanatok alatt, és nulla gonddal megtölthető a megfelelő mennyiségű Spurival, halál pontosan adagolható a fecsi beosztása révén, és semmi nem megy kárba, még szag sincs utána...
Szántó Róbertnek!
Én már több, mint 7 éve használom a Spurit, és soha nem lett még tőle büdös a kezem, pedig mindig a fél literes kiszerelést használom!
Technika a következő: A flakont úgy kell a beöntőnyílásba helyezni, és vele a tanknyílás visszacsapó szelepét benyomni, hogy közben a flakon szélesebb, alsó része vízszintes helyzetben van, mert így nem kezd olyan hamar, és gyorsan ömleni belőle az anyag, mintha függőlegesen állna...
Közben a flakon menetes részét folyamatosan a tanknyílás alsó részéhez kell szorítani, mert így az esetleg visszacsorogni akaró Spuri is a betöltőnyílás száján belül folyik le, be a tankba. mikor a betöltést befejezed, és a flakont borított helyzetéből visszaengeded, akkor 4-5 másodpercig a flakon menetes részét még ugyanúgy a tanknyílásaljához szorítod, így ami a visszadöntésnél visszacsorogna, az is a nyílás száján belül fog lefolyni, be a tankba...
Esetleg, a flakon száját ezután papírzsepivel fel lehet itatni, de nekem ilyenkor már alig van valami a meneten, a kocsi se lesz már tőle büdös, bár én bírom a szagát, kicsit tömény, de annyi baj legyen...! 🙂
Talán tudtam segíteni, és érthető is volt a leírásom...?! 🙂
Én már több, mint 7 éve használom a Spurit, és soha nem lett még tőle büdös a kezem, pedig mindig a fél literes kiszerelést használom!
Technika a következő: A flakont úgy kell a beöntőnyílásba helyezni, és vele a tanknyílás visszacsapó szelepét benyomni, hogy közben a flakon szélesebb, alsó része vízszintes helyzetben van, mert így nem kezd olyan hamar, és gyorsan ömleni belőle az anyag, mintha függőlegesen állna...
Közben a flakon menetes részét folyamatosan a tanknyílás alsó részéhez kell szorítani, mert így az esetleg visszacsorogni akaró Spuri is a betöltőnyílás száján belül folyik le, be a tankba. mikor a betöltést befejezed, és a flakont borított helyzetéből visszaengeded, akkor 4-5 másodpercig a flakon menetes részét még ugyanúgy a tanknyílásaljához szorítod, így ami a visszadöntésnél visszacsorogna, az is a nyílás száján belül fog lefolyni, be a tankba...
Esetleg, a flakon száját ezután papírzsepivel fel lehet itatni, de nekem ilyenkor már alig van valami a meneten, a kocsi se lesz már tőle büdös, bár én bírom a szagát, kicsit tömény, de annyi baj legyen...! 🙂
Talán tudtam segíteni, és érthető is volt a leírásom...?! 🙂
Gábor, Veszprém: azért, ha a postai díjszabásaikat is megnézed, akkor már egész más a felállás..
Tisztelt gyártó!! Csak érdeklődnék, miként lehet az ,hogy máshol ocsóbb a termél ,mint önöknél akik gyártják? hamis lenne? köszönettel :g
http://www.baro-ker.hu/advanced_search_result.php?keywords=spuri&x=0&y=0
http://www.baro-ker.hu/advanced_search_result.php?keywords=spuri&x=0&y=0
Legutóbbi hozzászólások