A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Tisztelt Farkas KálmánÚr.
Mazda 6 2.0 CDI automba nyáron 1,5 szeres piros spurit használok. NAGYON jó tapasztalataim vannak motorműködés és fogyasztás szempontjából. Télre váltsak jobb dermedésgatlású JG-2 re? Vagy maradjak a pirosnál,milyen arányban?
Köszönöm válaszát;
Mazda 6 2.0 CDI automba nyáron 1,5 szeres piros spurit használok. NAGYON jó tapasztalataim vannak motorműködés és fogyasztás szempontjából. Télre váltsak jobb dermedésgatlású JG-2 re? Vagy maradjak a pirosnál,milyen arányban?
Köszönöm válaszát;
Tisztelt Csaba!
Ezen tribológiai kérdésre többtucat könyvben megírtak szerint lehetne válaszolni. Az egymásba öltődő vegyi folyamatok igen bonyolultak, melléktermékeik kiszámíthatatlanok. Gondoljon arra, hogy a kétütemű olaj fele ég el, az is csak hamuképződéssel. A mai gázolajok egy része kötelezően az EU-ban tartalmaz biodízelt. Ebben jelentős maradék zsírsav tartalom van, és ez csupán két tényező, mely káros mind az adagolóra, mind a porlasztócsúcsra. Nem beszélve a kipufogó rendszerről. Gyárthatunk elméletet, de a tények makacsok és a magánemberek nem vegyész- és gépészmérnökök. A renaultnak ezen 1,5-es Dci motorja attól függ milyen tartós, hogy meghajtják-e. Bizonyos fordulat felett pont a gázolajak hamuképződése miatt és egyéb konstrukciós okok rásegítésével szokott elromlani. Örülök, hogy a SPURI-t használja, mi már 1993 óta elég jelentős fejlesztési tapasztalatokkal rendelkezünk ahhoz, hogy teljes biztonságot tudjunk nyújtani tisztelt vásárlóinknak.
Teljeskörű garanciát vállalunk bármelyik SPURI termékünkre, hisz bármilyen motornál a használat módját és a történelmét ki tudjuk mutatni kifinomult analízisek alapján.
További élvezetes vezetést, balesetmentes közlekedést kívánok:
Farkas Kálmán
Ezen tribológiai kérdésre többtucat könyvben megírtak szerint lehetne válaszolni. Az egymásba öltődő vegyi folyamatok igen bonyolultak, melléktermékeik kiszámíthatatlanok. Gondoljon arra, hogy a kétütemű olaj fele ég el, az is csak hamuképződéssel. A mai gázolajok egy része kötelezően az EU-ban tartalmaz biodízelt. Ebben jelentős maradék zsírsav tartalom van, és ez csupán két tényező, mely káros mind az adagolóra, mind a porlasztócsúcsra. Nem beszélve a kipufogó rendszerről. Gyárthatunk elméletet, de a tények makacsok és a magánemberek nem vegyész- és gépészmérnökök. A renaultnak ezen 1,5-es Dci motorja attól függ milyen tartós, hogy meghajtják-e. Bizonyos fordulat felett pont a gázolajak hamuképződése miatt és egyéb konstrukciós okok rásegítésével szokott elromlani. Örülök, hogy a SPURI-t használja, mi már 1993 óta elég jelentős fejlesztési tapasztalatokkal rendelkezünk ahhoz, hogy teljes biztonságot tudjunk nyújtani tisztelt vásárlóinknak.
Teljeskörű garanciát vállalunk bármelyik SPURI termékünkre, hisz bármilyen motornál a használat módját és a történelmét ki tudjuk mutatni kifinomult analízisek alapján.
További élvezetes vezetést, balesetmentes közlekedést kívánok:
Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Úr !
Egyik hozzászólásra ezt a választ adta. ......"A 2T olajat kifejezetten tiltott dízel autóba adalékolni, mert több olyan kárt okoz, mely mind az adagoló mind a porlasztócsúcsok tönkremeneteléhez vezet. "....
Írna erről egy kicsit bővebben, hogy mi okozz meghibásodást. Sokan használják így a Dci-be és vannak akik már 200000km környékén vagy felette járnak és eredeti alkatrészek vannak az autóikban. Más adalékot nem használnak. Pld Megane 1,5 Dci Delphi rendszerrel ami talán a legkényesebb a gázolaj kenőképességére, minőségéra. Főleg a Magyarra.
Amúgy én is Spuri felhasználó vagyok már több éve 🙂 megelégedéssel. A kopási tapasztalatok meg majd évek múlva kiderülnek.
Üdvözlettel: Csaba
Egyik hozzászólásra ezt a választ adta. ......"A 2T olajat kifejezetten tiltott dízel autóba adalékolni, mert több olyan kárt okoz, mely mind az adagoló mind a porlasztócsúcsok tönkremeneteléhez vezet. "....
Írna erről egy kicsit bővebben, hogy mi okozz meghibásodást. Sokan használják így a Dci-be és vannak akik már 200000km környékén vagy felette járnak és eredeti alkatrészek vannak az autóikban. Más adalékot nem használnak. Pld Megane 1,5 Dci Delphi rendszerrel ami talán a legkényesebb a gázolaj kenőképességére, minőségéra. Főleg a Magyarra.
Amúgy én is Spuri felhasználó vagyok már több éve 🙂 megelégedéssel. A kopási tapasztalatok meg majd évek múlva kiderülnek.
Üdvözlettel: Csaba
Tisztelt Bálint!
Mint azt írtam folyamatosan dolgozunk a jobb flakon megjelenéséig a műanyagos cégekkel. Pontos időpontot nem tudok mondani, de rövidesen megjelenünk vele.
Nem a kupak a probléma, ennyit tudok mondani. A bespájzolást pedig nem javaslom, ugyanis nem sok értelme van. Nemcsak a párolgás a probléma, hanem az elektromágneses energiavesztés is, mivel ionizált folyadékról van szó. Bár kb. 1 éves időtartam a normál piros SPURI-nál nem okoz gondot, azért ennél hosszabb időre ne spájzoljon be belőle.
Azért sem ajánlom még a nagy tétel előre megvásárlását, mert áremelésre nem kell számítani.
Üdvözlettel:
Farkas Kálmán
Mint azt írtam folyamatosan dolgozunk a jobb flakon megjelenéséig a műanyagos cégekkel. Pontos időpontot nem tudok mondani, de rövidesen megjelenünk vele.
Nem a kupak a probléma, ennyit tudok mondani. A bespájzolást pedig nem javaslom, ugyanis nem sok értelme van. Nemcsak a párolgás a probléma, hanem az elektromágneses energiavesztés is, mivel ionizált folyadékról van szó. Bár kb. 1 éves időtartam a normál piros SPURI-nál nem okoz gondot, azért ennél hosszabb időre ne spájzoljon be belőle.
Azért sem ajánlom még a nagy tétel előre megvásárlását, mert áremelésre nem kell számítani.
Üdvözlettel:
Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Úr!
A lenti hozzászólásokban olvasható párolgási problémával én is szembesültem, érdekes, hogy vannak bizonyos flakonok, amik "jobban bírják", vannak, amik kevésbé. (A kupakok utánhúzását már próbáltam, de sajnos ez sem mindenható intézkedés.)
Érdeklődnék, hogy az emlegetett új csomagolás mikor kerül piacra kb. Közeljövőben szeretnék beraktározni egy több darabos tételt (barátok, ismerősök sokszor követik rajtam 🙂 , s jó lenne, ha ez már az optimalizált változat lenne.
Az "anyag" amúgy szuper, 1.9 PDTDI Passatban használom már jó pár éve, fogyasztásban is észrevenni, de leginkább a plusz nyomatékot érezni, főleg alacsony fordulaton. (Érdekes, ha esetleg 1-2 napig nincs benne, ezen rögtön feltűnik a hiánya.) A tisztító-kenő hatás pedig, remélem, hosszú távon hozza majd a megígért gyümölcsét. (Magasnyomású dízel ugye.)
Válaszát előre is köszönöm: Bálint
A lenti hozzászólásokban olvasható párolgási problémával én is szembesültem, érdekes, hogy vannak bizonyos flakonok, amik "jobban bírják", vannak, amik kevésbé. (A kupakok utánhúzását már próbáltam, de sajnos ez sem mindenható intézkedés.)
Érdeklődnék, hogy az emlegetett új csomagolás mikor kerül piacra kb. Közeljövőben szeretnék beraktározni egy több darabos tételt (barátok, ismerősök sokszor követik rajtam 🙂 , s jó lenne, ha ez már az optimalizált változat lenne.
Az "anyag" amúgy szuper, 1.9 PDTDI Passatban használom már jó pár éve, fogyasztásban is észrevenni, de leginkább a plusz nyomatékot érezni, főleg alacsony fordulaton. (Érdekes, ha esetleg 1-2 napig nincs benne, ezen rögtön feltűnik a hiánya.) A tisztító-kenő hatás pedig, remélem, hosszú távon hozza majd a megígért gyümölcsét. (Magasnyomású dízel ugye.)
Válaszát előre is köszönöm: Bálint
Tisztelt Simon Szabolcs Úr!
Örömömre szolgál, hogy meg van elégedve a SPURI üzemanyag-adalékkal. A halkabb járás a minőségi üzemanyag meglétét feltételezi. Ezen okból kifolyólag teljesen biztos, hogy ha most nem is, de egy kissé későbbi pontos mérésnél az üzemanyag fogyasztáson is mutatkozni fog az eredmény. Kérem pontosan mérje tele tanktól, tele tankig a járműbe tankolt üzemanyagot.
A fogyasztást teljesen hasonló körülmények között lehet pontosan mérni. Ugyanolyan megtett kilométer arányában mind a hőmérsékleti viszonynak, mind a sebességnek, mind a kigyorsításoknak, mind az autó összsúlyának és sok egyéb tényezőnek is szerepe van. Egyes volvok üzemanyagtankja 80 liter, ami dízelnél figyelembe véve kb. egy tankolást jelent. Ezért kérem, hogy várjon türelemmel 4-5 tankolás elfogyasztásáig. Ha ezután mérni fogja a fogyasztását, akkor szívesen olvasnánk a tapasztalatáról ennél az autótípusnál is.
Köszönettel vettem bejegyzését!
További balesetmentes autózást kívánok!
Tisztelettel: Farkas Kálmán
Örömömre szolgál, hogy meg van elégedve a SPURI üzemanyag-adalékkal. A halkabb járás a minőségi üzemanyag meglétét feltételezi. Ezen okból kifolyólag teljesen biztos, hogy ha most nem is, de egy kissé későbbi pontos mérésnél az üzemanyag fogyasztáson is mutatkozni fog az eredmény. Kérem pontosan mérje tele tanktól, tele tankig a járműbe tankolt üzemanyagot.
A fogyasztást teljesen hasonló körülmények között lehet pontosan mérni. Ugyanolyan megtett kilométer arányában mind a hőmérsékleti viszonynak, mind a sebességnek, mind a kigyorsításoknak, mind az autó összsúlyának és sok egyéb tényezőnek is szerepe van. Egyes volvok üzemanyagtankja 80 liter, ami dízelnél figyelembe véve kb. egy tankolást jelent. Ezért kérem, hogy várjon türelemmel 4-5 tankolás elfogyasztásáig. Ha ezután mérni fogja a fogyasztását, akkor szívesen olvasnánk a tapasztalatáról ennél az autótípusnál is.
Köszönettel vettem bejegyzését!
További balesetmentes autózást kívánok!
Tisztelettel: Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Úr !!
Levezettem 1000 km-t a Spurival!A Volvo eddig sem volt traktor hangú dízel,de most mintha egy árnyalatnival még halkabban járna :)A fogyasztáson és a nyomatékon nem változott semmi....
Nekem elég ha tisztán tartja a rendszert 🙂
Levezettem 1000 km-t a Spurival!A Volvo eddig sem volt traktor hangú dízel,de most mintha egy árnyalatnival még halkabban járna :)A fogyasztáson és a nyomatékon nem változott semmi....
Nekem elég ha tisztán tartja a rendszert 🙂
Kedves Attila Miskolcról!
Kerekes László vagyok, a B.A.Z. Megyei területi képviselő. Olvastam a bejegyzését, ezért reagálok én is Önnek. Ha jól olvastam a sorok között, akkor az 500 ml-es flakon mennyiségi tartalmával voltak kifogásai. Sajnos vagy nem, de az idei nyár nagyon meleg volt, ezért sok üzletben és benzinkúton nem tudták megoldani a Spuri adalék minőségi tárolását, ami azt eredményezte, hogy a flakon tartalma elkezdett nagymértékben elpárologni. Mint az Farkas Kálmán ügyvezető Úr is leírta, ez egy illékony szer, amellyel odafigyelve kell bánni, és hűvös helyen kellene tárolni, amelyet a kiskereskedők nagy melegben vagy nem tudnak kivitelezni, vagy nem foglalkoznak vele. Az új flakon piacra kerüléséig szíves türelmét kérjük. Esetleges kérdéseivel forduljon hozzám bizalommal az alábbi telefonszámon:
+36-20/418-5463
Üdvözlettel:
Kerekes László Tamás
Kerekes László vagyok, a B.A.Z. Megyei területi képviselő. Olvastam a bejegyzését, ezért reagálok én is Önnek. Ha jól olvastam a sorok között, akkor az 500 ml-es flakon mennyiségi tartalmával voltak kifogásai. Sajnos vagy nem, de az idei nyár nagyon meleg volt, ezért sok üzletben és benzinkúton nem tudták megoldani a Spuri adalék minőségi tárolását, ami azt eredményezte, hogy a flakon tartalma elkezdett nagymértékben elpárologni. Mint az Farkas Kálmán ügyvezető Úr is leírta, ez egy illékony szer, amellyel odafigyelve kell bánni, és hűvös helyen kellene tárolni, amelyet a kiskereskedők nagy melegben vagy nem tudnak kivitelezni, vagy nem foglalkoznak vele. Az új flakon piacra kerüléséig szíves türelmét kérjük. Esetleges kérdéseivel forduljon hozzám bizalommal az alábbi telefonszámon:
+36-20/418-5463
Üdvözlettel:
Kerekes László Tamás
Tisztelt Simon Szabolcs Úr!
Meg lesz elégedve a SPURI-val!
Ezen vendégkönyv számos bejegyzését tekintve mondhatom mindenki meg volt elégedve az eredménnyel.
A nyomaték többletet érezni fogja, ha tudja hogyan szokott gyorsulni a Volvo.
A fogyasztást pedig Teletanktól teletankig kell mérni ugyanolyan körülmények között.
A csendesebb üzemmód, a könnyebb indítás szembetűnő lesz!
Vigyázat az első tankolásnál még ne mérjen, mert a habzásgátló jellegnél fogva 4-6 literrel többet tud majd betankolni.
Köszönöm bejegyzését, a következőt a tapasztalataival pedig várom!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Meg lesz elégedve a SPURI-val!
Ezen vendégkönyv számos bejegyzését tekintve mondhatom mindenki meg volt elégedve az eredménnyel.
A nyomaték többletet érezni fogja, ha tudja hogyan szokott gyorsulni a Volvo.
A fogyasztást pedig Teletanktól teletankig kell mérni ugyanolyan körülmények között.
A csendesebb üzemmód, a könnyebb indítás szembetűnő lesz!
Vigyázat az első tankolásnál még ne mérjen, mert a habzásgátló jellegnél fogva 4-6 literrel többet tud majd betankolni.
Köszönöm bejegyzését, a következőt a tapasztalataival pedig várom!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Én egy 2.4 dízel volvo-ba öntöttem 🙂
Kiváncsian várom a fejleményeket!!
Kiváncsian várom a fejleményeket!!
Köszönön válaszát, de ezentúl inkább közvetlenül önöktől rendelek.
Biztos ami biztos és ha többet rendelek még olcsóbb is mint boltban.
Biztos ami biztos és ha többet rendelek még olcsóbb is mint boltban.
Tisztelt Attila!
Nem hinném, hogy valaki pancsolja!
Ráadásul ellenőrizhető a kupakról leszakadó gyűrővel. Mikor kezdi lenyomva csavarni nézze meg közben, hogy akkor szakad-e le!
A töltést magasabb szintre készítjük gyárilag, mert nagyon illékony adalékról van szó. Tárolásra érzékeny. Ha meleg helyen tárolják évekig, akkor fogy belőle a folyadék.
Folyamatosan dolgozunk a csomagoláson, rövidesen egy speciális anyagból lesz gyártva a műanyag flakon.
Addig is további élvezetes autózást kívánok a SPURI-val.
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Nem hinném, hogy valaki pancsolja!
Ráadásul ellenőrizhető a kupakról leszakadó gyűrővel. Mikor kezdi lenyomva csavarni nézze meg közben, hogy akkor szakad-e le!
A töltést magasabb szintre készítjük gyárilag, mert nagyon illékony adalékról van szó. Tárolásra érzékeny. Ha meleg helyen tárolják évekig, akkor fogy belőle a folyadék.
Folyamatosan dolgozunk a csomagoláson, rövidesen egy speciális anyagból lesz gyártva a műanyag flakon.
Addig is további élvezetes autózást kívánok a SPURI-val.
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Két éve használom a spurit és nagyon meg vagyok vele elégedve, de észrevettem valamit ami arra enged következtetni, hogy hamisítják a terméküket. Az 500ml-es flakonok bontatlan állapotbam eltérő mennyisében tartalmazzák az adalékot. Némelyikben kevesebb, némelyikben pedig több van.
Remélem ez csak azért van, mert nem egyformák a flakonok és nem azért, mert valaki pancsolja, mert ha így van és valami moslékot öntök a tankba akár tönkre is teheti a motort.
Remélem ez csak azért van, mert nem egyformák a flakonok és nem azért, mert valaki pancsolja, mert ha így van és valami moslékot öntök a tankba akár tönkre is teheti a motort.
Tisztelt Paczári Gábor Úr!
Vevőink értékes tapasztalataival sosem zavarnak, örülök, ha írnak!
Legjobb tudásom szerint mondom, nem kell semmi nemű dolgot kipróbálni, ha ez így bevált!
Valószínű, hogy egy jót tehet még a motor érdekében, mégpedig jó minőségű olajcsere.
Ilyen esetbe a FUCHS TITÁN CFE vagy a FUCHS TITÁN 5/40-es olajat ajánlom. Nanyon szépen kitakarítja az olajrendszert.
Abból amit leírt arra lehet következtetni, hogy kipattantak a bekokszosodott gyűrűk. Ezért javult sokat! Ez pedig az olajra is utal, pláne városi forgalomba!
Nagyon várom vissza jelzését a műszaki után!
Köszönöm levelét!
További szép napot!
Farkas Kálmán
Vevőink értékes tapasztalataival sosem zavarnak, örülök, ha írnak!
Legjobb tudásom szerint mondom, nem kell semmi nemű dolgot kipróbálni, ha ez így bevált!
Valószínű, hogy egy jót tehet még a motor érdekében, mégpedig jó minőségű olajcsere.
Ilyen esetbe a FUCHS TITÁN CFE vagy a FUCHS TITÁN 5/40-es olajat ajánlom. Nanyon szépen kitakarítja az olajrendszert.
Abból amit leírt arra lehet következtetni, hogy kipattantak a bekokszosodott gyűrűk. Ezért javult sokat! Ez pedig az olajra is utal, pláne városi forgalomba!
Nagyon várom vissza jelzését a műszaki után!
Köszönöm levelét!
További szép napot!
Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Úr! 🙂
Csak egy gyors kérdéssel zavarnám.
A Spurit fél éve használva, ( 3 hengeres Skoda Fabia Combi HTP, 6 éves, városi használat, középső hengerbeli 8 báros nyomásesés miatt, -most már jól műkszik) mi a véleménye, érdemes -e még tovább fokozni a motor élettartamát XADO revitalizáló gélek alkalmazásával -e vagy teljesen felesleges.
-Amúgy a kocsi a jövő héten megy szervízbe és természetesen a kompresszió alakulásáról, és a Spuriról alkotott véleményem is megosztom majd.
Köszönettel : P Gábor
Csak egy gyors kérdéssel zavarnám.
A Spurit fél éve használva, ( 3 hengeres Skoda Fabia Combi HTP, 6 éves, városi használat, középső hengerbeli 8 báros nyomásesés miatt, -most már jól műkszik) mi a véleménye, érdemes -e még tovább fokozni a motor élettartamát XADO revitalizáló gélek alkalmazásával -e vagy teljesen felesleges.
-Amúgy a kocsi a jövő héten megy szervízbe és természetesen a kompresszió alakulásáról, és a Spuriról alkotott véleményem is megosztom majd.
Köszönettel : P Gábor
Tisztelt Varga János Úr!
Azt hiszem, hogy meg is van a túlfogyasztás oka.
Aug. 30.-ai bejegyzésénél is sokalltam a 42 literbe a 2dl-t. másfél szeres adagolásig még nem baj, nincs túlfogyasztás.
Most pedig a 42 literbe 3dl-t írt. Ez már sok!
A SPURI normál piros változata 50literbe 1dl az ajánlott.
Így van összeállítva az anyag.
Így a legoptimálisabb.
Kárt nem okoz a többlet adagolás, de gazdaságtalanabb, mert visszafordul az égési folyamat!
Pont azért lett megszerkesztve 2ezrelékes arányúra, hogy így a legjobb.
Tehát több, mint háromszoros adalékolásnál nem optimális az arány és azért van túlfogyasztás.
Az adalékot bármely kútnál veszi, ugyanaz a minősége!
Ezt garantáljuk!
A színét pedig a flakonra nézve nem lehet megállapítani. Negyed évente direkt más fedettségű, árnyalatú műanyag flakonba csomagoljuk. Valószínű ez tévesztette meg! A benne lévő folyadék ugyanaz! A precizitása 1/500 000-ed pontossággal dolgozunk. Energia szintbe pedig 1/750 000-ed. Ez mindennek a záloga!
Nem valószínű, hogy a kereskedelmi partnereink újra töltenék más anyaggal, mert az rögtön kiderül!
Ha tudomásunkra jut, az jövedéki csalás, és mint ilyen nagyon kemény Btk-s törvények miatt felelnének!
A börtönt pedig senki nem kockáztatják meg ilyen jelentéktelen összegért!
A hiba tehát megvan, kérem csak annyit tegyen a tankba, ami hozzávetőlegesen 50 literhez egy deciliter az aránya!
Köszönöm a tanúságos és részletes bejegyzését.
További balesetmentes, élvezetes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Azt hiszem, hogy meg is van a túlfogyasztás oka.
Aug. 30.-ai bejegyzésénél is sokalltam a 42 literbe a 2dl-t. másfél szeres adagolásig még nem baj, nincs túlfogyasztás.
Most pedig a 42 literbe 3dl-t írt. Ez már sok!
A SPURI normál piros változata 50literbe 1dl az ajánlott.
Így van összeállítva az anyag.
Így a legoptimálisabb.
Kárt nem okoz a többlet adagolás, de gazdaságtalanabb, mert visszafordul az égési folyamat!
Pont azért lett megszerkesztve 2ezrelékes arányúra, hogy így a legjobb.
Tehát több, mint háromszoros adalékolásnál nem optimális az arány és azért van túlfogyasztás.
Az adalékot bármely kútnál veszi, ugyanaz a minősége!
Ezt garantáljuk!
A színét pedig a flakonra nézve nem lehet megállapítani. Negyed évente direkt más fedettségű, árnyalatú műanyag flakonba csomagoljuk. Valószínű ez tévesztette meg! A benne lévő folyadék ugyanaz! A precizitása 1/500 000-ed pontossággal dolgozunk. Energia szintbe pedig 1/750 000-ed. Ez mindennek a záloga!
Nem valószínű, hogy a kereskedelmi partnereink újra töltenék más anyaggal, mert az rögtön kiderül!
Ha tudomásunkra jut, az jövedéki csalás, és mint ilyen nagyon kemény Btk-s törvények miatt felelnének!
A börtönt pedig senki nem kockáztatják meg ilyen jelentéktelen összegért!
A hiba tehát megvan, kérem csak annyit tegyen a tankba, ami hozzávetőlegesen 50 literhez egy deciliter az aránya!
Köszönöm a tanúságos és részletes bejegyzését.
További balesetmentes, élvezetes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Tisztelt Farkas Kálmán Úr
Ha elolvasta volna az előző észrevételemet akkor nem írta volna ezt az okosságot. Akkor megpróbálom érthetőbben: tankoltam a benzinkúton, öntöttem 3 deci spurit 42 l benzinbe a fogyasztása az autónak 100 km-en egyhúzamban nőt. Debrecenben öntöttem a jobb minőségüből 1 decit és az autó fogyasztása ugyanannál a benzinnél csökkent. Ne jöjjön azzal, hogy 4 deci spuri kell egy tank benzinhez. Én megkérdeztem a levelemben, hogy a maradék spurikat be akarják-e vizsgálni, nem olvasták el a levelet?
Ha elolvasta volna az előző észrevételemet akkor nem írta volna ezt az okosságot. Akkor megpróbálom érthetőbben: tankoltam a benzinkúton, öntöttem 3 deci spurit 42 l benzinbe a fogyasztása az autónak 100 km-en egyhúzamban nőt. Debrecenben öntöttem a jobb minőségüből 1 decit és az autó fogyasztása ugyanannál a benzinnél csökkent. Ne jöjjön azzal, hogy 4 deci spuri kell egy tank benzinhez. Én megkérdeztem a levelemben, hogy a maradék spurikat be akarják-e vizsgálni, nem olvasták el a levelet?
Tisztelt Farkas Úr!
Köszönöm válaszát!
Köszönöm válaszát!
Tisztelt Hunas!
A mi termékünk már bizonyított, sok évet és sok ezer felhasználót illetően, így kopáscsökkentésből és motorhűtésből is.
A 2T olajat kifejezetten tiltott dízel autóba adalékolni, mert több olyan kárt okoz, mely mind az adagoló mind a porlasztócsúcsok tönkremeneteléhez vezet.
Az anyag úgy van szerkesztve, hogy nem szárítja az üzemanyagot, hanem kopáscsökkentőt tartalmaz, ami még az igen száraz étolajas (biodízel) technológiánál is hatékonyan működik. Nem véletlenül ajánlja az ország összes adagoló szervizese a SPURI-t. Mikor betekintenek a mechanikailag kopásnak kitett alkatrészekbe, akkor nem hiszik el, hogy ez a jármű ilyen futásteljesítményt produkált a SPURI adalékolás miatt. Nem szoktunk ígérgetni, mi távol állunk tőle, azért jobb, ha a tények beszélnek. Ehhez viszont tizenéves tapasztalat kell, és folyamatos fejlesztés. Így minden vásárló és felhasználó teljes biztonsággal használhatja minden járművébe a SPURI-val kezelt üzemanyagot.
Köszönettel vettem sorait, és köszönöm GÖBI-nek is a válaszát!
További balesetmentes autózást kívánok!
Tisztelettel: Farkas Kálmán
A mi termékünk már bizonyított, sok évet és sok ezer felhasználót illetően, így kopáscsökkentésből és motorhűtésből is.
A 2T olajat kifejezetten tiltott dízel autóba adalékolni, mert több olyan kárt okoz, mely mind az adagoló mind a porlasztócsúcsok tönkremeneteléhez vezet.
Az anyag úgy van szerkesztve, hogy nem szárítja az üzemanyagot, hanem kopáscsökkentőt tartalmaz, ami még az igen száraz étolajas (biodízel) technológiánál is hatékonyan működik. Nem véletlenül ajánlja az ország összes adagoló szervizese a SPURI-t. Mikor betekintenek a mechanikailag kopásnak kitett alkatrészekbe, akkor nem hiszik el, hogy ez a jármű ilyen futásteljesítményt produkált a SPURI adalékolás miatt. Nem szoktunk ígérgetni, mi távol állunk tőle, azért jobb, ha a tények beszélnek. Ehhez viszont tizenéves tapasztalat kell, és folyamatos fejlesztés. Így minden vásárló és felhasználó teljes biztonsággal használhatja minden járművébe a SPURI-val kezelt üzemanyagot.
Köszönettel vettem sorait, és köszönöm GÖBI-nek is a válaszát!
További balesetmentes autózást kívánok!
Tisztelettel: Farkas Kálmán
Tisztelt Kovács Kristóf!
Már értem a flakonra utaló kérését. Sajnos az anyagunk jellegéből fakadóan az ilyen lágy flakonok nem alkalmasak a SPURI csomagolására. Az oldalán lévő mérce szerint lehet adagolni a terméket, így a hosszú vékony nyakrésszel könnyedén beönthető a tankoló nyílásba.
Köszönettel:
Farkas Kálmán
Már értem a flakonra utaló kérését. Sajnos az anyagunk jellegéből fakadóan az ilyen lágy flakonok nem alkalmasak a SPURI csomagolására. Az oldalán lévő mérce szerint lehet adagolni a terméket, így a hosszú vékony nyakrésszel könnyedén beönthető a tankoló nyílásba.
Köszönettel:
Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások