Vendégkönyv - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2190 bejegyzés.
Hunas Hunas írta ekkor 2012.10.21. 19:01
Tisztelt Göbi!
Köszönöm tanácsát!
Göbi Göbi írta ekkor 2012.10.20. 22:08
Az apósomnak szintén 1,5 DCI motorja van a Thalia-ban.Amióta adagolva van az egyszerű Auchanos üzemanyag, azóta az autó iszonyat csendes, jó a járása, jó a húzása. 8 éve semmihez nem kellett nyúlni. Valamit biztos félreértett a szerelő. Nekem Toyota Celica-m van 5 éve használom benne a Spurit most volt nagy szervízen (242e km) és a szerelő kérdezte, hogy olyan mintha Spurit használnék. Én mondta, hogy igen. Önnek is ajánlom!
Üdv, Göbi
varga jános varga jános írta ekkor 2012.10.20. 19:00
😀
Hunas Hunas írta ekkor 2012.10.19. 21:55
Tisztelt gyártó!
Egy Renault szerelő ismerősöm mondta,hogy az 1.5dci motorhoz nem jó a spuri,mert szárítja a gázolajat,inkább 2T olajat tegyek hozzá max 1% arányban.
Igaz ez???
Előre is köszönöm válaszát!
Kovács Kristóf Kovács Kristóf írta ekkor 2012.10.17. 14:32
Én is látom, hogy nem engedett egy hivatkozást megmutatni a fórum motor.
Az ólompótló adalékot lehetett úgy adagolni, hogy a flakon oldalát megnyomni és a pontos mennyiséget így hozzá lehet önteni az üzemanyaghoz.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2012.10.16. 08:29
Tisztelt Kovács Kristóf Úr!
Adagolhatóságról szóló bejegyzését nem tudtam értelmezni. A mint pl. itt után én csak két csillagot látok. Ez mit jelent?
A 125 ml-esből 25 ml-enként lehet kimérni a SPURI-t. Ez 12,5 liter üzemanyagot jelent. Az alatta lévő mennyiséget pl. láncfűrészbe, fűnyíróba, kis robogóba oly módon lehet megoldani, hogy egy 20 literes kannába előre bekeverjük a benzint. Leginkább kétüteműek ezek a kis teljesítményű motorok, így ha kis mennyiségről van szó a kétütemű olajat is előre be kell keverni egy kannában. Ha mégsem jól értelmeztem, akkor kérem írja meg pontosabban. Mi lenne Ön számára a kényelmesebb?
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Kovács Kristóf Kovács Kristóf írta ekkor 2012.10.12. 11:05
Én azt szeretném, ha könnyebben, pontosabban adagolható lenne a flakon.
Mint például itt: http://www.google.hu/imgres?start=74&um=1&hl=hu&safe=off&sa=N&biw=1024&bih=675&authuser=0&tbm=isch&tbnid=iadNVj0Fs_RLAM:&imgrefurl=http://www.olajat.hu/termeklap/adalekanyagok/wynns-ice-proof-diesel-dermedesgatlo-250-ml-raktaron&docid=JP0QBEHQJCFQCM&imgurl=http://www.olajat.hu/olcsoolaj/feltolt/termek/kep/k_65032_1.jpg&w=150&h=551&ei=It13UPeXD8TLswa_sYDgBQ&zoom=1&iact=hc&vpx=794&vpy=76&dur=2831&hovh=400&hovw=108&tx=125&ty=245&sig=113938179286439692116&page=4&tbnh=181&tbnw=49&ndsp=33&ved=1t:429,r:6,s:100,i:22

Ezt meg lehet oldani?

Köszönettel: Kovács Kristóf
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2012.10.12. 10:15
Tisztelt Sáránszki Úr!

Mi is gondoltunk már az eldobható flakonra, de sajnos több gond is volt vele. Egyrészt nagyon csúnya állapotban tudtuk visszavásárolni a flakonokat, másrészt a hamisítók is mindenféle anyagokat töltöttek bele. Ezért jobb, ha a vevők használat után eldobják a flakonokat.
További balesetmentes autózárt kívánok!
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Sáránszki Mihály Sáránszki Mihály írta ekkor 2012.10.08. 14:58
Tisztelt Farkas Kálmán Úr!

Köszönöm szépen a választ és a tanácsokat.
A Spuri flakon párolgási problémájából következő drágább flaskát nem lehetne többször felhasználni ? (csak egy ötlet)
Nekem eddig még mindig az előírt mennyiség volt a flaskában, mikor megvásároltam.
Kívánok sok sikert és egészséget, üdvözlettel Sáránszki Mihály.
szaki kft szaki kft írta ekkor 2012.10.02. 11:13
Tisztelt Sáránszki Mihály Úr!

Mind a magam, mind a honlap olvasói nevében köszönettel vettük részletes, mindenre kiterjedő írását. Tapasztalatai nagyon jól jönnek az újabb felhasználók körében, akik még nem hisznek abban, hogy van a piacon egy becsületes üzemanyag-adalék. Kérdésére rögtön válaszolok, hogy miért 80 fokos városon kívül az autó hűtővize. A motor hűtését ennél a típusnál is hűtővíz mérő gomba vezérli. Akkor kapcsol be a ventilátor, ha jelet kap a gombától. A blokkban lévő hűtővíz termosztáton keresztül kap szabályzást, hogy keringjen-e a víz a hűtőben vagy sem.
Bár a SPURI üzemanyag-adalékunk működési mechanizmusa révén kevesebb hőt termel, valamint több mozgási energiát, azért még hőtermelés van. A hőegyensúly fenntartásához az előbb felsorolt alkatrészek valamelyikét kell megvizsgálni, hiba esetén cserélni.
Még azelőtt érdemes lemérni egy precíziós infra hőpisztollyal a hengerfej hőmérsékletét, ugyanis ha minden rendben van a műszerfal mérőórájában is lehet 10-20%-nyi eltérés.
Szerény véleményem szerint itt lehet a probléma. Ezek a motorok úgy vannak konstruálva, hogy városon kívüli, országúti forgalomban normál 70-120 km/h sebességtartomány között ne kapcsoljon be a hűtőventillátor, elegendő a menetszél is. Ez a villamos energia egyensúly miatt is pozitív hatással van a fogyasztásra, ugyanis a generátor nem tölt olyan nagy mennyiséget, ha nem muszáj.

A másik felvetésére, miszerint kevés helyen lehet kapni a SPURI-t a következőkről tájékoztatom.:
Ezen a honlapon a bal oldali menüpontban a forgalmazóink sorra kattintva megtalálja megyénként a kiskereskedelmi beszerzés lehetőségeit. Kecskeméten legalább 10 hely található, melyből autósbolt és benzinkút is vegyesen tartja a SPURI-t. A kiemelt részek SPURI JG-2-es változatot is forgalmaznak. Mind Szolnok megyében, mind Bács-Kiskun megyében a városokra kattintva megtalálja a pontos út menti forgalmazói pontokat is. Többé kevésbé az ajánlott fogyasztói árainkat betartják a partnereink. Hogy ki milyen drágán vagy olcsón árulja, az személyesen vagy telefonon kell megérdeklődni, így kiválasztható, hogy Ön hol szeretne vásárolni.
Végezetül köszönöm bejegyzését. További balesetmentes vezetést, és jó egészséget kívánok! Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Sáránszki Mihály Sáránszki Mihály írta ekkor 2012.10.01. 13:53
Tisztelt Farkas Kálmán Úr!
Nagyon örülök, hogy most Önökre találtam, hamarabb is gondolhattam volna erre, de sem net ismeretem, sem olyan problémám nem volt, mely szükségessé tette volna, hogy bármilyen módon keressem Önöket.
Én életem során nagyon nagyon sok benzint és gázolajat "pazaroltam" már el különféle járművekben. El kell mondjam, hogy én mindig csak erősen elhasznált öreg járműveket tudtam megengedni magamnak és ezekben a Wartburg Tuoristban kezdtem el használni a Spurit. Nem mondhatom, hogy csodát művelt, de az idításkori könnyedséget, akármilyen időjárási körülmények között észre kellett vennem és azt, hogy a gyertyák nem lucskosodtak.
Ezután került hozzám egy öreg Ford Tranzit kisplatós 6 személyes 2.5 literes diesel, az Isten tudja hányadik tulajdonos után és ugyan ilyen bizonytalan km-el. Miután elkezdtem az adalékolást a régi tulaj nem hitte el, hogy nem machináltam meg a motort és az adagoló rendszert, csendesebb lett és könnyen indult, télen nyáron. Fájó szívvel adtam el, mert miután nyugdíjas lettem már nem volt szükségem, csak személygépkocsira.
Egy most 22 éves 1.8 -as benzines Opel Vectrát tudtam vásárolni a kmóra szerint 154 ezer valamennyi kilóméterrel.
Szerelővel nézettem át, kicserélte, amiket kellett, de megjegyezte, hogy a gyertyák rendkívül kokszosak voltak, alig tudta kihajtani és félő, hogy legközelebb megszakad a gyertya menet, de tett bele gyárilag ajánlott új gyertyákat.
Én kezdettől fogva, miután használatba vettem teszem a "piros" Spurit az üzem anyagba. Rengeteget kell mennem, most 288475 km-et mutat az órám és ha nem nagyon nyomom, akkor 6 liter körül van a fogyasztás, olajat nem eszi, és minden időjárási körülmények között, ahogy mondani szokták, pöccre indul, a legnagyobb megelégedésemre.
Még a Spuri használattal kapcsolatban jegyezném meg, használom a Honda motor (rotációskapa) és a hómaró Brigs motor (4 üteműek) üzemanyagába, a háti motoros permetezőm kétütemű üzemanyagába és a fűkasza motorjának üzemanyagába is.
Ezek a motorok újonnan kerültek hozzám, több évesek már és látom a szelepeknél a dugattyúknál és a gyertyáknál, hogy mennyi a lerakódás és ezekből következtetek arra, hogy hasonló lehet a kocsim motorjánál is.
Örömmel mondhatom, hogy csak elszíneződést tapasztalok, a korábbi kokszos tapasztalataimmal szemben.
El kell még mondanom, hogy a kocsimban a gyertyákhoz, még nem nyúltunk. (!)
Mindent, ami az idő során kopott vezérműszíj, ékszíjjak minden már cserélve lett, de a motor még nem kéri az új gyertyákat. Most voltam műszaki vizsgán és mindenki csak hitetlenkedett, hogy minden mért érték bőven tartományon belül van, pedig a katalizátort már mások ajánlották, korára való tekintettel, hogy ki kéne cserélni.
Viszont lenne egy kérdésem, elképzelhető, hogy a kisebb súrlódás miatt, a motor nem melegszik fel, az átlag 2000 es fordulat körüli tartományban, 80 fokra ????
Természetesen nem nyáron, de nyáron is a legmelegebb időjárási viszonyok között is elegendő volt a menet szél a hűtéshez, természetesen nem városi forgalomban.
Sajnálatosnak tartom, hogy tudomásom szerint Kecskeméten csak egy kútnál és hál' Istennek Szolnok felé nekem útba esik, a tószegi benzinkútnál tudok vásárolni Spurit.
Sajnos már elég drága, de mindenkinek csak ajánlani tudom.
Elnézést, kissé hosszú lettem, de úgy érzem, hogy ezeket le kellett írnom, mert ez a tapasztalatom és ...hát ...kikívánkozott belőlem.
Kívánok jó egészséget és további jó termékgyártást "MAGUNKNAK" ! És természetesen Önöknek is.
Tisztelettel, Sáránszki Mihály.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2012.09.28. 06:42
Kedves Kovács Kristóf!

Van, de csupán egy helyen az országban, Mezőtúron.
A benzinkutak üzemeltetői téves elméletek sorát gyártják a fejükbe!
Pontosabban azt, hogy olcsó, nagyon rossz minőségű üzemanyagot lehet csak eladni! Érdekes!

Eszükbe sem jut, hogy a gagyi, kritikán aluli prémiumnak nevezett üzemanyag helyett valóban ütős minőségi üzemanyagot áruljanak!

Hagy döntse már el a vevő, hogy melyikből szeretne tankolni!!!!!! Ne pedig a kút üzemeltető zárja ki a lehetőséget, azzal a filozófiával, hogy ezeknek a hülyéknek úgyse kell!

A komplett Kutak kezelése felébe van, mint flakononként kiszerelve!
Milyen a kutas??????
Négyszer annyit tesz rá!!!!!!
Nehogy már!!!
Így nem lehet kereskedni!
Panaszkodnak, hogy újabb kutak nyílnak sorban, és fele a forgalmuk, mint tavaly ilyenkor!
Eszükbe sem jut, elméletet váltani! Talán máshogy, becsületesen kellene üzletelni! Hosszútávon megtérül!
Folyamatosan dolgozunk az ügyön, de most szélmalom harcnak tűnik!
Egy okos kutas kereskedő használta ki eddig ezt a konkurencia harcban bevethető előnyt! Persze ennek idő kell, mire a vevőkör megtudja! És oda szokik vásárolni!
Köszönöm kérdését! Jó témát vetett fel! Ez egy hosszabb cikket is megérdemelne!
További balesetmentes vezetést kívánok!
Tisztelettel!
Farkas Kálmán
Kovács Kristóf Kovács Kristóf írta ekkor 2012.09.27. 15:07
Tisztelt Spuri!

Érdeklődni szeretnék, hogy van e már olyan benzinkút, ahol a tankkészlethez van keverve a spuri, így nem kellene külön hozzáönteni.

Köszönettel: Kovács Kristóf
Kerekes László Kerekes László írta ekkor 2012.09.25. 10:51
Tisztelt Varga János Úr!

A múlt héten jártam az Ön által említett autós boltban. Megvizsgáltam a készletüket, és nem találtam rendellenességet a Spuri termékek tekintetében. Arra kérném, ha legközelebb hasonló probléma adódik, akkor azt azonnal jelezze felénk, mert így kb. 6 hónap elteltével már nem bizonyítható semmi rendellenesség. Vádaskodni meg alátámasztott bizonyíték nélkül meg nem szeretnénk. Egyébként szeretnék megosztani Önnel néhány személyes tapasztalatot is.
Én közel három éve értékesítem a Spuri üzemanyag adalékot és kb. 4 éve használom is azt minden tankolásnál. Sajnos én is észrevettem több alkalommal is, hogy hiába Spuri-zom meg az üzemanyagot a tankolásnál, sajnos nekem sem úgy megy az autóm, ahogy megszoktam. Ez nem a Spuri gyengébb minősége miatt van, hanem az üzemanyag pillanatnyi minősége miatt, amit mi nem tudunk szabályozni. Ilyenkor én 1,5-szörös hígítást alkalmazok, ami azt jelenti, hogy 50 liter üzemanyaghoz nem 100 ml-t öntök, hanem 150 ml-t.

Tisztelettel:
Varga János Varga János írta ekkor 2012.09.02. 08:03
Tisztelt Kerekes László úr

Köszönöm, hogy ilyen gyorsan válaszolt a levelemre. A ki nem mondott kérdésükre a válaszom: igen megvan még a jó spuri doboza és benne van nagyon minimális ugyan, de a vizsgálathoz elegendő spuri adalék. Amit természetesen a rendelkezésükre tudok bocsátani.
Kerekes László Kerekes László írta ekkor 2012.08.31. 18:09
Tisztelt Varga János Úr!

Kerekes László vagyok, az Önök területének képviselője. Értesültem a problémáról, amelyet a 2 hét múlva esedékes túrajárat alkalmával ki fogok vizsgálni. Akkor felkeresem a pénzügyőr laktanya melletti autós boltot, és tájékozódom. A fejleményekről értesíteni fogjuk.

Tel. számom: 20/418-5463

Tisztelettel:

Kerekes László
ter. képviselő
Varga János Varga János írta ekkor 2012.08.30. 17:29
Tisztelt Farkas Kálmán úr !

Köszönöm, hogy ilyen gyorsan válaszolt az észrevételemre. Mély megelégedéssel tölt el ez a hozzáállás az ön részéről, bízom benne, hogy rövid időn belül ki tudják deríteni, hogy mi a probléma az adalékkal. A bolt ahol vettem az Kisvárda a pénzügyőr laktanyánál található. A legutóbbi vásárlásom helye az a dombrádi benzinkút. Ezen a benzinkúton előzőleg vettem a jó minőségű spurit és nekik jeleztem az elműlt héten, hogy a spuri nem jó és nagyon segítőkészek voltak a dolgozók. Az autó tankolásánál kb:42 L benzinhez öntöttem a rosszabb minőségü spuriból 2 decit. Egy hét alatt mentem kb: 100 km-et az autó fogyasztása az előző tankoláshoz viszonyítva nőt. Ma felmentem Debrecembe 100 km egy huzamban az autó fogyasztása 42 L benzin=megtehető 590 km. Debrecemben a maradék jobb minőségű spurit 1 decit beleöntöttem a tankban lévő benzinhez. Az eredmény 42 L=660km.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2012.08.26. 14:44
Tisztelt Varga János Úr!

Nagyon szépen köszönöm az információt! Ha a pontos címet meg tudná adni, ahol a gyenge kérdéses Spuri-t vásárolta az sokat segítene! Ha a helyet körbeírja az is segítség! Vagy a cégnevet, hogy megtaláljuk, hisz túraszállítási útvonalunkba biztos beleesik!
Nekünk minden egyes felhasználó számít!
Körültekintően meg fogjuk vizsgálni a körülményeket!
Az üzemünkből évtizedek óta csak egyforma minőségű áru kerül ki!
Ezt a címet leírhatja itt is.
Ha úgy gondolja akkor az info@spuri-adalek.hu címen is megteheti!
Vevő társai érdekében is nyugodtan itt is megírhatja!
Kereskedői partnereink magatartása miatt mi sajnos nem tudunk felelni!
Megteszünk mindent amit lehet!
Örülök, hogy meg van elégedve a termékünkkel és törzsvevőnk régóta!
Tájékoztatni fogom a fejleményekről. Minket a márkanév kötelez, célunk az, hogy olyan minőséget kapjon a vevő, amit még közelítően jót sem állítanak elő máshol!
Köszönöm írását!
További balesetmentes, élvezetes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Varga János Varga János írta ekkor 2012.08.25. 18:37
Tisztelt Farkas Kálmán úr !

A spuri (piros színű), adalékot minimum 6 éve használom. 2012. február hónapig meg voltam vele elégedve maximálisan olyannyira, hogy a kollegáimnak is ajánlottam. A spurit rendszeresen használom az autómba (Ford Fusion 1,4 benzines 2007-es), ez év februárjában azt vettem észre, hogy az autó fogyasztása megnőtt. Azt a spurit amit akkor a tankba öntöttem Kisvárdán vettem az egyik autósboltban. Februárban Budapestre mentem a Dombrádi benzinkúton tankoltam mint mindig egy kicsit káoszban voltam mert a spurim elfogyott és akkor nem volt nálam, de amint bementem fizetni a benzinkútra akkor láttam, hogy ott is van és így vettem egy 0,5-ös kiszerelést, amiből az ajánlott menyiséget bele is öntöttem az autó tankjába. A budapesti út előtt (tudom hidegben az autó többet eszik, hosszabb táv egyhúzamban stb.), egy tank benzinnel (45L) 525 km tudtam megtenni. Amikor visszafele jöttem Budapestről akkor már észrevettem, hogy az autó fogyasztása csökkent. Úgy voltam vele, hogy nagyobb táv és így jobb a fogyasztása az autónak. Igen ám de érdekes módon amíg abból a flakonból használtam a spurit addig az autó fogyasztása javult (45L=710 km-el). Ez felkeltette az érdeklődésemet és vásároltam az autósboltban egy flakon spurit. Összehasonlítottam a benzinkúton vásároltam és érdekes módon a benzinkúti spuri egy árnyalattal sötétebb, illetve a világosabb színű spuri szagosabb. Tudom ez nem bízonyít semmit, én úgy voltam akkor vele, hogy hülyeség ugyan miért lenne rosszabb az egyik a másiktól, igen ám de ahogy elkezdtem használni a világosabb színű spurit az autó fogyasztása ismét elkezdett nőni mintha nem is használnám. Érdekes módon újra tankoltam természetesen úgyanott, de a sötétebb színű spurit öntöttem bele és milyen érdekes az autó ismét jól fogyasztott. Tisztelt uram minden elismerésem az öné, hogy egy ilyen adalék anyagot tudott kifejlkeszteni, de szerintem ez így nem jó, és sokan panaszkodnak, hogy a spuri már nem olyan mint volt.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2012.08.13. 12:01
Tisztelt Csaba!
Az üzemanyagba csupán 2 ezrelék az adalék, a felkonfigurálás után egyszerre arányosan párolog mindkét anyag!
Nem fog elillanni!
Több mint egy évig változatlan bármely üzemanyag minősége.
A benzinnél talán némi aromás tartalom hamarabb távozik a különböző forráspontok miatt.
Gyantásodás és kiválások, valamint rozsdásodási folyamat gátolva van a SPURI által!
Köszönöm kérdését!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán