Vendégkönyv - Spuri Adalék
×
Kosaram
Kosárban lévő termékek
A kosár üres.
Töltse meg kosarát
Vásárlásbdfg
Ft
A szállítás és az adók újra kiszámításra kerülhetnek a pénztárnál.
Ft
Tovább vásárolok

Vendégkönyv

A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!

Regisztráció
2190 bejegyzés.
?s=32&d=mm&r=g írta ekkor 2012.07.02. 13:49
Már régen írtam ezen az oldalon.
A mostani tapasztalataimat írnám le. Gépkocsim egy 1993-as LADA szamara 1.3 karburátoros csodagép. Jelenleg a KÉK spurit használom. kb. 10 hónapja. Télen a fogyasztás városban 9-10 liter körül alakult. Ez persze javulás a piroshoz képest 9-11 liter. Évek során hasonló útvonalat jártam a pirossal minta a kékkel.
A téli hideg indítás a pirossal se volt rossz, de a kék még ettől is határozottabban működik. Most hogy nyár van valahogy új autókat megszégyenítő fogyasztása van ország úton. Számokkal kifejezve 5,8 liter +- 2-3 dl. Városi tavaszi nyári 7-8 liter. Függ a lámpáktól is. A kék 5. fokozatban (ha már kiégett a rendszer országúton 30-40km után) Szépen és határozottan gyorsít 80-90 km/h-ról 120 km/h-ra. Lehet előzni és jobban mint a pirossal. Persze ez senkit nem lep meg:) Emlékeim alapján a termék különböző csomagolásban kaptam meg (8-9 éve használom) az ez irányú fejlesztések is a gondoskodás irányát mutatja. A termék használata nem hit kérdése, hanem a tapasztalat és azt követő bizalom határozta meg az elmúlt éveket.
Remélem a SHELL ilyen irányú fejlesztéseit is még magasabb szintre hozza a KÉK. Vagy maradjon meg az ember a régi benzinkútnál ahol a termék az előzőekben leírtakat produkálja.????
Sok sikert és persze nem kis örömöket kívánok mindenkinek aki részt vett ill. vesz a termék fejlesztésében.
Ha az AVON éveken keresztül nem változtatott a marketing filozófiáján kérem önök se tegyék.

És innen is üdvözlöm Balatoni urat a kitartó munkájáért.

Madarász István Debrecenből.
Béla Béla írta ekkor 2012.07.02. 12:14
Tisztelt Farkas Kálmán Úr, szívesen osztom meg a tapasztalataimat, hiszen már 5 éve használom a spurit és ez az utóbbi spuri nélküli elkoszolódásos dolog az eladott exautómnál számomra is meglepő volt. Egyébként a nagy megelégedés okai a jelenlegi: Tdci mondeónkban 196e km van és nagyon egészségesen ketyeg eredeti alkatrészekkel. Remélem még sokáig. Galaxy-ink ami szintén tdci pedig 5,44 literes átlagfogyasztással rendesen veri a mezőnyt a spritmonitor.de-n regisztrált galaxy felhasználók között. Tisztelettel, Béla
Fehér László Fehér László írta ekkor 2012.06.27. 18:18
Tisztelt Farkas Úr!

Kérdésem, hogy bioetanol-hoz is használható a spuri?

Udv:

Fehér László
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2012.06.27. 14:11
Tisztelt Béla!

Köszönettel vettük, hogy megosztotta tapasztalatát a SPURI-t használó kollegákkal!
Lám ilyenkor derül ki, milyen hasznos SPURI-val adalékolt minőségi üzemanyagot használni. Sajnos a köztudatban mindenféle elméletek születnek, hogy a jó üzemanyag káros a motorra.
Természetesen az utóbbi 40 évben árusított szemfényvesztésnél nem többet érő adalékokat szokott meg a piac és a vásárló. Nem is csoda, hogy be vannak fásulva, és nem hiszik el, hogy létezik egy olyan anyag is, ami becsületes, értékes, odavaló alkotókat tartalmazhat. Néha a rendszeres SPURI használók között is van némi kétkedés, de a használat mellőzésekor ismét rájönnek, hogy szükséges volt és hasznos a SPURI használata. Köszönjük a beírást. Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Béla Béla írta ekkor 2012.06.22. 10:37
Sziasztok!
Csak egy érdekességet írok le: tavaly a mondeo tdci-m alapjáraton 230 bar-on fecskendezett be. 2 évig előtte spurival ment. Eladtam. Az új tulaj nem foglalkozott a spurizással és 30e km után már dadogott hidegindításkor az autó és bizony 400 bar kellet az elkoszolódott porlasztócsúcsok miatt az alapjárati nyomáshoz. Csúcsokat kiszedette, kipucolták és most 260 bar az alapjárati nyomás. Ez is alátámasztja, hogy hasznos dolog ez a spuri sztm! Legjobbakat, Béla
SZAKI Kft SZAKI Kft írta ekkor 2012.06.18. 19:55
Kedves Alex!

Természetesen jótékony hatása van, hisz a benzin gyantásodásra hajlamos, a gázolajnál pedig paraffin kiválások és egyéb romlás következik.
Sokan használják a SPURI-t pont azért, mert ritkán veszik elő a járművet.
Még a karburátoros nyitott üzemanyag rendszerű motoroknál is megelégedetten használják.
Lebegtetve tartja a komponenseket több speciális összetevője a SPURI-nak.
Továbbá korróziógátló hatása is kimagasló az állandóan képződő oxigenát jelenléte miatt.
És még számos előnye van, de nagyon sok leírni.
Egyszóval meg lesz elégedve maximálisan, amint a vásárlóink példái is igazolják!
Kellemes autózást kívánok Önnek!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Alex Alex írta ekkor 2012.06.18. 12:37
üdv!

Nem használom sokat autómat, de szeretném kipróbálni én is a Spurit 🙂 Kérdésem az volna, hogy már tankba öntve a benzinben meddig őrzi meg jótékony hatásait? Megesik ,hogy csak két havonta tankolok, ez idő alatt nem "múlik" el a hatása?
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2012.06.15. 11:16
Tisztelt Péter!

Mivel a SPURI elég gyorsan keveredik az üzemanyaggal, ezért mindegy hogy előtte vagy utána önti bele. A lényeg az, hogy 50 literbe 1-2 dl között legyen az adalék mennyisége.
Kérem, hogy a tapasztalatait írja le, hogy milyen autóban használta és milyen tulajdonságokat tapasztalt.
Köszönettel: Farkas Kálmán
Stifter Péter Stifter Péter írta ekkor 2012.06.14. 14:50
Jó napot!
Egyik kollégám ajánlotta a spurit gyorsan rá is kerestem a neten és tényleg csak pozitívumokat olvastam.
Az lenne a kérdésem hogy ugy használhatom e hogy mindig rátankolok vagy fogyaszam ki a tankot és ugy tankoljam tele és bele a spurit.Vagy ki fejti ugy is a hatást rátankolgatok és 50 liter után meg beletöltöm?
Köszönettel.
Szaki KFT Szaki KFT írta ekkor 2012.05.27. 11:02
Tisztelt Geri!

Köszönöm kérdését.
Bármilyen ígérgetés felesleges. Az igazi bizonyíték az, ha a tablettát és a SPURI-t is kipróbálja, de közte legyen 2 tankolás adalékok nélkül.
A hatásfok és az eredmény magáért beszél! Teljesen biztos vagyok a végeredménybe. A több százezres évi forgalmunk is ezt bizonyítja!
Nem véletlen vagyunk tízszeres fölénnyel piacvezetők.
Mi és a felhasználó körünk is igazat mondunk.
Ez a különbség a két termék között.
Az egész honlapunk tartalmának elolvasására buzdítom. Megéri!
Köszönöm figyelmét!
Farkas Kálmán
geri geri írta ekkor 2012.05.26. 22:34
Jó napot!egy honlapon találzam ezt a terméket, mi a véleménye erről a termékről,illetve miben mások önök?
http://www.nteam.hu/?t=productoverview&kod=N00005191
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2012.05.21. 16:32
Tisztelt Nagy János Úr!
Nincs összefüggés a SPURI használat és a motorolaj között. Bár elzárkózik gyártómű a leírásban az olajadalék kifejezéstől, de attól még az marad!
Ajánlom, hogy jó minőségű motorolajat használjon, abban benne van minden.
Motort felújítani csak mechanikus szétszereléssel lehet. A többi csak szemfényvesztés. Ennyit erről!
Mi sem ígérünk olyat, ami lehetetlen. A motor élettartamát hosszabbítani lehet az átlagos hozzá ajánlott motorolajhoz képest, ha pld. csúcsminőségű olajat használok, vagy hamarabb cserélem le!
Önnél először is meg kell nézni sorba az alábbiakat!
Gyújtásrendszer, levegőszűrő, szívóoldali fars levegő, üzemanyag oldali ellátási zavarok, szűrőcsere, vagy tisztítása, tanksapka kap-e levegőt, kipufogó rendszer tömítettsége, vagy dugulása és még sorolhatnám reggelig.
Ezek a régi Swiftek szétverhetetlen tartós motorok. Ha valami baja van akkor a rutinos szerelő hamar megtalálja a gyenge pontját. Olyan egyszerű mint egy faék!
Ne aggódjon csupán apró filléres problémája lehet!
Látatlanból csak ennyit, további balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Nagy János Nagy János írta ekkor 2012.05.19. 19:13
Üdvözlöm!
Nekem egy 19 éves régi swiftem van. Kb. 2000 km-t tettem meg spurival. Eleinte nagyon jól növekedett a nyomaték és csökkent a fogyasztás.

Úgy 500 km-rel ezelőtt csökkenni kezdett a nyomaték és nőni a fogyasztás.
Én arra gyanakszom, hogy kapott az utolsó olajcserénél egy ristore nevű kompresszió növelő adalékot az autó és esetleg azt távolíthatta el a spuri.

Ön mit gondol lehet-e ez a probléma oka? És, ha igen milyen megoldást javasol?

Válaszát előre is köszönöm!
Tóth Attila Tóth Attila írta ekkor 2012.05.15. 21:32
Köszönöm a gyors választ! Jó néhány tank, és ezer km után újra beszámolok, milyen változás lett, ha lett... 😀

Remélem, sikerül addigra kipucolnia a Spurinak minden szennyeződést...:)

Üdvözlettel: T. Attila
SZAKI Kft SZAKI Kft írta ekkor 2012.05.15. 19:37
Tisztelt Attila!

Valóban jól olvasta 1.5 szeres adalékolás megnyorsítja a tisztítási folyamatot.
Ez azért is hasznos, mert a tanktól eredően is lehet gyantás lerakódás. Ezek a hosszú szénláncú kőolaj származékok kormos égést produkálnak.
Később várom a visszajelzést.
Köszönöm, és további jó utat! Karkas Kálmán
Tóth Attila Tóth Attila írta ekkor 2012.05.15. 11:29
Tisztelt Farkas Úr!

Köszönöm rendkívül gyors válaszát!:D
A szép alapjárat, és a nem túlzottan magas általános fordulatszám valóban közel lehet az igazsághoz... No meg a nem túl nagy távolságok megtétele, amiben sok a település-menet, hisz itt a Dunántúlon 3-5 km-enként van egy falu... 😐

Igen, tudom, hogy az E85-ben van 15% benzin, ill. a benzinben 5% etanol, ezért az általam használt 70-30%-os benzin-E85 keverék tul. képp nem valami nagy arány, de az olcsóbb üzemeltetéshez már épp elég, hogy literenként 20-25 Ft-ot megspóroljak, pláne a Spuri adagolása mellett...! 😀

Köszönöm még egyszer, remélem még sok km-t tudok menni vele a jó időkben, aztán majd meglátom, hogy a kellő idő elteltével tisztul-e a gyertyák hada...?!:)

Köszönöm, a gép hangja vallóban nagyon szép, pláne, hogy a "szellőztetésén" segítettünk egy kicsit, néhány méretesebb lyukkal, így már azért egész emberes a hangja, mert a gyári dobok elég szerénykék voltak... 😀
Azért egy 1300 cm3-es choppernek már dukál némi férfiasabb hangzás, nem igaz...?! 😀
Valóban nem semmi gép, nem semmilyen menetdinamikával, már 3000-es fordulaton 123Nm nyomatékkal, azért ez már elég tiszteletet parancsoló...! 😀
Szeretem is rendesen, ezért is akarom, hogy sokáig, szépen üzemeljen, szeretném, ha minél tovább a társam lehetne az utakon... 😀

Lehet, néhány tankolásig megnövelem a Spurit 1,5x-es mennyiségre, hogy gyorsabb legyen a takarítása, mi erről a véleménye...?!
Ahogy olvastam a korábbi válaszaiban, ez még elfogadható mennyiség, és nem megy pazarlás-számba...?!

Üdvözlettel: T. Attila
petike petike írta ekkor 2012.05.14. 20:05
Köszönöm munkájukat!!!Nem hittem de csodát tett SPURI a 2.0 DTI vectramal 😀 elsö benyomás csendesebb lágyabb lett motor hangja 😀 vettem MANN FILTER üzemanyagszűrőt majd kicserélem.Már a kék spuri próbáján gondolkodom:D KÖSZÖNÖM HOGY ÚJRA SZÉPEN SZÓL AZ AUTÓM!!!
SZaki Kft SZaki Kft írta ekkor 2012.05.14. 19:18
Kedves Tóth Attila!

Ott ez a kormos gyertya rész több okból is összetevődhet.
Látatlanból nehéz diagnosztizálni.
A 30% E 85 az valójában 21% etanol, így keveset ront a hatásfokon. Az E 85-be is van benzin! Különben nem lenne semennyire régetes az üzemanyag! NO nyomaték!
Tehát a korom elégtelen égés eredménye!
Mikor következhet be!
1. Égéstérbe olaj kerül!
2. Elégtelen gyújtási energia, és idő, rosszkor!
3. rossz gyertya választás! E 85 nál más kell! Kisebb égési energiája van!
4. Idő kell míg a régi koszt letakarítja a SPURI. Ez kevés távolság volt.
5. Néha feszített tempót kell diktálni a motornak magas fordulaton és sokáig! Idő-idő-idő legyen a takarításra!
6. Sok üzemanyagot kap, vagy csupán rossz időben!
7. A motor sokat volt városi forgalomba. Sajátossága is lehet, hogy a szép alapjárat eredményezi. Magas fordulatú repesztés után is bekormozódik. Sok üzemanyag gyorsabban hűti vissza a hengerfejet! Így védi a motort a tönkremeneteltől.

Lehet oka is, ezek csupán ötletek! Szerintem nincs ok az aggodalomra, türelem jó kis moci ez a típus, és ne feledjük baroni tartós!
De csak ha jól szervizeljük és figyelünk rá!
Azért szívesen kipróbálnám, biztos nagyon jó a hangja a gépnek!
További gondtalan csapatást kívánok vele!
Üdv. Farkas Kálmán
SZAKI SZAKI írta ekkor 2012.05.14. 18:40
Tisztelt Koncz!
Köszönjük a kollégákkal együtt az elismerést!
Megérte, érdemes volt ennyit dolgozni, a jövőben pedig új energiát ad nekünk a fejlesztésekhez!
A kor előre haladtával egyre bonyolultabb megoldásokat kell bevonni a kísérleti fázisokba. Ha a tesztek igazolják az elméletet fantasztikusan jó érzés, mint ahogy az Önök felhasználók elégedettsége is!
És tisztelet a benzinkutasnak is, hisz neki is hálás lehet! Jót akart Önnek!
További balesetmentes közlekedést kívánok!
Üdvözlettel, Farkas K.
SZAKI KFT SZAKI KFT írta ekkor 2012.05.14. 17:49
Tisztelt BLaci!

A soraid ismét megerősíti a klasszikus szlogent:

"NEM KELL HINNI A SPURI-ba, HANEM KI KELL PRÓBÁLNI!"

Nem kell elméleteket gyártani, a tények úgyis magukért beszélnek.
Addig nehéz eljutni az embereknek, hogy a sok csalós adalék után még a SPURI-t is kipróbálja!
Hiszem és vallom a becsületes kiváló minőségű termékeknek van hosszútávon létjogosultsága.
Anyagi előny, mérhető jobb paraméterek esetén, tény az is, aki nem tesz SPURI-t az üzemanyagba pocsékolja a pénzét.
A precíz mérhetőséggel magán embereknél sokszor van gond. Mégis 90%-ba sikerül meglepődni a használóknak, hogy milyen hasznos!
Örülök, hogy TE BLaci is ilyen precíz vagy!
Minél többet használod a SPURI-t annál jobb lesz a géped! Folyamatosan kevesebbet fogyaszt, mellette a javítási költségeid is csökkennek!
Tehát még az elején vagy, lesz ez még jobb is!
További balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel, Farkas Kálmán