A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Tisztelt fejlesztők!
Kb 5 éve használom a piros Spurit a dízel Megan II-emben, a legnagyobb megelégedettségemre, a fogyit levitte 0,5 l-el, és soha nem füstöl, még visszaváltás utáni "lerúgásnál" sem,a motor még a maga 106 LE-nél is rugalmasabb, és halkabb lett, melyekért maximális elismerésem az egész fejlesztő gárdának...! 😀
Nemrég vettem egy 1300 cm3-es, 2 hengeres, Honda VTX chopper motort, 32000 km-rel. Nem kaptam mindjárt itt Pécsett Spurit, Önöktől kellett rendelnem, de végül is elkezdtem használni a motoromba is, és kb: 1500 km óta használom. A fogyasztásom le is ment 5,5-6,0-ról, állandó 4,7-4,9-es fogyira, amivel nagyon elégedett is volnék, de a gyertyáim folyamatosan, most is feketék, kormosak a központi elektróda kivételével (azok szép világosak, korom nélküliek) mindkét henger, 2-2 gyertyájánál, egyformán ugyan ez a jelenség látható... 🙁
Mikor megvettem, elvittem a helyi Red Baron, kizárólag japán motorokat árusító, és szervizelő képviseletéhez, ahol mindent gyári értékek szerint ellenőriztek, és beállítottak.
Kérdésem, hogy ha a fogyasztás lement, miért nem egyenletesen őz barnák, vagy legalábbis nem korom nélküliek a gyertyák vajon...?!
Másik kérdésem, hogy mi a véleményük ugyan ezen motornál a benzin mellett 30% E85 folyamatos használatáról a Spuri további alkalmazása mellett?
Kipróbáltam a benzin-E85 70-30%-os arányát, pluszfogyasztásom nincs, ugyan olyan takarékos a moci a Spuri további adagolásával, a gyertyák egy kicsit világosabbak lettek azóta, de az elektródától távolodva még mindig kormosak...?!
Várom megtisztelő válaszukat!
Üdvözlettel: Tóth Attila
Kb 5 éve használom a piros Spurit a dízel Megan II-emben, a legnagyobb megelégedettségemre, a fogyit levitte 0,5 l-el, és soha nem füstöl, még visszaváltás utáni "lerúgásnál" sem,a motor még a maga 106 LE-nél is rugalmasabb, és halkabb lett, melyekért maximális elismerésem az egész fejlesztő gárdának...! 😀
Nemrég vettem egy 1300 cm3-es, 2 hengeres, Honda VTX chopper motort, 32000 km-rel. Nem kaptam mindjárt itt Pécsett Spurit, Önöktől kellett rendelnem, de végül is elkezdtem használni a motoromba is, és kb: 1500 km óta használom. A fogyasztásom le is ment 5,5-6,0-ról, állandó 4,7-4,9-es fogyira, amivel nagyon elégedett is volnék, de a gyertyáim folyamatosan, most is feketék, kormosak a központi elektróda kivételével (azok szép világosak, korom nélküliek) mindkét henger, 2-2 gyertyájánál, egyformán ugyan ez a jelenség látható... 🙁
Mikor megvettem, elvittem a helyi Red Baron, kizárólag japán motorokat árusító, és szervizelő képviseletéhez, ahol mindent gyári értékek szerint ellenőriztek, és beállítottak.
Kérdésem, hogy ha a fogyasztás lement, miért nem egyenletesen őz barnák, vagy legalábbis nem korom nélküliek a gyertyák vajon...?!
Másik kérdésem, hogy mi a véleményük ugyan ezen motornál a benzin mellett 30% E85 folyamatos használatáról a Spuri további alkalmazása mellett?
Kipróbáltam a benzin-E85 70-30%-os arányát, pluszfogyasztásom nincs, ugyan olyan takarékos a moci a Spuri további adagolásával, a gyertyák egy kicsit világosabbak lettek azóta, de az elektródától távolodva még mindig kormosak...?!
Várom megtisztelő válaszukat!
Üdvözlettel: Tóth Attila
Tiszteletem! Egy Ócsai kúton ajánlották a SPURI-t. Betöltöttem. Egy 2-300 ezer kilcsis 1.8 TD Mondeóba. Soha sem volt képes 920 km fölé futni egy tanknyi anyaggal. Nos, a SPURI már többedszer eljuttatta a gépet 1000 km fölé, mindezt úgy, hogy legutóbb pl 1070 km nél úgy tankoltam, hogy még lötyögött benne egy kevéske nafta. GRATULÁCIÓ a fejlesztőknek! üdv, Koncz
Sosem hittem az üzemanyag adalékokban.Töltőállomás vezetőként nagyon sokszor ajánlottam minden kedves vásárlómnak, de isten igazából nem hittem, hogy használ. Egyszer kaptam ajándékba egy flakon piros SPURI adalékot. Gondoltam kipróbálom. Az autómban folyamatosan világított a motor hiba sárga lámpa. A szerelő azt mondta, hogy semmi komoly, az EGR szeleppel van a baj, menjek vele nyugodtan. Az ajándék SPURI betöltése után kb 300 km-ert megtéve észleltem, hogy kialudt a hibajelző lámpa. Gondoltam véletlen. A következő tankolásnál vettem még egy flakon SPURI-t és a lámpa mostanában már csak időnként villan fel. A legérdekesebb az egészben, hogy a üzemanyag fogyasztásom lecsökket 6 literről 5,5 literre. (Toyota Avensis 2.0 D4D) Lehet, hogy a SPURI tényleg jó? Kezdek hinni benne... 🙂
Kedves Miki!
Mi nagyker áron kínáljuk a boltokat plusz mennyiségi árengedményt is kapnak több karton esetén.
Sajnos a becsületes árrés nem elég a boltoknak! Pláne, ha viszik a terméket, mint a cukrot! Vérszemet kapnak! Ebből akarnak meggazdagodni!
A SPURI legtöbb boltban húzó termék, azaz vevőcsalogató. Mint az élelmiszer boltban az alapvető cikkek. Pld. tej, kenyér!
Próbálunk rávilágítani minden kereskedelmi egységbe a sok pozitív példával.
Ráadásul a multik 300%-os árrését nem kellene alkalmazni.
Az egyik cég megkeresett minket. Az alap árrésen felül 14 külön díjat számolt fel. Ezt majd egyszer leírom részletes. Tiszta röhej! Pedig Ők kerestek meg!!!!
Végül is 5-ször annyiért árulták volna. KIRÁLY!
Ja, és az én pénzem áll benne. Ha elkelt pedig 180napra fizet.
Tehát a kereskedelem útvesztőjét ne is feszegessük.
Mikor még alig volt ismert a SPURI elzavartak. Most pedig rimánkodnak!
Árulják csak a többi összes más adalékot. Ők aztán a becsapás mesterei.
A boltlistánk a Forgalmazóink menüben megtalálható kutatni kell a jó helyet.
Lám igaz a működési mechanizmus, ha lassanként csökken a fogyasztás. És egy ideig ki is tart. Ennek egyszerű fizikai okai vannak!
Gazdaságos csak állandó normál használatkor létezik. Csodatévő anyagok nincsenek, mindennek megvan a magyarázata.
További élvezetes autózást kívánok! Üdv.
Farkas Kálmán
Mi nagyker áron kínáljuk a boltokat plusz mennyiségi árengedményt is kapnak több karton esetén.
Sajnos a becsületes árrés nem elég a boltoknak! Pláne, ha viszik a terméket, mint a cukrot! Vérszemet kapnak! Ebből akarnak meggazdagodni!
A SPURI legtöbb boltban húzó termék, azaz vevőcsalogató. Mint az élelmiszer boltban az alapvető cikkek. Pld. tej, kenyér!
Próbálunk rávilágítani minden kereskedelmi egységbe a sok pozitív példával.
Ráadásul a multik 300%-os árrését nem kellene alkalmazni.
Az egyik cég megkeresett minket. Az alap árrésen felül 14 külön díjat számolt fel. Ezt majd egyszer leírom részletes. Tiszta röhej! Pedig Ők kerestek meg!!!!
Végül is 5-ször annyiért árulták volna. KIRÁLY!
Ja, és az én pénzem áll benne. Ha elkelt pedig 180napra fizet.
Tehát a kereskedelem útvesztőjét ne is feszegessük.
Mikor még alig volt ismert a SPURI elzavartak. Most pedig rimánkodnak!
Árulják csak a többi összes más adalékot. Ők aztán a becsapás mesterei.
A boltlistánk a Forgalmazóink menüben megtalálható kutatni kell a jó helyet.
Lám igaz a működési mechanizmus, ha lassanként csökken a fogyasztás. És egy ideig ki is tart. Ennek egyszerű fizikai okai vannak!
Gazdaságos csak állandó normál használatkor létezik. Csodatévő anyagok nincsenek, mindennek megvan a magyarázata.
További élvezetes autózást kívánok! Üdv.
Farkas Kálmán
Üdvözletem!
Kijártam egy tank benzint Spuri nélkül és még mindig csökkent a fogyasztásom 🙂
Egész pontos mérésem alapján már csak 6 liter/100 km. 7,3-ról indultam, négy tank után 6,3 lett és még most is tudott csökkenni.
A mai tankolásomba már tettem egy 150ml flakonnal.
Találtam egy boltot, ahol 880-ért adják, holott mindenhol 1100-1200 szokott lenni és itt is olyasmi áron kínálja a honlap. Ez hogy lehet? Most bespájzoltan 3 flakonnal belőle...
Üdv. Miki.
Kijártam egy tank benzint Spuri nélkül és még mindig csökkent a fogyasztásom 🙂
Egész pontos mérésem alapján már csak 6 liter/100 km. 7,3-ról indultam, négy tank után 6,3 lett és még most is tudott csökkenni.
A mai tankolásomba már tettem egy 150ml flakonnal.
Találtam egy boltot, ahol 880-ért adják, holott mindenhol 1100-1200 szokott lenni és itt is olyasmi áron kínálja a honlap. Ez hogy lehet? Most bespájzoltan 3 flakonnal belőle...
Üdv. Miki.
Tisztelt Peti!
Elvileg vegyi összetételében a SPURI minden más üzemanyag-adalékkal kavarható. A következők miatt mégsem ajánlom:
1. Nem derül ki, hogy melyik a jó és melyik a nem hatásos üzemanyag-adalék.
2. Mi számos üzemanyag hatásvizsgálatát, nyomatékpadi eredményeit összehasonítottuk, és az eredmény elég lehangoló volt.
3. Ajánlatom, hogy próbálja ki az előbb felsorolt termékeket, aztán pedig a SPURI-t , így látszik a különbség.
4. A SPURI-ban minden értékes anyag benne van, ami szükséges a motor hosszú élettartamához és a gazdaságos üzemeltetéséhez.
Végezetül az olvasóink miatt is örülnék, ha a tapasztalatait leírná néhány sorban.
Köszönettel: Farkas Kálmán
Elvileg vegyi összetételében a SPURI minden más üzemanyag-adalékkal kavarható. A következők miatt mégsem ajánlom:
1. Nem derül ki, hogy melyik a jó és melyik a nem hatásos üzemanyag-adalék.
2. Mi számos üzemanyag hatásvizsgálatát, nyomatékpadi eredményeit összehasonítottuk, és az eredmény elég lehangoló volt.
3. Ajánlatom, hogy próbálja ki az előbb felsorolt termékeket, aztán pedig a SPURI-t , így látszik a különbség.
4. A SPURI-ban minden értékes anyag benne van, ami szükséges a motor hosszú élettartamához és a gazdaságos üzemeltetéséhez.
Végezetül az olvasóink miatt is örülnék, ha a tapasztalatait leírná néhány sorban.
Köszönettel: Farkas Kálmán
Üdvözletem!
Több benzinkútnál is kaphatóak adalékos üzemanyagok (Maxx motion, V-power, Fuel Save stb) Ezekhez az üzemanyagokhoz is lehet használni a Spurit? Nem okozhat gondot a többféle adalék összekeverése?
Több benzinkútnál is kaphatóak adalékos üzemanyagok (Maxx motion, V-power, Fuel Save stb) Ezekhez az üzemanyagokhoz is lehet használni a Spurit? Nem okozhat gondot a többféle adalék összekeverése?
Ígérem a következőbe teszek, :), eddig csak kíváncsi voltam, mostmár tudom, hogy valóban működik.
További jó munkát és jó egészséget!
Üdv: Miki.
További jó munkát és jó egészséget!
Üdv: Miki.
Kedves Miki!
Köszönöm a visszajelzést!
Ez a természetes a Spurival.
Ha nem tesz bele egyszer, valamelyest fog csak emelkedni a fogyasztás. A folyamatos felkonfigurálás után kell 2-3 tankolás, hogy kezdjen gyengébb lenni a motorerő és több fogyasztás jöjjön ki!
Ennek több oka van. A sok kis apró jótékony funkciók több összetevője nem működik SPURI nélkül! A jótékony hatása lassan múlik.
Ezért kell folyamatosan használni a SPURI-t. Elegendő 50literbe 1dl.
Az adalékunk ekkor ismét kezd működni.
A pontos kifejezéssel élve lineálisan emelkedik SPURI nélkül a fogyasztás, használatával pedig kezd csökkenni 3-5 tankolás után. A hirtelen változást ezért ritkán lehet érezni. Esetlen csupán egyes motortípusoknál.
A SPURI nem csodaszer, hanem a fizikai expanziót támogató összetevők sok apró javításán alapszik.
Folyamatos fejlesztéseink eredményeként egy funkció javításából 0,5-1%-nyi lépésenként tudunk most is előre jutni! Ehhez is több év kell, mire a módosított adalék a tesztek után a piacon megjelenhet.
Cél az, hogy motor hosszabb élettartamú, biztonságos üzemelése mellett, lényegesen sok megtakarítást érjen el, mint a SPURI ára!
Sajnos aki nem próbálta, nem tudja elképzelni milyen hasznos!
Az utolsó 40 évbe az adalék gyártók nagyon becsapták a felhasználókat, így nem csoda, hogy nem hisznek akkor sem benne, ha egy igazi becsületes termék megjelenik!
Minden egyes megelégedett felhasználónak örülünk. Munkatársainknak jól jön a sikerélmény!
További élvezetes, balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Köszönöm a visszajelzést!
Ez a természetes a Spurival.
Ha nem tesz bele egyszer, valamelyest fog csak emelkedni a fogyasztás. A folyamatos felkonfigurálás után kell 2-3 tankolás, hogy kezdjen gyengébb lenni a motorerő és több fogyasztás jöjjön ki!
Ennek több oka van. A sok kis apró jótékony funkciók több összetevője nem működik SPURI nélkül! A jótékony hatása lassan múlik.
Ezért kell folyamatosan használni a SPURI-t. Elegendő 50literbe 1dl.
Az adalékunk ekkor ismét kezd működni.
A pontos kifejezéssel élve lineálisan emelkedik SPURI nélkül a fogyasztás, használatával pedig kezd csökkenni 3-5 tankolás után. A hirtelen változást ezért ritkán lehet érezni. Esetlen csupán egyes motortípusoknál.
A SPURI nem csodaszer, hanem a fizikai expanziót támogató összetevők sok apró javításán alapszik.
Folyamatos fejlesztéseink eredményeként egy funkció javításából 0,5-1%-nyi lépésenként tudunk most is előre jutni! Ehhez is több év kell, mire a módosított adalék a tesztek után a piacon megjelenhet.
Cél az, hogy motor hosszabb élettartamú, biztonságos üzemelése mellett, lényegesen sok megtakarítást érjen el, mint a SPURI ára!
Sajnos aki nem próbálta, nem tudja elképzelni milyen hasznos!
Az utolsó 40 évbe az adalék gyártók nagyon becsapták a felhasználókat, így nem csoda, hogy nem hisznek akkor sem benne, ha egy igazi becsületes termék megjelenik!
Minden egyes megelégedett felhasználónak örülünk. Munkatársainknak jól jön a sikerélmény!
További élvezetes, balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel! Farkas Kálmán
Üdvözletem!
Ígértem, hogy kijárok pár tank benzint és írok a tapasztalataimról. Nos, az Isten sem mossa le rólam, hogy nem vagyok beépített ember, de azt tapasztaltam hogy a fogyasztásom lecsökkent 7,3 átlagról 6,3-ra. A hosszú és hideg tél miatt nem tudtam megmérni a fogyasztást, de mióta jó idő van kijelenthetem,hogy 1 literrel kevesebbet fogyaszt a kocsi. A mostani tankolásba nem tettem spurit, kíváncsi vagyok az eredményre.
Üdv: Miki.
Ígértem, hogy kijárok pár tank benzint és írok a tapasztalataimról. Nos, az Isten sem mossa le rólam, hogy nem vagyok beépített ember, de azt tapasztaltam hogy a fogyasztásom lecsökkent 7,3 átlagról 6,3-ra. A hosszú és hideg tél miatt nem tudtam megmérni a fogyasztást, de mióta jó idő van kijelenthetem,hogy 1 literrel kevesebbet fogyaszt a kocsi. A mostani tankolásba nem tettem spurit, kíváncsi vagyok az eredményre.
Üdv: Miki.
köszönöm szépen a tájékoztatót.
Tisztelt Péter!
Igen, jó a SPURI a versenyautókba. A SPURI JG-2 versenyadalékot direkt erre a célra készítjük! 1994-óta tesztelt, és bizonyított termék!
Főleg rally autókba.
A beállítási paraméterekhez szükség van a motor karakterisztikájára és nyomatékpadra!
Gyártunk direkt versenybenzint is, motorra szabva!
Itt is érvényes a szabály, hogy finom beállításokat a motordiagnosztának kell elvégezni.
Kb két tucat alap paramétert kell figyelembe venni!
Egyszerű szalon autónál pedig 20liter 95-ösbe 0.5dl-1,5dl-ig kell alkalmazni.
Tesztelni kell milyen mennyiség a megfelelő, hol hozza legtöbb nyomatékot.
Minden csapatnak féltve őrzött titka a beállítások, így aztán azok is használják a JG-2 adalékunkat, akik tagadják! És ezt mi tiszteletbe tartjuk! Annak ellenére, hogy segítünk a jó beállításokat hamarabb elérni!
További élvezetes autózást kívánok!
Üdv. Farkas K.
Igen, jó a SPURI a versenyautókba. A SPURI JG-2 versenyadalékot direkt erre a célra készítjük! 1994-óta tesztelt, és bizonyított termék!
Főleg rally autókba.
A beállítási paraméterekhez szükség van a motor karakterisztikájára és nyomatékpadra!
Gyártunk direkt versenybenzint is, motorra szabva!
Itt is érvényes a szabály, hogy finom beállításokat a motordiagnosztának kell elvégezni.
Kb két tucat alap paramétert kell figyelembe venni!
Egyszerű szalon autónál pedig 20liter 95-ösbe 0.5dl-1,5dl-ig kell alkalmazni.
Tesztelni kell milyen mennyiség a megfelelő, hol hozza legtöbb nyomatékot.
Minden csapatnak féltve őrzött titka a beállítások, így aztán azok is használják a JG-2 adalékunkat, akik tagadják! És ezt mi tiszteletbe tartjuk! Annak ellenére, hogy segítünk a jó beállításokat hamarabb elérni!
További élvezetes autózást kívánok!
Üdv. Farkas K.
verseny autóba szeretném használni a spurit ezzel az adalékkal jobb lesz?
Tisztelt Jenő!
Évente egyszer emelünk árat a kiszámíthatóság érdekében és csak annyival, amennyivel a kőolajszármazékok és az üzemanyagok, valamint az alapanyagok és az előállításhoz szükséges költségek emelkedtek.
Tehát egyre gazdaságosabb használni a SPURI-t, hiszen ár-érték arányban még mindig alatta marad a kőolajszármazékok áremelésének. Mindezt köszönhetjük az egyre emelkedő gyártási volumennek és az 1 darabra jutó kis költségnek.
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Évente egyszer emelünk árat a kiszámíthatóság érdekében és csak annyival, amennyivel a kőolajszármazékok és az üzemanyagok, valamint az alapanyagok és az előállításhoz szükséges költségek emelkedtek.
Tehát egyre gazdaságosabb használni a SPURI-t, hiszen ár-érték arányban még mindig alatta marad a kőolajszármazékok áremelésének. Mindezt köszönhetjük az egyre emelkedő gyártási volumennek és az 1 darabra jutó kis költségnek.
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Úgy megy föl az ára,mint a cukornak!!!!! 😀
Kedves Ákos!
Van ilyen fejlesztésünk, de nem forgalmazzuk!
Kicsi az igény és nem éri meg engedélyeztetni, és naponta a nyilvántartási tortúrát elvégezni külön személyekkel.
Gázos cikkünk a főoldalról elérhető.
Köszönöm bejegyzését!
Farkas Kálmán
Van ilyen fejlesztésünk, de nem forgalmazzuk!
Kicsi az igény és nem éri meg engedélyeztetni, és naponta a nyilvántartási tortúrát elvégezni külön személyekkel.
Gázos cikkünk a főoldalról elérhető.
Köszönöm bejegyzését!
Farkas Kálmán
Még Ferenchez!
Ha megnyugtatja, mindenkinek szakirányú diplomái vannak, de így is két tucatnyitól meg kellett váljak, mert nem önképezte autodidakta magát, vagy nem produkált korszakalkotót.
Az olajadalékoknak pedig nincs értelme! A gázolajhoz képest tízezred töredéke volumenben. És 2200ft-ért Verseny minőségű olajat lehet vásárolni pld. a FUCHS-tól.
Ön milyen fizikus?? Astro???
Üdv!
F.K.
Ha megnyugtatja, mindenkinek szakirányú diplomái vannak, de így is két tucatnyitól meg kellett váljak, mert nem önképezte autodidakta magát, vagy nem produkált korszakalkotót.
Az olajadalékoknak pedig nincs értelme! A gázolajhoz képest tízezred töredéke volumenben. És 2200ft-ért Verseny minőségű olajat lehet vásárolni pld. a FUCHS-tól.
Ön milyen fizikus?? Astro???
Üdv!
F.K.
Kedves Ferenc!
És lám, mégis működik!
Akkor ezek a magyar vegyészeink csak nem alkottak egy kutyaütő terméket és egy előállítási módszert is egyúttal!
Hogy ezt a különleges konfigurációt hogyan kell és főleg hol, milyen gépekkel legyártani????
Bárkinek előtte áll kifejleszteni!
Nagy neves amerikai, belga, kanadai cégek is próbálkoztak és jelen is vannak a piacon. Próbálja ki ezeket is!!!
Aztán vélekedhet arról, hogy ez valóban igaz-e!
Ez a működési mechanizmus egészen egyedi?????
Nem érti sok mindenki!
De nem is kell! Jó legyen és kész!
A vásárlóink totálisan legyenek elégedettek. 99% így is van!
Ki kell próbálni! Hinni pedig másba és máshol kell! Itt a konkrét tények beszélnek!
Mély szakmai tiszteletem Önnek!
További balesetmentes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
És lám, mégis működik!
Akkor ezek a magyar vegyészeink csak nem alkottak egy kutyaütő terméket és egy előállítási módszert is egyúttal!
Hogy ezt a különleges konfigurációt hogyan kell és főleg hol, milyen gépekkel legyártani????
Bárkinek előtte áll kifejleszteni!
Nagy neves amerikai, belga, kanadai cégek is próbálkoztak és jelen is vannak a piacon. Próbálja ki ezeket is!!!
Aztán vélekedhet arról, hogy ez valóban igaz-e!
Ez a működési mechanizmus egészen egyedi?????
Nem érti sok mindenki!
De nem is kell! Jó legyen és kész!
A vásárlóink totálisan legyenek elégedettek. 99% így is van!
Ki kell próbálni! Hinni pedig másba és máshol kell! Itt a konkrét tények beszélnek!
Mély szakmai tiszteletem Önnek!
További balesetmentes autózást kívánok!
Farkas Kálmán
Bocs, az idézet kimaradt. Itt olvastam valamelyik válaszban: "Gyártási és ionizációs fotongyorsítás technológiai leírása pedig nem publikus kategória.":-)).
Üdv! Ez a foton gyorsítás ügy érdekes:-). Fizikus vagyok, nekem nem kell beírni a google-ba:-). Hátha valaki beírja és csodálkozik, hogy lesz köze adalékhoz:-). A motorokat igen magas képzettségű mérnökök tervezik, tesztelik. Az a benzinhez, gázolajhoz tervezik,nem a kutyvalékokhoz(=adalék). Gondolkodjon mindenki mielőtt bármilyen adalékot vesz. Az olaj gyártók sem újságárusokból áll, hanem mérnök,vegyész stb. . Ugyanezt gondolom az olaj adalékokról is.
Legutóbbi hozzászólások