A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
Regisztráció2190 bejegyzés.
Very nice, thanks and I will come back.
Köszönöm a kielégítő válaszát,erre voltam kíváncsi! Következtettem rá,csak gondoltam rákérdezek 🙂 Üdv!
Tisztelt Dávid!
Igen, lehetséges hogy jobban füstöl, hisz intenzíven takarít az első 1-2 tankolásnál. Minél több a lerakódás annál tovább.
Egyre csökkenő tendenciája lesz idővel!
A fekete ill. a kék füst jelentősen csökken, még akkor is, ha az autó nagyon sok kilométert futott az eddigi élete során.
Másik jelenség a vízgőz pára intenzívebb és azonnali megjelenése. Ez azért van, mert a hideg kipufogó csőből hamar és gyorsan eltávolítja a vizet a SPURI. Kevesebb esélyt adva a hosszan tartó rozsdásodási folyamatnak!
A SPURI hűtőgél alkotója pedig arról gondoskodik, hogy víz jelenlétéig ne legyen forró a kipufogó rendszer! A legnagyobb kár a legforróbb gőz által keletkezik a fém rendszer belsejében.
A hengerben elpárolgott hűtőgél vékony rétegben bevonja a rendszer belsejét, hogy ne tudjon rozsdásodni. Hamarabb harmatmonti hőmérsékleten lecsapódik, mint a víz, így védve a rendszert.
A hűtőgél újra elpárolog a rendszerből, ha a felületi hőmérséklet eléri a 110 fokot.
A saját VW T4-nél tavaly 290ezer km körül kellett javítani a kipufogó dob karimáján a hegesztés elválást. Ezt is valószínű a külső sós lé okozta rozsda miatt!
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Igen, lehetséges hogy jobban füstöl, hisz intenzíven takarít az első 1-2 tankolásnál. Minél több a lerakódás annál tovább.
Egyre csökkenő tendenciája lesz idővel!
A fekete ill. a kék füst jelentősen csökken, még akkor is, ha az autó nagyon sok kilométert futott az eddigi élete során.
Másik jelenség a vízgőz pára intenzívebb és azonnali megjelenése. Ez azért van, mert a hideg kipufogó csőből hamar és gyorsan eltávolítja a vizet a SPURI. Kevesebb esélyt adva a hosszan tartó rozsdásodási folyamatnak!
A SPURI hűtőgél alkotója pedig arról gondoskodik, hogy víz jelenlétéig ne legyen forró a kipufogó rendszer! A legnagyobb kár a legforróbb gőz által keletkezik a fém rendszer belsejében.
A hengerben elpárolgott hűtőgél vékony rétegben bevonja a rendszer belsejét, hogy ne tudjon rozsdásodni. Hamarabb harmatmonti hőmérsékleten lecsapódik, mint a víz, így védve a rendszert.
A hűtőgél újra elpárolog a rendszerből, ha a felületi hőmérséklet eléri a 110 fokot.
A saját VW T4-nél tavaly 290ezer km körül kellett javítani a kipufogó dob karimáján a hegesztés elválást. Ezt is valószínű a külső sós lé okozta rozsda miatt!
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Üdv!
Olyan kérdésem lenne,hogy a spuritól lehetséges hogy jobban füstöl fehéren az autó(biztos nem hengerfejes)! Így hidegben természetes,hogy az autók ily módon füstölnek(kicsapódó pára) de pl pirosnál már meleg motornál is füstöl jobban az átlagnál elég rendesen...lehet ettől?
Olyan kérdésem lenne,hogy a spuritól lehetséges hogy jobban füstöl fehéren az autó(biztos nem hengerfejes)! Így hidegben természetes,hogy az autók ily módon füstölnek(kicsapódó pára) de pl pirosnál már meleg motornál is füstöl jobban az átlagnál elég rendesen...lehet ettől?
Kedves Obi!
Nagyon örülök neki, hogy hasznos a SPURI. A jó üzemanyag kétféle képen hasznos.
Tapasztaltad, hogy a javítási költséget drasztikusan csökkenti.
Másrészt a megtakarítás fogyasztásba igen jelentős. Fél literes flakonnál levonva a vásárlási árat is zsebbe marad 6-8000 ft.
Ha mi mondjuk nem akarják elhinni!
Talán majd ti felhasználók ismerősi körben el tudjátok mondani az igazat, valamint a tapasztaltakat.
Becsületes, nagyon kiugró minőséget állítunk elő olyan módon, hogy messzemenően meg legyenek elégedve a vásárlóink.
Fejlesztünk folyamatosan, a technikai igényeknek megfelelően.
Minden motorhoz és konstrukcióhoz illeszkedjen a termékünk.
Még a PDTDI-hez annyit, hogy jó motorok ezek, de a jó üzemanyag létkérdés ezeknél! Mint általában a magas nyomású dízeleknél.
Köszönöm véleményedet!
Békés karácsonyt, boldog Újévet kíván a SPURI-s csapat.
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Nagyon örülök neki, hogy hasznos a SPURI. A jó üzemanyag kétféle képen hasznos.
Tapasztaltad, hogy a javítási költséget drasztikusan csökkenti.
Másrészt a megtakarítás fogyasztásba igen jelentős. Fél literes flakonnál levonva a vásárlási árat is zsebbe marad 6-8000 ft.
Ha mi mondjuk nem akarják elhinni!
Talán majd ti felhasználók ismerősi körben el tudjátok mondani az igazat, valamint a tapasztaltakat.
Becsületes, nagyon kiugró minőséget állítunk elő olyan módon, hogy messzemenően meg legyenek elégedve a vásárlóink.
Fejlesztünk folyamatosan, a technikai igényeknek megfelelően.
Minden motorhoz és konstrukcióhoz illeszkedjen a termékünk.
Még a PDTDI-hez annyit, hogy jó motorok ezek, de a jó üzemanyag létkérdés ezeknél! Mint általában a magas nyomású dízeleknél.
Köszönöm véleményedet!
Békés karácsonyt, boldog Újévet kíván a SPURI-s csapat.
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Én piros spurit használok 2000 évjáratú PDTDI passatba már vagy 4 éve és csak nagyon jót tudok mondani róla.Télen nyáron folyamatosan használom én egy tankhoz 1-1.2 decit rakok és gyönyörűen jár a motorja Pd elemet egy kettest kellet cserélnem de akkor még nem használtam a spurit.Kellet volna egy 4est is cserélnem ezt monda a szerelő mert a lámpánál állva mint egy traktor úgy járt.Ekkor halottam egy ismerőstől az önnők termékét és csere helyet ki próbáltam a pirosat és azóta se cseréltem ki 60000km mentem vele.Igaz egy 4 pd elemen a gumigyűrűket ki cseréltem .A termék egyszerűen tökéletes ajánlom mindenkinek mert Jó!!!!
Tisztelt Fénybenjáro!
Köszönettel vettem bejegyzését.
A szennyeződés kétféle lehet. Vagy szénhidrogénekben oldódó, vagy nem! Az utóbbi pld. szilícium kavics, vagy kalcium alapú kő, akkor szét kell szedni újra!
Innen látatlanból nehéz bármit is megállapítani!
Nem olyan nagy munka a nyomóágat szétszedni, és a porlasztó csúcsot kiszedni.
Szerintem nem koszos részecske a gond!
De egy tankolást megér adalékolni!
A SPURI JG-2 Másfél adaggal! Ha ez nem segít, szerelés kell sajnos!
És a csúcsot is be kellene mérni pont azon a nyomáson porlaszt-e???
Ennyit dióhéjban!
Valóban sok autós igen érdekesen tud gondolkodni!
Nem akarok senkit megbántani, de őt magát egy hétig száraz kenyéren és vízen tartanánk, hogyan érezné magát????? Biztos nem tudna maratont futni!!
Pedig mindenki a gépjétől elvárja, hogy az övé FÁRA MÁSSZON, - PENGÉT RÁGJON! De ez csak úgy megy, ha gondozom a gépet!
Kellemes Ünnepeket Kívánok!
Farkas Kálmán
Köszönettel vettem bejegyzését.
A szennyeződés kétféle lehet. Vagy szénhidrogénekben oldódó, vagy nem! Az utóbbi pld. szilícium kavics, vagy kalcium alapú kő, akkor szét kell szedni újra!
Innen látatlanból nehéz bármit is megállapítani!
Nem olyan nagy munka a nyomóágat szétszedni, és a porlasztó csúcsot kiszedni.
Szerintem nem koszos részecske a gond!
De egy tankolást megér adalékolni!
A SPURI JG-2 Másfél adaggal! Ha ez nem segít, szerelés kell sajnos!
És a csúcsot is be kellene mérni pont azon a nyomáson porlaszt-e???
Ennyit dióhéjban!
Valóban sok autós igen érdekesen tud gondolkodni!
Nem akarok senkit megbántani, de őt magát egy hétig száraz kenyéren és vízen tartanánk, hogyan érezné magát????? Biztos nem tudna maratont futni!!
Pedig mindenki a gépjétől elvárja, hogy az övé FÁRA MÁSSZON, - PENGÉT RÁGJON! De ez csak úgy megy, ha gondozom a gépet!
Kellemes Ünnepeket Kívánok!
Farkas Kálmán
És csak egy megjegyzés pár ,,hozzáértő"embernek.Az előző kérdésemből következtetni lehet rá,hogy valamit konyítok az autó szereléshez,mivel autószerelő a szakmám.Egy igen elismert szalonban van szerencsém képviseltetni magam.Csak olvastam pár hozzászólót.Kedves uraim.Egy adalék anyag az nem varázsló,pár hozzászóló elvárná,hogy a roncshalmazát újjá varázsolja.Nem az adalék anyag fogja megszüntetni a szerencsétlen agyonhajszolt motor köhögését túlfogyasztását.Arra itt vagyok én.Sőt.Nem kell abba a tipikus hibába esni,hogy az adalék anyag beöntése után nyomom neki mint az állat,és itt a fórumon panaszkodok,hogy többet evett egy literrel.Erre csak egy példával tudnék hozzászólni.Begurult hozzánk egy úriember,hogy véleménye szerint gyenge,illetve erőtlen az autó.Három méterről lehetett látni,hogy a karterből dől az olaj.Egy 12-éves autóról volt szó.Amikor kérdeztem,hogy mikor nézte illetve cserélte az olajat a motorban,a válasz az volt,hogy azt minek?Csak arra szerettem volna rámutatni,hogy rengeteg hozzáértő azt gondolja egy adalékanyagról,hogy az egy filmekben látott nem is tudom micsoda.Higgyétek el nekem,rengeteg jó hatása van egy adalék anyagnak,főleg a dízel tekintetében.Én tudnék mutatni különbséget, egy újonnan vásárolt Mercédesre amit mind végig adalékkal használtak.Hihetetlen különbségeket lehet felfedezni az adalék nélkül használt között.Persze ahhoz szét kell szedni:-)Szóval ne keverjük össze egy polírozó anyaggal:-)Az adalék belül teszi a dolgát,kedves ,,hozzáértő"hozzászólók.Tisztelet a kivételnek.Tehát nyugodtan használjátok,van,hogy egy év kell mire kihozza az adalék a jótékony hatását.És,hogy egy adaléktól többet fogyaszt?Ekkora marhaságot még nem hallottam:-)Persze ez csak az én véleményem az egész témáról.Zárójelben megjegyzem húsz év tapasztalatával.
Szép napot.Annyit szeretnék kérdezni,hogy egy izzító gyertya kiégése miatt sajnos le kellett vennem az egész szívó csonkot,hogy cseréljem.Mikor szereltem vissza a porlasztó csúcsba a csövet ügyetlenségem miatt egy kis kosz került a porlasztó csúcsba,ezért most kopog egy kicsit hidegen mivel nem tud zárni,a keringő kosz miatt.A kérdésem az lenne,hogy véleményetek szerint ki tudja takarítani a spuri?Ha igen szerintetek mennyi idő kell neki.Nagyon nincs kedvem ismét szétszedni.Gondolom ebből már rá lehetett jönni,hogy egy dízel autóról van szó.Azért azt mellékesen leírom,hogy egy 2.5-ös szívó dízel merciről beszélünk,89-es.És nem adnám semmiért:-)Érdeklődve várom válaszotokat...
Tisztelt Balatoni Úr és Spuri Team!
Nagyon örülök! Tudom, hogy már nagyon régóta ment a kutasokkal a harc. Remélem minél több kutas, kútvezető/tulajdonos csatlakozik a lentébb említett társasághoz. Remélem nem lesz ellendrukker egyetlen "nagynevű" kúthálózat sem. További sok sikert kívánok!
Nagyon örülök! Tudom, hogy már nagyon régóta ment a kutasokkal a harc. Remélem minél több kutas, kútvezető/tulajdonos csatlakozik a lentébb említett társasághoz. Remélem nem lesz ellendrukker egyetlen "nagynevű" kúthálózat sem. További sok sikert kívánok!
Legyorsultuk a Mikulást!
Örömmel értesítjük Tisztelt Spuri felhasználóinkat, hogy már Mikulás előtt (2011. december 2-től) Spurival adalékolt üzemanyagot tankolhatnak a mezőtúri D95 töltőállomáson, amely így az ország első "Spuris" kútja!
Az évek során többször több helyen feldobtuk a labdát, amit elsőként a D95 töltőállomás vezetője, Nánási Sándor ütött le. A protokoll megteremtése, valamint a NAV illetékeseivel történt konzultáció után mostanra minden akadály elhárult, így egyelőre változatlan áron tankolhatnak Spurival adalékolt üzemanyagot azok, akik ellátogatnak a D95 töltőállomásra!
Kellemes Spurizást Kívánunk!
D95 töltőállomás, Mezőtúr, Széchenyi út 23.
Örömmel értesítjük Tisztelt Spuri felhasználóinkat, hogy már Mikulás előtt (2011. december 2-től) Spurival adalékolt üzemanyagot tankolhatnak a mezőtúri D95 töltőállomáson, amely így az ország első "Spuris" kútja!
Az évek során többször több helyen feldobtuk a labdát, amit elsőként a D95 töltőállomás vezetője, Nánási Sándor ütött le. A protokoll megteremtése, valamint a NAV illetékeseivel történt konzultáció után mostanra minden akadály elhárult, így egyelőre változatlan áron tankolhatnak Spurival adalékolt üzemanyagot azok, akik ellátogatnak a D95 töltőállomásra!
Kellemes Spurizást Kívánunk!
D95 töltőállomás, Mezőtúr, Széchenyi út 23.
Tisztelt Lukácsi László Úr!
Röviden válaszolva IGEN!
A kipufogó rendszer tisztasága is a SPURI használatából ered! Ebből következik, hogy ott bármi érzékelő, katalizátor, lambda szonda, dízelnél részecske szűrő van a rendszerbe jótékony hatása van a tiszta felületeknek!
Ráadásként az alacsonyabb kipufogógáz hőmérséklet miatt az alkatrészeket kíméli a SPURI adalékolással üzemeltetett jármű.
Ha kitisztított mindent, akkor a folyamatos használat folyamán már a lerakódás kizárt.
Valóban a jó üzemanyag az fogalom! Ez a SPURI célja!
Köszönöm kérdését és további élvezetes, balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Röviden válaszolva IGEN!
A kipufogó rendszer tisztasága is a SPURI használatából ered! Ebből következik, hogy ott bármi érzékelő, katalizátor, lambda szonda, dízelnél részecske szűrő van a rendszerbe jótékony hatása van a tiszta felületeknek!
Ráadásként az alacsonyabb kipufogógáz hőmérséklet miatt az alkatrészeket kíméli a SPURI adalékolással üzemeltetett jármű.
Ha kitisztított mindent, akkor a folyamatos használat folyamán már a lerakódás kizárt.
Valóban a jó üzemanyag az fogalom! Ez a SPURI célja!
Köszönöm kérdését és további élvezetes, balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Tisztelt SZAKI Kft!
Egy rövid, konkrét kérdésem lenne:
a Spuri rendszeres használata tisztítja a lambdaszondát vagy semmi közük egymáshoz?
Köszönettel: Lukácsi László
Egy rövid, konkrét kérdésem lenne:
a Spuri rendszeres használata tisztítja a lambdaszondát vagy semmi közük egymáshoz?
Köszönettel: Lukácsi László
Tisztelt Ákos!
Örülök, hogy meg van elégedve a termékünkkel!
A tartósság miatt lett első sorban kifejlesztve a SPURI.
A jó üzemanyag fogalom.
17 fontos jellemzője van a benzinnek, 18 pedig a gázolajnak.
A SPURI jelentősen 9 paramétert emel minőségibb szintre.
A kisebb fogyasztás ezek következménye!
Persze van aki élvezettel ki is használja, akkor nyilván a dinamikus közlekedés számít.
Nincs is ezzel semmi gond!
Legtöbb felhasználónk azt mondja, hogy nem ártott volna évekkel hamarabb rábukkanni, vagy hinni abban, hogy mi nem ígérgetünk. Minőséget adunk!
Az olajtársaságok nem hiszem, hogy ilyen drága alkotókat valaha is beletenne bármelyik benzinébe, vagy gázolajába!
Emellett pedig drága energia igényes technológiát vezetne be!
Még talán a méregdrága prémium üzemanyagoknál sem!!!!!
A mi rezsink és árrésünk tizede sincs az övékének!
Ráadásul mi abban az üzlet, ha tényleg egyszerre 12%-kal kevesebb üzemanyag fogyna????
A vízfejek miatti a rezsi ugyanannyi!
Mi pedig gyorsan alkalmazkodunk az új fejlesztésű motorokhoz, mert ezek már feltételezik a legjobb minőséget.
A régieknek pedig egyenes arányosan többet jelent.
A Rally lakóbuszunk Ikarusz lévén és 1970-es érintetlen motorral 44litert evett.
Most 29 liter az átlaga! És nem szedtük szét felújítani! Ezt nem kommunikáljuk, mert valóban túlzott elvárásokat támasztanának!
Ebben is igaza van! Egyet megtanítottak a felhasználóink:" AKI NEM HASZNÁL SPURIT GAZDASÁGILAG ROSSZUL JÁR!!!"
További élvezetes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Örülök, hogy meg van elégedve a termékünkkel!
A tartósság miatt lett első sorban kifejlesztve a SPURI.
A jó üzemanyag fogalom.
17 fontos jellemzője van a benzinnek, 18 pedig a gázolajnak.
A SPURI jelentősen 9 paramétert emel minőségibb szintre.
A kisebb fogyasztás ezek következménye!
Persze van aki élvezettel ki is használja, akkor nyilván a dinamikus közlekedés számít.
Nincs is ezzel semmi gond!
Legtöbb felhasználónk azt mondja, hogy nem ártott volna évekkel hamarabb rábukkanni, vagy hinni abban, hogy mi nem ígérgetünk. Minőséget adunk!
Az olajtársaságok nem hiszem, hogy ilyen drága alkotókat valaha is beletenne bármelyik benzinébe, vagy gázolajába!
Emellett pedig drága energia igényes technológiát vezetne be!
Még talán a méregdrága prémium üzemanyagoknál sem!!!!!
A mi rezsink és árrésünk tizede sincs az övékének!
Ráadásul mi abban az üzlet, ha tényleg egyszerre 12%-kal kevesebb üzemanyag fogyna????
A vízfejek miatti a rezsi ugyanannyi!
Mi pedig gyorsan alkalmazkodunk az új fejlesztésű motorokhoz, mert ezek már feltételezik a legjobb minőséget.
A régieknek pedig egyenes arányosan többet jelent.
A Rally lakóbuszunk Ikarusz lévén és 1970-es érintetlen motorral 44litert evett.
Most 29 liter az átlaga! És nem szedtük szét felújítani! Ezt nem kommunikáljuk, mert valóban túlzott elvárásokat támasztanának!
Ebben is igaza van! Egyet megtanítottak a felhasználóink:" AKI NEM HASZNÁL SPURIT GAZDASÁGILAG ROSSZUL JÁR!!!"
További élvezetes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Tisztelt SZAKI Kft!
Jó a termék, amire kitalálták.
Szerintem sokan az ilyen adalékokat túlzott elvárások elé állítják...
Nekem CR Diesel motor tisztítására kiváló,régebben néhányszor hiábát jelzett a rendszer,pedig mindent cserélek az előírtak szerint,sőt gyakrabban is.
Kipróbáltam, 2-3 tankolásonként adagolom,és azóta több 10e km megtétele után sem volt gond,pedig rögtön mindenki a szokásos "porlasztó-szivattyú"cserével jött...
Benzines motornál is kipróbáltam(6hengeres),itt nem vettem észre kölönbséget,általában a "placebo"hatás működik szerintem a kis motoros autókál...a mai üzemanyag áraknál felesleges megtérülést számolni,inkább a technika megóvása a szempont.LPG használatáról meg bővebben kell tájékozódni,sok a népi tévhit,amúgy a kenésről annyi,hogy régóta nincs ólom a benzinben(kenőanyag),és a mai LPG rendszerek jól programozhatók,van felső kenő(FLASHLUBE),tudják állítani azt is,hogy nagy terhelésre,magas fordulaton,kapcsoljon vissza benzinre,stb.
Amúgy is a 2 legfontosabb "pancsertéma" az olaj,és üzemanyag,amit egy átlagfelhasználó tud pancsolgatni a kocsijába.
Mindenből,mindig gyártói előírás szerint megfelelőt kell tenni,ennyi.
A spurit meg inkább diesel-t használóknak ajánlom,a városi üzem lerakódásai megelőzésére.
A JG2 elképesztő intenzíven tisztít(kipróbáltam),szóval leharcolt autóknál ezt kerülni.
Üdv:)
Jó a termék, amire kitalálták.
Szerintem sokan az ilyen adalékokat túlzott elvárások elé állítják...
Nekem CR Diesel motor tisztítására kiváló,régebben néhányszor hiábát jelzett a rendszer,pedig mindent cserélek az előírtak szerint,sőt gyakrabban is.
Kipróbáltam, 2-3 tankolásonként adagolom,és azóta több 10e km megtétele után sem volt gond,pedig rögtön mindenki a szokásos "porlasztó-szivattyú"cserével jött...
Benzines motornál is kipróbáltam(6hengeres),itt nem vettem észre kölönbséget,általában a "placebo"hatás működik szerintem a kis motoros autókál...a mai üzemanyag áraknál felesleges megtérülést számolni,inkább a technika megóvása a szempont.LPG használatáról meg bővebben kell tájékozódni,sok a népi tévhit,amúgy a kenésről annyi,hogy régóta nincs ólom a benzinben(kenőanyag),és a mai LPG rendszerek jól programozhatók,van felső kenő(FLASHLUBE),tudják állítani azt is,hogy nagy terhelésre,magas fordulaton,kapcsoljon vissza benzinre,stb.
Amúgy is a 2 legfontosabb "pancsertéma" az olaj,és üzemanyag,amit egy átlagfelhasználó tud pancsolgatni a kocsijába.
Mindenből,mindig gyártói előírás szerint megfelelőt kell tenni,ennyi.
A spurit meg inkább diesel-t használóknak ajánlom,a városi üzem lerakódásai megelőzésére.
A JG2 elképesztő intenzíven tisztít(kipróbáltam),szóval leharcolt autóknál ezt kerülni.
Üdv:)
Kedves Tamás!
Vannak direkt gyári LPG-vel üzemelő járművek! A nagyobb kompresszió tűrő képességre és karakterisztikára kell szabni a működési mechanizmust.
Persze vannak az öszvér utólagos kialakítások.
Sajnos a gáz száraz üzemű. Sok apró megelőző intézkedésre van szükség. Ki kell számolni ez mennyibe kerül, és számot vetni mikor térül meg! Általában újszerű autónál havi 3-4 ezer km-t meg kell tenni 2-3 évig, hogy megérje!
Gyártanak Spec. gázos motorolajat, a gyújtást sem árt átállítani. Ha van mód, akkor blokk és hengerfej síkolás sem árt kb. 11-es arányra. EGR szelepet levakolni, komputerből törölni a szelep ellenőrző rendszerét ha van, előgyújtás szögét növelni, szelep összenyitási időt kitolni! És még számos intézkedéssel lehet javítani a motor életkorán.
A tisztán tartás csak az egyik feladata a SPURI-nak.
Gázos autónál fontosabb az oktánszám csökkentés, a kopáscsökkentés, a reduktor védelme, az oxigén dúsítás, a hűtőgél szerepe is létkérdés.
Erre a legalkalmasabb a SPURI JG-2 /kék színű/ termékünk.
Ráadásul a benzinbe könnyen megoldható a fuzionális többfázisú expanzió. A gáz 1-2 molekula konfigurációjából pedig szinte lehetetlen 7 fázist megoldani. Ez alaptézis. A tehetetlenségi törvényt sem nem szabad figyelmen kívül hagyni!
A szelepek beégése az előbb felsorolt paraméterek figyelmen kívül hagyásából ered!
Egyébként ilyen nem fordulhat elő!
A SPURI gáztartályba való bejuttatása sem egyszerű. Sajnos erre nem készültünk fel, mert nagyon kevés kelt el a próba darabokból is, ami tulajdonképpen egy közbeiktatott szakaszolható közdarab!
Tehát jó állapotú, gyári végnyomás is kell a jó gázos üzemhez!
Kopottabb motornál problémák lépnek fel már az indítási készséggel is!
A SPURI JG-2 sokat segít minden paraméterében, de a túlzott adalékolást mellőzni kell. LPG 25 literhez max 0,5 dl. Ha folyamatosan használja valaki, akkor még kevesebb is lehet 0,3-04 dl /25 liter folyékony LPG-be.
Ennyit dióhéjban! Ha van még konkrét kérdése szívesen válaszolok. Ebből a témából több ezer oldal értekezés született már az autógyárak, targonca gyárak részéről is.
Egy a lényeg az égési mechanizmus maximálisan optimalizálni kell. A direkt gyártott motoroknál ez könnyebb megoldani!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Vannak direkt gyári LPG-vel üzemelő járművek! A nagyobb kompresszió tűrő képességre és karakterisztikára kell szabni a működési mechanizmust.
Persze vannak az öszvér utólagos kialakítások.
Sajnos a gáz száraz üzemű. Sok apró megelőző intézkedésre van szükség. Ki kell számolni ez mennyibe kerül, és számot vetni mikor térül meg! Általában újszerű autónál havi 3-4 ezer km-t meg kell tenni 2-3 évig, hogy megérje!
Gyártanak Spec. gázos motorolajat, a gyújtást sem árt átállítani. Ha van mód, akkor blokk és hengerfej síkolás sem árt kb. 11-es arányra. EGR szelepet levakolni, komputerből törölni a szelep ellenőrző rendszerét ha van, előgyújtás szögét növelni, szelep összenyitási időt kitolni! És még számos intézkedéssel lehet javítani a motor életkorán.
A tisztán tartás csak az egyik feladata a SPURI-nak.
Gázos autónál fontosabb az oktánszám csökkentés, a kopáscsökkentés, a reduktor védelme, az oxigén dúsítás, a hűtőgél szerepe is létkérdés.
Erre a legalkalmasabb a SPURI JG-2 /kék színű/ termékünk.
Ráadásul a benzinbe könnyen megoldható a fuzionális többfázisú expanzió. A gáz 1-2 molekula konfigurációjából pedig szinte lehetetlen 7 fázist megoldani. Ez alaptézis. A tehetetlenségi törvényt sem nem szabad figyelmen kívül hagyni!
A szelepek beégése az előbb felsorolt paraméterek figyelmen kívül hagyásából ered!
Egyébként ilyen nem fordulhat elő!
A SPURI gáztartályba való bejuttatása sem egyszerű. Sajnos erre nem készültünk fel, mert nagyon kevés kelt el a próba darabokból is, ami tulajdonképpen egy közbeiktatott szakaszolható közdarab!
Tehát jó állapotú, gyári végnyomás is kell a jó gázos üzemhez!
Kopottabb motornál problémák lépnek fel már az indítási készséggel is!
A SPURI JG-2 sokat segít minden paraméterében, de a túlzott adalékolást mellőzni kell. LPG 25 literhez max 0,5 dl. Ha folyamatosan használja valaki, akkor még kevesebb is lehet 0,3-04 dl /25 liter folyékony LPG-be.
Ennyit dióhéjban! Ha van még konkrét kérdése szívesen válaszolok. Ebből a témából több ezer oldal értekezés született már az autógyárak, targonca gyárak részéről is.
Egy a lényeg az égési mechanizmus maximálisan optimalizálni kell. A direkt gyártott motoroknál ez könnyebb megoldani!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Üdv!
Lehet nem éppen ide illő a kérdés, de kíváncsi vagyok a Véleményükre.
Szeretném gázosítani a kocsimat, viszont olvastam, hogy a gáztól beéghetnek a kipufogó szelepek és lehet pár kellemetlen mellékhatás a motorban a gáztól.
Kérdés az lenne, hogy Önök szerint ha normál vagy dupla adag spurit teszek a benzinbe, akkor amig nem éri el a motor az átváltáshoz szükséges hőmérsékletet addig úgy is benzinnel üzemel, és hogy ennyi idő elég-e a suprinak, hogy az esetleges szennyeződésektől megtisztítsa a motort és megakadályozza ezeket a mellékhatásokat?
Természetesen úgy hogy elötte is spuris benzinnel ment a kocsi.
Amúgy nagyon szeretem a spurit, nekem nagyon bevált, az egyik kocsiba már 0km-es kora óta rakom a másikba amit használtam vettünk azóta hogy nálunk van, és csak pozitív véleménnyel tudok szolgálni!
Nagyon köszönöm a fejlesztőknek, hogy ezt a remek terméket használhatom!
Üdv: Tomi
Lehet nem éppen ide illő a kérdés, de kíváncsi vagyok a Véleményükre.
Szeretném gázosítani a kocsimat, viszont olvastam, hogy a gáztól beéghetnek a kipufogó szelepek és lehet pár kellemetlen mellékhatás a motorban a gáztól.
Kérdés az lenne, hogy Önök szerint ha normál vagy dupla adag spurit teszek a benzinbe, akkor amig nem éri el a motor az átváltáshoz szükséges hőmérsékletet addig úgy is benzinnel üzemel, és hogy ennyi idő elég-e a suprinak, hogy az esetleges szennyeződésektől megtisztítsa a motort és megakadályozza ezeket a mellékhatásokat?
Természetesen úgy hogy elötte is spuris benzinnel ment a kocsi.
Amúgy nagyon szeretem a spurit, nekem nagyon bevált, az egyik kocsiba már 0km-es kora óta rakom a másikba amit használtam vettünk azóta hogy nálunk van, és csak pozitív véleménnyel tudok szolgálni!
Nagyon köszönöm a fejlesztőknek, hogy ezt a remek terméket használhatom!
Üdv: Tomi
Tisztelt Dániel!
Semmi összefüggés nincs az olajnyomás és az üzemanyag keveredésére semmi összefüggés!
Az olajnyomást pedig meg kell oldani! Szerelőt kell felkeresni. Több tucat probléma is lehet. Végig kell diagnosztizálni mi az oka!
Példaként említem, egyszer volt egy jelentősen felháborodott SPURI használónk. A következőképp okolta a SPURI-t.
Mióta használom az adalékot a Zuk tipusú platós teherautómba azóta már a harmadik defektem van! Felháborító! Mondotta!
Hozzátette szerényen! Mercedes dízel motorral van szerelve, és eddig rakottan 1tonnával 70-nél többet nem ment. Igaz most pedig 100-120-al repesztek sóderrel megrakva!
Én azt ajánlottam, hogy vegyen új komoly teherautó gumit.
További balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Semmi összefüggés nincs az olajnyomás és az üzemanyag keveredésére semmi összefüggés!
Az olajnyomást pedig meg kell oldani! Szerelőt kell felkeresni. Több tucat probléma is lehet. Végig kell diagnosztizálni mi az oka!
Példaként említem, egyszer volt egy jelentősen felháborodott SPURI használónk. A következőképp okolta a SPURI-t.
Mióta használom az adalékot a Zuk tipusú platós teherautómba azóta már a harmadik defektem van! Felháborító! Mondotta!
Hozzátette szerényen! Mercedes dízel motorral van szerelve, és eddig rakottan 1tonnával 70-nél többet nem ment. Igaz most pedig 100-120-al repesztek sóderrel megrakva!
Én azt ajánlottam, hogy vegyen új komoly teherautó gumit.
További balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Üdvözlöm!
Egy öreg Skodába raktam a normál adalèkot. Az autó tisztessèges àllapotú, nem füstöl, nincs szétkopva. Csupán 30 km-t mentem Spurival, de elkezdett alapjáraton felvillanni az olajnyomás visszajelző lámpa. Picit emelt alapjáraton azonnal megszűnik a jelenség. Nem hiszem, hogy ez nincs összefüggésben az adalékkal, furcsa vèletlen lenne. Az AC pumpa 1 èves, nem gondolom, hogy rossz lenne. Mit tanácsol? Volt már ilyen tapasztalat?
Köszönöm válaszát, üdvözlettel: Dániel
Egy öreg Skodába raktam a normál adalèkot. Az autó tisztessèges àllapotú, nem füstöl, nincs szétkopva. Csupán 30 km-t mentem Spurival, de elkezdett alapjáraton felvillanni az olajnyomás visszajelző lámpa. Picit emelt alapjáraton azonnal megszűnik a jelenség. Nem hiszem, hogy ez nincs összefüggésben az adalékkal, furcsa vèletlen lenne. Az AC pumpa 1 èves, nem gondolom, hogy rossz lenne. Mit tanácsol? Volt már ilyen tapasztalat?
Köszönöm válaszát, üdvözlettel: Dániel
Kedves Olibee (Érd)!
Sajnálattal értesültem róla, hogy a versenyautóra küldött matricákat, valamint a 3 flakon versenyadalékot (JG-2)nem kapta meg. Illetve a megadott postacímen senki nem vette át a csomagot.
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Sajnálattal értesültem róla, hogy a versenyautóra küldött matricákat, valamint a 3 flakon versenyadalékot (JG-2)nem kapta meg. Illetve a megadott postacímen senki nem vette át a csomagot.
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások