A bejegyzés írásához be kell jelentkeznie!
RegisztrációIgen, lehetséges hogy jobban füstöl, hisz intenzíven takarít az első 1-2 tankolásnál. Minél több a lerakódás annál tovább.
Egyre csökkenő tendenciája lesz idővel!
A fekete ill. a kék füst jelentősen csökken, még akkor is, ha az autó nagyon sok kilométert futott az eddigi élete során.
Másik jelenség a vízgőz pára intenzívebb és azonnali megjelenése. Ez azért van, mert a hideg kipufogó csőből hamar és gyorsan eltávolítja a vizet a SPURI. Kevesebb esélyt adva a hosszan tartó rozsdásodási folyamatnak!
A SPURI hűtőgél alkotója pedig arról gondoskodik, hogy víz jelenlétéig ne legyen forró a kipufogó rendszer! A legnagyobb kár a legforróbb gőz által keletkezik a fém rendszer belsejében.
A hengerben elpárolgott hűtőgél vékony rétegben bevonja a rendszer belsejét, hogy ne tudjon rozsdásodni. Hamarabb harmatmonti hőmérsékleten lecsapódik, mint a víz, így védve a rendszert.
A hűtőgél újra elpárolog a rendszerből, ha a felületi hőmérséklet eléri a 110 fokot.
A saját VW T4-nél tavaly 290ezer km körül kellett javítani a kipufogó dob karimáján a hegesztés elválást. Ezt is valószínű a külső sós lé okozta rozsda miatt!
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Olyan kérdésem lenne,hogy a spuritól lehetséges hogy jobban füstöl fehéren az autó(biztos nem hengerfejes)! Így hidegben természetes,hogy az autók ily módon füstölnek(kicsapódó pára) de pl pirosnál már meleg motornál is füstöl jobban az átlagnál elég rendesen...lehet ettől?
Nagyon örülök neki, hogy hasznos a SPURI. A jó üzemanyag kétféle képen hasznos.
Tapasztaltad, hogy a javítási költséget drasztikusan csökkenti.
Másrészt a megtakarítás fogyasztásba igen jelentős. Fél literes flakonnál levonva a vásárlási árat is zsebbe marad 6-8000 ft.
Ha mi mondjuk nem akarják elhinni!
Talán majd ti felhasználók ismerősi körben el tudjátok mondani az igazat, valamint a tapasztaltakat.
Becsületes, nagyon kiugró minőséget állítunk elő olyan módon, hogy messzemenően meg legyenek elégedve a vásárlóink.
Fejlesztünk folyamatosan, a technikai igényeknek megfelelően.
Minden motorhoz és konstrukcióhoz illeszkedjen a termékünk.
Még a PDTDI-hez annyit, hogy jó motorok ezek, de a jó üzemanyag létkérdés ezeknél! Mint általában a magas nyomású dízeleknél.
Köszönöm véleményedet!
Békés karácsonyt, boldog Újévet kíván a SPURI-s csapat.
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Köszönettel vettem bejegyzését.
A szennyeződés kétféle lehet. Vagy szénhidrogénekben oldódó, vagy nem! Az utóbbi pld. szilícium kavics, vagy kalcium alapú kő, akkor szét kell szedni újra!
Innen látatlanból nehéz bármit is megállapítani!
Nem olyan nagy munka a nyomóágat szétszedni, és a porlasztó csúcsot kiszedni.
Szerintem nem koszos részecske a gond!
De egy tankolást megér adalékolni!
A SPURI JG-2 Másfél adaggal! Ha ez nem segít, szerelés kell sajnos!
És a csúcsot is be kellene mérni pont azon a nyomáson porlaszt-e???
Ennyit dióhéjban!
Valóban sok autós igen érdekesen tud gondolkodni!
Nem akarok senkit megbántani, de őt magát egy hétig száraz kenyéren és vízen tartanánk, hogyan érezné magát????? Biztos nem tudna maratont futni!!
Pedig mindenki a gépjétől elvárja, hogy az övé FÁRA MÁSSZON, - PENGÉT RÁGJON! De ez csak úgy megy, ha gondozom a gépet!
Kellemes Ünnepeket Kívánok!
Farkas Kálmán
Nagyon örülök! Tudom, hogy már nagyon régóta ment a kutasokkal a harc. Remélem minél több kutas, kútvezető/tulajdonos csatlakozik a lentébb említett társasághoz. Remélem nem lesz ellendrukker egyetlen "nagynevű" kúthálózat sem. További sok sikert kívánok!
Örömmel értesítjük Tisztelt Spuri felhasználóinkat, hogy már Mikulás előtt (2011. december 2-től) Spurival adalékolt üzemanyagot tankolhatnak a mezőtúri D95 töltőállomáson, amely így az ország első "Spuris" kútja!
Az évek során többször több helyen feldobtuk a labdát, amit elsőként a D95 töltőállomás vezetője, Nánási Sándor ütött le. A protokoll megteremtése, valamint a NAV illetékeseivel történt konzultáció után mostanra minden akadály elhárult, így egyelőre változatlan áron tankolhatnak Spurival adalékolt üzemanyagot azok, akik ellátogatnak a D95 töltőállomásra!
Kellemes Spurizást Kívánunk!
D95 töltőállomás, Mezőtúr, Széchenyi út 23.
Röviden válaszolva IGEN!
A kipufogó rendszer tisztasága is a SPURI használatából ered! Ebből következik, hogy ott bármi érzékelő, katalizátor, lambda szonda, dízelnél részecske szűrő van a rendszerbe jótékony hatása van a tiszta felületeknek!
Ráadásként az alacsonyabb kipufogógáz hőmérséklet miatt az alkatrészeket kíméli a SPURI adalékolással üzemeltetett jármű.
Ha kitisztított mindent, akkor a folyamatos használat folyamán már a lerakódás kizárt.
Valóban a jó üzemanyag az fogalom! Ez a SPURI célja!
Köszönöm kérdését és további élvezetes, balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Egy rövid, konkrét kérdésem lenne:
a Spuri rendszeres használata tisztítja a lambdaszondát vagy semmi közük egymáshoz?
Köszönettel: Lukácsi László
Örülök, hogy meg van elégedve a termékünkkel!
A tartósság miatt lett első sorban kifejlesztve a SPURI.
A jó üzemanyag fogalom.
17 fontos jellemzője van a benzinnek, 18 pedig a gázolajnak.
A SPURI jelentősen 9 paramétert emel minőségibb szintre.
A kisebb fogyasztás ezek következménye!
Persze van aki élvezettel ki is használja, akkor nyilván a dinamikus közlekedés számít.
Nincs is ezzel semmi gond!
Legtöbb felhasználónk azt mondja, hogy nem ártott volna évekkel hamarabb rábukkanni, vagy hinni abban, hogy mi nem ígérgetünk. Minőséget adunk!
Az olajtársaságok nem hiszem, hogy ilyen drága alkotókat valaha is beletenne bármelyik benzinébe, vagy gázolajába!
Emellett pedig drága energia igényes technológiát vezetne be!
Még talán a méregdrága prémium üzemanyagoknál sem!!!!!
A mi rezsink és árrésünk tizede sincs az övékének!
Ráadásul mi abban az üzlet, ha tényleg egyszerre 12%-kal kevesebb üzemanyag fogyna????
A vízfejek miatti a rezsi ugyanannyi!
Mi pedig gyorsan alkalmazkodunk az új fejlesztésű motorokhoz, mert ezek már feltételezik a legjobb minőséget.
A régieknek pedig egyenes arányosan többet jelent.
A Rally lakóbuszunk Ikarusz lévén és 1970-es érintetlen motorral 44litert evett.
Most 29 liter az átlaga! És nem szedtük szét felújítani! Ezt nem kommunikáljuk, mert valóban túlzott elvárásokat támasztanának!
Ebben is igaza van! Egyet megtanítottak a felhasználóink:" AKI NEM HASZNÁL SPURIT GAZDASÁGILAG ROSSZUL JÁR!!!"
További élvezetes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Jó a termék, amire kitalálták.
Szerintem sokan az ilyen adalékokat túlzott elvárások elé állítják...
Nekem CR Diesel motor tisztítására kiváló,régebben néhányszor hiábát jelzett a rendszer,pedig mindent cserélek az előírtak szerint,sőt gyakrabban is.
Kipróbáltam, 2-3 tankolásonként adagolom,és azóta több 10e km megtétele után sem volt gond,pedig rögtön mindenki a szokásos "porlasztó-szivattyú"cserével jött...
Benzines motornál is kipróbáltam(6hengeres),itt nem vettem észre kölönbséget,általában a "placebo"hatás működik szerintem a kis motoros autókál...a mai üzemanyag áraknál felesleges megtérülést számolni,inkább a technika megóvása a szempont.LPG használatáról meg bővebben kell tájékozódni,sok a népi tévhit,amúgy a kenésről annyi,hogy régóta nincs ólom a benzinben(kenőanyag),és a mai LPG rendszerek jól programozhatók,van felső kenő(FLASHLUBE),tudják állítani azt is,hogy nagy terhelésre,magas fordulaton,kapcsoljon vissza benzinre,stb.
Amúgy is a 2 legfontosabb "pancsertéma" az olaj,és üzemanyag,amit egy átlagfelhasználó tud pancsolgatni a kocsijába.
Mindenből,mindig gyártói előírás szerint megfelelőt kell tenni,ennyi.
A spurit meg inkább diesel-t használóknak ajánlom,a városi üzem lerakódásai megelőzésére.
A JG2 elképesztő intenzíven tisztít(kipróbáltam),szóval leharcolt autóknál ezt kerülni.
Üdv:)
Vannak direkt gyári LPG-vel üzemelő járművek! A nagyobb kompresszió tűrő képességre és karakterisztikára kell szabni a működési mechanizmust.
Persze vannak az öszvér utólagos kialakítások.
Sajnos a gáz száraz üzemű. Sok apró megelőző intézkedésre van szükség. Ki kell számolni ez mennyibe kerül, és számot vetni mikor térül meg! Általában újszerű autónál havi 3-4 ezer km-t meg kell tenni 2-3 évig, hogy megérje!
Gyártanak Spec. gázos motorolajat, a gyújtást sem árt átállítani. Ha van mód, akkor blokk és hengerfej síkolás sem árt kb. 11-es arányra. EGR szelepet levakolni, komputerből törölni a szelep ellenőrző rendszerét ha van, előgyújtás szögét növelni, szelep összenyitási időt kitolni! És még számos intézkedéssel lehet javítani a motor életkorán.
A tisztán tartás csak az egyik feladata a SPURI-nak.
Gázos autónál fontosabb az oktánszám csökkentés, a kopáscsökkentés, a reduktor védelme, az oxigén dúsítás, a hűtőgél szerepe is létkérdés.
Erre a legalkalmasabb a SPURI JG-2 /kék színű/ termékünk.
Ráadásul a benzinbe könnyen megoldható a fuzionális többfázisú expanzió. A gáz 1-2 molekula konfigurációjából pedig szinte lehetetlen 7 fázist megoldani. Ez alaptézis. A tehetetlenségi törvényt sem nem szabad figyelmen kívül hagyni!
A szelepek beégése az előbb felsorolt paraméterek figyelmen kívül hagyásából ered!
Egyébként ilyen nem fordulhat elő!
A SPURI gáztartályba való bejuttatása sem egyszerű. Sajnos erre nem készültünk fel, mert nagyon kevés kelt el a próba darabokból is, ami tulajdonképpen egy közbeiktatott szakaszolható közdarab!
Tehát jó állapotú, gyári végnyomás is kell a jó gázos üzemhez!
Kopottabb motornál problémák lépnek fel már az indítási készséggel is!
A SPURI JG-2 sokat segít minden paraméterében, de a túlzott adalékolást mellőzni kell. LPG 25 literhez max 0,5 dl. Ha folyamatosan használja valaki, akkor még kevesebb is lehet 0,3-04 dl /25 liter folyékony LPG-be.
Ennyit dióhéjban! Ha van még konkrét kérdése szívesen válaszolok. Ebből a témából több ezer oldal értekezés született már az autógyárak, targonca gyárak részéről is.
Egy a lényeg az égési mechanizmus maximálisan optimalizálni kell. A direkt gyártott motoroknál ez könnyebb megoldani!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Lehet nem éppen ide illő a kérdés, de kíváncsi vagyok a Véleményükre.
Szeretném gázosítani a kocsimat, viszont olvastam, hogy a gáztól beéghetnek a kipufogó szelepek és lehet pár kellemetlen mellékhatás a motorban a gáztól.
Kérdés az lenne, hogy Önök szerint ha normál vagy dupla adag spurit teszek a benzinbe, akkor amig nem éri el a motor az átváltáshoz szükséges hőmérsékletet addig úgy is benzinnel üzemel, és hogy ennyi idő elég-e a suprinak, hogy az esetleges szennyeződésektől megtisztítsa a motort és megakadályozza ezeket a mellékhatásokat?
Természetesen úgy hogy elötte is spuris benzinnel ment a kocsi.
Amúgy nagyon szeretem a spurit, nekem nagyon bevált, az egyik kocsiba már 0km-es kora óta rakom a másikba amit használtam vettünk azóta hogy nálunk van, és csak pozitív véleménnyel tudok szolgálni!
Nagyon köszönöm a fejlesztőknek, hogy ezt a remek terméket használhatom!
Üdv: Tomi
Semmi összefüggés nincs az olajnyomás és az üzemanyag keveredésére semmi összefüggés!
Az olajnyomást pedig meg kell oldani! Szerelőt kell felkeresni. Több tucat probléma is lehet. Végig kell diagnosztizálni mi az oka!
Példaként említem, egyszer volt egy jelentősen felháborodott SPURI használónk. A következőképp okolta a SPURI-t.
Mióta használom az adalékot a Zuk tipusú platós teherautómba azóta már a harmadik defektem van! Felháborító! Mondotta!
Hozzátette szerényen! Mercedes dízel motorral van szerelve, és eddig rakottan 1tonnával 70-nél többet nem ment. Igaz most pedig 100-120-al repesztek sóderrel megrakva!
Én azt ajánlottam, hogy vegyen új komoly teherautó gumit.
További balesetmentes autózást kívánok!
Üdvözlettel!
Farkas Kálmán
Egy öreg Skodába raktam a normál adalèkot. Az autó tisztessèges àllapotú, nem füstöl, nincs szétkopva. Csupán 30 km-t mentem Spurival, de elkezdett alapjáraton felvillanni az olajnyomás visszajelző lámpa. Picit emelt alapjáraton azonnal megszűnik a jelenség. Nem hiszem, hogy ez nincs összefüggésben az adalékkal, furcsa vèletlen lenne. Az AC pumpa 1 èves, nem gondolom, hogy rossz lenne. Mit tanácsol? Volt már ilyen tapasztalat?
Köszönöm válaszát, üdvözlettel: Dániel
Sajnálattal értesültem róla, hogy a versenyautóra küldött matricákat, valamint a 3 flakon versenyadalékot (JG-2)nem kapta meg. Illetve a megadott postacímen senki nem vette át a csomagot.
Üdvözlettel: Farkas Kálmán
Legutóbbi hozzászólások